MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 285728 příspěvků |6581 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 60 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 24.4.2017 18:57  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Rám ČZ 125 T versus ČZ 125 B   19.01.2009 / 238
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jaký nejhorší stav kdo renovoval?Pokud....   12.07.2010 / 183
    Rada k ČZ 150 C   04.03.2010 / 154
    Elektroinstalace cz 125 b   05.01.2016 / 142
    Chtel jsme se zeptat newíte za kolik se dnes pohybují čz 150c neodpruž....   25.08.2008 / 133
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 3016      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 12 / 121      Příspěvků Příspěvků: 27585
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/202 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

dorazy čz 125B


 Ahoj všem neví někdo jak vypadají dorazy na vidlici(řiditkach) aby řiditka nenaražela do nadrže a kam připadně přijdou díky za odpoved    [marek]   17.09.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  http://www.motomagazin.cz/photos.php?photo=photos/ cz125t/cz125b1947/foto09.jpg    [Martin Štindl]   23.04.2017
Odpověď  zdravím, máte někdo fotku těch dorazů namontovaných na motorce? jDE MI O POLOHU, JAK TAM MAJÍ. Děkuji    [CZ125B.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2017
Odpověď  supr díky moc za odkaz    [marek]   17.09.2012
Odpověď  http://www.veteranforum.c z/index.php?id=11&idk at=113&idtop=71573    [Martin Štindl]   17.09.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Co znamená toto číslo?


 Dobrý den,nevíte někdo co znamená toto číslo?Mám to vyražené na rámu,co mám navíc.Měl by to být rám z ČZ 125 B,ale možná je to T,nenacházím mezí tím moc rozdílů.Děkuji za každou odpověd    [Vojta]   17.04.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podobné čísla na mojom motore JAWA 350 OHV.    [PeterB]   21.04.2017
Odpověď  Nejspíše se jedná o úředně přidělené číslo na rám určený jako náhradní, zpravidla je ale tvar přibližně DI-X-rok-xxx viz: http://www.veteranforum.cz/photo.php?photo=photos/ 2013/0496670001451851476.jpg
Možná v tomto případě nebyla po ruce raznice s literou "D", nebo ten znak VI má jiný důvod. Rámy pro B,T,C včetně náhradních mají zpravidla rok výroby vyražen na pásovině u stupaček, většinou sériové mají uveden měsíc/rok a náhradní jen rok výroby.
http://www.veteranforum.cz/photo.php?photo=photos/ 2009/1008292903.jpg    [Martin Štindl]   18.04.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Výplet zadního kola čz 150 c


 Udělal jsem nový výplek zadního kola a dráty (paprsky) které jsou 180 mm jsou krátké, správně mají mít délku 182 mm. Jsou uchycené jen asi v jedné polovivě nyplu. Napadá mě dvojí řešení. Buďto zkrátit rozteč mezi dráty (z 11 děr na 9) a nebo nahradit paprsky 190 mm a případně zaštípnout. Pokud s tím máte nějaké zkušenosti napište prosím. Díky za každou radu.    [Zdenek]   22.02.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  A proč né přímo od výrobce? Šroubárna marek.    [t]   21.04.2017
Odpověď  když špice, tak od Špičky.

Motodíly Jiří Špička ,Mohelnice    [Monty]   20.04.2017
Odpověď  Také prosím o radu, kde koupit chromované dráty a niple obou kol na Céčko. Pan Hadrávek mi odepsal, že už se tímto nezabývá. Jedná se mi o kvalitu, nejlépe přímo od výrobce. Děkuji.    [Pedro]   20.04.2017
Odpověď  přikládám dotaz ohledně špic na čz. Prosím o radu jaký rozměry mají mít špice a niple na čz 125 B a od koho (kvalita) je doporučené je koupit. Za radu sem vděčný.    [L ]   25.02.2017
Odpověď  a máš to dobře vypletené a vycentrované? 2 mm nejsou zase takový rozdíl. Dráty z druhé strany jsou v niplu jak?    [meela]   22.02.2017
Odpověď  No a proč štípat dráty atp. Proč to nevyplést origo drátama? Já koupil dráty vždy u pana Hadrávka, vypletl a hotovo. Vždy to bylo přesně jak to má být. Vyplétáno jak do replikových, tak origo ráfků.    [Pája]   22.02.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Vojenské ČZ


