MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 290196 příspěvků |6755 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 49 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Manet 90 24.11.2017 03:09  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Odlišnosti u MANETA M 90.   16.05.2009 / 115
    Sútažný manet   25.12.2013 / 104
    Pridávam perličku maneta s odpruženou zadnou vidlicou v pôvodnom stave....   17.09.2007 / 78
    Rada s dokompletováním.   15.06.2012 / 77
    GO motoru   09.09.2013 / 56
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 460      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 7 / 82      Příspěvků Příspěvků: 3815
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/31 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

kvápanie oleja


 Zdarec,
chcem vyriešiť problém presakujúceho oleja z prevodovky, okolo segmentu štartovacieho mechanizmu. Mosadz v bloku, ktorá by mala byť lapovaná na segment je evidentne vydratá.
napadá ma jedna možnosť- vyfrézovať do mosadze kruh hĺbky a širky cca 1 mm a vložiť tam gumený O krúžok...
riešil niekto obdobný problém?
dík    [Šepleta]   11.02.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tento problém jsem řešil nikoliv "O" kroužkem, ale přímo příslušným guferem, ustaveným do předem zafrézovaného sedla zevnitř víka spojky. Gufero těsní hřídel startovacího segmentu (samozřejmě v místě mimo drážkování start. páky) a je po problému. Jiná věc je ale protékání teplého převodového oleje v místě uložení hřídelky řazení do startovacého segmentu. Ano, tento problém by se pravděpodobně dal řešit "O" kroužkem velmi malého průřezu s příslušným průměrem, aby drážka pro něj v řadicí hřídelce tuto kriticky nezeslabila a tento vrub nebyl možnou příčinou prasknutí hřídelky právě v tomto místě. Toto řešení jsem odzkoušel na motoru ČZ 150 C (stejný způsob "těsnění" jak hřídelky start. segmentu i v ní hřídelky řazení), s úspěchem.    [Tonda]   12.02.2010
Odpověď  no musim to riešiť lebo to tečie vo velkom a zadrbe to celú zadnú časť maneta...    [Šepleta]   11.02.2010
Odpověď  Já bych to neřešil, pokud budeš chvilku na Manetu jezdit, přestaneš se divit odkud všude může téci olej. :-)    [Jirka]   11.02.2010
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

GO motoru


 Ahojte Manetaci
Chceme sa pustit do kompletovania motoru. No mame trosku problem a preto sem pridavam moj dotaz. Ako su riesene piestne capy na Manete? Stare su plne capy a zarazilo nas ze konce su zaklepane a niesu tam ziadne zaistovacie segerky.Ako to bolo poriesene v tomto motore? Daju sa tam pouzit piestne capy z niecoho ineho alebo sa daju kupit nove? Dakujem    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 56 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Na karburátoru toho moc nenastavíš. pro záběh horní zářez potom prostřední. trysku spíše větší než menší tedy 70 nebo 75 ( u větších výbrusů řekněme od 4. nebo 5.) Dost mi pomohly i dva fíbry místo jednoho pod šroub trysky, ale to chce vyzkoušet.    [Jirka]   01.05.2017
Odpověď  Polohu pístů poznáš podle zámků pro pístní kroužky a ve válci podle sacího a výfukového kanálu, prostě píst musí jít zámky mimo kanály.    [jena29] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.04.2017
Odpověď  Potreboval bych poradit jak spravně maji byt namontovány písty vuči sobě na kliku manet 90 ?děkuji    [kotis] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.04.2017
Odpověď  Jak má být nastavený karburátor. Velikost hlavní trysky, jehla na kterém zářezu?    [jena29] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.09.2014
Odpověď  Já mám taky problém s chytáním Maneta, je tu o tom někde buď tady ba foru nebo někde na netu hezká diskuze a vzhledem k teorii magnetismu asi na tom článku bude dost pravdy (už ale nevím kde ta diskuze přesně je) Kamarád co měl stejné potíže tam zkusil dát baterku (myslím že dvě plochy obyčejný) a hned to chytalo bez problémů. vzhledem k tomu že jsem na něm pak přestal jezdit a dal do garáže, tak už jsem to neřešil. Taky nezapomeň že motor maneta se točí opačně - proti směru hodinových ručiček když se díváš na magneto, tak aby jsi nešteloval místo předstihu "zástih"    [HonzaBk]   19.09.2014
Odpověď  A máš dost silné magneto? Pokud je motor původní, může už být slabší. pak by mohlo házet jiskru na svíčce když je vyšroubovaná, ale když ji pak našroubuješ, tak už pod tlakem nemusí fungovat a po několika otočeních se lehce nabudí a škytne to. Je to jen taková teorie s tím škytnutím, ale to že svíčka pod tlakem komprese nehází a venku ano je známý jev. Zkus toto, je na to jednoduchá zkoušečka na jiskru (zkoušečka zapalování), na netu ji někde najdeš, pokud ji nemáš. stojí cca 300kč.

