MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301954 příspěvků |7292 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 81 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Panelka) 17.9.2019 19:29  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a k....   15.06.2006 / 310
    Čz 175/250 sport na 19kolech !!!   07.08.2009 / 204
    barva   11.03.2012 / 191
    ČZ 175/470 SPORT 1962   01.01.2012 / 166
    Detaily Jawa 250/590 sport 1967   20.05.2018 / 166
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 4132      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 14 / 241      Příspěvků Příspěvků: 38232
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/276 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 590


 Zdravím všechny, mám Jawu typ 590 na 19" kolech s anglickým štítkem a čísla rámu a motoru začínají číslicí 559.Na sportkách začínají čísla 590 -.Můžete mi někdo vsvětlit jak to je ?

Díky    [domazlickyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  1966 cast Jawa/CZ ceniku.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2019
Zobrazit dokumentOdpověď  V roce 1966 ji v US nabizeli za 535 USD. Model 590 Swedish headlight.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2019
Odpověď  Mám doloženo více jak 5 motorek Jawa 590 Sport s doklady , rámem i motorem 559. Mám také jednu takovou doma. Doklady jsou dokonce přeškrtané, původně natištěné pro z 353 1955!!!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.09.2019
Odpověď  Měl jsem kdysi od souseda sportku a také měla motor i v TP předtištěno 559, přeškrtnuto, opraveno na 590. Na štítku byl typ 590 vyražen.    [vintera]   15.09.2019
Odpověď  Dnes už je možno vymýšlet konspirační příběhy. Různě doškrtaných TP existuje plno a dřív v tom nikdo nehledal nic zvláštního. V inzercích se důležitě zdůrazňují "exportní rarity" s cizojazyčními štítky a každý ví, že třeba "dávali co bylo skladem".    [Jawik]   15.09.2019
Odpověď  Myslím si, že by to klidně mohlo být...je to rok 65, první sportky, tudíž zůstaly rámy a motory předražené 559 a štítek je také netypický...doplnily jen čísla a hotovo... viděl jsem i originální doklady z roku 65 a typ 559 a preškrklé na 590 v popisu... neměli ještě předtištěné doklady 590, ale motorky už hotové    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2019
Zobrazit dokumentOdpověď  Uplne stejny pripad. Original stitek 590/01 motor je 559. I na VIN stitku to je krasne citelne. Rok na dynamu 64. Motorka dovezena z Texas, US    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2019
Odpověď  za totálního bastarda dobrá cena. Leda jestli to bylo na papírech.    [Kosta]   16.09.2013
Odpověď  http://aukro.cz/jawa-250-typ-590-sport-i3527875220 .html    [kaekk]   15.09.2013
Odpověď  proč - vyměnit hodně dílů? Kyvka, kola, blatníky, podsedlo, kryt řetězu, řetěz, dejme tomu rozeta, řídítka, hlava světlometu. A pokud to nemáš origo, tak ti vznikne něco podobného tomuhle - přední sportkový blatník nemáme, tož tam fókneme z kalifa, kryt řetězu nedáme, a takhle mlžeš pokračovat.    [Kosťa]   15.09.2013
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (20) 
Zodpovězené téma  

Nabouraný rám 559


 Ahoj všem.
Mám panelku 559 s platnými doklady, ale zjistil jsem průser, a to, že rám je nabouraný a přední kolo je značně vyosené. Potřebuje tedy výměnu. Myslím že zabývat se s rovnáním by byla stráta času s nejistým výsledkem.

Mám k dispozici panelkový rám s číslem *N353-xxxxx*. Koupil jsem ho s motorkou bez papírů, avšak doklad o vyřazení z evidence nemám.

Moje možnosti jsou:

1) nechat orig. ražené číslo N353-xxxxx a snažit se to zlegalizovat. Pomůže mi nějak, že je to zrovna náhradní díl- N353, nebo je to to samé jako bych se snažil zlegalizovat rám s číslem 559?

2)výrobní číslo vyvařit, přebrousit a vyrazit nové. Trošku prasečina, a také se bojím že na to někdo přijde když už si na STK fotili původní číslo na bouraném rámu. (přecijen dokonale stejné raznice asi neseženu)

