MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303010 příspěvků |7347 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 80 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly Jawa | Diskusní téma 7.12.2019 13:34  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jawa 250 Speiál 1939


 Tak jsem jí konečně po letech dokončil , myslíte, že by mělo být něco ještě jinak? Dlouhou dobu jsem se snažil jí vylepšovat. Snad jsem tam zúročil informace tady z fora.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2012     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Řekl bych si zase tuning, ale zase další kaslík, nemá někdo nějakou dobovou fotku na které by to bylo podobně? jestli tím náhodou v některé sérii neudělali reklamně bohatší provedení ala novinka letošní sezony?    [Mirek]   29.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  a tento kaslík?, v minulosti tu bylo na fóru řečeno že s jistotou jsou linky na blatnících a na kaslíku jen nápis    [Mirek]   29.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě bych otevřel jedno věčné téma a to linky na aukru se teď prodávaly tyto dva díly, ta linka by musela být něčí tuning    [Mirek]   29.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nemám možnost to teď ničím vyfotit, ale je to otvor průměru asi 20 mm na místě viz foto, řekl bych že to je nějaká samodomo úprava, napadlo mě pro nalévání oleje aby se dala po zatěsnění vnějšího kontrolního okénka zvednou hladina oleje v krytu, jinak nevím proč by to tam někdo dělal.    [Mirek]   29.04.2014
Odpověď  tak to je dobré, tady díra není, vyfotím to    [Mirek]   14.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tento kryt je na pásek, který otvor to je ?    [pavel]   12.04.2014
Odpověď  To je opravdu on, ale pásek chybí.    [pavel]   11.04.2014
Odpověď  na aukru jsem viděl jediný a to bez obvodového pásku, já mám ten co je na fotkách v úvodu tohodle tématu, ale ta díra není normálně vidět tím že je na tom vnitřním krytu    [Mirek]   11.04.2014
Odpověď  Na aukru je kryt, tak se podívej, jestli máš ten samý.    [pavel]   11.04.2014
Odpověď  to s tím nemá na 100 procent nic společného v tom místě žádná část řazení není, spíš to může být nalévací otvor? ale pak by byl asi nezavřený nikde tam není nic k zajištění.    [Mirek]   11.04.2014
Odpověď  Asi mas kryt pouzity z prevedenia na nozne radenie.Opravte ma ak sa mylim.    [Ficuring]   11.04.2014
Odpověď  Víte někdo na co je na vnitřním krytu primáru (verze s páskem) ten kruhový otvor v místě hned za motorem? Je výše než kontrolní okénko na vnějším krytu.    [Mirek]   10.04.2014
Odpověď  mě motor na 175tce hází olej z levého pouzdra a přitom jsem si je nechal dělat, na převodovce mám taky dělané pouzdro a taky to neteče, jen kapička, jednou za dlouhou dobu. na té dvěapůlce mám původní pouzdro u start páky a budu muset nechat udělat nové    [Mirek]   28.02.2014
Odpověď  původně to takhle nebylo, není to přímo na konci, je to asi tak v půlce toho pouzdra. Takhle to mám uděláné i na futrech motoru a zatím to funguje dobře.    [Mirek F.]   28.02.2014
Odpověď  Takže stačilo na konci pouzdra na výstupní straně hřídele z převodovky udělat malé zápichy, které ten olej udrží? Původní pouzdro myslím nic takového nemělo.    [Mirek]   28.02.2014
Odpověď  nechal sem dělat všechny nový pouzdra v převodovce. Do toho u startovací páky mi soustružník udělal dva zápichy a funguje to jako labyrint. Chce to taky dát hustej olej a nové gufero k ložisku. Dal jsem olej PP90 a za rok nemám pod motorkou ani kapičku.    [Mirek F.]   28.02.2014
