MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 279323 příspěvků |6350 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 55 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák) 27.9.2016 09:02  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 595
    To je zase divadlo.   17.10.2015 / 296
    Špatní renovátoři a špatné repliky   25.12.2014 / 248
    Doklady   11.04.2010 / 246
    Uloženka.   16.01.2013 / 197
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 2837      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 14 / 259      Příspěvků Příspěvků: 27590
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/190 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

To je zase divadlo.


 http://aukro.cz/ShowItem2.php?item=5710560270& ref=last-visited    [Jara]   17.10.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 296 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Súhlasím, všetci tu máme tie moto radi a preto sa v nich vŕtame, renovujeme ich a vozíme sa na nich. A ak chce niekto hodnotiť ich technickú úroveň, nech sa páči, ale civilizovaným spôsobom a slušne.
A je zaujímavé že skoro všetky moto pri dobrej starostlivosti chodia ako hodinky, jedno aký objem, konštrukcia prípadne výrobca. Takže ak niekto plače aké to boli na svoju dobu šunty a poriadne nefungovali, tak sa asi o ne nevedel (nechcel) starať, tak ako to bolo potrebné. Ako hovoria bratia z CZ, "Jaký komediant, taková střelnice"
Druhá vec sú ceny za ktoré sa už predávajú, tie začínajú byť dosť vysoké a je pravda že za veľmi podobné ceny sa dajú zohnať aj podstatne vyspelejšie motorky štvortakty zpoza hraníc. Ibaže u nás nemajú tradíciu a ľudia ich nepoznajú, zatiaľ čo Jawa a ČZ pozná skoro každý, takže každý to chce. Sú to naše národné motorky a patria k našej histórii, zatiaľ čo AJS, Triumph, BMW a pod. tu 40 rokov skoro neboli. A podľa môjho názoru sú síce podstatne dokonlajšie ale určite nie krajšie ako perák alebo kývačka. Skôr naopak.....-;)
Takže na záver, môžeme nadávať na ceny a kvalitu, poplakať si nad úrovňou ČS moto priemyslu v 60 tych rokoch, ale to je tak všetko. Keď sedíš ma peráku/kývačke/panelke/zetke a kocháš sa krajinou, prípadne renovuješ v garáži, je história úplne nepodstatná, dôležitý je ten okamih a radosť ktorú ti to moto v dnešnej bláznivej dobe poskytne.    [robinez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.09.2016
Odpověď  Tohle je sekce fóra zaměřená na Péráky. Mám péráka a mám ho rád. Vím, že není a nebyl nejlepším motocyklem na světě a rozumím tomu - netřeba mi to vysvětlovat, stejně ho mám ho rád. Mám víc motorek, dokonce třeba i Hondu, ze 70 let.
Jediné čemu nerozumím, proč někdo navštěvuje diskuzi fanoušků Jaw a začne je přesvědčovat, že je to motorka na hovno. Tady se sdružují fanoušci těchto strojů, tak holt asi nebudou s tebou nadšeně souhlasit. Dneska přeci není problém
najít jiné fórum podobně smýšlejících a tam si popovídat o tom, jak bylo všechno na hovno. Kdybych začal psát na fórum fanoušků Trabantů, že to bylo auto na hovno a Mercedes byl lepší, tak bych si připadal jako idiot, i když je to pravda.
Já myslím, že problém této debaty je právě zde.    [ZČ]   26.09.2016
Odpověď  Já myslel že to bylo pojmenované po soudruhu Evženovi2 , známém to pomlouvači domácí techniky a pochlebující zahraniční produkci.    [Jarda]   26.09.2016
Odpověď  Uznávám, že jsem se mýlil. V3S a Avii jsem měl jako služební v dobách, kdy jsem pracoval. Jawu ČZ 175 v mládí a později péráka a ogara 350, tak vím, jak to byly kvalitní stroje. A úspěchy v závodech ? V SSSR pro to měly svůj název, nazvaný po jistém soudruhu Potěmkinovi    [Evžen 2]   26.09.2016
Odpověď  [Jana] - Bohužel jsem vlákno nezaložil a nemoderuji ho. Snad zasáhne admin. Uvidíme.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.09.2016
Odpověď  Na vojně v 95/96 jsem jezdil s PV3S a jelikož měli skoro všechny stoleté mrtvé akumulátory , nechávali jsme ji stát zadním kolem na obrubníku . Pro start stačilo , aby se motor převalil a šla hned :-) V zimě to bylo horší , to se nahazovalo pomocí startovacích vozíků , jóó to byly časy :-) Ve škole nás učili , že kdyby měla PV3S přísavky tak vyjede po zdi a přežije i atomový výbuch , páč nemá žádnou elektroniku :-D Tam kde by jiný auta zapadla PV3S jela dál a to ještě některý měli jako bonbonek na dortu vepředu naviják ..    [Richard]   26.09.2016
Odpověď  Ano, zase si náctiletý pamětník plete asi starty PV3S a Avie (výrobku v kvalitní kapitalistické licenci)    [panelka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.09.2016
Odpověď  Evžene, píšeš naprosté nesmysly. V3S slouží leckde dodnes-konstrukce z 5Otých let! Ty motory si nechají líbit kdeco a s eterem v zimě nastartují na 2 převalení. Favorit měl nový motor, ale mohl bys vědět, že třeba Š13O proháněla mnohem slavnější značky. Stačí?    [Lada]   25.09.2016
Odpověď  evžene,jak víš že pragy v3s nestartovali v létě?to tě asi dnešní učitelé vypláchli mozek nebo to nemáš v makovici v pořádku    [a]   25.09.2016
Odpověď  Doline1 prosím, promaž ty kecy a hoď sem nějakou voblož, ať se mi zlepší nálada:-) Díky    [Jana]   25.09.2016
Zobrazeno 10 z celkem 296 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (296) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Přední SPZ jiná než zadní


