MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 295410 příspěvků |7001 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 88 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Panelka) 14.8.2018 19:48  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a k....   15.06.2006 / 310
    Čz 175/250 sport na 19kolech !!!   07.08.2009 / 204
    barva   11.03.2012 / 191
    ČZ 175/470 SPORT 1962   01.01.2012 / 162
    JAWA 250/590 sport   16.07.2014 / 162
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 3997      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 20 / 229      Příspěvků Příspěvků: 36656
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/267 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a kam byli urcene?    [Honza]   15.06.2006

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 310 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Rybiny obecně jen s otevřeným sáním a končily cca 1958-59 s tzv. chobotem    [jawik]   03.08.2018
Odpověď  Na 1956 doutníky jasně nepatří.
Navíc tato motorka je jasně vylepšovaná, hrazdový řídítka, blinkrym zadní lampa, přední světlo...... tak klidně i výfuky dal někdo novější.    [MOnty]   03.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  obr.    [Cisar.Ondrej] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2018
Odpověď  Ahoj, koupil jsem normandii 1956 chromovaná nádrž. Co říkáte na původnost výfuků? nevíte kdy se obecně začali objevovat rybiny?    [Cisar.Ondrej] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2018
Odpověď  felix: kdysi byla tvoje tuctová kývačka ze statisíců v každé chalupě, dnes ve vsi o 1000 duších je u původního majitele jen jedna 353 a možná něco v nějakém kurníku a dalších osm různých typů "kývaček" jawa/čz mám já a pracně sháněné několik let. Za to bastlů vidím na srazech a akcích plno, stačí letmý pohled na štítek.    [tobis]   12.12.2017
Odpověď  nemám co závidět pindalům co nic na HV nepostavili, na opravdu origo papírech taky cosi vlastním. Pseudohistorici, mlácení do zábradlí bastardů zdar, to fakt nemá cenu řešit.    [jawik]   12.12.2017
Odpověď  Tohle nemá cenu řešit. Lidé jsou různí a různý je i jejich pohled na originalitu jakéhokoliv veterána. Někdo i k nejběžnějšímu veteránu přistupuje jako k historickému stroji, chce aby bylo vše jak má být, jiný si seskládá stroj z dílů a replik, pokud mu to k sobě ročníkově nepasuje, nevadí, neřeší to, radši začne vykládat, že to tak ve výrobě bylo-že to tam mrskali a brali co jim přišlo pod ruku, k tomu si pořídí nějaký papíry, historii si třeba vymyslí, když ho motorka omrzí, začne ji prodávat jako špičkově zrenovovaný original. Na blatník např. u péráka dá letopočet 1949, pod cedulkou září novější uchycení předního blatníku na víc šroubů, které v tomhle roce nebylo, na nádrž spínačka z kývačky atd. Nemá cenu, pokud člověk patří do první skupiny se dohadovat s lidmi z druhé skupiny. Prostě byli, jsou a budou. Ztráta času.    [PS]   12.12.2017
Odpověď  taky mi prijde ze prehani a betsinou to tvrdi lidi co ty papiry tak zrochu zavidi ...    [vana-hb]   11.12.2017
Odpověď  Obdivuji Tě, že to tak prožíváš. Vždyť je to jenom tuctová kývačka, který se vyrobilo statisíce. Kdyby to byl byl nějaký vzácný "veterán", tak budiž.    [Felix]   11.12.2017
Odpověď  Na původním stroji vybrousit výrobní číslo a přebouchat ho, no tak to je pro mě prasárna nejhrubšího zrna, to rázem ten stroj ztratí všechno kouzlo co měl, ztrácí svou původnost, výrobní číslo už nic neprozradí ani historii stroje ani nic o tom kdy byl vyroben , úplně ztratí svou původnost, potom už je to jenom soubor dílů. Pak se majitelé takových strojů chlubí jak mají původní doklady a přitom si vyrobili bastarda... Jestli tohle někomu nepřipadá jako prasárna tak vážně nevím jak to okomentovat.... takový lidi páchají podvod sami na sobě...    [Katana]   11.12.2017
Zobrazeno 10 z celkem 310 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (310) 
Zodpovězené téma  

čz 250/455 barva?


 Zdravím, rád bych se zeptal, jaká je originální barva na čz 250/455, měla by to být černá, ale nevím jaký je to přesně odstín, děkuji za odpovědi.    [Jiří]   02.08.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  dnes se myslím mylně traduje u kulatých čezet jen černá, ale běžně byla červená a vyskytuje se i modrá    [jawik]   02.08.2018
Odpověď  Měla by to být ral 9005.?.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Odstranění štětkolaku


 Zdravím, chtěl bych poprosit o radu, jak odstraňujete štětkolak, když je pod tím originální barva? Podařilo se mi sehnat vozík Pav a chtěl bych zachovat původní červenou barvu, jenže aceton tu vrchní barvu nechce odstranit. Díky předem za rady a tipy.    [jena]   26.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jo taky mám takovou barvu na jednom stroji, ještě jsem nepřišel na to jak s ní dolů a pískovat to nechci... kdyby měl někdo další nápady tak sem s tím :-)    [meela]   01.08.2018
Odpověď  Nakonec jsem zjistil, že ten štětkolak je tak kvalitní barva, že aceton s tím ani nehnul. Měl jsem na tom položený hadr nacucaný acetonem a nic. Nakonec jsem zkoušel použít barvožrout a než to rozežralo ten štětkolak, tak už to začínalo dělat puchýřky na původní červené barvě. Kdysi někdo použil asi hodně kvalitní černou barvu a ta nejde dolů. takže Vozík pav půjde do nového laku.    [jena]   01.08.2018
Odpověď  Aceton funguje hezky, sundával jsem takhle štětkometalízu z celé panelky. Můj doporučený postup na větší plochy je namočit hadr do acetonu a položit jej na díl. Po chvíli horní vrstva barvy zkrabatí a stačí ji hadrem setřít pryč, původní páleny lak se vůbec nepoškodí. Samozřejmě dost záleží od složení neoriginálního nátěru, ne na všechny barvy aceton funguje.    [cerva]   31.07.2018
Odpověď  Díky moc za rady a zkušenosti.    [jena]   28.07.2018
Odpověď  Ahoj, také mám dobré zkušenosti s acetonem. Na celé moto padlo asi 8 litrů. Používal jsme i jemnou houbičku a kartáček na zuby. Neorigo lak byl stříkán sprejem, takže to šlo celkem dobře.
Někde bohužel může dojít v pití a prolnutí barev, jinde velmi dobré odkrytí původního laku. Ovšem nelouhovat v acetonu dlouhodobě. Musíte zkoušet.
Na jiné moto mi bohužel aceton nefunguje. Je nutné použít více rozpouštědel a mít trpělivost. Moc se u toho nezhulte :)    [Marek]   27.07.2018
Odpověď  Dobrý den, s tím prolitim acetonem a fólií bych byl opatrný, aby nedošlo k poškození původního laku. Mě se vždy povedlo barvu sundat acetonem. Pořádně namočit hadr a umývat vrchní vrstvu. Nepěkná práce s pěkným výsledkem.    [pařez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.07.2018
Odpověď  https://www.motorestaurovani.cz/interpretace-muzejni/restituce/    [p377] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.07.2018
Odpověď  a už jsi tady nebo někde jinde hledal? Zase zbytečné téma z lenosti durt dokola. Řešilo se to už x krát, zabal ho do hader prolej acetonem, omotej strečovou folií a čekej.    [panela]   26.07.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

