MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302678 příspěvků |7334 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 50 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Panelka) 15.11.2019 00:37  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a k....   15.06.2006 / 310
    Detaily Jawa 250/590 sport 1967   20.05.2018 / 228
    Čz 175/250 sport na 19kolech !!!   07.08.2009 / 204
    barva   11.03.2012 / 191
    ČZ 175/470 SPORT 1962   01.01.2012 / 166
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 4148      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 16 / 243      Příspěvků Příspěvků: 38431
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/277 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motor ČZ 175/450 ulomený karter


 Ahoj, chystám sa na go tohto motora a po zhodení krytu zapaľovania som si všimol ulomenú časť kartra pod reťazovým kolieskom. Na tento chýbajúci kúsok by mal ísť kryt reťaze, ktorý momentálne nemám. Mechanizmus vypínania spojky držal tiež len na dvoch šróboch - tretí závit v bloku je odtrhnutý spolu s chýbajúcim kusom. Ako by ste riešili opravu aby sa neurobila ešte väčšia škoda? Díky.    [PaloSK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  https://jaryn1.rajce.idnes.cz/Vyvareni_motoru_Jawa_350,_Stadion....    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2019
Odpověď  Opravit jde hodně. Momentálně jsem dělal motor Jawy 350 bohužel předchozí majitel utrhl přední držáky na motoru, což jsem si myslel že je to nejhorší na tomto motoru, ovšem když jsem motor rozpůlil čekalo mě spoustu překvapení. Tady pár fotek.
https://jaryn1.rajce.idnes.cz/Vyvareni_motoru_Jawa_350,_Stadion....    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2019
Odpověď  Já jsem si to nechal jen navařit,a pak ručně obrousil . . .
(stálo mě to "flašku") . . . (: . . . a navařování proběhlo na dvakrát.
Záleželo mi na výrobním číslu, aby stále souhlasilo s doklady.
(Byť je možnost výmazu čísla motoru, je nutno zachovat jen Typ motoru).    [radek]   10.11.2019
Odpověď  tady je jeden na Slovensku
https://motocykle.bazos.sk/inzerat/104660802/predam-alebo-vimenim-motor-cz-175-450-za-nd-na-jawa-pionier.php    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2019
Odpověď  120EURO je cca 3000 Kč. Tady je odkaz na motor za 1/3 té ceny.
https://www.sbazar.cz/zzprg/detail/91835947-motor-cz-175-450    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2019
Odpověď  Ak to budeš zvárať,tak sa ti môže prehnúť.V nepárových kartroch vyskúšaj či valec vlezie do kartrov a či je rovina pod valcom a karburátorom.Krížiť sa nebude nič .    [Jumbo]   09.11.2019
Odpověď  V jednej firme na opravu motorov Jawa a ČZ som sa informoval na cenu navarenia chýbajúceho hliníka a dostal som odpoveď, že navarenie nového materiálu plus ofrézovanie do pôvodného stavu by vyšlo cca na 120 eur. Oplatí sa to podľa vášho názoru?    [PaloSK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.11.2019
Odpověď  Chlapi ďakujem za odpovede a chcem sa ešte opýtať: zohnal som pravú polovicu kartera bez poškodenia vypínania spojky a spodný hliník je v celku ale tento diel nebude párový s ľavou časťou kartra. Nebude v tom nejaký problém keď to skúsim dať dokopy, že tieto diely nie sú párové? Nebudú sa krížiť hriadele prevodovky alebo kľuka?    [PaloSK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.11.2019
Odpověď  Nebudeš první . ..a asi ani poslední . .. .

http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=117&idtop=191581    [radek]   06.11.2019
Odpověď  Presne toto som riešil na jednovýfukovom motori ČZ 250.Kedže to bol ten "Egypťan" výmena kárterov neprichádzala do úvahy.Zváranie tak namáhaných miest veľmi nepomôže.Tak som dolu napravo a naľavo od toho vylomenia vyvrtal diery 6 mm,na ne priskrutkoval pásovinu asi 25 x 5,dľžka podľa potreby.A až na ňu privaril potom držiak toho tretieho úchytu vypínania spojky.Treba to len robiť s ohľadom na ten kryt reťaze,aby sa tam tiež vošiel.Ak bude treba môžem to nafotiť.Pod deklom to nikto nepozná.    [Joski]   06.11.2019
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Detaily Jawa 250/590 sport 1967


