MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 314099 příspěvků |8012 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 129 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly | Diskusní téma 2.2.2023 16:32  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Zdravím,potřeboval bych poradit-honda cx 500 r.v.1979-jaký benzín do ní patří?
V různých diskuzích vymenovali všechno, speciál,natural.nebo speciál s aditivy.Manuál nemám.Jaký je Váš názor? díky Luboš    [Luboš]   02.12.2007     Přidat odpověď  
Odpověď  Najezdil jsem na CX 20tis.km a pořád na natural.Žádnej problém.Pospa.    [marekpospikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.02.2009
Odpověď  Naskenoval jsem podstatné obrázky z německého manuálu pro údržbu a servisního manuálu, přeložil jsem nějaké texty, dám k dispozici.....    [Radim]   23.02.2008
Odpověď  Luboši destilovaná a demineralizovaná voda je v podstatě totéž. Rozdíl je jen v její výrobě-úpravě. Destilovaná se získává destilací, čili odparem s následnou kondenzací. Demineralizovaná je voda chemicky upravená např pomocí měničů iontů a tím pádem se jedná o její levnější výrobu.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2008
Odpověď  Já používám Shell Advance VSX 4 SAE 10W-40 (polosyntetika) je to olej pro společnou náplň motor-převodovka-spojka. Nejlépe jej měnit před zazimováním - obsahuje přísady, jenž neutralizují nánosy kyselin které způsobují korozi součástek.    [midar]   05.01.2008
Odpověď  A co oleje?    [Jakša]   04.01.2008
Odpověď  chlape až od Znojma,tyhle stroje prý mají svoje srazy    [Luboš]   26.12.2007
Odpověď  No jo v podstatě chladící kapalina pro hliníkové motory v poměru 50%/50% s destilovanou vodou, a kde přebýváš? já v Havířově cuss....    [Radim]   26.12.2007
Odpověď  apendix-to sedí,to je česká výroba?Demiralizovaná znamená destilovaná?jinak díky    [Luboš]   25.12.2007
Odpověď  Apendix - chladící kapalina musí být na bázi etylenglykolu smíšena s demineralizovanou vodou, jinak ti nabobtná těsnící kroužek u čerpadla a bude to netěnit (celkem komplikovanaá výměna nutná) Radim....    [Radim]   25.12.2007
Odpověď  Ahoj, mám ji z roku 83 ve verzi custom - ideální palivo po konzultaci s tribotechnickou labinou je special 91 nebo natural 91 (obsahuje aditivum Pb), natural 95
a vyšší tyto aditiva neobsahují i když to můžeš použít - hlavy Al a tvrzená sedla.    [Radim]   24.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  CX je vodník. A existuje i ve verzi turbo.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.12.2007
Odpověď  Tak snad tady nebudu za blba, ale není náhodou CX vzducháč? Jinak co se týče paliva, řekl bych, že skutečně může jezdit na natural, ale stejně bych doporučil aditiva nahrazující olovo. Já osobně jezdím na jednoválci Ténéré, který je o hodně mladší, ale přesto aditivum přidávám (do naturalu 95, zkoušel jsem i 99 V- power, ale rozdíl jsem nezaznamenal)- když se ta sedla přimáznou, tak to neuškodí.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.12.2007
Odpověď  tahle honda jezdí určitě na naturál 95, žádný přísady tam nedávej, nemrznoucí směs (antifreeze) červená nebo modrá jsou míchatelný pokud je tam klasický fridex tak dolejvat jenom fridex, já osobně pokud nevím co v tom je bych to vypustil a dal novou náplň    [pytrsmotors]   23.12.2007
Odpověď  Motor má hliníkovou hlavu takže zkusím tedy ten natural.Ještě dotaz,mohu do chladiče dolít nemrznoucí kapalinu když nevím jaká tam je teď?všem dík a pěkný vánoce. Luboš    [Luboš]   23.12.2007
Odpověď  Na Hondě z roku 79 určitě nebude litinová hlava - zkusil bych Natural 95,bez aditiva,a pokud po 5 tisích Km zůstane vůle ventilů stejná,tak je vše OK.

Jinak budete potřebovat aditiva.V té době již byl v USA bezolovnatý benzín běžný,takže předpokládám tvrzený sedla.    [MONTY]   22.12.2007
Odpověď  Zdravím, vše se odvíjí od toho, zda má tvůj motocykl litinovou hlavu, nebo hliníkovou s tvrzenými sedly. Pokud máš hlavu litinovou je přidávání aditiv (benaditu) nutné. Pokud máš hlavu hiníkovou s tvrzenými sedly ventilů je přidávání aditiv bezpředmětné. Co se týče oktanového čísla, tak myslím, že oktanovým číslem 95 nemůžeš vůbec nic zkazit.    [Lukáš]   22.12.2007
Odpověď  už mi psalo pár lidí že čepují natural 95.tak nevím    [Lun]   22.12.2007
Odpověď  Dle mého skromného názoru vše dle oktanů mimo Naturalu. Natural jedině s aditivy. Nebo se mýlím?    [Als]   21.12.2007
 Přidat odpověď   (18) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006