MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 277650 příspěvků |6286 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 53 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 25.7.2016 00:18  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Rám ČZ 125 T versus ČZ 125 B   19.01.2009 / 227
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jaký nejhorší stav kdo renovoval?Pokud....   12.07.2010 / 183
    Rada k ČZ 150 C   04.03.2010 / 154
    Elektroinstalace cz 125 b   05.01.2016 / 142
    Chtel jsme se zeptat newíte za kolik se dnes pohybují čz 150c neodpruž....   25.08.2008 / 133
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 2972      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 13 / 114      Příspěvků Příspěvků: 27113
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/199 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Přední vidlice a světlo z jaké motorky?


 Bude tu někdo,kdo to identifikuje a bude ochoten odepsat co to mám a jakou to má popřípadě cenu?
Moc děkuji Jirka
Foto zde:http://jirkaaa6.rajce.idnes.cz    [Jirka]   18.07.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji za odpověd.
Ostatní souhlasí?????????????    [Jirka]   19.07.2016
Odpověď  A tachometr je z povál. čz 150 C . ..    [radekb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.07.2016
Odpověď  Řekl bych, že vrch vidlice ( brýle) je z Maneta, možná i světlo.
Spodní část nevím, a ten převodník tachometru je je běžně vidět na předválečných ale i poválečných strojích německé výroby. ČZ měla ten samý, ale bez nápisu -
teda jestli je rozměr stejný. U Maneta je "tvarově" na tom samém převodníku šikmo maznička.    [radekb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.07.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

KLAKSON ČZ 150c


 Ahoj chlapi, mám trable s klaksonem, tři dny se s snim seru a furt netroubí tak jak by měl, měl jsem ho komplet rozebranej,zapojený to mám snad správně, pertinaxi taky všude, ale prostě né a né to seštelovat na správnej zvuk, troubí jenom jako zvonitě, prostě nedává ton jaký by dávat měl, neví někdo co s tím?    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.07.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  sorry- jsem Tatar.... ubíráním....    [batoh]   17.07.2016
Odpověď  Také se vkládáním/ubýráním papírových "těsnění" pod membránu nastavuje hlavní vzdálenost . Zbytek doštěluješ šroubkem uprostřed.Když máš správně vše odizolováno, není problém. Na svorky si dej btučák/ohmmetr/zkoušečku s baterkou a žárovkou. Pak našteluj střední šroub membrány tak,aby zkoušečka sepla či vypla a aby se ti při mírném stlačení membrány prstem měnila stav . Tak dostaněš základní "pohyb" tak už jen šteluješ středním či zadním šroubkem, případně musíš přidat/ubrat papír. Musíš mít ale po obvodu membrány všechny šroubky, aby to "pružilo". Cívka vytvoří magnetické pole, které přeruší přitažením kontaktu přívod a vrátí se zpět a tak pořád dokola. Při tom se prohýdá plechová membrána. Záleží jak velká síla magnetu vznikne a jak je tuhá membrána (kus od kus jiná cívka/membrána/zdroj proudu). Takže najít jen ten okamžik změny a promáčknutí prstem zpětného stavu. pak už jen o nastavení vetší vzdálenosti co utáhne tvoje cívka a mambrána. Už to tady někdo kdysi moc hezky popisoval.    [batoh]   17.07.2016
Odpověď  Jo jo, to vim, stejně ale furt nic prostě, zkoušel jsem to oběma štelovat a štelovat a pořád nejde, už nemám na to nervi.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.07.2016
Odpověď  vzadu je ještě štelovací šroubek    [dominoczRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.07.2016
Odpověď  https://youtu.be/BeEbBII1aUM    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.07.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Martin Štindl zapojení el. schématu


