MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316199 příspěvků |8190 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 146 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly | Diskusní téma 27.7.2024 02:19  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Yamaha TX 750 karburatory / zapalovanie.


 Zdravim, mam dvojvalcovu Yamahu so starymi karburatormi bez akejkolvek elektroniky. Motorka ide na zakladnych otackach na jeden valec ten druhy iba niekedy tak pobafkava ako ked pukaju pukance :). Nad 2000 ot/min idu oba pekne. Moja otazka znie kde mam hladat problem, v zapalovani, alebo v karburatoroch. Neviem na co sa mam sustredit. Motor po zohriati nezerie olej (neide modry dym z vyfukov). Sviecky su cierne (zrejme je bohata zmes). Nechcem sa hned pustit do karburatorov a zbytocne na tom stratit vela energie ked to nahodou bude zapalovanie. Poradte dakujem.    [vit]   23.01.2011     Přidat odpověď  
Odpověď  Prosím nějakého majitele Yamahy tx 750, ať se mě prosím ozve na email pesekvlada@seznam.cz . Prosím o radu děkuji.    [Vladimír]   27.04.2017
Odpověď  dannyboy, doporucujem najprv rozobrat a skontrolovat. ja som to kupil cez ebay za 50 dollarov cely set ale drahsie bolo postovne nez ten set. a ked som to rozobral som zistil ze len valceky su vypadane. u TX je to sucast rotora alternatora. v podstate je to len kus zeleza.    [vittorio]   02.03.2012
Odpověď  Vitorio prosim te, pokud si vzpominam, tak jsi daval u TXka novou volnobezku na starter.
Kupoval jsi komplet set, nebo jsi menil jen valecky? Nemas nejakou fotku z opravy ty "starter clutch"? Bylo to asi drahe, ze? Zajima me, kde byl problem. Co na tom odeslo. Moje uz se taky nechce zakousnout a nevim, zda by nestacili jen nove valecky.
Diky Danny    [dannyboy]   01.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další    [Beat]   01.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kdysi jsem už foto dával, někde ve starší diskuzi..    [Beat]   01.03.2012
Odpověď  noo to je moje byvale Z 750 . Trosku vyfackane. Je to super motorka ale aj tak ta TX ma ine caro a mne je sympatickejsia. Porovnanie bolo skor s emotivnym podtonom, nezameral som sa na technicke porovnavanie. Pri klasike uz nejde o to. Takze u mna vyhrava zatial TX. Ziadna klasika ma zatial tak nedostala. Pekny uhladeny zaobleny motor a vzadu okruhly blatnik to je proste moje ideal.
Beat : tvoja je ta kawa ?    [vittorio]   01.03.2012
Odpověď  teď je v nabídce čerstvý KZko 750 B Twin..
http://www.motoinzerce.cz /motorky/kawasaki/600435- z-750-ltd-twin.html

Vittorio, jinak KZ750B mám doma a maximální spokojenost    [Beat]   29.02.2012
Odpověď  Děkuji za info. 2X :-)    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.10.2011
Odpověď  toto je rok 1976    [vittorio]   02.10.2011
Odpověď  Přední třmeny se zpočátku výroby dávaly dopředu a později dozadu, je to podle roku výroby 76,77,byly v předu pak už klasicky jak do známe.    [Ladic]   02.10.2011
Odpověď  Docela by mě zajímalo, proč některé KZ 750 TWIN mají třmen přední brzdy na přední straně šavlí a některé na zadní.    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.10.2011
Odpověď  Mám dotaz, ta Z 750 je jaký rok výroby? Předpokládám verze nějaké "B"    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.10.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  Dalsia krasna klasika v ponuke, keby mal niekto zaujem... Chcel som ale skusit ci nema niekto vyskusane Z750 a TX750 pre porovnanie. Co poviete, ktora jazdi lepsie? Teraz nemyslim nejake super novinarske porovnanie, ale zazitok z jazdy. Mne osobne TX je sympatiskejsia. Co vase nazory ?    [vittorioRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.09.2011
Odpověď  je pekna ale neabsolvovala stahovacku, nema domontovany chladic oleja. inak je zachovala.    [vit]   22.08.2011
Odpověď  jheavy@email.cz    [jheavy]   20.08.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mam na prodej TX750 v puvodnim stavu. Pokud mate zajem napiste.    [jheavy]   20.08.2011
Odpověď  No ja by som to bral ako technicku zaujimavost za tu poloautomaticku prevodovku. A na margo TX to tiez nepatrilo medzi oblubene motorky, je to skor chybny krok yamhahy. historicky prva stahovacka ako pokus napravy renome.    [vit]   18.08.2011
Odpověď  Za Hondu 750 automatic bych být tebou to TX neměnil. Tyto Hondy nebyly ve své době nijak zvláště oblíbené a je to znát i na jejich ceně dnes.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.08.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  keby sa mi to podarilo predat tak utekam pre jednu lahôdku. hovori niekomu nieco HONDA CB 750 A HONDAMATIC ? taku mam vyhliadnutu len nie su financie na to.    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2011
Odpověď  jj je na predaj. z niecoho je potrebne aspon z casti financovat toto nakladne hobby :( TX je tiez na predaj ale tam mi uz nikto nezaplati tie investicie. vyzera ze si ju necham ako druhu/tretiu motorku.    [vittorio]   18.08.2011
Odpověď  Ta Suzuki GT380 je novy prirustek? Videl jsem ji v inzerci.    [Jindra650]   18.08.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  Volnobezka starteru opravena. To je tazka pohoda ked do toho nemusim kopat jak besny :)    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.08.2011
Odpověď  Zdravím pánové,
mám XS 750 r.78 a 850 r.80,a čučím po TX.
