MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301242 příspěvků |7255 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 60 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Panelka) 19.7.2019 00:31  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a k....   15.06.2006 / 310
    Čz 175/250 sport na 19kolech !!!   07.08.2009 / 204
    barva   11.03.2012 / 191
    ČZ 175/470 SPORT 1962   01.01.2012 / 166
    JAWA 250/590 sport   16.07.2014 / 162
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 4109      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 15 / 240      Příspěvků Příspěvků: 37983
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/274 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Vidličky jawa 250 nová výroba


 Ahoj všem. Máte někdo zkušenost s vidličkami české novodobé výroby na jawu 250? Konkrétně bych je kupoval asi z motokrámek.cz protože s nimi mám dobré zkušenosti.
Avšak bojím se co mi dorazí. Měl jsem kdysi v ruce pár replik( ale tuším že nebyly CZ) a to byla tragédie, volné na osičce( měli hroznej vakl) a i tvar rádiusu byl myslím trošku jiný.
Minule to skončilo tak, že se mi podařilo sehnat jednu původní a druhou slušnou jetou a fungují dobře. Jenomže teď už nějak nemám kde.    [Henry]   02.07.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  "... koho by napadlo že to niekto môže až takto zvrzať?"

Koho by to napadlo? No dnes už snad každého. V životě bych nekoupil do motoru tak důležitý díl v nějaké turecké replice a už vůbec ne když je ke koupi díl originální. Jasně, stojí o 250kč víc a jsou tam dva. Ale ušetřit na motoru 500kč a pak znovu půlit může s prominutím jen osel.    [volte28]   17.07.2019
Odpověď  Já bych na vrchol šmejdů dal repliku kývačkového brzdového pedálu. Při první zkoušce brzdy "sešlápnutím" rukou se šestihranná osa protočila v ramínku co tahá lanko. Vyrobeno z naprostého bláta.    [vintera]   17.07.2019
Odpověď  Pre volte 28:objednáš si to,70 rokov to malo rovnaké rozmery,koho by napadlo že to niekto môže až takto zvrzať? Som zmierený s tým že väčšina replík je "dorob si doma" ale toto je vrchol mojej hitparády šmejdov.    [Joski]   16.07.2019
Odpověď  Já kdysi koupil pravděpodobně originály, ale už odnova byl na jedné uvolněný čep. Pomohlo zavaření (přilepení) slabým svárem 1,6 elektrodou. Táta to zakápl kolem tak rychle, že jsem nestihl ani mrknout, vidlička se skoro nezahřála a svár byl tak parádní a nizoučký, že nebylo potřeba nic brousit. Nechal jsem se inspirovat někým, kdo to vařil tigem.    [longr]   16.07.2019
Odpověď  Podle mě je hlavní chyba na straně hloupých kupců kteří ty šunty dále dokola kupují jen protože jsou levné.    [volte28]   15.07.2019
Odpověď  Ano, JAWA to má vymyšlené, o tom žádná, ale Turek, Ind nebo Číňan nevyrábí vidličky v licencované výrobě. Vyrábí je dle své představy a možností. To, že výrobek nemá totožné vlastnosti s originálem, není jen nekvalitní výrobou samotného dělníka, ale výsledkem celého výrobního procesu, počínaje samotným zadáním. Dokud bude zadavatel výroby spokojen s takovýmto šmejdem (výsledkem výroby), tak bude výrobce nadále šmejdy vyrábět a obchodníci nabízet a renovátoři kupovat. Přeci si nelze myslet, že nějaký Turek bude zkoumat, jestli jsou vidličky správně vyrobené podle originálu. Výrobci jde o to, aby to, co si někdo u něj zadal vyrobit, tak i vyrobil i prodal. A když ty šmejdy někdo odebírá, proč by na věci něco měnil. Na vině není sám výrobce, ale především odběratel - celá vertikála až k renovátorovi.    [vintera]   14.07.2019
Odpověď  ... počínaje zaplacením schopného konstruktéra, technologa výroby ... je ze u jawa dilu uz je to 50 let vymyslene. Staci jen kvalitne vyrabet.    [xhamsterr]   14.07.2019
Odpověď  Ono je to vždy o penězích, počínaje zaplacením schopného konstruktéra, technologa výroby, o vyučených obsluhách výrobních strojů ani nemluvě. S tím souvisí i výběr materiálů a výrobní možnosti strojů. A protože výrobek musí být co nejlevnější (tak to požadujeme), tak se na výrobku změní materiál, zušlechtění i samotná konstrukce. A jak je vidět na příkladu vidliček, tak ani rozměry nesouhlasí. Nic neobvyklého. Ještě mne napadlo, jestli tyto vidličky nepatří k novým replikovým kolečkám, které mohou mít rovněž jiné rozměry.