A teď babo raď...Díks    [Harry]   08.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Taky mám v plánu výměnu rámu.psal jsem do jawy a jde to.chci z 353 udělat 354.rám bude původní 354,změní se v tp+výměna motoru.    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2019
Odpověď  Díky, zkusim tam ještě zajít a líp se na to zeptat. Jenom ta jedna číslice na rámu viz foto je nečitelná. To spíš možná nemá smysl... zdá se mi to na 6ku přeraženou obraceně 9kou, ale uplně pitomě.    [Harry]   11.09.2019
Odpověď  Ano mám. Vyřazený TP nahradí právě souhlas výrobce. Jsem schopen ti to i vyřídit na našem registru, když ten tvůj je nanic. Napiš mi email.    [lipcaa]   11.09.2019
Odpověď  Tomu rozumím, vše v pohodě, avšak na úřadě potřebují doklad o vyřazení z registru... Tzn např odhlášený techničák. Máš nějakou osobní zkušenost, kdy ti zapsali rám bez těchto podkladů, pouze na základě potvrzení z Jawy?    [Harry]   10.09.2019
Odpověď  A co takhle úředně (a tedy zcela legálně, na rozdíl od rad jiných) provést výměnu rámu. Je k tomu nutný souhlas výrobce. Jawa si za to účtuje 500 Kč. Jsou registry vozidel, kde vám výměnu vyznačí v TP, nebo jsou i takové, kde požadují tzv. obnovu (původního) VIN na náhradním rámu. To je méně výhodná varianta ze sběratelského hlediska. V každém případě však náhradní rám (jeho číslo) nesmí být evidováno v registru vozidel jako provozované.    [lipcaa]   10.09.2019
Odpověď  ještě mě napadá třetí varianta a to vyříznou ten kousek s číslem a navařit to... Ale neni to uplně ideál, nerad řežu do rámu.    [Harry]   09.09.2019
Odpověď  Nejednodušší řešení je N číslo zlikvidovat a použít číslo z 559.    [vintera]   09.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jo a ještě jedna věc, tady ten překlep fakt nerozluštim... ale brousil jsem z toho původní tvrdou barvu, takže myslim že to neni dodatečně znehodnocený. Ale bojim se že tohle mi nikdo neuzná :D    [Harry]   08.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

náhradní díly 250/559


 Čau chlapi, je cena za tuto hromadu dílů reálná nebo přemrštěná?

https://www.sbazar.cz/pavelbydzov/detail/86827987-jawa-250-panelka-559    [Vojta]   09.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Cca polovinu? Motor v celku stojí tak litr (že má démonizované 3ložisko je jedno), kompletní rám taky tak litr (jsou kluzáky?), funkční sytič cca od 1.500. Polovina dílů v bedně bude stejně asi šrot a žádný poklad ...    [Jawik]   09.09.2019
Odpověď  Díky za odpověď :-) jakou vidíš cca reálnou cenu? zkusím se s prodávajícím domluvit pokud to půjde    [Vojta]   09.09.2019
Odpověď  Jako obvykle přemrštěná a co je opravdu v bedně moc nevidíš. Kdyby to ti experti aspoň zbytečně nekuchali, když už na svoje "projekty" nemají čas a jsou nad jejich finanční limity.    [Jawik]   09.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Vymezeni prevodovky podlozkamy cz 455,485.


 Zdravim,chcem sa opytat na vymedzenie prevodovky na cz. Jawa sa podklada na strane spojky. Na čz som pocul ze podlozky sa podkladaju na stranu od retazoveho kolieska.Aj na mojej cz som to tak mal ale chcel by som si to potvrdit.    [Milan]   02.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vůli nechávám 0,3 mm    [vintera]   07.09.2019
Odpověď  jaké jsou tam vůle nikde jsem to nenašel    [peracek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.09.2019
Odpověď  Vdaka za potvrdenie.    [Milan]   04.09.2019
Odpověď  Z pravé strany co je zapalování    [vintera]   03.09.2019
Odpověď  To nik z vas nevymedzoval prevodovku na čz, čz sport?    [Milan]   03.09.2019
Odpověď  To nik z vas nevymedzoval prevodovku na čz, čz sport?    [Milan]   03.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

CENA JAWA 250 PŮLBUBEN ROK 1954 ????


 Já vím,že to zde nemáme moc rádi,ale sám potřebuji poradit s cenou . Zabývám se pouze padesátkami a vy mi jistě poradíte. Sehnal jsem jawu 250 rok 54, vše původní a originál. Motorka léta stála přikryta plachtou ve stodole, vše funguje jak má,nic není měněno. Má bílé tacho do 140, jiné tlumiče se dvěma malými šroubky ,jiné blatníky atd. Prostě netknutá. Má málo najeto. Motor nebyl nikdy půlený. Číslo motoru i rámu je schodné i se štítkem. Přiložím i foto. kolik si můžu říct ??? Pro rýpaly uvádím,že peníze pochopilelně vrazím ihned do padesátek.    [Jiříček]   25.04.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 1156 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Možná že ano. Nemám original půlbubnový čep,abych to změřil, pouze jsem upravoval celobuben. Normálně tam po úpravě pasuje.    [Jiří]   07.09.2019
Odpověď  Díky.na foto ten čep půlbubna vypadá že je širší než z celobubna,nebo se pletu? (v nejširším místě)    [Pavel]   07.09.2019
Odpověď  Je tam ještě malinkaté zvětšení aby se čep opíral o vnitřní kroužek ložiska, ten jsem tam dělal taky, už jsem na to zapomněl. Na fotce Jawarmaniaka je to dobře vidět.    [Jiří]   06.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ano. Dobře je ten rozdíl vidět na stránkách Jawarmaniaka- rozdíly kývaček viz foto.    [Jiří]   06.09.2019
Odpověď  Jiří: takže jen upravit druhý konec aby to pěkně zapadlo do bubnu a nevyčnívalo.díky moc.    [Pavel]   05.09.2019
Odpověď  Nebude. Vím že jsem to předloni taky dělal a musel jsem mimo zvětšení díry na 17 mm ubrat, zmenšit část zvětšeného průměru na druhé straně od závitu, směr k zadnímu kolu stočit na stejný průměr který jde do ložiska. Nechal jsem tam jen asi 5 mm toho zvětšeného průměru, který zabraňuje, aby čep prolezl ložiskem. Pozor. nezkracovat celý čep, ubrat směrem od závitu. Délka čepu zůstane stejná.    [Jiří]   03.09.2019
Odpověď  A to bude stačit? Nic víc se upravovat nemusí? Buben mám z péráka.    [Pavel ]   03.09.2019
Odpověď  převrtáte díru z 15 na 17.    [Monty]   03.09.2019
Odpověď  Máte někdo prosím okótovaný čep zadní rozety? jaké má mít rozměry? chci upravit z celobubna.díky    [Pavel]   02.09.2019
Odpověď  Jen tedy se asi raději nebudu vyjadřovat.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.07.2019
Zobrazeno 10 z celkem 1156 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1156) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Hlava 175/356


