MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 308468 příspěvků |7624 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 32 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMalé motocykly Jawa 50 a ostat | Diskusní téma 22.1.2021 15:59  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Klakson jawa 550 rv. 57.


 Dobrý den chtěl jsem se zeptat ,jaký klakson se montoval v roce 1957 na jawu 550 a odkud se napájel. Předem děkuji.    [David]   03.11.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  Na mojom ráme sú stopy po navarenom držiaku z vnútra vidlice tak ako je to na Vašej fotke, zrejme to tak je originál.. Vy ste mi pomohli s rozmermi držiaka baterií tak foto je najmenej..    [redneck] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2013
Odpověď  Je zajímavé že zatím všechny rámy s těmi úchyty mají urvanou tu stranu s krytem řetězu.Myslím si že ten úchyt byl z výroby navařen jako kdyby směrem dozadu,tak aby lícoval s rámem,tím pádem nebyl tak pevný a šel do kopru.Na mé foto je dle mého špatně,kryt řetězu by pak nepřiléhal k rámu.Sehnal jsem rám kde je taky jen jeden,ten chci použít na moto,kde chybí.Teď je jeden na Aukru,psal jsem prodejci zda by mi to nevyfotil,tak uvidím.Jinak dík za snahu.    [goro]   03.04.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Este jedna..    [redneck] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Nafotil som, bohuzial strana kde je drziak krytu retaze je odtrhnuta..    [redneck] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2013
Odpověď  Tak co,nikdo nemá třeba jen rám s těmi úchyty?    [goro]   30.03.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Píše tu pár lidí že mají 56-ku,tak se zeptám.Jedna vzpěra blatníku a jeho držáky na rámu.Jde mi o pravý držák kde je i kryt řetězu.Jak má být správně?    [goro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2013
Odpověď  Ota já to mám taky dost z ruky já si myslím,že když to vydrželo tolik let tak to do léta počká.    [otta]   29.12.2012
Odpověď  Otta,chtělo by tam zajet. Já se chystám do Holan už řadu let. Chci se podívat na roubenku,kde bydlela máma a kde jsem byl naposled v roce1971 na prázdninách po první třídě u babičky. Ale dřív než v létě to nebude. Pokud bydlíš poblíž a chceš se tam poptat, tak si tam klidně zajeď.Ota.    [Ota]   28.12.2012
Odpověď  L.V.-není potřeba se omlouvat.Asi bych ani nepátral jestli jsou nebo nejsou platné. Mám po tátovi jiného Pařeza-rok 1957 na dokladech. Další-rok 1958 bez dokladů,mustanga-1981 na dokladech. Stejně na nich skoro nejezdím. Synovce a dceru jsem na nich naučil jezdit a vnoučkovi bude teprve 1rok. Vadí mi povinná přilba-ja na mustafovi lítal ještě bez. To byla krása,vítr ve vlasech a hlavně to mládí. Na jěždění mám XV 1100 Virago-samo,že s přilbou.Ota.    [Ota]   28.12.2012
Odpověď  Omlouvám se,
po konzultaci CS.zrušeno razítko v t.p.je opravdu neplatné.

Děkuji za pochopení L.V.-omlouvám se.    [Vsetecka .lubos]   28.12.2012
Odpověď  Ano myslel jsem si to,že není ustřižen roh t.p.V tomto roce jsem přesvědčen,že tyto OR.doklady platíí.Prosím zjistěte si to a poté dejte prosím vědět.Já typuji,že platí.Pouze můj názor a to,že v té době neexistoval počítač.Prosím tolerujte mou češtinu - děkuji předem a moc držím palce at Váš t.p. je platný to by byl gol.

S pozdravem L.V.    [Vsetecka .lubos]   28.12.2012
Odpověď  To by chtělo tam zajet a přeptat se ne?    [otta]   28.12.2012
Odpověď  Doklady nemají ustřižený roh-je to ta látková knížečka. Je v nich razítko zrušeno. Pionýr nebyl součástí té smutné události a tak je možné,že někde v kůlně čeká na nového majitele-zachránce. Ota.    [Ota]   28.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím,
dovoluji si prosím zveřejnit i foto + učtenku Jawy 555 r.v. 1961.