 Zdravím chci se zeptat, jestli se Zetky vyráběly také ve vojenském provedení, narazil jsem na upravená kola, údajně 19", tak by mne zajímalo, z čeho jsou.    [Phoenix] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.04.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Je to z vojenského navijáku spojovacího kabelu.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druhé foto    [Phoenix] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.04.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

doraz řidítek a kryt baterky na čz 125B


 chci se zeptat jak je řešen doraz řidítek na čz 125b(aby řidítka při stání na stojánku nenarazila do nádrže),na kostře nic nemám,jestli sem někdo mužete dát fotku, a ještě jestli někdo nemáte kontakt na pána co dělá v replice bakelitové kryty baterií na B/T. děkuji    [Lukáš]   05.01.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  chlapi na pár strojích sem v těchto dorazech krku řízení Bčka viděl nýtek s půlkulatou hlavou (asi aby se jen otočený plech nedeformoval), bylo to tam jakožto originál? Či to má být duté? Já to měl duté, ale mohl to kdokoliv dát kdysi pryč.Díky za info.    [Libor ]   17.04.2017
Odpověď  Já je na svém, jinak původním, áčku nemám.    [Luckytom]   08.07.2015
Odpověď  v origo moto B 125 je má kamarad v černé barvě :)    [Rob]   03.07.2015
Odpověď  no to tedy montovali, na svých je mám...    [Vulcan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2015
Odpověď  nemontovaly    [lipcaa]   02.07.2015
Odpověď  Nevíte, jestli se podobné dorazy montovaly i na Áčko?    [Luckytom]   01.07.2015
Odpověď  já bych se priklanel k cernenemu... Alespoň to na mém B tak vypadá.je to jiné než plechy.    [m.kody ]   30.06.2015
Odpověď  Díky, mám je už delší dobu vyrobené, ale jedná se mi hlavně o povrchovou úpravu podle orig. Jestli můžeš, zjisti u kamaráda co má orig. b. Dík.    [mira6] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2015
Odpověď  Delal jsem si je sam cca 1hod a tady uz jsem daval nacrt tak mrkni http://www.veteranforum.cz/photo.php?photo=photos/ 2013/0513303001416950301.jpg je to nacrt podle originalu    [Rob]   29.06.2015
Odpověď  Ahoj. Jsou dorazy řídítek na béčko lakované, nebo černěné. Díky.    [mira6] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.06.2015
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (20) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 125B - krk vidlice


 Jelikož se tento díl velmi špatně shání nebo je často různě povařený, zvažuju možnost výroby replikového dílu. Mám kontakt na pána, který je schopen vyrobit model a následně odlitky. Jednalo by se pouze o výrobu spodní části - odlitku, bez sloupku.
Měl by někdo další zájem? Čím více by se dělalo kusů, tím příznivější cena.    [michal] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.01.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 89 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit dokumentOdpověď  a druhá strana    [CZ125B.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.04.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  zde    [CZ125B.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  jj    [HOST B]   17.04.2017
Odpověď  A mužeš sem dát, prosim tě, ty rozmery?    [pepa.]   17.04.2017
Odpověď  Tak už jsem je mám, sehnal jsem kousek staré hmoty podobné pertinaxu a vytočil je.    [HOST B]   17.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tyhle. (půjčil jsem si obrázek).    [HOST B]   15.04.2017
Odpověď  Zdravím, vyrábí někdo třecí podložky pod vahadla na ČZ 125 B ? Nebo alespoň jestli někdo nemá rozměry? Děkuji.    [HOST B]   14.04.2017
Odpověď  Zdravím, je tady někdo, kdo se zabývá aktuálně výrobou nějakých částí krku řízení na B-čko? Díky    [Josef]   25.07.2016
Odpověď  Tak to jo bo jsem před 3 tydny od nej bral spodní vahadla a řešil šrouby do vidlice    [Rob]   02.12.2014
Odpověď  S panem Kutou jsem dnes mluvil,ale krk řízení už nedělá a zásoby co měl,tak prodal.    [m.kody]   02.12.2014
Zobrazeno 10 z celkem 89 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (89) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Ahoj, nějaké nápady proč nevadí jiskru ( cz 150c rv.51)


