MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 276021 příspěvků |6230 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 79 | Přihlášených: 3 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 29.5.2016 21:03  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Rám ČZ 125 T versus ČZ 125 B   19.01.2009 / 227
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jaký nejhorší stav kdo renovoval?Pokud....   12.07.2010 / 183
    Rada k ČZ 150 C   04.03.2010 / 154
    Elektroinstalace cz 125 b   05.01.2016 / 142
    Chtel jsme se zeptat newíte za kolik se dnes pohybují čz 150c neodpruž....   25.08.2008 / 133
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 2962      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 11 / 111      Příspěvků Příspěvků: 27027
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/198 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motor nestartuje


 Ahoj lidi, mohl by mi někdo prosím poradit v čem by mohla být chyba? Jiskru mi svíčka hází, předstih a odtrh mám správnej, ale ta jiskra si myslím že je slabá. Nebude tedy potřebovat nechat nabudit magneto? Jde to nabudit v domácích podmínkách?    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Na tomto főre je dobre opísané nastavenie zapalovania s ohľadom na magnetizmus.Odtrh musí nastať kúsok za maximálnym nabudením indukčnej civky. Inak je iskra slabá, alebo nepravidelná.    [peter.ba] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2016
Odpověď  Svíček na prohození máš mít několik a to i na cestách. Brisk N17C, nebo (ty jezdím já) BOSCH W8AC.    [J]   29.05.2016
Odpověď  N19 je už moc teplá tu bych nedával do ničeho buď N15 nebo N17.    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2016
Odpověď  to jakou tam dáš svíčku je úplně jedno. Nebavíme se tu přece o závodních formulích. Jiskru ti hodí každá svíčka. Co však málo kdo ví, je fakt, že to že svíčka hází jiskru venku ( tedy nezašroubovaná v hlavě) ještě neznamená, že hází jiskru když je našroubovaná a pod tlakem. Toto se dá ověřit přípravkem na zkoušení jiskry který nainstaluješ kdekoli na dráze kabelu od svíčky a když startuješ tak se ti tak jak hází svíčka jiskru rozsvěcuje i světýlko na tomto přípravku. Takže pokud by se ti nerozsvěcovalo tak ti to jiskru pod tlakem nehází. Pak by to bylo třeba svíčkou, anebo zapalováním. ( např slabé magneto, jak předpokládals)
Chci tím jen říct, že to že svíčka jiskří venku, ještě neznamená, že je vše Ok, v tomto mnou popsaném případě to může být spíše zavádějící.
Sám jsem se s tímto jevem setkal, že svíčka pod kompresním tlakem se může chovat jinak jak venku.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2016
Odpověď  Ahoj, našel jsem že všude píšou N19C    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2016
Odpověď  Svíčka by měla být brisk N17C    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2016
Odpověď  Můžu stříkat benzín do válce jak chci, a furt to ani nezabublá, jen jednou jako zabublala, ale potom už nic. Ještě dodávám- motor je po go, takže si třeba potřebujou sednout kroužky, nebo už fakt nevím, jaká má být svíčka? Aještě, když si dám do fajfky prst, tak dá ránu pěknou, ale když tam dám svíčku, tak jiskru nedává furt, občas dá jiskru, takže bude tedy problém asi ve svíčče, koupím tedy tu se správným označením. Díky    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2016
Odpověď  dvoutakt nejede ze dvou důvodů, buď nejde jiskra nebo benzín. Pokud myslíš že máš zapalování ok, tak stříkni benzín pod svíčku a startuj. když to chytne tak se hrabej v karburátoru...    [meela]   29.05.2016
Odpověď  Magneto se dá považovat jako slabé pokud motor "ubere" při zapnutí světel. Slabý výboj(vyjma proražené cívky) ale může mít na vině vadný kondesátor. Svíčka je správných hodnot a vzdálenost elektrod je 0,5mm?    [Martin Štindl]   28.05.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

