MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315705 příspěvků |8139 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 19 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly Jawa | Diskusní téma 28.2.2024 01:51  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Pomalu se blížím do finále


 nádrž dorazí v tejdnu , lanka a dráty natahám , no a pak už to snad i zavrčí    [Mates]   04.08.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  Mates: na katalog bych úplně nespoléhal, protože jej mohli vydávat se starým logem i když se mezitím mírně změnilo. Dříve to nebylo asi tak podstatné. A kvůli tomu v tiskárně dělat nové raznice atd....
Že ze začátku bylo paprsků šest je dobře vidět i ve vlákně o něco níž, kde je logo pěkně nafoceno na převodovce z Jawy 500 OHV.    [Jirka 12]   09.08.2014
Odpověď  jwm, dík za upřesnění, ale beru to jako předválečný typ.
Jinak se mi zdá pravděpodobnější, že šel vývoj loga tak, jak je na prvním schématu.    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.08.2014
Odpověď  Monty diky napisu ns spz si tam muzu dat i logo tri sester    [Mates]   09.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [jwm]   09.08.2014
Odpověď  Jirko 12,shodou okolností je nádrž na stránkách galvanovny Petr Zajíc práce z naší brusírny ale je z poválečného motocyklu roku výroby 1945.    [jwm]   09.08.2014
Odpověď  Moc to řešíš........

Šest měly auta, pět motorky- pokud vím.

Na tvým místě bych tam nalepil samolepku,a nedělal z toho kovbojku.........    [Monty]   09.08.2014
Odpověď  z tech paprsků sem zmaten:)) na katalogu dílů a návodu je paprsků 6 :)    [Mates]   09.08.2014
Odpověď  Pěkný odraz v té nachromované nádrži :-)    [O.]   08.08.2014
Odpověď  No a na hlavě válce, na krytu rozvodu ventilů, musí být na logu JAWA taky pět...(?)    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Toto je foto z odtud z fora:    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto Galvanizovna Zajíc:
Logo na předválce origo nádrži 350 OHV - pět paprsků:    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2014
Odpověď  Mates: No, já taky nevím, ale tvojí reakci jsem se musel zasmát:))
Teď to chce, aby se někteří podívaly na originální logo svých mašin, a jestli je tam (samozřejmě u FJ!) před válkou, nebo do roku 1948 už pět paprsků, nebo ne. Pokud ne, tak platí ta druhá verze.    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2014
Odpověď  no a je v tom jeste lepsi bordel    [Mates]   08.08.2014
Odpověď  Tak ještě jinak :)
http://www.mikelos.estranky.cz/clanky/historie/log o-jawa.html    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2014
Odpověď  zvlastni .... to se po valce u peraka vratili k 6ti?    [Mates]   08.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vývoj loga:    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2014
Odpověď  to ti jen prijde, jak je cela lakovana.    [Mates]   08.08.2014
Odpověď  Ta nádrž mi už od pohledu nějak moc nesedí. je taková moc kulatá. nebo mi to jen přijde?    [O.]   08.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  přemejšlel sem nad lakovaným chromem, stříbřenkou a metalízou, nakonec to dopadlo takhle a sem maximálně spokojenej    [Mates]   08.08.2014
Odpověď  Vulcan a nemá to logo špatně? nemá tam bejt na každý straně 6 paprsků? , já to tam budu lakovat , nevyrobil sem si nádrž schopnou chromu, takže je v laku    [Mates]   08.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, kamarád má raznici, pokud máš zájem    [Vulcan]   07.08.2014
Odpověď  nemáte někdo motorku po ruce? potřebuju oměřit logo na nádrži , myslím, že bych tam měl mít oválný logo (rok 39 tedy aspon podle čísla motoru) potřebuju šířku a vejšku.    [Mates]   06.08.2014
Odpověď  nemam to s cim pomerit, ale treba original kastlik nesedi o 10mm na diru co drzi pruzinu sedla. nic dalsiho sem nenasel, motor tam celkem sednul a musel sem upravit jen diry horniho svorniku motoru. Z jedho svorniku motoru se sloupnul chrom. jak z matky,tak i z hlavy.    [mates]   05.08.2014
Odpověď  Ahoj Mates, drzim palce at vrčí. Mam dotaz, ram a vidle je teda od Danýška z SK ? Jak to sedí, jsi spokojenej? Slysel jsem ze rám ma trochu jiny rozmery. Vaham jestli to vzit od Zubka, nebo z SK.    [tomas]   05.08.2014
Odpověď  přestal sem počítat , když to stálo 1/4 mega :) (mám hromadu věcí navíc, který sem koupil jen proto, že sem doma měl horší stav) , začal sem otorem ten vyšel na 45 000 ,ale byl kompletní i s dynamem a k němu byla navíc ještě jedna hlava. Pak je většina dílů z motoveterany.sk . Blatníky má od někoho z Hradce , ale pán už tam moh naheftovat repliku pantu a ne klasickej "tokoz" , vzpěry a drobnosti sem skupoval po burzách.Řídítka mám od p.Palušnýho a můžu říct, že je to jediná replika, která opravdu sedí a vypadá luxusně, zbytek věcí je takovej kýč, že to musí člověk stejně z poloviny předělat. motor sem koupil před 8mi lety a teprve ted to snad dokončím.    [Mates]   05.08.2014
Odpověď  na kolik tě to celý vyšlo? nepočítám lak chromy atp. Pouze pořizovací ceny. Díky :)    [Mirek F.]   05.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  třeba to nebude týct    [Mates]   05.08.2014
Odpověď  než se na to někdo zeptá a bude mě pranýřovat:)) než vyjmenovat co je na tom replika je jednodužší napsat co je originál :)) takže kastlík , motor ,sedačka ... no a zbytek jsou repliky , nádrž sem si vyráběl sám rozřezáním nádrže ze zundappu DB200.
k replikám sem přistoupil, protože orig díly co sem sehnal, nebo mi byly nabídnutý , buď vůbec OHV neviděly , nebo byly v tak strašným stavu, že bych je musel stejně vyrobit.
tím bych chtěl pozdravit pána z Plzně , kterej mi nabízel rám tak shnilej , že sem ho dokázal zmáčknou dvouma prstama :) za lidovou cenu 35 000,- a to zněj byly použitelný jen odlitky krku a držáky kola :)) no a pán z Pardubic, kterej se mi snažil za podobně nechutnou částku nacpat rám ze speciálky , tvrdil že se v tom nevyznám a že je to 100% OHV :)    [Mates]   05.08.2014
Odpověď  Mates to je paráda!! Nechť jezdí jak potřebuješ!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.08.2014
Odpověď  klika byla dobra, bylo zbyrecny ji rozdelavat , hlavu sem komplet repasoval, rozvod k dynamu byl ometenej,takze tam jsou novy kola. no a na zdvihatkach sem musel jen snizovat misky,aby to do sebe vsechno zapadlo,spojka je zatim korek, ale prejdu na novy lamely. korek me uz od fichtlu trapil dost.    [Mates]   04.08.2014
Odpověď  krásná mašina. Dělal si i GO motoru?    [Mirek F.]   04.08.2014
 Přidat odpověď   (31) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006