MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 308472 příspěvků |7624 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 31 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly Jawa | Diskusní téma 23.1.2021 09:13  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jaký karburátor k Jawa 250 Speciál


 Chtěl bych poprosit o radu jaký sehnat karburátor k Jawa 250 Speciál (jaké mám všechny možnosti - od zenithu, amalu az po jikov). Mohl byste mi sem nekdo prosim napsat typy, abych nekoupil neco, co se tam ani nevejde? Vývod z motoru mám stejně jako na obrázku zde (http://www.i-veteran.cz/i nzerce/_foto.php?f=20/i-v eteran-cz-242020-DDyj37&a mp;m=0000242020). Skoro vubec tomu nerozumim, tak budu rad, za jakoukoliv radu. Diky moc predem. Petr    [petrhRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  Dobrý den, mám otázku. seřizujete na dvoušoupátkovém AMALU volnoběh šroubem bohatosti směsi při zvednutém malém šoupěti vzduchu nebo při spuštěném? Díky.    [Kel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2021
Odpověď  PS-ta 155 je tryska v celku,takže má tu dosedací plošku vyrobenou už ve vnitřku a ta je pak očíslovaná.    [ivošekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2016
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  trysky Amál    [ivošekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2016
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  K tomu obrázku jak je tam zakroužkovaný to vodítko jehly.Pokud je to tryska s vodítkem dohromady je očíslovaná.Pokud je dělená,tak jeočíslovaná ta malá co se našrubuje zespodu dovnitř.Čili jehla zavírá kuželem pouze tu malou spodní trysku .viz foto    [ivošekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2016
Odpověď  lze tam dát cokoliv z těchto, ale přesně je to nějak tak jak jsem napsal, případně + jehla jak píšete.    [srandista]   09.06.2016
Odpověď  to sou zase výpočty:)) na 500 je 105ka , ale ve skutečnosti je jen pro jeden válec 250ccm , nesaje pro oba najednou , u 350 je to tryska jak pro 175ccm , tedy v případě že to není v jednohupu , takže do tý speciálky bych se 105ky nebál a doladil to jehlou    [Mates]   09.06.2016
Odpověď  105ka je na OHC, 95ka bude optimál na 250ku    [srandista]   09.06.2016
Odpověď  Panove jakou trysku mam pouzit do perackyho karbecu co mam ve specialce 250? Ted tam mam 105ku a to je na 350 takze urcite spatne. Mam dat radeji 95 nebo 100?    [CIJOML]   09.06.2016
Odpověď  Pani,moze sa mi niekto pozriet na to cislo trysky?Dakujem    [ficuring]   24.05.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Este fotka pre lepsie vysvetlenie.    [ficuringRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2013
Odpověď  Arny,poslal som im velkost trysky (main jet) 110 a odpovedali ze este potrebuju velkost tej druhej trysky (needle jet).Pozrel som si ich zoznam suciastok na amalcarb stranke a je to ta vec do ktorej sa zasuva ihla.Hlavna tryska je ta pod nou (velkost 110).Ta co neviem jej cislo je ta vacsia (dlhsia).Ked som zadal "amal needle jet" na ebay tak mi ich zopar vyskocilo v roznych velkostiach.Neviem ako to lepsie opisat.Dik za pomoc.    [Ficuring]   19.05.2013
Odpověď  Je tam jen jedna tryska.    [arny]   19.05.2013
Odpověď  Arny,to je velkost hlavnej trysky ze?Nevies nahodou velkost tej do ktorej sa zasuva ihla od supatka?dik    [ficuring]   16.05.2013
Odpověď  Amal 276/011, velikost trysky 110.    [arny]   16.05.2013
Odpověď  Toby,dakujem za informacie.Keby niekto vedel to cislo trysky do ktorej sa zasuva ihla prosim napiste.diky    [ficuring]   12.05.2013
