MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 286401 příspěvků |6610 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 67 | Přihlášených: 3 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 25.5.2017 18:29  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Rám ČZ 125 T versus ČZ 125 B   19.01.2009 / 238
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jaký nejhorší stav kdo renovoval?Pokud....   12.07.2010 / 183
    Rada k ČZ 150 C   04.03.2010 / 154
    Elektroinstalace cz 125 b   05.01.2016 / 142
    Chtel jsme se zeptat newíte za kolik se dnes pohybují čz 150c neodpruž....   25.08.2008 / 133
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 3021      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 12 / 122      Příspěvků Příspěvků: 27667
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/202 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

stojan 125/150 C


 Moc prosím o radu.Je stojan z čz 150 C shodný se stojanem 125 B a T?díky moc    [Tomáš]   13.03.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  [J]: Víte určitě, že jsou kolíky konusové? V katalogu se píše pouze kolík ⌀4x32, tak by mne zajímalo, co tam patří a čím je případně nahradit, když není originál.    [Phoenix] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.05.2017
Odpověď  Tak sem to odvrtal. Taky reseni :)    [CIJOML]   20.05.2017
Odpověď  Já o tom zajištění nevěděl (pevné C) a v domnění že je zarezlé jsem pořádně zabral a ty kolíčky urval. Pak mi došlo o co jde a ty zbytky v pohodě vyklepl ven :) - ať se daří    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2017
Odpověď  Mlatim do toho jak zjednanej a ani se nehnou. Mate nejakou motodu? Odvrtat?    [CIJOML]   20.05.2017
Odpověď  Motor ven a kolíky, které jsou konusové vyrazit (logicky) zespodu.    [J]   17.05.2017
Odpověď  Cepy zespodu vidim. To u meho C nebylo... Abych je dostal ven vyrazej se zespoda nahoru k motoru nebo opacne? Musim vyndat motor???    [CIJOML]   17.05.2017
Odpověď  Čepy u typů 125/150(B,T,C) by měli mít závit M16 normální pravotočivý(tedy M16x2,0). Asi jak uvedl Pavel - čepy nejdou povolit kvůli zajišťovacím kolíčkům(v případě Céčka)    [Martin Štindl]   17.05.2017
Odpověď  Myslím, že čepy mají normální pravý závit - ale úplně jistý si nejsem, už je to nějaký rok, co jsem Céčko renovoval... Ale napadlo mě, jestli nebude problém jinde - nemáte ty čepy ještě zajištěné kolíčky ? U Céčka to tak bývalo - viz např. zde: http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=240411    [Pavel]   17.05.2017
Odpověď  Ahoj mam rychlej dotaz. Jaky zavit maji ty cepy co drzi stojan u cecka? Levy nebo pravy? Nejde mi to povolit ani na jednu stranu.    [CIJOML]   17.05.2017
Odpověď  Tak v tom případě jsem rád, že diskutuju, protože jsem nejspíš zapomněl ty pístnice natočit na pružinu.
Jinak stojánek vyrábí kontakt ChumchalJ@seznam.cz
ted ma zrovna jeden na Aukru
http://aukro.cz/item964484759_cz_125_t_b_c_hlavni_stojan.html
Mám ho od něj - je o malinko masivnější než originál, hlavně spodní packy dělá ze silnějšího plechu než byl origo. Jo a taky ovládací packa je silnější a není prohnutá do žlábku.    [jadot] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2010
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (18) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Měrka oleje


 Prosím, mohl by mi někdo změřit dol. a horní rysku na měrce oleje. Já ji ke svému motoru ČZ 125 nemám a kontrolní šroub je těžko přístupný, tak že bych si pro usnadnění kontroly hladiny nějakou měrku zhotovil. Děkuji za pomoc.    [kluk12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Moc děkuju, to mi docela postačí.... :-)    [kluk12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2017
Odpověď  Koukni sem: http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=80659    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

