MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 288954 příspěvků |6706 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 59 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC 24.9.2017 14:23  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Pánové, kdo má nějaké informace o prototypu pullitra v kývačkovém rámu....   01.03.2005 / 219
    Zapalování 02. Prosím o radu jak vyřešit zapalování u 02, jestli nahra....   21.09.2008 / 187
    Repliky od motorenu   24.12.2014 / 159
    Pánové potřebuji poradit jaký materiál použít na ventilová vodítka?    12.01.2008 / 157
    jawa 500 ohc   11.01.2017 / 150
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 1055      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 6 / 140      Příspěvků Příspěvků: 13155
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/71 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Rám Jawa 500 OHC (pérák)


 Mám zrenovovat Jawu 500 OHC 02 a k ní jsem dostal upravený rám z péráka viz. foto. Budu rád za Váš názor. Ale asi vím, jak to dopadne :-)    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jojo i takhle se to dneska dělá. Kde je vysoká poptávka tak holt se nabídce pomůže. A ve finále to majitel třeba po renovaci někomu za půl mega a možná i víc střelí.    [PS]   23.09.2017
Odpověď  Tak to se snad nemusíš ani ptát. To je dobrá prasárna.    [fikuscz]   23.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  ....    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  a další    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

motor Jawa 500 ohc po GO včetně zapalování


 Zdravím, uvažuji o tom, že bych prodal motor na pulitra typ Šnek po GO včetně zapalování.. mužu se zeptat, kolik si myslíte že má v dnešní době cenu? A je lepší ho dát normálně na Bazoš, nebo na Aukro, a nebo odvézt někam na burzu??dekuji za vaše postřehy..    [ivaro]   12.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 38 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Prodejte ho komukoliv hlavne ne 77ww to je podvodnik Janú. (Pokud je motor opravdu po Go cena se muze pohybovat okolo 250tis za min bych ho neprodaval)    [Radek]   23.09.2017
Odpověď  a ty závistivec viď    [Xx]   22.09.2017
Odpověď  77ww ty si ojebavač a šmelinár    [Xx]   22.09.2017
Odpověď  Že tady pořád někoho baví, vydávat se za jiné... opět hlupák vedle hlupáka tady? Úplně se divím, že ten motor tady vůbec dal, snad jen k diskuzi a blbečkům, chce za něj raketu a ptá se tady na cenu - když to přeženu, odpověď zní tady po staru 90 víc ani ťuk pane.    [Michal]   21.09.2017
Odpověď  Pane Janú vy se radsi nevyjadrujte...dekuji    [David]   21.09.2017
Odpověď  Já teda ne... max 50tis.    [77ww]   21.09.2017
Odpověď  Už dal někdo 300 ?    [MG]   20.09.2017
Odpověď  přesně takovou jak už to mě to tu někdo zkraje předpověděl... přesně se trefil do odhadu.. ale zatím je to dohodnute pouze po emailu,a nikdo si ho neodvezl,tak uvidíme jak to celé dopadne... zájemců je hrozně moc, ale víte jak to chodí.. stojím nohama na zemi,dokud si to někdo neodveze, tak ty nabídky beru z rezervou...dam info až to prodam..    [ivaro]   17.09.2017
Odpověď  Jakou máte již nabídku na toho šnekáče? KDyž už to tu je, díky    [radar]   17.09.2017
Odpověď  ...a u nás chlapci používali BMW! :-(    [Jára]   17.09.2017
Zobrazeno 10 z celkem 38 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (38) 
Zodpovězené téma  Poradte prosim, jak zrepasovat predni vidlici na pullitra. Zřejmě bude nutné povyměňovat těsnění, dají se někde pořídit? Kdyby se někomu chtělo sepsat pochopitelný a podrobný postup jak na to, má u mě pivo a bílou Fidorku :-) Díky    [JzK]   22.04.2005

