MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 304680 příspěvků |7416 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 108 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Panelka) 28.3.2020 14:47  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a k....   15.06.2006 / 318
    Detaily Jawa 250/590 sport 1967   20.05.2018 / 228
    Čz 175/250 sport na 19kolech !!!   07.08.2009 / 204
    barva   11.03.2012 / 191
    ČZ 175/470 SPORT 1962   01.01.2012 / 166
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 4186      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 16 / 250      Příspěvků Příspěvků: 38940
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/280 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Složení osy zadního kola kývačka 250 353/04


 Dobrý den máte někdo fotku přesného složení zadního kola na Jawa kývačka 250 353/04 r.v. 1960 děkuji za odpověď.
Mám to takto: https://uloz.to/file/6OLVJXrzDYdl/img-20200314-220404-jpg    [flakatos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 41 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Borci díky. Mě jsou úplně ukradený. To víte za obrazovkou se to píše každý hrdina. Každý má právo si svůj příspěvek editovat jak se mu zlíbí tak proč toho nevyužít, když se to netýká dotazu. Ale myslím, že celý příspěvek nemohu smazat tak pokud to čte admin tak klidně může tento dotaz smazat své už vím. Ještě jednou dík.    [flakatos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
Odpověď  asi jo, smaž to komplet, někdo si tady dělá dobře, když může jako anonym moralizovat a poučovat... ale sám neporadí, protože jako pilný schopný češtinář je nadřazený a nebude se věnovat "spodině" :-)

(ale jedno se mu musí nechat, málokdy se nechám k těmhle diskuzím vyprovokovat, je to profík :-) )    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
Odpověď  Jen je maž, kvůli takovým exotům jako je Soros a pod. je spousta témat zaflákaná zbytečnostmi a než takové hloupé diskuze, tak sem radši ani moc nepíšu.Slušně jsi se na začátku zeptal na veteran foru, tedy na správném místě a úplně se to zvrtlo k takovým primitivním příspěvkům. Vymaž je, ať tady neprudí.    [Past]   27.03.2020
Odpověď  [flakatos] Já bych to smazal všechno jestli to jde protožě se tu čas od času objeví pár ......! kteří to tady zasírají bordelem a pak když člověk něco hledá tak se tu musí probírat sračkama.    [Marek]   27.03.2020
Odpověď  Víš co ty jak jsem psal co sem potreboval vim. Jebat se od někoho nenechám a to ze píšeš ze sem měl blbý I/Y te usvědčuje z tve malosti a omezenosti. A takový věci si říkej doma a ne mě. Hej ty internetový hrdino.    [flakatos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
Odpověď  Tak to zase zredukuj soudruhu cenzore. To: Meela dobrá rada nad zlato. Nevadí že je líný, neschopný a neumí česky. Hlavně že umí mazat. Jak jsem již psal a bylo odstraněno, takové mameluky dnešní režim potřebuje, stejně jako se bez nich neobešli soudruzi před rokem 89. Čest tvé duchaplné práci. Mimochodem to, že jsi nepoznal proč ti Kadel omlátil o hlavu "potykaly", jsi jasně potvrdil svojí první odpovědí (no od vas to sedí asi učitel):-), takže jestli tady někdo snižuje tvoje kvality, jsi to ty sám a protože se za to stydíš, provádíš cenzuru. Možná by to chtělo začít studovat např. VUML.    [Söros]   27.03.2020
Odpověď  už je ignoruj, nic jiného nezabere... :-( [Meela]-dik za podporu:-) Ok mě to nevadí ať si píší. Svou odpověď jsem dostal.    [flakatos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
Odpověď  už je ignoruj, nic jiného nezabere... :-(    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
Odpověď  Nesnižujte moje kvality podobnými nesmysly. Zas tak blbý nejsem, že nepoznám že jsem špatně napsal špatné i/y.    [flakatos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
Odpověď  Nejen s jawou to neumíš, ale klidně zase maž cenzore to jediný ti jde. Nešlo o tvary, ale I/Y ani to jsi nepochopil. Bože to je zase matroš.    [Kadel]   27.03.2020
Zobrazeno 10 z celkem 41 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (41) 
Zodpovězené téma  

Světlo Jawa


 Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat jestli neznáte někoho kdo renovuje přední světla na Jawu. Hlavně kolik to asi tak stojí? Mám první typ panelky a potřeboval bych kompletní renovaci světla tj. chromování rámečku, nástřik paraboly atd. Byl bych rád za nějaký kontakt.
Předem děkuji    [jawák]   26.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Paraboly dělají i nadále, máš tam i ceník.    [MilanZ]   27.03.2020
Odpověď  Aha, tak se omlouvám, firma Nepokoj je na prodej.    [MilanZ]   27.03.2020
Odpověď  Já jsem přímo z Lanškrouna, ale paraboly posílám do Opočna. http://www.nepokoj.cz. Do týdne hotovo, perfektní domluva a maximální spokojenost.    [MilanZ]   27.03.2020
Odpověď  Přidávám si do seznamu kontaktů, těch nikdy není dost. Díky. :-)    [miskamar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
Odpověď  Nechával jsem vakuově pokovovat paraboly v Lanškrouně.
http://www.pokovujeme.kvalitne.cz/    [Martin Štindl]   27.03.2020
Odpověď  Dobrý den, pár let zpátky jsem řešil renovaci paraboly na kejvačku a dostal jsem se k tomuto kontaktu: http://kooperace.preciosa.com/cs/vakuove-pokoveni.html
Stálo to tuším kolem pětistovky, vypadá to dobře a svítí to ještě lépe. Rámeček jsem měl v pohodě...    [miskamar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

