MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 308479 příspěvků |7625 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 26 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC 24.1.2021 08:01  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Pánové, kdo má nějaké informace o prototypu pullitra v kývačkovém rámu....   01.03.2005 / 219
    Zapalování 02. Prosím o radu jak vyřešit zapalování u 02, jestli nahra....   21.09.2008 / 187
    Smutný příběh   28.10.2013 / 187
    Replika rámu....   18.02.2010 / 184
    Repliky od motorenu   24.12.2014 / 159
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 1155      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 5 / 156      Příspěvků Příspěvků: 15316
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/77 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Náboj od kola - jaký typ motorky?


 Zdravím vás veteráni,

najdu tady někoho kdo mi poradí jaký typ motorky patří k tomuto náboji.

Předem se omlouvám že to dávám přímo do Jawy 500, ale nemohu najít způsob jak vložit fotografie obecně k motorkám. Pokud můžete i s tímto poradit budu rád

Díky, Petr.    [dentalescureRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky    [dentalescure] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2021
Odpověď  je to na Kejvačku malou, 125/175 , typ 356 nebo 450.    [Monty]   20.01.2021
Odpověď  Je to na kejvačku.    [.]   20.01.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Motor 01


 Ahoj skupino, heldm tad ymezi vámi nekoho, kdo by me pomohl složit kompletně rozbrany motor, kde se me před pul rokem jak jsem tady psal vysipalo ložisko na klice. měl bych mít vše připravene ke složení. Jsem z Prahy východ, a představa je že by na nekolikrát prijel ke mně domu a vždy po koukach neco složily, a řekl jak mam postupovat dal, co zařídit ,opravit a pak by se zase pokracovlo nejaky den.. zrejme o vikendech,ale mohu se prispusobit casove.. naklady na cestu+pohosteni+ praci samozřejme zaplatím... pomuže tu nekdo ?    [roman]   31.08.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 70 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Pro RS, dragstery jsou mnohem složitější, tak motor OHC bude sranda, rozvodový diagram Ti dám.    [jwm]   22.01.2021
Odpověď  To RS: Jen tak pro zajímavost - na jaký rozměr máš ty válce teď vybroušené a kolik váží holé písty?    [Bohumil]   22.01.2021
Odpověď  Tak po dlouhé době mám taky dobré zprávy.. 10.ledna jsem tu psal že musím řešit vybrus válcu a u toho jsem se ještě rozhodnul nechat udelat nové sedla, vodítka a ventily v hlavě.. A světe div se, po cca 12 dnech je hotový jak výbrus tak je komplet GO hlava voddítka,sedla,ventily, pružiny..zítra si vyzvednu válec a hlava by měla přijít oštou v pondělí, tak budu moci začít finálně skládat.. Jen bych potřeboval trochu pomoct. Není někde na netu jakoby manuál nebo postup pro - amatery jako jsem já, kde by se přesně zjednosušeně popisovalo jak nastavit časování a zapalování? s tím si zatím nevím rady..    [RSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2021
Odpověď  Putna dělá dobrou práci. Ta dynama, která se v nerepasovaném stavu dožila dnešních dnů už nevyhoří..    [ED250]   19.01.2021
Odpověď  To cafe racer: Radek Putna z Trboušan - radek.putna@seznam.cz    [Bohumil]   19.01.2021
Odpověď  Tak zustanu teda jeste u dynama,ale potrebuju vyresit rotor,mate nekdo tip kde dokazou previnout rotor a vymenit komutator?Zajimave je,ze se ten vyrobek jmenuje Vape,kdyz to firma Vape vlastne nevyrabi a asi ani nema moznost ovlivnit kvalitu celku jako takoveho.    [cafe racer]   18.01.2021
Odpověď  Ede díky, tak jsme minimálně dva co mají problém se zástavbovou šířkou Vape. Za mne jedině staré poctivé na Moravě repasované dynamo.    [jwm]   18.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Regulace tam je. Mapa regulace předstihu v závislosti na otáčkách je nahraná v řídící jednotce kompletu. Je to ta černa plastová krabička.    [ED250]   17.01.2021
Odpověď  Mě osobně by zajímalo jak je řešená regulace předstihu? Nebo je to jako na dvoutaktech řešeno jen základním předstihem?    [Jiří]   17.01.2021
Odpověď  Asi upravovali tělo převodovky kvůli jiným ozubeným kolům, nebo kvůli použití originálního chromovaného krytu...    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.01.2021
Zobrazeno 10 z celkem 70 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (70) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Válcová slitina


 dobrý den, jaký druh kovu se používá pro ploutve válců?    [alexgg] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  slévárenský hliník,pravděpodobně AlSi10    [Monty]   20.01.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

