MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 293570 příspěvků |6897 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 28 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Panelka) 20.4.2018 04:59  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a k....   15.06.2006 / 306
    Čz 175/250 sport na 19kolech !!!   07.08.2009 / 204
    barva   11.03.2012 / 191
    ČZ 175/470 SPORT 1962   01.01.2012 / 162
    JAWA 250/590 sport   16.07.2014 / 162
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 3965      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 21 / 225      Příspěvků Příspěvků: 36239
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/265 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

skladani motoru 250/559


 zdravicko,
tak jsem se odhodlal zkusit si poprve slozit motor co mam na panelce.
vymenil jsem predlohovou hridel a pouzdra,ale pri zpasovani karteru me jde docela ztuha.Je to tim novym pouzdrem?    [Petr]   02.04.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  martine h7 a h8 je rozdil jedna stovka to je uplne sumak jde o to aby tam bylo misto pro olej aby se nezadirala . jinak kolegovi jeste skousel si jestli ti nedrou vidlicky o kolecka?    [free]   19.04.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Obě pouzdra se po zalisování mají přestružovat - ale mělo by se to provést strojním výstružníkem a pokud možno na fréze, ručně to provést prostě nelze. Katalog po ruce nemám ale mám dojem že to je v něm uvedeno, myslím že je to v tol. H8. Já to ale nechal udělat výstružníkem v H7 a i tak se mi vůle zdá dost velká.
U primáru na péráku jsem po nasazení nového řetězu měl řetěz napnutý bez průvěsu
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=114&idtop=117355    [Martin Štindl]   19.04.2018
Odpověď  No tak to jsem nenechal udelat..kupoval jsem novou predlohovou hridel i pouzdra...co ted?musim to predelat? Jeste k tomu retizku,kolik muze byt ok pruves?    [Petr]   19.04.2018
Odpověď  Pružiny stlačíš klíčem tuším deset a prostrčíš kolíček,chce to trochu síly.    [jan]   19.04.2018
Odpověď  Každé bronzové pouzdro je dodáváno na nalisování a potom přestružit vnitřní průměr na požadovanou míru.Jestli jsi to tam jenom namlátil,logicky to nebude fungovat.    [kuba]   19.04.2018
Odpověď  Zkousel jsem i bez kliky,vsechno se zda byt ok akorat me prijde,ze by to rukou melo jit volnej...ale je citit jakoby treni o neco tak jsem si myslel jestli by to nemohlo byt tim,ze jsou novy.Pouzdra jsem kupoval u p.Ruzicky v Malesicich.
Jeste jsem se chtel zeptat,kolik je cca ok pruves retizku na spoj.kosi a jestli nekdo nezna nejakej figl,jak nasadit kolicky co zajistujou pruzinky na spoj.kosi.
Diky    [Petr]   19.04.2018
Odpověď  asi jsis neslozil motor bez klikovky na skousku vid? no priste si to budes pamatovat :-)
motor si nejdriv sloz s prevodovkou vyskousej funkci a pak ho sloz na cisto s klikou pouzdra by se mneli prestruzit na cisto podle hrideli a jestli jsi koupil jednu z mnoha nekvalitnich replik tak se neni cemu divit ze ti to nemaka nebo mozna ti to vazne na klice a staci jen odrazit loziska na klice a pujde to volne. musi popsat problem trochu podrobnejc.    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.04.2018
Odpověď  Asi ano.    [vana-hb]   02.04.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

kartery


 Mám kartery číslo formátu|* 354 019 789 * nevíte někdo co je to za rok výroby?Kartery jsou hrubší mají kolicek na karburátor pod karburátorem na sebe tvarově nedosedají malé sací kanály a pod koleckem retezu cislo jedna v kroužku.Může to být rok 55?Předem děkuju za radu.    [Jan]   15.04.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuju za odpověd.    [jan]   19.04.2018
Odpověď  Bude to rok 1956.rok 55 je do čísla cca 10.tis.Pod řetězovym kolečkem a zespoda karteru by mělo být číslo 354.    [Pavel ]   16.04.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 350/361 1969 - Co vše je špatně?


 Ahoj všem. Prosím zdejší fachmany o radu s touhle Jawou. Myslím si, že to je nějaký tuning. Na štítku je 350/361, prý se dělí ještě nějak dál. Číslo motoru je 361-004269. Číslo rámu 361-004955. Rok 1969. Obě výr. čísla souhlasí se štítkem. Myslím si, že někdo vyměnil celý předek vč. blatníku. Kola jsou 18tky. Měla by to být sportka, ale zadní blatník není napojovaný jak to znám z jiných sportek. Nádrž tam má být tato s odnímatelnými boky? Barva se mi zdá původní (krom nádrže a masky), není vidět, že by pod ní byla nějaká jiná, ale je oranžová. Nevím ani jestli se oranžová někdy dávala. Zadní svítilna není celoplast, ale plechová. Když přijdu na to jak, nahraju sem víc fotek. Budu rád za každou radu, postřeh, nebo cokoliv co by pomohlo dát tu mašinu do původního stavu. Ideálně kdyby sem někdo dal fotku původního kusu. Díky! Láďa    [Kenny350Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.04.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  dostal to na zlatém podnosu až pod nos    [jawik]   16.04.2018
Odpověď  http://www.garl.estranky.cz/clanky/renovace-motocyklu/jawa-250_590-a-350_361-sport-.html