Jawa 361 rok vyroby


 Poradi mi niekto prosim aky je toto rok vyroby ? Nema to stitok, a vyzera ze ani nikdy nemalo. je to pomerne nizke cislo. ram 361 - 005824 a motor 361 - 004522. Neviem zda mam pouzit kolesa s vnutornymi stitmi alebo vonkajsimi. Dakujem.    [vittorio]   18.08.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 69 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobry den,existovaly motory 361-6-000xxx,muzu takovy mit,ale nezda se me,ta 6 mezi cisly,nikdy jsem o tom neslysel,nevite,jestli neco takoveho delali a jestli to je org.,a co znamena ta 6,dekuji za info...    [Sportka]   23.03.2020
Odpověď  Dobrý deň páni. Poprosím o jednu radu. Kúpil som krásnu 361 tku Road king a teraz som sa dostal k tejto diskusii o výrobných číslach. ja mám výrobné číslo rámu 361179xxx. Vôbec mi to nekorešponduje s formátom výrobných čísiel ktoré tu uvádzate. Môže mi to niekto vysvetliť. V technickom mám uvedený typ 361 road king.    [obo]   23.10.2017
Odpověď  Dakujem Jirko aj Monty, uz mi je to jasne.Prajem vela peknych zazitkov. Veteranom zdar.MV.    [MV]   30.01.2016
Odpověď  Dakujem Jirko. To, ze je motor zapisany v TP pod uradnym nazvom 361, to mi je jasné. Nechapem vsak, preco je na kartroch vyrazene cislo motora 3/4 - 163xxx. Motorka presla KO a STK. Napriek tomu by som rad poznal odpoved na tuto otazku, resp. historiu motorky. MV    [MV]   30.01.2016
Odpověď  Někdo vyměnil blok motoru za nový, který byl z továrny bez čísla. Na Dopravním Inspektorátu mu přidělili a vyrazili číslo .    [Monty]   30.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zde zapis v tp    [Jirka]   30.01.2016
Odpověď  Motor byl vymenen a zapsan do tp pod urednim cislem tehdejsim inspektoratem, mam to tak taky...    [Jirka]   30.01.2016
Odpověď  Monty, dakujem pekne za vysvetlenie co sa tyka VIN ramu. Este Ta prosim o info k cislovaniu motora. Preco je na zaciatku 3/4 -xxxx a nie 361-xxxxx Som zaciatocnik a Tvoja rada (nazor) mi pride velmi vhod. Vo velkom TP je typ motora zapisany 361, co vyjadruje Sportku. Stretol sa uz niekto z Vas s takymto cislovanim ? Vopred vdaka za Vase nazory. MV    [Miroslav Vavro]   30.01.2016
Odpověď  Rám prostě někdo vyměnil za jiný nový z Mototechny, a VŠECHNY náhradní rámy měly číslo začínající N353. I třeba rám na Californii prodávaný jako náhradní díl byl ražený N353.
Tehdy se to s typama zase tak neprožívalo.Dneska jsou z toho na STK dost divocí,a je s tím spousta problémů.    [Monty]   29.01.2016
Odpověď  To jsou náhradní čísla, rám je takto ražená už z továrny, a číslo motoru bylo přiděleno policijí při výměně motoru. Jestli to je moje motorka, nevím.    [Monty]   29.01.2016
Zobrazeno 10 z celkem 69 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (69) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

kryt retezu ČZ 250/475


 vedel by mi niekto obajsniť pár nejasnosti na tomto kryte na retaz (chcem ho použit na ČZ 250/475) 1.) má byt tak velká díra v zadu na strane od kolesa? 2. ako je uložený kryt vpredu? - normálne je tam taký gumový blok -> na kryte je pren vytvorené plechové ložko. tu je ale pribodovaný držiak so závitom (na druhej polke je to urvaté).    [RastoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  návod říká 132 článků    [meela]   22.03.2020
Odpověď  Nechci zakládat nové vlákno,tak bych se zeptal tady. Neví někdo KOLIK ČLÁNKŮ má ŘETĚZ na ČZ 475? V katalogu náhradních dílů to nemám a na internetu jsem zmínku nenašel. Potřebuju ho koupit a všude mají 130 článků a to si jsem tak nějak jistý vzhledem k délce kyvky a velikosti rozet, že to bude krátké. Díky    [Vojta]   22.03.2020
Odpověď  Ano, přesně tak. Starší 477 měly otevřený kryt, "korýtko" a exportní, a všechny novější používaly takový uzavřený, vyrobený zřejmě z výlisků 450/470-    [MOnty]   04.03.2020
Odpověď  175/477 ????    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.03.2020
Odpověď  Je to na 100% kryt na typ 175/477 - novější ročníky (samozřejmě také na 125/476 a traily 481 a 482)    [meela]   04.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto2    [Daviiido] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, rád bych navázal na toto téma. Mám kryt řetězu, o kterém jsem se domníval, že je z ČZ 470/475 akorát s kutilsky zvětšenou dírou za rozetou.
Avšak od této myšlenky mě odvádějí chybějící držáky gumových dorazů ke karterům a držáky pro gumovou rozpěrnou kostku - místo nich tam jsou šroubky. Kryt řetězu vypadá originálně bez nějakých dodatečných úprav. Dokázal by někdo prosím určit, z jaké ČZ tento kryt řetězu je? Děkuji.    [Daviiido] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Různé kryty řetězů na čz- sport -
Do jakého období patří ?    [radekb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2016
Odpověď  Je to sice stará diskuse, ale přidám nějaké info. Kryt na obrázku není - NENÍ na ČZ 125-175-250 Sport řady 473-470-475. Napsuje ani na motocykly 250/471 a 350/472!!!
Šroubek i svár (takový ten humpolácký) jsou na tomto typu krytu řetězu originál!!!!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2016
Odpověď  [vwkafer] vwy ste ale hlava pane Wachmaister. Votevřená, jen do ní nas..t    [vwbrouk]   02.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (18) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zadní tlumiče jawa, kývačka panelka


