Včerá se mě konečno podařilo dodělat modrou 555tku. [otta] 24.04.2010 Přidat odpověď |
| Modrá blankytná ČSN 4185 [...] 18.12.2020 |
| Zdravím, líbí se mi odstím světle modré na Jawě 555. Přesně takovou teď budu renovovat po dědovi, který byl origo taky v takové, než jej otec nechal v roce 1987 (mě bylo tehdy 10) přestříkat na "modrou avii", já jej pak v letech 95-96 rozdělal a od té doby to jen v garáži leželo, teď nastal čas "zmrtvýchvstání" a tak velmi pěkně prosím o radu ohledně toho světle modrého odstínu, mám pocit, že tohle je přesně to, co by to mělo být, dík za případnou radu, námět. [František] 17.12.2020 |
| taky doporučuji, dělali mi pařízka a 4 kývačky a vždycky super i materiál je stejný jako původní jedině ta cena, ale vyplatí se to , stačí poslat plech a oni ho nastříkají a pošlou komplet sedlo, je dobrý dát i výplň protože je po těch letech většinou vysezená. [Mirek] 13.05.2014 |
| prosim vas kolik? peněz max.dat za jawu 555 v puvodnim zachovalem stavu, bez papirü s puvodnim tp vyřazenym, cena 10000 se mě zda prehnana [kotis] 09.05.2014 |
| zkus www.veteran-calounictvi.cz měl jsem u nich 2 sedla a max. spokojenost. Možná jsou dražší, než různí garážníci, ale tak trochu kvalitní. [Martina] 27.02.2014 |
| Máš to fakt pěkný,chtěl sem se zeptat jestli nevýš o nějakým čalouníkov,který dělá pěkné sedla na pařezi a dává cvočky a né spony jak to vydím,na inzerátech,děkuji. [milan] 26.02.2014 |
| Zdravím, vím, že už je to delší dobu mrtvé, ale přece mi to nedá se nezeptat, jestli by otta neprodal alespoň 1 nebo 2 ty nedostatkové origo šroubky na pio...jak před časem psal, že je prodávali kdesi v Mototechně... už dlouho je nemůžu nikde sehnat... dal bych za ně cokoli.. Předem díky. [kotak] 26.01.2014 |
| Zdravim te tez bych to udelal tak jako ty ale ten co jrem to od neho dostal tak do nechal prestrikat na tmave modrou a chtel jsem se te zeptat jestli nahodou neznas to cislo te modre barvy na tu jawu 555. Predem dik za odpoved [otta] 17.07.2013 |
| Je to původní barva a nejlepší je si nechat namíchat barvu přímo podle nějakého dílu tak to dělám já. [otta] 16.07.2011 |
| otta-Perfektní práce.Chystám se na renovaci své 555ky s revmaplechama. Zdědil jsem ji před 30 lety po tchánovi a zaslouží si za svoji spolehlivost zušlechtění do původní krásy.Mám dotaz na druh a číslo barvy.Mám ji originál jako ty /snad ji máš v origo odstínu?/.Můžeš napsat co jsi použil a pokud to již není originál odstín,tak jaký,protože na obrazovce notebooku se těžko porovnává,ale zdá se stejná jako na mé jáwce. [naj] 16.07.2011 |
| Paráda, moc pěkná... Jsem tady teď dlouhou dobu nebyl, ale koukám moc se to tu nezměnilo. Moje renovace zatím stojí, ale s příchodem teplých dnů už bych chtěl dokonce měsíce zavézt plechařinu na lakovnu a do dalšího měsíce už skládat. Takže určitě se podělím s fotkami a zkušenostmi. [Láďa_2] 19.03.2011 |
| No nadhera krasna 20 řiditka dej pravitka a maš krasnej kousek do sveho stadečka komaru jen tak dal. [Kracik] 18.03.2011 |
| po detailnim zkoumání jsou linky na masce zrejmne zlate, nebo aspon byli.. :) Zitra udelam mini clanecek a nahodim foto.. ;o) [Standa_2] 18.03.2011 |
| Řídítka originál nejsou - jedná se o dobový "tuning". Na masce by měly být zlaté linky, jestliže jsou černé, byla maska pravděpodobně měněná. V roce 1974 se linky malovaly černě. [Pajka] 18.03.2011 |
| na prednim blatniku linky videt misty jsou, na predni masce jsou videt zbyle cerne linky.. Takze bych rekl ze by to snad mohl byt puvodni stav. [Standa_2] 17.03.2011 |
