MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306203 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 61 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly ČZ | Diskusní téma 9.7.2020 12:29  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Přátelé Zetkaři, pojďte se bavit na téma tohoto motoru. Nazory, zkusenosti...    [Ramon]   06.02.2008     Přidat odpověď  
Odpověď  Zadrec chlapi mám doma taky takovýto motor ale chybí mi na něm hlava,neválí se někomu doma na regále? Díky za info.    [Vale]   30.06.2018
Odpověď  Dodělat "ORIGINAL" dekrompresor na tuto hlavu dokáže každý zámečník, podle mého, je výrobkem hlava bez otvoru pro dekompresor, dekompresor je pouze dodělávka.    [Pepík]   25.07.2011
Odpověď  ahoj jen sem chtěl ještě k té sadě válec hlava píst já ji mám také a na hlavě origo dekompresor mám    [tomáš]   15.10.2010
Odpověď  pro Jardu. jeden motor je na prodej na:Oldtimeranonce.cz Inzerce,v sekci ND    [Mihr]   07.01.2010
Odpověď  Asi to sem uplně nepatří ale neví náhodou někdo o motoru čz 175 jednovýfuk na prodej, motor bych potřeboval.Koupil jsem motorku bez něj.Nebo jen díly válec hlavu zapalování ... Děkuji jarda.006@seznam.cz    [Jarda]   03.01.2010
Odpověď  Tak motor předělaný na vratné vyplachování už faká :) Co se mi na něm líbí že zabírá i v hodně nízkých otáčkách oproti příčnému vyplachování, teda můj názor    [Pepík]   25.09.2009
Odpověď  Stejné zapalování Bosch mám na motoru č. 12515, r.v. 1936 - přírubová. Jinak rozdíl je opravdu ve tvaru kužele kliky a je jiná základní deska (hliníkový kryt - prstenec) na uchycení zapalování. I zapalování má jiné cívky, které jsou přinýtovány a ne jako u novějších, které jsou už přišroubovány stejně jako na poválečných 125 B,T,C. Myslím, že stejný typ zapalování je i u jednovýfukových ČZ.    [vojta]   17.07.2009
Odpověď  Zdarevím všechny, tady jsou ty fotky toho motoru. Omlouvám se že až tak pozdě ale něják jsem se k tomu nedostal. Kdyžtak mi pak napište jestli je ten váš stejný nebo ne.
http://img38.imageshack.us/i/dsc02866e.jpg/
http://img36.imageshack.us/i/dsc02867t.jpg/
http://img38.imageshack.us/i/dsc02868a.jpg/    [kovolit]   16.07.2009
Odpověď  Mám celé moto v.č. 11032, také s velkým zapalováním,válec mám velký s krčky, ale není na něm číslo tak možná nebude původní - tak nevím jaký válec by tam měl být.
Také nemá tlumič řízení - je to zaslepené a horní šroub bez díry půlkulatá hlava.