Odpověď  Ještě se chci zeptat, teče mi olej z převodovky okolo startovacího hřídele, jak jste to řešili? Nechali vyrobit nové pouzdro? Nebo udělat jestě např. drážku v hřídeli a použít ještě O-kroužek.    [Mirek]   27.02.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  To není dobré řešení, určitě je to kalený a nějaký lepší matroš. Já bych celý ten díl na soustruhu udělal nový s příslušného materiálu a nechal zakalit. Přitom bych rovnou vyměnil trny talíře. Ty jsem měnil já viz foto.    [Mirek F.]   25.02.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  ty větší kuličky tam nenasadím když musím lamelu nasadit přes původní průměr , jediné co mě napadlo zkusit to zavařit a pak na soustruhu srovnat na správný průměr. Co ale nevím jestli by bylo třeba povrch nějak upravovat    [Mirek]   25.02.2014
Odpověď  Dej tam vetsi kulicky.    [Roman]   17.02.2014
Odpověď  Ještě by mne zajímalo jestli jste někdo řešil opravu spojky? Hlavní lamela má ložiskové kuličky, které se odvalují po dráze , která je součástí nosného talíře spojky. Ovšem ta válcová plocha je od kuliček ve většině případů vymačkaná a tak lamela kolmo k ose hází. Opravoval jste to někdo nebo to neřešíte? Spojka i tak funguje, ale pohyb řetězu je nerovnoměrný.    [Mirek]   10.02.2014
Odpověď  A když jsou na klice jen bronzová pouzdra?    [Tomas]   31.01.2014
Odpověď  asi to tak bylo myšlený že ho tam rozstříkne řetěz. Tady dole se to rozebíralo. Já mam ložiska zevnitř takže mě je maže směs. Teflon používám jen na řetězy.    [Mirek F.]   30.01.2014
Odpověď  Jestliže ten olej slouží jen k mazání vnějšího ložiska tak se k němu musí nějak dostat a tak předpokládám, že jestli je ho tam jen 1,5cm tak ho musí zachytit řetěz a rozstříknout? A ten teflonový sprej aplikuješ jen na řetěz? nebo jím mažeš i ložisko.    [Mirek]   30.01.2014
Odpověď  přesně ták, já používám teflonový sprej, je dražší cca 1000,- láhev ale je to suché mazivo a jsem s ním spokojenej.    [Mirek F.]   30.01.2014
Odpověď  A kdyz mam Jawu 175 kde je kryt primaru jen jednostraný? Maznout lehce jen retez? stejne jako sekundarní?    [Tomas]   30.01.2014
Odpověď  Ten olej tam je aby se mazalo venkovní ložisko na klice a ne kvuli primárnímu řetězu. Takže odpověd na tvojí otázku, nemažu primární řetěz vůbec.    [Mirek F.]   30.01.2014
Odpověď  Ahoj měěl bych dotaz, jak mažete primární řetěz? Mám na mysli dvoudílný kryt s páskem. podle návodu se má nalít olej do výšky 1,5 cm ode dna krytu, což tak odpovídá dolnímu okraji kontrolního otvoru. Děláte to někdo? a jaký olej použít? A ještě ve vnitřním dílu krytu je kruhový otvor asi v polovině výšky a vůbec netuším proč? Co tak patří? Dík za rady.    [Mirek]   29.01.2014
Odpověď  polosyntetika Motorex Formula 2T v zabehu 1:30 potom 1:50 zadne zadreni    [CIJOML]   22.05.2012
Odpověď  V jakém poměru mícháte benzin s olejem do speciálky, v návodu je 1:25. Dodržujete to? Nepozoroval jste někdo změnu ve výkonu při jiném poměru?    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2012
Odpověď  Je to těsnění mezi kryty a překryté páskem, nikdo ho myslím nedělá jediné řešení je silikon na převodovky a tak těsnění vytvořit.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám poslední typ Speciálky 250 s mazáním vnějšího válečkového ložiska na klice olejem z krytu primáru (bavím se o straně spojky). Nemáte někdo rozměry profilu gumového těsnění na kryt primáru? Je to položka 63437. Případně kontakt na nějaký obchod kde by se to dalo sehnat. Mazání ložiska nechci upravovat. Dík.    [arny]   09.05.2012
Odpověď  tak jsem konečně ten držák klaksonu na specku našel, ale bohužel mi přijde jako dávná replika, kdyžtak mi Mirku napiš adresu a můžu ti jej poslat, třeba poslouží aspoň jako vzor.    [erik zubek]   26.04.2012
