 Prosím o pomoc s indetifikaci originálních dílů na mojí čz 250. Jedna se o model z roku 1946, plochý
píst, vím že na motocyklu není originální zadní blatník, řídítka, sedlo pravděpodobně z motokola čz,
chybí kryt řetězu, plech na spz, světlomet. Pokud by někdo věděl zda se vyrábí repliky nebo vyměním
nějaké díly mam navíc. A ještě by mě zajímalo jestli někdo neví číslo černého karburatoru jikov
ktyré se montoval na poválečnou serii a nikde není k sehnání. Děkuji [Dani] 04.05.2010 Přidat odpověď |
| dobrý den jaký rozmēr nýtů se používal na spojení rámů čz 250 tourist 1937 dēkuji [Pavel Novosad] 02.07.2020 |
| No fotka z 29.12.2015 co sem vložil Michal ukazuje, že první střed na čepy (10), má na druhou stranu bez otvorů. Z toho usuzuju, že "servisní" otvory pro trubkový klíč na čtyřhranné šrouby (pozdější provedení = 5 ) byly dodělané dodatečně, - rukou "kutila". [radek] 07.01.2016 |
|  No je pravda, že mám ještě jeden střed s otvory na obou stranách...těžko říct jak to s těmi otvory tedy opravdu je... [Rodon] 07.01.2016 |
| No, já jsem došel k "závěru", že majitel, jak zjistil, že má opotřebovanou rozetu s kolíky (10)- starší provedení, tak koupil novou na 5 šroubů a otvory na protější straně dodělal. Zjistil, že otvory pro čepy jsou vymačkané od čepů, a spojení na šrouby bude tak lepší a vydrží to déle. [radek] 07.01.2016 |
|  Takže střed s 10 x díra + 5 kolík rozeta je běžné ? [Rodon] 07.01.2016 |
| Je to jen "kosmetická" vada. Na funkci "rostlináře" to nemá vliv. :D [radek] 30.12.2015 |
| ten pravý střed od Vaška je taky převrtaný a taky blbě, origo tam je pět děr a naproti pět šroubů. [Pavel] 30.12.2015 |
| A na fotce od Vaška jsou ty otvory taky asymetricky, a ničemu to nevadí . . Hlavně, že kolo (střed) je. [radek] 30.12.2015 |
| JJ, buď něco "požil", nebo byl mdlého rozumu . . .Co už . .. :D [radek] 30.12.2015 |
| jj, je to tak, to že tam máš jenom čtyři otvory jsem na tech prvních fotkách ani nepostřehl, to by mě ani nenapadlo že tam někdo vrtne jenom čtyři? tím to trochu znehodnotil. [Pavel] 30.12.2015 |
|  Už v tom mám jasno . .. Diky Michalovi a Vaškovi. Jde o středy prvního provedení (na čepy). A aby se dále oka nevymačkávaly, použil majitel šrouby z druhého provedení, a ty nepravidelné "servisní" otvory jsou dodělané dodatečně, jak jim to pasovalo. [radek] 30.12.2015 |
| A máš lepší fotku pro ty "servisní" otvory na druhé straně ? Vidím, že ty středy jsou rozdílné . . . [radek] 29.12.2015 |
|  A co toto [vašek] 29.12.2015 |
| ano, kolíků deset, šroubů pět, tvůj střed je asi někdy převrtaný na kolíkovou rozetu, ale původně byl na pět šroubů, proto má taky na druhé straně pět otvorů na prostrčení klíče na utahnutí šroubů. [Pavel] 29.12.2015 |
| Kolíků bylo vždy 10 ? Nebo bylo i provedení na 5 kolíků ? ? [radek] 29.12.2015 |
|  Předpokládám, že toto je poslední provedení . .. [radek] 29.12.2015 |
| v tom případě by měla být kolíková rozeta [michal] 29.12.2015 |
| Právě proto, že je tam 10 otvorů, tak si nejsem jistý, zda je to ještě na kolíky, nebo už na šrouby. (ikdyž ke spojení jsou požity šrouby - oka nejsou vymačkané). Nevím, kam to zařadit. Dík. [radek] 29.12.2015 |
| ten můj je nejstarší provedení. Na tvém už je novější rozeta na šrouby ale střed, pokud je provrtáno všech 10 otvorů, je na kolíky. Jinak se použilo jen 5 na šrouby, ostatní byly zaslepené. [michal] 29.12.2015 |
|  Má taky 10 otvorů . . . [radek] 29.12.2015 |