A pak také jednoduše zkusit podlít svíčku, kdyby byl problém v dodávce benzínu do válce.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2014
Odpověď  Zapalování moc posunout nejde . dal jsem ho lehce do prava - aby pálilo dřív. NA rotoru mám dvě drážky - nasazuji do té, která by to měla být - ta druhá by pálila ještě mnohem později. Udělám odtrh. Když pak otáčím rotorem, kladívko se začíná otvírat (pálí) až za horní úvratí, což je samozřejmě špatně. Zkusil jsem tedy píst před hodní úvrať a rotor bez klínku nastavit tak, aby pálil před horní úvratí a zas nic, občas škytne. Už fakt nevím, co s tím :D    [Honza]   18.09.2014
Odpověď  a háže ti jiskru ve správný moment?    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě jedna    [Honza]   18.09.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  A další    [Honza]   18.09.2014
Zobrazeno 10 z celkem 56 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (56) 
Zodpovězené téma  

Páčka dekompresoru.


 Zdarec Maneťáci, měli by jste někdo zájem o repliky páčky dekompresoru ?    [Vitek]   18.06.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Měl bych zájem o páčku dekompresoru.Prosím nabídněte.Děkuji    [Luboš]   11.03.2017
Odpověď  Mám zajem o páčku dekompresoru na manet 90. Dekuji    [Vladimír]   07.01.2014
Odpověď  měl bych zajem o pačku dekompresoru na maneta jaké jine díly by jsi ještě měl prosím o info na email jirka109@email.cz    [jirka]   04.01.2014
Odpověď  Honzo, máš to na mejlu.    [Keram]   04.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jinak abych ukázal, že také nezahálím,asi 3 dny zpět jsem z laku přivezl svého maneta. Není to moc dobře vidět, později přidám další fota. Honza    [vranis]   04.01.2014
Odpověď  Napiš mi na meil, co ta všechno máš. Dík Honza    [vranis]   04.01.2014
Odpověď  Zdravím, pokud mohu nabídnout, měl bych jednu páčku doma navíc na prodej. (a ještě pár dalších součástek na Maneta).    [Keram]   03.01.2014
Odpověď  mohl bych poprosit o foto repliky s cenou děkuji    [jirka]   03.01.2014
Odpověď  Ok. Chvíli to potrvá,musím je nechat vyrobit. Jen jsem chtěl bředběžně vědět jakej bude zájem. Kdyžtak : vitkadlec@centrum.cz    [Vitek]   25.06.2012
Odpověď  Dobry den. Mal by som zaujem o pačku dekompresora ,ale som zo Slovcenska    [Jana Maslakova]   22.06.2012
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Identifikace motoru


 Pánové prosím o pomoc s identifikací tohoto motoru. Původně jsem bral jako nějaký lidový pokus např. nějaký typ SACHS motoru s válcem Manet90, ale některé linie na karterech jsou naprosto totožné jako u klasického motoru Manet90. Kartery na sobě nemají naprosto žádné čísla nebo značky. Motor zde neprezentuji jako nějaký nález "pokladu" , ale rád bych se dopátral o co se jedná....předem děkuji za Vaše komentáře.    [JirkaSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  ještě pro info: bohužel motor nemám od původního majitele, takže jsem k němu nedostal žádné info ani nějaké další díly nebo části...    [JirkaSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2017
Odpověď  Na jižní Moravě jsem několikrát zahlédl, že motory z předválečných JAW byly používány k zavlažování. Konstrukce samostatného motoru bez převodovky a zapalováním bez baterie se tomu samy nabízely. U toho pak malá láhev se směsi benzínu a oleje
zaručovala chodu jen po určitou dobu. Toť můj "postřeh" . . .    [radekb]   27.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Samozřejmě se můžu plést, ale dělalo se to z jakýchkoliv motocyklových motorů, či se i vyráběli, častější bylo předělání na vodní chlazení, ale nechávalo se i vzduchem, samozřejmě ale mohl být použitý i v něčem jiném.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  27.01.2017
Odpověď  Pánové děkuji za Vaše komentáře. Já jsem původně taky uvažoval o ořezaném klasickém motoru, ale při prvním porovnání jsem to zamítnul - neseděli mi "pouzdra" na šrouby a ty rozhodně nejsou dovařené. jen mi teď došlo že jsem porovnával jenom jeden typ karterů. zkusím o víkendu porovnat kartery ze všech ročníků maneta90 zda se neliší i umístěním šroubů (určitě se liší vnitřkem karteru, ale těmi šrouby si nejsem jistý)

jinak ten lodní motor je dobrý tip - myslel jsem si původně že to je nějaká úprava na kolo nebo na motokáru. celkově by bylo fajn kdyby se jednalo o klasického maneta - seděla by klikovka atd. celkem mě láká motor zprovoznit....

