na aukru někdo inzeruje druhý vyrobený kus JAWY 350 ohv. Motor koupený před cca 14dny v Bruntále
/inzerován na i-veterán/, rám dříve na Vysočině , nějak se mi to nezdá . Co vy na to? [milan] 19.09.2010 Přidat odpověď |
| Aby to nevypadalo, že jsem to pustil z hlavy.Předevčírem jsem hovořil s panem CZ a když jsem mu řekl o co jde, jen se usmál, prý pokud je EMka ze sériovým motorem není o čem hovořit.Otázka ovšem je, kde závod uskutečnit, jsme Praha východ a do Brna se mu asi nebude chtít jet. [jwm] 28.11.2019 |
| Já s Montym v Brně budeme, pana CZ oslovím ale nejsem si jist, jestli on v Brně bude, měl velké problémy s páteří, dlouho již nezávodí ale zkusím to.Můj stroj pokud bude zájem, bude k dispozici ale o ten primárně nešlo.Jinak schůzku mohu domluvit. [jwm] 04.11.2019 |
| Pane jwm, tak jsem na uvedený závod zvědav. Zmínil jsem se i kamarádům z klubu co OHV znají jen z fotek a z povídání a byli by nadšeni z toho být pouhými diváky a s Vámi a panem CZ hodit odbornou řeč. Doufám že jste vše dohodnul a zmiňované stroje se závodu zúčastní, zvláště jak uvádíte zmiňovanou OHV pana CZ. Jsem nadšen, že už to konečně nebude mlácení prázdnou slámou a že Vaše jawy pojedou na plný plyn a pan CZ ukáže motocyklu s obsahem 750 se svou jawou záda. [Marek] 02.11.2019 |
| Zdravím Tě Aleši, ale Já jsem se bavil o jawě 350 OHV pana CZ, ne o svojí ale když se Tvým nápadem zamyslím, proč ne, je mě jedno, jestli povezu jeden stroj nebo dva:-))) [jwm] 01.11.2019 |
| Když si spočítám jedna a jedna, tak přece spodová Emka se sajdou, která má nějakejch 22 koní podle techničáku přece nemůže JAWĚ 350 OHV solo stačit ani omylem. Navrhuju veřejný soukromý závod v Brně na Revivalu v červnu 2020 http://www.brnogp.cz/. JWM tam bude jistě, já mu přijedu krýt záda se svojí vrchovkou, a uvidíme........ [Monty] 31.10.2019 |
| Tenhle závod byl opravdový, ne nějaká jízda veteránů, byla to Žižkovská čtvrtmíle, jíž jsem byl několikráte účastníkem a vím o čem mluvím, panu CZ vrchovka opravdu jede.Byla by tu šance nemlátit prázdnou slámu a není problém dohodnout " malý soukromý závod" pro pár nadšenců.Vaše M-ka proti jawě 350 OHV pana CZ.Mě jede také hezky ale musím sebekriticky uznat, že na pan CZ nemám ani náhodou. [jwm] 31.10.2019 |
| Je to zajímavá debata a pro mne, který na J 350 OHV nikdy nejel poučná. Je to pár let a připletl jsem se náhodou do závodu-jízdě veteránů a přede mnou jel borec právě na J 350 OHV a evidentně stíhal kolegu před sebou..Nechtěl jsem překážet tak jsem s M 72 se sajdou přidal a oba závodníky předjel..Nebylo to na rovině a ani jsem se tehdy nedivil..Budu se muset příště poučit a brát tuto motorku vážněji... [kříž] 22.10.2019 |
| Marku, to, že něco nevíte, ještě neznamená, že to neexistovalo,musíte se ještě mnoho učit.Znalec, závodník a sběratel pan CZ ví o čem mluví a na Žižkově na závodech čtvrt míle jsem byl osobně několikrát a musím potvrdit jeho slova. Ohv Jawa ujede na akceleraci i třeba Jawě 500 OHC, mám oba stroje, mohu posoudit a panu CZ jede opravdu neobvykle rychle, ještě rychleji než ta má OHV. [jwm] 28.05.2019 |