Něco na co bych si měl dát u TX pozor?
To co se tu píše o konkurenci XS dalším strojům té doby jsem několikrát vyzkoušel na 850 na Pannoniaringu a byl to mazec... Tam byl ten tříválec je neuvěřitelnej,a má navíc nádhernej zvuk.    [budkin]   27.06.2011
Odpověď  No ty si vyber. Takhle to mam v papirech a hotovo! Ja to uz koupil s Ceskejma papirama, tak ti k tomu vic nereknu. Zkus jeste oslovit Stevana1....a nebo rovnou do Yamahy...    [dannyboy]   22.06.2011
Odpověď  A aky je zdroj tejto hmotnosti ? Je to z povodnych papierov alebo je vymyslena ? Pretoze ja si neviem predstavit odkial budu urady cerpat informacie o motorke? Keby som nepotreboval na to stitok robit kde je tato informacia ako by to riesili urady ? v rakuskom TP co som uz vypatral medzi tym je 398kg tak teraz si vyber.    [vit]   21.06.2011
Odpověď  Tak ja mam v papirech napsanou pripustnou hmotnost 420kg :)    [dannyboy]   21.06.2011
Odpověď  Chlapy to sem uz nikto z vas nechodi ?    [vit]   17.06.2011
Odpověď  Prosim tych co maju platne papiere na TX 750 napiste mi aku mate maximalnu pripustnu hmotnost motocykla v TP. Potrebujem to vyrazit na stitok a nikde na nete neviem najst tuto informaciu. Nie je v manuale, ani v servisnom, v povodnych holandskych papieroch tiez nie je nic. Dakujem za ochotu, potrebujem to surne.    [vit]   14.06.2011
Odpověď  potrebujem vymenit tu volnobezku na starter, ide to odmontovat v pohode alebo potrebujem nejaky stahovak ? neskusal si to davat dole ? vidim ze to mas namontovane na fotkach.    [vit]   25.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..nevim, zda te to jeste oslovi,kazdopadne preju stesti s prodejem.

Ps: Stevan - Uz mam origos kastliky, jednu nadrz navrch, dokonce i panel s budikama..a spoutu jinejch, puvodnich drobnosti co schazeli. Uz jen laufy,lampu a rad bych sedlo.
Hlavne, ze mam ted moturek jak novy :)    [dannyboy]   04.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  prava strana    [dannyboy]   04.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  levy pohled    [dannyboy]   04.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Chtel jsem ti jeste doplnit nejake fota, ale koukam, ze to je mozne jen po jedne (nebo se pletu?)    [dannyboy]   04.05.2011
Odpověď  ..a jeste jsem si v tematu vsiml tveho problemu s elektrikou, tak ti na mail posilam schemata a nejake uzitecne tipy.
Danny    [dannyboy]   02.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj.

Taky mam TXko a prave jsem zdarne (za znacne pomoci sikovneho mechanika) dokoncil generalku motoru. Mel jsem jiz spatne tlaky,sedla ventilu v prdeli,kazda ojnicni hridel jina..no takovej bastl.Menil jsem snad uplne vse a i presto, ze hruba vetsina dilu byla z US ebay, tak sem v tom asi za 80tis - i s praci.
Snazil jsem se usetrit, ale nejak to neslo. Presto ti poradim s tim oil filtrem.Precetl jsem si to na stankach od Folwicka:
http://www.tobyfolwick.co m/tx750/restore.php
Dostupny filtr z BMW preriznes a mas dva. Ten pak jde za pomoci adapteru nainstalovat na puvodni misto.
K tomu karburatorovemu problemu bych dodal, abys vzal membrany a na dva dny je ponoril do silikonoveho oleje. Obnovi se pruznost a citlivost. Nevim zda to je to, co je spatne, ale v kazdem pripade nic nezkazis.
Good luck
Danny    [dannyboy]   02.05.2011
Odpověď  Řídítka kmitat běžně nemohou. Tipoval bych si na špatné pneumatiky, nebo ložisko v krku řízení.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.04.2011
Odpověď  este ma trapi jedna vec, a to ze ked pustim riadenie, rozkmitaju sa mi riaditka, motorka nezanasa do strany ale tie riaditka sa rozkmitaju. je to normalne pri tychto starych masinach alebo je tam nieco spatne ? poradte    [vit]   13.04.2011
Odpověď  Ahoj je to omyl, spletl jsem se v modelu.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.04.2011
Odpověď  to Wanderer: nie som si isty ci tomu rozumiem. aky papier ? v olejovom filtry ? to je nerozoberatelna zalezitost.

