Jestli máte zájem budu vkládat průbežně fotky. [Marta] 22.06.2009 Přidat odpověď |
| ano jen vkládej oto tady jde máš luxusní linkování to mi moc nejde asi nejsem rozený malíř pěkná práce mě vadí trochu repliky asi výš sám jaké znám to po čase se orygináli seženou [hubohu] 03.05.2015 |
| Zdar lidi uz jsem to vsechno zjistil na jawa 555 je pastelove modra od colorlaku je to C4265 8 Ral je to 5024 a podle znacky CSN je to 4114 tak si vyberte. [Haluz] 19.07.2013 |
| Zdravim lidi renovuji 555ku modre barvy ale ten od koho jsem ji dostal ju prestrikal na tmave modrou neyna nahodou nekdo zvas cislo originalni modre barvy na 555ku a nebo kde bych to mohl popripade zjistit. Predem dekuji za odpoved. [Haluz] 18.07.2013 |
| Zdravim renovuju pařeza a potřebuju nečím ošetřit vnitřek nádrže už není uplně v supr stavu . Mam dvě nádrže tak aby to bylo tak na 10 litrů . díky [oxi] 19.06.2013 |
| pravdepodobne to bolo tou ohnutou tyckou. skus to poskladat a uvidis [peto 01] 10.06.2013 |
| Ahoj kluci,dělám parízka r.v.1958,a mám problém s tím že byvalí majitel říkal že vyskakovala trojka,motor sem rozebral a zjevnou závadu sem nenašel,je byla trošku ohlá vodící tyč vydličky,a trošku ojeté náběhy koleček a hřídele,ale to mají snad všichni.Někde sem se dočetl že tam byli špatné automaty, že u 555 už byli vylepšeny a už rychlosti nevyskakovali.Tak poradte co stím mám dělat díky. [milan] 10.06.2013 |
| zdravíčko, máš moc pěkného pařízka, dal sem se ted taky do renovace a chtěl bych tě požádat zdali bys mi nemohl poslat nějaké foto nebo info o umístění linek? a poradit s vyndánim klikovky, zaboha ji nemužu dostat ven ale je to potřeba má totiž děsnou vůli. Předem mnohokráte děkuji. tu je na mě kdyžtak mail: jirka.proks@seznam.cz [TERORIST-Z] 27.03.2012 |
| Zdravím, konečně jsem sehnal pařízka a sbírám info, jsem hotovej z toho leštění jak toho docílíš doprčic ? Díky Zdeněk [Zdeněk] 20.03.2011 |
| Pre Marta: Mohol by si mi napísať na moj email. Potreeboval bvy som od teba jednu radu. [Vlado] 29.12.2010 |
| Čau chci se zeptat za kolik by si mi opískoval rám nádrž a zadní blatník na Jawu 555 dik za odpověd Karel. [karel] 26.10.2010 |
| MARTA... pekný motocykel, chcel by som ťa o niečo poprosiť, mohol by si sa mi ozvať na mail? [M.] 20.03.2010 |
| To bude asi nejlepší... Z vlastní zkušenosti vím, že co úřad to originál... [formis] 19.03.2010 |
| Jo, díky moc tak já se zajdu zeptat na úřad [Erik69] 19.03.2010 |
| Takže jsi ho v podstatě ,,ztratil,, a oni ti vydají nový. Ale vydají ho jen jestli je někde napsaný
u nich v databázi zě papíry jsou ,,živý,,. [formis] 19.03.2010 |
| Na úřadě jsem se jí zeptal co musím udělat pro to, abych si mohl ponechat tu knížečku. Jediná
možnost je ztráta(kterou jsem nahlásil)...Ale ona mě poprosila jestli by si mohla udělat aspoň
kopii, aby nemusela dohledávat jestli existují. Takže oni to mají podle mě zaevidované v PC, protože
jinak to nezjistěj...Aspoň si to myslim, jestli je to jinak tak mě opravte.Byl jsem tam v půlce
února 2010 [formis] 19.03.2010 |
| Pro formis:Ahoj to když na uřadě nahlásim ztrátu malého TP tak vlastně ho jako nemam je to tak?Takže
potom jim jenom nahlásim čisla ze štítku a oni mi vyplni novy TP?Nebo sem to spatně pochopil?Dik. [Erik69] 19.03.2010 |
| Je pravda že já to měl už v polopřevodu. Takže to tam třeba zadávali do PC v tom šumperku... [formis] 19.03.2010 |
| Kdyby ho měli v PC tak by tam snad byl i ten můj nemyslíš ? Kdežo můj nenašla nikde. Jinak jeslti je
to na někoho jinýho tak myslim, že ti jsou jen na okrasu pokud ten někdo ti je nechce nechat prepsat
na tebe, ale pokud v te knižecce není razítko zrušeno, tak pořád platí i kdyby to nikde neměli
evidovane. Mě to ta paní vystavila jen na zakladě te knižečky. [Láďa_2] 19.03.2010 |
| Maj ho i v PC. Mě ho tam nemohli najít tak volali do šumperka jestli to maj v archívu tam to našli
ale s vinkem kde byla navíc jednička. tak mě to paní na zájkladě fotky štíku, knížečkovýho TP
změnila. [formis] 19.03.2010 |
| Standa2 : v evidenci je ale nyní musíš mít už malý a velký... Jestli si chces nechat malej aspon
jako rekvizitu tak nahlaš ztrátu a zaplatíš 100 a nechaj ti ho. [formis] 19.03.2010 |
| ok, diky za pro me dulezite info. Kdyz mam stare doklady, psane na nekoho jineho, je moznost zjistit
jesli jeste plati?! trabe na evidenci? [Standa_2] 19.03.2010 |
| Někde v evidenci to nejspíš je, ale někde jenom na papíře v nějakem archívu nejspíš, ale na uřadě v
počitači to nemají a kdo ví jestli ty archívy ještě existují. Taky kdo ví jestli se mopedy vůbec
někde archivovaly, jeslti prostě nato nestačila pouze ta mala knižečka a nikde jinde to nebylo to
nevím, ale je to taky možnost. Ale dneska už to funguje tak, že co nemaj v počitači to prakticky
neexistuje. Oni vystaví novej TP a zařadí do evidence něco jako když přihlašuješ uplně nové auto.