Odpověď  Koukal jsem na originál a jedinný označení mam na hlavním šoupátku a to 6/3. Jestli ti to pomůže, odměřil jsem alespon průměry tělesa. Vnitřní průměr k šoupátku 30,4mm, vnější průměr závitu k sání vzduchu 32mm (to se může lišit), vnější průměr závitu k sání benzínu 35mm, vnitřní průměr k připojení k motoru 28,6mm.    [toby]   11.05.2013
Odpověď  Toby-na amalcarb stranke je 76/011 popisany ako teleso karburatoru.Nehovori to vsak nic a konfiguracii tzn. velkosti obidvoch trysiek,velkost supatka a vyrez na nom.Mohol by som ta poprosit nakuknut dovnutra a napisat sem tieto hodnoty.Ked ti to tak dobre slape na ten karbes tak budeme mat istotu ze to tvoje zlozenie je spravne.Dik za pomoc    [ficuring]   08.05.2013
Odpověď  Já ho tam kupoval před rokem a nemůžu si ho vynachválit. Poslal jsem jim fotky originálu včetně popisu motorky a oni mě vytipovali 76/011. Stálo to celkem 324£. Je prakticky shodný s původním a motorka ted fakt šlape jak má.    [toby]   07.05.2013
Odpověď  Chlapi pozrel by sa mi niekto na tie cisla (rozmery),potrebujem to objednat.Dik    [ficuring]   06.05.2013
Odpověď  Jindro,nový nekupuj,tento dáme dohromady,vezmu si ho v Rovensku.Originál je originál.    [jwm]   03.05.2013
Odpověď  Diky za fotky,mohol by si prosim ta pozriet na trysku do ktorej sa zasuva ihla?Je na nej cislo ,nieco medzi 105 a 109.Takisto supatko by malo mat oznacenie napr 6/4 to znamena velkost 6 vyrez cislo 4.Dakujem.    [ficuring]   02.05.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mohu oměřit.    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.05.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Již jsem to jednou sem dával, toto je můj originál Amal, bohužel je dost vychozený, šel bych do nového, pokud by někdo objednával, přidal bych se a podílel se na přepravních nákladech.    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.05.2013
Odpověď  Ahoj,tak som sa konecne dopracoval k objednavke noveho karburatora od Amalcarb.Poslali mi odpoved ze potrebuju vediet velkosti trysiek a supatka aby mi to mohli vyskladat na objednavku.Kedze som Amal v zivote v ruke nemal tak vobec netusim ake su tam velkosti.Jedine viem ze je tam tryska velkost 110.mohol by prosim niekto poradit.Ked to vsetko uspesne dopadne mozem sem hodit presny popis karburatoru (obj.cisla) pripadne aj kopiu celeho emailovania s anglicanmi pre ostatnych co by radi objednavali novy karburator.dik za pomoc.    [ficuring]   30.04.2013
Odpověď  Martine, nechodím sem příliš často a není nic lehčího než si to naklikat v jejich eshopu a vidět i poštovné, pak najít někoho kdo to přiveze (UK mainland mají free of charge myslím), protože to poštovné je megamoc. Už si to nepamatuji a klikat to teď nemám čas, myslím, že to vyšlo na cca 7000, ale fakt už nevím, doporučuji ověřit.    [Petrh]   06.03.2012
Odpověď  Na kolik ten karburátor vychází, když bych ho chtěl objednat komplet????    [Martin M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2012
Odpověď  To, že neodpovídají na maily už jsem taky zjistil. :-) Uvažoval jsem o tom jejich katalogu, ale dávat 400 za poštovný se mi moc nechce. Obzvlášť jestli tam k tomu nic nebude. Pokud si budeš něco objednávat, nepřihodíš si ho k tomu? Já bych ho pak od Tebe koupil.    [toby]   06.03.2012
Odpověď  Detaily jsem řešil vždy s jejich sales podporou, která nestojí za nic, na některé maily neodpověděli často vůbec nebo s x denním zpožděním. To za lomítkem značí variantu plovákovky. Myslím, že na Jawu 250 Speciál má být 276AE/2DS (2DS je jediná plovákovka s horním plněním, kterou tam mají - aspoň co jsem viděl). Zrovna dneska nebo zítra si tam budu pár drobností na motorku objednávat.

