MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307727 příspěvků |7578 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 46 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly ČZ | Diskusní téma 29.11.2020 16:51  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

ČZ 175 jednovýfuk


 Ahoj, měl bych dotaz ohledně karburátoru je u jednovýfuku stejný typ jako u dvouvýfuku ?(Graetzin KF 20) Předem díky za odpověď :)    [Václav Jaroš]   18.08.2010     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den.Potřeboval bych poradit.Začal jsem renovovat ČZ 175 jednovejfuk a hned jsem narazil na několik problémů.Jelikož jsem měl hodně potlučenej předek tak jsem začal s ním. rovnám blatník ale nezdá se mi šířka,kterou mám jen 11 cm . Mohl by někdo poměřit? A dále bych poprosil o změření sloupku kam se blatník šroubuje. přikládám foto. Děkuji všem za ochotu a pomoc.    [milon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.11.2020
Odpověď  Dobrý den pánové, před x lety jsem od kamarádového dědy koupil 175 v domnění že je to dvouvýkuový model, ale pán byl inovátor a původní stroj byl jednovýfuk, číslo motoru 6975. V průběhu let jsem pár věcí posháněl, ale ještě mi nějaké chybí, nějaké mám dvakrát.. Nemáte nějaké díly na výměnu, popř. prodej? Potřeboval bych hlavně zadní kolo, rozetu, zadní světlo a jeho držák, tahový přepínač světla a ještě jistě pár drobností... Děkuji všem předem D.    [DucrayRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.05.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  5    [PS]   18.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [PS]   18.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [PS]   18.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [PS]   18.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já měl zas na motorkách ČZ takováhle koncová světla- jedno je se sklíčkem , na něm je dole STOP, je celé červené, druhé je bohužel bez skla, obě jsou s držáky. Nevíte někdo, na jakých motorkách se konkrétně používaly?    [PS]   18.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Řekl-bych, že tato replika od Renoindian se tvarově blíží té původní.
Škoda, že je určená jiné značce.
http://reno.indianmoto.cz/index.php?id_product=311 &controller=product&id_lang=7    [radek]   17.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  prumer je cca 8 cm,    [Honza]   17.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  prikladam foto moji zadni lampy na jednovyfuku, drzak odpovida drzaku na prostredni fotce o kousek nize. Prumer samotne lampy cca 8 cm.    [Honza]   17.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Toto je automobilová Hella:    [J]   16.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  a    [labkos]   16.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Robertissimo, mluvíme o roce 1935, tedy době, kdy automobily už běžně měly brzdové světlo, zatímco motocykly nikoliv. Běžné automobilové kulaté zadní světlo té doby, i od různých výrobců, mělo průměr cca 8 cm, přepážku a dělené sklíčko, a dvě žárovky: jednu pro brzdové světlo, druhou pro koncové (ta zárověň obvykle osvětlovala i číslovou tabulku). A to je přesně tahle Tvoje lampa. Někdo si ji zřejmě namontoval na motorku dodatečně, v pozdější době. Motocykly (i ČZ) v té době brzdové světlo neměly, jejich zadní lampičky byly menší a vystačily si s jednou žárovkou pro koncové světlo i osvětlení značky. Na známých původních fotografiích a výkresu je vidět jiný tvar i umístění. Porovnáním například s průměrem kola vychází průměr původní lampičky kolem 5 - 6 cm.    [labkos]   16.12.2016
Odpověď  labkos: předpokládám, že se vyjadřuješ k fotkám lampy, které jsem tady dal já. Moje otázka je: podle čeho se domníváš, že se jedná o automobilovou lampu?    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.12.2016
Odpověď  Ano, na té samé fotografii je stále ta samá lampa, s tím souhlasím. Nic to ale nemění na tom, co jsem už napsal níže.    [labkos]   15.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nicméně tady je taky pánové.    [Cuhik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.12.2016
Odpověď  Mám podobný názor, řekl bych, že původní bude menší a nejspíš bude podobná té co se dělá v replice, myslím s nápisem DKW.    [P.]   15.12.2016
Odpověď  Myslím že ta lampa co tu teď řešíte je automobilní. Podle mě ta na původním reklamním obrázku je jiná, menší, je i jinak umístěná na držáku.    [labkos]   15.12.2016
Odpověď  Já si myslím že ano, dvě žárovky. Jedna osvítila poznávací značku motocyklu (sufitka dole) a druhá byla jako obrysová. Obě dvě skla určitě červené.