| Pokud se jedná o originál, jsou na ní i linky? Z těch fotek nějak nejsou viditelné. Jinak je opravdu hezký! ;) [Jack603] 17.03.2011 |
| jen si rikam, jestli riditka s hrazdou jsou original..?! Tim si nejsem jistej. Je na nem par (vic :) ) drobnosti co chteji dopilobvat, ale na to je casu dost.. :-) JInak nevite nekdo jestli, je mozne na urade zjitit podle znacky majitele? Diky [Standa_2] 17.03.2011 |
| No,fakt vypada nadherne.Gratuluji. [elstrem] 17.03.2011 |
| Tak prvni vlna - vykoupano.. :) [Standa_2] 17.03.2011 |
| tak se mi konecne postestilo, krasnej originalek. Chybi na nem par drobnosti, ale to se vychyta! Zlikviduju samolepky. Pokusim se zatrit skrabance a bude to zase krasnej pionyrek :) [Standa_2] 16.03.2011 |
| Určitě je všehny vykup, tihle mrňousové mi chybí už nějakej ten pátek. :) Zájem by také byl! [00] 06.03.2011 |
| taky bych měl o dva zájem [martin] 04.03.2011 |
| Také bych měl zájem o pár kousků. A chtěl ybch se zeptat, byli i na pařezu? Díky. [michal] 03.03.2011 |
| Zdravím, pokud dobře rozumím, tak tohle jsou origo šroubky na vrchní část prs na pincka? Pokud by jich bylo dost, tak určitě bych měl zájem, o jeden, dva, ..., [vojta] 02.03.2011 |
| otta: Kdyby jich měli ještě hodně, neposlal bys mi třeba 2 kousky na dobírku? Nebo oproti platbě na účet v obálce.. [Bill] 02.03.2011 |
| oto kde to je u nás v Mototechně?? [HonzaBK] 02.03.2011 |
| Otto: Nemají jich víc? Vykoupit! [Pajka] 02.03.2011 |
| Teda, takový šroubky bych si taky hnedka vzal. Co za to chtěli? [Bill] 01.03.2011 |
| no jo no, otta je prostě klikař :) [hudy] 01.03.2011 |
| Toto jsem posháněl za přibližně půl roku [Erik69] 01.03.2011 |
| HonzaBK-Díky,klika je již v opravě a futra vyměněna otta-Já to nechápu.Lítám jak vůl po všech čertech a sháním původní ČSR šroubky-nikde nemají a ty si zajdeš do Mototechny a seženeš to,co je v dněšní době nesehnatelné!Prosím,jedná se o origo šroubky na kryt karburátoru?Myslíš že by je obchod zaslal po domluvě poštou?Nemáš na ně kontakt?Díky mooc! [Erik69] 01.03.2011 |
| Dneska dostali u nás v Mototechně origo šroubky na pionýry!!! [otta] 01.03.2011 |
| Ojnici bych dal předělat někomu kdo má lis, aby vylisoval starý pouzdro a nalisoval nový po nahřátí a následně vystružit a pouzdra v karterech bych neměnil, tamjsou vůle minimální, ale jinak taky nahřát a vyklepnout. [HonzaBK] 25.02.2011 |
| Ahoj kluci,chci vyměnit pouzdro v ojničním oku na mustangu,jelikož při jízdě dosti zvoní.Chtěl bych se zeptat jak ho můžu dostat ven,zkoušel jsem ho nahřát a opatrně vytlačit ale nic.Nevím co si můžu k ojnici dovolit abych jí nepoškodil.Při vkládání bych měl nové futro dát do mrazáku a ojnici trochu nahřát a po vložení protáhnout výstružníkem.Že jo?Ještě jsem se chtěl zeptat jak dostanu ven futra z bloků.Předem díky [Erik69] 24.02.2011 |
| Tak to video je opravdu perfektni! Nadhera! Moc dik. Takovych materialu musi byt jeste dost, jen skoda ze nejsou zverejneny...Ale internet a youtube je k tomu uplne perfektni. Je to krasa videt fungl novou 05ku v akci. :D [tofek] 27.01.2011 |
| musím se pochlubit, podařilo se mně udělat super kauf :-) http://aukro.cz/item13145 75909_jawa_555_deluxe_prs icka_na_revmaplechy.html to jack603: na 555 patří klasickej kohout Jikov. předpokládám, že máš ještě ten starý(viz. příloha), kde je to těsněno kov-kov. o těchto kohoutech se říká, že netěsní. když nepomáhá ani lapování, tak ti to asi poteče hodně... jako řešení bych viděl klasickej kohout ;-) [rybňa] 10.11.2010 |
| Pánové, mám dotaz... jak nejúčinněji zabrousit palivový ventil na Jawě 555? Zkoušel jsem pastu na ventily, křídu, ale nic nezabralo. Předem díky za typ. [jack603] 09.11.2010 |