tady studuj    [free]   16.04.2018
Odpověď  no a mezi tím hledej a pátrej po informacích, tady a na jawamanii a dalších forech toho najdeš plno ať nejsi za troubu, kterému se to dá sežrat protože se dotazy dost často opakují.    [jawik]   16.04.2018
Odpověď  Super, děkuji, že jste se se mnou podělili o vaše znalosti. Motorka je už rozhozená. Chci ji jen vyčistit, vyměnit neodpovídající, nebo nefunkční díly a zase složit + generálka motoru. Když nebudu vědět kudy kam, zkusím Vás znovu otravovat o radu :-) Díky všem zúčastněným! Láďa    [Kenny350] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.04.2018
Odpověď  úchyt lanka u Čz je zpravidla vlevo, liší se hlavně uchycením držáků v blatníku a lemem(?). Vidlice pouze obecně pasovat bude.    [jawik]   16.04.2018
Odpověď  Přední blatníky ČZ a JAWA se liší. Základní rozpoznávací znak bude oko na lanko brzdy, jawa ho bude mít vpravo a zetka vlevo. Přední vidlice - z kývačky tam pasovat budou, ale s panelkou stejné nejsou. Jediný problém s kývačkovými je ten, že pokud mají dva šroubky na úchyt blatníku, tak ten spodní se musí uříznout pokud se použije panelkový buben.    [meela]   16.04.2018
Odpověď  Právě, že v tom mám guláš. Radši se dvakrát zeptám, než tam něco plácnu :-) Teď mě zajímá, jestli se nějak lišej vidlice + přední blatníky na Sportky. Láďa    [Kenny350] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.04.2018
Odpověď  máš v tom guláš, micháš japka a hrušky, už jsi hledal informace i někde jinde a něco nastudoval? Proto řada renovací vypadá jako tragédie.    [jawik]   16.04.2018
Odpověď  Díky za reakce. Koukal jsem ještě pod ty boční plechy nádrže a není pod nima nic. Žádný znak. Blatník sport mám, ale nevím jestli není původně z ČZ. Nebo jsou stejný? Mám doma i vidlice z kývačky, ale nevím z jaký :-). Lze je použít univerzálně? Teda i na tuhle Sportku, nebo se vidlice na panel/sport něčím odlišujou? Díky všem! Láďa    [Kenny350] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.04.2018
Odpověď  Tak jako tak- vidlice 634 a Panelka(Sportka) se liší právě jen těma držákama. Koupíte je v Motoustí za 70,- Kč nebo tak nějak, navaříte, a máte vidlici OK.A samozřejmě místo měchů patří trubky v laku.    [MOnty]   15.04.2018
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (21) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 350/360 -Krivá kyvná vidlica , alebo rám- ako sa prejavujú ??


 Ahojte , JAWA 350/360 Panelka , má niekto skúsenosti ako sa prejavuje krivá kyvná vidlica ? Zadné koleso je mierne vyosené - na pravú stranu. Aj zadná pneu bola mierne zjazdená na jednej strany . Kolegovia , mal niekto podobný problém ? Faktom je, že v čape kyvnej vidly je vôľa , ale to asi nemôže spôsobovať mierny náklon kolesa. Vopred ďakujem za Vaše skúsenosti .    [EtisRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.04.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vďaka za príspevok    [Etis] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.04.2018
Odpověď  No jestli je kolo odklonene od svisle roviny, je neco ohnuté nakrivo - vidlice, ram, to se takhle dost tezko rika. Pokud je normalne svisle, ale mimo osu motorky, mohla by byt tez hnuta vidlice, blby složení - chybějící nebo jinak tlusta nektera rozpěrka, taky uz jsem mel kolo blbe vypleteny - centak mimo správnou osu    [CarlosRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.04.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 350


 Které jawy rok měly rybyny a které doutníky(jawy Obsah)    [RudolfRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.04.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  podívej se na jawarmaniaka a přitom i na pravidla českého pravopisu. U jawarmaniaka se zasekneš s výfuky kolem roku 58 v souvislosti s otevřeným a uzavřeným sáním včetně "chobotu". Pak je tady jednoduché tvrzení mladých pamětníků, že "stejně dávali co bylo na skladě". Kdybys hledal, tak se to tady už řešilo xx krát.    [jawik]   16.04.2018
Odpověď  Já bych se na toho vašeho ptáčka docela rád podíval, pane Rudolfe. Že nevíte, jak je to s výfukem u motorky, mně vůbec nevadí, zajímají mě jiné výfuky...    [Evžen Přítulný]   16.04.2018
Odpověď  Výborně, pane kolego Rudolfe!! Právě jste opět dokázal platnost často fungujícího pravidla, že kdo nezvládá češtinu, tak je i s ostatními schopnostmi dosti na štíru. A nádavkem je často navíc hulvát s chováním řeznického psa.    [.]   15.04.2018
Odpověď  Vy volové nezajímejte se o češtinu to asi umíte dobře protože odpověd neznáte tak mi skočte na péro to je napsané správně a budete tomu rozumět.    [Rudolf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.04.2018
Odpověď  Že by anglický Ruda? Každopádně to napsal jak dobytek.    [pítr]   14.04.2018
Odpověď  mozna, to je jedno, ale proste nesoudim hned z fleku, znam to i z druhy stranky. nehlede na to ze v anglictine znam taky dost slangu kolem nekterejch motorek a muj jazykovy projev to tim nepovysuje. to je vse. no a ceskej mail, to muze mit kdekdo, taky sem si kdysi kuli jedny registraci delal novej, ceskej to nevzalo. nic, diskutujme motorky.    [martin]   14.04.2018
Odpověď  Slangové názvy pro výfuky může použít jen rodilý mluvčí, který je zná. Není to žádný cizinec, ale obyčejný blbec.    [Laďa]   14.04.2018
Odpověď  tak nastudovat tady
http://jawarmaniak.wz.cz/technika/odlisnosti_kajvacka.html

k cestine se nevyjadruji jelikoz nekdy taky pisu hrozne ale uzivatel ma v registraci cesky mail tak to cizinec nebude    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.04.2018
Odpověď  A nemuze to byt google prekladem? na anglickym veteranskym foru obcas pisou spanele, a ta google anglictina vyzniva uplen stejne jako tahle cestina, takze tohle by byl dotaz na tazatele. v pripade ze je to tak, netreba hned uraet nase zahranicni kolegy.
jinak ja to nevim, tak seriozni odpoved na puvodni dotaz necham na nekom jinym.    [martin]   14.04.2018
Odpověď  Tak to je zpráva jak noha. Nejdřív se douč češtinu pro první stupeň ZŠ a pak se teprve pouštěj do psaní dotazů. Máš tam hrubek jak naseto a stylisticky je to tak na facku. Pokud jsi mentálně retardovaný nebo absolvent pomocné školy, tak naopak gratuluju, vypadá to skoro jako čeština.    [Laďa]   13.04.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 250 kývačka pomoc s určením roku výroby a původností dílů