Pojal jsem úmysl koupit nabízenou kompletní převodovku upravenou na starší kývačky, panelky. Tak nevím.    [vintera]   06.07.2019
Odpověď  Vidlička tady na fotce vypadá vizuálně dobře ale že nesedí rozměry TO NENÍ O PENĚZÍCH ALE JETO JEN LAJDÁCTVÍ A ŠLENDRIÁN!!!! Osobně nemám zkušenosti s replikama protože co šlo tak jsem si ufušoval ale nedávno jsem si koupil držák blatníku na s11.Perfektní výlisek ale kužělové zahlubení na šroubek kuželový trojhran-hnus jakoby to nekdo dělal vrtákem a ruční vrtačkou.    [Marek]   06.07.2019
Odpověď  Müj motorář 70+ nemá mobil natož PC, ale na každé burze v širokém okolí se hrbí nad každou bednou a hledá. Udělal mi cca 8 motorů a některé budou ještě dlouho v regálu ..    [jawik]   06.07.2019
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (28) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 250/475 sestava předního kola


 Ahoj, nevíte náhodou někdo kolik měří kompletní sestava předního kola, tedy všeho co příjde navléct na osu mezi kluzáky, nebo alespoň kolik měří podle katalogu vložka č. 19. Motorku jsem podědil rozebranou, nevím jaká rozpěrka tam patří a mám vyosené přední kolo. Díky za pomoc.    [MilanZ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zpravidla vpředu 8mm, mě tam sedla 11mm, záleží jak se ti to sejde a v zásadě je to jedno    [jawik]   16.07.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Jawa 175/356


 Dobrý den, které díly u malé kývačky byly lakované nebo zinkované? Chromovaná nádrž se spínačkou.    [Richard]   16.07.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jako jaké díly a na který r.v.? Prostuduj bibli Jawařů na netu u pana Jawarmaniaka.    [jawik]   16.07.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Sklo světla ČZ Sport/PAv s červeným sklíčkem pro osvětlení SPZ?


 Zdravím,nevíte někdo na co se používaly tyto sklíčka s červeným okénkem namísto čirým pro osvětlení SPZ???Díky za rady.    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.07.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Někde jako poziční světlo - napadá mně starší verze Rikši 505 s červenejma blinkrama vzadu?    [Monty]   14.07.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

délka tyčinek spojky čz 250 455


 Ahoj nevíte někdo délku tyčinky s kalíškem a vypínací tyčinky spojky u tohoto motoru?Jsou různé delky tak potřebuji poradit ať vím jakou koupit.Pak bych ještě potřeboval rozměry spojkových pružin.Předem moc děkuji za odpověď    [Jarek]   03.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Čau Jarku.
Prosím tebe, řeším stejný problém s tyčkama. Jak jsi to onehdá vyřešil? Díky za odpověď.    [Ondřej]   10.07.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

čz 250/455 píst


 Zdravím, jak má být vysoký píst na jendovýfukovou čz 250/455, mám ho nový z brusírny a má nějakých 87mm, jenže v dolní úvrati se zasekává o kliku.    [rohlicimuz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jůůůů,to by bylo skvělý!!!    [Tomáš]   10.07.2019
Odpověď  Možná bych ti mohl pomoct-řešil jsem kdysi tento problém. Motorku už nemám,ale zjistil jsem, že můj skoro soused má nějaké almet písty-zkusím se zeptat jaké by našel průměry samotných pístů a také záleží na průměru čepů.    [Petr]   11.06.2019
Odpověď  Už tři roky řeším stejný problém.Píst je kratší cca o 2,5mm. Nemůžu za boha sehnat jinej než maďarskej. Poradí mi někdo prosím,kde se dá píst sehnat? Stojí mi kvůli tomu dva motory.    [RavenRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2019
Odpověď  Pokud píst dojíždí k horní hraně válce a hlavně také jestli sedí kanály, pak je to v pořádku a stačí v těch čtyřech místech, kde se píst dotýká setrváků, pilníkem hrábnout do hrany tak, aby to spolehlivě (s nějakou rezervou) vycházelo protočit. Na mé třípade bylo třeba takto písty upravit.
Pokud k horní hraně nedosáhne nebo nesedí hrany kanálů, je to horší, protože se snižuje komprese, příp. zhoršuje plnění.    [longr]   09.01.2017
Odpověď  ... někdy je vzdálenost od středu čepu po spodní okraj pístu správná, jenom stačí srazit vnitřní hranu na spodním okraji pístu ...    [jc]   09.01.2017
Odpověď  Toto se mě stalo také. Nechal jsem si udělat výbrus,protože válec i píst byl nadměrně opotřebený. Brusič mě řekl,ze české písty nejsou a nebudou,tak jsem mu odkýval madarský píst-s tím,že se můžu spolehnout na 100%kvalitu. Při montáží jsem zjistil,že naráží do setrváků-inu odsoustružil jsem cca 3mm-namontoval a zjistil,zě píst nedochází cca 2,5mm do horní uvratě. Opět jsem píst demontoval a zjistil jsem,že díra pro čep je o více jak 2mm mimo. Potom jsem ten nový 100% píst rosekal kladivem a sehnal český. Tož tak    [Petr]   07.01.2017
Odpověď  Tak těch 30 mm to mám taky od spodní hrany čepu dolů.. Tak nevím    [rohlicimuz]   24.12.2016
Odpověď  celková výška 87,4 a od čepu dolů 30mm měřeno na původním jetém pístu    [mk64]   19.12.2016
Odpověď  tak sem včera hledal asi hodinu a nemůžu ten píst najít. našel sem 175dmovej, ale ten 250 zatím nic. Tak se omlouvám.    [Libor ]   18.12.2016
Odpověď  sem trochu marod, tak se omlouvám, oměřím to hned jak budu fit. Není důležitá jen výška celýho pístu, ale délka od čepu dolů. Já měl takto na kývačce replikovej píst (delší) a celý se to rozsekalo o setrváky. Na toto bacha. Blbý je, že jen protočením rukou se to nemusí zjistit, vůle a dynamika dělá taky svoje. Mě se to rozletělo až při startu.    [Libor ]   11.12.2016
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 250 sport


