MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 287693 příspěvků |6650 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 44 | Přihlášených: 2 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC 23.7.2017 08:52  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Pánové, kdo má nějaké informace o prototypu pullitra v kývačkovém rámu....   01.03.2005 / 219
    Zapalování 02. Prosím o radu jak vyřešit zapalování u 02, jestli nahra....   21.09.2008 / 187
    Repliky od motorenu   24.12.2014 / 159
    Pánové potřebuji poradit jaký materiál použít na ventilová vodítka?    12.01.2008 / 157
    jawa 500 ohc   11.01.2017 / 150
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 1047      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 8 / 140      Příspěvků Příspěvků: 13042
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/70 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

kolo převodvky


 Ahoj poradí mi někdo prosím zda se dalali nejaké upravy pouzdra kola v převodvce?(viz foto) jedno má skosení a druhé je zároven. Skládám kartery k sobě a když tam dám to bez skosení tak nedám půlky k sobě. s tím skosením to krásně sedne na sebe. Děkuju Michal    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.07.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jedno je totiž z kvalitního stroje a to druhé.... ;-)    [T-1000]   20.07.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdravím. Jen pro potěšení oka přikládám tuto fotografii krásně zpracovaného mazání motocyklu Jawa 500 OHC. Snad jen - mohl by mi někdo přesně upřesnit, jaký je to typ OHCčka ? Díky, v 500 OHC se až tak nevyznám.
Ááá, tak se Vám pánové omlouvám - fotografii nebylo možné vložit ve větším, protože jinak by přesahovala max kapacitu. Kdo chce, pošlu mu ji na e-mail :o)    [Raich Radovan ml.]   28.01.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 27 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ahoj, vím, že je to starší diskuse, ale mám 500 ohc tři týdny. Mohl bych poprosit o zaslání na email v plném rozlišení. p377@centrum.cz. Díky moc. Pavel    [p377] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.07.2017
Odpověď  Mohl bych také poprosit o zaslání na E-mai? Děkuji (JanHolman@seznam.cz)    [Johny]   10.09.2010
Odpověď  ...mohl bych taky vyškemrat jeden plakátek po mejlu? kambucha@volny.cz ..díky    [zendrich]   08.09.2010
Odpověď  Ja by som taktiez poprosil ... diky
jfuzia (zavinac) hotmail.com    [Fuzmen]   23.07.2010
Odpověď  Chtel bych vas pozadat o zaslani mailu steft01@seznam.cz , diky    [steft]   22.07.2010
Odpověď  Ahoj můžeš mi ten obrázek poslat na radek.sve@seznam.cz.Bojuji s olejem jsem začátečník a teď celkem zoufalej.Dík Radek    [radek.sve] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2010
Odpověď  Ahoj, mohl by jsi mi také prosím poslat zmíněné schématy na mail. moznout@atlas.cz . Děkuji.    [hrebik]   13.07.2010
Odpověď  poprosim tiez zaslat na mail , vrela vdaka vopred.    [Jozef-Mt]   18.02.2010
Odpověď  poprosit o zaslani mazani Diky    [finfarum]   17.02.2010
Odpověď  anonym> on taky email uz z nazvu neni pro prenos souboru k tomu mame FTP. To, ze seznam (coz je kapitola sama pro sebe) neodesle vetsi soubor je dano vetsinou prerusenim na timeout diky vyuziti nablble nesymetricke ADSL linky. Zrizeni mailu u yahoo (gmail neznam) prinasi zase problemy s diakritikou, protoze imperialista nepouziva nabodenicka, server jede v UTF8 a zpravidla se najde v ceste nejaky clanek, ktery nepodporuje Transfer-Encoding base64 a mail prijde posislany.    [Paja]   26.03.2009
Zobrazeno 10 z celkem 27 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (27) 
Zodpovězené téma  

Utesnenie motoru Jawa 500 OHC


 Nazdar páni, chcem sa vás opýtať na problematiku utesnenia motora Jawy 500 OHC. Všetci tomu hovoria, že je to olejnička, tak sa chcem opýtať či je tomu naozaj tak alebo či sa dá ten motor tak utesnit aby neboli pod motorkou kvapky oleja. Vopred ďakujem za vaše reakcie.    [perak]   01.09.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Michale, myslím že v Tvém případě platí mantra "mlčeti zlato"    [JzK]   15.07.2017
Odpověď  že teče pullitr je uplne normalni jev a téct "musí" je tak vyrobený
ten co ji koupil je zase ten, co ji finančne nejlíp ohodnotí a vystaví (veci nerozumí, ale má hrachy z jine cinnosti)jen je skoda ze ho nenapadlo ten olej vypustít jak se to bezne delá, no jo, každej nemuze mit vše.... (rozum, penize to nejde dohromady)
asi tak, hezkej den    [Michal]   12.07.2017
Odpověď  A přitom stačilo málo, nechat ji bez oleje, což jako statickému exponátu nijak nevadí:-)    [Jana]   12.07.2017
Odpověď  před pár lety jsem potkal pána, který měl OHC v kanceláři. Byl zděšený, že přes všechny možné opravy, výměny těsnění stále kapal. Byl ochoten investovat nemalý peníz do opravy - a výsledek ??? Řídký elektron a olej prosakoval skrz blok.    [Pavel]   12.07.2017
Odpověď  Komouši se osmělují!    [Lada]   12.07.2017
Odpověď  Pardon. To melo byt ovlakno niz. Uz blbe vidim.    [J]   11.07.2017
Odpověď  Jj. Moralizujiciho devkare bych sem netahal a vratil se spise ke strojum.    [J]   11.07.2017
Odpověď  Pokiaľ mi je známe,tak u 250-tok a 350-tok išiel od výroby medzi bloky tes. tmel /hermetik/,papierové tesnenie sa dávalo v prípade zabrúsenia nerovnosti dosadacích plôch blokov,keď nastal úbytok materiálu a papier ho kompenzoval. Pýtal som sa preto,lebo som nikde nenašiel,ako to bolo u 500ohc...    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.07.2017
Odpověď  Jak to bylo dělané, stačí mít katalog ND (???) Papírové těsnění mezi poloviny skříně - pol. č. 12/15-11-10, obchodní číslo Mototechny - 5-03-0211. Pokud vím Jawa vždy dávala mezi skříně papír. (na rozdíl od některých ČZ, které měli přesnější opracování, tak stačil pouze Muxum, nebo později Hermetic)    [J]   01.07.2017
Odpověď  Zdravím,utesnenie medzi blokmi na 500ohc bolo robené pomocou tes. tmelu,alebo tam má ísť papier. tesnie??    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.07.2017
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Veteránské doklady