KARBURÁTOR


 Čau kluci, zjistil jsem že na plovákový komorře mám jiný víčko, u karburátoru 2918 HC, nevím jestli nemám jinej i plovák. Neválí se prosím u někoho to správné víčko? A mohl by mi někdo vyfotit ten plovák. Díky za ochotu.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Kozkni zde: http://michalovyzetky.cz/index.php?obsah=technika& amp;clanek=karburatory-jikov    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Rotor a magnety


 Dobrý den,
po oživení motoru na čz 150c se mně začalo třít až dřít rotor magneta o zapalovací cívku. Vyndal jsem magnet a zbrousil jsem z boku hrany ať více magnet zapadne do rotoru. Cívka s magnetem již nedrhnou, ale najednou jsem bez jiskry. Cívky znovu proměřeny, magnety nabuzeny a pólovány na přeskáčku. Dám nevím co vyzkoušet. Máte prosím někdo zkušenost? Děkuji    [olda]   26.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zbrousil jsi to o cca půl milimetru a přitom stačilo povolit cívku vrazit mezi ní a magnet spárovou měrku (já dávám tak 0,5 na jakémkoliv stroji) - magnet by si cívku přitáhl kam třeba a pak zase utáhnout. Takto je to na výměnu rotoru, neboť odbroušený materiál se vrací zpět dosti špatně ...    [Fifík]   28.05.2016
Odpověď  Ostatni jsou 0,8 az 1mm.Problem s drenim jsem vyresil.ale nastal jiny:) chybama se clovek uci    [oldaa]   27.05.2016
Odpověď  a jaká je mezera na ostatních místech? myslím že 1,3mm je o moc víc než dost... :-) co si pamatuji z fyziky tak stručně řečeno čím menší mezera tím bude silnější indukce. Pro příště, dvakrát měř jednou řež platilo, platí a bude platit pořád... :-)    [meela]   27.05.2016
Odpověď  To je vse v poradku.odzkousel jsem.takze magnet je opravdu v horni uvrati a po premereni ma mezeru 1.3 mm od civky.to bude asi ten problem.zkusim to bud vymezit nebo prohodit protilehle magnety.ale tenhle ma zrovna dirku na dovazeni.To asi zase bude hazet.    [oldaa]   27.05.2016
Odpověď  a jak ti dřela cívka o rotor nemohla nějaká kovová pilina ukostřit kladívko?zkus celé zapalování vyprat v čistém technickém benzínu    [a]   27.05.2016
Odpověď  No teď už to vím, že bude příště lepší do toho nezasahovat. Nebylo moc možností. Materiál na cívce není-brousit nelze. Tak buď převrtat cívku nebo magnet. zvolil jsem magnet. Jestli je cívka v horní úvrati nevím, podívám se. Než budu shánět jiný rotor, vyzkouším veškeré možnosti. Magnety jsou silný takže principiálně je to nějaká prkotina. Děkuji za rady.    [oldaa]   27.05.2016
Odpověď  jasně, ale pokud je kabel 2-3mm od kostry tak to přece nic neudělá nebo jo?    [meela]   27.05.2016
Odpověď  ZC - to jsi četl správně. Vygenerované vysoké napětí se musí někde "vybít" a pokud se nepřiloží kabel dostatečně blízko na kostru, nebo nějaký chytrák dokonce zhasne motor vytažením fajky ze svíčky - tak je to hodně blízko k likvidaci cívky.    [J]   27.05.2016
Odpověď  Ted nevim, kde jsem to cetl, ale primo v nejake prirucce od motocyklu varuji pred zkousenim jiskry bez svicky primo prilozenim kabelu. Muze dojit k poskozeni civky.    [ZC]   27.05.2016
Odpověď  Já bych to viděl na výměnu rotoru. Největší pitomost je do rotoru zasahovat (brousit?!!!) a ještě vytahovat pólové nástavce. S tím jsem se ještě nesetkal. Chce to trochu soudnosti, při tom kutilství. Vždy jdou cívky, třeba i s pomocí šroubováku trochu odtlačit od rotoru a dotáhnout je.    [J]   27.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (15) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 150c