 Zdravím, potřeboval bych trochu poradit s rozebráním zadních tlumičů na jawa, chci vyměnit slavíky a nevím jak vyndat pístnice. Máte někdo návod? Byl bych moc rád za nějaký nákres či foto, děkuji    [martin.grifRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.05.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahojte, repasuji 354 1962 a mám to úplně stejně. Každý tlumič jinak. Nicméně před rozborkou funkčnost obou velmi slušná. Jestli někdo v historii tlumič měnil, nebo že by ve výrobě dávali co měli (což se mi nezdá), se už nedozvíme :-).    [Martik93Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.03.2020
Odpověď  Tak úplně stejné vnitřky mám na rozebraných tlumičích také. Každý jiný a oba sundané z jawy 350 rok 1961. DOufám že jsou použitelné takhle v páru také. Tlumiče jsem sestavil, dal nový gumový kroužek a slavíka, ale mám pocit že to moc netlumí. Vytáhnout jdou oba snadno a zatlačit také. Máte někdo nápad kde by mohla být chyba?    [KobletRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, kompletuji zadní tlumiče 353 a našel jsem rozdílné vnitřky=spodní část.Zdá se mi, že funkčně jsou odlišné, ale rozměrově totožné. Ten s kulatou podložkou byl na rámu 559/1965, ten druhý 353/1961. Dají se zaměnit jen spodky(na oba tlumiče stejně)? Děkuji    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.05.2015
Odpověď  Dík, tak to konečně někdo začal vyrábět, já to naposledy sháněl cca před 2 roky a to nikdo nedělal a neprodával. takto je super.    [HonzaBK]   23.10.2014
Odpověď  Tady ho prodávají: http://www.motoveterandily.cz/g2768.Teflonov%FD+kl uzn%FD+krou%9Eek+na+Chromovanou+misku+zadn%EDho+tl umi%E8e.html    [felix]   22.10.2014
Odpověď  jj ta nějak vypadá a je tam natažen dost silou    [HonzaBK]   22.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ten kluzný kroužek si mám v řezu představit asi takto?    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2014
Odpověď  Moc děkuji, perfektní vysvětlení!Jako doraz maximálního odpružení asi stačí (pokud není replika) jakýkoliv vhodný gumový kroužek tl.2-3 mm.Při mojí váze to bude potřeba.    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2014
Odpověď  Honza byl rychlejší :-)    [Vilda]   22.10.2014
Odpověď  Dadajan: Ta guma tam samozřejmě patří, originál byla vyšší, je to doraz při maximálním propružení, jinak by matice pístu narážela přímo do hliníku. Kroužek, který máš označen jako "ten není" je z plastu a je nasazen vně chromovaného krytu v jeho drážce. Slouží k vymezení vůle mezi vnitřním a vnějším krytem, aby o sebe nedřely a nešoupal se chrom.    [Vilda]   22.10.2014
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a kam byli urcene?    [Honza]   15.06.2006

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 318 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Martik, dej jí technicky do původního stavu a hoď na ní barvu jakou měl tatík. O nic nejde, naopak. Budeš ji mít v barvě jako on a o to tu kráčí... o vzpomínku. Jinak nic neřeš. Kývaček podle šablony je milion. A když jí dáš ten "epesní" kšiltík na světlo, tak bude super. Můj tatík si ve dvaceti postavil solo BMW R 12 s brašnami z Harleye, nechal ušít jednosic s třásněmi, tmavě modrou barvu s ručně udělanými zlatými linkami, chromovaným kšiltíkem na světle(!), kratším úzkým blatníkem kopírujícím kolo a přišroubovaným emblémem atd. No, prostě z dnešního pohledu zarytého puristy hrůza, ale kéž bych jí měl. Vypadala úžasně a taky tak jela... Srát na konvence, tak to kdysi mladí chtěli. Dnes si každý může vybrat nový motocykl podle svého vkusu a peněženky. -:(    [J]   21.03.2020
Odpověď  rekl bych ze na 99 procent se varianta modro seda v tomhle roce nedelala    [free]   21.03.2020
Odpověď  Děkuji za reakce. Ve všem máte pravdu a já to vím. Nehodlám dělat z motocyklu z roku 62 ročník starší. Špatně jsem se vyjádřil. Chci udělat pouze barevnou variantu šedo modrá s chromovanou nádrží. Právě mi šlo jen o to zdali v roce 62 mohla mít pravděpodobně jedna z posledních kývaček níže uvedené věci. O zadním světle jsem si to myslel, o hrazdě taky, jen jsem myslel, zdali třeba na posledních kývačkách už nebyla lavice, právě proto, abych nic nebastlil. Jak budu na druhém pc, kde mám ještě další fotky té kývačky, kterou jsem před pár lety pořídil, tak to sem dám.
Děkuji M.    [Martik93] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Odpověď  martik to ses trochu sekl rok 62 uz ma zavreny sani doutniky misto rybyn spinacku v masce jina nadrz a spoustu dalsich zmen prakicky uz to je dost odlisna motorka.ta dobova foto je klasicka kejva s doutnikama spinackou v nadrzi atd
takze bud postavis poctivej rok 62 stim ze to bude odpovidat nebo to prebastlis na rybinovou kejvu ale pak musis sehnat polovinu dilu jinych nez mas na tom 62 roce
rozdily jsou k nastudovani zde
http://jawarmaniak.wz.cz/technika/odlisnosti_kajvacka.html    [free]   21.03.2020
Odpověď  A to na prvni fotce je kyvacka, i podle krytu náhonu tachometru-panelka nema na rámu ze predu závity, takze musi mit držák náhonu chycenej za horní sroub drzaku motoru, coz je na fotce videt, ze nema.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Odpověď  No v roce 1962 se objevily prvni panelky 354/06, jeste na kyvackovych kolech. Sam mam takovou, taky sedomodrou. Na tech uz byla lavice. Na prvni fotce se ale zda, ze to je jeste kyvacka, i na fotce to vypada, ze sedlo je kytara. Na kyvacky se lavice nedavala, protoze lavice se zamyka ma zamek, ktery na kyvackovym rámu nebyl, zato mely vlastni zamek kastliky. Na panelce se zamykalo sedlo a kastliky byly na pruznej plisek. Casto se pozdeji kastliky měnily za panelkovy, nebot puvodni byly prozrany (hlavne ten od baterky), klidne pak nekdo prohodil i sedlo (taky docela casto prorezlo). Hrazda je beznej dobovej tuning, byl dost popularni. Svetlo je z cezety    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě druhé foto    [Martik93] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj přátelé,
pracuji na 354, aby vypadala jako měl můj tatík - šedomodrá. Jeho se už bohužel dnes na nic nezeptám. Dle info od mamky ji kupoval jako novou. Údajně byla na export, ale měla nějaké lehké poškození, tak ji dali do prodeje u nás. Můj dotaz však zní. Koupil jsem 354 ročník 1962 viz foto. Jde mi o tři rozdíly, které se mi nezdají. 1. mohla se již montovat lavice, 2. zadní světlo mi připadá jako ze sportky a za 3. řidítka s hrazdou jsou asi rovněž ze sportky? viz druhé foto.
Všem díky za info M.    [Martik93Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Odpověď  Rybiny obecně jen s otevřeným sáním a končily cca 1958-59 s tzv. chobotem    [jawik]   03.08.2018
Odpověď  Na 1956 doutníky jasně nepatří.
Navíc tato motorka je jasně vylepšovaná, hrazdový řídítka, blinkrym zadní lampa, přední světlo...... tak klidně i výfuky dal někdo novější.    [MOnty]   03.08.2018
Zobrazeno 10 z celkem 318 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (318) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kývačka s hlinikovým motorem