 Dobrý den,
chtěl bych Vás poprosit o pomoc při skompletování a určení roku výroby této jawy 250.
Motocykl nemá žádný štítek ani číslo na rámu, pouze číslo motoru. Dle mě není původní maska, zadní světlo, řidítka a spínačka by měla být v masce místo v nádrži.
Když nemá štítek dá se nějak přihlásit na veteránské tp? Potřeboval bych znát aspoň ten rok výroby.
Děkuji všem za pomoc

Odkaz na více foto je zde:
http://mikyriha.rajce.idnes.cz/Jawa_250_kyvacka/    [Michal333Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.05.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 33 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Mám stejnou 353-26**** poprve evidovanou koncem r.1960, původní TP taky ztracen, ale majitel našel osvědčení o TP z toho roku. VIN, který má přesně stanovený význam znaků u těchto strojů není, mají jen V.Č. rámu. Na panelce jsem měl rám značený N353-****** a byl panelkový. Můžeme se domnívat, že byl tvůj rám vyměněn a zapsán ještě v době kdy byl svět ještě v pořádku..., ale možná někdo vytvoří jinou legendu.    [panelka]   15.04.2018
Odpověď  Oživím téma dotazem-mám kývačku r. 1960,sedlo a kastlíky na FABku,rám bez oka na sajdu,motor č.cca 254000 , ale rám č. 353-0068xx.
Vše v novém TP,duplikát za ztracený původní, moto z dědictví, štítek je nový,nepůvodní.
Rám je náhradní? V TP ani ve VINu není před číslem N . Razilo se to vždy a zapisovalo ?    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.04.2018
Odpověď  Že se na odboru dopravy zabavuje nelisovaná spz není nic neznámého, cena štítku je třetinová, ale zapomínáš na cenu úředního úkonu.
Ve velkém TP byly např. u traktorů běžně zápisy o GO z STS Chvojkovice Brod a v praxi byly výměnným způsobem několikrát podle počtu GO otočeny papíry jiného stroje. Tolik k běžným zápisům z "výroby" v TP a mé paměti pro ty mladé tvořitele pověstí a mýtů.
Ne vše co lze na tvém odboru dopravy je možné na jiném, paradox, který je znám z praxe (nejen pav, jeho tažné ap.).

Já bych raději řešil problém tazatele a nevěnoval se poměřování přirození jak tomu vy mladí dáváte nám prostatikům často na jevo. Nazdar.    [jawik]   08.05.2017
Odpověď  Ty legendy tvoří sami pracovníci odboru dopravy (bývalé Inspektoráty dopravy -DI).
Stačí se podívat právě do dokladů TP - jak je postupováno při prodeji, převodech, opravách, výměnách,stavbách . . . - "výroba" do dokladů TP zápisy snad ani nedělala.

Není to zase tak dávno, co jsem oživoval doklady na svou moto ČZ. Kde právě na odboru dopravy mi pracovník (mimochodem, který již něco "pamatoval" a určitě zažil
Dopravní Inspektorát - měl i přezdívku = lenin),sdělil, že za cenu 300Kč mi přidělí i štítek pokud ho nemám či je poškozený.Sám jsem se tomu divil, protože jsem věděl, že štítek lze pořídit za třetinovou cenu volně na trhu. Na co jsem však připraven nebyl, je, že mi zabavil nepoškozenou starou SPZ hladkou, bez prolisovaných znaků, a přidělil novou EU "plachtu. A přitom stačilo zakoupit repliku starých SPZ - což jsem v té době nevěděl. . .
"Ono" i dnes při některých otázkách "pamětníci" rychle ztrácejí paměť.    [radek]   08.05.2017
Odpověď  To že byly "excesy ve fabrice" nelze zobecňovat, netýká se to jen jawa/čz ale třeba u traktorů je to úplná bramboračka, protože v rámci oprav, přestaveb, generálek šlo všechno a štosy techničáků jsem si kdysi před řízenou likvidací prolistoval. Ten výdej štítků na DI VB mě taky lehce pobavil, asi nová legenda. Souhlasím, postav si to z toho dobrého základu co máš, já stavím jen z vraků...    [jawik]   07.05.2017
Odpověď  Moto je rok 1958. Máš i poslední verzi rámu s plným okem. Čísla neřeš. Mám originál motorky co mají origo TP a to co je tam je někdy síla,..třeba rok 1960 mám rám číslo jako pro rok 1957....na 590Sport mám TP na typ 353 z roku 1955, přeškrtaný na 559 origo ve fabrice! Vypsaný rukou,.....postav motorku jak máš. A hotovo. Hezký kus na renovaci. Hodně štěstí!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2017
Odpověď  Radek: stavba z dílů a přidělení tp a štítku na DI VB je nesmysl, něco už pamatuju...Jestli je rám "čistý" tak je to opravdu jedno.    [Jawik]   07.05.2017
Odpověď  Ten štítek z Freddíeho sbírky je trochu jiný než ty ostatní, nevím, jestli ještě v roce 1957 bylo možné, že ze zakoupených dílů majitel postavil celou motorku a pak k ní dostal na "DI" Technický Průkaz (a štítek), nebo mohlo dojít k vyměně motoru.
"V každém případě" jestli nejsou doklady a motorka bude mít "zelené značky",
tak je to "jedno".    [radek]   07.05.2017
Odpověď  No name : na své 353 z roku 1958 mám velice podobné číslo motoru jako tazatel a číslo rámu mi také začíná číslem 039....Má to dobře.    [Pavel353]   07.05.2017
Odpověď  Na té motorce byla když sem ji kupoval radši to ale ještě zjistím, seženu díly podle těch stránek a dám vědět.    [Michal333] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2017
Zobrazeno 10 z celkem 33 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (33) 
Zodpovězené téma  