motor rozeberu, nafotím a pošlu nějaké foto..    [JirkaSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím tě a díky za zprávu, je to škoda, mohlo to být možná k užitku....., můj názor je prostý, dle mě se jedná zřejmě o pokus lodního motoru, ale třebas byl slabý motor aj....., a spodek mohl vypadat nějak takto.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  27.01.2017
Odpověď  já myslím že už jsem ho vyhodil, klikovku, válec atd. jsem uschoval, a hliníky vyměnil ve šrotě že něco jiného, protože vím kde mám uložený ty věci a ty zbytky karterů tam nemám. Už je to několik let. mám dojem že to byl pérák, nebo 353.    [HonzaBK]   27.01.2017
Odpověď  JirkaS, tam kde jsi ho našel a odkud jsi jej přivezl se neválel jakýkoliv další vyrobený díl, nástavec aj., který by se přišrouboval na stranu spojky aby jsi hned věděl nač je to takto ořezané, Pavel.    [Pavel]   27.01.2017
Odpověď  HonzaBK máte ještě ten motor z Jawy o kterém se zmiňuje, co byl také ořezaný......, případně foto, děkuji Pavel.    [Pavel]   27.01.2017
Odpověď  Taky jsem měl doma podobný motor z jawy, taky vše ořezáno. tady je to i vidět že je to pečlivě ořezáno a vybroušeno na některých dílech.    [HonzaBK]   27.01.2017
Odpověď  a není to tedy motor z maneta kde bylo absolutně všechno navíc odříznuto?    [meela]   26.01.2017
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Manet 90 ukazatel rychlosti


 Pěkný den přeji, vlastním Maneta z roku 1948 ( s doklady a vše pasuje )a na motoru mám ukazatel zařazené rychlosti, který jsem nenašel na žádné fotografii ani v knize Manet od pana Metzkera není na fotce z roku 1948 není tento ukazatel. jedině mě napadlo, že se jedná o motor z roku 1947, který měl ruční řazení a tím pádem i prodlouženou hřídel. Číslo motoru je 16649 ( sedí se štítkem i rámem ) což je rok 1948. Domnívám se, že je to použitý motor ze " starých " zásob a usazen do roku 1948. Prosím o vaše názory    [kovisRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto z originál návodu...    [JirkaS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2017
Odpověď  díky za info přátelé. Tak jsem 2 dny pátral a dopátral jsem se, že ukazatel bylo původně ruční řazení, které si majitel upravil. Nakonec jsem se odhodlal, že na svého Maneta udělám i ruční řazení ( kdykoliv mohu smontovat :-) ).
Nemáte prosím někdo nákres nebo nejlépe okotovanou ruční řadičku?

díky    [kovisRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2017
Odpověď  Pri generalce motoru bych to rozhodne zachoval jako relikt/svedectvi doby. Jestli ten motor nepotrebujes, mel bych o nej zajem.    [CIJOML]   03.01.2017
Odpověď  klasický domácí zlepšovák...zřejmě snaha o napodobení ukazatele který je běžný na motocyklech ČZ.
co se týká drážek na vývodu z pravé strany motoru, jedná se skutečně o pozůstatek zvažovaného ručního řazení které měli první Manety...nicméně tyto drážky mají všechny motory manet až někdy do roku 1949...potom drážky odstraněny a následně celý vývod zaslepen... i zde v archivu určitě najdeš foto motorů Manet se stejným drážkovaným vývodem...    [JirkaS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě jedna    [kovis] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě přidávám detailní fotku    [kovisRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Výplet kolies Manet 90


 Zdravím kolegov.Mám problém s kolesami na M 90.Kúpil som nové ráfky od Hadrávka a špice od Motoveterándíly a po napletení to nejde dotiahnuť.Špice majú 217 mm,podľa skutkového stavu by to ale chcelo dľžku cca 214 mm.Neviete niekto kde je chyba?Dík za každú radu.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  U mňa,ale hlava a blok nie je leštený,leštené sú len veká a brzdové štíty.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.12.2016
Odpověď  Joski. Kde bol leštený ten motor?    [M]   12.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  A po umytí vyzeral takto:    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nevypadal nijak,bola to krabica od banánov plná hrdzavého materiálu,rám a motor,ten bol našťastie v celku.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.12.2016
Odpověď  Je to krasavec. Nemáš fotku jak vypadal před tím?    [PS]   10.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ešte 2:    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ešte 1:    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak už je hotovo.Ďaľšia bednička šrotu sa transformovala do motocykla.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nakoniec to dobre dopadlo.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.08.2016
Odpověď  Vyplet nie vzdy pasuje, centroval som nejake kolesa s vypletom z Eshopu podla katalogu, no nakoniec som musel kupit nove, kratsie o cca 5 mm.    [Jaro]   16.06.2016
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (21) 
Zodpovězené téma  

MANET M 90 barva r.1948, páka zadní brzdy


 Ahoj Maneťáci začal jsem s renovací M 90ky r.v. 48 a potřebuji poradit:

1/ s odstínem modré barvy (kladívkové/metalízy). Bohužel jsem zakoupil stroj již s odstraněnou původní barvou a chtěl bych to dát do akrylu. Máte-li již někdo zkušenost s odstínem RAL aj. prosím podělte se.

