MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 308420 příspěvků |7622 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 29 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly | Diskusní téma 19.1.2021 12:09  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

HONDA CX 650 Turbo rv.83


 Zdravím všechny příznivce starých japonců. Tak se mě konečně podařilo přivízt do Čech tento stroj. Můj tušák že pod fotkou zaprášené mašiny od prodejce se skrývá stroj ve slušném stavu mě nezklamal. Podle zevnějšího ohledání jsem zjistil že snad půlka dílů je jiná, i když vypadá stejně jako 500stovka a to znamená nepadat a nemít poruchy a taky ji řádně ošetřit proti stárnutí. Bylo jich vyrobeno totiž jen asi 1700 kusů/ Europa 770 ks. Zatím sem ji ještě neprojel, šla na jeden válec a po výměně svíček jsem přišel na to že asi nejde jeden vstřik, ale mám naštěstí náhradní. Zatím není čas, montuju 500. Podle starých recenzí tento model měl už táhnout od spoda až po tlakování, tak jsem zvědav i když to už třeba nemusí být taková sranda s akcelerací jako s jejím předchůdcem. Až to testnu tak o tom hned podám zprávu.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.06.2009     Přidat odpověď  
Odpověď  to ne,jen stačí nasát z hadiček u karbaců benzín a chytne to,ale do tý doby...    [Luboš]   25.03.2010
Odpověď  Neusadila se ti v nádrži voda? Dnešní benzin doporučují při delším stání z nádrží vypouštět.    [Jirka]   24.03.2010
Odpověď  tak jsem dnes do své CX500 dal baterii a začalo laborování :-).máte někdo lepší recept jak nastartovat tento stroj bez toho aby se nalokal benálu?Hodně šťastných km přeji všem!    [Luboš]   23.03.2010
Odpověď  Ahoj, byl jsem na cestách a tak odpovídám až teď. S těma počtama kusů to mám z několika zdrojů na internetu a je to celkový počet. Ceny byli 2350 eur/CX500 a 2500 eur/CX650. Měl jsem s nima štěstí že byli ve slušným stavu a nikdo mě nepřeplatil. Kdyby potřeboval poradit ta se ozvi a hodně štěstí s koupí, teď bohužel pospíchám.    [tusakvlasta]   15.03.2010
Odpověď  Ostatne tech 81 mi s tim turbem nejde moc dohromady, no uvidim co to je az na vlastni oci, ten clovek je beztak nejak mimo..., v kazdym pripade diky za pripadne nfo o cene.    [JESE]   11.03.2010
Odpověď  Ahoj, tech pocet vyrobenych kusu se vztahuje pouze k r, 1983 nebo cele serie? Mam ji ted moznost koupit take r.v. 1981, v peknem stavu a mam smely dotaz ohledne ceny, co jsi za ni dal, jen pro porovnani. Je pravda, ze jich v inzerci po svete moc neni. Pokud cenu nechces dat do fora, kLidne mi muzes napsat na mail.
Diky nmoc za nfo.    [JESE] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tusak: podivej co jsem nasel ...CX turbo na TT v roce 1984 ve tride Production    [Jindra650] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.02.2010
Odpověď  Kriz: omlouvám se za tvrdá slova, jen mě to připadlo jako to hospodský žvanění chlapů, to za nás....atd. A jinak Jindra650 to docela dobře popsal, a asi bylo dobrý kdyby si každý pořádně natloukl kokos bez následků jako já, a pak by měl tu správnou soudnost. Měl respekt, ale nebál se.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2009
Odpověď  Čau, dík za video. Koukni na můj příspěvěk na http://www.veteranforum.cz/index.php?id=135    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2009
Odpověď  Tusak: Dneska jsem nasel jedno hezky video o XJ Turbo ;-) http://www.youtube.com/watch?v=CRmkOGSmtA8&feature=player_embedded    [Jindra650]   30.12.2009
