MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 282157 příspěvků |6439 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 33 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 11.12.2016 05:03  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Rám ČZ 125 T versus ČZ 125 B   19.01.2009 / 238
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jaký nejhorší stav kdo renovoval?Pokud....   12.07.2010 / 183
    Rada k ČZ 150 C   04.03.2010 / 154
    Elektroinstalace cz 125 b   05.01.2016 / 142
    Chtel jsme se zeptat newíte za kolik se dnes pohybují čz 150c neodpruž....   25.08.2008 / 133
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 2990      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 15 / 116      Příspěvků Příspěvků: 27336
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Nezodpovězené téma Téma dne     Přidat odpověď    Zobrazit téma 

ČZ 150 C Rikša


  Zdravím. Potřebuji radu. Na rikšu 150C se jako základ používal rám neodpruženého céčka? Jde o to, že mám možnost získat rám, který byl vyřezán z rikši a zajímalo by mne, jak moc je rozdílný od klasického neodpruženého rámu C. Děkuji za rady.    [Radek]   11.12.2016 - 00:15
Zodpovězené téma  

Vyfuky


 Zdravim panove.Potrebuji radu.Mam vyfuky na cz 150c a potrebuji je dat do cerne barvy,jenze byly original chromovane.Nevim jestli je nechat opiskovat,nebo to resit treba formexem?    [Martin]   17.09.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravím, potřebuji opravit vnitřky tlumičů výfuku na ČZ 125 B/T. mám tam utržené nějaké přepážky u vstupu roury. Nemá někdo foto vnitřku, nebo alespoň nákres? Děkuji    [Host.125t]   07.12.2016
Odpověď  Nejde o to použít origo výfuky. Já jen chtěl říci, proč hned kupovat jiné, když jsou k dispozici doma starší. To je takovej problém karbon vypálit? Nebo jsou už lidi tak líný, že hned běží koupit repliky?    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.09.2013
Odpověď  No, zde je otázka, jestli není právě těch origo v chromu škoda (pokud je ten chrom pěkný).
Trvat na originálu zrovna u výf. tlumičů (které jsou stejně zanesené, takže se musí samozřejmě odstranit i karbon), potažmo rour?
Lepší řešení se mi zdá opravdu koupit surové.
Kolik lidí pozná rozdíl?
A kdo ocení originál výfuky, které prošly "odchromováním"?    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2013
Odpověď  monty: A proč hned kupovat repliky, když má doma dobrej pár původních rybin?    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.09.2013
Odpověď  Není nejjednodušší koupit od pana Hadrávka repliky bez chromu?    [monty]   22.09.2013
Odpověď  HCl nenaruší podkladový nikl/měď, takže se k železu nedostane. Pokud se důkladně vypláchne a zneutralizuje, tak nevidím problém.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.09.2013
Odpověď  Kyselinou chlorovodíkovou jsem se pokoušel sundat chrom z tlumiče kmitů sedla na péráka, problém je že kyselina jakmile naruší vrstvu chromu a dostane se k železu tak začne o to více rozežírat samotný plech.    [Martin Štindl]   22.09.2013
Odpověď  Stačí tak 20%. Ponechat dle potřeby a pak důkladně vypláchnout vodou a zneutralizovat (louh, soda, ...)    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.09.2013
Odpověď  A to mam koupit kyselinu a do ní to nalozit?To je tak 5l.;-) nebo se to nejak redi?    [Martin]   20.09.2013
Odpověď  Chrom bych sundal v HCl. Na plechu zůstane podkladová měď/nikl. To bych lehce přebrousil smirkem a ponechal, jako antikorozní vrstvu pod barvou.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.09.2013
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zodpovězené téma  

Motor ČZ 150 v.č. 374311


 Mám na své JAWA ČZ 125/351 r.v. 1954 kompletní a funkční motor z ČZ 150 C v.č. 374311. Chtěl bych ho vyměnit za motor 125 na typ 351. Má adresa taarova@seznam.cz    [Jiří]   23.10.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dík,tak to bude,jedna zmála 55 ročník,zatim jsem viděl,jen z 54,a má někdo z 125tku ,56,čau dík    [Natalia]   07.12.2016
Odpověď  Rosta: Rok 1955 půlbuben, origo štítek v angličtině    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2016
Odpověď  ČZ-tomi,jakej je to rok,dík    [Rosta]   04.12.2016
Odpověď  Já mám 125/351 v původním stavu s číslem 409832    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2016
Odpověď  Pro Martina,mám kartery ze 125-410062,čau    [Rosta]   01.12.2016
Odpověď  Stopadesátek typu 352 bylo vyrobeno určitě více jak 80 tisíc, stopětadvacítka je opravdu u této malé kývačky méně početná - zatím nemám zaznamenanou s výr. číslem vyšším jak 408 38?    [Martin Štindl]   31.10.2016
Odpověď  Také už delší dobu projíždím internet a nemohu najít žádný 125-tkový motor na malou kejvačku. To jich je opravdu tak málo???    [Albert Oter]   31.10.2016
Odpověď  U stopětadvacítky C je číslování od výr. čísla 240 001(včetně) do vý.čísla 259 999 na konci roku 1952. Pak začíná u 125C nová číselná řada od 380 000(nebo 380 001??) a měla by končit výr. číslem 390 880 - asi okolo tisícovky strojů 125C v novém číslování je vyrobeno ještě v roce 1952, zbytek už v roce 1953.    [Martin Štindl]   25.10.2016
Odpověď  a mohl bys mi nasat jak by mělo znít typové číslo pro tu 125tku?    [Mirek]   25.10.2016
Odpověď  Původní sériové kartery pro 125ccm či 150ccm lze identifikovat vlastně jen podle vyraženého výrobního čísla, jinak jsou pro obě kubatury zcela totožné a lože pro zapuštěnou část válce má stejný průměr.    [Martin Štindl]   25.10.2016
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (17) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Schránka baterie ČZ 125 C pevný rám, šroub třmenu baterie a třmen.


