Ahoj, poohlížím se po "starší" japonské motorce a čas od času narazím na Hondu CB 900 F
Bol d´or a docela vážně o ní začínám uvažovat. Chci něco "staršího" na ježdění a
potřeboval bych poradit na co si dát při koupi pozor, zda má motorka ňáká slabá místa a jaké máte
zkušenosti s tímto strojem. Tento motocykl vůbec neznám a tak uvítám jakou koli informaci. Hodil by
se také odkaz na návod k obsluze a katalog ND případně jinou literaturu. Zajímají mě také rozdíly
mezi jednotlivými roky výroby, barevná provedení, atd.. Předem všem moc dík za info. [Libor L.] 26.05.2010 Přidat odpověď |
| Zdravím. Řešil někdo špatné hladiny na plastových plovácích SC01? Je nějaká finta jak ten plovák vyhnout na požadovaných 15,5 a nezlomit nebo je jediné řešení nový jehlový ventyl i plovák. Dík... [vit] 26.06.2017 |
| Zdravím, co vím já, tak na Boldora lze v orig. dílech, tedy " od Hondy" objednat téměř vše, s vyjimkou skla př. světla do kapoty a nádobky na brzdovku. Hledal bych dealera, který má mikrofische a hlavně je ochotný díly dohledat.Vždy je legrace, když prodejce je mladý kluk a chci díly na CB 900F2/B , tak mi odpoví, že jsem se snad spletl, protože CB 900 neni snad CBR..... Nedávno jsem kupoval opravnou sadu do karbeců, origo trysky.... není problém.Už jsem takhle utratil desetitisíce... [hugo22] 31.05.2012 |
| Poradí někdo kde sehnat ploché těsnění pod kohout na benz.nádrž.Děkuji [Petr] 27.05.2012 |
| Taky jsem jezdil Castrol,ale zdá se být zbytečně drahý.Jinak zdravím,(Hooper)BolDor je v reálu fakt super,škoda toho černého víka ventilů,jinak funglovka.Ze Křtin můj BolDor dojel v pořádku,byla to super jízda. [Petr] 05.09.2011 |
| Jezdím Castrol GPS1 10w 40 a není problem.Jinak pokud máš nějaký otázky tak na zde.král@seznam.cz [s.hooper] 02.08.2011 |
| Co se týče sundání řetězu na Boldoru,tak musíš sundat kolo z výfukové vačky a pak to vyvléct ven,jako první sundat vačku od sání a pak výfukovou,tam na ní sundáš to kolo,vše si poznač ať to můžeš pak opět složit.Záleží jestli budeš půlit celej motor,jinak ten řetěz pokud budeš měnit tak jedině přeříznout a navléct novej se sponkou [s.hooper] 02.08.2011 |
| Tak pardon,je to motoolek.eu omlouvam se [s.hooper] 02.08.2011 |
| Membrány na air cut-off ventily v karburátoroch sú v ponuke na www.super-boldor.de [Dušan] 19.07.2011 |
| ahoj, na mojí CB 900 F Bold d´or mám děravé membrány v karburátorech(jsou z boku pod víčkem)nevíte kde sehnat,u nás v hondě je problém objednat, že už je stará.díky za rady. [jindra] 19.07.2011 |
| zdravý mám doma kapotážku z CB 900 f2 boldíka a potřebu ji prodat..potřebuji za kolik bych ji měl prodat?a ještě potřebuji poradit jakej olej mám nalít do boldíka syntetyku nebo polosintetyku?nebo spíš co je lepši já se v tom neviznám..jinak je to myslim 15w40 [Jacky99] 07.06.2011 |
| jj presně tak jsme to už udělaly protože ten napínák nejde dostat ven pač se tam davá jako 1 z prvních... [Jacky99] 01.06.2011 |
| Ja teda nevim jak je to uplne konkretne u CB - jestli tam neni nejakej spek, ale k dobrymu zvyku patri po povoleni napinaku sundat vacky a vyvliknout je z rozvodaku ven. Pak teprv se snazit sundat hlavu. [Jindra650] 01.06.2011 |
