MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306193 příspěvků |7503 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 71 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly ČZ | Diskusní téma 8.7.2020 10:44  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Na jakou svíčku jezdíte na ČZ 175?


 Na jakou svíčku jezdíte na ČZ 175? Napište prosím výrobce a přesné označení typu. Chci koupit novou svíčku a nevím jakou mám vybrat, jaké má mít parametry. Poradte jak se vybírá svíčka?
Jezdím na starých svíčkách a mám furt problémy,budto nejede za studena nebo další nejede za tepla.    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.05.2011     Přidat odpověď  
Odpověď  Díky chlapi, tak jsem už volal p.Jandovi - dobrá domluva, udělají to a cena je velice příznivá:) Rovnou tam pošlu i magnet z náhradního motoru. Kolena jsou originály, jenom jsou škaredě pochromovány, ale právě proto nebyly ani nijak výrazně přebrušovány, takže by z nich neměla být jen kovová folie. Snad se o výkendu budu tomu moct chvíli věnovat a zkusím tu směs trochu stáhnout, myslím že to střelení ve výfuku při startu je trochu i ukazatel na přesycení.    [vitV] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.11.2012
Odpověď  Magneto ti zmagnetizuje pan Janda ze Vsetína tel:571 411 723, mob: 608 400 171.    [Jára]   01.11.2012
Odpověď  Tady jsem to našel(úplně horní příspěvek)http://www.veteranforum.c z/index.php?id=11&idk at=136&idtop=174765    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2012
Odpověď  Kontakt na nabuzení magneta už bohužel nemám(stratil jsem tel) ale získal jsem ho v této prodejně http://www.motojelinek.cz /
tam ti ho po zavolání dají. Během týdne jsem to měl zpátky a cena asi cca 80kč + pošta    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2012
Odpověď  Vitv to že musíš držet motor v otáčkách při zapnutých světlech, aby ti nezdechl je na 99% příznak slabého magneta. Nech ho nabudit a jiskra se posílí a magneto utáhne i světla. Doporučuji po vlastní zkušenosti. Dělalo mi to to samé.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2012
Odpověď  Když je černá, tak je směs moc bohatá. No a potom se spaluje směs i v těch výfukových kolenech a proto jsou tak přehřáté. Nicméně je ještě otázka, jestli máš originální kolena a nebo nějaké "tenké" repliky.    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2012
Odpověď  Tak jsem se na to podíval, svíčka je černá jak uhel :(    [vit_v]   01.11.2012
Odpověď  Pravda, podívám se, a pak dám vědět jak to dopadlo. díky moc za radu.    [vitV] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2012
Odpověď  Pokud bude zbarvená do bíla tak to máš chdý a to by teoretycky mohlo způsobovat ty červený kolena    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2012
Odpověď  Dřív než budeš s bohatostí směsy laborovat koukni na barvu svíčky a ta to prozradí vše kolem bohatosti    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2012
Odpověď  Faktem je že motor po prvním projetí se mi jevil tak trochu jako že má někde ještě rezervu ve výkonu, protože nebyl tak pružný jak bych čekal, trochu jakoby přidušeně reagoval na plyn. No každopádně zkusím tomu trochu přidat na bohatosti, dnes to počasí ale nedovolí. doufám že o výkendu na to kouknu.Ty světla mě trochu trápí nevíte prosím kde bych to zapalování mohl repasovat?    [vitV] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2012
Odpověď  řekl bych že to žhavení kolen by mohlo být chudou směsí    [Ala] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2012
Odpověď  U mě to nedopadlo to nijak, ten motor, na kterém jsem to zkoušel, ten šel do regálu :) Tuto zimu budu připravovat původní motor, který má v motorce být. Takže vše odladím ještě předtím, než motor dám do motorky. Včetně cívek, seřízení karburátoru apod.    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Oživuji starší téma: 1. [robertissimo] jak to vlastně dopadlo? mám obdobný problém. Ale možná to bude opravdu v zapalovací cívce, protože jiskra je opravdu malá a na některých svíčkách vůbec. 2. když chci zapnout světla tak musím držet motor ve vyšších otáčkách aby mi nechcípl - má to za vinu špatná cívka?/magnet?.3. Po nasazení repasovaného karburátoru a vlastně celého motoru po výbrusu jsem včera poprvé nastartoval s výše popsanými problémy a po obtížnějším nastartování jsem nechal chvíli motor běžet na volnoběh-krásně vrněl, tak jsem ho pomalu projel, nechal opět vrnět na místě a poté co asi běžel 10 minut při +3°C na volnoběh jsem zase cca 1km ujel a to už se mi zdál motor jaksi povadlý bez výkonu a čím dál tím více se mu nechtělo, jen co jsem slezl po krátké projížďce a podíval se na výfuková kolena jsem myslel že se roztečou, byly vyžhavené do ruda! - cO to je? stalo se to už někomu? má to na svědomí třeba moc směsi? Doufám že to není příznak přidření, ale válec nebyl nijak žhavý krásně se chladil, po schládnutí kolen jsem znovu nastartoval sice motor střelil do výfuku jak z kanónu ale chytl a zase vrněl. pozn. foto stroje - před pár týdny    [vitV] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2012
Odpověď  Svíčka N 15 C nepomohla, tak jsem na doporučení prodejce dílů na motorky koupil Brisk 14 a taky nic. Takže zkusím ještě tu 17 nebo 19 a uvidíme. Ale taky mě napadal ta cívka, takže ji zkusím vyměnit, mám cívek několik, takže budu zkoušet.    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.07.2011
Odpověď  pomohla ta n15c na horuci motor?mne to iste robi 250ka.zohreje sa a ani za boha nastartovat.    [sh30]   10.07.2011
Odpověď  většinou je to cívka. a u 150 a jiných zetek je to stejné. Od válce a motoru se ohřeje i karburace a pak benzín vařív karburaci a proto teplá motrka děla potíže dělám tam malé fíbrové kroužky(na hrdlo válce) kvůli teplu a pomáhá to    [DAVID]   15.05.2011
Odpověď  Cívka to být nemusí, zetka 150 céčko mi taky zahřátá nestartovala, chce to dát 17 nebo 19C svíčku.    [meela]   15.05.2011
Odpověď  Ahoj to není svíčkou ale zapalovací cívkou, která se ohřeje od motoru a vynechává. nech si jí převinout a máš klid jako já    [DAVID]   14.05.2011
Odpověď  No a co odtrh na svíčce ?
Není velký ? Zkoušel jsi ho zmenšit ?    [radek]   14.05.2011
Odpověď  Už jsem zkusil novou svíčku, takový zlatý střed, na který jede každá motorka, Brisk N15 C. A když je to studené, tak to jede, jakmile zahřátý motor vypnu, chci motor znovu nastartovat, tak nechce chytnout. Vyndám svíčku, je mokrá, tak ji osuším, dám zpátky a motor občas chytne a potom už zase jede.    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2011
 Přidat odpověď   (21) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006