to tusakvlasta: ku ktoremu prispevku reagujes ? membranu na sani to nema.    [vit]   13.04.2011
Odpověď  Ahoj, možná je to blbost ale jestli už tehdy používaly jazýčkový ventil sání (membránu) anebo šoupátkový, tak by to byla možná závada. Anebo zapečený kroužky, poměř kompresi.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.04.2011
Odpověď  Nedalo by se to vyřešit koupí dvou kusů filtrů a pak měnit pouze papír?    [Wanderer] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.04.2011
Odpověď  No ten padak je presne vytvarovany, ze pekne dotoho zapada noha spolujazdca, japonci to mali dobre premyslene. A tie hadice no to je problem. Ono na tieto motorky je atypicky filter oleja. Takze predchadzajuci majitel to prerobil na klasicky bezne dostupny filter a to tym sposobom ze potiahol hadice dopredu a tam umiestnil ten filter. Teraz su viditelne tie hadice pretoze k namontovaniu padacieho ramu som musel vyrobit novy drziak na filter a spustit ho nizsie. Preto je to vidiet. Original filter mam uz kupeny takze pri vymene oleja to ide vsetko prec na povodny stav. Cena povodneho filtru je zavratna. Takze rozmyslam nad tym ako vylepsit toto riesenie.    [vit]   08.04.2011
Odpověď  Zajímavě řešený ty zadní padáky.. To mě prosímtě řekni, jak se tam naskládá spolujezdec? A co ti to visí za hadice pod motorem? Ptám se proto, že to by byla první věc co bych někde utrhnul, při mým způsobu jízdy :o)    [Beat]   08.04.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  foto 3    [vittorioRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.04.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  dalsie foto    [vittorioRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.04.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  Uz mam namontovane original padacie ramy, co na to hovorite ?    [vittorioRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.04.2011
Odpověď  no ine mi bohuzial neostava pretoze motorka vobec nesvieti ani s jednym rele. musim to opat vykratit    [vit]   26.03.2011
Odpověď  Já u své XS750 tuto krabičku mám také. A její funkce je totožná. V návodu k motorce mám i schéma vnitřního zapojení. Myslím, že zapojovat elektronické zařízení bez znalosti rozdílu vnitřního zapojení je docela rizikové. To bych raději volil cestu dočasného vyřazení z funkce.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.03.2011
Odpověď  ja potrebujem riesit problem s motorkou a o STK sa uz nebudem bavit. mozno by mi mohol poradit niekto kto ma skusenost aj s inou znackou, predpokladam ze vsetky japonske motorky mali tieto vychytavky, ktore dnes sposobuju problemy. nevie nikto nic o tomto rele ?    [vit]   25.03.2011
Odpověď  Já myslím, že pokud někdo chce něco dělat pořádně, měl by se snažit chápat principy. Měření brzdného účinku na válcích se neměří za účelem zjištění účinnosti brzd, nýbrž za účelem shodného účinku mezi koly na jedné nápravě. Samozřejmě z údajů na válcích lze přibližně určit, zda brzda je nějak funkční. Ale to na vydání kvalifikovaného rozhodnutí o správné funkci brzdy jistě nestačí. Pokud by někdo chtěl měřit účinnost brzd, tak by musel nejprve zajistit dostatečnou adhezi pneumatik k válci, což u lehkého motocyklu prostě bez přikurtování nejde. I automobil se vždy při zkoušce dostane do smyku, který měření okamžitého brzdného účinku v odstatě znehodnotí.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.03.2011
Odpověď  Ja som ani slovom nepovedal ze to obhajujem. Je to zbytocne to merat. Ale ked sa to mera na autach (aj pri veteranskych atestaciach) preco by sa to nemohlo testovat pre motocykle. Ale dost o tomto, temu som zalozil pre ine.

Otazka skor na stevana1 : mas skusenosti s relatkom nazvanym reserve light ? malo by to sluzit v pripade vypalenia vlakna ziarovky a automatickom prepnuti na druhe vlakno. To moje vsak hapruje. Ziarovka nesvieti absolutne. Uz som si objednal aj druhe relatko z USA za drahe peniaze ale to rele ma o jednu tu plastovu zastrcku viac a v mojej elektrike to nie je kde zapojit. Kompletnu kabelaz sa mi nechce menit. Mam sposob ako to vykratit tak aby to svietilo ale neviem o ostatnych funkciach ako su ovplyvnene. Nemas nejaky tip co s tym moze byt ? Som vyznavacom originalneho povodneho stavu.    [vit]   24.03.2011
Odpověď  vit: tady je potreba pochopit, ze nejaka brzdna sila vubec neukazuje na to, jestli motorka bude brzdit tak jak ma, viz priklad peraka, mustanga a podobnych stroju ...nedela to ani Nemecka Dekra a to Nemci jsou opravdu puntickari.

...pokud je plovak jeste kovovy a ne plastovy jak maji od prelomu 70/80.let japonske motorky, tak jednoduse vzit pajecku na okapy co ma vykon, nebo aspon 100W trafopajecku, vysusit, radne obrousit a uhledne zaletovat s minimem cinu, aby nebyl plovak prilis tezky a seridit hladinu.    [Jindra650]   13.03.2011
Odpověď  To snad neee,.. já byl taky s motorkou X-krát a krom světel je fakt nic nezajímá. Brzu zkusí většinou tak, že zmáčkne páčku a když se motorka dopředu nepohne, tak brzdí.
Chtěl bych vidět třeba výsledky fichtla na válcích. Kdyby měli měřit všechny ty nesmysly, tak neprojde žádná starší motorka - hluk, odrušení, těsnost motoru.
Třeba Mustang kterej když někomu projedeš kolem baráku tak mu nefunguje televize :) kvůli rušení, by určitě neprošel,..
Nemůžou prostě dělat to samý co u aut, protože je to úplně jiný stroj. A o úplatcích naní ani řeč. O motorku se člověk většinou stará, auto je jen na přemísťování,..    [FiffiQ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2011
Odpověď  Tak je to problem zrejma len u nas. Mam protokoly z STK z roznych STK stanic po slovensku, vsetko motorky a na kazdom je kolonka "Brzdne sily a ucinok brzd" a je tam uvedena hodnota ktoru namerali na valcoch. Tak pani budte mudri ! ( Kazdy vieme ako STK funguje, ze ked zamastis tak ani motorku nemusis doniest ) Moje motorky neprechadzali za uplatky a boli podrobene vzdy kazdej kontrole co by sa mala robit okrem merania hladiny hluku priznam sa to mi nerobili. Takze aj oni spravia len tu kontrolu, ktoru sa im chce robit alebo len ked uvazia za vhodne, pripadne potrebne. Kazdopadne kazda STK k tomu pristupuje rozne a dokonca aj kazdy technik v STK k tomu pristupuje individualne.    [vik]   13.03.2011
Odpověď  Vik: tiež som bol na STK na SK opakovane a nikto mi ma žiadnej motorke nikdy nekontroloval brzdy a okrem svetiel ani nič iné    [Dušan]   13.03.2011
Odpověď  Na valce ide technik s motorkou, nie majitel. Osobne som to videl a niekolko motoriek som uz mal na STK a vzdy mi kontrolovali brzdy. U nas to robia.