| potřebuji pomoct nejde mi sundat hlava na cb 900 f Bol d'Or nevim jak se povoluje řetěz jak vede z motoru jak pohybuje vačkama, napínák mám povolený a pořád nic nemohl by mi někdo poradit kdo stím ma skušenosti??? [Jacky99] 29.05.2011 |
| Poraďte kde koupit kohoutek k benz.nádrži,na BolDor SC01. [Petr] 02.05.2011 |
| DOkončeno jen seřídit karbece doladit a jde se jezdit :D [Jacky99] 01.05.2011 |
| jak se tak dívám tak mi to asi moc nepomůže :( možná jen to přední světlo a ten držak světla ale není to tam moc dobře vidět jestly je to stejny.... [Jacky99] 14.04.2011 |
| Platenie do zahraničia cez Paypal alebo bankovým prevodom ja konkretne cez internetbanking.Dodacia doba z Nemecka aj Anglie bola 7 dní poštovné za balík do 5 kg 17 euro. [Dušan] 07.04.2011 |
| (Vachal) budu rád když mi pošleš ten manuál.... na toho Chromtechnika už jsem narazi uvidim.... (Dušan) díval jsem se na ty stránky ale to co já potřebuju tam není jako držám předního světla a ty malý krytky na ty spoje výfuků s kolenama.....a není v tom nějakej problém to tahat ze zahraníčí?jako dodací lhůta a placení? [jacky99] 06.04.2011 |
| Zdar,kup si leštící sadu na netu na vrtačku např. na www.chromtechnik.cz, jde to stím dolů, ale stojí to trochu úsílí. Kryty byly původně nalakované na stříbrno. Co se týka manuálu, tak bych mohl poslat naskenovaného Haynese na cb 750 a 900 DOHC. Díly nakupuj na německém E-bay, u nás koupíš kul., pokud nechceš kupovat nové. [vachal] 06.04.2011 |
| Leštit doporučuji pastou Sonax,zrcátka blinkry...se dají koupit v náhradě a celkem levně ,držáky a krytka to by chtělo asi shánět starší. [Petr] 05.04.2011 |
| ještě bych se chtěl zeptat čím se nejlíp leští motora hliníkovy věci?je postříkanej lakem..... [jacky99] 04.04.2011 |
| Zdravym všechny příznivce BolDorů.......... Před nedávnej jsem si koupil Boldora a potřeboval bych pár věcí pač si ho dávám do kupy....jestli někdo z vás neví kde seženu držák světla,ty maly krytky na spoje vyfuků,klaksony,zrcátka?? jestly někdo doma má přední držák světla a ty krytky odkolupím....spatně se to vyrábý... a taky jestly by nebyl někdo ochotnej a poslal my manual na email... [jacky99] 04.04.2011 |
| to Holič: Díky za nabídku, tvé CB vypadá opravdu dobře, ale pokud jsi četl tuto diskuzi celou, tak víš, že jsem už CB koupil, je tu i foto. Ale zeptám se kamarádů, kteří když viděli to moje, tak ho chtějí také. Ještě jednou dík za nabídku. [Libor L.] 25.01.2011 |
| Ahoj, pokud by si měl vážný zájem o opravdu pěkný exemplář CB 900 F 1980 po kompletní renovaci, budu asi bohužel mít jednu na prodej. Motorka byla do šroubku rozebraná, zrestaurovaná a poskládaná dohromady. Časová nákladnost celé renovace se dá těžko vyčíslit penězi. Motorka je vhodná pro znalce a fandu zančky a oldtimerů, i jako investice. Ještě zkouším sehnat originál výfuky. Fotek mám víc, i toho rezavého šrotu, jaký to byl předtím. Inzerát zatím nikde nemám, ale na prodej asi brzo bude. [Holič] 24.01.2011 |
| Podľa príručky 2.25 atm predok aj zadok pri obsadení len jazdcom.Ja dávam 2.3 a 2.5 atm. [Dušan] 08.01.2011 |