 Mám takové dilema. Na přední blatník bych si chtěl dát starou orezlou SPZku, co mi leží v garáži. Prostě jen proto, aby to byl jediný patinovaný díl na jinak celkově zrenovované motorce. Samozřejmě je ale jiná, než je ta zadní. Mám takové tušení, že to není moc dobrý nápad. Nevím, co na to předpisy. Takže se chci zeptat - považuje se ještě podle dnešních předpisů tabulka na předním blatníku stále za registr. značku? Bude vadit, že je tam napsané něco jiného než vzadu?
Někde jsem četl zkráceně toto: Vozidlo bez (nebo s cizí) SPZ, Pokuta ve správním řízení nebo trest v trestním řízení 5.000 – 10.000. Zákaz činnosti 6 měs. - 1 rok. V takovém případě bych tu značku radši vrátil zpátky na vrata od garáže.    [jakubjezik] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.06.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 49 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  martine jeden o voze druhý o koze jinak už k tomu nemám co dodat.    [HonzaBK]   27.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Libor: jenže blatník je pro provoz vozidla potřebný a proto nemůže být demontován - zkuste si na STK přijet bez blatníků. Jenže tabulka na předním blatníku pozbyla platnosti, demontovatelná je a velmi snadno - dost zachovalých péráků a ČZ mají i samotné úchyty odstraněné nebo zahnuté viz. foto.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  HonzaBK: prostudoval jsi vůbec ten odkaz? A přečetl jsi to pořádně? Tabulky tehdy nebyly vyráběn centrálně a DI je nevydávaly - majitel při zakoupení vozidla byl povinen po zaregistrování si přidělený kód nechat na tabulky napsat tak aby byl jasný a čitelný. Máš pravdu v tom že dnes to už není SPZ - jejich platnost dávno skončila a je zavedeno jasně jejich nynější provedení, jsou vyráběné centrálně a vydávány přímo registrem vozidel. Ale nemáš pravdu že ani tehdy to nebyla SPZ - a já nic takového vůbec nepotvrdil. Na přední i zadní tabulce byl napsán přidělený kód ve stejném tvaru, na obě to napsal stejný písmomalíř a jednalo se tehdy o platnou státní poznávací značku. Zatím co jsem mohl vidět tak všechny původní tabulky z toho období nemají lisovaný tvar SPZ a kód není tištěný ale psaný ručně. Viz:
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=113&idtop=179824
Na fotce je moje ČZ 125T a v popředí Téčko kamaráda s původníma tabulkama co je v odkazu, to chceš tvrdit že ani tehdy obě tabulky(a napsané ručně) neměli platnost SPZ? Tak tam byly vlastně na ozdobu?    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.09.2016
Odpověď  čau chlapi, když se tu pořád řeší ostrá hrana přední SPZ ano či ne, tak by se teda taky měla řešit ostrá hrana předního blatníku, například na kývačce do roku 56, potažmo i na péráku i ČZtách, je to vepředu, je to ostrý a kdyby to někoho trefilo do kolena tak ho má vejpůl. A nikdo to neřeší. Tak jak to teda je? Měl by být přeci jeden metr, buď ostrá hrana ano nebo ne. A pokud ne tak by neměla být na SPZ ani na blatníku. Nebo se mejlím?    [Libor]   26.09.2016
Odpověď  Martine Štindle, proč bych měl vzít zpět větu o přední SPZ když to nikdy SPZ nebyla, což i ty jsi potvrdil, byl to "nějaký" kod, jak jsi i ty napsal. Dnes máš jasně napsáno, co je SPz, kolik jich je na který typ vozidla přidělen a kde má být umístěn. Nic jiného není SPZ, takže pokud mám původní TP klidně si tam namaluju původní kód, nebo si tam opíšu současnou SPZ, nebo si tam napíšu jméno, název motorky atd, ale znovu opakuji nikdo to nebyla a není SPZ!!    [HonzaBK]   26.09.2016
Odpověď  brzdove svetlo byt nemusi jak bylo psano nize technici to na mne nekolikrat skouseli a vzdy sem z toho vysel vitezne treba na fichtlu taky budou chtit brzdovku kdyz ji nikdy nemel? nikdy nevisel zakon o tom ze musi byt vozidlo brzdovku narozdil od zrcatek na to zakon je to same blinkry od 72ho jsou povinne.    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.09.2016
Odpověď  Vím že kožená kukla není homologovaná-a sám ji někdy nosím.Zadní brzd. světlo podle mne být musí-sám ho nemám. Na jiným motocyklu mám sekeru. Žárovky mám s nižší watáží, aj .Vím že je to všechno špatně,ale vím kde jsou na STK tolerantní a že když nedám důvod, tak i policajti zbytečně neprudí. Ale ptát se na to nikde nebudu-vím že veteranforum,motorkari.cz aj. weby sledují lidi na evidenci vozidel, na stk, policajti-ti všichni jsou sami i veteranisti a bikeři.Ale myslím že třeba technický jsou už tak dost přísný- zatím se zabývají vykuchanýma vejfukama, předkopama, šířkou řidítek apod. a nejdou po veteránech.Nepochybuju ale, že podnětu se na ministerstvu dopravy někdo rád ujme a bude jen hůř.    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.09.2016
Odpověď  Vana-hb: homologováno nebylo ani zpětné zrcátko a přesto ho dnes vozidlo v provozu mít MUSÍ - a to bez vyjímky včetně motocyklů na veteránských značkách nebo s testací historického vozidla. Zase kožená kukla NENÍ motocyklová helma/přilba - je to jen pokrývka hlavy bez ochranných prvků, helma je už mnoho let povinnou výstrojí motocyklisty.    [Martin Štindl]   25.09.2016
Odpověď  VANA- výborný s tím světlem.A když dorazíte na STK ,kde má technik jiný názor?    [Monty]   25.09.2016
Odpověď  Brzdové světlo být nemusí pokud s nim nebyla motorka homologována (schválena). S koženou kuklou se jezdit nesmí protože neni homologovaná. Ještě další dotaz?    [vana-hb]   25.09.2016
Zobrazeno 10 z celkem 49 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (49) 
Zodpovězené téma  

