MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301630 příspěvků |7276 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 78 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák) 23.8.2019 14:22  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 770
    To je zase divadlo.   17.10.2015 / 567
    Špatní renovátoři a špatné repliky   25.12.2014 / 351
    Doklady   11.04.2010 / 272
    Nazdar bombardáci. Právě jsem dovali v bedně rozebranýho péráka a mudr....   23.03.2006 / 233
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 2998      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 277      Příspěvků Příspěvků: 30147
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/82 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma 

čislo 11-02592-52


 prosim o radu nejakeho znalce o rok a proč je před 52 pomlčka predem děkuji    [petr]   27.11.2010 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma 

Doklady


 Zdravím.Nedávno jsem četl na netu jak jdou předělat papíry z kývačky na péráka.Konečně jsem je sehnal ale pro změnu zas nemůžu ty informace jak na to najít.Můžete mi prosím někdo poradit přesný postup,nejlépe odkaz na stránky kde je to popsané.Není to zas tak jednoduché...Děkuji plasa    [plasa]   11.04.2010 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (272) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Pérák 250. Koncové dvojčíslí není rok výroby, ale Modelový rok


 Pérák 250, Hledá se nejvyšší v.číslo dochovaného motoru s dlouhým žebrem u karburátoru, zda nový motor odpovídá i změně víka na dva nýty od č. 11-7390-52
Pro zpřesnění definování "modelů" Janeček/Zbrojovka/Komunista do připravované knihy JAWA hledáme nejvyšší a nejnižší v. čísla motocyklů s autentickým znakem na nádržích Jawa/FJ, Jawa/Z, Jawa/O
U 350 ccm Ogar, Jawa/Z a Jawa/O

Pokud sem nechcete dávat celá v.č., tak aspoň bez posledního dvojčíslí, celé č. pak třeba na můj mail libor.marcik@volny.cz

Shodně jako jsem uvedl v tabulce u 500OHC, i motocykly 250/350 dostaly od 1.7.1951 nové číselné značení začínající vždy od poloviny roku č. 1 a končící za pomlčkou dvoučíslím udávajícím Modelový rok - rok následující! Tedy vždy půl roku se toto číslo neshodovalo s rokem skutečné výroby.
Bylo jistě kuriozní, když si někdo šel v říjnu roku 1951 zaregistrovat motocykl a vepsali mu tam, že bude teprve v roce 1952 vyroben...
Libor Marčík.    [Libor]   02.08.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (28) 
Zodpovězené téma  Zdravím nemohli by ste sem nekdo priložit foto aký je rozdiel medzi hlavami valca na Jawa 350 perak a Jawa 350 Kývačka ? Alebo aspon popísatrozdiely ?    [vlado]   25.10.2007 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (12) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Poloha startovacího segmentu


 Ahoj. Chtěl bych se zeptat na správnou polohu startovacího segmentu vůči ozubenému kolu pod spojkovým košem. Po rozebrání spojky jsem zjistil, že při simulaci startování se zuby vzájemně dotýkají tak zhruba 1/3 své šířky, což se mi jako laikovi zdá divné. Na ose řadičky mám navlečen váleček, který mi právě vymezuje vůli startovacího segmentu vůči tomu ozubenému kolo. Napadlo mě si pomoci nasunutím na hřídel další podložky, čímž by se následně zuby dotýkaly v celé šíři. Vše jsem nafotil, tak by to z obr. snad mohlo být patrné. Díky moc za rady.    [Karel12345] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (13) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Potřebuji další radu, primární řetěz.


 Jen nemůžu nikde vyčíst, jakou vůli má mít primární řetěz. Všude píšou "Až je vytahaný, vyměnit". Jak mám poznat, kdy je nejlepší řetěz vyměnit, kdy je to nahraně, a kdy je to ještě ok. Děkuji    [jumbok] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.04.2010 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (11) 
Nezodpovězené téma 

Perak25o plus side 560


 Ahoj jde sparovat tato sideka s perákem?Nebo je nutné předělat uchyceni?Je 25o ještě pojizdna nebo už motor nestíhá.Mate někdo zkušenosti s touto montáží.Predem dekuji za odpoved    [Jarek]  07.08.2019 
 Přidat odpověď 
Zodpovězené téma 