ČZ 125t


 Pánové, přivezl jsem si ČZ 125t z Německa po technické kontrole z března tohoto roku. Dneska jsem chtěl udělat dovozovou technickou, protože tu německou neuznali, ale vyhodili mě, protože nemám v německém techničáku uvedeno zatížení předního kola, zadního kola, hluk za jízdy + stojícího motocyklu/otáčky. Délku, šířku, výšku a rozvor. Nevíte, kde se dají tyto informace sehnat? Existuje vůbec ještě firma ČZ Strakonice? Řešil teď někdo tento problém? Díky    [Martin]   23.05.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nemáte tam kontakt na někoho?    [Martin]   23.05.2017
Odpověď  Firma ČZ existuje, mě poskytly informace o mé ČZ 150c nákladní. Měl jsem podobné problémy s přihlášením anglického motocyklu. Anglický TP je pro Úředníka nepřeložitelný a přepočítat palce a míle na naše jednotky je úkol pro nositele Nobelovi ceny za matematiku.    [Jarda]   23.05.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Šelest na trojku


 Zdravím,
na mojí Zetce se objevila drobnost a netuším, kde by mohl být problém. Na zařazený třetí rychlostní stupeň se odněkud z pravé strany ozývá šelest, který dost připomíná tření kovu o hliník (na jedničku i dvojku bez problémů). Zkoušel jsem sundat pravý kryt motoru, aby vyloučil řetěz, a vypadá to, že to je něco s převodovkou. Po stovkách kilometrů s tímto šelestem totálně odešla obě ložiska hlavní předlohy - viz foto. Má-li to spojitost, nevím. Každopádně po vizuální prohlídce, jsem žádné místo, kde by mohlo probíhat tření kovu o hliník, nenašel. Ložiska pro předlohu jsem dal nová, všechno vyčistil, složil, ale problém šelestu se neodstranil.
Znovu půlit motor se mi moc nechce, když vím, že neobjevím nic nového. Na radu známého jsem nasypal do oleje trochu drobných korkových pilin, no efekt na šelest prozatím nulový.
Nemáte někdo představu, co by šelest tření kovu o hliník na trojku mohl způsobovat? Díky za jakékoliv rady a nápady.    [Milan P.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.05.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky Martine, toho vybroušeného labyrintu jsem si nevšiml. Ségrovce hřídele předlohy jsem nevěnoval pozornost, ale podívám se na to, to je naštěstí otázka pár minut. Díky a ozvu se se zjištěním.    [Milan P.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podle fota těch koleček nesedělo ozubení proti sobě, u motorů ČZ 125/150 vlastně nelze nějak vymezovat hřídele - obě jsou vlastně polohovány ložisky v levém karteru(u spojky) kde jsou obě ložiska zajištěna oboustraně pérovými kroužky. Nepraskla náhodou segrovka zajištění hřídlele předlohy(katalog str.10-11 položka 13)? Možná se tak nezajištěná drážková hřídel při řazení posunula doprava(ke straně zapalování) - podle fota to tak na labyrintu i vypadá že si tam segrovka vybrousila pro sebe prostor.    [Martin Štindl]   22.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jinak takhle vypadalo kolečko třetího převodového stupně. Taky zajímavý... Ovšem zvuk stejný šelestu stejný.    [Milan P.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.05.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

150 C


 Zdravím všechny
Tak tohle bych chtěl zrenovovat.    [kettenkrad]   09.09.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 53 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  als:Ahoj,já ti ty osičky změřím,napiš mi kontakt na email a domluvíme se.    [Vojta]   21.05.2017
Odpověď  Děkuji za určení. Kdyby jste ji někdo měl navíc a chtěl ji vyměnit za béčkovou, ozvěte se prosím.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.10.2016
Odpověď  Ta pružina v pravo je Jawa předválečná.    [josef]   09.10.2016
Odpověď  Ta pružina v pravo je Jawa předválečná.    [josef]   09.10.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, nemáte někde vyfocenou rozborku vahadlové vidlice a řízení. Memám ji kompletní a nevím jak je to tam udělané. Délka osiček a jejich závity, složení jednotlivých dílů, atd... A chybí mi horní držák řízení. Mám jen půlku, Neměl byste někdo ten odlitek? Díky moc    [alsRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2016
Odpověď  Uši na svetlo sú rovnaké,iba pri tých čiernych niekto mal namontované širšie svetlo - hrniec,tak ich viac vyhol na šabliach a aby to sedelo na hrniec tak predky viac prihol dovnútra,je to určite vidno pri pohľade z vrchu.Po zrovnaní na tých lesklých plochách budú určite rovnako dlhé.    [tibisz]   14.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě dotaz na pružinu, nevíte z čeho je ta na fotce vpravo?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.05.2016
Odpověď  Zdravím a díky za odpověď, viděl jsem ho též jen několikrát a bohužel jsem ho nikdy nekoupil, dnes by se hodil ale nemohu ho nějak potkat, ale díky.    [Pavel Š.]   11.05.2016
Odpověď  To foto je půjčené ze staré diskuse : http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=44335 světlomet ČZ 125/150 bez otvoru pro tacho jsem osobně viděl jen dvakrát.    [Martin Štindl]   10.05.2016
Odpověď  Zdravím tě Martine Š., jeden dotaz ke světlu bez tachometru, budeš ten hrnec používat, mě by se případně hodil, proto onen blbý dotaz, díky za jakoukoliv odpověď. Pavel Š.    [P.]   10.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 53 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (53) 
Zodpovězené téma  