Tohle je důležitá věta z jednoho emailu: We are able to supply the 276AE/1BE which is a stub fit carburetter without a flange, the photo on our web site is a generic photo and does not represent the product being sold.

Další info o sérii 276 i s fotkama, máte štěstí, že zrovna mám po pár měsících čas tu něco napsat:
http://www.britcycle.com/ products/276seriescarbs.h tm    [Petrh]   06.03.2012
Odpověď  Díky za odpovědi, mám ještě otázku k objednání na amalcarb.co.uk, proč zrovna označení 276AE/1BE? Např. 276AD/1J nebo 276AT/1BE mají stejný parametry. Jak se pozná jestli tenhle typ je s přírubou nebo spigot? Co ty čísla za 276 vlastně znamenají? Díky    [toby]   06.03.2012
Odpověď  Na své motorce 250 jsem měl karb. Gratzin se šroubovacím filtrem Jawa závit byl uvnitř filtru, někdo tam měl udělán přechod aby to mohl dát s karb dohromady (rozdílné závity) pak jsem na burze zahlédl verzi s objímkou. Ten závit měl podle soustružníka stoupání G25, protože mám karb Amal 276 se závitem soustružník mi udělal přechodku aby se to dalo spasovat. Na které typy patřil nebo modely ten s objímkou nebo závitem?    [Mirek]   10.02.2012
Odpověď  Ešte pre Tobyho, alebo ostatných čo majú predvojnové Jawy, alebo iné stroje s Amalmi.Ak nepozháňate niečo na burze, tie sú väčšinou, vybehané a vydraté, nelamentujte, skúste rakúsku stránku. - britisch only austria: Tam nájdete aj nové aj staré, aj s dielmi. Môžete porovnať ceny. Z vlastnej skúsenosti, môžem napísať, že ladiť 2-takt je ťažšie ako 4-takt. A s tryskami, tie čísla berte len ako orientačné hodnoty. Benzín v dobe 30-tych rokov bol viac petrolej ako benzín, ktorý poznáme dnes. To znamená, že bol, "slabší, menej výkonný",menej výhrevný, tak preto v súčasnej dobe treba tie motory ladiť "na chod, ladnosť, plynulosť" a nie na čísla, čo sú uvedené v starých návodoch na obsluhu, resp.treba tieto hodnoty brať s rezervou. Veľa zdaru.    [Dudo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2012
Odpověď  Toby ahoj,
skús si pozháňať /napr.na burze/ katalóg nhr.dielov od špeciálky a k tomu návod na údržbu od špeciálky. Zásada platí, že priemery vstupu sania do válca, al.kartra /alebo hlavy u 4-taktu/ musí byť rovnaký ako priemer výstupu z karb. 276 je cca 1".Tryska by mohla byť 100-110. t.j 1,0-1,0 mm. Pozor treba dať ak sa niekde dočítaš iný rozmer, ten by mohol byť v prietočnosti. Keď budeš motor ladiť,treba si uvedomiť,že tryska určuje výkon motora cca od 2/3 do max. otvorenia šupátka. Na voľnobeh, prechod pri otváraní šupátka a chod motora má vplyv výška hladiny v plav.komore,poloha ihly, výrez na šupátku-šikmá hrana,voľnobežný systém karb. ak ho má. A samozrejme to čo tu je málo, alebo vôbec nie je spomínané, PRIEMER emulznej trubky. Ten by mal byť cca o 0,1 mm väčší ako je priemer ihly.    [Dudo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2012
Odpověď  Vyzkoušej pana Aleše Daniela, koupil jsem od něj Villiers MKII i MKIII oba original
kompletní nově zrenovované včetně filtru. Nové šoupě atd. Opravuje kveškeré karburátory. Kontakt pohledej někde nanetu.    [Alph]   05.01.2012
Odpověď  Ahoj nevíte prosim o někom kdo vyrábí tělo karburátoru villiers?? Nebo někoho kdo by ho měl origo?? Sháním ho už hrozně dlouho ale nikde nic. Za případné odpovědi díky    [Z]   05.01.2012
Odpověď  Toby, nevím zda je to stížnost nebo prosba o pomoc. Koukal jsem na jejich web, těleso 276-011 tam mají, ale bez ceny, takže není jisté zda ho vůbec vyrábějí. Jinak potřebuješ spigot mounting, left hand alignment body, ovšem nevím velikosti děr, tedy vstup/výstup. Podle obrázku hádám, že by Ti stačilo těleso, jet block a šoupě.... (Při 1 1/16" by to odpovídalo 276/125R; pro 1" tu left hand alignment nevidět a pro 15/16" taky ne...)    [Pepa]   28.12.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, už půl roku se snažím objednat z anglie Amal, ale je s nima hrozná domluva. V katalogu jich mají spoustu, ale podle toho čísla co tam mají nepoznam skoro nic. Na karburátoru mam 276-011 A.    [toby]   16.12.2011
Odpověď  Dakujem arny!    [ficuring] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.08.2011
Odpověď  Amal 276/011, tryska 110.    [arny]   26.08.2011
Odpověď  Ahoj,vsimol som si ze par ludi sa to uz par krat pytalo ale nikto neodpovedal.Tak teda este raz pre vas co mate Amal karburator a ide vam to s nim pekne,mohli by ste sem napisat cisla trysiek prosim?Budem objednavat novy Amal a asi budem musiet objednat podla velkosti trysiek.Taktiez ak mate priemery prirub (strana od motora a od filtra) to by tiez pomohlo.Dik moc.    [ficuring] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.08.2011