kryty řetezu na čz 175 Sport


 Na krytech intenzivně pracujeme, první zkušební výlisky už leží na stole .

http://montyjawa.rajce.idnes.cz/Kryt_175_Sport

Zatím to není na prodej, nejde to tak jednoduše, jak to vypadá. Ale snad v Brně na burze budou , v dubnu.    [Monty]   16.03.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 42 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  já pŕed dvouma rokama koupil pěkný origo za 500 od jednoho překupníka čobola prý obyč kryt. No nebojte, on mě zase dobře natáhl rok před tím na vraku 350. Naštěstí jsem další dvě sportky koupil i s kryty.    [panelka]   31.07.2018
Odpověď  já jsem se právě díval po netu a všadě cena kolem 4000kč.Tak jsem si řekl jo v poho překupníci koupím to přímo od Montyho.Tak jsem tam volal a ouha cena stejná.No nedá se nic dělat.Komu se to nelíbí ať si prdelku políbí.Kdyby tam byly už ty prolisy tak nic neřeším.Ale jsem blázen, až to bude urgentní tak si ho pořídím asi i za tuto cenu.Leda že by se za stejný peníz objevil origoš.Před dvouma rukama jsem koupil krásný origoš za 2000kč a dnes chcou za to 5000kč.No nic kluci když to někdo z vás udělá za ty tři litry i s těma prolisama tak si zamlouvám rovnou dva:-)    [Jarek]   31.07.2018
Odpověď  Dobry vecer, ne, me jste urcite neurazil, jen prekvapil. Ve svetle informaci ktere jste tu podal nejsem schopny situaci akceptovat, je to muj osobni postoj. Mozna by nebylo spatne driv promyslet veskere naklady (a je jedno jestli to vyrabite Vy osobne nebo nekdo jiny), popr. aspon dodatecne pridat informaci o zvyseni ceny z jakychkoliv duvodu. Je to pouze o ferovem jednani. Evidentne jsou lide kteri na to maji nebo jim je to jedno, ale ja osobne nevydelavam penize svou stolici. Mam na situaci svuj nazor, byl bych rad, kdybych mel prilezitost ho v budoucnu zmenit, tim bych to uzavrel, zivot jde dal a ja za teto situace musim hledat jine reseni, to je moje volba. Omluvu prijimam.    [Martin]   29.07.2018
Odpověď  Nedělám to sám osobně(na jinejch dílech mám práce až dost), vyrábí mně to kamarád, který se tím živí. Pokud jsem Vás urazil tou změnou ceny, omlouvám se,ale dotovat to nebudu. Celkově jsem v projektu KRYT SPORTKA zatím těžce v mínusu, a i za tuto cenu jsem dneska prodal,co jsme měli vyrobený.    [Monty]   28.07.2018
Odpověď  No prave i Vy sam nabizite kryty za cca 1500, nevim jestli to bereto od nekoho nebo jestli si je delate sam? Kazdopadne to mnozstvi prace muselo byt jasne uz pri vyrobe prototypu, navic je celkem neseriozni vuci lidem napsat cenu bez radne kalkulace nakladu a casu. To je proste fakt. Asi budete argumentovat tim, ze tady neni oficialni cenik, ale presto sem chodi hodne lidi a podle tohoto si delaji obrazek. Kazdopadne i pres to, ze me Vase odpoved nepresvedcila, dekuji za Vasi reakci.    [Martin]   28.07.2018
Odpověď  Cena je taková, jaká je. Materiál v tom nehraje roli,to je snad za 30,- korun plechu, ani nevím. Ale práce je kolem toho hrozně moc,s doděláváním a spasováním. Navíc tam dneska byly na prodej konkurenční repliky tohoto krytu za 1500,-    [MOnty]   28.07.2018
Odpověď  Hm, tak nevim jestli jste uz nekdo kupoval repliku krytu retezu, ja si ho chtel koupit dneska v chotusicich a byl jsem nemile prekvapen cenou ponekud jinou, nez tady byla uvadena na zacatku (2400). sice chapu ze nekdy se jedna o odhad, pak se zdrazi material (sou to 4 mesice), dodavatel a pod., tak bych chapal zvyseni ceny o 10-15%, rekneme do cca 2800, ale cena 3950? to je navyseni o 65%, ano, opravdu nechapu proc a nekoupil sem si ho. nechci tady brecet nebo pana montyho obvinovat, ale opravdu by me zajimal duvod, sam sem zvedavej jestli se najde nejaky rozumny duvod (na miste sem se neptal, fronta lidi, clovek nechce moc zdrzovat). v dobe kdy tady byla npsana informace o cene to znelo dost pevne a hadam ze pan monty ma dost zkusenosti s urcovanim cen a kdyz to sem napsal, nabylo to placnuti do vody, ale castka poslozena vyrobou forem, nakupem materialu, casovou narocnosti a pod. dekuju za informaci. a prosim, zadne hadky nebo napadani, to neni mym cilem, pouze vecnou diskusi.    [Martin]   28.07.2018
Odpověď  budou nalakovaný červenou základovkou.    [Monty]   29.03.2018
Odpověď  Ano Sportka 125/175/250 má identický kryt.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2018
Odpověď  Taky se stavím do fronty na řetězokryt na sportku - mám dvácu a dvěpadinu, ani jedna z nich po letech různých majitelů kryt nemá, bez krytu technickou u nás v okrese neprojdu, protože jak dneska fotí, nepustí motorku co kryt má mít bez něj. Budou kryty i nalakovaný nebo jen surový? Nepletu-li se kryt ze sportky 175 by měl pasovat i na 125 a 250 ccm ?    [bimbamRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2018
Zobrazeno 10 z celkem 42 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (42) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Zdarec dotoaz možná to tu už bylo newím ale z čeho je tento tachometr???