Čz 150 c


 Zdravím mam problém se zbrojovkou koupil jsem jí udělanou s čísly a vyskytlo se pár problému. První věc je že motocykl když se rozjedu a pustím řídítka padá doprava tak jsem zkusil přiohnout předek a kolo je rovně s rámem a blatník se světlometem míří doleva u světlometu mohu přiohnout vzpěry světla ale jak nasměrovat blatník ? a další věc motocykl má platný tp které chci na sebe převést ale problém je v tom že na motocyklu nejsou žádná čísla pouze na štítku motor je hladký i rám, motorka je 51 ročník. Majitel mi tvrdil že má známe na technické takže toto nikdy neřešil bude to velký problém když takto zajedu na evidenci ?    [Jan]   22.03.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dík. Google není moje silná stránka. Myslím si, že napsat to sem, pomůže víc lidem.    [vojta]   20.05.2017
Odpověď  katerina.vlaskova@czas.cz asi minuta s Googlem    [-A-]   20.05.2017
Odpověď  Byl by nějaký kontakt na paní Vláškovou? Nějak to nemůžu dohledat. Dík    [Vojta]   19.05.2017
Odpověď  Napište mail paní Vláškové do Strakonic, myslím,že takový vyjádření bez problémů vydá. U nás na STK taky vědí, že starý vozidla číslo na rámu prostě neměly.    [Monty]   18.05.2017
Odpověď  U nás na STK taky bez problémů.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.05.2017
Odpověď  Já byl na technické a řekl jsem jim , že na rámu číslo nikdy nebylo, pouze na štítku a žádný problém. Mám ČZ 150C 1951 prošel jsem bez jakých problémů a nemám tam ani známe.    [mastickar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.05.2017
Odpověď  Já měl teď problém na stk. Mám 125T. Na motorce je pouze originál štítek + odpovídající číslo motoru. Závěr stk: technická pouze na 1 měsíc, je nutné aby bylo výr. číslo na rámu vyraženo. Argument, že to nikdy takhle nebylo, že zničím stroj v původním stavu a vlastně mě nutí dělat vyražením čísla padělání a podvod, neobstálo. Jediné u čeho mají vyjímku je Jawa typ 550 - typ 23 + vozík sport jacht. Tam jim výrobce napsal, že zde nikdy výrobní číslo nebylo vyraženo, byl pouze štítek. U Jawy mi bylo dost divné, že se nezmínili ani o Jawě 90, která taky číslo na rámu nemá.
Nemáte někdo vyjádření z ČZ o ražení čísel na rám? Jak to opatřit?    [Vojta]   18.05.2017
Odpověď  Zbrojovka začala razit rámy až od roku 1952. V Marčíkovi je uvedeno přesné výrobní číslo. Do protokolu STK může klidně uvést, že je v.č. uvedeno pouze na štítku. Na registru se s tím poperou. Ten můj má např. přípis ze zbrojovky o této informaci. Kdyby bylo nejhůř, tak si podobné sdělení můžeš vyžádat ze zbrojovky.    [lipcaa]   23.03.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

zapalovaci civka CZ 150c


 ahoj, chtel jsem se zeptat, jestli nekdo vi pocet zavitu na primaru a sekundaru u zapalovaci civky. chystam se ji previnout. diky za odpovedi    [agirus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.05.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  primár si prostě spočítáte při odvíjení(bude to pár desítek závitů)a navíc se většinou nemusí převíjet, protože mu nic není.

