MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 300555 příspěvků |7213 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 96 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Panelka) 21.5.2019 09:52  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a k....   15.06.2006 / 310
    Čz 175/250 sport na 19kolech !!!   07.08.2009 / 204
    barva   11.03.2012 / 191
    ČZ 175/470 SPORT 1962   01.01.2012 / 166
    JAWA 250/590 sport   16.07.2014 / 162
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 4088      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 15 / 239      Příspěvků Příspěvků: 37691
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/273 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Detaily Jawa 250/590 sport 1967


 Ahoj všem, jsem daty nový, ale mám starou motorku ;-) Jde o mou Jawu 250/590 sport 1967 s původními platnými doklady. Dávám jí po x letech do co nejvíce původního stavu a snažím se zatím vše bez replik. Je kompletní, ale chybí mi nějaké drobnosti a informace o detailech. Zkusím napsat v bodech co mě zajímá a jestli mi někdo znalý pomůže poradit.

1. Páčky bez kuliček jsou stejné jako na pionýra nebo nepasují? Chci koupit originální původní
2. Jak nýtujete zadní madlo?
3. Šroubek přepínače světel a horního dílu masky půlkulatý šroubek jako držák SPZ nebo kulatý placatý?
4. Dají se někde koupit lanka spojky a při.brzdy se šroubením u řídítek jako originální? Je tam závitová vložka v řidítkách
5. Zadní stupačky mám české repliky s závlačkou plechovou, ale původní mám s klasickou závlačkou..co je správně?
6. Ještě mě určitě něco napadne postupně, tak dopíšu
7. Nádrž a sedlo už mám jiné, vím že tam nepatří

Dále sháním teda páčky bez kuliček, víko filtr boxu a plech jistící, levý držák stupačky (trubku) a nějaké původní šroubky M6 a M8 vhodné na pozink, nechci repliky...    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 107 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Je to hodně individuální dle stavu tvé motorky, co ti chybí, co je třeba opravit a v jaké kvalitě to budeš dělat...jde to vše za 30tkč i za 100tkč...profi lak počítej okolo 20tkč..sám si to zvládneš za 3000kč... nějaký garáž majster třeba za 8tkč...je to prostě o kvalitě a co chceš do toho dát. Každopádně já to dělám pro sebe a kdybych to chtěl prodat, tak to nikdo nezaplatí, ikdyž kvalita bude perfektní. Ten čas shánění původních dílů, příprava všeho atd... Opravdový znalec pozná kvalitu, ale běžný člověk moc nepozná rozdíl zda si dal 50tkč do renovace nebo 100tkč. Vše je o detailech a kvalitě    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.05.2019
Odpověď  TripleBlack:dáš sem pak nakonec prosím,na kolik tě co vyšlo?Tím myslím hlavně lak s linkama+chromy.Zvažuju jestli taky renovat a kolik hlavně našetřit :)!Jediný co vím,tak je to na kolik výjde motor,ty jsem přes zimu dělal dva:)    [Vojta]   20.05.2019
Odpověď  Jo tak bez toho plechu pod odrazkou je to OK, taky jsem ho nenašel :-)    [meela]   20.05.2019
Odpověď  Děkuji... snažím se opravdu dát do toho co nejvíce kvality.. No řemeslo je problém... Kvalita bude určitě motokenny a další... Můj lakýrník sliboval 3 měsíce a byl to nakonec rok a ještě některé věci se opravovaly, takže najít slušného lakýrníka se slušnou cenou to nebude jednoduché...    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2019
Odpověď  Každopádně pěkná práce, už bych se taky pustil do dalšího připraveného kousku, ale nemám ochotného lakýrníka, kterého bych i rád zaplatil za slušnou práci...    [jawik]   20.05.2019
Odpověď  Myslím, že je zatím vše OK.. Každopádně každá kritika mě posouvá dále ;-)    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2019
Odpověď  Jo, a myslel jsem jen, že je špatnë vidím v telefonu !!!    [jawik]   20.05.2019
Odpověď  No to by byly rány jak na motokrosu, pech mají kývačky, klíd. A na linkách nevidím nic zlého, jen to co dělají renovační firmy linkovačkou je až moc pravidelné a všude se stejně nedostanou jako štëtcem. Vše je ok a tomu Vape rozumím.    [jawik]   20.05.2019
Odpověď  To mě nenapadlo, mrknu doma na sportku.    [meela]   20.05.2019
Odpověď  No to vím, ale nezdá se že tam vůbec byl ten plech.. není ani náznaku, že tam byl přibodovaný.. a to na obou sportkách. Neměly to naposled jen kývačky?    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2019
Zobrazeno 10 z celkem 107 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (107) 
Zodpovězené téma  