Koukněte se zda máte na válci číslo a zda je to malý nebo velký válec. Foto by bylo dobré - díky.    [Pavel]   02.07.2009
Odpověď  Ne není to ten přírubový, válec je už s krčky na svěrné rozety. Kdyžtak sem můžu dát jednu dvě fotky kdyby byl zájem.    [kovolit]   01.07.2009
Odpověď  Jaký máte válec - malý na příruby?    [Pavel]   01.07.2009
Odpověď  Díky moc za odpověď, takže to tak je originál, to jsem rád. A chtěl bych zeptat nevíte někdo nahodou jestli se to větší zapalování montovalo na všechny motory čz 175 řady Standard 15 (tedy výkon zapalování 15W)? Bylo by to tak logické protože 15w mělo to starší (větší) zapalování, to novější (menší) už mělo 25w a pochybuju že ho dělali i v méně výkonné verzi. Nevlastní někdo případně čz 175 Standard 15 nebo nesetkal se někdo s tímto motocyklem, tato řada se vyráběla v letech 37-38 výrobní čísla 10825-11090. V žádné knize jsem se o tom nedočetl a myslím si že by to mohla být přínosná informace i pro ostatní.    [kovolit]   11.06.2009
Odpověď  Zapalování na motoru bude původní. Motory s nižším zapalováním měly jiný levý
odlitek skříně a čep klikového hřídele, tak že by ani zaměnit nešlo.Zřejmě se domontovávaly zásoby, nebo ta změna přišla později    [hopik.m]   09.06.2009
Odpověď  Zdravím všechny veteránisty, mám takový dotaz ohledně motoru a nechce se mi kvůli tomu zakládat nové téma. Mám motor vč: 10 951, což by mělo odpovídat modelu Standard 15 z let 37-38. Na motoru je větší zapalování Bosch ULC1AL(S17/2). Od roku 37 se ale na motory montovalo to menší zapalování nebo ne? Nebo tvořila řada Standart 15 vyjímku a montovaly se na ni staré zapalování s menším výkonem? Myslíte že je tam to zapalování originál nebo je motor napaden kutilem? Díky za jakékoliv rady.    [kovolit]   08.06.2009
Odpověď  Koukám, že tato debata s Váma pozbývá smyslu.Každý si budeme říkat svoje pane Sběrateli :).Ten motor nikdy nebudu předělávat na příčné vyplachování, a když už, tak kanálky vyvařím a vyfrézuji.    [Pepík]   19.04.2009
Odpověď  Tření a víření plynu není podstatné tady jde o ten motor .Tohle neudělá zběratel tohle je ničení motoru.Kdo dostane motor po této upravě tak taky bude nadávat.Ta motorka jezdí i bez těchto kanálu dobře.    [a]   19.04.2009
Odpověď  Tak nasávání by to zhoršit vůbec nemělo, to s tím nemá nic společného, možná s objemem škodlivého prostoru.Ty kanály tam být nemusí?A co říkate takhle na tření a víření plynu, když rychlost v kanálech dosahuje okolo 50 m/s tj. 170 kmh.Myslíte, že mi bude vadit zvýšení spotřeby když najezdim 2000 km ročně? Zvýšení spotřeby je vlastně blbost, protože zlepšením kvantitativním a kvalitativním vyplachnutím válce asi těžko.Zvýšení spotřeby by došlo při vybroušení(zvýšení, rozšíření) hran výfukových, ssacích nebo přepouštecích kanálů ve válci, který by mělo za následek větší únik nespálené směsi a to sem neprovedl.Každopádně připouštim, že sem zajisté nezvolil nejlepší tvar, ale to by bylo zase na testování při provozu a ne, "tohle sem ještě takhle neviděl, to bude špatně"    [Pepík]   19.04.2009
Odpověď  Blbě jsem to napsal muže zhoršit sání směsi s karburátoru.    [a]   19.04.2009
Odpověď  Ty kanály tam nemusí vubec být.Zbytečná práce a zničené kartery.To vím že to má každý dvoutakt ale toto je něco jiného.Ten válec je už na to dělaný tak nepotřebuje ty kanály.To není soutěžní motor ale cestovní bude to více papat benzínu.Ten škodlivý prostor se zvětšil ještě více.Muže se zhoršit nasávání směsi do karburátoru.Atd.    [a]   19.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ucpávku samozřejmě mám, aby byl co nejmenší škodlivý prostor.    [Pepík]   19.04.2009
