MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311504 příspěvků |7815 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 29 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMalé motocykly Jawa 50 a ostat | Diskusní téma 2.12.2021 13:41  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

jawa 550


 Dobrý den,
vlastním po dědovi tuto jawu 550. Vše je na ní originální, děda na ní na 100 % nic nedělal a já ji jen dotáhl domů a oprášil. V technickém průkazu je rok výroby 1958, typ 550.
Pokud tuto 550 srovnám s jinýma, jsou na ni rozdíly. Např. tachometr, široké blatníky, baterie pod sedlem.
Přidávám pár fotografií, tak jestli byste někdo věděl, co je to za typ (vývozní nebo pro mnístní trh), tak prosím napište. Děkuji    [Benny123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  Ano, to je ono, díky ale ještě by to chtělo fotku z venčí na ten čern knoflík co se za něj tahá    [rohlicimuz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Benny123]   24.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem se dostal k tem fotkam s tim cupákem. Tak snad si myslel toto... kdyžtak dej vědět.    [Benny123]   24.07.2012
Odpověď  Tady se o tom píše: http://www.veteranforum.c z/index.php?id=108&te ma=0    [matt]   24.07.2012
Odpověď  Omlouvám se, přes víkend jsem byl pryč, takže jsem se k tomu nedostal. Zítra to nafotím a hodím to sem... :(
Jinak ten tachometr připomínám není origo, ten už jsem dokupoval já, jelikož jsme si s tátou všimli toho náhonu na předním kole.. Proto jsme se pídili po tom, jaký tachomet tam patří a zjistili jsme právě že ten hranatý... Jinam je to ten neměcký, neměcké nápisy na něm jsou...
tak zítra (vlastně už dnes - je půlnoc) to sem hodím    [benny12š]   24.07.2012
Odpověď  vypadá to že němci vyrobily tachťák a monhttp://www.ddrmoped.de/fo rum/index.php?showtopic=8 619tovalo se to kde se dalo    [Martin]   21.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  jen pro zajímavost origo světlo i s tachometrem    [Martin]   21.07.2012
Odpověď  ano, tachometry byly německé výroby. http://www.jawa-50.cz/cla nek/jawa-50-typ-550-piony r-parez-informace-a-vyvoj -prototypy-export.html
rohlicimuz: budou tam jen bodnuté "packy", ke kterým je to přinýtované, takže to může vypadat jako originál. ale nejspíš je to samozřejmě jen povedená dobová úprava.    [rybňa]   21.07.2012
Odpověď  Muzes udelat lepsi foto toho tachometru? Nema nahodou nemecke popisy /nejaky VEB ...neco/? Nahon neni nikde videt, ale ty kolovy mely prevod takovym pliskem, kterej se zahnul mezi draty. Je to tak? Navic byly delany jen na kola tusim 26 a 28, takze bude ukazovat o neco vic, nez je skutecnost. Navic pokud by to tacho bylo alespon trochu original, tak je zapustene v masce.    [Pája]   21.07.2012
Odpověď  Jasně zítra nafotím a pošlu :) díky za odpověď    [benny123]   20.07.2012
Odpověď  Ty blatníky budou upravené, i když děda žádný kutil nebyl,tak mu to mohl udělat někdo jinej, kdysi byli lidé šikovní ,tak to vypadá jako originál,ale když si ten blatník pořádně prohlídneš zevnitř,tak uvidíš že to bude přivařené.Barva blatníků je trošičku jiná než zbytek motorky jak budou přestříknutý. Mohl bys mi sem dát fotku toho cupováku,co prochází prsíčkama ke karburátoru? dík    [rohlicimuz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.07.2012
Odpověď  Po roce mi to nedalo, a znovu píšu :D Ten tachomet, ten jsem koupil na aukru, jelikož pařízek ho neměl (ztratil se), a na různých forech jsem se dočetl, že u těchto vývozních tupů byl tento hranatý. Je možné, že to nesedí, ale to už je tam přidělaný mnou. Pouze však tachometr, nikoliv ten držáček.
Jinak je mi záhadou ty blatníky, když říkate, že to je tuning (to ovšem nepopírám). Jen by mě zajímalo, kde by se tam vzaly, jelikož děda vážně nebyl žádný kutil a na mopedu vůbec nejezdil, tak si ho neumím představit, že by tam dělal nějaký tuning, a hlavně proč :) Ale to je jedno, každopádně pařízek je pojízdnej, takže se vydám na nějaký sraz a uvidíme. Asi hledám složitosti tam, kde nejsou :)    [Benny123]   20.07.2012
Odpověď  Na 99% jsou to dobova vylepseni. Pokud jeste nekde zije moje J555, tak ta mela taky hranatej tachak, protoze se mi libil, tak jsem ho tam dal, udelat prolis kolem nebyl problem, takze dneska nad nim nekdo mozna medituje... Jazdopadne pokud se podivam na foto, tak at delam co delam, vidim, ze oba blatniky maji odlisnou barvu od zbytku, coz je podezrele. Tacho je na jakemsi drzaku s podezrle dlouhym nahonem - duvod je jednoduchy je to pridavne vychodonemecke tacho na jizdni kolo... Nosic je bez diskuzi.    [Pája]   07.08.2010
