Zdravím všetkých milovníkov a majiteľov tohto zaujímavého stroja. U motocyklov ČZ a Jawa sú
vcelku známe odlišnosti u jednotlivých sérii a zmeny aj od jednotlivých výrobných čísiel. V
súvislosti s motocyklom Manet M 90 je veľa nejasností a preto by som Vás chcel poprosiť, či by sme
spolu nejak tento problém nedali dokopy. Snažil som sa spísať nejaké rozdiely v priebehu výroby.
Mohli by ste sa k nim vyjadriť, doplniť ich, prípadne uverejniť fotografie k jednotlivým
odlišnostiam. Ideálne by bolo, ak by ste k tomu uviedli rok výroby prípadne aj výrobné číslo stroja.
Tentokrát som sa zameral na podvozkové časti motocykla. Odlišnosti motora uverejním neskôr. Veľa
vecí bolo na tomto fóre už prediskutovaných, ale chcel by som to zosumarizovať. Fotografie by som aj
ja dával priebežne, ak by bol o túto tému záujem. Stroje zo zadným pérovanim som vynechal, lebo
zatial sa mi nepodarilo získať hodnoverné informácie o sériovo vyrobenom motocykli so zadným
pérovaním ( zápis v TP, prípadne iná váha stroja na štítku...) Prípadne mi zašlite pripomienky
alebo fotografie na mail. [Miloš.] 16.05.2009
Přidat odpověď Zobrazit téma
| | Zobrazeno 10 z celkem 126 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma |
| Díky za info, něco mě tu leží, tak uvidím co se z toho dá složit, jinak co jsem koukal na kola dvojky, tak mají asi normálně 22 zubů na obou hřídelích, ale mám tu i 21 a 23 zubové, tak nevím od kdy se dělalo. [Pavel] 03.01.2021 |
| Původně měl primární převod poměr ozubení prim. kolečko/spojkový koš 24/57, Tedy 2,375. K tomu patřilo 14z sekundární řetězové kolečko - Takže se vlastně spojkový koš a převodovka točily rychleji. Po změně je poměr 19/62, tedy 3,263. K tomu patří 18z kolečko sekundáru. Celkový převod mezi klikovkou a zadním kolem je u starého provedení (na trojku) 7,462, u nového 7,974. Takže se dá říct že staré provedení bylo "do rychla" [meela] 03.01.2021 |
| Mohl by mě někdo sdělit rozdíl v primárním převodu (spojce), zda byl nejdříve cca do pomala, či do rychla. A ještě dotak k druhému rychlostnímu stupni v převodovce, byl vždy stejný, nebo se v průběhu výroby změnil, mám nějaké kola vždy stejné a pak jedno menší a větší kolo, které by šlo asi dle chuti použít opět do pomala, či do rychla. Může někdo zodpovědět cca kdy co bylo, díky. [Pavel] 01.01.2021 |
|