|  Díky Michale za rychlou reakci . . ., a tento střed zařadím kam ? [radek] 29.12.2015 |
|  stačí takhle, nebo potřebuješ něco konkrétního? [michal] 29.12.2015 |
| Mohl by jste sem někdo dát dobrou fotku středu zadního kola co je spojení na čepy, na čz 250 Sport ? Dík za pomoc. [radek] 29.12.2015 |
| prosím o radu, je páčka brzdového klíče zadního bubnu na čz 250sport stejně dlouhá s páčkou z čz 175. To samé platí o brzdových klíčích je stejný zadní s předním, jde mi o to jestli není na jednom pootočený čtyřhran, možná na zadním. moc děkuji za odpovědi. [Mirek] 24.02.2015 |
| Ja nakupuji převážně tady a některé díly jsou opravené originály což je lepší ttp://www.motoren.sk/ [jan] 21.02.2015 |
| Díky Michale, tam už jsem taky koukal, to bude as až poslední možnost, když to nesezenu jinde :-/ [Mirek] 04.05.2014 |
| Dobry den, pořidil jsem si tento krasný stroj a chybí mi nekolik dilů, pomohli by jste mi s nimi někdo? Kryt řetězu, zadní odklopná část blatníku s držakem spz, nosič, komplet levá část zadní brzdy (klič k páce brzdy, táhlo, páčka brzdoveho klíče), vzpěry mezi hlavu a ram, přední pružina sedla a dalši. Diky za pomoc. [Mirek] 03.05.2014 |
| A aji ten spodek tam mám...Kryt máš správný [Ala] 15.02.2013 |
| Mám sportku z roku 1937 s deflektorem a tento držák tam mám taky [Ala] 15.02.2013 |
|  A druhý dotaz, mají všechny sportkové kryty i tu nabodovanou spodní část, nebo jen novější modely? Mám starší model z roku 1938 s pístem s deflektorem. Dík za odpovědi. [arny] 15.02.2013 |
|  Mám dotaz ohledně krytu řetězu na sportku. Mají všechny sportky toto uchycení krytu řetězu na motor, nebo jen novější modely s plochým pístem? V čem se ještě liší starší a novější provedení? [arny] 15.02.2013 |
| Mohli by jste mi sem dát délku šestihranné tyče, co drží stupačky u sportky ? Dík. [radek] 13.01.2013 |
| Kryt na řetěz se používal stejný jak na 175 tak i trošku odlišný,záleží na roku výroby,hlavní rozdíl je v uchycení,pokud by jste mněl zájem mohu vyrobit oba typy [aleš] 15.09.2012 |
| Mám originál kryt čz sport mohu vám vyrobit repliku [čz.sport ] 12.09.2012 |
| Kryt řetězu čz sport je odlíšný od krytu čz175 [v.kana] 12.09.2012 |
| Je kryt řetězu stejný jako u čz 175 ? [radek] 09.01.2011 |
| Jestli chceš poslat šrouby rozety napiš mam replily a original sundane ti pošlu v dopise.Nema někdokryt řetězu250 sport ?Potřeboval bych nakreslit šablonu na papír.Děkuji Hynar. [hynar zbyněk] 09.01.2011 |
| Myslím že ano, jde o nejlevnější verzi Standard Lidová, kde ani řidítka ani překryt nádrže nebyly chromovány . .. Jen nevím, proč se na to ptáš v sekci 250Sport ? [radek] 29.12.2010 |
| ještě bych prosil o radu , jestli se někdy někdo setkal se štíty brzd v černé barvě místo pozinku nebo chromu. Taktéž s centrální pružinou vahadel jestli bývala i v černé. (standartně sem ji viděl vždy v chromu),ale raděj se ptám. díky za rady [Libor] 29.12.2010 |
| Rozeta na ČZ 175 drží na šroubech M6 s 11tkou hlavou a maticemi Berma. Rozeta na mé Standard 25B z roku 1945 je černěná. Budu jezdit na replikové rozetě, která je zinkovaná, nicméně si myslím, že originál na Standardce byla načerněná. [robertissimo] 29.12.2010 |
| rozeta zadního kola čz 175 je přinýtovaná nebo přišroubovaná? mám dvě kola s rozetami a u jednoho to je přiděláno nýty a u druhého šrouby. co je správně? apropo obě rozety jsou černé a vypadají originální. jaká byla povrchová úprava? zinek, chrom či černění? díky za info [Libor] 29.12.2010 |
