MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 284006 příspěvků |6516 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 54 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák) 22.2.2017 23:40  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 610
    To je zase divadlo.   17.10.2015 / 524
    Špatní renovátoři a špatné repliky   25.12.2014 / 286
    Doklady   11.04.2010 / 246
    Uloženka.   16.01.2013 / 197
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 2865      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 11 / 261      Příspěvků Příspěvků: 28297
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/191 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Prořízlý kryt nad karburátor


 Čau chlapi, mám téma do diskuse. Co si myslíte, máte prořízlý (a případně jak) kryt karburátoru?

Zajímá mě to proto, že na originále je poměrně komplikované cokoliv udělat - musí se odpojit lanko a hadička benzínu. Když ne tak je to o nervy. Otázka je jak často se tam leze.

Přijde mi, že dřív měli motoristé tendenci ty kryty prožezávat a dnes mi přijde že to zas všichni zavařují. V rámci renovace do továrního stavu je to dobrý nápad, ale přeci jen, ta drážka byla praktická. A nebo nebyla?    [vana-hb]   20.09.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jinak se prodává v replice celý kryt- kvalitu nevím, jen jsem na něj někde koukal na eshopu..
http://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zboz i.asp?klic_ma=788    [Beat]   22.02.2017
Odpověď  Já bych se chtěl zeptat kryt karburátoru na péráka mám prořízlí,je to původní z výrobi,nebo to je domácí úprava,ale je to praktické.    [milan]   22.02.2017
Odpověď  Také bych souhlasil s Jirkou, hlavně svářet hliníkové části které léta sákly olej je dost obtížné protože při vaření to dost "bublá". A hlavně proč ničit kloudný původní díl(navíc zde je i bowden veden středem oproti péráku). U starších péráckých krytů 250tky je u toho kloboučku drážka takže by se mohl ten nově vyrobený klobouček klidně jen přilepit.
Nebyly náhodou stříkané stříbrnou barvou i kryty karburace? Pokud ano tak u 350tky by ta spára šla docela dobře zamaskovat.    [Martin Štindl]   28.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  není to škoda ničit něco čeho je málo. Krytů bez šroubení na 175 není mnoho. Vaří se to stejně špatně a výsledek nebude valný. Já kapku vylisoval z plechu a navařil.    [JirkaH.]   28.10.2012
Odpověď  Nechci dopasovávat kryt! jen odříznout kapličku ze 175 a navařit na odřezaný kryt pérák 350 ! jen kapličku!    [petr]   28.10.2012
Odpověď  Tak tento kryt na 175 je úplně jiný a na péráka určitě nedopasuješ, jinak ta prořízlá úprava krytu na šroubení byla uvedena v časopise Motocykl, či Svět motorů.    [Pavel]   28.10.2012
Odpověď  Zdravim mám kryt karburátoru na péráka s odřezanou kapličkou nevíte zda pasuje kaplička s krytu jawy 175 ? http://aukro.cz/kryt-karb uratoru-175-i2732433546.h tml je kaplička stejná??    [petr]   27.10.2012
Odpověď  Je zajímavé,že tato varianta je jednoduchá-perfektní-ůčelná a vidím ji po prve.Daleko hezčí než klasicky prořízlé drážky - hold naši otcové a dědové nebyli žádní blbci ! Klobouk dolů je vidět že se máme stále co učit.    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2011
Odpověď  vana-hb , to prevedenie co mas je paradne...
niekto bol za sikovneho    [ivan]   11.10.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  Původní vzhled je skoro nenarušený a rozebrané je to také velice rychle.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.10.2011
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (15) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  Ahoj nevíte kde se dají sehnat takový ty plechové packy, které drží kryt karburátoru na péráku. Nedávno mi jedna praskla a nevím kde je sehnat :-( díky    [Steves2Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den,mám kryt karburátory na 250 péráka a má výřezi,jestli se to tak vyrábělo nebo je to domácí úprava,ale vypadá to jako sfabriky.Děkuji.    [milan]   22.02.2017
Odpověď  Dolin1 : Já je kupoval nedávno u montyho..    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2012
Odpověď  U nás je nikdo nemá? Nechce se mi platit poštovné jak kráva....    [Dolin1]   13.02.2012
Odpověď  www.motoren.sk    [hugo22]   22.01.2009
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