| no, ta prsa chcu nějak výměnou. bohužel lepší fotku s "foťákem" za 900 neudělám. :D viděl jsem právě na aukru plech, kterej měl dole taky díry, já je tam mám a přišlo mně, že aji ta tvá. jinak ty držáčky na nádrži mám oba urvané, z čehož usuzuju, že to muselo držet jen na nich :-) [rybňa] 08.11.2010 |
| Jinak tvoje 555tka vypadá moc pěkně,zachovalá a má dokonce chromové ráfky akorát budeš muset sehnat prsíčka na revmaplechy. [otta] 08.11.2010 |
| Rybno myslím,že mam u obou mých 555tek revmaplechy přišroubované jen na očkách pod nádrží jako se u normální 555tky šroubují dvířka prsíček a samo sebou taky na dorazu řidítek,jestli mě tam nějaký držáček chybí nevím,ale ještě jsem se s tím nesetkal,ale dírky navíc tam jsou.Ted mám strje zarovnaný tak jestli to vyjde tak bych to vyfotil v sobotu. [otta] 08.11.2010 |
| otto, mohl bych poprosit o popis příp. aji foto spodního držáku revmaplechu na 555? dostal sem totiž pod stromeček novýho stroja :-) [rybňa] 08.11.2010 |
| ... [M.] 15.09.2010 |
| U 05 na vývoz napríklad "rošť" pod tašku. Máte to niekto na motocykli? [M.] 15.09.2010 |
| De Luxe. [M.] 15.09.2010 |
| Ahoj nečetl jsem celou diskusi, ale také bych něco přidal. Označení u 555 de luxe je uvedeno i v
katalogu ND zahrnuje přední štít plechové stupačky s křížem a pedálem brzdy kryt pod nádrž a jeho
boční části, zvláštním doplňkem mohlo být dvousedlo. Já zrovna stavím de luxe a narazil
jsem na dva typy předních štítů jeden s postranními plechy kolem motoru (asi starší) a druhý bez
nich (jako na dvacítce) ale oba ve stejné jawácké červené. Ještě by mne zajímalo jaké
byly vývojové změny já narazil na víčko nádrže hliník na plastové s odměrkou, držák řídítek
hliníkový na plechový, již zmíněné plechy nohou a nosič původně podobný péráku se změnil na
jednoduchý výlisek z plechu, byly ještě nějaké změny? Zajímavý doplněk je brašna mezi
nádrž a sedlo máte někdo nějakou mohli by jste sem dát fotky? A pak plexy štít, který
jsem nikde zatím neviděl v reálu (na stadiona S22 se štít dělá) [Mirek] 15.09.2010 |
| Chromovaný nosník řídítek je vývojová změna. V diskuzi šlo spíš o to, co právě pojem "de
luxe" znamenal a zda vůbec něco takového oficiálně existovalo. [Pajka] 15.09.2010 |
| Na De luxce kola v chromu být mají, i moje 555 je má. Mám dojem že taky má být už novější uchycení
řidítek - ne hliníkový "svorník" ale výlisek, rovněž chromovaný. [xbedla] 14.09.2010 |
| včera se mi povedlo objevit na 555 de luxe zbytky chromu na kolech, takže se možná v malých sériích
kola chromovala. [Jirka Blažek] 13.09.2010 |
| Moc pěkná Funka s mustangem ;-) [formis] 13.09.2010 |
| Foto žlutásků [otta] 13.09.2010 |
| Mam na prodej originalni dvojsedlo na jawa 21, 20. Puvodni vyroba, ulozenka, cerne provedeni
kozenky. Mam jeste i nektere drobne dily na tyto motocykly, tez nepouzite. [viki] 19.08.2010 |
| Tak dneska při reinkarnování své 220.1 z roku 1979 jsem s podivením zjistil, že na ráfcích jsou
stopy po zlatých linkách! Zvláštní... [Pajka] 29.07.2010 |
| Lidi... Typ 05 mě čím dál tím víc mystifikuje! Pustil jsem se do rozborky mojí 62ky a zatím to moc
nepobírám. Pak se podělím o poznatky. [Pajka] 13.07.2010 |
| MÁ TU CO JE NA FOTO, PROSTĚ NA 05 [HUGO22] 12.07.2010 |
| Vojto přesně tak leštím to vše tím kotoučem chrom to nepoškrábe beru i dráty prostě všechno,jasný že
když je ráfek pěkný tak to vezmu jen silichromem. [otta] 12.07.2010 |
| Zdravím, také bych měl o jednu zájem, Otto, měl bych dotaz, jak to děláš, že máš tak krásný kola na
všech pinckách???, To snad vyleštíš tím kotoučem i ráfky??? protože jiná možnost mě ani nenapadá.