     [Jirka Blažek]   29.11.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ano, jsou v podstatě stejný, strojek je identický, některý mají jiný obaly,a jiný tvar rámečku. Lze to předělat.    [Monty]   31.07.2018
Odpověď  Zdravím,
v čem je rozdíl mezi bílozelenými tachometry(foto zakladatele) a tachometry novějšími v letech 57-62?? je to jen jiný vzhled ciferníku a tělo tachometru? Lze udělat z novějšího tachometru starší bílozelený? díky    [Pavel]   31.07.2018
Odpověď  ale extra cenu nemá co ??zhruba jako normál tacho??    [Jirka Blažek]   04.12.2008
Odpověď  Tyto tachometry pal do 120khm se montovaly na motocykly jawa-čz, tzv. malé kývačky do roku 1956 včetně, což je tedy typ 355 a 356, ale předevšítm typ 351 a 352, což jsou mezitypové kývačky s motorem čz125c a čz150c. tyto tachometry do 140kmh se pak montovaly na jawa-čz 250 a 350 ve stejném období. Na úplně prvních typech 351 a 352 jsem viděl tacho pal s černým ciferníkem.    [lpc]   03.12.2008
Odpověď  ze 175 typ 356,nebo 125 typ 355    [Monty]   29.11.2008
Odpověď  prtožeho mám na čz 175 450 a vím na 99% že tam nemá bejt    [Jirka Blažek]   29.11.2008
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

Suciastky Jawa Automatic


 Oslovujem p.Montyho, SESU, Jawarmaniaka a dalsich, ktorí môžu niecim prispiet pri výrobe dielov spojky Jawa Automatic. V sucasnosti su v ponuke aspon lamely, ale chybaju celé spojkové koše s vnutornym dielmy, predlzena hl. hriadel prevodovky,predlzena startovacia hriadel. Nechce sa mi verit, ked v dobe vyuzivania NC strojov nedokazeme v strojarskom podniku vyrobit repliky potrebnych ND pre spojku Automatic, Nieco mal Mototechnik, uz to je vypredane. Pytam sa, podnikli ste obchodne rokovania na s potencionalnymi vyrobcami suciastok? V sucasnosti sa predavaju stare opotrebovane veci na nehorazne sumy. Co zanechame buducim generaciam? Chcel by som nasmerovat Vasu aktivitu tymto smerom. Pojdeme do toho?    [M.Vavro]   15.02.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Kdyz to vidim tak cumim automatica 250 i se spojkou sem koupil pred rokem za 18000. Lidi sou blazni.    [CIJOML]   29.07.2018
Odpověď  Ďakujem za pomoc.Oska dorazila.Som dlžníkom.Joski    [Joski]   18.07.2018
Odpověď  Joski: Ano,mail prisiel, uz som púoslal odpoved.    [Miroslav Vavro]   13.07.2018
Odpověď  Pán Vavro prešiel Vám môj mail?    [Joski]   13.07.2018
Odpověď  Jasne dík píšem mail.    [Joski]   12.07.2018
Odpověď  Joski: Mám pre Teba fungl novú hlavnú hriadeľ. Keď boli vlani, kúpil som aj pre priateľa, ktorý však nezohnal spojkový koš. Takže hriadeľ odo mňa nekúpil a zostala mi v rezerve. V pripade zaujmu, daj vedieť na moj mail: vavro152@gmail.com.    [Miroslav Vavro]   11.07.2018
Odpověď  to se mi už stalo taky že jsem měl "čas", i bez té spojky se dá jezdit ani už po ní tak neprahnu i ten široký dekl je "zajímavý" pro neznalé.    [jawik]   10.07.2018
Odpověď  Spojku už mám dávnejšie,ale až teraz som sa k tomu dostal.Tej hriadeľke som neprikladal veľký význam,v domnení že až bude treba jednoducho si ju objednám.Chyba.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.07.2018
Odpověď  pravda, že jsem nějakou hřídel kdysi viděl a nebylo to v nějakém vašem shopu? Já jsem automatika bez spojky koupil za pár korun na burze a díly si nechal naházet do právě generálkovaného tříložiska, třeba o spojku někdy taky jednou zakopnu.    [jawik]   10.07.2018
Odpověď  Zdravím.Donedávna bola na niekoľkých E-shopoch v ponuke hlavná hriadeľ prevodovky na Automatic.Kým som sa rozhýbal už ju nikde neviem nájsť.Neviete niekto kde by sa ešte dala kúpiť?Alebo nemáte navyše príp.na výmenu?Dík.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.07.2018
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Půlbubnové kolo


 Ahoj, setkal se někdo s tímto výpletem u půlbubnového středu? Jedná se o kolu na jawu 250/350 půlbuben nebo to je na Velorexe 16/250 Oskara?    [Josef]   27.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jedná se o bastarda- někdo neměl správný dráty, tak si takto pomohl. Taky jsem už viděl dráty svařený v půlce.......    [Monty]   27.07.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

350/354 1955 renovace nebo nechat?