2/ Budete někdo tak moc ochotný změřit a zaslat koty brzdové páky a tyčky k zadnímu štítu? Po marném shánění bych tyto chybějící díly vyrobil.

Předem všem díky a manetům zdar!    [Šíťa]   03.06.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 23 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  František: Odkud jste?    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2016
Odpověď  Zdravím,jestli je pro vás přijatelné Velké Meziříčí,tak automechanik specializující se na dvoutaktní motory,dělal mě jich několik a vše bez problému.Slušná domluva.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2016
Odpověď  Vážení veteránisté,přátelé.
Hledám touto cestou, nějakého nadaného mechanika,který umí opravit motor.POZOR nemám zájem, o ,,odborné" předražené služby jako výbrus na mopeda za 3000Kč.! GO motoru na mopeda za 20 000Kč -Pouze normálního člověka který si chce přividělat a ne odírat jako OSVČ.Nemrčí nad každým šroubkem.Právě jsem se od jednoho odnorníka vrátil, který poleptal motor,zničil ložiska....jako první by šel motor Manet M 90.Který je v celku ale nasypaný v bedně.Výbrus nepořebuje.Možná přelisovat kliku.    [František]   24.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  manet    [kodous]   18.05.2016
Odpověď  Cinkni na 773497306 mužu pomuct
ludva.    [ludva]   08.01.2015
Odpověď  Manet 48 budu dělat.Barva Modrá metalíza.Červené linkování.Uvážím li - otryskání,základovku,tmel,plnič,několik vrstev barvy,linky,lak a vytvrzení.To vše na dvou blatnících,nádrži ostatní není problém dělat doma.Tak doporučuji soukromníky náležitě vybavené v Boskovicích.Je to areál Zemědělského učiliště za městem směr Jevíčko v levo. Ti hoši umí fak divy.A hlavně žádná cenová křeč.    [Franta Nebojsa]   03.01.2015
Odpověď  Sakra, dost dobrý! To bude Pila :-)    [Márfi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.02.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Cerstve foto.    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2014
Odpověď  Ja som momentalne riesil farbu na 1948 a podla povodneho kuska s farbou som porovnaval rozne vzorkovniky autolakov. S nazelenalim odtienom sa mi shodovala farba v bmw vzorkovniku ale vybral som alternativu ohto odtiena s miernym nadychom modrej. Na obr.je povodny lak na lavej casti a vzorka v strede vystuhy. Ono to este mierne zmeni farbu po prelakovani cirim lakom. Rozmyslal som aj nad matnym lakom no nevedel som sa nejak rozhodnut tak som to nechal tak. Este by som mal otazku k cervenym linkam a to akeho odtiena cervenej ich robit a napr sirku na blatnikoch a nadrzi rovnake? Ake siroke?    [PatoRS]   25.01.2014
Zobrazeno 10 z celkem 23 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (23) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Je to original?


 Zdravim, před osmy lety jsem vlastnil tohoto maneta. Ted jsem sehnal nějaké díly a chtěl bych ho zrenovovat do stejné podoby jako byl ten mlj kdysi.

Myslíte že takhle mohl vyjet z linky?    [Mirek F.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak takhle nějak z fabriky vyjet mohl. Nejsem si jistý tím krytem schránky, ale spíš ano. PS.: Prodat ho byla chyba... Jestli chceš toho nového udělat stejně, tak pozor na ročník. Manet se měnil každý rok a s tím i barva... Slyšel jsem o nějaké nové publikací vydané na Slovensku, ale ještě jsem ji neviděl, možná dobrý zdroj informací... bacha na informace z internetu a jednu tabulku, která ukazuje rozdíly v provedeních, tam je spousta chyb a mnoho lidí se tím řídí...    [Jarda]   25.11.2016
Odpověď  Špatně jste mě pochopili... tohodle maneta jsem měl před 8 lety. Udělal jsem na něm motor a prodal ho. Ted jsem sehnal torzo jiného maneta kterýho chci renovovat a chtěl bych, aby vypadal jako tenhle. Jen mě zajímalo jestli se dělala tahle kombinace chrom-lak.    [Mirek F.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2016
Odpověď  Co tak letmo vidím. Jiná řadící páka, jiná startovací páka, gumy na stupačky, brzda guma. Šroub schránky na nářadí jiný. Jiný přepínač na řidítkách. Jinak se to tváří pěkně, vidím to jen na mobilu, tak detaily okouknu později. Jo a taky kohoutek by měl být tahací...    [Jarda]   24.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nerenovuj. Jezdi.
I když s tím ježděním to nebude tak snadné. Viz. můj článek http://www.motomagazin.cz/index.php?action=magazin &menu=5&pos=manet    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.11.2016
Odpověď  Nerenovuj! Vypadá fantasticky!    [Jarda]   24.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Mirek F.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [Mirek F.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Mirek F.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