Sraz Péráků


 Zdravím příznivce motocyklů jawa pérák.Zajímalo by mě kolik majitelů těchto strojů by mělo zájem se zůčastnit srazu Péráků.S touto myšlenkou si dlouho pohrávám,a tak zjištuji jaký by byl zájem.Jsem ze Zlína tak mám představu že by se konal tady na Zlínsku.Letos to určitě nebude ale příští rok by se to snad mohlo podařit zorganizovat.Jawě zdar čáryfuk    [čaryfuk]   13.07.2011 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (770) 
Zodpovězené téma 

Špatní renovátoři a špatné repliky


 Zdravím Vás všechny tady a založil jsem téma pro všechny podvedené dobrotince,kteří si nechali renovovat motorku nebo si koupili nějaký díl,nechali si něco udělat,např. nachromovat a byli podvedeni a nejhorší věc,že Vám bylo něco zaměněno.Bude dobře,když budeme mít informace o těch nepoctivých.    [Zeus]   25.12.2014 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (351) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Kontaktice FJ


 Zdravím pánové.Sehnal jsem kontaktici zařazených kvaltu na FJ. Jenže je prasklý bakelitový díl.Kontakty jsou nepřerušeny vše bude fungovat jak má ale nemáte někdo zkušenosti jak to po zalepení drží popřípadě čím to nejlépe zalepit? Nebo ji rači pustit dál a shánět neporušenou?Dík moc za Vaše názory. Radek    [Radek]   27.08.2017 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (7) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Výměna řadícího a startovacího hřídele jawa 250 pérák


 Ahoj, udělám tady ze sebe trošku troubu, ale nikdy jsem to nedělal, tak se zeptám. Potřeboval bych vyměnit řadící a startovací hřídel na péráku 250. Zajímalo by mě jestli se dají vyměnit bez půlení motoru jenom z té levé strany, nebo je třeba motor rozpůlit? Jen abych věděl, co mě čeká a nemine. Díky moc za radu.    [Karel12345] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.07.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma 

Vypínací tyčka spojky.


 Četl jsem si v návodu a tam se píše, že poloautomat se málokdy demontuje. Mazání vypínací tyčky spojky probíhá tak, že se vyšroubuje seřizovací šroub poloautomatu, vyjme se kulička a vysune se pravá vypínací tyčka spojky. Do díry tyčky se dá vazelína a vše se smontuje zpět.
Otázka: Děláte to někdo takto a jestli ano, tak jakým způsobem lze vytáhnout vypínací tyčku bez demontáže poloautomatu. Ta tyčka je absolutně nepřístupná a mně nenapadá žádná rozumná metoda.    [donkomposto]   15.07.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

TANDEMOVÁ SEDAČKA SVIT. Na motorku ale nevím na jakou.


 Dobrý den
Tak uklízím garáž po tchánovi a našel jsem sedačku značka SVIT.
Tchán byl zámečník a všechno dělal bytelně na věčný časy,tak i ten držák je kus poctivího železa myslím, že i slon by se nemusel bát sednout prý říkal ,že je to na Péráka? fotky přikládám mám už kupce chtěl jsem at nabídne cenu a on se ptá no mojí představu vůbec nevím nechcu ho natáhnout ale taky bych nerad aby ze mně blba udělal on.Prosím o radu.Uřčitě se tady v tom někdo vyzná?
Při nějhorším hodím cenu nesmysl a vyhlásím dražbu.
děkuji za rady.    [trojkorunaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.07.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma 

Chromování 2019


 Ahoj, má někdo zkušenosti s chromováním v polské Wolsztyni? Případně jiná doporučení na kvalitní chrom. Děkuji.    [fikuscz]   26.03.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Vyosenie medzi primárnym kolečkom a spojkovým košom.


 Zdravím všetkých,
Skladám motor na jawa 250 perak a narazil som na nasledovný problém. Primárne kolečko nie je v ose so spojkovým kosom. Môj odhad sú také 3-4 mm čo je veľa.(Kluka je po repase) Reťaz tam síce nasadím ale myslím že dlho by nevydržala. Stretol sa s tým už niekto? Čo by mohlo byt zle ? Ako by sa to dalo vyriešiť ?    [Juraj A.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  27.06.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (12) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Řadící a startovací páka pérák 250


 Ahoj, mohl by mi někdo poradit, kde sehnat kvalitní repliku startovací a řadící páky na péráka 250? Dal jsem se po letech zase do renovace a ty co jsem kdysi někde sehnal jsou malé průměrem a nepasují mi na hřídele. A co jsem viděl originály, tak byly dost poničené, takže proto řeším repliky. Díky za rady.    [Karel12345] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.07.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Nezodpovězené téma 

Zdravím,rozeta pérák,poradí někdo z čeho je?