přední tlumiče


 Ahoj.Poradí mi někdo z Vás kde koupit kvalitní repliky předních tlumičů?    [jawař]   25.08.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 74 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Stihi nazdar.dík za info,mail na mňa je Andrej.zradula@gmail.com    [Andrej]   18.01.2021
Odpověď  Andrej: ďakujem za reakciu. Kúpil som vidlu z motorenu a musel som nakoniec vyrobiť a prerobiť cca 80% dielov nanovo!! Mal som v rukách aj vidlicu od p. Daníška;ak chceš viac info daj maila,napíšem...    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.01.2021
Odpověď  Milane dej tam zakrytá ložiska a filc nemusíš řešit.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takto vypadaly když se prodávaly v Mototechně. Dnes se tam dává jen filc a stačí to.    [J]   14.01.2021
Odpověď  Ne Franto, určitě z toho Hondu dělat nechci :-) Bohatě stačí těsnění ala kejvačka, kroužek, filc, miska ... ale rozměrově tam ta miska z j¨kejvačky nejde. Kroužek si udělám, misku ne. Nemám formu na lis :-(    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2021
Odpověď  Pokud nehodláš jezdit desetisícekilomtrú tak tam vyraz a vystřihni filcový kroužek nebo použij zakrytý ložiska:))
Neděl z toho různýma vylepšeníma Hondu.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2021
Odpověď  Myslel jsem si, že by to mohlo být něco takového, jako je třeba v kejvačce. Takové těsnění doma mám, ale rozměrově to vůbec nepasuje, ložisko kejvačky má větší rozměr. Musí se to tedy vyrobit, nebo by se to dalo někde prosím koupit???    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2021
Odpověď  6 je ocelová miska a 7 je filcové těsnění.    [fikuscz]   14.01.2021
Odpověď  Jestli se nepletu,tak tam býval pouze plstěný kroužek.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě fotka toho čepu ...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2021
Zobrazeno 10 z celkem 74 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (74) 
Zodpovězené téma  

řetězové kolo spojkového koše Jawa 500OHC / typ 02, r. 56


 Dovoluji si laskavě požádat o odpověď hlavně (MILANA OHC),budu rád když i ostatní půllitráři pomohou.Stavím si nový motor na typ 02 a chybí mi spojkový koš. Rozhodl jsem se ho nechat vyrobit, ale potřebuji znát:
1.dle tehdejších norem materiál a následnou tepelnou úpravu( hloubku cementace a kalení.)
2.jelikož nemám vzorek tak počet zubů

Děkuji a P.S. pro Milana, zda pozvání na návštěvu stále platí. Jawa0102    [Jawa0102]   24.06.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 30 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  A garáž je skvělý únikový místo :-))    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.01.2021
Odpověď  Chlap který nemá koníčka, je prostě divnej:-))    [jwm]   13.01.2021
Odpověď  At se to povede, nakonec nejvetší zábava je se v pulitru hrabat. Kdo zná, ví.    [MT]   12.01.2021
Odpověď  Ahoj Oldo, díky za radu, udělám to tak. Já mám dva koše, u jednoho jsou na misce takové zarážky aby pojistný kroužek nevyskočil, tady tu ségrovku zbrousím. U druhého koše je miska nahoře rovná, bez zarážek, tam bych asi nechal normální ségrovku. Segrovky jsem už včera koupil a jdu na to :-)    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.01.2021
Odpověď  Milane z Plzně,vezmi normální segerku správného průměru a rozbruškou s lamelovým kotoučkem si ji obruš za stáleho chlazení vodou do správného tvaru "hranatého kroužku".Dělám to tak roky, nesmíš ale materiál vyžíhat, stále musíš namáčet do vody.    [jwm]   12.01.2021
Odpověď  vždycky si člověk musí nějak pomoct a poradit, normální uprava u takových strojů na problém :)    [Ivo]   11.01.2021
Odpověď  Navařený jsi ho tam měl možná právě proto, že předtím někomu vyskakoval a rozpadala se mu rohatka, tak ho ve správné poloze přibodoval. Metoda "dáme bodík" funguje :)    [longr]   11.01.2021
Odpověď  Na "replikových" nových koších na 634 jsou také segrovky. Na jeden koš jsem segrovku také dal, funguje tam a ničemu nevadí. Zápich samozřejmě musí být v pořádku, jinak to bude vyskakovat.    [longr]   11.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, chtěl bych se prosím zeptat ... sundal jsem spojkový koš, rozebral ho a budu dávat nové dvojité řetězové kolo. Na zadní straně u rohatky je miska nad pružinou zajištěna pružným kroužkem. Já ho měl navařenej k té misce, nevím proč to někdo tak udělal, ale při odbroušení praskl - viz foto. Mluvil jsem s dvěma firmama na pružiny, ale žádná ho neudělá ze hranatého drátu, jen z kulatého. Co kdybych tam dal klasickou ségrovku??? Mohlo by to udělat nějaký problém?    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2021
Odpověď  Dělá radost Karle, fakt ... a jezdí čím dál líp, jak ji dávám postupně do pořádku, a já se díky ní strašně moc naučil, baví mi to :-))    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2021
Zobrazeno 10 z celkem 30 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (30) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Želva na Jawu 500 OHC


 Dobry vecer , neviete prosim Vas niekto cenu ?    [Igor53Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ta hadice není z 500ohc.Startovací hřídel s pákou je tak ochemlaná,že je na hranici použitelnosti(šrot).Ta želva z čerpadlem)pokud je funkční a trubkou cca 5000kč.Já bych díly v takovém stavu nekoupil.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Dá se v této době sehnat ještě úplně nový, původní díl do motoru Jawa 500 OHC?