 Zdar pánové,
před časem jsem se dostal do diskuse s kamarádem co dělá zkušebního komisaře pro veterány. Chtěl jsem vědět co všechno (kromě technické a každoročních testací)musím řešit a co ve finále můžu. Tak podle jeho slov jde o normální doklady a vozidlo lze běžně provozovat. S tím ale rezolutně nesouhlasí druhý kamarád, který dělá na evidenci vozidel a argumentuje zákonem 56/2001 Sb o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích ve kterém je uvedeno následující:

Historické a sportovní vozidlo v provozu
(1) Historické vozidlo lze provozovat na pozemních komunikacích, pokud splnilo podmínky
testování, kterým se nahrazuje technická prohlídka vozidla.
(2) Testování historického vozidla provádí právnická osoba, která má udělené oprávnění
Mezinárodní federací historických vozidel (Fédération Internationale des Véhicules Anciens) nebo
Mezinárodní automobilovou federací. Výsledek testování vyznačí právnická osoba v průkazu
historického vozidla. Výsledek testování platí nejdéle do 31. května kalendářního roku
následujícího po kalendářním roce, ve kterém se testování historického vozidla provedlo.
(3) Historické vozidlo nelze provozovat na pozemních komunikacích za účelem podnikání a
běžného denního užívání pro vlastní potřeby.

Dle citace zákona v bodě 3. bych tedy chápal, že na veteránských papírech nemůžu normálně jezdit. Samozřejmě vím, že na těchto papírech jezdí polovina veteránistů a že policie to neřeší(nebo ani neví)a dokud nedojde k nehodě, tak to nezajímá asi nikoho. Chtěl bych tedy vědět, jestli máte někdo zkušenost se zaviněnou nehodou na veteránských dokladech a vše prošlo vč.plnění pojišťovny jakoby to bylo na normálních dokladech. V zahraničí je pak tahle jistota důležitá dvojnásob...
Všem samozřejmě přeji jen mnoho šťastných kilometrů bez nehod...    [Lucky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.04.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Odpověď bude relevantně vědět někdo z řad komisařů v klubech a na registru HV. Ano V jsou nepřenosná a pře-testování snad bude formalita, když už to jednou řádně testovaný veterán byl. Letos vyšla novela a roční testace mají od příštího roku dvouletý interval. Mám doma dvě véčka a žasnu co kolem nich panuje pověr a mýtů.    [Panelka]   15.07.2017
Odpověď  Pánové- mám dotaz- jak je to pak s prodejem motocyklu, který je na V značkách- odhlásím na úřadě? Má nový majitel nějakou možnost vyhnout se dlouhému řešení a testaci a rovnou udělat nové V papíry, nebo chtě nechtě projít vším znova- tedy celou testaci???    [Zdene] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2017
Odpověď  Ahoj kolegové,
mám na vás dotaz ohledně veteránských dokladů. Klubouvou testaci mám udělanou v Třebíči, krajskou v Brně. Změnil jsem bydliště a už se mi moc nehodí jezdit každý rok na klubovou testaci do Třebíče. nevíte jestli se dá testovat i u jiného klubu? Musí se to nějak přehlašovat apod? Díky za rady    [Roadster]   03.04.2014
Odpověď  Já myslím, že podnikat asi s půlitrem nebudeš. ;-) A denní ježdění asi taky nezvládneš. Já myslím, že když se v rámci volného času projedeš, tak tím nic neporušuješ.    [T-1000]   01.04.2014
Odpověď  Dřív se musela tuším vyplňovat kniha jízd a mohl si jezdit jen na srazy. Teď je to úplně jedno. Když tě někdo zastaví a bude se ptát, jedu na sraz a basta. Veterán je dle mého k tomu, že s s ním majitel zajezdit, když je hezky, udělat si kolečko a pak jede třeba na sraz.