 Máte někdo prosím vyfocený jak je uchycený šroubu v bateriové schránce pro třmen přes baterii. Já tam mám jenom nějaký zbytek nabodovaného plíšku. Pomohlo by mě to i s rozměry. A ještě rozměry třmenu. Děkuji.    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.11.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  třetí    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  druhá    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak hotovo. Třeba to někomu taky pomůže.    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.12.2016
Odpověď  Paráda, moc děkuji. To je jednoduchý na výrobu.    [fikuscz]   30.11.2016
Odpověď  Ta pásovina má tloušťku plechu 1mm, úchyt v pravém horním rohu je asi 1mm vzdálen od stěny schránky. Snad toliko bude stačit pro výrobu nového úchytu.    [Martin Štindl]   30.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  A přibližný výkres s rozměry. Mám jen normální posuvku a prostor ve schránce mi moc možností na měření nedává :-(
Výřez pro šroub třemu M6x35 je přesně 6mm, u té ruličky pro váleček třmenu bude vnitřní průměr asi 10mm jako má váleček, rádius zahnutí ber také jen přibližně 10mm - do toho oblouku pěkně sedla mince 1Kč která má průměr 20mm.    [Martin Štindl]   30.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Třetí foto.    [Martin Štindl]   30.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druhá fotka.    [Martin Štindl]   30.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podařilo se mi oživit foťák, ale fota nejsou žádná sláva. Úchyt mírně zleva.    [Martin Štindl]   30.11.2016
Odpověď  Jo to budu rád,bodovačku mám.    [fikuscz]   29.11.2016
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Lakování


