MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 294529 příspěvků |6952 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 90 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Panelka) 18.6.2018 21:25  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a k....   15.06.2006 / 306
    Čz 175/250 sport na 19kolech !!!   07.08.2009 / 204
    barva   11.03.2012 / 191
    ČZ 175/470 SPORT 1962   01.01.2012 / 162
    JAWA 250/590 sport   16.07.2014 / 162
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 3979      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 23 / 229      Příspěvků Příspěvků: 36488
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/266 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma Téma dne     Přidat odpověď    Zobrazit téma 

Přepínač světel na čz 125/453.02 De luxe


  Zdravím. Nechá se někde koupit přepínač světel na čz 125 de luxe nebo nemá někdo? Na pravé straně ten přepínač sloužil k čemu? Díky za info    [ben]   18.06.2018 - 20:28
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

ČZ 175/450 DE LUXE


 Zdravím Vás. Taky mám už pár let zrenovovanou ČZ-etu. Tak sem si dovolil dát sem pár fotek. co na ní říkáte?    [J.M.]   23.09.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 53 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Martin Štindl: moc děkuji za skvělou odpověď.po 15ti letech mám zase trochu provozuschopný dvoutakt tak se učím.    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
Odpověď  Poválečné sériové Jawy a Čezety mají dynama zapojená v principu tzv. "mínusové regulace" a je to vlastně způsob zapojení rotoru a statoru k regulátoru - nemá to vůbec souvislost s ukostřením/pólováním dynama, polarita ukostření je vlastně určena nabuzením pólových nástavců.
Tzv. "mínusová regulace"(dynama PAL,Noris...) znamená že uhlík ze kterého je odebírán příkon z dynama je spojen s počátkem budícího vinutí statoru a konec vinutí je zapojen na regulátor(svorka M) přes který je regulován proud procházející budícím vinutím.
U tzv. "plusové regulace" je uhlík zapojen samostatně k regulátoru a proud procházející budícím vinutím statoru(přes svorku F) je regulován proti kostře tj. že budící vinutí je na konci trvale ukostřeno.
Výkon u těchto dynam určuje především rotor, dynama určená pro vyšší výkon mají na rotoru silnější průmer vodiče. Ten regulátor AEV 0358P v odkazu je pro ČZ 450 určený správně - pro dynamo v mínusové regulaci s ukostřením PLUS a výkonem 45W.    [Martin Štindl]   16.06.2018
Odpověď  nejsem taky elektroodborník, ale na dynamu máš štítek s W výkonem a +/- pólem který je uzeměn a k němu pořídíš aev    [jawik]   15.06.2018
Odpověď  K tomu AEV: pročítal jsem to tu a proč někdo má na dynamu regulátor Aev 60W? Má to nějakou výhodu?
Jinak regulátory se ještě odlišují plusovou a mínusovou regulací,co to znamená?
Vybral jsem na mou čz 450 tento..snad správně,díky! https://eshop.aev.cz/aev-0358p    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.06.2018
Odpověď  Jasně v poho. Tohle patří mezi úplně ty nejzákladnější znalosti.I když jsi ztratil měrky:( tak se nic neděje, protože odtrh je u všech stejný. Manuál ani Dočkal na tohle netřeba. Měrky mají 0,3 a 0,4 plíšek (vždy). Je třeba akorát vědět předstih - dle typu moto a na to je třeba manuál výrobce.    [J]   14.06.2018
Odpověď  J: V návodu přímo k čz odtrh není napsaný, jen něco o silné a slabé měrce z výbavy.A pak jsem začal hledat v Dockalovi...a našel.    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.06.2018
Odpověď  ano mám tu bibli v umaštěné papírové podobě stále na ponku po ruce, popis seřízení předstihu a odtrhu je v každém manuálu a tady byl xx kráte    [jawik]   14.06.2018
Odpověď  Tohle kdysi věděl každý patnáctiletý kluk... Odtrh se seřizuje při největší vzdálenosti kontaktů (ne vždy v HÚ) - 0,4 mm, a předstih má 175/450 myslím 4 mm před HÚ. Hlavně, že máte všichni Dočkala...:)    [J]   14.06.2018
Odpověď  Dočkala mám ale radši se do toho pouštět nebudu.dám AEV.
A jakâ má být vzdálenost mezi kontakty přerušovače? (píst v horní uvrati). V návodu to nepíšou. Díky    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.06.2018
Odpověď  klasika je na seřízení náročná, postup bude asi v Dočkalovi, ještě se podívej na uhlíky jestli jsou ok. S AEV je to jistota a namontuješ ho místo původního takže vratná změna, anebo tzv. krabičkové relé se dá sehnat za cca 300 na burze. Repas dymama dělá někdo na jawadymama.cz, ale je to darda, to bych šel rovnou cestou VAPE a na zapalko zapomeneš a není si nutno krom stk držet baterku.    [jawik]   14.06.2018
Zobrazeno 10 z celkem 53 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (53) 
Zodpovězené téma  

ŠROUBY DO KARTERŮ


 čau,
pomůže me nekdo se sroubama do karteru na 250/559?
z katalogu nejsem moc chytřejší...nevyznam se v tom popisu motoru :))
dle všeho by to melo byt asi takhle:
víko m8x45 m8x40-(3x) m8x55
karter m6x60 m6x22-(4) m8x55 ??

