MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 288954 příspěvků |6706 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 59 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Panelka) 24.9.2017 14:22  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a k....   15.06.2006 / 294
    Čz 175/250 sport na 19kolech !!!   07.08.2009 / 204
    barva   11.03.2012 / 191
    ČZ 175/470 SPORT 1962   01.01.2012 / 162
    JAWA 250/590 sport   16.07.2014 / 161
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 3908      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 15 / 210      Příspěvků Příspěvků: 35658
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/261 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Kartery na jawu 360


 Ahoj, nevite jestli jdou nejak zavarit plochy na karterech na 360ku? Po rozloupnuti jsem zjistil, ze predchozi majitel na to sel sekacem misto stahovaku.Nebo nema nekdo dobre a pomohl by?    [CIJOML]   22.10.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  CIJOML: u koho jsi nechal opravit kartery? zkušenosti? díky    [Smart] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.09.2017
Odpověď  CIJOML koukni sem:
http://www.velorexy.cz/ga raz/beton/velorex-175-tak ove-mouto-/o-problem-vyma ckanych-karteru

máš tam i obrázky..v podstatě se srovná šišatá díra a do ní se dá nová vložka    [Beat]   20.02.2012
Odpověď  jde nejak opravit vylomeny okraj jak je gufero na klice? Podle me hodne tezko, co?    [CIJOML]   20.02.2012
Odpověď  V brně mě svařoval kartery pan Ambroz z Medlánek. Vařil mě ulomený držák řetězu na péráka a ulomenej kousek karteru na stadiona. Adresu a číslo ti můžu poslat na mail, nerad bych tady zveřejňoval něčí údaje.    [Jolek]   15.02.2012
Odpověď  Neznáte někdo někoho kdo by v okolí Břeclav-Brno vyvařil karter na 250/455 ? Foto :
http://www.dolin.estranky .cz/img/original/22009/1- -karter-dscf5784.jpg
http://www.dolin.estranky .cz/img/original/22008/1- -karter-dscf5783.jpg
http://www.dolin.estranky .cz/img/original/22006/1- -karter-dscf5796.jpg
Chybějící kusy vyřežu karbinou z nějakého starého karteru.


Zde ten telefon (mě) nefunguje,..
http://www.jawamania.info /poradna/detail.aspx?ques tionid=46395    [Dolin1]   15.02.2012
Odpověď  myslis ty s vylamanym domeckem na klice na strane zapalka aby to salo falesny vzduch? :)    [CIJOML]   29.12.2011
Odpověď  momentálně jsou na aukru krásné kartry na 360tku, jestli ti to pomuže.    [motovodu]   27.12.2011
Odpověď  Nemohu si pomoci, tohle je o ničem. Proč sem nedáš ty fotky, když chceš poradit. Hopik už ti napsal, že se dá poravit vše. Je jen otázkou za kolik a jestli to má smysl.    [Lada]   23.12.2011
Odpověď  U motocyklu, kde jsou díly těžko sehnatelné to cenu má určitě, ale v tomto případě bych si koupil jiné kartery. Prodávají se poměrně často. Když si spočítáš, že to musíš nechat vyvařit, opracovat tvar a nakonec přerovnat, tak vyjde oprava určitě dráž, než sehnání jiných. Ale chtělo by je vidět nafocené, aby jsme si udělaly skutečný obrázek.    [Pavel]   23.12.2011
Odpověď  Zavařit se dá skoro všechno, ale záleží, jestli nebude jednodušší sehnat novy kartery. Nedávno byla někde na veteranforu fotka víka, z venku vypadalo jako novy a zevnitř balyo cely provařeny, ale šílenym způsobem. Autor tehdy psal, že kdyby neměl svůj hliník, tak by se asi nedoplatil...    [slawa.cap] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.12.2011
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zodpovězené téma  

Renovacia


 Dobrý den chcel by som sa pustil do renovacii motoriek a rad by som sa dozvedel kolko vas stala celková renovácia a kolko stala motorka po nej.    [Vojto]   21.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ano jestli je o *ovně tak se sem *eser    [jezdec]   24.09.2017
Odpověď  Jestli je něco o hovně tak jen a jen tvůj příspěvek frajere    [PS]   24.09.2017
Odpověď  Tema o hovně, přispěvky o hovně....    [Josef]   24.09.2017
Odpověď  Robil som pre seba panelku 350, cena renovácie cca 3200€, svoj čas a naftu nerátam.
Ale nerobil som to na kšeft, ale pre seba vo vyššej kvalite ako tie čo sa predávajú. Neviem si predstaviť ako sa dá zmestiť kvalitná renovácia a motorka so značkami za 3700€ ako som vídaval na inzerátoch.