| Mě pasují na Sportku . .. [radek] 26.12.2010 |
| já sem tenhle výkres kreslil a dělal sem tyhle šrouby na tourista a měřil sem to všechno podle rozety každej šroub sem dopasovával na díru a rozměry ostatní podle origo šroubu ale jestli budou pasovat na sportku netuším [pavel229] 26.12.2010 |
|  Tady je výkres na již dříve zmiňovaný šroub do rozety zadního kola čz 250 sport (a snad i Tourist) se závitem M12x 1,25 [radek] 25.12.2010 |
| Ahoj, můžete mi prozradit kolik a jakých matic "Berma" je potřeba na Sportku ? (M10 - motor, M8 sedlo,rám, M6- řazení, ???) Díky za pomoc. [radek] 16.12.2010 |
| Díky za informace. [maj] 27.11.2010 |
| Je to možné, já co mám zadní kolo, tak jsem jej poskládal z dílů sehnaných na burze (na šrouby), a nejsem si jistý jestli tam patří, a mimo jiné jsem měl "v ruce" kolo i z tourista (180) i s bubnem. [radek] 26.11.2010 |
| Kola zaměnit nejdou, protože jsou každé jiné.Radku i sportka má buben přichycený pěti šrouby, záleží na roku výroby. [Radek T.] 26.11.2010 |
| Tourist 250 má taky bubny o průměru 180 [pavel229] 26.11.2010 |
| No, rozdíl tam je . ... Střed kola s brzdovým bubnem je spojen u sportky na 5 čepů, střed kola u touristu drží při sobě 5 šroubů. Mám za to, že tourist250 a sport250 má brzdový buben stejný (150), rozdíl je jen ve spojení s kolem , a bubny jdou zaměnit. U touristu350 je buben 180 a je i větší průměr kruhu pro uchycení, tyto středy kol a bubny nejdou zaměnit se středy touristu 250. (opravte mě jestli je to jinak ... .) [radek] 26.11.2010 |
| Nevíte někdo, zda se liší střed zadního kola na ČZ 250 Sport a střed na Tourista? Vím že brzdový buben u Tourista je větší, ale co ten střed, na který se to vše přišroubuje? A kdyby měl někdo náhodou zadní kolo na ČZ 250 Sport navíc, rád ho koupím. [maj] 26.11.2010 |
| Chtěl bych se zeptat jestli je rozdil mezi nosičem na tourista a nosičem sport dekuji za odpověd. [josef] 31.10.2010 |
| Tak zatím jsem se setkal jen s řazením na Tourist . . . a pokud jsem narazil na řazení čz Sport, tak bylo upravené, zkrácené . .. Dotaz na Lukáše V. - jak velké je to předsazení u Sporta ? - že bych jedno s těch řazení co mám v nabídce repasoval. [radek] 25.10.2010 |
| Vaše informace jsou více než vyčerpávající . . . díky, tedˇ stačí jej jen sehnat. [radek] 23.09.2010 |
|  Dá se na první pohled rozeznat rozdíl, Sport má z vnitřní strany jen dvě svislá výztužná žebra .
Taky je kvůli užšímu rámu mechanizmus víc přesazený do boku . [Lukáš V.] 23.09.2010 |
|  Tady je slíbená fotka řazení . To kompletnější je Sport , prázdný odlitek by měl být Tourist [Lukáš V.] 23.09.2010 |
| Pro Richarda : nevyměníme to ? řazení na tourista bych asi měl . .. Pokud ano, ozvi se
mi na mail. Předpokládám, že do rámu Ti jdou šrouby M8, a do řazení M6 . .. co ty nato ? Chce
se Ti ti jěště předělávat ? [radek] 22.09.2010 |
| Tuhle radu předávám od pana K.V., který mi ji poslal emailem. U 175-ky se montuje nožní řazení
z vnější strany rámu a u 250-ky z vnitřní strany rámu. Horní část řazení je úplně stejná,ale právě
ta část co je na rámu je jiná. Na mojí fotce je to tedy to řazení vpravo. Důvod je prostý, protože
by při namontování z venku překáželo řazení páce táhla zadní brzdy. [robertissimo] 22.09.2010 |
|  Mě taky nepasovalo nožní řazení u tourista na díry v rámu. Zřejmě mám tedy řazení sportkový ,
nicméně se mi nechtělo rozvrtat rám jak ementál tak jsem to řešil mezikusem a funguje to perfektně.