Přepis TP 350/354


 Dobrý den, mám možnost koupit TP na Jawa 350/354 , mám motocykl s zrušeným TP a nyní mám koupit jen doklady. Prosím o radu , jak udělat přepis, evidenčku nelze udělat, když motocykl k dokladům není. Napadla mě jedině možnost,že by nechal majitel dokladů dle zrušeného TP zapsat čísla motocyklu pak by mi doklady poslal, nechal bych udělat evidenčku a pojistit na sebe a pak bych mu poslal na přepis s plnou mocí, nebo jde aby napsal nějaké čestné prohlášení, že prodává pouze doklady? Děkuji za radu.    [Martas]   13.02.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Je to dva týdny co jsem psal do Jawy(p.Kraft) a stále žádná odpověď.asi to někde zapadlo.zkusím se připomenout.    [Pavel]   20.05.2019
Odpověď  Napiš si do Jawy, stejně je třeba bumážka.    [jawik]   20.05.2019
Odpověď  Nekdo rika, ze Jawa uz prestavby nepovoluje.    [Pavel]   20.05.2019
Odpověď  Ahoj,chtěl bych postavit 354 na TP 353,s tím,že bych chtěl do TP zachovat pěkný rám 354 s původním štítkem,samozřejmě + motor 354.
Lze to? má s tím někdo zkušenost? díky    [Pavel]   19.05.2019
Odpověď  Jo, z toho překřížkovanýho čísla a novýho vedle byli němečtí policajti hoooooooodně divocí. Nebýt maximálně výmluvnýho kamaráda s perfektní němčinou,skončilo to velkým problémem. To zase soudruzi vymysleli něco opravdu geniálního.    [Monty]   19.02.2017
Odpověď  Honzo BK- asi jsem to šaptně napsal.. Přebouchávání čísel se stejně neveyhneš!!
Akorát budeš mít oficiální přestavbu s přebouchaným (poškrtaným) starým číslem a nově vyraženým pod tím..

Jestli jako není snažší neprasit škrtáním starý číslo a mít dvě - oficání čísla (jedno škrtlý a nový).
Jinak jsou i DI kde ti ještě doporučí kdo to jako oficiálně přebouchává a že jako ne jinde- většinou to je známý..To že to zvládneš sám a s citem a líp, ti nemusím říkat!!

ryč sjoudoby kdy ti škrtnutím propisky v TP jendo číslo vyřadili a napsali nový!    [Beat]   18.02.2017
Odpověď  Pochybuji, ze existuje predpis jak ma cislo na jawe vypadat .... .    [Njjj]   18.02.2017
Odpověď  Ano nektera cisla na ramu jsou opravdu divoce vyrazena, c.motoru se neprerazi staci aby souhlasil typ...uz vidim jak nekdo na stk. bude resit originalitu cisla na takovem pokladu jako je jawa :)    [Ladic]   17.02.2017
Odpověď  felix. Ale to je mi novina, můžeš nějaký takový ukázat? A jak víš že to nebylo někým vyražené aby vypadalo jak z fabriky?    [PS]   17.02.2017
Odpověď  Chlapi nedělejte z toho zas takový drama. Některý origo čísla z fabriky jsou vyražený jak po víkendovým tahu...    [felix]   16.02.2017
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (22) 
Zodpovězené téma  

ČZ 453 strašně vibruje - jak odstranit vibrace?


 Zdravím.Pořídil jsem ČZ 453.Zhruba měsíc jsem ji po večerech připravoval na STK.Dnes jsem ji nastartoval,šel projet a jsem velice nemile překvapen jak 125ka vibruje.Slyšel jsem že ČZty vibrujou,ale tohle je opravdu moc.Na volnoběh se klepou dvířka od kastlíků,nadskakuje sedlo,značka,klepe nádrž...když jedu na 1/3 plynu,tak to jde,ale střední otáčky jsou hrůza.Motor nikdy nebyl dělaný,mám to v plánu na zimu.Otázka zní,jde nějak snížit otačky,abych ted nemusel půlit motor a nepřišel o sezonu(nemám bohužel čas v létě dělat motor)?Co vůbec tyto otáčky způsobuje,až budu motor generálkovat,tak co udělat,abych vibrace snížil na co nejmenší mez,nebo odstranil uplně?Počital jsem,že 125ka to dělat nebude,jelikož se na ni nikdy nedělaly ty vzpěry na hlavu. Děkuji za každou radu.    [Ivan Kužel]   08.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 32 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ano, je pravda, že AEV nemá ztráty jako původní jednocívkové relé, je to dáno tím, že nemá žádnou mechaniku. Je spolehlivé, jen ho nesmíš přepólovat. Podle mě má VAPE jen význam na motorce, na které jezdíš dálkové výlety. Kupovat ho na motorky, na kterých se svezeš párkrát za rok nemá význam. Na motorce najezdím, tak 2000 km za rok a funguje to také. Před každou sezónou seřídím předstih a je pokoj. Je pravda, že když dám nová kladívka, tak předstih drží po třetím seřízení, až si kladívka sednou.    [kriz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.05.2019
Odpověď  Týdenní výlety a noční jízda je argument pro Vape ... i když v noci jsem jen naposledy tak třed 20ti lety a na dlouhé trasy bych asi taky nejel.    [Pavel]   20.05.2019
Odpověď  To jistě, rozumím. Já mám s AEV jen pozitivní zkušenost, někdo tu psal, že nemá takové ztráty či co jako klasika. Že pár borců čundruje jistë nechci zpochybňovat, ale se slabou 453 asi není tolik zábavy, kdybych nemël i 473 tak nevím jak to jede a svítí.    [jawik]   20.05.2019
Odpověď  Kluci jezdi cundry vsude po republice a okolnich statech.Treba peti denni vylety.A domnivam se,ze puvodni zapalovani neni delany na celodenni sviceni.Nemyslim,ze bych tim motorku znicil,vratit to muzu kdykoliv ;-)    [Ivan Kužel]   20.05.2019
Odpověď  Jo rozumím, ale každý chce v noci svítit jako by jezdil denně ve 3:00 h ráno do kravína, nebo na vlak do Kolbenky, léta jsem na jawě nikoho za tmy nepotkal. Je to spíše o stavu paraboly a s AEV nemůže být problém. Ovšem dle chuti sludruha.    [jawik]   20.05.2019
Odpověď  Martin Štindl: Ano,dal jsem C3ková ložiska.Už když jsem dělal motor na mopeda,tak mi to tak bylo doporučeno.Koupil jsem rovnou SKF.Výstupní ložisko na řetězové kolečko jsem dal klasiku české.Dnes mi chlapák volal a spodní ojniční oko je prý ,,natažené´´ a jeden čep klikovky je špatný,tak to asi bylo tím.

jawik: AEV už tam bylo od předchozího majitele,protože mu to blbo,ale příjde mi to stejně jen takové polovičaté řešení.Od vape si slibuju minimálně to,že budu mít víc proudu a v noci bude od té žárovky něco vidět.    [Ivan Kužel]   19.05.2019
Odpověď  Taky se priklanim k tomu ze Vape je vlastne zbytecnost. Puvodni dynamo je v podstate neznicitelne. Pro klid duse bych nahradil rele elektronickym regulatorem.