Cenu po renovacii neviem určiť, nerozmýšľal som nad takouto možnosťou, ale tých 4700€ čo ma to stálo asi nikto nedá...    [jawa]   24.09.2017
Odpověď  Každý vidí renovaci jinak, někdo na kšeft jiný pro radost. Na jednom lázeňském srazu jsem letos viděl spoustu renovací, ale většinou zpackaných (obrácený držák klaksonu, nedolakovaná madla a hlavně díly neodpovídající roku výroby). Spojovák se značením už neřeším, takové drobnosti hledá každý hnidopich i nějaká ta viditelná replika je občas taky nutná. Zaštětkované "patinovky" taky nemusím.    [jezdec]   23.09.2017
Odpověď  Já si dělal všechny stroje pro sebe, takže poctivě, ty mrdky v inzercích jsou už na pohled jen podle fotek odbyté jen na kšeft. Za 559, výchozí stav šrot jsem dal 70+ v renovaci a dostal nabídky ač ji neprodávám 80-90 na srazech a nebo, když jsem se na ní stavil pro díl v motoservisu takže to nebylo perhuba plácání. Na zachování patiny mám svůj názor, ale u šrotů z čehož většinou vycházím to nemá žádný smysl. Jo renovace cosi stojí, fňukny ať se do nich nepouštějí.    [Panelka]   23.09.2017
Odpověď  Přesně jak píše Jana-restaurování zachází do extrémů a málokdo si uvědomuje, že díky renovacím je zachráněno hodně šrotu a nekompletních moto. Jak kdo tu renovaci pojme a zachová původní technologie je jedna věc. Další věc je, jak je ten dotyčný technicky zdatný a manuálně zručný a co je schopen si ve svých podmínkách udělat sám. Beru šmaty, kteří o motocyklu vědí i v detailech jak to má být něco vědí o řemeslech a umí je a klidně si i slisují kliku atd. a kromě čalounění si udělají vše a je to řemeslně skvěle zvládnuté a to vše bez každodenní pomoci internetu, protože mají nějakou praxi. Takových ale hrozně málo.Renovace se dá dělat i "na dálku" - jeden mu to nalakuje (odborná dílna), druhý mu udělá GO motoru (podle referencí), Nechá si poslat sadu spojovacího materiálu, kde jsou ještě vyražené pevnostní čísla, elektriku mu natáhne autoelektrikář atd. A takových je většina. I moto po poctivé renovaci se dá prodat se ziskem. Proč ne? Ale v dnešní době se to netýká tuctových strojů, jako je Jawa "pérák", nebo "kývačka". Těch je na inzercích po renovaci a po "renovaci" dost a dost. A na složitější renovace zahraničních atraktivnějších čtyřdobých motocyklů si zatím masa našich "renovátorů", "restaurátorů" kývaček a péráků netroufá. Díky bohu... :)    [J]   23.09.2017
Odpověď  mal som na mysli renovaciu: komplet ako nová, farba chrom, GO motora..., rozpraval som sa s ujkom ktorý robý čezety 175 skuter, jazdí aj ich predáva so ziskom, cena niečo cez 3000. Velmi ma to zaujima a baví. Ale nechcem na tom prerábať moc peňazí. Robil by som to aj pre druhích ale nie za svoje. Zaujíma ma jawa aj cz.    [Vojto]   23.09.2017
Odpověď  takysportkari: Je potřeba si ujasnit pojmy a neplést si je svými mylnými dojmy. Renovace, už jen význám slov (RE/ZASE a NOVÝ) je že stroj po renovaci je jako nový, nebo lepší než nový, to jest, nový lak nové chromy atd. Za to u restaurování, je snahou o maximální možné dochování opotřebeného stavu, patiny atd. Tohle bohužel nejde u každého stroje, jen u vyjímečně zachovalých a kompletních kusů. Za to renovovat jde každý stroj, včetně totálních nekompletních šrotů. Dnes restarování zachází až do extrémů, což je taky špatně.    [Jana]   23.09.2017
Odpověď  bohužel je to fakt    [xx]   23.09.2017
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (21) 
Zodpovězené téma  

Tlmiče s kužeľom jawa 353


 Zdravím,

Rozobral som tlmiče z jawy 353, rok 57 a zistil som, že mám rozdielne spodné (chromované) časti.
Jedna má dve diery - kužeľ a vypušťák
Ale druha nemá vypušťák ale kužeľ vytŕča von. Je to druhý kryt len s lisovaným kužeľom?

Pri chrómovaní sa kužeľ vyrazí von alebo to urobia aj s ním?