| Přečetl jsem si celou diskuzi a kromě toho, ze se debata týkala druhého vyrobeného kusu jawa 350 ohv se zde jistý CZ baví o jawě 350 ohv s tlakovým oběžným mazáním z roku 1932 a jawě 250 ohc či ohv. Nikdy jsem o tomto neslyšel, natož o jawe 600 ohv o které píše. Vzhledem k faktu, který zde uvádí, ze jawe 350 ohv s pevným startem byla naměřena po 400 metrech rychlost 127 km/h mi přijde ze si z nás trošku svými příspěvky CZ střílí a tahá nás za nos... Předválky nedělám, jawa 350 ohv je hezká motorka, ale v tomhle asi jistý CZ nemá pravdu. [Marek] 27.11.2018 |
| Zůstal nakonec druhy vyrobeny kus ponechán v původním stavu či renovován? Nevíte? [Libor] 26.11.2018 |
| Nezapomnel.J.500 ohv cestovní a 500,600ohv zav.nemá v pravém smyslu mazání tlakové,oběžné.Olej je odsáván z nádrže v bloku a vtlačován do klik čepu,odkud odstřikující olej maže válec a klik.ložiska.Pak samovolně stéká zpět do vany.Chybí mazání rozvodu.Konstrukce je něco mezi nejednodušším mazáním odstrikem a částečným oběhem.Psal jsem o rozvinuté konstrukci plnohodnotného oběžného mazání se suchou skříní.Nějaké máchání poloviny součástek v oleji za současné naprosté absence oleje v rozvodu,kde se ventily musí mazat ručně před jízdou a během delší cesty,vahadla vazelínou nelze hovořit o nějakém oběhu,i když tam cosi takového probíhá.Popisoval jsem stroje které mažou stejně jako Jawa 500 ohc na kterou upozornoval Marek. [CZ] 26.12.2010 |
| CZ - tak jste nás poučil,ale zapomněl jste na první JAWU s oběžným mazáním-RUMPÁL. [Monty] 26.12.2010 |
| Marku.Mýlíš se v tom že Jawa byla okopírovaná od anglie a že přišla s oběž.mazáním až u Jawy 500 ohc. Předně na vývoji ohv se velkou merou podílel angl.konstruktér a proto ten dojem z podobnosti.G.W.Patchett byl zaměstnanec fy.Jawa,z toho plyne že výrobky jím konstruované nesou stejné jméno i puvod.Nikdy se nikdo neptá,a to platí dodnes,na puvod konstruktéra.Dulež.je značka. V r.1932 byla vyrobena Jawa 350ohv s oběž.mazáním.U dalších stroju jako 500 ohv,250 ohv se používalo dle potřeby bud ztrátové nebo oběž.Stroj 175 ohv r.36 a pozdější předvál.250 2xohc měly monoblok s tlak oběž.mazáním. Prostor klik.skříně a převodové byl společný a mazání převod.obstarával olej odstřikující od setrvačníku.Mimochodem konstrukce rozšířená hlavně po válce.Dalši výčet stroju než přišla 500 ohc nemá smysl. To že toto mazání JAWA nepoužila u seriových stroju je jiná kapitola,a sice ekonom.obchodní.JAWA si po krátké,zhruba desetileté existenci nemohla dovolit to co zaběhnuté renomované cizí firmy které by případný slabý odbyt drahého modelu přežily bez těžkých následku.Výroba a obchod vždy byla a musí být nedílnou součástí každého podnikání. Dnes posuzovat z pohledu vyznavače a sběratele uroven konstrukce desítky let starých stroju je vždy neobjektivní.Výrobci, tehdy a myslím že ani v současnosti nemají zvlášt velké rozdíly ve vývojové základně,ale v možnostech.A to teměř vždy finančních. Takže by pro posuzování urovně,v našem případě JAWY mělo být dulež.že se to vyrobilo alespon v 1 exempl.Neposuzujeme kapitál firmy,ale konstrukční uroven stroju,a ta byla vysoká.Třeba stroje 250 ohv r.1938 na mezinár. šestidenní.Vybavení motocyklů kyvnou zadní vidlici s centrální pružinou v prostoru čepu kývačky,považuji za velmi pokrokový prvek. kyvnou vidlicí [CZ] 26.12.2010 |