Ku karburatorom, zda sa ze zavada je objavena. Motorka ide pekne ale lavy valec ma ukrutne bohatu zmes. Ale to je tym ze pri ultrazvuku, ked som ich daval vycistit tak sme zistili ze je natecene do plavaku. Neviem ci sa to da opravit precinovanim alebo mam radsej z ebayu objednat druhe plavaky.    [vik]   13.03.2011
Odpověď  Přesně tak, v předpisech o provádění STK na motocyklech nic takovýho není, u nás v Šumperku byl taky jeden vedoucí STK co nutil majitele motocyklů chodit na válce až jednoho dne to jeden pěkně rozmáznul a měl z toho pěknej průser, doporučuju napsat stížnost na Dekru na konkrétní STK a osobu.    [Katana]   13.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na brzdach neni ani podle Dekry co na motorkach kontrolovat a je to svata pravda, u auta se meri symetrie, ne ucinnost brzd, na to pozor! A ucinnost brzd neni jak objektivne posoudit, to by neprosel zadny veteran - motocykl! U nas pouze technik vyzkousi chod packy a popotlacenim jestli brzda nejak brzdi ...u nejakej vraku by treba se mohlo kolo vesele otacet bez kyzeneho vysledku. Svetla kontroluji standartne, ale na to motorka nemusi jezdit.

Kazdopadne jak pise JB, zakladem je mit jistotu v presnosti nastaveni predstihu, funkcnosti komponent zapalovani a dale mit sesynchronizovane karburatory! Ohledne predstihu to neni zadna veda, uplne to same jak nastavit jawu, se synchronizaci to take neni tezke. Zjednodusene receno, na mala otevreni skrtici klapky se prudce meni s oteviranim podtlak v sacim kanalu a tomu odpovida presne zdvih soupete, ktere urcuje vykon daneho valce, takze je potreba na mala otevreni skrtici klapky mit na vsech karburatorech stejny podtlak. Tim je zarucene, ze se valce mezi sebou "neperou" a jak psal JB nezalezi na typu nahonu karburace, kazdy vicevalcovy motor s vice jak jednim karburatorem musi mit sesynchronizovane karburatory at uz jsou soupatkove, rovnotlake, spadove, ci jine. Napr. na mereni podtlaku uplne bajecne funguje trubicovy manometr jaky pouzivam ja, meri primo rozdil tlaku a je velice presny.    [Jindra650]   12.03.2011
Odpověď  No predsa brzdy !!! u Vas nekontroluju brzdy ???? to co mate za STK ? k cemu ? Brzdnu silu kontroluju v prvom rade, nastavenie svetiel , atd to vsetko sa deje na roznych castiach haly.    [vik]   12.03.2011
Odpověď  No nevím jak se u vás provádí technická, ale u nás s toho žádnou vědu nedělají. Ani po hale nikdo motocykl netahá, protože vše se odehraje ve vstupní části haly. A s vypnutým motorem. A na válce s motrokou? Co bys na nich měřil?

Karburátory se musí synchronizovat ať jsou spojeny či ne. Na druhu propojení karburátorů vůbec nezáleží, protože finálně jsou stejně spojeny v plynové rukojeti.
Já doporučuji nejprve nastavit volnoběh a to tak, aby oba karburátory byly nastaveny na shodně. To se právě nejlépe dělá pomocí měření podtlaku, ale u dvouválce se to dá zhruba nastavit tak, že motor musí na mírné přidávání plynu jednotlivých karburátorů stejným způsobem. Prostě na běžícím motoru je třeba přidávat plyn střídavě JEN NA JEDNOM Z KARBURÁTORŮ a poslouchat reakce motoru.
Nerovnoměrnosti je třeba dolaďovat dorazovými šrouby volnoběhu. Poté se teprve musí sesynchronizovat chod lanek tak, aby karburátory chodily souběžně.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.03.2011
Odpověď  Jo to sice ano s vypnutym motorom ale chcel by som vidiet technika STK ktory bude tu 250 kg tazku ludru tlacit na valce a vobec pohybovat sa s nou po hale stanice TK s vypnutym motorom. takze STK je o sposobilosti k jazde a kedze motorka je pojazdna velmi obtiazne tak ma rovno s nou posle niekam. Takze vyhlasenie ze STK sa robi pri vypnutom motore beriem ako pokus o rypanie a neberiem v uvahu tuto vetu.
K tomu teplemu motoru ano ja viem ze to sa musi poriadne zahriat. Preto som pisal ze toto pocasie a nemoznost vyjst na cestu mi to dost stazuje. Cakam na vikend ked pocasie ma byt uz lepsie a teplota ma ist nad 10 °C a pokus zopakujem. V servisnom manualy je nejaky postup na nastavenie volnobehu ale nie je tam zmienka o nastaveni zmiesavania atd. je tam len zakladne fabricke nastavenie 1,5 otacky povolit sroub zmiesavania. Klapky karburatorov nie su na jednom hriadely takze synchronizacia v tomto zmysle odpada. Jednoducho na tychto karburatoroch nie je co nastavovat.    [vit]   11.03.2011
Odpověď  Já mám takovou osobní zkušenost, že například volnoběžné otáčky je třeba seřizovat až na opravdu hodně zahřátém motoru (10 km svižné jízdy). Když se seřídí volnoběh na neprohřátém motoru, tak po zahřátí se může neúměrně zvýšit. To ale nemusí platit u všech motorů stejně. Volnoběžný stav motoru a přechod do zatížení je nejlépe nastavit podle měření podtlaků. Ale při trošce šikovnosti to jde i bez.