Odpověď  ta ucpávka tam byt musí, viz. fotky ramon dolejc    [LiS]   18.04.2009
Odpověď  S jakou ucpávkou?Proč by to bylo zkažené?Takto to nemá jenom kývačka, ale všechny dvoutakty :).    [Pepík]   18.04.2009
Odpověď  Takto je to skažené .Motory které jsem viděl toto nikdy neměli.je škoda těch karteru.Tohle připomíná Jawa 250 kývačku.Jsem zvědav co udělá s ucpávkou.    [a]   18.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  s    [Pepík]   18.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak sem se pustil do výroby přepouštěcích kanálů v karterech    [Pepík]   18.04.2009
Odpověď  ještě na tyto čz předvál byly klikovky typ "kotva" a to širší zapalování viz. níže mám na jiné klice než to užší takže rozdíl čepů sem taky našel.    [LiS]   28.03.2009
Odpověď  Chtěl sem napsat v příspěvku, že to má stejný setrváky jako C-čko    [Pívas]   28.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  t    [Pívas]   28.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tady sem vyfotil kliku, má úplně stejný setrváky, má akorát jiný čepy, ojnici a na nich ložiska.    [Pívas]   28.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  t    [Pívas]   28.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak sem nafotil kanál pro příčné vyplachování který se musí "vyplnit" při přestavbě na vratné vyplachování.    [Pívas]   28.03.2009
Odpověď  mel sem kliku, protoze mel dobrou kompresi, tak sem výbrus nedelal. ani nevím kde bych ho delal. ten píst je atyp tak by to byla spíše kusová výroba na zakázku.    [LiS]   25.03.2009
Odpověď  Lis>> kde sis nechal uděl výbrus s pístem na tenhle válec, potřeboval bych aspoň nějaký podle kterého by se dal udělat píst nový    [Pívas]   25.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ty přepouštěcí kanály v karterech by se podle mě nemusely ani vypilovat protože na tom válci jsou hrozně malý přepouštěcí kanály.    [Pívas]   20.03.2009
Odpověď  Lis>> já bych tam klidně díru se závitem na dekompresor udělal, poněvadž se to nikdy nedávalo při výrobě motocyklu ve fabrice , byl to jako doplněk, tak bych se dekompresoru nebál, aby byl prostě dodržen způsob zhášení podle typu motocyklu.To bych pak musel uříznout držák páčky dekompresoru aby nebyla "jalová"    [Pívas]   19.03.2009
Odpověď  Už sem psal dotaz do sekce "motocykly do roku 1945" nevšiml sem si že je nově zavedená sekce, tak udělám ještě duplikát sem.Podle Marčíka se dochovalo pouze okolo 10 kusů přestavbových sad- válec, píst, hlava na vratné vyplachování.Nezdá se Vám to málo?Nemá někdo na tuto sadu hlavu navíc :-)?    [Pívas]   19.03.2009
Odpověď  nikdo žádný názor??    [LiS]   26.02.2009
Odpověď  ještě bych chtěl slyšet pár vašich názorů k tomuto motoru.Jsem před finišem v renovaci a řeším jak motor zhášet. Vzhledem k tomu že na hlavě není dekopresor (u některých těchto motorů však byl) mám možnost ho tam navrtat, což nemyslim že je správný, nebo použít nějaké tlačítko na zkratování (z magneta je vyveden kabel k tomuto účelu) čili už v minulosti takto motor někdo zhášel. Tlačítko jaké a kam? abych nenarušil originalitu motorky. co myslíte?    [LiS]   25.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 3 LiS    [LiS]   22.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2 LiS    [LiS]   22.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  tento je muj. zadne cislo na nem neni, a je bez dekompresoru.    [LiS]   22.02.2009