 Ahoj, už delší dobu řeším problém že mi nehazi jiskru.
Všechno jsem zkoušel dívky jsem zkoušel jsou v pořádku. Když dám prst do fajky tak kope ale ne dostatečně silne, na zapalovacim okruhu jsem byl schopen změřit max 600v myslim ze to asi není dost. Napadají mě pouze slabé magnety na rotoru.


Nevíte někdo jak je upevněn prepinac ve světle nějak mi to asi nedošlo    [agirusRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Spínačka PAL je určená především pro dynamobateriové zapalování, pro Céčko ji lze zapojit ale půjdou s ní zapnout jen hlavní světla, nepůjdou zapnout parkovací světla z baterie.    [Martin Štindl]   16.04.2017
Odpověď  Ten pal mám také nějaký doma , ale ten nejsem schopný zapojit, nesedí mi schémata    [agirus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ten plechový kroužek je futro přepínače, je pevnou součástí budky ke které je z výroby přibodován. Pokud tam je nyní jen díra tak původní majitel asi přepínač odstranil a nahradil ho přepínačem PAL, je to nejčastější náhrada za původní. Okolo díry by měl být kruhový prolis který slouží jako lože páčky přepínače, většinou je na světlometech u kterých se takto upravovalo na přepínač PAL tento prolis zaklepaný do obrysu světlometu.    [Martin Štindl]   13.04.2017
Odpověď  S tím přepínačem tam nemám na světle takovéto úchyty pouze díru skrz. A úchyt jako na obrázku jak drží tel úchyt ve světle?    [agirus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Též vada na izolaci vodiče kondensátoru http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=270640
Přepínač je v masce zajištěn zahnutím uchycovacích plíšků viz foto, většinou snesou dvakrát montáž-demontáž a potom..    [Martin Štindl]   12.04.2017
Odpověď  taky to může probíjet na kostru - špatně odizolované na kladívkách apod. Taky dělá bordel vysokonapěťová průchodka skrz karter a teoreticky může být špatný i kondenzátor    [meela]   11.04.2017
Odpověď  Cívka je vadná - probité sekundární vinutí. Na 99,9%. Neopravitelné amatérsky.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 125 B