 Ahoj všem, jsem daty nový, ale mám starou motorku ;-) Jde o mou Jawu 250/590 sport 1967 s původními platnými doklady. Dávám jí po x letech do co nejvíce původního stavu a snažím se zatím vše bez replik. Je kompletní, ale chybí mi nějaké drobnosti a informace o detailech. Zkusím napsat v bodech co mě zajímá a jestli mi někdo znalý pomůže poradit.

1. Páčky bez kuliček jsou stejné jako na pionýra nebo nepasují? Chci koupit originální původní
2. Jak nýtujete zadní madlo?
3. Šroubek přepínače světel a horního dílu masky půlkulatý šroubek jako držák SPZ nebo kulatý placatý?
4. Dají se někde koupit lanka spojky a při.brzdy se šroubením u řídítek jako originální? Je tam závitová vložka v řidítkách
5. Zadní stupačky mám české repliky s závlačkou plechovou, ale původní mám s klasickou závlačkou..co je správně?
6. Ještě mě určitě něco napadne postupně, tak dopíšu
7. Nádrž a sedlo už mám jiné, vím že tam nepatří

Dále sháním teda páčky bez kuliček, víko filtr boxu a plech jistící, levý držák stupačky (trubku) a nějaké původní šroubky M6 a M8 vhodné na pozink, nechci repliky...    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 228 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ta oranžová se myslím i tady na foru řešila a pravděpodobně existovala i bez exportních legend, které dnes už nikdo věrohodně nerozklíčuje.    [jawík]   13.11.2019
Odpověď  250/590 sport se určitě dělala signální červená (oranžová)...361 sport jsem sice ještě neviděl, ale to neznamená že nebyly...naopak královská modrá byla často na 361, ale na 590 jsem viděl jen jednu... Bavím se samozřejmě o původní barvě, ne že někdo si už nastříkal jak chtěl    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2019
Odpověď  Pánové nevíte jestli se dělala sportka 350 oranžová??Jednu takovou vlastním a viděl jsem takovou barvu i na bazoši.Že by pro holanďany??    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2019
Odpověď  Asi byly vždy s červenými stupni, ale některé vybledly časem...    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2019
Odpověď  VŠECHNY tachometry měly červený čísla s rychlostma, možná kromě nějakejch nepovedenejch replik.
Ale skoro všechny je mají vybledlý.    [Monty]   05.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  361    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  tacho 361    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.11.2019
Odpověď  Podle mě je většina tachometrů, kde nejsou vidět červená čísla, pouze vybledlá, na všech které jsem viděl byl aspoň z nějakého úhlu vidět zbytek číslic (asi jako bývá jiný odstín laku v místech kde byly linky) - ale samozřejmě to nemusí být pravda, zase tolik jsem jich neviděl :-)    [meela]   04.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nádherná sportka! Měl bych dotaz.jaký typ ciferníku máte na vašich sportkách? Máte už ciferník s červeně vyznačenými převodovými stupni, nebo ten bez vyznačení? Zajímalo by mne to hlavně pro ročník 1966.    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.11.2019
Odpověď  Myslel jsem toho roadkinga, je to takova zajimava barevna kombinace, nevim prijde me jak motorka na naky cisla do cirkusu, samozrejme 361 je urcite dobrej stroj.    [Honza]   26.10.2019
Zobrazeno 10 z celkem 228 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (228) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kontrolka dobíjania na VAPE.


 Zdravím páni.Viete niekto nejakú fintu ako zapojiť kontrolku dobíjania na starších VAPE-tak aby po naštartovaní zhasla?Viem že sa to dá len ešte neviem ako.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ta relátka v "nových" autech spínají velké proudy. Nízký proud z počítače sepne relátko kteréhož kontakty jsou připojeny na velkoodběrový spotřebič. Jistě že by šlo všechno udělat elektronicky bez relátek, ale relátko odolává různým zkratům a je snadno vyměnitelné za pár korun. Typicky spínání světel, vyhřívání, připojení elektriky do auta po zapnutí klíčku. To je důvod proč tam jsou relátka a mají smysl.