díky za opravu    [řízeksbramborem]   04.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  host:clovece ty ses me nejakrj akuratnik...:)) takovej extra hnidopich...chtel bych byt tvym sousedem a poorosit o kousek soli...to bych dostal prednasku teprve :)))
bud v klidu prosimte...neni vsechno hned slozity :)    [Petr]   15.06.2018
Odpověď  Mobil používám též. Ale představte si, na tom mém lze psát nezkomolená slova, velká písmena, mezery v textu, diakritiku, používat srozumitelnou a správnou češtinu atd...
To, že Vám text, který napíšete a pustíte veřejně do éteru, nepřipadá ničím divný, je bohužel nenormální stav, který se ale zřejmě již asi nyní napravit nedá.... Pokud je spojen ještě (pardon) s naprosto přiblblým dotazem na listování v katalogu, tak se prosím potom nedivte podobným reakcím.
P.S. Díky za radu ohledně zaměstnání, dobrý nápad, ale měnit nebudu. Jsem již léta spokojen tam, kde jsem ;-)    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2018
Odpověď  host:bez delat nekam do vyzkumaku nebo hlasit pocasi...mas koukam hnedle prehled aniz bys znal konsekvence....takovy hnidopichy mam nejradeji...:))
co trebas,ze drtiva vetsina dnes pouziva mobil??ty rozumbrado :))    [rizeksbramborem]   07.06.2018
Odpověď  Pán zjevně nesvádí nerovný boj jenom s katalogem ND, ale i s mateřským jazykem...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2018
Odpověď  koukám jak jste ze me udělali hned hňup ://
a to stačilo jen napsat: mas vlnou stranku...nalistuj na stránku 9...to je celý    [rizeksbramborem]   06.06.2018
Odpověď  No to já se ho zase zastanu, každej jsme nějak začínali, to že nedokáže najít délky šroubů je sice tristní (někdy jsou v katalogu blbosti), ale raději ať se snaží to s někým kdo tomu rozumí to složit sám, než to někomu dávat. Sami tvrdítě že se manuální zručnost vytrácí a přitom mu radíte aby se to neučil. Takže já mu fandím!!    [HonzaBK]   06.06.2018
Odpověď  Pánové a bude hůře,protože elementární technické vědomosti a schopnosti se jaksi vytrácejí. Buďme rádi, že sem ještě nezavítal "španělskýptáčeksrýží", to by byly teprve mordy.    [Bohumil]   05.06.2018
Odpověď  K veteránu treba mať aj nejaké vedomosti (tie sa sice dajú naštudovať) ale aj nejakú zručnosť. Ak to nemáš daj to radšej niekomu spraviť. Bude treba platiť ale nič nepokazíš.    [vlasto] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Milý kolego, jestli se v tomhle OPRAVDU nevyznáte, tak jako jediné udělejte to, že ten motor obejdete; s respektem a velikým obloukem.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

regulátor dobíjení AEV na čz 250 475


 ahoj přes zimu jsem si namontoval regulátor AEV po nastartování začal dobíjet po decentním přidání plynu.Poblafkával jsem jen tak na dvoře.Po třech týdnech jsem se byl projet kolem komína a všiml jsem si, že kontrolní žárovka nezhasíná.Zhasne až když tomu opravdu moc přidám když je motor opravdu ve vysokých otáčkách.Ty jsem ale za jízdy nedosáhl motor je po GO Jel jsem zatím tak kolem 70...Nic měě nenapadá co se mohlo přihodit.Co mám regulátor na Péráku tak dobíjí defakto na volnoběh.    [Jarek]   25.03.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 47 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  to brblání mám stejný, nenechal jsem se zviklat závadou v elektrice a AEV. Metodou pokus omyl jsem dál laboroval už jen s karburátory. Jen doladím zapalování, ta 250 opravdu jede od podlahy jako čert, ale kope jako kůň ...    [jawik]   12.06.2018
Odpověď  ahoj tak já jsem tam dal jak níže píši novou indučku, kondík.Dále jsem řešil zda mám spárovaný stator a rotor.40Watu-45Watu.Doma jsem našel ještě jeden motor ze 125 s 40 watovým zapalkem.Vyčistil jsem ho hodil tam a ještě jsem tam dal svíčku jak radí monty 14-15.No jářku povedlo se motorka jede.Akorát když jedu kolem těch 50 na čtverku tak to tak pobrblává, takové vynechávání.Když trošku přidám, nebo podřadím tak to zmízí a když jedu od podlahy tak to jede jak čert.Kámoš mě předjížděl když jsem jel do práce a chvilku se mě držel.Říkal , že jsem si to mrskal stovkou....Je to parádní stroj ta 250.Jo a jinak to zápalko v pohodě dobíjí a mám tam to AEV.Tak hodně zdaru.    [Jarek]   12.06.2018
Odpověď  Ahoj všem,
taky čz 250 455 motor po Go a stejné příznaky jako ostatní, chvíli to vypadalo na indučku, ale zase už nejede. Dojezdil jsem ale už před GO a ty problémy stále přetrvávají, seřízené klasické dobíjení nová cívka,spínačka a nic .
Vyřešili jste to už někdo? Mě už došla fantazie...    [Martin Sed]   10.06.2018
Odpověď  Katalog na Švéda je mně lenošno hledat,ale ze zkušenosti bych tam dal starý PAL 8 N, takže BOSCH 240 nebo dnešní BRISK N 14 C. Studenejší jistě ne,stejný N14C jezdím v Sadílku, který má větší kompresi,vyšší otáčky, a N14C vyhovuje.    [Monty]   15.05.2018
Odpověď  Jo, to tedy (alespoň orientačně podle tabulky) bude vhodnější skutečně svíčka Brisk N15C.
Monty: mimo téma 250/455, jaké jsou prosím katalogově svíčky pro motor JAWA 250/553(Libeňák/Švéd)?    [Martin Štindl]   14.05.2018
Odpověď  Motor 455 měl svíčku bud PAL 7 , nebo PAL 8 , BOSCH 225, prostě studenější než Pérák a Zetka 150. Takže dneska studenější než N17 .