Moc díky za odpověď. [vojta] 12.07.2010 |
| Přesně takovouhle? [Pajka] 12.07.2010 |
| pružinu stojanu na 05 včetně šroubu prodává pan Vorel v Brně, netřeba vyrábět. [hugo22] 12.07.2010 |
| taky bych měl zájem o tu pružinu stojanu. Na mém je opět ztracena. [martin] 10.07.2010 |
| taky bych mel mozna zajem..! [Standa_2] 08.07.2010 |
| Pajko to by bylo skvělé určitě bych měl minimálně o 2 zájem. [otta] 08.07.2010 |
| Jirko: Tak nakonec jsem tu pružinu na jedné 05 doma našel. Je sice stržená, ale je. Takže se pak
pokusím zjistit, kolik by asi stála malosériová druhovýroba. Otto: Měl by si případně o nějaké
kusy zájem? [Pajka] 08.07.2010 |
| Děkuji moc,pokusím se ten kotouč někde sehnat.Jinak 05tka,moc pěkná. [Erik69] 06.07.2010 |
| Tak jsem dal 05tku do kupy zatím ji nechám jak je jen sem ji vyčistil a projel. [otta] 06.07.2010 |
| Středy leštím kotoučkem na vrtačce,hlavně to musí být umyté a odmaštěné jinak tam tu mastnotu
roztaháš a bude to černé.Mám vyzkoušené tyto kotoučky průměr 100mmm,krásně je dostaneš mezi dráty. [otta] 06.07.2010 |
| otto:Ahoj,prosimtě jak čistíš ty středy kol začínám tedˇ dávat do kupy 20tku a teda nechápu jak jsi
to mohl takhle perfektně vyčistit.Předem děkuji [Erik69] 05.07.2010 |
| Jirko díky za fotky pružiny,pokusím se ji nějak vyrobit,ale nejdřív musím tu 05tku trochu poladit. [otta] 04.07.2010 |
| a poslední [Jirka Blažek] 30.06.2010 |
| A další [Jirka Blažek] 30.06.2010 |
| tak tady to máte...doufám že to je ono [Jirka Blažek] 30.06.2010 |
| mě to bude potom čekat na základce ještě dvakrát( jsou přeci dvě pololetí :)) Takže stojánek a
pružinu vyfotím zítra [Jirka Blažek] 29.06.2010 |
| Jirko tak to budeš moc hodnej,to já když si šel pro poslední vysvědčení tak to už je asi 22 roků! [otta] 29.06.2010 |
| dostanu se k tomu fakt až za dva týdny :( nebo možnááá ale opravdu jenom možnáá tenhle tejden ale to
fakt netuším kdy [Jirka Blažek] 29.06.2010 |
| Třeba jestli jde o mě, tak na to nespěchám vůbec... Nijak honit se nemusíš. Otto by to asi viděl
rači dřív. Bude to chtít časem ale nadělat repliky. [Pajka] 29.06.2010 |
| otto:já mám ješte doma jedny v barvě jako máš vývozku ;) [Jirka Blažek] 29.06.2010 |
| dobře no tak se ve svátečním po vysvědčení budu válet pod fichtlem :) vyfotim vám honě fotek toho
stojanu, ale sundám ti tu pružinu až nejdřív za dva tejdny.. nic víc vyfotit nechcete? [Jirka Blažek] 29.06.2010 |
| Ještě je zajímavé,že už dělaly revmaplechy ve dvou barvách šedivé a takovou tu slonovou kost? [otta] 29.06.2010 |
| Jirko jestli by teda šlo vyfotit ten stojan nějak zespodu,aby bylo vidět jak je tam ta pružina
zaháklá?Díky [otta] 29.06.2010 |
| Já to mám bohužel 300 km :-(. No radost... Mně by udělala radost fotka jak to tam vypadá, dobrá
by byl fotka, přímo jen pružiny, ale největší radost by udělala přímo pružina. Podle fotky se to
vyrobit nedá :-( [Pajka] 29.06.2010 |
| tak to zvás mám radost. napište co chcete vyfotit, já vám to vyfotím zítra... [Jirka Blažek] 29.06.2010 |