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  tak jak koupil jsi ho???    [honza JW]   11.01.2007
Odpověď  Dobrý deň, mal by som prozbu, či by vedel niekto poradiť aký materiál a tepelné spracovanie výrobca použil na spodné klzáky predných teleskopov, keďže pôvodné mám dosť poškodené a vyrezlé a tvrdochromovaním by som to asi nevyriešil k mojej spokojnosti, takźe asi budem nútený vymeniť vodiacu trubku klzáku. Vopred ďakujem.    [Brano]   31.12.2006
Odpověď  Díky za fotku Pepo, je mi to jasný.    [Franta]   22.11.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý večer, tímhle se mi podařilo vyšroubovat vnitřek - nasadit na táhlo tluimiče a vytočit.    [Josef]   22.11.2006
Odpověď  Prosím Tě nafoť to.    [Franta]   22.11.2006
Odpověď  Ahoj, v případě zájmu mohu přípravek nafotit, až půjdu do garáže,což bude brzo (asi zítra, dýl to nevydržím). Měl bych taky dotaz- máte někdo zkušenost s tekutou gumou na vnitřek benzín. nádrže ( z venku dobrá, uvnitř rez)? Díky    [Josef]   20.11.2006
Odpověď  Zdar pánové poraďte mi prosím Vás,jakým nástrojem se dá vyšroubovat ven ze spodní trubky vidlic mechanizmus tlumiče na který se pak nasazuje ta delší pružina.V žádné příručce jsem to nenašel a dovnitř není moc vidět.Díky Franta    [Franta]   20.11.2006
Odpověď  Treba priste :-))    [Dobra rada nad zlato]   17.07.2005
Odpověď  Slíbil jsem Fidorku - pošli kontakt. Tentokrát to bude Dobrá rada za Fidorku :-)    [JzK]   15.07.2005
Odpověď  Stiraci krouzky jsem kupoval, ale byly tenci tak jsem dal po dvou do kazdeho plechoveho vicka vidlice. cca 10kc/ks
Obecne nejvetsi problem je s vyrezlou vnitrni trubkou (ta jak je na ni nasazen chromovy kryt). Jsou dve moznosti bud nahradit novou (musi se privarit) nebo nechat nachromovat a zbrousit nakulato.
Futra jsou v trubce (ta co je v brylich). Vytocit nova a po zalisovani prestruzit na dany prumer (obe najednou ve vidlici). Problem chce to delsi nastroj.
Tlumice jsou vecinou v nepopsatelnem stavu, ale FUNKCNI. Nastavoval jsem je tak, ze jsem privazal 5 kg zavazi ke kluzaku a vyzvednul. Pak jsem meril cas za jak dlouho spadne dolu se zavazim bez pruziny. Idealni cas je zhruba 7 s. Michal jsem motorovy olej s tlumicovym. Problem je kdyz se v tom nekdo rejpal a pridal nekam gumicku pak jsem nemohl tlumic prinutit tlumit :-p. Je to trochu laborece, ale jde to udelat. Ten cas a vahu jsem nekde nasel myslim ve SM
Zatim mam s takto zrepasovanou vidlici cca 3000km a bez vetsich problemu. Trochu u toho uz spim, takze jestli jsem na neco zapomel tak me nebijte    [Dobra rada nad zlato]   03.07.2005
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zodpovězené téma  

Jawa 500 ohc a VAPE


 Najde se nekdo,kdo by napsal recenzy na vape?
Myslim jako mam ho a nemuzu si vynachvalit,lepsi starty,spotreba,chod atd...
Nebo zlate dat do kupi original a nebude znat rozdil..    [Radekmoravec2]   05.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Popátrej tu v historii. Jak vzešlo, tak zapadlo.. Mělo výhody a mělo vážné fatální chyby. Několikrát se modernizovalo (dle zpráv). Dobré originální dynamo je v mnoha případech lepší.    [Ed250]   09.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 500 ohc sidecar


 Prosim o radu
Koupit sidecar 561 je uz mala šance,nemate zkusenost,kontakt kdo by ji zvladl vyrobit? Nebo jak to vyřešit..
Dekuji moc za názory    [Radekmoravec2Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pro Radekmoravec2 - napište mi na l.remak@email.cz jestli máte zájem o side Velorex,ať to neřešíme tady.    [drummonds] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.09.2017
Odpověď  Ty joo. Ja tam byl taky
To sem musel přehlédnou.to ste mi ani nemel psat...    [Radekmoravec2]   03.09.2017
Odpověď  Včera jsem měl v Chotusicích na prodej originál kompletní zavěs kola na sajdu 561. Za celej den to mělo v ruce asi 10 kšeftařů,ale cena 4 000,- se jim zdála velká.(replika je za 8 000,-)
Nakonec jsem to v poledne prodal kamošovi za půlku.    [Monty]   03.09.2017
Odpověď  tyhle věci jsou o tom to dlouhodobě shánět, dát za to raketu o tom to celé je, proto to má takovou cenu, co replika... to k tomu tedy připojte 560ku a je to či jinou co se dávala. Když bude vše v replice jak to bude vypadat? fuj    [ff]   03.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Elekroinstalace


 Prosím o radu kudy s kabelama po rámu a kde v rámu a kudy kabelama do motoru. Určitě nějaká fotka by byla také dobrá.    [nepa1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.02.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 89 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Děkuji. Takhle to nevypadá na nějaký velký rozdíl, ale v reálu v kopcích to se 17 už chtělo častěji řadit a držet v otáčkách.    [Peton]   25.08.2017
Odpověď  alebo teda, pri 100km/h toci motor , pneu4x19, pri 45/16 4163ot/min, pri 45/17 toci 3919ot/min. Pre pneu 3.50 to nemam zratane...    [Brano]   24.08.2017
Odpověď  ... len v rychlosti... pri 4000 ot/min, zadné pneu MITAS 4.00x19, dyn. priemer 0,332m, je pri sekundarnom prevode 45/16 rychlost 96,1km/h, pri 45/17 je 102,1km/h...    [Brano]   24.08.2017
Odpověď  Zajímavé téma. A nemáte někdo změřeno, kolik točí sériový motor např. při rychlosti 100 km/h při použití 16-ti a 17-ti zub. kolečka? Já osobně raději používám menší, při 17 mi schází ten správný zátah odspodu.    [Peton]   24.08.2017
Odpověď  Motokrosová "jednovačka" točila 6500ot/min, ale i ta měla tříložiskovou kliku a písty stejné jako dvouvačka.    [Milan(OHC)]   17.08.2017
Odpověď  Díky tě, to jsem chtěl slyšet.    [Pavel]   16.08.2017
Odpověď  Nepochopil jsem co ti mám odpovědět na to," co se jak dá a že se v motoru asi dá" a třeba dva karburátory, to je hochu široké spektrum odpovědí a to budeš muset asi spočítat a pak vyzkoušet v praxi, to není sranda.Závodní motorka se ladí třeba jednu nebo dvě sezony než to pořádně jede.Dvouvačka s klikou ve dvou ložiskách točí 7tis a když Ti např. vypadne kvalt , tak štěkne i víc a poslední "Vysoký karter s tříložiskovou klikou 9 tis.    [jwm]   16.08.2017
Odpověď  Pokud jsi se ptal, zda se bavíme o sériovém motoru, tak ano, ale kolik může skutečně maximálně točit, případně tedy v nějaké cca závodní úpravě...... Jinak jestli by jsi věděl tedy kolik točí max. 2xOHC, tak se to rád dozvím, díky.    [Pavel]   16.08.2017
Odpověď  Nerozumím????    [jwm]   16.08.2017
Odpověď  Ne dvouvačce, ale případně upraveném cca jak se dá, myslím že se dá sehnat asi ostřejší vačka, dva karburátory, či pro zajímavost kolik točí dvouvačka, cca max. Díky.    [Pavel]   16.08.2017
Zobrazeno 10 z celkem 89 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (89) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 500 ohc