Ve vyšších otáčkách se ale rozdíl v základním nastavení smazává a pokud ti tedy některý z válců vymechává v otáčkách, tipnul bych si spíše na chybu zapalování.
Jinak STK se dělá s vypnutým motorem ne?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.03.2011
Odpověď  Mozna takova hloupa otazka, ventily ti tesni, jsou spravne nastavene vule? Prijde mi, ze to moc na problem karburace nevypada, on motor po zahrati bezi na hodne siroke rozpeti nastaveni a pouze prechodove rezimy jsou pak bidne, teple/studene starty atd. Kdyz bych resil stejne problemy, automaticky bych zkousel prohodit komponenty, ktere by mohly byt problematicke. To lze aplikovat na zapalovaci civky, kondenzatory, svicky atd., protoze neznamena to, ze to v nejakem rezimu jde motor na oba valce, ze to funguje za vsech okolnosti a chyba je jinde. Ze tomu ted nechteji padat otacky, muze byt tim, ze po zpetne montazi karburace to nekudy podsava, nebo doslo treba k prohozeni soupat a jedno nejde tak lehce jak by melo. Ale po internetu je hodne tezke neco obecneho resit, pokud neni receno do podrobnosti o co se jedna.    [Jindra650]   10.03.2011
Odpověď  V takomto pocasi je velmi narocne odhadnut kedy je motor poriadne zohriaty na pracovnu teplotu kedze nemam s nou ziadne skusenosti a nemam vybavene doklady, takze ani jazdit po ceste s nou nemozem. Kym nebude fungovat normalne nespravim ani STK. Je to zacarovany kruh.
Stevan1 mam to k tebe stejne 220 km    [vit]   10.03.2011
Odpověď  ...180° u Joty je vylozene z nouze cnost, jednak to cini problemy s vyvazenim 3valce, ktery uz tak je odsouzeny k vibracim a pak to je technologicke ulehceni vyroby, kdy staci jednoduchy plochy vykovek namisto prostoroveho. Prave vibrace delaly problemy a proto se pozdeji i Jota delala se 120° klikou. Tolik co jsem si kdysi vyzjistil na toto tema a souhlasi to s tim, co jsem se na skole ohledne vyvazovani motoru ucil.    [Jindra650]   09.03.2011
Odpověď  Pokud vim, tak vsechny Yamahy maji krizovy kloub u motoru, ktery nema s homokinezi nic spolecneho a nasledne pak pred pastorkem spojku s drazkovanim, ktera absorbuje mozne hazeni spojovaci hridele od krizoveho kloubu a axialni posuvy v souvislosti s moznou nesouososti osy vidlice a stredu otaceni krizoveho kloubu. Dale na tom pohonu nic specialniho opravdu neni, u radovych motoru napric 2x uhlovy prevod se zakrivenymi zuby at uz Oerlikon nebo Gleason, ktery se pouziva vsade v automobilovem prumyslu po celem svete od 30tych let. Posledni soucasti je axialni vackovy tlumic zaberu, kvuli kteremu neni potreba konstrukci nekomu sverovat do Evropy. Ale klidne se muzu mylit ...    [Jindra650]   09.03.2011
Odpověď  Pěkné video s čistým zvukem tříválce je zde: http://www.youtube.com/wa tch?v=t22m0LPjI4I
Zvuk snad ještě zde: http://www.youtube.com/wa tch?v=MrecrH-yErc&fea ture=related    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.03.2011
Odpověď  Pokud mohu hodnotit tak tříválec s klikou po 180° je to opravdové tak to má Jota.To chce slyšet!!K XS-do její výroby homokinetický systém nebyl na motocyklu použyit,bla to novinka na které se Porsche podílelo!    [stevan1]   09.03.2011
Odpověď  JB: ano, 120° klika je neco bajecneho, jen diky tomu ma motor zvukovy projev jako 6valec a proto se mi hrozne libi a az vyresim kam s dalsimi motorkami, tak bych velmi rad XS750 ci 850 doma mel.

Jinak s tim vyvojem u Porsche je to aspon podle me tak trochu takova chimera, kde pravdou budou spis jen nejake konzultace, je to obycejny uhlovy prevod koly se zakrivenymi zuby, ktery se vyskytuje na kazdem osobnim automobilu aspon v te dobe urcite a zadavat konstrukci neceho v te dobe pres pul sveta ve firme, ktera nikdy nepostavila ani jednu motorku, pochopil bych to spis treba u BMW ale ne Porsche. Samozrejme v pripade XS to byl "lakavy" klep uz z toho titulu, ze zvuk 3valce evokoval 911ku :-)

Ohledne karburace urcite seridit podtlaky, to lze jen na motorce, tam vycisteni nepomuze a tovarni hodnoty serizeni karburace, pokud jsou k mani vsechny jsou vzdy spise orientacni. Stary karburator se chova trochu jinak a chce to poslouchat jak se motor chova ....nastartovat, poznamenat si polohy regulacnich sroubku a malym sroubovakem se pustit to lazeni pri poslechu reakci, u 2valce uplne jednoduche, u 4valce je to uz spis na analyzator plynu, protoze se tezko urcuje, ktery z valcu zlobi, kdyz je jeden spolecny svod a vsechny vyfuky jsou rozpalene :-)    [Jindra650]   09.03.2011
Odpověď  Rekl bych ze ty karburatory jsou spatne sesynchronizovane.    [cafe racer]   09.03.2011
Odpověď  Napadá mě, zda jste měl při nastavování volnoběhu dostatečně zahřátý motor. Když se motor skutečně ohřeje chová se zcela jinak.