spinacka fj


 zdravim mam mensi problem s spinackou fj podarilo se me rozchodit puvodni civku ale kdyz mam seplou pozici na zapalovani tak se pri spojenym kladivku zacne kourit z toho odporoveho dratu ve spinacce...
diky    [FreebikerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.02.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak snad to bude v pohodě, vypadá to taky jako original, ten odpor co tam mám. Díky    [Jirka123]   22.02.2017
Odpověď  Já naměřil multimetrem v původní FJ spínačce odpor na ochranném rezistoru cca 1,6-1,8 Ohmů. Zase ale v té příručce je uvedena hodnota "asi 0,4 Ohm" takže těch naměřených 0,5 by odpovídalo.    [Martin Štindl]   22.02.2017
Odpověď  Dobrý den, po letech skládám spínačku fj a na ochranném odporu jsem naměřil 0,5 ohm a na cívce 1,1 ohm. Bude cívka dostatečně chráněna?    [Jirka123]   22.02.2017
Odpověď  tak nevim mrknu jeste na ten drat jestli tam neni nakej velkej prechodak ale ze by to takhle melo hrat originalne se me nezda
diky    [FreebikerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  V příručce je popsána výroba ochranného odporu,ale ta hodnota 0,4 Ω je dost nízká.    [Martin Štindl]   06.02.2012
Odpověď  vsechno je puvodni hreje vylozene ta spirala ja jsem se stimhle jeste nesetkal a nerad bych o tu spinacku prisel    [FreebikerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2012
Odpověď  To je dáno konstrukcí a velikostí cívky - tyto malé indukční cívky vzhledem k tomu že se museli vejít do spínačky měli menší počet závitů primáru než pozdější velké vnější.Elektrická rezistence primáru je proto mnohem menší a ten ochranný odpor snižoval velikost průchozího proudu při indukci.
Ten ochranný rezistor je původní?Také to může být přechodový odpor na zaoxidovaných kontaktech.    [Martin Štindl]   06.02.2012
Odpověď  to me prijde docela nebezpecny kdybych nechal zapnuto na poloze startovani tak me zachvili shori spinacka a pak i motorka :-) jakto ze to nedela kdyz tam dam standartni civku samostatnou jako mely novejsi peraci kejvy? diky    [FreebikerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  To asi vlastně v pořádku ne? - při sepnutí klíčku se má hned startovat protože při sepnutých kontaktech kladívka dochází k indukci v zapalovací cívce.Ten ochranný odpor byl vlastně od toho aby se nepřepalovala pojistka u baterie.    [Martin Štindl]   05.02.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

Vložky předních vidlic Jawa pérák


 Ahoj, poradí mi někdo jak přelisovat vložky které jsou v předních vidlicích na péráku? V katalogu náhradních dílů je vidět řez vidlice, ale nejsem z toho moc moudrej jak to vylisovat. Jaký mají mít tyto vložky průměr? Nevyrábí je někdo? Díky Pepa    [Pepa]   03.01.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dělá to mladý Kuta,poradí si,ale táta ho k tomu moc nepouštěl,telefon někde najdu.    [Pilník.]   18.02.2017
Odpověď  jaj :( koukam ze tu psal pred tremi lety :( Je nekdo dalsi kdo by byl schopny mi vymenit vlozky v tlumicich a vystruznikem zacistit na miru?    [CIJOML]   18.02.2017
Odpověď  Pan Kuta je několik let po smrti.    [Monty]   18.02.2017
Odpověď  Panove zdravim nevite jestli pan Kuta jeste funguje? Snazil jsem se mu volat na mobil na to cislo 723129023 a uz neexistuje. Na mail mi taky neodpovedel. Potrebuju novy pouzdra do vidlic a nalisovat.    [CIJOML]   18.02.2017
Odpověď  No to je moc dobrá zpráva. Z té mám velkou radost.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.04.2014
Odpověď  pro Pilník pokud máš zájem jedni ti vyměním pomalu začínám funguvat    [Kuta]   08.04.2014
Odpověď  Zdarec,nevíte o někom kdo dělá komplet výměnu předních futer do vidlic?Pán Kuta je po momentálně po nemoci a zatím se mu do toho nechce?Kam to dát? Dík za info    [Pilník.]   01.04.2014
Odpověď  Přípravek na vylisování a nalisování si můžeš udělat ze staré trubky přední vidlice. Necháš si vytočit prstýnek nebo ho uděláš z plechu a přiboduješ ho na trubku.Já pouzdra takto vyťuknu zezhora vidlice obě najednou. Při nalisování nalisuješ nejdřív horní pouzdro ovšem spodem vidlice.    [frona] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ten na horní pouzdro vypadal nějak takhle ... .    [vana-hb]   08.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  ... smontované    [vana-hb]   07.01.2012
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zodpovězené téma  

