MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307297 příspěvků |7554 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 157 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák) 23.10.2020 12:48  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 802
    To je zase divadlo.   17.10.2015 / 567
    Špatní renovátoři a špatné repliky   25.12.2014 / 480
    Doklady   11.04.2010 / 280
    Nazdar bombardáci. Právě jsem dovali v bedně rozebranýho péráka a mudr....   23.03.2006 / 233
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 3025      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 286      Příspěvků Příspěvků: 30793
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/83 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma 

Pomoc s určením roku výroby


 Dobrý deň,pomohol by mi niekto upresniť rok výroby peráka s číslom rámu 11-4020 a číslom motora 11-1784.Ďakujem za pomoc.    [Milan]   19.10.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Nezodpovězené téma 

Spojkový koš + zásuvka PAV


 Pěkný den,
měl bych jeden dotaz a jednu prosbu. Jakou dáváte axiální a radiální vůli mezi spojkovým košem a středovým válečkem? Jedná se motor 350-18. Byl by zde nějaký šťastný majitel originální zásuvky na PAVa ochoten mně ji oměřit a nafotit?    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům 18.10.2020 
 Přidat odpověď 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

JAWA 250 PÉRÁK FJ 1946


 Toto téma zakládám pro všechny nadšence jenž mají nebo se snaží mít péráčka z roku 1946 to znamená do výrobního čísla 1300 což je číslo péráka který sjel z linky 31 prosince 1946.Všechny ostatní též vítáme s jejich připomínkami k danému tématu ročníku 1946.Doufám že se v republice i v zahraničí pár nadšenců určitě najde.Až nás bude nějaký ten počet uspořádám sraz jen pro ročník 1946 ostatní budou taky moci přijet podívat se jak to vypadalo na začátku...    [emanuelRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.10.2009 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (877) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

číslo rámu péráka posté


 zdravím,

pročetl jsem celou diskusi k číslu rámu, ale mám specifický problém.
mám péráka komunistu - podle provedení 52 až 54. Motor je ale s vyraženým číslem pro náhradní motor - tady rok nepoznám. Na rámu jsem hledal nad kastlíkem - nic. Na levé straně krku je vyražené číslo -47311- .
Jde z tohoto čísla poznat rok výroby?    [DrkaprRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.09.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (12) 
Zodpovězené téma 

Železný stojan FJ


 Čau pánové.
Vím, že se tu již mnohokrát řešil promlém se stojany.Má někdo kontakt na výrobce popř.prodejce, který vyrábí(prodává)stojany na FJ ale skutečně podle origa? Na Aukru jsem viděl nejméně 4 druhy stojanů, které podle prodejců jsou vyrobeny 100% podle origa.Vlastní někdo foto origo stojanu?
Dík.    [Martin]   22.06.2010 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (65) 
Zodpovězené téma 

Kryt retezu


 Dobry den byl linkovany kryt retezu na peraku?Dekuji    [David]   16.09.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma 

Špatní renovátoři a špatné repliky


 Zdravím Vás všechny tady a založil jsem téma pro všechny podvedené dobrotince,kteří si nechali renovovat motorku nebo si koupili nějaký díl,nechali si něco udělat,např. nachromovat a byli podvedeni a nejhorší věc,že Vám bylo něco zaměněno.Bude dobře,když budeme mít informace o těch nepoctivých.    [Zeus]   25.12.2014 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (480) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

rok výroby z čísla motoru?


 prosím o radu:
dočetl jsem se, že rok výroby byl od roku 1952 vzhledem k počtu vyráběných kusů číslován každý rok samostatně, za výrobním číslem se objevuje rok výroby (např- 11-xxxx-52).
Jak prosím identifikovat následující číslo -*11N-993* (viz foto)

Je to do roku 1952?
děkuji Franta    [DrkaprRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Nezodpovězené téma 

Držák řidítek


 Zdravím, netušíte z čeho je držák řidítek vlevo? Soutěžák, prototyp, druhovýroba? Je o dost "bytelnější" než klasika...    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům 26.08.2020 
 Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Náhon tachometru + sekundár


 Pěkný večer všem,
potřeboval bych poradit ohledně motoru na 350.
1. Jaká je správná sestava pro náhon tachometru, musel jsem koupit nový náhon a nějak mně to nepasuje, nemáte někdo fotku včetně zajištění? Jde mně o vymezení té vůle a jak má vypadat zajištění, obyčejná segrovka asi nebude správná volba.
2. Jaká je výška odsazení čela ozubeného kola od čela výstupní hřídele?
3. Máte nějaké doporučení kde kupujete šroubky dle staré normy? Vím, že se prodávají sady ale rád bych si objednal sám.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.08.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