Špatní renovátoři a špatné repliky


 Zdravím Vás všechny tady a založil jsem téma pro všechny podvedené dobrotince,kteří si nechali renovovat motorku nebo si koupili nějaký díl,nechali si něco udělat,např. nachromovat a byli podvedeni a nejhorší věc,že Vám bylo něco zaměněno.Bude dobře,když budeme mít informace o těch nepoctivých.    [Zeus]   25.12.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 248 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Já třeba osobně nic nereklamoval, na opískovaných krytech přeplachových okének si už nic nevezmu a beru to za vrub špatné domluvě, co se všechno má a co nemá pískovat, pouzdro si projedu zapůjčeným stavitelným výstružníkem a pístní čep si zkrátím flexou na správnou délku.
Vyjde mě to levněji a rychleji, než se s tím balit, chodit na poštu, platit poštovné a pak čekat na opravu.
Přesto pokud budu potřebovat nějakou specialitu jako bylo tohle, zkusím znovu pana Padalíka.
Problémy, co jsem zatím měl byly pouze drobnosti, hlavní je, jak to bude běhat až se to nastartuje.    [Carlos01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.09.2016
Odpověď  Poslední kilka na 350 jednoválec úplně v pohodě + repas původní ojnice. Do 14 dní doma (přivezl a odvezl sem si sám).    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.09.2016
Odpověď  a jak dopadla reklamace? nebo jsi to nereklamoval a jsi "spokojený" s jeho prací? Vidíš že i já nebo kamarád jsme reklamovali, nikdo nedělá bez chyb ani já a určitě ani ty ne. Právě i v vyřízení reklamace (včasnost a vstřícnost) je vidět dobrá firma.    [HonzaBK]   26.09.2016
Odpověď  Já jsem měl s panem Padalikem také špatné zkušenosti. Měl jsem u něj kliku na stadiona a kliku a výbrus na Maneta. Obojí tam bylo neskutečně dlouho... Stadion má vibrace jako blázen....až se mi uklepal výfuk. Manet stál víc než mi bylo předem řečeno a byl tam neskutečně dlouho... už si přesně nepamatuji, ale myslel jsem, že už to neuvidím... rozhodně nedoporučuji    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.09.2016
Odpověď  Pro HonzaBK,pisi sve zkusenosti,stastny to renovator jste...,ja teda nedoporucuji,ale to uz musi vedet,kazdy sam...    [Zeus]   24.09.2016
Odpověď  Zeus kolik klik na 350 jsi měl od p. Padalíka, že tvrdíš že z 10 byly dvě dobře. Já mám od něj asi devátou kliku na 350 a několik na jednoválce a jednou jedinkrát jsem měl problém a to pouze s tím že pouzdro pístního čepu bylo těsné tak se muselo lehce přestružit (zákazník chtěl pouzdra). Na některých z těchto klikovek je najeto již před 25 tis. km a vše bez problémů, žádný vibrace. Válce vždy vráceny ty co jsem mu dal, žádné výměnným způsobem, pokud jsem chtěl včetně pískován, byly opískovány, výbrusy vždy bez problémů. Ani z mého okolí, co si dělají kluci motory samy, tak jsem nezaznamenal žádný problém. Dokonce jeden kamarád si skládal motor sám a volal mě že mu tam jde pístní čep těžce, já mu řekl, ať ho tam necpe že se mu to zadře, samozřejmě ho tam nacpal, čep se zadřel v pouzdře a p. Padalík mu to vše uznal na reklamaci a udělal znovu (i když to bylo zaviněno špatnou montáží). Takže já jsem velmi spokojena vřele doporučuji kama chodím.    [HonzaBK]   23.09.2016
Odpověď  Zeus> Kdo to je v J.Hradci? Pokud vim, tak tady nikdo kliky nedela, vsechno se posila snad do Brna    [Pája]   21.09.2016
Odpověď  Zdravim Vas,
