MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 283593 příspěvků |6480 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 43 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák) 20.1.2017 14:52  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 602
    To je zase divadlo.   17.10.2015 / 524
    Špatní renovátoři a špatné repliky   25.12.2014 / 286
    Doklady   11.04.2010 / 246
    Uloženka.   16.01.2013 / 197
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 2858      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 12 / 261      Příspěvků Příspěvků: 28169
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/191 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

nosič


 Koupil jsem si nosič a včera ho nandal na péroše.Chci se zeptat jestli je to originál a zda to mám správně upevněný?    [Jan]   08.01.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 40 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  To Jan: podle RZ na stroji odhaduji, že jsi z KV či okolí, je možné se kontaktovat?    [Kel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.01.2017
Odpověď  dík monty    [petr]   13.06.2015
Odpověď  typuju cenu repliky tak na 1000,- ,takže originál do 2 tyček.

Ale když se na Aukru prodala blbá krabice od hračky (jen prázdná krabice,bez hračky) za 25 000,- ?

A pomalovanej kus hadru stojí klidně 5 melounů ?(myslím obraz od Kupky - ale co to je jinýho,než kus pomalovanýho hadru?)

Cenu čehokoliv prostě určuje trh, žádný "Státní cenový úřad " už není,a doufám, že se toho nedožiju.

I když za Babiše kdoví............    [MOnty]   13.06.2015
Odpověď  pivo nepiju, kamarádovy bych ho dal kdyby ho potřeboval klidně zadara, ale známému ho za hubičku nemám důvod pouštět , nevím teda jestli těch 5000 je realita nebo si ze mě děláš prdel takysportkaři?    [petr]   13.06.2015
Odpověď  pokud je to dobry znami a ma ho pro sebe, ne na kseft, tak mu ho nechej za bednu lahvacu a vypijte je spolu pri suseni sena. Tobe ale jde ocividne o to, aby jsi ho nahodou znamemu nenechal prilis levne a neokradl tak sebe a svoji rodinu o zisk z plechoveho pokladu. V tom pripade bych mu ho nechal alespon za 5000,- protoze perak - to je prece vzacnost:)    [takysportkar]   13.06.2015
Odpověď  Zdravím , jakou hodnotu má nosič z péráka ten co se se na něj dává tandem sedlo?
Mám ho doma a známý ho po mě chce ,ale kolem ceny se nechce vyjádřit. Poradí mi někdo    [petr]   13.06.2015
Odpověď  je možné, že cena bude jinačí, já se s pánem dohodl ještě než začal vyrábět, ale teď je možné, že se to změní, musíte se s ním dohodnout sami    [Philoun] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2015
Odpověď  1000kč plus poštovný, ale třeba se s pánem domluvíš..    [Philoun]   03.06.2015
Odpověď  Paráda,na kolik to vychází?    [baudik]   01.06.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Chlapi kdyby jste někdo chtěli nosič na péráka tak se ozvěte pánoj na mail: Cech-Morava@seznam.cz, nechal jsem si ho u něj zhotovit a jsem nad míru spokojen (na barvu moc nekoukejte, došla mě).    [Philoun] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2015
Zobrazeno 10 z celkem 40 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (40) 
Zodpovězené téma  

Spinacka rada


 Ahoj kluci mam dve spinacky z peraka jedna je hlinikova druha bakelitova a ja mam peraka prechod FJ na Zbrojovku ktera tedy patri spravne na Zbrojovku diky    [Rob]   25.11.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Mám v hluboké spínačce origo cívky, ale při provozu jsem měl problém s funkčností. Po zahřátí přestala fungovat, tak jsem tam dal extra indučku a je to v pohodě.    [tkvk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.01.2017
Odpověď  Potrebuji poradit hlubokou spinacku jiz mam ale nejsem schopen sehnat civky do ni tak se chci zeptat jestli to mam vyresit indukcni civkou?    [Rob]   16.01.2017
Odpověď  Tam ji nemaj :(    [Rob]   13.01.2017
Odpověď  Na civku se podivej k Chumachalovi na veterandíly.    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.01.2017
Odpověď  A JEŠTE ME ZAJIMA JESTLI NEMATE NAHODOU DETAILNI FOTA TE HLUBOKE SPINACKY I DILU Z CEHO SE SKLADA DEKUJI    [Rob]   13.01.2017
Odpověď  Kluci daji se nekde sehnat civky do hluboke spinacky perak?    [Rob]   13.01.2017
Odpověď  Záleží na výrobním čísle , do 11- 46000 spínačka fj s kontrolkami zařazených stupňů
od 11- 46001 bakelit. Ještě záleží jakou máš kontaktnici v motoru.    [karel]   25.11.2016
Odpověď  Podle mého by tam měla přijít ještě spínačka FJ s kontrolkami zařazených stupňů.    [fikuscz]   25.11.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Nepozná někdo z čeho to je?