 Hledám informace ke kývačce 353,výrobní číslo rámu 353000104 s motorem o č.-353-S-000104. Motor celohliník s dvěmi svíčkami.    [Mira250Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 33 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  To číslování by mělo být v pořádku, nebude se jednat se o výrobní číslo ale o označení součásti. V katalogu to asi nebude dohledatelné protože levý a pravý karter je většinou označen dohromady jako "motorová skříň" a karter samotně nešel objednat.    [Martin Štindl]   21.03.2020
Odpověď  Ještě k identifikaci
kartry jsou spárované pod č.4384, ale každý je jiný!
Výrobní číslo u sekundáru je 353.11.279, druhý ma číslo .353.11.261    [Mira250Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  č.na válci    [Mira250Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  motor mám už smontovaný, po GO. Ale ta čísla jsem trošku zvětšil...
Na válci je 27.353.13.801 znak 4331.2 a na hlavě
je 353.13.810 znak 4331.2    [Mira250Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2020
Odpověď  nemas na ty hlave nebo valci vyrazeny naky udaje? na svedu je vyrazeny s 553 tady pokud by to bylo tovarni by to mohlo byt taky nejak ty dily musely rozlisovat pri vyrobe to co je na foto jsou cisla odlitku z toho nevim zda se da neco zjistit skus to blejsknout z obou stran na svetle bez blesku    [free]   07.03.2020
Odpověď  V mládí něco podobného občas stavěli kluci doma i ve Svazarmu, přikláním se ke skládačce z různých motorek.    [vintera]   06.03.2020
Odpověď  Nevíte, existuje dodatek katalogu náhradních dílů k SuperSportům 559/03 a 353/07?    [Jarek]   06.03.2020
Odpověď  No však to tvrdím taky :-)    [meela]   06.03.2020
Odpověď  Meela:je to 353/08 a nie superšport.rám má mať oko na side a nádrž bez Cz a bez krúžku.sedacka na panty.v prototypovou knihe asi tiež nezistí nič.    [Jumbo]   06.03.2020
Odpověď  Meela: Maska se spínačkou jde taky vyměnit. Kdyby to byl stroj dovezený z USA a ne z Polska, kde to ojezdili stejně jak u nás, tak by to trochu "nabouralo" kapitolu o Super Sportech. Ale i tak je to vzácný stroj oproti klasické 353.    [Jarek]   06.03.2020
Zobrazeno 10 z celkem 33 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (33) 
Zodpovězené téma  

výfuky panelka


 Ahoj máte někdo zkušenosti s RV výfuky? Co jsem se tak díval, tak celá sada s koleny vyjde levněji o 1200kč než u Hadrávka… Od Hadrávka mám na péráku a spokojenost...Pak jsem se díval i na turky. Jeden prodejce mi říkal, že se snaží brát lepší kusy a když se odloupne chrom tak na základě reklamace vymění, nebo vrátí peníze, ale obecně se prý zlepšily. Nemáte někdo fotku RV výfuku a turků na motorce?
Předem moc díky    [jarek]   01.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravím, bral jsem od RV výfuky na kývačku 350/354 kolena a rybiny. Vypadají fakt pěkně, sedli na moto v poho. Zatím nevím jak zvuk (moto v renovaci).    [Blažek Jan]   16.03.2020
Odpověď  To je možný, buyaky se mi zdají tišší    [Adam]   02.03.2020
Odpověď  Hadrávka poznáš po zvuku na dálku, má drnčivý zvuk oproti hlubokému origoši.
Vím, že měli svoji replikovou vložku tak snad proto? nebo možná i tenčí stěna?    [Jan]   02.03.2020
Odpověď  tož 1200kč možná moc není, ale tam dáš litr tam dáš stovku a máš prašule zas na jiné díly..takže RV výfuky přímá zkušenost nikdo? Ale i tak díky aspoň něco    [jarek]   02.03.2020
Odpověď  rv jsem slisel ze sou stejne kvalitni jako hadravek . turci sou z slabsiho plechu a maj jinej horsi zvuk    [free]   02.03.2020
Odpověď  A stojí to za to možný riziko ušetřených 1.200? Osvědčené Hadrávky a Buyaky drží léta letoucí. Nevím jakou vypovídající hodnotu má mít nějaká fotka. Ale na nějakou lítačku bych i toho turka možná zkusil a vrácení peněz moc nevěřím. Třeba doutníky od Buyaka se mi "zdají" bytelnější, ale mám i Hadrávky.    [Adam]   01.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