co se tyce dilny p.Padalik,doporucuji vsem,pred zadanim zakazky si vse dobre oznacit,valce zmerit a chtit pozadovany vybrus,nekolikrat mne valec prebrousili o dalsi vybrus,dale klikovku nechat premerit a chtit max. hazivost dve stovky,ne vic,zvlast u 350.jinak ve vyssich otackach mate vibrace a motor nikdy nedosahne max.vykonu,rekl bych ze z 10 klik na 350 se jim nahodne povedou tak max. dve.Bohuzel,neni jedinny Padalik,kdo to dela,nedoporucuji pana z Jindrichova Hradce,katastrofalni zkusenost,jak vybrus,tak klika,muj nazor je,ze cim dal tim vic tyto firmy hati stroje Jawa a Cz a kdyby pred 50 lety,meli delat vybrusy a klikovky,tak by to motorky nikdy nejezdily.pro vas vsechny,kteri chcete opravdu jezdit a ne se divat,si musite opravdu spoustu udelat spoustu veci sam a mit stesti na dobre odvedenou praci,co se tyce klikovky,vybrusu atd.,dneska se z toho stala snad zivnost pro vice lidi a kdyz motorka je hotova a nebrzdi,nema vykon,neco skripe a ujedete 20km a motorka nejede,tak si vsichni zacnou vymlouvat na toho a toho.Koho to zajima,vy jako zakaznik zaplatite a mate dostat,stroj,ktery jezdi a ne,ze ho odstavite a muzete se kohat,jak je Jawa hezka,ale nejede.Proto tady vsichni piste s kym mate spatne zkusenosti,neni mozne,aby tito zlodeji,co si mysli,ze budou delat miliony a hatit doslova motorky,ktere kdysi slouzily ke kazdodennimu jezdeni a jezdily v zime v lete,a pri spravne udrzbe jsou pojizdne dodnes...tak se zamyslete,kdyz nekomu sverite motorku na renovaci,tak si ho dobre proklepnete,stoji dost penez a ty nervy pak opravdu za to nestoji!!!Nechte si 10 procent,tzv, zadrzneho,po dobu treba 6 mesicu a jakou koliv poruchu musi okamzite odstranit renovator a jednoduse jezdete a overte si kvalitu renovace...myslim si,ze tech podvedenych je vic nez tech spokojenych!!!!Ing.Janecek se musi obracet v hrobe...    [Zeus]   21.09.2016
Odpověď  To ze mate vyuhlovane ojnice nic neznamena po montazi muze byt vse jinak,projet diru vystruznikem prihnout ojnici patri k beznym ukonum pri go motoru jako je jawa....    [ladic]   14.09.2016
Odpověď  Jo a ještě k tomu pískování, co vím, tak má p. Padalík jasně napsáno, že při přejímce je třeba se dohodnout na případném požadavku na opískování atd... Já si válce vždy pečlivě opucovala nikdy jsem pískovat nechtěl. takže asi opravdu chyba v komunikaci na některé straně.    [HonzaBK]   14.09.2016
Zobrazeno 10 z celkem 248 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (248) 
Zodpovězené téma  

Nářaďový kastlík a jeho uchycení


 Ahoj, dobrý den,
měl bych dotaz jak má být správně uchycen nářaďový kastlík. Jde mi o to, jestli jsou ze zadní strany nahoře i dole matky, nebo má být v držácích vyřezaný závit.
mám rám z roku 54 a v obou držácích mám průchozí díry. V horní držáku mám ovšem asi odporově navařenou "podélnou podložku". Myslím, že tam kdysi mohl být závit..
Díky za radu, pomůže mi to posunut se dál v renovaci :-)    [Jiří]   13.07.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Moc diky za radu    [Jiri]   21.09.2016
Odpověď  Ano.    [fikuscz]   20.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takže to máte stejně jako na obrázku? oba kastlíky nahoře i dole přes díru (šroub+matka) a zadní šroub jde do rámu (bez matky)    [jiri]   20.09.2016
Odpověď  Některý rám měl závity a některý jenom díry skrz. Mám také rám z 54 roku a má pouze díry. Ty podložky tam mám taky. Starší rám má zase závity.    [fikuscz]   16.09.2016
Odpověď  Nokdo nevi?😒    [Jiri]   15.09.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Futra přední vidlice


 Ahoj poradíte kdo by mi vyměnil pouzdra v přední vidlici na Péráku. Nemám na to nářadí. Dík    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.08.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Motoservis Jakuba Kašava-dělal to i kolegovy z práce a výsledek 99,9%. Zaleží jen na stavu opotřebení kluzáků. Mohu vřele doporučit-dělá vše poctivě a pečlivě.    [Petr]   20.09.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Dobíjení Jawa 250 Pérák


 Dobrý den zdravím všechny příznivce veteránů.
Chtěl bych se poradit kolik voltů bych měl naměřit na baterce při chodu motoru a rozsvícených světlech?
Jedná se jawu pérák 250. Díky Honza    [Jan PolmaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.09.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  7,2v    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.09.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

rozeta - použít nebo vyhodit?