 Dobrý den mám dotaz na rozetu průměr 180mm.Z čeho by mohla být.http://rozeta123.rajce.idnes.cz/    [Petr123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tuším, že to byl verze Péráka.    [T-1000]   25.08.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

stržený závit u víček ventilů


 zdravím,chci se zeptat jestli tu někdo řešil tento problém,tedy stržené závity ve vahadlové skříni pro víčka ventilů.předem děkuji za radu.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.08.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Klasika, zavarit zavit a na masine udelat novy.    [Michal]   24.08.2017
Odpověď  pardon -samozřejmě víčka vahadel ventilů    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.08.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

V. Sraz JAWA 500 OHC.


 Vážení přátelé, čas letí a je tu na pořadu již V. Sraz JAWA 500 OHC. Letos nám již měsíc květen přechází do června, termín konání je 31.5.-2.6.2013. Víkend 24-26.5. bohužel z ubytovacích důvodů není možný. V dohledné době Vám pošlu přihlášky.    [DrahonovskyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 630 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Fota byla prezentována na FCB.    [ED250]   22.08.2017
Odpověď  Zdravím. Jaký měl průběh sraz v Ružomberku a má někdo i fotky?    [Bohumil]   21.08.2017
Odpověď  Necháme toho, problém je v tom, že mnoho lidí je v podstatě nevzdělaných a mnohdy ani netuší kudy se kroky historie ubíraly. Každý mi jiné hranice nejen morální..Já vždy rozlišuji, zda dotyčný k té které uniformě narukoval dobrovolně nebo díky branné povinosti. Také jsem byl v komunistické armádě a musel si vybrat..2 roky kriminálu nebo 2 roky vojny..Dozorci v komunistických koncentrácích nemuseli rukovat, stejně jako příslušníci SNB, LM, RG apod.. Takže narodit se v D , musel bych do WEHRMACHTU, nikdo by se mne neptal. A kdoví, jak bych dopadl.A válka se vždy zvrhne.., podívejte se na Balkán v 90. tých letech..Takže ten, kdo dobrovolně dělal svinstva nemá právo na omluvu./pouze adolescenti zneužití totalitou/A dát si vyznamenání na prsa, které se dávalo za odvahu v boji , /ne za odvahu v kanceláři/je podraz a zneuctění...    [Kříž]   04.08.2017
Odpověď  Proč když běžný řidič spatří policistu tak se většinou lekne a zpomalí, byť jede správně a vše ma v pořádku? Možná uhýbám od tématu, ale jsem přesvědčen, že s uniformami represivních, pardon pomáhajících a chránících, složek by se mělo zacházet citlivě. Bohužel většinou vyvolávají přesně opačné pocity, než by bylo zdrávo.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.08.2017
Odpověď  Já jsem také původně psal, že uniformy za své majitele nemohou. Ale že mohou v lidech vyvolat nepříjemné vzpomínky.
Ostatně nepříjemné pocity dokáže vyvolat i dnešní policejní uniforma. Místo toho, aby naopak vyvolávala pocit klidu a bezpečí. Proč tomu asi tak je?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.08.2017
Odpověď  Máš pravdu Doline, fašistická a komunistická ideologie jedno jsou. A můj názor je, že by neměly být propagovány. Němci na to mají dokonce zákon, asi vědí proč.    [Honza l]   04.08.2017
Odpověď  Ale já psal to, že uniforma mnohdy nereprezunte to co je. Pokud najdu ve stodole BMW se sidecarem v kamufláži SS, tak si k ní uniformu koupím, nemám problém...nejsem nácek. Stejně tak pokud najdu Emku, nebo Dodge. A jak píšu mnho lidí má mnoho uniforem. Já také při focené nosím jednou WH, jednou Rusa.
A debilnost a demagogii ideologií tu opravdu nebudu rozebírat. MOhli by si třást rukou!!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.08.2017
Odpověď  Ono jak pro koho. Každý sloužil trochu jiné ideologii. Ale v obou případech šlo o represivní složku.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.08.2017
Odpověď  No já osobně bych si teda esesáckou uniformu na sebe nikdy nevzal ale esenbáckou klidně. Je v tom velmi podstatný rozdíl, ne že ne.    [PS]   04.08.2017
Odpověď  Lada.....no ono to zase není tak černobílé. Ani v tom polsku. Chce to trošku studovat obě strany. Ano Katyň byl masakr. Ale třeba Polsko Ruská válka 1919-21 měla Polsko jako vítěze a desetitisíce rusů v jejich táborech skončili kde? Ano Varšava 1944 byl masakr,....Ale je 450000 mrtvých vojáků RA padlých při osvobození Polska dost za to nebo je to málo? Kdy akolk bude dost? Nebo do kdy si budeme furt jak kkti vyčítat historii, za kterou ani jeden z nás nemůže? Starověk, Středověk, nebo jak ten polský Stegosaurus byl zakousnut ruským T-Rexem? Peace!


