| Dobrý den, mám otázku. seřizujete na dvoušoupátkovém AMALU volnoběh šroubem bohatosti směsi při zvednutém malém šoupěti vzduchu nebo při spuštěném? Díky. [Kel] 06.01.2021 |
| PS-ta 155 je tryska v celku,takže má tu dosedací plošku vyrobenou už ve vnitřku a ta je pak očíslovaná. [ivošek] 10.06.2016 |
|   trysky Amál [ivošek] 10.06.2016 |
|   K tomu obrázku jak je tam zakroužkovaný to vodítko jehly.Pokud je to tryska s vodítkem dohromady je očíslovaná.Pokud je dělená,tak jeočíslovaná ta malá co se našrubuje zespodu dovnitř.Čili jehla zavírá kuželem pouze tu malou spodní trysku .viz foto [ivošek] 10.06.2016 |
| lze tam dát cokoliv z těchto, ale přesně je to nějak tak jak jsem napsal, případně + jehla jak píšete. [srandista] 09.06.2016 |
| to sou zase výpočty:)) na 500 je 105ka , ale ve skutečnosti je jen pro jeden válec 250ccm , nesaje pro oba najednou , u 350 je to tryska jak pro 175ccm , tedy v případě že to není v jednohupu , takže do tý speciálky bych se 105ky nebál a doladil to jehlou [Mates] 09.06.2016 |
| 105ka je na OHC, 95ka bude optimál na 250ku [srandista] 09.06.2016 |
| Panove jakou trysku mam pouzit do perackyho karbecu co mam ve specialce 250? Ted tam mam 105ku a to je na 350 takze urcite spatne. Mam dat radeji 95 nebo 100? [CIJOML] 09.06.2016 |
| Pani,moze sa mi niekto pozriet na to cislo trysky?Dakujem [ficuring] 24.05.2013 |
|  Este fotka pre lepsie vysvetlenie. [ficuring] 19.05.2013 |
| Arny,poslal som im velkost trysky (main jet) 110 a odpovedali ze este potrebuju velkost tej druhej trysky (needle jet).Pozrel som si ich zoznam suciastok na amalcarb stranke a je to ta vec do ktorej sa zasuva ihla.Hlavna tryska je ta pod nou (velkost 110).Ta co neviem jej cislo je ta vacsia (dlhsia).Ked som zadal "amal needle jet" na ebay tak mi ich zopar vyskocilo v roznych velkostiach.Neviem ako to lepsie opisat.Dik za pomoc. [Ficuring] 19.05.2013 |
| Je tam jen jedna tryska. [arny] 19.05.2013 |
| Arny,to je velkost hlavnej trysky ze?Nevies nahodou velkost tej do ktorej sa zasuva ihla od supatka?dik [ficuring] 16.05.2013 |
| Amal 276/011, velikost trysky 110. [arny] 16.05.2013 |
| Toby,dakujem za informacie.Keby niekto vedel to cislo trysky do ktorej sa zasuva ihla prosim napiste.diky [ficuring] 12.05.2013 |
| Koukal jsem na originál a jedinný označení mam na hlavním šoupátku a to 6/3. Jestli ti to pomůže, odměřil jsem alespon průměry tělesa. Vnitřní průměr k šoupátku 30,4mm, vnější průměr závitu k sání vzduchu 32mm (to se může lišit), vnější průměr závitu k sání benzínu 35mm, vnitřní průměr k připojení k motoru 28,6mm. [toby] 11.05.2013 |
| Toby-na amalcarb stranke je 76/011 popisany ako teleso karburatoru.Nehovori to vsak nic a konfiguracii tzn. velkosti obidvoch trysiek,velkost supatka a vyrez na nom.Mohol by som ta poprosit nakuknut dovnutra a napisat sem tieto hodnoty.Ked ti to tak dobre slape na ten karbes tak budeme mat istotu ze to tvoje zlozenie je spravne.Dik za pomoc [ficuring] 08.05.2013 |