 Mám tuhle rozetu a zvažuju, jestli ji použít a nechat nachromovat nebo zahodit. Co vy na to? Má několik poškozených zubů, celkově je trochu vytahaná.    [jakubjezik] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.11.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Monty děkuji ale pro mne je to moc drahý a chromovany nechci.    [petr]   17.09.2016
Odpověď  mám jen v chromu, 2800,-


nebo tady za 120,- eček http://www.motoren.sk/shop/detail/1034/29    [MOnty]   17.09.2016
Odpověď  Monty děkuji v eshopu jsem to nenašel kolik stojí 160.bez povrchové úpravy?    [petr]   17.09.2016
Odpověď  Vyrábíme nový rozety na Péráka, průměr 150 i 160 mm.

Celý z jednoho kusu,materiál 12050.    [Monty]   16.09.2016
Odpověď  kdysy tady nekdo nabizel cele nove bubny i s novym ozubenim skus pohledat forum kupoval sem ji a byla to supr kvalita.    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.09.2016
Odpověď  Dobrý den prosím o radu potřebují vyměnit věnec na rozetĕ nemám na to vybavení,nevíte prosím kdo by mi to mohl vyměnit?    [petr]   15.09.2016
Odpověď  Nemusíš to vařit celé kolem dokola. Já jsem osoustružil jenom staré zuby aby na bubnu zůstal kus původního prstence který přesně sedne do nového věnce, stáhnu to svěrkama a pojistím věnec s prstencem asi šesti 1cm sváry. Mám to tak asi už 5 let.    [frona] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2014
Odpověď  Nemám s tím žádnou zkušenost, ale toho zavaření dokola bych se právě kvůli deformaci bubnu určitě bál a viděl to jako největší problém. Problému se samotným vystředěním jsem neporozuměl.    [Lada]   23.01.2014
Odpověď  nejde o vůli,ale o přesnost věnce proti středu rozety

Já to dělal samozřejmě zatepla, a dokonce vařil v přípravku.

Ale kolem každýho sváru se udělá "dolík" - staženina, a řetěz pak kope.

Jezdit se dá,ale není to A1.

Zkoušel jsem i navařit jen holý kolo ,a udělat zuby až potom .Ale zase svar(celý kolem dokola) deformoval vnitřní průměr bubnu brzdy,a navíc to bylo místama ztvrdlý(použili jsme špatnej matroš na věnec) a ozubář prskal.    [monty]   23.01.2014
Odpověď  Já jsem to trefil úplně pěkně, za tepla nasadit, nabodovat, zkontrolovat v soustruhu a zavařit. Pak nachromovat a rozeta vypadá jako nová, avšak původní. Věnec stál asi 330 Kč. Nevěřím tomu, že všechny staré motocykly mají max. vůli do 0,1 mm. Ve vší úctě k Vám, Monty.    [Petr]   23.01.2014
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (26) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Šrouby Jawa Pérák


 Zdravím, v příloze zveřejňuji kompletní seznam všech šroubů a matic použitých na Jawa Pérák 250. Myslím, že se to může hodit každému kdo renovuje péráka. Jedná se o veškeré upevňovací šrouby a matice. Nejsou tam šrouby určené pro motor, karburátor, vnitřek houkačky a spínačky. Nevím jak to bude čitelné, když tak zájemcům pošlu e-mailem. U některých šroubů jsou uvedeny dvě varianty - různé ročníky. Netvrdím, že na některých ročnících nemohou být některé šrouby jiné.    [Mirda444]   20.04.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 77 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Seznam jsem našel na netu, stačí pohledat, nebo tužka, papír a katalog. Ono jich zase tolik není. Na radu fora jsem taky navštívil se seznamem specializovaný obchod Fabory a při placení sáčku šroubů a matic mě polil pot. Jednotlivé atypy se daly ještě koupit u prodejců jako etovar.cz ap.    [panelka]   15.09.2016
Odpověď  Nemá někdo podobný seznam na kyvacku a Panelku apod ?    [Honza]   14.09.2016
Odpověď  fikuscz a PS, oba máte samozřejmě pravdu v tom, že to asi není zcela přesně jak bylo původně. Ale prošlo mi rukama spousta Péráků a musím říct, že každý byl jiný. Například chromovaný spojovací materiál byl na Péráku 18/350, včetně rámečku tachometru a čepů zadních stupaček. U držáku sedla, pružin, matic drátů a asi i u objímek máš pravdu. Linka na horním krytu řetězu je nekonečná diskuse, protože i tady na fóru najdeš fotky, kde jsou patrné, ale kdo ví, zda si je tam v minulosti někdo nenechal dodělat http://www.veteranforum.cz/photo.php?photo=photos/ 2012/0590477001359888550.jpg Pravdou je, že mne dnes mrzí, že jsem si ty díly nenafotil, protože bych zde mohl spoustu diskutovaných otázek doložit. Dnes již to dělám, ale je to pozdě, protože někdy v devadesátých letech jsem koupil 3 péráky se spoustou dílů a věřte, že to byl dobrý studijní materiál.    [Mirda444]   24.01.2015
Odpověď  Nevím jak se k tomu nejlépe vyjádřit. Nemám zájem někoho kritizovat. Určitě ti to dalo spoustu práce ale je to prostě návod na vytvoření leštěnky, bez ohledu na skutečnost-tedy čím víc chromu tím víc veterán.Takže kdo chce vytvořit leštěnku tady má návod.Pro toho, kdo chce vytvořit péráka aby odpovídal roku výroby a provedení to podle toho nemůže brát. Souhlas s fikusemcz Dále např. rámeček tachometru byl vždy černý, nikdy chromovaný a takhle by se dalo pokračovat.Prostě kdo chce leštěnku ano ale kdo se chce držet historie tak musí vycházet z jiných zdrojů než z tohoto.    [PS]   24.01.2015
Odpověď  Záslužná práce to je, ale dovolím si upozornit na pár drobností.