 Můžete mi někdo prosím napsat výhody a nevýhody komaxitu oproti normálním lakování??? Díky.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 39 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tak jsem se stavil v místní práškové lakovně a zjistil, že již v úvodu mi rozmluvili dát prášek, že bez tmelu to určitě nejde a výsledek by nebyl pak super. A tak jsem si zajel do lakovny klasické a tam mi vesele řekli, že tohle neradi nebo spíše vůbec nedělají, že s tím je víc práce než peněz (což jsem tušil, vzhledem k tomu, že jsem již několik motorek stříkal) takže hledám někoho ideálně v okolí kladna, který by lakoval motorky a udělal mi to třeba i postupně , ale za rozumnou cenu a reálném čase. Lakoval jsem již i u motokenny, výsledek luxus, ale nevědí kam skočit a tak dodací doby strašné.    [Mirek]   30.11.2016
Odpověď  Já mám černý komaxit na rámu a kolech pevné ČZ 150C, pravda trošku pomerančový ale jinak čerstvý vypadal krásně. Ale po chvíli v provozu trochu zšedivěl a případné škrábance nejdou snadno zapravit.    [Martin Štindl]   10.11.2016
Odpověď  Takže kritika komaxitu nebo akryl je založena na tom, že to obojí není originál. Mě by zajímalo ti co mají komaxit jak ten povrch vypadá, v čem je horší než akryl je to třeba víc pomerančové? Nebo to nemá takovou stálost?    [Mirek]   10.11.2016
Odpověď  Přesně tu blbost s přehnaným leskem akrylátu jsem udělal já. Dnes bych to řešil jinak (stříkal pololesk apod). Chybama se člověk učí. Jinak původní středy byly ve stříbrném smaltu, stejně jako čelo zadního bubnu a rozeta nebo špunty předních kluzáků s M8 jemným šroubem. Středy jsem dal do stříbrného komaxitu, rozetu do stříbřenky akrylátové s krycím lakem a "špunty" kluzáků jsem nechal udělat matný chrom. Ale vše záleží na každém soudruhovi jak si to udělá, origo to prostě už nebude- bohužel.    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Opískování není až to zásadní v ceně - celou motorku ti opískují někde cca max do tisícovky včetně kvanta těch malej cajků co na céčku jsou lakované. Horší je to kvalitně připravit pod lak a nalakovat. Těch kousků, ke všemu malinkejch, je tolik, že to zabralo box skoro nadvakrát. A navíc ty malý věci když fouknul, lítají a tak je to k vzteku práce. Neumím to, ale v porovnání s kývačkou je céčko daleko pracnější a měl jsem štěstí, že jsem tím začal u lakýrníka jako první motorkou. Dnes by mi to už asi neudělal.    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2016
Odpověď  ahoj nemáte někdo zkušenost s nějakou lakovnou Kladno, Kralupy nebo Mělník? Chtěl bych lakovat ČZ 150C. Je lepší si zajistit opískování samostatně nebo nechat vše na lakovně? O kolik bude nižší cena když budu mít opískováno?    [Mirek]   08.11.2016
Odpověď  Mám u některých motorek kola taky v komaxitu. Při běžném brždění OK, ale stalo se mi, že delší dobu přibržďovalo zadní kolo a udělaly se na bubnu puchýře.    [vojta]   30.03.2016
Odpověď  A navíc u podtmeleného akrylátu po každém ťuknutí vyléza světlý tmel a musí se to zachraňovat štětečkem.
Mám takto renovovaných několik motorek a dnes bych se, po několikaletém provozu, hodně rozmýšlel zda není lepší prášek.
Koroze při pár projížďkách za rok, při suchém počasí a dobrém uskladnění, asi nehrozí a komaxit je určitě odolnější.
Zvlášť černé středy kol -brzdové bubny- se mě již kráně loupou a nezbyde než kola rozplést a středy dát do konaxitu -ten teplo z brzdění určitě přežije, ale vůbec se mě do toho nechce- blbá práce :-)    [Luboš H.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.03.2016
Odpověď  nemá cenu se hádat mezi jednou nevhodnou barvou a druhou nevhodnou barvou. obojí je z historického hlediska špatně. Dle mého má postup práškového nástřiku a vypalování k původní technice o něco blíž než vrstvení tmelu, plniče a akrylátu i ten vysoký lesk je špatně. Ale nemám problém s tím-uznat že i komaxit i akrylát je nevhodná povrchová úprava. takže ti co nadávají komaxitovým renovacím a sami přitom sedí na akrylátové motorce jsou jen pokrytci co haní něco co mají sami špatně. Jediní kteří se mohou hrdě postavit do debaty o barvě jsou ti co mají původní stav. tak proč se hádat když obě strany jsou vlastně na jedné lodi špatných nástřiků. proto já nemám nic proti komaxitu,protože je jedno jestli mám nedobový komaxit, nebo nedobový a navíc přeblýskaný a drahý akrylát.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.03.2016
Odpověď  Smalt je acetonová barva, která se stříkala v tenkých vrstvách ve vlhkém prostředí.
Vynikala vysokým leskem a tvrdostí (na rozdíl od syntetiky, která se po vypálení ještě musela leštit).
Dle mne nejlepší barvy a technologie. Dnes bohužel již zakázaná.    [J]   30.03.2016
Zobrazeno 10 z celkem 39 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (39) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Dobové foto vývozního céčka