 Zdar tak konečně jezdim již nalítáno přes 2oo km jen my při vytočení vyskakuje trojka co s tím poradíte? Díky peracek1    [peracek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.07.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zkus sundat dekl spojky, spojkový koš a startovací segment abys viděl kulisu. Ta totiž často bývá povolená. Jsou tam 4 šrouby    [Jakub]   07.07.2019
Odpověď  Jen je divný že se ta trojka jakoby stratí pokud podřadim skočí tam dvojka a pokud zařadim tak čtyřka .Je my jasny že bude něco opotřebovanýho většinou asi ty náběhy v kolečkách jsou vyčvachtaný .Ale co třeba unavený pružinky v přesouvači ?    [Peracek1]   06.07.2019
Odpověď  muzes mit moc naplej retez mel by mit pruves 2,5 cm jinac jak pise kolega kolecka v prevodovce vidlicky atd    [jan]   05.07.2019
Odpověď  Předešlí majitel tvrdil že je tam nová převodovka a motor je dělanej.Měl novej píst tak jsem tomu věřil a ono se to posralo .Necham si to na zimu tet to nějak přežiju    [Peracek1]   05.07.2019
Odpověď  no nebude se ti to líbit, ale vyndat motor, rozpůlit a vyměnit opotřebované díly...

jinak motorka krásná ;-)    [meela]   05.07.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Problém po pochrómovaní nádrže.


 Zdravím páni.Potreboval by som poradiť.Po pochromovaní nádrže som zistil že pri chromovaní sa majstrom vylúčila vovnútri nádrže vrstvička medi.Nie všade,a nedrží tam,odpadáva to po celých plátkoch,také šupinky veľkosti aj mince.Niekde to šlo strhnúť wapkou,ale na nietorých miestach drži fest.Chcel som nádrž vylievať kaučukom ale nemôžem na tej odlopujúcej sa vrstve medi to asi nebude držať.Stretli ste sa s tým už niekto a prípadne ako to riešite?Neviem to nijako nafotiť,tak foto je len ilustračné.Dík za akúkoľvek radu.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.06.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak som to opískoval balotinou frakce 100-200.To čo nedržalo poriadne strhla,čo bolo pomedené kvalitne ostalo,ale to by už nemalo vadiť.Nakoniec sa ukázala ako najvhodnejšia tryska veľkoať 4 mm a kolienko do pravého uhla aby sa dalo dostať v pohode cez veko.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.07.2019
Odpověď  Veď práve,meď ide rozpustiť v kyseline sírovej ak si dobre pamätám,len čo to narobí s plechom?Dnes som vyrobil z hada na chladenie (zo sústruhu) ohybnú trysku na pieskovačku-lebo sa musím nejak dostať aj dozadu za ten ostrovček čo tvorí dieru na spínaciu skrinku.Zajtra to vyskúšam.    [Joski]   03.07.2019
Odpověď  Za mlada jsem leptal tišťáky v chloridu železitém. Chlorid určitě půjde koupit třeba GM elektronic... Pak je otázka na chemiky co se bude dít s plechem nádrže.    [Petan69]   03.07.2019
Odpověď  Dík to ma ani nenapadlo,pieskovačku mám,mohlo by to ísť jemnou balotinou.Skôr som uvažoval nad nejakou kyselinou či to niekto neskúšal.    [Joski]   30.06.2019
Odpověď  Ja si nechavam nadrze kaucukem vylivat u chlapíka, ktery se (mimo jine) zabývá i tryskanim. Tvrdí, ze vnitřek nadrze vzdycky jemne vypiskuje, ze se to jednak ocisti, jednak to lip drzi. Davam mu nadrze po chromu a nikdy to nebylo nijak poškozeny. Takze bych zvážil tuhle moznost.    [CarlosRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

CENA JAWA 250 PŮLBUBEN ROK 1954 ????