1. Horní kryt řetězu se na péráku nelinkuje!
2. Spojovací materiál je v zinku a ne v chromu
3. Držák sedla řidiče je v laku šedém jako plech sedáku a ne v chromu
4. Matice drátů (niple) jsou niklované a ne chromované
5. Objímky prachovek přední vidlice jsou zinkované
6. Dále se nechromují ale zinkují - matice krku řízení, pružiny stojanů, čepy zadních stupaček.    [fikuscz]   24.01.2015
Odpověď  MIRDO 444. Opět jsi nezklamal. Před lety jsi se tady podělil o zkušenosti s výrobou podvozku k sidecaru a dal jsi sem vyčerpávající informace a rozpis potřebného materiálu. Potom hodně zasvěcených rad a nyní tenhle přehled. Já už asi péráka dělat nebudu, ale děkuji za jiné. Každý Tvůj příspěvek je pomoc ostatním. Kdyby tak takoví byli všichni....    [mirapt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Chromy1    [Mirda444]   23.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Lakování    [Mirda444]   23.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Chromy    [Mirda444]   23.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [Mirda444]   23.01.2015
Zobrazeno 10 z celkem 77 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (77) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Valec


 Páni, na 47 valec s viditeľnými štiftami alebo zapustenými? Mám dva rozdielne valce, na oboch je značenie FJ. Väčšinou sa tvrdí, že by štyfty mali byť skryté. Ale katalóg z roku 48 podľa mňa ukazuje valec s viditeľnými štiftami. Ak tu je takáto, alebo podobná téma tak sa ospravedlňujem.    [Ipino] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Klepali to tam zřejmě ještě dlouho, možná až do konce. Na to nehleď.    [Hynek]   13.09.2016
Odpověď  Dík Hynel, ale čo potom to značenie?    [Ipino] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2016
Odpověď  Určitě mají být skryté, ty válce jsou nejstarší.    [Hynek]   12.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Stifty    [Ipino] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Viditeľné stifty znacenie    [Ipino] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zakryte stifty    [Ipino] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  So zakytymi stiftami, ktorý bol na motore.    [Ipino] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

250/11-1948


 Ahoj
Mám dotaz, sehnal jsem rám na kterém jsem žádné vyražené výrobní číslo nenašel ale je na něm štítek se znakem Zbrojovky Brno a je na něm rok výroby 1948, výrobní číslo je 113xx. To by měl být ještě rok 1947 a mělo by tam být FJ, že?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.06.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  nechat zavarit vo zvaracskej skole a navrtat a vypilovat povodny otvor...
ak sa daju stare prerezane kryty karbcov zrepasovat preco by neslo aj toto?
klucik aj tak zakryje povodnu dieru a nebude vidno ze to bolo opravovane...    [jano]   11.09.2016
Odpověď  asi by to slo ale nebude to uplne jako origo a cena bude vysoka.pokud nemas pristup k technice.    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zkoušel jste někdo něco podobného opravovat?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, děkuji za radu, štítek jsem sundal, ale nic pod ním nebylo.
Ale začnu ho skládat jako FJ, tím nic nepokazím, ne?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2016
Odpověď  Sundej štítek a pod ním by mohlo být číslo. To čislo rámu by odpovídalo na rok 47.    [fikuscz]   27.06.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Rozdíl v převodovce


 Zdravím, skládám převodovku na Pérák a potřeboval bych radu. Jaký rozdíl bude, když složím převodovku s posuvnými koly 17-20 nebo 19-16, je mi zcela jasné, že jedna bude silnější a pomalejší a druhá bude slabší a rychlejší, ale která bude která.    [Štěpán ]   11.09.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Moc se omlouvám ale popletl jsem kola měl jse ma mysli převod 16-20 a 17-19    [Štěpán]   11.09.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motor jawa pérák značeno ZK 1000 , píst rial, podkova