Zaručit ti to nemůžu je to spíš jen můj poznatek při přihlašování své 555 a moje teorie proč nám
paní oznámila, že není nikde evidovaný v žádné databázi. Lepší by bylo kdyby se sem ozvalo více
lidí, kteří už po třiceti nebo čtyřiceti letech přihlašovali a jak na tom byli oni. [Láďa_2] 19.03.2010 |
| Láďa_2: takze teda v evidenci neni..?! a vlastne ho vytvori..?! [Standa_2] 19.03.2010 |
| Marta: Nádhera Standa: Jo když tam přijdeš s tím
starým TP tak oni ti na základě té staré knižečky vystaví nový TP (velký a malý).
Všem: Koukal jsem se tady
http://www.jawadily.estranky.cz/stranka/nahr_dily-pio_550-555-par_ A mají tam celkem dost slušnou
nabídku jen mi tam chybí fotky. Kupovali jste od nich někdo ty pláště ? Jaký mají vzorek ? Taky ty
ráfky jsou dost levný, ale nepíšou o tom nic bližšího jestli je to v chromu nebo leštěný zinek ? [Láďa_2] 19.03.2010 |
| Marta> opravdu moc pekne.. :) Ani nevis jak se tesim az bude muj pionyr.. :) [Standa_2] 19.03.2010 |
| Super super... [Pérák 47] 18.03.2010 |
|  Tak a už jen zrcátko a motex pásky na manžety a je hotovo. [Marta] 18.03.2010 |
| Marta- proč sis tam dal pravostranej karbec když si měl prsa na levostranej ? [Mirek] 18.03.2010 |
| Takze kdyz neni v evidenci, tak vlastne doklady vytvori..?! [Standa_2] 18.03.2010 |
| Jestli ta motorka nebyla aktivní tak to převedený není. Aspoň děda měl doklady jako druhy majitel
přepsane na sebe a přepis byl v 69. Za celou dobu nebyly odhlašeny nic a při přepisu na mě to paní
hledala všude možně a nikde to zaevidované nenašla prostě nám řekla, že v evidenci ta motorka
neexistuje. Možná, že to byla nahoda že to tam nedali, kdo ví každopádně teďka se snažím sehnat
původního majitele co je zapsán v TP druhé 555 a uvidím jak to dopadne a jeslti bude v evidenci nebo
ne. Modlím se, aby nebyla jako dědova jinak nechci vidět tu pálku za neplacenou pojistku. [Láďa_2] 18.03.2010 |
| Jak je to tedy s tim, kdyz mam doklady z roku 1960 ktere nebyli nikdy na nekoho prepsany a mel je
jen jeden majitel. Jsou v evidenci i kdyz nebyli zruseny? Jde mi o to, zdali i kdyz nebyli nidy
prepsany, mel je jeden majitel, jestli byli nejakym zpusobem prevedeny do systemu, ze je tam
urednici ted vidi a nebo je musi zalozit znovu..?!! [Standa_2] 18.03.2010 |
| Když jsem "oživoval" svojí 555 (zařazoval zpět do evidence jelikož po těch xx letech se
z té evidence uplně vytratila) Tak sem měl svou originál malou značku, s kterou jsem přišel na STK a
normalně dostal červenou známku. Holt už moje blbost, že jsem radši neřekl, že značka se nedochovala
a mohl sem jí pořád mít. Samozdřejmě na uřadě mi šupli novou plachu, nalepili novou známku a čau.
Ještě sem měl jeden problem a začal se obávat, že mi to ta ženská nevyřídí jelikož zjistila, že na
tenhle typ neměla žádnou dokumentaci, podle které by vypsala nový TP. Takže nakonec sem zkončil tak,
že mi tam napsala 05tku. Ohledně přemalování značky, no sám nevím jestli bych do toho šel. Nevím jak
by se to pak ohodnotilo, kdyby sem narazil na nějakeho policistu blba co by se v tom začal šťourat.
Tím myslím jestli by to nebylo ohodnoceno jako falšování dokumentů nebo něco na ten způsob jako když
tiskneš pětitisícovky. [Láďa_2] 18.03.2010 |
| Jo holt červená známka STK je boj :-) [Marta] 17.03.2010 |
| Se značkou je to prosté, ptal jsem se technika na STK: Na vozidle nesmí být jiná značka než vydaná
magistrátem, na jinou ani STK nesmí dat známku. Proto se podivuju, že na té namalované značce máte
červenou známku. Sám s dnešním rozměrem značky nesouhlasím, jedině to zavazí na všechny strany. [Immer Bereit] 17.03.2010 |
|  Foto 2 [Marta] 17.03.2010 |
|  A takhle vypadal pařez když jsem ho koupil. [Marta] 17.03.2010 |
|  Promiň Marto, že Ti lezu do tématu,tady je obrázek pařeza co jsem dovezl minulý týden. Není můj, je
na opravu tak třeba se rádi podíváte. Je to rok 1956 s jednou vzpěrou na zadním blatníku a bez znaku
na nádrži. Motor nemá výrobní číslo. [Mica] 17.03.2010 |
| jeste budu muset vyresit samolepku z stk.. snad mi daji jednu na vic na uradu a pri nejhorsim ji
sundam ziletkou [Standa_2] 17.03.2010 |
| Pěkný , zajímavý a aspon je v tom jasno. [Marta] 17.03.2010 |
| pokud to někoho zajímá, přišel mi mail ohledně spz na moto "Vážený pane,
malé motocykly byly od výrobce opatřeny bílou tabulkou s černým profilovaným orámováním na
zadní části vozidla; rozměry tabulky 200 x 150 mm, horní rohy uřezané. Na tyto tabulky si
majitel malého motocyklu svépomocí, nebo v písmomalířské provozovně nechal napsat
(namalovat) znaky kódu registrace. Díky tomu se jednalo veskrze o velmi pestrou lidovou
tvořivost ... Evidenční značku tvořila černá písmena a číslice ve dvou řádcích na bílém
podkladu. Horní řádek obsahoval kód okresu, tvořený 1-3 písmeny. V dolním řádku bylo uvedeno
1-5timístné pořadové číslo bez pomlčky. Písmena a čísla byla černá, kreslená nebo
nastříkaná; předepsána výška 35 mm, tloušťka 5 mm, typ písma nebyl určen, doporučeno bylo