Do Kývaček dávám N15C, do novějších 638/640 N14C.    [Monty]   14.05.2018
Odpověď  Já se zatím držím Brisk N17C podle svíčky v katalogu(0-52-175) pro péráka kde je uvedena svíčka M14/175(chápu jako značení pro PAL 175) což by podle srovnávací tabulky Brisk měla být adekvátní svíčka:
http://www.brisk.cz/content/uploads/2015/08/srov_tab_pal_jiskra_brisk.pdf
Zatím tuto svíčku beru jako "universální" protože pro ČZ 125B/T je katalogově uváděna zase svíčka 0-52-145(tedy asi PAL 145 - to by převodem měla být Brisk N19C???) a Céčko má zase odlišné značení. Oproti tomu Jawa-ČZ 125/150 má katalogově uváděnou také 0-52-175 jako pérák.
Svíčka N14C by převodem odpovídala 14/240 a ta je uváděna pro malou kyvku 355/356, jaká svíčka je ale uváděna pro motor ČZ 250/455 nevím.    [Martin Štindl]   14.05.2018
Odpověď  N17C je prostě moc teplá, to je tak do Babety nebo Pařeza. Do Kejvačky patří N15C,na léto dávám N14C. Při použití příliš teplé svíčky hrozí propálení pístu,ale osobní zkušenost s tím nemám u Kývačky.    [Monty]   14.05.2018
Odpověď  Jezdím v kyvačce 250 brisk n15c a od te doby co jsem opravoval zavit v hlave jsem ji nevytahnul a ujel jsem cca 8000km. Jen mažu filc u vačky.    [ondraa]   14.05.2018
Odpověď  Jinak N17C tam byla i před go a jelo to.Koupil jsem akorát novou.    [jarek]   14.05.2018
Zobrazeno 10 z celkem 47 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (47) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa čz 175 356 řazení


 Dobrý den chtěl bych de zeptat když se mě nevracejí rychlosti kde je chyba?Která pružiny to dělá. Jednička jde v pohodě ale když tam dám dvojku tak musím jí pomoc zpátky děkuji za radu    [Josef Janus Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  dekuji zkusim to    [janus]   07.06.2018
Odpověď  Ano pružiny v kulise vyměníš bez půlení motoru, jen bude potřeba sundat spojku a vyndat řadící hřídel. U ní si to chce dát pozor aby nevystřelili čertíci do převodovky.    [ZiMa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2018
Odpověď  Ty pružiny by měly jít vyměnit bez púlení motoru?a nemůže to o dělat pruzina ve spojce že tolik nezmackne ten automat    [Josef Janus ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2018
Odpověď  A ještě se podívej zda je dobře nastavený spojkový poloautomat, vačka také pomáhá páce dostat se do výchozí polohy.    [ZiMa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2018
Odpověď  Jestli to chápu správně tak se ti nevrací páka? Problém může být v pružinkách, které jsou v kulise, mohou být už unavené nebo poškozené. Případně se při skládání netrefil kolíčkem na řadícím hřídeli mezi pružiny, ale do závitu některé z pružin, a proto nemá pružina dostatečnou sílu vrátit páku zpět.    [ZiMa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motor 350/354 a350/360


 Zdravím motorkáře a prosím o radu.Mám doma kompletně rozebraný motor 360 a teď jsem dostal kartery na 354.Kdybych chtěl poskládat motor 354 budou mi do těch karterů pasovat díly z 360?díky    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.11.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Nikdo neví? nikdo se s tím nesetkal? díky    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na tomto válci je vidět rozdíl kanálu oproti fotce níže.oba válce Panelka.je z inzerce..
https://motorky.bazos.cz/inzerat/89597090/Levy-valec-Jawa-350.php

Setkal se s tím někdo?? Díky    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2018
Odpověď  taky sem jezdil kazda hlava jina a nepoznal sem rozdil dokud sem motor nerozdelal tak sem to ani nevedel panelkovy valce na kejve v poho obracene by to melo mensi vykon jelikoz kejva ma mendsi kanaly    [free]   24.04.2018
Odpověď  No, myslim, ze by to fungovat melo bez problemu. Zrovna panelkovy valce se vyskytujou casto i na starších motorech. Nedavno jsem rozdelaval motor-kartery kyvacka, valce panelka, hlavy kazda jina, rozdilna komprese, misto vsech tesneni kila silikonu a taky zjevne jezdil, nevim jak dobre, ale fungoval    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2018
Odpověď  Carlos : Asi jsem se spletl,u těch z odkazu mi ten kanál připadá jinačí-víc ve tvaru obdelníku.ale je to tím nafocením.
Jinak chci ty válce na kartery 18(354)+poslední hlavy 354,snad to bude fungovat:)    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2018
Odpověď  Ahoj,stavěl jsem si motor na Velorexe a kartery co jsem měl (Velorex mechanika r.v. 1968) byly pro válce s nižším kanálem. Kartery jsem upravil na válce co jsem měl s vyšším kanálem. Pro úpravu jsem si udělal šablonu podle jiného motoru 350/360, který měl kanály větší.    [jankloub] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2018
Odpověď  Zdar, no ja teda mezi valcema na fotce a v odkazu nevidim rozdil. Panelkovy valce maji delsi vyčnívající žebro hned nad vyfukovym kanálem. A na spodni strane kolicek zapadajici do diry v karterech (s tim si nejsem uplne jistej, kdy se zacalo). Ty valce na bazosi jsou panelkovy, ale připadají mi docela drahy, vzhledem ke stavu.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím.vyráběly se válce na Panelku 350/360 ve více variantách? v inzerci jsou dva druhy a rozdíl je jen v kanálech,dle foto (zde širší).v odkazu zase užší.nevím který válce koupit.díky
https://motorky.bazos.cz/inzerat/88642923/Jawa-350360-Panelka-valce.php    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.04.2018
Odpověď  přehodí se jeden pár ozubených kol. Hledej v montážní příručce (třeba u mne na webu)    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.11.2013
Odpověď  Díky a ještě se zeptám,jak to je poskládat podle kývačky?    [basista]   05.11.2013
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zodpovězené téma  

Bronzové puzdra prevodovky = aký materiál použiť ?


