Tak jsem si udělal radost a splnil sen mít takovou motorku na který vozil můj děda mýho tátu. prosím
znalce o kritiku. dal jsem za ní 60 000 ale v podstatě vše až na přední vidlici a nádrž je vše
dvakrát. Druhý rám je v super stavu, motory jsou tři sedlo nové gretzin k tomu, obě světla originál
bosch a dost věcí v novém chromu (původní majitel chtěl dělat speciálku a nachromoval co se dalo) [honza9.9] 16.06.2010 Přidat odpověď |
| Díky za pomoc . .. [radek] 15.01.2011 |
| Zítra se podívám jak to mám u těch koncovek já na svojí ČZ a dám vědět :-) . [Genatek-servis] 15.01.2011 |
| Ahoj Honzo tak jsem koukal že tam maš navic nekompletni přirubovy motor ja mam ten svuj v tak žalostnem stavu jakoby jej někdo hodil ze skaly tak se chcu zeptat zda bys mi jej nepustil že bych třeba poskladal ze dvou jeden tak mi dej prosim vědět na a.dobransky@seznam.cz děkuji a do noveho roku všem veteranistum vše nej [aleš] 14.01.2011 |
| Zdá se mi, že u jiných rámů ta pětikoruna (co tam přikládám) jde až nadoraz a mohla by být i větší, zatímco u tohoto rámu nejde dokonce, (zaoblelní výlisku koncovky rámu je menší). Můžete mi ti potvrdit ? Vyvrátit ? [radek] 09.01.2011 |
| Máte to taky tak ? [radek] 09.01.2011 |
| Potřeboval bych poradit . . . - nezdá se mi úhel koncovek rámu čz 175, mám dojem, že u ostatních rámů je to jiné, když pominu tu úpravu kutilem .. . (víc od sebe, snad víc otevřené ? ?) [radek] 09.01.2011 |
| petrg2@seznam.cz [petr] 07.01.2011 |
| Dobrý den, scháním spodní díl řízení,tlumič řízení s maticí(nad řidítky) a křídlovou matici tuhosti pérování s podložkou.Píšete, ze máte něco 2x. Pokud máte zájem něco prodat, tak se prosím ozvěte.Předem děkuji. [Petr] 07.01.2011 |
| To těžko na to něco říct, já mám rám 175 z roku 1937 a na něm štítek je, a dále hlavu rámu a na
ní není ani stopa po štítku, A když si projdeš toto fórum, tak zjistíš, že někdo číslo našel, a
někdo ne - ani na zbytku rámu. I z pozdějšího data výroby (ale to mohl být rám vyměněn). [radek] 20.06.2010 |
| jak je to s číslováním rámu? od kdy se číslovalo? [honza9.9] 20.06.2010 |
| mezi ty "drobnosti" přidej i výfuková kolena u Standardu. [radek] 20.06.2010 |
| Jěště jsem zapomněl u Standardu misky řízení do chromu. ale asi těch drobností bude více. [radek] 20.06.2010 |
| To už je Speciál . . ., a ten má i chromovaný kryt řazení na motoru, pružiny sedla, startovací
páka, řadící páka, ráfky kol. A zadní lampa v chromu ? - tou si nejsem jistý, poprosíme o
názor a skušenosti ostatní účastníky tohoto fóra . . . [radek] 20.06.2010 |
| A co štíty kol, brzdové klíče, zadní lampa, táhlo zad. brzdy a vahadla přední vidlice? [honza9.9] 19.06.2010 |
| Rámeček předního světla, pružina přední vidlice, křídlová matice na boku vidlice, matice
tlumiče pérování, řidítka včetně páček, překryt nádrže, víčko nádrže,kryt klaksonu, snad táhla
řazení včetně řadící páky na motoru .. ., [radek] 19.06.2010 |
| Ještě takovej dotaz, Co všechno má mít standard v chromu?? konkrétně rok 38. dík za odp. [honza9.9] 19.06.2010 |
| Kryt na řetěz je domaděl. Originál by měl být opertlovaný ze spodní strany a tvar je také jiný - u
řetězového kolečka na motoru i konec u rozety. Výfuky (tlumiče) musí být nedělené, bez uchycovacích
objímek, jenom s navařenou "nožičkou" z plocháče. Tvar světla, rámečku skla je nějaký
divný. Sklo je málo vypuklé. Správně má mít znak ČZ ve svém středu. Chybí nosič a vzpěra blatníku,
pant tam nepatří. Zdá se mi, že pravé koleno má nějaký divný ohyb u válce. Chybí houkačka s příčkou
a schránka pod sedlem, domnívám se, že i matice tlumiče řízení je nějaká příliš nízká. Na svém