Nicméně je možné, že se k té lampě dal koupit i stop spínač na zadní brzdu a potom ta lampa fungovala jako brzdové světlo.    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.12.2016
Odpověď  "Kluci", myslíte, že v té zadní lampě byly 2 žárovky ?    [radek]   15.12.2016
Odpověď  Pro pavel229: díky za fotku, nicméně lampa z tvé fotky je hlubší. Taky vnitřek je trochu jiný, například uchycení rámečku je v mé lampě řešené jinak. Nicméně rámeček vypadá stejně, takže skla by mohly pasovat.    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  detailní fotka vnitřku    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  rozměr 3    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  rozměr 2    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  rozměr 1    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  pohled z boku    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  zadní část    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě jedna    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  podle vnitřku světla od robertissima je t nejspíš toto světlo    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2016
Odpověď  Průměr lampy    [radek]   13.12.2016
Odpověď  Jaké rozměry by Tě zajímaly?    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.12.2016
Odpověď  Robertissimo, můžeš sem dát rozměry tvé lampy ? ?
Dík.    [radek]   12.12.2016
Odpověď  Je to ona?Sice replika za 1400,-kč ale pokud schází...
http://www.vintage-replica.cz/201..htm    [Jára]   12.12.2016
Odpověď  Honzo: můžeš sem dát fotku tvé zadní lampy? Mi k té lampě chybí skla, tak mne zajímá jak vypadají. Abych věděl co mám shánět :-)    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.12.2016
Odpověď  Na mém jednovyfuku je úplně ta stejná zadní lampa. Myslel jsem, že není původní.. ale tak možná, že ano?    [Honza]   12.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Byla umístěna takto, a pořád ji ještě mám. Držák pod značku už nemám, ale zadní lampu mám pořád.    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.12.2016
Odpověď  Tak jsem se dočkal. Super práce ! Náhodou výrobce toho světla neznáš? Moc jsem si takových světel nevšímal, tak ani nevím zda se dá sehnat, všiml jsem si toho nedávno. A kde bylo toto světlo umístěno ? Díky    [Cuhik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  A další    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je to tato lampa. Měl jsem ji na držáku zadní spz.    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.12.2016
Odpověď  Někdo kdo má nějaké díly navíc na jednovýfuk třeba i na výměnu ?    [P.]   05.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ví někdo jaký typ zadního světla je na foto ?    [Cuhik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nevíte kde bych sehnal to víčko sání ?    [radekb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2016
Odpověď  Měl bych dotaz ke karburátoru Amal 4/16/S -
http://www.veteranforum.cz/photo.php?photo=photos/ 2012/0887304001352876367.jpg
Dá se někde koupit to víčko sání na tento karburátor ?    [radek]   14.09.2016
Odpověď  Vidlice je z dvojvýfuku. Světlo ve OK, spodní rozpěra vidlice pod pružinou je taky z dvojvýfuku - na jednovýfuku je jinak uchycení blatníku. Pozor, blatníky jsou bez podélného prolisu, dělá je pan Dobřanský.    [Gripen]   17.11.2014
Odpověď  Něco o nádrži zde -
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=136&idtop=131411    [radek]   16.11.2014
Odpověď  Myslím, že je tu vše popsáno -