| Jirko bohužel cestu kolem nemám od nás do Trutnova je to 120km! [otta] 29.06.2010 |
| Já to mám přes celou republiku, takže bohužel. Otto: Doma mám jednu 05 z roku 1962 a má bzučák
555 a druhá 05 z roku 62 má bzučák novější... Takže se asi snažili minout zásoby... [Pajka] 29.06.2010 |
| na tomhle je spousta zajímavých provedení...bzučák z 555.. jo a je potřeba udělat go motoru takže je
možnosz zjistit jak je t s těma zubama v převodovce... :) Nemáte nikdo z vás dvou cestu kolem? [Jirka Blažek] 29.06.2010 |
| Právě že u roku 62 je bzučák jako u novějších pionýru tedy na jeden šroub a u 63 je ten z 555tky
chromový na dva šroubky. [otta] 29.06.2010 |
| To je náhoda já jsem byl v Trutnově nedávno právě pro tu zelenou 20tku! [otta] 29.06.2010 |
| Napadlo mě, že to bude tato, už jsem si tu nulapětku prohlížel. Neudělal by si to pro nás? :-)
Btw.: Otto, jaký máš bzučák? Z 555 (dva šroubky), nebo na klasické uchycení, běžné u pozdějších
provedení (zevnitř masky M8 šroubem)? Některé nulapětky z počátku výroby mají ty bzučáky 555,
některé už novější. [Pajka] 29.06.2010 |
| Jirko a šlo by to alespon nějak nafotit,abychom měli představu jak to má vlastně vypadat?akže na
r.v.1962 byla asi pružina na stojánku i to zacvakávací péro na kříži.Já mam ještě r.v.1963 a tam už
to pero na kříži nebylo a pružina na stojanu taky chybý. [otta] 29.06.2010 |
| Zítra vfotim..pincek zrovna není u mně ale v Trutnově. [Jirka Blažek] 29.06.2010 |
| Jirko, ty něco víš?? Nemohl by si ji nafotit?? Jestliže máš originál, tak bych ji při nejlepším
potřeboval pučit, ve městě máme pružinkárnu, nechal bych je namnožit. [Pajka] 29.06.2010 |
| Myslíte pružinu co je kolem čepu stojánku? [Jirka Blažek] 29.06.2010 |
| Otto, mám podobný problém. Čekal jsem, že na mojí 05 ta pružina bude, ale není... :-( Podle
kamaráda tam byla podobná pružina, jako je na startovací páce uvnitř motoru. Víc zatím bohužel
nevím... [Pajka] 29.06.2010 |
| Tak jsem se pomalu pustil do 05tky r.v.1962.Chtěl bych se zeptat zda má někdo originál pružinu u
stojanu nebo zda tam vůbec má být,když je na kříži to zasouvací pero?Díky za Vaše názory [otta] 29.06.2010 |
| ne já mám jednu o kousek vedle :) ty jsi z TU? To by jsme mohli pokecat ne? [Jirka Blažek] 21.06.2010 |
| Jirka Blažek- ta garáž v TU hned za autobusákem je tvoje??? vždycky když jedu kolem tak tam někoho
vidim s motorkama :-D [Mirek F.] 21.06.2010 |
| Jirko, myslím, že u nás už se těmto kouskům nic zlého nestane :-) [Pajka] 21.06.2010 |
| Otto, zkus sehnat krytku světla co se dávalo na přívěsný vozík PAV či pozdější čezety 450-475. Mělo
by to být stejné. [Pajka] 21.06.2010 |
| tak snad ted [Jirka Blažek] 21.06.2010 |
| tak tady máte ještě jeden dáreček. Jedná se o 555 z roku 1960. Najetejch poctivejch 8000 km! Jo a
ten zelenej má kolem 8000 a modrej kolem 4500km [Jirka Blažek] 21.06.2010 |
| tak taky přidám nějaké originály. Zelená je kamarádova 05 z roku 1963, ale brašna je moje. A modrá