Na delsi cestu staci vzit nahradni regulator a kladivko a je temer jistota navratu. Kdyz neco odejde ve Vape tak je konec    [volte28]   19.05.2019
Odpověď  VAPE bych si do 453 asi nedal pokud je originál zapalování stále funkční a investoval raději do renovace, opravové go motoru ap. Vape mám na 350/354 i 250/559 pro častější provoz, na ostatních včetně 125/473 mám originály maximálně s relé AEV a fungují bezvadně.    [jawik]   19.05.2019
Odpověď  Rotor Vape je sice těžší ale ten více zvýší setrvačnost, pokud je nevyvážený klikový mechanismus tak vibrace netlumí. Pravděpodobně při té repasi klikovky bude zjištěn problém...
Předem upozorňuji že se nechci se dotknout ale pro ověření se zeptám: ta nalisovaná ložiska pro klikovku mají vůli C3? Já když jsem se pokusil o první sestavu motoru tak jsem tohle opomněl ale před skládáním jsem byl naštěstí upozorněn.    [Martin Štindl]   19.05.2019
Odpověď  host: nakonec jsem přišel v čem byl problém,že mi to nešlo nasadit :) natočil jsem pružinu,zaseknul segment o nálitek a zastrčil startovací hřídel,ale hlavně jsem s hřídeli trochu pootočil,takže to drželo.Já na to předtím cpal víko rovnou,bez otočení.
Já jsem rád za každou radu.Nebyl jsem vychováván k manuálním věcem,ale jsme chemik,takže si tím musím vším projít sám.Táta doma neměl ani dílnu.

Jinak vše jsem zkontroloval - předstih znova seřídil.Motor jestli je v rámu řádně dotažen jsem kontroloval hned na začátku.

Výsledek je ten,že sezona nakonec snad ztracená nebude.Sehnal jsem si člověka co mi zrepasuje klikovku do 14ti dnů.Takže jsem motor rozebral,sehnal vše potřebné,nalisoval ložiska a ted čekám až si budu moct jet pro opravenou klikovku a snad to bude dobré.
Ještě zvažuju že objednám Vape.Příjde mi že ten jejich rotor je větší a těžší,takže by mohl vibrace také snižovat.    [Ivan Kužel]   18.05.2019
Zobrazeno 10 z celkem 32 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (32) 
Zodpovězené téma  

O jaký typ motoru se jedná


 Dobrý den chci se zeptat co je to za typ motoru našel sem v garáži ke které motorce to patří popřípadě jakou to může mít cenu    [Ondra]   20.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nevidím ho.    [jawik]   20.05.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Povrchova uprava kovu na Jawa 250 kyvacka 1960.


 Dobry den. Muze mi nekdo rict, jaka je uprava na dilech.
Napinak retezu, tahlo brzdy na bubnu + pruzina, osky kol-hlavy, stit v krytu retezu na rozete, stupacky, zachyt reakce. Atd. Moc dekuju.    [Lukas Suk]   06.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 40 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  To je pravda ... tak jal to bylo obrousene driv uz by to dnes nikdo nedelal. Dnes je to jak to Ferrary.    [Pavel]   20.05.2019
Odpověď  Víte co sou zač motorky jawa a čz? jednoduchý velkosériově dělaný motorky, tomu odpovídá mnoho věcí, např. příprava pod lak, lak, příprava pod chrom, olej tekl z motoru a tlumičů sotva to vyjelo z fabriky, atd. prohlídněte si pořádně motorku v původním stavu, nikdo se s tím moc nemazal. Jako zarytý jawysta když vidím na jawě nějaký ten dokonalý akrylátový lak v top kvalitě jak na nějakém ferrari, což je věc co je na motorce nejvíc vidět, tak si říkám že to vypadá dost divně, to už snad opravdu přirozeněji vypadá když je to udělaný sprejem.    [jawista]   19.05.2019
Odpověď  Pokud měl někdo zachovalý stroj po dědečkovi a v horlivosti si ho ve stodole nastříkal a vybavil tureckým chromem je to jeho soukromá blbost. Na srazech to vidíme často a navíc mají různé nedodělky jako nedolakované konce madla, obrácené držáky klaksonu, panelkové kastlíky na kývačkách, kulervoucí lesklá víka motoru, ale majitel je spokojený. Nakonec stejně slyším, že dávali co bylo skladem. Vlastním i několik nechutých leštěnek s netureckými díly, které ovšem povstaly z popela a pro mě nějakou cenu mají i když jsou to jen naprosté tuctovky.    [jawik]   18.05.2019
Odpověď  Souhlasím, ale asi bych netvrdil, že renovovaná motorka nemá hodnotu...když už je motorka v dezolátním stavu a udělá se pěkně, tak nevidím problém... bohužel jsou i takoví, co renovují krásné původní stavy, aby se to lesklo, toto beru za největší vraždu veterána    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.05.2019
Odpověď  Podle me ma hodnotu hlavne original v pojizdnem stavu. Proste tak jak se dochovala. Je nani videt cas ktery zazila. Zrenovovat motor, brzdy, vidlice, elektriku a jezdit.