 Je to z bakelitu spodní vnější průměr je 38 mm a výška 25 mm.    [Radek Strnad]   15.01.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Našli jsme to v krabici, kde byly motocyklové díly. Mysleli jsme si, že to bude taky nějaký díl k motorce. Děkuji za komentáře.    [Radek Strnad]   16.01.2017
Odpověď  Spíš než porculánová to bude bakelitová.    [Petra]   15.01.2017
Odpověď  Že by vršek porcelánové patice na žárovku 220V.....?    [fikuscz]   15.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druhá strana kusu.    [Radek Strnad]   15.01.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Dotaz - Ogar 350


 Čau, chtěl jsem se zeptat... našel jsem doma na půdě ogara... Chystám se na renovaci a tak jsem o tom teď pár dní něco četl... Typ 12 jak uvedli zde: http://www.ogarklub.cz/og ar-350-typ-12-1948-1949/ se vyráběl v barvě holubí šeď... Ale já mám originál barvu na rámu a všude modrou... viz. foto... Vyráběl se i v této barvě? nebo ne? omlouvám se za kvalitu fotek, ale teprve hledám díly, které jsou různě v krabicích....    [Jakub]   18.02.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ten motor je 100pro ,,dvanáctka".    [Undatra ]   21.02.2013
Odpověď  lezi tam 1Olet, protoze jsme se stehovali... a predtim lezel v byvalem baraku celkem dost dlouho... jen jsem o nem nevedel :)    [Jakub]   20.02.2013
Odpověď  Jo, časem sem hodím více foto.. on to má táta po svém tátovi... jen jsem ani nevěděl, že to tady máme... Ted od nej hledám papíry... snad najdu vse, co je potreba :)    [JB]   20.02.2013
Odpověď  Ak je to originál 12-ka tak gratulujem k nálezu a ak sa môžem spítať kolko rokov už tam ležal? Jakube mohol by si sem potom hodiť viac foto nech sa pokocháme všetci.    [Feri OHCRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2013
Odpověď  ja ani pudu nemam :( gratulacia k nalezu    [miso251sk]   19.02.2013
Odpověď  No já sháním půl roku motor a nic :-). Kdyby jste o nějakém věděli, tak dejte echo.    [kadub]   19.02.2013
Odpověď  Hoj, vzhledem k tomu že je různě porozebíráný je možné, že si to někdo stříkl na modro dodatečně. Nejlepší bude ho vytáhnout z toho hrobu, očistit a zkusit někde rejpnout, jestli se neukáže origo barva. A zkontroluj číslo na motoru, jestli začíná 12kou, aby to byl ogar. Jinak gratuluju k nálezu, já mám na půdě jen bouchnutý kastlík na kývačku :)    [wallander]   19.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [JB]   18.02.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

Zapalovani nebo Vape ? na peraka 250 . Prosim zde o radu každého.


 mam peraka pa renovovaci. mě chybí zapalovaní + rotor , baterie .
Kdyz jsem to spočital, vyšlo mě ta jako na Vepe.

Jak se pozna špatně slisonana klika ? díky za názory    [perak]   19.01.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 60 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  ampermetru je to uplně jedno, a houkačka většinou přežije 12V taky,jen dělá větší randál.    [MOnty]   11.01.2017
Odpověď  Děkuji za radu půjdU do 12V. Největší problém bude asi klakson a ampermetr.    [petr]   11.01.2017
Odpověď  Monty> Presne tak, navic alespon za mne pocitově dvanactka líp svítí a když člověk musí jet v noci, tak něco vidí. S klasikou a 6V jede člověk prakticky potmě    [Pája]   11.01.2017
Odpověď  Doporučuju 12V. Hlavní výhoda je mnohem lepší dostupnust a výběr žárovek(12V koupíte na každé benzince).
Menší proudy znamenají menší zatížení a větší spolehlivost spínačů a konektorů.

Plus 12V sada má navíc kontrolku dobíjení.    [Monty]   11.01.2017
Odpověď  Dobrý den chci koupit VAPE na peraka potřebují radu jestli 6v. nebo je lepší to předělat a dat 12V.    [petr]   11.01.2017
Odpověď  Tak jsem to zapojil a vše funguje jak má. Ampérmetr ukazuje a klíčkem se zhasíná motor. Již jsem také ujel prvních cca 100 km a jede to úžasně. U původního zapalování jsem po každých padesáti až sto km musel seřizovat zapalko a teď to jede bez problémů.    [Mirda444]   14.06.2015
Odpověď  Pokud to takto zapojíš, tak to bude fungovat.    [Bohumil]   11.06.2015
Odpověď  Tak za sebe musím říci, že to fungovat nebude, protože VAPE tam nemá co dělat. Možná to třeba pojede, ale fungovat to určitě nebude.    [lipcaa]   11.06.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Odborníci, podívejte se na přiložené schéma zapojení 12V VAPE na Pérák 350 a dejte vědět, zda to takhle bude fungovat s ampérmetrem a rozpojovacím relé přes klíček zapalování. Pokud je něco blbě dejte napište co.    [Mirda444]   10.06.2015
Odpověď  Pro Jardu: Já dával dynamo do http://dynama.netstranky.cz/ Poslal jsem mu dynamo a dvě relátka a sešteloval mi i náhradní abych ho v případě potřeby jen vyměnil. Druhý rok to funguje a motorka s žárovkou z pionýra (15/15) bez problému dobíjí - řekl bych, že nastavují trošku vyšší napětí.    [vana-hb]   25.05.2015
Zobrazeno 10 z celkem 60 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (60) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa pérák - vojenské provedení


 Lidi, možná si řeknete, že jsem osel, ale často se setkávám s tím, že někdo prodává péráka ve vojenském provedení. Chci zrenovovat péráka tzv. zbrojovku a uvažuju o tom, že bych to udělal právě v tom vojenském provedení, ale chtěl bych znát Váš názor. Používala armáda vůbec motocykl pérák? Co bylo v zelené barvě? Myslím tím, ráfky, středy, nádrž taky? Co výfuky, byly chromové nebo ne? řídítka chromové nebo v barvě? Jaké bylo provedení barvy, lesklé nebo mat. A na závěr nevíte někdo číslo barvy?
Díky za erudované odpovědi. Mějte se.    [BaltasarDeCosa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.09.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 51 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  ...a bez boule na nadrzi od masky to neni vono :)    [jozef]   11.01.2017
Odpověď  Koukám, že pan regulovčík má tlumiče výfuků vedené vnitřkem, blíže ke středu zadního kola:-)    [Kel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zde značení "13 lt" na nádrži    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Musí mít nutně "voják" značení rámu tou raznicí s meči nebo co to je za vojenská značka. Jakože pokud nemá tak,..to voják není?

