MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 295068 příspěvků |6978 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 84 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 16.7.2018 17:49  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Rám ČZ 125 T versus ČZ 125 B   19.01.2009 / 238
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jaký nejhorší stav kdo renovoval?Pokud....   12.07.2010 / 183
    Rada k ČZ 150 C   04.03.2010 / 155
    Elektroinstalace cz 125 b   05.01.2016 / 151
    ČZ 125 B   12.12.2016 / 135
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 3079      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 7 / 125      Příspěvků Příspěvků: 28588
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/206 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Nezodpovězené téma Téma dne     Přidat odpověď    Zobrazit téma 

zadni blatnik čz 150c


  dobry den shanim zadní blatník na odpruženou čz 150c neděla to někdo v kvalitni replice děkuji    [lada]   16.07.2018 - 17:15
Zodpovězené téma  

matica magneta cz125t,b


 zdravim, neviete aky je rozmer matice ktora drzi rotor ? na 150c je matica vacsia. neviete poradit? dakujem.
Pripadne kde ju zohnat?    [libor]   08.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  když nemůžu sehnat nějaký spešl šroub, matku, šroubení a pod., tak zajedu někam do servisu zemědělských strojů. Dnešní technika Norska, Švédska, Německa používá pouze nejkvalitnější materiály.    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.07.2018
Odpověď  dakujem, pomohlo :)    [libor]   08.07.2018
Odpověď  b,t- M10×1, C - M12×1. Na C je na 17tku klíč, u b,t nevím. Matice jsou z tdvrdšího - zlepšeného materiálu a se závity s jemným stoupáním, kvůli vyšším dotahovacím momentům - to samé podložka - také žádné "bláto".    [J]   08.07.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

ČZ 150c


 Zdravím všetkých zetkárov.Poprosil by som o radu,rozpolil som po prvýkrát motor na svojej zetke a zistil som,okrem iných závad,že tam chýba odstrekovací krúžok.Vie mi niekto poslať foto tohto krúžku a vysvetliť na čo slúži?    [ogar]   07.12.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Všechno se tu dá najít, jelikož za ta léta se tu snad zodpovědělo všechno. Stačí hledat. Mě to trvalo 15sek. Zadal jsem do vyhl. "ostřikovací" a bylo to tam...
Tak teď jen dobře usadit:
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=178372    [J]   03.07.2018
Odpověď  Ahoj,kluci kterou stranou patří odstřikovací kroužek ke guferu.Díky.    [mira6] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2018
Odpověď  pre(M):ďakujem    [ogar]   17.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jedno síce prešlo 2x, tu je to z druhej strany.    [M.]   17.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tebe ide o toto, posielam to z oboch strán.    [M.]   17.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tebo ide o toto, posielam to z oboch strán.    [M.]   17.12.2008
Odpověď  Ešte raz chcem poprosiť niekoho o foto toho odstrekovacieho krúžku.Opísali ste tu veľa svojich postrehov,ale pre mňa to je stále vec imaginárna.    [ogar]   17.12.2008
Odpověď  Ďakujem za vaše rady a názory.Veľmi mi pomohol každý z vás.    [ogar]   09.12.2008
Odpověď  Souhlasím,tedy při chodu motoru kroužek brání zatékání oleje ke guferu/těsnící vložce.Odsřikující olej je(částěčně)odváděn přes tu misku do prostoru převodovky.    [Martin Štindl]   09.12.2008
Odpověď  Můj názor je úplně jiný. Na klikovém hřídeli je gufero. Každé gufero je jednosměrné, t. zn. že spolehlivě těsní jenom z jedné strany, od pružinky. V tomto případě tedy z klikové skříně ven, do převodovky. Ten kroužek má omezit vzlínání oleje po klikovém čepu k břitu gufera a zmenšit možnost nasátí oleje podtlakem přes gufero v jeho "nepříznivém" směru (proti pružince) pod břitem. Podobné odstřikovací kroužky se dávají často před lamelová (labyrintová) bezkontaktní těsnění za stejným účelem.    [host]   09.12.2008
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (21) 
Zodpovězené téma  