Spozdravem L.V.    [Vsetecka .lubos]   28.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Taky faktura za 2000,-    [otta]   28.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím,
dovoluji si prosím ukázku faktury prodeje motokola r.v. 1957 už změněno na 2 000 Kč.

s pozdravem L.V.    [Vsetecka .lubos]   28.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím,
opravdu r.v.1955 v.č.10252 s SPZ-MV-1 to je opravdu velká škoda,že to tak smutně dopadlo.Klobouk dolů a opravdu je mi smutmo,že to tak dopadlo,ale myslím si,jestli technický průkaz není odstřižen roh T.P.tak bych skusil momentální stav v registru co gdyby náhodou platil.V tomto roce se opravdu prod. za cenu 2 700 Kč,jako motokolo.

Dovoluji si představit prodejní fakturu z téhoš roku.

Spozdravem L.V.    [Luboš Všetečka]   28.12.2012
Odpověď  Pionýra si od strejdy koupil táta v roce 1964 a odvezl ho do Holan u České Lípy.Ještě téhož roku ho vymněnil za tři fůry dřeva s místním dřevorubcem-klukem po vojně,který na něm jezdil do lesa do práce. Ten kluk bydlel v Liticích. Pak se táta odstěhoval na Karlovarsko. Někdy, kolem 70 roku mu přišla obsílka z České Lípy,že není zaplacená pojistka,tak tam jel a dozvěděl se že se ten kluk zabil na motorce.Od bráchy toho kluka dostal zpátky doklady a pionýra odhlásil. Opravdu to byl první pionýr v Mikulově. To bylo to první,co mi táta řekl,když jsem se byl před chvílí zeptat a byl dost překvapenej když jsem mu ty papíry ukázal.Žádná fotka bohužel není.Ota.    [Ota]   28.12.2012
Odpověď  jen se zeptám máte jen ty doklady nebo i třeba jen foto toho pionýra?    [Martin]   28.12.2012
Odpověď  Tak to je je super a máš i moto?    [otta]   28.12.2012
Odpověď  Zdravim.Mám doklady-Jawa 550-výrobní číslo 10252,rok výroby 1955. V dokladech je faktura z Mototechny Brno ze dne 19.12.1955 na motokolo Pionýr za 2700 Kčs. V dokladech je datum 23.12.1955. Pionýra kupoval můj strejda z Mikulova. Zajimavá je přidělená SPZ-MV-1,asi to byl první PAŘEZ v Mikulově. Ota.    [Ota]   28.12.2012
Odpověď  A třeba dnes na Aukru: 88266 - rok 57, http://aukro.cz/jawa-550- r-v-1957-pekny-kousek-i29 04220114.html    [Jan Máca] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.12.2012
Odpověď  je to uvedeno na výr štítku k/n. Buď je tam 1,6/5000 nebo 2/5500 asi je to docíleno právě náhradou starého karburátoru Jikov 2912Hz za nový Jikov 2914HZ a současně nový typ válce.    [Golden.Sport] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.12.2012
Odpověď  Dobrý den, ještě jsem se chtěl zeptat podle čeho určujete výkon motoru(1.6 koně nebo 2.2 koně) Předem děkuji.    [David]   27.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ďakujem vám všetkým za odpoveď,vyzerá to v PS na striedačku:)M - možno som mal použiť iné slovo,ak sa ťa to dotklo,tak sa Ti ospravedlňujem,to je ale výraz u mňa pre všetkých,ktorí spravia niečo aj nad rámec zaškatuľkovaných vecí-sú to machri.550 robili reklamu aj v Solo Lipnik,i keď rozmerovo malú,v súčte obrovskú - prajem všetkým v Novom roku 2013 zdravie a hodne šťasných chviľ a zábavy pri renováciách.    [tibisz]   27.12.2012
Odpověď  Tibisz: Tú tabulku som "zmachroval" ja. Všetečka ju použil napriek tomu, že tvrdí, že bola výroba pod 10 000. Inak tá tabulka bola urobená informatívne podľa vyrobených kusov v jednotlivých rokoch, malo by to teda byť logické ale.... ale v PS boli aj výnimky.    [M.]   26.12.2012
Odpověď  Tibisz: vlastním j550, výrobné čislo 110 292, výkon 2,2k, chrómový bzučiak pod svetlom, karburátor 2914Hz    [Maros]   26.12.2012
Odpověď  Tibisz: mám tři z 58, (jenom jeden je komplet, zbytek jsou rozložená torza :-)
104199 - červený, komplet, 1,6 k, bzučák
108051 - rozložený 2,2 k
112180 - rozložený 2,2 k