regulátor dobíjení AEV na čz 250 475


 ahoj přes zimu jsem si namontoval regulátor AEV po nastartování začal dobíjet po decentním přidání plynu.Poblafkával jsem jen tak na dvoře.Po třech týdnech jsem se byl projet kolem komína a všiml jsem si, že kontrolní žárovka nezhasíná.Zhasne až když tomu opravdu moc přidám když je motor opravdu ve vysokých otáčkách.Ty jsem ale za jízdy nedosáhl motor je po GO Jel jsem zatím tak kolem 70...Nic měě nenapadá co se mohlo přihodit.Co mám regulátor na Péráku tak dobíjí defakto na volnoběh.    [Jarek]   25.03.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  no civka tohle dela dost casto zrovna nas potrapila nekolikrat jsou to takovy nahodily zavady ale zacal bych tim ze promerim rotor pujc si ohmetr a proti sobe mer jednotlivy lamely maj mit vsechny stejnej odpor tusim cca 8ohmu ale mozna kecam uz si to nepamatuju tim vyloucis rotor, stator asi sam nezmeris pak bych to nabudil jak je v novodu a pak pokracoval civka kondik atd ta hlava pokud mas svicku stejne vystrcenou jako predtim tak vlozka nevadi videl sem jezdit i s utopenou svickou a motor sel    [free]   14.04.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  AEV relé- nevím jak jsi zdatný v elektrice, ale pokud je rotor OK- nezkratován, to samé vinutí statoru- nezkratováno, uhlíky nezkratovány a převádí, navrhuji nabudit stator dle návodu, který jsi dostal při pořízení..

Předstih- pokud pominu, že někdo nalisoval jinak čep klikovky, nastav předstih tak, že trojúhelník na desce posuneš na střed šroubu- viz obrázek.. Je to základní nastavení bez měření, viz obrázek..    [Beat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.04.2018
Odpověď  JOO díky krásný místo ale nevím kde to je, ale v okolí máme taky pár lomů i s vodou takže to bude to poslední řešení:-)    [Jarek]   12.04.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jarek: Začněte elektrikou, u cívek neplatí čím starší, tím lepší. Kupte novou a dejte nový kondenzátor. Svíčku správné tepelné hodnoty N17C, fajfku bez odporu nebo natvrdo bez fajfky, VN kablík s měděným jádrem. Nabitý akumulátor a funkční dobíjení, kontakty přerušovače dobře odmastit, zkontrolovat vačku přerušovače jestli nehází a je správně usazená v rotoru. Karburátor správně osadit a dát základní nastavení, vyčistit kohout a zajistit průtok paliva.
Jestli jste už něco udělal, tak to přeskočte.
Závitová vložka ničemu nevadí, pokud je dobře udělaná. Elektrody svíčky musí být ve spalovacím prostoru, ne utopené.
Jestli to nepomůže, najděte vhodné místo jako na foto a ...    [Tomáš S.]   12.04.2018
Odpověď  Vložka je nesmysl, to ničemu vadit nemůže, pokud by jste tedy neměl úplně utopenou svíčku někde nahoře v závitu, jak jsem uvedl, některé zapalování mají ukostřené + a spousta lidí to prohodí, takže bych si to překontroloval, případně pořádně pročistit karburátor.    [P.]   12.04.2018
Odpověď  Jo ještě mě napadlo mám udělanou novou zavitovou vložku na hlavě...Napadlo mě jestli to tam je zalepené loctitem tak by to mohlo dělat bordel?    [Jarek]   12.04.2018
Odpověď  Předsih...Píst do horní úvratě vůle mezi kontakty 3 desetiny pootočit s pístem zpátky o 3,8 až 4 a pootočit na papírek....Pořád znovu a dokola...    [Jarek]   12.04.2018
Odpověď  Ano před týdnem po výměně celého zápalka jsem to nakopl hned to zdechlo a střelilo do výfuku.Pak jsem to nechal být a musel jsem pokračovat až další víkend..Problém viz niže    [Jarek]   12.04.2018
Odpověď  Jarek: Střílí do výfuku při startování na zahřátém motoru?    [Tomáš S.]   11.04.2018
Odpověď  Stejné, hledáte již cca nesmysly, upřímně řečeno cívka, fajfka nebo svíčka odejde opravdu jen sporadicky, shlédl bych opravdu zapojení na statoru, kostru aj., případně jen pro jistotou přeměřil komutátor, nastavil správný předstih a zkusil, kondenzátor to někdy bývá, tak bych ho případně vyměnil, ale je to opět sporadické, kolik jste nastavoval předstih.    [P.]   10.04.2018
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