 Martine, elektrickým schématům nerozumím. Na čezetě jsem si upravil spínací skřínku a potřeboval bych vědět jak zapojit zbytek okruhu tak aby fungoval. Už dříve jsi mi dobře poradil a proto se na tebe obracím i teď. Děkuji a vážím si tvé pomoci.    [roman150c] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.06.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Martine,
diky napojim to a ozvu se.    [roman150c] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2016
Odpověď  Tyhle str. jsou urceny Vsem! Dane temata preskoc -neres.jestli k nemu nemas co rist. A tim rict. nemyslim tyhle reci.    [Roman!]   05.07.2016
Odpověď  Nechcete si založit soukromý kanál?    [peta]   05.07.2016
Odpověď  Ne, obrysovka teď nelze zapojit - přepínačem lze zapnout pouze osvětlení s tlumenými světly, obrysové(přední parkovací) nemá dostatečnou watáž aby sneslo příkon z magneta, je potřeba aby bylo zapojeno jedno vlákno 25W na hlavní žárovce. V zadní lampě je potřeba minimálně žárovka 12V 10W protože to nemáš tlumené přes nesvítící vlákno hlavní žárovky. Podsvícení tachometru prostě zkusit jak jsem psal - od menších výkonů žárovek, pokud se budou přepalovat tak osadit větší. Pojistka je v tomto případě u baterie a ne v přepínači, vzhledem k tomu že tam je pouze pro klaxon tak pojistka tady bude vhodná 5 až 8A    [Martin Štindl]   05.07.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  ahoj,zkratovac v motoru jsem zrusil a nechal ho vyvedeny pouze na T6. Wataz v zarovkach budu muset zkusit az za provozu ale jinak si myslim, ze je schema kompletni a zapojene dobre.?    [roman150c] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.07.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dioda (starší KY 708 nebo D22-10R-01 ) má u výkresu hned vedle schématickou značku, katoda nahoře a anoda dole. Takže na tom níže vloženém obrázku je posazena obráceně. Který jazýček patice je pro tlumená světla já přesně nevím, myslím že je to jazýček napravo.
Obrysové(parkovací) zapojit nelze protože není možno ho nijak zapnout, a to podsvícení tachometru bude docela komplikované - magneto dává měnící se příkon a také nežádoucí proudové rázy. Přední žárovka je Ba20d 6V 25/25W, zadní žárovka bude nejvhodnější Ba15s 12V 10W a možná bude lepší vřadit k ní tlumivku. Podsvícení tachometru se může zkusit napojit k svodu světel tj. k hlavní a zadní žárovce, počítám že má patici Ba9s. Nelze odhadnout jaká žárovka k podsvícení vydrží nápor z magneta, asi to bude na odzkoušení postupně 6V 2W, 6V 4W, 12V 6W, 12V 10W .....    [Martin Štindl]   04.07.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Martine ,chtel bych te poprosit jeste o upresneni paru detailu. do schematu jsem zaznacil jeste zarovku na podsviceni tachometru ,obrysovku a "standartni" zapojeni zadniho svetla ,prosim zaznac jejich zapojeni do okruhu a porad mi s V a W u jednotlivych zarovek. Je dioda kterou jsem zaznacil do schematu spravna?    [roman150c] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.07.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zpracováno - schéma je nakresleno pro Céčkovou odizolovanou patici zadní lampy na zapojení dvouvodičem (pro případ že by se použila běžná ukostřená je vhodné na vodič vřadit tlumivku). Na kontaktu zkratovače je potřeba naletovat vodič který povede k tlačítku T6 na jeden z rozpínacích kontaktů(horní), druhý kontak je potřeba ukostřit. Motor půjde nastartovat jen při odemknutí klíčkem a zamáčknutím tlačítka T6, vypnutí motoru tak půjde provést dvěma způsoby - běžným sepnutím tlačitka zkratovače na motoru anebo vypnutím tlačítka T6.    [Martin Štindl]   01.07.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  premeroval jsem tu T6 a mel jsi pravdu schema ti posilam v odkazu. chtel bych napojit potkavaci svetlo tzv. na trvalo s tim .ze by se zapinalo a vypinalo spinackou na prepinani svetel.    [roman150c] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.07.2016
Odpověď  Skutečně jsou ty kontakty proměřeny? já jsem pár spínacích jednotek T6 už zapojoval(startéry malotraktůrků atd...) a tyhle jednotky mají zpravidla dva horní skontakty rozpínané a spodní spínané. Zapojení bude jednoduché, k jednotce se přivede vodič od kontaktu zkratovače. A jak budou řešeno zapínaní světel?    [Martin Štindl]   30.06.2016
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (21) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

čz 150c demontáž zadních kluzáků


 Zdravím, mohl by někdo poradit jak dostat zadní kluzáky z rámu, nemůžu s tím hnout, děkuji.    [midoor] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Já si na pérákovi před rozděláním označil pozici jak to bylo a pak i tak složil :). Co mně napadá tak protáhnout vnitřkem závitovou tyč - stáhnout matkama a na jednu stranu i dát kontramatku. Přes tu by se pak mohlo podařit natočením dostat do vhodné polohy.? Ať se daří -    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2016
Odpověď  Panove potreboval bych radu, jak vymerit tu trubku co se pasuje do kluzaku, aby byla spravne pootocena proti dire. Jedna strana se mi povedla podle oka, druhou uz sem vyrazel stad stokrat a porad se nemuzu trefit :(    [CIJOML]   06.07.2016
Odpověď  ach diky do peraku sem se dival, ale tenhle dotaz nenasel    [CIJOML]   07.06.2015
Odpověď  V sousední sekci srejný dotaz : http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=114&idtop=264238    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2015
Odpověď  Já to kupoval tady http://shop.jawacz-dily.cz/ram--prislusenstvi-c392 /doraz-zadniho-kluzaku-jawa-perak-500-cz-c-i2066/    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2015
Odpověď  nebo kdyby mi ji nekdo zmeril a rekl rozmery tak si ji vyriznu. Jde mi hlavne o tloustku.    [CIJOML]   06.06.2015
Odpověď  panove kde se da sehnat ta gumova guma dospodu zadniho tlumice mezi hlinik a tu spodni misku? Katalogova pozice 15, cislo 25 6016 00. Moto usti to nema nebo sem si nevsim.    [CIJOML]   06.06.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nepamatuji si, které mazničky byly na předních a které na zadních kluzácích. Odhaduji, že ty delší-B- jsou dopředu.Před montáží předních/zadních stačí natřít trubky dokola lehce tukem nebo to nějak masívně plnit? Pak provrtat na předních nové pouzdro (3-4mm?) a natlačit co se tam vejde? Děkuji    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Textitová poudra jsou nalisována zároveň s okrajem těla kluzáku, nahoře u pružin by přesah snad nemusel zavázet ale na spodní části to osazení bude narážet do gumového dorazu kluzáku a to už by mohlo dělat problémy. Nalisování do kluzáku mi dělal pan Kuta pomocí trnu s osazením, asi by to šlo provést doma ve svěráku bez nahřívání.    [Martin Štindl]   01.02.2015
Odpověď  Koupil jsem nová pertinaxová pouzdra do zadních kluzáků. Mají na jedné straně osazení. Původní pouzdra osazení nemají. Nebude tam to osazení vadit třeba spodnímu vnitřnímu chromovanému krytu? A nějaká rada k montáží pouzdra (třeba ohřát kluzák)?
Děkuji za radu.    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.02.2015
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Renovácia ČZ 150c