Ale pokud dnes někdo jednoduchou elektroniku nahrazuje relátkem tak to dělá jak před padesáti lety kdy byly logické obvody relátka. Stačí jednoduchý obvod který vymyslí sletuje začínající elektrotechnik za hodinu (viz odkazy kolegy).proto ta narážka o sedlákovi. Kapíš?    [jawák]   10.11.2019
Odpověď  [jawák] :"Ta dioda s relátkama je prostě sedlácká ptákovina. lepší je použít nějakou elektroniku"
Proč asi je ve všech moderních autech tolik sedláckých ptákovin v podobě relátek ? :-)    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.11.2019
Odpověď  Relátko? tomu je to jedno, přes relátko jde pouze proud na kontrolku, takže 1A, když moc.    [Monty]   06.11.2019
Odpověď  150 W je dosť.Ešte sa s tým pohrám a odmeriam tie prúdy.Jediné čo ma trápilo bolo skôr či to vydrží to relátko,ale aj to drží.    [Joski]   06.11.2019
Odpověď  Jawak ty si maďar, ty tĺk    [, ]   05.11.2019
Odpověď  VAPE má výkon asi 150W, takže 150/6 = 25 Amper. Takže dioda 20A bude tak na hraně-    [Monty]   05.11.2019
Odpověď  Maďarština už i tady .. .    [jawák]   05.11.2019
Odpověď  Aj blbý komentár je komentár,čo už.    [Joski]   05.11.2019
Odpověď  Ta dioda s relátkama je prostě sedlácká ptákovina. lepší je použít nějakou elektroniku viz níže.    [jawák]   05.11.2019
Odpověď  Neviem koľko A je schopné dodať VAPE na plný výkon pri dobíjaní a vypnutých spotrebičoch,nikde som to nenašiel.Ten údaj by ma celkom zaujímal.    [Joski]   04.11.2019
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (28) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

motor Jawa 350


 Dobrý den
mám rozebraný motor Jawa 350/354 v.č.:354-000 9xx
má mít dvojpáku ?

děkuji    [beraad22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.04.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jednopáky na 350-354 se vyskytují hned od začátku výroby. Viz foto ze Světa Motoru 1954, kde oznamují nový stroj JAWA-ČZ 350ccm a motocykl má jednopáku. Proto i u mých bloků s relativně nízkým číslem je jednopáka.Mám na fotkách ještě jeden motor, velmi blízké číslo 354-0002XX a je to také jednopáka.Byl mi nabízen, není můj, proto nezveřejňuji celé číslo. Nejspíš byly tyto první jednopáky určeny pro export.    [Past]   08.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Lepší fotku teď nemám ale na tomhle výřezu je vidět úprava na jednopáku u motoru 354-000186    [Past]   07.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jednopákový půlbuben    [Past]   07.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nemusí mít dvoupáku. Může mít i jednopáku. Záleží, jestli tam máš upravu bloku na jednopáku. Mám bloky s nižším číslem než ty a mají úpravu na jednopáku a další takový motor mi byl kdysi nabízen.    [Past]   07.11.2019
Odpověď  Myslel jsem na boku - vedle prostoru pro karburátor.
To mě právě zajímalo, jestli nemá číslo ještě jako pérák na zadním držáku.    [Jarda Š.]   28.04.2019
Odpověď  řekl bych klasicky na boku.
co znamená vedle karburátoru?
jako pérák vzadu na držáku ?    [beraad22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2019
Odpověď  Jasně, dvoupáka a půlbubny. Číslo motoru je vyraženo klasicky vedle karburátoru?    [Jarda Š.]   27.04.2019
Odpověď  mají k tomuto motoru být půlbubny    [beraad22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.04.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

V. Č. 250/559


 Ahoj, mohla by mi nějaká dobrá duše poslat jak vypadá originální font výrobního čísla rámu 250/559? Klidně s pár čísly zakrytými. Budu rád za více fotek které obsáhnou všechny číslice. Díky    [Harry]   31.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  nikdo nic? :) myslel jsem tím fotku originálního čísla rámu. Pro ty co by nechtěli posílat své celé výrobní číslo, tak stačí některé čísla zakrýt. Díky :)    [Henry]   07.11.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

pouzdro předlohového hřídele


 Čau, měl bych na vás dotaz jak vyndáváte bronzová pouzdra z karteru nemůžu je dostat ven ani po nahřátí, chtěl bych je vyměnit a dát tam podložku pro vymezení vůle    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Kdyz to ohrejes cele tak je jasne, ze je to porad stejne a drzi tam. Zmrazovacimu spreji bych moc neveril protoze ochladi cele okoli, no zkusit to muzes.