ČZ 175/450 DE LUXE


 Zdravím Vás. Taky mám už pár let zrenovovanou ČZ-etu. Tak sem si dovolil dát sem pár fotek. co na ní říkáte?    [J.M.]   23.09.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 23 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravím,jaký rozměr pneu má mít tato ČZ? mám novodobé TP(duplikát)a tam mám psané ve předu i vzadu 3.00-16, je to ok? zadní se mi zdá uzká,co máte psané v origo TP?? děkuji    [Pavel]   13.04.2018
Odpověď  jestli ještě potřebujete klíček , tak bych jeden i pustil , výměnou nebo s doplatkem za jinej , zatim marně sháním klíček na péráka s bakelitovým vrškem . http://umastenamanicka.wz .cz/obrazky/sb/klic.jpg    [mates]   31.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  bavili jsme se tady o tom proč mají zetky brzdu nalevo, už jsem to zjistil, tady je kousek z knížky Údržba, opravy a seřizování motocyklů ČZ    [Meela]   30.03.2011
Odpověď  ten klicek je prave na aukru

http://aukro.cz/item1258163330_bosak_pal_origo.html    [CIJOML]   04.10.2010
Odpověď  Sorry ale kluciky nie su na predaj ani vcelku ani jednotlivo.Dal som sem ich fotku pre potešenie fandov (a možno by bolo dobré vedieť na ktoré stroje sa používali) ak je treba rad nafotim aj s detailami a poslem mailom. Ak este takyto klucik stretnem urcite sem dam info a bude gratis nech niekoho poteši.    [mato] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.10.2010
Odpověď  Jo přesne to je von, a nikde ho není ani dostat koupit.    [J.M.]   01.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj,
správný klíček je tento. Nikde jinde se nepoužíval.    [Lukáš]   30.09.2010
Odpověď  mato kolik bys chtel za ten prostredni?    [CIJOML]   27.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ja mám kľúčiky ako na fotkách. Pri jednej návšteve šrotoviska vypadli z nejakej bedne odvtedy visia pri fotke mojej 175 356.    [mato] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  27.09.2010
Odpověď  Ale jo, já vím, jaký myslíš. Řekl bych, že takovéhle ty vyšší byly i na Jawách 634, 638. Ale nikde jsem je už dlouho neviděl. Malých mám dost.    [vwkafer]   26.09.2010
Zobrazeno 10 z celkem 23 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (23) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Drobné rozdíly v převodových kolech


 Ahoj všem,
ve svých syslátech jsem objevil lehce rozdílná převodová kola do kývaček Jawa/ČZ. Dokáže někdo určit kam které patří dle data výroby či dle modelu? Ještě doplním, že levé kolo má vždy mezi dvěma sousedními otvory cca 0,5mm hlubokou drážku. A kolo pravé je o 1mm v průměru větší než zbylá dvě. To ale může být neopotřebením.    [dvorda] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  No, uplne ti neporadím, ale reknu ti, do ceho to neni - velke kyvacky 250/350 maji v predlohovem kole i ve výstupním sest děr. Hranata jawa (634) ma diry ctyri, ale skrz. Takze bych odhadoval, ze to bude na jawu/CZ 125/175 - ty neznam. Hledej na netu s tímto zacilenim.    [CarlosRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.04.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě jeden rozdíl...    [dvorda] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Identifikace motoru čtyřtakt


 Sehnal jsem tentozajimavy motor znaceny jako Jawa je to ctyrtakt,nevim vubec co by tomoho o byt zda orginal nebo předělavka pomozte z identifikací    [brumbikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.03.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 39 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ale jede a jak krásné to co jsem hledal asi jsem našel    [Robert]   09.04.2018
Odpověď  ... tak že předpokládám že nejede ... :-/    [oskar]   08.04.2018
Odpověď  Díky za pomoc mějte se    [Robert]   08.04.2018
Odpověď  Tak dej nějaký fotky střívek ... neřikej že na to skočils a ani ses nepodival co je uvnitř?    [jawa]   29.03.2018
Odpověď  No vidíš:-) tak zítra má být pěkně tak hurá na cestu a pak na youtube.Jsem na to zvědav.    [Jarek]   29.03.2018
Odpověď  Poměrně veliká spousta lidí vyrobyla něco podobného na základu motoru jawa, čz, ale snad každý, který jsem viděl na tom byl výkonem a jízdou hůř než původní dvoutakt, některé vypadali lépe, jiné hůře, valná většina lidí použila základ z jiného existujícího čtyřtaktu, zvuk mají krásný, ale většinou je to jediné zlepšení, bohužel.    [Pavel]   28.03.2018
Odpověď  Vypadá to ze pan Jarek ma pravdu dnes jsem se už konečně dozvěděl pravdu ze tento motor sice pan vyrobil v Jawe ale jako melouch sám pro sebe jen využil strojů na kterých pracoval. To smysl dává    [Robert]   28.03.2018
Odpověď  Ono by to chtelo fotky. Sundat hlavu, sundat ty kryty a pak hodnotit.

Takhle to cele vypada jako velmi slozita zbytecnost. A ten vyvod vyfuku znaci bud ze pouzil nejaky hotovy valec coz je divne. Nebo to bylo delane do nejakeho jineho stroje. Takhle vyvedeny vyfuk nedava smysl ani technicky ani vzhledove. V podstate to nema zebra, chtel bych videt jak se to chladi.    [jawa]   28.03.2018
Odpověď  Na otázku proč je to nepoužívané je snadná odpověď. Protože to velmi pravděpodobně používat nejde. Tvůrce si vysnil jak "předběhne" Jawu a ono ejhle, na pohled super, v reálu průser. To číslo na karteru není ani omylem prototypové. Ty měly jiné číselné řady. To na fotce je pravděpodobně číslo přidělené na STK při výměně motoru. Původního dvoutaktního samozřejmě. Podobná čísla mám na pár motorech. A pohádek o prototypech nebo závodních strojích po známých závodnících koluje mezi lidmi... Jak už jsem jednou psal. V Jawě ve vývoji pracovali konstruktéři, ne amatéři. Tohle je amatérský výrobek.    [T-1000]   28.03.2018
Odpověď  jenom bych možná upravil to koleno u válce, nebo bych udělal nové a bude to lepší pro oko    [jarek]   27.03.2018
Zobrazeno 10 z celkem 39 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (39) 
Zodpovězené téma  

kryty řetezu na čz 175 Sport


 Na krytech intenzivně pracujeme, první zkušební výlisky už leží na stole .