 Co myslíte, mohla mít Jawa-ČZ 175/356 z výroby svíčku ze strany, nebo to je jen hlava ze skútru 501 ? Kývačka na fotce je rok výroby 1957, ve stejném roce se začaly dělat skútry takže časově se s tou hlavou potkat mohla.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.11.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Čus,mám to samé jak přes kopírák,zjistils z čeho to je.    [michal]   06.09.2019
Odpověď  Díky moc.    [KAREL]   10.11.2015
Odpověď  Tohle číslo bude ještě rok 1956    [ZiMa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.11.2015
Odpověď  Dal by se určit rok výroby motoru v.č. 617050. Mám na něm také hlavu se svíčkou z boku. Bude to rok 1956 nebo 1957.    [KAREL]   10.11.2015
Odpověď  Zkus se podívat zespoda, jestli tam není nálitek čísla, pokud to bude začínat 356 nebo 501, tak bude jasno.    [Phoenix] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.11.2015
Odpověď  Už jsem to na 175/356 párkrát viděl,navíc prase má tu svíčku z boku,ale z druhé strany...    [baudik]   10.11.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 250/559 vývoz Rusko


 Kúpil som si svoj prví veterán tuto jawu 250/559 rok výroby 1962 ktorú mam v plane cez zimu dať do pôvodného stavu je bez TP a SPZ .Len keď som sa pozrel na štítok tak je v azbuke, tím som usúdil že bola pravdepodobne na vývoz.
Moja prosba znie ci je tam nejaky rozdiel medzi modelmi pre vývoz alebo boli totožne s jawami co sa predávali u nás/vás.A ešte ci sa jedna o typ 02 ak som si to správne naštudoval.pred tím som mal jawu pionier 20 tak NEMÁM skúsenosti s tymíto typmi motoriek. Niesom si istý ci tieto modeli mali sýtič pri rychlopale.
Jawu som kúpil od pana za BB a chodil na nej do lesa na huby tak bude potrebovať veľa lásky.Zdá sa mi ze par veci tam je s iných modelov.
Budem vďačný za každú radu.    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Rychlopal kyvacky a panelky v sérii vubec neměly, byl to ale běžný dobový tuning. Ovladani sytice na riditkach bylo jen v kombinaci se šnekem. Docela spatne se shani a byva drahy. Ted tady u jednoho z vedlejších dotazu na dily na 250 je odkaz na bazos, kde to nekdo (docela draze) zrovna prodává.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.09.2019
Odpověď  [Carlos]

ďakujem vám veľmi pekne za odpoveď.Presne toto som potreboval vedieť že aký je to asi typ a odraziť sa od toho. Viem že veľa veci ja na nete ale najlepšie je to počuť od niekoho so sa tomu venuje a vie tie detaily opísať.
Takže by mal bit rýchlo pal aj zo sytičom ?    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.09.2019
Odpověď  No především řadu informací najdeš, když budeš hledat tady na foru. Ale jak si tak prohlížím tvou motorku: Je to úplně první typ panelek, ještě má kývačková kola. Pokud jde o nepůvodní díly, nepatří na ni tyhle kastlíky (mají tam být panelkové se zavíráním na plíšek, sedlo se zamyká k rámu fabkou-na rámu by měl být držák toho fab zámku), zadní světlo už nemá být plechové, ale plastové červené, přední blatník je ořezaný, stejně tak maska a řídítka s hrazdou na ni taky nepatří. Jiný je i klakson. Karburátor bych řekl, že tam má být se sytičem. Jinak takhle na fotkách mi nepřijde nijak strašně zbastlená, těch dílů k výměně není zas tolik. Samozřejmě třeba blatník nebo kryt řetězu nejsou úplně levné, na druhou stranu, pokud ji chceš renovovat, v ceně renovace se to ztratí. Důležitý je i stav věcí, které nejsou vidět - např rám a přední vidlice, jestli nejsou ohnutý, stav povrchu trubek přední vidlice (jestli jsou na nich hluboké rýhy). Stejně tak stav motoru, tam to může být opravdu diametrálně odlišné kus od kusu. Tolik ve zkratce.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  7    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  6    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  5    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  obr    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zodpovězené téma  