| No a je to,jak je příspěvek jiný než utočný a urážlivý už je konec zábavy.Přidejte něco o
motocyklech. [CZ] 25.09.2010 |
| Rh nemám,má soused ale 130 ani náhodou,ale chtěl bych to vidět někdy od tebe,co na to jiní majitelé
jaw ohv. [jirka] 24.09.2010 |
| Předmětem diskuze je 350 OHV r.1936,dřív se nedělali.Už kličkujete.Nechci test,ale znát ty 2
angl.Proč najednou 1 RH za stejnou cenu,dle min.příspěvku by byli 2 lepší.Ted už je 1"1 dobrý
příměr.Mluvite podle situace co se hodí. Na RH jsem sice nejel,ale asi před 15 lety by od mé
ohv těžce jeden bit,na jízde v Opočně při rychlostní vložce.Majitel se kasal a neměl na to.Nevím
jestli to bylo jezdcem, nebo byl stroj z formy ale na faktu to nic nemění.Dva zuby do rychla,dobře
seřízený motor,větší tryska a násoska.K tomu jezdec a jakej byl RH,.no pomalej.Podívali se mi oba do
výfuku a bylo po vytahování. Ostatně 400m s pevným startem v Rudné s potvrzenou cílovou
rych.127km svědčí o skvělé akceleraci i dobré rychlosti.I 400m Žižkov se chovala víc než
svižně,několik let. Mam s RH alespon tuto zkušenost.Co dáte do placu vy,at se to rozvine trochu
zajímavě [CZ] 24.09.2010 |
| Nechtěl jsem nikoho urazit,ale prostě je,stejně jako specialka,500.Arielů,Bsa atd. je hodně,ale
těchto jaw je u nás podstatně víc.Ta vysoká cena je daná pouze zájmem posledních let.Není to na
srazech trochu nuda. [jirka] 24.09.2010 |
| Jirko, takto vzrušená diskuse se rozběhla mj. díky tomu, že J350 OHV není tuctová motorka, přesto že
to tvrdíš a mnozí ti rádi přitakávají. Proč vás pánové zajímá téma o tuctových motorkách? Tak jak se
o vrchovce vyjadřujete, řekl bych, že je pod vaší úroveň. Z jiného pohledu je ale onen Ariel RH
daleko tuctovější-je jich plno. Problém je v tom, že vlastník Ariela, ač technicky skvělé motorky
nemůže překousnout, že Jawa má podstatně větší cenu. Proto pan Zubek dělá Jawy a ne Ariely.
Jednoduché a zcela pochopitelné. [Honza l] 24.09.2010 |
| pro CZ,já jsem to myslel jako metaforu,tu politiku si zatáhl do toho ty.Masaryk žil do roku
37,abdikoval v r35.Není to náhodou počátek výroby 350.Ty tlumiče mi nesedí s unikátností této
motorky jak je uvedeno v inzerci,ale vypadají rozhodně líp než kdyby tam byla přední vidle s
peráka,taky dobová úprava.Test ti bohužel neudělám,nikdy jsem na tom nejel/350/,ale ariel rd níže
uveden je dobrej příměr. Za STEJNOU cenu bych volil jeho.Zvelebilovi nevím kolik zůstalo
motorek na skladě a kolik jich prodal,ale kdyby prodělával,tak to nedělá. Co se týče výroby
replik.Když si něco kupuji,vím že je to replika a rozhodně bych nechtěl aby tam byl podepsaný Novák
Horní,dolní.Proto tam výrobci nic neudávají nebo signují výrobcem.Chvála za ně,ceny jsou v
pohodě,proti srsti překupníků. Pana Zubka je mi líto,některé příspěvky hraničí až s
nenávistí,měl to popsat trochu jinak,ale záměr v podvodu v tom já nevidím. [jirka] 24.09.2010 |
| Pochopil jste to tak jak vám dovoluje prac. zaměření a zpusob využití zisku.Potvrdil jste má