 Zdravím Pani.
Chcem si nechať vyrobiť nove bronzové puzdra do prevodovky na Jawa 175/356.
Aký typ bronzu/označenie je najvhodnejšie na tento účel = najbližšie originálu.
Bol by som totiž nerád keby som to po nejakom čase musel opäť rozoberať 😊
ďakujem    [Juraj A.]   05.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  CuSn8 - ČSN 423018    [Bohumil]   05.06.2018
Odpověď  CuSn8    [David]   05.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Konzervace laku (celého motocyklu)


 Dobrý den, chtěl bych prosím poradit od Vás zkušených veteránistů,jak nejlépe zakonzervovat lak, případně celou motorku? Spíše starý osvědčený postup. Nafta,olej,konkor? Tak abych barvu uchoval co nejdéle a nepoškodil ji. Jak to děláte Vy. Díky za rady a přeji hezký den. S pozdravem Jan    [Jan]   07.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Já myslím, že je to hlavně o barvě. Kvalita bude asi obdobná. Tento odrezovač se hodí, když restauruješ černou motorku, nebo kolo, protože rezavá místa zčernají a pomalu je nerozeznáš od těch nalakovaných.    [Mirda444]   04.06.2018
Odpověď  No a je to jen o barvě a nebo je to rozdíl i v kvalitě?    [jarda]   30.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Posílám odkaz na odrezovač s taninem a přikládám fotku, kde je tímto odrezovačem ošetřena kompletně rezatá část blatníku, aby byl vidět rozdíl. https://www.barvy-laky-prodej.cz/technicke-kapaliny-2/odrezovac-s-taninem-0-5l/.    [Mirda444]   30.05.2018
Odpověď  Ten "evidentně jinej odkaz" platí k doporučení hledat ... a hledat se dá i v google. Takže v klidu:)    [jarda]   28.05.2018
Odpověď  Ano, jiste staci koukat, ale tohle je evidentne jinej odkaz, takze v klidu :)    [martin]   28.05.2018
Odpověď  Jako v první větě napíšeš že "staci koukat a hledat informace" a v druhé větě na to zapomeneš a tvrdíš že "ja tam vidim katalogovy cislo a pak "modely traktoru"" na což by se dalo odpovědět jen stačí koukat a hledat informace.
https://www.theruststore.com/Rust-Converter-Quart-P41.aspx

Nicméně to vypadá, že ty odrezovače - konvertory co černaji jsou kvalitnější ...    [jarda]   15.05.2018
Odpověď  tak tam bude napsanej nekterej prvek kterej patri pod skupinu taninu. treba tam najdes kyselinu gallovou ktera tam patri, staci koukat a hledat informace... navic opravdu nevim kde v odkazu mas slozeni, ja tam vidim katalogovy cislo a pak "modely traktoru", tam opravdu tanin nenajdes, a ani kyselinu gallovou (asi blbej odkaz)... ale samozrejme si pouzij (tudiz i ver) cemu chces a pouzij co ti vyhovuje, takze pokud sezenes pripravek s titanem co ti bude fungovat, tak jedine dobre.    [Martin]   15.05.2018
Odpověď  V technickém listu u toho "Rust Converter - Quart" nepíšou nic ani o Taninu ... .    [jméno]   13.05.2018
Odpověď  Lidé, čtěte!!! TANIN není titan !    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.05.2018
Odpověď  Ten traktor je jak uhel a o titanu se tam nic nepíše.
https://farmallparts.com/Rust_Converter_Quart/p26875

Proč by rez v reakci zrovna s titanem černala???    [vana-hb]   13.05.2018
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (21) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jde zapsat PAV do TP?


 Zdar..jde nějak zapsat PAV do platného původního TP Jawa 250/590 sport, když od Páva nemám žádné doklady? Děkuji    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  To je úplná blbost ve vsěch směrech. Dělat rozdíl mezi závěsným a přívěsným vozíkem? S touhle logikou nemusíš mít zapsaný v tp ani závěs za autem protože kára za auto se zavěšuje na kouli. Přivěšuje se jen vlek za náklaďák ... prostě slovíčkaření a blbost.

Pak PAV má kolo, jezdí po silnici, tak že to nemůže být příslušenství jako třeba kufr.

Dej si v google hledat fotky "pav v tp" a zjistíš, že zápis závěsného zařízení neni móda posledních let. Je tam hromada origo původních tp kde je závěsné zapsané. Viz třeba fotka kterou přikládám a našel jsem jí v google. Evidentně stejný tisk celého TP z roku 1970 a máš tam závěs.    [jarda]   30.05.2018
Odpověď  Není to kvůli neznalosti úřadů. Prostě nikde nenajdeš předpis, který ti říká, že PAv musí být zapsaný v techničáku. To zapisování PAva / tažného je jen dnešní jakási móda. Na úřadech pochopitelně nemohou vědět co s tím a tak si to každý řeší po svém.
Nicméně PAv je výrobcem homogolován jako návěsný - a ne jako přívěsný vozík. Takže třeba jen to zapisování "tažného zařízení" je z principu nesmysl. Prostě PAv je chápán jen jako příslušenství motocyklu. A to stejně jako nosič, brašny, atd. zapisovat nikam nemusíš.    [Honza]   29.05.2018
Odpověď  Jak to bylo ještě nedávno: V TP musí být zapsané závěsné zařízení PAV 40/41 protože ho tam prostě domontováváš. Zapíšou ti ho až doneseš papír z technické že je to správně namontováno a odpovídá to předpisům. Nicméně pak to tažné už nesníš sundávat protože by vznikl rozpor proti TP. Na pávíka nemusíš mít specielní doložku že ho lze připojit - to je jasné tím, že máš zapsané tažné. Pávík má typový průkaz, odjakživa ho měl a bude mít.