Ďakujem    [jawa]   24.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 2    [jawa]   24.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto 1    [jawa]   24.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

jawa 250/353-04 oprava hriadela s unasacom


 Pozdravujem,
poradte mi prosim, ci ma zmysel opravovat (pri. akym sposobom) vylomeny kus z liatinoveho unasaca (vid foto)? Pri startovani sa viackrat zasekol startovaci hriadel za startovaci segment a toto je zrejme dosledok. Hriadel s unasacom na kyvacku sa podla informacii od e-shopov s nahradnymi dielmi uz nevyraba. S motorkami som uplny zaciatocnik, neviem kde by som funkcny hriadel s unasacom zohnal. Dakujem.    [slivo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.09.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ano, je stejná, odlišná je ta hřídel, na ktery je nasazena paka. Ale pozor, tyhle hřídele s unasecem se liší na kyvacku a na panelku (a logicky i ty s tou pákou).    [Carlos]   23.09.2017
Odpověď  Zdravím,je stejná tato hřídel pro kývačku 250 i 350??díky    [Smart] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2017
Odpověď  http://aukro.cz/radici-hridel-na-jawu-i5729051277. html    [Marek]   19.10.2015
Odpověď  J-Mt, nedari sa mi Ta kontaktovat, mailom som to skusal (mail z karty uzivatela), ale bez odozvy.
Prosim, ak niekto mozete helfnut s tym unasacom, ozvite sa (milan.slivo@gmail.com). Bez toho unasaca nemozem motorku poskladat. Skusal som aj inzerat tu na veteranfore, ale nikto sa neozval. Dik.    [slivo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2015
Odpověď  Slivo , napis mi do mailu odkial si ,nieco doma mam. Inak burza bude koncom oktobra v Banskej Bystrici.    [J-Mt] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.09.2015
Odpověď  Ak niekto z pritomnych ten unasac ma nazvys, rad ho odkupim. Na burzu sa totiz asi tak rychlo nedostanem. Dakujem.    [slivo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.09.2015
Odpověď  Těchto unašečů je na každé burze na prodej kvanta.    [HonzaBK]   23.09.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Este pre ilustraciu prikladam obrazok zaseknuteho hriedela za startovaci segment    [slivo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.09.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tlumič výfuku JAWA 250/353


 Dobrý den,
zakoupil jsem motocykl JAWA 250/353 typově kývačka z roku 1957. Motocykl je již vybaven doutníkovými tlumiči, které však při napojení na kolena nemají ani matici s vnějším šroubením ani objímku s vnitřním gumovým těsněním. Ještě jsem nezkoumal, jestli po jejich rozdělání není něco uvnitř, ale na vnějšku není žádné šroubení. Je možné, že se vyráběl i tento typ? Když porovnám typy napojení doutníků, tak je buď matice nebo jen přetažení s vnitřním těsněním. Šroubení na mých doutnících není a že by někdo zakrátil toto napojení se mi také nezdá, jelikož ta délka od konce svarů tlumiče je stejná jako u klasických (ty na té délce mají právě šroubení nebo "bambuli". Tak teď akorát nevím, jestli něco chybí nebo je to nějaký speciální typ... Spoj je očouzený, takže těsnění - pokud tam nějaké je, tak asi netěsní, ale spíš mi jde o to, jestli jde koupit samostatně nějaká propojka nebo něco tak, aby to fungovalo a bylo to jako originál anebo jen nějaké vnitřní těsnění. Nebo myslíte, že mohlo být i nějaké jiné propojení - na výfuku je trochu něco patrného, že tam asi bylo? Díky moc všem za názory a pomoc při tom, co dokoupit, aby to bylo původní.    [vondrrosRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...druhá strana vypadá úplně stejně - opět bez matice. Myslíte, že se to dá nějak dodatečně utěsnit, když tam není ten závit? Sehnat nějakou novou objímku, ale když to není na co našroubovat. Nebo to je na nově tlumiče? Ty bych moc nerad, jelikož chci nechat motocykl zatím patinovaný. Co myslíte, že tam mohlo být za spojení, abych ho tam dal zpět? Díky moc    [vondrrosRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.09.2017
Odpověď  Někdo před vámi ulomil matici, a koleno jen tak na prasáka strčil do výfuku.

Jak vypadá druhá strana?    [Monty]   22.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 125/453 dusí se


 Dobrý den, chtěl bych vás poprosit o radu. Mám čz 125/453 a motor nechce do otáček. Po nastartování než se trochu rozběhne nechce jít vůbec za plynem a dusí se. Když se mi podaří dostat do otáček, už to vypadá, že pojede. ale jakmile se chci rozjet, vůbec se jí nechce, dusí se a chce chcípnout. Karburátor je originál, ale šroubek bohatosti mám uplně zašroubovaný aby se to vůbec rozjelo. Kolem zapalování to mastné není, takže asi ani gufero špatné nebude. Máte někdo s tímto zkušenost? Děkuji.    [jena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji za rady, ale pořád mi vrtá hlavou to, že když zašroubuju šroubek bohatosti nadoraz, tak se to dusí méně, ale pořád se to nechce rozjet. Myslíte, že to může nasávat falešný vzduch mezi kartrama? Díky    [jena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.09.2017
Odpověď  gufero to být může,protože to přisává takže tam nic mastného nebude    [lorddmekrašlej]   19.09.2017
Odpověď  Zdravím kolegu, teď 125 připravuji k renovaci. Podívej se na rovinu a těsnost příruby karburátoru a pro sichr kontrola předstihu. Nedávno mě tak potrápila 353.    [jawik]   18.09.2017
Odpověď  Klidně to může dělat zapalování - kondenzátor, svíčka, předstih, cívka...