Sraz Péráků


 Zdravím příznivce motocyklů jawa pérák.Zajímalo by mě kolik majitelů těchto strojů by mělo zájem se zůčastnit srazu Péráků.S touto myšlenkou si dlouho pohrávám,a tak zjištuji jaký by byl zájem.Jsem ze Zlína tak mám představu že by se konal tady na Zlínsku.Letos to určitě nebude ale příští rok by se to snad mohlo podařit zorganizovat.Jawě zdar čáryfuk    [čaryfuk]   13.07.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 610 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Já myslím, že "moc" né . .. že to překlep nebude . .
To je pro ty, kteří se zapomenou U spalvu . . . :D :D :D    [radek]   16.02.2017
Odpověď  3.7. je pondělí, to je schválně nebo překlep?    [meela]   16.02.2017
Odpověď  mam zapsano a tesim se.    [Free]   16.02.2017
Odpověď  Zdar ogaři letošní termín srazu je plánovaný na první sobotu v červenci 1-3.7 2017 pro velkou spokojenost v autokempu Hovězí,tak máte ještě poměrně dost času na doladění detailů svých strojů a přijedete se ukázat.    [caryfuk]   16.02.2017
Odpověď  je, beat ma uplne stejnou podlahu jako jeden muj kamarad :D    [Martin]   08.02.2017
Odpověď  Tajemstvi teto peracke vlozky je ze neni urizla ale poctive ulomena a to pri nasilnem uvolnovani pistu...    [ladic]   08.02.2017
Odpověď  Zdravím chlapy, chtěl bych reagovat na ten obrázek s rozhozeným a pořádně "zajaweným" motorem od Beata (kousek pod přízspěvkem). Koukněte na klikový mechanismus a píst. Je možné, že byl motor natolik zatuhlý, že rozborku někdo řešil "uříznutím vložky válce" a nechal tu vložku s pístem na klice? Když jsem toto řešil u jednoho zatuhlého motoru 350, tak jsem odvrtával píst. Jinak už se moc těším na letošní sraz. Jak to vypadá s termínem :-)    [Píst] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.02.2017
Odpověď  jakpak to vypadá s datumem na sraz? abych si nahlasil v praci a doma volno :-)
Free    [FreebikerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.02.2017
Odpověď  tak jeste dorazit na ten sraz :-)
ale ne do širokáče :-)    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak bratr dal dnes první jízdu ve vaťáku,..já to projel po ulici v trenclích a nátělníku,... Rok 1954 patinovka mimo ráfků. (nádrž bude jiná origo červená hezčejší a ta Stadionová je na benzin, do téhle nechci lít nic zatím,..)    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.01.2017
Zobrazeno 10 z celkem 610 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (610) 
Zodpovězené téma  

Zapalovani nebo Vape ? na peraka 250 . Prosim zde o radu každého.


 mam peraka pa renovovaci. mě chybí zapalovaní + rotor , baterie .
Kdyz jsem to spočital, vyšlo mě ta jako na Vepe.

Jak se pozna špatně slisonana klika ? díky za názory    [perak]   19.01.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 62 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravim,použít soupravu vape sz14-1 6V    [jakub]   16.02.2017
Odpověď  zdravim,jedině na jízdu vape,jde na stoprocent,doporučuji 6V jak je orig.Žárovky 35/35w přední světlo a zadní světlo 10w,jen musíš vytrhat strou elektriku a na táhnout novou,pak na 100 procent. jakub    [jakub]   04.02.2017
Odpověď  ampermetru je to uplně jedno, a houkačka většinou přežije 12V taky,jen dělá větší randál.    [MOnty]   11.01.2017
Odpověď  Děkuji za radu půjdU do 12V. Největší problém bude asi klakson a ampermetr.    [petr]   11.01.2017
Odpověď  Monty> Presne tak, navic alespon za mne pocitově dvanactka líp svítí a když člověk musí jet v noci, tak něco vidí. S klasikou a 6V jede člověk prakticky potmě    [Pája]   11.01.2017
Odpověď  Doporučuju 12V. Hlavní výhoda je mnohem lepší dostupnust a výběr žárovek(12V koupíte na každé benzince).
Menší proudy znamenají menší zatížení a větší spolehlivost spínačů a konektorů.

Plus 12V sada má navíc kontrolku dobíjení.    [Monty]   11.01.2017
Odpověď  Dobrý den chci koupit VAPE na peraka potřebují radu jestli 6v. nebo je lepší to předělat a dat 12V.    [petr]   11.01.2017
Odpověď  Tak jsem to zapojil a vše funguje jak má. Ampérmetr ukazuje a klíčkem se zhasíná motor. Již jsem také ujel prvních cca 100 km a jede to úžasně. U původního zapalování jsem po každých padesáti až sto km musel seřizovat zapalko a teď to jede bez problémů.    [Mirda444]   14.06.2015
Odpověď  Pokud to takto zapojíš, tak to bude fungovat.    [Bohumil]   11.06.2015
Odpověď  Tak za sebe musím říci, že to fungovat nebude, protože VAPE tam nemá co dělat. Možná to třeba pojede, ale fungovat to určitě nebude.    [lipcaa]   11.06.2015
Zobrazeno 10 z celkem 62 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (62) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

VAPE na peraka


 Zdravim
Chtel jsem se zeptat, jaky typ Vape se muze pouzit na peraka, ja jsem cetl, ze se ma koupit dvoucivkove, a pouzit jenom jednu,
Je v tom nejaky rozdil, proc pisou, ze je to vyhodnejsi, kdyz staci jen jedna? - I kdyz, cena je stejna.