Odpověď  já to neřešil a nechal tam původní, ono se tam docela nedá moc věcí řešit bez větších zásahů tak to je zatím původní také jsem tu před časem tento dotaz položil jestli to někdo předělával ale asi nikdo.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2012
Odpověď  Ještě mě napadlo se zeptat, zda tedy existuje i jiné řešení tohoto problému, zkrátka jak jste to řešili vy?(např. kuličkové samomazné ložisko s krytím?)    [Jarda Novotný]   14.03.2012
Odpověď  Mirekku a Paule, děkuji vám za odpovědi na můj dotaz. Jen jsem se chtěl ujistit, že je motor složený správně. Jarda Novotný    [Jarda Novotný]   14.03.2012
Odpověď  Ano tak jsem to myslel bohužel se doma na forum nepodívám nemohu tedy ihned reagovat.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2012
Odpověď  a tím odpověděl i na ten dotaz, tím olejem co je mazán řetěz se maže i to ložisko :)    [Mirek F.]   13.03.2012
Odpověď  Mirekku- ty ale píšeš o mazání řetězu..    [Paul]   13.03.2012
Odpověď  je to normální ten kryt primáru s páskem měl těsnící gumu a v krytu měl být olej a tím se to mělo přimazávat, nevím zda to někdo má takhle funkční    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2012
Odpověď  Dobrý den, chtěl bych se prosím zeptat, zda-li je normální u motoru Jawa 250 Special r.v.1939, že bronzový labyrint na levě straně motoru je uprostřed mezi ložisky. Jak je mazáno to vnější ložisko? Vně ložiska není žádné víčko? Děkuji za odpověď.    [Jarda Novotný]   12.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  poslední    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  a 175tka tento byl na motoru r. 1935    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  pro doplnění rotor 250    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  pro zájemce sem nafotil magneto se dvěma cívkami    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2012
Odpověď  vidlici a blatník a vahadla jsem dal nové ostatní bylo lehce opravitelné jediné co je dnes vidět je promáčklina na nádrži ale s tou nic už dělat nebudu    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2012
Odpověď  Jinak vše zlé je k něčemu dobré, ten tmavší odstín je hezčí.    [martin S.]   07.03.2012
Odpověď  tak to je dobře, že už zas jezdí. Za nabourání původního stroje bych se šel asi utopit :-)) né, ale naštváním bych se sebou nemluvil tak měsíc ani v zrdcadle :-) A co ta ohlá vidlice a jiné poškozené díly, rovnal jsi to, nebo jsi dal nové (jiné)?    [martin S.]   07.03.2012
Odpověď  erik poznal, že to není aktuální fotka je to z roku 2004, po dvou týdnech byla zase jak původní, ale štval mě odstín laku, špatně nachromovaná kola a tak jsem to předělal. Je to také ukázka toho , že opravit nebo předělat se to dá vždycky jen původní stroj s patinou už z toho nikdo neudělá    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2012
Odpověď  Je to určitě škoda ale zase se da určitě dohromady.Souhasim s tim že na takovich starych strojich se v dnešnim provozu se špatně jezdi,špatne brzdy předek u jake koliv jawy nebrzdi,a zadek ktery je na tahlo tak se seka a jde kolo do smyku.U ohv ještě řazeni na prave straně.Tak že to fakt chce dost oparnosti a hodně předvidat.    [pepa]   06.03.2012
Odpověď  určitě se to stalo předtím, podle linkované vidlice a jiné přední značky. Jak vidět, opatrnosti není nikdy nazbyt.    [erik zubek]   06.03.2012
Odpověď  Jejda mane to je škoda Mirku, to se ti stalo teď, nebo je to před touto renovací co je v nadpise? No jestli teď na začátek sezóny, tak úpřímnou soustrast :-(    [martin S.]   06.03.2012
Odpověď  Zdravím, je stejná nádrž na Speciálku 250 a 175ku ? Děkuji    [Jj]   06.03.2012
Odpověď  Mirku,to ti moc dlouho nevydržela.    [Petr]   06.03.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  a naposledy jak to může dopadnout při neopatrné jízdě.