Ovšem opět záleží, jak se k tomu postaví úřad protože v zásadě by ti neměli zapsat tažné bez homologace a vlastnoručně namontované.    [jarda]   29.05.2018
Odpověď  tak proč to řešíš tady a nejdeš rovnou ke kovářovi ...    [jawik]   29.05.2018
Odpověď  Právě že jsem pátral a názory se rozcházejí... Pochopil jsem, že většinou se řeší jen typovým listem. Podle mě to je akceptováno jen kvůli neznalosti PČR a úřadů...kdyby se stala nehoda a začlo se to řešit, tak si myslím, že to je nesprávný postup, avšak akceptovaný dokud se nic nestane. Pak že zápis jen tažného zařízení, ale hodně lidí říká že to není správně - nevím důvod. Pak zápis že je možné připojit páv 40/41, což si myslím že je nejlepší varianta,ale správná? Zkusím zavolat zítra známému co je veteranisty a dělá technické způsobilosti na DI    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2018
Odpověď  přesně tak, registr od registru to posuzují jinak a dokud to bylo pod Pach-DI bylo to všude stejně, přečti si diskuse od motorkari.cz po jawamania.cz, hledej a pátrej o tom nejen renovace jsou.    [jawik]   28.05.2018
Odpověď  Zbývá jen doplnit, že první kroky by měli jít na technickou a pak přímo na úřad kde to chceš řešit ... nikdo ti líp neporadí.    [vana-hb]   28.05.2018
Odpověď  chlape kdybys trochu hledal tak to najdeš tady, nebo na jawamanii. V podstatě ano i ne, podle toho kde a na jakém úřadě. Pav je příslušenství a nedávno na jawamanii byl i sken ze Světa motorů s vyjádřením nějakého čulibrka z STK. Jak vypadá Typový list najdeš na netu taky.    [jawik]   28.05.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 250


 Našel jsem jednu pěknou    [nedojed] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 53 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  ... a dneska už je mrtvá ....    [jarda]   29.05.2018
Odpověď  Už tenkrát se mi moc líbila    [PS]   04.02.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  perak pokracovanie    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2018
Odpověď  Vůbec nemá nasraný výraz. Na ten SM se dobře pamatuji, v té době jsem ho měl předplacený. Už je to skoro taky Retro. Té mladé slečně je dnes okolo 40 let.    [PS]   04.02.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  hmmm... to raději pořádnou fenu! ;-)    [A. Černý]   04.02.2018
Odpověď  Holka pěkná, ale ten nasraný výraz...... To je pecka. Ale pérák pěkný.    [pařez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  perak    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  jedna starší paní :-)    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2018
Odpověď  A proč ne i péráka? ;-)    [pařez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.12.2017
Odpověď  jj    [ok]   20.12.2017
Zobrazeno 10 z celkem 53 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (53) 
Zodpovězené téma  

Čzb 175/450 deluxe 1965 plyn


 Zdravim chtel bych se zeptat jak je resene ovladani plynu na riditkach u deluxky ? Stahnul sem si dodatek ke katalogu ale je to spatne videt ptal sem se znamich a nikdo si neni jistej. Nekdo mi tvrdi rychlopal to je uplnej nesmysl, nekdo ze zas je riditko urizly.    [ladačz]   02.12.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  rychlopal ne.    [jawik]   28.05.2018
Odpověď  Ví někdo s jakým strojem má Deluxe společnou plynovou rukojeť? (uvnitř je šnek)Rukojeť je po pádu dosti volná-zátka nelze dotáhnout,asi mi tam něco chybí.A dle manuálu má mít v zátce seřízení chodu plynu a já mám zátku plnou.jak je to seřízení řešeno ??    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2018
Odpověď  Já mám na kývačce 356 masku z kývačky 450 deluxe ( podobná maska panelce ) A je na mí montován kolejničkový plyn :)    [Petr]   27.12.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Detaily Jawa 250/590 sport 1967


 Ahoj všem, jsem daty nový, ale mám starou motorku ;-) Jde o mou Jawu 250/590 sport 1967 s původními platnými doklady. Dávám jí po x letech do co nejvíce původního stavu a snažím se zatím vše bez replik. Je kompletní, ale chybí mi nějaké drobnosti a informace o detailech. Zkusím napsat v bodech co mě zajímá a jestli mi někdo znalý pomůže poradit.

1. Páčky bez kuliček jsou stejné jako na pionýra nebo nepasují? Chci koupit originální původní
2. Jak nýtujete zadní madlo?
3. Šroubek přepínače světel a horního dílu masky půlkulatý šroubek jako držák SPZ nebo kulatý placatý?
4. Dají se někde koupit lanka spojky a při.brzdy se šroubením u řídítek jako originální? Je tam závitová vložka v řidítkách
5. Zadní stupačky mám české repliky s závlačkou plechovou, ale původní mám s klasickou závlačkou..co je správně?
6. Ještě mě určitě něco napadne postupně, tak dopíšu
7. Nádrž a sedlo už mám jiné, vím že tam nepatří