Pouzil jsem jiz jedno na kyvacku 350 a funguje dobre, problem je ze spinacka jiz neukazuje , jestli to dobiji, dokonce jsem vymyslel i vypnuti motoru na spinacce primo. Valce se ted nehadaji, perak ma jen jeden, ale asi bude jistejsi to predelat..
U peraka neni ampermetr, jsou tam ty svetylka na ukazovani rychlosti, pak svetylko neutralu a dobijeni,
Diky za radu.
P.    [Staghorn] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.04.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravim,určitě koupit vape na 1vývod na svíčku a 6v,pak funguje i ampérmetr,vape dělá jak na 250 a 350,tak musíte koupit na 250,stojí asi 4200kč za komplet-bez chyby,typ soupravy vape je sz14-1    [jakub]   16.02.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Nazdar bombardáci. Právě jsem dovali v bedně rozebranýho péráka a mudruju co s ním , prodávat se mito nechchce a klasickýho uš ve sbírce máme. Chtěl bych z něj udělat enduro , ale at hledám jak hledám tak nemůžu najít žádný pořádný fotky ani informace.Pokud něco máte tak to hodte do placu at konečně víme jak to má vlastně vypadat. Díky Duba Petr , Jihlava    [Duba Petr]   23.03.2006

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 184 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  mirda444 jj díky za postup krok po kroku :) a je pravda že to máš pěkné. Ja už to hodil kamaradovi co má firmu v kovo zpracování a uděla mě to cca podle tvého fota :). Trpělivost ja mám ale nebylo podle čeho se odpíchnout a když jsem tady psal o fota ci rady tak je to o pár řádku níže ty odpovědi a z fotek celé motorky prd vyčteš, až tet co jsi sem dal to foto bez motoru. A já si to udělal tudiž podle sebe :) ale na druhou stranu alespon někteří se mohli projevit :))). Každý je dobrý v něčem jinem nekdo v ohybání trubek ja v zachranování životu, obydlí či zdraví. Příští týden to bude hotovo tak to jsem hodím ať se někteří opět projeví :)))    [Rob]   16.02.2017
Odpověď  Rám jsem ohýbal tak, že jsem vzal trubku průměr 20/2 a řemenici na klínový řemen o průměru cca 200 mm s šířkou drážky pro řemen cca jako průměr trubky (to aby se trubka při ohýbání nedeformovala). Konec trubky jsem upnul do svěráku a přes kladku to ohnul tak, aby to kopírovalo přibližně vnější konturu motoru. Proto je každá strana rámu troch jiná, motor 350 má každou stranu jinak. Z pásoviny si ohneš ty držáky ke stupačkám a ten na čelo rámu. Zase ti stačí svěrák, kladivo a vrtačka na otvory pro šrouby. Pak už to jenom svaříš a je to. Chce to trochu trpělivosti a pečlivosti.    [Mirda444]   15.02.2017
Odpověď  Přesně tak. většina těchto kritiků sami nic neumí a jejich renovace a opravy většinou znamená vozit díly od jednoho řemeslníka k druhému. Oni sami se většinu zmůžou jen díl přišroubovat na motocykl. Nikdy bych si nedovolil tuto práci kritizovat a nazývat hanlivě, už jen pro to, že dotyčného neznám a pokud je to začátek sbírání zkušeností, snaha se cení.    [Vulcan]   15.02.2017
Odpověď  Diky za podporu. Pro me jsou nekteri tito lide srandisti. Myslel jsem si ze forum je o pomoci a ne o tom nekoho urazet a atd. Stacilo napsat Robe takhle ne pridat foto a napsat takhle by to melo vypadat a ne co tu nekteri predvedli. Kazdy clovek je dobrej v necem jinem ale nekteri tady jak koukam jsou supermani. Takze pokud mohu poprosit uz to nekomentujte je do sundano a nechavam delat nove kulatoulinke ;)    [Rob]   15.02.2017
Odpověď  No podle mě (u nás v kraji) je matlák právě urážka pro někoho kdo něco neumí, sprasí apod. Já mu ale jeho práci schvaluji. Když jsem začínal s prvníma zámečnickejma výrobkama taky to nebylo nic slavného a ve čtvrťáku na učňáku už to bylo podstatně lepší ate´d po 30 letech bych svoje rané práce taky nazval že jsu matlák kdybych chtěl sám sebe urazit- takže na kritiku se vy*er, nic si z ní nedělej a pokračuj v započatém díle!!    [HonzaBK]   15.02.2017
Odpověď  Matlák není urážka, je to výraz pro nešikovného člověka. Každého věc co si namontuje na motorku, prostě jeden má rád kulaté holky a jiný hranaté vdolky. Ja osobně bych se s tím taky nechlubil.    [Mirda]   14.02.2017
Odpověď  Nereaguj Robe na pány, oni si ladí ego.    [Lada]   14.02.2017
Odpověď  Ruzyne - ja vim tet jsem si toho vsimnul bohuzel    [Rob]   14.02.2017
Odpověď  Brzy, jazyk, nazývat se....    [fikuscz]   14.02.2017
Odpověď  Mirda444 dik za foto pomuze me to dost    [robmaister] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2017
Zobrazeno 10 z celkem 184 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (184) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Podložka ložiska