Což by mohlo být ponaučení pro majitele, kteří renovují a chystají se na své první vyjížďky. Předválečná Jawa je krásný stroj ale má řadu neduhů a tím je např. nízké těžiště, takže v zatáčce se nedá tolik poklopit. Jede poměrně svižně, ale brzdy nestojí za moc. takže to chce jezdit pomalu a s rozumem a to i ve chvíli když už to vypadá, že jí znáte dobře.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  ještě celé moto, motor villiers převodovka albion, detailům se dá mnoho vytknout, je z nějaké stránky na netu, magneto se pozná na první pohled, podle toho že má páčku regulace předstihu a vývod kabelu ke svíčce jde středem nahoru a né od zadu stejně to má dvoucívkové magneto licence villiers viz moje fotka dole ve srovnání se speciálkou.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  nádrž villiers, uchycení nádrže vzadu držák jako pozdejší modely    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  tady je jedno zadní světlo dochované na podrámové lidovce poslední série tohoto typu    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ještě, fotku magnetu na dvoucívkové dodám později    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  dále    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  fotka byla na nějaké inzerci    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  na řadu dotazů jsem zalovil a fotky magnet villiers    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2012
Odpověď  jestli budu ta pravá osoba abych ti poradil? miroslavkucera@seznam.cz, zaregistruj se budeš mít lepší přehled o diskusích    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2012
Odpověď  Ano těd si zpominam že pan Míča nějake zachyty na stojanek děla.Tady je na něj kontakt jestli ti to pomuže 604645330.    [pepa]   01.03.2012
Odpověď  moc pěkná    [rf]   01.03.2012
Odpověď  OK díky, ještě mam na tebe pár dotazů i ohledně byciklů. Nedal bys mi Email že by sme to probrali ? Díky.    [Mirek F.]   01.03.2012
Odpověď  Pružinu co drží stojánek jsou koupil v replice na burze, moje byla od stojánku úplně obroušená a kus odlomen. Dělá je myslím pan Míča z Pardubic kontakt nemám, dělá řadu replik na Jawy dokonce celé karburátory Villiers, odlévá hlavy na péráky aj. Možná ji také nabízí pan hadrávek?    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2012
Odpověď  Mirekku- jak vypadá záchyt stojanku ? je podobný tomu na péráka nebo spíš 150c Díky. Mirek F.    [Mirek F.]   29.02.2012
Odpověď  Je tedy otázkou jestli ten rám není původně první série , číslo rámu má na krku jen 3 číslice, řídil jsem se podle čísel motoru, moto nebylo kompletní chyběly blatníky bylo to takové torzo, když jsem to koupil motor byl úplně zaneřáděn od pilin jak se to válelo asi v nějakém dřevníku. Mám tam dvoucívkové magneto.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.02.2012
Odpověď  Díky za info.
JJ, o nádrži bez nápisu Jawa vím, ale domníval jsem se, že se dávala jen na první sérii. Na další série už s nápisem - můžete poradit - (upřesnit)?
A taky jak je to se zapalováním? Dvou, tří a pěti - cívkové zapalování, (máte někdo
fotku třícívkového zapalování)? ? Už jsem zdejší forum pročetl a fotku dvoucívkového "zápalka" našel. A tří ? ?    [radek]   21.02.2012
Odpověď  Mirekku: Kdyz se podivas na fotky z Janeckovy fabriky, tak tam je krasne videt jak motorku zajizdeli - obrovske fukary a nechali motor bezet.    [CIJOML]   21.02.2012
Odpověď  tyto nádrže pokud vím jsou dvě první je bez prolisovaného nápisu jawa a je k rámu vpředu připevněna takovými plechy co drží pod krkem na jednom ze šroubů rámu, druhá je pak ta klasika co je na fotce, dále pak už nastupují velké nádrže a tech je také požehnaně.