Rám nemá bohužel ani štítek, ani číslo, nic. Ale barva je stříkaná originální khaki, značeno na latnícícj i na nádrži    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2017
Odpověď  Omlouvám se - samozřejmě 88 mm. Ráže se vždy uvádějí v mm a já jako strojař bych měl na nějaké cm úplně zapomenout.:)    [Jirka 12]   30.09.2014
Odpověď  Po válce a v padesátých letech byla veškerá vojenská technika - motocyklů včetně, nekompromisně přestříkána khaki barvou. Pozor neplést si to s lety osmdesátými.
Na fotografii, nejdéle z první pol. 50. let je, kromě "péráku", T 111 táhnoucí kořistní 88 cm FlaK 36. Hezké foto.    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2014
Odpověď  No já teda nevim ale mě přijde na první pohled zelenej....a navíc odstín je stejnej jako helma vojáka..    [Michal]   30.09.2014
Odpověď  No a je ten peroš na fotce od Martina štindla "červený", nebo zelený ?    [radek]   28.09.2014
Odpověď  nejen proto, bylo to prostě moderní, můj děda ty rybiny taky takle měl a rozhodně ne proto, že by jezdil terénem ;)    [Honza]   28.09.2014
Odpověď  První je správné- aby s ním neryli o zem při jízdě terénem    [PS]   28.09.2014
Zobrazeno 10 z celkem 51 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (51) 
Zodpovězené téma  

O krouzek na startovaci hridel


 Dobry den,
prosim nenajde se dobra duse, co by vedela velikost O-krouzku na startovaci hridel?
Dekuji.    [tomtnt]   02.12.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Honza BK - Na hřídeli řazení by podle toho co jsem opsal z nějakého prodeje (kde měli i uvedený rozměr) měli být 11,6 x 2,3 mm ALE stejně bych doporučoval (pokud tedy je řadící venku) vzít oba kusy sebou a v prodejně vyzkoušet. Popřípadě vzít o chlup větší a menší - stojí pár kaček :). Na startovací snad ani zápich nebyl - těsnila to guma + podložka + pružina. Pokud ji máš bez zápichu a chceš mít jistotu s těsněním tak bych se řídil podle obráku co sem přidal níže ED 250 a udělal zápich podle toho a použil klasický těsnění co se tam dává třeba na kyvačku - panelku. Repliky už asi ten zápich mají tak ASI to stejné těsnění a nebo opět vzít sebou do prodejny víko spojky a tu hřídel a odzkoušet - futro ve víku už taky může být vymleté. Ať se daří -    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2017
Odpověď  oživím tuto otázku, nevíte někdo rozměry O kroužku an startovací hřídel do té drážka i na řadicí hřídel co jde tou startovací?
Díky    [HonzaBK]   10.01.2017
Odpověď  nepomohlo, musel jsem to sundat dvojramennym stahovakem, nastesti to slo. Trojramenny jsem totiz nemel. Jinak retezove kolo jsem aretoval tim specialnim klicem co se vlozi do spojkoveho kose - kdyby to nekdo resil.Takze pak jsem na nem mohl povolit matici a sila se celkem rozlozila.    [tomtnt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.12.2014
Odpověď  Tak ještě jeden pokus - potáhni spojkový koš ven (k sobě) co tě pustí řetěz. Mezi drážky na hřídeli a pozdro vsuň malej šroubovák (nebo něco podobného) a pohybem nahoru dolů pootočením nebo do strany to pouzdro o hřídel zaaretuj - pak zatlač koš zpátky k motoru a pouzdro (zapřené o hřídel) by se o ten kousek mělo povysunout. Opakováním pak vylézá víc - aspoň já s tím problém neměl. Pokud by se ti nedařilo ani zapřením od středu nebo kraje pak ti opravdu nezbyde nic jiného než povolit i kolo na klice.    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.12.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dělal jsem dvojí těsnění na panelce. nemá to chybu. Třeba se to hodí i sem.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.12.2014
Odpověď  tohle nepujde. Kos je srovnany do roviny s tim pouzdrem...tam nikde nic nedam. Mezi pouzdrem a hrideli jsou pak drazky, ale to jsem zkousel jakoby pacit ale s tim nehnu.

No, jak povolit matici na retezovem kolu spravne? Mam zaprit dreveny klin mezi spojkovy kos a retezove kolo a pak zkouset povolovat? Na retezove kolo mam pak trojramenny stahovak.    [tomtnt]   08.12.2014
Odpověď  Na tom koši těsně u pouzdra jsou takové prohlubně - strč tam malej šroubovák (nebo nějakej hrot) a mírně zapři o to pouzdro. Když povytáhneš tak jdou spolu - tak 2x3 a už se pak na pouzdro dostaneš - je to jen zalepené olejem.    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2014
Odpověď  pardon, startovaci segment :) Tak jsem sundal zavlacky, pruziny, vyndal lamely a povolil matici vnitrniho kose a vyndal ho a ted vidim uz to pouzdro...ale jak ho vyndat? Neni to mozne za nic chytnout. Kdyz povytahnu kos, jde mi to o cca 5 mm, tak pouzdro je na ose hridele a netaha se spolecne s kosem.
Co s tim?    [tomtnt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2014
Odpověď  Tím kuželem asi myslíš startovací segment - tak ten nejde dolů pokud je tam spojkový koš. Pokud tam máš řetěz tak potom jak popsal Meela - vytažením pouzdra má koš vůli a řetěz jde (někdy je to boj) sundat dolů. Řetězové kolo (na klice) není potřeba sundávat. Pokud tam řetěz nemáš - tak rozebereš spojku - zajistíš koš povolíš matku a pak už jde celý koš dolů a máš přístup k segmentu. Ať se daří -    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2014
Odpověď  a čemu říkáš startovací kužel? :-) jinak spojkový koš by měl jít sundat, když se vytáhne pouzdro co je mezi hřídelí a košem tak by měl jít primární řetěz vysadit a koš se pak vyndá...    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2014
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Nazdar bombardáci. Právě jsem dovali v bedně rozebranýho péráka a mudruju co s ním , prodávat se mito nechchce a klasickýho uš ve sbírce máme. Chtěl bych z něj udělat enduro , ale at hledám jak hledám tak nemůžu najít žádný pořádný fotky ani informace.Pokud něco máte tak to hodte do placu at konečně víme jak to má vlastně vypadat. Díky Duba Petr , Jihlava    [Duba Petr]   23.03.2006