 Zdravím, měl by někdo informace o tomto motoru (viz. foto). Jde o peracký motor s podkovou v klikové skříni, na místě, kde byva číslo motoru je vyraženo ZK 1000, Válec má upravené sací okénko v dolní částí vrchní ,,výstupek,, nejspíše uštípnut. Hlava je zfrézována. Píst značky RIAL ( viz foto v porovnání s origo pérákem) jiná okénka. Budu velmi rád za informace o tomto motoru. Díky    [gsxrRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.09.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  3.    [gsxrRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  2.    [gsxrRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  1.    [gsxrRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.09.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Renovace karburátoru pérák.


 Ahoj, potřebuji kontakt na někoho kdo kvalitně zrenovuje karburátor na péráka popř. OHC. Všechny odkazy ve starších diskuzích jsou staré min.5 let.    [alkm]   16.06.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zamazala nebrat. Zadíralo se mi šoupě tak dlouho až jsem do odnesl do brusířské dílny kde mi přestružili komoru na nové šoupě. Jinak trubici a jehlu určitě taky doporučuji vyměnit. Klesne spotřeba a karburátor se dá slušně seřídit..    [Michal]   05.09.2016
Odpověď  ja sem kupaval novou jehlu s trubici http://www.zamecnictvikraus.cz/repliky.php?typ=500
k tomu nove soupe a protoceni komory

skusenost pozitivni motorka jede mnohem lepe a nizi spotreba.    [Free]   05.09.2016
Odpověď  A nevíte prosím kdo dělá repase tachometru na perak?    [petr]   05.09.2016
Odpověď  Zamazal neeeeee!!!!Ten nevi,jak karburator pracuje,tak udela soupatko a timto konci....a o tachometru ani radeji nemluvim...    [Zeus]   05.09.2016
Odpověď  Daniel nebo Zamazal.    [fikuscz]   16.06.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Podložka ložiska


 Prosím o radu. Mohl by sem někdo napsat rozměry označených součástí? Na mém stroji před renovací nebyly a chci si je vyrobit. Jedná se o podložky pod ložiska na předním a zadním kole i na rozetě. Děkuji za odpověď. Radek    [plasaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.09.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dík moc.    [plasa]   04.09.2016
Odpověď  Malý průměr o něco větší než rozpěrka cca 24-26 mm.    [fikuscz]   04.09.2016
Odpověď  Dík za rychlou odpověď.mám staré provedení tzn.oba kroužky .rozeta je tedy jasná a jestě prosím pruměry tech menších podložek. venek bude asi 40 jako ložisko a malý průměr?Dík    [plasa]   04.09.2016
Odpověď  No, to záleží na tom, jaké máš v kolech rozpěrky. Pokud starý typ (oba kroužky na rozpěrné trubce slabé), tak ta podložka má tloušťku 1mm. Pokud nové provedení, tak jeden kroužek je slabí a druhý má tloušťku 1,5mm, ten patří pod ložisko.
Jinak je dobré nalisovat nejdříve ložisko pod segerovkou, dát segerovku a potom z druhé strany ložisko domáčknout na segerovku.
Podložka pod ložiskem rozety má rozměry D=52, d=32, tloušťka 0,5mm.    [fikuscz]   04.09.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Uchytenie výfukov


 Priatelia, aký máte názor na uchytenie výfukových tlmičov? Originál boli upevnené z vnútra, alebo z vonku držiaku teleskopu.    [peter.ba] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.08.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Na 350 -ke sú menej ohnuté kolená, tam mi to pasuje aj tak, aj tak. Len pri vonkajšom uchytení je problém so stupačkami. Vysvetlenie "Fikuscza" je veľmi pravdepodobné.    [peter.ba] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.09.2016
Odpověď  Ono především není moc na výběr. Musíš to dát jak ti to dovolí kolena.    [ZČ]   02.09.2016
Odpověď  Výfuky FJ s pásovinou na boku jsou upevněné z vnitřní strany. Výfuky s maticí a oken ve švu jsou upevněné z venkovní strany rámu.    [fikuscz]   28.08.2016
Odpověď  Hmm. A teraz si o tom čo myslieť?    [peter.ba] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.08.2016
Odpověď  Výfuky mají být přidělané ven.    [David K] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.08.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ďakujem. Ja ich tak aj mám. Len je to predmet kritiky "odborníkov".    [peter.ba] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.08.2016
Odpověď  výfuky ke kolu , dovnitř pérák byl štíhlá motorka , je to tak i na dobovejch fotkách i v příručce k pérákovi, když je dáš ven nebudou ti pasovat zadní stupačky    [Mates]   28.08.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 

 Strana 1/190 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 28.9.2015)
Nezodpovězené téma 

Vymenim motor Velorex 572 tripade za motor na Perak 18 taky tripade


 Vymenim motor Velorex 572 tripade za motor na Perak 18 taky tripade. Pouze vymena.    [CIJOML]   03.09.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa-Ogar 350-12