A sekundár je celkem jedno, prostě se navine, co se vejde patřičně SLABÝHO drátu.

A Vy máte k dispozici nějakou vhodnou navíječku a impregnaci? A přípravek na upnutí té nesymetrické cívky?

Protože zkoušet to navíjet rukama může jen blázen.............    [Monty]   20.05.2017
Odpověď  Mám někoho se zkušenostmi, ni ak bych do toho sám nešel. Taťka je elektrikář a já studují elektro školu. Jde mi o presny počet zavitu. Díky za odpovedi    [agirus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2017
Odpověď  Cívky(světelné) 125B/T mají oproti 125/150C užší jádro a vodič vinutí menšího průměru. Zaměnit je lze ale protože jsou určené pro dané magneto a tím i jiný výkon(15W proti 25W) tak je potřeba přizpůsobit i žárovky. U zapalovacích cívek se záměnou mezi B/T a C(popř. typem 351,352) většinou není problém.    [Martin Štindl]   17.05.2017
Odpověď  Ahoj kluci. Jsou cívky na cz 125b,t shodné, jako na cz 125,150c. Mám některé vinutí se silnějším a některé se slabším drátem. Prostě jestli to má vliv na funkci. Díky.    [mira6] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.05.2017
Odpověď  Počet závitů sekundáru je obrovský a průměr drátu mikroskopický. Mezizávitová izolace je rovněž problém. Navinutí cívky doma, bez zkušeností, je prakticky nemožné. Viz řada starších a starých příspěvků zde na fóru.
Doporučuji nechat udělat, a ještě ne ledaskomu. I kontakty lze zde vyhledat. Já ji nechával dělat u fy. Aprum (snad jsem to nezkomolil). Funguje řadu let OK. Ovšem právě na tuto firmu zde nejsou zrovna nejlepší reference.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.05.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Náhon tachometru ČZ125t


 Dobrý den, narazil jsem na menší problém - původní náhon tachometru to má za sebou, při pokusu o jeho demontáž nejsem schopný uvolnit matici kterou je přichycen k tachometru (viz. foto), zkoušel jsem tam dát pořádnou dávku WDčka a použít trochu hrubé síly, ani mírné poklepání nepomohlo. Náhon zachovat nepotřebuji, tachometr však ano. Budu rád za jakýkoliv nápad, děkuji :)    [Coju] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Já měl opačný problém. Teda problém na opačném konci náhonu. Nešla vyndat koncovka z domečku převodky. Musel jsem část vyleptat kyselinou.    [Jirka.PLZEN]   17.05.2017
Odpověď  Chce to výdrž. Prolejvat WD a tomu podobnejma lektvarama a za par tejdnu to pujde. Brat za spodek jak pise Milan    [Pája]   21.09.2016
Odpověď  Jakoukoliv rozbruškou nebo pilkou zničíš závit i na tachometru. WDčko nech působit delší dobu a doplňuj ho. Sikovkama musíš držet pouze spodek matice, tam kde je zpevněná přítlačným čelem, jinak jí přimačkneš na závit tachometru a nehneš s ní.    [Milan]   15.09.2016
Odpověď  Zdravím, na tyto záležitosti je dobrá vysokoobrátková přímá elektrická bruska, kde v příslušenství jsou i malé řezací kotoučky o průměru cca 30mm. Myslím, že by to touto bruskou mělo opatrně jít - rozříznou matici.    [Vulcan]   15.09.2016
Odpověď  Flexou se tam bohužel nedostanu, zkoušel jsem si klíčem držet matici tachometru a sikovkama povolit matici náhonu - ani prd, vůbec se to nehlo.    [Coju] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.09.2016
Odpověď  V tak malém prostoru to odbrušovat flexou bude odtížné a i dost riskantní - nad tou převlečnou maticí je hned držák tachometru a přisadit kotouč rozbrušky tak aby brousil pouze převlečnou matici půjde velmi těžko. Ta matice se skutečne ani nehne? Ani sikovkama to nelze povolit? Pokud ne tak bude šetrnější pilovým listem klidně nadvakrát šikmo opatrně naříznout matici a opětovně zkusit povolit. Oproti rozbrušce to bude sice dost zdlouhavé ale přeci jen bezpečnější.    [Martin Štindl]   14.09.2016
Odpověď  flexou matku naříznout,pak půjde povolit    [Monty]   14.09.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 125 B