Osobně nemám zkušenost s nehodou veterána, ale je to podle mě úplně stejné - zelenou kartu máš, štempl od komisaře máš, tak co? :)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.04.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

V. Sraz JAWA 500 OHC.


 Vážení přátelé, čas letí a je tu na pořadu již V. Sraz JAWA 500 OHC. Letos nám již měsíc květen přechází do června, termín konání je 31.5.-2.6.2013. Víkend 24-26.5. bohužel z ubytovacích důvodů není možný. V dohledné době Vám pošlu přihlášky.    [DrahonovskyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 613 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jezdec: chceš si tady počíst o OHC jak píšeš, ale plácáš tu komunistický kecy o Havlovi. To sem opravdu nepatří.    [Lada]   11.07.2017
Odpověď  Pokud o tom něco víš tak při každé kontrole musí dát foukat, mají to v nějakém předpisu. Sám jezdím denně nejen kolem komína a pár let jsem nikoho nezaujal aby mě kontroloval. Odebrání řidičáku nejen za chlast dělá příslušný úřad města a pokuty jdou nim, ale taky jsem zaplatil sporný tučný flastr za body pohlavnímu městu díky velkému bratrovi a PaCh s tím nic neměli. Znám od PaCh pár schopných veteranistů a nemám pocit že jsou to všechno pitomci. Mám taky jinou zkušenost z rodiny, kdy PaCh konali, prokurátor šetření předal přestupkové komisi na město a tam vše zametli pod stůl.

A nakonec, chlast na silnice nepatří a rád si tady zase počtu o OHC.    [jezdec]   11.07.2017
Odpověď  Nejde o zapšklost. A rozhodně neobracím. Vadí mi, že praktiky SNB převzala PČR a navíc je ještě zdokonaluje. Vadí mi, že mě v rámci tzv. prevence neustále stavějí jen pro kontrolu alkoholu v krvi. A zejména, že jim jde jen o to nachytat někoho se zbytkovým alkoholem. A také, že měří rychlost jen na místech, kde překročení není nijak nebezpečné. Moc dobře totiž znám jejich motivace a úkolování. Také znám statistiky nehod, ze kterých plynou zcela jiné závěry, než nám jsou předkládány. Například to, že příčinou velkého množství nehod není překročení maximální povolené rychlosti, ale nepřizpůsobení rychlosti.
Množství alkoholu v krvi, pro kterou se u nás dávají drakonické pokuty a odebírá řidičák je v civilizovaných zemích běžně povolené. To, že je u nás schválen hloupě zákon, jako v případě vodáků, přeci hned neznamená, že hned té hlouposti v zákoně nevyužiji a nebudu obtěžovat lidi žijící normálním slušným životem.
Jinak zkušenost z chlastem mám jen a jen pozitivní.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.07.2017
Odpověď  Vidím že už zase obracíš. To že dýchají, vodáci ap. vychází ze zákonů, které schvalují i zřejmě tebou volení darmošlapové nikoliv PaCh. Je z tebe cítit silná zapšklost, asi máš nějakou vlastní zkušenost třeba s tím chlastem, ale to je tvůj problém. Taky pamatuju soudruhy z VB i PS-VB.    [jezdec]   11.07.2017
Odpověď  Pro Jezdce a jemu podobně smýšlející. Jsou zde lidé, kteří nezapomněli a při spatření mundůru SNB se jim vybaví nepříjemné vzpomínky. Ať si každý nosí co chce. Ano, ale to, že jde ve velké míře právě o oblečení příslušníků SNB vypadá prostě divně. To, že chápu proč tomu tak je, jsem zde již psal.
Na druhou stranu je stejně divné, když dnešní policie jezdí v BMW i8, dává dýchat cyklistům, vodákům a výletníkům na šlapadlech. Ono to ale není divné. Ono to přesně vypovídá o smýšlení papalášů v řadách policie, kteří mají za sebou minulost člena StB, případně jejichž světonázor byl formován za doby totality. Policisté budou vždy potřeba, ale fízlové, zastavovači, měřiči rychlostí a jezdci BMW i8 ne.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.07.2017
Odpověď  No to jste to dopracovali, ať si každý na motorku obleče co chce. Na různých forech v posledních měsících jen čtu o tom co komáři potento v Jawě, Tatře a jinde, protože se asi blíží volby či co. Co ale potento ten makroekonom a pán s krátkými nohavicemi se jen šeptá jako dříve páč by se v tv zase angažovali sluníčkáři a kavárníci. Držme se vůně benzínu a oleje prosím.

JB: jo bude to krásné až nebude třeba PaCh na tu jejich špinavou práci chytrolíne.    [jezdec]   10.07.2017
Odpověď  Fízlové, zastavovači, měřiči rychlostí a jezdci BMW i8 potřeba nejsou. Ostatní policisté samozřejmě ano.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.07.2017
Odpověď  Jawa 500 ohc je vrtkava ve vsech smerech... zavist ceska neprekousnutelna od obleceni po pumpicku, hlavne proc je ten zgarb tak drahej ze?    [klasa]   03.07.2017
Odpověď  spojovat OHC s minulým režimem no některým už asi dobře hrabe...
prodejte všechny péraky, kývačky vždyt je to práce komunistů.

JB takže podle tebe policie není potřeba když je to špinavá práce???    [Pavel]   03.07.2017
Odpověď  Nejsnazsi cesta k dobovemu uboru tak možná driv. Ten komplet dnes stojí tak deset tisíc(bunda a kalhoty) pokud se teda podaří sehnat na postavu vyšší než 160cm. K tomu ještě patří hnědé vysoké boty s hladkou podrazkou (ne kanady) ty jsou už nesehnatelne, rukavice se dají sehnat nejlépe. Pokud k tomu člověk nemá esenbackou helmu,vylozky, bily postroj a placacku strcenou jak dement v bote tak je úplně normální dobove oblečeni na motorku navíc dost kvalitní a pohodlne takže se opravdu nedivim ze v tom lidi jezdi.    [pepek]   03.07.2017
Zobrazeno 10 z celkem 613 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (613) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Elekroinstalace


 Prosím o radu kudy s kabelama po rámu a kde v rámu a kudy kabelama do motoru. Určitě nějaká fotka by byla také dobrá.    [nepa1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.02.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 75 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tohle je na lanko, uvidíme jak to bude brzdit ale už to na pár strojích jezdí.    [jwm]   26.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přijel s tím nějaký Rakušák.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tohle bylo na srazu v Německu. Pěkná práce.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Monty myslíš třeba tohle?    [jwm]   26.06.2017
Odpověď  Ano, pokud někdo vezme původní buben, naplácá do písku a vytvoří "něco" , tak to má logicky malý. Myslím, že tyto věci pochází ze Slovenska.