SPÍNACÍ SKŘÍŇKA PÉRÁK FJ


 Zdravím, přehřívá se mi tato cívka, jestli to tak mohu nazvat. Když zapnu zapalování, začne se přehřívat ten drát namotaný na pertinaxu. Nevíte kde je chyba nebo zkrat ? Kde opravují spínačky na FJ. Díky    [grifRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.08.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (8) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jawa pérák - vojenské provedení


 Lidi, možná si řeknete, že jsem osel, ale často se setkávám s tím, že někdo prodává péráka ve vojenském provedení. Chci zrenovovat péráka tzv. zbrojovku a uvažuju o tom, že bych to udělal právě v tom vojenském provedení, ale chtěl bych znát Váš názor. Používala armáda vůbec motocykl pérák? Co bylo v zelené barvě? Myslím tím, ráfky, středy, nádrž taky? Co výfuky, byly chromové nebo ne? řídítka chromové nebo v barvě? Jaké bylo provedení barvy, lesklé nebo mat. A na závěr nevíte někdo číslo barvy?
Díky za erudované odpovědi. Mějte se.    [BaltasarDeCosa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.09.2010 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (85) 
Zodpovězené téma 

Sraz Péráků


 Zdravím příznivce motocyklů jawa pérák.Zajímalo by mě kolik majitelů těchto strojů by mělo zájem se zůčastnit srazu Péráků.S touto myšlenkou si dlouho pohrávám,a tak zjištuji jaký by byl zájem.Jsem ze Zlína tak mám představu že by se konal tady na Zlínsku.Letos to určitě nebude ale příští rok by se to snad mohlo podařit zorganizovat.Jawě zdar čáryfuk    [čaryfuk]   13.07.2011 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (802) 
Zodpovězené téma 

Zapojení baterky


 Dobrý den, mohl by mi prosím někdo říct schéma zapojení baterky u Péráka 250(komunista), schéma el. zapojení mám, bohužel v tom plánu není napsané plus a mínus.
Díky moc    [MakyTom]   14.07.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

P350 - Licovanie sania valec/karter a presnost centrovania kluky P/L valec


 Ahojte
v ramci nutnosti rozoberat motor riesim optimalizaciu motora Peraka 350 (motorka mi za ten svet nejde rychlejsie ako 100kmh). Mam Vape 12V, karburator z kyvacky 2924SBD-11b (teraz po mnohych testoch trysky 50/103) skusal som posuvat predzapal, menit trysky v karb atd proste nejde rychlejsie...
teme som sa venoval aj tu https://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=114&idtop=301865

Dnes som konecne zacal rozoberat motor, hlavne kvoli "upcatiu" drazky spominanej na odkaze hore a toto som zistil:

1. Sanie
Ked porovnam L a P valec - je tam dost velky rozdiel ako sa napaja karter na valec. Myslite ze je to realne ovplyvni vykon motora? Riesili by ste to? Ak ano, ako?. Taktiez ma napada vyrezat tie predelenia nasavacieho otvoru vo valcoch (kyvacka ani dalsie 350 ich uz nemali), to by mohlo pomoct plneniu motora. Viz foto, rozdiely medzi P a L valcom su oznacene zelenym kruzkom

2. klukovy hriadel
Mam Vape 12V (nechcem sa ho vzdat) a znamy ma upozornil ze kedze Vape pouziva 1 snimac, som zavisly na presnosti ako presne je spravena kluka co sa tyka HU P a L valca. Nedalo mi to, zmeral som to a je tam rozdiel 1.5 stupna. Myslite ze to treba riesit? Kluka ide krasne hladko, motor ma 1300km po GO. Robili ju (aj vybrus, piesty Almet u Padalika)

A este jedna vec
3. Korky do kluky
Ako dobova uprava sa casto riesilo vlozenie korkov do vyvazovacih otvorov v klukovke pre optimalizaciu sania - mam to riesit? Pomoze to? Ak ano, aky je postup?