 Pochlubte se, co se Vám povedlo:-)))    [jwm]   04.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 111 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Oni jsou na STK pěkné trubky včetně těch kteří podobné nesmysly nařizují. Museli jsme u H-d z 5o tých let jet do H-D autorizáku , aby nám vystavili potvrzení, že H-D nemá štítek na rámu jako JAWA. VIN vyražený na rámu nepovažovali za dostatečný, protože nechápali , jak je možné, že když u nás tehdy nikdo ani netušil, co to VIN je, tak H-D už jej mělo..Jen u nás armáda byrokratů pořád něco řeší, jinde je často jen barva a název..    [kriz]   28.12.2020
Odpověď  Ja jsem jenom chtěl naznačit že podle fotky budou posuzovat čisla ramu ,až od te posledni co se narazilo co maji aktualně na technicky , ten tvuj připad je asi něco jineho    [josef pacal]   10.12.2020
Odpověď  Jasně Pepo, oni poznají rozdíly na fotkách a kontrolujou to i na dopravce, zažil jsem to. Bez problémů by to bylo jen u papírů, které byly na technické dřív, když začalo focení. Teď z jinýho soudku ... já mám ve velkém TP uveden špatný typ motoru, v kolonce je chybně celé číslo motoru a tedy nejdou motory měnit. Řeším to přes pana Krafta, změní mi to, ale poznal jsem celou historii motorky, protože na dopravce mi našli kdy a kde se stala chyba, mají fotodokumentaci celé historie. A stejně tu chybu udělala dopravka v Klatovech, to uznávají, ale vyřešit si to musím sám :-(    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2020
Odpověď  Milane takhle přesně jsem uvažoval i ja měl jsem obavy o foto z technicke, protože papiry jsem koupil z měsic starou technickou,tak jsem chtěl vyměnu ramu z motorky kterou jsem měl 20 let doma a to mě dohnalo na znovu obnoveni čisla ramu i když jsem měl povoleni od p. Kravta z jawy a jinač je to asi jak piše Franta    [josef pacal]   10.12.2020
Odpověď  vice je zde:
Stanovisko k číslu VIN a číslu karosérie při výměnách a jednotlivých přestavbách vozidel (§ 31, odst. 4 vyhlášky MD č. 341/2002 Sb.)
V praxi to znamená, že při výměně karosérie (výrobce ve smyslu zákona č. 56/2001 Sb. prohlásil karosérii za náhradní díl, tj. za záměnnou) se nemění číslo VIN v technickém průkazu, ale vyměněná karosérie se označí číslem VIN, které je uvedeno v technickém průkazu vozidla, u kterého výměna probíhá.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2020
Odpověď  Ahoj, to znovu obnovení VINU je tedy něco jako uvedení vyřazeného vozidla do provozu?? Trochu se v tom ztrácím. Já si představoval, že podle nějak získaných platných papírů narazím na svůj rám číslo z těch papírů a je hotovo. V podstatě nekupuju papíry, ale "celou motorku", která je přihlášená, je normálně v provozu. A tento postup by mohla zhatit fotografická dokumentace z technických kontrol, kdy by existovala fotka motorky, jejíž papíry kupuju. Pokud neexistuje, nic by nemělo hrozit.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2020
Odpověď  Číslo rámu není VIN, VIN je specifický kód. Číslo rámu se používá jako identifikátor starších vozidel, kde se ještě metoda identifikace VIN nepoužívala. Pro veterány právě často bývá individuální přístup ražby, ale stojí to víc. Pokud jde o výměnu "zábradlí", je nejsnáze provést šetrné odstranění původní ražby a provést ražbu novou. Problém takového postupu může být v tom, že se někde může pohybovat zábradlí stejného typu se stejným číslem, které by třeba někdo mohl chtít použít jako ND a to by mohlo vést k problémům.    [longr]   10.12.2020
Odpověď  Číslo rámu je Vin a ten by měl být neměnitelný. Každá evidence k tomu přistupuje údajně jinak jsme v ČR.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.12.2020
Odpověď  Ještě jsem zapoměl řict že foto z předchozi technicke nema vliv protože jsem vlastně menil ram stim ,že jsi musim narazit čislo dle TP zamozřejmě s potvrzenim od toho kdo to muže dělat    [josef pacal]   09.12.2020
Odpověď  Ještě jsem zapoměl řict že foto z předchozi technicke nema vliv protože jsem vlastně menil ram stim ,že jsi musim narazit čislo dle TP zamozřejmě s potvrzenim od toho kdo to muže dělat    [josef pacal]   09.12.2020
Zobrazeno 10 z celkem 111 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (111) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