Co jsem zatím viděl, s nápisem JAWA bez držáku řazení víčko na závit, pak ta samá ale víčko bajonet (provedení asi oboje jak s držákem na řazení tak bez to nevím viděl jsem jen s držákem) a pak poslední provedení s oválným znakem Jawa FJ a ty jsou bez držáku ale pro nožní řazení a s držákem. To máš 4 provední.


Motor mám po Go futra, píst, výbrus, Jediný zásadní postřeh je, že se to strašně přehřívá, zlepšilo se to když jsem dočasně osadil hlavu z většími žebry co mají pozdější modely. Jezdit začnu pořádně až letos do teď jsem jezdil hodně málo, až loni se mi podařilo nechat opravit karb villiers do té doby tam byl z péráka. byla špatná jehla pro přívod benzinu a šoupátkem nešlo regulovat bohatost.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2012
Odpověď  Líbí . . .
Ještě dotaz ke zmínce o nádrži : Je snad více druhů těchto podrámových nádrží ?
(O nádržích, které se používaly v pozdějších letech, jsou např. na 250-ce vím . .)    [radek]   20.02.2012
Odpověď  Výborná práce, moc pěkné, mě by ale zajímalo jestli máš motor po GO a k tomu nějaké postřehy ze zajíždění, přehříváním atd. Díky.    [Paul]   20.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  na celé renovaci mě nejvíce mrzí jedna jediná věc kterou jsem si neohlídal a když už to dotyčný udělal bylo pozdě, tuhle motoruku jsem dělal před tou 250tkou tam už jsem si dal větší pozor. Díky za vaše názory, třeba na základě nich ještě něco vylepším.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  světlo by mělo být villiers ale vždycky chybí ty věci co jsou nesehnatelné    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  rám měl v předu držáky pro uchycení nádrže, ty jsem zatím sundal, protože tento typ nádrže jsem bohžel nesehnal a vzhledem k cenám asi už ani shánět nebudu    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  výrobní číslo motoru a převodovky odpovídají druhé sérii nejsou stejná ale dost blízko u sebe    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  dovolím si podrobit vaší kritice ještě jeden stroj    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2012
Odpověď  Zatím jsem ho nenašel, ještě budu pátrat. Pak se ozvu.    [erik zubek]   07.02.2012
Odpověď  Eriku můžeš se mi ozvat na mail měl bych o držák klaksonu zájem.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2012
Odpověď  je to možný,ale nejčastěji sem držáky viděl v červené origo barvě nebo černěné    [Michal.V]   03.02.2012
Odpověď  ty držáky klaksonu jsou jak říká Michal, ale hlavně jsou špatně namontované. Někde bych našel orig. držák na specku, tak ti ho můžu dát.    [erik zubek]   03.02.2012
Odpověď  Jo držáky buď chrom nebo u lidovky černé. Taky jsem je donedávna dělal v barvě stroje, člověk se pořád učí.    [erik zubek]   03.02.2012
Odpověď  Michale.V ,ale jo, držáky se chromovali a to 100%    [Radek T.]   03.02.2012
Odpověď  jinak ta cyklo pumpička je určitě vhodnější, než ta komunistická. Patří tam sice ta mosazná, ale ta se těžko shání a je dost drahá na pumpičku (2000kč) taky mám na motorce zatím tu cyklo, než narazím na mosaznou a za rozumější peníze.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady jsem si dovolil, vypůjčit zdejší foto a udělal jsem takový kontrast-postup času    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2012
Odpověď  držáky spz se snad nikdy nechromovali,ani to nevypadá pěkně,nechal bych je v laku,držák klaksonu je z duplexe nebo z vrchovky,ale asi bych to tak už nechal    [Michal.V]   03.02.2012
Odpověď  A děkuji za uznání, ten původní stav je luxus co sem dal Meela, ale horší originál je také parádal na srazu postavit vedle sebe pěknou renovaci a originál je krásný kontrast. řekl bych že kolemjdoucí musí závidět oběma lajk by chtěl tu zrenovovanou a odborník originál. Mě by se taky líbil originál, ale neměl jsem štěstí nebo v té chvíli dost peněz.