 Ahoj, pustil jsem se do elektriky a procházím si tady články, a čtu tady samí negativa na selénovej usměrnovač že většinou nefunguje, jak to otestuju?    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Připouštím, že baterka nemusí být přebytá, možná je to i vycákáním nebo vyvzlínáním kyseliny odvzdušňovacími otvory. Mám klasickou údržbovou baterii bez centrálního odvzdušnění.    [Slon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2016
Odpověď  Slon: s tím přebíjením se mi to nezdá, je pravda jak uvedl Monty že nové diody jsou účinnější než původní selenové usměrňovače ale tehdy se jezdilo bez světel s baterií 7Ah. Jakmile jsou zapnuty světla tak většinu příkonu generovaného světelnýma cívkama stáhnou žárovky, přitom usměrněný proud dobíjející baterii klesne na mnohem menší hodnotu než jaký optimální pro dobíjení. Tlumivka není nijak poškozená??    [Martin Štindl]   26.05.2016
Odpověď  Ja baterku vubec nemam. Prendavam ji tam jen pred technickou abych mohl zatroubit. Pak se vraci zpet do Jawy.    [CIJOML]   26.05.2016
Odpověď  Takže ho tam dávat nemusím? Jednou za čas jí dám tedy nabít a bude. Dík    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2016
Odpověď  S diodou to přebíjí,protože má menší úbytek napětí než selenový článek.    [Monty]   26.05.2016
Odpověď  Mám baterku, mám diodu i pojistku, netroubím, parkovačkou nesvítím, za jízdy svítím a baterka se dobíjí, dokonce asi až moc. Loni po asi 700 km jsem schránku otevřel, baterka oblemtaná kyselinou, kontakty zkorodované, lak vevnitř schránky naleptaný - takže jsem přesvědčen, že se přebíjela. Je fakt, že v hlavním světlometu jsem měl 15 W žárovku.    [Slon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2016
Odpověď  Netřeba testovat. Prostě nebude fungovat. Berto, jako kdybys našel v kastlíku zapomenutou klobásu. Netřeba zkoušet jestli je jedlá, nebude.
Jinak se to dá vyzkoušet měřákem, stejně jako dioda. Pokud budeš používat baterii a chceš aby se dobíjela, tak to budeš muset nahradit za diodu. Jinak se na to můžeš skoro vyprdnout. I když budeš používat baterii, tak při jízdě se zapnutými světli ji nedobiješ. Baterka je jen na klakson a parkovačky. Takže ti vydrží celou sezonu be nabíjení a jednou za čas ji hodíš na nabíječku.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.05.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

Umisteni stitku


 Panove, prosim, muzete mi nekdo vyfotit a zmerit umisteni der na stitek pod sedackou ridice? Zadne diry tam nemam a potrebuju stitek umistit. Tak at je tam kde ma byt...    [CIJOML]   25.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dekuju si skvelej - stitek sem uz narazil zitra vrtam diry :)    [CIJOML]   26.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Velikost písma vychází na řekl bych 2,8-3mm. Ale ten rozměr od držáku pumpičky přeci není relevantní. Tedy pokud nemáš štítek. Ten má rozteč mezi dírami 68mm. Stačí trefit akorát tu horní díru.    [Blazins] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2016
Odpověď  Diky zmer mi prosim jeste velikost pisma a polohu ty doury od drzaku pumpicky    [CIJOML]   26.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě jedna fotka    [Blazins] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další ukázka    [Blazins] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, vyfotil jsem kde to mám na zetkách já - bez štítku 1952, se štítkem 1953.
22mm zleva ke středu díry u obou rámů a ze shora od držáku nádrže 8mm, díra na štítku dole, zleva také 22mm do středu. Viditelně jsou obě díry trochu šejdrem od středu.    [Blazins] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2016
Odpověď  a jeste jak velky raznice mam na ten stitek pouzit?    [CIJOML]   26.05.2016
Odpověď  jaj sorry na cecko 1953    [CIJOML]   26.05.2016
Odpověď  B/T nebo C(dlouhý/krátký)?    [Martin Štindl]   25.05.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Čz 150c problém s předstihem