HAD


 Zdar chlapi,
do dílny kde mám kývačku mi tuhle ze zahrady nečekaně vletěl nějekej had cca délka 1m. Je tam spousta regálů, nářadí, kývačka, vrtačky, pneumatiky atd. Netušíte nějaký trik jak ho nedestruktivně dostat pryč? Je asi někde zašitej, takže ho nikde nevidím. Nerad bych až tam půjdu čistit karbec, aby mi skočil za krk. (nejedená se o žert, myslím to opravdu vážně).    [L]   05.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  nastartuj v dílně dvě motorky a nech je tam chvilku bublat a had se odplazí fuč,páč v tom smradu nevydrží    [a]   05.09.2019
Odpověď  Zaručený návod zde : https://www.youtube.com/watch?v=4w6fkghLNGA
Neznáš českou klasiku nebo co ? :-)    [Richard]   05.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  ok. to mi sem poradil kámoš zeptat se tu, zkusím ještě po netu pohledat tedy. Posílám alespoň pro potěchu oka fotku kývačky. Postupně sem tam na ní něco udělám, ale zachovávám ji jako stodolovku. rv.1955.    [L]   05.09.2019
Odpověď  A co dílnu jednoduše vysířit jako sklep??? Ale na něco takového je lepší se zeptat u herpetologa než tady na fóru, skutečně to s motocykly nemá přímou souvislost....    [Martin Štindl]   05.09.2019
Odpověď  vletěl = bleskurychle se vplížil. Druh v té rychlosti netuším.    [L ]   05.09.2019
Odpověď  Už jsem toho viděl hodně. Hada stát, koně srát, cikánskej vůz převrácenej, ale tohle mě fakt dostalo. Létajícího hada řešit na veteránforu. Jde to tady vážně do prdele, stejně jako celý tento svět.    [milan ]   05.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

Jawa 250 díly


 Zdravím, měl bych otázku na tento inzerát, sháním všechny tyto díly jak jsou v inzerátu, je ta cena přiměřená? nebo se dají sehnat například na burze za míň

https://motorky.bazos.cz/inzerat/109028847/jawa-250-559-kompletni-sytic-system.php    [Petr]   05.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Cena i za celek je dost silně přestřelená, ale máš asi všechno co hledáš bez práce.    [Jawik]   05.09.2019
Odpověď  Právě že sháním vše co je v inzerátu, protože mám na panelce karbec ze sportky bez sytiče a řidítka s hrazdou    [Petr]   05.09.2019
Odpověď  Především tě asi zajímá ovládání sytiče co má na řidítkách a cena je cca 1.500 - 2.000 dle kompletnosti a stavu. Ta ostatní šepleť se dá koupit na burze za pár korun.    [jawik]   05.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Detaily Jawa 250/590 sport 1967


 Ahoj všem, jsem daty nový, ale mám starou motorku ;-) Jde o mou Jawu 250/590 sport 1967 s původními platnými doklady. Dávám jí po x letech do co nejvíce původního stavu a snažím se zatím vše bez replik. Je kompletní, ale chybí mi nějaké drobnosti a informace o detailech. Zkusím napsat v bodech co mě zajímá a jestli mi někdo znalý pomůže poradit.

1. Páčky bez kuliček jsou stejné jako na pionýra nebo nepasují? Chci koupit originální původní
2. Jak nýtujete zadní madlo?
3. Šroubek přepínače světel a horního dílu masky půlkulatý šroubek jako držák SPZ nebo kulatý placatý?
4. Dají se někde koupit lanka spojky a při.brzdy se šroubením u řídítek jako originální? Je tam závitová vložka v řidítkách
5. Zadní stupačky mám české repliky s závlačkou plechovou, ale původní mám s klasickou závlačkou..co je správně?
6. Ještě mě určitě něco napadne postupně, tak dopíšu
7. Nádrž a sedlo už mám jiné, vím že tam nepatří

