MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 308420 příspěvků |7622 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 36 | Přihlášených: 2 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly | Diskusní téma 19.1.2021 13:14  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Suzuki GSX 400 rv.1983,


 Zdravím vás tady na foru.Včera jsem koupil první větší motorku-mám rád tu klasiku.Po nastartování mi valí benzín do airboxu benzín-tak jsem sundal a vyčistil karburátory a tet pro změnu nejde z karburátoru do válce plovákové komory benzín mají.    [thomas]   25.03.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  Zkusil bych vycistit ultrazvukem.    [Tomas]   28.03.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak dneska jsem odstartoval renovaci a zprovoznění suzukinky.    [CapitalRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2010
Odpověď  Zapalovací kabely jsem nasunul do hadice-jen dočasně a Suzuka jezdí a jezdí.Tetˇdělám řidičák atˇse taky svezu trochu víc.Co se válců týká nechám to na zimu.    [thomas]   28.07.2010
Odpověď  Tak jak to vypadá s porouchanou Suzuki? Už jezdí jak má?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.06.2010
Odpověď  Moje XJ-650 r.v.1983 má kabely zalité, FJ-1100 r.v.1984 je má už šroubovací, asi opravdu nezbyde, než to vyzkoušet. Já bych si už radši hledal nějaké náhradní, na Ebay je solidní výběr a neomezoval bych se jen papírově na jeden typ, minimálně celou výrobní řadu v rozsahu několika let, hlavní je aby byla ze stejného typu zapalování, tedy nesmí to být například z CDI na malých dvoutaktech(kapacitni zapalovani), ale typu TCI(tranzitorove). Napr. Yamahy v 80. letech maji stejne konektory na civkach, lisi se sroubovatelnosti VN kabelu, ale jsou zamenne, pred par tydny jsem zapujcoval kamaradovi na FJ-1100 sve stare civky dokud nesezene originalni. Pokud bys mel jistotu, ze jsou kabely opravdu zalite, tak na prechodnou dobu lze kabely prerusit, naletovat novou cast a velice dukladne zaizolovat, dokud se nesezenou nove. Jinak k nizkym tlakum, pokud mas jistotu, ze ventilove vule jsou v mezich a presto ventil podfukuje, nedelal bych z toho tragedii. Rozborka horni casti motoru neni nic tezkeho, sundal bych rozvody a hlavu, hned budes vedet na cem jsi.    [Jindra650] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.05.2010
Odpověď  těžko říct, u hond do roku 79 nebylo možné Vn kabely od indukčky oddělit, po roce 79 se kabely do indukček šroubují jako u javy, fajky měnit lze vždy. Tak to vyzkoušej maximálně ho ukroutíš, horší už to nebude    [hugo22]   23.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nakopali mně kabely a fajfky na svíčky-dají se na cívkách vyměnit ,nebo musím koupit nové cívky? V SUZUCE stojí 1 kousek 3200,-Mám už nové sedadlo a zadní gumu.    [thomas]   23.04.2010
Odpověď  Takže spíše bych to viděl na ventily. Měřil jsi vůle?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.04.2010
Odpověď  Nalil jsem do valce olej a tlak se zvedl z 5 na 6.........    [thomas]   22.04.2010
Odpověď  Zkus do válce, který má malý tak nalýt trochu oleje. Pokud se to zlepší, tak by to vypadalo spíše na kroužky než na ventily.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.04.2010
Odpověď  nasadil jsem měřák místo svíčky a protočil jsem přes startér.    [thomas]   21.04.2010
Odpověď  Na zoufání je vždycky dost času, může to být "jen" těsnění, nebo podpálené ventily. Zkoušel's to jen proto4it, nebo tlakovat?    [JzK]   21.04.2010
Odpověď  Tlaky jsem měřil dnes a pravý válec má 10,7
levý 5
to bude asi celá závada motor je v háji a cena opravy pravděpodobně bude vyšší než cena motorky............    [thomas]   21.04.2010
Odpověď  Mně se zdá, že se ti uleje svíčka a pak ti to jede jen na jeden válec. Ulitou svíčko poznáš dle toho, že po vyšroubování je mokrá.
Svíčky NGK se ulitím spolehlivě zničí. Takto zničená svíčka může dávat jiskru, ale jelikož jiskra přeskakuje i tam kde nemá (vlivem poškozeného izolátoru na střední elektrodě) je slabá a tedy pod tlakem nezapaluje. Pokud se ti to ulévá, tak je otázkou proč. Buď to nezapaluje, nebo spíše bych hledal chybu v příslušném karburátoru. Ve výšce hladiny, nebo těsnosti hladinového ventilu.

Já bych být tebou nejprve provedl všechny základní úkony údržby:
1.) Napnout rozvodový řetěz.