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 159 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  asi bych sek cestou plochyho kolecka ktery se daj celkem levne poridit a rozperky pokud by v tom kolecku nesedelo vnitrni vybrani na vystupni hridel tak by slo vyjiskrit urcite by to vyslo levneji nezli delat cele kolecko osazene,    [Free]   09.01.2017
Odpověď  Zkoušel jsem pánovi volat a nemá. Zkusím tam nacpat těch třináct zubů a uvidím jak to pojede. Kdyby jste měl někdo nějaký nápad, jak toto řešit dejte vědět.
Díky    [mladeznik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2017
Odpověď  http://www.motoantik.cz/produkty/ skus koupit tady    [Free]   08.01.2017
Odpověď  Mirda444 prosím tě jak je uděláno větší kolečko řetězu s kolika zuby na soutěžním motoru? Jediné, co jsem sehnal na větší řetěz je kolečko z velorexu jen má pouze 13 zubů. Nemohl by jsi se mi ozvat na email: s.mihalcik@seznam.cz. Potřeboval bych to detailněji probrat.
Díky    [mladeznik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2017
Odpověď  No diky za postrehy pohlidam si to    [Rob]   12.12.2016
Odpověď  Jde asi o to který válec, staré jsou snad plně totožné jako sériové litinové, jen jsou z hliníku.    [Pavel.]   12.12.2016
Odpověď  Robe, pokud seženeš sportovní válec, tak ti tam nebudou pasovat kolena výfuku. Ten sporťáckej válec má jiný úhel výstupu.    [Mirda444]   12.12.2016
Odpověď  V poradku ;) ja jsem rad    [Rob]   11.12.2016
Odpověď  no jo, zrovna si tuhle diskuzi pročítám od začátku a najednou koukám že prakticky to samé jsem ti psal už v dubnu :-) sorry že se opakuju ;-)    [meela]   11.12.2016
Odpověď  To vis uz me to tu psali ze stredy nemaji byt v barve ale v chromu jenomze me se to v te barve libi vice jak v chromu proto jsem to takhle udelal co se tyce sedla to jsem netusil a az jsem byl na to upozornen jiz davno tak uz bylo pozde ;)))) ale jak pises bude to necim odlisne. Jinak delam jeste ochrany ram motora a shanim sport valec a hlavu.    [Rob]   11.12.2016
Zobrazeno 10 z celkem 159 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (159) 
Zodpovězené téma  

Pant blatníku pérák


 Zdravím, máte zkušenosti s replikovýma pantama blatníku na péráka ? Jak pasují, jestli se musí upravovat atd. Celkem se mi líbí ten z Etovaru - ale nemá nijak zajištěnou tyčku. Díky za postřehy.    [Pavel]   03.01.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Najde se někdo z východních čech, nebo vysočiny, kdo by mě ten pant dopasoval ? Díky    [Pavel]   08.01.2017
Odpověď  Jo, Vaši úvahu chápu. A pokud ten levnější fungoval, není co řešit........    [Monty]   08.01.2017
Odpověď  Ten komaxit lze sundat i šerněji - menší díly v komaxitu zabalím do hadry a vložím do igelitového pytle, na hadru se nalije trocha technického acetonu a igeliťák se zaváže aby rozpouštědlo nevytěkalo. Pak druhý den se dá narušená vrstva komaxitu snadnou sloupnout nebo oškrábat.    [Martin Štindl]   08.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jinak Monty, u vás na krámku jsem byl.. ten mladší kolega s kterým prodáváte mi za pant řekl 400Kč, na stránkách ho máte za 480 Kč. Rozdíl je předpokládám v DPH a komaxitu..
Chápu že nabarvený se bude líp prodávat, ale já chtěl holý. Z prvé ho dycky musím nějak přizpůsobit a za druhé, pokud někdo bude stříkat dál, ví, že sundat komaxit třeba pískováním je nemožné. Musí se opálit a pak snad pískování.
Já nakonec nakoupil přes hlavní cestu (vpravo když jdu dolů) u Jirčíků, holý za 200 Kč. Má ekonomická úvaha na kterou jsem slyšel byla jednoduchá- za cenu 1 pantu můžu mít dva, a ještě tak jak potřebuju (bez povrchovky)    [Beat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pant vypadá takhe, zpracování se mi líbí, koupil jsem ho bez povrchové úpravy- červenou základovku jsem udělal já    [Beat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2017
Odpověď  Asi jste nebyl u nás. Máme sice v komaxitu,ale vlastní,který nikdo holý neprodává,a stojí 350,- na burze    [Monty]   06.01.2017
Odpověď  Já kupoval pant na posledních chotusicích..
Prochodil jsem vrchní řady u prodejců replik. Nakonec jsem koupil surový bez povrchovky za 200 Kč.. Dle provedení stejný výrobce u všech, jen konkurence ho dala do komaxitu- ceny 500 a 600 Kč, což mi přijde hodně.. V průběhu dám foto    [Beat]   06.01.2017
Odpověď  To máš pravdu. Druhý problém je ten, že ty obloky co se nýtují do blatníku musejí být vůči sobě přivařené k pantu pod určitým úhlem. Ten úhel je dost důležitý, jinak ten blatník nekopíruje správně tvar kola a je z toho paskvil.    [fikuscz]   06.01.2017
Odpověď  Co vím tak existují minimálně dvě repliky z toho jedna je úplně k ho***. zásadní problém t= repliky je ten že ten oblouk, kterým se to nýtuje a šroubuje k blatníku je přivařen těsně k té ohnuté části pantu, takže tam chybí 1 mm na plech blatníku a pak to nejde pořádně dovřít. Takže je potřeba koupit repliku, kdy mezi pantem a tím obloukem je právě ten 1mm plechu v nejvyšším místě oblouku (uprostřed u pantu). nevím jestli jsem to tady vysvětlil polopatě, bohužel nemám fotku.    [HonzaBk]   06.01.2017
Odpověď  Kdysi jsem koupil repliku už nevím od koho a musel jsem pant celý rozřezat a znovu svařit podle oblouku blatníku.
To, že tyčka není nijak zajištěná, neřeš. Z každé strany do tyčky vyvrtáš díru a malinko rozklepneš. Máš zajištěno.    [fikuscz]   03.01.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zodpovězené téma  