 Jen tak pro zajímavost - narazil jsem na dobové foto céčka, podle mě vývozní verze (i když je fotka černobílá myslim že se to dá celkem dobře poznat). Je tam vidět pár zajímavých detailů, třeba že přední vidlice není linkovaná, klakson má lakovaný kryt a palivový kohout je otočný - jako na péráku a prvních kyvkách.
V lepším rozlišení jsem to dal na web - viz http://www.michalovyzetky.cz/index.php?obsah=archiv&clanek=dobove06 (ještě s jednou pěknou fotkou na které je první předválečná jednovýfuková 175)    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 53 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  https://www.youtube.com/watch?v=D7JZboZh8u4
Nejedná se sice odbové foto ale na záběrech jsou vedle péráků a Tudora vidět i Téčka.
Jde o filmový záznam testů na Nuselských schodech viz. stránky Michala14:
http://www.michalovyzetky.cz/index.php?obsah=archi v&clanek=nuselske-schody    [Martin Štindl]   25.11.2016
Odpověď  No že dědův kamarád byl kutil... Jinak to vypadá na celkem čistokrevné neodpružené céčko.    [Michal14]   01.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Konečně jsem našel fotky po dědovi-na fotce jeho kamarád a mě zaujalo to barevné provedení.Co vy na to?    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jo jednu vidlici s touhle "stupačkou" mám doma taky (je teda kratší ale na co jinýho by to bylo). A ta divná kývačka je soutěžák z roku 56 a nedivil bych se kdyby ta malá kývačka vzadu byla taky...    [Meela]   09.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  tady jsou ty osy taky krásně vidět    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ešte jedno foto.    [M.]   09.02.2010
Odpověď  Tie predné predľžené osy slúžili k motocyklovej akrobacii, čo bolo vtedy "in", ale aký význam malo to otočené predné kolo netuším.    [M.]   09.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Třetí foto:sice už se nejedná o motocykl,ale fotka je z toho samého dne,legendární Praga RN/RND "Erenka" - Jednota v tělovýchově.    [Martin Štindl]   09.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druhé foto:V popředí zajímavá kývačka 250(nejsem přesně schopen určit typ,pravděpodobně úprava Svazarmu),přední kolo je celonábojovka,ale SPZ je ještě kokrháč).
Vzadu vpravo pravděpodobně Jawa-ČZ 125/150 typ.351/352,přední blatník je mělký a SPZ je namalována "na střechu".    [Martin Štindl]   09.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak se mě konečně podařilo najít ty fotky(omlouvám se za kvalitu fotografií,líp to nešlo),u těchto je jasné dokonce přesné místo i datum.
Oslavy Svátku práce 1.května 1957 ve Vysokém Mýtě - Členové Svazarmu při průjezdu Pražskou branou do náměstí.
Na fotografii jsou vidět čtyři ČZ 125T(+ jeden stroj v zákrytu za přední dvojicí),všechny mají demontované přední SPZ(pravděpodobně jen kvůli oslavám,úchyty jsou pod lupou vidět).Oba stroje v popředí a jeden vzadu vlevo mají prodloužené přední osy(sportovní účel?).
ČZ 125T vpředu vlevo má zaoblenou hlavu válce(takže asi rok 1949-50).Víko přední brzdy je v černé barvě(?).
ČZ 125T vpředu vpravo(1948-1949?? hranatá hlava válce),pod nádrží je vidět už povinně odrušená fajfka svíčky.Motocykl má otočené přední kolo(brzda nalevo) a určitě demontovaný reflektor - místo něho upevněný transparent.    [Martin Štindl]   09.02.2010
Zobrazeno 10 z celkem 53 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (53) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Matice vyfukovych kolen


 Kuci potrebuji radu ohledne matic vyfukovych kolen. Mam je opiskovane ale tet nevim jestli je muzu nechat hodit do praskove cerne s lesklym lakem anebo pouzit nejakou barvu na vysoke teploty. Za radu budu vdecen diky    [Rob]   05.03.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravím, nemá někdo zbylý pravý tlumič výfuku na 125 B/T, koupím třeba oba. Díky.    [Jirka.PLZEN]   24.11.2016
Odpověď  Prosim dobre duse ktere tady jsou jestli nemaji matici vyfuku na 125 Bcko myslel jsem si ze mam dve ale nemam mam jen jednu a zbyle tri jsou ty co jsou na fotce na novejsi typ :( predem dekuji Rob    [Rob]   26.03.2015
Odpověď  Jo jo omlouvam se zapomel jsem napsat ye je to na Bcko ktere tady resim uz 14 dni jak se tu pise :)))) jinak dekuji za rady. To foto co tu je jsem sem dal jen jako ilustraci jinak mam doma ty s tim hustejsim zebrovanim tena na opiskovani proto jsem sem nemohl dat origo foto. Jinak jeste jedn otazka jestli nekdo nevite o hlave valce s dekompresorem?    [Rob]   05.03.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rob: ČZ 125B/T(do roku 1948) mají spony výfukových kolen s hustějším žebrováním - kdyžtak v replice je prodává HF moto. Barva pro ně vhodná je vypalovací žáruvzdorná, komaxit takouvou teplotu u výfukových kanálů nevydrží - upřednostňuji Aluksyl 0199.    [Martin Štindl]   05.03.2015
Odpověď  tak tak.. :-) takže jsem si domyslel že to chce na B    [m.kody]   05.03.2015
Odpověď  nepíše, ale asi tak posledních 14dní neřeší nic jiného, jak béčko..    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.03.2015
Odpověď  m kody Nikde o tom že to má konkrétně na béčko nepíše    [PS]   05.03.2015
Odpověď  No každopádně tyhle na Béčko nepatří!    [m.kody ]   05.03.2015
Odpověď  Pozinkovat cernym chromatem zinku    [CIJOML]   05.03.2015
Odpověď  Nechat je tak jak jsou    [Jarda]   05.03.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zodpovězené téma  

