Poraďte někdo prosím. Koupil jsem nový plášť na pařeza MItas H-04 2.50-16.Nemůžu ho vystředit.Na straně ventilku je z ráfku patka vysazené asi o půl centimetru,než na protější straně.Patka u ventilku už více dovnitř vsadit nejde.Plášť mi nasazovali v pneuservise,protože jsem nebyl schopen kvůli tvrdosti patky ho na ráfek vůbec dostat.I tam to nasadili se stejným výsledkem.Ráfky jsou původní,na kterých byl stejný rozměr.Je to normální,setkal se s tím někdo?Co mi poradíte? [Zbyněk] 26.03.2019 Přidat odpověď |
| Mám duše Mitas a Rubena, celkem na 6 moto a všechny ucházejí. Jediné, které mi vydrží celou sezonu jsou staré, již i záplatované původní Barum a právě Heidenau. Existují také duše zesílené pro motokros, jednu jsem měl vzadu na kývačce se sajdou. Nikdy nebyl defekt. [Luboš] 19.11.2022 |
| Heidenau mám na několika velkých Jawách a ani s jednou není problém. [. ] 18.11.2022 |
| Zdravím, nechci zakládat nové téma, proto píšu můj dotaz sem. Poraďte, prosím, kde koupit (jakou značku) kvalitní duši na 550, abych nemusel každý víkend dofoukávat? Teď mám Heidenau a je to katastrofa. Duše nepíchnutá, ventilek OK a pořád trochu uchází … Díky za radu. [ladasim] 18.11.2022 |
| jj ještě drobný dodatek. když nasazuju poslední část pláště (u ventilku) tak ventilek před tím zamáčknu dovnitř, právě abych no skřípl- matičku mám úplně na konci. Pokud je k dispozici třetí ruka, který ho podrží zastrčenej tak je to výhoda. To zda není duše u ventilku přiskříplá je jednoduchá zkouška tím, že při prázdném kole jde ventilkem lehce pohybovat dovnitř i ven. Pro přezouvání používám kované kulaté montérpáky se sploštělýma koncama - byly jako příslušenství u mustanga a používám je od té doby na všechny motorky. Plechový nepoužívám, protože jima jsem několikrát duši přiskříp. [HonzaBK] 28.03.2019 |
| souhlas s kolegy níže, zrovna minulý týden jsem s tím bojoval u kola na kývačku, duše u ventilku byla skříplá pod pláštěm a ten proto neseděl. Postup co píše Honza BK fungoval (ale byla to makačka, tvrdej plášť a nepoddajná duše :-) ) [meela] 27.03.2019 |
| jj od nepaměti (za totality) náš učili, u biciklů i u motorek máme nasadit plášť, pak zamáčknout ventilek dovnitř (samozřejmě ale ne úplně, abych ho zase mohl vytáhnout), srovnat plášť po obvodu a ventilek zase vytáhnout ven. Samozřejmě na závěr v žádném případě neutahovat tu matici na ventilku k ráfku. ta slouží pro montáž. Pokud je matice utažena a dojde k pootočení pláště vlivem brždění a podhuštění pneumatiky, tak se ventilek utrhne. Když je matice povolena (já ji tam ani nedávám), tak se ventilek pouze nahne a tím poznám, že musím kolo vyfouknout, plášť pootočit zpět a znovu nafoukat. Toto je základní chyba o které mladí motoristé nevědí a utahují matici ventilku napevno k ráfku a ještě se hádají že je to tak správně! [HonzaBK] 27.03.2019 |
| občas se mi to stávalo a dělala to duše u ventilku bylo tam jakoby tvrdší kolečko a přes to to nešlo,,,nasaď plášť a pak zasuň ventilek srovnej a pak foukni [martin] 26.03.2019 |
|
|