Manet-rychlost


 Mám také maneta. Zrepasované zapalování nové cívky, válec+písty+kroužky po výbrusu. Je mi jasné že se motor musi zajíždět. Ale Manet nejede víc než 45km/h. Motor startuje v podstatě na první našlapnutí po nacucnutí benzínu. Manet i svítí vše funguje ale nevím jak ho donutit k rychlejší jízdě. Myslel jsem že by mohl jet cca 60km/h. Kde heldat problem? Trysku v karbiku mám 70 karburátot 2916. Děkuji    [gsxrfun]   27.04.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Snad se zadari ja si na to vzdycky vzpomenu jen se na nej podivam jak sem na nej nadaval jakej je to zmetek ze nechce tocit ani jet.    [gumidek]   07.11.2016
Odpověď  Děkuji za tip! Hned ho jdu zkusit objednat.    [gsxrfun]   07.11.2016
Odpověď  Jak procitam tema sohlasim s vami me manet taky nechtel jet vic nez 40-50 kort jak sem zaradil 3 tak se motor nechtel roztocit zkouseli sme predstich,povoleny brdy aby nahodou neprbrzdoval,pneu na tvrdo aby se nevalili,novy loziska v kolech atd a nakonec sem sahnul po retezovim kolecku a misto 18z sem sehnal 14z a bylo po problemu manet toci a jede krasne 60-65km takze vzdy neplati cim vetsi tim rychlejsi aspon u maneta mi to dalo zabrat ale funguje to!at se dari    [gumidek]   04.11.2016
Odpověď  Jak procitam tema sohlasim s vami me manet taky nechtel jet vic nez 40-50 kort jak sem zaradil 3 tak se motor nechtel roztocit zkouseli sme predstich,povoleny brdy aby nahodou neprbrzdoval,pneu na tvrdo aby se nevalili,novy loziska v kolech atd a nakonec sem sahnul po retezovim kolecku a misto 18z sem sehnal 14z a bylo po problemu manet toci a jede krasne 60-65km takze vzdy neplati cim vetsi tim rychlejsi aspon u maneta mi to dalo zabrat ale funguje to!at se dari    [gumidek]   04.11.2016
Odpověď  Občas pomuže u staršího karburátoru silnější fíbr nebo dva pod šroub trysky.Jinak kromě přestavění jehly toho moc seřídit na karburaci nejde.    [jirka]   06.05.2015
Odpověď  Děkuji za rady ještě zkusím ten karburátor. V tom co mám je tryska 70.Ale zkusím jiný karburátor. Samozřejmě že nečekám od maneta rychlosti 100km ale myslel jsem že rychlost kolem 60km by mohl drandit to by bohatě stačilo. Jezdím s Aerovkou kde mi tato rychlost vyhovuje..:) Od veteránů nečekám závratné rychlosti.    [gsxrfun]   05.05.2015
Odpověď  Jako dlouholetý majitel Manetů -mám 3,mohu říci ,že rychlost 60km /hod. by neměla být problém , a spotřeba, když napíšu hodně tak do 2 litrů na 100 km při rozumné jízdě. Samozřejmě ,závoďák to není, ale svezení je na něm příjemné . Hlavně mladí kluci, kteří jezdili na ječících pionýrech a usednou na Maneta , si myslí že Manet jede pomalu protože motor nejde do otáček ,ale je to tím ,že motor je konstruován na méně obrátek ,není u něho rychlost a výkon vyhnaný otáčkama.V době kdy se Manet vyráběl, se nikam nespěchalo, lidi ho měli proto aby se dostali 5 nebo 10 km do práce a neřešili jestli jede 50 nebo 80 km/h. Dnes jak to nejede 100 a víc km/h tak se to těm mladým nelíbí a koukněte jak to vypadá kolem silnic -samej křížek. Přeju příjemné povožení na brumlajícím Manetu .    [Marcel Ch]   04.05.2015
Odpověď  Ja se připojím, dobře seřízený Manet musí jezdit. rychlost kolem 65 není žádný problém, oproti pionýru nemusíš prakticky řadit. U závodních Manetů byly úpravy pro domácí provedení poměrně složité, větší díra do sání, karburace většinou zetka s takovým, esíčkem, aby se vešel, alespoň 5. výbrus (dostaneš obsah skoro 100 a samozřejmě vyleštěné kanály, laděný výfuk, seřízení na brzdě. Spotřeba pak ale poněkud vylezla zhruba na 7 litrů.    [Jirka]   30.04.2015
Odpověď  taky mě Manet výkonově velice zklamal, ale na příležitostné popoježdění a do sbírky je to pěkný stroj.    [Honza]   30.04.2015
Odpověď  v případě Maneta a porovnávání rychlostí bych určitě uvedl také hmotnost jezdce. Je rozdíl jestli vážíš 70 nebo 110 kilo. já jsem na Manetovi jezdil jen krátce. Repasoval jsem ho kamarádovi, ale přikláním se k názoru, že proti 50tce pionýrovi bych neměl nejmenší šanci. Motorka byla nezajetá.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.04.2015
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zodpovězené téma  