 Ahojte. Kúpil som ČZ 150c a snažím sa ju dať do pôvodného stavu. Nakoľko je to moja prvá motorka uvítal by som pár dobrých rád od skúsenejších majstrov = majiteľov, ktorí si už prešli renováciou svojho stroja. Na motorke nemám výrobný štítok, tak neviem aký je to rok výroby. Postupne budem Vám sem pridávať fotky :)    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 80 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak pánové, už mám za sebou aj krátky skúšobný výlet. Jazda na CZ je jednoducho zážitok :) Ďakujem Vám za rady pri renovácii mojej motorky a všetkým Vám prajem veľa šťastných kilometrov bez nehody, prípadne poruchy.    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  U té dvouvodičové zadní lampy 125/150C může být problém v oxidaci kontaktů(u původní patice)- na jazýčku nebo u objímky. V jednom případě jsem ji musel "rozhodit" na dílky a důkladně přiletovat svorkovnice k podsadám aby převáděli. Jestli je problém právě u patice lampy tak to ověřit sondama multimetru.    [Martin Štindl]   17.04.2016
Odpověď  A máš to zadní světlo ukostřené nebo ne.Nemělo by být, mělo by být odizolované od kostry. Ja se jednou špatně podíval na plánek zapojení a taky mě nesvítilo.Zadní světlo je ukostřené přes nesvítící vlákno přední žárovky. Prostě je potřeba se pořádně podívat na plánek. Tak ať se daří.    [stanislav menšík] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ďakujem už to mám zapojené, svetlo svieti prepínače fungujú,len mi ešte z neznámych dovodov nejde prúd do zadnej lampy. Pripájam foto motorky (ešte nieje úplne dokončena)    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ano, ta svorkovnice slouží k rozvětvění vodičů, jen zajistit aby nedošlo ve spoji ke kontaktu s kostrou. Tu svorkovnici lze nahradit "čokoládou" a nějak podobně jako na fotce ji uchytit.    [Martin Štindl]   14.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prosím o radu, snažím sa zapojiť kúpenu kabeláž podľa schémy ale na tlmivke nemám svorkovnicu ako na obrázku. Mám tie káble spojiť dohromady?    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pokúsil som sa ručne linkovat koleso (bez oblepovania)    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2016
Odpověď  Abdull - stačí se podívat o pět vláken níže a tam uvidíš hrúbku sedla přesně, u moto vystavených k prodeji. Tam je vidět pozdější vyšší (1952 - 1953)    [J]   27.12.2015
Odpověď  Nižší sedák u vůdčího sedla (hrúbka-:)), byl u FJ a měl jinou výplň.
U 150/C byl sedák (jako u pozdějších péráků) vyšší s jinou výplní.
A také pohodlnější -:)    [J]   27.12.2015
Odpověď  Myslím tým hrúbku sedáku, lebo v ponuke som videl tieto dve hrubky.    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.12.2015
Zobrazeno 10 z celkem 80 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (80) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zapalování a motor


 Dobrý den pánové,
po delší době se ozývám již s probíraným tématem. Po mém nezdaru s úpravou rotoru zapalování jsem pořídil jiná a problém je tu úplně stejný. Dal jsem nový rotor s maximální úpravou magnetů a cívky, aby měli společně nedrhli. Startování a chod motoru na studeno naprosto bez problémů. Jakmile jedu moto projet po zahřátí motoru je slyšet drhnutí cívek a magnetů o sebe až se motor kousne. Nevím, jak upravit vše, aby moto házelo jiskru bez toho, aby nedocházelo k tření cívky a magnetů. Při jakémkoliv pokusu buď dosáhnu tření nebo jsem bez jiskry. Dnes jsem začal hledat i další souvislosti a došel jsem k tomu, že mám mírnou axiální vůli na klikovce. Jakmile vezmu za čep tak se mně hýbe včetně ložiska cca o 0,3 mm což asi má souvislost s tím tvrdým zastavením motoru. Doufám, že nemusím půlit motor. Jinak po každé, když se hvízdne okamžitě jde nastartovat. Děkuji za Vaše náměty. Přikládám foto, jak nyní vypadá.    [oldaa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji:)    [oldaa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2016
Odpověď  Já na střechu taky pozval a zaplatil pokrývaček, i když je to "jen položit pár tašek"