 Já vím,že to zde nemáme moc rádi,ale sám potřebuji poradit s cenou . Zabývám se pouze padesátkami a vy mi jistě poradíte. Sehnal jsem jawu 250 rok 54, vše původní a originál. Motorka léta stála přikryta plachtou ve stodole, vše funguje jak má,nic není měněno. Má bílé tacho do 140, jiné tlumiče se dvěma malými šroubky ,jiné blatníky atd. Prostě netknutá. Má málo najeto. Motor nebyl nikdy půlený. Číslo motoru i rámu je schodné i se štítkem. Přiložím i foto. kolik si můžu říct ??? Pro rýpaly uvádím,že peníze pochopilelně vrazím ihned do padesátek.    [Jiříček]   25.04.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 1144 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jednou budeš litovat.    [jawik]   01.07.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Budu muset pustit toho ,, čistokrevného Švýcara ,, do světa . Nečekaně jsem sehnal vysněnou exportní s23 do své sbírky , po té prahnu už 14 let.....Tak mne neukamenujte až ji uvidíte v inzerci :-)))    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.07.2019
Odpověď  OK v pohodě. Ona to byla jen takoá sranda trošku.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2019
Odpověď  Nemusí to přímo pasovat, Monty měl na mysli že je ekonomicky výhodnější zakoupit od jiné firmy třeba jen polotovary vyráběných dílů a pak si je upravit, popřípadě se dohodnout na nějakých úpravách přímo s výrobcem. Je to určitě levnější než zajistit vlastní výrobu včetně všech přípravků na malokusovou sérii
- jestli se jich vyrobilo jen pár stovek kusů (????)    [Martin Štindl]   05.03.2019
Odpověď  Hezké!! Že pasuje i kolo,..rozteč, průměr, osa,..střed! Že pasuje i výfuk na díry!

A pak, že není DKW předchůdce Péráka :D Ta vývozní půlbubnovka je paráda! Neskutečná krása. Šlo by pro publikaci poslat větší foto emailem?

Děkuji    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2019
Odpověď  A že by i výfuky byly z DKW? Podle fotky to tak skoro vypadá...... Dávalo by to smysl, kvůli homologacím- na pár dovezenejch JAWiček bylo jednodušší našroubovat německý díly, než řešit homologaci českejch(pokud by vyhověly.........)

Napište sem https://www.facebook.com/JawaPassion/?__tn__=kC-RH-R&eid=ARBuWJq3eHjPCiSCECsZ89FD9AMaYH7SGerzwnMvjyvZrme-Om6YpnnzBOgK8Iv17jKFQtcNWGWyEaSK&hc_ref=ARQGbOFATavD06MNYg-Rf-85VLEGNuI2rLEZODBGRh_uk55LrKcjG8Q_F61XDEPZe48&fref=nf&__xts__[0]=68.ARDmPpNimaPQMc2Tw3wj9_IvFOoTw5dTPQCygx5R2T4a3ejUJTJvlSMtNsdCdYPXNa9C1S-IP_GDBO1E6wsKEej90j-pt6d5Dy-_o1Se6mu0Y6cL1c3pDxyrpwSottNy7hPknVVLGblTQiiSzW92-f15LcfN-073a1PKsxwzCJMwiq5-F9uv_qf5-Iw3vtUXQMGlXv6QL86YQLNez1InlsJxM7v7KiMtsi9d_F_LOIXA5-aVM8CZv4c2a-U34tJP_ApMgl5N_Qnq3HgvqSN7-Y3KKIhVuCXxXGpnmd217YwpU3HbdOSRNU29tUZGF9iT_hiAh4vHq0M5BcbovfJUD1N3DC2CDOhCXAbu , pán je švýcar,a zabývá se Jawama dlouho, bude to znát.    [Monty]   05.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jestli tedy ta lampa by měla být německá tak je možné že i ten střed předního kola může mít původ v NDR, docela podobné středy mají poválečné DKW RT 175-200.    [Martin Štindl]   04.03.2019
Odpověď  Já na to mrknu jak budu mít chvilku , podívám se do světla i do bubnu předního kola jestli objevim nějakou značku . Ale podle mne to přední kolo bylo tak vypleteno z jawy ... jinak děkuji za diskuzi . I když jak jsem psal níže není to můj šálek kávy , ale rad se o ni něco dozvím a třebas si ji nakonec nechám :-) . Kolik jich tak mohli soudruzi do švajcu prodat ???    [Jiříček]   04.03.2019
Odpověď  Netuším, kdo byl skutečně výrobce té zadní lampy, ale typuju, že to bylo něco německýho s homologací.(BOSCH, Hella ?) A soudruzi v SSSR to okopírovali, jako kdejakej jinej výrobek.
Podobný lampy měly i starý MZ z NDR.    [Monty]   04.03.2019
Odpověď  Jinak u té zadní lampy (nevím tedy jestli je to skutečně Lucas) jsem měl za to že se jedná o díl nakupovaný v SSSR - totiž podobné mají sovětské KMZ K-750tky. Nejspíše to byl požadavek zákazníka že standartní lampy kyvky nevyhovovaly místním normám, k tomu i u nás platí že pokud má motocykl sklíčko zadní lampy řešeno retroreflexně tak nemusí mít samostatně odrazku a tento "Type Suisse" měl také blatník bez prolisu pro odrazku.    [Martin Štindl]   04.03.2019
Zobrazeno 10 z celkem 1144 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1144) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Detaily Jawa 250/590 sport 1967


 Ahoj všem, jsem daty nový, ale mám starou motorku ;-) Jde o mou Jawu 250/590 sport 1967 s původními platnými doklady. Dávám jí po x letech do co nejvíce původního stavu a snažím se zatím vše bez replik. Je kompletní, ale chybí mi nějaké drobnosti a informace o detailech. Zkusím napsat v bodech co mě zajímá a jestli mi někdo znalý pomůže poradit.