slova.Tím posl. penízem jsem samo. myslel volný peníz,i tak je to moje starost na mou hlavu.Já se
vám divím. K veci.u strojů existujicích jsem zásadně proti repl. celých moto.Má li někdo 70,80
procent stroje je logicke kdyz nelze veci sehnat,tyto nahradit repl.Ono se totiz stejně,až na
vyjímky nelze tomuto řešení vyhnout zcela.Výměna ráfků,výpletu,výfuku,řidítek je většinou nutná
pokud se chcete alespon obča svézt. Avšak repl.by měli být řádně označeny současným askutečným
výrobcem,formou vlastní známky.Je vrchol drzosti používat falzum původní známky f.j.nebo jiné zvlášt
za učelem zisku.Svedčí to o charakt.výrobce obecně. Takže p.Zubek,souhlasím ze s TOHO CO SE
NABÍZÍ na ohv,sv jsou vaše výr.slušné. Ale měl byste pro obhájení svého seriozního přístupu k
obchod.,udělat jednu zásadní věc.Nestačí jen vaše slovo,co je co.Co kdyby jste na int.a třeba v
Journalu uvedl seznam dílů které vyrábíte a oznámil kde je která součástka označena VAŠÍ
znackou.Vyřešíte tím veškeré dohady a ataky na vaší osobu.Cena je daná a hotovo.Vyzná se v tom
každy,počítat umí většina a když tak mu někdo poradí. Pokud to néjak takto nevyřešíte,vaše
obhajoba strácí váhu.Jak se říká ukázaná platí.Bez osobní zášti,to je samo.myšleno i obecně pro
ostatní. Pro jirku.co je tuctové a lepší anglán je váš blíže nespecifikovaný názor.Máte na
mysli ty anglány za které p.Zvel.investoval za dopravu a už jsou teměř 2roky neprodejné.Zajímá me od
vás rozvinutý posudek J.350 ohv verzus dva lepší angláni kteří mají jméno. Myslím že je
nevhodné tahat politiku do techniky,zvlášt když jí níkdo moc nerozumí ale vy v máte mimořádný
zmatek.Předně funkce prez.TGM.skončila dřív než se uvedený stroj začal vyrábět,za2 co uznáváte za
dob.upravu nebo ne nemě ní nic na faktu že to je DOBOVÁ UPRAVA,za 3 nový režim přišel v r.48.
Upravy zad.pér. se prováděli již během války na Duplexech apod.Po válce běžně upravovali zad.pér.
různé servisy z komponentů péráka na ohv,sv,duplex a mnoho jiných značek.Nevidím souvislost s
režimem který navíc přisel pozdeji.Když máte takovýto názor, jak byste tedy otituloval ty majitele
kteří si stroje zmodernizovali,skvělé závodníky a mechaniky?.To podle vás byli bolševici?.Ty ruce
které to vše vytvářeli byli stejné jako před.i po vál.On ten pérák před i po je stejně dobrý tak pro
delat rozdily. Prosím nemíchejme do techniky a zábavy politiku a život.uroven
zůčastněných.Zbytečně to odvádí od tématu.Reagovat jsem však vyjímečně musel. [CZ] 24.09.2010 |
| Předlohou určitě nemohl být Ariel RH. Když postavíte vedle sebe RH350 a Jawu350OHV tak Jawa je
takový chudý příbutný 1/4 menší. [brody] 24.09.2010 |
| Marku, oběžné mazání měla i Pragovka na začátku 30. let, ale o tom to není. O nezasvěcenosti svěčí
když píšeš, že "předlohou" byl Ariel RH ?! Jinak elektron byl jistě pokrok a
konstruktéři tehdy určitě nemysleli na to, aby to bylo pěkné i po 60ti letech. O tom, že cena
je nepřiměřená se nemusíme přít. To ale neznamená, že tu motorku budu hanět. České motorky v Čechách
jsou přirozeně nadhodnocené a naopak. Já bych za DKW taky nadal ani polovinu. [Honza l] 24.09.2010 |