 Ahoj chlapi, koupil jsem o víkendu jednu z prvních 350/354 - rok 1955 bez TP a řeším, co s ní, abych mohl normálně jezdit (chci jí na výlety, ne na výstavku).
Plán byl, že bych opravil chromy do stříbrné lidovky (kola, kolena, vyfuky, nádrž), nalestil origo lak a dostal ji na veteránské značky.
Na fotce to ale tolik není vidět, ale koroze je celkem značná i v laku a vyleštění moc v tom případě už nepomůže. Hodně bojuju s puchýřkama, pod kterýma je to totál zrezlý.
Na druhou stranu mi přijde ale škoda ten lak opískovat a dát nový akrylát.
Plechy pod sedlo mám, origo na 350, jenom zadní světýlko není origo a motor je cca o dva roky novější model, číslo motoru tedy nesedí.
Štítek souhlasí s rámem. Jaké jsou možnosti tohle dostat na veteránské značky v tomhle stavu? Popř. v té lidové verzi? Komplet renovaci za 100 tisíc dělat nechci, to by mi jí bylo líto pak tahat na 300 km výlet na víkend a nechat jí stát třeba vedle stanu přes noc.
Ještě uvažuju o možnosti to protáhnout přes Německo, tam totiž člověk zajde na úřad s veteránem a po nějakym tom papírování a TÜV (TK) dostane zpět bílý značky a normální papíry. U nás stále nemyslitelné :-/    [Carlos01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.07.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 69 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Carlos01 : jak jsi pokročil? Dej sem foto.už je na papírech? Díky    [Pavel ]   25.07.2018
Odpověď  Ta plechařina je samozřejmě špatně a renovace je nedotažená. Není pískovat a pískovat a protipól je zase leštění vík do zrcadla ala psí gule které je dnes velmi módní, stačí se podívat na stránky renovátorů a inzerci. Cena mě nezajímá a nechává klidným.    [panelka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.09.2016
Odpověď  Prodano za 101 tisíc, je to vubec možný?!? Takovahle slozenina be papiru?    [Carlos01]   03.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Celkový pohled.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Raději nechat než renovovat takto http://aukro.cz/jawa-350-354-kyvacka-r-v-1956-i644 2236161.html ma tam kastlik panelka, motor opískovaný, podsedlláky z 353.. Škoda.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.09.2016
Odpověď  Tady je to celkem hezky popsané: http://www.oldtimer-markt.de/ratgeber/grundlagen/Z ulassung-ohne-Fahrzeugpapiere
Jinak jde to i v Polsku, jen u nás se všechno musí honit přes veteránské značky. Nechápu, že to není ještě sjednocené, když nám jde DE v EU jako vzor.
Tuhle jsem to vyprávěl technikovi na dopravnim inspektorátu a nevěřil, že něco takovýho jde. Není to zas taková věda, ale papírování a stání na úřadech s tím nějaké bude.    [Carlos01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.08.2016
Odpověď  Carlos01:blizsie informacie ohladom prihlasovania veterana v nemecku nemate? Tiez som pocul o tejto moznosti ale nic konkretne.    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.08.2016
Odpověď  Já bych ty kývačkové rád odkoupil (bohužel pérácké na výměnu nemám).
Mám v té mé 354 vyměněný motor za lehce novější, tak by se to dost hodilo.
Také ale nejsem toho názoru, že to má mít stejnou cenu jako pérácké 350, ne-li větší...    [Carlos01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.08.2016
Odpověď  Nevím no. Výměna kývačkového karteru v ceně 3000 (cca - ?) za pérácké, které většinou pod deset nekončí se mě nezdá jakoby echt gold :D. Ale to je jen hledisko ceny.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.08.2016
Odpověď  pro david k,bloky jsou odlite do pisku stejne jako 18 nemaji diry pro uchyceni segmentu startovani a chybi pouze nalitek a uchyceni na kryt retezu,znalci to poznaji,pridam foto,prvni kyvacka dvoupaka a bloky na jednopaku maji jiste rozdily    [Zeus]   16.08.2016
Zobrazeno 10 z celkem 69 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (69) 
Zodpovězené téma  

České ráfky


 NEJSTE SPOKOJENI S RÁFKY DOVÁŽENÝMI Z INDIE, TURECKA NEBO ITÁLIE?

Jako jediná firma na českém trhu vyrábíme Z KVALITNÍ OCELI a na původních strojích ORIGINÁLNÍ ČESKÉ RÁFKY šíře 1,85 (připravujeme i 2,15 a 1,6) na motocykly JAWA a ČZ.


http:www.ceskerafky.cz    [Petr]   27.02.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 32 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravím,
tak mohu potvrdit že ráfky 2,15 x 18 vyrábí protože jsem je objednával před měsícem na 634 a když přišli tak sem je vypletl a super sem spokojen. Chrom je fakt hezký,
přišlo to druhý den po objednání, teď sem objednával na Califa a bylo to zase v pořádku.    [Ondra]   20.07.2018
Odpověď  Značku nemají žádnou. V porovnání s turkama a indiánama jsou asi o 10% těžší.

A pokud vím, tak měd pod chromem nemají-ale to se ptejte pana Koštála.    [Monty]   22.02.2018
Odpověď  Jak poznám české ráfky je tam nějaká značka? Některé turecké měli také pěkný tvar a chrom v dnešní době bych se nedivil že by je nekdo prodaval za české ,a jak zjistím jakýmsi pod chromem podklad? Nedávno jsem vypletal údajně české ráfky ale že by byl svár perfektni jak se tady píše se mi nezdálo komu dnes verit    [Libor]   22.02.2018
Odpověď  Nevíte někdo zda už začali dělat i ty 2,15 a 1,6-ky? Psal jsem jim, ale žádná odpověď.    [pítr]   30.11.2017
Odpověď  Zdravím, teď v týdnu jsem koupil jeden ten český ráfek (čistě proto, že jsem jeden potřeboval a imponovalo mi, že je to česká výroba, že podpořím někoho u nás) a musím se přidat k Montymu. Samozřejmě na všem člověk najde nějaké mouchy, když bude chtít, i já jsem něco málo našel, ale rozhodně nejlepší ráfek, co jsem za dlouhou dobu viděl. Žádné ostré hranky, krásnej chrom, opravdu fortelnej materiál a rozhodně mi imponuje, že byl ošetřenej nějakým rezistinem, podle toho povědomého smradu... :-)
Při těch penězích, co do motorky člověk napumpuje, těch pár stovek navíc, proti turkovi či indovi nevytrhne. Rozhodně vím, kde budu nakupovat příště....    [miskamar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2017
Odpověď  Co mohu sdělit že indické nerezy jsou nemagnetické, co jsem osobně magnetem zkoušel v době nákupu. A popravdě mám doma ráfky jak nerezové (ty jsou poměrně jakože kvalitní v tom provedení,...) tak cvičně i nějaké noname. Popravdě ty v ceně za 600 + - jsou úplně katastrofa. Už zahnutím toho falcu.
A když to vezmu že na eshpu lze koupit třeba ráfek kola 16 x 1,85 ( UNI ) Radaelli s hnusným ražením na boku za bratru 1700,- je těch 500 navíc zde v pohodě!