Dále sháním teda páčky bez kuliček, víko filtr boxu a plech jistící, levý držák stupačky (trubku) a nějaké původní šroubky M6 a M8 vhodné na pozink, nechci repliky...    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 166 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem trochu pokročil...lanka byly oříšek, ale nejlepší funkčnosti jsem dosáhl dát bowdeny do prostřední díry s vést za klaksonem ;-)    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Odpověď  Jezdit s jakousi napodobeninou značky se muže dle zákona šeredně prodražt a ty případy jsou, doporučuji nastudovat.
Když už bych si nechal dělat na přání europlachtu tak bych vyšel třeba ze tvaru znaků původní spz a případně něco doplnit do jejich povinného počtu. Ale to pro někoho nebude za ty peníze moc originální.
Kdysi za starých spz jsem dostal místo ztracené "XY 12-34" novou "XYZ 12-34" podobně jako nedávno při přepisu Jawy 50/550 byla stará spz tvaru "AB 12-34", ale pro duplicitu s jiným vozidlem úřadem opravena na "AB01234" a patřičně domalována na starém formátu spz.    [jawik]   10.08.2019
Odpověď  Upřímně je mi úplně jedno, jakou značku tam kdo má, původní, plachta, žádná, na přání. Na značku to nejezdí. Stejně to většina zde “naštěstí” nějak vždycky vyřeší, že?    [Milan]   10.08.2019
Odpověď  Takto by to asi proveditelné nebylo - nové SPZ na přání jsou podmíněny že u vozidel musí být 8 znaků, u motocyklů 7 znaků a mopedů 5 a také platí že znaky mohou být jen písmena a číslice, ne pomlčky(diakritiku).
Ty SPZ vyráběné etovarem lze použít jako náhrady za poškozené původní staré originální RZ - ale i v tomto případě je to vlastně obcházení zákona protože při ztrátě či nevratném poškození značky je majitel vozidla povinen si na DI zajistit novou.    [Martin Štindl]   10.08.2019
Odpověď  Není lepší si dát spz na přání původního typu?Například BN 52-66 na tuhle europlachtu,tu následně doma šoupnout do skříně a nechat si tady https://etovar.eu/cs/jawa-cz-250-350-kyvacka/1988-zadni-spz-razena-na-prani.html vyrazit požadované číslo a jezdit s původní malou SPZ?Nikdo nic nemůže poznat.    [Vojta]   10.08.2019
Odpověď  Značky na přání jsou diagnóza ... .    [jawák]   07.08.2019
Odpověď  Říká se "proti gustu žádný dišputát". Mimo několika strojů z mládí mám také na všem EU plachty. Na pionýrech i zetce mi připadají hrozné, na kývačkách si již zvykám. Cena 5000 není nejmenší, ale když to udělá někomu radost, proč ne. Myslím, za mne dobrý.    [vintera]   07.08.2019
Odpověď  A jako co, nejsi sám co je postižen euplachtami, nic novýho. Më teď naštěstí zůstala malá na 555 a s plachtou by to bylo rogalo.    [jawik]   07.08.2019
Odpověď  EU značku jsem bohužel dostal při přepisu před 5lety, tudíž bohužel s tím nic neudělám, proto jsem šel aspoň touto cestou... samozřejmě bych byl nejraději za původní SPZ. Mám ještě 361 Sport s původními doklady a původní SPZ psané na mě, tak aspoň že u této se mi to podařilo zachránit..    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.08.2019
Zobrazeno 10 z celkem 166 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (166) 
Zodpovězené téma  

Jawa 250/559 po zahřátí nejede


 Zdravím, mám problém s Jawou 250/559, jakmile se za jízdy ohřeje tak chcípne a až po vychladnutí zas jede, dokázal by někdo poradit 🙂 zkusil jsem vyměnit svíčku za novou NGK, ale problém přetrvává    [Tomáš]   30.08.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky moc za rady 😉 koupil jsem novou cívku tak to vyzkouším a uvidím, pokud by to nepomohlo tak zkusím ještě ten kondik    [Tomáš]   03.09.2019
Odpověď  podle mě indukční cívka    [a]   03.09.2019
Odpověď  Podobné chování mi způsobilo, když jsem omylem namontoval 12v zapalovací cívku.    [Meela]   03.09.2019
Odpověď  Doporučuji dávat velký pozor při zkoušce izolačního odporu kondenzátoru napětím 220 V přímo ze sítě.
Mnohem jednodušší a bezpečnější je kondík vyměnit a hned bude jasno, jestli je na vině.
Mne podobně potrápila zapalovací cívka, jak se zahřála, tak vynechával motor.    [vintera]   03.09.2019
Odpověď  Resp. jej vyzkoušet. Zapojit jej do okruhu 220V s libovolnou žárovkou 220V (např. 25W) a žárovka nesmí svítit a to ani po zkušebním zahřátí kondenzátoru na cca 80C. Po vypojení kondenzátoru z okruhu jej propojit s tím, že musí přeskočit silná jiskra se zvukovým doprovodem. Pokud se žárovka rozsvítí nebo jiskra nepřeskočí tak jej vyhodit.    [lipcaa]   03.09.2019
Odpověď  Zkusil bych vyměnit kondenzátor.    [lipcaa]   03.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

kolena kývačka


 Ahoj,chci se zeptat na kvalitu koleno od tohoto výrobce http://www.motovyfuky.unas.cz/ jestli nemáte někdo zkušenost?Díky za odpovedi.    [Jan]   10.08.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dělá i výfuky, doutníky... Lem je nižší než u Hadrávkových výfuků.    [Jarek]   02.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Napasování tureckých rybin