Zkuste to podobně, a dát motor na GO někomu ,kdo to umí .
Jen se blbě hledají,asi jako pokrývači(vyhodil jsem dva,než to třetí udělal pořádně!)    [Monty]   29.06.2016
Odpověď  "viděl jsem horší" není omluva, ale utěšování se, po špatně odvedené práci. jsou chvíle, kdy je na škodu si něco nalhávat. Po GO motoru, nesmějí být žádné vůle, zjistitelné rukou. Podle popisu je to vážnější a předstihem to určitě není. Zetka na pohled vypadá pěkně, ale hlavní je dobře udělaný motor, jinak se na to majitel může jen koukat a nesveze se. Strojařina má své zákonitosti a ty nelze obejít. Byla vycentrována klika před montáží? Byla vyúhlována ojnice před nasazením válce? Byla použita ložiska, která patří na klikový hřídel? Atd., atd. Já to vidím jako kolegové na rozpůlení a znovu pečlivé sesazení se vším co k tomu patří. Konečně žádný učený z nebe nespadl a chybami se člověk učí.    [J]   29.06.2016
Odpověď  Nikoho přesvědčovat nechci a sám sebe maximálně utěšit. Celé moto jsem si dělal sám včetně motoru a proto půlení motoru je ta poslední možnost. Nejdříve postupně objevím příčinu a poté řešení. Kontrola proběhla přes sundání zapalka včetně příložek. Mírná vůle zde je, ale viděl jsem horší. Dnes jsem sundal palici a píst, který je hvízdnutý. Pořád mně nešlo do hlavy i kdyby se to vždy seklo na statoru tak by to urvalo cívku či tak něco. Takže začnu z vrchu. Zítra to rozjedu a uvidím. Monty jsem stavař a občas strojařina je pro mně obrovská záhada , ale nevzdávám se. Děkuji za Vaše názory.    [oldaa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.06.2016
Odpověď  oldaa - a můžete mně vysvětlit, co chcete na tom motoru ukecat? Todle je srojařina, technika, ne politika!
Prostě bude muset motor ven, rozpůlit,a vyměnit, co je špatný. Ani 10 dalšími příspěvky do debaty do neopravíte, stejně tak nemá smysl ničit třetí magnetku.............    [Monty]   29.06.2016
Odpověď  Ani vymáčknutí spojky nezabrání poškození klikovky v momentě kdy je unášena setrvačností rotoru který se zrovna "zakusuje" do statoru. Předstih je nastaven VŽDY před horní úvratí aby se co nejúčinněji využila expanze, příliš velký předstih se projeví okamžitě při startování citelným "kopnutím" přes statovací páku a následně klepáním motoru při chodu.
Ta kontrola pohybu čepu po vychladnutí proběhla po demotáži zapalka a těsnící vložky s příložkou? Jinak teď velmi důležitá otázka, ten motor je po kompletní GO nebo byl pouze hezky vyčištěn? Ono zdání klame(hlavně z fotek).    [Martin Štindl]   29.06.2016
Odpověď  Doufám, že půlit motor nebudu muset. Při každém náběhu k hryznutí motoru jsem okamžitě zmáčkl spojku takže rázy byly minimální. Dnes jsem zkusil po vychladnutí motoru pohyb čepu a žádný není pouze v na kuličkách v ložisku, které má vůle. Další poznatek je, jakmile jsem zastavil a rozdělal zapalování tak je horké, jak pětník. Další nápad je, jestli nemám nastavený předstih před úvratí a poté dochází k extrémnímu zahřátí motoru a poté k těmto negativním vlivům. Dále si říkám, i kdyby docházelo k pohybu čepu s celým ložiskem nedochází k excentricitě čepu, aby mohlo vyosit rotor. Pouze úvahy, které nemám ničím podložené.    [oldaa]   29.06.2016
Odpověď  Jestli je za studena možné posunout přes čep i samotným ložiskem tak se to bez půlení neobejde - na klikovce jsou ložiska C3? Při ohřátí karteru se nejspíše zvětší vůle mezi ložiskem a pouzdrem, začne to házet a to má ten neblahý důsledek u zapalka. Další věc, jestli se to opakovaně "hryzlo" přes magneto tak to také asi odnesla samotná klikovka takže po demotáži nechat určitě zkontrolovat házivost. Pokud je už v karterech značná vůle pro ložiska klikovky tak zalepení nepomůže, u klikové hřídele je souosost pouzder ložisek naprosto důležitá - takže zde pomůže jedině nákladná oprava ložiskových pouzder(svrtání a vložkování) http://www.rrkovo.cz/index.php?iframe=kartery.htm anebo výměna karterů.
Při tom drhnutí rotoru o jádra cívek mohlo také ohřátím dojít ke ztrátě magnetismu takže s tím raději také počítat, v prvé řadě ale vyřešit tu čistě mechanickou část v motoru a nabuzení řešit až potom.    [Martin Štindl]   28.06.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