Ono tohle pouzdro se vetsinou nevyndava a zadne vule se tam nevymezuji.

Co se tyka lisovani zpatky tak karter ohrat a pouzdro dat do brazaku a pujde tam volne.    [xhamsterrr]   30.10.2019
Odpověď  Kup si zmrazovací spray.Kartery zahreješ a po té pouzdro sprayem schladíš.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nahřátím bronz trochu povolí ale přesto je pouzdro nutné ven vylisovat (bronz nemá oproti hliníku tak velký rozdíl koeficientu tepelné roztažnosti jako ocel). Je bezpečnější obě pouzdra vylisovat i nalisovat s podepřením u futra.    [Martin Štindl]   29.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Dotaz!


 Vážení prosil bych o radu.Kde sehnat knížku o motocyklechJAWA.Aby tam byla číla motoru a rok vyroby.děkuji za radu .    [Oťas]   29.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Počkat na knihu od pana Marčíka :-)    [Richard]   29.10.2019
Odpověď  Kdyby taková publikace jednou existovala bylo by to super.    [Jawik]   29.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Rozdíl karterů J361 vs J362


 Může někdo zodpovědně říct, zda lze dát calif převodovku do sportky. Mám KO převodovku ve sportce a rád bych použil tuto převodovku: http://www.mvdily.cz/prevodovka-jawa-634-a-california názory se liší, někdo tvrdí, že stačí dát užší ložisko a simering, někdo tvrdí. že je nutno dofrézovat drážku pro segrovku, někdo, že je to stejné. Nerad bych kartery které jsou origo 361 a mají něco za sebou devastoval.    [Pája]   24.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  jiný je v čem, prosím?    [Monty]   29.10.2019
Odpověď  Dobry den,
vystupni kolo prevodovky na sekundar je u prevodovky 634 jine nez u 362 Californie,pozor na to...,shanim to kolo taky...    [Calif]   29.10.2019
Odpověď  Do Califa by měla jít převodovka z 634 komplet, bez úpravy , "kolo s hlavou" se použije z 634.

Jak s náhonem tacho, to si netroufnu tvrdit.    [Monty]   25.05.2019
Odpověď  Monty> díky za info, o tom kole vím, volal jsem jim, kolečko prý budou mít do cca měsíce. Čtyřku neznám, je to pro mne moc nová motorka, lze použít z náhon z 634? Vzhledem k tomu, že mám i Califa, kde se k motoru dostanu nejdřív za víc jak rok uvažuju, že bych ji koupil jako forotní do califa, přeci jen ND nepřibývají. Tam půjde 1:1 ?    [Pája]   25.05.2019
Odpověď  Hlavně tam chybí "kolo s hlavou" - to je jediný specielní díl,který potřebujete na montáž 634 převodovky do Panelkovýho bloku.
A nebude Vám pasovat převod tachometru, na 634 předloze je jiný modul zubů než na Panelce.
Chybějící kolo z Panelky použít nelze, má jiný modul a jiný počet zubů. Je třeba upravit (zkrátit) kolo s hlavou z 634.    [Monty]   24.05.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Nový typ převodovky