Odpověď  Nevim, uz jen to, ze jsem si jako mladas ktery presedaval na japonskou vybral misto nabrouseny novinky otupelou babcu, me asi stavi mimo dnesni trendy. Tuhle potrebu stale posouvat hranice svych moznosti jsem nepocitoval. Ano, dneska evidentne umim s motorkou jezdit odvazneji, ale to spis prislo s najetymi km samo a pri bezny jizde to spis nakonec pomuze zvladnout nejednu nastrahu provozu. Kdyz porovnam doby s trindou a ted, tak jezdim mozna tak o 20-30km/h rychleji(takze 100-110), ale pritom ta motorka i takhle stara je bezpecnejsi na ovladani, neschazuje me pri 80 ze sedla, plne nalozena ve dvou brzdi asi tak jako trinda solo a pri predjizdeni se clovek nemusi bat, ze ten pred nim v pulce prida a nepredjedu ho, nebo ze me na dalnici zacne predjizdet kamion. Proste vymlouvat se na to, ze po mustangu jsou japonsky motorky nebezpecny je kravina. Znam z okoli dostatek pripadu, kdy se ozralove zabili nebo ochrnuli po nehode s fichtlem a koneckoncu smrt ceka i na prechodech, s timhle pesimismem nakonec nepujde ani vyjit ze dveri. To ze na silnicich narost pocet mrtvych motorkaru jen logicky navazuje na prudky narust jejich poctu a zmenu jejich smyslu z delnickeho dopravniho prostredku na prostredek traveni volneho casu a holt absence tohohle typu motorek po dobu 30 let u nas znamena, ze si na to musime zvyknout ...hloupy za svoji blbost zaplati a s nima par nestastniku kvuli neohleduplnosti ostatnich ucastniku provozu, ktery je na nasich silnicich opravdu dost, protoze kdo jezdi na motorce ma taky ridicak na auto a s nim jezdi uplne stejne jak s motorkou.    [Jindra650]   30.12.2009
Odpověď  Tukavlasto,ani nevíš,jak mi křivdíš..Já bych vůbec neudělal omezení,jen jsem vyjádřil svůj názor...A víš,kolik takových sebejistých borců zařvalo?A vůbec třeba to nebyla jejich vina,měli prostě smůlu...    [kriz]   29.12.2009
Odpověď  Jindro,máš pravdu,ale jsem paradoxně "rád",že jsem v 17 neměl žádný buchar,poté co bych slezl z mustanga...v tomhle věku jsme jezdili opravdu jako hovada bez rozumu...Mlaďas zkouší,kde je ta hranice a ona je dál a dál,tak zvedne stupačky a pořád to jde,vyndá stojánek a pořád to jde,gumy na boku již nemají vzorek tak šaháme kdo je má víc teplé..,pak dře výfuk,tak se zvedne a to v normálním provozu v serpentýnách v rychlosti okolo 50 km/h a najednou bác a jsi pod autem...Jenže díky malé rychlosti se moc nestane...Ale v kilu?Možná díky tomu mám původní kolena,původní kotníky atd...Ta cesta zjištění hranice možného v tomto věku je dost risiková...Já vím,někdo hraje na housle a nic se mu nestane..ale co my postižení...Ten věk si nese s sebou určitá rizika a kdo říká,že ne má krátkou pamět...    [kriz]   29.12.2009
Odpověď  Neda mi to se nevyjadrit, myslim si, ze vubec nejde o vek, v 18ti jsem zacal na 350 a po trech letech presedlal na dnesniho japonce a prechod byl uplne jednoduchej, kor kdyz uz v autoskole jsem jezdil se Zephyrem. Vubec nezalezi kolik ma motorka koni, jde jen o rozum a ten nemaji jak mladi tak stari. Podivejme se na silnice, vsichni, kdo jezdi jak prasata autem budou jezdit jako prasata i na motorce a jsou to mladi, stari, chlapi i zensky. Reci o konich a o tom, ze je zacinajici motorkar nezkroti slysim jen z ust lidi odkojenych nasimi 2T delnickymi motorkami. V cizine se odjakziva jezdilo na silnych motorkach a kolik novych motorkaru se tam naucilo odzacatku jezdit na strojich 3x silnejsich, nez nase trindy. Poridil jsem dnes uz skoro vekem youngtimera se 70konema a musim rict, ze naopak me to privedlo do pohody pri jizde, clovek si jen uziva jak pluje krajinou a to jsem se bal hmotnosti 230kg, spousty najetych km a 3x vice koni nez stara trinda, jenze stacilo jen sedout a po par metrech jsem si uz pripadal jak kdybych ji sedlal roky.    [Jindra650]   29.12.2009