je 220.01 z roku 1978. Kluci starejte se o tydlety originály, už nebudou jenom postupně jich bude
míň a míň! [Jirka Blažek] 21.06.2010 |
| Otto myslíš, že lak ještě půjde opravit? To zakapávání už bude asi hodně vidět... [Jack] 21.06.2010 |
| foto [otta] 21.06.2010 |
| Opravdu jsou tady jen parádní kousky v původním stavu,dovezl jsem 05tku r.v.1962 je to taková
chudinka,ale pokusím se ji zachránit,správně by mělo být vzadu malé světlo,ale někdo už ho vyměnil. [otta] 21.06.2010 |
| Bude to fešanda, přední vidlice je nějaká "vytažená", že..?? Na aukru byla nedávno na
prodej docela zachovalá 20ka z roku 76, kdyby nebyla tak daleko, asi bych ji vzal... takže dobře že
byla tak daleko :D vkládám fotku motorky. Toto vlákno by se asi mělo přejmenovat na
"Pionýři v původním stavu", páč je to tady jeden skvost vedle druhýho ;) [Jack] 21.06.2010 |
| Taky se musím pochlubit... Dovezl jsem si krásnou 21 z roku 69 (první provedení). Pár oprav laku a
detailů a bude OK :-) [Pajka] 21.06.2010 |
| Tak něco nového [Erik69] 16.06.2010 |
| Je to rok 1977. [otta] 14.06.2010 |
| Kurňa, jak vidím Ottovu 20ku, tak tu mou asi taky naleštím :D Páč od 76ho, co nám stojí v garáži,
není leštěnkou poznamenaná... jen jsem před focením přejel pláště regumem... jinak Otto ze kterýho
je roku? [Jack] 14.06.2010 |
| Otto: Ty reauješ na trh... Jak někdo přijde se zelenou dvěstědvacítkou, tak ji v okamžiku máš taky
:-). [Pajka] 13.06.2010 |
| Dalši foto [otta] 13.06.2010 |
| Dneska jsem doladil 20tku má najeto poctivých 10071km! [otta] 13.06.2010 |
| jo xD...jo pokud myslis mou 555, sundal jsem revmaplechy a dal jednosedlo, protoze sprejova barva uz
je na maderu a tak uvazuju co s tim. tady ve Francii jsou lakyrnici ultra drahy, takze budto udelam
znovu sprej a tentokrat supr kvalitni barvou, anebo...o prazdninach jedu do CR takze
mozna..potreboval bych poradit, pokud mas cas dej vedet :) [tofek] 13.06.2010 |
| Tofek.. ty mas nick i na tom nemeckem fichtl foru? [Standa_2] 13.06.2010 |
| Ty zlaté jsou pouze propagační kusy. Nikdy se to takto sériove nelakovalo. [Pajka] 13.06.2010 |
| no tak pro casopis ten motor vylestili, ale pro seriovou vyrobu nevim nevim...zlaty 555 se taky
nedelaly seriove... [tofek] 13.06.2010 |
| a pak že motory nebyly leštěný :-D.....jo kámoš takovou měl nastříkal ji zlatým sprejem a vypadala
uplně stejně no teď už jí má nějakej chlapkterej to bude renovovat... [Tubin] 13.06.2010 |
| chtělo by to zajet do číny, a prokouknout tam pár stodol:-) Třeba se tam někde zahrabaná ve dřevě
najde. Každopádně je to exkluziv!!!:-) [Tonda] 13.06.2010 |
| :D [tofek] 13.06.2010 |
| a ma nekdo jawu v teto barve?? [Standa_2] 12.06.2010 |
| Má niekto Jawu 555 v kombinácii višňovo červená - šedá??? [M.] 12.06.2010 |
| Mohu se vas prosim zeptat jakou jste pouyil barvu, mam 550 blede modrou. A shanim typ barvy a
oznaceni ze vzorniku napr. RAL. Dekuji za odpoved. [Petr Mikulecký] 10.06.2010 |
| otta: prosím tě, můžeš mě zkontaktovat na mail: vwkafer@seznam.cz? Něco bych se potřeboval zeptat?