http://montyjawa.rajce.idnes.cz/Kryt_175_Sport

Zatím to není na prodej, nejde to tak jednoduše, jak to vypadá. Ale snad v Brně na burze budou , v dubnu.    [Monty]   16.03.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 35 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  budou nalakovaný červenou základovkou.    [Monty]   29.03.2018
Odpověď  Ano Sportka 125/175/250 má identický kryt.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2018
Odpověď  Taky se stavím do fronty na řetězokryt na sportku - mám dvácu a dvěpadinu, ani jedna z nich po letech různých majitelů kryt nemá, bez krytu technickou u nás v okrese neprojdu, protože jak dneska fotí, nepustí motorku co kryt má mít bez něj. Budou kryty i nalakovaný nebo jen surový? Nepletu-li se kryt ze sportky 175 by měl pasovat i na 125 a 250 ccm ?    [bimbamRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2018
Odpověď  Už aby ten kryt bol na predaj, bez neho vyzerá to moto nejako neúplne...-;) Je to veľmi záslužné a Montymu vďaka za snahu. A prelisy? Je to replika, pôvodných krytov boli naozaj dva druhy, takže kto chce za každú cenu originalitu nech si zoženie originál, prípadne dorobí prelisy, nie je to až taká veda. Keď nemám nič, je lepšia replika, prípadne neskôr zoženiem originál. Len podľa mojej skúsenosti pri uvoľnenej reťazi ten originál zošrotuje úplne rovnako ako repliku...-) Akurát tá cena je trochu inde....    [robinez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2018
Odpověď  Ne,do Drahotuší nejezdíme. Už jen Brno a Chotusice.    [Monty]   26.03.2018
Odpověď  Stejně byly 2 druhy krytů lišící se v těch prolisech, takže takhle to má dokonce tu výhodu že ten kdo si je tam chce dodělat si může vybrat :-)    [meela]   26.03.2018
Odpověď  Parádní práce a ta cena je super určo si koupim:-)Možná škoda že ten prolis tam není,ale já si ho dodělám a určitě to nepoznáš už mám několik nápadů jak to udělat.Nic komplikovaného.A jsem opravdu rád, že už je to na světě.Budeš Monty na burze v Drahotuších?    [Jarek]   25.03.2018
Odpověď  To : Milan proc je podle tebe člověk s odlišnym nazorem idiot? a kritika se nenosi?. ty takhle od klavesnice vis kdo co dokazal? ja respektuju že monty něco dokáže a uživí se tím ale proste nesouhlasim stim že se delaj takovy kompromisy to je cely.    [FreebikerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.03.2018
Odpověď  Zase ciste ekonomicky by bylo lepsi tam ten prolis dodelat. Zabere to par hodin a nikdo nic nepozna. A az se bude motorka jednou prodavat tak to ovlivni cenu protoze urcite prijdou rypalove co budou hledat neorigo dily ... ale to je ciste ekonomicky pohled.    [jawa]   25.03.2018
Odpověď  Umíš číst JzK? Jinými slovy píšu, že nemám problém s Montyho replikou bez prolisu a nebudu ji dotvořovat.    [Lada]   24.03.2018
Zobrazeno 10 z celkem 35 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (35) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Relé


 Dobrý den
setkal jste se někdo s tímto relé ? Díky za vaše postřehy.    [Petr]   24.03.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji za odpověď    [Petr]   24.03.2018
Odpověď  Je to relé UHER, které se prodávalo jako náhradní díl. Není tedy na dynamu původní. Jeho seřízení je poněkud dobrodružství a kdo nezná, tak to nedá.    [Bohumil]   24.03.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2    [Petr]   24.03.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Vrchny panel Jawa 250/592


 Zdravim Vas.Mam trochu problem zohnat vrchny panel na 592(pripadne ak by sa niekomu valal doma tak kupim).No chcem sa spytat aky je rozdiel medzi tymto panelom od 559 okrem teda vyrezu na blinkre myslim rozmerovo.Rozmyslal som ze ked nezozenie 592 tak kupim 559 a vyrez si urobim na blinker vypinac no neciem ci to je dlzkovo rovnake??Dakujem    [Rado]   21.03.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ano je to stejné až na ten výřez. Takže jednodušší bude sehnat klasický a přesně upravit.    [Honza]   23.03.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

JAWA 250/590 sport


 TAk dnes jsem si splnil sen a dovezl jsem si sportku. Je to sice překopávka jak stehno ale snad z toho zas jednou bude pěkná mašina.
Mám k tomu ale pár dotazů. za
1 krk se spodníma brejlema má bejt z panelky?? Pokud ano pak teda má panelka jiný kryty tlumičů než má kejvačka a to v tom osazení co se nasazuje na výlisek spodních brejlí?? Z kejvačka je tam na to nedostanu.
2 podsedlový plech pasujou normálně z panelky hlavně musej mít tu oválnou díru na zámek je to tak??
3 chybí mi celá spojka komplet zapalování, a startovací segment i s pákou na řazení a na vypínání poloautomatu. Pasuje to z panelky?
4 přední maska vršek a spodek. Normálně sériováí kejvačka nebo něco spešl??
To je asi zatim tak nějak všechno co mě napadá ještě pár info k motorce.
To nejhlavnější je to na papírech. Seděj čísla motoru i rámu. Válec k tomu byl ale ten už je na výbrusu. Přední blatník mám ale musí se malinko povařit. Chybí mi zadní blatník a podsedlovej plech s madlem. Takže kdyby někdo měl na prodej tak sem s nima.    [caja008]   16.07.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 162 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ahoj měl bych prosbu na uzivatele dolin1 mám stejny problém s 590 sport - mam exportní kus s ražením 559 kostry i motoru rok 1965 vše original
ozvi se 777825949 robert díky    [ome1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.03.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den můžete mi poradit jakou páku použít mám dvě ale každá je jiná.    [peťulík]   24.10.2015
Odpověď  Upravit lze klasický z Jawy 250 353 na Sportku. Jsou jiné jen o takové plechové nástavce. Ale práce je to jakože dosti tristní. Původní boční plechy z podsedlového rámečku opatrně odstranit, dokoupit nástavcové plechy co se mají dobodovat a pak tam zase ty původní boční dobodovat.