Odpověď  alespon bychom sem mohli dat lepsi fotky tech motoru vsichni. co vy na to?    [LiS]   22.02.2009
Odpověď  Tak že bohužel jsem ani na jednom valci čislo nenašel taky    [hopik.m]   21.02.2009
Odpověď  žádný číslo sem tam bohužel nenašel, kde přesně má být?    [LiS]   20.02.2009
Odpověď  Mám s tímto válcem motory dva, o víkendu na ty čísla kouknu    [hopik.m]   19.02.2009
Odpověď  Já mám číslo 118.    [Pavel K.]   17.02.2009
Odpověď  Jaké máte čísla na válcích (vlevo dole)? Mohlo by to pomoci určit kolik jich bylo vyrobeno.    [Pavel K.]   17.02.2009
Odpověď  výkres nemám, ale jak sem napsal stačí říct soustružníkovi M20 , stoupání závitu 1
(bohužel jako šroub se to nedá koupit ani ve fabory, tam měli nejmenší stoupání 1,5 u M20) ale soustružník si s tím hravě poradí, dle hodnot který sem napsal výš. Přeju hodně štěstí všem s tímto magnetem    [LiS]   12.02.2009
Odpověď  Mohl by jsi sem dát výkres toho stahováku. Díky Pavel    [Pavel]   12.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2    [LiS]   12.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  takže k tomuto magnetu BOSCH sem nechal nakonec udělat stahovák se závitem M20 a stoupání 1 . sedlo to naprosto přesně a sundal sem to v pohodě. takže žádný Whitworth. výsledek viz. foto    [LiS]   12.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [jirka]   08.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [jirak]   07.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [jirka]   07.02.2009
Odpověď  a nebo zkusit ten zavit nechat vysoustružit nožem na požadovanej průměr ale to je potřeba vědět jestli profil závitu je 55 stupnů Witwort nebo 60 stupňů metrickej závit , na soustruhu by to neměl bejt problém udělat    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2009
Odpověď  myslim, že stoupání závitu je dálka / počet otáček, čili u mě 1,1 s tím průměrem už je to horší.    [LiS]   07.02.2009
Odpověď  pořiďte si závitové měrky ,jsou metrické i palcové je to věc cca á 100.- budete mít jistotu a nestratí se
myslím že je to M20x1,25    [jirka]   07.02.2009
Odpověď  podle mě to bude wythvortuv závit kde se stoupání měří v chodech na palec takže anglickej palec je 25,4 mm bych ho bydělil 4 aby což je 6,35mm a zmeřil bych kolik bude chodů na tento rozměr pak si ten počet chodů vynásobil 4 a vyjde počet chodů na jeden palec    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravim, potrebuju už nejaky cas pomoct, nevita jak sundat toto zapalovani? klasicky stahovak na CZ 125/150 na to nesedi a takovy zavit nemuzu sehnat na vyrobu stahovaku. vnitřní průměr sem naměřil 18,7 a na 10mm je 9 otáček závitu. Máte s tím někdo zkušenost? díky    [LiS]   07.02.2009
Odpověď  Dobrá, díky a radu, ale redši to dám do náký odborný dílny:)    [Chrťas]   05.02.2009
Odpověď  ja osobne si myslim ze to slitina hliníku určitě je, ale s čím a v jakém poměru to je těžko určit, pokud na to vezmes přídavnej materiál čistej hliník tak to určitě dobrotu dělat nebude    [L]   05.02.2009
Odpověď  Ahoj chlapi, zrovna v čera jsem řešil stejnej problém se stáhnutim rotoru na moji 350tce. Měl bych ale ještě jinej dotaz, nevíte jestli jdou kartery, víka a hlava u tourista svařovat? Nejsem si totiž uplně jistej jestli je to slitina hliníku. někdo mi řikal že je to slitina zniku ještě s něčím nebo co,, a že to prý svařit
nejde...prasklo mi totiž zachycení vypínací páčky u spojky.    [Chrťas]   05.02.2009