bezpatkové písmo, většinou ale nic z toho nebylo dodržováno. Některé EZ byly namalovány v
jednom řádku, jindy s pomlčkou, některé byly úplně nepředpisové, jak je možné zjistit na
dobových fotografiích i dochovaných tabulkách. Ovšem tyto a jiné úpravy byly vesměs při
silničních kontrolách nebo technických prohlídkách tolerovány. Takže je to, pane kolego,
prakticky zcela na Vaší úvaze ..." [Standa_2] 17.03.2010 |
| Jo to by mohl být on vypadá to hodně podobně. [Marta] 17.03.2010 |
| Marta: Pokusim se najit sablonu na pismu.. nejaky podobny font. [Standa_2] 17.03.2010 |
| Odrazku mám původní v super stavu a šablonu žádnou nemám za 100kč mi jí namaloval písmomalíř já jen
připravil podklad. Já plánuju že se pustím konečně do čz 150c. [Marta] 17.03.2010 |
| jinak, nevim jestli jsem se uz ptal, ale odrazku jsi sehnal odkud? Ne a ne sehnat s hlinikovym
rameckem :/. [Standa_2] 17.03.2010 |
| Marta: jo penez je v tom dost. Me 555 vysla na 25-30 tis., ale nelituju. Ted asi zacnu delat
stadika a tam cenu bude o dost nizsi. Nebudu kupovat Vape, nebudu delat novy kola - prelestim
hlinikovy atd, takze to bude o dost mene. Jinak "font" pisma a cislic na znacku jsi
pouzil jaky? Mas nejakou sablonu? [Standa_2] 17.03.2010 |
| Stando 2 Plachtu mám doma a todle je přemalované na původní tabulku a doufám že s tím nebudou
nějaký problémy. Jakmile bude pařízek hotovej chci ho nafotit digitálem a pak zašlu foto na email.
Času je na pařízkovy opravdu hodně a nato že jsem spousty věcí dělal sám např lak. leštění , motor
atd. tak je v něm i hodně peněz, ale těch nelituju. [Marta] 17.03.2010 |
| Marta: Moc pekna prace opravdu a chvalim. Moc pekny kousek ;). Ja uz dokoncuju 555, cekam na
chrom a pak se motorka zacne skladat. Jinak k rafkum, chrom stejne casem zajde a stribrenkou se
muzou kola udelat kdykoliv. Urcite je Jawicky moc pekna, je na ni kus prace, urcite spousty casu a
hooodne penez.. :) Jen tak dal..!! Ohledne znacky, ty mas tuhle jako origo? Tzn ze nemas
novou - plachtu?! Ja mam na 555 uz novou a rikal jsem si ze si ji premaluju na stary plech a budu s
ni jezdit na veterany a original spz/rz budu mit v batohu. Klidne posli vic fotek , pokud
nechces sem, tak klidne me na mail. Diky a hodne ujetych km.. ;) [Standa_2] 17.03.2010 |
| Jo je to tak máš pravdu. Já jsem na pařezu nedělal jelikož jsem dodělával na podzim sportku kterou
jsem koupil a teprve teď jsem se dostal na pařeza. Výpln sedla mi dělal sedlář u kterého jse měl
všechny sedla http://rrk.vyrobce.cz/indexCZ.htm ten dělá i výplně ale už to není molitan. ináč pro
Jirku Blažků bydlím kousek od Českých Budějovic. [Marta] 17.03.2010 |
| Fakt pěkná práce. Abych řekl pravdu, už dlouho jsem čekal jestli ukážeš nějaký další pokrok a měl
jsem v plánu ti tady už napsat jak pokračuješ :) A to, že kola nemají být chrom, protože to originál
nebylo. Tak z toho bych si nic nedělal, protože kdo už dneska dělá něco opravdu podle originálu ? Už
jenom ti co renovujou péráky si leští víka motoru i když to tak nebylo a všechno se dělá pro oko a
aby motorka dostala víc veteránský vzhled. Každému komu řekneš veterán, tak si představí nablejskaný
stroj a ono to tak funguje i u těch lidí co to renovujou, že prostě chcou to mít nějak pěkný. [Láďa_2] 17.03.2010 |
| Moc pěkně zrenovovany kež by semi taky tak povedl. [Erich] 17.03.2010 |
|  Krásnej pařez Martine,taky mám takovýho.Chtěl bych se tu zeptat,kde sehnat molitanovou vložku do
sedla?Díky za odpovědi.Dělám teď 555tku. [Pérák 47] 16.03.2010 |
| udkud si???myslim kraj??? jinak tvoji Sportku si pamatuju :) taky jí mám akorát 250.. [Jirka Blažek] 16.03.2010 |
| Neboj Jirko mám už čz 150 c, jawu 550 a čz 175 sport a pařez bude brzy hotovej a určitě nebude
poslední stroj :-) [Marta] 16.03.2010 |
| Krása...další krásnej kousek na světě...doufám že budeš pokračovat :) přeji mnoho štastných
společných kilometrů!! [Jirka Blažek] 16.03.2010 |
| Já se bavil s písmomalířem , který dělá veterány a má už něco zasebou a ten mi tvrdí že i pařez
míval chromované ráfky . Je pravda že na originál 550 jsem je také neviděl , ale bylo mi líto
pískovat chrom a dávat stříbřenku. [Marta] 16.03.2010 |
| luxusní prácička, včetně SPZ...jen ty chromovaný ráfky, co vás čerti berou..?? [Jack] 16.03.2010 |
| Zdravim Marta Pařeza maš pěkneho super prace ale určitě tam nepatřej chrom rafky ale jinak je moc
pěknek. [Zdeněk] 16.03.2010 |
|  Tak jsem zase dávám fotku pro rejpaly aby se mohly vyřádit. Nebol-li spíš pro Standu 2 , který chtěl
vidět pařeza hotového a nehaní cizí práci , ale naopak dovede pochválit. [Marta] 16.03.2010 |
| Zdravim určitě se nedělali kola v chromu jen střibřenkou pořadně proskomej tvoje kola ale určtě ne
chrom. [Pařez] 31.12.2009 |
| pokud to je 550 tak štříbřenka [Jirka Blažek] 31.12.2009 |
| Mám takový malý dotaz. Mám doma taktéž pařízka a renovuji ho. Kola na pařízkach byla z výroby
chromována nebo jen nastříbřena? Chci ho mít co nejvíc puvodní. [mnaf86] 31.12.2009 |
| Díky,tak jednu stranu už vidím, teď ještě jak je to na straně zajištění sedla,a jak tam je ten