díly ČZ 125 b


 Prosím o radu. scháním plíšek ukazatele zařazené rychlosti (je ocelový) a šroub uchycení malého sekundárního kolečka ( M 8 x 1 ale LEVÝ). U obchodníků jsem zatím neuspěl.    [Mirek]   27.06.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  díky za info, objednáno. Snad to bude pasovat.    [Mirek]   28.06.2016
Odpověď  Obojí by mělo jít objednat u etovaru
http://etovar.cz/cs/cz-125-b-t-150-c/2137-ukazatel -zarazene-rychlosti-cz-125-b-t.html
http://etovar.cz/cs/cz-125-b-t-150-c/2130-sroub-re tezoveho-kola-sekundaru-cz-125-b-t.html    [Martin Štindl]   27.06.2016
Odpověď  ten šroub vyrábí pan Michalec.telefon 603263466    [a]   27.06.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motor nestartuje


 Ahoj lidi, mohl by mi někdo prosím poradit v čem by mohla být chyba? Jiskru mi svíčka hází, předstih a odtrh mám správnej, ale ta jiskra si myslím že je slabá. Nebude tedy potřebovat nechat nabudit magneto? Jde to nabudit v domácích podmínkách?    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Všem moc děkuji za rady, koupil jsem novou zapalovací cívku, provrtal jsem průchodku a naletoval vysokonapětověj kabel rovnou na cívku, koupil novou svíčku Brisk N17C dvakrát šlápnul a jela. Díky moc.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.06.2016
Odpověď  zdravím, chcem sa podeliť s mojou skúsenosťou pri probléme so štartovaním, mám zetku po celkovej GO - krásny stroj. motor po go za studena štartoval perfektne so sytičom a preplavením na druhý kop chytil vžd&. po prejdení cca 10 km začalo v motore jemne trhať po pridaní na trojke a volnobeh ostal neparvidelný vo vysokých otáčkach. pokial som jazdil motor išiel ako tak, akoáhle som zastavil volnobeh bežal asi 15 sekúnd potom zhasol a už som ho nenaštartoval. pri roztlačení po dlhej vzdialenosti naskočil a všetko sa zopakovalo. skúšal som podťa info z fora všetko možné bohatú zmes, sviečky od výmyslu sveta, pertinax pod hrdlo karburátora proti prehrievaniu sania. myslel som že po zohriati sa odparuje zmes už v hrdle karburátora nič nepomohlo miernr sa zníýžili otáčky volnobehu. nakoniec som sa pustil do zapalovania, najskor kondenzátor 3 ks nič, nakoniec som vymenil cievku a zetka frčí ako z fabriky pritom pôvodna cievka krásna ako nová aj iskru hádzala ale po zahriati bola iskra zrejme slabá. po výmene cievky šlape ako hodinky - štartuje na druhý kop za studená aj za horúca, dva mesiace som sa s tým trápil preto uvádzam skúsenosť ak má niekto podobný problém podla mojich príznakov nech si pomôže. zdravím všetkých ktorým na týchto nádherných strjoch záleží.    [ado813]   09.06.2016
Odpověď  V takových případech jdu touto cestou. Vemu cívku z kývačky a baterku a odpojím původní zapalovací cívku. Napojím to jenom na kladívko. Musí to jet.
Takhle jsem jednou škádlil Maneta M90 (stejný zapalování). Dávalo mě to jiskru jako blázen, stejně jsem dosáhl jenom tak sekundovýho zabrblání. Měnil jsem karburátory a hledal problém. Pak mě to nedalo a udělal jsem výše popsané. No a stačilo se na startovací páku škaredě podívat a už to běželo. Tak jsem nechal převinout cívku a bez problému chytal na drc.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.06.2016
Odpověď  I když jiskru dává, já sázím na špatnou vysokonapěťovou cívku. jsem zvědavý čím to nakonec bude. Věděl jsem už jednu vranu která stála snad 30 let v šopně, jiskru neházela vůbec, ale začala dávat až jsem ji pár minut naprázdno prošlapoval, a ono to magneto se lehoučce oživí a nabudí.    [Tonda]   31.05.2016
Odpověď  Ešte doplním. Staršie motocrossové motory ČZ mali už z výroby rysky na rotore i statore pre nastavenie odtrhu tesne po magnetickom maxime bez ohľadu na veľkosť odtrhu. Nastavovanie predzápalu už nemá vplyv na toto nastavenie odtrhu, nakoľko sa základová doska otáča celá (ramienko aj cievky).    [peter.ba] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2016
Odpověď  Přesně jak píše Martin S.Proto vyzkoušet více svíček,a potom hledat závadu jinde!!I nová svíčka může být pod tlakem bez jiskry.    [Ivošek]   30.05.2016
Odpověď  http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=14672    [J]   30.05.2016
Odpověď  Na tomto főre je dobre opísané nastavenie zapalovania s ohľadom na magnetizmus.Odtrh musí nastať kúsok za maximálnym nabudením indukčnej civky. Inak je iskra slabá, alebo nepravidelná.    [peter.ba] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2016
Odpověď  Svíček na prohození máš mít několik a to i na cestách. Brisk N17C, nebo (ty jezdím já) BOSCH W8AC.    [J]   29.05.2016
Odpověď  N19 je už moc teplá tu bych nedával do ničeho buď N15 nebo N17.    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Potíže s čz 125t