Perak cislo ramu


 Dobry den prosim vas cislo ramu som nenašiel nikde len na krku na L strane 10339 viete mi poradiť prečo
Ďakujem    [Peter]   15.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  treba zbrojovky nekdtere tam to cislo maj na krku je zakryte nadrzi mam to taky tak probiralo se to tu v sekci perak tam si to najdi    [free]   16.03.2020
Odpověď  A prečo sa ptáš v sekcii kývaček.    [Adam]   16.03.2020
Odpověď  no prečo, buď tam číslo je a nebylo nalezeno nebo ho ten rám z neznámých důvodů nemá. Ale to číslo na krku s největší pravděpodobností nic neznamená, má ho většina rámů a je odlišné od výrobního čísla    [meela]   15.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

prepinac na riditkach 3 kontakt vs 4 kontakt


 prosim o info, jaky je rozdil v pouziti prepinace na riditkach ( v chromu, obal jak na vsech kyvackach napr) s tremi kontakty a ctyrmi kontakty. diky    [berni]   11.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  na číze Téčku mám přepínač jiný, Céčko tak moc neznám...na jiných kývačkách mám jen tři kontakty...proto ten dotaz...takže kývačka se spínačkou na nádrži přepínač jen se třemi kontakty? budu muset vyštrachat jiný...a ještě dotaz... nemá být na straně u tlačítka klaksonu na tom plíšku přiletován i kontakt z pravé strany? je tam zbytek po cínu ale drátek žádný...z druhé strany je proletován plíšek s jedním z kontaktů...    [berni]   11.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  jde o tento vnitřek    [berni]   11.03.2020
Odpověď  to je klasickej perak nebo 150 C ten 4 tej je klakson    [free]   11.03.2020
Odpověď  přepínač blinkrů má tři kontakty, ale taky tři polohy    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  jestli jsem tě pochopil tak rozdíl není žádný, 4. kontakt je na klakson. Když tam není tak je drát prostrčený skrz přepínač na druhou stranu kde je tlačítko a chycený pod šroubkem.    [meela]   11.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Špatný sklon výfukových kolen po dotažení matice ve válci


 Zdravím,
po dotažení výfukových kolen maticí ve válci mám sklon konců kolen spíš k zemi, než aby se dali nasadit doutníky. Je tento stav normální, nebo mám špatná kolena.
Abych spasoval doutník a koleno, musím mít povolený koleno u válce a pak dotahovat s tím, že nebude přesně pasovat celou styčnou plochou ve válci.
Mám koupené plechové těsnění. Nevím jestli ho vložit přímo pod matici a nebo strčit do válce a pak dotáhnout.
Jaké máte zkušenosti s tímto problémem?
Ještě mám problém s gumama na kastlíky. Staré jsem tam měl a zavřel jsem krásně kastlíky a při osazení novými gumama kastlík nezavřu. Jsou jakoby širší.
Moc děkuji za informace.    [1emilioRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zase silikon, i hliník ti to asi neudrží a bude ti to prskat olej. Kup si kamnářskou šňůru, používám ji roky i na spoj s doutníky.    [.]   06.03.2020
Odpověď  Dobře, díky..motor jsem měl povolený a snažil se páčit, tam kam mě sklon pustí..ale popravdě řečeno, byli to opravdu milimetry, ale na tu páku to může být i 1cm..
černý silikon nemám..a zkusím tedy dát hliníkové těsnění a dotáhnout tak, aby se roztemovalo a utesnilo případné mezery..
budu zajíždět motor a dělám kompletní renovaci, tak se uvidí, co po pár set km ještě dopilovat..je fakt, že se muselo měnit skoro vše a bohužel ne za originální díly a ne ke všemu mám důvěru...    [1emilio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2020
Odpověď  Musíš tomu trochu pomoct. Povolit a pohnout s motorem v rámu, každý milimetr hodně pomůže. I s válcem se dá trocu pootočit. Uchytit výfuky a dát kolena a lehce dotáhnout na valce. Nepoužít origo těsnění ale dej tam černýho silikonu. Ikdyž nebude osazení kolena nepřesno sedět na přírubu válce nebude to týct.    [ZČ.]   06.03.2020
Odpověď  Kolena jsou minimálně z roku 1990. Pochybuji, že se kupovali repliky..je možnost, že byli koupený na jiný typ motorky..    [1emilio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2020
Odpověď  Většinou bývají špatný kolena.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2020
Odpověď  Týká se to Jawa Sport 590..    [1emilio] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Leštěné části - Panelka 250


 Zdravím, měl bych na vás otázku, jaké části motoru mají být leštěné, někde jsem se dočetl, že správně by se měli leštit obě víka motoru, hlava a kryt karburátoru, ale radši ptám, zda je to skutečně tak :-)    [Tomas127] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.02.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Na 353/1960 vidím zbytky barvy, původní 559 který mi leží v záloze cca 40 let někdy ještě prozkoumám    [.]   02.03.2020
Odpověď  Já mám jednu s prvních kývaček 353 a tam byly kartery lakované.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.03.2020
Odpověď  Měl jsem lakovaný motor na Bizonu    [vintera]   02.03.2020
Odpověď  Pérácký motory byly lakovaný kompletní stříbřenkou, panelkový lakovaný nebyly, kývačkový nevím. Myslím si že jak začali odlévat do kokil (tlakové lití) přestali lakovat motory. Ale to si jen myslím.    [HonzaBK]   02.03.2020
Odpověď  Jo už to vidím, díky. Na půvosní 353 jsem měl barvu a na zrenovovanou 559 ji už dávat nebudu a leštit na psí vajca už vůbec.    [.]   01.03.2020
Odpověď  už se to řešilo

https://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=117&idtop=57973    [lordmekraslej]   01.03.2020
Odpověď  Motor 353 byl asi stříklý, ale 559 no nevím.    [.]   01.03.2020
Odpověď  z fabriky byl motor nastříkaný stříbřenkou.ta bohužel moc nedržela, proto si každý myslí že byly motory leštěné,kuličkované a podobně, Není to pravda na původních motorech jsou většinou zbytky barvy vidět.    [lordmekraslej]   29.02.2020
Odpověď  Mě se taky líbí původní lak, mám takový stroj. Někdy už není zbytí, když to stavíš ze šrotu nebo ze stodolového tuningu, kde není co zachránit.    [.]   27.02.2020
Odpověď  Mě se nejvíc líbí půvpdní lak a neleštěný zašlý povrch k tomu třeba nové chromy,ať to není rezavý.Ne novodobý tuning!!!    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.02.2020
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Přihlášení Jawy přes zahraničí