hmotnost pístu


 Zdravím všechny na foru,neví prosím někdo hmotnost samotného originálního fabrického pístu pro základní vrtání 65mm?    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.12.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ahoj Milane, děkuju za kontakt, s panem Holátkem jsem mluvil, je velice ochotný a příjemný, ale čas na obrobení pístů má až v druhé polovině příštího roku. Pístní sadu na první výbrus má ale na skladě pan Padalík, už je na cestě a svoje odlitky si nechám udělat u pana Holátka později, teď mi tlačí čas.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.12.2020
Odpověď  Zkus se domluvit s panem Holátkem - https://brusirna-holatko.cz/ Dělají to již roky a osobně neznám špatnou referenci. Navíc pan Holátko je velmi vstřícný. Jinak se tady na fóru "pohyboval" odkaz, kde byly nějaké výkresy a byl tam i výkres pístu s rozměry až do 4. výbrusu.    [Milan(OHC)]   15.12.2020
Odpověď  Zdravím , bohužel tě zklamu , dělal mi to kamarád v rámci pomoci s celkovou renovací mého motoru,je již ve vyšším věku takže zakázky mimo okruh přátel již nedělá.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2020
Odpověď  Ahoj Lufo, kde tě prosím tě obráběli písty?? Mám odlitky RIAL 656 a nemůžu sehnat informaci o někom, kdo by ty písty obrobil. Sice v Domažlicích jedna firma je, ale ta byla tady na fóru tak zdrbaná, že si netroufnu to tam dát.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2020
Odpověď  zatím mám jen převložkované válce a po novém roce jdou na výbrus a odlitky pístů ještě neobrobené.jakmile bude hotovo rád poreferuju.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2016
Odpověď  Lufo.a jake vrtani maji ? Pro info je napis aj vahu,ked se da dik    [Vinkovic] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.12.2016
Odpověď  podařilo se mi sehnat odlitky od almetu 656 takže snad to dopadne dobře    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2016
Odpověď  Docela problem je ked mas 4 vybrus 66mm mam tu sadu puvodni je 59 cep 188 pist 4 vybrus ma odhleceny cep sice 49 g ale pist 218g presne o 20 g mene ,na kazdy pist,nezbylo nic jine nez stocit pisty oskoro centimetr... Bohuzel. A to este puvodni mneli 2 mm krouzky tyhle nove maji 2,5 takze este tezsi...    [Vinkovic] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.12.2016
Odpověď  188 g presne a cep 59g    [Vinkovic]   28.12.2016
Odpověď  pokud nemas puvodni odlitky se znackou Rial,tak je dost obtizne se s dnesnimi odlitky dostat na tuto vahu    [Zeus]   28.12.2016
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Oprava uchycení unašeče na bubnu


 Zdravím vespolek, mám jenom takový malý dotázek a to jakým způsobem nejlépe opravit unašeč na bubnu. Mám trošičku strach to vařit aby se celý buben nějak nezdeformoval. Dále co doporučujete vložkovat díry a nebo radši dát nýt o větším průměru. Díky moc    [castentroy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.08.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Bývá to většinou tak vyčvachtané, že to vyjde na díru 10mm - chlapi, kteří ti to budou dělat budou mít určitě výstružník 10H7 no a vložka by měla mít tak 0,03mm do plusu a můžeš to tam klidně nalisovat i za studena. Viděl jsem to i dělané na závit M10x1 a zajištěné Loctite 270(vysoká pevnost).Díra ve vložce by pak měla mít 6H7,aby se tam musel nýt lehce nalisovat - musí to být bez vůle.    [Bohumil]   11.12.2020
Odpověď  Zdravim mam taky tento problem,tak se ptam jaky pruměr vyvrtat do bubnu na pouzdra a pouzdra s jakym přesahem,na freze mě to udelaji ale musim si zadat rozměry.Da se pak buben ohrat na zalisovani pouzder ,nezkrouti se?Unašeč je stejny jako u kyvačky?nebo monty ještě maš ?Diky za rady    [milda]   11.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.08.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.08.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.08.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Asi tri roky dozadu som rovnaký problém riešil aj ja. Otvory pre nity v bubne som mal úplne na kašu,neostávalo iné,ako ich vyvložkovať. Kamoš mi v cnc fréze urobil nové otvory,do ktorých som osadil nerezové vložky.    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.08.2020
Odpověď  PROTAHOVANÝ tam má být.......    [monty]   10.08.2020
Odpověď  unašeče mám v regálu nový, vyrobený podle výkresu, materiál 12050. a drážkování potajovaný origo továrním trnem. Díry převrtat, vyvložkovat- to je jediný řešení.    [Monty]   10.08.2020
Odpověď  Před lety jsem otvory převrtal, dostružil na přesný pr. 8mm pro nýt a snýtoval. Drží.    [ED250]   10.08.2020
Odpověď  A nemáte někdo tip na někoho kdo vyrábí unašeče na velké bubny.D    [castentroy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.08.2020
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Výměna lízátek na vahadlech.