Z ČZ Sport nepasuje nic.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.09.2015
Odpověď  Honzo děkuji za odpověď takže z čezotovyho ho lze upravit?    [peťulík]   07.09.2015
Odpověď  jsou jiné, Jawa sport má výklenek na boční madlo, ČZ Sport ne.    [Honza]   07.09.2015
Odpověď  Dobrý den je podsedlovy plech stejný jak na jawu sport tak na čz sport?
Předem děkuji za odpověď.    [peťulík]   07.09.2015
Odpověď  Dobrý den vyrábí někdo vzpĕru předního blatníku tu prostřední?
Děkuji    [petr]   13.07.2015
Odpověď  Podle značení v katalogu dílů jsou stejné.    [longr]   10.07.2015
Odpověď  zdar draci je na sportce jina rozeta nebo stejny pocet zubu jako na panelce? diky    [Free]   08.07.2015
Odpověď  Prosím jak dlouhém ma bejt pohotovostní stojan na jawa 250\590 sport?? Měřeno od středu díry po konec zploštene plochy co stoji na zemi.. Děkuji    [Caja008]   12.06.2015
Zobrazeno 10 z celkem 162 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (162) 
Zodpovězené téma  

Tachometer Jawa panelka 350


 Stalo sa Vám, že pri použití nového lanká do tachometeru prestal ukazovať?
Keď lanko vytiahnem z tachometra, tak v bowdene sa točí.
Tachometer je funkčný. Príde mi to ako keby bolo krátke lanko a dlhší bowden.
Ako to riešite?
Prípadne kde kupujete lanká?    [Panelkajawa]   10.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Protože je to OTÁČKOMĚR z nějakýho bagru.A není to 200 km/h,ale 2000 otáček za minutu. A nepočítá ujetou vzdálenost,ale motohodiny .
Někdo prostě při prodeji v motorce ucpal díru tím,co měl po ruce.

Jezdit se s tím dá,ale bude ukazovat totální blbosti.    [Monty]   17.03.2018
Odpověď  Dobrý den , mám dotaz na odborníky . Kamarád koupil kyvacku 350ku úplně běžný model , jen místo originálního tachometru je tam zvláštní tachometr . Je to taky PAL , má z vrchu i zespodu stejný tvar jak origo tachometr . Jen ciferik je černý a dokonce do 200 km , má jedno počitadlo . Pod okénkem počitadla je napsáno ,, motohodin,, Bohužel nemám fotografii , ale třeba někdo bude vědět . Napadlo mě , že to bude z nějakého stroje , ale nesedí mi do 200km . To je divné . Prosím o jakoukoliv radu .    [Jirka]   16.03.2018
Odpověď  Ďakujem, skúsim ho pohľadať na burze.    [Panelkajawa]   12.01.2018
Odpověď  Kupoval jsem od p. Peška, ale už je to delší čas mob: 776 385 419, Prodává na burzách, třeba v Nupakách.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 

 Strana 1/265 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 20.4.2017)
Nezodpovězené téma 

Středový kruh klikové hřídele Jawa 350


 Mám na středovém kruhu dva aretační kolíčky, které nevypadají profesionálně, jsou ohnuté, netuším proč tam jsou, jeden bych pochopil, zřejmě zapadá do výřezu kroužku vedle středového ložiska, ale ten druhý vůbec nechápu, díky za radu    [Fogl ]   31.03.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 250/353 - volnoběžné otáčky


 Zdravím, mám ve svém traktůrku motor z Jawy 250 (rok 58) a potřeboval bych vědět jaké jsou volnoběžné otačky motoru. Dále bych potřeboval vědět jaké jsou otáčky na výstupu (řetězové kolečko) z převodovky při zařazených jednotlivých stupních na volnoběžné otáčky. Vím, blbá otázka ale využívám pohon od motoru k pohonu připojených zařízení a potřebuji vypočítat řemenice.    [Kamikaze]   21.03.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 350/354 číslo rámu


 Ahoj, nevíte prosím někdo, kde by se mělo správně nacházet číslo rámu na Jawě 350/354 r.v. 1956? Resp. od kterého výrobního čísla rámu (stroje), se toto číslo přesouvá na krk? Někdy v polovině roku 1955 se číslo začíná razit pod sedlo, od roku 1956 se číslo přesouvá na krk, jenže potřeboval bych znát alespoň měsíc, kdy došlo ke změně. Jde o Jawu 350/354 s výrobním číslem 354-013344, vyrobená byla počátkem roku 1956, nejpozději v březnu toho roku. 24.3. 1956 byla provedena první registrace. Díky.    [vapoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Stadion S11 Karburátor


 Dobrý den, mám stadion S11. Motor po G.O. a Nové zapalování. Nechce chytat. Koupím někde karburátor?
Děkuji    [Ma]   04.03.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Plakát jawa 634 konopnice zajímavost


