MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315925 příspěvků |8166 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 43 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, Č | Diskusní téma 23.4.2024 09:18  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

ČZ 125/175 typ 488/487


 Je to trochu jiný než 476/477,lišil se také něčím motor,kromě obráceného řazení?    [jirka]   20.11.2008     Přidat odpověď  
Odpověď  Uvedení kontaktu na prodejce ochraných návlečných gum na nádrž čz 175 477 uvítám také,ale jedná se mi o ochrané nálepky proti odření koleny na Al rakvičku z krosu nebo na nádrž čz 175 487.    [jirka]   30.01.2009
Odpověď  Aha, teď to čtu znova, tys chtěl ty gumy ... :-)    [Honzis2]   28.01.2009
Odpověď   http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/cezeta_dily/ostatni/index.html?s=2

Samolepky nakup zde, maj i Posilube a 175 Sport.    [Honzis]   28.01.2009
Odpověď  neví někdo,kdo vyrábí černé nálepky na nádrži (proti odírání barvy koleny)?Předem díky za odpověď.    [jirka]   13.12.2008
Odpověď  pro kriz: Už i některé 477 a 476ky měly pístní čepy na jehlách...    [polopost]   30.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  zadní strana    [jirka]   29.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě jeden prospekt    [jirka]   29.11.2008
Odpověď  Ještě jsem zapomněl, že od 90. let mají 487 vrtání základ 58,75 mm. To jsou ty ČZ 180.    [kriz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.11.2008
Odpověď  Motor 477 a 476 má píst na pístní čep průměr 18 mm, ojnici dole na válečkách nahoře brozové pouzdro, ložiska na klice ve skříních se mazaly kanálky z převodovky,dynamo výkon 50 W, relé výkon 50 W a některé motory měly válce s výkonem 15 koní, jinak výkon 13 koní. Motor 487 a 488 má píst na pístní čep průměr 16 mm, ojnici celou na jehlách, ložiska na klice ve skříních se mazaly směsí benzinu s olejem, dynamo výkon 75 W, relé výkon 75 W a výkon 13 koní. Jinak to je stejné.    [ kriz]   20.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [jirka]   20.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [jirka]   20.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [jirka]   20.11.2008
 Přidat odpověď   (12) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006