1. Páčky bez kuliček jsou stejné jako na pionýra nebo nepasují? Chci koupit originální původní
2. Jak nýtujete zadní madlo?
3. Šroubek přepínače světel a horního dílu masky půlkulatý šroubek jako držák SPZ nebo kulatý placatý?
4. Dají se někde koupit lanka spojky a při.brzdy se šroubením u řídítek jako originální? Je tam závitová vložka v řidítkách
5. Zadní stupačky mám české repliky s závlačkou plechovou, ale původní mám s klasickou závlačkou..co je správně?
6. Ještě mě určitě něco napadne postupně, tak dopíšu
7. Nádrž a sedlo už mám jiné, vím že tam nepatří

Dále sháním teda páčky bez kuliček, víko filtr boxu a plech jistící, levý držák stupačky (trubku) a nějaké původní šroubky M6 a M8 vhodné na pozink, nechci repliky...    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 147 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Čtyři sportky? mě by stačila aspoň jedna.mám bohužel vše na 16":) Tak ať se dílo podaří!    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2019
Odpověď  K 362 Californii nemám žádný vztah...mám teď 3x 590 Sport a jednu 361 Sport..to již stačí...já s ženou a dvě děti...co víc si přát ;-)    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2019
Odpověď  Já si zkompletoval jen sportky Čz 475, 473. 470 na renovaci ještě čeká včetně jedné De luxe. Důchodce ještë nejsem a potomky už nečekám. V našem kraji čezety asi moc nefrčely a na srazech a akcích jich moc není k vidění.    [jawik]   29.06.2019
Odpověď  Za tty prachy bych sel radsi uz do 362, podvozky stoji za starou belu sice u obou ale 362 ma aspon jeste par koni navrch, a ty se vzdycky hodí:)    [onjeL]   28.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sehnal jsem konečně 361 Sport s původními doklady a starou SPZ, tak jsem šťastný jak malé dítě a bude následovat po 590 Sport ;-)    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2019
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2019
Odpověď  No práce, rodina, další dítě na cestě, dovolená, práce okolo domu atd atd... Nejsem důchodce no    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2019
Odpověď  Človeče vyjedeš ještě letos? Já bych se s tím tak dlouho hrát nevydržel. Ale dobrý.    [jawik]   28.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Není teď vůbec času na Sportku, ale aspoň jsem dovezl nádrž co ještě zbývala ;-)    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zase o kousek dále...    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2019
Zobrazeno 10 z celkem 147 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (147) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

jawa 350/360 vložka sevřená mezi kartery


 Zdravím věděl by někdo, kde sehnat mezikus , ktery je sevřený mezi kartery? Popřípadě kdo děla druhovýrobu, nebo by byl někdo ochotny součást naměřit nebo měl výkres na výrobu. Děkuji    [gsxrRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.11.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Taky bych v tom nehledal vědu, jinak vložka pro 360 ma diru, kterou prochází ten dlouhy sroub, ktery je zepředu v karterech. U 354 vede tenhle sroub šikmo do cela kliky, u 360 (a i u 634) vede horní casti karterů, skrz vlozku a v karterech za vložkou je v dutině vložena čtvercová matice. Kdy presne doslo ke změně nevim, ale treba v katalozích na panelky byva pouzitej starej obrazek, ale rozměr sroubu je uz jiny a dily, ktere uz tam nejsou (na rozdíl od obrázku), uz nejsou v textu.    [Carlos]   29.06.2019
Odpověď  Protoze forem na bloky bylo vice a kazda mela najakou odchylku, nebo si nekdo licoval kanaly, nevim proc hledat vedu o ruznych typech.    [k.]   29.06.2019
Odpověď  Jasně,padnou oba.ale proč má každý jiný ten výřez? určitě nejsou ze stejného typu.    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2019
Odpověď  Dovolím si tvrdit, že je úplně jedno, jakou tam dáte. Stačí ji jemně potřít při montáži silikonem a bude těsnit.    [JAKUB]   27.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  a další..    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dokáže někdo určit na jaké typy patří tyto vložky? která je pro 354?díky    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.06.2019
Odpověď  oficiálně se nikdy ta vložka koupit nedá, protoani není v katalogu samostatně. Vždy by měla být spárována s kartery (vyraženo stejné párové číslo jako na karterech). Ale asi by šla napasovat i jiná z jiných karterů.    [HonzaBK]   21.01.2016
Odpověď  Hlavně nevíte někdo, jak se to jmenuje? V katalogu dílů je to označeno číslem 9, ale v seznamu je jen číslo 8 a 10. 9 tam není uvedeno.    [Codehunter] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2016
Odpověď  Je ta vložka stejná u 354 i 360??díky    [Smart] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.12.2015
Odpověď  Je to jistě motor 360, má vyražené číslo?    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.12.2015
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zodpovězené téma  

Kudy vést bowdeny u ČZ 175/470?