 Ahoj,
hledám někoho, kdo má original staré typové osvědčení z ogara 350 typ 12. Snažím se dopátrat výrobních čísel a čísel ze seznamů pod kterými je toto číslo zapsané u výrobce a dne zapsání (strana 5). Dle získaných starých TO byly motorky brány ze skladu zcela náhodně. Můžete mi někdo pomoci a poskytnout mi tato data a potvrdit či vyvrátit moji domněnku? Děkuji.
Stačí napsat např.: 12-1799, číslo 765, dne 15.4.1949    [Josef]   22.07.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa perak 250 fj export/ vyvoz


 Zdarek odborníci, kúpil som FJčko r.v. 1947. Dovoz z belgicka. Bol by som vďačný ak by mi niekto vedel poradiť či sa tam vyvážali moto a aké úpravy boli robené pre tento trh. Na mojom je asi neoriginalne sedlo a tachometer, ostatné vyzerá, že je FJ. Ešte by som rád vedel čo sa robili čierne peráky.    [IpinoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.07.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

jawa 250 perák


 Dobrý den,potřebuji z repasovat 4polový dynamo s kotvou na jawa 250 perák fj.Kdo by to zrepasoval,děkuji.jakub    [jakub]   14.07.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Ciferník ampérmutru ke stažení


 Moc vás prosím nemáte někdo v PC ke stažení ciferník ampérmetru na péráka, který byl v roce 2012 ke stažení na uložto.cz? Zde se to řešilo http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=114&idtop=109120 . Díky    [Lada12Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

linky přední blatník


 linkuji Peraka 250 a tet nevim jak přední blatník ma byt v mistě vidlice přerusená linka? Dík za info    [Rob]   07.05.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

VAPE na peraka


 Zdravim
Chtel jsem se zeptat, jaky typ Vape se muze pouzit na peraka, ja jsem cetl, ze se ma koupit dvoucivkove, a pouzit jenom jednu,
Je v tom nejaky rozdil, proc pisou, ze je to vyhodnejsi, kdyz staci jen jedna? - I kdyz, cena je stejna.

Pouzil jsem jiz jedno na kyvacku 350 a funguje dobre, problem je ze spinacka jiz neukazuje , jestli to dobiji, dokonce jsem vymyslel i vypnuti motoru na spinacce primo. Valce se ted nehadaji, perak ma jen jeden, ale asi bude jistejsi to predelat..
U peraka neni ampermetr, jsou tam ty svetylka na ukazovani rychlosti, pak svetylko neutralu a dobijeni,
Diky za radu.
P.    [Staghorn] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 550 kola + barva


 Ahoj, chystám se renovovat jawu 550 a chtěl bych se zeptat jak mají být správně udělaná kola. Vím, že mají být v barvě, ale nevím zda mají být lakové i se špringlema nebo ty maj být v zinku. Další otázka je jakou barvu jste použili na lakování kol.
Další otázka se týká lakování. Chci se zeptat jakou barvou stříkáte vnitřek plechů. Vím, že když je červená tak vnitřek je v červené základovce, ale já ho chci dělat modrého a nevím jak má být vnitřek.
děkuji za rady    [Marťas]   04.04.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Ram motoru Jawa perak sport


 Chtel bych poprosit jestli by me nekdo neokotoval kryci ram motoru u sportky peraka dekuji Rob    [Rob]   21.02.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

JAWA klempíř


 Zdravím, nevíte prosím jestli je někde v okolí Brna nějaký šikovný klempíř. Díky moc.    [jena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Označení motoru 350 pérák


 Ahoj,mám doma motor 350 pérák.Rozumíte někdo označení motoru ZK-17-1402-,číslo je vyraženo na karteru jako u novějších typu.    [Kamil33Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Rám - zadní držáky kluzáků - Pérák vs. 150C


 Zdravím, měl bych takový malý dotaz. Jde použít na rám péráka držáky kluzáků z ČZ150C? Jsou stejné a dají se použít na opravu péráckého rámu? Čezetka měla jinak zadní stupačky a zdá se mi, že to oko na zadní stupačky je trošku jiné. Díky moc za odpověď.    [castentroy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.12.2015
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

pérák-rikša


 Objevil jsem něco co vzdáleně připomínalo rikšu. Po odřezání kutilsky navařených nesmyslů (předek na obr. ještě úplně neočištěn ) vzniklo něco co má předek z péráka a zadek velmi profesionálně provedený ( sváry, ohyby,...), na obou stranách pár péráckých tlumičů s dvojitými rozetami. Znám jiný tvar rámu rikši, uchycený až místo zadních kluzáků. Prozradí někdo jestli něco takového také existovalo? Děkuji P.    [pidalRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.11.2015
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Teplota motora


 Nemá prosím niekto odmeranú teplotu hlavy valcov prípadne teplotu na izolátore sviečky a teplotu na bočnom víku motora pri bežnej prevádzke ?    [Milan Ježík] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.11.2015
   Přidat odpověď 

 Strana 1/190 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006