Z jedný strany jdou šrouby do rámu z druhý strany do otvoru řazení. Snad je to z fotky sruzumitelné. [richard] 22.09.2010 |
| Řazení na Sportku a na Tourista se liší taky bočním přesahem přes rám - odlitek je jiný a změna
rozteče děr by asi nestačila . Ty odlitky se dají na první pohled od sebe rozeznat - jeden má ty
svislé vyztužující žebra zvenku a druhý od motoru . Teď bohužel nevím jak který . Zkusím to vyfotit
. [Lukáš V.] 22.09.2010 |
| otvory by šly zavařit a znovu vyvrtat . . . , ale jaká je tedy rozteč u Sportky ? [radek] 21.09.2010 |
| Dobrý den, to na přiložení k rámu zvenčí je samozřejmě 175 a to druhé by mohlo být nejspíše
sportkové, ale třebas i touristové. Liší se v rozteči a jestli se nepletu i průměru děr na
upevňovací šrouby. [pavel] 21.09.2010 |
|  OK. ještě jsem našel fotku toho samého z druhé strany. Už to půjde poznat? [robertissimo] 20.09.2010 |
| Vpravo je 100% je ČZ 175, vlevo si z této fotky nejsu jistý jestli je to tourist nebo sportka?? [Radek T.] 20.09.2010 |
| Prosím o názor ostatních ? [radek] 20.09.2010 |
| Vlevo je tourist [vojta] 20.09.2010 |
|  Které z řazení na fotce je na ČZ 250 Sport (předválečná) Vpravo nebo vlevo? [robertissimo] 19.09.2010 |
| Pánové Díky ! ! ! [radek] 18.09.2010 |
| řazení na 250 tourist je stejné jako 350 tourist, tedy jiné než sportka. [Radek T.] 18.09.2010 |
| jaké řazení má 250tourist ? [radek] 18.09.2010 |
| 250 sport má dva šrouby a dává se zevnitř rámu .175 má 3 šrouby a montuje se zvenku rámu .350 má 3
šrouby a montuje se zevnitř.Tyto řazení nejdou vzájemně zaměnit .Ty držáky na rám jsou u každého
řazení jiné. [v] 18.09.2010 |
| to nožní řazení čz250sport je na dva nebo tři šrouby upevnění k rámu ? [radek] 18.09.2010 |
| nebyla by fotka nožního řazení na čz250 sport ? [radek] 18.09.2010 |
| Jezdím s ní,je to prima jízda. [tomčz] 18.09.2010 |
| Krááásná čz 175 ....a jezdíš na ni někdy ?:)mně by to nedalo....:))) [Rodon] 18.09.2010 |
| Bude to zřejmě jak píše níže ale zítra se nato podívám blíže.I do seznamu nd. [tomčz] 17.09.2010 |
| Ano Radku,spodní odlitek je na 175, a horní je na sportku, ten je uchycený zevnitř rámu, proto
bohužel nejdou zaměnit. [Radek T.] 17.09.2010 |
| Přece jenom mě to nedá Tome . . . na spodní fotce je odlitek nožního řazení shodný s čz175,
který se montuje na rám (vně rámu - (zvenčí)), zatímco na horním fotu vidím namontované řazení
uvnitř rámu, a v tomto případě musí být odlitek jinačí, -nebo se mýlím ? [radek] 17.09.2010 |
| Díky za fota . . . , já jsem viděl odlitek nožního řazení na 2 šrouby k uchycení k rámu a bylo
mi tvrzeno, že je to na Sportku. Doma mám ale to samé co na fotu, a nebyl jsem si ted´jistý co
tam skutečně patří . . . Jěště jednou díky za pomoc. (jestli se namýlím, je stejné jako na čz175). [radek] 17.09.2010 |
| pěkný stroj . . . [radek] 17.09.2010 |
| sory já se splet dám to sem večer. a co potřebuješ vyfotit. [tomčz] 17.09.2010 |
|  foto a to je moje 175a 250 sport pěkně čeká. [tomčz] 17.09.2010 |
|  jo dal sem to i tady. [tomčz] 17.09.2010 |
| prosba na Tomačz : nemáš foto nožního řazení čz250 sport ? já sice něco domá mám, ale nevím,
jestli je to ono . . Díky [radek] 17.09.2010 |
| Oprava ! . . .v levo dole ! . . . [radek] 16.09.2010 |