 Dobrý den, prosím o radu kudy vést bowdeny u ČZ 175/470? Bowden spojky od páčky tou bližší dírou v masce a bowden přední brzdy opět tou bližší dírou v masce? Nebo přesně naopak? A kudy prosím vedete bowden plynu? Děkuji.    [Milan]   07.06.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Lanka plynu a i sytiče (u panelky) upravuju jak píše Monty.    [jawik]   28.06.2019
Odpověď  tak když se vyvléká, je jasně dlouhý lanko proti bowdenu. Prostě veznmete pájku , a lanko trošku zkrátíte. Seřizovací šroub má zdvih 10 mm,tak to zhruba trefíte.    [Monty]   27.06.2019
Odpověď  Pánové, omlouvám se, že stále otravuju. Věděl by někdo originální délky bowdenů a lanek u ČZ 470? Nebo alespoň že byste mi oměřili funkční lanovody, jak to u nich vychází?

Mám třeba problém s "lankem" plynu, vyvléká se mi z šoupěte a tuším zradu v délce bowdenu a lanka... A tak je to vlastně u všech lanek na motorce. Funkční rozměry by mi moc pomohly. Děkuji.    [Milan]   27.06.2019
Odpověď  Sice nevim do je "molyka" ale v nasem kraji se namaze lanko a to se proste strci do bowdenu. Nekdo dokonce udela smes oleje a A00 ... nejake hokusy s technickym benzinem.

Jinak podud nejsou lamely roztahnout tak snad neni nic jednodussiho nez sundat viko a kouknout se jak chodi a nechodi.    [host]   24.06.2019
Odpověď  Páčka spojky - nemáte nové a moc silné lamely? Nejsou pružiny už po montáži nadoraz tak, že nejdou už více stlačit?    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2019
Odpověď  Kompletní lanovody (bowden + lanko) jsem ke své spokojenosti kupoval od p. Peška. Bývá na burzách např. v Nupakách. Lepší, než promazání olejem je smíchat ve stříkačce molyku s technickým benzínem a bowden několikrát prostříknout. Benzin dopraví molyku po celé délce a pak se odpaří.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2019
Odpověď  K bowdenům třeba zde: http://jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=67057    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2019
Odpověď  Poloautomat mám celý nově pozinkovaný, ale mrknu na něj a zkusím tam dát jiný, původní bez zinku. Každopádně ty bowdeny bych potřeboval sehnat. Třeba bowden rychlopalu mi vyskakuje z karburátoru.. Děs běs.    [Milan]   23.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Spíš spojkový poloautomat, kamarád měl stejný problém při zprovoznění 350/360 a důvodem byla povrchová rez pohyblivých součástí automatu. A samotný bowden spojky je po celé délce promazán olejem?    [Martin Štindl]   23.06.2019
Odpověď  Mám, to už jsem odzskousel a v tom to bohužel neni. Kde sehnat kvalitní bowdeny?    [Milan]   23.06.2019
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 250/353 Kývačka


 Dobrý den, žádám o radu. Renovuji tuto Jawu dle foto. V tuhle chvíli je na motoru špatný karburátor žádám tedy o rádu jestli by někdo věděl opravdu přesně typ který tam má být ze všech možných zdrojů na internetu jsem vyčetl nejspíše 2926TŘ nebo 2924TŘ. Dle foto je na motoru teď 2926SBD-15b což podle tabulky jsem se informoval že asi určitě ne. Předem děkuji za všechny informace chtěl bych to vědět abych nekupoval zbytečně díly, které tam být nemají. Děkuji s pozdravem Martin.    [marty.kuceRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Vždyť to píšu - osadit jiné víčko plovákovky(viz odkaz). Provrtání stavájícího víčka by ho jen zničilo, přeplavovací kolíček potřebuje lože a osazení pro pružinku.    [Martin Štindl]   25.06.2019
Odpověď  To ano, lanko jo, ale co jehla ta je na SBD na leve strane od přívodu paliva a na TŘ je jakoby pod přívodem paliva. Jedině nejspíše navrtat asi ne ? :-)    [marty.kuce] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.06.2019
Odpověď  Ještě doplnění, aby tam šel tento kryt usadit bez úprav tak je nutné sehnat víčko provákovky s kolíčkem přeplavování "do boku". To víčko stávajícího karburátoru 2926 SBD-15b má kolíček "v ose". Info viz tato diskuse:
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=117&idtop=306501    [Martin Štindl]   25.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pozor, aby to vypadalo původně jako pro karburátor 2926TŘ tak tam lze nasadit kryt pro TŘ (viz foto), mám ho na péráku a pod krytem mám také monoblok SBD. Problém by byl jen v případě staršího krytu pro 2924H kde je bowden vyosen dozadu.    [Martin Štindl]   25.06.2019
Odpověď  Ok, tabulku jsem si uložil jen ještě tedy kryt na ten SBD je jasný že ten TŘ na to nejde. Měl by někdo foto krytu karburátoru, který jde na ten 2926SBD14b?