Jediná možnost je vyrobit kompletní slévárenský model(větší o smrštění, s nálitkama,vtokovým systémem-prostě drahou a složitou věc).
Ale to se nikomu nechce investovat, byl by malý zisk................    [Monty]   23.06.2017
Odpověď  oživuji téma předního náboje,dnes jsem obdržel repliku od pana chumchala-motoveterandíly a vnitřní průměr brzdového bubnu je 193 mm,tudíš brzdový štít který mám tedy také v replice od pana hůly a má průměr 198mm se tam ani náhodou nevejde,to samé pakny,když jsem to proměřoval tak by se tam nevešly ani bez obložení.Takže zřejmě tu koluje mezi prodejci nějaký sprzněný odlitek který všichni používají.V pondělí mu volám a zřejmě budu vracet.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2017
Odpověď  Já měl kdysi dávno výlisky tlumiče, ty jsem svařil,pochromoval a dovnitř nacpal drátěnku...Ale to bylo v minulém tisíciletí..
R.    [drummonds] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2017
Odpověď  Bez určitého párání a svařování podle mě nelze. Je to jeden kus, nerozebiratelný. Takže pokud by se to rozřezalo a zavařilo, pak to jde. Jinak nové a staré výfuky by měly mít stejný rozměr, takže součásti by měly být záměnné.    [longr]   13.06.2017
Odpověď  Nechcem zase nove vlakno zacat. Potrebujem poradit ci je mozne do povodnych vyfukov nahodit nove tlmice?    [Vittorio]   12.06.2017
Zobrazeno 10 z celkem 75 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (75) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Púzdra vodiacej tyčky vidličiek.


 Zdravím vospolok,potreboval by som vedieť,aká má byť vôľa medzi puzdrami vodiacej tyčky vidličiek a samotnou tyčkou. Tyčka má na ľavej str. priemer 5,98mm,na pravej 7mm,puzdierko v ľavom bloku cca 6,25,v pravom bloku som nevedel zmerať,ale po zmontovaní dokopy má týčka vôľu,neviem,či je to tak dobre,alebo tam nemá byť žiadna vôľa?    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.06.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  kuba: na 100x díkes za odpoveď,pomohol si mi!    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2017
Odpověď  Po smontování se tyčka má volně protáčet,ale vůle tam má být minimální.    [kuba]   16.06.2017
Odpověď  Naozaj nikto ešte neriešil tento problém,čo by vedel poradiť?    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.06.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Smutný příběh


 Omlouvám se jestli někoho tímto příspěvkem urazím, ale já jsem si taknějak myslel, že by tu někoho mohl zajímat. Pokud ne, nechť ho admin smaže. Nicméně dneska jsem neodolal a vytáhnul z garáže svojí "třipade" (půllitra stále nemám hotového)a s kámošem na pérákovi se jel projet. Skončili jsme v Týnci,kde jsem strávil většinu svého života a mě nedalo se "tam" nezajet podívat. To co jsem viděl mě nemile překvapilo a stále nechápu, jak podnik takového věhlasu se podařilo zahubit. Jsem patriot a myslím, že JAWA a lidí v ní něco dokázali, jsem na ně hrdý a nikdy by mne nenapadlo, že to takhle skončí. Připojím několik fotek toho co jsem viděl.    [LuckyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 135 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  A to před rokem- dvěma- třema rokama netušili, že od 1.1.2017 bude platit Euro4?

Žádný představení JAWY 1000 nikdy nebude, už se s tím smiřte. Ted se bude (za další dotace) vyvíjet asi 5 až 8 let model JAWA 1200, potom možná JAWA 1400, nebo JAWA 800, to je celkem jedno.

Podmínky dotace neobsahují nic o tom, že by se to taky muselo VYRÁBĚT nebo PRODÁVAT.
Kasírovat dotace je jednoduchý, něco vyrábět a prodávat je moc starostí........    [-a-]   08.06.2017
Odpověď  Dle informací od jednoho přímého zdroje z fabriky jim u litra trochu zavařilo E4, Jsou prý tři výrobci ABS-ka, každý je drahý, ale jeden se musí vybrat a jeho řešení použít, což představení stroje brzdí. Na jaře čekali, že na podzim by již motorka mohla mít poladěný motor na Euro4 a dokončenou ABS, potom bude nějaký čas probíhat test. Čili viděl bych to na jaro / podzim příštího roku. Jen ať to nikdo neuspěchá, ať to stojí za to, až s tím konečně vylezou..    [PanDeRass]   08.06.2017
Odpověď  Znamenalo by to novou homologaci a celý kolotoč změn. A vzhledem k tomu, že 660 už nesplňuje Euro IV a Jawa má zaregistrováno jen pár desítek TP dopředu, už by se to vážně nevyplatilo.    [longr]   23.02.2017
Odpověď  Preco je kuwa taky problem dat dozadu obyc kyvku a dvojicu teleskopov a z drziaku stupaciek spravit aj drziak vyfukov??? Preco to nejde urobit tak ako sa to ma???? Ked retro tak ozajstne retro. Neverim ze nemaju na to !    [Vittorio]   22.02.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  A brzy bude i nové logo...    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.02.2017
Odpověď  Nová Jawa 350 OHC Retro (motor made in China) a 660 Retro,má zastoupení Jawy vystavovat již v březnu v Holešovicích.O "bajné" Jawě 1000 ani zmínka tak že nevím,na co ty dotace na nový model z fondů EU vlastně dostaly?!