Kompletne renovovana poloturecka motorka kterou muze mit opravdu kazdy kdo zaplati dost penez pro me nema hodnotu.    [Pavel]   18.05.2019
Odpověď  Jestli někoho zajímá můj názor, tak tady je... Podle mě je nejcennější původní krásný stav, ten může být jen jednou. Pak lehká patina používáním, ale stále s duchem. Pak restaurace původního stavu s použitím některých nových součástí. No a pak sekce renovace...je renovace a renovace... např já se snažím co nejvíce používat původní věci včetně spojovacího materiálu, ale bohužel ráfky,pneu a některé gumové věci se musí koupit v replice... Profi lak a vše v co největší kvalitě. Pak stroj vypadá opravdu top. Pak jsou renovátoři ala komaxit a kupa replik ať to nedá tolik práce renovovat, ale výsledek nic moc..pak je renovace ala štětka a stříbřenka. Každopádně je to o financích a čase... Každý si to udělá jak chce nebo jak umí, ale trochu znalý Jawista pozná kvalitu    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.05.2019
Odpověď  A už tu chybí jen místní překupnická smetánka co okrádá (pardo výhodně kupuje) u důchodců ... .    [jawak]   17.05.2019
Odpověď  Neplést renovace a restaurace, obojí má jiné cíle a tím i metody, i když se často prolínají. Při restauracích se používá co nejvěrnějších materiálů i dobových metod s důrazem na zachování co největšího podílu původních prvků, i přesto, že jsou více méně poškozené, ale pro autenticitu musí být zachovány. Restaurování je velká věda o často neznámých materiálech a metodách. Mona Lisa se proto jednodušeji neopískuje a nemaluje znovu nějakým Ralem.

U renovací se takový důraz na původnost všech součástí nehledí a jsou proto nahrazovány ve větším měřítku velké celky, tak, aby se vytvořila téměř dokonalá věc, jako nová.
Hodně zjednodušeně, kdo čistí starou motorku, opravuje a doplňuje chybějící části i povlaky, ten spíše restauruje. Výsledku se zde říká patinovka. Má a bude mít historickou hodnotu.
Kdo vše opískuje a nově nachromuje, nazinkuje, nalakuje, ten pouze renovuje. S autenticitou má proto mnohem méně společného, spíše jde o více, či méně zdařilou repliku, kopii.
Ale znovu musím zdůraznit, že nemám sebemenších výhrad proti jakémukoliv způsobu oprav, úprav, renovací.    [vintera]   17.05.2019
Odpověď  Nevidím na té debatě nic překvapivého - klasická česká veteránová scéna ... .    [xhamsterr]   17.05.2019
Odpověď  Pavle spíš je to debata mentálně postižených, ikdyž má někdo pravdu pořád bude debilem.    [Petr]   17.05.2019
Zobrazeno 10 z celkem 40 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (40) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zvláštní stojan


 Zdravím, dnes se na aukru prodal zvláštní stojánek, viděl už někdo nějaký takový? Je to vůbec z jawy?    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit dokumentOdpověď  ze strany    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.05.2019
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Tak jsem to nevydržel a koupil jsem si další co byl na aukru :-) Rozměry jsou stejné jako u klasických hliníkových, tenhle je z litiny. Zajímavostí je že černá barva je pravděpodobně původní    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.05.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak už jsem viděl třetí exemplář toho stojánku, tentokrát v jednom inzerátu, kde byl včetně rámu na 150 ccm kývačku, rok 1955. Neví tedy někdo, jestli se opravdu na první malé kývačky dával tento stojan?    [Phoenix] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.03.2019
Odpověď  Zdravím, také by mne zajímalo, z čeho je ten stojan. Poprvé jsem také viděl ten na aukru a shodou náhod se mi asi před týdnem dostal jiný kousek přímo do ruky, porovnával jsem ho s klasickým hliníkovým na malou kývačku a co se týče hlavních rozměrů (výška, šířka, průměr děr a prostor na rám mezi nimi), tak je asi totožný. Buď je z nějakého motocyklu, který byl kopií Jawy-ČZ (těch se dělalo v zemích východního bloku několik) nebo je to díl, který se montoval jen krátce v málo kusech. Jinak ten stojan co jsem viděl, byl mezi díly z malé kývačky 351/352, ale to nemusí být důkaz, že na té motorce původně byl.    [Phoenix] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.03.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 250/353 půlbuben v depositu


