MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307302 příspěvků |7554 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 141 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly ČZ | Diskusní téma 24.10.2020 07:31  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Graetzin Kf 20/55 na co patří?


 Tak jsem dnes obdržel z aukra vydražený karburátor graetzin o kterém mi pán po dotazu zda je to Kf 20s nebo Kf 22s nebo jiný zdělil, že je to Kf20.No a když jsem ho rozbalil, tak je to Kf 20/55 :-( nevíte na jaké moto patří? Myslel jsem, že na 350ccm, ale tam je H24, tak ani nevím zda je na čz. Jinak je na pohled shodný s Kf 20s vede do něj jedno lanko.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2012     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2018
Odpověď  Zdravím pánové, může mi prosím někdo změřit jak je dlouhá jehla na karburátoru kf 20/55? Problém je u mě ten že motor nejde do otáček a pořád se dusí, když dám jehlu co nejníže tak to docela jede ale pořád to není ono, když ji zdvihnu tak je to úplně zadušené..    [bohush] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2018
Odpověď  Myslím,že by bylo lepší a i cenově rozumnější než kupovat další karburátor,poslat Graetzin co máte na repas panu Daniel Aleš tel.605 717 537 Chybějící díly dodá.Měl jsem u něj karburátory Jikov 2423 a i Graetzin Kf20s a velká spokojenost.Jen můj názor...    [D.K.]   18.11.2016
Odpověď  Pánové rád bych Vás požádal o radu
Koupil jsem Graetzin kf20s kterému chybí jehla, šoupě, deklík a převlečná matice přes deklík
Zvažují že koupím nějaký druhý např. Kf20/55 a přehodím to z něj, zajímá ně zda to bude pasovat a fungovat. Chybí mi taky cepovák na deklu plovákové komory.    [spaja] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2016
Odpověď  ČZ 250 sport    [mihr]   22.01.2015
Odpověď  Oprava Kf 22s    [Uďa]   22.01.2015
Odpověď  Zdravím kolegové! Dostal se mi do rukou karburátor Graetzin Kf 22f s dvojtým šoupátkem! Na co jsou ty dvě šoupátka a na jakou motorku se tento karb. používal? Za odpovědi předem děkuji.    [Uďa]   22.01.2015
Odpověď  Ahoj, ten karbec kf20/55 z čezety originálně není, ale vzhledově je úplně stejný jako originál a jede to s ním také.Dost lidí ho tam má, protože se tu v ČR z nějakého mě neznámého důvodu dá sehnat mnohem lehčeji než originál kf20s.Bývá dost často na inzerci.I já ho tam z tohoto důvodu mám.
Ten šroubek s pružinkou je přesně na štelování přívodu vzduchu. Ta špička otvírá kanálek pro jeho přívod- čímž tedy nastavuješ bohatost, ale nějaké univerzální nastavení ti moc neporadím. Tuším, že to bývá nějaká jedna a půl otáčka povolit od úplného dotažení(540°), ale to si musíš nastavit zkusmo podle toho jak ti to reaguje na tvůj motor.
Já to kdysi zkoušel pod kopcem po čtvrt otáčkách povolovat a po každém otočení jsem to jel projet do mírného kopce a vnímal jsem jak to táhne a až to táhlo nejlíp, tak jsem to tak nechal.Myslím, že to tenkrát bylo o nějakou čtvrtotáčku víc, ale to už jen matně vzpomínám.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2013
Odpověď  Otvírám starší téma.
Ahoj Martine S. Mám na tebe prosbu. Koupil jsem motor 175 a je tam také karbec Greatzin Kf20/55 majitel tvrdí, že je to origo. Chci se zeptat na ten štelovací šroubek bohatosti. Je to ten se špičkou a uvnitř je pružinka.Jak moc má být zašroubován? Nebo existuje nějaká příručka na seřízení uvedeného karbecu?