http://www.auto.cz/jsou-tady-nove-motorky-jawa-ret ro-ladene-kousky-350-ohc-a-660-vintage-103662?utm_ source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-intern etu    [Jára]   22.02.2017
Odpověď  Také smutné klkání.....https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4839963149 55885&set=a.1126831640672346&type=3&th eater    [mirapt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Lucky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2016
Odpověď  A ještě jedna    [Lucky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  V sobotu jsem se po čase opět stavěl v Týnci, tak jen pro zajímavost přikládám aktualizovanou fotku k původnímu tématu.    [Lucky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2016
Zobrazeno 10 z celkem 135 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (135) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Rám na AUKRO - replika.


 Pozor na rám pulitra, který se nyní prodává na AUKRO. Rám je replika od slovenské firmy motoren.sk. Majitel to v popisu aukce neuvádí, ačkoliv byl na tuto skutečnost upozorněn. Tak ať někdo nenaletí.

http://aukro.cz/ram-jawa-500-ohc-01-i6769616113.ht ml    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.03.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ono jde o princip ja už radši přes aukro nenakupuju protože když ty překupniky sleduju je mi z toho zle...    [Pavel]   01.06.2017
Odpověď  To opravdu zvedl cenu, celých 100 korun. Znám toho člověka s tím účtem a tu spojku opravdu koupil. Je to tu jak na trhu, pomluvy a závist.    [Lapina]   29.05.2017
Odpověď  To je jedno zda to dělá on či někdo jiný, tak to prostě je, proto je aukro podvod - je tam toho více, ne jen u OHC. Napříč všech kategorií. Je to lehce zmanipulovatelné a o to jde.    [jenda]   29.05.2017
Odpověď  Aukro neni podvod ale lidi co ho zneužívají jako napřiklad Janů http://aukro.cz/jawa-500-ohc-spojkovy-kos-i6828888 251.html kterej si přihazuje svim druhym učtem sberatels(24) http://aukro.cz/show_user.php?uid=7594929 a myslí si že jsou všicni hlupáci a nevědí o tom...    [Mirek]   29.05.2017
Odpověď  dle mého názoru by měla mít duralové ojnice protože střední část má po celém obvodě stejnou sílu a není tedy částečně odfrézován materiál pro odlehčení rozdílu hmotnosti mezi ocelovými a duralovými ojnicemi.zde jsou podle mne ocelové.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2017
Odpověď  Bohatemu blbemu prodate i za 30, veteranista srazar neda ani 10 za peknou, co vlastne chcete resit?    [doufek]   27.05.2017
Odpověď  Beznej stav, co chcete    [gh]   27.05.2017
Odpověď  Máš recht , má to buď špatný ojnice nebo střední závaží.    [Richard]   27.05.2017
Odpověď  Není na té klice něco špatně? :) http://aukro.cz/klikova-hridel-jawa-500-ohc-i68335 46589.html    [castentroy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2017
Odpověď  Ale proč je podvůdek aukro??    [k]   23.05.2017
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (18) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Víčko na dynamo Pal


 Dobrý den, prosím o radu kdo vyrábí repliku víčka na dynamo Pal.
Děkuji za informace.    [Gába] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pochybuju, že ho někdo dělá.    [jiří]   12.02.2017
Odpověď  Dobrý den, shodou okolností také sháním víčko dynama PAL na pětistovku. Podařilo se Vám zjistit zda někdo víčko dělá? Díky    [JH]   02.02.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Závodní Jawa 500 OHC


 Zdravím, neříkají Vám něco tyto díly, známej je měl na závodním motocyklu, který sem snad dorazil z Belgie, byl v tom motor z půlitra, no je to již řadu let zpátky a dochovalo se snad jen toto. Bohužel to bylo v době, kdy většina těchto motocyklů lidi nezajímala a byly užité jen jako zdroj náhradních dílů a pak putovaly do šrotu. Či případně na jaké moto to patří, díky za jakoukoliv stopu.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.09.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravim, podle mne to jsou dily na pucha, s Jawou 500 nesrovnatelny motocykl, jak stylove tak cenove.    [Ybungen]   30.09.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď      [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.09.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Jak to tenkrát bývalo, aneb veselé historky z natáčení zadřených Pullitrů