zajištovací šroub. Chci to dát pěkně do kupy,i do modré barvy. Mám pěkné číslo 10817. Tak ještě
jednou díky. [Bawaria] 21.10.2009 |
|  Pro Bawaria asi ti to moc nepomůže aspoň něco,není to moc vidět jen pro představu [Mica] 21.10.2009 |
| Kdyby jste někdo potřeboval detail odklápění sedla dopředu můžu vyfotit a poslat na mejl nebo dát
sem na forům. [Honza3] 20.10.2009 |
| Zdravím,taky se pouštím do opravy pařeza s odklápěním sedla do boku,r.v. 55, a chtěl bych poprosit o
foto pantu na kostře pro uchycení sedla a druhé strany pro zajištění sedla. Oba konce mi tam chybí. [Bawaria] 16.10.2009 |
| chtěl bych oprosit o držák sedla teda ten kus "účka" co ho drží potřebuju si to na mém
pařízku dodělat a nemám rozměry šlo by mi to prosím poslat???předem děkuji. můj mail je
jano009@email.cz [jan szmek] 11.10.2009 |
| Zdravím. Chtěl bych poprosit email, nebo jiny kontakt na Martu, taky renovuju 550ku 1957, a
potřeboval bych poradit s pár věcma. Kdyžtak icq 204624701.. [wajbic] 11.10.2009 |
| Zdravím. Chtěl bych poprosit email, nebo jiny kontakt na Martu, taky renovuju 550ku 1957, a
potřeboval bych poradit s pár věcma. Kdyžtak icq 204624701. [wajbic] 11.10.2009 |
| mail je: jakub.cr@gmail.com Zatim jawu 550 nedelam. Mam hotovou jawettku.. [Standa_2] 25.08.2009 |
| Děkuji,bylo by možné požádat na maila o číslo,zavolal bych,mail je :rodopul@seznam.cz Petr [Petr] 25.08.2009 |
| Petr: ja jsem z K. Varu.. [Standa_2] 25.08.2009 |
| Zdravím,potřeboval bych kontakt na HONZA3.A ještě dotaz na jaké číslo má podle nové vzorkovnice
Jawácká červená co bývala na 550 a 555 .Je tu někde krajan z karlovarska,který má skušenosti z
restaurováním těchto krasavců.Děkuji za odpověď.Petr [Petr] 25.08.2009 |
| Spíš mu zavolej vždy mi to vzal má otevřeno mezi 10-17hodinou a do 13:30 má polední pauzu [Erik69] 21.08.2009 |
| Erik: takl jsem tam psal hned jak jsi mi poslal mail.. a nikdo mi neodepsal.. :( [Standa_2] 20.08.2009 |
| každý soustružník :) [Jakub] 13.08.2009 |
| O.K díky asi vim co myslíš ... Dělá to někdo v replice ? [Steves2] 12.08.2009 |
| je to řešeno šroubem který má vypilovanou hlavu a tvoří vlastně ten záchyt. Pokud si to pamatuju,
tak ten šroub zároveň drží blatník [Jakub] 12.08.2009 |
| Ahoj chtěl bych se zeptat jak je uděláný záchyt lanka přední brzdy? Taky teď skládám pařeza a vůbec
nevím. Díky [Steves2] 12.08.2009 |
| Diky moc, zejtra tam napisu mail.. [Standa_2] 08.08.2009 |
| Standa_2:máš to tam [Erik] 08.08.2009 |
| Erik: Ahoj no to by si byl moc hodny. Prosim posli mi to na mail jakub.cr@gmail.com DIKY MOC..!! [Standa_2] 08.08.2009 |
| Cau stando dočetl jsem se že potřebuješ gumové dorazy k řidítkům zdali je ještě potřebuješ tak tady
u nás v Liberci je jedna prodejna náhradních dílů na motoveterány ale má tam i kupu kompletních
motorek na prodej jmenuje se to MOTO-ANTIK já sám sem tam koupil dost dílů na mého stadiona má pěkné
ceny jestli chceš můžu ti poslat jeho vizitku já tam ty dorazy také kupoval stály mě asi 40 kč už si
nepamatuju tak kdyžtak napiš [Erik] 08.08.2009 |
| Vau no tak to klobouk dolů ten motor vypadá jak z chemickeho leštění. Čím jsi leštil ? Protože
polovina lidí tady silchrom kritizuje a polovina ho podporuje, ale vetšinou už neprozradí svojí
oblienou leštící pastu. [Láďa_2] 08.08.2009 |
| Láďa: vem vahu a zvaz material. Pokud nemas tuhle moznost, napis jim mail a odpovi ti kolik by to
cca mohlo stat. taky sem to tak delal..! [Standa_2] 08.08.2009 |
| ahoj Ládo barvu mám everal 8850 a lakoval jsem sám. Motor nebyl na chemickém leštění ale dělal jsem
so doma opět sám. Kartery jsem zbavil rýh a pak vše důkladně vyleštil. Na válec jsem zkoušel hodně
barev včetně silikonové vypalovací a nejvíc se mi osvědčila černá matná ve spreji která drží a není
na teploty. Na čz 150c jsem s toutou barvou na válci najezdil hezkých pár kilometrů a kamarád ji má
též na jawě 555 a má kolem 2200km a barva stále drží takže se není čeho bát. [Marta] 08.08.2009 |
| nee, určitě bez převodů, vždyť by platil víc. [Jakub] 08.08.2009 |
| Standa_2 : No ja vím ja to četl, že 250,-/kg ale nevím kolik váží samotné kartery s víkama a hlavou,
proto se ptám. Nebo to tam dával i s převodama ? [Láďa] 08.08.2009 |
| Láďa: co sem delal ja, tak na te strance vychazi lesteni 250 kč/ 1 kg maj to tam snad napsany, ale
to si nejsem jistej. Co sem cetl, tak nekdo valec natre barvou na gril :). No ale samotneho by me to
zajimalo, postupne delam jawu 555 tak to taky potrebuju vedet. Diky Ivan: tak me to
napadlo ze oni dva jsou jeden.. [Standa_2] 08.08.2009 |
| Ahoj musim pochválit moc pěkná práce držím palce at do dobře vypadá a hlavně jezdí :-) Chtěl bych se
zeptat jaký jsi použíl odstín ? koupil jsi originál ČSN 8850 nebo ten už nejde sehnat ? (na
internetu sem ho našel v nejakem vzorniku jakehosi domu barev nebo tak, takže myslim, že jde sehnat)
a nebo jsi použil ten RAL 3004 ? Na kolik tě asi vyšlo vyleštění toho motoru u chemickelesteni.cz ?