řazení čz 150c


 Dobrý den, prosím o radu. Mám starší motor 150c, delší dobu stál v polici a chci ho použít do motorky. Je ale problém s řazením. Když zařadím rychlost, páka jde volně nahoru i dolů a nejde vyřadit ani zařadit jinou rychlost. Pokud zahýbu kleštěma na druhé straně tyčkou s ulazatelem rychlostí, něco tam přeskočí a zase jde jednou zařadit a zase jde páka navolno. Pokaždé musím zahýbat tou tyčkou na druhé straně. Nevíte čím by to mohlo být nebo jestli se to musí půlit? Díky za názory.    [jirka]   19.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Už je to smontováno a funguje to bezvadně. Zmínil jsem se v hospodě a našlo se v jedné garáži celý starý řazení s omletým tisícihranem, ale s pružinkou i podložkou. Díky všem za rady a pomoc.    [jirka]   24.06.2018
Odpověď  Pružinka z B je také na aukru:https://aukro.cz/cz-125b-pruzina-originalni-dil-razeni-6924244774
nebo zadat do vyhledávače č. aukce: 6924244774    [J]   24.06.2018
Odpověď  Prdy naší babičky..., pružinky a kravinky...,není třeba se v tom tak nimrat. Tyto řadící "automaty" jsou díly, kterých je mraky a prodávalo se to komplet jako "nožní zasouvání". Jsou na inzercích i na aukru a nikdo to nechce. Já jich mám nazbyt, tak pokud bude zájem mohu po dohodě poslat - nepoškozenou. Vyrábět pružinky a rovnat plechy? U 125/150c, kterých bylo přes sto tisíc. To snad ne...    [J]   23.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tu pružinku opravdu zatím asi nikdo nenabízí, ale výrobci pružin by ji mohli udělat podle vzoru - kdyžtak já jsem zadával pružiny pro sedlo FRAMO na výrobu podle vzoru do Brna firmě Pružiny Čermák s.r.o. a s výsledkem jsem byl spokojen. Samostatně pružinku asi půjde těžko sehnat, možná kouknout po motorech s funkčním řazením a pokud je mechanismus OK tak je zároveň v pořádku i ta příložka - dokud nepraskne ta pružinka tak se příložce nic nestane.
Určitou možností je použít starší provedení mechanismu z ČZ 125B/T(do v.č. 205 670) který je mnohem odolnější. Tuto "nešťastnou" nemá a dosud všechny tyto automaty co jsem měl byly v pořádku, naproti tomu řazení u motorů C a kyvky 351+352 mělo právě tuto pružinku západky často prasklou(zároveň i poškozenou příložku).    [Martin Štindl]   23.06.2018
Odpověď  to martin štindl: Tak jsem to rozebral a je to přesně tak, jak jste uvedl. Pružinka západky je prasklá a plechová podložka zdeformovaná. Podložku vyrovnám a pružinu se pokusím sehnat. Zatím jsem ji nikde v náhradních dílech neobjevil, tak možná na burze nebo vyrobit z ocelové struny. Díky za ochotu, fotky a za rady.    [jirka]   23.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Spíše nejdříve rozpůlit a ujistit se co je vadné, většinou v případě prasklé pružinky západky se jezdec snažil razatněji zařadit přes páku a v tom případě dochází i k deformaci plechové středící příložky. Ta příložka má výřez pro čep unašeče a tak vlastně funguje také jako vymezení pro pohyb řadící páky - v momentě kdy se jezdec snaží silou zařadit rychlost tak se ten nápor přenáší na příložku a deformuje se ve výřezu pro středící kolík(katalog str.13 položka 31)viz. červená šipka na foto.
U té pružinky západky k jejímu prasknutí nedocházelo většinou tím že byla přemáhána ale proto že provozem docházelo k otěru drátu pružiny o hranu na přesouvacím segmentu a tím jeho zeslabení, u té nové pružinky zkontrolovat jestli není opotřebená v tomto místě viz. modrá šipka a šrafování.    [Martin Štindl]   21.06.2018
Odpověď  Tak to asi bude, takže sehnat pružinku a rozpůlit. Tak to jsem zvědavej, co na mě ještě vybafne. Moc díky za rady.    [Jirka]   21.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Bude to pravděpodobně prasklou pružinkou západky, jestli se řadička pohybuje do "prázdna" tak se západka kvůli prasklé pružince nenatáčí ozuby proti přesouvacímu segmentu a proto nezabere - segment má ve výřezu proti přesuvné páce trošku vůli a menším pohybem hřídelky ukazatele se nejspíš mírně natočí do záběru ozubů uvolněné západky a proto lze jednorázově přeřadit.    [Martin Štindl]   20.06.2018
Odpověď  Ta vystřeďovací pružinka prasklá není, páka se vrací do střední polohy, ale do horní a dolní krajní polohy jde volně a za nic nezabere. Až když se pohne tyčkou ukazatele rychlosti, tak přeřadí a vrátí se do středu a zase jde volně a nezabere.    [jirka]   20.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podle popisu to vypadá na obě prasklé pružiny mechanismu - jestli se i řadička pohybuje volně nahoru a dolů tak je prasklá pružina pro středění páky. Natáčením hřídelkou ukazatele lze přeřazovat protože se hřídelka výřezem opírá o čep na přesouvacím segmentu a tím přímo natáčí přesuvnou páku - kyvná západka a hřídel přitom nejsou v činnosti.    [Martin Štindl]   20.06.2018
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Zodpovězené téma  

Dobové přestavby motocyklů ČZ 125-150.Dobový "TUNING".