Děkuju. Martin [vwkafer] 09.06.2010 |
| Jack-Tak to je nádherná 20tka!!!!!!!!!! [otta] 08.06.2010 |
| a poslední.. [Jack] 07.06.2010 |
| .. [Jack] 07.06.2010 |
| .. [Jack] 07.06.2010 |
| Tak jsem taky umyl a blejsknul tu mou Jawku 20. Najeto něco přes 2 tisíce, rok 1976. [Jack] 07.06.2010 |
| Petr: jsou ještě k mání ty doklady na Jawa 20? Když tak prosím napiš na email: gruale@centrum.cz [grual] 04.06.2010 |
| Pánové kdyby náhodou jste někdo potřeboval platné doklady na Jawu 20 tak jsou k mání? [petr] 01.06.2010 |
| Otto jsi borec. Ale nejradsi mam tvoji zelenou a modrou 555ku ;) [tofek] 01.06.2010 |
| Otta ses velkej Doktor jen tak dal krasne kousky ale člověk to ani neujezdi ale jeto krasa mam take
vše možne ale jezdim jen na S11 nějak mi dochazi že člověk potřebuje jen k životu něco a ne vše. [Kvartan] 31.05.2010 |
| Tonda: To říkám otta našel zapomenutej sklad mototechny. [Jirka Blažek] 31.05.2010 |
| To si děláš snad srandu, kde takové krasavce sháníš? To je paráda.... [Tonda] 31.05.2010 |
| Tak se mě pinckové zas o jeden kousek rozmnožili. [otta] 30.05.2010 |
| Otto opět famózní ;) [Jack] 28.05.2010 |
| foto [otta] 27.05.2010 |
| foto [otta] 27.05.2010 |
| Tak jsem dnes dorazil 550tku. [otta] 27.05.2010 |
| A ja idiot si myslel ze mam osuntely motorky.. :o) [Standa_2] 25.05.2010 |
| Žádnou ošuntělost nevidím, kdybys viděl co já považuju za krásnej původní stav tak si o mně budeš
myslet že jsem blázen :-) [Meela] 25.05.2010 |
| foto 2 [otta] 25.05.2010 |
| Tak jsem zase něco udělal na 550tce,tento týden bych jí chtěl dokončit,bude taková ošuntělejší,ale
bohužel lepší stroje už nejsou. [otta] 25.05.2010 |
| Já už mám nulapětky dvě. Tady tuto z roku 62, po které jsem hrozně dlouho toužil, a druhou z roku
64, ta je tak trochu atyp - vyloženě bastl z výroby (jsou na ní prvky staršího i novějšího
provedení). Renovace chvilku potrvají... Nemám na ně moc peníze, tak rači investuju do nákupu -
dokud se to všechno dá ještě sehnat. Renovovat můžu klidně až v důchodu :-D [Pajka] 02.05.2010 |
| Pajko pěkný stroje až je uděláš budou to taky fešáci,ta 05tka z 62 mě ještě chybí do sbírky,nějak
jsem na 05tky neměl štěstí,takže mám jen jednu z 63. [otta] 02.05.2010 |
| Sice to stavem neodpovídá níže vystaveným motorkám, ale jsem rád i za to a aspoň mám motivaci :-) [Pajka] 02.05.2010 |
| Jawa 220.1 z roku 1979 - pěkný stav, pouze neoriginální lak, řídítka a drobnosti. [Pajka] 01.05.2010 |
| Kompletní a původní (jen rozebraná) 555 [Pajka] 01.05.2010 |
| Nulapětka z roku 1962 (s atypickým zadním světlem, bez nápisu "Jawa 05", atd.) [Pajka] 01.05.2010 |
| Otto: Tak mě to v poslední době taky chytlo a začínám skupovat všechny možné pionýry z okolí. Sice
tě nedoženu, ale aspoň bude víc materiálu na web, na který snad budu mít přes léto trochu víc času.