| Naprosto s vami souhlasim jen proto protože to ma tolika chromu a je to česká motorka.Tak se s toho
mužu všichni zblaznit.Jinde ve svět by vám za to nedali ani polovičku ceny.Nechci v žadnem připadě
hanět česke výrobky ale ty ceny jsou přišerné a podlemě i nesmyslné. [Marek] 24.09.2010 |
| Na OHV je zajímavý to,že to je známá a krásná ČESKÁ motorka - češi jsou prostě ochotní ji zaplatit
- je to trh, otázka nabídky a poptávky. Pokud cenu nejste ochoten akceptovat ,tak ji prostě
nekoupíte a bude ji mít někdo jiný, kdo ty peníze zaplatí. Jestliže se nikdo takový
nenajde,motorka se prostě neprodá a cena musí jít dolů - stačí lseldovat na I- veteránu 350SV,
původně za 235, potom za 225,později - cena dohodou. Zřejmě nikdo 235 nebyl ochoten zaplatit,proto
je slevněná. [Monty] 23.09.2010 |
| Nevim co je na tom nezasvěcené stratové mazaní se použivalo v angli ve dvacatich letech, ve
třicatich letech tam meli skoro na všech mašinach oběžné.Tady stim přišla jawa až s 500 ohc.A co se
tice elektronu tak to snad nejní ani vyhoda.Přiznavam je lechči zhruba o třetinu než hliník ale
strašně koroduje sam vlastnim ohv a vim že to nejní vyhoda ale neštastny napad konstruktera. [Marek] 23.09.2010 |
| A je to tu zas. Alespoň kdyby to bylo trochu zasvěcené. Ztrátové mazání se v těch letech používalo
běžně. Podobnost s Arielem RH je ale hodně vzdálená (ano, obojí je OHV). V něčem ale byla jawa
přecejen pokroková -aspoň si to myslím. Elektronové kartery v té době určitě nebyly běžné. [Honza l] 23.09.2010 |
| Na jawe ohv nejní nic zajimaveho.Nema to ani obježné mazaní a jestě to je okopirované od anglie a
tady se to prodavá za takové dardy.S tači to porovnat se stejně starym arielem 350 OHV red
huntrem.At si každy udělá obrazek sám. [Marek] 23.09.2010 |
| To je jednoduché Stando. Prostě je o ně zájem a poptávka dělá cenu. I ty píšeš, že by se ti moc
líbila. Jinak jde podle převládajícího názoru o nejlepší produkční Jawu. [Honza l] 23.09.2010 |
| Zvlášního na nich není bohužel nic. [brody] 23.09.2010 |
| Mohu mít otázku ohledně 4taktních předválečných Jaw? proč jsou tak ceněny? Mám Jawy moc rád 350 ohv
by se mi moc líbila, ale za 300tis. ? Opravdu bych za tu cenu raději koupil Pragu a nebo třebas
levnějšího Peugeota, Terrota, Ariela a jiné.. Co je třeba na OHV tak zvláštního?? Díky [Standa_2] 23.09.2010 |
| Pan Zubek určitě umí. Jestli ale do popisu napsal, že jde zřejmě o nejstarší dochovalou Jawu.... ,
tak je to vědomý podvod a ke cti mu to neslouží. [Lada] 22.09.2010 |
| musím se pana Zubka zastat.......Ohledně této Jawy je možná pravdou že je poskládaná ale dobře
akorat ram s dobovou úpravou kterou mi renovátoři tak dobře známe na mnohých krásných 4taktech :).Já
sám jsem skládal dost motorek ale tak z 80% vraku tak se jednalo spíš o doskládání.K věci pan zubek
ma Jawu dokonale poskládanou ze starých dílú a sedí mu ty díly na rok výroby tak o čen tady pořák
píšete..... když si někdo poskládá péraka at už již dobře nebo nějaký bast (FJ třeba s komunistou
dohromady) tak je to špatně ale tato jawa je podle mě stejně ceněna právě proto,že má původní