Odpověď  Co prosím použít za karburátor na speciálku 175 srcovka z roku 1946? Asi JIKOV ale jaký?    [vokac]   14.08.2011
Odpověď  a jaký číslo má karburator na péraka?? Mám doma 2926 a 2922. Vím, že se liší jen průměrech difuzoru a nejspíš tryskách, ale chci vědět s kterým to pojede nejlíp.    [Martin M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.08.2011
Odpověď  Otázka byla jestli to pojede na péráckej karburátor, takže tim potvrzuju, že na ně jezdí téměř vše a když je nevyběhanej tak i velice pěkně.    [mara]   02.08.2011
Odpověď  Pro Mara - to je jako kdybych napsal, že na předválečné Jawě mám i jiný motor a chodí to na něj líp než na původní...    [Honza]   01.08.2011
Odpověď  Na všech předválečnejch Jawách a i na jinejch čtyrtaktech mám pérácký karburátory a chodí to na ně líp než na původní.    [mara]   31.07.2011
Odpověď  Ja mam doma prave 2922, myslite , že to sním pojede??? 8000kc je fakt moc, kdyz novy Amal vyjde na 9000kc.    [Martin M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2011
Odpověď  8000 je cena mimo realitu. Graetziny chodej na aukru okolo 3500. Je to klasickej 2924 karbec. Tryskovani z hlavy nevim.    [CIJOML]   31.07.2011
Odpověď  Karburátor Graetzin Ke 22/64,malá plovákovka vrchní plnění pro jawa special od výr. č. 860001 r.v.1939.Dej email pošlu ti fota    [Standa]   30.07.2011
Odpověď  [CIJOML] Mohl bys mi napsat přesný typ toho karburatoru a jaky tam maš trysky prosím??    [Martin M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.07.2011
Odpověď  Zdravím mám volný karburátor gratzin 22/64 na předválečnou jawu 250 special a jawu duplex ,bez filtru původní super stav cena 8000kč ,budeli zájem pošlu fota standa    [standa]   30.07.2011
Odpověď  [CIJOML] A jak to sním jezdí??    [Martin M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.07.2011
Odpověď  ja tam mam karbec z peraka.    [CIJOML]   30.07.2011
Odpověď  Pro Rodona: prosím Tě mohl by ses zeptat na plovákovou komoru Amal plnění horem průměr 38 mm ? Díky moc novot.x@seznam.cz    [Honza]   30.07.2011
Odpověď  jaký karburator by šel dat na specialku, dočasně než seženu ten co tam má byt..    [Martin M] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.07.2011
Odpověď  Zdravím pánové ,čtu tady diskuzi ,a sleduju ,že je třeba něco objednávat z anglie ?....bydlím v anglii,kousek od Londonu ...jestli by se Vám nějak hodila moje služba...klidně napište:)    [Rodon]   16.05.2011
Odpověď  Mužete sem, Vy co jste kupovali karburátor pres Amalcarb.co.uk napsat jak jste jim popsali, jaký karburátor přesně chcete? Klidně v angličtině pokud to budete kopírovat z mailu. Chci od nich karburátor objednat, ale nevím co vše jim popsat abych na něco důležitého nezapoměl. Děkuji    [david]   11.05.2011
Odpověď  jo, přesně tam jsem si ho kupoval (viz odpověď Pepy, na faktuře mám 234 liber včetně VAT (DPH), takže to nestálo 9000, ale míň), ale neplatil jsem poštovné z UK do CR, protože jsem si to nechal zadara poslat ke kámošovi v UK, který tam bydlel a pak mi to přivezl, to by bylo docela drahé a stojí to pokud si to dobře pamatuji cca 20-30 liber.    [petrh] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.05.2011
Odpověď  http://www.amalcarb.co.uk /    [Taky Petr]   10.05.2011
Odpověď  Mirku, celé mne to stálo cca 9 tisíc včetně dopravy (bez filtru), má plnění spodem, což je trochu netypické, ale podle obrázku v manuálu to tam má být tak správně. Vypadá krásně a jsem rád, že mám originál od původního výrobce, který je vyrobený teď a ne před x lety, takže s ním nečekám žádné problémy. Žádná replika. Jen je to prostě nový :) a krásný. Mimochodem, kdo by chtěl plnění vrchem, co vím, tak tam bylo také, tak není problém u té firmy upravit v objednávce zadání a oni ji upraví a pošlou jak chce zákazník.    [petrh] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.05.2011
Odpověď  Petře, nebo někdo jiný kdo jste kupovali ten karburátor Amal máte nějaké zkušenosti? Byl to ten typ na 250tku Jawu, tak jak je potřeba? Kolik to celé stálo? Já viděl na burze v chotusicích u jednoho výrobce replik co dělá řídítka ajiné, že nabízí i karburátory celé v chromu asi replika nevíte o jejich původu něco. Já mám na 250tce gratzin 20/55 a nic moc    [Mirek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.05.2011
Odpověď  Tak mi z amal.co.uk napsali:
We are able to supply the 276AE/1BE which is a stub fit carburetter without a flange, the photo on our web site is a generic photo and does not represent the product being sold. The carburetter is in stock at present at £199.95 plus delivery and VAT.