 Zdravím,většinou se na tomto fóru zabýváme samotnou historií a technickými detaily "čistých" továrních strojů ČZ.Jsou nám dost známé dobové přestavby a modernizace co se týče záměny starších dílů za modernější(kývačková sedla,dovařované zadní kluzáky na rámech B/T,vyměňované přední vidlice atd...),ale už méně často jsou vidět motocykly na kterých je vidět snaha se odlišit ve stylu "designu".
Dnes mi ale na email jeden místní kolega poslal pár fotografií jedné vcelku zajímavé dobové přestavby,která ve mě vyvolala úsměvný údiv.Čezeta je sice sama o sobě "zbastlená" a ty úpravy už skoro hraničí s kýčem,ale ta snaha a šikovnost tehdejšího majitele nějak se odlišit si zaslouží trochu uznání.Zároveň bych byl,rád aby se do této diskuse postupně přispívalo dalšími podobně zajímavými stroji.    [Martin Štindl]   24.11.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [nakupnikosik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [nakupnikosik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [nakupnikosik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj. Taky přidám jednu úpravu. Údajně se na ní jezdilo na stěně smrti nebo globu smrti.Prý i někde existuje fotka která to dokazuje. Alespoň s takovýmhle příběhem se ke mě dostala. Ale víme jak to většinou je :)    [nakupnikosik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nedávno se v inzerci objěvila také tato zetka. Je zajímavé, že naprosto stejnou měl i můj táta. Lišily se pouze barvou /ta naše byla červená jako vývozka/. Bohužel se zadní blatník nedochoval, tak mi nezbylo než dát do kupy "tuctovou". Zaplat pámbu za ni.    [FRHR]   29.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na aukru je teď k vidění jedno dobově upravené Céčko,stroj má podobně jako mladší kývačky kapotován (neprakticky)válec.    [Martin Štindl]   29.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Teď je v inzerci na bazos.cz hezky upravene Áčko    [JzK]   08.12.2009
Odpověď  Čezetu na prvních snímcích jsem měl možnost vidět. Je to překrásná dobová práce člověka,kterému podle mne nešlo ani tak odlišit se od ostatních,vyčnívat nad dav jak se říká . Jeho motivace spočívala spíše v tom ukázat a hlavně dokázat sám sobě , že se v řemesle,ve kterém pracoval celý život něco naučil a tyto svoje myšlenky,svoje sny vtělil do tohoto stroje.Nelze říci,že se mu to nepodařilo.Myslím,že na svoji práci může být hrdý.Pravdu má Monty "Vracet to do originální "tuctové" Zetky mně přijde škoda. ".
Tuctových zetek vidíme na každém srazu mnoho , ale tento motocykl-věřím,že jeho majitel jej uvede v rámci renovace do tohoto stavu , který charakterizuje dobu ve které vznikal a je ukázkou perfektní řemeslné práce a snů tehdejšího majitele motocyklu.    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2009
Odpověď  Martin - ale ta kapotovaná mně nadchla! To by stálo za renovaci ro tohoto stavu. Vracet to do originální "tuctové" Zetky mně přijde škoda.    [Monty]   25.11.2009
Odpověď  Fotky toho druhého tuningu se ke mě taky dostaly. Tam jsou ale kromě kombinace dílů typů T a C a namontovaných revmaplechů upravené jen blatníky (prohloubené a zadní je odklápěcí kvůli snadnější demontáži zadního kola). Motorka byla nabízena v inzerci jako "ČZ125-zvláštní model" (nebo tak nějak) za 25tis kč.
Je pravda, že u některých zajímavých, řemeslně kvalitně udělaných úprav je asi škoda dávat to do původního stavu...    [Michal14]   25.11.2009
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (20) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

špice


 Dobrý den,vážení, prosím o radu, jakého provedení byly u ČZ 150 špice (dráty kol)? Ráfky černé s bílou linkou a k tomu:
- chromované špice (asi ne?)
- zinkované
- lakované na černo
Kola jsou ve velmi špatném stavu, takže se to poznat nedá.
Děkuji.    [enzofRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.04.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 23 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Když to kolo složíš, ložisko, rozpěrky, prachovky a stít, tak polovina délky tohoto celého složení je střed ráfku. Zadní kolo je to stejné, ale i s brzdovým bubnem.    [Jarda]   19.06.2018
Odpověď  Před výměnou výpletů kol na ČZ 150C jsem si z neznalosti nezapsal hodnoty polohy (vyosení) středů pro nový výplet. Nezachovala se někomu z Vás tato data? Děkuji za pomoc.    [enzofRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2018
Odpověď  [lopuch] volně přeloženo do tvé řeči: pokus o ztrapnění se ti nepovedl,protože nevíš a radíš...nejdřív přemýšlej,pak piš,než ze sebe zbytečně uděláš moulu.    [Candy]   15.05.2018
Odpověď  [Martin] nerozumím řeči tvého kmene, zkus to česky prosím.    [lopuch]   10.05.2018
Odpověď  Ach "pan lopuch" najskor čti a pak piš! :D    [Martin]   10.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dadajan> Mohu potvrdit, měl jsem moto u kterého majitel dal chromovaný ráfky a původní netknuté uchoval    [Pája]   07.05.2018
Odpověď  Myslím si, že štít brzdy u předválečné ČZ standard byl zinkovaný, nebo to byla jiná úprava? Special měla chrom.    [vojta]   01.05.2018
Odpověď  Zinkovaný ani omylem- tato technologie se v česku objevila až někdy po roce 1960.    [Monty]   01.05.2018
Odpověď  Pan (J) má pravdu s datováním niklu. Dráty také mohly být zinkované.    [enzof]   01.05.2018
Odpověď  Úplně jednoduše- potřením kyselinou chlorovodíkovou .
Chrom to poškodí, odleptá. Nikl zůstane bez zásahu.