Sraz Péráků


 Zdravím příznivce motocyklů jawa pérák.Zajímalo by mě kolik majitelů těchto strojů by mělo zájem se zůčastnit srazu Péráků.S touto myšlenkou si dlouho pohrávám,a tak zjištuji jaký by byl zájem.Jsem ze Zlína tak mám představu že by se konal tady na Zlínsku.Letos to určitě nebude ale příští rok by se to snad mohlo podařit zorganizovat.Jawě zdar čáryfuk    [čaryfuk]   13.07.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 602 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  tak jeste dorazit na ten sraz :-)
ale ne do širokáče :-)    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak bratr dal dnes první jízdu ve vaťáku,..já to projel po ulici v trenclích a nátělníku,... Rok 1954 patinovka mimo ráfků. (nádrž bude jiná origo červená hezčejší a ta Stadionová je na benzin, do téhle nechci lít nic zatím,..)    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.01.2017
Odpověď  Mám taky rozpracovanou 350-18 - patinovku. Loni jsme byli s klikem na na 250 Péráku a kývačce, snad by se dalo jet na dvou pérácích.
Dolin: Doline nestraš, v tom termínu jezdíš na Široký Důl.
Beat: tu kliku rozhodně nerenovovat, leštěnek klik jsou spousty. Originál je jedinečný, neznič ho renovací.
Těším se na Vás na srazu.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.12.2016
Odpověď  pekna patinova klikovka o tu by se na aukru poprali :-)    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.12.2016
Zobrazit dokumentOdpověď  Teď pro změnu čistit vnitřek..    [Beat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám na ponku 350/18 a bratr 250/11 1954,...tak můžeme přijet tři,..no zatím sem nebyl teda ani já :D Vždy se kryjete s širokáčem.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.12.2016
Odpověď  Vánoce na krku, a já jen připomínám, že sraz péráků se nemilosrdně blíží :o)
Jak jste na tom? já už odmývám 3 dny motor..    [Beat]   18.12.2016
Odpověď  Fotky vítěze mi připomněly kamaráda, se kterým jsem se znovu setkal po 30-ti letech.
Absolvovali jsme spolu ZVS ve Spišské Nové Vsi. :) :) :) . Joo, i takové se dějí věci.    [radek]   18.08.2016
Odpověď  Trošku pozdě ,odkaz na sraz Péřáků.
http://mastikulka.rajce.idnes.cz/Sraz_Peraku_Hovez i_2016/    [PIlník.]   17.08.2016
Odpověď  Tady dávám několik fotek ze srazu
http://cezetaci.rajce.idnes.cz/Sraz_motocyklu_na_M orave_-_Hovezi_30.6._-_3.7.2016_-_FOTKY/    [čezeták]   12.07.2016
Zobrazeno 10 z celkem 602 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (602) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Rám pérák