Odpověď  Jestli jsem si to pamatuju a jestli jsem to dobře pochopil, tak ty blatníky byly určený do dolů.    [formis]   06.08.2010
Odpověď  Jo ještě jsem se nezmínil, že děda toho pařízka od nikoho nekoupil, koupil to rovnou jako první majitel. S pozdravem    [Benny123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.08.2010
Odpověď  Takže říkáte, že je to nějaký tuning (blatníky)? By mě teda zajímalo, jak se tam mohli dostat, protože děda neměl ani auto, na tomhle pařízku vlastně skoro vůbec nejezdil (větší dobu stál na půdě, než aby jezdil) a hlavně děda měl dvě dcery, který by se v tom těžko hrabaly, natož tam montovaly nějaký tuning:). Jinak se ještě podívám do té sekce péráků, jestli jsou tam teda ty blatníky nějak vidět. Každopádně děkuji za příspěvek. S pozdravem    [Benny123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.08.2010
Odpověď  a ostatni dam pozdeji.. Uz sem vycerpal limit.. :))    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.08.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  6    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.08.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  5    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.08.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  4    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.08.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  3    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.08.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  2    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.08.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  lepsi foto    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.08.2010
Odpověď  Ty blatníky nejspíš nebudou originální. Doporučuju projít si nějaké diskuze v sekci Péráků, na nich se takové blatníky občas objeví. Jde nejspíš o takový dobový tuning a co jsem viděl u Péráka tak velmi dobře udělaný. Každopádně na 550 vidím poprvé, ale upřímně musím říct, že to vypadá pěkně. A na srazech budeš určitě budit pozornost :-)    [GHOST-DOG]   02.08.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Moje 550 tachometr teda nemá, jediný co je na ní rozdílný (aspoň si myslím že je to jediný) je, že má nosič a tím pádem je jinak druhá vzpěra zadního blatníku než u klasických novějších 550tek. Vzpěry v tom místě kde jsou přišroubovány mají na sebe téměř pravý úhel, kdežto u klasických 550 je úhel menší. O jinýh odlišnostech nevím. Je to rok 1956, levostraný karburátor, sedlo odklápěné do boku.
Možná je ještě rozdílný klakson, ale nejsem nějaký odborník takže ten je možná normální, přikládám jeho fotku. Napájen je asi dvěma plochými bateriemi 4,5V které mají být pod sedlem, ale ani nevím jestli klakson funguje, baterie se tam nevejdou, nevím proč.    [michal]   31.07.2010
Odpověď  No právě, podle tachometru jsem se dohledal, že by to mělo být vývozní do Portugalska, jenomže nikdo už mi nevysvětlil, jakto že mám takové rozdílné blatníky. Na burzách jsem se ptal i prodejců a nikdo nevěděl a divně na mě koukali. Ale blatníky jsou na stoprocent originalni, to rozšíření tam nikdo nepřidával.
Jinak pro Standu_2, ty fotky zašlu zítra nebo ještě dnes (možná), nějak jsem se k tomu nedostal.    [Benny123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vývozné verze do Portugalska je prý tahle moje. Chtěl bych se o tom dozvědět víc ale nikde jsem o tom nic nenašel.    [michal]   31.07.2010
Odpověď  pokud se nepletu tak je to vývozní typ do portugalska    [formis]   31.07.2010
Odpověď  nahraj sem vetsi fotky. Pokud ti to nejde posli mi je jakub.cr@gmail.com

diky    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  tachometr    [Benny123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  ,.,    [Benny123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  širší blatník    [Benny123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  .,    [Benny123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [Benny123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  ,    [Benny123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  přední kolo 2    [Benny123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  přední kolo    [Benny123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  ,    [Benny123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  sedlo 2    [Benny123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  sedlo 1    [Benny123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  další fota    [Benny123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2010
 Přidat odpověď   (41) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006