Odpověď  kdyžtak neměl bys ten ztahovák někde vyfocenej?? foto mi kdyžtak prosím pošli na email moc dík lisypavel@seznam.cz    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2009
Odpověď  nebo to nemusí bejt dutý aby tím prošla klikovka částečně???    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2009
Odpověď  díky moc a jakej má ta trubka vnitřní průměr???    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2009
Odpověď  dobře děláš že čekáš musí to být stahovák o půměru 24,5 mm na břit závitu měl sem s tím taky problémy ale nakones sem si nechal vysloustružut kulatinu 25mm a na ni udělal závit a potom to soustružnít líznul o pul mm a pasovalo to a myslím ze je to 25(závit)x1(stoupání)možná 0,75 dělal sem to zkusmo a nějak se to povedlo závit nepoškozen ale chce to tvrdší kulatinu jinak ti to vytrhne závit na te kulatině    [robur]   04.02.2009
Odpověď  díky za radu já ještě chvilku počkám třeba někdo pomůže s těma rozměrama ale přesto dík    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2009
Odpověď  Tak tady na to stahovák nemam .Je tady jedna možnost uplně motor rozpulit až tam
zustane jen klikovka s tím setrvačníkem.Potom oddělat matici setrvačníku a měděnou tyčkou
skusit vyklepnout hřídel klikovky z tohu setrvačníku.setrvačník se opře o ten hliník.Nebo nějak podložit a lisem to vylisovat aby se nemuselo klepat.Mě to šlo
dobře.    [zdenek]   26.01.2009
Odpověď  zapalování de rozdělat to vím ale potřebuju stáhnout rotor    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  no já mám tourista s tímto zapalováním tak jestli by si na to měl ty stahovák nebo někdo tady byl bych moc vděčný , fotku sem našel na internetu protože to nemám jak vyfotit předem díky    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2009
Odpověď  Pavel229 čz 250 tourist nemá magneto ale dynamo a to dva druhy.Každý má jiný stahovák.Jestli máš 250 sport tak má magneto stejné jako čz 175.Tyto magneta mají
stejný stahovák.14 dní nebudu doma tak to nemohu nakreslit .A taky pořád nevím co máš.    [zdenek]   26.01.2009
Odpověď  zdenku: prosimtě nemohl by si mi načrtnout a okotovat rozměry stahováku magneta na čz 250 Tourist, a myslíš že to bude pasovat ají na to novější zapalování??? předem díky    [pavel229] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2009
Odpověď  Tak po pročtení mnoha literatury sem nenašel žádný velký rozdíl mezi příčným a vratným vyplachováním.Snad jen ten, že u příčného ustí přepouštěcí kanál proti výfukovým kanálům a u vratného jsou přepouštěcí kanály umístěné o 90 stupňů proti výfukovým kanálům ještě jeden malý detail, u příčného vyplachování je výfukový kanál "vyšší" a tím je možná lepší vypláchnutí válce ale za to větší ztráta nespálené směsi než u vratného vyplachování.Můj závěr je, že příčné vyplachování by mělo mít větší výkon ve vyšších otáčkách než vratné.

Kolik z Vás má tento válec?    [Pepík]   19.01.2009
Odpověď  Zdenku diky moc za odpovedi    [ramon]   25.02.2008
Odpověď  Ještě k tomu stahováku.Ten díl na jawu 350 ohv byl koupený na burze ale znáteto co není originál nepasuje.Byl o něco kratší a nešel namontovat tak se nechal udělat delší.tento zustal.Pak bylo potřeba stáhnout setrvašník dynama 250 tourist.A závit pasoval tak se udělal stahovák.    [zdenek]   24.02.2008
Odpověď  Ramon Tak jsem všechno zjistil .Ten stahovák Jelikoš jsem to nemusel stahovat tak jsem stahovák nepotřeboval.Podíval jsem se na ten závit a podíval do svých zásob.