 Prosím o radu. Mohl by sem někdo napsat rozměry označených součástí? Na mém stroji před renovací nebyly a chci si je vyrobit. Jedná se o podložky pod ložiska na předním a zadním kole i na rozetě. Děkuji za odpověď. Radek    [plasaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.09.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Diky za odpovede, pozriem na burze    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2017
Odpověď  Foto je z knizky "Seznam nahradnich dilu pro motocykl jawa 250" jde o peraka Zbrojovku..na netu jsem ji taky nenasel.mam fotky od znameho...tezko se shani a original se sem tam prodava na aukru.ale na burze koupis okopirovanou    [plasa]   14.02.2017
Odpověď  vsi katalog http://jawagallery.net/?page=clanky/prirucky
alebo cd http://aukro.cz/opravy-udrzba-katalog-jawa-250-350 -perak-janecek-i6716516458.html
alebo starsi (na ktory sa pytas) ND Zbrojovka aukro, bazos, burzy, antikvariat...
na naskenovany som na nete nenarazil, mozno niekto?    [jano]   14.02.2017
Odpověď  Plasa - prosim poradis kde sa da dostat k takemuto detailnemu katalogu? Ja mam len ten standardny (kresleny) a taketo detaily tam nie su vidiet. Mam na mysli ze tie diely na tvojich obrazkoch vyzeraju ako fotky (predpokladam ze aj su?)

Pripadne niekto iny poradi?

bud na stiahnutie, alebo kupim.
Idealne 350, ale aj 250.

diky    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2017
Odpověď  Dík moc.    [plasa]   04.09.2016
Odpověď  Malý průměr o něco větší než rozpěrka cca 24-26 mm.    [fikuscz]   04.09.2016
Odpověď  Dík za rychlou odpověď.mám staré provedení tzn.oba kroužky .rozeta je tedy jasná a jestě prosím pruměry tech menších podložek. venek bude asi 40 jako ložisko a malý průměr?Dík    [plasa]   04.09.2016
Odpověď  No, to záleží na tom, jaké máš v kolech rozpěrky. Pokud starý typ (oba kroužky na rozpěrné trubce slabé), tak ta podložka má tloušťku 1mm. Pokud nové provedení, tak jeden kroužek je slabí a druhý má tloušťku 1,5mm, ten patří pod ložisko.
Jinak je dobré nalisovat nejdříve ložisko pod segerovkou, dát segerovku a potom z druhé strany ložisko domáčknout na segerovku.
Podložka pod ložiskem rozety má rozměry D=52, d=32, tloušťka 0,5mm.    [fikuscz]   04.09.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

Guma na sklu k parabole


 Zdravím nevíte kde sehnat gumu co je po celém skel prabaoly na pérákovy? nemyslím jen ten tenký kroužek.díky    [Jirka]   25.01.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Posílám webovky - www.moto-reno.eu    [Mirda444]   12.02.2017
Odpověď  Veci od p.Čilíka šly koupit i u nás, nekdo na severní moravě měl něco jako jeho zastoupení. Už je to ale mraky let, co jsem tam něco objednával, současný stav neznám.    [Pája]   03.02.2017
Odpověď  Jasně, pan Čilík je slovák. Ale neplést si se žlutým stanem, to je pan Macák - Motoren. V Chotusicích stojí vedle sebe.    [T-1000]   02.02.2017
Odpověď  Děkuji můžu se zeptat kdo je pan Čilík to jsou Slováci? díky Jirka    [Jirka]   02.02.2017
Odpověď  Lemovka čeho? Vždy jsem viděl pouze těsnění mezi sklem a rámečkem. Ani v katalogu není o žádné lemovce zmínka.    [fikuscz]   25.01.2017
Odpověď  ale je. Lemovka mezi sklem a parabolou. Prodává to pan Čilík (na burze zelený stan a spoustu dílů)    [MOnty]   25.01.2017
Odpověď  Ve světle jiná guma než ten tenký kroužek není.    [fikuscz]   25.01.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zajímavé číslo motoru Jawa Pérák. Ražené na boku jak u kývačky.


 Zdravím, sehnal jsem motor z péráka 250 a má vyražené číslo na boku jako kývačka. Číslo je *63-385* Jedná se o náhradní díl nebo co to číslo vlastně znamená?    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.02.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  To číslo si tam někdo sám kdysi vyrazil, proč zrovna tohle by věděl jedině on. Na první pohled je to vidět, že to není original fabrické.    [PS]   12.02.2017
Odpověď  Pokud je mi známo, tak náhradní motory byly značené "N-11-číslo-rok". Tady bych to viděl tak, že někdo potřeboval na péráka motor 63385, vyrazil číslo na boku tak jak to viděl všude kolem na kývačkách, možná z neznalosti přes pomlčku, hvězdičky šroubovákem, ... Jak vypadá přední držák, nejsou tam třeba stopy po jiném čísle?    [labkos]   12.02.2017
Odpověď  Že by byl na skladě v roce 63 náhrádní motor ze zbrojovky...    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2017
Odpověď  To si nemyslim, motor je r.v. cca 1950, má spodní žebro a je značen fj.    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2017
Odpověď  Dost pravděpodobně úřední číslo za jiný motor, 63 zřejmě rok.    [Honza]   11.02.2017
Odpověď  Že by to byl sout
ěžní motor...?    [uujer]   11.02.2017
Odpověď  Podle mě je to náhradní díl. Já mam na jednom péráckém motoru číslo 00013 bez hvězdiček a jedenáctky na začátku. Taky by mě zajímalo co to je ..    [Michal]   09.02.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

kola pérák, rok 47?