třeba se najde ještě někdo kdo má číslo blíž, ale jak je vidět tak je to občas na střídačku, Freddie mi jednou psal že ve sbírce štítek s výkonem 2.2k a číslem 105903    [meela]   26.12.2012
Odpověď  tibisz: zajímavé postřehy! ale obávám se, že je velice malá pravděpodobnost, že by sem chodil někdo, kdo bude mít podobná v.č. :(
Taky by mě zajímalo, jak to bylo s tím bzučákem. Osobně si myslím, že v době, kdy už byla vyvinutá 555ka, a ještě dojížděly 550ky, se bzučák dost možná montoval i na pařezy (podobně jako s karburátorem 2914Hz).    [rybňa]   26.12.2012
Odpověď  Zdravím páni,nijako sa nemiešam do vašej gramatickej prestrelky :),ale vie niekto,kto zmachroval túto tabuľku vyrobených kusov?Zapísal som si vaše čísla do svojich záznamov a číslo od otta 83 5xx mi vychádza naozaj ako rok 1958.,tak kde je chyba v tabuľke - mám najnižšie číslo pre r.58 - 78 173.Jarda má č.78 0xx pre r.57.Má niekto č.medzi 78 0xx a 78 173,ak áno pre ktorý rok?K húkačke-bzučiaku mám č.110 384 s popisom od druhého majiteľa -bzučiak pod svetlom,motor 1,6k:,ďalej mám č.110 391,teda +7 s motorom 2,2k.Má niekto číslo okolo týchto dvoch a s akým motorom?Už som sa to tu niekde pýtal,ale nikto mi neodpovedal.    [tibisz]   26.12.2012
Odpověď  Také souhlasím s tou srozumitelností, jinak Jawa 550 byla od začátku výroby 1955 do konce 1958 osazena vždy jen houkačkou napájenou z baterií umístěných pod sedlem a bzučák pod předním světlem měla až Jawa 555. ještě bych rád ujasnil pár základnách rozdílů houkačka-bzučák: houkačka je napájena stejnosměrným proudem a bzučák střídavým.    [Golden.Sport] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2012
Odpověď  Dobrý den, já jsem si celou dobu myslel že v roce 58 už se montoval klakson pod světlo a byl napájen z magneta tak jat to tedy je ?    [David]   26.12.2012
Odpověď  Taktéž se připojuji,že je to nesrozumitelé a zabírá to tady v rubrice zbytečně místo a panu Všetečkovi bych doporučil,aby raději investoval do doučování z českého jazyka(pryoryty,výčko,dyskuze atd.)    [Milan Zouplna]   26.12.2012
Odpověď  Pane, Všetečka, prosím, přečtěte si po sobě pár Vašich příspěvků a přístě se snažte vyjadřovat aspoň trochu srozumitelně.    [tomas]   25.12.2012
Odpověď  Původní originál stav je ideální a pak se numusí řešit co tam má být a nemá to preferuji já.    [otta]   25.12.2012
Odpověď  Zdravim,
Asi Vás osobně zklamu ,ale PAŘEZY mnou koupupený byt mou osobou renovované draze t.j.-funčností .Každý ví ,že Jawa 550 r.v.1954-5-6 asi tak-bzučák-klakson dvojíího sp.typu t.j-velký poté malý 4V i napájen 2 x ploch.bat-zapojené do série-OK+novela OK zapojení-mááálokdo ví-po správném OR zapojeníí.samozřejmě každému funguje.Zdroj zapojení magneta mi nic opravdu neříká pouze u Jaw 555 to ano.

