 Honda CB 900 F Boldor - máte s tímto motocyklem někdo zkušenost? Potřebuju pár rad ... :) [boldor] 13.06.2008 Přidat odpověď |
| ahoj, mám otázku ohledně seřizování vůle ventilů na CB900F ( Boldor, používá někdo "valve shim tool" jako na https://www.youtube.com/watch?v=elKilUuKM8U nebo po přeměření demontujete vačky a provedete výměnu podložek? díky [hugo22] 04.01.2016 |
| Ano souhlasím s Tebou, sám požívám taky obyčejné oleje (super mogul) a měním častěji, Trochu odbočím od tématu ale třeba švýcaři dávali již před lety long life oleje do motorů a měli interval výměny 30000 bylo to ale znát na motorech v negativním smyslu (šmíráky) a tak Ti zkušenější volili raději dovoz z německa kde tento "moderní přístup" nefrčel. [honďas] 17.11.2015 |
| Například Hondy ze 70. let mají intervaly výměny oleje 1500 mil. Mně osobně se tento systém, kdy se mění olej častěji, líbí. V USA je to naprosto běžné. Do aut se zde lejí levné oleje a mění se častěji. Olej běžně vymění u každé pumpy. Když vidím, jaké oleje u nichž se viskozita rovná nule lijeme do motorů u nás a potom na ně jezdíme 20000 km, tak v podvědomí tuším problém. [JB] 17.11.2015 |
| Znám od 80. let pána z Týna/n/Vlt. Matadora značky HONDA. Nechci jmenovat, ale znalci vědí a vědí ke komu se v zoufalství obrátit. Pokud někdo ví něco o motocyklech značky HONDA, tak je to právě on! Hondu Bol¨d¨Or měl v Československu jako jeden z prvních. A v dnes mu jeho soukromém muzeu nechybí ani NR. [J] 16.11.2015 |
| Ano po záběhu 1000mil , zkusím to oskenovat a poslat sem, ale tyhle hondy jsou již prověřeny časem a jsou trvanlivé a ani nijak zvlášť choulustivé na olej, Proto si osobně myslím že je to zbytečné a i interval 5000km by mi připadl lehce rozmazlující motorku. Osobně to beru spíš jako poznatek toho že ty stroje byly tehdy pekelně výkonné i drahé a tak se požadovala i důkladná péče. [honďas] 16.11.2015 |
| Pánové, je v tomto tématu nějaký Boldorista z Kyjova(HO) a okolí? Hodilo by se občas společně vyhnat koně na pastvu a předat si tipy o technice těchto strojů v nejlepších letech. [Cafeidilla] 16.11.2015 |
| honďas - o tom oleji je to zajímavé, věřím tomu, že to motce dělá dobře. u toho foura750 to myslí interval 1000mil po záběhu? Myslím, že si z toho vezmu příklad, akorát to vleze do peněz, když tam leju Motul 7100. PS. kdo maže ten jede. Ale myslím, že olej bývá černý už po 500km. V německém manuálu pro mou CB750F/K (1979-1982) je interval 6000km, bude v tom hrát bezesporu roli třída oleje a jeho odpovídající kvalita. [Cafeidilla] 16.11.2015 |
| Ještě mám poznatek a ten se týká oleje, když mi přijde do rukou honda dovezená z USA rok výr. 1970 apod. téměř vždy z ní vyteče olej který není černý a je medový jako nový a nechápu z toho a je mi téměř líto ho dát k recyklaci. No dnes jsem studoval uživatelský manuál na hondu cl450 1971 a tam je interval výměny oleje po záběhu 1x za 1000 mil, taky mám dílenský manuál na cb500(750for z roku 1972 a tam se uvadí 1x za 1000mil nebo v létě 1x za 60dní a zimě 1xza30 dní což zní až neuvěřitelně ale mám to černé na bílém a mohu to i zkopírovat. O tyhle motorky se zajímám desetiletky a tohle jsem vyčetl až letos. [honďas] 14.11.2015 |
| No to se bohužel stává a je to otrava (stalo se mi to x krát) ale zase má plno soudruhů výnosnou práci. [honďas] 14.11.2015 |
| No, tak to jsi měl kliku. Mě přišla z USA ojnice na KZ440 a z celnice po mě chtěli potvrzení z PAY PALU, že jsem skutečně platil tu deklarovanou částku co byla napsaná na balíčku. [Romulus] 11.11.2015 |
| Neuvěřitelné - zásilka pístů doma, bez cla ;-). Ještě jednou díky za tip. [host] 14.10.2015 |
| Díky za tip - už jsem mu napsal; snad pochopí ;-). [host] 07.10.2015 |