 Mohu požádat o radu/zkušenost s přihlášením Jawy 362 na bílé značky? Nechci veteránské a nechci přerážet čísla. Moto mám z USA (nikdy nebyla v ČR v registru), nemám US techničák, jen doklad o proclení a asi by maximálně šlo získat prohlášení výrobce. Vím, že v jiných zemích EU jsou "volnější" přístupy jak lze vozidlo dostat na EU značky. Bylo mi nabízeno, že to lze přes zahraničí přihlásit, a že k tomu není celkem nic (z dokladů) potřeba, cena 1000 euro za to že budu mít v ruce EU doklady, se kterými v ČR projdu technickou a přihlášením. To se mi nechce dávat. Zkušenosti, tipy?    [genxRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  pre Takysportkař:

Áno je to možné prihlásiť podľa novely zákona 106/2018 vola sa to opätovné schválenie vozidla do premávky je potrebne aby ten pionier bol registrovaný na Slovensku v minulosti pôjdeš k dopravakom vypytas si potvrdenie o vyradení z evidencie z dôvodu opätovného schválenia vozidla do premávky, s tým pôjdes na kontrolu originality a STK tam budeš potrebovať kupno predajnu zmluvu a občiansky na koho ta motorka pojde následne pôjdeš na obvodny úrad oddelenie cestnej dopravy tam vám dajú tlačivo na opätovné schválenie vozidla do premávky to vyplníte priložite vyššie uvedené dokumenty následne sa čaká 2-3tyzdne na velky technicak, s veľkým technicakom sa ide ku dopravakom pre spz a spraví sa ešte administratívna STK a jazdite, stojí to cca 250€, teraz som to absolvoval na 2 mojich veteranoch    [Joski]   26.02.2020
Odpověď  Lado 12 a kdy jsi to přihlašoval?Kolik to cca stálo?    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2020
Odpověď  Dovezl jsem si také Califa z USA a podařilo se mi to přihlásit přez PL, ale měl jsem k tomu americký TITLE (Technický průkaz), pokud k tomu nejsou žádné doklady, tak ti to nikde nepřihlásí. Takže ty nemáš žádné doklady, veteránské nechceš, čísla přerážet taky nechceš a za přihlášení 1000e taky dávat nechceš (dle mě to stejně bez původních dokladů nejde)... takže si myslím že si motorku můžeš tak vystavit.

K tomu co píše Jarek- Ano máš pravdu, taky jsem s tím měl problémy, musel jsem sehnat nový ščtítek, s kterým budu jezdit na STK, a na něj vyrazit číslo rámu, tak jak to na stk chtějí.    [Lada12Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2020
Odpověď  Tak se o tom trosku rozepis kdyz uz jsi to nakousl.
Staci mit puvodni CSSR velky TP se zaznamem o vyrazeni po r. 1993, nebo k nemu musi byt i plechova SPZ?
Muze to na sebe nove prihlasit kdokoliv kdo ma v ruce TP, nebo to musi udelat posledni zapsany majitel?
Kdyz mas TP i puvodni SPZ nechaji ti tu puvodni SPZ nebo dostanes novou?
Musis mit motor se stejnym vyrobnim cislem jako je zapsano v TP, nebo staci stejny typ a na cislo uz se nehledi?    [takysportkar]   24.02.2020
Odpověď  No u nás na Slovensku zrazu ide prihlásiť (cca od 5/2019 znovu do evidencie čokoľvek vyradené od vzniku SR (1993).Problém je že väčšina veteránov bola vyradená pred týmto termínom.Ale to sa hádam ešte utrasie.    [Joski]   24.02.2020
Odpověď  Právní předpisy netvoří úředník, ale zákonodárný sbor. Ten se skládá ze zástupců občanů tohoto státu, které si lid svobodně zvolil. Musíme mít na mysli pořekadlo, že není ten kdo by se zavděčil lidem všem.

Mám takovou nedávnou zkušenost, kdy jsem přijel v létě se zetkou (po GO) na STK, tak na mě celkem mladí s děckem (asi manželé) čekající v autě za mnou něco pokřikovali. Méně sluchu a silný vítr způsobily domnění, že se jim líbí má zetka.
Velké kulové, ale jak že si to vůbec úřady představujou ponechat na tak starém a neekoligickém vraku ještě značky a dovolí provoz na normálních silnicích PRO LIDI.
Jsem čekal, že mi ještě nějakou vrazí. Zcela jsem vše ignoroval, což způsobilo značný vztek. Ale když zjistili, že mám navíc i známku a prošel jsem, tak to bylo hodně komentářů o debilních úřednících a úplatných kontrolorech. A to vůbec nebyl motor nastartován, jen jsem zetku celou dobu jen tlačil. Takže žádný kouř a smrad, jen v něčích hlavách "moderní myšlení".