Coz znamena, ze neni potreba se desit priruby, ktera u tohoto typu neni, to jen oni maji u roznych karburatoru stejnou (povetsinou blbou fotku). Vzhledem k tomu, ze z Nemecka je to i s postovnym do Drazdan (332 EUR) a do CR (339 EUR) - to je ten karbec za 324 EUR. a Z Anglie 200 liber, a poslani po Anglii snad i zdarma, tak jdu do Anglie (maji tam nejake hmotnostni a cenove limity a myslim, ze tenhle to splnuje oboje).    [Petr]   14.12.2010
Odpověď  Už jsem se tam povrtal, našel součástky a na tělo karburátoru to fakt neukazuje číslo jako ostatní souč.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2010
Odpověď  Jirko, žes to ty, tak jsem se díval a těleso karburátoru na objímku s 1" dírou nabízejí. Nedá se přímo navolit jako těleso k níže uvedenému karburátoru 276AE/1BE, ale myslím, že by se s nimi dalo domluvit.    [Pepa]   27.11.2010
Odpověď  pepa: neumím anglicky ani pozdravit.... :-/    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2010
Odpověď  Jirko ze z Plzně - rač se trochu obtěžovat, mají tam takový pěkný konfigurátor, takže si můžeš z dílů, které nabízejí sestavit prakticky libovolnou konfiguraci těles, komor, trysek etc.    [Pepa]   27.11.2010
Odpověď  diky za tip!    [Petr]   27.11.2010
Odpověď  pepa: mají taky karbec na Speciálku? Ten na odkazu je s přírubou...    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2010
Odpověď  Když už repliku, tak proč ji nekoupíte přímo u výrobce?