Ale chtěl bych jen vědět, do kdy si budeme furt vyčítat takové PÍČO.NY!!! Jako uniforma co kdo má na motorce a podobně? Opravdu Vám vadí co má kdo oblečené a nic jiného, řekněme kolem Vás? Z minulosti se máme poučit, ale to že má někdo nějakou uniformu (z vlastní zkušenosti úplně špatnou, zle označenou a podobně - viz majitelé Jeepů a podobně v "ersatz" něčem co silně vzdáleně připomíná něco co má vypadat jako US Army....) je přeci jen jeho věc. A vsadím se, že ani jeden z Vás se neptal toho dotyčného, který ji měl na sobě proč ji má.

Mě to opravdu nevadí, pro mě je humorné si vzpomenout třeba na PS VB u nás v obci, pán s přezdívkou MAFUKO.... Chápu, že mnohým z Vás může ta uniforma připomínat "něco" co Vám nebylo po chuti a bylo "proti srsti", ale to neudělal ani ten co má teď u uniformu na sobě, ani ta uniforma co ji má. A když vidíte člena KVH,..má na sobě uniformu SS. Odsoudíte ho? Co potom info, že mimo uniformy SS a to že s ehodila do ukázky, kde tak musel jít, protože klub šel za němce, má doma uniformu USA, RA a Rumunů.

Je to škoda tohle. Jezděte, kolama dolů, dostatek M2T, kdo máte 4T tak nepodpálené ventily!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.08.2017
Zobrazeno 10 z celkem 630 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (630) 
Zodpovězené téma  

Startovací páka - prosím o radu


 Dobrý den, potřebuji koupit startovací páku (1956 r.v.), jak jsem zjistil, nabídka je slušná, jen třeba Motoren nabízí tři provedení. Prosím o doporučení kterou a u koho koupit. Jde mi o věrnost a kvalitu provedení, cena není rozhodující. Za rady předem děkuji.    [JiriK]   21.08.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Práveže Motoren je jediný čo má rozlíšené výrobky podľa výrobcu,napríklad pôvodné-turecké-india atd.Inde vieš prd čo kupuješ a potom sú problémy.Napríklad mierne iný modul nepôvodných ozubených kolies prevodovky a potom sa ľudia čudujú hluku z prevodovky,atd.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.08.2017
Odpověď  Taky bych ocenil páku před chromem i
proto,že by se dala ještě bez poškození chromu dopasovat,ale dal by se upravit i doraz nášlapu tak,aby při zpětném pohybu nášlap nebouchal do olejovky. Všechny nabízené repliky startpák jsou totiž primárně na péráka.    [drummonds] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.08.2017
Odpověď  U Motorenu nekupuj ani šroubek. Ty jejich výrobky stoji za hovno. Když už potřebuješ novou páku, tak ji kup u Hadrávka.

Lepší by byla originální a před chromem ji na motorce napasovat, případně ohnout aby nenarážela na policajta.    [fikuscz]   21.08.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Hledání konkrétního stroje