 Ahoj a dobrý den.:). Mám další problém se kterým si nevím rady a prosím o vaše tipy a zkušenosti. Jawa 354/03. Výfuky před více než deseti lety zakoupené v MJ, turecké. napasují mi na držáky rámu. Potřebuji poradit, zda je problém v mé montáži či Turecké výrobě, případně jak jej vyřešit. Viz fotky. Výfuk lze snadno přišroubovat v místě držáku zadní stupačky, ale potom nepasuje na držák v místě uchycení držáku páky zadní brzdy. Koleno výfuku také přesně nepřiléhá k válci, ale to by snad šlo dotáhnout maticí. Pokud máte nějakou zkušenost poraďte prosím. Mám nechat výfuk zavěšený jen na zadních stupačkách a koleni, nebo existuje nějaký způsob jak jej zavěsit i u uchycení brzdy. Ještě jeden dotaz, čím se dotěsňují kolena pod matky k válci, případně do výfuku? Díky. V    [schizo_free_nick] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.08.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  M6, součást kastlíku.    [vintera]   29.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  A JE ZDE DALŠÍ PROBLÉM. Bateriový kastlík se mi vrátil z laku (opět kdysi, reklamace nemá smysl) bez šroubu uchycení držáku baterie. Lze jej někde sehnat? V katalogu není nikde ani čárka o tom, co to bylo za šroub. Díky.    [schizo_free_nick] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2019
Odpověď  :). přesně takto jsem dopadnul, ale na válci sedí, na stupačkách rovněž a uprostřed je to řešitelné kusem plechu svrtaným s mezi držák výfuku a rámu.    [schizo_free_nick] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2019
Odpověď  Nebo dopadnete jako já před pár lety..držáky byly navařené úplně jinde, pod jiným úhlem. 15 let výfuk drží jen na stupačkách a kolenu..    [pepa78] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2019
Odpověď  Presne tak, speciální sroubek se sestihranem uprostred, na spoustě motorek se nezachoval. Nechal jsem si jich par udelat u známého soustruznika, ale neni to nezbytný. Dobre funguje i to, ze das trochu delsi sroubek zevnitř, pres pojistnou podložku prisroubujes matici držák brzdy a pak teprv nasadis plech a pritahnes ho dalsi matici    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.08.2019
Odpověď  Díky. Díval jsem se, ale na té mé mizerné kopii to nebylo zcela zřejmé. Bohužel ho asi nemám. Jinak poté, co jsem vyfuk namontovat až pod rozpěrky, sedí o poznání lépe. Už se to rýsuje.:).    [schizo_free_nick] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.08.2019
Odpověď  Jestli si to dobře pamatuji tak je tam takový speciální šroubek - je to vlastně šteft s šestihranem uprostřed - ten šestihran tak slouží jako malá rozpěrka
(nejde mi vložit obrázek, ale jestli máš po ruce katalog tak to bude na stránce se stupačkami položka 6)    [meela]   26.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj,

Ještě jeden dotaz ohledně montáže pravého podsedlového plechu (už mám pocit, že bych měl skočit někam do jawa muzea a všechna problematická místa si nafotit na poskládaném motocyklu). Takže v místě kroužku se mezi plech a držák vkládá rozpěrka-váleček, jako je u zadních stupaček, či něco jiného?

Děkuji    [schizo_free_nick] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.08.2019
Odpověď  moc možností tam není, dej výfuk přímo na držák, na těch rozpěrkách bude pouze stupačka    [meela]   25.08.2019
Odpověď  Díky. A jak by to mělo být správně?    [schizo_free_nick] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2019
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (19) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Skládání motoru ČZ 455