náhon tachometru


 dobrý den dík za radu sháním na maneta 90 náhon tachometru a nemohu nikde sehnat.mohl by pasovat třeba ze zetky?vůbec nevím jak vypadá originál.děkuji moc za radu.pěkný den    [josef]   02.04.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 27 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Petre chci se zeptat chci koupit nahon mam maneta rok 1950 je tento nahon na neho nikde jsem nenasel fotku vim ze je podobny s predvalecnou CZ nerad bych koupil spatnej díky
http://aukro.cz/manet-90-nahon-funkcni-i6554835476 .html    [Mirek M90]   09.10.2016
Odpověď  Doplňujem info ide o Manet r.v.1951.    [peter 56] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.07.2014
Odpověď  Dobrý deň, rozobral som nefungujúci náhon na tachometer (nie bovden). Veľké ozubené koliesko je úplne strhnuté (zrejme dôsledok zablokovaného bovdenu). Neviete poradiť, kde by sa dalo získať?. Ak ho niekto máte ponúknite. Peter.    [peter 56] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.07.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak krouzek vyroben, nahon funguje jak ma, kdyby nekdo chtel mam jich vice.    [crew224] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.12.2013
Odpověď  Zdravím všechny. Mate prosím doma někdo navíc kroužek na střed předního středu kola na náhon? Marne shanim. Nebo byl by prosím někdo ochotny kdo ho má na manetuundet okotovat? Vyrobil bych si ho.diky moc.    [Michal]   26.11.2013
Odpověď  Občas se objeví na Aukru nebo zkus burzy. Jiný než originál se nehodí.    [Jirja]   16.04.2013
Odpověď  zdravim veschny,shanim nahon na maneta ale ne bovden ale mprevadec co je na kole, da se nehkde sehnat nebo pasuje i jiny?diky moc    [Michal]   15.04.2013
Odpověď  tak jsem ho koupil na montyjawa.ale ještě se chci zeptat potřeboval bych náhon na italského mopeda a tady unás se nedá nikde koupit.má na jednej straně malej čtyřhran a na druhé velkej.z ničeho se nehodí.vyrábí někdo v čr náhony tachometrů??loni jsem našel nějakého pána na internetu co to vyrábí ale ztratil jsem kontakt a na internetu to nemůžu najít.děkuji za každou radu.    [josef]   05.05.2012
Odpověď  Kup za pár korun delší se stejnými koncovkami a zkrať.    [Jirka]   05.05.2012
Odpověď  tak motoren sk má náhon tachometru stojí 8OOkč plus pošta do čr 350kč tak to se nevyplatí    [josef]   05.05.2012
Zobrazeno 10 z celkem 27 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (27) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Vývoj válců na motocyklech Manet90


 Rád bych znal Váš názor na postupný vývoj válců na Manetech90. Jak podle Vás probíhal? Já osobně nesouhlasím s tabulkou která je uveřejněná např. na stránkách http://manet.wz.cz/odlisn osti.htm a která se opakuje na většině stránek zabývající se manety.
1, ke změnám nedocházelo přesně s přelomem roku - určitě je možné mít v jednom roce maneta s rodílným typem válce
2, podle informací které jsem různě posbíral začínal plný válec(foto1 - roky 47až49), následoval dělený válec ve 2 provedeních (foto 2 - s dělěným a následně s neděleným výfukovým kanálkem - roky 49-50) a poté se výrobce vrátil zpěz k nedělenému válci s rozšířením k výfuku (foto 3, roky 50-51)

předem díky za Vaše komentáře

jirka    [JirkaSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jirko chtěl bych se zeptat mohu tento valec kdyz koupim dat na rok 1950 s tachometrem díky ?
http://aukro.cz/manet-90-valec-pisty-ulozenka-moto techna-i6554799518.html    [Mirek M90]   09.10.2016
Odpověď  Střetl jste se někdo s válcem který má dělený sací kanál a výfukový ne? Jeden takový mám.    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.09.2016
Odpověď  A ešte taká poznámka,stretol som sa s tým viac krát-majitelia časom modernizovali,dávali"lepší"v álec,alebo aký sa podarilo zohnať,takže ťažko to presne datovať.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  31.08.2016
Odpověď  Zdravím vás maneťáci. Potřeboval bych poradit jaký typ válce patří na Maneta rok 48 č. motoru 19105. Dosavad tam mám válec s nedělenýma žebry a neděleným výf.kanálem. Tak nevím či to tak má být nebo ne. Díky.    [ČZtomi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.08.2016
Odpověď  Souhlasím, ohledně změn se taky přikláním k tomu, že se dělaly v průběhu výroby, ne ke konkrétnímu počátku roku, proto je docela dost těžké je zařadit ke konkrétnímu roku. Těch válců je víc provedení než tři a byly vyvíjeny z důvodu zlepšení chlazení, protože dva písty jsou přece jen dva písty a o to i větší tření. Na uvedených stránkách je toho víc co nesouhlasí s realitou, ale autor myslím sám napsal, že není moc zběhlý v této problematice. Navíc ta tabulka rozdílů kopíruje stejnou v časopise TipPro od p. Gomoly, sám toto číslo mám a s dost věcma tam uvedenýma nesouhlasím.    [marcal] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  všechny 3modely válců manet90    [JirkaS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 3    [JirkaS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2    [JirkaS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Zadní náboj s ozubením