 Zdravím před týdnem jsem z dědovy komory vytáhl jawu 250 půlbuben rv.1955 viz.foto Ale mám problém zhruba před 20 lety ji otec dal do depositu jako veterána, během 2 let bych ji chtěl z depositu vyzvednout a jezdit na ní, jenže je tu problém. Nevím zda li nemohla už propadnout a ještě k tomu se nám nedaří najít TP ani velký ani malý zřejmě se někde založily.. Je tedy možné motorku opětovně přihlásit? O ztrátě TP nejsem přesvědčen takže se třeba ještě najde. Má otázka tedy zní. Je po nalezení velkého či malého TP možnost ji znovu přihlásit? A neodevzával se TP společně se značkama? Jelikož se v těchto věcech vůbec neorientuji a ještě nemám řidičák prosím omluvte mou neznalost. Motocykl bych chtěl provozovat a uchovat jako dědictví po dědovi. Předem děkuji    [czrapide1926Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  No vida a pak že nerostou :) Teď už jen udělat řidičák, technickou, pojištění a vyzvednout značky z depositu a jezdit. Sezona začala.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.05.2019
Odpověď  Gratuluji.    [vintera]   18.05.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím všechny. Po usilovném hledání se našel velký TP v dobrém stavu (neponičený,nezrušený) má zápis o uvedení do depositu a to nejlepší je že má psáno i toto: 30.11.2015 OZNÁMENO MÍSTO A ÚČEL VYŘAZENÍ VOZIDLA. čímž je velmi pravděpodobné že je motorka živá. Po prozkoumání a ověření zdali se štítek s TP schoduje jsem přišel na velmi nízké výrobní číslo zhruba 03500(přesné číslo nechci uvádět). viz foto    [czrapide1926Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.05.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  jinak co se týká technického stavu: svítí troubí čísla štítku a motoru sedí výbavu má ikdyž lékárna už je archivní. olej neteče. co se týká dílů tak motor dvoupáka a ostatní díly kromě zadního pulbubnu s krytem řetazu (byla bouraná) a výfuků je všechno originální. ještě než šla do depozitu tak se dělala GO všeho.    [czrapide1926] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2019
Odpověď  Motorka vypadá dobře, řekl bych zachovale. Bylo by velkou škodou dávat nový lak, ten je nejcennější. Obvykle to chce nová ložiska do kol, duše, pneu, lanka,brzdy vše vyčistit, zkontrolovat a jezdit.    [vintera]   15.05.2019
Odpověď  Bylo to nějak takhle: Kolem roku 2000 se rozhodlo že se dá traktor i motorka do depositu, otec má napsaný traktor ale motorka je furt psaná na dědu. tehdy se to domluvilo se známým že jim to tam dá. z toho co vím to tam měl přihlásit obojí jako veterány ( značku měla normální) No a já už po ní 2 roky pokukoval a nakonec jsem se rozhodl že se zprovozní. vytáhla se spravila a je pojízdná. Jednou jsem se už na ní svezl po humnech a zamiloval jsem si ji . Moc bych si přál na ní cestovat (samozřejmě se časem ještě přelakuje a koupí se origo rybiny).    [czrapide1926] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2019
Odpověď  Pokud je motocykl veterán, čili má zelené veteránské značky, pak TP ano OTP není, ale máš průkaz historického vozidla a veškeré testace jsou dávno propadlé. Pokud má bílou "normální" SPZ tak depositu se odevzdává SPZ a OTP, čili malý techničák. Tudíž, ten mít doma nemůžeš. Po předložení TP, zelené karty a protokolu z úspěšné STK ti vrátí značky a malý techničák. Předpokládám, že majitelem je stále otec, takže na úřad, kde byly značky dány do depositu musí on. Na jeden úkon by mohla stačit i neověřená plná moc, ale radši si kvůli tomu na úřad zavolej. Pokud je ztracen TP, úřad vydá duplikát, postup si ověř přímo na úřadě, ať máš informaci z první ruky.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2019
Odpověď  Mám známou úřadě kde se dávala do depositu, prý se mi poptá. třeba s úředníkama dojedná nějaké podmínky.V tuto chvíli jsem napjatej jak struna, zrovna jsem si četl o tom jak v roce 2015 dělali čistky. Ale vím že před pár lety se nahlašovalo že je furt u nás, tak to snad nějak dopadne byla by škoda přijít o značku. Tak snad když se nahlašovalo kde je a je uvedená už od začátku jako veterán tak to nějak půjde. Kdybych se nestaral tak by tam snad už zhnila.    [czrapide1926Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2019
Odpověď  Je potřeba zajít na registr vozidel, vyplnit malou žádost o výpis dat, kde uvedete všechny dostupné informace o motorce (SPZ, číslo rámu, vlastníka apod). Pokud ji v registru najdou, podají info, zda-li je živá (v provozu), v depozitu (zrušená z moci úřední, nezrušená), v zániku, v likvidaci nebo vyvezená. Někdy se stane, že je TP ztracený, ale motorka je živá v registru. Potom lze vystavit nový TP, ale jen na žádost vlastníka zapsaného v registru. K tomuto je ale zapotřebí získat výpis technických dat od JAWY k doplnění údajů do nového formátu TP.
Pokud ji nenajdou v registru, i tak je určitá naděje, že je živá. Ale to by se musely najít platné nezrušené doklady (velký TP neustřižený, nezrušený). Na základě TP by se dala znovu zavést do evidence. Pokud by se našel TP zrušený, tak jedině na veteránské značky.    [vintera]   15.05.2019
Odpověď  Tak hlavně nepískovat a nelakovat,ale zachovat origo lak a chrom, i když je starej a škaredej!
A s dokladama- na Uřadě Vám musí říct, jestli je podle VIN motorka v evidenci nebo není. Pokud je v evidenci,tak tátovi(nebo na koho je psaná) vydají za 100,- novej techničák. A po absolvování STK vyzvednete SPZ z depositu a hurá na silnici.

