MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 308420 příspěvků |7622 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 34 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly | Diskusní téma 19.1.2021 12:00  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Kawasaki KR 250S (1985) - setkali jste se už někdo s touto motorkou?


 Je to tandemový dvoudobý dvouválec. Zrovna ji renovuji a nemůžu nikde sehnat písty (jeden je K.O.). U dealera Kawasaki nechcou o takhle staré motorce ani slyšet. Prý tam pasují písty z KMX 125, nevíte někdo, kde se dají sehnat? Díky.    [MiraxRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2009     Přidat odpověď  
Odpověď  Zdravím pánové, tandemový dvouválec Kawa kr 250 mám doma. Zatím stojí v koutě a čeká až na něj přijde řada. Rád bych se ale spojil s dalším majitelem tohoto stroje. Rosťa    [Rosťa]   08.12.2013
Odpověď  pasují tam kovaný písty z yamahy ale z hlavy ti to neřeknu,cca kolem 4000 za jeden kus ale musel bych mit ty puvodní    [petr máčala]   13.01.2013
Odpověď  No to kouká, to sem ještě neviděl, opravdu je to tandem, jak závoďáky.. Já viděl jem KR-1Z a to byl řaďák napříč, pokud jsem viděl dobře. Tohle je opravdu "race replika"    [Laďa Prášil]   29.12.2010
Odpověď  Zdravím, pokud ještě scháníš písty na KMX tak skus www.lnmoto.cz dělaly mě tam i nicasil s pístní sadou a výborný...    [Davv]   14.01.2010
Odpověď  Určitě bych testnul Wiseco, pan Oulehla porovná, pohledá, někdy i přímo ví co jde s čím zaměnit.    [Ladislav Hojgr]   07.03.2009
Odpověď  Díky, zajímavá stránka, ale z modelu KR-1S nelze použít bohužel vůbec nic - je to klasický paralelní dvouválec s rozvodem membránama. Už jsem asi před rokem psal mail nějakýmu anglánovi, který sdružuje majitele těchto motorek z celého světa a ten mi odepsal, že originální písty na KR250 přestali japonci vyrábět asi před dvěma lety. On ještě stihl u nich v Yorkshiru zkoupit ty skladem pro vlstní potřebu. Dokonce mi poslal katalog dílů a zařadil moje fotky do mezinárodního seznamu majitelů :-) http://kr250.org/KR_owners.htm (na konci stránky). Tenhle člověk mi právě poradil, že mám zkusit písty z KMX125, nebo pravidelně sledovat Yahoo Japan :-) , tam se prý občas objeví originály. Zkusím teda někde sehnat písty na KMX125 originál Kawasaki, jinak už nevím..    [MiraxRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2009
Odpověď  Zkus napsat abnglicky nějakým japonským obchodníkům s díly:
http://www.bikeparts.jp/kawasaki/kawasaki-kr-1s.asp    [JzK]   06.03.2009
Odpověď  Motor se bohužel nikde jinde nepoužíval, je to odvozenina z dvěstěpadesátky, která jezdila mistrovství na přelomu 70tých a 80tých let (Kork Ballington..). Toto uspořádání motoru bylo zvoleno z důvodu možnosti použití rozvodu rotačními šoupátky při zachování malé stavební šířky motoru. První sériovka se jmenovala KR250, ta moje je novější KR250S (výfukové kanály propojeny, řízeno klapkami, jmenovalo se to Kawasaki Valve Synchronization System - KVSS). Podle mých informací se tyhle stroje bohužel nikdy oficiálně z Japonska nevyvážely. Píst Wiseco mám v motokrosové Hondě CR250 (1981) a jsem s ním spokojen. Honda má ještě litinovou vložku válce, ale KR250S je Nikasil a ten prý při použití Wiseca velmi brzy odejde, takže bych raději originální písty. Díky.    [MiraxRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2009
Odpověď  Co jsem tak zběžně díval nahradní díly, tak žádná možnost. Ten motor se určitě používal i do jinejch typů, tak bych zkusil asi podle winu motorky, anebo když se ti podaří sehnat katalog dílů, tak pak to jde jednoduše podle čísla dílu.
Chce to jen hledat, i když je to exot.    [tusakvlasta]   04.03.2009
Odpověď  co takhle zkusit www.wiseco.cz , mají pístní sady ty nejlepší kvality    [pytrsmotors]   03.03.2009
Odpověď  Děkuji. Ty stránky vypadají dobře, možná by si tam poradili i s mojí KZ550, v úpravě z roku 82 (uložení kliky - šály - je K.O.).    [MiraxRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2009
Odpověď  Velmi zajímavý motocykl.
Bohužel u nás s tímto zřejmě příliš nepochodíte. Ale právě proto jsem zakládal tento diskusní okruh, aby se zde mohli sdružit majitelé u nás přehlížených japonských klasiků, že?
Nicméně zkusil bych nejprve kontaktovat Ahra Hradec Králové http://www.ahra.cz    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Z katalogu.    [MiraxRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zadní válec.    [MiraxRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2009
 Přidat odpověď   (14) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006