 Vypadá stejně jako klasická,prům.160,ale nemá otvor pro ložisko 52mm,ale menší díru s drážkou pro pero. Přitom ale má nanýtovanou zubovou spojku. Myslel jsem,že to někdo upravil pro traktor,ale ta rozeta je odlitek z jednoho kusu,jen je na ní ta zub.spojka. Rikša ale měla diferák ,tedy neměla rozetu natvrdo na osu ne? Díky Márty    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům 06.07.2019 
 Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

350 Pérák


 Ahoj,
víte někdo co to je za divné číslo motoru?
Jedná se o Péráka 350    [pepe.fortRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Klakson Pérák - složení


 Dávám do kupy péráka a zapomněl jsem si před lakem a chromem nafotit klakson. Ten vnitřek mám snad dobře, ale nevím v jakém pořadí tam pak příjde ten zbytek. A jestli tam má vůbec přijít ten hliníkový díl. Vše co k tomu mám(a mělo by to být kompletní) je na fotce.
Poradí mi někdo jak to složit, případně nafotí svůj klakson?
Díky Dan.    [DanssonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2011 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jawa 350 pérák - špatný chod jednoho válce


 Zdravím všechny nadšence.

Měl bych prosbu o radu k mému péráka 350 po celkové renovaci. Moto má najeto něco přes 1400 km. Kolem červnu 2018 dokončeno.
Tuto krásnou neděli jsem se rozhodl využít a věnovat jí projížďce. Cca po 45km jsem cítil špatný chod motocyklu, respektive pravého válce - neměl výkon. Po zastavení na vhodném místě jsem zkontroloval teplotu a vzhledem k mírné okolní teplotě samotné válce nebyly nijak přehřáté. Čeho jsem si povšiml, tak byl menší tlak vycházejících zplodin z pravého výfuku - zdál se mě nepravidelný chod/zápal (testováno dlaní před výfukem :D ).
Moto jsem nechal odpočinout a zkusil nastartovat - motor ihned chytl, tak jsem se vydal na cestu. Po rozjeti jsem cítil opět špatný tah a nepravidelný zápal na pravém válci.
Napadlo mě, že bude nejspíše problém v indukční cívce, které jsou zabudovány v bakelitové spínací skříňce. Tudíž jsem otevřel pravé víko motoru (zapalování), prohodil dráty vedoucí do spínačky a také prohodil fajky. Čekal jsem, že problém se přestěhuje na levý válec, pokud by se jednalo o problém s indukční cívkou. To se nestalo.
Po ujetí pár km jsem opět zastavil a abych zkontroloval svíčku pravého válce. Pravý válec chytil cestou jen občas a jeho samotná teplota byla nízká na udržení ruky na válci. Levý byl horky, jelikož měl správný chod.
Vyndal jsem svíčku a vyměnil za jinou - Nic se nezměnilo.
Po pár km jsem opět zastavil a zase rozdíl v teplotách - pravý teplý a levý horký. Poté jsem vyměnil ještě jednou svíčku pravého válce. Cestou domů jsem ještě několikrát udělal rošádu drátů v zapalování k indukčním svíčkám a fajek, abych vyloučil indukční cívky.
Pořád nešel pravý válec v pravidelném chodu.

Tímto bych Vás chtěl požádat o radu nebo nápad co se mohlo přihodit či poškodit. Napadá mě už jen několik možností:
1) nějak rozeštelovaný předstih za jízdy pravého válce
2) špatný kondenzátor - ale tu bych předpokládal přesunutí nepravidelného chodu na jiný válec
3) vyletění gufera na pravé straně u zapalování
4) nedostatečná komprese v pravém válci ??

Budu rád za každou radu a postupně bych je vylučoval od nejlehčích po těžší.

Děkuji    [Geroder] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.03.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (23) 
Zodpovězené téma 

Replikový tachometr na péráka


 Máte někdo zkušenost s replikou tachometru?
Píše se, že se musí do masky udělat díra na bowden trochu jinde, to by mi nevadilo.