 Dá se podle nějakých detailů určit kdy byl cca vyrobený pérácký rám? Tento má bohužle asi uříznutý vršek úchytu sedla. Pod černým štětkolakem je ještě světle červená a pod ní klasická tmavá červeň.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.04.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 34 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Třeba to k něčemu bude -
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=114&idtop=282282    [radek]   29.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj,
k vánocům jsem si pořídil tenhle originál rám z Ogara 350 typ 12. Klasicky je na něm dobastleno uchycení stupaček a taky někdo odpáral pásovinu pod kastlíkem. Než se pustím do vlastní výroby, zcela náhodou nevyráběli jste už někdy někdo tu pásovinu a nezbyla Vám, nebo nevyrábí to někdo. Dost by mi to pomohlo, díky za odpověď.    [Jíra Ogar]   28.12.2016
Odpověď  a ještě navrtat dírku na mazání čepu :)    [Joko]   11.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  10,5mm je určitě příliš, trubičku jsem zadával na soustruh s dírou 10mm. Po zavaření COčkem to trochu "pracovalo" takže se díra pak vzala výstružníkem 10H7 aby čep šel volně.    [Martin Štindl]   11.10.2016
Odpověď  Neměřil jsem to na svém, ale pokud je šroub průměr 10, tak díra musí být 10,2 minimálně, spíše 10,5 mm (dle teorie co jsme se kdysi učili ve strojírenství)    [HonzaBK]   11.10.2016
Odpověď  Trubička pro čep sedla je široká 44 mm a průměry jsou 10x14.    [fikuscz]   11.10.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já bohužel rám péráka volně nemám takže nemohu sloužit - určitě vnitřní průměr díry je čistých 10mm jak uvedl Monty, trubička má silnou stěnu(1,5 či 2mm?) takže okolo 14mm vnější průměr. Jestli použiješ ten replikový držák sedla i s replikovým tlumičem tak jednoduše změř šířku na sestavě tak jak to máš(samozřejmě počítej s vůlí kvůli laku) - je tady možnost že rozměry replikového rámu neodpovídají originálu a pokud by jsi udělal šířku držáku podle originálu tak by rám sedla vůbec nemusel pasovat.    [Martin Štindl]   11.10.2016
Zobrazit dokumentOdpověď  Tak máte pravdu, nedalo mi to a šel jsem to hned vyzkoušet a když se třecí tlumič sestaví ve správném pořadí, už je ta délka šroubu OK.
Ono by samozřejmě bylo nejlepší mít všechno originál, ale někdy je holt jednodušší koupit repliku. Ten držák sedla nepasuje na origo sedák o hodně, nejde o nějaké milimetry, ale nějak už si s tim poradim. V každym případě díky a kdyby mi někdo pro klid duše změřil tu trubičku pro čep sedla (což byl vlastně muj původní dotaz), budu rád...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Michal14: třecí tlumič nejde sešroubovat protože máš všechny podložky nasazené vně na rám sedla - správně mají být mezi rámem motorky a rámem sedla podložky tak aby růžice stahovali třecí podložky k rámu sedla viz. tato diskuse:
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=114&idtop=146773
Ještě k tomu sváření - nejdříve navařit trubičku pro čep sedla tak aby byla s boční osou motocyklu viz foto, až pak teprvě pasovat rám sedla. Možná také nastanou potíže s usazením nádrže, ty navařené plíšky na otvorech pro čep sedla můžou přesahovat a po nasazení čepu nepůjde usadit nádrž - ale to je vcelku vyjímečné, vetšinou jsem hlavně zužoval hlavu šroubu a matici na třecím tlumiči.    [Martin Štindl]   10.10.2016
Odpověď  Nic nového nescháněj. Držák sedla musíš na sedlo napasovat před lakem. Ještě jsem neměl ani jeden replikový držák, který by na sedlo pasoval. Vždy se musí upravit dle sedla. A aby ne, když každý výrobek vyrábí někdo jiný. To se nesejdou nikdy.    [fikuscz]   10.10.2016
Zobrazeno 10 z celkem 34 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (34) 
Zodpovězené téma  

Přídavný nosič na péráka


 Poraďte prosím. Máte někdo nosič na péráka odsud?

http://1veteran-nosice-jawa6.webnode.cz/nosice/

Zajímalo by mě, jestli odpovídá rozměrově originálu a jestli dobře pasuje.    [Hynek]   24.12.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Obě fotky jsou z Aukra, kde to nabízel zmiňovaný výrobce za 850 Kč.    [Hynek]   28.12.2016
Odpověď  Tak to jo - já to pochopil z dotazu že nemáš a o nějakém uvažuješ :). U mně už teda vyřešený ale ten na obr. č 2 je od kud (vypadá podstatně líp jak ten na té 1ce) ? Třeba to tu někomu pomůže v rozhodování -    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.12.2016
Odpověď  Mám ho na péráku, všechno pasuje. Je v původní barvě a měl na sobě ještě cedulku z mototechny, takže to bude opravdový originál z Jawy.    [Hynek]   28.12.2016
Odpověď  Tak pokud máš originál (a nehodláš ho použít) tak bych napřed zkusil nasadit ten (popřípadě něco daladit) aby vše pasovalo jak má a pak podle toho dělat druhý. Skoro každej kdo ho prodává tak udává že je zhotoven podle originálu - nevím jestli ve své době ho vyráběl jen jeden dodavatel a nebo víc .? Pak by tam mohli být trochu rozdíly ALE né zas v tom že by ty ohyby v rozích byly zborcené :). Ať se daří -    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.12.2016
Odpověď  Děkuju za upozornění. Mám doma originál, tak si asi radši někde nechám udělat kopii podle něj.    [Hynek]   28.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já ho na motorce mám - zakoupen na přepravu batožiny na sraz a od té doby už tam zůstal ačkoliv ho použiju tak 2x do roka :). Hodně připomínal ten z obr. č.1 ačkoliv mejlová adresa byla jiná (zakoupeno přes aukro) a když došel tak velké zklamání. Ohyby v rozích zborcené - každé očko na řemínek jinak usazené - horní uchycení nepasovalo a u spodního díra na 8ku šroub - slabší tyčky vsazené a hrozně drnčeli - sváry hamatné a neopracované. Musel jsem si s ním trošku pohrát - dopasovat ho - něco dovařit a sváry vybrousit ale nakonec je tam :). Ten z obr. č.2 vypadá podstatně líp aspoň teda jen z té fotky ale chtělo by to vidět naživo aby pak nebylo zklamání jak u mně :).    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.12.2016
Odpověď  Taky nad ním přemýšlím. Máte ho někdo?    [tkvk]   25.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [Hynek]   24.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [Hynek]   24.12.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