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=136&idtop=232380    [radek]   16.11.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, dávám dohromady jednovýfuk a zjišťuji pořád co mám doma za díly. Dneska po obhlédnutí vidlic, které mám jsem zjistil, že jsou asi z 175 dvoulaufu, rám i motor mám v parádním stavu, spoustu dílů(zatím z neověřeného modelu) k tomu ale chci začít tím základem. Vím, že je běh na dlouho trať ale toho jednovýfuka prostě chci dotáhnout do konce.Zajímaly by mě rozdíly nádrže,tloušťka řídítek,překryt nádrže a přední světlo. Nevíte někdo o přední vidlici ? Přidávám foto své.    [CuhikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.11.2014
Odpověď  Honzo, srovnávám profily vidlice jednovyfuku.    [M.L.]   31.12.2013
Odpověď  Na mem puvodnim 1vyfuku z prvni serie je uz klasicke uchyceni brzdoveho stitu. Ale co jsem to srovnaval s 2 vyfukem - uplne stejne to neni.    [Honza]   31.12.2013
Odpověď  Starší provedení záchytu reakce bylo i na sériových strojích. Profily vidlic byly stejné až na vyvrtaný otvor pro štít novějšího provedení. Výztuhy ve spodní části byly u obou provedení.    [M.L.]   31.12.2013
Odpověď  A ještě mám pochybnosti o spodní výstuze ve vidlici (u kola), zda tam byla od začátku, či se taky "nějak" vyvíjela.    [radek]   31.12.2013
Odpověď  Snad i první série, těžko "říct", jak to bylo.
Příspěvek níže od Pavla K., který ji má na svém stroji druhé série napovídá více.    [radek]   31.12.2013
Odpověď  A tento způsob měli jen ty prototipy , nebo tak jezdili i první čz sériové???    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Už jsem to tu jednou dával, na tomto štítu není ten plech (záchyt) reakce.    [radek]   31.12.2013
Odpověď  jojo Už vím, myslíte ten způsob jakým je štít aretován proti protočení.To už ale psal aldafiny dávno, tak jsem pořád hledal co je tam ještě jiného :-))))    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2013
Odpověď  Na Tvém souhrnu fotek, na té první fotce zleva, je hned před vidlicí, částečně kryt lankem čep proti pootočení štítu při brzdění. Lépe je to vidět na fotce, co jsi sem dal včera. Já jsem použil lupu a pátral tak v knize pana Marčíka. Pozdfější provedení štítu už je přišroubováno k pravé vidlici.    [radek]   31.12.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Kluci já jsem asi neandrtálec, ale nevidím v těch štítech z marčíkove knihy žádný konstrukční rozdíl? Jsou stejně velké, mají stejný klíč táhla a na štítu je vždy dole jeden trn o který se uvnitř rozevírají pakny-vše stejné????? Můžete to zakreslit do fotky co na tom ze strany 198 vidíte odlišného oproti těm ostatním z knihy? Ani pojem "záchyt na čepy" mi to nějak nic neříká a odlišnost nenacházím.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2013
Odpověď  Ano, měl jsem na mysli štít se "záchytem" na čepy.
Dlouho jsem hledal důkaz o jeho původu čz. A protože se pan Marčík ve své knize u těchto fotek o čepech nezmiňuje, tuto "malilčkost" jsem přecházel, nevšiml jsem si toho - v popiskech u těchto fotek není zmínka o "čepech". (Ano, měl jsem pochybnosti, zda "vidím" správně štít na čepy, nebo je to jenom kaz tisku).
Štít je normální kov.    [radek]   31.12.2013
Odpověď  Na té fotce je ale prototyp 150ccm, štít má záchyt reakce na čepech. Ten štít samotný možná ani není z hliníku - nebo eloxování???    [Martin Štindl]   30.12.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Fotka předního štítu ze strany 198.Nic anomálního, krom toho co jsme ti tu s aldafinym psali nevidím, nemáš nějaký kaz ve tvé knize?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2013
Odpověď  A co máš teda na mysli?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2013
Odpověď  Ozubené kolo je na druhé straně . ..