S pozdravem L.v.    [Vsetecka .lubos]   25.12.2012
Odpověď  Pane Všetečka nemlčte, jen sem chtěl ujasnit fakt některých neznalcům co tvrdí, že na jawu 550 patří bzučák napájený z magneta a přitom tam vždy byla jen houkačka napájená ze dvou plochých baterií umístěných pod sedlem jak jste níže potvrdil. já vlastním ještě Jawu 550 původní stav r.v. 1958, v.č. 101xxx a má původní origo houkačku pod nádží menšího průměru a karburátor Jikov 2912.    [Golden.Sport] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.12.2012
Odpověď  Jejda,
co jsem vážně zas pokazil prosím o kom.výjádření..o nějaké houkačce jsem opravu pardon vážně nepsal.Opravdu jsem z toho huuujer už mlčím. L.V.    [Vsetecka .lubos]   25.12.2012
Odpověď  Přesně tak dělal jsem to sám je to pouze čištěno a zaštětečkováno,TP bohužel nemám,ale štítek je tam originál a sedí i číslo motoru.    [otta]   25.12.2012
Odpověď  Otto,
klobouk dolů opravdu krásná OK práce.To jsi renovoval osobně sám.A vídíš tabulka se každopádně citlivě bude muset předělat.K motu máš or.doklady.

L.v.    [Vsetecka .lubos]   25.12.2012
Odpověď  Pane Všetečka, ten stroj co vychvalujete není renovovaný, ale jen mírně zrestaurovaný, lak včetně linek je původní, jinak děkuji za upřesnění že mám na svém stroji mít houkačku tu starší většího průměru. Nyní jsme se konečně dostali k tématu, že Jawa 550 nikdy neměla bzučák umístěný pod světlem, ale vždy houkačku napájenou z 2-plochých baterií :-)    [Golden.Sport] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedna fotečka,původní stav!!!!    [otta]   25.12.2012
Odpověď  To je stroj v původním stavu včetně ráfku,renovované pouze sedlo!    [otta]   25.12.2012
Odpověď  Asi né.
dovolil jsem si použít tab.mater.momentálně portálově..k dispozici.Tot vše.Jinak opravdu krásný ren.stroj,Barva bledě zelená Ral 6019.Dobrá volba,ale v tomto roce se převážně vyráběla klasika,jako vždy v.červené Ral 3004 po té sv.modrá Ral 6027.Taktéž slon.kost Ral 1015 budiš t.j..ale prosím neberte v potaz píše totální momentální zvláštnák - moc dekuji.

S pozdravem L.V.    [Vsetecka .lubos]   25.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak koukám,že si tu Vaši tabulku budete muset předělat já mam Jawu 550 rok výroby 1958 v.č.835XX    [otta]   25.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  To máš pravdu,
v tvém případě jsem se nechal bohužel nachytat r.v 1958-správně 1957-tabulkově ovšem r.v.1957 jak jsi psal r.v.1958 uznávám,ale bohužel nííže uvedené OR-pryoryty budou i bez mé osoby budou platit neměně pochopeno a verdykt tu mě nemůže apsolutně rozházet.Urážej-te si v libosti jak uznáte,ale pařezy tot u mě je velké unikum a prozatím pro někoho tabu.Beru v potaz to,že se třeba v něčem mýlím,ale jak koukám já osobně se setkávám s tím co jsem draze koupil byt byl svědkem.Zkraceno vše co jsem psal je jak je nic víc nic mín.    [Vsetecka .lubos]   25.12.2012
Odpověď  všetečko viš velky kulovy oba tyto pařizci jsou jsou rok 1957 s vlaštovkama a sedlem dopředu a velkým klaksonem,takže at všetečkovi napíšete jakekoliv čislo tak tady sesmolí nějaký dlouhosahly blabol,člověčě kolik ti je že tak lžeš?    [jarda]   25.12.2012
Odpověď  Jawa 550 r.v.1958 t.j.celkově 25 083 ks-reálně 91 029 až 116 111-archyvně.malé 4 V klaksony ale pozor změna v seriové elektroinstalaci taktéž novodobé schéma zapojení plocých 4.5V baterií do série-nížě uvedeno+původní elektroinstalace.

V.č.731 xxx se opravdu ve skutečnosti i oběvovaly i s prvopočátkovou rarytní plechařinou i s velkým 4V klaksonem apd.Zatím pátrám proč..možná výměna za nefunkční apd.