štelovaní světla


 Mužete mě někdo okotovat ten stelovaci sroub světla.Hlavne ten plech ruznotvarný díky    [Rob]   24.12.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Diky moc ;)    [Rob]   26.12.2016
Odpověď  Jinak kdyby se ti to nechtělo vyrábět, prodává komplet Monty za 150,-. Samotný plech tuším za 45,-.    [fikuscz]   26.12.2016
Odpověď  elstrem ty to tam vidíš okótované?    [fikuscz]   26.12.2016
Odpověď  http://www.motoren.sk/shop/detail/1162/31    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2016
Odpověď  http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=114&idtop=187486    [fikuscz]   26.12.2016
Odpověď  Nevim asi sjsem slepej nasel jsemjen obrazek jakslozit ten stelovaci sroub ale rozmery jsem nikde nenasel :(    [Rob]   26.12.2016
Odpověď  Hledej, já to sem dával.    [fikuscz]   24.12.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

To je zase divadlo.


 http://aukro.cz/ShowItem2.php?item=5710560270& ref=last-visited    [Jara]   17.10.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 524 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Možná spíš "to druhé" - nevědomost, nechuť "vytřískat z toho co to jde",
a "zbavit se toho". Ale to se objevuje spíš jen "sporadicky", náhodou.
Taky jsem loni dovezl PAVa za 500,- jen zapřáhnout, a starší pán požadoval
jen 400,- Kč (Prý původně stál nový 700,-). Tak je teď za ČZ 250 Sport.
A letos druhý už bez víka za 4 000,- Kč.    [radek]   25.12.2016
Odpověď  Jo jo, Vánoční pohádky o lidech kterým nejde o peníze ale o dobrý pocit z radosti kamaráda ... a nebo možná spíš nevědi co prodávaji?    [maniaknamotorce]   25.12.2016
Odpověď  Přesně tak. Dá se ale i na netu. Já koupil nedávno panelku s TP na facebooku za 11000.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.12.2016
Odpověď  Ano, tak to stále je, známej například nedávno dostal Bizona s TP za 3 tisíce, či opravdu nádhernou 250 Jawu sportku za 5, má dílnu a lidé mu nabízí co jim doma stojí v garáži, je až neuvěřitelné kolik toho vozí a za jaké peníze, ale je to tak.    [Pavel]   24.12.2016
Odpověď  Mne sa podarilo kupit uz dva pavy v povodnom stave na vylete po okolitych dedinach. Jedneho mi ponukol cyklista ktory siel okolo ked som mal pauzu a zbadal pava za mojim perosom. Povedal ze takeho ma a ze ak by nejaky kamarat chcel nech mu zavolam, na druhy den som bol prenho a skoncil u kamosa (cierny, s linkami, pripojit a jazdit (100e)). Druheho mi ponukol chlap ktory ma predbehol na aute a ukazoval mi aby som zastavil... (nemal blatnicek ani veko, ale uz je komplet, tiez patinovka, pojde za patinovku panelku 20e) Ceny som nezjednaval, kolko chceli tolko dostali, myslim ze obojstranna spokojnost :)    [jano]   24.12.2016
Odpověď  Kdo muze tak su pomuze, jinak pro almuznu a jste za blbce, takovych je    [tera]   24.12.2016
Odpověď  To je jen zlomek, proste dnes je doba jina a takova jaka je, je v poradku, penize jsou na prvnim miste a jinak to nebude, je divne se tomu divit, proste doba je jina a je o penezich, bez tech nic.    [tera]   24.12.2016
Odpověď  Budeš se asi divit, ale právě od známých ze stejné branže. Dlouholeté dobré vztahy a známosti dělají svoje. To internet neumí a také někteří kamarádi nejsou tak hamižní a nesledují kvůli tomu internet. Atˇuž díly vyměňují, nebo prodávají za normální cenu na které se dohodnou oba. Já osobně sháním díly též od známých a nebo od kolegů veteránistů v zahraničí, kde mám mnoho kontaktů. Na internetu u nás, nebo nedej bože na aukru už nenakupuji hodně dlouho. (co se týká dílů na moto). Shodou okolností jsem byl dnes zkontrolovat chatu a soused mi nabídl Jawu pionýr 555 pojízdnou po svém tátovi a chtěl za ní 3 000,-Kč. Mně to nic neříká, tak jsem mu poradil ať jí zkusí prodat na inzerát... Ale věřím, že skončí u jiného souseda z chatové oblasti, který na ní bude jezdit na pivo. Ne vše se točí jen kolem internetu a peněz...    [J]   24.12.2016
Odpověď  Citace: "Mám starší kamarády, kteří vůbec nesledují aukro, nebo jiné inzeráty a kývačku si pro sebe postavily za slušné peníze, protože nejsou v tomto ohledu tak závislí na internetu."

A můžeš nám prozradit, kde je ten zdroj dílů? Napadá mě kouzelný dědeček ze sousední vsi kterému namluvíš, že za to co má dostane tak leda cenu šrotu. Jinak fakt nevim. Před internetem se kupovalo na inzeráty v novinách, ale ty dnes okupují překupníci. Pak na burzách, ale ty okupují překupníci. A pak se nakupovalo od známých, ale když oni všichni tuší, že díly asi nějakou hodnotu maji a maji i ten internet nebo už dávno prodali ... . Fakt nevim.    [maniaknamotorce]   24.12.2016
Odpověď  to jste napsal správně, není potřeba se na tom pozastavovat, prostě je to fakt a tak to bude stejně tak budou bohatí a chudí.    [jiří]   23.12.2016
Zobrazeno 10 z celkem 524 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (524) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kryt zapalování 350/18.