Bohužel ale u mnoha lidí bude asi cena vládnout.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2017
Odpověď  Konečně pozitivní zprávy. Ani nevíte, jak mě Monty potěšil. Zatím se tu o dílech diskutuje téměř jen v negativním duchu a tak slyšet chválu prostě potěší. Jen tak dál.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.03.2017
Odpověď  problém bude svařování - lze nerez svařovat normálně bodováním,jako uhlíkovou ocel?    [MOnty]   04.03.2017
Odpověď  http://www.jubo.cz/retezy/nerezove-retezy/nerez-di n-5685/

tady neco k nerezim ale podle mne nejjednoudussi by bylo sehnat ten indickej rafek a udelat na nem analyzu slozeni    [Free]   04.03.2017
Odpověď  Jak je reálný vyrobit na dostupné technologii nerezový ráfky netuším,ale sranda to asi nebude.

Dneska jsem si koupil dva ráfky na zkoušku,a můžu zodpovědně prohlásit, že tak si představuju naplnění sloganu" KRÁSNÁ PRÁCE" - myslím, že jsem už viděl ledajaký ráfek, a tady jsem fakt nenašel chybu - svar je naprosto neznatelný, vše je dokonale zabroušený a vyleštěný, chrom lesklý,ráfek se zdá i perfektně kulatý .

Po víkendu uděláme kola, a podám report.

A pokud se někomu zdá cena vysoká, doporučuji podívat se západ, kolik stojí OPRAVDU KVALITNÍ ráfky na BMW nebo Nortona (100 euro je běžná cena) .
Panu Koštálovi držím palce do další práce, a hlavně výdrž a pevný nervy.    [Monty]   04.03.2017
Zobrazeno 10 z celkem 32 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (32) 
Zodpovězené téma  

Jawa 250 Sport


 Zdravím, včera jsem pořídil jawu sportku, rok 1969. Chtěl bych se zeptat zkušených znalců. Sportka je ve stejném barevném provedení jako road king, tedy oranžovo-bílá, rok 1969. Tedy vývozní či road king? Dá se to podle něčeho poznat, třeba podle výrobního čísla? Je rozebraná, blinkry jsem nenašel, ani žádný typický padák pro kinga co jsem viděl na fotkách. Děkuji za reakci.    [Pavel]   12.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Fotku bohužel nemám a barva je určitě původní. Jsou tam vidět zbytky linek. Děkuji za reakce.    [Pavel]   14.07.2018
Odpověď  Mám taky takovou - červeno-bílou jako Canada, ale bez padáků, blinkrů a s českým štítkem. Origo lak.    [Monty]   12.07.2018
Odpověď  A je barva původní?Mohla by to být klidně vrácená motorka z reklamace.Nemáte fotku?    [Luboš]   12.07.2018
Odpověď  V tomto barevném provedení se sportky prodávaly i u nás, normálně bez padáků, blinkrů a s českým štítkem. Mám jí doma taky. Podle fotek je jediným dobře viditelným rozdílem mezi českou a vývozní verzí barva zadních tlumičů - motorky u nás je mají kryty bílé, zatímco road king je má červené (ale to nemusí platit vždy, známe jawy :-) )    [meela]   12.07.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Panelka Jawa 250/559 rok vyroby?


 Ahojte, poradte mi prosim jaky mam podle cisla motoru a cisla vyrazeneho na ramu rok vyroby.
Dekuji Karel    [Karel_Sch] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  rám 8-9/1968, motor 3-4/1968- zřejmě k sobě patří    [No name]   13.07.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Myslím že motor k rámu nepatří. Motor bude tak 66 rok a rám mladsi.    [p377] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2018
Odpověď  To nikdo nevi prosim?    [Karel_Sch]   13.07.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Cislo ramu    [Karel_Sch] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 250


 Našel jsem jednu pěknou    [nedojed] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 81 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  ber to tak, že je to jen dekorace a když budeš fanoš do stadiona tak si je tam dáš, lidem je to jedno. Někteří slintají nad renovovanou 354 a když sedím jindy na původní 353 včetně chromů a spz je jim lhostejná (já vím je to jen tuctová poválka).    [jawik]   11.07.2018
Odpověď  Podle me je perak jako prezentace obleku trapnej. Co si budem povidat, je to kram. Stat tam neco anglickeho neho hd to by byla jina. Tohle oceni jen znalec.    [vana-hb]   11.07.2018
Odpověď  tak to ani už nemusím vědět, někde měli vyfocenou u obleků nějakou černou nebo modrou renovovanou jawu, protože se mi nelíbila nevěnoval jsem tomu pozornost    [jawik]   10.07.2018
Odpověď  pro Bandi přece renovoval motorky Kenny.    [Babula]   10.07.2018
Odpověď  Co to bylo za pojišťovací ústav ti dnes neřeknu, pobýval jsem pracovně na Praze 5 před cca 3-4 lety, jo a v Brně to bylo taky u Bandi někde u Vaňkovky.    [jawik]   06.07.2018
Odpověď  V ktere pojistovne?    [jawa]   05.07.2018
Odpověď  tuším, že jsem viděl stroj ve výloze v Brně když jsem loni projel kolem i na jejich stránkách taky nějaký Jawy byly. Nic nového, viděl jsem veterány v pojišťovně, baru, restauraci, kanceláři a doma v obýváku.    [jawik]   04.07.2018
Odpověď  Slečna má cedulku na krku a Pérák ráfky v chromu :(    [Jarek]   04.07.2018
Odpověď  Řekl bych, že tato "dvěpade" je z prodejny Bandi v Olomouci. Normálně tam stojí hned u vstupních dveří do prodejny.    [Milan(OHC)]   04.07.2018
Odpověď  No před týdnem v sobotu jsem si v Bandi v Pardubicích pořizoval oblek na svatbu a ve výloze mají vystaveného péráka(ale)třistapadesátku - slečna mi sdělila že je to stroj majitele. Takže v tomto případě nemusí jít přímo o fotomontáž...    [Martin Štindl]   03.07.2018
Zobrazeno 10 z celkem 81 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (81) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jaké světlo Jawa 250/590 sport 1967