 Mohu prosit pamětníky plánovaného hospodářství, aby se podělili o svoje příběhy nejen o pullitrech? Slyšel jsem pár příběhů z dob, kdy chtěl každý Californiana. Jak se tenkrát vlastně sháněly díly a celé motorky? Byl pullitr vždycky drahá a nedostupná mašina? A jak to bylo s díly, bývalo něco na OHC k dostání v Mototechně?    [JzK]   21.03.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 45 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Přesně tak, záleží na roku uvedenído provozu u NÁS. H-D byl rok výroby 1950 , ale měl "nový" velký TP,údajně proto, že ten starý už byl popsaný a to bylo v roce 2002..Moc to nedává smysl, proč tam neopsali původní rok uvedení do provozu u nás ze starého, ale díky tomu nás vyhodili..Naštěstí jedna cesta do Prahy na zastoupení stačila, ochota u H-D byla až nezvyklá a technici na STK byli spokojeni..Ty byrokraté ale stojí peněz ve všech směrech,..    [kříž]   13.05.2017
Odpověď  V pátek jsem byl na STK v Olomouci s BMW 1150RT(2001)a technik zjistil,že mám upadený štítek.Stačil mu VIN a napsal mě to jako malou závadu s tím,že štítek je povinný až od roku 2002.    [Stopl]   09.05.2017
Odpověď  Jo,tak to je - cesta nejmenšího odporu . Dělám to podobně. Jen jsem ted objevil STK, kde je vedoucí veteránista, a zrovna tyto věci chápe a lze to vyřešit rozumně.    [Monty]   08.05.2017
Odpověď  Monty, ono hádat se s debilem na STK či úředníkem se většinou moc nevyplácí. Mám pár vozidel na bílých číslech, která nemají výrobní štítek a ani vin v TP. Některá nemají ani tachometr. A tak nakupuji nové štítky , TP musí upravit padělatel. Blbečkové nechápou, že v letech pradávných se tyto pitomosti neřešily. Techničáky psané tuší, podpis staršina Novák, 3x měněný motor a jiné, dnes zcela nemožné změny. Holt se musíme přizpůsobit.    [Pavel]   08.05.2017
Odpověď  S tím štítkem jsou debilové,kteří neznají svoji práci - měl jste se hádat. Protože vozidla do nějakýho roku výroby(snad 1999? nevím jistě) štítek mít nemusí. Jenomže na STK jsou líní přemýšlet, jednodušší je prudit.
(a taky to samozřejmě zvětšuje přirození.............)    [Monty]   06.05.2017
Odpověď  Ale na druhou stranu je zajímavé, jak jdou zase starší motorky s dráty v kolech do "ceny"..Samozřejmě naše generace nechápe, jak může jít v přihazování nahoru Jawa -vrak, dělaná v obrovských seriích bez jakékoliv větší inovace desítky let a na druhé straně pěkný západní současník staré Jawy za pár šupů těžko hledá kupce, ale nacionalismus je i u nás..Ale jsou kousky,u kterých se zvyšuje cena neustále, protože i mladým došlo, že za malé peníze /proti novým motorkám/ jde dělat velký cirkus...Bohužel byrokrati nás ničí pořád, kámoše vyhodili z STK s voňavkou H-D kvůli tomu, že nemá vepředu na rámu štítek/jako Jawa/, a i když je tam VIN,/ je to rok 1950/ o kterém se u nás dozvěděli až po revoluci, tak přesto jim to nestačí..    [kříž]   05.05.2017
Odpověď  toto Vás tu jednou zežere    [io]   03.05.2017
Odpověď  A zase ty peníze ,tehdy jsem neměl na víc než za trest na JAWA,ano HondaCB750F v r 75 stála v Tuzexu jak italské auto tedy víc jak 75.000,-Kč .Proč jsem chtěl Jawu 500 OHC02, no jasně na přestavbu.Tehdy jak tady píše Kříž, mladí nechtěli OHV předválečnou vykopávku nebo OHC stébáckého křápa. Dole ed250 uveřejnil přestavbu z 80tého půlitr ala Target-design Suzuki Katana.Nějaký ČSSR Kasten asi tenkrát našel to nejlepší dle BRD MOTORRADU a geniálně to napodobil. Mělo to jeden háček ten MOTOR!! pouhých asi?? 28koníků tehdy z víc jak 25let starého a ještě velmi nepovedeného dvouventilu Jawa500OHC moc do odpalu nenadělalo. Tak hodně jsme chtěli mít v té době moderní motorku ,žil jsem tím.Nic domácího na úrovni nebylo. V Jawě kromě 350OHV a 11tky neudělali dál pro domácí motoristickou veřejnost tehdy v prdě moderního nic .V 80tém i Sovětská IŽ byla už lepší a i ten Rusák už váhal.I ten Mojsejev zahodil tenkrát Čízu. Taky si pamatuji jak jsme řvali potupou a ironií když v 77 v telce v seriálu žena za pultem /obraz ze života socialistického národa/ přijel herec Hrzán na snové Hondě CB750F na veselku Macijuchové. CB500F jsem tenkrát viděl jen jednou ve Starých Splavech oči na vrch hlavy. S Jawou se to veze dál tu Jawku ??novinku?? co jsem viděl v březnu v Holešovicích??? To bude asi hit - Kafáč pro Indii?? Bulleta už ale mají od enfílda, že.    [arapara]   03.05.2017
Odpověď  Honzo, špatně jsi četl, já neporovnával Califa SNB s nanukem, byl to jen příklad. Šlo jen o to, že nanuk byl dobrý pouze na psychologický tlak pro ujížděče, že za ním jede "motorka"..Dělal jsem v Mototechně, takže subjektivně mohu říci, že největší JaWa buchar, který mohu ohodnotit, byl Bizon červený - oilmaster 350, kterého jsem mohl otestovat, stejně jako žlutého, v 1A stavu, bohužel to byl úplně nový motocykl, který se připravoval pro zákazníka. Takže byl v záběhu, což já hajzl nerespektoval a dal jsem mu, co proto..Ono tehdy byl jen úspěch, svést se na dvouválu,v perfektním stavu, u kterého šly pravidelně oba válce..Jawa tohle nezvládala, jejich zapalování byla ostuda, měli pečlivěji sledovat německé předlohy, s kterým jel ÁDA na východ..Ale tehdy jsem byl nadšen, v 16-17 letech jet s takovým bucharem byl zážitek..    [Kříž]   03.05.2017
Odpověď  Policajti a jejich přisluhovači z řad lidu prudili motorkáře vždy. Za socialismu to ale méně bolelo peněženku. I domluva měla svou váhu. Dnes se to zvrhlo doslova v policejní totalitu.
Jawa byla pro českého motorkáře jen nutné zlo. Při pohledu na ceny motocyklů na západě většina jen nasucho polkla. Proto já osobně nechápu současnou rero vlnu. Lidé moc rychle zapomínají.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.05.2017
Zobrazeno 10 z celkem 45 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (45) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 500 OHC