Dále sháním teda páčky bez kuliček, víko filtr boxu a plech jistící, levý držák stupačky (trubku) a nějaké původní šroubky M6 a M8 vhodné na pozink, nechci repliky...    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Já to ale řešit chci :-D    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2018
Odpověď  dávali co bylo na skladě, hahaha. A teď vážně, když nedáš imbusy a křižáky jako někteří renovátoři z motorkářů tak bych to až tak neřešil.    [jawik]   27.05.2018
Odpověď  Neví někdo zda sedí podle katalogu šroubky M4x8 s půlkulatou hlavou na spojení podsedlových plechů k sobě pod nádrží, držáky malých plíšků ke stupačce a spojení vrchního a spodního dílu masky? Nemají tam být někde s válcovou hlavou? Díky    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.05.2018
Odpověď  do té kolonky se psalo kde co, např. při GO náklaďáku nebo traktoru v STS Chvojkovice Brod se měnily rámy, motory, příslušenství a nástavby i tehdy doklady "rotovaly"    [jawik]   23.05.2018
Odpověď  Zajímavé....kdyby to byl 4takt, tak bych si myslel, že hlava je předělaná na bezolovnatý benzín, když je to v kolonce oprav :-D    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2018
Odpověď  Já pamatuju, že byla nějaká ropná krize palivo bylo krátce na příděl, lidi blbli a brali benzin do kde čeho, odběr na pumpě se vyznačoval do TP a mám to v několika taky tak, rozdílná cena nebyla tak na to si nepamatuju, podniky měly poukázky se kterými se kšeftovalo    [jawik]   23.05.2018
Odpověď  Jen drobnost nebylo to na měsíc ale při skokovém zdražení to byl jednorázový příděl za nízké ceny. Podle mě to bylo tak, že se oznámilo že bude zdraženo a každý mohl do určitého data natankovat jen to omezené množství a od určitého dne byl benzín dražší, myslím že dvoje ceny současně nebyly. Ale jistý si nejsu.    [HonzaBK]   23.05.2018
Odpověď  Jistou krátkou dobu na přelomu 80. a 90. let byly dvojí ceny paliva. Na každé vozidlo byl příděl x litrů / měsíc za cenu "A" (nižší) a za cenu "B" (vyšší) si mohl každý koupit, kolik chtěl.
Odběr přídělového paliva se zapisoval do velkého TP; tento pán natankoval příděl v Poličce...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nevíte co znamená ten to údaj v TP?    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2018
Odpověď  Díky za info    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2018
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (26) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

CENA JAWA 250 PŮLBUBEN ROK 1954 ????


 Já vím,že to zde nemáme moc rádi,ale sám potřebuji poradit s cenou . Zabývám se pouze padesátkami a vy mi jistě poradíte. Sehnal jsem jawu 250 rok 54, vše původní a originál. Motorka léta stála přikryta plachtou ve stodole, vše funguje jak má,nic není měněno. Má bílé tacho do 140, jiné tlumiče se dvěma malými šroubky ,jiné blatníky atd. Prostě netknutá. Má málo najeto. Motor nebyl nikdy půlený. Číslo motoru i rámu je schodné i se štítkem. Přiložím i foto. kolik si můžu říct ??? Pro rýpaly uvádím,že peníze pochopilelně vrazím ihned do padesátek.    [Jiříček]   25.04.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 1082 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  mám to zdeformované , proto sem váhal a proto se ptal a proto to nešlo přesně změřit.
M26 , 1,5 stoupání, souhlas, věřím, že to bude ono. Děkuji vám za ujištění. Libor    [Libor ]   26.05.2018
Odpověď  M 26    [Monty]   26.05.2018
Odpověď  Tak zpet, ne etovaru u repliky je uvedeno, ze je to M26x1,5, ale to bys mel vazne namerit, nebo je teda vazne ohoblovana:-)    [Carlos]   26.05.2018
Odpověď  No tak to bude M25, ne. Milimetr sem nebo tam, takovy vůle tam nejsou. Ja se do dilny nedostanu, tak ti nezmerim. Ale treba matice cepu zadni rozety (na celobubnech) je M25x1.5 s jistotou. Tohle je, uz si to fakt nepamatuju, nejspis stejnej závit. To poznáš, jestli to jde nasroubovat.    [Carlos]   26.05.2018
Odpověď  to sem udělal, naměřil sem posuvkou 25mm cca , záleží v jakém místě, takže tipuju, že to bude M24 nebo M26 . proto se ptám pro sichr.    [Libor ]   26.05.2018
Odpověď  Nejrychlejší rada je vzit supleru a změřit si ten závit na vysroubovanym sroubu. Je normalne metrickej. Prumer snad zmeris a stoupání zmer treba na čtyřech zavitech a vydel čtyřma, ne. Stoupání je, myslim, 1,5. Zavitnik bude drahej v tomhle rozměru, tak jestli nemas supleru, kup si nejdriv tu:-)    [Carlos]   26.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  čau chlapi prosím o naléhavé rychlé info (mám rozdělanou motorku) viz. 353, 1955, starší šavle s pružinou uvnitř. Nahoře matice viz. foto + trubka , jaký má závit a stoupání závitu? mám tam poškozený závit , rád bych ho opravil závitníkem, tak a´t půjčím (koupím) správný. díky za rychlé info    [Libor ]   26.05.2018
Odpověď  70000 žádny prdy    [r]   05.05.2018
Odpověď  Vladimír: 354-004420 je duben 1955.    [No name]   20.04.2018
Odpověď  Zdravím vás nevíte někdo jaký je rok výroby Jawy 350/354-004420 ?    [Vladimír]   20.04.2018
Zobrazeno 10 z celkem 1082 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1082) 
Zodpovězené téma  

Odpojení olejového čerpadla ČZ 175 oilmaster


 Mám ČZ 175 oilmaster, chtěl bych ho odpojit a olej lít normálně do nádrže. Co mám udělat? Nemám s tím zkušenosti, tak se ptám :-)    [Radek Netolický]   24.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nevím důvod,proč to dělat, ale nic se nedá zkazit, když vypustíš olej z nádržky, a dal jezdíš na mix.
Možná vyšroubovat komímek na hadičku u sání a pod ní dát kolečko z fíbru, aby to nesálo falešný vzduch.    [Luboš H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.05.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Vtahovák klikové hřídele Jawa 250/353