| najdeš jej, když šipkou ukážeš na mé jméno .. . (ukáže se v pravo dole), díky [radek] 16.09.2010 |
| už třetí den se semka snažím vložit ten výkres a pořád mi tam vyskakuje fatal error tak mi kdyžtak
sem dej tvuj email a já ti to tam pošlu [pavel229] 16.09.2010 |
| Šrouby by měly být stejné jako u touristu, ale pasoval mi tam jemný závit M12. Ale to nechám na
odborníkovi . . . Předem díky za výkres. [radek] 13.09.2010 |
| kdyžtak bych semka dal výkres [pavel229] 13.09.2010 |
| jestli sou ty šrouby stejný ají na touristovy tak sem si je musel udělat a závit sem tam měl
withwort [pavel229] 13.09.2010 |
| Nemáte někdo asponˇjeden šroub co drží zadní rozetu s kolem na čz250sport? jde o šroub (asi
M12x1)se čtyřhrannou hlavou a sedlem - je jich 5ks. Nebo aspon´výkres . . . Díky [radek] 13.09.2010 |
| Super ! ! ! Díky. Je to tak jak jsem si představoval, že to asi je, takže páka na 175 je
mi nanic. pro Tomčz : Díky za pomoc. [radek] 07.09.2010 |
| Tak u175 jsou dva segmenty a u 250 je čtyřhran 11 foto [tomčz] 07.09.2010 |
| Dám tady to foto jen co to vyfotím? [tomčz] 07.09.2010 |
| Prosím . .. ta brzdová páka na čz 250sport . . . [radek] 07.09.2010 |
| Pánové . . . prosím o "Pomoc" . .. , nemáte fotku brzdové paky z čz250 sport ?
Nemám ji, (mám jen ze 175, a domnívám se, že je jiná). Fotku můžete poslat i na můj mail. [radek] 05.09.2010 |
| Ahoj, nemáš nahodou ještě nějaké detailní fotky celého motocyklu? [Pavel] 12.06.2010 |
| Jestli se nepletu, tak je tam jen jeden seřizovací šroubek na seřízení volnoběhu - jehla a další
seřízení karburátoru je možné hlavní tryskou, jehlou šoupěte a hladinou. Měl jsem se seřízením
docela problém, na Jikov mi to chodlo líp, přeci jen je tam i seřízení směsi. [vojta] 11.06.2010 |
|  Ještě druhá strana. [Pavel] 11.06.2010 |
| A je to venku . . . jestli se lze "opřít" o tu fotku, pak jde o Jikov 2424 s malou
plovákovou komorou, které se i dávaly na poslední javy 250 Speciál (kopie Graetzinu 22/64 -od
roku 39 na jawě), podotýkám, že seřizovací šroubky jsou na straně "plovákovky". [radek] 10.06.2010 |
|  Ještě něco k černému karburátoru - přikládám foto sportky ze Strakonic, ze Síně tradic. [Pavel] 10.06.2010 |
| řidítka čz 175 od roku 38 a čz 250 by měla být stejná, co se týká blatníku, tak z poválečných
strojů to nepůjde - jsou užší, zbývá pan Treschl = cca 5 000,- [radek] 06.06.2010 |
| Z čeho se dají dopasovat řídítka na čz 250sport? Jsou stejné jako na 175? nebo na čz 98
případně 125A? A zadní blatník? Předělat? Vložit pant a upravit například zetokový blatník z C
apod. [Pavel] 05.06.2010 |
| Jěště v souvislosti s karburátorem 2423 . . . v knize pana Marčíka na straně 230 je dobová
fotografie sportky 250 z roku 1940, na které už je plovákovka na pravo . . . (a teď
"BABO" raď). . . co tam dávali ? [radek] 16.05.2010 |
| jo takhle :) a něco na prodej z dílu na tuhle motorku ?čz 250 sport ?děkuji. [Rodon] 11.05.2010 |
| NN na prodej není, možna bych vyměnil za vozuík tůma nebo motex [Dani] 11.05.2010 |
| Dobrý den prosím o informaci majitele čz 250sport v tomto foru jestli je na prodej ?a ty dvě kola na
čz98 ? [Zetkař] 10.05.2010 |
| Zdravím tak jsem to změřil a šířka obou ráfků je 51 mm .:)snad Vás to potěší [Rodon] 10.05.2010 |