Pokud ale v roce 2015 nikdo deposit neprodloužil, tak jste v pytli,a jediná možnost jsou zelený veteránský SPZ.    [Monty]   15.05.2019
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 250


 Našel jsem jednu pěknou    [nedojed] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 97 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jawa 350 typ 361 sport pro USA trh - má masku ze švéda. Myslím že je to odchylka 361/01 nebo tak nějak, ale tím si nejsem jistý.    [meela]   17.05.2019
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Pánové co je přesně tohle za typ ? Je to ofoceno z knížky .    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.05.2019
Odpověď  Ktery z nich myslis?    [prase]   14.05.2019
Odpověď  Má moc pěknej vejfuk, takovej udržovanej. Samozřejmně myslím to prase.    [emil]   27.02.2019
Odpověď  Necuda nemravná! Metlami železnými je mrskati budeš! Jdu se napít svěcené vody!    [Mira]   08.01.2019
Odpověď  Moc pěknej kousek,gratuluji.    [k]   07.01.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  To víš prase je legenda,..PF 2019!!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2019
Odpověď  Myslím že i tady vyhrává.Super    [Jirka]   04.01.2019
Odpověď  Bolí mě oči...    []   04.01.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  tak sem objevil perlu, fotka kterou sem vystrihnul z nejakyho casaku nekdy kolem roku 1999/2000. fotograficka soutez, akt a motocykl. redakce byla natolik zaprdena ze tuhle dali jen na 2. misto a vyhrala to nejaka hrozna nuda kterou uz si vubec nepamatuju. zato tohle mam v hlave nafurt, tak sem rad ze sem ji vystrachal v archivu a muzu se s vama vo to podelit. tak at v novym roce ulovite taky takovou krasku :)    [Martin27] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2019
Zobrazeno 10 z celkem 97 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (97) 
Zodpovězené téma  

Čzb 175/450 deluxe 1965 plyn


 Zdravim chtel bych se zeptat jak je resene ovladani plynu na riditkach u deluxky ? Stahnul sem si dodatek ke katalogu ale je to spatne videt ptal sem se znamich a nikdo si neni jistej. Nekdo mi tvrdi rychlopal to je uplnej nesmysl, nekdo ze zas je riditko urizly.    [ladačz]   02.12.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji za odpověď.snad to zvládnu:)    [Pavel]   14.05.2019
Odpověď  Pro slavnou "deluxe" platí to co pro každou Jawu - lanko je pochopitelně jiné a tažené jinudy ...    [xhamsterr]   13.05.2019
Odpověď  Ahoj,chtěl bych na deluxku dát rychlopal.musí se měnit i lanko? je výměna jednoduchá? díky    [Pavel]   12.05.2019
Odpověď  rychlopal ne.    [jawik]   28.05.2018
Odpověď  Ví někdo s jakým strojem má Deluxe společnou plynovou rukojeť? (uvnitř je šnek)Rukojeť je po pádu dosti volná-zátka nelze dotáhnout,asi mi tam něco chybí.A dle manuálu má mít v zátce seřízení chodu plynu a já mám zátku plnou.jak je to seřízení řešeno ??    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2018
Odpověď  Já mám na kývačce 356 masku z kývačky 450 deluxe ( podobná maska panelce ) A je na mí montován kolejničkový plyn :)    [Petr]   27.12.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

Převodovka Kývačka


 Zdravím!Zeptám se,zda se nějak liší mezi sebou(počty zubů,délka hřídele)převodovka na Jawa 250 a Jawa 350 Kývačka.Tudíž,zda je zaměnitelná!Díky za odpověď.    [Jára]   14.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  neliší    [Monty]   14.05.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Převodovka 634 upravená


 Prodává se upravená převodovka 634 pro montáž do kulatých motorů. Dle info prodejce je upravena tak, že žádné další úpravy nejsou potřeba. Po zkušenostech s různými replikami nemám moc důvěru. Potřebuji namontovat do panelky 559. Kdysi dávno jsme ji s bráchou také montovali a upravovali.
Máte někdo, prosím, zkušenost s montáží a provozem této prodávané, již upravené převodovky 634?    [vintera]   04.04.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  No, prodejce tvrdí, že převodovka se jen namontuje. Tomu věřím, ale jak je to s kvalitou, to by mě opravdu zajímalo. Potřebuji na ježdění.    [vintera]   13.05.2019
Odpověď  Mám jí objednanou už delší dobu, nebyla ale dostypná u výrobce, přijít by měla snad za cca týden. Měla by být dobrá, je to vlastně systém, co měly poslední calify ale s vidličkama 634.    [Pája]   09.05.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Víčko a plovák karburátoru 2924SBD


 Ahoj, po letech se pokouším dát do provozu motorku a narazil jsem na problém s karburátorem 2924SBD. Mám problém nasadit víčko na plovákovou komoru. Zdá se mi, že plovák se v ní moc naklání. A zároveň má nějak krátkou jehlu nebo víčko má moc krátké osazení kolem dírky pro jehlu. Protože když chci nasadit víčko aby v něm jehla seděla tak je to pekelná práce a musím to skoro zavřít a nějakým šroubováčkem dostat jehlu do dírky. Většinou to sesadím špatně, jehla je vedle dírky do plovákového víčka a pak to pochopitelně nezavírá.

Nepamatuji si, že bych takový problém řešil. Když koukám na internet tak někdo má to víčko co vypadá jako moje a někdo má víčko které má kolíček pro přeplacení v jedné řadě se šrouby. To moje vypadá spíš jako z péráka.
Ale nevím jestli je v tom rozdíl a podle internetových fotek to nedokáži zjistit a plovák oměřit. Přijde mi, že by to chtělo delší plovák a nebo delší osazení na víčku?