Rám ČZ 125 T versus ČZ 125 B


 Ahoj, můžete mi někdo poradit, jestli je rám na ČZ 125 T a ČZ 125 B totožný?Díky    [Petr]   19.01.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 238 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Neví někdo z vás jaká je délka jednotlivých bowdenů a lanek na "béčko"? Některé budu muset, i když nerad vyměnit nebo doplnit za nové. A je rozdíl v síle lanka spojku? Děkuji moc.    [Jirka.PLZEN]   22.11.2016
Odpověď  No to asi jo ... a trochu ten celý blatník srovnám, já musel dát rychle kolo dohromady kvůli evidenční kontrole, aby to nějak vypadalo.    [Jirka.PLZEN]   22.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já bych podle fota řekl že páčka i aretace bowdenu jsou v pořádku - jen ta zadní vzpěra blatníku by měla být "níž", tedy pod přední vzpěrou.    [Martin Štindl]   21.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je foto, ta páčka je asi ohnutá, a záchyt taky...    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.11.2016
Odpověď  Já chtěl jen srovnat s jiným béčkem tvar záchytu bowdenu, protože ten můj může být ohnutý, když je přihnutá ta páčka. Ale s tím bych radši nehýbal, aby nepraskl.    [J*]   21.11.2016
Odpověď  Tak by měla být v pořádku, neměla by být rovná. Pokud se páčka přisadí v místě tisícihranu na rovnou plochu tak světlá výška u záchytu bowdenu by měla být cca 8mm.    [Martin Štindl]   21.11.2016
Odpověď  Ne je tvarovaná do "s",není rovná, štít jsem ještě nerozdělával.    [Jirka.PLZEN]   21.11.2016
Odpověď  A není tam tedy páčka z prvních Téček(1947). Jak vlastně vypadá tisícihran na rozpěrném svorníku? Béčka(a možná i první Téčka) mají tisícihran ještě kónusový. Páčka na štítu ČZ 125B má odsazení právě proto že aretace bowdenu je na stranici vidlice, u ČZ 125T je páčka rovná protože aretace je přímo na štítu brzdy. Foťák mám bohužel nefunkční takže fotem nepomůžu.    [Martin Štindl]   21.11.2016
Odpověď  Možná mám trochu přihnutou páčku brzdy ... je připláclá ke štítu. Když jí vytvaruju, tak to asi dřít nebude, ale kdyby to měl někdo nafocený, nejlépe zhora.. díky.    [Jirka.PLZEN]   21.11.2016
Odpověď  zitra ti to na svém Bcku vyfotím    [Rob]   20.11.2016
Zobrazeno 10 z celkem 238 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (238) 
Zodpovězené téma  

Tak co teď?


 Před 20 lety jsem koupil vrak bez motoru z prostorových důvodů rozebral naskládal do regálů a rám pověsil na hřebík.Celou dobu sem žil v tom ,že se jedná o neodpružené C,protože tam byly přední vidle C.
Teď sem si vyhrnul rukávy rám sundal a zjistil,že je z Téčka.Takže čára přes rozpočet vzhledem k tomu,že mám motor do Céčka čekal sem rychlou kompletaci sehnání pár drobností a radost z moto.
Místo toho si týden lámu hlavu co s tím jediné rozumné řešení je asi inzerát a pokusit se vyměnit rám z 125t za 150C neodpružená.Předělávat rám je asi blbost.    [silo514]   19.11.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Situace co se dílů týče je asi taková.
Vidlice C,rám T,motor C,kola C,nádrž T i C,
Takže asi budu shánět neodpružené C odpružené mám.
Pokud by někdo měl rám na výměnu 114c220d@seznam.cz Díky    [silo514]   22.11.2016
Odpověď  Záleží na ostatních dílech z jakého typu jsou. Pokud je rám a ostatní díly na Téčko tak sežeň motor 125t.    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.11.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Určení typu


 Zdravím mám doklady na ČZ 125 rok 1952 a na úřadě při přohlášení nevědí co napsat za typ motocyklu.

Můžete mi prosím někdo poradit jaký mám typ.    [Ogar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.08.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravím já mám v novém malém techničáku jen ČZ 125...    [J*]   21.11.2016
Odpověď  Už pořešeno, na úřadě měli i původní malý Tp, takže motorka teď přihlášena.    [Ogar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2016
Odpověď  To je sice pravda, typové průkazy a i první technické průkazy(rok 1954) mají povětšinou u kolonky typ uvedeno jen ČZ 125(ČZ 150) ale to vlastně uvádí jen výrobce a kubaturu. Ale dnes hlavně v malém techničáku musí být uveden typ vozidla což je v tomto případě typ C.    [Martin Štindl]   14.08.2015
Odpověď  A ta písmena (A, B, C) jsou někde oficiálně uváděna? Myslím, že ne. Proto bych to spíš viděl nanejvýš na obchodní označení, ale ne na typ zapisovaný do TP. Typ motocyklu je zkrátka jen ČZ 125, ČZ 150 a pod. např. typ péráka je "Jawa 250".    [lipcaa]   14.08.2015
Odpověď  že je to ČZ 125 je tam napsáno, podle roku výroby by to měl být typ C - teda ČZ 125 C    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2015
Odpověď  ech, teda ČZ 125    [lipcaa]   07.08.2015
Odpověď  typ ČZ 150    [lipcaa]   07.08.2015
Odpověď  Typ C    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.08.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Ví někdo co je to za zetku?