Nebo podle barvy - nikl je na pohled žlutý, chrom stříbrný, až lehce do modra.    [Monty]   01.05.2018
Zobrazeno 10 z celkem 23 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (23) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Středová krytka klaksonu čz 125t


 Zdravím,
Chtěl bych se zeptat nevíte někdo kde koupit, nebo neprodáváte někdo krytku klaksonu (tu středovou s logem čz) viz. Foto

A ještě jeden věčný dotaz, když už jsem založil téma. Co všechno měla čz 125t v chromu? Řídítka, kolena, koncovky, nádrž, krytka klaksonu, rámeček tachometru, rámeček světla, pružiny sedla a dal? Táhlo zadní brzdy? Kryt vzduchové filtru? Všude čtu něco jiného.
Předem děkuju za odpovědi.    [DK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Takto, to provedení "čtvercové" bylo i na ČZ 125T(asi už rokem 1948). U samotného středu předního kola se sváry nejde určit jestli byl přímo na ČZ 125t nebo 125/150C.    [Martin Štindl]   19.06.2018
Odpověď  Díky moc,jakmile dorazim z práce tak se schválně kouknu jak ten střed vypadá...jestli ten už je doopravdy z téčka a nebo z céčka
Každopádně mi bude stačit sehnat jen štít. Tak díky za rady :)    [DK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2018
Odpověď  Aha- tak zase jsem se něco naučil. Díky.    [Monty]   19.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je to tak, u staršího provedení nábojů 125T je zaústění kulaté a u mladšího je do "čtverce" se sváry. Ale jinak jsou opravdu náboje předního kola T a C stejné a zaměnitelné.    [Martin Štindl]   18.06.2018
Odpověď  Během výroby se asi změnil trochu střed, myslím si, že je někdy trubka ve štítu kulatá a někdy do čtyřhranu, kdy byl který typ netuším.    [P]   18.06.2018
Odpověď  Ano, náboj je stejný u "T" i "C" , na osu 15 mm. Liší se štít, u modelu "T" je reakce na tisícihran, a u modelu "C" je reakce na drážku, jako u Kývačky. I brzdové čelisti jsou stejný .    [Monty]   18.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě bych se chtěl zeptat....nevíte náhodou jestli náboj kola čz 125T je totožný jako u čz 150C ? Jde mi o to že jsem zjistil že k mému téčku jsem dostal přední brzdový štít ze 150C a nevím jestli bude stačit jen vyměnit štít a nebo i náboj....pokud je tedy náboj taky ze 150C nebo jestli ten je už original téčko?    [DK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.06.2018
Odpověď  Jinak díky za ten odkaz na krytku. Já jí za boha nemohl nikde najít. Takže ještě jednou díky. :)    [DK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
Odpověď  Jo ještě odkaz:
http://www.motomagazin.cz/index.php?action=cz125t&menu=12&pos=cz125tuvod    [J]   16.06.2018
Odpověď  Záleží také jaké je výr. č. motoru - s dek., nebo bez. Tam se to liší sedlem...
Tady máš fotky z továrny a pokud dobře vidím, tak sedlové pružiny jsou lakované a chrom na vzduchu také nevidím. Ale ty fotky jsou na detaily horší. S chromem bych to nepřeháněl, někdy méně je lepší než více. Byly to lidové motocykly s dostupnou cenou - žádný Brough Superior :-) (je tam i moto 32 000 kus) Dbal bych spíš na detaily, aby to opravdu patřilo na Téčko, jako např. bohatěji žebrované spony na výfucích. Většinou tam vidím z Céček, osy černěné a ne v chromu, jak už jsem také viděl... A jiné...
Pokud tam máš hliníkový přepínač, tak bych ho tam nechal. Nezdá se mi pravděpodobné, že by tento díl musel někdo někdy měnit. I když možné je vše.    [J]   16.06.2018
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Prosím o radu čz 125 T nebo C?


 Čau chlapy dávám dohromady tuto CZ a je to směs T a C. Nevim jestli se na tomto přelomu nezkoušel nějaký verze. Jestli je to takto originál nebo nějaká dobová přestavba. Tak prosím o radu
Číslo rámu 233070

Dekuju.    [HalusRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Udělej ho.Bude to pěknej moto.Co to je poznáš podle čisla rámu nebo motoru.Pája    [Pája]   14.06.2018
Odpověď  Podle v.č.(na štítku?) je to rám ČZ 125T(neodpružený) vyrobený ze začátku 1950, je to skutečně stavba.    [Martin Štindl]   05.06.2018
Odpověď  A je to tedy přestavba nebo to takhle lezlo z fabriky?    [HalusRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2018
Odpověď  Téčko s dovařenejma kluzákama. Asi tři takový mně šly rukama.    [Monty]   05.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

Výplet kol čz 150 c "lidovka"