 Dobrý den, dávám do funkčního stavu motocykl ČZ 125 B vyrobený v roce 1947. Od roku 1966 stál ve stodole, ale je krásný tak jak je, proto se snažím pouze o konzervaci nálezového stavu. Vyjma pohyblivých částí, protože jej chci provozovat. Nějaké díly chybí, nějaké jsou již nepoužitelné. Pokud vás zajímá průběh oživování, občas sem dám foto. Potřebuji také nějaké rady, tak kdo má zkušenosti, prosím poraďte. Děkuji Jirka
P.S.: již jsem tady nějaké dotazy měl, za odpovědi děkuji.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.12.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 52 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  To mi je jasné,ale dá se to brát věrohodněji než renovovaná motorka.Spousta věcí se dá okoukat podle ty super vyvezený nálezovky na motomagazínu.Číslo si uložím,díky.Ted spíš dělám okolo domu a o Béčku spíš jen tak přemejšlím a eviduju co chybí a co je jinak.V zimě ho budu chtít složit,pak to bude aktuálnější.    [Vojta]   16.05.2017
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2017
Odpověď  Ono je těžké říct, že je něco na nálezovce originál, když je z roku 1947 (jako to moje) a ten člověk na tom jezdil do roku 1966. Musel to udržovat v provozu a prvádět opravy. Tak třeba zadní svštlo tam dal už "diamant", přepínač na řídítka z Maneta, přetřel to červenou barvou a dal novou elektriku - bužírkovou. Taky hlavu motoru dal novější. Takže kupa starostí a radostí. Jestli potřebuješ nějaké detaily, zavolej 774864554.    [Jirka.PLZEN]   15.05.2017
Odpověď  Díky!Mám je taky hliníkové,ale byl jsme ted na srazu a bylo tam Béčko s páčkama kovovejma,ale jelikož bylo dělané,tak nebylo vidět jestli je to původní kus,nebo stavba.Jediné co mě zarazilo byly ty páčky a zadní buben měl už téčkovej.Ještě jednou díky    [Vojta]   15.05.2017
Odpověď  Páčky jsou všechny hliníkové. Neleštím je! jen hrubá očista.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2017
Odpověď  Jirko,jaké máte páčky?Hliníkové,nebo železné?A páčka dekompresoru je z jakého materiálu?Děkuji    [Vojta]   14.05.2017
Odpověď  To Ybungen: Nebyla by prosím fotka toho béčka zezadu? Zajímá mě jak je provedeno uchycení držáku SPZ.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pak jsem taky našel - viz foto, což je za polovinu ceny, ale chce to vyzkoušet, aby nenarušil lak.    [Jirka.PLZEN]   09.05.2017
Odpověď  Něco podobného mají i zde: http://www.hfservis.cz/cs/products/category/68-kon zervacni-oleje-a-vosky/
Ale to první mám blíž z domova. Do HF jsem volal a byli ochotní poslat sprej i poštou. Jinak se zabývají spíše prodejem ve velkém. To ale "lubricant" taky. Ten sprej byl prodejní vzorek.    [Jirka.PLZEN]   09.05.2017
Odpověď  Děkuji zkusím dohledat.    [Milan]   09.05.2017
Zobrazeno 10 z celkem 52 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (52) 
Zodpovězené téma  