PS: nechcem robit zavodny tuning, snazim sa len aby motor isiel spolahlivo a dosahoval minimalne standardny vykon (a max rychlost) aku ma.

dik vopred za vecne nazory    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.02.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (127) 
Zodpovězené téma 

O krouzek na startovaci hridel


 Dobry den,
prosim nenajde se dobra duse, co by vedela velikost O-krouzku na startovaci hridel?
Dekuji.    [tomtnt]   02.12.2014 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (29) 
Zodpovězené téma 

Doklady


 Zdravím.Nedávno jsem četl na netu jak jdou předělat papíry z kývačky na péráka.Konečně jsem je sehnal ale pro změnu zas nemůžu ty informace jak na to najít.Můžete mi prosím někdo poradit přesný postup,nejlépe odkaz na stránky kde je to popsané.Není to zas tak jednoduché...Děkuji plasa    [plasa]   11.04.2010 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (280) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

A jejda! Reknete nekdo, prosim, ze nemusim pulit motor...


 Zdravim vsechny Perak specialisty. Kdyz jsem konecne uhasil vsechny problemy a komplikace a delal finalni ladeni karburatoru, abych mohl na technickou a prihlasit Peraka po 3 letech renovace a stavby z hromady nekompletniho srotu, doslo k tragedii: Zjistil jsem, ze mi po kazdem startovani motoru (Muj Perak je kompletni, ale jeste neujel ani metr) tece z prave strany motoru olej. Abych to zkratil - dnes jsem zjistil, ze pri zarazene rychlosti a nastartovanem motoru se mi toci v karteru ulozene bronzove pouzdro (je videt pod hnacim kolem sekundaru). Olej prolina okolo toho nepruchodneho pouzdra (pozice 10 na prilozenem obrazku).Myslel jsem, ze se rozplacu. Motorka je konecne hotova, specialni naradi na puleni motoru a rozebirani nemam, ma ho kamarad 200km daleko a nikdo jiny bliz (ziju v zahranici). Existuje nejaky zpusob, jak to zachranit bez vyndavani a puleni motoru, prosim? Mam z toho hruzu. Jednak to nemam natrenovane, jednak tu nejsou dostupne zadne dily, je to pro me mesic prace po vecerech to cele rozebrat a zase slozit a jednak nemam to naradi. Diky vsem za napady.    [Misidlo]   10.11.2017 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (51) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Náhon tachometru pérák 350 typ 18


 Poradíte jak utěsnit? Měnil jsem převod kvůli špatnému počtu zubů (původně jsem tam měl z kývačky). Když se motor generálkkoval, tak se usadil náhon s guferem zevnitř motoru směrem ven i s guferem a teprve potom se spasovala převodovka - předlohová hřídel a motor se zavřel. Nechci motor půlit kvůli blbému guferu. Ten nový náhon mi nejde kvůli ozubení předlohové hřídele nasadit zevnitř motoru směrem ven, proto jej montuji z venku dovnitř. Problem je v tom, že se mi zatím nepodařilo takto usadit to zatrolené gufero. V nálitku je přechod - rozšíření pro záchyt lanka a průměr na futro náhotu, a právě o tu hranu pravidelně poškodím při montáži venkovní plášť gufera. Poradíte nějaký fígl, tak to utěsnit? Tacho už mi ukazuje kilometry jak má, ale udělal jsem si z těsného motoru olejničku :-(    [Píst] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (13) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Kľúčenka, klíčenka, placka


 Zdarek borci, od jedného predávajúceho som dostal darček k nákupu. Tvrdil, že je to kľúčenka. Na repliku to nevyzerá. Je tam vyrazené 4 miestne cislo, po obvode zbrojovky f. janeček a znak fj. na druhej strane šachovnica. Stretol sa niekto s niečím podobným?    [Ipino] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.08.2016 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (8) 
Nezodpovězené téma 

Oprava chromování nádrže pérák FJ


 Zdravím.
Mám nádrž na péraka fj, sem tam má pár menších ďůlku a jeden znak je melčí. Slyšel jsem, že se dá znak nějakým způsobem prohloubit. Nemáte kontakt na někoho kdo by to dokázal pěkně a dobře opravit a nachromovat? Děkuji za pomoc. Standa    [Standa]  12.05.2020 
 Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Výroba ciferniku


 Nvíte někdo prosím o firmě, která vyrábí cifernikya byla by schopná vyrobit cifernik na přání dle předlohy? Je to na péráka, téměř stejný jak ogar jen logo jawa. Děkuji    [Lada12Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Těsnění mezi výfukem a kolenem u OGAR 12


 Prosím poraďte jakým způsobem provádíte utěsnění mezi výfukem a kolenem výfuku u Ogaru 12 - viz foto.    [mirda4444] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Šrouby Jawa Pérák