 Dobrý den vespolek. Pustil jsem se do sestavení vahadlovky, dal jsem nová ložiska a nechal si udělat nové osičky vahadel včetně přestružení bronzových futer. Protože lízátka měly několik rádiusů, byly opotřebované, vyměňuju je také. U třech vahadel to šlo bez problémů, u čtvrtého je mezera mezi bokem lízátka a tělem vahadla, ta plocha s dírkou na vahadle je větší než lízátko, takže se lízátko může pootáčet na čepu. Mezera je cca 0,8mm. Napadlo mi udělat malý svar na hraně vahadla a přesně odfrézovat plochu podle nového lízátka. Má s tím prosím někdo zkušenost? Jde mi o to, jestli při svařování na vahadle se nějak nezmění vlastnosti, ale předpokládám, že materiál vahadla je běžný kov. A ještě jeden dotaz. Původní lízátka měla na konci dříku u plochy lízátka znatelný rádius, nová lízátka od pana Zuziče ho mají nepatrný, neznatelný. Není to na úkor kvality, pevnosti??? Díky ...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 24 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Stavitelný výstružník má díky nalému počtu břitů tendenci odskakovat a dělat v otvoru hranky. Mám takovou zkušenost, že je dobré ho nastavovat postupně po velmi malých krůčcích a opreci opakovat až se dostanu na kýžený průměr.    [ED250]   11.12.2020
Odpověď  Ahoj, já vím, že je to hodně atypická situace. Oddechnu si, až to bude hotové a klapne to. Spoléhám na odborníky ze Škodovky, nějaký postup vymysleli, mají připravený stavitelný výstružník nastavený speciálním kalibrem na 12,09 mm. A kdyby se prý něco při zahájení prací nelíbilo, nechají nabrousit strojní výstružník na přesný rozměr a udělají to s ním.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2020
Odpověď  No, stejně mi přijde škoda to stružit jen proto, že se panu Šátkovi nechtělo udělat nová futra vahadel podle potřeby čepů. Já sice nejsem strojař, ale pokud 12,06 tam šly celkem suvně, tak bych udělal čepy 12,08 - 12,09 (třeba i metodou natvrdochromování starých) a k tomu nová futra do vahadel. Tím bych se vyhnul shánění výstružníku a drbačky se stružením takové díry, jako je ve vahadlovce, kde se dá při troše nešetrnosti víc pokazit než opravit. Práci s výstružníkem u podobných věcí nemám rád a pokud to jde, rád se tomu vyhnu. Něco jiného je přestružit bronzové futro a něco jiného zas stružit členité a dlouhé uložení čepu v hliníku.
S opravami OHC nemám takové zkušenosti jako chlapi, co už se tím nějaký ten pátek zabývají, ale tohle je můj názor. Možná jej kluci potvrdí, možná vyvrátí.    [longr]   10.12.2020
Odpověď  Ahoj, takže původní osičky měly průměr 12,06 a jdou do vahadlovky zastrčit za studena poměrně snadno. A protože vahadlovka je jinak ve velmi dobrém stavu, co se týká závitů, povrchu, otvorů pro ložiska atd, tak se ta starost s přestružením pro nové osičky vahadel v podstatě vyplatí, i když rozměr osiček bude nestandardní. A kdybych to ještě někdy opravoval (ale to nepředpokládám), tak osičku zůstanou stejného rozměru a udělají se nová pouzdra do vahadel.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.12.2020
Odpověď  No, ona to není až tak jeho chyba. Já si musím doma změřit původní osičky, teď z hlavy to nevím, jaký měly průměr, ale vrátil mi je s nově udělanými. Mám je někde v krabici pod ponkem. Ty vahadla jsem mu vezl do Peček někdy v březnu, dostal jsem je v půlce listopadu zpět, tak si to moc nepamatuju. Ale vím, že osičky o průměru 12,04 (mám dvě sady vahadel) mi do vahadlovky jdou volně a když jsem nasadil vahadlo s pružinou a vahadlem jsem hýbal, točila se osička v uložení. Já to dnes změřím, ať je jasno a někomu nekřivdíme.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.12.2020
Odpověď  To bych tedy od výrobce - p. Šátka, nečekal. Vždyť co je na tom, vyrobit bronzová pouzdra? Rozhodně je to snazší a strojařsky správnější, než o tolik stružit vahadlovku. Ovšem pro něj je snazší udělat atypický čep a přestružit vahadla, když ta horší a navíc nesmyslná práce se stružením vahadlovky zbyde na tebe. Tohle bych mu omlátil o hlavu.    [longr]   08.12.2020
Odpověď  No Milane, to se stalo tak, že mi pan Šátek takové osičky vyrobil. Nechtěl dělat nová bronzová pouzdra do vahadel (stará měla velkou vůli), proto je přestružil a na to vyrobil nové osičky. Stalo se ... já o tom předtím moc nevěděl, příště už budu vědět, co chtít. Ale vyřeším to tak, že brácha mi ve Škodovce sežene stavitelný výstružník, udělá kalený kroužek 12,09 (dvě stovky přesah by měl stačit) a na ten se výstružník nakalibruje a možná mi i tu vahadlovku v té škodovce udělá - tak mi to popsal, dělá v nástrojárně, asi to tam znají. Víš, já nejsem strojař, jsem elektrikář. A jak říkám, pro mě to jsou zaplacené zkušenosti :-(    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.12.2020
Odpověď  Nerozumím tomu, proč si tak komplikuješ život - proč těch 12,11mm??!!. To si budeš nechávat speciálně brousit výstružník nebo jakou máš představu úpravy toho otvoru ve vahadlovce? V originálu má čep vahadla max. 12,036mm a pokud byl ve skříni volný, tak se opravné čepy brousily na 12,05 - 12,06mm a vždy to stačilo. Pak se ani nemuselo v podstatě nic dělat s pouzdrama ve vahadlech, jen se lehce přestružily - originál díra v pouzdru je 12,050 - 12,077mm.    [Milan(OHC)]   08.12.2020
Odpověď  Tak EDE, měls pravdu ... bez přípravku to nejde, slíbil jsem, že dám zprávu. Nakonec jsem si udělal pomocnou hřídel o průměru 11,5 mm a na ní vše napřed navlékl. Jenže jsem to stejně nedodělal, protože jsem nedomyslel, že budu muset vystružit díry pro osičky. Pan Šátek mi udělal nové 12,11 mm v průměru a ty tam nedám. Tak jsem to vyndal a objednal si výstružník. Některý zkušenosti jsou holt zaplacený ...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2020
Odpověď  Podám zprávu, jak to šlo ... Víš, kvůli tření si myslím, že je snažší dávat ty osičky po jedné. A ten kónus bych pak od té druhé nevyndal. Ale dělám to poprvé, možná to mám špatně vymyšlené. Ono to hlavní je v tom, že já si sám nic na soustruhu nevytočím, tak dělám většinou s přípravkama, co udělám na ponku a ve svěráku.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2020
Zobrazeno 10 z celkem 24 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (24) 
Zodpovězené téma  