Předem dík za odpověď.    [Martin]   28.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě foto    [martin S.]   18.03.2012
Odpověď  Ahoj chlapi, tak vyjel už někdo při tom pěkném jarním počasí? posílám první jarní dojmy z projížďky s graetzinem, jak jsem sliboval níže v debatě.
Koupil jsem tento víkend v Mohelnici na burze karbec jikov 2424 ten co vypadá stejně jako graetzin na čz 175 a předělal jsem komplet trysky a jehlu a veškeré štelovací šrouby (i ten co mi chyběl,jak jsem si ho dělal pak sám)do těla toho mojeho graetzinu (gr.je hezčí niklovanej, oproti hlinikovému jikovu a měl jsem k němu filtr graetzin na závit, tak proto) a musím konstatovat, ža to jede lépe, živěji, než s tím graetziňáckým otryskováním z 22/50.Je to pořád ten 20/55 takže otryskování nebylo přímo na čz 175. Zdá se mi že má jinou trysku a jinak tvarovanou špičatější jehlu.Jelikož jsem u debatování v tomto tématu tak nějak získal dojem, že moc lidí na graetzin nejezdí, nebo jak psal robertissimo, že o tom asi nechtejí napsat, tak píšu další poznatky ať jsme zase chytřejší a třeba se někomu budou hodit.
tak první možná pro někoho důležitá informace je ta, že oba karbce jak jikov tak graetzin, jsou plně zaměnitelné a vše z jikovu pasuje do graetzinu, velikost, závity, trysky, víčko plovákovky atd.
další poznatek je, že ten graetzin opravdu moc pěkně startuje za studena i když nemá sitič.
dále mám pocit, že moc pěkně drží nízký volnoběh. Tím myslím krásné konstantní nízké otáčky.
co však musím přiznat je, že ve srovnání s poválečným jikovem, který jsem tam měl předtím je o něco línější.To je však asi daň za originalitu. Veterán není na závodění, takže tam nechám sice trošku línější, ale za to původní graetzin co tam patří, než svižnější péráckej jikov.
takže tvrzení, že jikov je živější je pravda, ale s péráckým a jakýmkoliv mladším jikovem. Co se týče graetzinu ve srovnání s jikovem co patří na čz 175, tak bych řekl, že je to nachlup stejné, je to prostě jikov okopírovaní podle gr.    [martin S.]   18.03.2012
Odpověď  J, mám. Myslím, že až na ty drobnosti asi mám vše podstatné ...
"Se uvidí" při hrubé montáži . ..    [radek]   29.01.2012
Odpověď  A vidlici už máš?Pokud ti chybí jen to cos psal, tak to bys mohl letos vyjet né?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2012
Odpověď  Co nabízí díly nebo i celý rám na čz. . .    [radek]   29.01.2012
Odpověď  JJ, rám už je vcelku, zbývá vyvrtat otvory v rámu pro "šroub" horní konzoly motoru.
Ty profily byly ze 175-ky. To jsem udělal zhruba před rokem, a od té doby jsem se
až na drobnosti "nehnul". Dokupovával díly.    [radek]   29.01.2012
Odpověď  jaký Aleš???    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2012
Odpověď  Jo, vím, co máš na mysli. Vzhledem k tomu, že jde asi o 1 centimetr,
tak asi nijak .. . nebyl jsem schopen to udělat na "surovém" profilu.
A nevím, co to udělá . . . ? ? ?