 Dobrý den, dávám do funkčního stavu motocykl ČZ 125 B vyrobený v roce 1947. Od roku 1966 stál ve stodole, ale je krásný tak jak je, proto se snažím pouze o konzervaci nálezového stavu. Vyjma pohyblivých částí, protože jej chci provozovat. Nějaké díly chybí, nějaké jsou již nepoužitelné. Pokud vás zajímá průběh oživování, občas sem dám foto. Potřebuji také nějaké rady, tak kdo má zkušenosti, prosím poraďte. Děkuji Jirka
P.S.: již jsem tady nějaké dotazy měl, za odpovědi děkuji.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.12.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  S takovou budu muset své béčko postavit na čestnější místo v chlévě, kde stojí. Mimochodem během cca 8-mi let seskládáno z dílů.    [lpc]   06.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Co říkáte na tu raketu na aukru za tohle béčko? 7 hodin do konce a cena 65tis (http://aukro.cz/cz-125-b-1947-original-super-sance -i6770510820.html). Je to spíše na renovaci, nebo do původního stavu s výměnou některých chromovaných dílů.    [lpc]   06.04.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  ...    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Není to celé rezavé, ale o to nejde. Prostě se mi to líbí jak to je, nechci nově renovovanou leštěnku. Např. kola byla silně zrezivělá s odlupujícím se nátěrem. Ani stopa po původním laku. Protože je motocykl určen k ježdění, provedl jsem jemné opískování, konzervaci a nástřik matnou černou barvou na disky kol.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Odpověď  Taky souhlasím s ponecháním motocyklů v původním stavu. Nicméně co na tomto chcete zachraňovat. Tady už snad není co. Já myslím abychom z toho zachraňování původních stavů neudělali extrémismus.To je kompletní koroze všude.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.01.2017
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tu červenou odstraňuji odstraňovačem nátěrů.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Zobrazit dokumentOdpověď  Na konzervaci korodovaných dílů, po mírném přebroušení silichromem, tempem nebo jinou brusnou pastou to odmastím a natřu tanátovým odrezovačem.Pak konzervuji přípravkem M2 suchý konzervační vosk.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Odpověď  Pak ty rezavé díly jen dolaď loctitem a bude to super...moje béčko bylo modré :-)    [m.kody ]   10.01.2017
Odpověď  Ahoj Jirko, mám podobné béčko, akorát přetřenou na béžovo a nádrž červená ( aby to víc jelo :-)).
Jak tu barvu sundaváš? Díky Petr    [Vulcan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2017
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (28) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Přepínač


 Zdravím, nevíte, z jaké motorky je tento přepínač na řídítka? Díky :).    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  CIJOML: beru zpět, už jsem to našel - v tomto schématu je vidět přepínač odpovídající na uchycení na sponu - takže až okolo roku 1950 pro Manety s baterií a pojistkou.    [Martin Štindl]   04.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Proč tedy první Manety 90 přepínač na řidítkách nemají? A v el.schématu je jasně vidět provedeno přepínání světel přes přepínač ve světlometu. Je vůbec doložen tento přepínač na sponu z výroby? Určitě na jednom prospektu s Manetem 90 jsem přepínač světel na řidítkách viděl ale to byl běžný na šroubky.    [Martin Štindl]   04.04.2017
Odpověď  je to original z vyroby zadna domadodelavka. nemystifikuj.    [CIJOML]   04.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na Manetech 90 je skutečně často vidět ale právě Manet měl přepínání světel z výroby řešeno přepínačem ve světlometu - toto je vlastně universální přepínač PAL na uchycení sponou který je často na Manetech 90 domontován dodatečně, občas je vidět jako náhradní na některých předválečných strojích. Stejně jako hliníkové přepínače péráka a ČZ 125B/T(do roku 1950) vychází z německého vzoru taktéž universálního - na fotce na motocyklu DKW NZ 350(originální přepínač z výroby byl vysoký hliníkový uchycený do řidítek na dvou šroubkách M 4,5x10)    [Martin Štindl]   04.04.2017
Odpověď  Pravděpodobně to je z Maneta M90.    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