| Já ho tam kupoval před rokem a nemůžu si ho vynachválit. Poslal jsem jim fotky originálu včetně popisu motorky a oni mě vytipovali 76/011. Stálo to celkem 324£. Je prakticky shodný s původním a motorka ted fakt šlape jak má. [toby] 07.05.2013 |
| Chlapi pozrel by sa mi niekto na tie cisla (rozmery),potrebujem to objednat.Dik [ficuring] 06.05.2013 |
| Jindro,nový nekupuj,tento dáme dohromady,vezmu si ho v Rovensku.Originál je originál. [jwm] 03.05.2013 |
| Diky za fotky,mohol by si prosim ta pozriet na trysku do ktorej sa zasuva ihla?Je na nej cislo ,nieco medzi 105 a 109.Takisto supatko by malo mat oznacenie napr 6/4 to znamena velkost 6 vyrez cislo 4.Dakujem. [ficuring] 02.05.2013 |
|  Mohu oměřit. [Drahonovsky] 02.05.2013 |
|  Již jsem to jednou sem dával, toto je můj originál Amal, bohužel je dost vychozený, šel bych do nového, pokud by někdo objednával, přidal bych se a podílel se na přepravních nákladech. [Drahonovsky] 02.05.2013 |
| Ahoj,tak som sa konecne dopracoval k objednavke noveho karburatora od Amalcarb.Poslali mi odpoved ze potrebuju vediet velkosti trysiek a supatka aby mi to mohli vyskladat na objednavku.Kedze som Amal v zivote v ruke nemal tak vobec netusim ake su tam velkosti.Jedine viem ze je tam tryska velkost 110.mohol by prosim niekto poradit.Ked to vsetko uspesne dopadne mozem sem hodit presny popis karburatoru (obj.cisla) pripadne aj kopiu celeho emailovania s anglicanmi pre ostatnych co by radi objednavali novy karburator.dik za pomoc. [ficuring] 30.04.2013 |
| Martine, nechodím sem příliš často a není nic lehčího než si to naklikat v jejich eshopu a vidět i poštovné, pak najít někoho kdo to přiveze (UK mainland mají free of charge myslím), protože to poštovné je megamoc. Už si to nepamatuji a klikat to teď nemám čas, myslím, že to vyšlo na cca 7000, ale fakt už nevím, doporučuji ověřit. [Petrh] 06.03.2012 |
| Na kolik ten karburátor vychází, když bych ho chtěl objednat komplet???? [Martin M] 06.03.2012 |
| To, že neodpovídají na maily už jsem taky zjistil. :-) Uvažoval jsem o tom jejich katalogu, ale dávat 400 za poštovný se mi moc nechce. Obzvlášť jestli tam k tomu nic nebude. Pokud si budeš něco objednávat, nepřihodíš si ho k tomu? Já bych ho pak od Tebe koupil. [toby] 06.03.2012 |
| Detaily jsem řešil vždy s jejich sales podporou, která nestojí za nic, na některé maily neodpověděli často vůbec nebo s x denním zpožděním. To za lomítkem značí variantu plovákovky. Myslím, že na Jawu 250 Speciál má být 276AE/2DS (2DS je jediná plovákovka s horním plněním, kterou tam mají - aspoň co jsem viděl). Zrovna dneska nebo zítra si tam budu pár drobností na motorku objednávat. Tohle je důležitá věta z jednoho emailu: We are able to supply the 276AE/1BE which is a stub fit carburetter without a flange, the photo on our web site is a generic photo and does not represent the product being sold. Další info o sérii 276 i s fotkama, máte štěstí, že zrovna mám po pár měsících čas tu něco napsat: http://www.britcycle.com/ products/276seriescarbs.h tm [Petrh] 06.03.2012 |