Ještě k technice obecně. Co já vím, tak u Porsche vyvýjeli motor TX750 a pro XS750 pohon kloubovým hřídelem. Mohu říci, že tříválec XS750 s klikou posunutou po 120 stupních má zajímavý a osobitý projev. Kdo zná tříválce Škoda HTP, tak pochopí, co chci říci. Jinak co se týče XS750, tak zde Yamaha poskládala vše co v té době bylo bráno jako moderní a nezbytné. Zejména díky výsledné vysoké hmotnosti to ale moc nezafungovalo. Navíc TX působí více ucelenějším dojmem než XS. Dle mého názoru, pravdový vstup mezi čtyřtaktní elitu vyšel Yamaze až modelem XJ.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.03.2011
Odpověď  Na Slovensko to mám kousek-Valašské Meziříčí..    [stevan1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2011
Odpověď  Dakujem za ochotu, je to od vas pekne mozem vediet kam by bolo potrebne motorku odviezt ? bojim sa ze to bude dost daleko.    [vik]   09.03.2011
Odpověď  Jako dlouhodobý majitel stejného motocyklu Vám nabízím pomoc,teda pokud budete chtít a máte možnost motocykl dovézt ke mně!    [stevan1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2011
Odpověď  este keby som to dal servisakovi komplet nastavit tak sa nedoplatim. a stale nemam zaruku ze to bude vediet nastavit    [vik]   09.03.2011
Odpověď  Ja s tym nemam problem, a prave kedze nemam s tym skusenosti som karburatory vobec neskusal ladit. karburatory boli vycistene v servise na ultrazvuku a zostavene v servise a nastavene do zakladnych nastaveni. Preto nechapem preco robi az take problemy ta motorka.    [vik]   09.03.2011
Odpověď  Nechci se Vás dotknout,ale nebude rozumnější svěřit motocykl někomu kdo má s těmito staršími modely zkušenosti.Vaš popis zasekávání ve vysokých otáčkách pokud není způsoben lanky je jistě zapříčiněn zásahem do karburátoru-nastavení.Takto po netu lze jen velmi těžce nastavit zapalování i karburaci tak aby byl motocykl100%.Opravdu to nemíním jako zhazování Vašich schopností,ale jako radu která ušetří spoustu času a ve finále i financí..    [stevan1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2011
Odpověď  Takze vcera som nahodil vycistene karburatory ultrazvukom ale vysledok sa nedostavil. chvilami to ide pekne na dva valce a chvilami nie. horsie je ze sa stava ze sa zaseknu otacky a neklesaju. motor musim vypnut klucom. plynove lanko sa nezasekava.    [vik]   09.03.2011
Odpověď  Yamaha Tx nebyla vyvijena jako srovnatelná náhrada čtyřválcovým motocyklům značek Honda ,Kawasaki.Motor Tx je ve spodní časti obdařen uplně jinou výkonovou křivkou než Four,nebo Z.Na obou jsem jezdil takže mám srovnání.Motor Tx i pozdější tříválcové XS byl vyvíjen v motorárně Porsche.Motorově je Tx těžce přirovnatelné k jiným typům motocyklu,ten motor je hrubý,vibrující snad snese trochu srovnání s italskou Laverdou Sf i když ta je ještě více hrubší a ještě více vibrující..U XS šlo především o usporu šířky motoru což dělá motocykl lépe ovladetelným oproti čtyřválcům ale ani to na čtyřvalcovou konkurenci nestačilo..    [stevan1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2011
Odpověď  co jsem se ja docetl, tak u prvni serie TX, ktera pak diky tomu pokazila povest celemu typu se stavalo to, ze pri sportovni jizde se nestacil uklidnit olej, ktery tekl z hlavy a napenil se na rotujicich vyvazovakach, nasledne ho nasalo olejove cerpadlo a to privodilo smrt kluznym ulozenim kliky. stazeni postizene prvni serie a napravne opatreni sice problem nakonec odstranilo, ale uz bylo pozde. TX by vlastne melo byt evoluci originalniho XS ktere ale ma vse valive ulozene a postrada vyvazovaci hridele, takze tam se neco takoveho nemohlo projevit. TX melo celit 4valcum CB750 a Z1 od konkurence i kdyz to byl 2valec, melo byt klidne jak 4valec, nicmene nakonec velke zklamani, mozna i proto jsou 3valce XS konzervativnejsi i kdyz i tak Yamaha nesla cestou kopirovani jako Kawa a Suza, ale svou cestou.    [Jindra650]   08.03.2011
Odpověď  Ano přesně jak píše Jindra    [stevan1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2011
Odpověď  Ta hadice odvětrání z hlavy opravdu vede jen dozadu mezi kyvnou vidlici a rám na levou stranu k řetězu a není zakončena žádnou nádobkou!!Před patnácti lety jsem byl na sraze majitelů TX a toto s jinými detaily zkoumal.Musim zdůraznit,že za 24let provozu co Tx mám jsem se nesetkal z problémem,že by odvětrání způsobovalo problém například z kondenzací olejových par na zadní pneu s nebezpečím pádu.I za velmi teplého počasí a po ujetí několika stovek km na jeden zátah se toto neprojevilo!Dále co se týká dodatčně montovaného olejového chladiče taktéž ani v největším horku nebyl problém uchladit motor.Po celou dobu provozu používám mineralní olej-za komunistů Agip vozený s Maďarska    [stevan1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2011
Odpověď  Odvetravani z kliky je vzdy zavedene zpet do sani a s emisemi to nema moc spolecneho, je to klasicke usporadani aby z motoru nesel do okoli primo olej, pokud ho odlucovac nezvladne vratit zpet do motoru. Zpravidla to je pouze nejaky labyrint, ktery nekolikrat lomenym kanalem odseparuje tezke olejove kapky od vzduchu, viz foto TX, pod onou krabickou na hlave je separator, ze ktereho vede hadice do krabice filtru, XJ to ma v levem viku u radiciho mechanismu, GPZ nad prevodovkou, škoda 100 v nalitku ventilatoru apod. zkratka bezna vec    [Jindra650]   08.03.2011