počet vyrobených kusů


 Zdravím, neví někdo kolik bylo vyrobených kusů zetek? Nikde to nemůžu najít
zajímaly by mě především tyhle typy
čz 125 A
čz 125 B
čz 125 T, Bt
čt 125,150 C    [Aero]   18.02.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 43 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  O.k. To zní mnohem pravděpodobněji než 5tis :) Jednu doma mám, tak sháním co nejvíce info.
Díky ČZtomi.    [Sámo]   04.04.2017
Odpověď  Celkový počet vyrobených kusů ČZ 125c je 30 212 ks. Čerpám z knihy "katalog motocyklů ČZ"    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2017
Odpověď  Zdravím,
nevíte někdo kolik bylo přesně vyrobeno motocyklů ČZ 125 C? Ve wikipedii uvádějí 5629 kusů z odkazem na zdroj: http://www.oldmobile.cz/modules.php?name=News& file=article&sid=39.
To mi přijde jako nějaká blbost. Už jen podle výrobních čísel jednoduchým rozdílem by jich mělo být vyrobeno 30877, zdroj: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/vyrobni_cislaT.h tm.    [SámoRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.04.2017
Odpověď  Repliky moto se vyrábějí v cz je to mafie!!!    [pozor.cz]   16.02.2016
Odpověď  K té ČZ 125 t. Je neuvěřitelné, jak málo stačí k tomu, aby někdo stvořil nesmysl. Někdo si přečte, že ČZ prodávala motocykly pod značkou Indian a už v něm naplno pracuje bujná fantazie.
Koho by zajímala pravda o prodeji motocyklů ČZ 125 v USA, nechť si přečte mou knihu Jawa Californian: http://www.motomagazin.cz /index.php?action=califor nian&menu=21&pos= kniha    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.08.2011
Odpověď  Marcika mam nastudovanyho, to je zaklad ;-)    [F.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.08.2010
Odpověď  Pánové jestli chcete pravdivé informace podívejte se do knížky pana Marčíka to je informační zdroj pro renovátory ČZ.    [Mirek]   31.08.2010
Odpověď  Nojo, koukal jsem že ten červenej skvost je teď na prodej u p. Gomoly. Nabízí ho jako "repliku ČZ-Indian". Zajímavé..    [Michal14]   30.08.2010
Odpověď  myslím,že posuzovat originalitu dle knížek p.Gomoly je stejné,jako listovat a hledat pravdu v Rudém Právu.    [emil]   24.08.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nekdo se nejspis doslechnul, ze se Tcko prodavalo pod znackou Indian.. takova slusiva variace ;-)    [F.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.08.2010
Zobrazeno 10 z celkem 43 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (43) 
Zodpovězené téma  

Nárž na čz 150 c


 V originále má nádrž chromnované boky, střed nádrže je černý. Mám dva dotazy. Jak široký je černý pruh na nádrži a zda je možné na chrom stříkat barvu. Když dám nádrž chromovat tak, chromují celou, nebo víte o někom kdo to dělá jinak? Díky za odpověď.    [Zdenek]   27.03.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nádrž ti všude nachromují celou, pak se na chrom lakuje pruh na nádrži.

Jinak na ten pruh koukni zde: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/linkovani.html    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Magdynamo


 Dobry den,
Obracím se na vás s prosbou o pomoc s zapojením mag. Když namontuju cívky primo na desku kotvy tak mag. probijí –nejde jiskra když ale cívky odizoluji od desky kotvy (všechny 3) tak mag. Funguje ..?    [roman150c] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.03.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tři cívky na statoru nemají být odizolovány, ty naopak musí být kostřeny. Odizolovaný musí být jen jejich vývod (káblík s očkem) ty se nesmějí dotýkat kostry (statoru).    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2017
Odpověď  Tři cívky na statoru nemají být odizolovány, ty naopak musí být kostřeny. Odizolovaný musí být jen jejich vývod (káblík s očkem) ty se nesmějí dotýkat kostry (statoru).    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2017
Odpověď  Všechny cívky na statoru mají počátek vinutí vlastně sveden na masu statoru, cívky technicky snad ani nelze odizolovat.    [Martin Štindl]   26.03.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 125B uložení předního kola