Ještě bych se vás tu všech skušenějších chtěl zeptat, ten válec je naeloxovanej nebo to je nějaký
extra náťěr ? [Láďa] 07.08.2009 |
| pepane, nejsi náhodou pmp? [jakub] 07.08.2009 |
| Pepan: to bude nejlepsi reseni.. ;) [Standa_2] 07.08.2009 |
| Stando_2,když něco napíšeš tak si to prosím po sobě zkontroluj,podle toho si o tobě každý udělá
úsudek!Já už mám jasno a nebudu se raději už tady k ničemu vyjadřovat. [Pepan] 07.08.2009 |
| marta: naprosty souhlas a diky za podporu.. ;) [Standa_2] 07.08.2009 |
| stando stojím při tobě pár lidí tady akorát mele hubou a nic s toho nic neukazou a jen dělaj ramena.
Já tvoji práci vyděl jinde a hlavně každá práce na staré motorce potěší a jen kecalove to dovedou
zhatit. Asi nemá cenu debatovat !!! [marta] 07.08.2009 |
| Pepan: nejdriv si poradne procti forum a pak neco pis. Nemam rad kdyz nekdo nekomu mluvi do
prace a hloupe keca. Jasne, nemusi se to vsem libi, ale proste reknu nelibi a basta a ne ze k tomu
budu dodavat hlope narazky. Ano ujeli mi nervy, ale nebudu se nijak omlouvat, nemam duvod... [Standa_2] 07.08.2009 |
| Stando_2 trochu slušnosti!!! Je to veteranforum a každý se může vyjádřit jak chce,ale zatím jsi tady
největší hulvát jak koukám,tak sem dej taky nějaký tvůj výtvor at nás překvapíš a hlavně važ svá
slova! [Pepan] 07.08.2009 |
| pmp: no ty vole.. to sou debilni kecy.. Fakt. Zaloz si svoje tema se svou motorkou. Pokud si takovej
renovator jak pises, tak se pochlub, urcite se nemas ceho bat.. [Standa_2] 07.08.2009 |
| pmp-tak jí ukaž a neplkej, my ti to také zkritizujeme, protože to umí úplně každý buran
marta-taky jsem měl repliku sedadla, výřez v plechu neseděl na rám, tak jsem jí prodal a čekám
jestli se na trhu neobjeví další, protože teď dělám na 125t [Jakub] 07.08.2009 |
| Já bych svoji práci mohl klidně ukázat,ale takovýhle renovátoři(lemtalové) jako Marta by to stejně
nedokázali ohodnotit. [pmp] 07.08.2009 |
| Jo moment, jestli neháže jiskru, tak řeš elektriku, to nemá moc cenu roztlačovat. [Petr Kropáček ml.] 06.08.2009 |
| Roman: Pokud to delší dobu stálo, dej tam čerstvý benzín a kdyžtak rovnou vyčisti celý vedení
včetně kohoutu a karburátoru. Budeš překvapen. [Petr Kropáček ml.] 06.08.2009 |
| Dobry den, dneska se mi neco stalo s fechtlem a nevim co s nim je. Benal mam, vymenil jsem svicku,
jiskru stale nehaze a nenastartuje ani na roztlaceni. Nevite někdo jak to mam opravit??? [roman] 06.08.2009 |
| na to se nekoukej, pokazde se najde nekdo kdo rejpe. Vetsinou jsou to lidi co nic nedokazali, ale to
uz jsem psal.. Nemuzes preci pocitat jen s kladnyma nazorama ne? Musis se smirit s tim, ze se to
nekomu libit nebude. Kasli na to a prubezne hazej fotky.. ;) [Standa_2] 06.08.2009 |
| Možná by to lepší bylo ale já bych ho ani nechtěl. podle svojich skušeností vám co je za prekérku
vyladil levostranný karbec. Koukám že zase pár lidí začíná rejpat což znamená že už ani fotky
nepudou, Rejpat umí dost lidí ale práci neukážou že, např fachman a ted i pmp. [Marta] 06.08.2009 |
|  Tenhle me stal 250 korun na burze. [Standa_2] 06.08.2009 |
| nebylo by lepsi dat tam karburator ktery tam patri? na burze se necha koupit za par korun. Na aukru
je jich taky hodne.. [Standa_2] 06.08.2009 |
| Myslel jsem to tak,že by to chtělo ještě motor z 20tky,rychlopal a řidítka s hrazdou!To by v
považských strojírnách koukali jak se renovuje? [pmp] 06.08.2009 |
| U roku 58 se ještě levostrané karburátory dávaly i u rovných řidítek! [puntas] 06.08.2009 |
| Rok 1957 měl poze levostraný,který byl ještě i u roku 58! [puntas] 06.08.2009 |
| jo uz to ctu.. ze se davali jak jikovy 2912 tak i 2914.. [Standa_2] 05.08.2009 |
| Už jsme to tu rozebíraly předtím , ale i rok 57 měl karbec vparvo co jsem slyšel a u pár strojů i
viděl a byly originál. [Marta] 05.08.2009 |
| nejsem si moc jistej, ale nedaval se tenhle karbec na jawu 555?? [Standa_2] 05.08.2009 |
| A myslel jsi to ironicky a nebo opravdu? Lepší než aby mi na motor kapal benzín. [Marta] 05.08.2009 |
| Ta miska pod karburátorem,to je bomba.Jakýmpak zlepšovákem nás ještě překvapíš? [pmp] 05.08.2009 |
| Lelikož jsem sháněl dlouho originál plech sedla odklápění do boku a nesehnal jsem tak mám repliku
doladěnou k obrazu svému jelikož mi vůbec neseděla. Jináč potah mám stejný jako na 555 co jse vidět