| Rychlí dotaz. Na kolik foukáte u Boldora přední a zadní kola. Nemůžu to nikde najít. Díky moc. [Libor L.] 31.12.2010 |
| VF 1000 F2 BOLDOR 1985 [Petr] 23.12.2010 |
| Honda CB 400 Super Boldor rv.2008 [Libor L.] 23.12.2010 |
| ... a pro zajímavost. Honda CB 400 Super Boldor rv.2005-07 [Libor L.] 23.12.2010 |
| Honda CB 900 F2C rv.1982 [Libor L.] 23.12.2010 |
| Honda CB 900 F2 rv.1981 [Libor L.] 23.12.2010 |
| Honda CB 900 FD rv.1983 [Libor L.] 23.12.2010 |
| Honda CB 900 FC rv.1982 [Libor L.] 23.12.2010 |
| Honda CB 900 FB rv.1981 [Libor L.] 23.12.2010 |
| Honda CB 900 FA rv.1980 [Libor L.] 23.12.2010 |
| Trochu také pátrám po historii Boldoru a tady je pár fotek jak šel čas a vývoj. Honda CB 900 FZ rv.1979 [Libor L.] 23.12.2010 |
| Co vím mělo by se to počítat zleva do prava (1-levej, 4-pravej) oba písty budou v horní ůvrati ale jeden v kompresi (zápal) a druhý bude "stříhat". [Katana] 02.12.2010 |
| Zdravím, mám takový amaterský dotaz, který válec na Hondě CB 750KA 1980 je číslo jedna. Mám stáhnutou dílenskou příručku a nenašel jsem to tam. [Jaroslav Vašut] 02.12.2010 |
| CB 900 F je poctivá motorka a ve své době (1978) velice nadčasová, navíc s jedním z nejpohlednějších motorů.Čistokrevný Bol D´or je jen SC01 s nýtovnýma comstarama,jednopístkovýma brzdama,stříbrným motorem a pruhem na nádrži v červeném(tak byl představen), černém ,stříbrném popř.modrém laku. V roce 1979 to byla MOTO roku což jen potvrzuje ,že se tento motocykl prostě povedl. [Petr] 02.12.2010 |
| Ještě k tomu napínáku rozv.řetězu u Bol D´or:je z části plastový,mohl i prasknout a je nefunkční,už jsem to viděl,ale v CB 750F je stejný jako v CB 900F,je tam i plastové vodítko řetězu...prostě tě čeká rozborka. [Petr] 02.12.2010 |
| Zdravím. Japonské klasiky sleduji od prvního sprintu na 400m, který se konal v Holicích odkud pocházím.Po vojně jsem jezdil na sraz do Kupařovic a na sprint do Týna nad Vltavou, tam se sjížděla klasika už tenkrát. Od té doby uplynulo spousta času a dnes japonská klasika u nás, teda v originálním stavu, téměř vymizela. Opravdu původní kusy stojí kupu peněz. Spousta lidí se snaží prodat "polepence "za originál. Podle mě tyto motorky už nejsou pro každodení ježdění do práce, ale tak na sraz Young timeru, ktérých u nás bohužel je jako šafránu. Nebo víte o nějakých? Rád se přijedu podívat. Posílám fotku Hondy CX kterou jsem repasoval, r.v. 1979. Fotku BOLBORA pošlu až později. Jirka CBK [Jiří Bareš] 21.11.2010 |
| Ahoj Libor,ohladom vecí ktoré chceš kúpiť už opakovane som videl blatníček na zadný kotúč na nemeckom ebay podobne všetky ostatné veci kúpiš pomerne bežne ako repliky na ebay.de, www.super-boldor.de alebo www.wemoto.co.uk.Pri zadných tlmičoch možeš kupiť originály ktoré ale budú už mať svoje kilometre alebo nové napr. od Hagon-u alebo Koni.Pri rozvodoch si treba uvedomiť že môžu byť hlučné aj preto že nikto ich mechanicky nenapínal /Boldor má mechanický napínak rozvodu pred valcami a výrobca doporučuje napínať raz za tuším 5000 km procedura je lahká popísaná presne v dielenskej príručke ide prakticky o povolenie a dotiahnutie jednej skrutky/ [Dušan] 18.11.2010 |