Fotky původního stroje bohužel nemám fotil jsem to v době koupě před skoro 10 lety, začal renovovat rozebral sundal lak a pak nechal film vyvvolat a oni mi vrátili negativ na kterém byla půlka jedné fotky jinak ostatní zničeno. A až teď jsem doplnil vše co jsem tam chtěl mít. Mezitím bylo spousta mezifází a kdy jsem věci podle informací tady na foru upravoval.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2012
Odpověď  fotky ze skládání bohužel nemám, nějak jsem na to zapomněl můžu, ale nějakou část nafotit, karburátor už jsem takto koupil jen jsem ho očistil, start páka už tam byla když jsem to koupil měl jsem sice ještě jednu pevnou doma, ale tahle se mi tam víc líbila s nožním řazením, držák klaksonu není originál byl tam takový obyč plech a na burze jsem sehnal jen držáčky co tam mám ( prodejce je nabízel že jsou na spec.) a ty pasovaly do děr co tam někdo vyvrtal tak jak je vidět, tak to mám zatím takto musel bYch ty díry teď zavařovat což se mi ppo laku nechce.

a pumpičku jsem dal schválně tuhle je to předválečná klasika co se dávala na každé kolo a tahle navíc měla i možnost uchycení mezi hroty, jinak jsou běžne k sehnání komunistické ale to jsem tam měl a nelíbilo se mi to.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  martin S.: tady jedna původní pro ten kontrast :-)

mirekku: nádhera, jediný co se mně nezdá je ta pumpička, vybral bych nějakou co má šlaufek schovanej uvnitř, ale to je drobnost :-)    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2012
Odpověď  to ano, a proto jsou nesrovnatelné a bohužel je jich stále méně.Původní stav je taková kategorie sama o sobě.Mohls dát také foto.byl by to pěkný kontrast, původní a pěkně zrenovovaná v jednom vláknu    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2012
Odpověď  To je právě ono, ošklivka kterou mám raději než nově nastříkanou a pochromovanou, vlastně všechno je zrepasované, původní lak trochu rozleštěn a nakonzervován, Cr původní, jen očištěné od rzi.Bohužel ale takových motorek aby se mohli nechat v původním laku a Cr je velmi poskrovnu.    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2012
Odpověď  jak ošklivá? původní stav se nedá srovnávat s renovací.Na tyto stroje musíš mít úplně jiný úhel pohledu.Originál je nesrovnatelný s renovací.Obě varianty mají své kouzlo, ale je to jablko a hruška=nesrovnávatelné.Jinak moc pěkný motocykl :-)    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2012
Odpověď  Opravdu krasavice, trošku jsi mě nakopl, budu muset tu svoji dodělat, bude ošklivá originál.    [Drahonovsky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2012
Odpověď  Krasavice, plný souhlas s Erikem včetně vahadel.    [Radek T.]   02.02.2012
Odpověď  No nevím, co je špatně na chromovaných vahadlech, pokud je v provedení special. Start. páka je z Duplexe, snadno vyměnitelná. Jediné, co se mi nezdá je uchycení klaksonu. Držáky SPZ by měly být chromované. Jinak velmi povedená renovace specialky v "plné palbě".    [erik zubek]   02.02.2012
Odpověď  Zdravím, velmi pěkná. Jaká je povrchová úprava karburátoru u Vaší Speciálky ? V současné době mám rozdělanou 175ku a 250 čeká... Děkuji    [Alph]   02.02.2012
Odpověď  Krása až na tu startpáku a chromovaný vahadla... Neměl bys nějaký foto ze skládání ? pokud možno co nejvíc a ze všech stran? na Email ? Dík.    [Mirek F.]   02.02.2012
Odpověď  je to krasavice.    [a]   02.02.2012
Odpověď  Budu rád za vaše názory, původně bohužel nebyla ve stavu možném zachování takže připadala jedině renovace.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  7    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  6    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  5    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  4    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  3    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  1    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.02.2012
 Přidat odpověď   (113) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006