MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306979 příspěvků |7541 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 132 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly ČZ | Diskusní téma 26.9.2020 00:49  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

elektrika čz 175 předválečná


 chlapi mám dotaz, už si vážně nevím rady se zapalováním na čz 175 předválečné (větší magneto BOSCH) , nechal sem převinout cívku , nabudit magnet , dal nový kondenzátor
- zkoušel sem jich i více, a prostě jiskra je velmi slabá, když dám vysokonapěťový kabel ke kártru tak to mírně jiskří, když dám svíčku tak vůbec nic. zkoušel sem jich asi 10. čím to je? nedokážu si to vysvětlit a absolutně si už nevím rady. díky všem za příspěvky, třeba se někdo setkal s něčím podobným.    [LiS]   22.05.2009     Přidat odpověď  
Odpověď  Dobrý den,
řeším ten samý problém na předválečné ČZ175, navíc si myslím, že kromě cívky a kondenzátoru mám ještě vůli na kladívku. Udělám to samé, nechám repasovat celé magneto, včetně kladívek. Jiskra je slabá, bohužel se mi pak hltí motor směsí a nejde do otáček. Předstih je seřízený.. svíčky jsem zkoušel různé, nejlepší je zachovalá stará s dvěma caplíky, ale ve svíčce problém nevidím.
Nabití magnetů by mělo pomoci.. a ještě si myslím, že před svíčkou by neměla být "fajfka" má nějaký odpor, což může požkozovat cívku

Pokud se Vám dá zavolat, rád bych se zeptal na detaily

pavel.hbrod@seznam.cz    [Pavel Doležal]   05.07.2020
Odpověď  skoušel si vyměnit tu bakelitovou průchodku.    [tom]   04.09.2009
Odpověď  Dobrý den,četl jsem tu všechny příspěvky.Potřeboval by jsem kontakt na někoho,kdo by mi zapalování renovoval.Nabuzení,převinutí apod.Mám ČZ 175 také s velkým magnetem č.m.9508.Díky za info Můj mail jackajiri@seznam.cz    [cocka7]   20.08.2009
Odpověď  zkus zhasnout a šlápnout a dívej se,zda ti někam neskáká jiskra...můžeš mít někde svod...Ta jiskra musí být slyšet a plesknout,ne že bude slabá a že to tak má být...Dost často jickra přeskakuje z cívky rovnou na karter...    [zelezny krizRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2009
Odpověď  Zadejte si do vyhledávače heslo "magnetický odtrh" a zobrazí se vám všechny moje příspěvky a postup jeho seřízení. Je to sice pro ČZ 150c, ale pro pro předválečnou 175 se stejným typem šestipólového magneta to v principu platí taky.Můžou se jen nepatrně lišit hodnoty, vzhledem k jinému vnějšímu průměru rotoru.
Ve stručnosti jen řeknu, že jde přesné nastavení polohy rotoru vůči statoru v okamžiku odtrhu kontaktů pro dosažení maximální energie jiskry.    [Tomáš S.]   24.07.2009
Odpověď  ten samej problem byl na jawe wilers kabl ke svicce s medi uprostred strasne mala jiskra.roztlacovali sme to 2hod,naslapavali a nic.pak z kopce chytla a uz jezdi i na naslapnuti.jiskra je porad hrozne slaba neveril bych ze bude stacit.motka stala 10let nejela.asi to vetsi jiskru hazet nikdy nebude jako u dnesnech jaw.zkus to rozhejbat.zdravim    [pechy]   23.07.2009
Odpověď  rotor je původní zanýtovaný originál do něj sem nechytal, taky přemýšlím že může být špatně navinutá cívka, už sem volal i tomu pánovi co to dělal, není problém že by mi ji záručně převinul zadarmo znovu, ale říkal že se mu nestává že by byl s tím probém , a navíc je mi divný že to hází jiskru i když velmi slabou , pokud by to bylo přerušený tak by to neházelo vůbec... , no je to nějaký zakletý, otec je elektrikář a taky měl pár motorek za život, a taky nad tím kroutí hlavou...    [LiS]   24.05.2009
Odpověď  Ještě mně napadá souběh cívky a kontaktů - nebyl rozmontovaný rotor,nemůže být posunutá poloha vačky proti magetům na obvodě rotoru? Zkusil bych jiný rotor z funkční motorky.Nebo jinou cívku- i převíješ mohl udělat chybu.    [Monty]   23.05.2009
Odpověď  vysokonapěťový kabel je červený měděný    [LiS]   23.05.2009
Odpověď  A jaký máte kabel ke svíčce? Musí být obyčejný,červený s měděným drátem uvnitř! Pokud použijete černý uhlíkový z nějakýho moderního auta,nebude na magnetovým zapalování fungovat.    [monty]   23.05.2009
Odpověď  chlapi, prosím , fakt to chci rozjet brzo a absolutně netuším co s tím.    [LiS]   23.05.2009
 Přidat odpověď   (11) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006