doraz řidítek a kryt baterky na čz 125B


 chci se zeptat jak je řešen doraz řidítek na čz 125b(aby řidítka při stání na stojánku nenarazila do nádrže),na kostře nic nemám,jestli sem někdo mužete dát fotku, a ještě jestli někdo nemáte kontakt na pána co dělá v replice bakelitové kryty baterií na B/T. děkuji    [Lukáš]   05.01.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 23 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit dokumentOdpověď  Dorazy :    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2017
Odpověď  děkuji. A jsou ty nýty z vrchu i zespod? A jaká byla původní povrchovka.    [Libor ]   10.05.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Dorazy    [CZ125B.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.05.2017
Odpověď  chlapi na pár strojích sem v těchto dorazech krku řízení Bčka viděl nýtek s půlkulatou hlavou (asi aby se jen otočený plech nedeformoval), bylo to tam jakožto originál? Či to má být duté? Já to měl duté, ale mohl to kdokoliv dát kdysi pryč.Díky za info.    [Libor ]   17.04.2017
Odpověď  Já je na svém, jinak původním, áčku nemám.    [Luckytom]   08.07.2015
Odpověď  v origo moto B 125 je má kamarad v černé barvě :)    [Rob]   03.07.2015
Odpověď  no to tedy montovali, na svých je mám...    [Vulcan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2015
Odpověď  nemontovaly    [lipcaa]   02.07.2015
Odpověď  Nevíte, jestli se podobné dorazy montovaly i na Áčko?    [Luckytom]   01.07.2015
Odpověď  já bych se priklanel k cernenemu... Alespoň to na mém B tak vypadá.je to jiné než plechy.    [m.kody ]   30.06.2015
Zobrazeno 10 z celkem 23 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (23) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 125B - krk vidlice


 Jelikož se tento díl velmi špatně shání nebo je často různě povařený, zvažuju možnost výroby replikového dílu. Mám kontakt na pána, který je schopen vyrobit model a následně odlitky. Jednalo by se pouze o výrobu spodní části - odlitku, bez sloupku.
Měl by někdo další zájem? Čím více by se dělalo kusů, tím příznivější cena.    [michal] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.01.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 97 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Taky bych tipoval,že ten odlitek bude předválečná ČZta.    [Macek]   09.05.2017
Odpověď  ČZ předvál. ?    [radek]   08.05.2017
Odpověď  Mně spíš jde o to,jestli někdo neví z čeho je ten odlitek?Pružinu nějak vyřeším.    [Vojta]   07.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Koukni sem: http://www.nepokoj.cz/php/view.php?action=detail&a mp;galerie=pru%C5%BEiny@Feder&page=3&name= 70    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Děkuji moc.Vypadá to že mám něco uplně jiného!Ale nasucho složit to půjde.Neví někdo z čeho to je?Koupil jsem to i s pružinou.Ta hezká pružina by měla být původní nový díl koupený na burze před 30ti lety,ale spodek je hodně přitažený a bez nasilného roztažení spodku pružiny nepůjde našroubovat na spodek vidlice.    [Vojta]   05.05.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  a...    [CZ125B.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  zezadu...    [CZ125B.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2017
Odpověď  Nemohl by mi prosím někdo vyfotit ten vrchní držák pružiny?Mám Béčko které jsem koupil rozložené a bez tohoto dílu ho nemohu složit.Sehnal jsem díl z aukra,deklarovaný jako Béčkový,ale nevím jestli je to ono.Děkuji za pomoc.    [Vojta]   04.05.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  a druhá strana    [CZ125B.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.04.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  zde    [CZ125B.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.04.2017
Zobrazeno 10 z celkem 97 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (97) 
Zodpovězené téma  

Č Z 150 c přední vidlice


 Dávám dohromady čz 150 c a po kompletaci přední vidlice mám větší vůli v pístech vidlice. Máte někdo radu co s tím udělat? Ta trubka uvnitř je z nějaké umělé hmoty. Dík za rady.    [Zdenek]   29.04.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Já ty staré vylámal (byly jak šlupky) nové jsem naklepal kusem dřeva (mají docela náběh), vystružil stavitelným výstružníkem. Měl jsem výhodu, bylo z čeho vybírat, kluzáky byly v strašném stavu.    [Pája]   03.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [J*]   03.05.2017
Odpověď  Na to vyražení bych vyrobil přípravek z tvrdého dřeva. No a tím by se dalo možná i nalisovat to nové pouzdro.    [J*]   03.05.2017
Odpověď  Pro demontáž či montáž textitového pouzdra(vložky) je vhodné mít nosnou trubku demontovanou ze stranice. Stará pouzdra většinou jdou bez potíží vyrazit, s montáží je to horší. Mě to dělal pan Kuta na počkání přes koníka na soustruhu a po nalisování rovnou prostružil, v domácí dílně by to možná šlo nalisovat pomocí závitové tyče.    [Martin Štindl]   02.05.2017
Odpověď  Dík za radu, už jsem vložky objednal. Ještě prosím radu jak nejlépe vyjmout stasré vložky a nalisovat nové.    [Zdenek]   02.05.2017
Odpověď  Myslíš toto? :
http://shop.jawacz-dily.cz/predni-vidlice-c760/pou zdra-predni-vidlice-cz-125t-125-150c-i3869/    [ J]   29.04.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Co znamená toto číslo?