 Nemá na blatnících prolisy má velkou díru v nádrži jiný znak a štítek na krku a jiné rozdíly    [zetkař]   09.06.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 103 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Víko a hlava se dá v pohodě sehnat. Karter dej zavařit.    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.11.2016
Odpověď  probíral jsem dílnu a tak jsem chtěl zjistit co mám regálu,tu 125 T bych chtěl postavit celé moto,ale mám zatím jen kola a ty dva motory, ten starší je lepší, ale nemá klasické věci pod sekundárním kolečkem je olámaný karter a pravé víko je rozřezané a hlava, která by měla být s dekompresorem je už kulatá. takže zatím se dám asi jiným směrem než se něco přibude.    [Mirek]   13.11.2016
Odpověď  ale i tam mockrát dík    [Mirek]   13.11.2016
Odpověď  Ano, ČZ 150C v.č. 309 4xx byla vyrobena někdy v polovině roku 1951, u ČZ 125T s výr. číslem 229 063 já nemohu s jistotou uvést rok výroby - bude to z přelomu roku 49/50. V tabulkách mám zatím pro rok 1949 jako poslední 227 9xx a první pro rok 1950 až číslo 232 2xx. Možná někdo jiný z fóra by to mohl upřesnit.    [Martin Štindl]   12.11.2016
Odpověď  já mám ještě celé moto ČZ 150C 3094xx a to je tedy polovina roku 1951?

A ještě jestli by jste věděli rok výroby ČZ 125T 229063    [Mirek]   11.11.2016
Odpověď  Ten listopad nemusí úplně sedět- to byla přidělena spz, ale určitě je to koncem r. 1951    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2016
Odpověď  Céčko 3164XX mám s doklady a je vyrobeno resp v TP z fabriky 25.11.1951.    [dadajan]   09.11.2016
Odpověď  ČZ 150C v.č. 317 542 je vyrobená v druhé polovině roku 1951(krátký štítek)
ČZ 125T v.č. 197 029 je vyrobená ke konci roku 1948.    [Martin Štindl]   09.11.2016
Odpověď  Mohl bych prosit o určení roku výroby: čz 150C číslo 317542 a čz 125T 197029. Dík    [Mirek]   08.11.2016
Odpověď  Popravdě mi to asi nevadí natolik, aby mi stálo za to se tím nějak zabývat a ztrácet čas. Systém aukra tak jak je nastavený k podobným věcem svádí a dost těžko by se asi někomu prokazovalo, že motivací jeho příhozu bylo pouze zvednou cenu nebo zabránit skutečnému vydražení pokud dosažená cena není dostatečně vyhovující. Bylo by ale naivní si myslet, že to nikdo nedělá. Různé opakující se aukce již jednou vydražených předmětů jsou toho myslím dobrým důkazem. Jsem ale víceméně smířený s tím, že to tak je a že s tím těžko něco udělám...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.06.2013
Zobrazeno 10 z celkem 103 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (103) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Kryt horního ložiska řízení 150C


 Kluci prosím o rozměr a tloušťku uvedeného krytu (na fotu).Předem dík.    [Martin]   22.04.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Monty ji nemá.    [fikuscz]   11.11.2016
Odpověď  Jj kupoval jsem ho asi pred rokem u montyho , tak snad ho jeste ma.    [Lukas8]   06.11.2016
Odpověď  Taky mě ten kryt chybí, vyrábí ho někdo nebo musím na soustruh.    [fikuscz]   06.11.2016
Odpověď  Panove dela se to v replice? Hledam v dilech a za ten rok co je to rozhozeny jsem zjevne nekde jeden potratil    [CIJOML]   05.09.2016
Odpověď  Účelem toho krytu bylo zabránit zátekání vody do misek ložiska(spodní ho nemá protože je obráceně).Bez toho víčka to bude také jezdit,možná lepší bude tam dát aspoň nějakou podložku o té tloušťce 1mm na vymezení.V případě kdyby se někdy později ten kryt naskytnul,tak jeho motáž je snadná,podepře se a znehybní přední kolo,sundají se řídítka a horní rameno vidlice a ten kryt se tam usadí místo té podložky.    [Martin Štindl]   26.04.2010
Odpověď  Stane se něco když to tam nedám? Zapomel jsem na to.    [Milan]   26.04.2010
Odpověď  M. - velice si vážím Tvé pomoci.Ještě jednou dík.    [Martin]   26.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Z druhej strany. Má to byť ale čiernené.    [M.]   26.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Máš šťastie, takýto rýchly servis. Ešte že mám odpoludňajšiu.    [M.]   26.04.2010
Odpověď  bohužel nemám volný k dispozici. Ale na buzách je jich dost. Na motortechně jsem potkal kompletní krky na céčko snad desetkrát.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.04.2010
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Řídítka ČZ150C versus řídítka skůtr ČEZETA - prase