 zdravím, chtěl bych vás požádat o radu ohledně kol na péráka. nevím jestli má cenu kola renovovat či koupit nové, sám s tím nemám žádné zkušenosti. nejsem si jist, jestli jsou náboje ještě použitelné, ráfky vypadají dobře a špice asi stejně budou nové. hlavně mi jde o ty náboje, někde jsem četl, že je možné je opravit a po rozlisování a chromu jsou jak nové (ale nevím co je na tom pravdy).    [srumic11Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.05.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Nabízím př. kolo na Péráka 150mm buben. Pošlu popis a foto.    [Ludvík]   10.02.2017
Odpověď  Na mladšího Péráka jsou kola s většíma bubnama.Takže pásnou,ale jedině i se štítama.    [Monty]   28.05.2013
Odpověď  U montyho se píše u těch kol do výrobního čísla 11-69000. Pokud mám mladšího péráka tak ty kola nesednou? A ještě by mě zajímalo jestli je ráfek a špice české a špice chromované.    [martin]   28.05.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  kolo    [ladicc] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2013
Odpověď  nic zvláštního...    [ladic]   28.05.2013
Odpověď  tak to je zajímavý a byl byste ochotný se s námi podělit o fotku? Já asi stejně zvolím variantu chrom, už jenom proto, že je to odolnější řešení. Ale docela by mě zajímalo jak to kolo vypadá.    [srumic11Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2013
Odpověď  mam ho v puvodnim orig stavu vyrobní č. kolem 14tis..pán co mi ho prodával, bylo mu 92 let, mi vyprávěl jak na něj dostal poukaz ve fabrice a že už měl to novější dynamo :)    [Ladic]   28.05.2013
Odpověď  ladic, to máte odkud, že nebyly v chromu? máte fotku takového originálního stroje? některé stroje asi nebyly samej chrom a ozdoba, ale zrovna kola..    [srumic11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2013
Odpověď  To nebyly.

Ale čím víc chromu, tím víc veterán.    [monty]   27.05.2013
Odpověď  originál středy i ráfky na fj r.47 nebyly chromované....    [ladic]   27.05.2013
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (19) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kluc na niple - Perak


 Ahoj

prosim poradite kvalitny kluc na niple na Peraka? Predpokladam ze jedine kovany, len by som rad kupil nejaky overeny. Idealne aj tip kde kupit.    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tak to si priprav 2-3 kola na rozpleteni nez slozis zpet jedno puvodni. Spice jsou vetsinou urzele tesne pod niplem, niple k dratum prirzele, ... Pri povolovani se hodne spic ukrouti prave v tom rzi zeslabenem miste pod niplem, hodne niplu ozvykas tak ze uz zpetne nepujdou pouzit. Kdysi jsem si takhle kola delal, kdyz jeste nebyly k dostani spice v replice. Jedno takove predni mi jeste lezi na pude.    [takysportkar]   08.02.2017
Odpověď  Dik všetkým za rady a odpovede.
Riešim to preto lebo chcem vycentrovat stare koleso kde budu určite minimalne čiastočne zakusnute niple na dratoch a nechcem aby sa mi pretocili. Uz par dni ich penetrujem WD.
Nove draty a niple nechcem, chcem to nechat v patinovom stave, ale 100% funkcne.    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.02.2017
Odpověď  Mně vždy stačil kroužek z ložiska a zářez flexou přesně na míru...    [Tom]   05.02.2017
Odpověď  Taky občas používám ten propilovanej klobouček na jízdní kola :). Plochej klíč má malou plochu na dotažení a bál bych se protočení na niplu - ten z etovaru vypadá slušně má i ty rozměry co potřebuješ a zdá se být robustnější. Ať se daří -    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.02.2017
Odpověď  vem ten z etovaru bude dobrej ja nekde koupil vypalovanej ale zas je hodne sirokej a snim to jde pekne nakym vypilovanym starym klicum bych se vyhl neni to ono jsou uzke a muzes i poskodit niple.    [Free]   05.02.2017
Odpověď  Divím se že řešíš takovou PI...... Kolikrát v životě to budeš dělat? To si neumíš poradit? Nipl je mosaz nato nepotřebuješ žádnej super klíč, jde jen oto aby ten klíč neměl velkou vůli a nepoškodil při dotahování hrany niplu.    [Marek]   05.02.2017
Odpověď  tkvk - presne to napadlo aj mna, ale ten kluc som pred pol rokom spolu s ostatnymi vecami zo starych bicyklov vyhodil :(    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.02.2017
Odpověď  Jana - diky za radu, samozrejme som stravil vela casu hladanim tu aj na webe. Nejake kluce nasiel, ale neviem ktory je spravny na Peracke originalne niple a hlavne ktory je kvalitny a nebude nicit niple (preto ziadam radu tu).
Nasiel som napriklad tento, celkom sa mi podla popisu pozdava - mate s nim niekto skusenost?
http://etovar.cz/cs/atypicke-klice/2981-klic-na-ni ple-kovany.html    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.02.2017
Odpověď  Já jsem to vyřešil jednoduše. V šuplíku jsem našel starý klíč (klobouček) na jízdní kola a pilníčkem probrousil jeden zářez na přední kolo a jeden na zadní kolo. Doteď ho mám a používám.    [tkvk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.02.2017
Odpověď  Pokud existují niple, musí k nim být i klíče, a taky že jsou. Stačí se líp dívat a schánět:-)    [Jana]   05.02.2017
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Vůle- Zadní kolo/rozeta