| Díky za odpovědi, mám ještě otázku k objednání na amalcarb.co.uk, proč zrovna označení 276AE/1BE? Např. 276AD/1J nebo 276AT/1BE mají stejný parametry. Jak se pozná jestli tenhle typ je s přírubou nebo spigot? Co ty čísla za 276 vlastně znamenají? Díky [toby] 06.03.2012 |
| Na své motorce 250 jsem měl karb. Gratzin se šroubovacím filtrem Jawa závit byl uvnitř filtru, někdo tam měl udělán přechod aby to mohl dát s karb dohromady (rozdílné závity) pak jsem na burze zahlédl verzi s objímkou. Ten závit měl podle soustružníka stoupání G25, protože mám karb Amal 276 se závitem soustružník mi udělal přechodku aby se to dalo spasovat. Na které typy patřil nebo modely ten s objímkou nebo závitem? [Mirek] 10.02.2012 |
| Ešte pre Tobyho, alebo ostatných čo majú predvojnové Jawy, alebo iné stroje s Amalmi.Ak nepozháňate niečo na burze, tie sú väčšinou, vybehané a vydraté, nelamentujte, skúste rakúsku stránku. - britisch only austria: Tam nájdete aj nové aj staré, aj s dielmi. Môžete porovnať ceny. Z vlastnej skúsenosti, môžem napísať, že ladiť 2-takt je ťažšie ako 4-takt. A s tryskami, tie čísla berte len ako orientačné hodnoty. Benzín v dobe 30-tych rokov bol viac petrolej ako benzín, ktorý poznáme dnes. To znamená, že bol, "slabší, menej výkonný",menej výhrevný, tak preto v súčasnej dobe treba tie motory ladiť "na chod, ladnosť, plynulosť" a nie na čísla, čo sú uvedené v starých návodoch na obsluhu, resp.treba tieto hodnoty brať s rezervou. Veľa zdaru. [Dudo] 05.01.2012 |
| Toby ahoj, skús si pozháňať /napr.na burze/ katalóg nhr.dielov od špeciálky a k tomu návod na údržbu od špeciálky. Zásada platí, že priemery vstupu sania do válca, al.kartra /alebo hlavy u 4-taktu/ musí byť rovnaký ako priemer výstupu z karb. 276 je cca 1".Tryska by mohla byť 100-110. t.j 1,0-1,0 mm. Pozor treba dať ak sa niekde dočítaš iný rozmer, ten by mohol byť v prietočnosti. Keď budeš motor ladiť,treba si uvedomiť,že tryska určuje výkon motora cca od 2/3 do max. otvorenia šupátka. Na voľnobeh, prechod pri otváraní šupátka a chod motora má vplyv výška hladiny v plav.komore,poloha ihly, výrez na šupátku-šikmá hrana,voľnobežný systém karb. ak ho má. A samozrejme to čo tu je málo, alebo vôbec nie je spomínané, PRIEMER emulznej trubky. Ten by mal byť cca o 0,1 mm väčší ako je priemer ihly. [Dudo] 05.01.2012 |
| Vyzkoušej pana Aleše Daniela, koupil jsem od něj Villiers MKII i MKIII oba original kompletní nově zrenovované včetně filtru. Nové šoupě atd. Opravuje kveškeré karburátory. Kontakt pohledej někde nanetu. [Alph] 05.01.2012 |
| Ahoj nevíte prosim o někom kdo vyrábí tělo karburátoru villiers?? Nebo někoho kdo by ho měl origo?? Sháním ho už hrozně dlouho ale nikde nic. Za případné odpovědi díky [Z] 05.01.2012 |
| Toby, nevím zda je to stížnost nebo prosba o pomoc. Koukal jsem na jejich web, těleso 276-011 tam mají, ale bez ceny, takže není jisté zda ho vůbec vyrábějí. Jinak potřebuješ spigot mounting, left hand alignment body, ovšem nevím velikosti děr, tedy vstup/výstup. Podle obrázku hádám, že by Ti stačilo těleso, jet block a šoupě.... (Při 1 1/16" by to odpovídalo 276/125R; pro 1" tu left hand alignment nevidět a pro 15/16" taky ne...) [Pepa] 28.12.2011 |