opodál. [Marta] 05.08.2009 |
| sedadlo mas origo nebo repliku? [Jakub] 05.08.2009 |
|  Tak jsem zase něco malinko udělal. [Marta] 04.08.2009 |
|  další [Marta] 03.08.2009 |
|  Teď jsem toho moc neudělal nějak nebyl čas takže toho moc není. [Marta] 03.08.2009 |
| nejake novinky??? Foto prosim.. :) [Standa_2] 30.07.2009 |
| Ahoj Marto,oceňuji tvou práci na 1 i když jsi použil jiné díly než tam patří(vysvětlil jsi
proč),určitě se těšíš až ho oživíš a já jen tiše závidím že máš možnosti si s pařezem takhle
pohrát,taky by mě to bavilo jen na to nemám nyní bohužel čas,ale až bude tak se taky vrhnu na
nějakou motorku.Kdyby jste měli zájem tak vložím nějaké foto jak jsem před 18 lety nenávratně zničil
pařeza jen mám obavy,že se na svou adresu dozvím nehezké věci. [Mica] 26.07.2009 |
| Honza3: do "Mopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostatní" ;) [Standa_2] 24.07.2009 |
| Jo to máš pravdu stando. No já víc fotek nemám. Ale vyfotím dneska nebo zejtra s11ku a udělám nový
téma tady? nebo u stadionů? [Honza3] 24.07.2009 |
| Honza3: pros ne.. Jinak asi by bylo lepsi zalozit tema, aby se zbytecne neplnilo Martovo tema
jinejma vecma.. ;) [Standa_2] 24.07.2009 |
| Pařezy budu dělat dva najednou jeden modrý a druhý ve slonový kosti. Mám to dát do dvou témat? [Honza3] 24.07.2009 |
| Honza3:proc ne..?! nemusi tu byt fotky kazdy den.. ;) [Standa_2] 24.07.2009 |
| Já přemejšlím nad tím novým tématem. Já se teďka pařezoj moc nevěnuju . Ale fotky z práce dodám.
Zase aby to mělo cenu dát sem občas nějaký foto a pak třeba 2 měsíce nic [Honza3] 24.07.2009 |
| standa2: Gumový dorazy eště nemám ale budu si je kupovat. No co se týče těch fotek tak mám fotky ze
skládání. Protože foťák mám chvilinku. Jak budu dělat pařeza , tak budu dělat komplet dokumentaci. [Honza3] 24.07.2009 |
| Honza3:Tak zaloz tema a hazej sem fotky.. ;) Jinak, mam to pochopit, tak ze uz ty gumovy dorazy mas
a nebo ne?? [Standa_2] 24.07.2009 |
| no mám no ještě trochu před tím. Jo dávat je tam budu no. A určitě ti dám vědět kde sem je sehnal [Honza3] 24.07.2009 |
| Co na to říkáte? [Honza3] 24.07.2009 |
| Honza3: moc pekna.. mas nejaky dalsi fotky z prubehu prace? Jinak prosim Te, jak jsou dorazy
rizeni takovy gumovy "cvocky" budes je tam davat? pokud ano, jak jsi je udelal a nedo
kde sehnal.. nikde je nemuzu sehnat. Diky [Standa_2] 24.07.2009 |
| Zdravím všechny příznivce strojů Jawa 550.Já sám jsem majitelem dvou strojů,a jsem rád že se najdou
lidičky kteří tyto suprové stroje zachrání před skázou a zlikvidováním.Moc ti fandím a přeji pěkné
povození na 52 let "novém"stroji.Máš to pěkně dělaný.Drž se svého a nedej na přihlouplé
poznámky rádoby odborníků.Ať se každej ukáže.Musim končit,protože bych se akorát NASRAL kvůli
pitomosti pár jedinců. [David 30] 23.07.2009 |
| Ted me napadla jeste jedna otazka. Odkud je koupena odrazka na zadnim blatniku?? Diky [Standa_2] 23.07.2009 |
|  Určitě se taky rád podívám na foto. [Marta] 23.07.2009 |
| michal H.: Dneska něco nafotím a dodám. [Honza3] 23.07.2009 |
| Děkujuza chválu potěší daleko víc než urážky :-) Gumu pod zadní světlo a gumy na stupačky jsem
koupil u pana Hadrávka stejně tak jo výfuk. www.hfmoto.cz pokud se nemílím. Jakmile zase něco udělám
tak fotky rád pošlu pokud bude stejný zájem jako ted. [Marta] 23.07.2009 |
| Marta: kde jsi prosim sehnal gumu pod zadni svetlo?? DIky [Standa_2] 23.07.2009 |
| Pánové nádhera.Já snad půjdu najít do garáže svýho draka. Naposled na něm jezdila holka,když si v 15
dělala řidičák. Dnes už jí je 25. Doufám, že se na něm moc nepodepsal zub času? Ty Vaše fotky přímo
lákají k malé projíždce. [virotago] 23.07.2009 |
| M.: Ja jsem posilal stredy na jawettu sem - www.chemickelesteni.cz/ a rekl bych ze efekt je stejny
jako tady u motoru.. [Standa_2] 23.07.2009 |
| Pre Marta: Mňa by tiež zaujímalo ako si postupoval pri leštení motora. Ak môžeš napíš mi postup na
môj mail. Ďakujem. [M.] 23.07.2009 |
| Sem s tím:-) [Michal H.] 23.07.2009 |
| Já momentálně stavím s11 a s22 mohl bych sem dát nějaký fotky estli chcete [Honza3] 23.07.2009 |
| Ano, linka tam byla. Mohu poslat foto, kudy přesně vede. Jinak děkuju! [Michal H.] 23.07.2009 |
| Marta: No parada, mas to pekny..!!! Klidne nahod vic fotek, sam vidis ze ta podpora tu je!