 Dávám dohromady rodinnou historii a z doslechu vím, že můj strýc, ing. Hynek Ott údajně jezdíval v padesátých letech z Ludvíkova do Zlatých hor (okres Bruntál) na Jawě 500 OHC. Kdyby náhodou někdo z Vás věděl, že má v TP své pětistovky jeho jméno, prozraďte prosím, o jaký typ šlo, odkdy dokdy jej vlastnil a zda byl 1. majitelem.    [Hynek]   12.12.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Na youtube sa objavilo video z renovácie J500 ohc,pochádzajúcej zo Sýrie. Ktovie,ako sa tam dostala,ale rozhodne jej púštna klíma neprospela...
https://www.youtube.com/watch?v=oD3Sv_kB0hc    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.08.2017
Odpověď  Dělá se to všude, nedávno jsem viděl dobový prospekt který přišel z austálie a jasná kopírka (stál 600kč i poštovným). Když jsem kdysi dělal typový průkaz na babetu a jaká to byla hračka udělat věrohodnou kopii, tak si myslím že machr musí dělat opravdu pěkné věci. Nejhorší je to že důvěřivců je stále mnoho takže pšenka v tomto oboru pokvete ještě dlouho a češi jsou papírem doslova posedlí , mě zajímá spíš to kovové pokud se bavíme o motocyklech.    [honďas]   26.03.2017
Odpověď  to ano Kolja a jawa 500 bude rarita za xx let    [bmw]   26.03.2017
Odpověď  Honďas má pravdu, na tohle může naletět docela dost lidí. Když už, tak osobně s odborníkem na padělky :), nebo raději k notářovi, za tyto peníze. Můj kámoš takto také naletěl - a šlo jen o dobový plakát závodních jezdců. Dnešní kopírovací technika dokáže téměř zázraky a lidí, kteří se neštítí podvodů, kvůli zisku je stále více. Byl bych opatrný.    [J]   26.03.2017
Odpověď  Však ty kreslené Jawy500 na aukru jsou taky jistě do budoucna finančně zajímavé .    [honďas]   26.03.2017
Odpověď  to máte jak obraz za 8 miluonu vam, taky nekdo namnozi jako repro za 3tisíce vc ramu a jde to    [bmw]   26.03.2017
Odpověď  Neboj však on to někdo namnoží(divil bych se kdyby ne,a běžný člověk to nerozpozná) a můžeš si jich koupit třeba padesát .
Jen se podívej na co vše se prodávají typové listy s dobovými razítky štítky apod.    [honďas]   26.03.2017
Odpověď  presne, 6 tis...... jo nekdo se na ne nadře, ale jinak v této sfere vůbec nic    [xx]   26.03.2017
Odpověď  Já si myslím že nechat si utéct ten kus papíru byla hrozná chyba. Na takovou věc člověk narazí jednou za život. A co to je dneska 6 tisíc? To bych koupil i na úvěr :-).    [Jan]   26.03.2017
Odpověď  Děláš dobře -že se nepotentuješ z kdejakýho cáru papíru, kdyby byl takový každý jako ty byly by ceny rozumné . Svět je malej jednou kámoš našel na aukru staré TP s výrobním číslem motoru(zbytek udělal z replik) jeho Pragy500 a taky to tam nechal a ani neví za kolik to skončilo. Třeba už jsou dnes v republice dvě pragovky se stejným číslem motoru a z toho jedna s dokladem a "doloženou historií".    [honďas]   26.03.2017
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (21) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Veteránské doklady


 Zdar pánové,
před časem jsem se dostal do diskuse s kamarádem co dělá zkušebního komisaře pro veterány. Chtěl jsem vědět co všechno (kromě technické a každoročních testací)musím řešit a co ve finále můžu. Tak podle jeho slov jde o normální doklady a vozidlo lze běžně provozovat. S tím ale rezolutně nesouhlasí druhý kamarád, který dělá na evidenci vozidel a argumentuje zákonem 56/2001 Sb o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích ve kterém je uvedeno následující:

Historické a sportovní vozidlo v provozu
(1) Historické vozidlo lze provozovat na pozemních komunikacích, pokud splnilo podmínky
testování, kterým se nahrazuje technická prohlídka vozidla.
(2) Testování historického vozidla provádí právnická osoba, která má udělené oprávnění
Mezinárodní federací historických vozidel (Fédération Internationale des Véhicules Anciens) nebo
Mezinárodní automobilovou federací. Výsledek testování vyznačí právnická osoba v průkazu
historického vozidla. Výsledek testování platí nejdéle do 31. května kalendářního roku
následujícího po kalendářním roce, ve kterém se testování historického vozidla provedlo.
(3) Historické vozidlo nelze provozovat na pozemních komunikacích za účelem podnikání a
běžného denního užívání pro vlastní potřeby.