 Zdravím potřeboval bych radu na moto čz 125t číslo motoru 160xxx , koupil jsem ji a vse se zdálo v pořádku i jízda kontroloval jsem pak doma olej a zjistil ze bylo pouze 100ml v motoru olej jsem tedy doplnil nastartoval ale jakmile jsem zmáčkl spojku zařadil jedničku tak motor zhasl, to dela ted pokaždé az když se motor hodně zahřál tak šlo zařadit a rozjet se. Nevíte co s tím? Hádal bych ze spojka by potřebovala opravu... Dale při jízdě po delší vzdálenosti se z motoru začínají ozývat takové kovové zvuky mockrát děkuji za radu    [Vita1911 Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Spojka tedy skoro na "sucho" fungovala dobře? Možná je to volbou oleje(příliš hustý), hodí se SAE 80(PP80).
Já tedy ke kupovaným motocyklům po renovaci moc nechovám důvěru, jestli jsou právě s motorem potíže tak bude nejlepší ho demontovat s důkladně zkontrolovat.    [Martin Štindl]   21.06.2016
Odpověď  Problém bude pravděpodobně v tom že ti spojka nevypíná. Zkus spojku řádně seřídit a pokut to nepomůže tak jedině sundat dek a zkontrolovat případně vyměnit opotřebené díly.    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Vyhadzovanie rychlosti


 Pekný den prajem. Vyhadzuje mi 3 rychlost hned po zaradeni. co mam za problem? dakujem Peter    [Petre]   14.06.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pravděpodobně jsou osmekané ozuby s otvory u koleček na předlohové hřídeli - v kalalogu str.10-11 položky 5 (kolečko předlohy II-22 zubů) a 7 (kolečko předlohy III-19 zubů). Při zařazené 3.rychlosti je kolečko II přisazeno na ozuby kolečka III a v případě že jsou zámky opotřebené dojde v záběru k vysmeknutí z ozubů a tím vyskočí do neutrálu.    [Martin Štindl]   14.06.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Zajímavá aukce


 http://aukro.cz/cz-150c-i6186537784.html

Já už tomu nerozumím, renovace nic moc a přesto ta cena taková? Proboha proč?    [čez]   17.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Už jen to zprznění blatníků linkami za to nestojí.    [J]   12.06.2016
Odpověď  http://aukro.cz/cz-150-c-i6256337655.html
Vše má svou cenu ale rád bych porovnal tento motocykl s těmi, co stály za výlohou v 50. letech v Mototechně.    [J]   12.06.2016
Odpověď  Dle mne podvodná aukce. Poslední reálný příhoz je 45 700,- Kč. Další příhozy (C..2,C..8,C..9 s nulovým hodnocením a další) už cenu šponovali.
Tohle za sto litrů nikdo nekoupil, respektive tomu nevěřím. V inzerci je jich o mnoho hezčích v origo stavu za o dost méně peněz.    [J]   21.05.2016
Odpověď  jsou 2 možnosti, buď ty prachy prostě někdo má a neřeší, nebo se tam objeví za chvíli znovu s popisem že původní výherce si ji nevyzvedl - častý popisek a myslím že často díky příhozům kamarádů.    [babula]   21.05.2016
Odpověď  i já v některých případech také peníze neřeším. Jsem schopen zaplatit i nesmyslnou částku za chybějící díl. Dokáži pochopit někoho, kdo zakoupí třeba Brouch Superior za více než 1 M. Ale investovat takové peníze do běžné, tuctové motorky je mimo mé chápání.    [Evžen]   20.05.2016
Odpověď  Nevím proč píšete takový urážky. Třeba není takový blb co nevydělavá 20 měsíčně a peníze neřeší..    [Josef]   20.05.2016
Odpověď  Čím víc bílých pruhů tím víc Zetka. Nevěřím že tohle někdo koupil a ještě k tomu za takový "love". Jestli ano, prosím o vložení jeho fotky. Chtěl bych toho vola vidět na vlastní oči.    [japa]   20.05.2016
Odpověď  nejsem sice odborník na zetky, ale nemá tato trochu moc linkování    [Mirek]   20.05.2016
Odpověď  Podle cenového skoku to vypadá, jsem asi prospal 20 let. Aby se přes noc zdvojnásobila cena naprosto běžné masově vyráběné motorky ... to je zvláštní a poněkud nečekané. To tu svou budu oprašovat radostněji :)    [čez]   19.05.2016
Odpověď  krasavec http://www.iveteran.cz/inzerat/9628/I    [x]   19.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (22) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

hřídel pro ukazatel rychlosti.