 Zdravím sokolíci.
Renovuji čz 150C. Zakoupil jsem částečně zrenovovovanou mašinu v krabicích, naštěstí téměř kompletní. Konzultoval jsem u zkušeného kolegy - ukázal mu nová řídítka, která k tom byla. Řekl, že k čz150c nepatří, že jsou z čezety - prasete. Ukázal mi na originál nerenovované mašině řidítka - měla opravdu jinou geometrii - vlnku.
Proč to píši: chci kouipt řídítka s originální geometrií - vlnkou.
Na moto ústí n.l. ( viz
http://www.moto-ustinl.cz /katalog/zbozi/popis_zboz i.asp?klic_ma=5137.100 )
a i jinde nabízejí jeden model řídítek pro čz 125/150C a čezetu-prase. Připadají mi stejná, jako mám, což bych nerad koupil.

Prosím o radu:
1. liší se řídítka čz 150C od čezety?
2. kde se dají koupit řídítka s originální geometrií-vlnkou na čz 150c ?

Díky za pomoc.

S klubovým pozdravem "Koze zdar!"
Podkozák z Podkozí.    [podkozakRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ja venoval skutrove pred tydnem kamaradovi, Podle meho to neni pravda i s uchyty lanek. Podle inzeratu se to nepozna, jsou jen lehce jinak tvarovane. Jedine je polozit vedle sebe.    [Pája]   09.11.2016
Odpověď  Mám skůtr i 150C a ty řídítka jsou podle mě tvarově úplně stejný. Můžu to ještě prohlídnout a porovnat. Může tam být rozdíl v úchytech páček, protože 150C neměla štelovací bowdeny , kdežto novější skútry už ano.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2016
Odpověď  Zdravím, nebudu zakládat nové téma a chci se znovu zeptat, jak tedy poznat řídítka na ČZ 150C, respektive rozeznat od skútru. Chtěl bych koupit originál z nabídek na internetu, ale nemám možnost porovnat fotky se skutečným originálem. V jedné nabídce jsem viděl, že je uprostřed řídítek malá dírka, má tam u "céčka" být? Děkuji    [Phoenix] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2016
Odpověď  Schválně jsem se byl podívat na mojí sbírku, mám totiž céčko hned vedle 501čky. Ale jestli je mezi těmi řídítky rozdíl - těžko i tak říct. Připadají mi dost stejné, ale je to vážně tak ?    [Honza]   07.02.2013
Odpověď  Řídítka doporučuji koupit tu http://www.vyrobamotorepl ik.wz.cz/vyroba.htm Původní stroje a řídítka z materiálu o původní síle stěny. Od originálu k nerozeznání. Nicméně spíš bych koupil originály a nechal je nachromovat. To je ale jen můj názor..    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.02.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

ČZ 125 B


 Zdravím, potřebuji vědět, jak je řešen na přední vidlici řešen záchyt reakce brzdy. Je tam nějaký čep? A kde... mám tam jen šrouby na uchycení blatníku. Díky.    [J*]   01.11.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  ....    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem ho vyrobil, snad je to jak má být. J*    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2016
Odpověď  Kdyby měl někdo foto nebo rozměry, byl bych vděčný. :)    [J*]   02.11.2016
Odpověď  Děkuji, to jsem si myslel, podle toho katalogu. Nedělá to někdo v replice?i.    [J*]   01.11.2016
Odpověď  Na pravé stranici vidlice záchyt reakce tvoří hlava speciálního šroubu který zároveň stahuje vzpěry blatníku, v katalogu na str. 24 položka 200-07.49 "čep přední brzdy".
Béčko nemám takže s fotkou či rozměry nemohu pomoci.    [Martin Štindl]   01.11.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Misky rizeni ČZ 150C


 Zdravim panove, kde koupit misky rizeni vcetne kulicek v CHROMU. Preferuji vyrobu CR.
Vsude jsem nasel pouze v surovem stavu.

Dekuji.    [Karel_Sch] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky    [Karel_Sch] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.11.2016
Odpověď  http://shop.jawacz-dily.cz/ram--prislusenstvi-c392 /loziska-rizeni-sada-cz-b-t-c-i239/    [M.]   03.11.2016
Odpověď  Tam jsem dnes taky nasel. Nekdo jiny neprodava?    [Karel_Sch] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.11.2016
Odpověď  Mají ho třeba zde: http://etovar.cz/cs/cz-125-b-t-150-c/1841-lozisko- krku-rizeni-cz-b-t-c.html    [fikuscz]   02.11.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

Zadní osa kola neodpružená ČZ 125/150 C.