S pozdravem L.v.    [Vsetecka .lubos]   25.12.2012
Odpověď  ještě bych se pane všetečka chtěl zeptat mam doma torzo pařizka s čislem motoru 731XX bohužel bez štitku jsou tam vlaštovkova riditka a sedlo odklapěci v bok jaky to bude rok vyr.?    [jarda]   25.12.2012
Odpověď  takže je to tedy určite podle vyr.čisla rok vyroby 1958 a mam být ten velky nebo maly klakson dvirka mam původni na levostrany karb.?    [jarda]   25.12.2012
Odpověď  Zdravím,
p.Jardo Váš pařízek sv.modrý se opravdu výráběl v.r.1958 rovná řídítka někdy t.z.v.ramínko..Hlavně to poznáte..jaké tam máte momentální snad původní prsíčka t.j.pravostranná-tomu odpovídá pravostranný karburátor,ale vzcácně se oběvujíi verze i s prvopočátkovou plechařinou t.j.lev. karburace+zad.blatník s jednou vzpěrou novodobého charakteru.Zvláštní je i velký 4V klakson a typickým novodobým držákem baterii plochých 2x4.5Vtových baterií a bakelitovým výčkem se dvěma otvory-které se objevují i na prvopočátkový Jaw 555 r.v.1958a1959 byt zmíněná níže dyskuze..

S pozdravem L.V.    [Vsetecka .lubos]   25.12.2012
Odpověď  prosim pane všetečka ja mam pařeza modreho rok 1958 vyr.čislo 780XX levostrny karb. a rovna řiditka jaky by tam měl byt klakson mě tam totiž chybi?    [jarda]   25.12.2012
Odpověď  Všiměte si mého původního textu,
text zní...vaše v.č.554xx to každopádně t.j. 50tis. sér.původní OK výroba+ 10 000 prvopočátková výroba 1957 a nééé 1955 prosím-v OK skutečnosti tj.výroba pařezů 1957 t.j.evidováno-47.016 k.s.+10 000 ks-prvopočátkové samotná výroba t.j původní v.č.-t.j.47017+10 000 - to je součet 57016 Ks-PADESAT tisícová výroba - velice cenná -jsou v ceně.Tot vše a prááávě tak vznikají neg.situace samozřejmě to chápu. Vznik nechtěný neg. reakcí.
Ps. možná to opravdu vše neodborně zvláštně a blbě formuluji,ale určitě jsem nikdy nebyl a nebudu ani ve stáří zvláštnák i když kdo víí.S uctou zvláštnák. L.V.    [Vsetecka .lubos]   25.12.2012
Odpověď  Pane Všetečko - myslím, že Váš hlavní problém bude v tom, že neumíte počítat.

číslo 554xx znamená, že to 55-tisící kus!

Tohle je důsledek akce "internet do zvlášních škol"    [(-)]   25.12.2012
Odpověď  Golden.sport.
Vaše v.č.554xx to je 10 000 tisícová prvopočátková výroba 1957.Každopádně vel.žádané a cenné blahopřeji.Každopádně velký klakson.

Spozdravem L.V.    [Vsetecka .lubos]   25.12.2012
Odpověď  Vážený pane Všetečko, mohu se zeptat kdy odpovíte na můj dotaz?? potřebné indicie jako r.v. 1957, v.č. 554xx, sedlo do strany, barva modrá, karburace Jikov 2912 novější, zadní blatník dvě vzpěry, podsedlové plechy 6 prolisů, znak na nádži vylisovaný, řidítka vlaštovková jsem poskyl jedná se o původní originální stav včetně laku jen mi chybí houkačka a držák na baterie. Přednostně odpovídáte někomu kdo na vás jen tak pokřikuje (Otta)? :-/ Děkuji    [Golden.Sport] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.12.2012
Odpověď  Vidět není třeba takové stroje mam dva v původním originál stavu r.v.1957,sedlo dopředu a oba mají velké klaksony!    [otta]   25.12.2012
Odpověď  Pařez 1957 odklápění sedla do předu musel bych vidět opravdu moto t.j stav v.č.motoru a víčko bateríí taktéž původní elektroinstalaci-tímto se to taktéž dá dobře rozpoznávat+kompletní stav stroje + barva atd. a pikantnosti výrobního charakteru samotnéhoho mota.Promin ale nechce se mi vše vyzrazovat pronic zanic.Možnááá příště.