| Nic jinýho měřit nemusíš, snad už ani není co :-) [Meela] 09.05.2010 |
| Tak asi opravdu budou z čz 98 ted jsem se díval na netu na čz 98a shoda je tam velká ...To zadní
kolo je hodně zachovalé ,to přední má na sobě lehkou korozy....v týdnu (snad zítra) se budu snažit
zajít do garáže a změřit rozměr toho ráfku ....a mám změřit když tak ještě něco jíného na kolech ? [Rodon] 09.05.2010 |
| Jo a kdyby náhodou byla šířka ráfku 51mm a byly by na prodej tak se ozvi ;-) [Meela] 09.05.2010 |
| Jo to je přední z 98čky [meela] 09.05.2010 |
|  foto .. [Rodon] 09.05.2010 |
|  při focení jsem měřil vnitřní rozměr bubnu a je to něco kolem 10.5 cm (neměl jsem šupleru na přesné
změření) ..a kolo jsem přiložil k 26" jinému kolu a vypadalo to stejně...má ješte jedno
podobné kolo... je možné že patří k sobě ?viz foto.?děkuji za odpověd. [Rodon] 09.05.2010 |
| pokud má ráfek 26 palců a brzdový buben (vnitřní průměr) 100mm tak je to čz 98 (ráfek široký 40mm -
předválečná, široký 51mm - poválečná), pokud má 19 palců a buben 125mm tak je to čz 125a [meela] 09.05.2010 |
| To kolo je čz 125.Zadní kolo. [jan] 09.05.2010 |
|  další fotot.. [Rodon] 09.05.2010 |
|  dalšíé foto... [Rodon] 09.05.2010 |
|  Další foto ... [Rodon] 09.05.2010 |
|  Dobrý den mohu si dovolit přiložit fotografii kola ,o kterém nevím z čeho přesně je ?má zbarvení
jako čz ale rozměrově mi nesedí ....třeba mi tady někdo poradí : díky všem [Rodon] 09.05.2010 |
| To už mě taky napadlo, mám i tento jikov. Možná ho tam namontuju, protože jsem to dneska projížděl a
nějak tam blbne volnoběh a seřízení v tomto natočení plovákovky je skoro nemožné. (mimochdem když
někdo poradí budu rád,při studeném , nebo vlažném motoru jede pěkně, ale jak se zahřeje tak se skoro
"zamovolně" začnou zvedat otáčky při volnoběhu - zní to sice divně ale fakt to tak
vypadá. [Radek T.] 08.05.2010 |
| Dík za foto. Ano, souhlasím s tím, že seřízení v poloze plovákovky na pravo je obtížné,
ale jde to, jěště mě napadá otázka zda u 250-tek nepoužívali menší plovákovky jako u karburátoru
Jikov 2424 (kopie graetzinu 22/64, které se montovaly na Jawy spec. od roku 39). [radek] 08.05.2010 |
|  další [Radek T.] 08.05.2010 |
|  Pro Radek,karburátor mám stejný jako je na fotce níž, akorát to číslo pod šroubkem dorazu mám 5 a
není černěný, jestli byl težko říct. A mám otočenou tu plovákovku, protože ho mám na sportce, ale
seřízení v této poloze byla makačka. [Radek T.] 08.05.2010 |
| V souvislosti s čísly pod dorazovým šroubem mě napadla jěšte jedna myšlenka .. . (doma jsem
našel jěště karburátor s ležatou 8), byly-li válečné produkce, mohlo jít o číslo člověka,
který jej kompletoval. Některé karburátory s hladkým osazením pro filtr číslo nemají =
poválečná produkce . . . [radek] 06.05.2010 |
| Co všechno továrna dělala, se dnes můžeme jen domnívat, nebo postupně dohledávat. Není to
snadné, ale naši "předci" si občas s nějakými detaily hlavu nelámali, jako my
dnes, prostě "šli" a dali dohromady co pasovalo. Byli rádi, že něco měli, dnes je
opravdu doba jiná. Co se týká té plovákovky, je třeba říct, že i vývod na nádrži byl na pravé
straně, (nevím jak to je u ručního řazení) . . . Pro Radek T. - můžeš mi poslat foto