 Ahoj všem, chystám se dodělat všechny chromy u péráka a zasekl jsem se na tomto. Vyměnit či nevyměnit ozubené unašeče na zadním kole či v bubnu s rozetou. Našel jsem repliky za cca 700Kč. (oválné díry-starý model)

Celková vůle mezi nábojem a rozetou v ozubení je 1,6mm přičemž zuby na náboji jsou široké 4,1mm a zuby bubnu 5mm. (přikládám fotografie)

Zajimá mě hlavně vůle nových dílů? Vyplatí se to, a nebo je to jen omálo lepší?    [Henry] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Z kopce se bez plynu u 2T nejezdí z důvodu sníženého mazání motoru při zavřeném šoupátku karburátoru. To však platí pro dlouhé táhlé kopce, ale ne při zpomalování do křižovatky, zvláště když nemusím zastavit.
V autoškole učí lecos, aby to bylo co nejuniverzálnější pro všechny (i pro nemotoristy).

Nicméně mám vyřešeno, půjde nový buben i ozubení na náboji.    [Henry]   08.02.2017
Odpověď  no ona je blbost jet z kopce se zařazeným rychlostním stupněm. Už opřed 35 lety mě v autoškole učili, že u dvoutaktu se z kopce nesmí - nemá jezdit se zařazenou rychlostí bez plynu!. Pak to nemůže cukat pokud dodržím tuto základní poučku.    [HonzaBK]   30.01.2017
Odpověď  Upřímně mi přijde že více vymačkaný je právě ten buben. Pamatuji že tenkrát když jsem to skládal jsem hranky srážel pilníkem. O kolik je to vymačkané si bohužel nepamatuju.

Náboj je vymačkaný cca z nějakých 4,8 na 4,1mm. (viděl jsem horší)

Ale jak říkáš, to cukání je vlastnost která mi dost vadila, takže pravděpodobně vyměním obě součásti. U toho se asi nevyplatí šetřit :-).    [Henry] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2017
Odpověď  Většinou v horším stavu bývá náboj. Tento už to má za sebou. Snaž se docílit co možná nejmenší vůle. Je to potom hodně znát na jízdním komfortu. Pokud je tam vůle a jedeš z kopce se zařazenou rychlostí bez plynu, začne motorka dost pocukávat.
Kup nový unašeč na kolo a bude to dobrý. Něco také nabyde po chromování. Už se mě stalo, že jsem měl oba unašeče nové a po chromu jsem musel zoubek po zoubku brousit abych je dostal do sebe.    [fikuscz]   29.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  náboj 2    [Henry] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  náboj    [Henry] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

nosič


 Koupil jsem si nosič a včera ho nandal na péroše.Chci se zeptat jestli je to originál a zda to mám správně upevněný?    [Jan]   08.01.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 42 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Kolegové byla by šance ještě se dodat fotku k danému nákresu originálního nosiče ještě foto spodního tvaru oka uchycení na šroub tlumiče? Jde mi o to, ze jsme koupil originální nosič, a nějaký chytrolin ho dopasovaval na nějaký jiný silostroj a chytré ho zakratil, zmacknul trubku a provrtal. Chybí cca 20 mm. Budu muset stávající oka v nezmacknutem profilu uriznout nastavit a udělat oko nové. Díky vsem    [Kel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2017
Odpověď  Pro Kel muj mail jgrofik@seznam.cz    [jan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2017
Odpověď  To Jan: podle RZ na stroji odhaduji, že jsi z KV či okolí, je možné se kontaktovat?    [Kel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.01.2017
Odpověď  dík monty    [petr]   13.06.2015
Odpověď  typuju cenu repliky tak na 1000,- ,takže originál do 2 tyček.

Ale když se na Aukru prodala blbá krabice od hračky (jen prázdná krabice,bez hračky) za 25 000,- ?

A pomalovanej kus hadru stojí klidně 5 melounů ?(myslím obraz od Kupky - ale co to je jinýho,než kus pomalovanýho hadru?)

Cenu čehokoliv prostě určuje trh, žádný "Státní cenový úřad " už není,a doufám, že se toho nedožiju.