|  Ahoj, už půl roku se snažím objednat z anglie Amal, ale je s nima hrozná domluva. V katalogu jich mají spoustu, ale podle toho čísla co tam mají nepoznam skoro nic. Na karburátoru mam 276-011 A. [toby] 16.12.2011 |
| Dakujem arny! [ficuring] 26.08.2011 |
| Amal 276/011, tryska 110. [arny] 26.08.2011 |
| Ahoj,vsimol som si ze par ludi sa to uz par krat pytalo ale nikto neodpovedal.Tak teda este raz pre vas co mate Amal karburator a ide vam to s nim pekne,mohli by ste sem napisat cisla trysiek prosim?Budem objednavat novy Amal a asi budem musiet objednat podla velkosti trysiek.Taktiez ak mate priemery prirub (strana od motora a od filtra) to by tiez pomohlo.Dik moc. [ficuring] 26.08.2011 |
| Co prosím použít za karburátor na speciálku 175 srcovka z roku 1946? Asi JIKOV ale jaký? [vokac] 14.08.2011 |
| a jaký číslo má karburator na péraka?? Mám doma 2926 a 2922. Vím, že se liší jen průměrech difuzoru a nejspíš tryskách, ale chci vědět s kterým to pojede nejlíp. [Martin M] 06.08.2011 |
| Otázka byla jestli to pojede na péráckej karburátor, takže tim potvrzuju, že na ně jezdí téměř vše a když je nevyběhanej tak i velice pěkně. [mara] 02.08.2011 |
| Pro Mara - to je jako kdybych napsal, že na předválečné Jawě mám i jiný motor a chodí to na něj líp než na původní... [Honza] 01.08.2011 |
| Na všech předválečnejch Jawách a i na jinejch čtyrtaktech mám pérácký karburátory a chodí to na ně líp než na původní. [mara] 31.07.2011 |
| Ja mam doma prave 2922, myslite , že to sním pojede??? 8000kc je fakt moc, kdyz novy Amal vyjde na 9000kc. [Martin M] 31.07.2011 |
| 8000 je cena mimo realitu. Graetziny chodej na aukru okolo 3500. Je to klasickej 2924 karbec. Tryskovani z hlavy nevim. [CIJOML] 31.07.2011 |
| Karburátor Graetzin Ke 22/64,malá plovákovka vrchní plnění pro jawa special od výr. č. 860001 r.v.1939.Dej email pošlu ti fota [Standa] 30.07.2011 |
| [CIJOML] Mohl bys mi napsat přesný typ toho karburatoru a jaky tam maš trysky prosím?? [Martin M] 30.07.2011 |
| Zdravím mám volný karburátor gratzin 22/64 na předválečnou jawu 250 special a jawu duplex ,bez filtru původní super stav cena 8000kč ,budeli zájem pošlu fota standa [standa] 30.07.2011 |
| [CIJOML] A jak to sním jezdí?? [Martin M] 30.07.2011 |
| ja tam mam karbec z peraka. [CIJOML] 30.07.2011 |
| Pro Rodona: prosím Tě mohl by ses zeptat na plovákovou komoru Amal plnění horem průměr 38 mm ? Díky moc novot.x@seznam.cz [Honza] 30.07.2011 |
| jaký karburator by šel dat na specialku, dočasně než seženu ten co tam má byt.. [Martin M] 26.07.2011 |
| Zdravím pánové ,čtu tady diskuzi ,a sleduju ,že je třeba něco objednávat z anglie ?....bydlím v anglii,kousek od Londonu ...jestli by se Vám nějak hodila moje služba...klidně napište:) [Rodon] 16.05.2011 |
| Mužete sem, Vy co jste kupovali karburátor pres Amalcarb.co.uk napsat jak jste jim popsali, jaký karburátor přesně chcete? Klidně v angličtině pokud to budete kopírovat z mailu. Chci od nich karburátor objednat, ale nevím co vše jim popsat abych na něco důležitého nezapoměl. Děkuji [david] 11.05.2011 |