Dle citace zákona v bodě 3. bych tedy chápal, že na veteránských papírech nemůžu normálně jezdit. Samozřejmě vím, že na těchto papírech jezdí polovina veteránistů a že policie to neřeší(nebo ani neví)a dokud nedojde k nehodě, tak to nezajímá asi nikoho. Chtěl bych tedy vědět, jestli máte někdo zkušenost se zaviněnou nehodou na veteránských dokladech a vše prošlo vč.plnění pojišťovny jakoby to bylo na normálních dokladech. V zahraničí je pak tahle jistota důležitá dvojnásob...
Všem samozřejmě přeji jen mnoho šťastných kilometrů bez nehod...    [Lucky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.04.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Pravd je v podstatě více, ale je vždy nějaké ALE. Povídání o původnosti je krásné a samozřejmě i opodstatněné, ale je rok 2017 a dostat se k PŮVODNÍMU STROJI je jako vyhrát v ruletě. Pokud jsou, jsou nedostupné a proto jen stojí za plentou v dílně nebo showroomu, někdo je má i u postele a všude okolo alarmy a zámky. Ale co ti, co chtějí jezdit? Co nechtějí sestavit klenot a čekat do důchodu na pořádnou cenu? Já chci jezdit, koupil jsem 2 choppery v odstupu mnoha let, kde bylo zkříženo téměř vše, např. BMW r 71 s J 500, motocrossem apod. vyřezaný rám, dokonce vyřízlé kartery BMW, vše upravené, zkurvené..Ale lze se tomu divit? V dobách socialismu nebyla jiná možnost, jak si pořídit osobitý stroj..Takže nadávám, ale chápu...Ortodoxní kecy s dědictvým po šikovném dědečkovi nebo výhodné koupi od armády nebo STB -SNB za své zásluhy o budování jsou mi nanic. Další stroje se staly obětí šmelinářů , což bude vždy. Takže kartery jsem opravil, rámy zkompletoval, ale samozřejmě i když jsem přes 15 let sháněl potřebné dodíly, tak moto nebude jako z ažůru v roce 1939-40. Ale je mi to fuk, budu jezdit a případné štoury , kde je ta a ta značka a jak to přesně bylo mám na háku...Opravuji vše původní, co bylo, nekřížím ruské moto s BMW, ale u drobností je mi to fuk..A mám velké poučení, jak velké rozdíly mezi díly jsou..Nechci mít paskundu, jeden pes jiná ves, ale chci mít veterána, který jezdí a kde rozdíl pozná jen specialista- KTERÝCH JE SAMOZŘEJMĚ DNES PLNÁ REPUBLIKA..Ale budu jezdit s moto z předválečných let s výfukem s nedávných let a z drobnostmi z ruské stepi..A budu ty chytré vrtáky, kteří zapomněli, kolik motocyklu je, pěkně štvát. Což ale nebyl můj zájem..    [kříž]   16.08.2017
Odpověď  J, Stále platí moje poslední věta v předchozím příspěvku    [PS]   06.08.2017
Odpověď  PS: Kdysi vyšel hezký článek v ještě hežčím časopisu Motor Journal 11/2014 o Nortonu CS 1 - nepřekonatelný sportovec. Najdi si to ty znalče původnosti a rozšiř si obzory.
To je podle mne původní stav, bez zásahů (kromě zadní pneu), s papírově doloženou minulostí. Ano to je hezké a má to nesmírnou hodnotu.    [J]   05.08.2017
Odpověď  PS: nechci plivat na JAWU, záleží na inteligenci jednotlivce jak to pochopí a tys to evidentně (jako vždy) nezvládl.Mám rád JAWU, ale hlavně závodní speciály. A není dne, když si sednu na motorku, abych si nevzpomněl na nepřekonatelného F. Šťastného. To bude vždy můj vzor. Ale to nemá nic společného, s tím, co jsme vyráběly v serii. Renovovat, neznamená - znehodnotit. Jsi úplně vedle. Ono totiž není tolik opravdu zachovalých strojů - kompletních - našich. To se spíš najde víc těch zahraničních závodních.:):) A jestli si myslíš, že zbastlíš dohromady motorku z dílů, které nikdy nepatřily k sobě, ale jsou v "patině" tak jsi na omylu a takový motocykl má cenu asi jako renovace. Není totiž původnost, jako "původnost". A motocykl, který je šrot a nekomplet, se musí renovovat, pokud se to vyplatí a stojí to za to. Zrovna tak jako jiné věci historické hodnoty.    [J]   05.08.2017
Odpověď  Ještě taková hezká příhoda z dnešní projížďky: na své r 66 jsem minul na křižovatce dva borce v bundách, kde měli velké loga JAWA. O.K., ale zarazilo mne, že mají pod sebou japonce.... Já na bundě BMW nemám. Já ho mám pod sebou.    [J]   05.08.2017
Odpověď  To že je všude v muzeích skoro vše zrenovované znamená jen jedno, že se to dělalo chybně.
Škody již nejdou napravit, tedy tam ty vozidla zůstanou. Konečně se dospělo k tomu, že historické vozidlo je nejlépe v původním stavu.
A ty J jestli chceš plivat na Jawu tak si trhni nohou frajere.    [PS]   05.08.2017
Odpověď  U nás je vše extrém. Co mám obdivovat na orezlých kývačkách, nebo pérácích? Původnost? Kdy si v tehdejších dobách (chudých) každý pomáhal jak mohl a 99% motocyklů bylo "dodělaných"? A dnes je vše "původním stavu"? Je to k smíchu... Podívejte se do NTM, nebo na veteránské akce s velkém V a krom opravdu ZACHOVALÝCH a s jistotou původních strojů, potvrzených odborníky, a většinou ze zahraničí, je vše renovované, zbytek restaurován (nekompletní).
Jen mi jsme malý rybníček, který se zajímá o Jawy v milionových seriích a jejich pseudopůvodnost, ale o jiných o hodně kvalitnějších a hezčích motocyklech a jejich historii nemá ani páru...
Proč je asi v sekci moto do r. 1945 (tzn. mimo JAWU a jiné naše moto) tak málo odkazů? Protože ... ? Jawa je levná, jednoduchá, dostupné díly, je naše a co ještě? A stojí za prd. A většina nic kvalitnějšího nemá. (kromě dvou typů - seriových) Hlavně nepokrytě. Ti kdo čichli k jiným značkám, tak mohou posoudit. Vyhrávali jsme silnice i soutěže ... a je to na seriích vidět? Pardon, pánové, ale připadá mi malicherné se ptát na to, jaký měla kývačka toho a toho roku odstín laku, a rady že se URĆITĚ (!) lak z výroby neleskl, jako dnešní RAL atd. :):):):)    [J]   05.08.2017
Odpověď  Přečti si rady na motorkářích, "hoď to na véčka" od chytrolínků a je to tam furt. Takže stodolový renovátor přeletí plechy kývačky mastnou hadrou, kolena a ráfy stříbrnou na sporák a hurá pro zelené značky. Originál? Tam ho správně vyperou a on je nasraný na celý svět. To, že by jezdil, sháněl a zaplatil za díly v jetém chromu ho ani nenapadne. Ty díly se dají sehnat, sám jsem se dostal k zásobám, které kdysi likvidoval kolchoz a pán to měl desítky let ve sklepě. Abych tě uklidnil, mám doma patinovky v 99% původním stavu včetně laku i chromů na bílých i kompletní nákladné renovace na zelených.
Pokud favo splní statut HV jako v čem máš problém?    [Panelka]   05.08.2017
Odpověď  To je poměrně zajímavý názor dávat rovnítko mezi cenu renovace vozidla a historickou hodnotou. A "takyveterán" může stát kdekoliv, protože je zákonem dané co je a co není veterán a to je dnes již i Škoda Favorit!
A stodolové renovátory rozumíte konkrétně koho? Toho kdo nechá motorku v originále? Třeba jen restituce, pasivace a tak,...