Odpověď  U Hondy CB 750 F r.v.79-83 idú hadice odvetrania klukovej skrine resp. prevodovky do hornej časti airboxu a zo zadnej strany airboxu vedie tenšia hadica do špecialnej nadoby pod baterkou /odlučovač kde výpary kondenzujú.S tejto nádoby sa kondenzát občas vypustí vypustnou hadicou na pravej strane motorky.Tento systém má ale jednu podstatnu vadu a síce že znečisťuje a to údajne dosť výrazne papierovú vložku vzduchového filtra.Preto mnohý majitelia tento systém recirkulacie odpajali cez prídavný filter alebo jednocestný ventil volne pod motorku.    [Dušan]   07.03.2011
Odpověď  Je to tak i na některých malých ležatých jednoválcích vzor Honda DAX/Monkey, které mají výkonné olejové čerpadlo a hodně hřejou (140, 160cc). Tam to jde do sběrné nádobky (nerezová a je někde, kde fouká, aby to dobře kondenzovalo) a taky se to tím přetlakuje.    [FiffiQ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2011
Odpověď  Ta hadice odvětrávání nemohla vést jen tak někam. To by nedávalo smysl. Většinou se u takto odvedené plyny vracejí přes jakýsi olejový filtr do sání. U závodních motorek jsou vedeny do nádobky, která zachytává sražený olej. Neznám konstrukci TX, ale čekal bych tu nějaký obdobný systém.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takto vypada odvetranie hlavy na TX 750. Hadica je len vyvedena dozadu za motor.    [vik]   06.03.2011
Odpověď  ta recyklace plynu to se mi nezda, mam sundane karburatory a viko zapalovani, muzu pofotit vsechny hadicky kolem motoru :) a recyklace do sani neni zadne ani filtr s aktivnim uhlim takze to ne. co se tyka ventilu ano je to pravda taky jsem to nasel ve specifikaci ze ma tvrzene sedla. a to chlazeni ze je vyresene se pozna ze po prave strane kolem valcu vedou dve olejove chromove trubky. toto se neresilo vymenou motoru ale sadou dilu ktere montoval autorizovany servis. yamaha na tomhle zakrkala a v motocyklove historii japoncu to byla prvni velka stahovacka cim si chtela yamaha zachranit renome ale nepovedlo se. byla uz v povedomi jako poruchova. jinak bylo to zpusobene jen tim ze oleje v te dobe nemeli takove vlastnosti jako to vyzadoval ten motor a hlavne ne v USA a europe (tohle jsem vycetl na netu). na me foto je uz videt ta modifikace s chromovyma trubkama. jinak tyto clanky tam jsou v anglictine mezi prvnimi odkazy v google pri zadani yamaha tx750    [vit]   02.03.2011
Odpověď  Četl jsem, že TX750 měla veliké problémy s chlazením oleje při provozu v horkém počasí. Yamaha to řešila vsazením olejového chladiče a úpravou olejové vany. Údajně byly motory v záruce měněny. Víte o tom někdo více?
Také jsem zjistil, že TX750 měla udělané tvrzená ventilová sedla pro použití bezolovnatého benzínu a jako první motocykl i recyklaci plynů z klikové skríně.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.03.2011
Odpověď  Ano, karbce rozeberu téměř do šroubku, nechávám jen škrtící klapky s hřídelkou. Membrány,šoupátka a plováky do ultrazvuku nedávám.    [Katana] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2011
Odpověď  karbec sa musi uplne rozobrat do srobku ? alebo len nejak jednoducho ? a co membrany ?    [vit]   23.02.2011
Odpověď  Dělá mi to firma u nás v Šumperku v pořádné průmyslové čističce, výsledky jsou skvělé, karbce co jsem nebyl schopnej běžným čištením zprovoznit (vypadaly naprosto sterilně ale nefungovaly) po hodince či dvou v ultrazvuku šlapaly skvěle (ovšem nesmí být poškozené mechanicky-vyběhané) osobně jsem nadšený. Jinak ten ultrazvuk je plechová bedna a v ní roztok vody a čističe star P75.    [Katana] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.02.2011
Odpověď  Jak provádíš čištění ultrazvukem? A s jakými výsledky? Dělá to nějaká firma?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.02.2011
Odpověď  som si aj myslel ze to nemoze robit nesynchronnost karburatorov ale predsa si necham radsej poradit. zapalovanie som zatial radsej nerozstelovaval, len som skusil predstih, natacat celu dosku. Na ten pravy valec to nemalo ziadny vplyv. Mam aj navod v Aj. , ale iked nie som uplny zaciatocnik v Aj. tak som to velmi nepochopil. A naviac zapalovanie je strasne titerne. dalsia vec je ze sviecka iskru dava, a prave som preto som skusal stelovat ten predstih. nemoze tam byt niekde inde zrada? rozmyslal som este nad cievkou ale ta nie je ovplyvnovana otackami, meni len frekvenciu impulzov. alebo nejaka ina elektronika alebo regulacia predstihu ale to ani neviem ako sa reguluje na tejto moto.    [vit]   22.02.2011
Odpověď  Pokud jsou opravdu karburátory čisté,tak bude problém v zapalování.Samotná synchronizace karburátorů nemá tak velký vliv jak popisujete.Jak vypadá to zapalování?Překontroloval jste celou desku?Zapalování nastavte dle uhloměru pokud tam nemáte rysky..    [stevan1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2011
Odpověď  Takze zatial v domacich podmienkach som vybral karburatory skontroloval podtlakove membrany (vporiadku) dal som dole plovakovu komoru, nie je tam ani naznak ze by to mohlo byt upchate, ziadna nenormalna usadenina alebo spina. otazka moze nesynchronnost karburatorov sposobit popisovane problemy ? zapalovanie som nie schopny sam zostelovat. menil som akurat predstih ale vobec ziadna zmena v spravani. po velmi tazkom rozjazde okolo 3500 ot/min chyti druhy valec a motorka sa neda udrzat na mokrom povrchu. dalsia vec je ze strasne tazko startuje, je to skutocny zaberak kym ju ukopem k cinnosti.    [vit]   21.02.2011
Odpověď  Určitě seřídit zapalování, a já osobně nechávám čistit karburátory ultrazvukem, to je opravdu fajnová záležitost, pak fungují úplně jinak.    [Katana] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2011
Odpověď  Seřídit zapalování a vyčistit a seřídit karburátory je základ, který tě nemine tak jak tak. Barvu svíček posuzuj po delší jízdě, kdy bude motor dokonale prohřátý.