 Prosím je tu někde popis té nové převodovky do panelky a do kývačky s těma zubovýma spojkama a kde se dá objednat a co vše se musí koupit? Nemůžu nic najít i když vím že to tu bylo v diskuzi. Díky    [HonzaBK]   14.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Felix: Až poznáš rozdíl mezi 12z. a 13z. předlohou nic jiného než 13z. předlohu, už tam chtít nebudeš.    [kriz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.10.2019
Odpověď  Edit převodovku jsem dával 634 a upravoval jsem výstupní kolo. Teď jsem sehnal ještě převodovku 634 s 13 zubou předlohou a budu ji dávat do 350 panelky. Údajně by měla býti o něco lépe odstupňovaná.    [Felix]   16.10.2019
Odpověď  Já jsem tam vyvrtal dírku jak má 634 a drážku jsem nedodělaval. Zatím to drží, najeto mám 16000km.    [Felix]   16.10.2019
Odpověď  co tady
https://www.fichtlkramek.cz/nahled/komplet_predovodka_panel.html    [free]   16.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takto: nahoře je nová hřídel 634 bez mazací drážky u pravého pouzdra, dole původní předlohová hřídel s drážkou.    [Martin Štindl]   15.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tyto konkrétní uvedené v těch odkazech jsem v ruce neměl, ale u Motojelínek jsem se na ni přes email ptal- mělo by se jednat o upravenou převodovku 634(starší s předlohou na pouzdrech) zakrácenou u kola s nábojem + u hlavní hřídele, odstupňování je tady jako 350/634.
Dělal jsem úpravu motoru 250/553 na normál převodovku 634(foto) s úpravou pravého karteru na dvouřadé ložisko a ve výsledku odstupnění této převodovky beru pozitivně, navíc se pro mne snadněji vymezuje. Převodovku(nekompletní) jsem kupoval na Motokrámku a jistým neduhem jako asi mají i tyto bude absence mazací drážky na předlohové hřídeli(slepé pouzdro napravo), drážku jsem si musel dodělat svépomocí.    [Martin Štindl]   15.10.2019
Odpověď  a zkušenosti? a odstupňování? a poruchovost a výdrž? atd...    [HonzaBK]   15.10.2019
Odpověď  Jaké má odstupňování? Jako 634, nebo kývačka/panelka?    [Tom]   15.10.2019
Odpověď  Je to toto?
https://www.motojelinek.cz/Prevodovka-634-komplet-upravena-pro-Kyv-Panel-d3959.htm
Kulisa řazení a vodicí tyčka vidliček může zůstat původní.
Ještě ji nabízeli u MVD(MotoVeteranDily Rožnov p. Radhoštěm) ale už ji v nabídce nemají
http://www.mvdily.cz/prevodovka-jawa-250-350-kompletni    [Martin Štindl]   14.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

kolena


 Zdravím , dají se někde koupit nerezová kolena na 354 kyvacku 56 rok (rybiny) na netu nemužu najít,díky za odpověd.    [Jan]   25.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji za odpověd Monty.    [jan]   26.10.2019
Odpověď  ne    [Monty]   25.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Motor 350


 Pánové dostal jsem motor 350. číslo 360-0-519480. Nevíte prosím Vás z čeho je
a rok výroby.Jsem s díky.Oťas    [Oťas]   24.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jawa 350 typ 360 panelka - rok výroby si netroufnu hádat přesně, ale číslo je dost vysoké, takže asi po roce 1970.    [Meela]   24.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  Ahoj!Zajimalo by mne,jestli je pravda,ze prvni kyvacky 353 a 354 mely dvoupakove motory,pulbubny a jestli ty pulbubny byly stejne jako na peraku?Diky moc!    [VojtechRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 92 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Aha.. no, tak to sečti, kolik bys za nej chtel? Ty kartery s cislem 030 tis jsou uz moc.. jak ze vseho vyplívá, potrebuju kartery s cislem do 12 tis. Diky    [DucrayRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2019
Odpověď  Ale koukal jsem se dolu do diskuze, ty sám máš starší z nižším číslem, tedy se ti tyhle určitě nehodí. Nevadí, mám je doma, chleba to nežere.    [Past]   19.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ale měl bych tady volný kartery 354-030870, kdybys měl zájem.    [Past]   19.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Což o to. Jenže je to průser. I kdybych ho prodat chtěl. Já už jsem dávno z těch karterů postavil motor. A jelikož je tam samozřejmě opravená klika, výbrus, ložiska, zrekonstruovaný zapalování, tedy jsem do toho nacpal takovejch peněz, že když bych to sečetl, tak mi to nikdo nedá, tedy si ho musím nechat. Viz fota    [Past]   19.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [Past]   19.10.2019
Odpověď  To Past: neprodal bys ty celobubnové kartery? Popř. za něco vyměnil..    [DucrayRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.10.2019
Odpověď  Diky za odpovědi, na motorkáře taky ještě kouknu😉    [DucrayRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.10.2019
Odpověď  Tam toho moc původního není.    [jarda Š.]   18.10.2019
Odpověď  Jinak do jakého čísla se dělali celobubny s půlbubnovými díly bude těžko někdo vědět.zkus pročíst databázi na motorkaři.cz    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2019
Odpověď  Celobuben 1955 ,číslo 09138,blatníky už s lemem.u 353 je to jinak.
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=54162&act=fotogalerie    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2019
Zobrazeno 10 z celkem 92 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (92) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