Mám originální tachometr ale nevím jestli půjde zrepasovat, chybí mi převod, který je z boku tachometru pod tou krytkou, struna ručičky prasklá.

http://www.motoveterandily.cz/g4194.Tachometr+P%E9 r%E1k+350+KOMUNISTA+++(replika)+POZOR+++%E8t%ECte+ info.html    [jakub]   02.07.2016 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Rozeta pérák FJ


 Má někdo zkušenost s touto replikovou rozetou?

https://www.motojelinek.cz/Rozeta-44z-ZINEK-Perak-d3552.htm

Zvažuji, že bych ji koupil, ale nevím, jaká je kvalita, zpracování, přesnost, prostě zda je identická s originálem.    [Hynek]  28.05.2019 
 Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Výrobní číslo Ogar


 Za pomlčkou je nula nebo šestka? Zas když se uvádí že Ogarů 350 bylo jen 2500 kusů by to měla být nula, ne?    [pepe.fort] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (19) 
Zodpovězené téma 

Zajizdeni a poruchy


 Zdravim,
tak po dnesku mam prvnich 200 km za sebou. Prvnich 100 km pohodicka, zadne poruchy a motor ok. ALe poslednich 200 na volnobeh vynechava. Bud nema palivo nebo neco na zapalovani? Stredni a vysoke otacky jede krasne, ale nizke fakt vynechava. Treba zastavim na krizovatce a jsou tam takove kraticke mezery kdy motor nezapaluje.
Nejake navrhy? Jde o 350 na origo zapalovani. Vse vymenitelne je prakticky nove. Premyslim ze necham bezet motor zahraty a budu serizovat zapalovani za behu? Nikdy jsem to nedelal timto zpusobem. Zhazovat nadrz se mi nechce abych tam montoval ty meraky uvrate. Filc na vacce jsem mazal jeste pred cestou.

Druha zavada je ze zacala tyct nadrz u palivoveho kohoutu. Spendlikova dirka. Rychlou opravu vyresilo maznuti mamuta. Premyslim ze jen to misto zevnitr zapatlam dvouslozkou?    [tomtnt]   07.06.2015 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (80) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Perak 350 (18)- max. rychlost


 Ti co maju skusenost, aka je realna max rychost Peraka 350 (18)?
Ja mam motor 1000km po zabehu, pocitovo ide dobre, ale maximalka je cca 95, mozno 100 ak sa prikrcim na nadrz... pride mi to malo.

Chcem sa zucastnit zavodu perakov, tak potrebujem max vykon...

Inak je to standardny perak, prevod klasika 16z/47z (160mm rozeta), jedina modifikacia je VAPE 12V a karburator z kyvacky 354/04, 2924SBD-11b, hlavna tryska 95, volnobezna 50.
Pripadne, napada vas co este pozriet?

Predzapal ma este mozno rezervu, ak som to dobre zmeral stroboskopom, je cca 3mm (mam tam kolik na klukovke)

Este riesim 15z kolecko, pre lepsiu akceleraciu    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.09.2018 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (46) 
Zodpovězené téma 

Pérák 350 cena motoru


 Za kolik se dá prodat rozebranej motor originál pérák 350 - zadřená klika. Jinak kompletní - válce i písty ještě bez výbrusu, zapalování obě víka - nic není ulomeno, originál vyraženo číslo (rok 1950), kartery párové. Motor byl cca před 40 lety rozebrán a od té doby je v krabici. Možná budou chybět nějaké šroubky.    [jj]   29.04.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

revma plechy


 dneska jsem objevil dvoje revma plechy,a chtel bych si jedny namontovat na péráka,ale bohuzel vubec nevím,které z těch to dvou párů patří na péráka,tedy pokud vůbec patří na péráka?jsou rozměrově odlišné,jak je vidět z fotky,poradite mi z ceho jsou a jestli patří na péráka??    [romansixta] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2014 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (65) 
Zodpovězené téma 

Renovace karburátoru pérák.