http://www.amalcarb.co.uk /ProductSearchResults.asp x?SearchTerm=276AE/1BE

GBP 200 mi nepřije jako špatná cena....    [Pepa]   27.11.2010
Odpověď  jo, jen si dejte pozor na postovne, na vetsine tech webu nejsou dopredu schopni rici kolik bude postovne, kvuli objemu a hmotnosti, bud si po nemecku ke kamosovi nehcam poslat ten nemecky za 300 eur nebo k jinemu kamosovi ten britsky za 250 liber a oni by mi to pivezli (proste at je postovne co nejnizsi a neslo to skrz hranice), ale jeste to musim promyslet a primo zkusit vykomunikovat s temi firmami.    [Petr]   24.11.2010
Odpověď  a to jeste nevim kde a jak sehnat k tomu Amalu filtr. neporadil byste nekdo prosim? podle ceho poznat zda dany filtr tam patri nebo ne...proste abych vedel zda ho koupit nebo ne, kdyz uvidim filtr v bedne u nekoho na burze...
diky moc predem    [Petr]   24.11.2010
Odpověď  http://www.britcycle.com/ products/691/691_series.h tm
tusim, ze vysel na 7500,- bez postovneho

http://www.glm-british-mo torcycles.de/Produkte.php
296 EUR, nemecko, do tohoto asi pujdu...ale musim nejdriv podle cisla motoru overit, zda tam AMAL vubec ma byt...

http://www.britcycle.com/ products/276seriescarbs.h tm

http://www.burtonbikebits .net/Amal.pdf
- 250 liber

http://www.who-sells-it.c om/cy/british-cycle-suppl y-company-4160/parts-and- accesssories-for-pre1988- british-motorcycles-20367 /page-120.html

http://www.vintage-motorc ycle.com/index.php?langua ge=en&site=4&pid= 164
325 EUR, rakousko
-----
jako v cizine je toho mraky, ale porad si nejsem jisty, zda tenhle amal byl jediny co se tam montoval, resp. nevite nekdo jestli se Zenithy nedelaji v replice? google tohle konkretne moc najit neumi protoze si to plete s necim jinym.

Prosim mrknete jeste nekdo na svuj karburator jaky mate, a jaky tam je typ, jo za gretzina diky, taky se po nem podivam, jde mi hlavne o to co na buzach hledat,ale mozna se ta replika fakt vyplati, aspon by mohla tesnit a tak......    [Petr]   24.11.2010
Odpověď  No myslím, že už se to tu někde psalo o karburátoru Graetzin 22/64
na Jawě 250 Specál,
kterého po roce 1939 nahradil Jikov 2424, kterým byly osazovány i jiné
250-ky jiných značek.    [radek]   24.11.2010
Odpověď  Petr- kde ho vyrábí v replice ?    [Mirek F.]   24.11.2010
Odpověď  Diky za tip na ten 276AE/1BE, sice v replice stoji 325 EUR, ale aspon uz vim co sehnat, teda kdyz nesezenu nic jineho - rad bych origos puvodni a ne tenhle novy (ale kdyztak aspon neco). Nevite nekdo jake Zenithy nebo Gratziny se tam davaly? Diky moc za jakykoliv dalsi tip.    [Petr]   24.11.2010
Odpověď  Nevíte někodo od jakého vyrobce k patří AMALU filtr, jestli JAWA nebo AMAL nebo jiný....?    [daniel]   23.11.2010
Odpověď  Já mam na Amalu 276AE/1BE ale sháněl sem ho skoro rok takže nevim jestli ho seženete...    [Mirek F.]   23.11.2010
Odpověď  Já bych se potřeboval dovědět to sámé.Tedy přesné označení karburátoru AMAL na JAWA 250Speciál r.v.1938,7.série!Díky    [Jára]   23.11.2010
Odpověď  no, popravde mi to moc nepomohlotam je vse co uz vim, ze mam Jawa 250 Special s prirubovym motorem a razenim primo ze spojky (ne v kulise), takze je to ten prvni model Specialky, cemuz napovida i cinovana nadrz s napisem Jawa. V prehledu na tom webu bohuzel nic blizsiho o karburatorech neni, jen znacky, ktere je vyrabely. Ja bych potreboval typova oznaceni a pripadne dalsi tech. udaje podle kterych jasne poznam, ze kupuji karburator, ktery k te motorce patri. Nicmene diky za snahu poradit.    [petrh] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2010
Odpověď  Snad ti to pomuže:
http://fj-jawa.wz.cz/JAWA /250_sp.html#    [piila_u2]   23.11.2010
 Přidat odpověď   (78) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006