karburátoru na mail ? [radek] 05.05.2010 |
| Když se otočí plovákovka tak se vůbec nedá dostat na štelovací šroubky, což by určitě továrna
nedělala.Když je plovákovka otočená vpravo musí být šroubky osazené na druhé straně, ostatně
karburátor je odlit tak že to jde navrtat z obou stran.Já mám místo "2" číslo
"5" asi tedy pátý typ... [Radek T.] 05.05.2010 |
| No s tím typem to je horší, pokud jsem sledoval pozorně tak ani Marčík přesný typ neuvádí. Jenom pro
rok 37-42 dvoušpouatkový Gretzin kf22s a 45-47 Jikov ? Pokud je difuzor u všech stejný tak tryska na
250sátku by měla být 90sátka. Není tak? [Dani] 05.05.2010 |
| Ta plováková komora jde otočit na druhou stranu, takže na čz 250sport nasadit jde, otázkou ale
zůstávají hodnoty trysek - jestli jsou stejné, nebo jaký karburátor se na poválečnou sportku
dával Jikov 2423 ? 2424 ? nebo 2922 ? První karburátory 2423 se závitem pro filtr označení pod
šroubem dorazu nemají. předpokládám tedy, že jde o označení 2 provedení . . . [radek] 05.05.2010 |
| Vyobrazený karburátor je na poválečnou čz 175, na sportku nasadit nepůjde, protože má plovákovku na
levé straně.Svěrná objímka na válec není původní.Označení "2" určitě nezamená druhý typ. [Radek T.] 05.05.2010 |
| to nevím ale je tam vybrání na kryt řetězu z druhé strany takže zřejmě bude z čz 175, délka vpěr
pasuje [Dani] 04.05.2010 |
| Na fotce je zrovna ten druhý typ (pozdější), napovídá tomu i jeho označení číslem 2 pod
šroubem dorazu. [radek] 04.05.2010 |
| K tomu Jikovu 2423 . . . ty první byly černěny a měly filtr na závit, pak ty pozdější byly
stejné, ale na sevření šroubem jako např. ty u péráka. [radek] 04.05.2010 |
|  cierny jikov 2423 [Roman] 04.05.2010 |
| Dík [radek] 04.05.2010 |
| e-mail:treschle@treschl.me.cz [Mihr] 04.05.2010 |
| Nebo taky pan Treschl. Už se to tu myslím někde řešilo, možná při překrytu nádrže. Najdeš jej
na větších burzách, a má vždy nějaké blatníky hotové na zakázku. Myslím, že je o něco
levnější, ale i tak je to "hromada peněz", záleží na domluvě. jaká je šíře toho
tvého zadního blatníku ? [radek] 04.05.2010 |
| Zadní blatnik v replice dělá motoren za 291 eur, [Mihr] 04.05.2010 |
| 6 bych dal, na inzerát mi přišly nabídky i nad 12tis. a to nedám... každopádně já na to nespěchám,
mám toho rozděláno víc, tak třeba na něco narazim :-) [Tomm] 04.05.2010 |
| zadní blatník se prý dělá na slovensku v replice za 6tis, bohužel jsem nezjistil kde. Možná někdo ví [Dani] 04.05.2010 |
| Číslo z hlavy nevim, zítra se Ti podívám. [Tomm] 04.05.2010 |
| Jinak nosič, řidítka, plech pod sedlo jsem kupoval v repliceu snad taky někdo dělá. Zadní blatník
sháním už dva roky neuspěšně.... [Tomm] 04.05.2010 |
| Děkuji za fotku ma jedno šoupě a není na tělu nahodou číslo 2924? [Dani] 04.05.2010 |
|  Druhá... [Tomm] 04.05.2010 |
|  Neni poválečnej jikov tohle? [Tomm] 04.05.2010 |
| aero.30@email.cz [Dani] 04.05.2010 |
| Ahoj pošli mailovku ať ti moho napsat [DAVID] 04.05.2010 |
|  Ještě mě napadlo obal baterie a nosič? [Dani] 04.05.2010 |
|  foto 7 [Dani] 04.05.2010 |
|  foto 6 [Dani] 04.05.2010 |
|  foto 5 [Dani] 04.05.2010 |
|  foto 4 [Dani] 04.05.2010 |
|  foto 3 [Dani] 04.05.2010 |
|  foto 2 [Dani] 04.05.2010 |
|  fotka 1 [Dani] 04.05.2010 |
|
|