| Jo, opravdu vypadá na svůj věk skvěle :-), ale má par neduhů, které chci řešit. Tak mám první dotaz. Od předchozího majitele jsem dostal info, že musím vždy když moto nepojede cca víc jak týden vyjet karburátory do sucha, jinak se "zalepí" a je problém se startováním. Že by v našich končinách nekvalitní benzín nebo se může jednat o jiný problém v karburátorech ? Druhý dotaz se týká rozvodů. Info od předchozího majitele - to co je slyšet z motoru jsou volné rozvody. Lze to zjistit jinak než rozborkou motoru a případně nakolik cca přijde výměna rozvodů. A znáte někoho šikovného a spolehlivého ze Středočeského, případně Západočeského kr., kdo by případnou opravu provedl ? Pouštět se do toho bez jakékoli předchozí zkušenosti opravdu nechci. Také chci postupně nahradit nepůvodní díly za ty správné, jako jsou blinkry, řídítka, zadní tlumiče a doplnit chybějící "blatníček" zadního brzdového kotouče. Pokud by jste měli něco na prodej, dejte vědět. [Libor L.] 18.11.2010 |
| No vypadá skvěle! [Katana] 02.11.2010 |
| Tak už ji mám doma - Honda CB 900 F rv.1983. Sice má pár nepůvodních dílů, ale nic zásadního. Jinak všem moc děkuji za příspěvky a rady, určitě budu ještě mít spousty dalších dotazů. [Libor L.] 01.11.2010 |
| BolDor bylo označení pro CB 900 F ,později pro VF 1000 F 2.Na některých pozdějších CB
(900F2,1100,1300,400) bylo označení Superboldor,Superfour,Supersport. [Petr] 13.08.2010 |
| Ďakujem Peter, môj mail je d.magdin@zoznam.sk [Dušan] 02.08.2010 |
| Kdybyste měl někdo Boldora na prodej, dejte mi prosím vědět. Svého jsem prodal a teď sháním
něco v origo stavu ... [boldor] 02.08.2010 |
| Dušan:Mam ten článek,není problém ti ho poslat emailem. [Petr] 31.07.2010 |
| asi možem ty pomoct čidlami napiš na email veteranrs@gmail.com [honda] 30.07.2010 |
| Peter, nemáš náhodou ten 50 000 km test Boldoru z Motorradu celý? Mohol by si mi ho poslať mailom
ale sem pridať? Ďakujem [Dušan] 30.07.2010 |
| Než si pořídíš BolDor ,koukni na tohle [Petr] 29.07.2010 |
| Ahoj existují nějaké české stránky o BolDor nebo Hondách CB.Máte někdo BolDor(tedy CB900F,koukám že
němci říkaj boldor všemu) už delší dobu,rád se ozvu na pokec. [Petr] 07.06.2010 |
| Jen tak pro zajímavost. Víte někdo co znamená označení Bol d´or . [Libor L.] 04.06.2010 |
| Libor, na tvojej fotke je posledná verzia CB 900 FD z roku 1983, ktorá mala na rozdiel od starších
Bol´dorov niekolko vylepšení,napr. hrubšiu prednú vidlicu,vylepšené a pevnejšie kola Comstar,iné
karburátory, zadné pruženie s expanznou nádržkou a iné. [Dušan] 31.05.2010 |
| Tu je fotka oboch prevedení Bol´dor F aj F2 s kapotážou konkretne z roku 1982 pre australský,nemecký
a pravdepodobne aj iné trhy [Dušan] 31.05.2010 |
| podívej se do " japonské klasické motocykly" o téma níž, něcomálo tam o boldoru je.Pokud
to nebude stačit, napiš mi email co by tě zajímalo .hugo22zavináčseznam.cz [hugo22] 26.05.2010 |
| Inzeráty to tady nejsou - ale stejně - jeden muj kamarád po BoldOr900 hrozně toužl,a ted mu zdraví
nedovolí jezdit - pokud máte zájem, předám kontakt - má verzi F 2, s velkou kapotáží, v originál
laku a udržovanou. [Monty] 26.05.2010 |
|
|