Ještě ti napíšu... [Pajka] 01.05.2010 |
| Ještě jsem měl dneska po čase zase venku šediváka r.v.1972 s už s kulatým tacho. [otta] 01.05.2010 |
| Zrvna tuhle modrou 550tku budu muset tak nějak rozebrat. [otta] 01.05.2010 |
| Některé stroje musím rozebrat úplně podle stavu,ale když jsou zachovalé tak nerozebírám a jen
vypucuju.Gumové věci někdy taky měním podle potřeby,řetězy měním jen u strojů na kterých jezdím. [otta] 01.05.2010 |
| otto-Ahoj,moc pěkné stroje,mohl bych se tě zeptat jestli při restaurování nějak motorky rozebíráš či
ne a jestli vyměnuješ nějaké staré díly např.návlek startovačky nebo stupaček a nějaké spotřební
věci jako řetěz futra ve vidlicích apod.Předem děkuji [Erik69] 01.05.2010 |
| Dneska jsem se konečně pustil do modré 550tky bude s nídost práce,tak uvidíme jak to dopadne. [otta] 01.05.2010 |
| Otto je to opravdová krása! Škoda, že fotky nejsou ve větším rozlišení. Jestli bys mi na maila ve
větším rozlišení poslal 555ku v modro-bílém provedení, byl bych Ti vděčný. [Jack] 30.04.2010 |
| Otta, tak těmhle strojům se dá říci opravdový veterán. Smekam a jen tak dál. [Ondřej] 30.04.2010 |
| foto [otta] 28.04.2010 |
| Mirku leštim Tempem a chromy Silichromem,hlavně rozleštit Tempem až po zaštětečkování,jinak je to
potom mastný.Dneska jsem prohnal 550tku tak jsem ji zas vyblejsknul. [otta] 28.04.2010 |
| a čím vším leštíš? chystám se na 550tku r.v. 55 jeden z prvních tak bych potřeboval nějakej seznam
věcí co mam koupit... s rozleštováním laku bohužel nemám žádne zkušenosti... [Mirek] 25.04.2010 |
| Nechávám si namíchat barvu a škrábance bud zaštětečkuju nebo když je to něco většího tak rozstříknu
pistolí a hlavně se snažím co nejvíce rozleštit. [otta] 25.04.2010 |
| Oto- Jak opravuješ škrábance na laku? dík za info... [mirek] 25.04.2010 |
| Tofek mam jen tuhle jednu vývozní 20ku a Goldena z Jawy 50,až Goldena vytáhnu tak ho zas vyfotím. [otta] 25.04.2010 |
| Vau no tak tomu říkám paráda, fakt nádhera :) [Láďa_2] 25.04.2010 |
| tak ty vyvozovy 20ky z jawa-50.cz jsou tvoje, jo ? :) [tofek] 25.04.2010 |
| foto [otta] 25.04.2010 |
| No nebylo by špatný někde nějaký ten sklad najít!!!!!Letos mám ještě v plánu vypucovat modrou
550tku,ale ta je dost oštráchlá tak uvidíme jak to dopadne.Dneska jsem projel dopoledne 20ku tak
jsem ji taky vyblejsknul. [otta] 25.04.2010 |
| Take bych se přiklaněl k zapomenutemu skladu protože to se opravdu jen tak nevidi-nadhera [Erik69] 25.04.2010 |
| hmm.. on je nekde zapomenuty sklad mototechny ktery si nasel?? :) Nadhera.. ;) [Standa_2] 25.04.2010 |
| ty jo otto, poslintal jsem monitor O_O uzasna sbirka, fakt uzas! [tofek] 24.04.2010 |
| vždyť sem říkal že to sháníš snad hnedka po sjetí z pásu :o) [Jirka Blažek] 24.04.2010 |
| Moc pěkná práce,taky jsem dokončil tenhle týden 555tku,teda skoro dokončil,ještě mi tam chybí plech
pod nádrž,co kryje lanka a kabely,tak až bude komplet,taky sem hodim nějaký fotky [Pérák 47] 24.04.2010 |
| foto [otta] 24.04.2010 |
| foto [otta] 24.04.2010 |
| Krása. [jawa350ohv] 24.04.2010 |
| foto [otta] 24.04.2010 |
| Ještě jsem dneska něco vyblejsknul jen tak pro oko. [otta] 24.04.2010 |
| Pěknej puvodni stav dělaš to dobře ottasuper. [Zdeněk] 24.04.2010 |
| foto [otta] 24.04.2010 |
| foto [otta] 24.04.2010 |
| foto [otta] 24.04.2010 |
|
|