Popravdě jsem na Včkách viděl sice stroje renovované a za draho kvalitně technicky, ale jinak super paskvily!! Samo se story typu to je "export".

Jsem zvědav. Pro rok 2018 chystám tři motocykly na Včka, jsem opravdu zvědav, jak se budou vyvíjet jejich osudy.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.08.2017
Odpověď  Naprostá pravda, je móda chlubit se jak se co odrbalo. V případě vrz se přitvrdilo a to je dobře. Když čtu rady mladých blbečků na motorkari.cz "hoď to na véčka" tak jsem pro maximální omezení a je dobře že k nim má spousta lidí i z neznalosti averzi jinak by stál "taky veterán" v každé garáži. Některé renovace totiž stojí spousty práce a peněz a to stodolovým renovátorům nevoní a kupčení s papíry nevoní zase mě.
Podnikavce s V3S jsem teda nezaznamenal kromě ukázek klubů VH, ale pár hnijicích véček v ulicích Prahy ano.    [Panelka]   31.07.2017
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zodpovězené téma  

Utesnenie motoru Jawa 500 OHC


 Nazdar páni, chcem sa vás opýtať na problematiku utesnenia motora Jawy 500 OHC. Všetci tomu hovoria, že je to olejnička, tak sa chcem opýtať či je tomu naozaj tak alebo či sa dá ten motor tak utesnit aby neboli pod motorkou kvapky oleja. Vopred ďakujem za vaše reakcie.    [perak]   01.09.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Za sebe to mám stejně, ani kapka.    [jwm]   16.08.2017
Odpověď  Když u OHC předěláš oddych do odvětrané nádobky a je jinak dobře utěsněn na dělících plochách, tak nastává čistý provoz bez kapky na dlažbu. Mám to tak a pod to se podepíšu.    [ED250]   06.08.2017
Odpověď  Mne osobně by zajímalo, zda půllitr lze utěsnit tak, aby se"nepochcával".Tahle pověst např. pro staré H-D byla logická, když motorový olej již z výroby sloužil na přimazávání řetězu pro jízdu na prašných silnicích..Když si můj kamarád koupil H-D a je to "perfekcionista" byl zděšen, že měl neustále olej na zámkové dlažbě..Tak se odstranila dírka na přimazávání řetězu, udělal oddech na přetlak ve skříni a dnes už tam má jen pár kapiček, které bedlivě sleduje..Takže půllitr by to také dokázal v dnešní době neomezených možností utěsnění? /já třeba pořád používám Hermosal-snad z 50. tých let, který je pořád jako med/    [Kříž]   04.08.2017
Odpověď  Michale, myslím že v Tvém případě platí mantra "mlčeti zlato"    [JzK]   15.07.2017
Odpověď  že teče pullitr je uplne normalni jev a téct "musí" je tak vyrobený
ten co ji koupil je zase ten, co ji finančne nejlíp ohodnotí a vystaví (veci nerozumí, ale má hrachy z jine cinnosti)jen je skoda ze ho nenapadlo ten olej vypustít jak se to bezne delá, no jo, každej nemuze mit vše.... (rozum, penize to nejde dohromady)
asi tak, hezkej den    [Michal]   12.07.2017
Odpověď  A přitom stačilo málo, nechat ji bez oleje, což jako statickému exponátu nijak nevadí:-)    [Jana]   12.07.2017
Odpověď  před pár lety jsem potkal pána, který měl OHC v kanceláři. Byl zděšený, že přes všechny možné opravy, výměny těsnění stále kapal. Byl ochoten investovat nemalý peníz do opravy - a výsledek ??? Řídký elektron a olej prosakoval skrz blok.    [Pavel]   12.07.2017
Odpověď  Komouši se osmělují!    [Lada]   12.07.2017
Odpověď  Pardon. To melo byt ovlakno niz. Uz blbe vidim.    [J]   11.07.2017
Odpověď  Jj. Moralizujiciho devkare bych sem netahal a vratil se spise ke strojum.    [J]   11.07.2017
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zodpovězené téma  