Našel jsem ho ihned protože ten malý pruměr a jemný závit.Stačilo ho jenom zašroubovat.Stahovák má pravý závit Závity neumím měřit jaké má stoupání to nevím.Ale vím kde jsem ho vzal .Je na 350 ohv v zadním kole.Jak je rozeta a víko brzdy tak je tam dutá hřídel která drží tuto rozetu na rámu .Jsou zam vélké matice tak podle nich změřit závit.Ted k tomu válci 175.Tak jsem rozdělal tu 175 a zjistil jsem že ty kanály tam jsou vybroušené jak to máš na té fotce.Také jsem zjistil že na obou 175 jednovýfuk co mám já ty kanály nemám.Ty kanály na tvém jednovýfuku musel někdo udělat.Pak jsem zjistil jak vypnout motor. Já tam mám dekompresor ty a v té knížce není.Pak jsem našel ještě něco. Na žebru hlavy je
štítek v zastoupení .Tedy prodejce čz.Prodej a servis.Ten muj válec museli montovat tam.Vybrousili kanály na hlavu dali ze staré hlavy chcipák udělali ucpávku.Ted ucpávka je tak malá a ruzné obliny tak jsem to nenakreslil.Je lepší mít kartery rozdělané a hned vidíš kam ji máš dát a jak ji obrousit.Aby nevadila
válci a klikovce.Já bych ji dělal ze dvou polovin.Každou polovinu bych dvěma
koliky pojistil aby nevypadla.A ještě šroubkem Pak bysto jenom dal k sobě.Každá pulka karteru by měla svou ucpávku. Kdyby byla ucpávka v celku tak by se tam těžko
dávaly ty kolíky.Až spracuji fotky tak je sem dám.    [zdenek]   24.02.2008
Odpověď  V pátek se na ten závit podívám .Já jsem to nemusel stahovat protože už to bylo.    [zdenek]   17.02.2008
Odpověď  jeste by me zajimal ten zavit na stahovak na toto magneto, vis jaky je tam zavit? jak to stahujes? stahovakem s packama? nebo zavitovym s dvema zavity?    [ramon]   17.02.2008
Odpověď  diky Zdenku, mas to u me. Kdyz bude nejhur dam ten valec na ty kartry z jednolaufa,ty mam taky. tam ta ucpavka potreba neni . Ale bylo by to skoda, kartry z jednolaufa by se nekomu mohli hodit kdo tu motorku dela. Mohl bych to s nekym vymenit za normalni .    [ramon]   15.02.2008
Odpověď  To je problém já kvuli tomu nebudu pulit dobrý motor.Ale mám rozdělané motory a
mužu podle nich nakreslit jak ta ucpávka vypadá a změřit rozměry.Mluvil jsem s bráchem který mi pomáhal ten válec s plochým pístem sundávat a říkal že si pamatuje že tam ty kanály vybroušené nebyli tak to vypadá že ten motor jede i bez nich .Já mu ale nevěřím tak to skontroluju.Příští pátek jedu domu a všechno zjistím a nakreslím.Je tady jediný problém jak je ta ucpávka přidělaná.To také skusím zjistit.V neděli odpoledne to napíšu.A ještě to nafotim.Ta ucpávka není moc velká je asi z jednoho kusu.Vyrobit jde skoro všechno je to jen hliník.    [zdenek]   15.02.2008
Odpověď  Mohl bys mi Zdenku prosim nafotit tu ucpavku,tu zel nemam.je to problem vyrobit? jak vypada, + nejaky rozměry a jak tam drzi. diky    [ramon]   15.02.2008
Odpověď  moje domenka je ze ta fotka spodni jsou kartery z jednolaufa a ta horni klasicky dvoulauf. Ten muj obly valec s plochym pistem byl namontovan na tom jednolaufovym. Pokud by se dal prehodit a v pohode to jelo i na tom dvoulaufovym byl bych rad. Jinak Diky Zdenku za diskuzi.    [ramon]   10.02.2008
Odpověď  Protože ten nový valec má kanály jak jednovýfuk tak se akorát nasadí a jeto.Tedy na motor z jednvýfuku.Ty přefuky na tom jednovýfuku jsou originální.Když se ten válec nasazuje na ten novější motor tak se tam dá ta zátka a ted se musí zjistit jestli se také musí vybrousit ty kanály jak na jednovýfuku .Musím oddělat válec na své motorce s plochým pístem motor není jednovýfuk a podívat se na ty kanály jestli tam jsou udělané nebo ne .Měl jsem to už odělané ale díval jsem se na tu zátku jak tam byli mezery.Těch kanálu jsem si nevšiml.Tak za 14 dnu to budu vědět a napíšu to.že by se při výměně válce musel pulit motor to se mě nezdá .To by musel dělat servis.Aby se vybrousili ty kanály.    [zdenek]   10.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  a na teto fotce je klasicky motor CZ 175 deflektor . To vybrani tam je delany doma na kolene? nebo to je original vyroba a proc?    [ramon]   10.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pro Zdenka... Motor na nemz byl plochej pist a obla hlava ma tyto kartery (viz cerveny sipky) je tam takovy vybrani oproti motoru s normalni klaickou hlavou a pistem s deflektorem viz druhy foto    [ramon]   10.02.2008