S pozdravem L.V.    [Vsetecka .lubos]   25.12.2012
Odpověď  Pane Všetečko, prvopočátek výroby byl rok 1955 a některé stroje v tomto roce měly jen jednu vzpěru na zadním blatníku a jendoduchý prolis na vzpěrách blatníků, odlitky motoru lité do pískových forem a logo na nádrži jen nastříknuté šablonkou bez vylisování a starší typ modelu karburátoru Jikov 2912. Já vlastnám rok 1955 v.č. 12345 a má jednu vzpěru a odlitky motoru jsou již tlakově lité. Jinak v polovině roku 1956 přiby výstužné prolisy na bocích podsedlových plechů a nádrž již měla logo vylisované zvýrazněné nástřikem přes šablonku. Stroj u kterého potřebuji určit zda byl původně osazen houkačkou staršího provedení a větším průměrem je r.v. 1957 a v.č. je 554xx, děkuji za pomoc v určení typu houkačky.    [Golden.Sport] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.12.2012
Odpověď  Velké klaksony se dávali i roku 1957 i u sedla odklápěním dopředu!    [otta]   25.12.2012
Odpověď  Zdravím,
Pařezy vyráběné v r.1955-6-se montovaly jen s velkým klaksonem 4 V.V r.1957-nejvíce vyrobeno pařezů t.j.47016 ks.Pakliže máte na svém stroji zadní blatník s jedno vzpěrou tak to je prvopočátek výroby 1957.Tak tam se montovaly velké klaksony t.j.doběr or.dílů do určitého výrobního čísla mota.Napište v.č.vašeho mota a pak se dá přesně odhadnout jaký tam patří.

S pozdravem:-D L.V    [Vsetecka .lubos]   25.12.2012
Odpověď  No já taky, ale třeba tu je někdo chytřejší :-D To by pak znamenalo, že se ty menší houkačky montovaly pouze poslední modelový rok 1958 to je divný ne? v roce 1957 se provedla změna s odklápěním sedla z do boku na dopředu a možná i houkačka se ke konci 57 montovala ta menší.    [Golden.Sport] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.12.2012
Odpověď  Pepo já si myslím,že na rok 57 s odklápěním do boku patří určitě to větší starší provedení.    [otta]   25.12.2012
Odpověď  Taky bych rád věděl zda se tento modelový rok 1957 osazovala Jawa 550 starším větším typem 4V houkačky, či již tam byla ta 4V novější viz foto někde na začátku :-) Sám vlastním Jawu 550 v původním stavu rok 1957 sedlo do strany a 6prolisů na bocích podsedlových plechů, karburátor levostraný Jikov 2912 a bohužel houkačka se nedochovala jen elektroinstalace a ta nic bohužel nepoví.    [Golden.Sport] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.12.2012
Odpověď  Viděl jsem i takový větší myslím 12 voltoví..?? Dával se taky v tomto roce ? (1956-57).    [David]   24.12.2012
Odpověď  Prvotne tu slo o bzucak. Na 550, rok 56 mam take ten vryobrazeny dole.    [Jan Máca] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.12.2012
Odpověď  Zdravím,
jsem ochoten Ti mou sbírku ukázat a poté jsem můžeš Davide napsat co si o tom všem myslíš až vše uvidíš.    [Vsetecka .lubos]   23.12.2012
Odpověď  ted mam prani i ja k jezisku!!!--prosim spravce techto www at me trvale odpoji od moznosti reagovani k temto www protoze bych priste uz nemusel byt slusny a sprostost sem nepatri stejne jako lzi ze?!! a at mam klid a nemuzu reagovat uz a aspon nebudu cist skoda dosud dobre forum,kdyz se meni v pouze zavadejici nepodlozene lzi a mate lidi a tim kazi histori o moto.radej budu dale udrzovat kontakty s lidma kteri vim ze vedi a rikaji pravdu a kdyz nevedi stejne jako ja tak reknou dle meho a ne ze lzou vyslovne a chvastaji se atd!!!!! a to nebudu prvni ani posledni kdo odchazi!!! a tyto lide nektere uz znam dele jak tyto www a jsou stale ok.nemeni se jak toto forum-respektivne lide kteri sem prispivaji a stoji si za lzi. a ted hadanka na rozloucenou--najdes neco spolecneho??? Vsetecka Lubos----Velká Lež----Velký Laik---Velká Lumpárna. hezke svatky a s bohem.    [david]   23.12.2012
Odpověď  tak ja ted nevim co si mam myslet.. kdyz te to vsetecko urazi tak nereaguj a nebo udelej fotky jak pise jarda a dej dukaz ze ty dva stroje mas jsou s tp a byli seriove a basta ale to ty se certis a urazis lidi!!! pouze pisem ze neverime a tak to dokaz!!! neurazej ty nas ze te serem,ze jsme neverici tomasove atd jak nas nazyvas. a nebo tady nepis kdyz tomu nerozumime a zalez si do toho sveho muzea a tam se kochej hamtivosti a taj dukazy o moto ktere udajne mas. bud to nepublikuj nebo vse na plno s dukazem!!!!! ale neco na pul s urazkama nema cenu-tim pouze zavadis spekulace dle meho!!! a jak tady kazdy pisem ze as uvidime, uverime a prijmem to tak doufam ze i ty se omluvis za tve urazky a jesitnost kterou zde zatim predvadis na jednicku!!!! za dobu co ofocujes letaky atd tak bys mel ofocen priklad tp s cislem pod 10t kusu atd dalsi dukazy. uz nepis nove prispevky a radej objasni vse stare at ti udajne neublizujem. dik. doufam ze jezisek ti k vanocum donese rozum!!! to neni urazka ale je treba k zamysleni co pises ty nam!! hezke svatky vam vsem tady ale tyto bludy uz cist nehodlam-ztrata casu.    [david]   23.12.2012
Odpověď  Zdravím,
prosím Jardo ozvy se mi neprodleně.Na konci textu klikni na moje iniciály.T.j.Vsetecka V