 Potřeboval bych poradit jaký výplet má být na kolách čz 150 c "tzv. lidovka". Dráty jsou černě lakované, černý zinek, zinek, nebo chrom ? Díky za radu.    [Zdenek]   06.11.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den, Zdenku, před výměnou výpletů kol na ČZ 150C jsem si z neznalosti nezapsal hodnoty vyosení středů pro nový výplet. Nezachovala se Vám tato data? Jak jste vyřešil otázku zinek nebo chrom? Mám černý lak ráfků s bílými linkami, ale nevím jaký druh drátů by tam měl být. Ty staré byly velmi rezavé. Děkuji.    [enzofRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Obě páky jsou buď upravené a nachromovány, anebo bez zabroušení šedostříbrně smaltovány. Ale kdy se v montáži začali objevovat smaltované páky mi není jasno, původně jsem předpokládal že jsou výsadou mladších lidovek kývaček typu 351 a 352 ale jsou dost časté i na červených "vývozkách" C roku 1953.    [Martin Štindl]   10.11.2017
Odpověď  Startovací a řadící páka je stříbrná barva,nebo je to nějaký zinek,z fotek to moc není poznat a já je na moto neměl?!    [Jarek]   10.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přepínač nejčastěji černě lakován i s řidítky - ALE není to pravidlem.
http://www.motomagazin.cz/photos.php?photo=photos/ action/2005/sraz_pavu05/cz150c/foto20.jpg    [Martin Štindl]   07.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kola jsou většinou lakovaná pohromadě.    [Martin Štindl]   07.11.2017
Odpověď  A je to lakované v kuse,nebo zvlášt střed,ráfek a dráty?Přepínač světel je černý,nebo chrom?díky    [Jarek]   06.11.2017
Odpověď  U lidovek jsou kola černě lakovaná včetně drátů. Stejně jako u předchozích modelů 125T, B atd.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

Oska kola na pevné céčko


 Přeji hezký večer, sháním osku zadního kola na pevné céčko. Dá se koupit na nějakém e-schopu? Nemůžu nikde nic najít.
Děkuji,

Tonda    [Tonda]   06.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Sestavu osy pevného C vyráběl pan Kuta ale nevím jestli syn v tom pokračuje, kdyžtak výrobu někomu zadat, výkresy jsou zde:
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=284626    [Martin Štindl]   07.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 150C držáky reflektoru


 Poraďte kde koupit repliky držáků světla na ČZ 150C? Děkuji    [mrmlikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ted jsou jedny na AUKRO.    [htw]   07.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Je přední blatník z čz 125t?


 Zdravím,
pozná někdo jestli je tento přední blatník opravdu z téčka? Přinýtované pásoviny na rozpěry to má, takže teoreticky by se mělo jednat o béčko, nebo téčko.
Ale nemá přinýtovanou prostřední pásovinu na přidělání k tlumičům a ani známky toho, že by tam někdy byla.
Místo toho má přinýtovaný kus plechu v místě pod světlem. Viz. foto
Díky za rady :)    [DKRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Chlapy paráda, moc vám děkuju. Hodně mi to pomůže :)    [DK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Bude to asi sedět, u mě krejčovským metrem přes oblouk je to cca 198mm a 107mm mezi nýty. Ta středová pásovina má stejnou šířku jako u uchycení vzpěr 20mm a díra pro šroub je 30mm od okraje blatníku, nýty jsou přibližně stejně jako u přední a zadní pásoviny.    [Martin Štindl]   01.06.2018
Odpověď  Tak já jsem u blatníku změřil rozteč mezi nýty spz 20 cm, a dozadu k nýtu 10,5 cm. A rozteč od přední díry v pásovině po středovou je 23 a od středové po zadní 37,5 cm. Měřil jsem to ale na zarovnaný motorce, tak se to může trochu rozcházet. Když tak mě někdo opravte.    [Vojta]   01.06.2018
Odpověď  To by bylo super :) jestli můžu poprosit.
Dávám téčko dohromady a ten blatník mne pozastavil. :)    [DK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Blatník na volno nemám ale mohl bych přeměřit krejčovským metrem přibližné vzdálenosti středů u nýtů mezi přední a středovou pásovinou.    [Martin Štindl]   31.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  A našla by se nějaká hodná duše s téčkem a oměřila by díry od krajních pásovin ke středové? :)    [DK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2018
Odpověď  Mohlo by to být béčko. To uprostřed uchycení tuším nemělo.
http://jawarmaniak.wz.cz/technika/odlisnosti.html    [nakupnikosik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 125 t - "patinovka"