 Má prosím někdo znalosti ohledně předního světla na Jawu 250/590 sport 1967 jaké tam přesně patří? U nás je velká diskuze..já tvrdím klasické panelkové světlo, tudíž kšilt, zelená plastová objímka žárovky, parkovačka v parabole, sklo svislé pruhy. Kamarád prý má od dědy a má tam plechovou objímku s parkovačkou v té objímce. Sklo je rozbité, ale myslím si že s plechovou objímkou se dávaly jen na kývačky. Pak třetí kamarád má první sportku 1965 a má tam světlo z kyvacky celé bez kšiltu. Jak to tedy doopravdy je? Děkuji    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Myslím si také že tam patří Panelkové, aspoň u mého roku 1967...dle puvodniho katalogu sportky z roku 1967, je tam panelkové... Tak tam také bude    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2018
Odpověď  No podle me je to sklo do rámečku nabastleny dodatecne. Stejne tak bych nasel kyvackovej rámeček se sklem z panelky. Proste nekdo rozbil sklo a použil, co mel. Pokud jde o vyskyt kyvackovych světel na sportkach 590, chtelo by to doložit nějakými materiály. Neni to ani moc logicke, panelky 559/02 se dostaly do výroby driv nez sportky a mely uz panelkovy svetla. Na žádným dobovým materialu jsem alespon kyvackovy svetlo na sportce nevidel.    [Carlos]   10.07.2018
Odpověď  jestli ho máš doma tak to neřeš, u čz sport jsou stejné špeky jako vzpěra na hlavě, siletbloky nádrže, loga vík a nádrže, kryt zadního světla, přední jako u tebe, sedlo, tachometr do ? km/h, lakování zadních stupaček atd. A to jsem 590 chtěl taky renovovat, ale šla dál.    [jawik]   10.07.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.07.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Každopádně sportku jsem koupil se světlem s kšiltem, sklo vypadá Kývačka a parabola panelka s parkovačkou v parabole a zelenou objímkou....viz foto    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.07.2018
Odpověď  No dobové fotografie 590 to je problém.... Mam uloženkový rámeček i parabolu se sklem z Panelky, tak tam bude panelkové...    [TripleBlack] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.07.2018
Odpověď  tak nic nového, u 559 je rámeček a parabola jasná, tady je dotaz na 590, kde se vyskytuje z kývaček. Hledal jsem nějaké dobovky ale na sportky je to slabota, řešil jsem to u svých 475 a 473 a našel to co už jsem psal dole.    [jawik]   10.07.2018
Odpověď  Zdar, na panelky se podle mě od počátku dávalo světlo s kšiltem, sklo takové hlubší, s jinou kresbou než kývačka, prostě panelácké, je to tak i v katalogu náhradních dílů z roku 1962, což jsou první panelky ještě s kývačkovýma kolama (typy 559/02 a 354/06). Jiná věc je objímka, to světlo sice bylo na pohled pořád stejný (rámeček, sklo), ale objímka byla ze začátku taková černá (vnější plastový obal), konektory takový ty kytičky a parkovačka v objímce. Byla to jiná objímka, než na kývačkách. Jak dlouho se dávala, nedokážu přesně říct, každopádně třeba ma motomagazínu je starý článek o červenočerný sportce z Ameriky, rok 1966, a ta má pořád ještě tuhle objímku. Naproti tomu katalog náhradních dílů z roku 1968 už uvádí přední světlo s jiným číslem dílu. Což ale není jednoznačný důkaz, že se to v té době změnilo. Vzhledem k tomu, že většina panelkových světel je se zelenou objímkou a parkovačkou v parabole, tipnul bych si, že se to změnilo někde okolo toho roku 66, 67. Jo a ten první typ paneláckýho světla mám někde v dílně, dokonce nepoužitý, tak bych ho případně mohl výhledově nafotit, kdyby byl vážnej zájem :-)    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.07.2018
Odpověď  hledej, někde tady byl naskenovaný dodatek k seznamu nd od kdy se montoval panelkový rámeček s parabolou jen už nevím zda se týkalo jen čezet, na rok 67 bych už tipoval taky panelku.    [jawik]   10.07.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

Jawa 250/353 pridrety motor.


 Zdravim Pani.
Pri návrate z nedeľňajšieho výletu na mojej Jawa 250 ktora ma spraveny komplet cely motor a ma nabehaných uz ca 2500 km (vzdy bez problemu) sa mi z ničoho nic prikusol piest vo valci. Zaujimave je ze moto nejavila ziadne priznaky prehriatia (nestrácala výkon ani nezačala klepať). Zadne koleso sa kratko zablokovalo no nastastie som rychlo stlacil spojku a zastavil.
Po vychladnuti to cele povolilo a bez problemov som odisiel.
Olej miesam v pomere 1:30 a pridavam aj olovo( je to lepsie proti korozii)
Otazka= treba to rozobrat alebo jednoducho jazdit dalej ? (do rozoberania sa mi moc nechce 😊)
dakujem za kazdu radu    [Juraj A.]   11.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  na jawamanii se to řeší každý měsíc, odpověď najdeš tam a na to olovo se vys...    [jawik]   11.07.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Předstih JAWA 350 na 100 octanový benzín.