Je třeba uznat, že v tomhle to má Aleš "zmáknuté" líp . . .    [radek]   29.01.2012
Odpověď  Tak jsem z toho nějakej zmatenej. Ta zadní část konzol je nějaká starší fotka? Vždyť níž už to máš na rámu hotový a ten prolis tam máš až k přechodu na zadní konzolu?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě z druhé strany    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jo splívá, akorát jsem právě myslel to, že tam nemáš ten zpětnej prolis na té hraně viz.šipka na fotu.Ale na té první fotce mi přišlo, že máš svár hned za šroubem co drží drřák kola, ale máš to delší.Akorát teda jak vyřešíš napojení na ten originální profil co má ten zpětnej prolis?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  No nevím, jestli to z této fotky bude vidět dost ..
určitý rozdíl oproti originálu tam je,
ale i u originálního rámu tam ten prolis při přechodu na zadní konzolu "splývá".    [radek]   28.01.2012
Odpověď  Jóó, to jsem viděl nějak blbě, je to OK    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Asi jó . . .    [radek]   28.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jo tady je ten nákres, co jsem nevložil, ale asi to máš jinak, než jsem to kreslil, že?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2012
Odpověď  Tak beru zpět, než jsem to napsal, tak si dal fotku a na ní to zas vypadá úplně jinak :-))    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2012
Odpověď  No zkus to nafotit i z boku. Nakreslil jsem ti profil rámu a pohled přechodu na ty držáky kola (pohled shora) myslím, že tam máš ten dovařenej díl jen profil tvaru "U", což asi bude slabší, ale asi ne tak moc. Napadá mě když už to vaříš, co třeba dovařit pásovinu na ty držáky zadního kola, tak aby pokračovaly až za tvůj svár a tím rám spojí až po původní část a tam by se daly zevnitř bodnout, což bys z venku neviděl a bylo by to jistější.Rozumíš jak to myslím?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ten spodní mostek je tam jen pro přesnější vyměření . . ..    [radek]   28.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  JJ, spíš otázka je - jestli to vydrží (nepraskne) . .. .
Z toho mám obavy . ..    [radek]   28.01.2012
Odpověď  No, klobouk dolů, jestli si dělal rám z toho co je na té fotce.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2012
Odpověď  Čau, ještě nic, jen jsem k němu přidal přední ...
Začátky jsou vždy těžké . . .(a někdy i smutné)    [radek]   28.01.2012
Odpověď  Tak tato fotka je dost smutna. hotova tragedie. jak dopadnul ten blatnik na sportku z brna? Uz jsi s nim neco delal?    [honza9.9]   28.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ta fotka je stará cca rok, teď už zbývá opravit blatníky, koupit drobnosti
jako jsou řidítka, rámeček se sklem a parabolu předního světla, kabely, potáhnout
sedlo, pláště a duše, no a udělat lak. Tak asi jó .. . a vzhledem k tomu,
že jsem za ten rok moc nepokročil .. . kdo ví . .. ale budu se sanžit !
To kafe Vám uvařím . .. :)    [radek]   28.01.2012
Odpověď  Týýý jo, to ten zbytek budeš teprve shánět? To bude běh na hodně dlouhou trať, ale o to větší radost a odměna až to bude komplet.No dobře tak mi se stavíme na to kafe tak za dva roky;-)    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2012
Odpověď  JJ, s tím nelze jinak než souhlasit. Co už, když mi zbyl doma
(po otci a jeho destrukční činnosti) jen motor. A shánět díly a informace .. ..