 Zdravím,skládám motor 455 a mám pár otázek a nedostatků.Zajímalo by mě,jak přijde složit těsnění na spojkové tyčce,co je dole na fotce.Nebo případně nejde to nahradit nějakým guferem?Pokud ano,znáte číslo?Dále sháním gumové těsnění O-kroužek na startovací/řadící hřídel.Dá se to sehnat někde na eshopu,nebo mám jít do obchodu přímo s hřídelí a víkem spojky a vybrat něco podle oka?Na eshopu jsem to nenašel.A guferko do vstupu náhonu tachometru z karteru má nějaké označení,nebo to mám shánět zase někde přes internetovej obchod?Díky    [Vojta]   24.08.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ano chlapče výmluva jako výmluva, taky mám malý mobil a pár dioptrií. Zdejší forum poskytuje mnoho cenných informací, ale kdo by se dnes zdržoval nějakým hledáním či studiem. Jinak řada kvalitních eshopů byla už taky zmíněna, zrovna ve tvém jsem nikdy nic nekupoval ani nevím proč. Tak ať se ti daří (hledat a studovat).    [Jawík]   27.08.2019
Odpověď  Felixi,díky moc.Tohle mi pomohlo a je to kvalitní odpověd.    [Vojta]   26.08.2019
Odpověď  Tečka (.) a Jawík: děkuji pánové za odpovědi,jediné co jsem se od vás dozvěděl,tak to jak jste arogantní,ale hodnota vašich příspěvků je nula.Pokud nevíte odpověd,na to co jsem se slušně zeptal,tak místo toho co jste napsali,stačilo odeslat aspon eshop,kde nakupujete vy.Ale to ne,bohužel to posledních +/- 5let mezi veteránistama vypadá,tak jak vypadá a zdejší forum je díky vám a podobným téměř mrtvé.
Zadnici od kompu jsem opravdu zvedat nemusel a to proto,že momentálně funkční pc nemám a vše hledám přes mobil,který má dispej 10cm a spousta eshopů není ani pro mobil optimalizováno a proto se na nich nedá na mobilu orientovat.    [Vojta]   26.08.2019
Odpověď  Těsnící kroužek do startovací hřídele například mají zde https://www.fichtlkramek.cz/nahled/tes_krouzek_startovacky.html s guferem k náhonu neporadím, protože nevím jak to mají čezety. To těsnění u spojové tyčky je dobré nahradit například tímhle http://www.mvdily.cz/bronzova-ucpavka-tycky-spojky-filc-perakhttp://www.mvdily.cz/bronzova-ucpavka-tycky-spojky-filc-perak    [Felix]   25.08.2019
Odpověď  Ale pane kolego klíd. To je nejen tady běžné a naservírovat to takovým veteranistüm na zlatým podnosu? Oni totiž v rámci renovace neumí ani hledat a ani po něčem pátrat, takže ano, nas*at.    [Jawík]   25.08.2019
Odpověď  Kua, to je síla, to už je další level, zdá se.
Panu veteránistovi nejen nestačí, že nemusí objíždět burzy a obchody, že vůbec na 50 - 60 let staré stroje sežene prakticky kompletní nabídku ND (v době jejich výroby nemyslitelné), že dokonce nemusí pro jejich nákup zvednout zadnici od kompu! A platit ty díly si už budete sám? Svět se asi fakt v řiť obrací.    [.]   25.08.2019
Odpověď  A můžete nějaký doporučit,kde se zaobírají i takovými drobnostmi?Koukal jsem na jawa Korda a ještě další dva a tam nic nebylo.Vyhledávač mi to také nenašel.    [Vojta]   24.08.2019
Odpověď  Vše se dá snadno koupit v eschopech s motodíly.    [vintera]   24.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  a tady gumové těsnění    [Vojta]   24.08.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

ČZ 250 typ 475 Sport problémy s motorem


 Zdravím všechny místní milovníky veteránů. Dáváme s otcem do pořádku ČZ 250 typ 475 Sport a narazili jsme na tento problém:
Motorka asi 8 let stála a tak potřebuje trochu servisu. Vypláchli jsme nádrž, vyměnili sítko v nádrži i celý kohoutek a benzín teče pěkně. Vyměnili jsme hlavní i volnoběžnou trysku v karburátoru (obě kupovány novét). Ten jsme vyvařili v octové vodě, protože tam byl ucpaný kanálek. Samozřejmě máme i nové svíčky. Rovněž jsme dali i nové pístní kroužky.

A nyní máme problém, že motorka jede dobře jen když je kryt filtrboxu pod sedlem otevřený a bez filtru. I když v něm filtr není a zavřeme kryt, tak se motor rychle přechlastá - moc bohatá směs. Do filtrboxu vede přívod a ten je velký (asi 2-3cm průměr) a ten není je zcela průchodný.

Díky za radu.    [Petr P. ]   18.08.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji za typy. Nakonec se ukázal problém v kombinaci špatného plováku a špatného těsnění...takže špatné komprese. Mohu se ještě zeptat, jak postupujete při čištění v ultrazvukové myčce? Tj. namáčíte před čištěním a jaké čistidlo? Děkuji    [Petr P. ]   23.08.2019
Odpověď  Málo vzduchu, moc benzínu, vzduch přidat nejde, takže ubrat benzín. Otázkou je, zda-li před osmi lety motorka na tento karburátor jezdila normálně. Za předpokladu že ano, tak je na vině "oživení". Výška hladiny v plovákovce, poloha jehly.
Hladinu může zvýšit i těsnění přidané pod víčko plovákovky. Je nutno nejprve seřídit směs volnoběhu. Je dost možné, že čištění odstranilo korozi z kanálků a tím se zvětšily průtoky. Jehlu je třeba posunout více dolů, tj. pojistku na vrchní zářez, tím se ochudí směs. Vyzkoušet i menší trysky.
Další věcí je výběr svíček.
Když nic nepomáhá, je dobré vyzkoušet jiné karburátory. Někdy se skutečně stane, že karburátor na dané motorce nejde seřídit a musí se vyměnit.    [vintera]   20.08.2019
Odpověď  Karburátory už 40 let čistím jen technickým benzínem pomocí injekční stříkačky bez jehly a následně vyfoukávám stlačeným vzduchem a vždy to stačilo.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2019
Odpověď  Díky, podobné zařízení mám taky ještě z dob, kdy jsem se bavil i dekektoringem a moc mi to tehdy nefungovalo a nějak jsem na to zapoměl.    [jawík]   19.08.2019
Odpověď  Prozatím jsem náplň měl jen jarovou vodu, doteď mi to stačilo. Sice jsem zvažoval koupi koncentrátu STAR 50 PN ale z opatrnosti čekám na nějaké pochvalné reference.    [Martin Štindl]   19.08.2019
Odpověď  Taky výměna trysek nemusela být ok a možná i vysoká jehla či hladina. Pane Štindl, jakou prosím používáte lázeň jestli to není tajné?    [jawík]   19.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je možnost zkusit jiný karburátor 2926SBD15? To vyvařování v octové vodě není zrovna šetrný způsob čištění a nejspíše to narušilo i kalibrované kanálky a sedla trysek v těle karburátoru, je dost pravděpodobné že tím bude nenávratně poškozen. Pro čištění karburátorů je vhodnější důkladné proláchnutí v tech.benzínu nebo ultrazvuk.    [Martin Štindl]   18.08.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
 Strana 1/276 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 17.9.2018)
Nezodpovězené téma 