zeptam se.. na krytu retezu byla linka? Michal H.: ma to taky pekny michale.. ;) [Standa_2] 23.07.2009 |
| Pomáhat a chránit, to je úděl veteránismu! A ne buzerovat a mlátit:-D [Michal H.] 23.07.2009 |
| Ať si to každej dělá jak chce je to jenom jeho věc. Ano.je to pro radost. Já budu brzo taky
renovovat pařízka a tak sem dám foto. zatím jenom nahrubo pasuju. Chlapi kdyby jste něco
potřebovali. Budu mít zařízení na pískování. Mohl bych vypomoct [Honza3] 23.07.2009 |
| Souhlasím! ! ! A Michale máš to super. Každej pařez je sám o sobě krásný i když není udělaný. A Ať
se nám pan Fachman pochlubí rád pochvílím :-) [Marta] 23.07.2009 |
|  Chci podpořit Martu. Nemusí se za nic stydět, protože to má fakt pěkný! Já mám chromový kola, sedlo
do boku, karbec na pravo a pozor!!! Komaxit! To je v podstatě porušení všech technologických
postupů:-). Ale hlavu si z toho nelámu. Vždyť je to pro radost! Obdivuju všechny, co něco dovedou a
stojí si za svou prací. Ne ty, který jen žvaněj. Asi víte, na koho tu narážím... [Michal H.] 23.07.2009 |
| At jde do ha***u. Nějakej idiot co tě tady bude urážet a přesně jak říká standa. Tydle idioti nic
nedokážou a akorát rejpou. Jnak to máš fakt pěkně udělaný. to teda jako jo. Někerí lidi prostě ty
ruce na to nemaj. A třeba to buď tobě mě nebo komu koli jinýmu záviděj.Akorát bych byl pro aby admin
potvrzoval registrace jenom pro vetaránisty. A ne pro takový idioty.v každý sekci se někdo najde.
docela mě to s**e. Aby snad každej vyfotil svůj výtvor a přidal ho k registraci. Protože každej až
na pár výjmek nějaký stroj má. Co na to říkáte vy? [Honza3] 23.07.2009 |
|  Tak jen jednu. [Marta] 23.07.2009 |
| Pošli mi tvůj email a já ti pošlu odkaz na fotky aby si na to mohl kouknout a tam je vkládám
průběžně. [Marta] 23.07.2009 |
| Jeeeezis. Na to se vyprdni, pokazdy se najde nekdo kdy nadava kritizuje a sam nic kloudnyho
neudelal. Vem si ze dost lidi to tady zajima a ty jen kvuli jednomu troubovi prestanes vkladat
fotky?? No taaaak... Proste to prejdi, nebud nastavnej, urazenej a laduj sem fotky.. ;) [Standa_2] 23.07.2009 |
| Bohužel Stando fotky už vkládat nebudu na popud fachmana, který sám svoji práci neukáže. [Marta] 23.07.2009 |
| Diky.. Jinak nahod nejake foto.. ;) [Standa_2] 23.07.2009 |
| Stando renovace pokračuje dobře už mám složený komplet zadek bez bočních plechů a ted půjdu na
předek. Vypadá to krásně a těším se až to bude hotové. Jináč máš pěknou jawetku. [Marta] 22.07.2009 |
| Jak pokracuje renovace..?? [Standa_2] 22.07.2009 |
| Fachmane tak díky tobě máme po fotogalerii tak se nám pochlub ty ze svojim výtvorem at můžeme
krytizovat tebe když už nic jiného nevidíme. Machroval si hubou a práce žádná tak se předveď. [Slnko] 22.07.2009 |
| Zdravím, chcel by som sa spýtať Marty akým spôsobom leštil ten motor a tie veci na fotkách?