 Obracím se na místní znalce s dotazem. Skládám dohromady ČZ 125 t, rok výroby 1948. Motocykl byl rozebrán na prvočinitele téměř padesát let a původní majitel chtěl provést dobovou úpravu a namontovat zadní tlumiče z céčka, k čemuž naštěstí nedošlo. Motorka byla rozházená na různých místech a během doby se řada věcí poztrácela, chyběly třeba blatníky. Kartery opět naštěstí jsou a číslo sedí s číslem rámu. A nyní k mému dotazu. Věci které byly uskladněné na půdě, jsou v celkem slušném stavu, ale věci, které byly ve sklepě napadla rez a to tak, že velmi a nyní i po konzervaci a retuši vypadají ve srovnání se zbytkem jako pěst na oko. Jednou z těchto věcí byla i schránka na nářadí, která má úplně sežraná dvířka. Zajímalo by mě, jestli jsou dvířka na b/t shodná s dvířky na neodpruženém céčku. Nějak se mi nedaří sehnat pěknou schránku z téčka a těch céčkových je mezi lidmi dost, ale bohužel zrovna v mém okolí není nikdo, u koho bych to porovnám. Děkuji.    [st11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 29 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Při porovnání většinou menší otvory mají kolečka mladších Céček, to kolečko vpravo bude nejspíš z pozdějšího T(1950) anebo náhradní(???). Zaměnit by měli jít bez problému, soukolí dvojky 125B/T se často osazovalo do převodovek Céček.    [Martin Štindl]   01.06.2018
Odpověď  Díky za odpověď. Obě ta dvojková kolečka jsou počtem zubů shodná. To s většími otvory je vyndané z béčka, to s menšími z téčka.    [st11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2018
Odpověď  U těch hřídelí předlohy je takové opotřebení běžné, podle fotky vypadá nejvhodněji ta vpravo - u hřídele 125/150C už byla mazací spirálová drážka.
Na fotkách koleček dvojky to alespoň podle fota vypadá že to vlevo bude z ČZ 125B/T a ta vpravo z 125/150C - spočítat zuby, ČZ 125B/T má 30 zubů a 125/150C má 22 zubů.    [Martin Štindl]   31.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zde je vidět jiný tvar unašeče.    [st11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  A poslední věc dnes. Mám tu dvě kolečka dvojky s unašečem z předlohy a zaujal mě jiný rozměr otvorů pro kolíky a také jiný tvar unašeče, předpokládám, že jsou vzájemně zaměnit nebo ne?    [st11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  S tím souvisí i další dotaz. Předpokládám, že to je nějaká konstrukční vada, kdy kolečko jedničky je na hřídeli spatně mazáno. Všechny hřídele jsou mázlé, kolečka nešla sundat dolů. Dá se tomu do budoucna nějak zabránit?    [st11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Opět se na fórum obracím s dalšími dotazy. Vymezil jsem podložkou kolečko trojky, které mělo na hřídeli axiální vůli 0,6 mm. Zároveň jsem se chtěl zeptat, jestli někdo vymezuje i vůli na velkém kolečku jedničky na předlohovém hřídeli, trochu mi tam tancuje sem tam, tak 0,3 mm.    [st11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2018
Odpověď  mám zkušenosti s motorama kývaček a panelek, které byly desítky let v dřevníku, pod uhlím ap. a normálně vrčí. Populární gufera z doby, kdy byl svět ještě v pořádku, byla ok. Pokud motor neležel v kaluži mohl by fungovat i po xx letech pokud nebyly napadeny jiným vrtákem.    [jawik]   28.04.2018
Odpověď  Jestli motor dojezdil bez problémů a po těch desetiletích se do něj nedostala vlhkost tak by se mu takto nic vážného nemělo stát - akorát taková doba asi způsobí vykřehnutí pryže u gufer na klikovce a nebudou dobře těsnit.    [Martin Štindl]   19.04.2018
Odpověď  jen tak pro zajímavost. zkoušeli jste nakopnout motor po xdesetiletém stání a běžel do té doby bez problému ?bude to mít nezvratné následky, pokud neudělám repas? ročně na tom nenajedu víc než pár stovek km    [MilošM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2018
Zobrazeno 10 z celkem 29 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (29) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Hlava s dekompresorem čz 125 B/T