Já potřebuju, aby jste se podrobně podívali na ten štít předního kola
(na strane 198).    [radek]   30.12.2013
Odpověď  a ještě starší provedení brzdového štítu.chybí tam šroub co ho drží k postranici    [aldafiny]   30.12.2013
Odpověď  oprava: upustili    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2013
Odpověď  Ozubený náhon na tachometr.
Od kterého zřejmě upustily kvůli následnému elegantnějšímu řešení? Ale dobrý postřeh, toho jsem si doteď nevšiml.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2013
Odpověď  Pánové, můžete se prosím podrobně (lupa, brýle) podívat do knihy od pana Marčíka na stranu 198 - na štít předního kola ? Co tam vidíte ?    [radek]   30.12.2013
Odpověď  Měl bych dotaz ke karburátoru Amal 4/16/S -
http://www.veteranforum.cz/photo.php?photo=photos/ 2012/0887304001352876367.jpg
Dá se někde koupit to víčko sání na tento karburátor ?
A nemáte někdo možnost zhotovit výkres toho ručního sytiče ? (táhlo, šroubek, jejich délky a průměry ?) Jak vlastně tento sytič fuguje ?    [radek]   27.12.2013
Odpověď  radek - Ano, to je to starší provedení pružiny.
Pavel K. - Zdá se mě to jako pružina pro dvouvýfuk, už jen proto že škrtá o krk řízení.    [M.L.]   19.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  a já přídávám fotku blatníku z první série jednovýfuku.    [Honza]   19.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přední blatník    [Pavel K.]   19.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Spodní uchycení pružiny    [Pavel K.]   19.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pružina průměr drátu 6,7. Jinak dvouvýfuk mod.36 měl průměr 7mm.    [Pavel K.]   19.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vidlice a štít mého jednolaufa. Motor v.č.6834    [Pavel K.]   19.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  úchyt brzdového štítu    [Honza]   14.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  štít    [Honza]   14.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  pruzina focena zespodu    [Honza]   14.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  jednovyfuk prvni serie - moje pruzina    [Honza]   14.11.2013
Odpověď  Proto bych rád viděl fotky nejen pružin, ale i spodní části přední vidlice na Vašich strojích.
Díky.    [radek]   14.11.2013
Odpověď  Záchyt reakce štítu na čepy jsem viděl snad jen třikrát a vždy kolo sběratel koupil mimo a neměl ho na motocyklu původně namontované. A paradoxně jsem neviděl snad ani jednu vidlici bez díry pro novější záchyt na šroub, takže bych starší provedení viděl tak maximálně na pár desítek kusů. To je ale jen má domněnka.    [Pavel]   14.11.2013
Odpověď  Koukám, že už máš nahoře dvě maznice. A trochu mě teď vrtá hlavou to přední kolo. Už i u první série mohlo být s uchycením na ten plech ne ? U toho mojeho kousku se mi totiž moc nezdá, že by to někdo měnil ..    [Honza]   14.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...a do třetice :-)    [gripen09]   14.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  druhé foto...    [gripen09]   14.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jen jak může původní stav "klamat tělem". Tady je ta samá motorka po jemném otryskání a lehkém stříknutí základovým sprejem. Stav je něčekaně dobrý. Jen sem musel nechat opravit ty profily v místě uchycení do hlavy rámu.    [gripen09]   14.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak já jsem měl přední vidle takovéto. Ta pružina co níže ukazuje Radek je moje. Je dost zvláštní, tak nevím. Dráty jsou kolem 7mm silné. Když sem to koupil, vypadalo to docela věrohodně. Číslo motoru je 6790, takže z druhé série 65-tý kus. Tomu odpovídají detaily. Akorát to přední kolo mám už klasicky proti protočení blokované šroubkem na pravé vidlici zasunutým do díry na pásovince u štítu kola.
Může být ta pružina origo??    [gripen09]   14.11.2013
Odpověď  Jo takhle to u mojeho jednovýfuku není. Je to uchycené stejně jako u pozdějších, jen ten výlisek není 100 % stejný. Výrobní číslo cca 400.    [Honza]   13.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přední kolo se štítem uchyceným "na čepy" proti pootočení.