 Ahoj,
dávám teď klikovou hřídel po opravě do karteru na Jawu 250 ale vůbec to nejde. Ložiska jsem nahřál. Přemýšlel jsem, že bych si koupil vtahovák klikové hřídele. Ovšem cena mě docela odradila. Navíc myslím, že by mně pak zbytečně ležel ve skříni. Je ještě nějaký jiný způsob montáže? Případně je tady někdo, kdo by mně byl ochoten tento vtahovák půjčit?

https://etovar.eu/cs/specialni-naradi/1940-natahovak-kliky-do-karteru-jawa-cz.html

Díky    [Mira]   23.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jo jo, kliku do mrazáku a kartery do trouby. Na jednu stranu kliky dát skládací ložisko a prvně to složit a sešroubovat bez převodovky protože někdy převodovka zabere zbytečný čas když se nedaří.    [vana-hb]   23.05.2018
Odpověď  Kartery do trouby a kliku do mrazáku, hlavně nepřehřát, či lis, nebo přípravek, nic jiného mě nyní nenapadá, P.    [P.]   23.05.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Kryt řetězu Jawa 350-361 Sport


 Dobrý den, chybí mě kryt řetězu na moji sportku, zvažuji úpravu krytů z panelky, které někteří prodlužují navařením plechů v místě vstupu krytů do motoru. Zajímá mě tedy, jestli jsou originál sportkové kryty jen takto prodlouženy, nebo jestli jsou delší ve střední části. Při zkoušení panelkových krytů jsem zjistil, že kryty drhnou o kyvnou vidlici při posunutí zadního kola dozadu. Pokud kryty řetězu někdo má na prodej nebo výměnu, nabídněte prosím. Děkuji za odpovědi.    [Pavel]   13.04.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Díky, tím jsem to chtěl udělat, ale musel jsem to ověřit, aby to bylo ,,echt" :-)    [Undatra 19]   21.05.2018
Odpověď  důlčík    [Monty]   20.05.2018
Odpověď  Ahoj lidi, máte nějaký fígl nebo přípravek na rozklepnutí nýtků na krytu ? Ty co drží gumy uvnitř.    [Undatra 19]   20.05.2018
Odpověď  Výřez v krytu kola je klasický "panelkový", tedy opticky na první pohled oba průměry vnitřní i venkovní jsou stejné.    [Dolin]   23.04.2013
Odpověď  Děkuji za odpovědi. Pokud by byl někdo ochotný změřit vniřní rozměr výřezu v krytu, moc by mě pomohl.    [Pavel]   18.04.2013
Odpověď  Hm, to čučím. Nenapadlo mě, že začnou dělat vcelku ke konci výroby (vzhledm k mé z r. 68)kvůli pár motorkám zas jiný kryt.
Tak sme oba zas o něco chytřejší, dík.    [smradzjzd]   15.04.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zrovna nedávno se řešil na jawamanii. Vím, že fotka stojí za prd, ale lepší, jak drátem do oka.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.04.2013
Odpověď  Mám r.68 zadní blatník z jednoho kusu, kryt nadstavovaný. Nadstavovaných sem viděl mraky, z jednoho kusu ještě žádný.    [smradzjzd]   15.04.2013
Odpověď  Mám také nadstavovaný.    [Dolin1]   14.04.2013
Odpověď  monty, je to možný, že je i nadstavovaný. Já měl v ruce z jednoho kusu.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.04.2013
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 

 Strana 1/266 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 18.6.2017)
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Přepínač světel na čz 125/453.02 De luxe


 Zdravím. Nechá se někde koupit přepínač světel na čz 125 de luxe nebo nemá někdo? Na pravé straně ten přepínač sloužil k čemu? Díky za info    [ben]   18.06.2018
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jehla Jikov 2626sbd


 Ahoj... nevíte zda do karburátoru Jikov 2926sbd16b na Jawa 590 sport patří jehla s kónusem na konci nebo rovný konec? Děkuji    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa elektrika


 Zdravim Vas.Vedel by mi niekto poradiť,ako napojiť krabičkovy regler na Jawe 250 prosim?Budem vďačny za každu radu.Ďakujem pekne.    [PolaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 175 typ 450-05 deluxe rok výroby


 Pozná někdo prosím rok výroby dle čísla rámu: 450-03-063*8
a čísla motoru : 450-03-046*1.

děkuji    [Babula90] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.05.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Středový kruh klikové hřídele Jawa 350


 Mám na středovém kruhu dva aretační kolíčky, které nevypadají profesionálně, jsou ohnuté, netuším proč tam jsou, jeden bych pochopil, zřejmě zapadá do výřezu kroužku vedle středového ložiska, ale ten druhý vůbec nechápu, díky za radu    [Fogl ]   31.03.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 250/353 - volnoběžné otáčky


 Zdravím, mám ve svém traktůrku motor z Jawy 250 (rok 58) a potřeboval bych vědět jaké jsou volnoběžné otačky motoru. Dále bych potřeboval vědět jaké jsou otáčky na výstupu (řetězové kolečko) z převodovky při zařazených jednotlivých stupních na volnoběžné otáčky. Vím, blbá otázka ale využívám pohon od motoru k pohonu připojených zařízení a potřebuji vypočítat řemenice.    [Kamikaze]   21.03.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 350/354 číslo rámu


 Ahoj, nevíte prosím někdo, kde by se mělo správně nacházet číslo rámu na Jawě 350/354 r.v. 1956? Resp. od kterého výrobního čísla rámu (stroje), se toto číslo přesouvá na krk? Někdy v polovině roku 1955 se číslo začíná razit pod sedlo, od roku 1956 se číslo přesouvá na krk, jenže potřeboval bych znát alespoň měsíc, kdy došlo ke změně. Jde o Jawu 350/354 s výrobním číslem 354-013344, vyrobená byla počátkem roku 1956, nejpozději v březnu toho roku. 24.3. 1956 byla provedena první registrace. Díky.    [vapoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Stadion S11 Karburátor