 Ahoj, chtěl bych poprosi jestli někdo nemáte zdokumentováno složení přední osy na Béčko. Jde mi především o vnitřní a vnější matku, rozpěrku pod prachovku a vnější plechovou prachovku (krytku).
Díly nemám. Zaráží mě, že půldrážka v přední vidlici má rozměr přesně 12 mm, což je průměr přední osky. Předpokládal jsem stejný systém jako u zadního kola s osazenou vnitřní maticí. každá fotka by mě pomohla, výkres by byl snem. Přebývající díl zázrak. Díky za pomoc. Na foru jsem nic k přednímu kolu nenašel.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.04.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  chlapi, nemůžete mi někdo popsat či sem dát foto jak je to s těmi maticemi na přední a zadní ose na Bčku? díky    [Libor ]   18.03.2017
Odpověď  Na to složení jsem taky zvědavý.
ptal jsem se tady - http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=72843
samotný závit vychází z předválečné čz 175 - M 12x1,25    [radek]   30.04.2015
Odpověď  Mělo by to tak být, u těch matic si s šířkou opravdu nemohu být jist - viděl jsem je jen zběžně. Osazení u matic na zadním kole je nejspíše kvůli napínání řetězu, při posunování by se mohl poškodit jemný závit a k tomu zadní osa je mnohem více namáhána, tohle u předního kola nehrozí.    [Martin Štindl]   29.04.2015
Odpověď  Aha, jasně to jsem přehlídl. Prachovka a rozpěrka jsou stejné.
Matky tedy nemají osazení. Takže do vidlice zapadne přímo závit, který je na osce?
To mě práve neštimovalo toto řešení. Mockrát díky.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.04.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Myslím že by v sestavě osy neměl být problém, prachovka a rozpěrka prachovky jsou na předním zadním kole stejné(položky 809504 a 51044), vnější matice také. Rozdíl je na maticích vnitřních(stahující sestavu náboje) kde oproti zadnímu kolu matice nemají osazení pro vsazení do drážky - nemám možnost je teď oměřit ale myslím že na šířku jsou stejné jako u zadního kola jen bez toho osazení.    [Martin Štindl]   29.04.2015
Odpověď  Zítra si vzpomen, jedno kolo se mně v dílně válí.    [Monty]   29.04.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

První nastartování po renovaci - ČZ 125 C, probíjí kabel ?


 Zdravím, chci se zeptat jestli je to normální ? Když vyndám svíčku, napojím ji na očko (místo fajfky) a zkouším jestli to hází jiskru, přičemž jednou rukou držím kabel zapalovací svíčky a druhou rukou prošlapuji startpáku, tak mě to přes kabel kope a to ji držím za tu izovovanou část. Jiskru to dává pěknou modrou. Svíčka nová N19C.
Další věc. Po prvním nastartování motor běžel, až se zahřál, tak se začaly ozývat nepravidelné zvuky, jako by někde přeskakovala vysokonapěťová jiskra, takové pleskavé zvuky. Motor již nenaskočí. Co tomu říkáte ?    [JindraRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.01.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 38 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravím, prosím, kdo máte raznici kytičku? Díky Rosťa
rostislav.prokes(zavinac)email.cz    [rosta.sloupRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2017
Odpověď  Zatěsňuje přechod přes karter proti vlhkosti a jakožto bakelitová součástka ještě izoluje proti zkratu. Kdyby tam nebyla a kabel by procházel volně karterem, tak by se mohl časem prodřít nebo zlomit. V neposlední řadě jde díky ní VN kabel kdykoliv odpojit a vyměnit za jiný (její výhodu poznáš, až budeš měnit VN kabel někde na silnici). Přídavný odpor to není. Pokud je v dobrém stavu, tak odpor vytváří jen minimální a s ním si vysokonapěťový proud lehce poradí.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.12.2013
Odpověď  Zdravím, můžu se prosím zeptat k čemu přesně tedy slouží vysokonapěťová průchodka a z jakého důvodu se tam dává když to je jen další odpor mezi VN cívkou a svíčkou? Proč se už z výroby nespojil kabel přímo s cívkou?
Děkuji za odpověď    [Orlov]   09.12.2013
Odpověď  Mirekku: tu průchodku bych tímto způsobem "neprznil",s tou většinou nebývá problém,pokud není prasklá a provrtáním tomu můžeš pomoci. Tohle dělali "koumáci-kutilové-zlepšovatelé&qu ot;. Spíš bych se zaměřil na opravdu přesné seřízení odtrhu a předstihu,potažmo karb. To vše za předpokladu,že všechny níže popsané závady v příspěvcích jsou vyloučeny.    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2012
Odpověď  perfektní odpověď představte si, že to bylo asi tou průchodkou nebo špatný odtrh dneska jsem ji projel,ale jem málo a běžela a startovala jako by nic, zatím když to chodí budu zajíždět a pak nahradím fájfku očkem to mám připraveno a průchodku provrtám a kabel VN naletuju přímo na kontakt cívky jako to je teď, dík za vysvětlení označení svíček    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2012
Odpověď  Dík za info . . .:)    [radek]   26.03.2012
Odpověď  Tak to se opravdu mýlýš, prodávají se jak odrušené tak neodrušené. Označení - například N17C je neodrušené a NR17C odrušená svíčka...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2012
Odpověď  No a teď sem prosím napište označení neodrušených svíček . .
(domnívám se, že jsou dnes všechny dnešní vyráběné svíčky odrušené,
mohu se mýlit - :) )    [radek]   26.03.2012
Odpověď  Jawar...,jasně že.Napsal jsem to blbě,měl jsem samozřejmě na mysli NEodrušenou.
Dík za opravu :-)    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2012
Odpověď  Jirka12: Ani odrušená svíčka není ideální. Na zetku dávat jen neodrušenou!    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.03.2012
Zobrazeno 10 z celkem 38 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (38) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