 Kluci mam moznost koupit tuto hlavu viz foto ale nema kompletni dekompres da se nekde dekompres sehnat nebo to nemam kupovat dekuji za radu    [Rob]   09.03.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 63 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tak se me podaril husarsky kosek. Sehnal jsem prirucku k CZ 125B ze 47 roku a i s tehhdejsi slozenkou za pouhych 250 kc. Jak dorazi vyfotim a vlozim    [Rob]   22.05.2018
Odpověď  Jo mel jsem 15 atet jsem dal 17 a fici na drb. Civka je nova. Ty svicky me nesli ani na jawe 350. Pritom kdyz zkousim jiskru tak hazou jak blbe ale pod tlakem vubec.    [Rob]   22.05.2018
Odpověď  A jaké máš svíčky? Třeba N15 mi na zetkách taky skoro nikdy nefungovaly, ale s N17 a N19 bez problému    [meela]   22.05.2018
Odpověď  Máte načnutou vn cívku.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2018
Odpověď  To jo. Ja si myslim ze jak jsem startoval tak jsem zaplavil motor benalem. Jelikoz ta svicka nehazela jiskru nebo ji hazela sem tam. Tak jsem si myslel ze je to tim karburatorem. Pokazde jak jsem svici vytahl a zkousel jiskru jestli haze tak hazela vlastne vsecky tri? A pritom jak jsem ji dal do hlavy a startoval tak ani prd a vzdy zdola motoru vypustil benzin a docela dost. Karburator jsem dle tvych informaci zkontroloval a vse sedi i plovak je OK. Tak jsem ty tri svicky ze srandy zkusil na Konopnici co jsem tet dodelal a ejhle jela vzdy na jeden valec. Tak jsem kopil nove svice a chyta hned. Takze usuzuji ze jsem ten motor zaplavil vzdy asi ja no :(    [Rob]   22.05.2018
Odpověď  (??????) Probíralo se tady stálé přeplavování karburátoru, ne zapalování.    [Martin Štindl]   21.05.2018
Odpověď  Ahoj Martine tomu neuveris tak jsem to asi tak 20x rozebral jak zapalovani a i karbec a neslo to. Mel jsem 3 svicky a zkousel je a jednou jiskru hazeli pak zase ne pak zase jo a pak zase ne. Tak jsem si rekl ze koupim 2 nove svice. Dam ji tam a startuje na drb:) takze veskery problem byl ve svickas ktere byli vadne vsecky tri.    [Rob]   21.05.2018
Odpověď  Mohli se k sedlu dostat nečistoty z nádrže či korkového těsnění kohoutu, nebo nějaká deformace při přeplavování karburátoru "cupováním". Kolík přeplavování se má mačkat a uvolňovat pomalu aby se nedolíčkoval plovák a jehla nenarážela do sedla.    [Martin Štindl]   20.05.2018
Odpověď  Diky Martine za info. Jen me vrta hlavou jen to ze minulej rok jsem jezdil na motorce celou sezonu bez problemu a neprovadel jsem zadny zasah do karbce a letos proste dela tohle a nechapu proc. Kdybych do teho vrtal nereknu ani popel ale nedelal jsem s tim nic a zacal se zaplavovat motor . A kdyz uz se to podari nakopnout startuje moto pak na drb. Rano prijdu do garaze chci jet a muzu jit tak peso bo se to opet zaplavi.    [Rob]   20.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Snad to nebude problém, ale oni jsou u karburátorů 2916 rozdíly také v plovákových komorách a tím i samotných jehlách(pravděpodobně starší a mladší provedení).
U toho "asi" staršího je hloubka díry pro jehlu plováku asi o 1mm hlubší a jehlu má dlouhou 67,75mm staršího typu - nahoře má rozšířené osazení(průměr 3mm) a drážku má na spodu pod plovákem, plovák má také proto na spodu naletovanou drátovou sponu.
U toho "asi" mladšího má jehla délku 63,80mm a průměr 2,35mm, drážka pro plovák je 39,40mm od spodu(drážka cca 0,8mm závlačka 0,6mm tloušťky)a plovák je 31,80mm délky.
To mladší provedení může být právě z karburace 2916HC ale mám původní karburátory 2916 s šroubovacím víkem plovákovky kde byly původně tyto jehly, každopádně katalogy pro ČZ 125B a pro 125B/T z roku 1957 nemají u karburátoru uvedenou závlačku. Ale vypadá to že jsou zaměnitelné bez potíží, u karburátorů jsem je pokusně prohodil a v obou případech se jehla v plovákovce pohybuje volně bez toho že by vyběhla z uložení.    [Martin Štindl]   19.05.2018
Zobrazeno 10 z celkem 63 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (63) 
Zodpovězené téma  

Skládání motoru ČZ 150 C


 Ahoj,mám všeobecný dotaz.Příští týden budu skládat motor na ČZ 150 C,který byl k motorce rozebraný.Snad vše co bylo špatné mám zrepasované a vyměněné.Můj dotaz zní,jelikož jsem motor nerozebíral a mám zkušenosti zatím jen se Stadiony,je v tomto motoru při skládání nějaká záludnost,která by mě mohla vypéct?Dělá se drážka na O-kroužek na startovací hřídeli,jako u Péráka,aby neutíkal olej?Je lepší dát papírové těsnění mezi bloky,nebo tmel?

děkuji za rady    [Sámo]   16.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nikdo neví jak s tou startovací hřídelí,jestli se dělá zápich,nebo ne?    [Sámo]   20.05.2018
Odpověď  Kartery už mám přebroušené a spasované,vypadají v dobrém stavu.Použiju tedy tmel.Příjde mi jistější,ale zas na druhou stranu špinavá práce,pokud se nepovede dobře sklapnout motor napoprvé.Trochu mám obavu aby tmel nezalezl do klikové skříně.    [Sámo]   17.05.2018
Odpověď  Motorové skříně u ČZ 150c se ve výrobě montovaly k sobě bez papírového těsnění, na rozdíl od Jawy. U již použitých karterů ale doporučuji lehce zabrousit pastou dosedací plochy na skleněné nebo ocelové broušené ploše.
Jinak postup montáže vlastního motoru je dobře popsán v dobovém SM "O údržbě motocyklů ČZ 125 a 150 ccm". Zde odkaz na zdejší str. Motomagazínu, kde jsou:
http://www.motomagazin.cz/index.php?action=archiv&menu=4&pos=archivcz    [J]   17.05.2018
Odpověď  Já si ho dělal sám a ani stopa po oleji. Přitom jsem tomu nevěnoval nějakou zvláštní pozornost, tak nevím. Spíš by to chtělo asi hledět na opotřebení. Ono si dnes u někoho nechat dělat "GO" je sázka do loterie, kde se moc nevyhrává.    [J]   17.05.2018
Odpověď  S tou startovací hřídelí by to chtělo něco vymyslet. Mám dva motory po GO, které jsem už koupil hotové, a oba kolem té hřídele tečou dost.    [fikuscz]   17.05.2018
Odpověď  S tim silikonem by me to taky zajimalo.    [Majk]   17.05.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Renovace Kominíček