Lanka u Kývačky


 Dobrý den.
Může někdo vložit fotku,jak jsou vedeny lanka u Kývačky?
Děkuji    [renatik]   13.08.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

nádrž Jawa/ČZ 175/356


 Zdravím,
mám prosbu - nemáte náhodou někdo kotované linkování a pozici barvy na nádrži na Jawa/ČZ 175/356?

Děkuji

franta    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.08.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Seznam šroubů jawa-cz 175/356 rok 1959


 Dobrý den,chtěl jsem se zeptat zda někdo nemáte kompletní seznam všech šroubů, matek a podložek včetně rozměrů a kusů. Předem moc děkuji za odpověď    [Tomáš]   07.07.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa 250, 592 elektroschema


 Ahoj všem, sháním elektroschema na 250, 592, r.v.1974 s regulátorem napětí a mínusovým kostřením.díky za případné info    [martingreyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Californian IV - kudy vést el.kabely k dynamu?


 Zdravím,byl by někdo ochotný mi vyfotit kudy přesně vede ten svazek shora po rámu k motoru??? Byl bych moc vděčný.Bije se mi to s filtrem,někdo to přede mnou dal špatně. Je ale třeba sundat pravý plechový kryt. Filtr mám plastový jako má např.panelka,moc díky Márty    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.07.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výfuk Pionýr


 Zdravím, nevíte, jak jsou uchycené závity na uchycení kolena výfuku v hlavě? Jeden se mi zalomil a nevím, jak ho dostat ven.    [Adam]   06.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

go klikovky jawa 354


 Ahoj chlapi nevíte o někom na go klikovky na 354 kývačku ze západních čech.Díky za každý tip.    [Jan]   04.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 175/487


 Zdravím. Nevíte kde se dají koupit silentbloky na uchycení nádrže ČZ 175/487? Nikde na stránkách jsem je nenašel. Tak nevím jestli se to tedy dá ještě sehnat.
Děkuji za odpovědi.    [Tom]   05.03.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Přední vidlice


 Rovnali jsme přední vidlice (trubky s pouzdry) a u dvou kusů (z různých jaw) byly trubky vyrobené z měkčího materiálu. Nemá někdo povědomí z jakého druhu materiálu byly trubky vyráběny?    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.02.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa Californian


 Zdravim, potreboval by som poradit. Mam californian a aj Slovensky TP dokonca aj platnu STK :) mam ale trosku nejasnosti v TP kde sa uvadza obchodny nazov 350/360 (predpokladam chyba pri prepise). Prva evidencia 1.1.1968 v CR - podla TP. Cislo motora 362. Viem si niekde overit presny typ motorky pripadne VIN cislo a rok vyroby? Napr archivy atd. Dakujem za pomoc    [Michalt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 354 válce


 Zdravím, můžete mi poradit který z těchto válců přijde na kývačku? Ten opískovaný byl na původní motoru, ale bohužel je poškozený a pak se mi povedlo koupit další jiné válce, ale bohužel některé věci jsou jiné oproti původním např. nové mají mezi některými žebry výztuhy. a navrchu mají odlitá čísla. Můžete mi tedy říct zda jsou na kývačku 354 rok 1958 https://ogar69.rajce.idnes.cz/Jawa_350_valce/    [ogar]   12.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

kryt řetězu


 Chci poprosit o radu od koho koupit kryt řetězu na 350 kývačku,na e shopu mají bud turecký nebo český,máte někdo na svém stroji?Děkuju za radu.    [jan]   06.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

zapalování MA 358 na 250 californian


 Dobrý den.Mohl by mi někdo prosím zaslat fotku popřípadě i výkres distančních sloupků na zapalování MA 358.Tady ve fóru 25.12 2014
je náčrt i fotka ale v knize od J.Bartuše na straně 111 je fotka na které je jeden ze sloupků jiný.Potřeboval bych upřesnění k vyrobení sloupků.Děkuji za pomoc.    [Zdenall]   25.11.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

misky rizeni


 zdravim,
misky rizeni v krku na panelce nahore jak maji prijit? tou silnejsi sranou dovnitr krku?
diky za postrehy    [cenda]   19.11.2018
   Přidat odpověď 

 Strana 1/276 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006