Vidlice se zasouvá mezi klíč brzdy a čep na osu.
(ten další čep tam nepatří, přidán "časem")    [radek]   13.11.2013
Odpověď  Uchycení je podobné, ale uplně stejné to není. Kolo, štít i vidlice mají různé rozdíly - srovnám s klasickou z 37 roku. Teď jsem si všiml ,že třeba i úchyt bowdenu přední brzdy na vidlici je jiný. U jednovýfuku je ten úchyt asi tak o půl centimetru delší.    [Honza]   13.11.2013
Odpověď  Díky za fotku rozpěry vidlice.
Jak máš zachycen štít brzdy předního kola proti pootočení ?
Je tam plech ukotvený ve vidlici (jako u dalčích sérií),
anebo vidlice je mezi dvěma čepy ? (brzdovým klíčem a pomocným čepem ?    [radek]   13.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  takto vypadá spodní čast vidlice , je to uplně odlišné od klasiky ..    [Honza]   13.11.2013
Odpověď  Zajímá mě záchyt brzdového štítu .    [radek]   13.11.2013
Odpověď  takovou pružinu na mém 1výfuku určitě nemám, ale otázkou je jak se ty pružiny lišily v jednotlivých sérích .. ta moje mi připadá více symetrická, jen od vrchu s většími rozestupy, dole se rozestupy zmenšují.
A kolem na čepy je myšleno co ? Moje kolo drží ve vidlici klasicky za osku a matice.    [Honza]   13.11.2013
Odpověď  Honza : ano, jednou maznicí je myšleno - horní díl krku řízení.
Ale kdy došlo k přidání druhé maznice zatím nevím.
Jak vypadá spodní díl vidlice ? Máš kolo na čepy ? Můžeš dodat foto ?    [radek]   13.11.2013
Odpověď  Jen se snažíme odstranit z dochovaných jednovýfuků to, co tam nepatří . .
Co se na stroji "časem" vyměnilo . . .    [radek]   13.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vypadá snad takto ?    [radek]   13.11.2013
Odpověď  Jinak potvrzuju průměry pružin, jednovýfuk z první série má ani ne 6,5 a dvouvýfuk něco přes 8 mm. Každopádně pokud někdo staví jednovýfuka z klasiky předválky, tak je to podle mě blbost. Je tam totiž šílená hromada drobných rozdílů, pořád mě něco na tom jednovýfuku překvapuje.    [Honza]   13.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  jednou maznicí je myšleno toto ? Je to jednovýfuk z první série.    [Honza]   13.11.2013
Odpověď  Starší provedení vidlice jednovýfuka s jednou maznicí ma pružinu hruškovitého tvaru navinutou z drátu zhruba 6.5 mm. Novější provedení s dvěmi maznicemi má pružinu tvarově podobnou jako pozdější dvouvýfukové modely, síla drátu zhruba 7.2 mm. Dvouvýfuk síla drátu zhruba 8.2 mm.    [M.L.]   13.11.2013
Odpověď  Mohli by jste sem dát fotky pružiny přední vidlice -
Jak vypadá ? Její tvar ?    [radek]   10.11.2013
Odpověď  4/16/s    [radek]   14.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedna fotka.    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Karburátor Amal 4/116/S - tento typ patří na ČZ 175 Jednovýfuk.
Prodáno na www.aukro.cz za cenu 3.605,- Kč dne 10. 11. 2012.    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2012
Odpověď  jednovýfuk má karburátor Amal    [Honza]   20.11.2010
Odpověď  Díky moc :)    [Václav Jaroš]   19.08.2010
Odpověď  Marcik vo svojej knihe uvadza Amal 4/16/S    [Roman]   18.08.2010
Odpověď  Amal?A tvá paměť by si asi nevybavila jaký typ to byl?    [Václav Jaroš]   18.08.2010
Odpověď  pokial ma pamat neklame, na jednovyfuku bol karburator Amal    [Roman]   18.08.2010
 Přidat odpověď   (106) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006