 Ahoj, potřebuji kontakt na někoho kdo kvalitně zrenovuje karburátor na péráka popř. OHC. Všechny odkazy ve starších diskuzích jsou staré min.5 let.    [alkm]   16.06.2015 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma 

tažné PAV pérák


 zdravím, sháním tažné PAV na péráka, vím, že není originál, ale chceme delší tůru a scháním ukládací prostory, je možné, že ho někdo vyrábí, díky za rady.    [fogl]   08.08.2012 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma 

Dobíjení


 O dobíjení se toho tady napsalo už hodně, přesto zakládám nové vlákno, odpověď jsem na svou závadu nenašel. Starší pán mi před zimou sešteloval relátko u péráka, jenže nedávno zemřel, byl to machr, věřím, že to sešteloval dobře. Motorka ale stejně nedobíjí - ne tolik. Uhlíky tlačí dost na kotvu, komutátor je pěknej, když mám motorku zahřátou a bez světel, nejde do otáček, když zapnu světlo, jde do otáček pěkně, nevíte co s tím může být?    [vranis]   08.04.2013 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (20) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Číslo rámu Pérák


 Zdravím,mám stručný dotaz. Má číslo na rámu začínat typem 11-xxxxx nebo jen číslo xxxxx ? V TP je uvedeno číslo rámu: 11-xxxxx tak ať není problém na STK. A má být jen na pravé straně,anebo může být i vlevo? Díky za rady.    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (10) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Nepravidelný chod 350/18


 Od začátku se potýkám s problémem, že mi u motocyklu nepálí oba válce stejně. Už pouhým přiložením ruky na výfuk cítím, že levý válec pálí rychleji než pravý. Motor je po výbrusu, klika byla údajně dělaná (nedám ruku do ohně), namontováno Vape 12V. Karburátor 2924SBD-18b. Motocykl jede pouze ve vyšších otáčkách, v nižších nemá sílu a mám pocit, že se hltí, resp. nemá dostatek vzduchu. Dokázali byste poradit, popř. byl by někdo v okolí Havlíčkova Brodu? Motor 350/18 (1955) Předem děkuji za pomoc.    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (17) 
Zodpovězené téma 

Lameli na 250 pėráka


 Dobrý večer, kdo výrábi kvalitni ferodo lamely a meziplechy,potřeboval bych typ.Vyděl jsem nabidku u Etovaru,nemáte s nima zkušenosti.Děkuji.    [Milan]   05.03.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Podkova Jawa pérák


 Chtěl bych identifikovat tuto podkovu nikdy jsem takovou neviděl není litá je to svařenec vypadá jako originální pokud někdo identifikuje budu rad    [KANY3000 ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (7) 
Moderovaná diskuse Nezodpovězené téma 

Tachometr perak - pruzinka vracejici rucicku


 Ahoj, nevite kde se da sehnat popripade cim nahradit prizinku vracejici rucicku v tachometru perak.    [Láďa 74Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům 01.03.2019 
 Přidat odpověď 
Zodpovězené téma 

Vydolování sklíčka kontrolky.


 Provádím kamarádovi repasi skříňky stylem 1z3 vše bez problémů, akorát nevím jak vydolovat sklíčko bez jeho zničení. Mám jen jedno... Jak na to?    [Pája]   09.02.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Číslo rámu Pérák 250


 Ahoj všem, Prosím o radu. Kde bych mohl najít číslo rámu na pérákovi? hledal jsem po celém rámu a jediné co jsem našel je 4místné číslo na trojúhelniku u krčku. Předem díky, Pavel    [Pavel86Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Stredovy labyrint jawa 350


 Dobry den

Chcel by som sa opytat na skusenosti (kvalitu) s replikovym stredovy labyrintom na jawu 350 Perak. Ceny v obchodoch sa lisia aj o 500Kc. Je jeden dodavatel alebo je tych vyrobcov viac? Aka by mala byt vola na cape, aby som si ju vedel skontrolovat? Nasiel som informaciu ze spravna vola by mala byt 0,2mm.

Dakujem    [miso251]   26.04.2016 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (10) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Lisované SPZ vs. malované -Pérák


 Zdravím,ví někdo od kdy se SPZky začaly lisovat a do kdy byly malované? Může být u péráka origo spz-ka malovaná? A lisuje nějaká firma moto-spz-ky starého typu se zkosenými rohy na přání? I bez laku. Díky    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

tachometr


 Netušíte z čeho je přesně tento tachometr? Díky za pomoc.    [milon] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.05.2018 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (8) 
 Strana 1/82 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006