2.) Zkontrolovat ventilové vůle
3.) Změřit tlaky
4.) Seřídit zapalování (dát nové svíčky)
5.) Vyčistit karburátory, seřídit hladiny a zkontrolovat funkci hladinových ventilů
6.) Vyměnit olej
7.) Synchronizovat a poladit karburátory    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.04.2010
Odpověď  Nestřílí,olej nevím mám jí pár dní a najeto 3km,tlaky jsem neměřil.Nemužou to dělat ventily-že zahřátý válec přestane fungovat?    [thomas]   21.04.2010
Odpověď  a střílí do výfuku? bere olej?měřil jsi tlaky motoru?jakou háže jiskru na svíčku venku barva jiskry, její velikost?Podobné problémy znám    [hugo22]   21.04.2010
Odpověď  Ujel jsem asi 3km vypnul jsem motorku a znovu už jsem ji nenastartoval.Svíčky přestaly házet jiskru, dneska mi přišly nové a motorka zase krásně vrčí, měl jsem NGK a je divné,že je tak rychle ponich.Vyměnil jsem je za Densa tak uvidím.Furt mě motorka po plným zahřátí zlobí-na volnoběh zhasíná a když držím plyn na půl tak mám cca 2500 otáček a víc nejde,jako kdyby přestal fungovat 1 válec z levého trochu kouří z druhého nekouří.    [thomas]   21.04.2010
Odpověď  jsou tam nepopraskané,ani nijak poškozené gumy.Mám co dělat,když to sundávám a nasazuju.    [thomas]   03.04.2010
Odpověď  Nesaje ti to někde falešný vzduch? V jakém stavu je přechod mezi karburátory a hlavou?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.04.2010
Odpověď  Včera jsem se konečně svezl trochu víc,ale po uplném zahřátí motorky se jí moc nechce do otáček na 4tisíce to trvá a volnoběh je nízkej za chvíli zase vysokej a nejde stáhnout .Myslím,že to bude v karburátorech hladina a podtlaky.Tak jí odvezu na seřízení.    [thomas]   03.04.2010
Odpověď  neboj vono to stačí, zas takovej dravec ta 400 není, a moderní guma byť hubená není to stejný jak guma na pincka, jediný co je fakt je to, že to blbě vypadá, 180tka vzadu je hezčí. Já mám na CB 900, dle tp ve předu 100/ což je tak 4.00 a v zadu 120. Moto je těžké a má cca 80koní. Po zahřátí gum není problém, jen životnost z. gumy mám okolo 3000km    [hugo22]   02.04.2010
Odpověď  Dneska jsem chtěl objednat nové pneumatiky a z hrůzou jsem zjistil,že napsané v TP jsou rozměru 3,00-R18 v předu i vzadu.Přitom dnešní pneu v tomto rozměru mají rychlost do 150 a zatížení 62 kg.Je to hrozná představa,když vím ,že Jawa Pionýr má pneu 2,75 .    [thomas]   01.04.2010
Odpověď  Jestli je někdo okolo Znojma?    [thomas]   30.03.2010
Odpověď  Tak to je napínák rozvodového řetězu mezi těmi válci.Co se týká toho dalšiho problému myslím,že pokud to jde káždý rát poradí jen je to složité hledat závadu podle popisu ten motor potřebuju slyšet(co to znamená ztrátí výkon?černé svíčky je to bohaté?Jaké trysky a nastavení karburátoru?A toho je víc...)Není v tvém okolí někdo s tohoto fora?    [stevan1]   30.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takle to vypadá -je to přišroubované mezi hlavama na 2 šroubech.Na motorce už jsem se svezl je to paráda,ale nepravidelně třeba 2 hodiny nic a potom zase do hodiny 2krát se stane že začne vytrácet výkon po chvíli vrčí jen na volnoběh a zdechne uplně,pak nejde natočit vůbec.Svíčky jsou docela černé.Když je našroubuju naspátek,tak chytne běží nepravidelně tak cca10 vteřin a zase se normálně rozjede a jde krásně..............Nechci z vás vytahovat vaše těžce zjískané rozumy,ale tahle motorka se pro mne stala srdeční záležitostí a navíc je můj rok výroby.    [thomas]   30.03.2010
Odpověď  Nepíšete zda je ten nálitek na karburátorech,nebo na motoru...těžko radit .A za další pokud nemáte aspoň jakouž takou zkušenost s mechanickou na motoru,což si myslím svěřte motocykl do rukou někomu kdo toto zvladá(předejdete větším škodám)    [stevan1]   29.03.2010
Odpověď  Určitě půjde o napínák rozvodového řetězu. Osobně bych ti doporučoval pořídit si alespoň návod k údržbě, nebo spíše nějakou z knih od nakladatelství Clymer či Haynes, pokud tedy k tvé motorce něco vydaly.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.03.2010
Odpověď  Spis by to mohl byt napinak rozvodoveho retezu.    [cafe racer]   29.03.2010
Odpověď  No vypadá to na seřizování volnoběžných otáček, podle toho jak je to popsaný.    [Katana] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2010
Odpověď  Ještě jsem chtěl poprosit o radu......Zespodu karburátorů mezi hlavami motoru je takový nálitek a na něm je kolečko s pružinou-k čemu to slouží?Děkuji    [thomas]   29.03.2010
Odpověď  Bude to tak-ještě jsem objednal svíčky a oil.filtr v pondělí vyměním a uvidím.Suzuka se mi líbí čím dál víc a to jsem neměl v plánu si jí nechat.Ještě hledám manuál v CZ ale nikde nic.    [thomas]   26.03.2010
Odpověď  Nevěšte hlavu,dle mých zkušeností se nemuselo nic závažného s motorem udát.To není zaplaveno olejem,ale benzín který do skříně natekl zvětšil jeho obsah.Odstraňte závadu na ventilu nádrže,nebo v těsnosti karburátorů.Pak vypustit ojej-(doporučuji propláchnout)nový ol.filtr a olej a vše by mělo být OK.    [stevan1]   26.03.2010
Odpověď  Tak motor je zalitej olejem a já pi-a jsem to 4 krat nastartoval a vždycky se to zachlastalo a zdechlo.    [thomas]   26.03.2010
Odpověď  Máš možnost řešit dva problémy 1.ventil nádrže,jelikož je podtlakový pozor na polohu PRI slouží k zaplavení karburátorů!2.Porucha karburátorů-netěsnost.V každém připadě skontroluj zda se benzín nedostal do olejové náplně motoru!!Pokud ano vyměnit!    [stevan1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.03.2010
 Přidat odpověď   (34) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006