 Brácha si včera koupil pětistovku za 115tis. co na to říkáte?Je to upravovaný,ale základ je to slušný.Má nové výfuky,motor po Go,kola mají nové ráfky a dráty a rám to má z 01 a vidlice z jawa 640.To je asi tak všechno co vím.Budu rád když mě řeknete na co si má brácha dát pozor jaké blatníky tam patří atd.Nevadí motoru když tam má karburátor z Péráka?dDěkuji za rady    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 106 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  jednoznacne to musi koncit plechovou lamelou. Ale odbocim.... na doporucenie ludi z tohto fora (Milan OHC, ED 250) pritlacak pouzit hlinikovy s vyssou tuhostou. ED250 tu kedysi publikoval nacrtok toho hlinikoveho pritlacaku.    [Brano]   11.05.2017
Odpověď  Chci se zeptat končí se u přitlačnyho taliře lamelou nebo plechem jinak ke to v knize 00 od tumy a jinak v přiručce 02 -pokud by se končilo lamelou nebude taliř rejžakovat do lamely když dosedaci plocha neni celistva jako he to u plechu    [Mira]   11.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je z Jawy 350/638 a výš. Mimochodem nejméně povedená spojka z Jawy. Na posledních modifikacích Jaw 350/640 se vrátili ke staré osvědčené spojce z typu 634.    [ED250]   03.06.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prosím o radu - z čeho je tenhle přítlačný talíř - děkuji za odpovedi. Petr.    [čert]   31.05.2012
Odpověď  Ahoj Járo ten kdo vyhrál aukci, tak mě napsal, že si musí koupit auto, takže si to nevyzvedne, takže proto:-/    [Tom]   11.04.2012
Odpověď  To Tom:Tome,ty jsi tou svoji "upravenou " Jawa 500 ohc,neprodal přes aukro?Na aukru je vydražená a v inzerátech ji ted vidím znovu!Promin mou zvědavost...    [Jára]   11.04.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  :o) koukám, začátky byly hodně podobné a těžké.. :o) Monty co sraz? Přijedeš letos alespoň na jednom? :o)    [ED250]   27.03.2012
Odpověď  Naprosto přesně si vybavuju, jak jsem na "Škole v přírodě" poprvé viděl OHC. Doma jsme měli Pařeza po dědovi, na kterém jsem v 11 letech jezdil (den šrouboval a "opravoval" a půl hodiny se vozil) takže už jsem byl chycenej. Když jsme se soudružkou učitelkou podnikali vlastivědné výlety, tak kolem nás čas od času proletěly dvě 350ky a jedna zvláštní mašina. Pokaždé to byla taková rychlost že jsem si všiml nanejvýš propérování na horizontu. Spolužačky ječely, kluci koukali s otevřenou hubou. Projeli během toho týdne několikrát a já v jednom okamžiku zahlídl cosi víc - a od té chvíle jsem si marně lámal hlavu, co to ten člověk má přiděláno k hlavě válců, že mu to s tím tak příšerně jede :-D    [JzK]   27.03.2012
Odpověď  A já chci Montyho garáž.... :-P :-D    [T-1000]   27.03.2012
Odpověď  Jo, to bylo mně asi 12 let,psal se rok 1980, a JAWA 500 OHC byl sen asi jako dneska Bugatti Veyron. Vždyt se za ni dávalo 10 000,- Kčs !

Dneska mám OHC tři, a sen? Třeba silniční JAWA 350 2xOHC ? Nebo Brough Superior?    [Monty]   26.03.2012
Zobrazeno 10 z celkem 106 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (106) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Drzak sedla.


 Zdravim. Chcem sa spytat ako by ste riesili najsetrnejsim sposobom tento problem. Drzak este pred max. vychylkou naraza do drziaku nadrze a druhy problem je ze nesedi ovalna diera s dierou na rame. Mna napada len pilnik a karboska. Mozno ma niekto aj lepsi napad.
Druha otazka je, aka je spravna dlzka pruziny v zadnych klzakoch pre ohc? Sam motoren ponuka dlzky 130, 140, 150. Ja som sa stretol s dlzkami len okolo 135 v udajne original klzakoch. pochybnosti. Vie niekto kolko to ma byt?    [vittorioRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.01.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  zdravim vittorio a mockrát děkuji    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2017
Odpověď  Tak som sa k tomu konecne dostal. Rozmery su ale merane rovnobezne s profilom a rozmer C kolmo na profil. A - 105mm, B - 20mm, C - 75mm. Dufam ze to pomoze.    [vittorio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2017
Odpověď  zdravím,poprosím ještě jednou vittorio o ty rozměry,samozřejmě to změř jak uznáš za vhodné a nemusí to být nějak přesně na desetiny,potřebuju jen orientačně abych se od něčeho odpíchl,pak už to doladím.předem děkuji    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.05.2017
Odpověď  aha foto 3 a 4 jsem neviděl,tak pak jo,vskutku originální,ale jiný kraj jiný mrav    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2017
Odpověď  zajímavé,mě to spíš přijde jako hi-fi šablona pro navaření komponentů sedla,s německou důkladností.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [szake] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [szake] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [szake] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  jen pro zajímavost....Takhle například řeší tvůj problém v německu lufo...
multi-packet nástavec pro rám 02 podle mne je to zbytečnost proč to nenavařit napevno ale majitel nejspíš asi nechtěl zasahovat do původního rámu...    [szake] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2017
Odpověď  dík za zájem o můj problém,jasně počítám s tím že to budu muset nějak spasovat i s ohledem na propružení sedla vůči zadnímu blatníku a také asi vůči nádrži,ale na mém rámu byly použity nestandartní pružiny sedla a i nosník sedla je zbastlený takže mi jde o to abych se tak nějak od něčeho odpíchl.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.04.2017
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (31) 
Zodpovězené téma  

