MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311504 příspěvků |7815 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 34 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMalé motocykly Jawa 50 a ostat | Diskusní téma 2.12.2021 13:48  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Neodpovězené téma 

Jawa 23 lisování kyvné vidlice


 Nazdar lidi, dneska jsem pokusně na starším rámu přelisoval čep kyvné vidlice. Čep jsem koupil v replice jako sadu, co je dnes k mání v krámcích. Udělal jsem si zaváděcí čep i spodní desku na lisování, 12t lis a zkrátka jsem to nalisoval.
Čekal jsem, že to bude pružit jako vždy v těch pouzdrech, no omyl. Nechce se to hýbat nikde :-) tak jsem vzal za kyvku, že to rozhýbu, ale povolil čep v díře rámu. Tak se chci poptat, jestli někdo z vás už tím taky neprošel a třeba poradí, kde jsem udělal chybu.    [rantisek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.08.2021
 Přidat odpověď   (0) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006