 Je toto zadní náboj z Maneta? Sám nevím. Díky za názory.    [Radim]   05.09.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..a další    [Radim]   05.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další    [Radim]   05.09.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Kniha o Manetu 90


 Ahoj, věděli jste, že konečně vyšla monografie o našem oblíbeném motocyklu? Co na to říkáte?
http://www.veteran-manin.eu/p/knizne-publikac ie.html    [Tomáš]   10.08.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Náhodou jsem na ni narazil na inzerci a tak jsem si ji objendnal. Musím říct že mě mile překvapilo že kniha obsahuje i několik fotgrafií mé motorky.    [jena29] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.08.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Evidence výrobních čísel a roků výroby


 Zdravím všechny Maneťáky a vyznavače československých mopedů a motocyklů.
Někde na začátku této diskuse jsem narazil na návrh zmobilizovat majitele těchto strojů a zaevidovat výrobní čísla včetně roků výroby. Pokud to doteď nikdo neudělal, rád bych se toho zhostil. Pokud by jste byli ochotni mi informace o Vašich strojích poskytnout napište (nebo vyfoťte) výr.číslo motoru (příp. štítek), rok výroby a rád bych také uvítal fotky těchto Vašich strojů. Chtěl bych také ucelit a zdokumentovat rozdíly v provedení dle ročníků a výr. čísel jako "Miloš" který toto zde řešil před časem. Připravuju web o Manetu a dalších strojích z Považských Strojární po Babettu cca rok 1989 a rád to tam (příp. i zde) uveřejním. Budu rád i za jakékoli informace o prototypech z PS, od Maneta, přes Pařeza, Jawu 90 až po Babettu, ale i fotky Vašich strojů z PS do webové galerie (před a po renovaci a původní stavy) s uvedením dat jako výr. číslo, rok výroby, majitel, příp. jiné poznámky majitele. Předem děkuji za Vaši sdílnost a podporu.

přikládám foto svého Maneta r.v. 1949 po svém dědovi (stav před renovací), byla to vlastně motorka na která jsem poprvé seděl a učil se jezdit. To už je ale hooodně dááávno :-)

Marcal    [marcalRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.02.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 35 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  30289    [simec5] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  21199    [simec5] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  20606    [simec5] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mam jenom motory a podvozek bez identifikace, puvodni stitek chybi.    [simec5] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2016
Odpověď  bohuzel ze stroje zbyly jen noty v dedictvi tak k nim budu shanet stroj proto me zajima na co se mam zamerit na motoru ramu a tak    [CIJOML]   12.11.2014
Odpověď  Zdravím, jde o rok 1950. Jaké rozdílné díly máte na mysli. Motor, nebo komplet stroj. Mohl bych požádat o zaslání bližších foto stroje (motoru) a nějaké info k němu na můj e-mail? Díky.    [marcal]   12.11.2014
Odpověď  Zdravim pratele. Jaky je rok vyroby v.c. 35289 a jake odlisne dily mam shanet? Diky    [CIJOML]   12.11.2014
Odpověď  Motocyklikov Súľov bolo vraj postavených 6 kusov a dodnes sa dochoval vraj iba jeden / je niekde v okolí Ostravy/ a kompletná dokumentácia. Zaráža ma aleuvádzaný rok 1946, čo je pre tento motor asi nemožné. Rýchlosť sa udáva 65 km/hod.
Marcal a na kedy plánuješ tie stránky?    [M.]   04.06.2012
Odpověď  Super reportáž. Na Sulov mě už upozornil Miloš, ale moc jsem o něm nenašel až teď. Nemáte někdo jakékoli informace o tomto stroji, případně jiných vycházejících z Maneta, alespoň po motorové stránce? Jinak v evidenci (hlavně díky Vám všem co jste mi je poslali) mám už cca na 160 výrobních čísel. Z toho cca 50 mám i s fotkama. Další kousky samozřejmě uvítám. Informací je spousta, jen si najít v dnešní době čas je ucelit a dotáhnout do těch webovek :-( ať je můžu poslat dál. Milošovi se omlouvám, ale zatím nic kloudného po kupě nemám tudíž se nemám s čím podělit :-( Netušil jsem, že to dá takovou fušku. Manetům zdar......    [marcal]   30.05.2012
Odpověď  http://www.youtube.com/wa tch?v=xYY-F7lf3Do Vozítko zde zmiňované je trochu podobné vozítku v tomto videu, ale stejné to také není.    [Honza Vošalík]   30.05.2012
Zobrazeno 10 z celkem 35 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (35) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Provedení nádrže