 Prosím o radu.
Je hřídel pro ukazatel zařazené rychlosti, na pravé straně motoru, nasazena na řadící hřídel?
A nebo hřídel ukazatele zařazené rychlosti neexistuje a hřídel řazení vystupuje ven na pravé straně z bloku? (čz150 c r. 1950)    [karel kotlar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 29 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  nastavit. Není to namáhaný, nemá to otáčky. Já bych to prostě navařil kouskem kulatiny.    [Monty]   07.06.2016
Odpověď  Burza,aukro,bazoš atd.. Replika se asi nedělá takže sehnat origo.    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2016
Odpověď  Zdravíčko,neměl by někdo radu,kde sehnat hřídelku ukazatele rychlosti? Mám rozpůlenej motor a tahle je uříznutá a nikde sem novou nesehnal. Nějakej typ? Díky    [mrázeček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2016
Odpověď  Motor je 100% kývačka. Vzhledem ke stavu bych uvažoval o koupi alespoň karterů a vík v lepším stavu..    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.02.2012
Odpověď  Vypadá to na motor z kývačky 150/352,víko zapalování je určitě z typu 125/150C ale upravované.Motor kyvky má kryt řetětu usazený v rámečku který je ke karteru uchycen dvěma šroubky s matičkama.    [Martin Štindl]   23.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  vyfotil jsem motor druhé strany.    [karel kotlar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2012
Odpověď  Nebo je celý motor náhradní.Zajímavě vyřešený uchycení víčka šoupátkové komory,určitě je stržený závit a tělu karburátoru.Je možné to vyfotit z druhé strany z boku?Takto nelze poznat jestli je to typ C nbo malá kývačka.    [Martin Štindl]   20.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  motor nemá vyražené číslo.
původní blok motoru byl asi nahrazen náhradním a
číslo nebylo znovu vyraženo.    [karel kotlar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2012
Odpověď  Napiš číslo motoru a bude to hned jasné...    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ten motor nemusí být z typu ČZ 150C,ale z mladší kývačky Jawa-ČZ 150/352 kde je kryt usazen v rámečku.    [Martin Štindl]   19.02.2012
Zobrazeno 10 z celkem 29 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (29) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

PROBLÉM- startování


 Mám problém s nastartováním po go, můžu šlapat jak chci, a docílým pouze toho že každou chvilku jen motor škytne-vystřelí, ale nenastartuje,svíčku mám novou Brisk N17C, kondík mám taky novej, v čem by mohl být problém? Jak se chová zapalování když je v čudu zapalovací cívka? Díky za pomoc    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jestli to občas škytne a vystřelí tak je možné že se při těch pokusech o nastartování střihnul klínek u magneta a protáčí se. Opravdu je i teď předstih v pořádku???    [Martin Štindl]   01.06.2016
Odpověď  Vždyť ses na to ptal už ,minulý týden o téma níž. Nebylo by jednodužší tedy koupit tu novou cívku a nechat nabudit magneto? A budeš mít klid a jistotu, že máš už vše okolo zapalování v pořádku a s největší pravděpodobností ti to vyřeší i tvůj problém. Pokud to nevězí v nastavení nebo karburátoru.
Myslím, že než o tom týden debatovat, je lepší to řešit. Tedy kup novou cívku, nabuď magneto. Tímto nic nezkazíš, ba naopak motoru prospěješ a získáš jistotu, že v tomto už dál problém být nemůže a uvidíš, že to i chytne.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2016
Odpověď  Zapalování s "čudovou" cívkou se může chovat přesně takhle. Nebo jen chybně nastavený předstih. Znova proměřit nastavení, ev. vyzkoušet novu cívku. Pokud je vše OK, musí chytnout před koncem dráhy našlapovací páky.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 150c-čestné prohlášení


 Ahoj, až budu dšlat véčka, tak mi bylo řečeno že musím napsat čestné prohlášení že jsem majitelem motocyklu a že mi byl darován a že nepochází z trestné činnosti, kvůli tomu že nemám žádný doklad-kupní smlouvu, nic, má s tím někdo zkušenosti? Jak by to čestné prohlášení mělo vypadat?    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  pro klub, který to bude testovat nepotřebuješ nic, ten doklad je potřeba na odboru dopravy příslušného krajského úřadu kde to budeš přihlašovat. Dle mé zkušenosti chtějí kupní smlouvu nebo čestné prohlášení o nabití věci. Ale jistotu budeš mít když si na příslušný magistrát, kde to budeš přihlašovat, zavoláš. V případě čestného prohlášení jednoduše napíšeš jakým způsobem si k věci přišel, např. že je to v rodině 40 let po dědovi. Každopádně je opravdu dobré si podle v.č. na odboru dopravy v tvé blízkosti zjistit, zda vozidlo není někde evidované, potom by to přihlásit na V-čka nešlo, protože nejde, aby jezdila vozidla s dvěma stejnými výr. čísly.    [Vojta]   01.06.2016
Odpověď  U nás na krajském odboru dopravy taky chtěli smlouvu, napsal jsem darovací v rámci rodiny a byl klid    [panelka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2016
Odpověď  Tohle nepotřebuješ. Spoj se s klubem který provádí testace , a ten ti pomůže s dalšími kroky. Jediné, co nesmí být, je, aby stroj měl stále registrované doklady!! doporučuju s výrobním číslem nakráčet na dopravák, a tam ti řeknou podle výrobního čísla, jestli jsou v registru, nebo ne. Ideálně je mít zrušený techničák, ale těch se moc nedochovalo:-)    [Jarda]   31.05.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Výměna manžet u přední vidlice ČZ 150 C