Děkuji    [marty.kuce] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.06.2019
Odpověď  Jestli to je otevřené sání(motor 353/03 na 12k a původně karburátor 2926TŘ-01 ???) tak by měl sedět Jikov 2926 SBD-14b viz tato tabulka(zrovna to co je červeně podtrženo): http://www.veteranforum.cz/photos/2013/0123669001506463452.jpg
Ten karburátor co tam právě je (2926 SBD-15b je pro dvěstěpadesátku ČZ 455) by měl být použitelný, pravděpodobně tam bude hlaní tryska(92).    [Martin Štindl]   25.06.2019
Odpověď  Je tam otevřené saní a třídílné podsedlové plechy a rybiny.

Jako uplně na originalitě nebazíruji chci aby to fungovalo ;-). Tak kdyz mi poradíte který tam dát ohledně dobré funkčnosti byl bych rád teď je tam tedy namontován jak jsem již psal 2926SBD15b.

Děkuji    [marty.kuce] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.06.2019
Odpověď  Jestli to číslo motoru sedí(353-11-6555 tedy nejspíš 353/04 s tlumičem sání) tak by podle Dočkala měl být původně karburátor Jikov 2926 M-11 a pro něj je jako adekvátní náhrada uváděn Jikov 2926 SBD-16b (tryska hlavní 96, volnoběžná 50, jehla na 4.drážce a šroub bohatosti povolen o 1/2 otáčky).
Mělo by to fungovat i v případě že by nasadil jiný monoblokový karburátor SBD (s difusorem 26) a sestavil se podle udaných kalibrací trysek - mě to takto zatím fungovalo.
A zastavám stejný postoj jako Dolin1, pokud se nebazíruje na originalitě tak je vhodnější pod kryt posadit monoblokový SBD které jsou oproti starším H a TŘ stále vcelku dostupné a také v dobrém stavu.    [Martin Štindl]   25.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ok, děkuji za názor. Jen mě naujalo to “jezdit” rád bych pak na tom jezdil ale pokudtyto karburátory H/TR/M nejsou uplně vhodné jaký tam tedy dát? Sehnat podle té tabulky tu náhradu? Což by znamenalo v případě TR (2924SBD18b) ? Nebo tam nechat ten co je tam teď 2926SBD15b?

Opravdu nejsem žádný profík no je to první moto co dělám takže bych uvítal radu od lidí kteří to znají.:-)

Jinak kryt karbecu se mi k motorce nedochoval bohuzel mam to po tátovy byla z toho ještě dělaná rykša takže plno dílů ještě scháním.

Předem děkuji za odpovědi a názory.    [marty.kuce] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.06.2019
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [marty.kuceRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.06.2019
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Voľne ložiska na kluke, Jawa 250/559 (kluka na 2 ložiskách)


 Zdravím,
Riešim problém na motore 250/559 uloženie kluky len na 2 ložiskách. Do pravej strany (strana zapaľovania) mi ide ložisko úplne ľahko a mam pocit že ma dokonca ešte aj vôľu „vakel“. Ľavá strana je OK. Zvažujem variantu vyvložkovania, lepeniu by som sa rad vyhol. Stačí vyvložkovať len jednu stranu alebo radšej obe ? Vie mi prosím niekto poradiť niekoho kto to vie spraviť dobre a na koho sa da spoľahnúť ?
Ďakujem    [Juraj A.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.06.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobré reference mají tito http://www.rrkovo.cz/ - cena jednoho otvoru pro kliku je 1000Kč. Osobně bych si nechal udělat oba průměry, protože na vložku se používá lepší materiál jako je slitina karteru a má tedy větší odolnost proti otlačení. Navíc budou otvory po jejich obrobení skutečně kruhové.    [Bohumil]   25.06.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Rychlopal a zadní světlo


 Dobrý den, omlouvám se za další hloupý dotaz, ale zajímalo by mě jak je řešen rychlopal na Čaz 470? Mám řídítka a na konec mi nejde napasovat zátka - má jakoby takový zoubek, výstupek a do kulatého průřezu řídítek ji prostě nedám...

Potom mě ještě zajímá zadní světlo - koupil jsem si repliku a asi má krátké ty svorniky, protože přes plech a gumu už z nich necouha žádný závit pro prisroubovani na držák světla. A dále jak je prosím řešeno ukostreni zadních žárovek? Děkuji.    [Milan]   10.06.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vyřešeno, byly krátké svorniky, koupil jsem nové delší a je to ok. Kvalita replik je vážně hrozná.    [Milan]   23.06.2019
Odpověď  A kdo nechce odírat barvu až na kov tak si natáhne ke světlu zem od baterky ... .    [volte28]   18.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Těch zátek je více typů, ta co máš ty má výstupek do drážky v řidítkách. Takže sehnat jinou nebo upravit řidítka.