škoda slov . . .    [radek]   28.01.2012
Odpověď  ne origo držaky zadní no ale taky na tom teprf dělám 250 sport 1938 s dekompresorem    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2012
Odpověď  No už jen pár drobností ;-) Tys měl vzadu kluzáky?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Páni . .. to abych sebou hodil ! ! !    [radek]   28.01.2012
Odpověď  jojo klidně    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2012
Odpověď  tak na jaře dojedem na kafe po ose :-))    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2012
Odpověď  tak se sejdem u mě . . .:) - já jsem mezi . .    [radek]   28.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jo to je fakt, jen to máme 100km, ale z té fotky co jsi sem dal je mi to jasné, to mi dost pomohlo.Ta špice na šroubu uzavírá malou dírku, stejně jako špičatá oska na plováku přívod paliva, dokonce mi tam jedna taková pasuje, takže s tím už si lehce poradím.vyvrtám do středu šroubu díru, přesně na tu jehlu z plováku a vsadím ji tam, ale když už tak bys mi prosímtě mohl změřit, délku závitu a délku jehly od závitu po špici.Když to fungovalo s tím udělátkem, co jsem vyrobil, jen tak podle doměnky, tak s tou jehlou na šroubu, to musí být dokonalé.Můžeš napsat na meil, mám ho v registraci a pokecáme, zde už téma graetzin, je asi vyřešeno do konce :-)    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2012
Odpověď  no sem myslel kvuli konzultaci ukázce vždy ja lepší to vidět než na fotce:    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2012
Odpověď  Kousek od Olomouce, proč?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2012
Odpověď  odkud si ja z Ostravy    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2012
Odpověď  Tak už je mi vše jasné, co je na co a jak co funguje,Takže seženu nebo si udělám tu jehlu a lepší víčko plovákovky(nemá někdo na prodej??), filtr už je na cestě a bude se zajíždět:-)    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2012
Odpověď  A v této brožuře jsem konečně našel potvrzení toho šroubu co mi chybí,je to na správný chod volnoběhu. Škrtí to vzduch.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2012
Odpověď  jojo to bude ono    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Soudím tak podle tohoto popisu karburátoru graetzin Kf 20s.Jinak tu dírku co jsem označil šipkou níže mají i jikovy.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  To označení "s" což je podle té tabulky v překladu" rozprašovací kanál uvnitř karburátoru"je myslím toto    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2012
Odpověď  jo a ta díra to je to S si myslím    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2012
Odpověď  jezdím na kf 20 to hj nevím co je ty ostatní sou na ukazku    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak teď se už v tom také motám:-))Myslíš tuto díru? Já mám Kf 20/55. na čz 175 patří Kf20s nebo Kf22s ty jsi psal, že jezdíš na Kf 20hj, což není na čz 175 a přitom na fotce máš i ten Kf22s, který tam patří, tak jsem se ptal proč jezdíš na jiný než ten Kf22s, když ho máš? tak snad jsem to trošku rozpletl :-)    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2012
Odpověď  ja už sem s toho doplantany maš kf 20 že vyfot ho od filtru ma tam takovou díru směrem dofnitř?    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2012
Odpověď  Ale to máš kf22 je na 250 sport nebo ke22 ale na 175 je kf 20s    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2012
Odpověď  Domino: píšeš, že jezdíš jinej než ten Kf 22s co na 175ku také patří, proč? Je v něčem lepší, nebo není ten origo to pravé ořechové, nebo jak to s těma graetzinama je?Když už je tu probíráme, tak ať je pořádně proberem.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012
Odpověď  No ale ta jirkova tabulka je celkem supr chybí tam označení stabilních karbecu    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012
Odpověď  Bohush: já tam závit mám.Je jemnej, takže jsem musel koupit ve fabory jemnej šroub ze kterého jsem pak udělal tu jehlu, ale asi tam patří-reagoval mi na něj volnoběh.