Zdravím,potřeboval bych poradit-honda cx 500 r.v.1979-jaký benzín do ní patří? V různých
diskuzích vymenovali všechno, speciál,natural.nebo speciál s aditivy.Manuál nemám.Jaký je Váš názor?
díky Luboš [Luboš] 02.12.2007 Přidat odpověď |
| Najezdil jsem na CX 20tis.km a pořád na natural.Žádnej problém.Pospa. [marekpospik] 09.02.2009 |
| Naskenoval jsem podstatné obrázky z německého manuálu pro údržbu a servisního manuálu, přeložil jsem
nějaké texty, dám k dispozici..... [Radim] 23.02.2008 |
| Luboši destilovaná a demineralizovaná voda je v podstatě totéž. Rozdíl je jen v její výrobě-úpravě.
Destilovaná se získává destilací, čili odparem s následnou kondenzací. Demineralizovaná je voda
chemicky upravená např pomocí měničů iontů a tím pádem se jedná o její levnější výrobu. [pmr] 05.01.2008 |
| Já používám Shell Advance VSX 4 SAE 10W-40 (polosyntetika) je to olej pro společnou náplň
motor-převodovka-spojka. Nejlépe jej měnit před zazimováním - obsahuje přísady, jenž neutralizují
nánosy kyselin které způsobují korozi součástek. [midar] 05.01.2008 |
| A co oleje? [Jakša] 04.01.2008 |
| chlape až od Znojma,tyhle stroje prý mají svoje srazy [Luboš] 26.12.2007 |
| No jo v podstatě chladící kapalina pro hliníkové motory v poměru 50%/50% s destilovanou vodou, a kde
přebýváš? já v Havířově cuss.... [Radim] 26.12.2007 |
| apendix-to sedí,to je česká výroba?Demiralizovaná znamená destilovaná?jinak díky [Luboš] 25.12.2007 |
| Apendix - chladící kapalina musí být na bázi etylenglykolu smíšena s demineralizovanou vodou, jinak
ti nabobtná těsnící kroužek u čerpadla a bude to netěnit (celkem komplikovanaá výměna nutná)
Radim.... [Radim] 25.12.2007 |
| Ahoj, mám ji z roku 83 ve verzi custom - ideální palivo po konzultaci s tribotechnickou labinou je
special 91 nebo natural 91 (obsahuje aditivum Pb), natural 95 a vyšší tyto aditiva neobsahují
i když to můžeš použít - hlavy Al a tvrzená sedla. [Radim] 24.12.2007 |
|  CX je vodník. A existuje i ve verzi turbo. [JB] 24.12.2007 |
| Tak snad tady nebudu za blba, ale není náhodou CX vzducháč? Jinak co se týče paliva, řekl bych, že
skutečně může jezdit na natural, ale stejně bych doporučil aditiva nahrazující olovo. Já osobně
jezdím na jednoválci Ténéré, který je o hodně mladší, ale přesto aditivum přidávám (do naturalu 95,
zkoušel jsem i 99 V- power, ale rozdíl jsem nezaznamenal)- když se ta sedla přimáznou, tak to
neuškodí. [Petr Kropáček ml.] 23.12.2007 |
| tahle honda jezdí určitě na naturál 95, žádný přísady tam nedávej, nemrznoucí směs (antifreeze)
červená nebo modrá jsou míchatelný pokud je tam klasický fridex tak dolejvat jenom fridex, já osobně
pokud nevím co v tom je bych to vypustil a dal novou náplň [pytrsmotors] 23.12.2007 |
| Motor má hliníkovou hlavu takže zkusím tedy ten natural.Ještě dotaz,mohu do chladiče dolít
nemrznoucí kapalinu když nevím jaká tam je teď?všem dík a pěkný vánoce. Luboš [Luboš] 23.12.2007 |
| Na Hondě z roku 79 určitě nebude litinová hlava - zkusil bych Natural 95,bez aditiva,a pokud po 5
tisích Km zůstane vůle ventilů stejná,tak je vše OK. Jinak budete potřebovat aditiva.V
té době již byl v USA bezolovnatý benzín běžný,takže předpokládám tvrzený sedla. [MONTY] 22.12.2007 |
| Zdravím, vše se odvíjí od toho, zda má tvůj motocykl litinovou hlavu, nebo hliníkovou s tvrzenými
sedly. Pokud máš hlavu litinovou je přidávání aditiv (benaditu) nutné. Pokud máš hlavu hiníkovou s
tvrzenými sedly ventilů je přidávání aditiv bezpředmětné. Co se týče oktanového čísla, tak myslím,
že oktanovým číslem 95 nemůžeš vůbec nic zkazit. [Lukáš] 22.12.2007 |
| už mi psalo pár lidí že čepují natural 95.tak nevím [Lun] 22.12.2007 |
| Dle mého skromného názoru vše dle oktanů mimo Naturalu. Natural jedině s aditivy. Nebo se mýlím? [Als] 21.12.2007 |
|
|