Můžete na to prosím kouknout? Moc Dík Pavel    [Pavel]   08.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dekuji za dulezitou radu.    [Pavel]   10.05.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Když se ale usadí plovák s jehlou SBD do prvního a druhého víčka tak sedla mají ve stejné výšce - to jest že jsou funkčně bez potíží zaměnitelné, akorát to víčko s přeplavováním do boku se kvůli kratšímu futru hůře nasazuje.    [Martin Štindl]   10.05.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  To samé při pohledu z boku, první víčko(SBD s količkem v ose) má prodloužené futra jehly i přelavování, druhé(SBD) a třetí(2924H) víčko mají futra nastejno.    [Martin Štindl]   10.05.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Porovnání: vlevo víčko Jikov SBD s přeplavovacím kolíčkem v ose se šroubky, uprostřed Jikov SBD s kolíčkem do boku, vpravo Jikov 2924H.    [Martin Štindl]   10.05.2019
Odpověď  Změřil jsem to, SBD mají vnitřní průměr plovákové komory 36mm a Jikov 2924H má 35mm - víka nelze zaměnit protože Háčko má menší rozteč děr.
Ale tohle co uvedl Pavel má skutečně kratší futra jehly i cupováku než víko pro SBD, víčko podobné by mohl mít karbec Libeňák/Švéd 2928H ale ten už oměřit nemohu.    [Martin Štindl]   10.05.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já mám teda na péráku předpisovou náhradu monoblok 2924 SBD-16b a víčko plovákovky má také cupovák do boku. Sice mladší kyvky "nulačtyrky" už měli z výroby monoblokové SB-11 a SBD-11 kde byl cupovák v ose se šroubky podle nového krytu karburace ale i přesto jsou karburace SBD i s víčky cupováku do boku.
Jinak víčko 2924H by asi nešlo na monoblok ani nasadit protože je průměrem i roztečí děr pro šroubky menší.    [Martin Štindl]   09.05.2019
Odpověď  Právě, že tydle jiný víčka(něco jako Pérák, prostě s kolíčkem přeplavovacím vedle hadičky) jsou rozměrově trošku jiný. A proto máte problémy s tím plovákem. Když dáte správný víčko, nebude Vám vycházet kryt přes karburátor .    [Monty]   09.05.2019
Odpověď  Dobře, dík za informace. Ale já mám motorku na ježdění a úplně neřeším detaily. Stejně, je to pérák se SBD karburátorem. Vím že tam nepatří, ale zdá se mi, že to s tím jede líp. Možná ano, možná ne. Originální nový a kryt mám v bedničce s díly kdyby se to jednou prodávalo.

Moje otázka je, zda jsou stejná rozměrově a můžu je bez problému prohodit. To v odkazu Montyho asi pasuje na všechny SBD. Ale šlo by i na H a z H na SBD? Opět neřeším originalitu ale funkci. Aby nebyl třeba jinak vysoko ústí do jehly a pak nebyla špatně hladina ... .

Moc dík P    [Pavel]   09.05.2019
Odpověď  možná teda na fotkách původních není víčko z Péráka,ale není to správný víčko na Kejvačkovej karbec, je to z nějakýho jinýho Jikovu.    [Monty]   09.05.2019
Odpověď  http://www.amstuning.cz/s/3235-viko-plovakove-komory-hole-jawaz-6v-.html takhle vypadá víčko na Kejvačku.
Doporučuji sledovat umístění šroubků a kolíčku přeplavovacího.    [Monty]   09.05.2019
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (22) 
Zodpovězené téma  

ČZ 450 - pootočení čepu zadní vidlice


 Zdravím, zajímalo by mě jestli se dá nějak pootočit čepem zadní vidělice? Mám problém s tím, že ta dírka pro zajišťovací červík mi nelícuje se závitem pro červík. Nebo mám do toho čepu vyvrtat novou prohlubeň pro červíka?    [Pakoň]   09.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  I tvrdý vrták bude v díře rajtovat, protože čep je oblý a vymele závit pro červík. Tedy zkusit malý průměr a něj navléknout, aby ten závit nezničil - tenkostěnnou trubičku...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.05.2019
Odpověď  nehledj v tom vědu, dotáhni červa a zajisti, mám to tak taky na jedné čz a nic se nestalo.    [jawik]   10.05.2019
Odpověď  A opravduto nepůjde odvrtat, však stačí jen malý důlek? Nějaký pceciální vrták (třeba s karbidovým vláskem) by to snad zvládnout mohl?    [Pakoň]   10.05.2019
Odpověď  Pokud je dostatečný přesah v uložení,tak teoreticky i nic nehrozí. Pokud je čep v díře rámu volnější, může se vysunout... Někdy jde vyndat i celkem lehce. Možná ho zkusit povysunout malým tlakem, třeba dlouhým šroubem či závitovou tyčí. Když půjde lehce, vyndat a znova nasadit správně. Pokud bude zalehlý, tedy možná i nechat být. Pokud to v tomto stavu už dlouho jezdilo, tím spíš. Dobře to ale není.
Nebo sehnat nový čep i pouzdra a opravit pořádně.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2019
Odpověď  Aha, a v případě že se tam ten červík nedá hrozí co?    [Pakoň]   09.05.2019
Odpověď  Nelze otočit,je to nalisované. Nelze vrtat, čep je kalený. Pouze vylisovat a nasadit znovu ve správné poloze.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.05.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

klaksonn 6V - z jaké motorky


 zdravím, nevíte někdo, z jaké motorky by mohl být klakson -foto
zadní strana je izolovaná jako u péráků)pertinax podložka pod oběma přívody.
nanýtovaný je státní znak po roce 1920, vypadá jako originál namontovaný
díky. Franta    [DrkaprRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Martine,

děkuji Vám za shrnutí, půjdu na to.