| jo, přesně tam jsem si ho kupoval (viz odpověď Pepy, na faktuře mám 234 liber včetně VAT (DPH), takže to nestálo 9000, ale míň), ale neplatil jsem poštovné z UK do CR, protože jsem si to nechal zadara poslat ke kámošovi v UK, který tam bydlel a pak mi to přivezl, to by bylo docela drahé a stojí to pokud si to dobře pamatuji cca 20-30 liber. [petrh] 11.05.2011 |
| Mirku, celé mne to stálo cca 9 tisíc včetně dopravy (bez filtru), má plnění spodem, což je trochu netypické, ale podle obrázku v manuálu to tam má být tak správně. Vypadá krásně a jsem rád, že mám originál od původního výrobce, který je vyrobený teď a ne před x lety, takže s ním nečekám žádné problémy. Žádná replika. Jen je to prostě nový :) a krásný. Mimochodem, kdo by chtěl plnění vrchem, co vím, tak tam bylo také, tak není problém u té firmy upravit v objednávce zadání a oni ji upraví a pošlou jak chce zákazník. [petrh] 10.05.2011 |
| Petře, nebo někdo jiný kdo jste kupovali ten karburátor Amal máte nějaké zkušenosti? Byl to ten typ na 250tku Jawu, tak jak je potřeba? Kolik to celé stálo? Já viděl na burze v chotusicích u jednoho výrobce replik co dělá řídítka ajiné, že nabízí i karburátory celé v chromu asi replika nevíte o jejich původu něco. Já mám na 250tce gratzin 20/55 a nic moc [Mirek1] 10.05.2011 |
| Tak mi z amal.co.uk napsali: We are able to supply the 276AE/1BE which is a stub fit carburetter without a flange, the photo on our web site is a generic photo and does not represent the product being sold. The carburetter is in stock at present at £199.95 plus delivery and VAT. Coz znamena, ze neni potreba se desit priruby, ktera u tohoto typu neni, to jen oni maji u roznych karburatoru stejnou (povetsinou blbou fotku). Vzhledem k tomu, ze z Nemecka je to i s postovnym do Drazdan (332 EUR) a do CR (339 EUR) - to je ten karbec za 324 EUR. a Z Anglie 200 liber, a poslani po Anglii snad i zdarma, tak jdu do Anglie (maji tam nejake hmotnostni a cenove limity a myslim, ze tenhle to splnuje oboje). [Petr] 14.12.2010 |
| Už jsem se tam povrtal, našel součástky a na tělo karburátoru to fakt neukazuje číslo jako ostatní souč. [Jirka.PLZEN] 27.11.2010 |
| Jirko, žes to ty, tak jsem se díval a těleso karburátoru na objímku s 1" dírou nabízejí. Nedá se přímo navolit jako těleso k níže uvedenému karburátoru 276AE/1BE, ale myslím, že by se s nimi dalo domluvit. [Pepa] 27.11.2010 |
| pepa: neumím anglicky ani pozdravit.... :-/ [Jirka.PLZEN] 27.11.2010 |
| Jirko ze z Plzně - rač se trochu obtěžovat, mají tam takový pěkný konfigurátor, takže si můžeš z dílů, které nabízejí sestavit prakticky libovolnou konfiguraci těles, komor, trysek etc. [Pepa] 27.11.2010 |
| diky za tip! [Petr] 27.11.2010 |
| pepa: mají taky karbec na Speciálku? Ten na odkazu je s přírubou... [Jirka.PLZEN] 27.11.2010 |