 Zdravím, v příloze zveřejňuji kompletní seznam všech šroubů a matic použitých na Jawa Pérák 250. Myslím, že se to může hodit každému kdo renovuje péráka. Jedná se o veškeré upevňovací šrouby a matice. Nejsou tam šrouby určené pro motor, karburátor, vnitřek houkačky a spínačky. Nevím jak to bude čitelné, když tak zájemcům pošlu e-mailem. U některých šroubů jsou uvedeny dvě varianty - různé ročníky. Netvrdím, že na některých ročnících nemohou být některé šrouby jiné.    [Mirda444]   20.04.2009 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (88) 
Zodpovězené téma 

Doklady prodej


 Zdravím, teď někdo na bazosi prodává spoustu dovozových dokladů (tel. 607 483 604). Nemá někdo s tímto člověkem zkušenosti? Klidně bych do toho šel, ale po telefonu jsem se nedozvěděl ani jméno a navíc s pánem nic moc domluva. Nerad bych naletěl podvodnikovi. Diky za případné info    [Petrjawa]   05.05.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Těsnění kliky Jawa 12


 Zdravím vespolek.
Objevil se mi na dvanáctkovém motoru nepříjemný problém. Vypadlo gufero kliky na straně zapalování. Dříve jsem to nestudoval a teď jsem zjistil, že novější 350 mají gufero pojištěné segrovkou, ale 12 motor má segrovku mezi ložiskem a guferem a gufero je jen namáčklé ze strany zapalování a je pojištěné jen rozklepnutím vývrtu ložiska na třech místech. Víc rozklepávat karter se mi nechce. Máte někdo zkušenost s tím jak zařídit aby gufero znovu nevypadlo?    [Nerd] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.04.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (15) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jawa 350 pérák - zvláštní zvuk z válců


 Dobrý den,

chtěl bych poprosit o radu. Mám Jawu 350 pérák po GO motoru. Z válců se ozývá zvuk ,,jakoby tam létala kulička od ložiska". Dělá to po nastartování i po zahřání. Nemá s tím prosím někdo zkušenost?

Děkuji mnohokrát za radu.    [bobtaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.04.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Pohotovostní stojánek na péráka - "policajt"


 Zdravím,prohledával jsem předchozí témata a nikde jsem nenašel detailní foto uchycení pohotovostního stojánku.Na svém péráku jsem měl replikový pohotovostní stojan s dlouhým ramenem,ale ten se neustále ohýbal a tak jsem ho musel demontovat.Kamarád mi za natažení elektroinstalace daroval původní pohotovostní stojánek,je sice upravovaný ale asi půjde uchytit.Předpokládám že první šroub(nad ramenem)stahuje sponu kolem trubky stupačky a druhý stahuje vzpěru trnu stupačky(aby se zabránilo protočení stojánku).Mohl by někdo ochotný sem vložit detailní fotky uchyceného stojánku?
Dále jsem slyšel od kamarádů že replikové pohotovostní stojánky nejdou bez úprav spony uchytit,máte někdo podobnou zkušenost?    [Martin Štindl]   15.11.2009 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (59) 
Zodpovězené téma 

Motor 350/18-N


 Zdarvím.

Mám doma kartery na 350ku výrobním číslem N18-010XX-58*. Našel jsem, že se jedná o motor vyrobený jako náhradní pro péráka 18ku v roce 1958. Zajímalo by mě, jestli se třeba takovéhle motory už neobjevovali z výroby s kývačkovskými válci a hlavami a krytem zapalování s logem JAWA. Přeci jen to bylo už dva roky po ukončení výroby 350ky péráka. Chtěl bych ho poskládat do funkčního motoru, a rád bych, aby to aspon trochu "historicky" sedělo. Dík    [Honza]   04.04.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma 

Nález VRZ


 Na motorkari.cz někdo našel VRZ 06V559 - tedy asi vysočina, neznáte tam někoho z VCC aby upozornili manitele na nález? Určitě ji mají ve své evidenci s kontaktem na majitele a ten bude rád že se našla.    [Bak]   01.04.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma 

Výfuky pérák


 Prosím o radu. Dokončuji péráka (1950)a chci koupit kolena + tlumiče. Jak jsem zjistil, počet výrobců i nabídka je velká. Poradíte které vybrat a u koho nakoupit ? Jde mi o věrnost a kvalitu provedení dílů, cena není rozhodující. Děkuji za rady    [JiriK]   21.08.2017 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (7) 
Moderovaná diskuse Nezodpovězené téma 