Odpověď  Na ten jednovýfukový motor není potřeba ta ucpávka tak je jednodušší to namontovat.Namontovat tu ucpávku na novější motor je těžší.Chtělo by to udělat válec a podívat jak je ta ucpávka přidělaná.Až budu mít čas podívám se na to.    [zdenek]   10.02.2008
Odpověď  tak na tomto magnetu mam stoupani 1,33 a co se tyce toho prumeru tak to neni ani metricky ani Withworth ,tudiz tipuju ze tam davali vlastni zavit (stejne jako zetor daval taky vlastni zavity na nejaky veci kvuli servisu u nich) tak ted chlapi otazka , jak to sundat? napadlo me to predelat zavitnikem na M20 a udelat stahovak na tento zavit a bude klid.    [ramon]   10.02.2008
Odpověď  Ten válec se nedává na jednovýfuk protože nemá zadní část válce rovnou jako na jednovýfuku. Protože je novější a montuje se na ty kartery s tím obloukem.Na jednolaufu by vypadal blbě.Nato vypínání motoru se podívám jestli tam nějaký drát navíc a kde je zapojený .Třeba se vypínal přepínačem na světle.Až zase budu doma tak ji vyfotím celou.A dám ji sem.    [zdenek]   08.02.2008
Odpověď  ten stahovak mam taky , stahuju s nim CZ 125 T,C a i to uzky magneto na CZ 175 predval,ale toto sirsi ma jiny zavit    [Ramon]   07.02.2008
Odpověď  Ty rozměry jsou nějaký divný, na mých motorech jde použít stahovák na ČZ 150.Jak na 175 tak na 250.    [Mihr]   07.02.2008
Odpověď  dnes jsem odmeril nejaka data ohledne vnitrniho zavitu na tomto magnetu , delka 12mm, pocet zavitu 9, průměr 18,7mm , koupim takovy sroub? abych si mohl vyrobit stahovak? nebo jak toto magneto stahujete chapi?    [Ramon]   07.02.2008
Odpověď  To bylo dost monžné-jako se třeba dělaly 4kvaltoví pionýři-ty se také vyráběly mimo fabriku v malovýrobě.    [hop]   06.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Těch motoru stímto valcem a hlavou už jsem viděl víc a většina je naroubována na jednovýfuk.(viz foto)A deflektor některé mají jiné ne.Moje úvaha je že to nedělali ve fabrice myslím v té která vyráběla ty původní hlavy když ty seriové vrtaly.Myslím že to nebyl výrobek ČZ.ALE ZDURAZNŇUJI JE TO JENOM UVAHA!!    [vašek]   06.02.2008
Odpověď  Zasdní rozdíl mezi těmi motory s deflektorem je přepouštěcí kanál jednovýfuk ho má nastraně dvouvýfuk vzadu.    [vašek]   06.02.2008
Odpověď  dalsi dotaz ad6) da se tato sada valec pist ucpavky nasadit v pohode na stary jednolaufovy motor tak i na novy dvoulaufovy? ad7) jak stahnout toto magneto?prodava nekdo stahovak na nej? nebo je nutno si ho vyrobit? znate nekdo prumer a stoupani eventuelne? diky za kazdou radu ci profesionalni nazor...    [Ramon]   06.02.2008
Odpověď  dle info Marcika je to plcohy pist, rv.39 , a modernizovali se jim stare deflektorove motory. Ovsem je zde i spousta otazek, ad1) vykonove ci jizdni vlastnosti? jsou ci nejsou citelne lepsi nez stara koncepce? ad2) Proc se tento typ motoru neujal? ad3) kolik jich asi je? ad4) dali byste ho na zrenovovanou Ztku? ad5) kdyz je zality dekompresni otvor jak se motocykl zhasel? nejakym zkratovacem? jakym? Pripadne dalsi nazory a otazky ....    [Ramon]   06.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  další foto 2    [Ramon]   06.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  další foto    [Ramon]   06.02.2008
 Přidat odpověď   (98) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006