MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306139 příspěvků |7498 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 55 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly ČZ | Diskusní téma 4.7.2020 04:31  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Kola na ČZ175 r.v. 38


 Dobrý den, můžete mi někdo napsat rozměr špic, na přední a zadní kolo? A nemáte někdo náhodou okotovanej čep 51620 pro ruční řazení? Děkuji.    [Bawaria] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.01.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  Muze sem prosím nekdo napsat jak sou teda dlouhe špice na zadní kolo CZ 175 s velkym bubnem (150)?    [Tonymar]   28.03.2020
Odpověď  jirko a můžeš změřit délku těch drátů a počty+jestli je to 150 nebo 125mm? díky    [fajla] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2014
Odpověď  Myslel jsem si to. Ale mezi dráty jsou milimetrové rozdíly, a tak jsem se chtěl utvrdit, abych to nedělal dvakrát. S tím vyosením mě to netrklo. Děkuji Martine.    [Jirka]   20.01.2014
Odpověď  Jirko z tvého dotazu mi přijde, že už špice teda máš, akorát nevíš které kam? Pokud je teda máš a víš které jsou předek a zadek, jak píšeš, tak mi to přijde jako docela jednoduchá otázka. Strana s bubnem je přeci větší jako druhá strana náboje, takže logicky ty kratší špice přijdou na bubnovou(vetší stranu) a ty delší na druhou.
To je přeci logické, pokud jsem teda porozuměl dotazu správně, že už špice máš a víš které jsou na zadní a přední kolo.
A vyosení zjistíš tak, že si na osu daného středu našroubuješ vše z čeho se skládá i včetně matek a vycentruješ to na střed rozteče od matky po matku.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.01.2014
Odpověď  já se s dovolením připojím. V případě, že mám malý buben, jaké délky a počty drátů potřebuji? Kola jsem koupil už bez drátů.    [fajla] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.01.2014
Odpověď  Jirko - máš kola s malým bubnem a nebo s větším bubnem?    [robertissimo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.01.2014
Odpověď  Zdravím,
Nikdo neporadí? Nebo něco přehlížím a není co radit?
Přesto za radu předem děkuji.    [Jirka]   19.01.2014
Odpověď  Zdravím,

chtěl jsem vyplétat kola na ČZ175 standart a zjistil jsem, že jsem si nepoznačil jaké špice byly na které straně náboje. Které špice patří dopředu a které dozadu to vím, schází mi však vědět, který kam patří, nebo míra vyosení kol. Nemáte to někdo poznačené z doby kdy jste vyplétali kola? Děkuji mockrát za radu.    [Jirka]   17.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  A rozměr pneu psaný v manuálu    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Špice by měly být 3mm a kola rozměr 3x19 podle příručky k čz 175 viz foto. Já však mám na původní čz také vzadu rozměr 3,25x19 a dokonce při veteránské atestaci než stroj prohlídli tak říkali že by vzadu měl být větší rozměr a mám ho tam, ale nevím jak na to přišly. druhá věc je zas to, že v Marčíkově technickém popisu má rozměry dva 26/3 a 19/3 což neumím převést na dnešní rozměr, ale je každý jiný. Na čezetmánii zas mají jen 3x19. Tak a te´d babo raď :-)já jsem se rozhodl dát na stroj obě pneu 3,25x19 protože čz 175 s nimi vypadá mohutněji, takže teď sháním původní pneu 3,25 i když mám správně 3x19.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2012
Odpověď  Ještě bych měl dotaz, ohlížel jsem teď špice na předním a zadním kole,mají prům. M3,ale na zadním kole u rozety je průměr M3,5. Ale v katalogu n.d. je uveden jen jeden průměr. A na předním kole byl 3" plášt a na zadním kole 3,25" Baťa Super sport.Tak jak to tedy bylo?    [BawariaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2012
Odpověď  tajemství to není: na burze v brně jsem získal slevovou kartičku v jejich stánku na -10%, takže sada 72ks špic a nyplů bez povrchových úprav mne přišla na 602 Kč + poštovné    [vitV]   20.01.2012
Odpověď  A můžu se zeptat,kolik ty špice stály?    [Bawaria] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Poradil bych, ale cca dva měsíce zpět jsem to řešil tak, že jsem vytáhl od každě staré špice kus a poslal to do ,,monopolu´´ šroubárnamarek. Připsal jsem kusy špic,nyplů, bez povrchové úpravy a přišlo mi to zpět. Jen co si pamatuji tak jeden rozměr byl 2x. Ale raději tu z hlavy sypat čísla nebudu nepamatuji si je přesně. Doma si je vypletl a raději nechal zkušenějším utáhnout-vycentrovat a čekají na lak.    [vitV]   20.01.2012
Odpověď  Nikdo neporadí? :-(    [Bawaria] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2012
 Přidat odpověď   (15) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006