 Zdravím, vše dostupné o nastavování předstihu na tyto motocykly jsem si prostudoval, ale nenarazil jsem na tento problém. Po nastavení odtrhu kladívka při jeho největším otevření měrkou na 0,4mm (typ kladívka je šroubovatelná protilehlá kovadlinka), nejsem schopný pootáčením statoru nastavit předstih 4,5mm, vždy jen větší. Nastavování dělám při sundané hlavě digi. posuvkou, protože indikátor mě ten sklon svíčky nevezme. Prosím poraďte v čem by mohla být chyba nebo co dělám blbě. Díky.    [Peťan1938] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Sundej rotor, vyndej klinek. Udělej si tam značku ať víš jak ho zhruba nasazuješ. A nasaď ho bez klinku s mírným pootočením. Tím získáš prostor pro nastavení. Klinek tam je jen proto, aby dával stále stejnou polohu při nasazování. No a pokud ji změníš, tak vlastně pootočíš vačkou a dostaneš se kam potřebuješ.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.05.2016
Odpověď  Zkoušeno, dostal jsem se na nejnižší předstih asi 4,8mm. Já už nevím.    [Peťan1938] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.05.2016
Odpověď  tak zkus dát 0,3mm    [w]   24.05.2016
Odpověď  Myslím, že v nastavování chybu nedělám. Nastavení odtrhu na 0,4mm samozřejmě dělám v nejvyšší úvrati, tu větu s tím největším rozevřením kladívka jsem spontáně napsal na základě návodu na čz 150c, kde je to tak napsáno, každopádně jsem tím myslel horní úvrať. To, že má motor levotočivé oatáčky, taky vím. A jelikož se mi příčí pilovat otvory v desce statoru, abych ho ještě víc pootočil, tak koupím asi stator Céčkový.    [Peťan1938] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.05.2016
Odpověď  a opravdu nastavuješ předstih správným způsobem? Psal jsi že nastavuješ odtrh při největším otevření kladívek, což je blbost. Jak psal ČZTomi odtrh se nastavuje v horní úvrati. Taky je u zetek důležitý dávat pozor na obrácený směr točení motoru, kdo je zvyklý na jawy tak může udělat chybu    [meela]   23.05.2016
Odpověď  Nemusí to být deskou, statory lze zaměnit(rotory nelze protože mají jiný kónus), měl jsem tři sezony stator C v motoru T a fungoval bez problému(kromě potíží s vyšším příkonem světelných cívek).
Rotory jsou oproti Jawě levotočivé, ani opotřebení textitu na kladívku až takové potíže s předstihem nemusí způsobit - to kompenzuje nastavení vzdálenosti kontaktů. Takže i když je deska nadoraz natočena doprava tak přesdtih je stále velký? V jednom případě jsem propiloval obloukovité výřezy pro šrouby uchycení statoru aby šlo natočit statorem ještě více a pomohlo to(pozor, jen tolik co to dovolí hlavy uchycovacých šroubků)    [Martin Štindl]   22.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Fotografie magneta, to si myslím je ze 150c. Takže nezbývá než sehnat komplet desku patřičného typu.    [Peťan1938] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2016
Odpověď  čep nejde posunout.je na klínku    [e]   20.05.2016
Odpověď  Nebola menená klukovka? Je možné že ten kto ju repasoval trochu pootocil pravy čap, ale to sú len dohady netvrdím že mám pravdu.    [Martin]   20.05.2016
Odpověď  Ten stator je ale pro motor ČZ 125B/T , vzpruhy kladívek jsou odlišné(B/T má uchyceno zahnutím a C přes výřez). Zaměnit kladívka jsem nezkoušel, nevím jestli po úpravě pružiny by to šlo usadit. Nebude problém jinde? jak vypadá rotor?    [Martin Štindl]   19.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Závodní motor ČZ?