problemy se spojkou čz 125T


 Ahojte potřebuji poradit? :při startovani mi prokluzuje spojka a přitom řadim rychlosti přes zuby. Po přečteni přízpěvku o spojkach jsem nezjistil tlouštku nove spojk.lamely ani spodni hranici tlouštky obložení.Po rozebraní jsem nezjistil zavadu. Tlouštku lamel mam 2,3mm akorad jedna lamela je s pertinaksu a ostatní s feroda.    [kotis] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.09.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  nedoporuči mi někdo opravnu , na internetu je jich spousty ,ale chtel bych vědět kdo děla opravu dobře.Nema někdo nějkou zkušenost .    [kotis] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.03.2017
Odpověď  Do těchto motorů se lije motorový olej.    [dominoczRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2017
Odpověď  Ahojte,rozhodl jsem se pro GO motoru na me tečko. Chci to dat někde na opravu ale někomu kdo to děla profesionalně ,o leštěni a lakovani valce nemam zajem ,nema někdo zkušenosti popřipadě kontakt, kdo to děla dobře. DĚKUJI    [kotisRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.03.2017
Odpověď  Lepší je řidší PP80 nebo PP80-90. Hlavě to nestartuj na sucho bez oleje! Ale to že to jde "přes zuby" za studena by ještě nemusel být problém, pokud to skřípe i na při řazení na ohřátém motoru tak to už je potíž. Jinak pozor při řazení, u motorů B/T se přeřazuje v jiných rychlostech než u Céčka - chce to cvik.    [Martin Štindl]   23.09.2013
Odpověď  olej pp 90 ,plechy naprosto rovne i lamely jsem jemně smirkem projel na rovne podložce,ale zkoušel jsem to zatim raději jen dva krat protože na sucho bez oleje kdyby to bylo třeba zase rozebirat. ale start páka šla pěkně už bez prokluzu ikdyž spojka byla seřizena bez vuli na lanku    [kotis] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.09.2013
Odpověď  Co převodový olej - jaké má označení? Lamely plechové jsou tedy všechny naprosto rovné?    [Martin Štindl]   22.09.2013
Odpověď  tak sem spojku znova skompletoval seřidil a pořad zařadim rychlost přes zuby
Seřizene to mam tak aby spodni pačka zabirala při plnem chodu po cele delce ,při zmačkle spojse se koš volně otači v ruce jsem to tak skoušel.cice bez oleje ale bez jakehokoliv odporu se lehce otači.    [kotis] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.09.2013
Odpověď  Tloušťka laminovaných lamel nemá ani moc vliv na funkci spojky - těch 2,3mm je ještě v pohodě. Spíš co tam dělá lamela z pertinaxu? není to spíše textit? Značné unášení při vymáčknutí spojky + prokluzování v záběru signalizuje většinou prohnutí jedné nebo více plechových lamel.    [Martin Štindl]   19.09.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 