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky za foto toho šroubu, tak nějak jsem si ho představoval.Udělal jsem si tento, jen tak narychlo na provizorní zkoušku.Dnes mi to nedalo a zkusil jsem ho namontovat na motorku.Takže poznatky jsou tyto.Motorka jede normálně tak jako s jikovem, nějaký extra rozdíl jsem nepociťoval.Napřed se mi to s ním zdálo nějaké živé, ale když jsem tam vrátil jikov, tak to bylo stejně živé.Asi už jsem přes zimu zapoměl jak to jede:-)) Dále volnoběh, dal jsem tam ten mnou vyrobený šroub a volnoběh jedna báseň.Při plném zašroubování to mělo otáčky tak nízko, že jsem myslel, že to každou chvíly zdechne, ale udrželo to spolehlivě a při povolování toho mého šroubu to zvedalo volnoběžné otáčky-mírně.Co však musím oproti jikovu vyzdvihnout byl studený start.Ten byl na tu zimu senzační.Na to, že to nemá žádný systém sytiče, pouze přeplavení, tak chytal lépe jak jikov.Jikov většinou naskočí na podruhé po předchozích 3 šlápnutích s dekompresorem.graetzin chytl okamžitě, až jsem čuměl.Díky zimě, před kterou jsem se občas šel schovat dom, jsem měl možnost vyzkoušet studený start s přestávkami na zchládnutí motoru a ohřátí mě samotného, vícekrát a vždy to chytlo na výbornou i bez prošlápnutí s dekompresorem na začátku startu.Takže potřebuji jen ten origo šroub a víčko plovákovky-to má větší závit na přívodní hadičku a bude plně použitelný a na první pohled nerozeznatelný od Kf20s, aspoň zatím dokud ho neseženu.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012
Odpověď  ano tu co popisuješ č3    [bohush] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012
Odpověď  Tu co ses ptal původně první tvá fotka, jestli tam patří nějaký ten šroub    [bohush] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012
Odpověď  č.4 trysky volnoběh,č.2 je štelování výšky šoupě volnoběh.,č3 seřízeni bohatosti jak tam není tak je bez štelování č1 ja aretace šoupě    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012
Odpověď  kterou dírku máš namysli    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012
Odpověď  zdarec, tak já ho mám taky kf20/55 čz 175 rok 1938. studoval sem tu díru taky jelikoš tam taky nic nemám. Není tam ani závit do kterého by se neco našroubovalo takže si osobně myslím že tam asi nic bít nemá. Budu taky rád za jakékoli info.    [bohush] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  šroubky první zleva první je.regulace šoupatka. druhy zleva regulace vzduch volnoběch a třetí je volnoběžná tryska    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  šroubky    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  stabilak    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012
Odpověď  kf 22 11 stabilak    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  kf 20hj ten je co jezdím    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  kf 22 s    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  dalši    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  tak mam foto    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012
Odpověď  No to je našlapaná tabulka, konečně se zde vědomosti o graetzinech zase někam posunou.Už se mi v tom dělá jasno co znamenají ty písmena v označení tipu.Ten můj tam fakt není, ale na stabilák bych ho netipoval.Jestli se vůbec dávali graetziny na stabilák?Ty co znám jako stabilákové, tak mají trošku jinou konstrukci, např. přidávání plynu uzpůsobené stabilnímu motoru a tím držení konstantních otáček atd.Ale nevylučuji to.Každopádně si myslím, že to nějak s motorem bublat bude-otázka je jak???:-)))na pohled v něm nevidím odlišnosti od motorkových graetzinů i co se týče šroubů ovládání?? Otázkou jsou trysky?Začíná mě to lákat, asi ho tam zkusím namontovat pokud nějak vyřeším ten šroub a uvidím.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2012
Odpověď  koukni viz. odkaz
http://oldtimerdaten.home page.t-online.de/oldtimer daten/Veteran/Vergaser/Gr aetzin-Vergaser.html

Zahl hinter / = Spezialausführung x Číslo za / = speciální verze , bohužel ../55 tam není ,příp .další si přelož. pomocí překladače třeba. :
http://translate.google.c z/?hl=cs&tab=wT#    [jirka]   25.01.2012
Odpověď  Co myslíš ze stabiláku? ten karbec??? Jinak to foto šroubu by se hodilo.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2012
Odpověď  A ještě to vypada ze stabiláku    [dominocz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2012
Odpověď  Zdravím,sem tady pořá jen sem musel změnit nick měl sem .tomcz. mám 175 předvalku s karburatorem kf 20s a jezdí supr samozřejmě vše origo to štelování tam je s tím bočním šroubkem má kontra matku a ještě se šteluje výška hladiny plovakové komoře dám foto zítr odpo veteranum zdar.    [dominoczRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady ten tvar "T" v tom spoji jak jsem udělal kolečko se mi zdá, že se to spojuje? Ty šrouby 3 a 4 spolu budou asi souviset. budou se asi muset opatrně ladit oba navzájem co?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak ho tu zkusme rozpitvat a třeba budem chytřejší a příjdem mu na kloub.Na fotce jsem popsal všechny štelovací šrouby a zkusím také přemýšlet nahlas.Myslím, že č.1 je pouze vodící šroub pro šoupátko, nechápu proč je štelovací, ale jiný význam nenacházím.