díly,tak alespon je vidět kam až sahá závist....takové řeči běžte řešit někam jinam.....spousta z
vás tady z fora ma určitě nějaký nešvar na motocyklu z vlastní blbosti kterou udělal při
renovaci....Já napřed hodně čtu o modelu co mi stojí v dílně a až pak třeba kdyby to mělo trvat i
rok nebo dva se dávám do práce....místo toho bezcenýho žvanění bych rád viděl vaše renovace....... [kudas] 22.09.2010 |
| Ps.já nepovažuji,že stroj vyrobený za Masaryka byl upravovaný z dílů od bolševika jako dobovou
úpravu.Nehledě na režim je to dvacet let,to je jedna generace u lidí natož u motorek [jirka] 22.09.2010 |
| Já teda nevím jak někdo může dát takový prachy za tuctovou motorku,tím myslím jawa 350ohv,sv jako
takovou.Za ty peníze jsou dva lepší angláni.O daleko zajímavějších českých strojích
Premier,Orion,Praga a jiných se zde na foru vůbec nemluví.Pan Zubek má asi víc 350 ale zrovna tento
unikát co prodává není samotný pro něj dost dobrý,ale všechno má svého kupce tomu nezávidím.Zdravím [jirka] 21.09.2010 |
| Reakce pana Zubka pěkná, ale jestli je druhý vyrobený kus motorka, nebo jenom motor jsem se zase
nedočetl... [Pavel] 21.09.2010 |
| Nezlobte se, ale zapírat použité repliky, nebo tvrdit o motu poskládaném z posháněných dílů,
že je to původní dochovaný stroj je pořád stejná a obyčejná lež..... [sedivak] 21.09.2010 |
| Co na to pan Zubek? Jsem potěšen, když vidím jaká je na veteranforu najednou aktivita. Doufám, že až
bude chtít někdo poradit, bude aspoň třetinová. Pro Šediváka : nepleťte jablka a hrušky, pokud
jsou na motocyklu použity repliky, tak to samozřejmě každému zákazníkovi sdělím aniž by se na to sám
ptal, to ale není případ zmiňovaného stroje. Pro Jíru : nevím proč si myslíte, že většina
replik pochází ode mne, máme přece více výrobců (pánové Teplý, Daníšek), kteří jich vyrobili
několikanásobně více než já a v úplně jiné kvalitě. Pro CZ :pokud jste to vy pane Černý, tak
Vás považuji za opravdového odborníka a srdcaře, ale nevím zda je úplně dobře, jak píšete, si za
poslední peníz koupit vytouženou věc na úkor ostatních životních potřeb, bydlení atd. Takový fanda
zase nejsem a ani být nechci. Ta poslední věta vašeho příspěvku je velmi vtipná. To myslím vážně.
Pro Mícu : myslíte, že motocykly ode mne kupují výhradně ženy? Pro všechny : rád
Vaše příspěvky uvidím pod věcným tématem, mimo CZ jsem od nikoho z vás nic kloudného nečetl, snad se
to změní. [erik zubek] 21.09.2010 |
| co na to pan Zubek? [aldafiny] 21.09.2010 |
| Je prada jedno, když pan Zubek na Aukru takticky zamlčuje, že je motocykl sestavený z dílů a ne
originál takto dochovaný, což naopak tvrdí, tak je to normální podvod a zlodějina za kterou by se
slušný člověk měl stydět. A to nedávno v nějaké diskusi tvrdil, že zákazníka kupujícího od něho
motocykl vždy informuje o replikových dílech což by měl slušný prodávající podle něho vždy udělat.
Pravda je také, že když někdo umí výhodně nakoupit a výhodně prodat, tak budiž mu to přáno měl
by se, ale rozlišovat obchod od podvodu. [sedivak] 21.09.2010 |
| A nakonec to dopadne tak jako s těmi motocykly Čechie . .. jezdí jich víc, než jich vyrobili .