Renovujem Jawu 90 a potreboval by som tiež niečo preleštiť. Ďakujem a prosím o odpoveď. [Stamp] 16.07.2009 |
| Zdravim, dle meho nazoru je ta renovace ponekud prehnana, co se tyka toho lesteni motoru. Ale osobne
si myslim, ze neni spravne tady hanit praci jinych. Martovi drzim palce, at se mu dale dari a at si
svou praci nenecha hanit. Hlavni je osobni spokojenost. Ja osobne chvalim Vasi peclivost a
trpelivost. A fotky bych rad videl, alespon sem potom vlozte finalni fotku. [miko] 15.07.2009 |
| Souhlasím s tím,že levostraný karburátor jede taky pěkně a když na ten stroj patří tak není co řešit
i kdyby to jelo o 10km za hodinu mín! [puntas] 15.07.2009 |
| no kola tam zatím marta nemá-tak člověk neví zda má tak já má být stříbrné nebo dnes jak je moc
moderní chromované(a je pravda že ty stříbrný tam seděj mnohem lépe-vizuelně)-jinak ale moc
nesouhlasím že na levej karbec to moc dobře nejede-mám ho tam a pohoda, spíš potkávám jinej problém
u levého karburátoru-málo kdo tam má odkapovku a všude mu to možně kape [hopik=honza] 15.07.2009 |
| Nebylo by od věci začít se vyjadřovat slušně a nedělat v každé větě dvě hrubky. Myslete si co
chcete, ale cosi to o Vás vypovídá. Pokud se mého názoru týče - Pařez na fotkách je přeinvestován
prací, ale o renovaci veterána se bohužel nejedná. Ví někdo vlastně jakou povrchovou úpravu měla
původně kola tohoto typu? [JzK] 15.07.2009 |
| Kurva co to furt kritizujete, mně se ten pařez líbí a renovovat to může jak chce. Děláš to pěkně ti
to chválim. [Karel] 15.07.2009 |
| Zaptej se Fachmana ten ti určitě rád poradí je to znalec v oboru a třeba at ti ukáže nějakou svojí
práci. A aspoň budeš vidět jak to má vypadat. Jestli teda něco vůbec vlastní a neumí jen kybicovat
cizí práci. Zatím jsme od něj nic neviděly, ale postaral jse nám o to že už tady ani Marty pařeza
neuvidíme. [Rumák] 15.07.2009 |
| byl takhle leštěn i motor dřív když se motorka prodávala? Jelikož se budu chystat na renovai 555,
tak mě to celkem zajímá. Díky [Standa_2] 15.07.2009 |
| Máš to probroušený a moc přeleštěný. [Rumák] 15.07.2009 |
| Máš opravdu zajímavej postup i s tou nastříkanou stupačkou a ten karburátor tam měl být originál,to
bys tam mohl za chvílku dát motor třeba z Jawy 20,aby ti to jelo lépe. [puntas] 14.07.2009 |
| Navíc nevím fachmane, jakej má změna tohodle technologickýho postupu vliv na vzhled a funkci. To už
řešíš zbytečný kokotiny. To by se dnes nemohlo renovovat nic [Michal H.] 14.07.2009 |
| Víš co fachmane tak mi polib prdel mít tě poruce tak jedeš technologickej postup v sanitce. Tím
končím a žádné další fotky vkládat nebudu. [Marta] 14.07.2009 |
| Normálně nás další fota nezajímají, protože kdo dělal GO na Pionýrech, ten takovou věc nikdy
neviděl. Stroj musí být sesazen stejnou technologií jako tenkrát. Nastříkaný rám s přední vidlicí a
maticemi sloupku řízení červeně nikdo nikdy neviděl. Děkuji. [Fachman] 14.07.2009 |
| Vím že tam má být levostraný i prsíčka byly na levostraný , ale já ho nechtěl kvůli tomu že se
špatně štěluje a nejede to tak. Sice na něm najezdím cca kolem 100km za rok ale vážím 105kg a chci
aby to trochu jelo. [Marta] 13.07.2009 |
| Jestli máš rok výroby 1957 a ještě k tomu odklápění sedla do boku tak tam máš špatný karburátor,na
100% tam má být levostraný! [peterson] 13.07.2009 |
|  Drobet jsem leštil. [Marta] 13.07.2009 |
|  poslední [Marta] 12.07.2009 |
|  a další [Marta] 12.07.2009 |
| další [Marta] 12.07.2009 |
|  Tak a zase o kousek dál. [Marta] 12.07.2009 |
| Zdravím hoši. Vím že to sem nepatří . Měl bych pro vás nabídku. Brzo budu mít kdysspozi zařízení na
pískování. tak bych mohl nabídnout výpomoc za rozumné peníze. [Honza3] 10.07.2009 |
|  Zase o kousek dál. [Marta] 09.07.2009 |
|  Další foto. [Marta] 08.07.2009 |
|  Tak dneska jsem složil převodovku a spojku a zítra se bude pokračovat. [Marta] 08.07.2009 |
| Jináč dnes když jsem vyrážel číslo motoru tak jsem zjistil že na originál mosazném štítku már rok
1957 a v TP mám napsáno do provozu 1956. [Marta] 30.06.2009 |
| Přesně tak jak píšeš Boro. Rozdíl to skoro žádný není , ale když už to dělám a mám možnost tak proč
to neudělat ne? [Marta] 30.06.2009 |
| ja som to tak isto spravil na dvoch 21 motoroch a nezdalo sa mi, že by sa to nedalo zoštelovať alebo
dokonca vôbec "jet" ...tiež som ani nepostrehol nejaký obriovský rozdiel vo výkone a
vlastnostiach, ale je to cítiť, hlavne "odpychy" [boro] 30.06.2009 |
| Mám to i najawě 555 a daleko víc +2 moji kamarádi a všichni v pohodě. Pařez bude mít pravostranej
karburátor a ve výfuku bude pouze uřízlá píštala. Moje 555 jezdí hodně dobře nato že mám 105kg. Tak
doufám že i zde bude vše v pořádku [Marta] 30.06.2009 |
| Mas odzkousene ty vybrane a vylestene kanaly? Moje zkusenost na cca 5ti motorech je ta, ze to s
origo karbecem + vyfukem nelze seridit tak, aby na tom slo jet. [Pája] 30.06.2009 |
| ako mne sa to lúbi ale tomuto sa hovorí, že "jak psí koule" :D [boro] 30.06.2009 |
|  Pár foteček vyleštěných karterů. [Marta] 29.06.2009 |
| Máš správnou připomínku , ale kroužky tam opravdu nemám originál byly špatné a nedával jsem je ani
na jawu 555 tak nebudou ani tady. Masku mám spasovanou tak že mi to sedí vsechno na dorazu dole.
Foto budu vkladat určitě rád a třeba to nikomu i pomůže. [Marta] 23.06.2009 |
| jen jsem chtěl říci třeba se na to ještě chystáš-že mezi spodní brýle a dolní plíšek kapličky patří
gumové kroužky-dorazy. Pokud tam teda nemáš nějaký menší, který nejsou vidět. Jinak fotky určitě
dávej-každej se určitě rád koukne. Já skládal 550 asi před 2měsící ale bohužel bez fotáku a fotky z
mobilu nebyli nic moc. Přeji příjemné skládání a ještě lepší vyjetí. [hopik=honza] 22.06.2009 |
|  foto 1 [Marta] 22.06.2009 |
|
|