 Ahoj,

chystám se trochu laborovat a nejprve se zeptám, zda to už někdo přede mnou nezkoušel abych se nevydal slepou uličkou :-)

Jezdím na JAWĚ 350/354 - první panelka na 100 octanový benzín Verva od Benziny. Je možné docílit lepšího průběhu kroutícího momentu a výkonu při jiném nastavení přestihu (případně trysek karburátoru) než ve standartním?

Myslím, že rychlost hoření směsy se vzduchem bude jiná než u cca 80 octanového benzínu, na který byl motor konstruován.

Předem díky za rady.    [Lukáš]   21.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Čistícímu učinku bych opravdu nevěřil,řekl bych že v tomto případech se v lidech povedlo dobře vzbudit reklamní záměr :)    [Luboš]   09.07.2018
Odpověď  Já si táké myslím, že je to u dvoutaktu jedno.Ten schlamstne všechno. To je jen mudrování. Když jsem za socialismu ještě tankoval "normal", tak to jelo stejně jako dnes, kdy beru 95 natural, ale dodržuji poměr minerálního oleje 1:25. Nádrž jsem u nynějšího motocyklu před 11 lety zevnitř čistil starou metodou - skleněnými střepy - to znamená na plech a není nijak ošetřená. Jak na podzim dojedu, tak tam benzín nechám. Letos, po dvou vyjížďkách okolo města, když jsem po zimě vyjel těch 5l benzínu, jsem se mrknul sondou do nádrže jak je na tom a jak zrcadlo. Bodejď by ne, když je v benzínu min. olej. A karburátor by se měl automaticky čistit po každé zimě, jenže já už trochu lenoch to nejdříve zkusím našlápnout a krátce projet a když není problém, tak karbec neřeším. Poslední 3 roky jsem ho nečistil...    [J]   27.06.2018
Odpověď  Verva a podobný benziny mají hlavně čistící účinky a lít to do motoru kvůli výkonu má smysl jen pro motory který tento benzín vyžadují.a u dvoutaktu je to jedno.    [Pavel ]   27.06.2018
Odpověď  Nevim jestli placebo, ale hlavně hrozná blbost.

Vyšší číslo nezajistí vyšší výkon ani lepší vlastnosti v motoru který na to neni dělaný.

Obyčejný benzín má sice biosložky ale tou biosložkou je líh, konkrétně 5 procent. To že je ve směli víc lihu žádný karburátor nezalepuje a rozhodně to neznamená víc vody kvůli které nádrž rezne. Mluví se o teoretické možnosti poškození motoru lihem, ale to by se týkalo 4taktů a ještě je to spíš jen teorie. některá auta jezdí jen na Ethanol a problém nemaji.    [vana-hb]   27.06.2018
Odpověď  kupujte vervu, mušli a jiná placeba dyť je to jedno, nemám problémy s rok starým benzínem ani v jednom starém stroji a čabrat se u cca 15 provozovaných motorů s placebem nebudu, ale ty dnešní geply s pseudokarburátory si na zimu vyprázdňuju. Vidím, že se zase panikaří s 3 měsíce mladým benzínem a dalšími bláboly o nějakých oCtanech.    [vidle]   27.06.2018
Odpověď  Pavel: Pokud je to dotaz na mě, tak jsem tím chtěl říct, že nemá cenu řešit 3 oktany v situaci, kdy běžný benzín má o 15 oktanů více než doporučuje výrobce... Jaký kupovat benzín je na každém jednotlivci, na jeho zkušenostech, preferencích, možnostech, atd. Já kupuju Vervu, ale dost možná je to jen placebo...    [jirka]   27.06.2018
Odpověď  na co mám tedy jezdit. když v TP r roku 1954 mám psaný benzín 80 Oct a podepsán je staršina Bůžek ?    [Pavel]   27.06.2018
Odpověď  Verva 100 od benziny nemá 100 oktanů, ale jen 98 - viz popiska na výdejním stojanu. Pokud máš motor s doporučením na 80 oktanů, pak jaký je rozdíl mezi 95 a 98?:-) Dávám Vervu 100 do všeho, kde není jistota, že do 3 měsíců vyjedu celou nádrž. Nepoznám rozdíl v chování motoru, ale zatím se mi nestalo, že by byl někde problém se zalepeným karburátorem. Verva se vyrábí v Rakousku a mělo by jít o stejný benzín jako u OMV. Verva oproti klasickému naturalu obsahuje jinou biosložku - viz web Benziny: "VERVA 100 neobsahuje klasický biolíh, ale je na bázi ETBE (etyltercbutyléter). ETBE má příznivý vliv na výhřevnost paliva, lepší oxidační stabilitu a neváže na sebe vodu, která negativně působí na výkon motoru a korozi."    [jirka]   27.06.2018
Odpověď  Je to naprostá blbost ve všech směrech a argument typu "leji 100 protože je to bez burešových srač-k" je absurdita.

Doporučuji nějakou literaturu jako:
https://theses.cz/id/65yl3u/zaverecna_prace.pdf

Stačí stranu 49 a 50.    [vana-hb]   26.06.2018
Odpověď  octanová blbost na 3.    [panela]   26.06.2018
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (20) 

 Strana 1/267 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 14.8.2017)
Nezodpovězené téma 

Kliková hřídel Jawa 175/356


 Dobrý den, potřeboval bych vědět hodnoty házivosti a tolerance klikové hřídele na Jawu 175/356 kvůli repasi. Na forech jsem našel různé hodnoty a nevím které z nich jsou ty správné...... mohl by jste mi někdo prosím poradit?? Předem děkuji    [Karel177] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.08.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

délka tyčinek spojky čz 250 455


 Ahoj nevíte někdo délku tyčinky s kalíškem a vypínací tyčinky spojky u tohoto motoru?Jsou různé delky tak potřebuji poradit ať vím jakou koupit.Pak bych ještě potřeboval rozměry spojkových pružin.Předem moc děkuji za odpověď    [Jarek]   03.07.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

kartery


 Ahoj kluci na aukru ted beži aukce (nové kartery),tak at se někdo nenapálí,bez futer z výrobním číslem a opraveným poškozením od pádu na pravou stranu za mě nové ani omylem.