 Strana 1/202 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 24.4.2016)
Nezodpovězené téma 

Motoservis p.Procházka Mezouň opravy motorů JAWA


 Zdravím,máte někdo zkušenost s touto opravnou?Měl jsem tam motor a nefunguje jak má.Popřípadě jestli neznáte někdo dobrého opraváře kdo by provedl kompletní GO motoru čz 125T.Díky    [petr]   12.03.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

délka náhonu tachometru na čz 125 t


 Dobrý den,

dávám dohromady čz 125t na narazil jsem na problém, že nevím jak dlouhý by tam měl být náhon tachometru.
mohl by mi někdo prosím poradit?

přerem dík :-D    [cerniksimon57Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Čz 150C díly přední vidlice


 Nemáte někdo skreslené díly přední vidlice? Jedná se mi o konec pérování spodní části dle katalogu díly č.24-33.    [PavelFru] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Černá barva na čz 150 c


 Potřebuju nastříkat čz 150 c a prosím poraďte jakou černou barvu použít. V nabídkách je černá barva RAL 9005,9011,9004,9017. Myslím, že by to měla být RAL 9005.    [Zdenek]   05.03.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Páčka brzdy


 Mám dvě levé páčky na řídítkách (spojka) na čz 150 c a hledám někoho kdo má zase opačné na výměnu. Případně na prodej pravou páčku. Děkuji za případnou nabídku. Jako náhradní díl jsem to nikde nenašel.    [Zdenek]   14.02.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

výkres svorníku vidlice


 Zdravím, nemá někdo výkres svorníku přední vidlice? Nebude těžký to "namalovat", ale kdyby to už někdo měl hotový, tak mi ušetří práci :-) Díky    [meela]   09.02.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Rikša 150 C


 Už dlouho pátrám pro ilustraci po fotkách, kde by byla zřetelně rozlišitelná podoba rikši 150 C. Ale jde mi pouze o verzi z roku 1949-tzn. přední blatník z "C", sedačka ještě "T" a kastlík z předválečné ČZ. Kdyby jste někdo něco našel a hodil to sem, bylo by to fajn. Děkuji.    [K.]   10.11.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Koupim Sidecar DRUZETA


 Tojto cestou schanim Sidecar DRUZETA ke skútru ČZ, nebo dohromady.
Nabidnete prosim.
S pozdravem.
Best rgds.
Vadim M.    [Vadim M.]   09.10.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Čep pružiny sedla


 Dobrý den,
mohl bych Vás požádat o foto či případně nákres, jak vypadá čep k uchycení sedla?? Děkuji    [oldaa]   14.06.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

tandemové sedlo ČZ 150


 Dobrý den, mohu někoho poprosit, aby mi napsal rozměry dílu k tandemovému sedlu. Na foto jsem ho zakroužkoval. Ten mi chybí a chtěl bych si ho vyrobit. Předem děkuji.    [mastickar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Elektro svazek na ČZ Skůtr


 Nevíte náhodou kdo je výrobce tohoto elektro svazku?

http://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zboz i.asp?klic_ma=2001    [Skútr ČZ 501 ]   02.06.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150c -plyn


 Změřil by mi někdo jak dlouhé má být lanko plynu? Řeším problém že se mi plyn nechce vracet- pružina v karburátoru mám originál. Čím by to mohlo být? Šroub co aretuje rukojeť tak mám vyndaný.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2016
   Přidat odpověď 

 Strana 1/202 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006