 Objevil jsem tento motor ČZ. Jak zjistit jestli to je domácí nebo tovární úprava motoru? Výrobní číslo 8/10-16. Ze spodu na karteru vyraženo TK108.    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je taky jedna úprava pilou a pilníku, o fabriku ale nikdy nejde.    [Pavel]   24.05.2016
Odpověď  TK 108 není bohužel od komisaře, je to jen firemní raznice kontroly zaměstnance ze Strakonic, TK testačních komisařů týkající se motoristických závodů byla pouze od čísel 1-20, dle kraje aj., bohužel jsou to jen bezcenné obroušené kartery.    [Pavel]   24.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto dírky,kterou se pěnící olej dostával pod karburátor    [ivošekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.05.2016
Odpověď  Ještě k tomu odvětrání,na karteru je malá dírka,kterou většinou zablendovali,aby ti při pěnění oleje nesral olej pod karbec a nevytékal tou druhou dírkou u řetěz.kolečka na cestu.Olej při závodech na cestě(to by přes komisaře neprošlo,proto to odvětrání u tehdejších strojů.Dnes už je to,už oněčem jiném!!    [ivošekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.05.2016
Odpověď  Číslo TK 108 je číslo tech.komisaře,které se udělovalo při přejímce na závody.Pokud neprovedls změnu na motoru většinou zůstavalo stejné,nebo Ti komisař přidělil nové.Většinou se ovšem razilo v místech u karburace,je mi záhadou proč je vyražené na spodku!!Nevím který je to okres-to číslo.Ůprava,je domácího,asi závodníka,či jeho mechanika.    [ivošekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.05.2016
Odpověď  Obrousil by jsi to doma též sám, vyhladit smirkem aj., není snad problém, dělalo se to bohužel velice často, podobných karteru jsem měl mraky.    [Pavel]   24.05.2016
Odpověď  Výrobní číslo je jen dodatečné úřední číslo přidělené dopravním inspektorátem. Moc se z toho nedá zjistit, možná jen identifikace okresu kde bylo přiděleno. Ale nevím jestli k tomu existuje nějaký klíč?    [Honza ]   23.05.2016
Odpověď  Co znamená to číslo motoru 8/10-16 a k čemu slouží to odvětrání na spojkovém víku?
Kartery vypadají až moc pěkně na to aby to někdo piloval.    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2016
Odpověď  Pila na železo a pilník, více v tom nehledej.    [Pavel.]   23.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto č.3    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 150c


 Ahoj, mám přepínač a celou lampu z ČZ 125t jde to použít na čz 150c? Jedná se mi o zapojení, jestli to půjde zapojit na elektriku z ČZ 150C. Díky    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  jde to jen musis skousnout, ze ti jde vypinac jinym smerem nez u cecka    [CIJOML]   23.05.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Délka řetězu odpružená 150C.


 Čeká mě při kompletaci řetěz- starý nemám a nikdy jsem to nedělal. Jak zjistím správnou délku? Předpokládám toto: Posunu kolo maximálně k motoru, srovnám ho , nasadím nový řetěz a drátkama ho stáhnu, tak aby tam byla vůle na spojku. pak ho zkrátím rozlisováním= měl bych mít lichý počet+ spojka. Nasadím spojku "po směru" a v kluzácích napnu a dorovnám. V návodu je napsáno 110 článků, ale je to tak vždy?    [batoh] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Na čísla se vykašlete, a udělejte to přesně, jak jste popsal. Stačí mít vepředu o zub jiný kolečko, a už počet článků nebude sedět s návodem.    [Monty]   23.05.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ150c-přepínač


 Zdravím, potřeboval bych radu, nikde nemůžu najít co kam a z čeho připojit na nejstarší z typů přepínačů u ČZ 150c, na fotce ten úplně v levo, mohl by mi prosím někdo napsat co kam připojit? Mám schéma na novější typy těch přepínačů v pravo a matou mě ty klémy. Díky za rady.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ten přepínač vlevo je ale na ČZ 125T(1948-1950), pokud se použije na ČZ 125/150C tak je nutné vřadit ochranný prvek(odpor,tlumivka) na vodič k zadní lampě aby se zabránilo přepalován vlákna nebo použít v silnější žárovku(12V/10W). Schéma je v této diskusi http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=181337    [Martin Štindl]   22.05.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

ČZ 150c. Po ohřátí chcípá.