Poté můžeš zavolat kdykoliv.Těším se L.V.

Spozdravem.L.V.    [Vsetecka .lubos]   23.12.2012
Odpověď  už abys je vložil:)Nepotřebuji abys vložil celé 200m2 muzeum, jen stačí foto s TP pařeza pod výr číslo 10000 a foto 555 s půlbubnama, hlubokým blatníkem a pod. (předpokládám že to bude důvěryhodný původní stav)+ foto TP.

Já se nemám čím chlubit, protože žádné rarity narozdíl od tebe nemám...jen klasiku sériové    [Jarda]   23.12.2012
Odpověď  Pardooon,ale mám.
svou luksusní sbirku ... prosím nechám prozatímza jak je ,ale nezlobte se,že v budoucnu budu opět přispívat čímsí co uznám ,že je reálně zaujimavé předem děkuji za pochopení.

Jarda mě opravdo tak na...l,že vtextu jsem psal,že nemám...V brzké době Jardo...pošlu fota svého sou.muzea se všim co vlastním.Jardo tys mě opravdu vážně dost dobře nasral.Osobně jsem zvědav čím se mi osobně pochlubíš.Ja kdykoliv a upozornuji tě předem,že já vlastní sbírku o které...cca 200 m čtverečních kola mot. apd.dvě třetiny hotové slovo VSETECKA je jaké opravdu je...co je moc toje    [Vsetecka .lubos]   23.12.2012
Odpověď  Tím to jen potvrzuješ....    [Jarda]   22.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Plácáš neplácáš chytrej... možná... někdy.poté reklama na vývoz samozřejmě s jnýmy koly jinak vše jak bylo.Svou luksusní sbírku nemám a nebudu zveřenovat možnáá knižně s vašima trap.uryvky to by se mohlo fakt dobře pprodávat díííkas.
opravdu neřeším.