Ventilky do želvy.


 Vzhledem k neustálým telefonům a otázkám, zda nemám na prodej ventilky do želvy, jsem se rozhodl pro výrobu, protože zásoby došly a slovenské ventilky dle Vašich zpětných vazeb nefungují.Nechci předbíhat ale snad budou na jaře.Hlavní je podělit kamarády a když něco zbyde navíc, mohu poskytnout.    [jwm]   16.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 39 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Milane z Plzně, napiš mi na jawamuzeum uzenáč seznam.cz.    [jwm]   23.11.2020
Odpověď  Děkuju moc ... mohu se Ti revanšovat startovací pružinou. Mám ji prasklou a ve škodovácké pérovně mi ji udělají, tedy udělají jich deset, aby jim to vůbec stálo za to. V prosinci budou, máš ji u mě. Snad je udělají dobře ...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2020
Odpověď  Milane vzhledem k Tvém zápalu Ti jedno pouzdro věnuji.    [jwm]   23.11.2020
Odpověď  Ahoj jwm, díky ... podložku už mám, hřídel taky, "O" kroužek odměřím. Troufale se zeptám ... nebylo by na prodej to litinový pouzdro do víka?? Nebo dvě?? Já mám ve víku pouzdro dost vykloktané a ta drážka na kroužek je téměř neznatelná. Jen se ptám ....    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2020
Odpověď  Je to jednoduché ó-kroužek navlékneš na osazení pouzdra ve víku a musí jej přesahovat, aby ocelová podložka na hřídeli neseděla na čelu pouzdra ale na ó-kroužku.    [jwm]   23.11.2020
Odpověď  Ahoj Romane z hlavy to nevím ale klidně se stav, mám toho dost, včetně podložky i originálních litinový pouzder do víka. Mohu to večer změřit.    [jwm]   23.11.2020
Odpověď  Ahoj jwm, a prozradíš mi prosím, jaký kroužek dáváš mezi podložku na startovací hřídeli a levé víko?? A jaké na řadící hřídel? Já mám vnitřek startovací hřídele hodně "potrhán", i když je nová od Hadrávka. A mám kroužek 12x1, pak 12x1,2 a nebo 11,1x1,6. Ten první kopíruje průměr řadící hřídele, ty druhé dva jsou s přesahem. Asi je to na vyzkoušení ...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2020
Odpověď  Ale u OHC je originální pouze ó-kroužek ve víku,v osazení u litinového pouzdra, který je stlačován podložkou na start hřídeli kterou tlačí do víka pružina, která je nasunuta na řadící hřídeli.Kroužek na start hřídel do zápichu používám také, zrovna tak jako kroužky na řadící hřídeli ale musí se dát správný průměr , jinak hřídel vázne ale vše funguje a ani kapka oleje.    [jwm]   20.11.2020
Odpověď  Ahoj a děkuju za vysvětlení.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2020
Odpověď  Tu podložku s dvěma kroužky u axiálního těsnění hřídele jsem použil a tady popsal já. Dělal jsem to pro to, protože mám originální nepoškozenou hřídel bez drážky pro těsnící kroužek. Pokud tam už drážku máš, použij klasický O kroužek příslušného rozměru. To profilové těsnění co uvádíte dole je použito jako dědictví z kývaček, kde je kvůli startování a řazení jednou pákou potřeba axiální posun hřídele. Klasický O kroužek se díky profilu roluje do strany a hřídelí jde ztuha posunovat. U OHC se ale hřídelí neposunuje a tak použij klasický O kroužek. Ten totiž těsní o mnoho lépe než ten profilovaný..    [ED250]   18.11.2020
Zobrazeno 10 z celkem 39 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (39) 
Zodpovězené téma  