stroji mám i jinak řešené zadní stupačky - jsou víc vpředu, ale to byl dodělávaný doplněk. Chybí
zadní deska pod poznávací značku s uchycením zadní lampy, ta je na motu také neoriginál. [host] 18.06.2010 |
| Co můžeš opravit sám, oprav, i tak tě chybějící díly budou stát hodně peněz . . . ale ta
radost za to pak stojí . . . [radek] 18.06.2010 |
| v práci mám plazmu, Co i Tig takž se opravy rámu nebojim. nachám ho tak jak je aby se to nepohlo a
maboduju to v podstatě na motorce a pak to odstrojim ale ještě pořádně nevim jak je to prasklý pod
tou platlí. Zrovna tak se bude vařit nožní řazení protože je polámaný to uchycení na rám a dovářet
žebra na hlavě.Lepší to opravit než vyhodit ne? [honza9.9] 17.06.2010 |
| pokud je výfuk dělený - není to čz předvál. . ., Blatník 250 má jiný plech pod SPZ, možná i
otvory budou rozdílné, zítra se podívám .. . . , rám nech tak jak je, nebo později jej
citlivěji opravíš . .. [radek] 17.06.2010 |
| No péráckej výfuk je jen levej druhej je krazší a rám je dost šroubovanej myslím si že to asi někdo
nezvládnul. Ten plech s ČZ může být druhej protože tam háček je. nevim co teda s tím blatníkem?
nepozná se ještě nějak jinak blatník 250 od 175. Myslím šířka atd.? A má kryt na řetěz prolis na
spodní straně po celé délce? [honza9.9] 17.06.2010 |
| A znaky v hlavě rámu by tedy měly být CZ, tedy bez háčku . . . [radek] 17.06.2010 |
| Ano z knihy Marčíka . . . Myslím, že pant byl dodělán dodatečně, nebo vyměněn z důvodu snažší
opravy zadního kola, zadní světlo taktéž bylo dodáno později, snad z nedostatku původního . . ., [radek] 17.06.2010 |
| díky z čeho čerpeš ? Podle Marčíka je 54 612 rok 37-38. nemohla mít za války 175 tenkrát už
odklápěcí blatník a zadní světlo jako povál. zetky? [honza9.9] 17.06.2010 |
| 54 612 = 1940-42 Standard 25B, 42 521 = 1938/39 Standard, přírubový 9774 = 1936 Standard, [radek] 17.06.2010 |
| nejdou mi vložit fotky tak až to pujde tak sem dám ten pant a jiný zajimavosti. zatim dík moc za
radya moudra. Mějte se. [honza9.9] 17.06.2010 |
| no tak čísla motorů jsou motorka v celku 54612, motor s velkým žebrováním a rám druhý je 42521 a
přírubový motor má číslo 9774 [honza9.9] 17.06.2010 |
| Výfuky jsou z "péráka, jinak souhlasím s Liborem . . .nechat v původním stavu a
dokompletovat. No a "pohraješ si " s tím druhým rámem . .. Jaké máš čísla motorů ?
můžeš lépe nafotit zaní blatník u pantu ? [radek] 17.06.2010 |
| Ten pant je tam buď dodělaný, nebo je blatník z tourista nebo sportky, přepínač na světle je taky
nepůvodní, asi kývačka. Na malým válci je velká hlava, řidítka s přepínačem jsou taky nepůvodní,asi
poválečná ČZ. Zadní světlo je taky z poválečné éry. Kryt řetězu bypadá na první pohled OK, ale těžko
podle fotky říct. [vojta] 17.06.2010 |
| jsou tam blatníky s prolisema zadní je s pantem je to ok? přední sklo lampy je na této motorpal to
je z čeho? Karburátor je tam 2922V ten je myslim z ogara 4. a zdá se mi doma dělanej kryt řetězu. na
jedný je přepínač světel na bovden po repasi a tahle poskládaná má takovej velkej PAL tan tam asi
nepatří. rám na tý v celku je dost zpravovanej a linky jsou už asi dělaný:-( [honza9.9] 17.06.2010 |
| jinak pokud si za tu cenou koupil dvě tak je to slušný kup na dnešní dobu . gratuluju. [Libor] 16.06.2010 |
| určitě bych nechal tu jednu v puvodním stavu jen ji dokompletoval - chybějící díly a rozleštil a
udelal motor. Mohl bys zachovat solidní puvodní kousek. [LIbor] 16.06.2010 |
| vypadá to dost pěkně.i cena je dost dobrá [aldafiny] 16.06.2010 |
| motory [honza9.9] 16.06.2010 |
| rám [honza9.9] 16.06.2010 |
| z prava [honza9.9] 16.06.2010 |
|
|