zdravím

franta    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.05.2019
Odpověď  klakson pravdepodobne z predvojnovej CZ , miesto znaku CZ tam nejaky kutil dal leva z mince .....    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

motor Jawa 350


 Dobrý den
mám rozebraný motor Jawa 350/354 v.č.:354-000 9xx
má mít dvojpáku ?

děkuji    [beraad22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.04.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Myslel jsem na boku - vedle prostoru pro karburátor.
To mě právě zajímalo, jestli nemá číslo ještě jako pérák na zadním držáku.    [Jarda Š.]   28.04.2019
Odpověď  řekl bych klasicky na boku.
co znamená vedle karburátoru?
jako pérák vzadu na držáku ?    [beraad22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2019
Odpověď  Jasně, dvoupáka a půlbubny. Číslo motoru je vyraženo klasicky vedle karburátoru?    [Jarda Š.]   27.04.2019
Odpověď  mají k tomuto motoru být půlbubny    [beraad22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.04.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 

 Strana 1/273 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 21.5.2018)
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Klínek mezi kártry motoru Jawa 350 typ 354


 Zdravím!Je někde k dostání klínek-vložka mezi kartery na Jawa 350-354?Díky za informaci!    [Jára]   20.05.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výfuk Pionýr


 Zdravím, nevíte, jak jsou uchycené závity na uchycení kolena výfuku v hlavě? Jeden se mi zalomil a nevím, jak ho dostat ven.    [Adam]   06.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

go klikovky jawa 354


 Ahoj chlapi nevíte o někom na go klikovky na 354 kývačku ze západních čech.Díky za každý tip.    [Jan]   04.04.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 175/487


 Zdravím. Nevíte kde se dají koupit silentbloky na uchycení nádrže ČZ 175/487? Nikde na stránkách jsem je nenašel. Tak nevím jestli se to tedy dá ještě sehnat.
Děkuji za odpovědi.    [Tom]   05.03.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Přední vidlice


 Rovnali jsme přední vidlice (trubky s pouzdry) a u dvou kusů (z různých jaw) byly trubky vyrobené z měkčího materiálu. Nemá někdo povědomí z jakého druhu materiálu byly trubky vyráběny?    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.02.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa Californian


 Zdravim, potreboval by som poradit. Mam californian a aj Slovensky TP dokonca aj platnu STK :) mam ale trosku nejasnosti v TP kde sa uvadza obchodny nazov 350/360 (predpokladam chyba pri prepise). Prva evidencia 1.1.1968 v CR - podla TP. Cislo motora 362. Viem si niekde overit presny typ motorky pripadne VIN cislo a rok vyroby? Napr archivy atd. Dakujem za pomoc    [Michalt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 354 válce


 Zdravím, můžete mi poradit který z těchto válců přijde na kývačku? Ten opískovaný byl na původní motoru, ale bohužel je poškozený a pak se mi povedlo koupit další jiné válce, ale bohužel některé věci jsou jiné oproti původním např. nové mají mezi některými žebry výztuhy. a navrchu mají odlitá čísla. Můžete mi tedy říct zda jsou na kývačku 354 rok 1958 https://ogar69.rajce.idnes.cz/Jawa_350_valce/    [ogar]   12.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

kryt řetězu


 Chci poprosit o radu od koho koupit kryt řetězu na 350 kývačku,na e shopu mají bud turecký nebo český,máte někdo na svém stroji?Děkuju za radu.    [jan]   06.01.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

zapalování MA 358 na 250 californian


 Dobrý den.Mohl by mi někdo prosím zaslat fotku popřípadě i výkres distančních sloupků na zapalování MA 358.Tady ve fóru 25.12 2014
je náčrt i fotka ale v knize od J.Bartuše na straně 111 je fotka na které je jeden ze sloupků jiný.Potřeboval bych upřesnění k vyrobení sloupků.Děkuji za pomoc.    [Zdenall]   25.11.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

misky rizeni


 zdravim,
misky rizeni v krku na panelce nahore jak maji prijit? tou silnejsi sranou dovnitr krku?
diky za postrehy    [cenda]   19.11.2018
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

plech sedla


 Ahojky nevíte náhodou kdo v CZ lisuje plechy moto sedadel ?

Díky    [demo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 250/559 panelka


 Ahoj už si nevim rady s elektrikou po 20km jizdy se mi rosvítí dobíjení ale motorka najezdí klidne dalších 100km a nic se neděje když jsem chtěl změřit dobíjení vyndal jsem pojistku a moto běží stále dál Nevíte někdo co s tím?    [Milan]   16.08.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Kliková hřídel Jawa 175/356


 Dobrý den, potřeboval bych vědět hodnoty házivosti a tolerance klikové hřídele na Jawu 175/356 kvůli repasi. Na forech jsem našel různé hodnoty a nevím které z nich jsou ty správné...... mohl by jste mi někdo prosím poradit?? Předem děkuji    [Karel177] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.08.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

délka tyčinek spojky čz 250 455


 Ahoj nevíte někdo délku tyčinky s kalíškem a vypínací tyčinky spojky u tohoto motoru?Jsou různé delky tak potřebuji poradit ať vím jakou koupit.Pak bych ještě potřeboval rozměry spojkových pružin.Předem moc děkuji za odpověď    [Jarek]   03.07.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

kartery


 Ahoj kluci na aukru ted beži aukce (nové kartery),tak at se někdo nenapálí,bez futer z výrobním číslem a opraveným poškozením od pádu na pravou stranu za mě nové ani omylem.

https://aukro.cz/jawa-350-360-nove-kartery-6930210322l    [jan]   21.06.2018
   Přidat odpověď 

 Strana 1/273 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006