 Zdravím, poraďte mi prosím.
Mám čízu, chytá na drc a jede pěkně. Po ohřátí jí musím džet pod plynem jinak chcípne. Je to směsí ? Jak má být nastavena ?
Díky. J.P.    [Honza Pětník]   22.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  mel sem podobny problem pritahni trochu sroubek bohatosti    [CIJOML]   22.05.2016
Odpověď  vyčistit pořádně karburátor, budou ucpané volnoběžné kanálky    [meela]   22.05.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Vůle tlumičů a řídítek čz 150C


 Ahoj mohu se zeptat, renovuji take čízu 150c a kdyz si stoupnu pred motorku a koleny podrzim predni kolo a zacnu hybat riditkama, tak je na tlumicich velky vexl. Kdyz bych jel tak by mi riditka nedrzely stred osy s kolem. Nevite jak by se to dalo pritahnout popřípadě opravit?    [piskynRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.01.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj kluci, jeden dotaz, mají být v pertinax. pouzdrech do předních tlumičů u T,C mazací drážky? Co jsem vyndal staré, tak je měli, chtěl jsem koupit nové, ale byli bez drážek. Díky.    [mira6] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2016
Odpověď  Pokud je vše sestaveno tak jak má a řádně dotaženo tak i přesto lze silou natočit řidítka proti znehybněnému kolu:
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=176250
Mazat teleskopy určitě důkladně, k tomu natočení nedochází v důsledku vůle mezi pouzdry a kluzáky ale kvůli kroucení sloupku vidlice a horních brejlí - mezi pojistným klínkem a drážkami je stále určitá vůle.    [Martin Štindl]   20.01.2016
Odpověď  Pouzdra v tlumicich nemaji zadny vykyv do bohu, tak ty budou asi v poradku. Horni a spodni bryle drzi v ose klinek. Srouby jsem dotahl poradne. Ale kdyz na tom tak premyslim, kolo je dost tezke a na tech pruzinach se to otacet proste musi. Kdyz vezmu řiditka a zacnu s nemi mlet rychle ze strany na stranu, tak to kolo ma proste zpozdeni. Tlumice jsem take dost namazal, tak to tam chodi lehce a vic se to asi mele, mozna mazat mene, co rikate?    [piskyn] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2016
Odpověď  A hýbe se to jakoby celé i s vidlicí,nebo až ve spodní části pod manžetami?    [Martin ]   19.01.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Hotova 125 B konecne