Výbrus válců a go kliky


 Dobrý den, chtěl bych poradit,kde je nejlepší nechat udělat výbrus a generálku kliky. Nejde mi o finance, ale o kvalitu provedené práce. Děkuji    [Jirka]   19.02.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj Adame, chtěl bych se tě prosím zeptat na MOTO Votice. Potřebuji výbrus a novou pístní sadu a ty jsi si to u nich nechal udělat. Jaký píst ti dali?? Co se týká váhy, kroužků a tak. Já to mám do AHRY dost daleko, dostupnější jsou Votice, ale AHRU tady všichni chválí, o Voticích jsi psal jen ty. Díky ...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2020
Odpověď  Dobře to dělají v MOTO VOTICE. Dobrá cena a kvalita.
K válci dodají i pístní sadu byl jsem s nimi spokojen doporučuji.    [Adam]   22.02.2020
Odpověď  Děkuji    [Jirka]   21.02.2020
Odpověď  Obojí AHRA Hradec Králové.    [Bohumil]   19.02.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  ZDRAVÍM? MĚL,BYCH PROSBU MOHL ,BY NĚKDO Z VÁS POSLAT FOTKU POPŘ.PŘEDBĚŽNĚ MÍRY NA DRŽÁK PÉRA HLAVNÍHO STOJANU A JAK ,TAM DRŽÍ ZÁCHYT HLAVNÍHO STOJANU,MÁM TAM NAVAŘENOU VÝSTUHU RÁMU A NEVÍM ,KAM TO MÁM CHYTIT.DNESKA NA BURZE V BRNĚ ,BYLA PĚTISTOVKA A JÁ SI ZAPOMĚL FOTOAPARÁT.DÍK PILNÍK.    [PILNÍK]   22.03.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 86 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ahoj "P", díky za nabídku, rád se u tebe zastavím. Sice jsem objednal to ložisko u fikuscz, ale náhradních dílů není nikdy dost a já mám motory dva. V jednom mi to ložisko úplně chybí, ten mám rozebranej na ponku, druhý mám v motorce, ale neznám stav, jak uvnitř vypadá. Na něj přijde řada následně. Když tak prosím o kontakt, můj mail je Polaris123@seznam.cz a jsem ze Šťáhlav.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2020
Odpověď  Mám ještě toto "ložisko pro hřídel řazení" poslední na prodej. Když tak napiš na fikuscz@seznam.cz    [fikuscz]   28.10.2020
Odpověď  Pro Milana, možná mě to hliníkové uložení leží v bedně dvakrát, lhal bych, skoro všecho navíc jsem se zbavil a již si nepamatuji jistě co vše ještě je a není, ale jsem z Plzně, tak by se šlo pak stavit.    [P.]   27.10.2020
Odpověď  Ahoj všem, na tomto vláknu se řešila ta hliníková součástka - ložisko pro hřídel řazení, položka 6 na str 18 katalogu. Já ji v motoru, který teď nějak dávám dohromady, také nemám. Neměl by prosím někdo výkres, jak vypadá??? Nebo někdo nějakou na prodej?? A ještě ... je to nazvané jako ložisko, jak přesný musí být otvor na řadící hřídel?    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.10.2020
Odpověď  OK, my dorazíme v pátek večer. Ráno se uvidíme. Snad zas nebude pršet..    [ED250]   27.05.2010
Odpověď  Pilníku, ty tvoje perníčky jsou stejně nejlepší ;-)škoda jen, že se srazu opět nezúčastním...    [500ohc]   26.05.2010
Odpověď  Krása střídá nádheru ,hlavně ,jestli sis neodrbal svého půllitříčka o závěs?Ted se jenom, budou ,hrnout nabídky o závěsy,to bude vývar,cha,cha.Já ,bych chtěl s ním jezdit dál a do páviku se toho vejde ,tak mám z toho radost ,že jsem sehnal ,tak šikovnýho šikulku a ještě za ty prachy,nekupto!!! To si bude mastikule mlaskat s pávíčkem. Dík a asi v sobotu ráno dorazím na sraz do Rovenska na sraz půllitrů ,co pořádá Jindra .V pátek to nebudu hrotit ,dělám do večera a v sobotu na pohodu s krásným počasím přijedu z Pardubek s krosnou na zádech plnou perníků. .    [Pilník.]   26.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pilníku hotovo. Heftoval jsem to přímo na motorce, tak by to mělo sedět. :o)O víkendu ti ho přivezu.    [ED250]   26.05.2010
Odpověď  Já mám měněný motor i rám. Vše zaznamenáno v TP. Motor měnili po roce užívíní a rám po dvou letech. Přapsaná čísla na rámu i motoru sedí a jsou originál.    [ED250]   04.12.2009
Odpověď  Takhle mám třipade kyvku s dokumentací (bez knihy jízd, ale s fakturou apod.). Motor byl taky naprosto origo, jen zvonily čepy a chtělo to výbrus. Vrtal mi taky hlavou stav karterů, spojky... Pak jsem jednou v těch papírech zjistil, že proběhla v sedmdesátých letech výměna motoru. Vrazili tam prostě komplet nový, vybouchali nejspíš původní čísla a jelo se dál. Když to bylo služební, tak se to moc neřešilo. Stát zaplatil... :-P "Zlatý socialismus" (protože nebýt toho, tak má Jawa vyvinutou a prodávanou řadu čtyřtaktů a OHCéčko by nebylo tak zajímavé...)    [T-1000]   04.12.2009
Zobrazeno 10 z celkem 86 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (86) 
Zodpovězené téma  

Děravá trubička v olejovce


 Ahoj, jak se opraví děravá trubička v olejovce (přívod do filtru)? Díky předem.    [Tomáš]   23.09.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Snad to pomůže 😀    [castentroy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2020
Odpověď  Takže starou trubičku vyříznout resp. odvrtat a z venku navařit dovnitř novou?    [Tomáš]   10.10.2020
Odpověď  Nikdo neporadí?    [Tomáš]   25.09.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kluzná bronzová pouzdra do želvy.