 Dobrý den,nevíte někdo co znamená toto číslo?Mám to vyražené na rámu,co mám navíc.Měl by to být rám z ČZ 125 B,ale možná je to T,nenacházím mezí tím moc rozdílů.Děkuji za každou odpověd    [Vojta]   17.04.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ten rám podle fota nemá ani výztuhu krku řízení, pokud postrádá i výztuhy zadní vidlice tak byl nejspíše vyroben mezi rokem 1947 až polovinou roku 1948. Na té pásovině není žádný údaj? Zase rám z vyztužením vidlice i krku je pro provoz trochu lepší už jen pro pocit větší pevnosti rámu.    [Martin Štindl]   28.04.2017
Odpověď  Děkuji za odpovědi.Zjistil jsem že do roku 1952 ani rámy čísla ražená neměla.Ten rám nese prvky B a nejstarších T,nemá výztuhy pro ,,sedlovou´´ trubkou.Takže je na Béčku správně.    [Vojta]   28.04.2017
Odpověď  Jak píše Martin, je to náhradní evidenční číslo rámu vyražené při jeho výměně v roce 1954. Jinak jestli je to rám T nebo B nepoznáte, protože B a nejstarší T měly rám stejný. T a B je defakto stejná motorka pouze s inovovanou přední vidlicí. Podle různých detailů by se dalo poznat jesli je to nejstarší provedení, které mohlo být i na béčku, nebo novější. Podle této fotky se to nepozná, nicméně podle toho, že rám byl měněný v roce 1954 je pravděpodobnějjší, že se jedná už o novější téčkový rám.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podobné čísla na mojom motore JAWA 350 OHV.    [PeterB]   21.04.2017
Odpověď  Nejspíše se jedná o úředně přidělené číslo na rám určený jako náhradní, zpravidla je ale tvar přibližně DI-X-rok-xxx viz: http://www.veteranforum.cz/photo.php?photo=photos/ 2013/0496670001451851476.jpg
Možná v tomto případě nebyla po ruce raznice s literou "D", nebo ten znak VI má jiný důvod. Rámy pro B,T,C včetně náhradních mají zpravidla rok výroby vyražen na pásovině u stupaček, většinou sériové mají uveden měsíc/rok a náhradní jen rok výroby.
http://www.veteranforum.cz/photo.php?photo=photos/ 2009/1008292903.jpg    [Martin Štindl]   18.04.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Vojenské ČZ


 Zdravím chci se zeptat, jestli se Zetky vyráběly také ve vojenském provedení, narazil jsem na upravená kola, údajně 19", tak by mne zajímalo, z čeho jsou.    [Phoenix] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.04.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pokud vím armáda tyhle stroje nepoužívala, byly pro ní předpokládám příliš málo výkonné. zelená kola s návarkem na ráfku s armádních zásob sloužili k navíjění kabelů jak píše Jirka, na tom navařeném kuse byla sklopná rukojeť na otáčení.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2017
Odpověď  Je to z vojenského navijáku spojovacího kabelu.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druhé foto    [Phoenix] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.04.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