 Ahoj, z čeho jsou dekly na fotografii? Z venku jsou stejné, zevnitř rozdíl.    [alkmRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.12.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Našl jsem tenhle kryt, může mi někdo poradit na jakej typ patří? Dělka 35cm. Děkuji.    [Peterson]   22.12.2016
Odpověď  Zdravim,škoda že si dekl nevyfotil i z druhé strany,vypadá to na 250 péráka od roku 52 na novější motor bez spodního žebra,kývačka by měla v zadní části výřez kvůli nástavci krytu řetězu,tak zdar    [Rosta]   11.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  A toto viko s rozsirenym strednim pruhem okolo otvoru..
Je to peracke nebo??    [11-1473]   07.12.2012
Odpověď  Ten horní patří na péráky FJ a zbrojovka. Ten spodní je z rybinových kývaček 354.    [Honza]   06.12.2012
Odpověď  Zdar chlapi,tak přebroušení nebude nic,ten,dekl stim,nápisem zevnitř mám na 354,1956 a to stím odvzdušnovacím kanálem pérák a ogar,můj názor,čau    [Rosta]   06.12.2012
Odpověď  Bych řekl, že ten s nápisem jawa uvnitř je z 354, jenom je zavařený z venčí nápis JAWA a přebroušený.    [fikuscz]   06.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na spodním deklu je nápis JAWA. N a horním je navíc jakoby kanál na k otvoru štelování spojky.    [alkm] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.12.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 

 Strana 1/191 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 21.1.2016)
Nezodpovězené téma 

Hluboka spinacka perak


 Nemate nahodou spodni dil hluboke spinacky schanim. Predem diky    [Rob]   09.01.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Plechový rámeček pérák


 Mám dotaz mám původní rámeček na Péráka a potřebuji poradit dá se nějak vyčistit je tam rez u šroubu stavění a nebo nechat na chromovat je to do původního stroje.Případně jakým prostředkem vyčistit.Děkuji za možnosti.    [velopRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výměna manžet a repase silonů


 Zdravím všechny není tu někdo kdo dělá repas u předních vydlic na Jawě pérák myslím výměnu silonů? a dále jak vyměnin jednoduše staré manžety za nové? díky všem.    [Jirka]   18.11.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Vymenim motor Velorex 572 tripade za motor na Perak 18 taky tripade


 Vymenim motor Velorex 572 tripade za motor na Perak 18 taky tripade. Pouze vymena.    [CIJOML]   03.09.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa-Ogar 350-12


 Ahoj,
hledám někoho, kdo má original staré typové osvědčení z ogara 350 typ 12. Snažím se dopátrat výrobních čísel a čísel ze seznamů pod kterými je toto číslo zapsané u výrobce a dne zapsání (strana 5). Dle získaných starých TO byly motorky brány ze skladu zcela náhodně. Můžete mi někdo pomoci a poskytnout mi tato data a potvrdit či vyvrátit moji domněnku? Děkuji.
Stačí napsat např.: 12-1799, číslo 765, dne 15.4.1949    [Josef]   22.07.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa perak 250 fj export/ vyvoz


 Zdarek odborníci, kúpil som FJčko r.v. 1947. Dovoz z belgicka. Bol by som vďačný ak by mi niekto vedel poradiť či sa tam vyvážali moto a aké úpravy boli robené pre tento trh. Na mojom je asi neoriginalne sedlo a tachometer, ostatné vyzerá, že je FJ. Ešte by som rád vedel čo sa robili čierne peráky.    [IpinoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.07.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

jawa 250 perák


 Dobrý den,potřebuji z repasovat 4polový dynamo s kotvou na jawa 250 perák fj.Kdo by to zrepasoval,děkuji.jakub    [jakub]   14.07.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Ciferník ampérmutru ke stažení


 Moc vás prosím nemáte někdo v PC ke stažení ciferník ampérmetru na péráka, který byl v roce 2012 ke stažení na uložto.cz? Zde se to řešilo http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=114&idtop=109120 . Díky    [Lada12Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

linky přední blatník


 linkuji Peraka 250 a tet nevim jak přední blatník ma byt v mistě vidlice přerusená linka? Dík za info    [Rob]   07.05.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

VAPE na peraka


 Zdravim
Chtel jsem se zeptat, jaky typ Vape se muze pouzit na peraka, ja jsem cetl, ze se ma koupit dvoucivkove, a pouzit jenom jednu,
Je v tom nejaky rozdil, proc pisou, ze je to vyhodnejsi, kdyz staci jen jedna? - I kdyz, cena je stejna.

Pouzil jsem jiz jedno na kyvacku 350 a funguje dobre, problem je ze spinacka jiz neukazuje , jestli to dobiji, dokonce jsem vymyslel i vypnuti motoru na spinacce primo. Valce se ted nehadaji, perak ma jen jeden, ale asi bude jistejsi to predelat..
U peraka neni ampermetr, jsou tam ty svetylka na ukazovani rychlosti, pak svetylko neutralu a dobijeni,
Diky za radu.
P.    [Staghorn] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 550 kola + barva


 Ahoj, chystám se renovovat jawu 550 a chtěl bych se zeptat jak mají být správně udělaná kola. Vím, že mají být v barvě, ale nevím zda mají být lakové i se špringlema nebo ty maj být v zinku. Další otázka je jakou barvu jste použili na lakování kol.
Další otázka se týká lakování. Chci se zeptat jakou barvou stříkáte vnitřek plechů. Vím, že když je červená tak vnitřek je v červené základovce, ale já ho chci dělat modrého a nevím jak má být vnitřek.
děkuji za rady    [Marťas]   04.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Ram motoru Jawa perak sport


 Chtel bych poprosit jestli by me nekdo neokotoval kryci ram motoru u sportky peraka dekuji Rob    [Rob]   21.02.2016
   Přidat odpověď 

 Strana 1/191 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006