Odpověď  Zdravím. 17leté si klidně dovedu představit, pokud začínali od piki a nemaj to jen pro machrování před babama za tátovi peníze. Já jsem začínal ve 12ti na Jawe 250 a pak další až v 18ti první japonec 550ccm (55 koní) a pak dál. Ten nový zákon je naprt protože kuli pár debilům to kolektivně omezily všem. Proto u těch Některých padlých si říkám ,,když je blbá hlava, trpí celý tělo.´,, a kazí to všem. Příspěvek od (KRIZ) mě silně připomíná dobu za bolševika (taky mě házel klacky pod ...) že když nemůžu já, nebo na to nemám schopnosti, tak nemůže nikdo.    [tusakvlasta]   19.12.2009
Odpověď  Myslel jsem 17-leté v době vzniku motorky...Kdy nebyl omezen řidičák..Já jsem si po revoluci přivezl kawasaki 1100 se stříkačkou na velkých kolech a zjistil jsem ,že to hovado vodit v zatáčkách chce zkušenosti a připadala mi poměrně záludná...Možná to bylo tím,že byly sjeté gumy anebo jsem měl moc velký respekt...ale aspoň jsem nezalehl....Dal jsem ji pryč....    [kriz]   19.12.2009
Odpověď  17-ti letí si takovou motorku nekopí. Dnes naštěstí jsou ceny ojetých motorek tak nízké, že si může koupit nějakou šestistovku do 50.000 Kurun na vyblbnutí a nemusí se peklovat s takto složitým a náročným klasikem.
Ovšem až tito dnes 17-ti letí vyzrají přes různé supersporty a přežijí to, začnou někteří z nich pátrat po kořenech. A pak právě narazí na to, že byla doba kdy bylo vše v plenkách a fantazie konstruktérů neznala mezí.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.12.2009
Odpověď  Možná trošku skepse..dovedete si představit,kdyby na takovou raketu sedali 17-letí začátečníci/vždyť je to jen 500 nebo 650/,kteří přesedli z mustanga?Pamatujete si,jací magoři jste byli Vy sami?Já jsem rád,že za mého mládí byli jen J350 a kdo měl štěstí a známosti J 500 OHC..A že to byl tehdá buchar...A ten obsah..500ccm,to dnes kdo nemá litra je "sračka"...Protože 100 koní,to je normál...    [kriz]   19.12.2009
Odpověď  Jedna CX500 Turbo je nyní na Aukru: http://www.aukro.cz/item824283670_honda_cx_500_turbo_rarita_zajimavost.html    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.11.2009
Odpověď  Zkusím něco sesmolit, asi založím deník, i když v tom nemám žádnou praxi. snad se tam bude moct dát snadno dostatek ilustračních foto.    [tusak]   27.07.2009
Odpověď  Já hluboce smekám. Když vidím kolik se tu napíše o relativně jednouduchých a nezáludných dvoutaktech z 50-70 let, tak rozchodit tohle je obdivuhodný výkon. Nechceš se více rozepsat o svém stroji?    [JzK]   27.07.2009
Odpověď  Tak jsem ji konečně projel, a je to zážitek, opravdový dragster zátah. Když ji srovnám z 500stovkou turbo tak už nemusím řešit kdy s předstihem přidat plyn aby se turbo stihlo natlakovat, tady u ní to jde plynule samo a dvěstě tam je opravdu hned. V porovnání s mou Yamahou GTS 1000 je to na zrychlení opravdová raketa a když jsem potřeboval rychle předjet skupinu kochačů přírody a podobných brzd provozu tak jsem pochopil proč na zahraničních webech píšou že tento moto vytvoří na vaši tváří široký úsměv, a já ho měl opravdu široký. Je velká škoda že díky, řekl bych hlouposti a omezenosti tehdejších motorkářů se jich vyrobilo tak málo, protože na tu dobu byla motoricky vynikající a dnes by byly turba, asi už kompresory běžná věc. Říká se že obsah ničím nenahradíš, ale podle mě turbo ničím nenahradíš, protože má max. krouták od začátku po vrchol. Takže turbům zdar.    [tusak]   25.07.2009
Odpověď  Zdravím. Jsem rád, že se na fóru vyskytují i příznivci japonské klasiky. Jistě nejsem sám, koho zajímají zážitky z jízdy na takových motocyklech. A nejen z jízdy. Dobrodružná musí být i jejich údržba či renovace a taktéž i pořízení.
Přeji mnoho úspěchů.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.06.2009
 Přidat odpověď   (24) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006