I když za Babiše kdoví............    [MOnty]   13.06.2015
Odpověď  pivo nepiju, kamarádovy bych ho dal kdyby ho potřeboval klidně zadara, ale známému ho za hubičku nemám důvod pouštět , nevím teda jestli těch 5000 je realita nebo si ze mě děláš prdel takysportkaři?    [petr]   13.06.2015
Odpověď  pokud je to dobry znami a ma ho pro sebe, ne na kseft, tak mu ho nechej za bednu lahvacu a vypijte je spolu pri suseni sena. Tobe ale jde ocividne o to, aby jsi ho nahodou znamemu nenechal prilis levne a neokradl tak sebe a svoji rodinu o zisk z plechoveho pokladu. V tom pripade bych mu ho nechal alespon za 5000,- protoze perak - to je prece vzacnost:)    [takysportkar]   13.06.2015
Odpověď  Zdravím , jakou hodnotu má nosič z péráka ten co se se na něj dává tandem sedlo?
Mám ho doma a známý ho po mě chce ,ale kolem ceny se nechce vyjádřit. Poradí mi někdo    [petr]   13.06.2015
Odpověď  je možné, že cena bude jinačí, já se s pánem dohodl ještě než začal vyrábět, ale teď je možné, že se to změní, musíte se s ním dohodnout sami    [Philoun] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2015
Odpověď  1000kč plus poštovný, ale třeba se s pánem domluvíš..    [Philoun]   03.06.2015
Zobrazeno 10 z celkem 42 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (42) 

 Strana 1/191 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 23.2.2016)
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa pérák rikša


 Zdravím, mam možnost nechat vyrobit vice kusu poloos na riksu Jawa perak. Vse dle originálu!! Jedna krátká a druha delší.
Pokud by mel nekdo zájem, kontaktujte me na mejl thoy@seznam.cz    [11-1473] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Hluboka spinacka perak


 Nemate nahodou spodni dil hluboke spinacky schanim. Predem diky    [Rob]   09.01.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Plechový rámeček pérák


 Mám dotaz mám původní rámeček na Péráka a potřebuji poradit dá se nějak vyčistit je tam rez u šroubu stavění a nebo nechat na chromovat je to do původního stroje.Případně jakým prostředkem vyčistit.Děkuji za možnosti.    [velopRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výměna manžet a repase silonů


 Zdravím všechny není tu někdo kdo dělá repas u předních vydlic na Jawě pérák myslím výměnu silonů? a dále jak vyměnin jednoduše staré manžety za nové? díky všem.    [Jirka]   18.11.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Vymenim motor Velorex 572 tripade za motor na Perak 18 taky tripade


 Vymenim motor Velorex 572 tripade za motor na Perak 18 taky tripade. Pouze vymena.    [CIJOML]   03.09.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa-Ogar 350-12


 Ahoj,
hledám někoho, kdo má original staré typové osvědčení z ogara 350 typ 12. Snažím se dopátrat výrobních čísel a čísel ze seznamů pod kterými je toto číslo zapsané u výrobce a dne zapsání (strana 5). Dle získaných starých TO byly motorky brány ze skladu zcela náhodně. Můžete mi někdo pomoci a poskytnout mi tato data a potvrdit či vyvrátit moji domněnku? Děkuji.
Stačí napsat např.: 12-1799, číslo 765, dne 15.4.1949    [Josef]   22.07.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa perak 250 fj export/ vyvoz


 Zdarek odborníci, kúpil som FJčko r.v. 1947. Dovoz z belgicka. Bol by som vďačný ak by mi niekto vedel poradiť či sa tam vyvážali moto a aké úpravy boli robené pre tento trh. Na mojom je asi neoriginalne sedlo a tachometer, ostatné vyzerá, že je FJ. Ešte by som rád vedel čo sa robili čierne peráky.    [IpinoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.07.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

jawa 250 perák


 Dobrý den,potřebuji z repasovat 4polový dynamo s kotvou na jawa 250 perák fj.Kdo by to zrepasoval,děkuji.jakub    [jakub]   14.07.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Ciferník ampérmutru ke stažení


 Moc vás prosím nemáte někdo v PC ke stažení ciferník ampérmetru na péráka, který byl v roce 2012 ke stažení na uložto.cz? Zde se to řešilo http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=114&idtop=109120 . Díky    [Lada12Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

linky přední blatník


 linkuji Peraka 250 a tet nevim jak přední blatník ma byt v mistě vidlice přerusená linka? Dík za info    [Rob]   07.05.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 550 kola + barva


 Ahoj, chystám se renovovat jawu 550 a chtěl bych se zeptat jak mají být správně udělaná kola. Vím, že mají být v barvě, ale nevím zda mají být lakové i se špringlema nebo ty maj být v zinku. Další otázka je jakou barvu jste použili na lakování kol.
Další otázka se týká lakování. Chci se zeptat jakou barvou stříkáte vnitřek plechů. Vím, že když je červená tak vnitřek je v červené základovce, ale já ho chci dělat modrého a nevím jak má být vnitřek.
děkuji za rady    [Marťas]   04.04.2016
   Přidat odpověď 

 Strana 1/191 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006