šroub č.2 je pro nastavení volnoběhu-zvedá šoupátko s jehlou.
No a ty šrouby 3 a 4 jsou k sobě kolmé a jakoby se sbíhají v tom nálitku ve tvaru "T" oba uzavírají díru pro přívod vzduchu.Ve směru šroubu č.3 se to dá profouknout skrz, takže až tam bude ten šroub co mi chybí, tak to bude něco jako štelování ředení směsi se vzduchem, jak jsi psal.Takže předpokládám, že těmito dvěma se bude ladit chod karburátoru za běhu motoru??? Co myslíš    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2012
Odpověď  No tak to já bych radil a debatoval až do roztrhání.Za ty fotky šroubu budu rád ať vím co shánět, nebo nechat udělat, nebo kdybys ho chtěl prodat??. No a až s tím po zimě vyjedu tak napíšu pocity a srovnání. Zatím tam mám jikov a jede to nádherně, slyšel jsem však, že to s graetzinem jede hůř.Já si však slibuji, že když je tento karbec zřejmě na silnější kubaturu, tak, že by to mohlo vlastnostmi dorovnat ten údajně svižnější jikov??? Také jen přemýšlím, no už ať je počasí a budem hned vědět.Možná i to, že nemá sitič, bude znamenat jistou odlišnost a jinou vlastnost od jikovu?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2012
Odpověď  Budu pouze přemýšlet nahlas a uvidíme reakce dalších :)
Domnívám se, že na seřizování bohatosti směsi ten šroub není, bohatost se u těchto karburátorů neseřizuje šroubem. Seřizuje se pouze přechod z volnoběhu do plných otáček a to tak, že se vysunuje/zasunuje jehla šoupátka. Dále se ještě dá řídit bohatost jinou tryskou.
Ten chybějící šroubek může regulovat množství vzduchu na volnoběh. Je to takový šroubek s jehlou na konci. Mám torzo karburátoru Graetzin, ze kterého jsou použitelné šrouby a trysky, tak to zkusím nafotit a dát to sem.
Na Graetziny lidi jezdí, ale nechtějí se podělit o zkušenosti. Taková je doba, za informace by si nejraději každý nechal zaplatit. A to se mi u veteránského fóra příčí. Takže se snažím radit (dávat) a rady dostávat (přijímat) :)    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2012
Odpověď  Jo díky.Škoda té němčiny, ale myslím, že s tím čz 175 pojede.Na jaře to zkusím. A ještě prosímtě nevíš co ten šroub? Je nějak speciální, nebo je to obyč. šroub co funguje jen zašroubováním a vyšroubováním? Hledal jsem i ve starých tématech, ale připadne mi, že tu moc borců na graetzinech nejezdí, soudě podle mála odpovědí ve všech tématech o graetzinech???    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2012
Odpověď  Nastuduj tohle a hledej :)
http://www.veteranforum.c z/index.php?id=2&idka t=102&idtop=65599    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě bych měl dotaz, jaký zde patří šroub?Myslím tím jestli je nějaký dutý špičatý s tryskou nebo jen obyč šroub s jemným závitem. Tuším, že to bude asi nějaké štelování bohatosti.Graetzina mám v ruce poprvé, tak se s ním seznamuji. Zkusím ho tam zkušebně dát jak to s tímto pojede, za jakékoliv tipy, informace, rady a zkušenosti s tímto graetzinem Kf20/55 předem děkuji    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2012
 Přidat odpověď   (83) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006