.. a jede se dál . .. [radek] 21.09.2010 |
| je pravda že tema replikama ty originály uplně zkurvili,každý kdo kupuje stroj nebo díly se ptá
jestli náhodou na tom není nějaká replika,dříve tomu tak nebylo a hlavně ty OHV a SV nebyli moc
vidět,teď ji má každý druhý,pana Zůbka tady považují za odborníka spíše takoví ty vlezdoprdelky [Jíra] 21.09.2010 |
| Tak to by se vam pane ZUBEK hodilo aby vám ještě lidi psali co je na té skládačce špatně.Za 1 když
je složený,není to dochovaný stroj,ale součástky.Ohánět se nějakou zvláštností není na místě.Z
tohoto obrázku vidím 2 věci chybně,a to upravu zadní části rámu nepovažuji za chybu,ale přirozenou
dobovou úpravu.Víte pane ZUBEK,on nikdo není dokonalý a neví všechno,ale vy jako těžký byznysmen se
k odborným znalostem pouze přiblížite,protože vaší prioritou je KOLIK!Ale skuteční znalci se
vytvářejí z řad milovníků značky,kteří do toho dají všechen volný čas aposlední peníze aby neco
získali.Posměšky že někdo na to má a někdo,jsou ubohé.Dost lidí vás bere jako odbor.i vám přejí k
svátku,je to směšné.Pánové chtělo by víc snahy,sebevědomí a výsledek se dostaví.Vyrábět repliku
něčeho,čeho je dostatek je pouze kšeft a ten kvete pouze když je odbyt.Pan Z.mi připadá po sestavení
dalšího výrobku,jako mladá maminka která je štastná že se jí narodil dědeček. [CZ] 21.09.2010 |
| Dobrý den pane Eriku, tak teda nevím jestli slovo zkurvená považujete za vulgární???? možná v
některých nevhodných chvílích to tak může vyznít ale před slovo replika je to slovo které tam přesně
dle mého názoru plným právem patří. Kdo měl tu čest vidět od Vás tyto rádoby napodobeniny asi ani
jiné slovo nejde použít.Vše dopilované, dozohýbané, nic nepasuje, jen aby se to blejskalo a trochu
vrčelo,je mi fakt upřimě jedno co si kdo koupí ale lituji ty kterým možná někdy docvakne že si
koupily za poměrně velký peníz z hlediska historie bezcenný kus železa rok výroby 20..výrobce Made
IN Zůbek a spol.Nashle Míca [Míca] 21.09.2010 |
| Míco chápu, že Vás irituje, že si dlážděním chodníku (dle vašeho slovníku předpokládám, že se
věnujete této nebo podobné profesi) na takový stroj nevyděláte. Holt závist si člověk musí
zasloužit, že? Díky za názor. [erik zubek] 20.09.2010 |
| Karle, když Jawám nerozumíte, tak jakou má podle vás váhu váš názor? [erik zubek] 20.09.2010 |
| sem lezou opravdu velcí chytráci jak tak koukám [Michal.V] 20.09.2010 |
| Tak nevím, Jawám až tak nerozumím, ale válec s hlavou na odkrytý ventil vypadá zcela jinak. [Karel] 20.09.2010 |
| No to je asi snad jedno kdo to má. Mohu tedy vědět i odpověd na druhou otázku, proč se tedy vyrábějí
a jsou častěji převodníky v poměru 1:1. [brumbik] 20.09.2010 |
| Dobrý den pane Eriku slovem dojebaná sem myslel zadní část a celkový vzhled motocyklu seskládaný
dohromady jen aby to na oko a první pohled nák vypadalo a vrčelo a souhlasím s názorem tisíckrát
lepší od Vás takový stroj než od Vás ty zkurvené repliky, co nemaj s veteránama a s historii vůbec
nic společného ale jak sem již psal je to každého věc co si kupuje.Zatim nashle Míca [Míca] 20.09.2010 |
| No podle mě je trochu zarážející věta cituji: jedinečná šance pořídit zřejmě nejstarší dochovanou
Jawu 350 OHV. Vzhledem k tomu, že se nejedná o originál původní stroj,ale o stroj seskládaný i když
z originál dílů.. po pravdě by tam mělo být nejstarší dochovaný motor. [FOGL] 20.09.2010 |
|  Podle mě je motorka (byť poskládaná) z původních dílů nesrovnatelně lepší jak replika. [JzK] 20.09.2010 |
| Můžete mi Míco napsat, co je na té "dojebané skládačce" špatně? [erik zubek] 20.09.2010 |
| Ted se ta skládačka draží na Aukru dneska ráno tam bylo 270tis,to je celkem slušná palba za
dojebanou skládačku ze všeho možného, je mi ale jasné že je to každého věc co kdo tam draží a co si
dražitel sám vydraží. [Míca] 20.09.2010 |
| je to komplet poskládaný po dílech [Jíra] 19.09.2010 |
| Poskladaná může být ...... [kudas] 19.09.2010 |
| Ten motocykl draží pan Zůbek,tak snad ví,co vlasní a prodává,jako odborník na motocykly JAWA 350 OHV
a SV! [Jára] 19.09.2010 |
|
|