Zadní blatník FJ


 (nabízím) za zadní blatník Zbrojovku (poptávám).    [chlupRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům 31.03.2020 
 Přidat odpověď 
Zodpovězené téma 

BOVDENY PÉRÁK


 Zdravim, prosím o radu, kde sehnat kvalitní sadu bovdenů na péráka. Prodávají se jich spousty za různé ceny. Díky    [grif]   15.02.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma 

ZAJÍŽDĚNÍ, PÉRÁK 1948


 Zdravím, vím, že se tady to téma probíralo mockrát, ale zase moc názorů. Mám jehlu na závlačce, do kterého otvoru zhora přijde závlačka při zajíždění a jak šroubek bohatosti. Díky moc.    [grif]   20.02.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma 

Dotaz pro lordmekrašleje


 V odpovědi na téma Pérák 350 jsi mi psal, že máš péráka ogara z roku 1949 s logem zbrojovky a nápisem jawa na nádrži. Chci se tě zeptat na nějaké detaily k této motorce. Jaký je průměr štítů(150 nebo 160),jaká přední vidlici 1 nebo 2 maznicová, jaký přední(3 nebo 4 díry) a zadní(zapuštěná odrazka nebo ne) blatník, jakou máš barvu jestli šedou nebo červenou a jaký typ spínačky. Chci si takového péráka postavit nějaké věci už mám ,ale potřebuju něco dokoupit tak chci vědět co mám shánět. V článcích na internetu není ni konkrétního tak bude lepší rada od někoho kdo to má doma. Každá rada je pro mě užitečná a budu za ní rád. Poprosím tě o odpověd´ samozřejmě uvítám odpovědi i od ostatních díky    [Luboš]   19.11.2017 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma 

ZAPOJENÍ ZAPALOVÁNÍ FJ 250


 Zdravím zase :-), zapojil jsem dle schema elektroinstalaci, ale při seřizování předstihu mám stále proud na kladívkách, zkušební žárovka(na kladívku a na kostře) nesvítí jen když kontakty sepnou, ale svítí stále.
Díky za rady !    [grif]   22.02.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma 

brašny


 ahoj prosim o typy na vyrobce nebo prodejce brašen dle originalu nejdemi o cenu ale
kvalitu. předem děkuji.    [petr]   08.01.2011 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

jawa pérák 46 po renovaci,snad to není špatný?


 tak jsem dokončil svojí renovaci 250 ,a dneska jsem se chtěl jet projet,a ejhle.do motoru jsem si koupil dva replikový díly,a oba dva byli špatný,nejdřív to byla hřídel řazený,a když jsem jí namontoval,tak jsem zjistil ,že díry na kolíčky jsou vyvrtaný tak cca o čtvrt díry jinde,takže při řazení ,mi páčka automatu vyskočila nad vačku řazení,takže rozebrat,vyvařit ,vyvrtat správně.no a dneska ,když jsem to složil,že se projedu,tak jsem zjistil,že nevystavuje spojka,po celodením hledáním příčiny,jsem zjistil,že replikový díl,co jsem si dovolil koupit,tak je špatný.jednalo se o to kluzný pouzdrou co se nasune na hřídel a nato se pak zasune spojkový koš,to pouzdro bylo o 1mmkratší než original,a tím pádem ,kdysž jsem dotáhnul unašeč spojky,tak to bylo natvrdo utáhnutý k spojkovýmu koši?tak snad zítra se projedeu.to jsou všechny repliky tak špatné?? jinak si dovolím dát sem pér fotek na ukázku,jestlis emi to povede,a video péráka komouše co jsem se nechal ukecat sousedem,at mu to udělám,když viděl ,že si dělám sobě renovaci.jinak musím říct,že mě to fakt bavilo,renovace péráka,když je to hotové,je to krásnej pohled na motorku. http://www.youtube.com/watch?v=ru6LNW50T9M    [romansixtaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.11.2013 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (40) 
Nezodpovězené téma 

Predne tlmiče jawa perak


 Dobrý deň, nevie mi niekto posunuť kontakt na pána ktorý opravuje predne tlmiče na perakov? Mal by byť z Kojetína. Dakujem    [Peter]  14.02.2020 
 Přidat odpověď 
Zodpovězené téma 

SPÍNACÍ SKŘÍŇKA PÉRÁK FJ


 Zdravím Vás, při odebrání krytu spínačky mi vypadl tento kolíček. Poraďte prosím, kam patří a jaké žárovičky myslím kolik Watů ? Díky    [grif]   13.02.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (4) 
 Strana 1/83 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006