 Tak bych chtel tady klukum podekovat za cenne rady a pomoc pri renovaci meho Bcka. Sice neni uplne jak original ale je krasna a nadherne jezdi    [robmaister] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ja kusem plechovky zas dopasovavam mensi kondenzator do vetsi diry v zetkovym zapalku    [CIJOML]   21.05.2016
Odpověď  Dobry zitra vyzkousim    [Rob]   26.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  tak tento problém přesně znám a na ten jsem dostal výbornou radu od starého fachmana. Problém je v tom, že objímka dostatečně neutáhne rybinu okolo trubky kolene ať už je to způsobeno vytahaností objímky, nebo nekvalitní replikou, nebo zmenšením průměru trubky kolene způsobené leštěním na chrom, vždy za to může velice malinká vůle mezi tímto spojem. Zkoušel jsem tmely i azbestový provaz až jsem dostal radu jak tu vůli vymezit.
Vem si jakoukoliv plechovku od nápoje ( pivo, coca-cola, energiťák atd..) a nastříhej si z tohoto velice tenkého plíšku proužek/proužky a tím omotáš trubku kolene v místě kde je spoj s rybinou a navlékneš rybinu, tak aby tento plýšek nebyl vidět a aby tuto vůli vymezil. Mě stačilo jedno obmotání, podle potřeby omotáš i víckrát no a pak dotáhneš objímku a je utěsněno. A hlavně se ti plech nikam nevytratí,nevypálí ani nevyteče, nic to nestojí a je to kdykoliv lehce demontovatelné a takto jsem vyřešil i vůli na objímkách řízení, kdy se mi řidítka po dotažení stále protáčely. Jsem s tímto řešením velice spokojen a důvěřuji mu. Vyzkoušej a uvidíš.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jeste jedna fotka    [robmaister] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vim ze Martin rikal ze spoje pretmelit vysokoteplotnim tmelem ale tece to docela dost i z rybin kdyz stojim tak se ptam jestli je to normalni dekuji za info    [robmaister] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.04.2016
Odpověď  Opět někde zkrat??? Jak to vypadá když se hlavní žárovka připojí na ostro k vývodu od magneta?    [Martin Štindl]   06.04.2016
Odpověď  Chci se zeptat cosi jsem pojezdil na cerno a zjistil jsem ze me zacla uplne slabo svtit svetla prito po dani do kupy svetla svitila dobre    [Rob]   06.04.2016
Odpověď  A co mam delat kdyz ta replika predni pruziny sedla je takova ;(    [Rob]   06.04.2016
Odpověď  Bčko a práca vyzerá pekne,ale tá medzera medzi nádržou a sedačkou a tie ohnuté sedačkové pružiny sú otrasné,prečítal by som viac dobových fotiek :-).    [tibisz]   04.04.2016
Odpověď  Je pěkná... Gratuluji ;-)    [m.kody ]   03.04.2016
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (21) 
Zodpovězené téma  

Zajímavá aukce


 http://aukro.cz/cz-150c-i6186537784.html

Já už tomu nerozumím, renovace nic moc a přesto ta cena taková? Proboha proč?    [čez]   17.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dle mne podvodná aukce. Poslední reálný příhoz je 45 700,- Kč. Další příhozy (C..2,C..8,C..9 s nulovým hodnocením a další) už cenu šponovali.
Tohle za sto litrů nikdo nekoupil, respektive tomu nevěřím. V inzerci je jich o mnoho hezčích v origo stavu za o dost méně peněz.    [J]   21.05.2016
Odpověď  jsou 2 možnosti, buď ty prachy prostě někdo má a neřeší, nebo se tam objeví za chvíli znovu s popisem že původní výherce si ji nevyzvedl - častý popisek a myslím že často díky příhozům kamarádů.    [babula]   21.05.2016
Odpověď  i já v některých případech také peníze neřeším. Jsem schopen zaplatit i nesmyslnou částku za chybějící díl. Dokáži pochopit někoho, kdo zakoupí třeba Brouch Superior za více než 1 M. Ale investovat takové peníze do běžné, tuctové motorky je mimo mé chápání.    [Evžen]   20.05.2016
Odpověď  Nevím proč píšete takový urážky. Třeba není takový blb co nevydělavá 20 měsíčně a peníze neřeší..    [Josef]   20.05.2016
Odpověď  Čím víc bílých pruhů tím víc Zetka. Nevěřím že tohle někdo koupil a ještě k tomu za takový "love". Jestli ano, prosím o vložení jeho fotky. Chtěl bych toho vola vidět na vlastní oči.    [japa]   20.05.2016
Odpověď  nejsem sice odborník na zetky, ale nemá tato trochu moc linkování    [Mirek]   20.05.2016
Odpověď  Podle cenového skoku to vypadá, jsem asi prospal 20 let. Aby se přes noc zdvojnásobila cena naprosto běžné masově vyráběné motorky ... to je zvláštní a poněkud nečekané. To tu svou budu oprašovat radostněji :)    [čez]   19.05.2016
Odpověď  krasavec http://www.iveteran.cz/inzerat/9628/I    [x]   19.05.2016
Odpověď  i po dílech je to drahé :D
http://motorky.bazos.cz/inzerat/61239677/CZ-150-C- predni-blatnik.php
Blatník za 3000,-    [xxx]   18.05.2016
Odpověď  Mám stejný názor jako Elevator, 60tis byla asi poslední realná nabídka pak je propast 4Otis a pak až příhoz 100tis. což u těchto strojů této cenové kategorie nebývá až tak zvykem.    [emanuele] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (20) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Výměna