A teď si představme, že nám budou jednou tvořit předpis provozu veteránů.
Prostě doba je vždy nějaká, nikdy není ideální a nikdy pro všechny.
Proto kupuju všechny stroje jen s platnými dobrými doklady a nemusím se užírat bezmocí kvůli nějakému "modernímu myšlení". Aktivní život není tak dlouhý jak se v mládí zdá, proto je třeba dopředu myslet než se následně vztekat. A možná, že i platné bílé doklady budou jednou na moji opravené zetce také k ničemu. Ale to už mě snad trápit nebude.
Nedémonizujme bílé značky na starých vozidlech, sice nám je asi nevezmou, ale moderní myšlení omezí provoz tak, že ani potřeba nebudou.    [vintera]   23.02.2020
Odpověď  Celé to vše kolem dokladů je jen pro to, že u nás je s legalizací starých
vozidel problém. A ten problém je jen kvůli úřední mašinérii, která je po
dlouhá léta nastavena tak, aby ztěžovala dovoz a provoz starých vozidel.
Například jen tím, že k zaregistrování požaduje údaje, které jsou v podstatě
nesmyslné (zatížení náprav u motocyklů), a samozřejmě tím, že nejde
zaregistrovat již jednou vyřazené vozidlo. Celá ta snaha měla smysl v 90.
letech, kdy byla snaha dostat k nám stá auta ze západu, ale dnes se mýjí
účinkem, protože největším problémem jsou vraky 5 až 10 let staré a ne ty 30
a více let staré. Jenže to úředník nechce slyšet už proto, že toto vše živí
velikou skupinu lidí, kteří mají obšancované úřady po republice.
Celý tento v podstatě nesmyslný systém má za následek paradoxní situace, kdy
doklady mohou mít větší cenu než vozidlo samotné. Lidé jsou nuceni s doklady
kšeftovat, případně legalizovat vozidla pololegálními cestami. Přitom jde
jen o doklady, tedy kus papíru.
Řešením u starých vozidel je možnost veteránských dokladů, ale těch se lidé
zcela logicky bojí, protože prostě proto.
Vozidla jsou majetkem. A lidé se o svůj majetek starají jak nejlépe mohou.
Když ví, že s registrací má jejich majetek větší hodnotu a hrozí menší
riziko, že jim bude do budoucna stát klást překážky, tak je logické, že se
snaží získat normální doklady. Kdyby stát lidem rozuměl, a pracoval pro
blaho společnosti, tak by nastavil úplně jiná pravidla, která by byla ku
prospěchu většiny, státu, životnímu prostředí, místo aby sloužila několika
jednotlivcům k lacinému zisku.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.02.2020
Odpověď  ...splňující vše co je potřeba pro projití STK. Právě toto je hlavním a velkým omylem v celé úvaze. Chybí to nejpodstatnější a to jsou platné doklady k provedení identifikace na STK. Opravdu nestačí že motorka svítí i troubí a nepadá ze stojánku. Je pravdou, že se s převozem vozidla přes hranice a legalizace vystavováním "nových" dokladů dějou věci, o kterých se občas i dovídáme v souvislosti s šetřením policie, ale tudy by veteránista z principu neměl jít. Naleštěných veteránů bez dokladů je opravdu hodně. Většině majitelů přesto přinášejí radost. A kdo opravdu má potřebu se i svézt v běžném provozu, legální cestou je zajít pro veteránské značky, což by v tomto případě nevídané zachovalosti nemělo být žádným problémem.    [vintera]   21.02.2020
Odpověď  Genx: K 362 z USA. Pokud se povede získat EU TP přes Poláka, Němce apod, chci jen upozornit na to, že na STK budete mít "malý" problém s typovým štítkem MOTOKOV, na kterém je uvedeno pouze číslo motoru, ne číslo rámu resp. VIN. Na STK mají naučené, že na štítku má být VIN, ne tedy jiný údaj. Nevím jak to někdo jiný řešil, možná požádat výrobce o pomoc. Netuším, jestli to někdo řešil. Opravdu je problém mít zelenou knížku než zelenou plachtu?    [Jarek]   21.02.2020
Odpověď  Pokud vím i co jsem zjišťoval musíš mít nějaký doklady - zrušený odhlášený, ustřižený roh apod. Pak prý to jde, budu to zkoušet jedny takový mám.    [HonzaBK]   21.02.2020
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (31) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Výměna zapalování


 Mám motor jawa 175 s větrákem nevím zda to je motor 175/501 nebo 502 startování našlapovačkou.Ví někdo zda by šlo vyměnit celé dynamo a dát tam dynamostartér-vešel by se tam a nebo pro dynamostartér je jiný kartér než u klasické s našlapovačkou?Díky    [RudolfRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  501 má 2 výfuky, 502 jeden, navíc 502 má typ uvedený v čísle motoru. Nejspíš to bude typ 501/03, ten má ventilátor a nemá startér. Motor pro dynamostartér má jiné kartery i klikovku.    [Meela]   23.02.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Zlaté linky a jak na ně?


 Dobrý den, chtěl byh se zeptat, zda někdo nemáte zkušenost s malováním zlatých linek na motocykly Jawa-ČZ. Jak postupovat? Jakou barvu - ředidlo na jaké bázi zvolit? a jaký je ideální štětec pro linkování? Rád bych se o to pokusil.    [MM]   10.03.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 119 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  jakou barvu linek má mát černý pérák Jawa 350    [richard wolff ]   20.02.2020
Odpověď  Barvu nevím.Já používám speciální linkovací štětec.V případě zájmu zašlu i další info.Mašek    [masekvaclavRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.08.2018
Odpověď  Jakou konkrétní zlatou syntetiku? Kittfort třeba?    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2017
Odpověď  ja kupuju syntetickou zlatou a do ni primicham trochu bezbarveho laku pak to vydrzi benzin v pohode    [Free]   05.03.2017
Odpověď  https://youtu.be/o6SLfvYoxrk    [Jura]   05.03.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Detail konce- výřez na kolečko,šikmý zářez proto, aby hlava s kolečkem šla na průměru předepnout a těsnilo to a zároveň šlo snadno nandat a vyndat..    [Beat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nadrž    [Beat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Barva    [Beat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kolečko    [Beat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kolečko linkovače    [Beat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2016
Zobrazeno 10 z celkem 119 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (119) 
 Strana 1/280 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 29.3.2019)
Nezodpovězené téma 