 Ahoj, chtěl bych se zeptat. Mám udělané nové hřídelíky na ozubená kola v želvě (od pana Šátka) a dostal jsem od něj informaci, že snad jdou použít bronzová futra z převodovky JAWA 250 a jen je přestružit. Pro mě by to bylo jednodušší řešení, než je nechat vyrábět, ale nejsem si jistý, jestli to tak je. Neporadil by někdo??? Děkuju ...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jo, viděl jsem to u něj v dílně, koukali jsme na kartery, které chce předělat na tři ložiska, ukazoval mi i fotky toho motoru ...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.10.2020
Odpověď  Milanovi jsem pomohl s drobnými díly a po telefonu říkal jak má nastavit rozvod a lítá mu to neskutečně.Je to jen začátek,další bude tříložisková klika, ostrá vačka střechové písty a kdo ví co ještě, pěkně ho to chytlo:-)) Ty to také dáš, vždyť je na tom prd.    [jwm]   14.10.2020
Odpověď  Ahoj, pojedu na sraz, i když to ti psychopati budou komplikovat. Na světě jsme jen jednou a škoda každého dne .... Já vím, že Milan z Dnešic je skvělej chlap, vyzná se, imponuje mi, co dokáže. Já když někdy propadám depresi, že to nezvládnu a pak s ním mluvím, všechno zase vidím dobře. Já stejně musím ještě opravit přední vidle, zadní pérování je nějak nepohyblivý, to všechno teď začnu dělat ... no a motor bude nakonec. Třešnička na dortu :-))    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.10.2020
Odpověď  Milane z Plzně neděs se, dobře to dopadne Milánek je rychlík. Příští rok pojedeš na svém OHC na sraz, jestli to tedy nezakáže ten pitomec.    [jwm]   14.10.2020
Odpověď  Tak to jsem rád že to postupuje stále dál, ale i tak by mě zajímalo jaké uložení resp. jaká vůle tam patří ať vím zda taky řešit atyp nebo ne.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.10.2020
Odpověď  Neděs mi jwm :-) Budu žmoulat čepici a shánět, co bude potřeba. Včera jsem přivezl bronzové tyče, mezitím sestavím hlavu a vahadlovku, vyřeším kliku, válec a písty, takže je toho dost...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.10.2020
Odpověď  Milan z Plzně, kamarád má stop stav, práce má dost, budeš muset vydržet až po novém roce:-))) Ale je na něj spoleh, jako na málokoho.    [jwm]   14.10.2020
Odpověď  Ahoj, asi jsem to vyřešil. Kamarád, co si postavil taky motor na JAWA 500 a má slušný výrobní možnosti mi nabídl, že mi pomůže. Asi začne tím, že lehce lízne na brusce konce předlohové hřídele (pokud zjistí ovalitu) a pak mi vytočí bronzová futra přesně na hřídel i na otvory v karterech. Sehnal jsem bronz CuSn 12, tak se do toho pustíme :-)    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.10.2020
Odpověď  Já dnes pro zajímavost změřil předlohovou hřídel co mám a na jedné straně mám 14,91mm a na druhé straně (měřeno v místě pro kluzné pouzdro) rozměr 19,92 mm. Takže přibližně stejné jako máš ty, pro toleranci f8 vychází -0,016 až -0,043 což mně přijde už dost velký rozdíl na opotřebování (má hřídel vypadá ještě celkem slušně). Bohužel ti asi celkově nepomůžu ale myslím si že původní uložení nebylo H7/f8 ale nějaké s větší vůlí. Raději bych ještě důkladně prověřil těch 5 stovek ať to nepřidřeš.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2020
Odpověď  A ještě prosím, nemá někdo rozměr bronzového futra na výstupu hřídele rychloměru z levého karteru? Vím jen, že se vystružuje na průměr 8 + 0,050, ale délku a vnější průměr jsem nenašel.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2020
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (20) 
 Strana 1/77 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 25.1.2020)
Nezodpovězené téma  Přátelé, zlepšovatelé Jawy OHC, nevím, kdo jste chtěl ostrou vačku na půllitra ale pozítří budou hotové. Dejte vědět, je jich pouze omezené množství. Kamarádi,co je mají slíbené jsou první na řadě.    [jwm]   18.11.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Zásuvka PAV


 Ahoj ve spolek,
našla by se tu nějaká hodná osůbka, která vlastní originální zásuvku na PAVa a byla ochotna mně ji oměřit a nafotit?

Předem děkuji za pomoc.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.10.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Dobré náhradní díly


 Ahoj, hledám dobré písty a ventily pro motor Snek. Nějaké návrhy, kde koupit? Děkuju    [alexgg] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 500 OHC-kartery


 Zdravím všechny půllitráře,potřebuji radu.
Jakou šedou či stříbrnou barvu použít na renovaci karterů?
Originál byl stříbrny.A rovnou,kde ji sehnat?
Předem díky.Pavel    [Pavel]   07.06.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Pružiny šoupátek


 Ahojte,
jsou stejné pružiny šoupátka vzduchu a sytiče na 02? Podle katalogu ND jsou stejné, ale na netu jako sada dvou různých pružin. Můžete mně to někdo změřit a spočítat závity? Děkuji    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2020
   Přidat odpověď 

 Strana 1/77 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006