 Dobrý den, mám stadion S11. Motor po G.O. a Nové zapalování. Nechce chytat. Koupím někde karburátor?
Děkuji    [Ma]   04.03.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Plakát jawa 634 konopnice zajímavost


 Zdravím na aukru jsem nasel zajímavý plakát Jawa 350 ccm Konopnice typ 634. Líbí se mi, máte někdo takový? Nikdy jsem tento neviděl, mám ve sbírce jiný plakát celomodrý na tento motocykl s postavou ale tento jsem nikdy nevidel. Mate ho nekdo? dekuji.    [Lukáš Valenta]   25.02.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

JAWA 250/592


 Dobrý deň, chcem sa spýtať či vadí keď mam dva kolena zvarené do jednej rúry a vyvedenú ju hore do tlmiča a koncovky výfuku.    [Jakub Fedor]   28.12.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Prosim o pomoc


 Pri sundani deklu motoru jawa 350/638 u spojky jsem si echte vytahl kulisu razeni se szartovanim dohromady a tet nejsem za boha schopnej to tam nasadit zpet. Muzete me poradit popripade nejake fotky at vim?    [Rob]   01.12.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Biele lemy kolies


 Zdravim vas, chcel by som sa spytat ohladne nazoru na biele lemovanie kolies od vyrobcu atlas( moc sa mi to paci) ci existovalo take nieco v dobe prevadzkovania jawiek, resp. lemy nahradzaju dobobe pneumatiky ktord sa dali zakupit biele? ( biely lem na statej moto pneu sa mi zda ze som uz videl) Dakujem pekne za kazdu skusenost aj nazor....    [african] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Nádrž 592


 Dobry den.Nerad sem taham inzerci ale nemuzu nikde sehnat neomlacenou nadrz na 592.Pokud by nekdo mel muzu vymenit za dily panelka 350,250,Perak nebo koupim.diky    [Radek]   10.11.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

JAWA 250 Bílá


 Zdravím kamarádi chystám se lakovat svoji JAWU a chtěl bych poradit jestli jste někdo lakoval do bílé barvy nemohu se rozhodnout jestli barvu RAL 9003 vs 9010 nechci kremovou ani moc sněhovou ale čistě klasiku co by jste mi doporučili něco jako na fotce díky    [szake] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.11.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

jawa sport 250/590 360/361


 Není zde nějaký majitel jawy sport 250/590 nebo 360/361 z bystřice pod hostýnem, hranic na moravě nebo z okolí? Potřeboval bych oměřit blatníky. Děkuji    [ondraa]   29.10.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Plovák do karburátoru


 Sdělte mi prosím kontakt na prodejce ND JAWA. Konkrétně se mi jedná o plovák do
karburátoru JIKOV 2920 TŘ, který je na JAWĚ 175/356 r.v. 1957.
Děkuji za informaci.

Karel    [Karel]   24.10.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa Pulbuben


 Dobrý den, rad bych se zeptal jestli trubky předních vidlic i spodní chromované části u jawa ČZ 150 pulbuben jsou shodne s s modelem jawa ČZ 250 půlbuben? Děkuji    [Roman]   14.10.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Predna Vidlica jawa 175/356 r.v. 1960


 Pani vie mi prosim niekto poradit ako mam vybrat z klzaku tiahlo s piestnicou.
sruby na spodnej casti klzaku som vybral :)
vidlica je 3 prevedenia.
dakujem    [Juraj]   11.10.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

předstih čz 250 475


 ahoj kolik je odtrh v HU? 0,4mm?V návodu jsem četl, že mám použít dodávané měrky.Kdysi jsem je měl půjčené, ale už nevím kolik to bylo.Předem díky za odpověď    [jarek]   26.09.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Šrouby "panelka " 559 víka motoru.


 Mohl by mi někdo napsat velikosti šroubů do obou vík motoru na 250/559 nebo nějaký scan z dílenské příručky. Díky moc.    [KoljaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.08.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

nahrada krytu řetazu čz kývačka sport


 Ahoj chtěl bych si udělat jen takový vrchní kryt řetazu.Myslím, že už se to tu někde řešilo.Mám sice origoš vrchní i spodní, ale nechci ho tam dávat.Psal snad někdo, že ho udělal z pinckového krytu?Už opravdu nevím.Předem dík za inspirující radu nebo fotku.    [jarek]   19.07.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Nové pneu 3,25x19 na Jawa 361 Sport


 Zdravím všetkých. Po vlanajšom páde za mokra v zátačke s pneu Mitas 3,25x19 H01 hľadám pre svoju športku nejaké dobré obutie na cestu za sucha a hlavne aj za mokra. Obzeral som sa hlavne u Metzelera, ale v 19 palcovej kategórii v šírke 3,25 veľa toho nie je. Našiel som Metzeler Roadtec01, ale len v šírke 110/80 R19, čo podľa tabuľky zodpovedá šírke niečo medzi 3,5 až 4,00 palca. A to asi neobujem do zadnej kyvky a blatníka. Druhý adept je Metzeler Block C 3,25-19 54P, je staršieho razenia, takže výkony na vode sú dosť otázné. Máte s týmto niekto skúsenosti? Prípadne uvítam inú radu, lebo dezén H01 je na vode čistá katastrofa. ďakujem    [robinez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.06.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Krycí plechy motoru jawa panelka


 Dobrý den, chtěl bych si namontovat boční krycí plechy motoru na jawu panelku ale chybí mi držáky, nemá někdo vyfocené popřípadě oměřené držáky abych si je mohl vyrobit? děkuji    [ondra]   18.06.2017
   Přidat odpověď 

 Strana 1/266 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006