| Hlavou většinou tolik oleje co píšeš motor nevezme, myslím že výbrusem to vyřešíš, ale počítej s tím že Ti zásilku zadrží ještě zadrží darmožroutští úředníci a budou Ti stanovovat clo takže tě okradou o další cca 200 za výměr cla, a cca 500 celní poplatek (30%hodnoty),a ještě tě budou otravovat (chtějí mailem poslat platební doklad a prohlášení že se neobohatíš). Proto je dobré napsat prodejci aby uvedl při odeslání Total Value do 20 usd a tím pádem to dojde bez cla a žádní zmetci komunističtí tě nemohou okrádat a šikanovat. [honďas] 07.10.2015 |
| Vršek už byl udělán jako první - vodítka bez vůlí, gufera nová, dokonce toto všechno na jiné hlavě. Na spodku výměna kroužků na původních pistech, ve valcich neznatelná hrana. Nezměnilo se skoro nic. Pravý válec viditelně kouří, oba výfuky uvnitř mastné, dna pístu s karbonem a mastná. Nejsem utržený za zelena a vím, že zázraky se neděí. Tedy vidím ve výbrusu už jediné slabé misto. Za 40 let už mi pár motorů prošlo rukama, ale s tímhle trapičem jsem ve slepé uličce. [host] 06.10.2015 |
| hlavně udělej generálku hlavy, nebo alespoň gufera na ventilech. [hugo22] 06.10.2015 |
| Trochu off,ale velmi děkuji za tip o jeden příspěvek níže. Marně jsem sháněl výbrusové písty na svoji H CM/CB 400. A tady za 2000 komplet i s dopravou. A to Ebay celkem prolézám. Snad vše dorazí a spotřeba oleje 1l/1000 km zmizí. [host] 06.10.2015 |
| Ahoj, díky,tuto sadu znám , ale je to big bore kit, větší vrtání a i zvýšení kopresního poměru, a to jsme nechtěl. Zatím jsem nedělal kliku, měl jsem obavu o její životnost při zvýšení výkonu. [hugo22] 06.10.2015 |
| Výbrus jsem nechal provést na stejném místě jako " brousím" jawy. Písty, tam moc velká nabídka není, buď wiseco ale to hovoříme o zvětšení obsahu/koprese " tuning", nebo originál a to ve 3 velikostech. Já jsem šel do originální pístní sady, první brus (cca 18.000kč). Pan brusič se na mě šel podívat, co je to za blázna, že do tak staré paštiky koupí originální písty :-) [hugo22] 12.08.2015 |
| Výsledek ti musím pochválit. Zkus se podělit o to kdo ti dělal výbrus, kde jsi koupil písty atd. Věřím, že to jsou informace, které se mohou kdekomu hodit. [JB] 12.08.2015 |
|   Zdravím, musím se s vámi podělit o další životní etapu mého Boldora CB900, toho co je v komunikaci výše,foto pravá strana na trávě. Motor dodýchal, tachometr ukazoval 180 000km. Proběhl výbrus motoru, nové písty, generální oprava hlavy, včetně oprav všeho co neproběhlo v etapě č.1. Nejedná se o renovaci do původního stavu, ale spíš " customized" úprava. [hugo22] 12.08.2015 |
| ahoj, v čr funkční kus neseženeš, spiš v DE, ale i tam je to problém, vždy ti řeknou, že je to díl na generálku. Funkční kus jsem snad ještě v inzerci neviděl [hugo22] 20.05.2014 |
| Zdar a silu panove,schanim motor na cb 11OOf boldor..pomuze nekdo? [Meny] 10.01.2013 |
| Sháním gumovou krytku z lanka na spojku,je u páčky a zkrývá štelování lanka na řídítkách ,CB 900 f,750 f...nemá někdo tuto drobnost navíc? [PetrBolDor] 05.09.2011 |
| Peter, zvlašť asi nie ale celé budíky kupiš na ebay bežne [Dušan] 04.06.2010 |
|  Vlastním Bol D or r.v.1979,schází mi ovládátko denních kilometrů na budíku,je možné ho zvlášť někde
sehnat? [Petr] 03.06.2010 |
| ano tato kapotáž je orig. díl, tyto modely se hodně vyskytují na boldorech v americe, s tím souvisí
i odlišné barevné variace a jiné polepy. [hugo22] 28.05.2010 |
|  Ahoj, je ta polokapotáž na Boldoru 1100 půodní ? Pokud ano, v kterém roce se montovala? Doposud jsem
se setkal pouze s celokapotáží a s naháčem. Dík za odpověď. [Libor L.] 27.05.2010 |
|  Ahoj kolegové,kupoval jsem díly na Hondu CB 900 F Boldor v USA Mají tam super ceny a poštovný mne