 Tady posílám fotku čerstvě zrenovované 150C - mnoho dílů je originál,třeba i niklované dráty do kol a pneumatiky BARUM 2,75 -19.
Linky jsou pouze na nádrži a kolech,podle Marčíka.
Výfuky taky jen chrom kolena a černé tlumiče.
Jak se líbí?    [Monty]   21.12.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 32 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Omlouvám se, upsal jsem se o řádek- správně 316 xxx.    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.05.2018
Odpověď  Tak je asi něco špatně ne? Když archív ČZ Strakonice má poslední čísla 150c na výrobní lince v r. 1953 362 xxx, tak 346 xxx nemůže být rok 1951. Papír snese všechno...
Můžou být později přepsané po výměně motoru a rok tam napsali stejný jako v původních(???)    [J]   17.05.2018
Odpověď  Mám 346 4xx a originál doklady a je to listopad 1951.    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2018
Odpověď  Ano, výr.č.306 820 je 150tka z poloviny roku 1951.    [Martin Štindl]   13.05.2018
Odpověď  Josef: Mně teda podle této tabulky vychází,že to máte přesný rok 1951.    [Vojta]   13.05.2018
Odpověď  Ano, tu už znám.
Ale podle této tabulky přesný rok těžko odvodím........    [Josef]   13.05.2018
Odpověď  Zde je tabulka výrobních čísel: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/vyrobni_cislaT.htm    [J]   13.05.2018
Odpověď  Dobrý den,
potřeboval bych určit rok výroby podle čísla motoru.
Jde o lidovku ČZ 150 C s odpruženým zadkem, číslo na motoru je: 306820.
Je to ročník 1951? nebo 1952? Nikde nemohu dohledat o jaký rok se přesně jedná-nejspíš to bude někde na rozmezí.
Děkuji za odpovědi.    [Josef]   13.05.2018
Odpověď  Perfektní, mockrát děkuju!    [kasmar] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.01.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě detail výrobního čísla na sériovém rámu ČZ 125 r.1953.Kvalita snímku je trochu horší,ale ty čísla jsou vidět.    [Martin Štindl]   07.01.2009
Zobrazeno 10 z celkem 32 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (32) 

 Strana 1/206 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 16.7.2017)
Nezodpovězené téma 

zadni blatnik čz 150c


 dobry den shanim zadní blatník na odpruženou čz 150c neděla to někdo v kvalitni replice děkuji    [lada]   16.07.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Seřízení motoru ČZ 150C


 Vážení kolegové, nemáte někdo tip na mechanika nebo servis v západním okolí Prahy (Berounsko, Kladensko, Praha - západ), který by mi seřídil zapalování a karburátor na mé ČZ? Nepište mi, že na tomto fóru je dost návodů, to vím, ale raději to svěřím zkušeným rukám. Motor má 1500 km po GO motoru dělané na Zlínsku (motoservis Kašava), takže po skutečné GO, je třeba jen seřídit.    [Slon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

výfuk 125 t


 napíše mi někdo prosím délku držáku výfuku na čz 125 t .dík    [milan nRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.04.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Dráty kola ČZ 125 B,T


 Dobrý večer,
chtěl bych se zeptat, zdali se vyrábí dráty kol pro ČZ 125 B,T o rozměru 3x190 mm, resp. 3x218 mm? Popř. kde by se daly sehnat? Potřebuji sehnat 16 drátů včetně nyplů.
Díky.    [Jiřin]   19.02.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Kladivka ČZ 150c


 Zdravim, budu dělat repas zapalovaní a tak schanim nové kladivka. Témata co jsem tu prečetl jsou tak 5 let stará, a tak se ptám jestli už jdou koupit kvalitni replikové kladivka. Dík Radek    [dadoslRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Patina


 Zdravím, dával jste někdo lakovat něco " s patinou" ? Potřebuju stříknout nádrž, aby byla jako zbytek motorky a ta je v původním laku. Díky    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jak slozit predni vidlici na CZ 150c


 Panove asi pred rokem sem to rozebral a ted nevim jak tu vec dat dokupy. Ma nekdo navod jak do tech vidlic narvat novy vlozky a potom slozit trubky pruziny a tak? Z jednoho mi ta pruzina vypadla a ted ji tam za boha nemuzu natocit.

Diky    [CIJOML]   27.08.2017
   Přidat odpověď 

 Strana 1/206 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006