Spozdravem L.V.    [Vsetecka .lubos]   22.12.2012
Odpověď  Pořád plácáš jen o prototypech. ano, oskůtrované 550 byly, vypadají jako 555 se šust plechy. jsou dochovány 2 kusy, vyrobeno pravděpodobně 6. článek zde:http://www.jawa-50.cz/cla nek/jawa-50-typ-550-piony r-parez-informace-a-vyvoj -prototypy-export.html#pr ototypy-550
ale ta 555 s půlbubnama je zase druhý prototyp. Jestli ho tedy máš v osobním vlastnictví, tak sem vlož foktu + TP. a jen nepovídej.
Ty mě taky unavuješ. plácáš kecy bez důkazů. hoď sem ten prototyp co máš doma, předej fotku TP a okamžitě ti posílám obrovskou omluvu.
Nikdy sem na jawa 555 neviděl půlbubny, krom prototypu na fotce. Přesvěč mě o opaku, a zase se ti omluvím...    [Jarda]   22.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Opakovaně,
prosím...bez urážek nekomplikujte to tady ano ...prosííím moc děkuji.Tento motocykl vlastním opravdu na or.dokladech.Bohudík jich je dost dochovaných na or.dokladech i v zahraničí- opět pro nevěřící tomaše-važně mě unavujete.
Bez komentáře. L.V.    [Vsetecka .lubos]   22.12.2012
Odpověď  Zdravím,
v rychlosti pouze doplním poté se měli vyrábět i 555ky skůtrového charakteru bohudík pááár kusů dochovalých i v česku i na or.papírech tj.opravdu vzácná ojedinělá serie- vím pouze o 1 ks. a to v Praze,taktéž pařez.kola levá prvop.karburace ojedinělá prvopočátkova výroba 50 až 60 ks na papírech-případně podrobně vysvětlím.Foto případně doplním.Snažím se pouze o to co bylo a bohudík existuje.Tímto Vás všechny podporuji a žádám ,jestli vlastníte cokoly vzácného byt tajného prosím obradte se prosím na forum případně na mou osobu nebo na e-mal.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem L.V.    [Vsetecka .lubos]   22.12.2012
Odpověď  Pěknej obrázek to jo, ale na sto procent to je prototyp, možná něco jako už zmíněná vážka. Hodně znaků pro to mluví. Už jenom levostranej karbec, podsedlovej plech má krátké prolisy jako měli ostatní prototypy. Takže Všetečka tu zase jen prudí.    [J]   22.12.2012
Odpověď  z jakeho roku pochazi ten obrazek? fakt pekny ale radej bych to neposilal moc do sveta jak se rika ze to bylo kdyz nevime a vidime pouze toto foto,muze to byt kus jediny treba vyroben jen a to stejne jako byla treba vazka stadion zvan a ta ani nejela nikdy a taky to bylo vyrobeno,predvadeno na vystave atd... pokud jich bylo ale vic a dokonce s doklady tak to je zajimave jeste vic ale moc tomu neverim ze by to nikde nebylo popsano vice....    [david]   22.12.2012
Odpověď  dle meho je treba si neplest prototypy s seriovou vyrobou.coz nevim jiste ale toto za seriovku nepovazuji dle meho ale muzu se i plest!!nevim o tomto mnoho ale aby jeden kus treba i vyroben tady nematl lidi v provedeni v seriove vyrobe ostatnich stroju atd!!! proste aby se tady nemichalo jablko s hruskou do kupy jak se rika. ale jinak hezky obrazek-za ten dik ze byl vlozen!!!    [david]   22.12.2012
Odpověď  aha, zase prototyp:)    [Jarda]   22.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Meela,
opravdu už mě to tady moc nebavíí se neustále....Pouze opět pro nevěřící tomáše vys dobová reklama téhoš roku.Případně mi prosím napiš na e-mail klikni na konci textu apd.

S pozdravem L.V.    [Vsetecka .lubos]   22.12.2012
Odpověď  555 s pařezáckejma půlbubnovejma kolama a klaksonem na baterku? to se mi moc nezdá, neuvěřím dokud neuvidím :-) spíš poslední 550 už měly bzučák jako 555...    [meela]   22.12.2012
Odpověď  Zdravím,
opravuji klakson je 4,5 V a néé 4 V - laděn z fabryky na 9 V .Taktéž se montoval i na Jawy 555 konec výroby 1958 taktéž i r.v.1959 ojediněle i s pařezáckými koly přední i zadním+odlišný stupačkový kříž s pařezáckou původní brzdovou pákou ve dvojím provedení t.j.odlišný průměr samotné prav.stranné or.brzdící páky.

S pozdravem L.V.    [Vsetecka .lubos]   22.12.2012
Odpověď  Díky moc mi to pomohlo.    [David]   05.11.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Je tam 4 V klakson napajany z baterii pod sedadlom. Montoval sa pod nadrz.    [redneck] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.11.2012
Odpověď  Aještě by mě zajmalo kolikati voltový.    [David]   03.11.2012
 Přidat odpověď   (87) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006