Pouzdro ložiska klikovky


 Nemáte prosím někdo výkres pouzdra ložiska(NU 305) klikovky,na levém kartru?Potřebuji si ho nechat vyrobit.Děkuji předem!    [Jára]   10.12.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nemužu si pomoct,ale fotografiích v odkazu,je pravý kartr+příruba na ložisko(15-11-44),které jsou právě na pravé straně katru.Pokud je do toho zamícháno pouzdro do levé kartru,tak se předem omlouvám!    [Jára]   30.04.2017
Odpověď  Jára: to je všetko pekné,že to majú na predaj,ale mne sa jedná o pravé puzdro a toto je ľavé...    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2017
Odpověď  No zrovna tento obchod bych sem nedával. Pokud to někdo nemá ověřené, že to je dobře vyrobené, tak bych byl s nákupem opatrný. Ty jeho výrobky stojí za hovno.    [fikuscz]   29.04.2017
Odpověď  Tuna to kúpíš aj bez roboty:
http://www.motoren.sk/shop/detail/4666/35    [Jára]   29.04.2017
Odpověď  Naozaj nikto nevie pomôcť s rozmermi toho pravého puzdra?? Potrebujem vyrobiť nové,lebo toto čo som tam mal,má axiálnu vôľu a podľa mňa by tam po našróbovaní príruby nemalo mať žiadnu vôľu...    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2017
Odpověď  Zdravím,má niekto výkres puzdra ložiska kľuky,ale to čo je na pravej strane bloku?    [stihi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.04.2017
Odpověď  Jo je to tam,pod číslem 151172.Moc díky!    [Jára]   11.12.2012
Odpověď  Jen dodám,klikni na výkresy.Tam to je.    [Pilot]   10.12.2012
Odpověď  Koukni tady,http://jawa500.sweb.cz/vy pocetka/hlavicka.html to je asi co hledáš.    [Pilot]   10.12.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 

 Strana 1/70 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 23.7.2016)
Nezodpovězené téma 

prachovka kola 01


 zdravím,mám dotaz zda prachovka zadního kola je shodná s předním,dle katalogových čísel by měla být,ale radši se ptám protože někdy tam bývá chaos. děkuji    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

náboj zadního kola 01


 zdravím mám prosbu,neví někdo nebo nemohl by změřit celkovou délku náboje 01,mám repliku a nějak se mi to nezdá,zápich na segerovku ložiska je moc utopený dovnitř takže prachovka by po stažení kola dosedla na spojovcí trubku náboje.jinak na druhé straně u rozety to po složení s rozpěrnou trubkou a kroužkem vychází dobře,takže si myslím že rozpěrná trubka je o nějaké 2mm delší na straně prachovky.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentNezodpovězené téma 

Materiál pertinax


 Zdravím ve spolek, nemáte někdo zbytek pertinaxového materiálu, válce nebo trubku, potřeboval bych trubku o vnějším průměru cca 42 mm a díře 38 mm, musel bych to pak ještě přesně změřit, ale cca pro představu to stačí, či válec o průměru cca 45 mm a délce cca 150 mm, potřeboval bych to na komoru válcového šoupátka a nevím čím jiným bych to případně nahradil aby se to nemázlo. Nemohu to nějak nikde najít a nechce se mě nechat dělat trubka o délce jednoho metru..., díky za jakoukoliv případnou nabídku, Pavel.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Skracovani pistu


 Zdravim pani , ma nekdo skusenost se skracovanim pistu ? Kvuli vaze ? ,jde o to ze mam 4 vybrus a pisty byly moc tezke ze se nedali odlehcit ani na cepe uz ale odsoustrozenim pistu ? Bude to vadit ? Jedna se o 10mm z dlzky pistu dole    [Vinkovic]   31.01.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Mate uz zazimovano??


 Ted uz muze snezit😆    [villi] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.12.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

výplet kol


 Zdravím všechny,chystám se objednat špice a niple ve Hvězdonicích.
Délky špic jsem vyčetl v katalogu ale délky niplů nevím,jedná se o 01.
prosím poradte,děkuji.    [lufo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

vybrace kormanu


 pri rychlosti od 70 km do 80 km, mám mravenčení v rukou ,pak se to strácí...i Vám to tak delá na OHC ?    [OHC5OO]   27.08.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

pozor.


 ten co aukru prodává motor a jiné díly na jawu 500 si sám přihazuje,má několik učtu a telefonu.Je to sra... Petr    [petr]   20.08.2016
   Přidat odpověď 

 Strana 1/70 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006