kolíček řazení


 Čau chlapi, budu měnit kolíčky řazení a našel jsem tyto dva typy viz foto, jaký je mezi nimi rozdíl? Oboje by mělo na Panelku pasovat.    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jaký je důvod měnit tyto kolíky?    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2019
Odpověď  pasuje obojí ,ale musíte vyměnit i pružinky-    [Monty]   20.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  druhý typ    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

bezkontakt


 zdravím narazil jsem na bazoši na bezkontaktní GEMO je podobné jako vape jen o dva táci levnější máte s tím někdo zkušenosti díky peracek1    [peracek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ano VAPE je správně (pro některé Wape, vapeto a jiné zkomoleniny).    [Jawik]   16.10.2019
Odpověď  To bych raději nechal repasovat dynamo ... .

Je to polský, to neznamená špatný. Na druhou stranu i vape prošlo nějakým vývojem a je otázka, zda chceš dělat pokusného králíka.    [xhamsterr]   15.10.2019
Odpověď  Mám ve sportce vape jen jsem chtěl vědět zda to někdo odzkoušel a jak je spokojen    [peracek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.10.2019
Odpověď  Tak otázka je, jestli dva tisíce ušetřený na motorce za zhruba 100 tisíc za to stojí?
Ušetříte 2% ceny renovaný motorky a nahradíte osvědčený český výrobek něčím neznámým z Číny?    [Monty]   15.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Panelka-ložisko


 Zdravím, dělám GO na 3 ložiskovém motoru z Jawy 250/559, na klice jsou ložiska 6305, ale jedno z nich je 6305 N s drážkou (viz obrázek), budu dávat ložiska nová, ale nevím, zda tam zrovna toto ložisko s drážkou musí být nebo by stačilo obyč bez drážky. V karteru bylo nalisované bez zajištění např segrovkou za tuto drážku. Díky za rady.    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  a to má označení NJ 305 C3.    [vintera]   14.10.2019
Odpověď  ... a na jednu stranu se dává rozebíratelné.    [xhamsterr]   14.10.2019
Odpověď  Na kliku se dávají ložiska s větší vůlí označená 6305 C3    [vintera]   13.10.2019
Odpověď  Ok díky ;-)    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.10.2019
Odpověď  drážka tam nemá smysl. Prostě nekdo za bolševika ve fabrice nafasoval todle, tak to tam dal. Klidně dejte normální.    [MOnty]   10.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
 Strana 1/277 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 15.11.2018)
Nezodpovězené téma 

Repase tacho smolik


 Cau,
Kdo me dobre zrepasuje tacho smolika? Za normalni penize...diky    [Petr]   03.11.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Převodovka 175/356 - 250/455


 V meziačase se bavím chystáním si generálek na zimu. Včera jsem seskládal převodovky co mám doma na malou kývačku. Nějak nechápu, navyknutý z péráka, 353 a tak že je všechno stejné,..mám na ponku asi 4-5 typů a druhů převodovek na malou kývačku. Jak to skládat? Kolečka mají průměr jiný až o 0,5mm. Některé mají jen kulaté díry pro kolíky co do mnich zapadají, některé mají oválné díry. Co je novější, co patří do 355, co do 455 a jak se pozná třeba skůtr?
Je na to nějaký klíč k určování????