stálo 30 dolcků. Tady je můj Boldor. Rád se podělím o zkušenosti s provozem a ůdržbou. [Hooper] 14.08.2009 |
| Dobrá stránka na originál Honda diely za dobré ceny: www.davidsilverspares.co.uk [Dušan] 03.05.2009 |
| zajímavé stránky - forum o boldorech je http://www.cb1100f.net/index.php, hledal jsem řešní problému
s dobíjením a našel, doporučují - hodně informací. [hugo22] 02.05.2009 |
| Máte zkušenosti s obchodem http://www.motoolek.eu? Dle prezenrtované nabídky se mi jeví jako
velice dobře vybavený. [JB] 28.04.2009 |
| Doprava poštou cca 5 dní na SK ,balík vyšiel + - na 12 euro , bohužial predajca neakceptuje platbu
paypalom takže treba bankový prevod na učet predajcu ale bez problemov,bola priložená aj faktura . [Dušan] 28.04.2009 |
| zdar, supr stránky, díkec, jak jsi řešil dopravu zboží? na kolik vyjde balík? [hugo22] 28.04.2009 |
| Mám a práve začínam kompletovať Honda Boldor CB 750F2 r.v.1982 nemecká verzia pôvodne v originál
stave naj 33t.km.,mám aj dobré skusenosti s nakupovaním cez e-bay.O všetky informacie a skusenosti
so zhananím dielov sa rád podelím.Super nákup je napr.cez www.super-boldor.de.Obchod vlastní
nadšenec pre Boldory a volá sa Joerg Fasse [Dušan] 27.04.2009 |
| Tak karburátory jsem konečně sehnal, už je tam karamád láduje :) Kastlík za 50 éček je asi dobrá
cena, ale byl jsem přemluven kamarádem - kutilem, že mi ho vyrobí ... tak jsem zvědav! [boldor] 04.03.2009 |
| Hugo, bohužel k motocyklu Honda mám ofocený CH TP kde je uveden typ Honda CB 550 F č. rámu CB5
50F 101 2244 obsah 544 výkon 36.80 kw přihlášená v CH 1.3.1976 Stano [stano] 25.06.2008 |
| hugo,mám možnost dovézt (Švýcarsko) HONDU CB 550 F rv, 1976 múžete mi něco sdělit o této Hondě?
tech. údaje a pod. Díky Stano [stano] 23.06.2008 |
| Díky moc Hugovi jelikož takový podrobný popis všeho jsem nečekal. No, i jako začátečník jsem tohle
čekal a ani ty ceny mě nepřekvapily ... "Když jí miluješ - není co řešit" :) Kdyby tedy
náhodou někdo měl karburátory a pravý kastlík na Boldorka tak mi prosím dejte vědět. Díky moc a ať
vám to pěkně jezdí, třeba se někde potkáme! [boldor] 18.06.2008 |
|  Tehdy mě nerezové výfuky dělal jistý pán z Ivančic, super práce, přesně co jsem chtěl,i do zvuku se
trefil. Dokonce i na 550 four orig výfuky rozpáral, opravil tlumiče, vyklepal obaly tak, že jsem je
nechal opět pochromovat( viz foto níže). Ale co mám zprávy, nyní je tolik zaneprázdněn prací pro
závodní týmy, že na nás obyč. lidi nemá čas a zakázky už nebere. jinak jsem před časem
objevil title=Odkaz target=_blank>http://eshop.motoservis-travnicek.cz/cb900f-bol-dor-vyfuk-laser-951029z-p-14271.html
v reálu jsem je ale nikdy neviděl [hugo22] 18.06.2008 |
| Ještě mě napadá s tebou probrat výrobu kopií výfuků. Máš nějaké konkrétní zkušenosti s kvalitou
ochotou a cenou? Případně mohl bys někoho doporučit? [JB] 18.06.2008 |
| deformovám svým zaměstnáním jsem si udělal "výběrové řízení" na dodavatele dílů.Velé
rozdíly v cenách orig. dílů jsou i v čr, co stojí za zmínku je i přístup prodejce...( na takový
vraky něco objednávat nemá cenu apod.) Co se týká zahraničí vede DE, ale ceny jsou velice podobné,
psal jsem do shopu někde u Hamburku- bez reakce.Navíc se řadím k lidem, co chtějí vše "
hned" a proto mě vyhovuje nakupovat v čr. V po objednáte, ve stř vám to přijde. Všem co
se rozhodnou pro klasiku, doporučuji něco od Hondy, do roku 1975 lze zakoupit téměř celé moto po
díle ( zkušenost s renovácí CB550 four).U suzuki z 80 let jen vyvoláte úsměv, a do ktm raději ani
nechoďte :-( [hugo22] 18.06.2008 |
| Hugo, díky, že jsi se rozepsal. Opravovat tyto motocykly u nás je prostě jen pro opravdové nadšence.