U světel moc nerozumím kde je problém, fotka by pomohla. Žárovky nejsou nijak speciálně ukostřené, kostra je vlastně přes držák světla na blatník a na rám...    [meela]   10.06.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
 Strana 1/274 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 19.7.2018)
Nezodpovězené téma 

Seznam šroubů jawa-cz 175/356 rok 1959


 Dobrý den,chtěl jsem se zeptat zda někdo nemáte kompletní seznam všech šroubů, matek a podložek včetně rozměrů a kusů. Předem moc děkuji za odpověď    [Tomáš]   07.07.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa 250, 592 elektroschema


 Ahoj všem, sháním elektroschema na 250, 592, r.v.1974 s regulátorem napětí a mínusovým kostřením.díky za případné info    [martingreyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Californian IV - kudy vést el.kabely k dynamu?


 Zdravím,byl by někdo ochotný mi vyfotit kudy přesně vede ten svazek shora po rámu k motoru??? Byl bych moc vděčný.Bije se mi to s filtrem,někdo to přede mnou dal špatně. Je ale třeba sundat pravý plechový kryt. Filtr mám plastový jako má např.panelka,moc díky Márty    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.07.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výfuk Pionýr


 Zdravím, nevíte, jak jsou uchycené závity na uchycení kolena výfuku v hlavě? Jeden se mi zalomil a nevím, jak ho dostat ven.    [Adam]   06.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

go klikovky jawa 354


 Ahoj chlapi nevíte o někom na go klikovky na 354 kývačku ze západních čech.Díky za každý tip.    [Jan]   04.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 175/487


 Zdravím. Nevíte kde se dají koupit silentbloky na uchycení nádrže ČZ 175/487? Nikde na stránkách jsem je nenašel. Tak nevím jestli se to tedy dá ještě sehnat.
Děkuji za odpovědi.    [Tom]   05.03.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Přední vidlice


 Rovnali jsme přední vidlice (trubky s pouzdry) a u dvou kusů (z různých jaw) byly trubky vyrobené z měkčího materiálu. Nemá někdo povědomí z jakého druhu materiálu byly trubky vyráběny?    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.02.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa Californian


 Zdravim, potreboval by som poradit. Mam californian a aj Slovensky TP dokonca aj platnu STK :) mam ale trosku nejasnosti v TP kde sa uvadza obchodny nazov 350/360 (predpokladam chyba pri prepise). Prva evidencia 1.1.1968 v CR - podla TP. Cislo motora 362. Viem si niekde overit presny typ motorky pripadne VIN cislo a rok vyroby? Napr archivy atd. Dakujem za pomoc    [Michalt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 354 válce


 Zdravím, můžete mi poradit který z těchto válců přijde na kývačku? Ten opískovaný byl na původní motoru, ale bohužel je poškozený a pak se mi povedlo koupit další jiné válce, ale bohužel některé věci jsou jiné oproti původním např. nové mají mezi některými žebry výztuhy. a navrchu mají odlitá čísla. Můžete mi tedy říct zda jsou na kývačku 354 rok 1958 https://ogar69.rajce.idnes.cz/Jawa_350_valce/    [ogar]   12.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

kryt řetězu


 Chci poprosit o radu od koho koupit kryt řetězu na 350 kývačku,na e shopu mají bud turecký nebo český,máte někdo na svém stroji?Děkuju za radu.    [jan]   06.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

zapalování MA 358 na 250 californian


 Dobrý den.Mohl by mi někdo prosím zaslat fotku popřípadě i výkres distančních sloupků na zapalování MA 358.Tady ve fóru 25.12 2014
je náčrt i fotka ale v knize od J.Bartuše na straně 111 je fotka na které je jeden ze sloupků jiný.Potřeboval bych upřesnění k vyrobení sloupků.Děkuji za pomoc.    [Zdenall]   25.11.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

misky rizeni


 zdravim,
misky rizeni v krku na panelce nahore jak maji prijit? tou silnejsi sranou dovnitr krku?
diky za postrehy    [cenda]   19.11.2018
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

plech sedla


 Ahojky nevíte náhodou kdo v CZ lisuje plechy moto sedadel ?

Díky    [demo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 250/559 panelka


 Ahoj už si nevim rady s elektrikou po 20km jizdy se mi rosvítí dobíjení ale motorka najezdí klidne dalších 100km a nic se neděje když jsem chtěl změřit dobíjení vyndal jsem pojistku a moto běží stále dál Nevíte někdo co s tím?    [Milan]   16.08.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Kliková hřídel Jawa 175/356


 Dobrý den, potřeboval bych vědět hodnoty házivosti a tolerance klikové hřídele na Jawu 175/356 kvůli repasi. Na forech jsem našel různé hodnoty a nevím které z nich jsou ty správné...... mohl by jste mi někdo prosím poradit?? Předem děkuji    [Karel177] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.08.2018
   Přidat odpověď 

 Strana 1/274 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006