 Ahoj všichni, dělám modrý manet z r. 1948 a podle původního provedení má tento manet celou nádrž v modré barvě (viz foto). U manetů bylo provedení s chromovaným, bílým nebo stříbrným bokem taky (co jsem alespoň viděl na netu). Bylo nějaké pravidlo určující, které manety měly nádrž s konkrétním provedením?    [radian] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.03.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je.    [kovarnik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2016
Odpověď  pošli foto...    [JirkaS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2016
Odpověď  Mám stejný, původní stav.    [kovarnikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2016
Odpověď  Já zas si nedovedu představit, že by někdo před x lety po přestříkání nádrže sháněl origo logo Maneta.    [Jirka]   01.04.2014
Odpověď  radian: podle foto těžko soudit, ale z tohoto pohledu to vidím na domácí úpravu - barva sice hodně připomíná tu původní, ale jak jsem psal - nikdy jsem neviděl původního maneta s jednobarevnou nádrží...    [JirkaS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, k probíhající diskusi posílám ještě jedno foto z druhé strany nádrže. Tam by asi mohlo být zřetelnější , jak to je s modrou na celém povrchu nádrže. Když tak číslo motoru i spodku je 16921.    [radian] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2014
Odpověď  Ja teda nevim. ale aby zub casu odrel stribrenku vsude i mezi pismeny?    [Jirka]   31.03.2014
Odpověď  Ako pise Jirka pravdepodobne sa striebrenka na bokoch presupala na modru. Nadrze boli aj v chrome no mne osobne tam skor pasuje striebrenka RAL9006. Logo sa povodne striekalo sablonou no ja som pouzil vodoobtisk a prelakoval bezfarebnym lakom v tenkych vrstvach. Kupis ich na aukre alebo priamo na stranke vodoobtisky.wz.cz    [PatoRS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2014
Odpověď  Ten červený manet určitě nemá originální barvu ani linkování. Ten tvůj ano, ale nádrž z PS nebyla nikdy jednobarevná. Boky nádrže a loga se stříkali pomocí šablon, takže se na tvé moto na některých místech "prošoupala" boční stříbrná až na modrý základ.

Podle mého názoru a info byl vývoj barev : béžová, modro/zelená, modrá, zelená, červená. První tři odstíny s červenou linkou, zelená a červená barva měla linkování zlaté. Asi bych v tvém případě zvolil původní kombinaci modré nádrže a stříbrné boky. Ale i modrý nebo béžový Manet může mít chromovou nádrž, takže bude spíš na tobě zda chceš ponechat moto dle jeho původního stavu, nebo zrenovovat do některé z jiných vyráběných verzí.

Zajímalo by mě zda máš k moto původní štítek s odpovídajícím motorem - pokud ano můžeš prosím poslat číslo motoru? Díky    [JirkaSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vypadá to jako originál a já jsem našel ve fotkách něco obdobného.    [Jirka]   30.03.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 

 Strana 1/31 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 24.11.2016)
Nezodpovězené téma 

Replika ráfku na manet 90


 Poradil by mi prosím někdo kde koupit zdařilou repliku rafku na manet 90? Děkuji    [Jiři Pavlas]   03.08.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Lanko dekompresoru


 Ahoj. Mohl by mi prosím někdo vyfotit nebo nakreslit koncovku lanka dekompresoru u páčky, ale hlavně u dekompresoru. Děkuji    [lipcaa]   31.07.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Manet 90 - složení zadního kola


 Mám prosbu, nemohl by mi někdo nafotit přesně složení zadního kola. Jde mi hlavně o ty podložky, které tam mají být a případně jejich rozměry. V příručce jsem sice našel, že tam mají být nějaké válečky, ale bez rozměrů se nehnu. Díky moc    [Martin]   04.05.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Pružina spojky Manet 90


 Zdravím, nevíte jestli se dá někde sehnat pružina spojky na maneta 90, starší typ, který má jen jednu velkou pružinu, ideálně kdyby byla trochu naddimenzovaná, nebo jestli ste si někdo nenechával vyrábět a nemáte více kusů? Díky    [Lada12]   27.04.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Manet 90 lakování nádrže


 Můžeme mi někdo poradit jak široký má být barevný pruh na nádrži. Před renovací jsem měl bohužel celého Maneta natřeného štětkou. Kdyby měl někdo foto s rozměrama tak bych byl vděčný    [Martin]   19.04.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Motor na Manet podľa výrobného čísla.


 Zdravím. Chcem sa opýtať, mám doma nepoužitý motor na Manet skúter /pravdepodobne/.Má výrobné číslo 05563. Dá sa podľa toho zistiť na aký typ motorky je? Ďakujem za odpoveď. Prípadne aká je jeho predajná cena.    [Rudolf Celba]   29.03.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Manet M90 náboj zadního kola


 Při vylisovávání ložiska jsem bohužel zničil zadní náboj kola. Nemáte někdo navíc doma buď zadní kolo nebo jen samotný náboj. Jsem před dokončením renovace a tohle mi chybí. díky moc    [Martin Klapač]   24.12.2016
   Přidat odpověď 

 Strana 1/31 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006