Jak jsem již mnohokrát psal, jsme velice handicapováni tím, že nás nepostihlo to pravé motorkářské
období 70. 80. let. Napadá mě zda jsi nezkoušel nakupovat díly třeba v Německu. Věřím, že tamní ceny
jsou trochu někde jinde. [JB] 18.06.2008 |
|  CB 550 four to je paráda, taky jsem-jsme jednu postavil-ly.Ale v porovnání s Boldorem je to taková
"kapesní motorka", ale krásná. (K níže uvedenému tematu musím doplnit, že orig.
boldor je včetně kapot a kufrů, ale je to hrůza design. Můj je spíš CB 900F, kapota je uskladněna v
igelitovém pyli a čeká na svůj čas)No a ohledně cen na renovaci Boldora- orig. díly, sehnat lze vše
až na sklo do kapoty, ale je to prostě balík. Dodnes se budím při vzpomínce na pytlík s 1 gumovou
manžetou mezi karb. a válec za 900,- ( x 4 na 4 válce z jedné strany a x 4 ze strany druhé- ty jsou
o něco lacinější). Napínáky rozvodů 2ks + řetězy, cca 17 000,-, co těsnění to 1000,- a víc. Uhlíky
do alternátoru 2 x 1300,- , opravné sady na třmeny 4 x 900,-.... písty a kliku jsem nedělal, už byla
někdy dělaná - zatím ok. Myslím že nemá cenu pokračovat ve výčtu cen.Ceny jsem si nevymyslel,
oprášil jsem starý rozpočet. Závěrem, cena dílů, ne opravy, pouze dílů odpovídá ojeté moto
stejné kategorie i obsahu, výrobce tak od roku 2000. [hugo22] 17.06.2008 |
| HUgo dobrej popis.. Mohl by si nastínit ceny ND na hodnu??? přemýšlim o CB 5OO T nebou
FOUR. Díky Tom [Tomáš] 17.06.2008 |
|  zdravím, CB 900 Boldor jsem zakoupil jako nepojízdný vrak po havárii s doklady. Za nemalé pomoci
kamaráda následovala rozborka tzv. do šroubku.Motor šel zatím stranou.Následovala oprava
jednotlivých dílů, laminování poškozených " plastových" dílů, zakázková výroba výfuků
dle orig vzoru ( nerez), repas zarezlých brzdičů, rovnání př. vidlic.....lakování,leštění.Motor po
osazení ujel cca 50km,tzn. motor opět ven, následovala oprava napínáků rozvodů+ výměna řetězů,oprava
hlavy, výměna všech gumových částí, těsnění...... Troufám si říct, že motor není renovován, pouze
opraven do funkčního stavu. Od doby renovace jsem v prodejně Honda "významným
zákazníkem", dodnes( i když už jsou to 3 roky) mě při vstupu zdraví jménem a ptají se jak se
má Boldor. Chodit do prodejny 5 měsíců po-stř-pá objednávat díly asi zanechá nějakou tu stopu v
paměti. Motocykl nyní slouží jen k občasným projížďkám, spolu s kamarádem a jeho CB 550 four
téměř všude upoutáme pozornost. [hugo22] 17.06.2008 |
| Hugo. Nechceš nás seznámit s tím, co obnášela renovace? [JB] 17.06.2008 |
| mimo jiné já mám, po renovaci. Napište mi na hugo22@seznam.cz [hugo22] 17.06.2008 |
| Ahoj. I když léta na to, být veteránem má, u nás je třeba ji hledat spíše mezi normálními motorkáři.
Bohužel. Jak je již u sousedů zvykem, každý typ motocyklu má své příznivce sdruženy v
příslušném sdružení. Začal bych tedy na http://www.boldorclub.de/. Že by se ale nikdo od
nás nenašel? [JB] 17.06.2008 |
|
|