| jo, jen si dejte pozor na postovne, na vetsine tech webu nejsou dopredu schopni rici kolik bude postovne, kvuli objemu a hmotnosti, bud si po nemecku ke kamosovi nehcam poslat ten nemecky za 300 eur nebo k jinemu kamosovi ten britsky za 250 liber a oni by mi to pivezli (proste at je postovne co nejnizsi a neslo to skrz hranice), ale jeste to musim promyslet a primo zkusit vykomunikovat s temi firmami. [Petr] 24.11.2010 |
| a to jeste nevim kde a jak sehnat k tomu Amalu filtr. neporadil byste nekdo prosim? podle ceho poznat zda dany filtr tam patri nebo ne...proste abych vedel zda ho koupit nebo ne, kdyz uvidim filtr v bedne u nekoho na burze... diky moc predem [Petr] 24.11.2010 |
| http://www.britcycle.com/ products/691/691_series.h tm tusim, ze vysel na 7500,- bez postovneho http://www.glm-british-mo torcycles.de/Produkte.php 296 EUR, nemecko, do tohoto asi pujdu...ale musim nejdriv podle cisla motoru overit, zda tam AMAL vubec ma byt... http://www.britcycle.com/ products/276seriescarbs.h tm http://www.burtonbikebits .net/Amal.pdf - 250 liber http://www.who-sells-it.c om/cy/british-cycle-suppl y-company-4160/parts-and- accesssories-for-pre1988- british-motorcycles-20367 /page-120.html http://www.vintage-motorc ycle.com/index.php?langua ge=en&site=4&pid= 164 325 EUR, rakousko ----- jako v cizine je toho mraky, ale porad si nejsem jisty, zda tenhle amal byl jediny co se tam montoval, resp. nevite nekdo jestli se Zenithy nedelaji v replice? google tohle konkretne moc najit neumi protoze si to plete s necim jinym. Prosim mrknete jeste nekdo na svuj karburator jaky mate, a jaky tam je typ, jo za gretzina diky, taky se po nem podivam, jde mi hlavne o to co na buzach hledat,ale mozna se ta replika fakt vyplati, aspon by mohla tesnit a tak...... [Petr] 24.11.2010 |
| No myslím, že už se to tu někde psalo o karburátoru Graetzin 22/64 na Jawě 250 Specál, kterého po roce 1939 nahradil Jikov 2424, kterým byly osazovány i jiné 250-ky jiných značek. [radek] 24.11.2010 |
| Petr- kde ho vyrábí v replice ? [Mirek F.] 24.11.2010 |
| Diky za tip na ten 276AE/1BE, sice v replice stoji 325 EUR, ale aspon uz vim co sehnat, teda kdyz nesezenu nic jineho - rad bych origos puvodni a ne tenhle novy (ale kdyztak aspon neco). Nevite nekdo jake Zenithy nebo Gratziny se tam davaly? Diky moc za jakykoliv dalsi tip. [Petr] 24.11.2010 |
| Nevíte někodo od jakého vyrobce k patří AMALU filtr, jestli JAWA nebo AMAL nebo jiný....? [daniel] 23.11.2010 |
| Já mam na Amalu 276AE/1BE ale sháněl sem ho skoro rok takže nevim jestli ho seženete... [Mirek F.] 23.11.2010 |
| Já bych se potřeboval dovědět to sámé.Tedy přesné označení karburátoru AMAL na JAWA 250Speciál r.v.1938,7.série!Díky [Jára] 23.11.2010 |
| no, popravde mi to moc nepomohlotam je vse co uz vim, ze mam Jawa 250 Special s prirubovym motorem a razenim primo ze spojky (ne v kulise), takze je to ten prvni model Specialky, cemuz napovida i cinovana nadrz s napisem Jawa. V prehledu na tom webu bohuzel nic blizsiho o karburatorech neni, jen znacky, ktere je vyrabely. Ja bych potreboval typova oznaceni a pripadne dalsi tech. udaje podle kterych jasne poznam, ze kupuji karburator, ktery k te motorce patri. Nicmene diky za snahu poradit. [petrh] 23.11.2010 |
|
|