 Ahoj,
potřebuji vyměnit gumové manžety u přední vidlice. Chtěl bych se zeptat na postup. Vůbec netuším jak mam začít, co kde povolit atd. Jsem začátečník a nerad bych udělal víc škody než užitku, někde jsem se dočetl, že stačí sundat kolo, blatník a vyšroubovat kluzáky z vidlice.. Nebo musím rozebírat celou vidlici? Byl bych rád za každý postřeh, jak ty manžety vyměnit a na co si dát pozor, děkuji TOM    [Tomas29Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak postup máš dobrej, teď už to jen realizovat :-) Pružina by se měla vyšroubovat z kluzáku který potom vytáhneš ven.    [Vojta]   31.05.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 

 Strana 1/199 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 26.7.2015)
Nezodpovězené téma 

Čep pružiny sedla


 Dobrý den,
mohl bych Vás požádat o foto či případně nákres, jak vypadá čep k uchycení sedla?? Děkuji    [oldaa]   14.06.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

tandemové sedlo ČZ 150


 Dobrý den, mohu někoho poprosit, aby mi napsal rozměry dílu k tandemovému sedlu. Na foto jsem ho zakroužkoval. Ten mi chybí a chtěl bych si ho vyrobit. Předem děkuji.    [mastickar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Elektro svazek na ČZ Skůtr


 Nevíte náhodou kdo je výrobce tohoto elektro svazku?

http://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zboz i.asp?klic_ma=2001    [Skútr ČZ 501 ]   02.06.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150c -plyn


 Změřil by mi někdo jak dlouhé má být lanko plynu? Řeším problém že se mi plyn nechce vracet- pružina v karburátoru mám originál. Čím by to mohlo být? Šroub co aretuje rukojeť tak mám vyndaný.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Obě kola čz 125 t


 Zdravím zajímá mě cena těchto kol,jsou orezlá ale kompletní oska buben plášte.
Protože tyto kola nepoznám identifikoval je zkušenější kolega a chce je zakoupit.
Proto mě zajímá Váš názor na cenu.
Dík za odpovědi,    [vostr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150C


 Nemá někdo prosím levý čep stupačky+ levá+pravá stupačka???(i s plocháči s tisícihranou dírou. Díky    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150c- magneto


 Ahoj, kde mám nechat nabudit magneto? Okolí Ústí nad labem. Díky.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Hrnec světla


 Pustil jsem se do opravy el rozvodů na mé nové číze 150c. Po krátkém pitvání předního světla kde chyběl přepínač jsem zjistil podle polohy zobáčku na hrnci ,že hrnec je z téčka -polohy levá,střed,pravá. S radostí ,že mám doma jiný nový a nalakovaný jsem fofroval domů, abych zjistil, že je taky z téčka. Nemáte na výměnu někdo céčkový hrnec? Bredy    [Bredy1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150C


 Čau kluci, mám dotaz, na lakování dílů použít RAL 9005, u lidový verze na prostředek na nádrž RAL 7038 , a co rám? ten mám mít také 9005?    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 125t válec


 Chlapi nemáte někdo rozvin válce ČZ 125t mám doma dva a každý je troch jiný (jiná šířka saciho kanálu příruba atd. a nevím který je ten správný. Díky    [vaclav58Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Zapalování VAPE


 Ahoj chlapi, chtel bych se Vas zeptat. Chystam se na generalku motoru čz 150C a nevim zda dat nove zapalovani VAPE, mate s tim nejake zkusenosti? Dát či nedát? popř. jake to ma vyhody?
Diky    [piskyn] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Horní kryt baterie


 Prosim vas tady jestli nemate nekdo navic horni viko na starou baterku na čz 125 B. baterku starou jsem sehnal krasnou ale ten horni kryt nemam dekuji přřdem.    [Rob]   04.01.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

cz 125 A rozmery blatniku a kola


 Zdravim, mohl by mi prosim nekdo promerit rozmery zadniho blatniku(Sirka, delka, roztece otvorů, delka vyztuh), predniho kola na cz 125A a nejlepe to nakreslit do fotky nebo nactrnout. V nejhorsim aspon poslat vice foto techto dvou dilů.

Dale se zeptam kdyby nahodou nekdo mel tak shanim nosic a predni blatnik.    [PejdilRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2015
   Přidat odpověď 

 Strana 1/199 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006