 Zdravím na aukru jsem nasel zajímavý plakát Jawa 350 ccm Konopnice typ 634. Líbí se mi, máte někdo takový? Nikdy jsem tento neviděl, mám ve sbírce jiný plakát celomodrý na tento motocykl s postavou ale tento jsem nikdy nevidel. Mate ho nekdo? dekuji.    [Lukáš Valenta]   25.02.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

JAWA 250/592


 Dobrý deň, chcem sa spýtať či vadí keď mam dva kolena zvarené do jednej rúry a vyvedenú ju hore do tlmiča a koncovky výfuku.    [Jakub Fedor]   28.12.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Prosim o pomoc


 Pri sundani deklu motoru jawa 350/638 u spojky jsem si echte vytahl kulisu razeni se szartovanim dohromady a tet nejsem za boha schopnej to tam nasadit zpet. Muzete me poradit popripade nejake fotky at vim?    [Rob]   01.12.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Biele lemy kolies


 Zdravim vas, chcel by som sa spytat ohladne nazoru na biele lemovanie kolies od vyrobcu atlas( moc sa mi to paci) ci existovalo take nieco v dobe prevadzkovania jawiek, resp. lemy nahradzaju dobobe pneumatiky ktord sa dali zakupit biele? ( biely lem na statej moto pneu sa mi zda ze som uz videl) Dakujem pekne za kazdu skusenost aj nazor....    [african] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Nádrž 592


 Dobry den.Nerad sem taham inzerci ale nemuzu nikde sehnat neomlacenou nadrz na 592.Pokud by nekdo mel muzu vymenit za dily panelka 350,250,Perak nebo koupim.diky    [Radek]   10.11.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

JAWA 250 Bílá


 Zdravím kamarádi chystám se lakovat svoji JAWU a chtěl bych poradit jestli jste někdo lakoval do bílé barvy nemohu se rozhodnout jestli barvu RAL 9003 vs 9010 nechci kremovou ani moc sněhovou ale čistě klasiku co by jste mi doporučili něco jako na fotce díky    [szake] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.11.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

jawa sport 250/590 360/361


 Není zde nějaký majitel jawy sport 250/590 nebo 360/361 z bystřice pod hostýnem, hranic na moravě nebo z okolí? Potřeboval bych oměřit blatníky. Děkuji    [ondraa]   29.10.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Plovák do karburátoru


 Sdělte mi prosím kontakt na prodejce ND JAWA. Konkrétně se mi jedná o plovák do
karburátoru JIKOV 2920 TŘ, který je na JAWĚ 175/356 r.v. 1957.
Děkuji za informaci.

Karel    [Karel]   24.10.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa Pulbuben


 Dobrý den, rad bych se zeptal jestli trubky předních vidlic i spodní chromované části u jawa ČZ 150 pulbuben jsou shodne s s modelem jawa ČZ 250 půlbuben? Děkuji    [Roman]   14.10.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Predna Vidlica jawa 175/356 r.v. 1960


 Pani vie mi prosim niekto poradit ako mam vybrat z klzaku tiahlo s piestnicou.
sruby na spodnej casti klzaku som vybral :)
vidlica je 3 prevedenia.
dakujem    [Juraj]   11.10.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

předstih čz 250 475


 ahoj kolik je odtrh v HU? 0,4mm?V návodu jsem četl, že mám použít dodávané měrky.Kdysi jsem je měl půjčené, ale už nevím kolik to bylo.Předem díky za odpověď    [jarek]   26.09.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Šrouby "panelka " 559 víka motoru.


 Mohl by mi někdo napsat velikosti šroubů do obou vík motoru na 250/559 nebo nějaký scan z dílenské příručky. Díky moc.    [KoljaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.08.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

nahrada krytu řetazu čz kývačka sport


 Ahoj chtěl bych si udělat jen takový vrchní kryt řetazu.Myslím, že už se to tu někde řešilo.Mám sice origoš vrchní i spodní, ale nechci ho tam dávat.Psal snad někdo, že ho udělal z pinckového krytu?Už opravdu nevím.Předem dík za inspirující radu nebo fotku.    [jarek]   19.07.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Nové pneu 3,25x19 na Jawa 361 Sport


 Zdravím všetkých. Po vlanajšom páde za mokra v zátačke s pneu Mitas 3,25x19 H01 hľadám pre svoju športku nejaké dobré obutie na cestu za sucha a hlavne aj za mokra. Obzeral som sa hlavne u Metzelera, ale v 19 palcovej kategórii v šírke 3,25 veľa toho nie je. Našiel som Metzeler Roadtec01, ale len v šírke 110/80 R19, čo podľa tabuľky zodpovedá šírke niečo medzi 3,5 až 4,00 palca. A to asi neobujem do zadnej kyvky a blatníka. Druhý adept je Metzeler Block C 3,25-19 54P, je staršieho razenia, takže výkony na vode sú dosť otázné. Máte s týmto niekto skúsenosti? Prípadne uvítam inú radu, lebo dezén H01 je na vode čistá katastrofa. ďakujem    [robinez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.06.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Krycí plechy motoru jawa panelka


 Dobrý den, chtěl bych si namontovat boční krycí plechy motoru na jawu panelku ale chybí mi držáky, nemá někdo vyfocené popřípadě oměřené držáky abych si je mohl vyrobit? děkuji    [ondra]   18.06.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Ztráta sedla


 v sobotu 20.5. v noci mi při přepravě motorky na vleku ulítlo sedlo na kývačku "kytara". někde mezi tank ONO v Kolajích u Poděbrad a Prahou 4. Nálezci nabízím 3000,- tel: 602 471 577    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Brzdový štít


 Ahoj,je tohle brzdový štít na celobubnovou kývačku těsně po půlbubnech ?
Na stránkách jawarmaniaka se píše ,že se dával "krátce". Na č. 26xxx (podzim 1955)
patří? Díky.    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2017
   Přidat odpověď 

 Strana 1/265 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006