dorazy čz 125B


 Ahoj všem neví někdo jak vypadají dorazy na vidlici(řiditkach) aby řiditka nenaražela do nadrže a kam připadně přijdou díky za odpoved    [marek]   17.09.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  mě by spíše k těm dorazům zajímaly ty nýty s půlkulatou hlavou vevnitř. Na vraku sem je neměl, ale mohly vypadnout. Máte je někdo, případně foto a kolik jich tam bylo, povrchovka, průměr..? díky    [Libor ]   26.04.2017
Odpověď  http://www.motomagazin.cz/photos.php?photo=photos/ cz125t/cz125b1947/foto09.jpg    [Martin Štindl]   23.04.2017
Odpověď  zdravím, máte někdo fotku těch dorazů namontovaných na motorce? jDE MI O POLOHU, JAK TAM MAJÍ. Děkuji    [CZ125B.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2017
Odpověď  supr díky moc za odkaz    [marek]   17.09.2012
Odpověď  http://www.veteranforum.c z/index.php?id=11&idk at=113&idtop=71573    [Martin Štindl]   17.09.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 

 Strana 1/202 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 25.5.2016)
Nezodpovězené téma 

Táhlo otevírání vzduchu ČZ 150c


 Dobrý den, schanim tahlo otevírání vzduchu ČZ 150c. Našel jsem jenom celou sadu,tak kdybys tě někdo měl anebo kde koupit. Dik    [dadoslRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Motoservis p.Procházka Mezouň opravy motorů JAWA


 Zdravím,máte někdo zkušenost s touto opravnou?Měl jsem tam motor a nefunguje jak má.Popřípadě jestli neznáte někdo dobrého opraváře kdo by provedl kompletní GO motoru čz 125T.Díky    [petr]   12.03.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

délka náhonu tachometru na čz 125 t


 Dobrý den,

dávám dohromady čz 125t na narazil jsem na problém, že nevím jak dlouhý by tam měl být náhon tachometru.
mohl by mi někdo prosím poradit?

přerem dík :-D    [cerniksimon57Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Čz 150C díly přední vidlice


 Nemáte někdo skreslené díly přední vidlice? Jedná se mi o konec pérování spodní části dle katalogu díly č.24-33.    [PavelFru] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Černá barva na čz 150 c


 Potřebuju nastříkat čz 150 c a prosím poraďte jakou černou barvu použít. V nabídkách je černá barva RAL 9005,9011,9004,9017. Myslím, že by to měla být RAL 9005.    [Zdenek]   05.03.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Páčka brzdy


 Mám dvě levé páčky na řídítkách (spojka) na čz 150 c a hledám někoho kdo má zase opačné na výměnu. Případně na prodej pravou páčku. Děkuji za případnou nabídku. Jako náhradní díl jsem to nikde nenašel.    [Zdenek]   14.02.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

výkres svorníku vidlice


 Zdravím, nemá někdo výkres svorníku přední vidlice? Nebude těžký to "namalovat", ale kdyby to už někdo měl hotový, tak mi ušetří práci :-) Díky    [meela]   09.02.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Rikša 150 C


 Už dlouho pátrám pro ilustraci po fotkách, kde by byla zřetelně rozlišitelná podoba rikši 150 C. Ale jde mi pouze o verzi z roku 1949-tzn. přední blatník z "C", sedačka ještě "T" a kastlík z předválečné ČZ. Kdyby jste někdo něco našel a hodil to sem, bylo by to fajn. Děkuji.    [K.]   10.11.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Koupim Sidecar DRUZETA


 Tojto cestou schanim Sidecar DRUZETA ke skútru ČZ, nebo dohromady.
Nabidnete prosim.
S pozdravem.
Best rgds.
Vadim M.    [Vadim M.]   09.10.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Čep pružiny sedla


 Dobrý den,
mohl bych Vás požádat o foto či případně nákres, jak vypadá čep k uchycení sedla?? Děkuji    [oldaa]   14.06.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

tandemové sedlo ČZ 150


 Dobrý den, mohu někoho poprosit, aby mi napsal rozměry dílu k tandemovému sedlu. Na foto jsem ho zakroužkoval. Ten mi chybí a chtěl bych si ho vyrobit. Předem děkuji.    [mastickar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Elektro svazek na ČZ Skůtr


 Nevíte náhodou kdo je výrobce tohoto elektro svazku?

http://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zboz i.asp?klic_ma=2001    [Skútr ČZ 501 ]   02.06.2016
   Přidat odpověď 

 Strana 1/202 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006