Karburátorů se neboj. Jen doporučuji předem vše nastudavat z nějakého manuálu. Když odmontuješ víka plovákových komor, tak dle stavu vnitřku lze usoudit závažnost problému.
Jinak blahopřeji.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.01.2011
Odpověď  tu je moj mail pod nickom. poprosim nejaku fotku alebo cely manual ak mate. dakujem    [vittorioRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2011
Odpověď  Ano na kastlících jsou pojištěny,poslal bych Vám foto upevnění na nádrži.Tady je ale malé rozlišení fotografijí takže jedině email.Co se týká opravy volnoběžky nevím jaké máte možnosti Vaše i co se týká strojnniho vybavení.    [stevan1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2011
Odpověď  Bohuzial lak ma na svedomi predosly majitel v holandsku. Inak na obrazku je ta yamaha o dost oranzovejsia nez na mojej fotke. Taketo veci sa z fotiek zle riesia. Ten starter ide nejakym sposobom opravit alebo nahradit tu volnobezku alebo dat spravit tie opotrebovane komponenty ? Ten napis teda len vytiahnut opatrne ? Na kastlikoch su napisi takym kruzkom alebo perkom poistene.    [vit]   24.01.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zde originál lakování TX    [stevan1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2011
Odpověď  K tomu starteru problem bude v starterové volnoběžce kde máte nesouměrně vyběhané válečky,které prokluzují!!Srarter jako samotný bude určitě v pořádku.Váš lak je jen vzdáleně podobný tomu co má být v originálu aspoň to tak vypadá na foto ten odstín je více oranžový než zlatý.Nápisy na nádrži jsou naraženy do ůchytů u nádržeChce to opatrně vytáhnout pozor nápis je hliník a čepy jenž ho drží taktéž průměr cca 2mm.Pokud budete potřebovat poradit prosím nechte kontakt na email.Stevan    [stevan1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2011
Odpověď  kedze ste takym zasluzilim vlastnikom, nemate nahodou servisny manual ? popripade k zapozicaniu pre oskenovanie alebo okopirovanie ? dakujem    [vit]   24.01.2011
Odpověď  Dakujem, aj ja sa jej strasne tesim, take CB ma kazdy ale TX sa tak casto nevidi. Som v stadiu zhanania servisneho manualu. Motorku som este nepodrobil podrobnej analyze. Priznam sa ani neviem na ktorej strane najdem odtrhove ramienka zapalovania. Do divokeho rozoberania vik motora sa nechcem pustat a ani do inych rozoberaciek kym nemam istotu ze nic nepokazim. Predsa len ma 36 rokov a akykolvek neodborny zasah sa moze kruto vypomstit. Mam este jeden problem s moto a to je starter. Elektromotor starteru je v poriadku lebo ten sa roztoci ale netoci motorom. Moja diagnoza je nevysuva pastorok(v lepsom pripade), alebo ma ocesane zuby pastorok alebo v najhorsom pripade veniec. Potreboval by som radu ako sa dostat k tomu magnetu alebo ako to rozobrat.
Potom mam este jeden dotaz. Moto ma novy lak ale babraci namontovali znaky yamaha na nadrz a polepy nie su nalepene. Otazka je ako odmontovat tie znaky ?
dakujem    [vit]   24.01.2011
Odpověď  Dobrý den,tak prvně gratuluji k TX jsem vlastníkem tohoto modelu již skoro 24let a stále ho miluji.K Vašemu problému:Vyčistění karburátorů je nutnost vzhledem ke stáří motocyklu možná nečistota z nádrže,nebo benzínu.Karburátory sundat a komplet vyčistit-JEMNĚ pak udělat jejich nastavení.Co se týká zapalování i toto musíte překontrolovat-kladívka zda nekostří na desku,kondenzátory..S pozdravem Stevan    [stevan1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2011
Odpověď  karburatory mam odmontovat alebo nechat namontovane ? nerozladim ich ked ich odmontujem ? neviem ake su nastavovacie prvky. nemam skusenost s tymto druhom motorov. diky    [vit]   24.01.2011
Odpověď  Na tom válci co ti nejede na volnoběh máš asi ucpanou volnoběžnou trysku. Vyčisti karburátory a zkontroluj jestli jsou trysky průchozí, rěkl bych že tomu nic jiného nebude. Párkrat už se mi to stalo, při delším odstavení stroje by se měl benzín z karburátorů vypoustět.    [Pard]   23.01.2011
 Přidat odpověď   (108) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006