https://aukro.cz/jawa-350-360-nove-kartery-6930210322l    [jan]   21.06.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa elektrika


 Zdravim Vas.Vedel by mi niekto poradiť,ako napojiť krabičkovy regler na Jawe 250 prosim?Budem vďačny za každu radu.Ďakujem pekne.    [PolaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 175 typ 450-05 deluxe rok výroby


 Pozná někdo prosím rok výroby dle čísla rámu: 450-03-063*8
a čísla motoru : 450-03-046*1.

děkuji    [Babula90] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.05.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Středový kruh klikové hřídele Jawa 350


 Mám na středovém kruhu dva aretační kolíčky, které nevypadají profesionálně, jsou ohnuté, netuším proč tam jsou, jeden bych pochopil, zřejmě zapadá do výřezu kroužku vedle středového ložiska, ale ten druhý vůbec nechápu, díky za radu    [Fogl ]   31.03.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 250/353 - volnoběžné otáčky


 Zdravím, mám ve svém traktůrku motor z Jawy 250 (rok 58) a potřeboval bych vědět jaké jsou volnoběžné otačky motoru. Dále bych potřeboval vědět jaké jsou otáčky na výstupu (řetězové kolečko) z převodovky při zařazených jednotlivých stupních na volnoběžné otáčky. Vím, blbá otázka ale využívám pohon od motoru k pohonu připojených zařízení a potřebuji vypočítat řemenice.    [Kamikaze]   21.03.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 350/354 číslo rámu


 Ahoj, nevíte prosím někdo, kde by se mělo správně nacházet číslo rámu na Jawě 350/354 r.v. 1956? Resp. od kterého výrobního čísla rámu (stroje), se toto číslo přesouvá na krk? Někdy v polovině roku 1955 se číslo začíná razit pod sedlo, od roku 1956 se číslo přesouvá na krk, jenže potřeboval bych znát alespoň měsíc, kdy došlo ke změně. Jde o Jawu 350/354 s výrobním číslem 354-013344, vyrobená byla počátkem roku 1956, nejpozději v březnu toho roku. 24.3. 1956 byla provedena první registrace. Díky.    [vapoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Plakát jawa 634 konopnice zajímavost


 Zdravím na aukru jsem nasel zajímavý plakát Jawa 350 ccm Konopnice typ 634. Líbí se mi, máte někdo takový? Nikdy jsem tento neviděl, mám ve sbírce jiný plakát celomodrý na tento motocykl s postavou ale tento jsem nikdy nevidel. Mate ho nekdo? dekuji.    [Lukáš Valenta]   25.02.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

JAWA 250/592


 Dobrý deň, chcem sa spýtať či vadí keď mam dva kolena zvarené do jednej rúry a vyvedenú ju hore do tlmiča a koncovky výfuku.    [Jakub Fedor]   28.12.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Prosim o pomoc


 Pri sundani deklu motoru jawa 350/638 u spojky jsem si echte vytahl kulisu razeni se szartovanim dohromady a tet nejsem za boha schopnej to tam nasadit zpet. Muzete me poradit popripade nejake fotky at vim?    [Rob]   01.12.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Biele lemy kolies


 Zdravim vas, chcel by som sa spytat ohladne nazoru na biele lemovanie kolies od vyrobcu atlas( moc sa mi to paci) ci existovalo take nieco v dobe prevadzkovania jawiek, resp. lemy nahradzaju dobobe pneumatiky ktord sa dali zakupit biele? ( biely lem na statej moto pneu sa mi zda ze som uz videl) Dakujem pekne za kazdu skusenost aj nazor....    [african] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Nádrž 592


 Dobry den.Nerad sem taham inzerci ale nemuzu nikde sehnat neomlacenou nadrz na 592.Pokud by nekdo mel muzu vymenit za dily panelka 350,250,Perak nebo koupim.diky    [Radek]   10.11.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

JAWA 250 Bílá


 Zdravím kamarádi chystám se lakovat svoji JAWU a chtěl bych poradit jestli jste někdo lakoval do bílé barvy nemohu se rozhodnout jestli barvu RAL 9003 vs 9010 nechci kremovou ani moc sněhovou ale čistě klasiku co by jste mi doporučili něco jako na fotce díky    [szake] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.11.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

jawa sport 250/590 360/361


 Není zde nějaký majitel jawy sport 250/590 nebo 360/361 z bystřice pod hostýnem, hranic na moravě nebo z okolí? Potřeboval bych oměřit blatníky. Děkuji    [ondraa]   29.10.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Plovák do karburátoru


 Sdělte mi prosím kontakt na prodejce ND JAWA. Konkrétně se mi jedná o plovák do
karburátoru JIKOV 2920 TŘ, který je na JAWĚ 175/356 r.v. 1957.
Děkuji za informaci.

Karel    [Karel]   24.10.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa Pulbuben


 Dobrý den, rad bych se zeptal jestli trubky předních vidlic i spodní chromované části u jawa ČZ 150 pulbuben jsou shodne s s modelem jawa ČZ 250 půlbuben? Děkuji    [Roman]   14.10.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Predna Vidlica jawa 175/356 r.v. 1960


 Pani vie mi prosim niekto poradit ako mam vybrat z klzaku tiahlo s piestnicou.
sruby na spodnej casti klzaku som vybral :)
vidlica je 3 prevedenia.
dakujem    [Juraj]   11.10.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

předstih čz 250 475


 ahoj kolik je odtrh v HU? 0,4mm?V návodu jsem četl, že mám použít dodávané měrky.Kdysi jsem je měl půjčené, ale už nevím kolik to bylo.Předem díky za odpověď    [jarek]   26.09.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Šrouby "panelka " 559 víka motoru.


 Mohl by mi někdo napsat velikosti šroubů do obou vík motoru na 250/559 nebo nějaký scan z dílenské příručky. Díky moc.    [KoljaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.08.2017
   Přidat odpověď 

 Strana 1/267 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006