Jawa 500 OHC EBAY


 Kdyby snad někdo uvažoval o koupi ze zahraničí: http://www.ebay.com/itm/1958-Other-Makes-/14246864 0177?hash=item212bcaedb1:g:DvIAAOSwNw5Zh-BF&vx p=mtr    [Václav ]   08.08.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Prodejce je z Taiwanu, pokud to neni fake tak nevim kolik by stala doprav do CR    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdravím. Jen pro potěšení oka přikládám tuto fotografii krásně zpracovaného mazání motocyklu Jawa 500 OHC. Snad jen - mohl by mi někdo přesně upřesnit, jaký je to typ OHCčka ? Díky, v 500 OHC se až tak nevyznám.
Ááá, tak se Vám pánové omlouvám - fotografii nebylo možné vložit ve větším, protože jinak by přesahovala max kapacitu. Kdo chce, pošlu mu ji na e-mail :o)    [Raich Radovan ml.]   28.01.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  pajo, jak tě tak čtu, tak by jsi určitě, kdybys měl čas, internet jistě vymyslel lépe, než ti imperialisté..Můžeš mi sdělit, zda jsi také podal nějaký zlepšovák, nebo nedejbože patent, neby jsi jen slintálek, našprtaný informacemi od těch hloupějších? Kolikrát se divím, jaký skvělý materiál máme doma, ale přitom pořád děláme v montovnách komponenty,nebo i celá auta, které vymyslel někdo jiný...    [kříž]   30.07.2017
Odpověď  Ahoj, vím, že je to starší diskuse, ale mám 500 ohc tři týdny. Mohl bych poprosit o zaslání na email v plném rozlišení. p377@centrum.cz. Díky moc. Pavel    [p377] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.07.2017
Odpověď  Mohl bych také poprosit o zaslání na E-mai? Děkuji (JanHolman@seznam.cz)    [Johny]   10.09.2010
Odpověď  ...mohl bych taky vyškemrat jeden plakátek po mejlu? kambucha@volny.cz ..díky    [zendrich]   08.09.2010
Odpověď  Ja by som taktiez poprosil ... diky
jfuzia (zavinac) hotmail.com    [Fuzmen]   23.07.2010
Odpověď  Chtel bych vas pozadat o zaslani mailu steft01@seznam.cz , diky    [steft]   22.07.2010
Odpověď  Ahoj můžeš mi ten obrázek poslat na radek.sve@seznam.cz.Bojuji s olejem jsem začátečník a teď celkem zoufalej.Dík Radek    [radek.sve] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2010
Odpověď  Ahoj, mohl by jsi mi také prosím poslat zmíněné schématy na mail. moznout@atlas.cz . Děkuji.    [hrebik]   13.07.2010
Odpověď  poprosim tiez zaslat na mail , vrela vdaka vopred.    [Jozef-Mt]   18.02.2010
Odpověď  poprosit o zaslani mazani Diky    [finfarum]   17.02.2010
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (28) 

 Strana 1/71 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 24.9.2016)
Nezodpovězené téma 

prachovka kola 01


 zdravím,mám dotaz zda prachovka zadního kola je shodná s předním,dle katalogových čísel by měla být,ale radši se ptám protože někdy tam bývá chaos. děkuji    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

náboj zadního kola 01


 zdravím mám prosbu,neví někdo nebo nemohl by změřit celkovou délku náboje 01,mám repliku a nějak se mi to nezdá,zápich na segerovku ložiska je moc utopený dovnitř takže prachovka by po stažení kola dosedla na spojovcí trubku náboje.jinak na druhé straně u rozety to po složení s rozpěrnou trubkou a kroužkem vychází dobře,takže si myslím že rozpěrná trubka je o nějaké 2mm delší na straně prachovky.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentNezodpovězené téma 

Materiál pertinax


 Zdravím ve spolek, nemáte někdo zbytek pertinaxového materiálu, válce nebo trubku, potřeboval bych trubku o vnějším průměru cca 42 mm a díře 38 mm, musel bych to pak ještě přesně změřit, ale cca pro představu to stačí, či válec o průměru cca 45 mm a délce cca 150 mm, potřeboval bych to na komoru válcového šoupátka a nevím čím jiným bych to případně nahradil aby se to nemázlo. Nemohu to nějak nikde najít a nechce se mě nechat dělat trubka o délce jednoho metru..., díky za jakoukoliv případnou nabídku, Pavel.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Skracovani pistu


 Zdravim pani , ma nekdo skusenost se skracovanim pistu ? Kvuli vaze ? ,jde o to ze mam 4 vybrus a pisty byly moc tezke ze se nedali odlehcit ani na cepe uz ale odsoustrozenim pistu ? Bude to vadit ? Jedna se o 10mm z dlzky pistu dole    [Vinkovic]   31.01.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Mate uz zazimovano??


 Ted uz muze snezit😆    [villi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.12.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

výplet kol


 Zdravím všechny,chystám se objednat špice a niple ve Hvězdonicích.
Délky špic jsem vyčetl v katalogu ale délky niplů nevím,jedná se o 01.
prosím poradte,děkuji.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2016
   Přidat odpověď 

 Strana 1/71 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006