 Co tomu říkáte? http://www.iveteran.cz/inzerat/9649/I    [parez.2]   20.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Patrně došly síly a renovace se asi tak trochu nepovedla (děláno v garáži někým, kdo to neumí ?). Tak s tím honem pryč a sehnat něco origo.    [Pavel]   20.05.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 

 Strana 1/198 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 30.5.2015)
Nezodpovězené téma 

ČZ 150c -plyn


 Změřil by mi někdo jak dlouhé má být lanko plynu? Řeším problém že se mi plyn nechce vracet- pružina v karburátoru mám originál. Čím by to mohlo být? Šroub co aretuje rukojeť tak mám vyndaný.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Obě kola čz 125 t


 Zdravím zajímá mě cena těchto kol,jsou orezlá ale kompletní oska buben plášte.
Protože tyto kola nepoznám identifikoval je zkušenější kolega a chce je zakoupit.
Proto mě zajímá Váš názor na cenu.
Dík za odpovědi,    [vostr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150C


 Nemá někdo prosím levý čep stupačky+ levá+pravá stupačka???(i s plocháči s tisícihranou dírou. Díky    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150c- magneto


 Ahoj, kde mám nechat nabudit magneto? Okolí Ústí nad labem. Díky.    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Hrnec světla


 Pustil jsem se do opravy el rozvodů na mé nové číze 150c. Po krátkém pitvání předního světla kde chyběl přepínač jsem zjistil podle polohy zobáčku na hrnci ,že hrnec je z téčka -polohy levá,střed,pravá. S radostí ,že mám doma jiný nový a nalakovaný jsem fofroval domů, abych zjistil, že je taky z téčka. Nemáte na výměnu někdo céčkový hrnec? Bredy    [Bredy1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150C


 Čau kluci, mám dotaz, na lakování dílů použít RAL 9005, u lidový verze na prostředek na nádrž RAL 7038 , a co rám? ten mám mít také 9005?    [Aleš R] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 125t válec


 Chlapi nemáte někdo rozvin válce ČZ 125t mám doma dva a každý je troch jiný (jiná šířka saciho kanálu příruba atd. a nevím který je ten správný. Díky    [vaclav58Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Zapalování VAPE


 Ahoj chlapi, chtel bych se Vas zeptat. Chystam se na generalku motoru čz 150C a nevim zda dat nove zapalovani VAPE, mate s tim nejake zkusenosti? Dát či nedát? popř. jake to ma vyhody?
Diky    [piskyn] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Horní kryt baterie


 Prosim vas tady jestli nemate nekdo navic horni viko na starou baterku na čz 125 B. baterku starou jsem sehnal krasnou ale ten horni kryt nemam dekuji přřdem.    [Rob]   04.01.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

cz 125 A rozmery blatniku a kola


 Zdravim, mohl by mi prosim nekdo promerit rozmery zadniho blatniku(Sirka, delka, roztece otvorů, delka vyztuh), predniho kola na cz 125A a nejlepe to nakreslit do fotky nebo nactrnout. V nejhorsim aspon poslat vice foto techto dvou dilů.

Dale se zeptam kdyby nahodou nekdo mel tak shanim nosic a predni blatnik.    [PejdilRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2015
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 150 C


 Mám rozdělanou spojku u ČZ 150 C a rád bych věděl rozměry spojkových pružin spolu s miskami a šrouby, abych je mohl ověřit. Spojka pracuje, ale s dosti velkou silou při vypínání.    [jansapetrul] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.06.2015
   Přidat odpověď 

 Strana 1/198 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006