 Ahoj, vyrábí někdo zadní osu neodpruženého Céčka? Nemůžu to najít.    [fikuscz]   31.10.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Možná mám jednu v rezervě ale tím si nejsem jist - pokud bych ji našel tak mohu dodat rozměry(není na prodej) některých dílů ale určitě ji nemám volně komplet.    [Martin Štindl]   31.10.2016
Odpověď  Díky, tam jsem to našel, ale mají ji vyprodanou. Taky bych potřeboval jenom části :-(    [fikuscz]   31.10.2016
Odpověď  Motoveterandíly nabízejí sestavu zadní osy na neodpruženou
http://www.motoveterandily.cz/g3310.Osa+zadn%EDho+ kola+%C8z+125+150+C+++neodpru%9Een%E1+kompletn%ED. html
Jednotlivé součásti jsem kupoval u pana Kuty ale ten už víc jak rok v Pánu.    [Martin Štindl]   31.10.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 

 Strana 1/200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 12.12.2015)
Nezodpovězené téma 

ČZ 150 C Rikša


 Zdravím. Potřebuji radu. Na rikšu 150C se jako základ používal rám neodpruženého céčka? Jde o to, že mám možnost získat rám, který byl vyřezán z rikši a zajímalo by mne, jak moc je rozdílný od klasického neodpruženého rámu C. Děkuji za rady.    [Radek]   11.12.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Rikša 150 C


 Už dlouho pátrám pro ilustraci po fotkách, kde by byla zřetelně rozlišitelná podoba rikši 150 C. Ale jde mi pouze o verzi z roku 1949-tzn. přední blatník z "C", sedačka ještě "T" a kastlík z předválečné ČZ. Kdyby jste někdo něco našel a hodil to sem, bylo by to fajn. Děkuji.    [K.]   10.11.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Koupim Sidecar DRUZETA


 Tojto cestou schanim Sidecar DRUZETA ke skútru ČZ, nebo dohromady.
Nabidnete prosim.
S pozdravem.
Best rgds.
Vadim M.    [Vadim M.]   09.10.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Čep pružiny sedla


 Dobrý den,
mohl bych Vás požádat o foto či případně nákres, jak vypadá čep k uchycení sedla?? Děkuji    [oldaa]   14.06.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

tandemové sedlo ČZ 150


 Dobrý den, mohu někoho poprosit, aby mi napsal rozměry dílu k tandemovému sedlu. Na foto jsem ho zakroužkoval. Ten mi chybí a chtěl bych si ho vyrobit. Předem děkuji.    [mastickar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Elektro svazek na ČZ Skůtr


 Nevíte náhodou kdo je výrobce tohoto elektro svazku?

http://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zboz i.asp?klic_ma=2001    [Skútr ČZ 501 ]   02.06.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150c -plyn


 Změřil by mi někdo jak dlouhé má být lanko plynu? Řeším problém že se mi plyn nechce vracet- pružina v karburátoru mám originál. Čím by to mohlo být? Šroub co aretuje rukojeť tak mám vyndaný.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Obě kola čz 125 t


 Zdravím zajímá mě cena těchto kol,jsou orezlá ale kompletní oska buben plášte.
Protože tyto kola nepoznám identifikoval je zkušenější kolega a chce je zakoupit.
Proto mě zajímá Váš názor na cenu.
Dík za odpovědi,    [vostr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150C


 Nemá někdo prosím levý čep stupačky+ levá+pravá stupačka???(i s plocháči s tisícihranou dírou. Díky    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150c- magneto


 Ahoj, kde mám nechat nabudit magneto? Okolí Ústí nad labem. Díky.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Hrnec světla


 Pustil jsem se do opravy el rozvodů na mé nové číze 150c. Po krátkém pitvání předního světla kde chyběl přepínač jsem zjistil podle polohy zobáčku na hrnci ,že hrnec je z téčka -polohy levá,střed,pravá. S radostí ,že mám doma jiný nový a nalakovaný jsem fofroval domů, abych zjistil, že je taky z téčka. Nemáte na výměnu někdo céčkový hrnec? Bredy    [Bredy1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150C


 Čau kluci, mám dotaz, na lakování dílů použít RAL 9005, u lidový verze na prostředek na nádrž RAL 7038 , a co rám? ten mám mít také 9005?    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 125t válec


 Chlapi nemáte někdo rozvin válce ČZ 125t mám doma dva a každý je troch jiný (jiná šířka saciho kanálu příruba atd. a nevím který je ten správný. Díky    [vaclav58Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Zapalování VAPE


 Ahoj chlapi, chtel bych se Vas zeptat. Chystam se na generalku motoru čz 150C a nevim zda dat nove zapalovani VAPE, mate s tim nejake zkusenosti? Dát či nedát? popř. jake to ma vyhody?
Diky    [piskyn] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Horní kryt baterie


 Prosim vas tady jestli nemate nekdo navic horni viko na starou baterku na čz 125 B. baterku starou jsem sehnal krasnou ale ten horni kryt nemam dekuji přřdem.    [Rob]   04.01.2016
   Přidat odpověď 

 Strana 1/200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006