ČZ 125/175 453/450 DE LUXE přepis na 175


 Zdravím mám ČZ 125 453 s motorek 175/450 chci udělat veteránské SPZ bude s țím problém?Dá se to vyřešit?
Díky za info.    [Jan]   06.03.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Proč tam sakra nedořazuje druhej kvalt


 Lidičky mám takový nemilý problém který přímo souvisí s nadpisem nedořazuje mi na Jawa 350/354 druhej kval ale jinak tam jdou všechny nádherně. Motor mám celej po GO vidličky, pružinky a podobný blbosti tam jsou nové. Pomalu mě to začíná srát tak se vás táži nevíte co s tím krámem může být?    [Burian]   05.03.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Zapalovací svíčka


 jaká má být zapalovací svíčka pro jawa 175/502(skutr)Někdo říká že dlouhé šroubení někdo že to je jedno (krátké i dlouhé)U dlouhého prý jde motor lépe.Ví někdo jak to je kdo má skutra a jakou svíčku používá.Díky.    [RudolfRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Valec 354/04 VS valec 354/06


 Zdravím Vás priatelia. Mám na Vás prosbu. Ako bezpečne rozoznám valec z Kyvačky 354/04 a prvej Panelky 354/06? Kúpil som motor a naisto viem, že nie sú z Panelky 360. V knihe od Dočkala sa píše, že: "Na motore 354/06 (prvý panelkový) sa vzhľadove nezmenilo nič. Výkon na 18 k sa dosiahol úpravou rozvodových kanálov". Čo ja ako laik neviem posúdiť. Preto prosím o radu. Vie to niekto? Vopred ďakujem. MV.    [MV]   03.01.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Prosím o info o Jawě 250/559 exportní typ pro Nizozemí/Holandsko


 Prosím o info o Jawě 250/559 exportní typ pro Nizozemí/Holandsko. Koupil jsem takovou v rozebraném stavu rok 73 . Ale nejsem si jistý jestli ty díly patří na exportní typ pro Nizozemí. Proto prosím o fotografii.
Mám na ní: 16ky kola, nádrž se šroubovanými boky, horní masku z poslední kývačky s panelkovým rámečkem světla , řídítka s hrazdou, hranatý přední blatník.
Také bych chtěl vidět výrobní štítek v Nizozemštině ( prosím o foto s překrytými udaji o vaší motorce ).
Na netu jsem hledal spoustu hodin ale nic jsem nenašel, neporadily mi v Jawě v Týnci ani v muzeích.    [budlaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Ćep zadní kyvné vidlice - přípravek


 Dobrý den pánové,

neválí se Vám někomu v garáži zbytečný vytlačovák čepu zadní kyvné vidlice. Koupil bych ho.
Díky

Franta    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.11.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Kde koupit kvalitní tažné na PAV na 19" kola???


 Ahoj, máte prosím někdo tip kde koupit tažné zařízení na PAV na Jawu Sport na 19" kola? Jde o to aby samozřejmě sedělo, mělo stejné placaté úchyty jako originální tažné a stejný držák na zásuvku jako originál. Nejlépe osobní zkušenost, kdo to také řešil. Různé e-shopy mají divné foto a nepoznám zda jde o kvalitu... samozřejmě kdyby měl někdo originální původní nejlépe 2ks tak beru hned...mám jedno originální na 16" které nepotřebuji... děkuji    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Repase tacho smolik


 Cau,
Kdo me dobre zrepasuje tacho smolika? Za normalni penize...diky    [Petr]   03.11.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Převodovka 175/356 - 250/455


 V meziačase se bavím chystáním si generálek na zimu. Včera jsem seskládal převodovky co mám doma na malou kývačku. Nějak nechápu, navyknutý z péráka, 353 a tak že je všechno stejné,..mám na ponku asi 4-5 typů a druhů převodovek na malou kývačku. Jak to skládat? Kolečka mají průměr jiný až o 0,5mm. Některé mají jen kulaté díry pro kolíky co do mnich zapadají, některé mají oválné díry. Co je novější, co patří do 355, co do 455 a jak se pozná třeba skůtr?
Je na to nějaký klíč k určování????

Děkuji    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Lanka u Kývačky


 Dobrý den.
Může někdo vložit fotku,jak jsou vedeny lanka u Kývačky?
Děkuji    [renatik]   13.08.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

nádrž Jawa/ČZ 175/356


 Zdravím,
mám prosbu - nemáte náhodou někdo kotované linkování a pozici barvy na nádrži na Jawa/ČZ 175/356?

Děkuji

franta    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.08.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Seznam šroubů jawa-cz 175/356 rok 1959


 Dobrý den,chtěl jsem se zeptat zda někdo nemáte kompletní seznam všech šroubů, matek a podložek včetně rozměrů a kusů. Předem moc děkuji za odpověď    [Tomáš]   07.07.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa 250, 592 elektroschema


 Ahoj všem, sháním elektroschema na 250, 592, r.v.1974 s regulátorem napětí a mínusovým kostřením.díky za případné info    [martingreyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Californian IV - kudy vést el.kabely k dynamu?


 Zdravím,byl by někdo ochotný mi vyfotit kudy přesně vede ten svazek shora po rámu k motoru??? Byl bych moc vděčný.Bije se mi to s filtrem,někdo to přede mnou dal špatně. Je ale třeba sundat pravý plechový kryt. Filtr mám plastový jako má např.panelka,moc díky Márty    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.07.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výfuk Pionýr


 Zdravím, nevíte, jak jsou uchycené závity na uchycení kolena výfuku v hlavě? Jeden se mi zalomil a nevím, jak ho dostat ven.    [Adam]   06.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

go klikovky jawa 354


 Ahoj chlapi nevíte o někom na go klikovky na 354 kývačku ze západních čech.Díky za každý tip.    [Jan]   04.04.2019
   Přidat odpověď 

 Strana 1/280 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006