Děkuji    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Lanka u Kývačky


 Dobrý den.
Může někdo vložit fotku,jak jsou vedeny lanka u Kývačky?
Děkuji    [renatik]   13.08.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

nádrž Jawa/ČZ 175/356


 Zdravím,
mám prosbu - nemáte náhodou někdo kotované linkování a pozici barvy na nádrži na Jawa/ČZ 175/356?

Děkuji

franta    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.08.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Seznam šroubů jawa-cz 175/356 rok 1959


 Dobrý den,chtěl jsem se zeptat zda někdo nemáte kompletní seznam všech šroubů, matek a podložek včetně rozměrů a kusů. Předem moc děkuji za odpověď    [Tomáš]   07.07.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa 250, 592 elektroschema


 Ahoj všem, sháním elektroschema na 250, 592, r.v.1974 s regulátorem napětí a mínusovým kostřením.díky za případné info    [martingreyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Californian IV - kudy vést el.kabely k dynamu?


 Zdravím,byl by někdo ochotný mi vyfotit kudy přesně vede ten svazek shora po rámu k motoru??? Byl bych moc vděčný.Bije se mi to s filtrem,někdo to přede mnou dal špatně. Je ale třeba sundat pravý plechový kryt. Filtr mám plastový jako má např.panelka,moc díky Márty    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.07.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výfuk Pionýr


 Zdravím, nevíte, jak jsou uchycené závity na uchycení kolena výfuku v hlavě? Jeden se mi zalomil a nevím, jak ho dostat ven.    [Adam]   06.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

go klikovky jawa 354


 Ahoj chlapi nevíte o někom na go klikovky na 354 kývačku ze západních čech.Díky za každý tip.    [Jan]   04.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 175/487


 Zdravím. Nevíte kde se dají koupit silentbloky na uchycení nádrže ČZ 175/487? Nikde na stránkách jsem je nenašel. Tak nevím jestli se to tedy dá ještě sehnat.
Děkuji za odpovědi.    [Tom]   05.03.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Přední vidlice


 Rovnali jsme přední vidlice (trubky s pouzdry) a u dvou kusů (z různých jaw) byly trubky vyrobené z měkčího materiálu. Nemá někdo povědomí z jakého druhu materiálu byly trubky vyráběny?    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.02.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa Californian


 Zdravim, potreboval by som poradit. Mam californian a aj Slovensky TP dokonca aj platnu STK :) mam ale trosku nejasnosti v TP kde sa uvadza obchodny nazov 350/360 (predpokladam chyba pri prepise). Prva evidencia 1.1.1968 v CR - podla TP. Cislo motora 362. Viem si niekde overit presny typ motorky pripadne VIN cislo a rok vyroby? Napr archivy atd. Dakujem za pomoc    [Michalt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 354 válce


 Zdravím, můžete mi poradit který z těchto válců přijde na kývačku? Ten opískovaný byl na původní motoru, ale bohužel je poškozený a pak se mi povedlo koupit další jiné válce, ale bohužel některé věci jsou jiné oproti původním např. nové mají mezi některými žebry výztuhy. a navrchu mají odlitá čísla. Můžete mi tedy říct zda jsou na kývačku 354 rok 1958 https://ogar69.rajce.idnes.cz/Jawa_350_valce/    [ogar]   12.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

kryt řetězu


 Chci poprosit o radu od koho koupit kryt řetězu na 350 kývačku,na e shopu mají bud turecký nebo český,máte někdo na svém stroji?Děkuju za radu.    [jan]   06.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

zapalování MA 358 na 250 californian


 Dobrý den.Mohl by mi někdo prosím zaslat fotku popřípadě i výkres distančních sloupků na zapalování MA 358.Tady ve fóru 25.12 2014
je náčrt i fotka ale v knize od J.Bartuše na straně 111 je fotka na které je jeden ze sloupků jiný.Potřeboval bych upřesnění k vyrobení sloupků.Děkuji za pomoc.    [Zdenall]   25.11.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

misky rizeni


 zdravim,
misky rizeni v krku na panelce nahore jak maji prijit? tou silnejsi sranou dovnitr krku?
diky za postrehy    [cenda]   19.11.2018
   Přidat odpověď 

 Strana 1/277 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006