taky je potřeba pořádně pročistit karburátor (když je přicpanej tak se chová jinak, ale všechno je možný...)    [meela]   18.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

Doklady 350/354


 Mám možnost koupit doklady na Jawa 354,jaká je aktuální cena?.Děkuji    [Láďa]   12.03.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 29 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  "ono jde taky o to, že pokud tě někdo trefí, tak pojišťovna plní jinak"


https://m.penize.cz/povinne-ruceni/314248-naboural i-ho-pojistovna-nezaplati-celou-opravu-auto-je-ted -pry-lepsi-nez-pred-nehodou

Myslim, ze je dost precedencu a vyhranych soudu ktere rikaji, ze pojistovny nesmi kratit pojisteni jen na zaklade stari vozidla. Tak ze paradoxne, kdyz to do tebe nekdo trefi tak muzes i vydelat protoze pri totalce budou platit prumernou cenu v bazarech coz je tak dvakrat nadhodnocene cislo. A pri bezne havarii opravu v servisu a tam te opet nejake kraceni nebo stari nezajima protoze ty nahlasis skoru, das to opravit a faktutu ani nemusis videt.

Tak klid    [vana-hb]   20.09.2017
Odpověď  15g Al a 50g papíru. Ev. sběratelská...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2017
Odpověď  Jaká je cena ustřižených dokladů se štítkem na jawa 350/354?    [Martas]   19.09.2017
Odpověď  No tak a je domudrované platí to. Aspoň je vidět jakou váhu mají některé zdejsi info i jejich marné zpochybnění.    [panelka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2017
Odpověď  Jo, je to tak . Od 1.7.testace jednou za dva roky a od stejného data jdou znovu zmněnit bílé SPZ za zelené veteránské. Vozidlo musí znovu projít velkou testací, i když jí už třeba absolvovalo kvůli odpuštění ekodaně a půjde převést na veteránské SPZ. Ota.    [Ota]   03.04.2017
Odpověď  Jo. Testace kazde dva roky. Je to schvalene v novele a plati to od pololeti. Veteranisti sobe. Teda ti co se nepakujou na testacic.    [lipcaa]   03.04.2017
Odpověď  Pmr: čerstvě jsem se to dozvěděl ze dvou zdrojů, účinnost od 1.7. ale netrvám si na tom, asi byl někdo moc rychlý.    [panelka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2017
Odpověď  vana-hb: ono jde taky o to, že pokud tě někdo trefí, tak pojišťovna plní jinak, protože se v případě testace nejedná o pouhý starý stroj. Ale protože nejsi socka, tak ti to bude jedno.
panelka: pokud vím, tak to ještě stanoveno není, zatím o dvouleté periodě FKHV s ministerstvem jedná.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2017
Odpověď  Vaňa-hb: Sdělení od socky pracující v tuzemsku: obnovení testace bude nově platit na dva roky, snad už to časově zvládnu.    [panelka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2017
Odpověď  Bílé značky jsou lepší. Na technickou jednou za dva roky kdykoliv chci a hotovo. Fakt by se mi nechtělo a ani bych to časově nezvládl (pracuji v zahraničí) jezdit v určený čas na nějaké testace. Finančně mě to nezajímá - nejsem socka abych řešil stokoruny.

jediná výhoda veteránských je, že pro ně zatím neplatí emisní zóny ... .    [vana-hb]   02.04.2017
Zobrazeno 10 z celkem 29 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (29) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Prodej JAWY do zahraničí.


 Ahoj, chci se zeptat jak postupovat při prodeji JAWY na Slovensko? JAWA má platné papíry akorát propadlou technickou, pojištěná je. V ČR už jsem motorku prodával , ale do ciziny nějak netuším postup a co všechno musím vyběhat. Díky za odpovědi.    [FramyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Je třeba na DI provést vývoz vozidla do zahraniční. Info třeba zde https://portal.gov.cz/portal/obcan/situace/116/123 /17388.html    [elevator] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2017
Odpověď  zajdi se zeptat na dopravku co budou chtít vyplnit a to je vše. Podle mě nic jiného a nikam jinam nemusíš chodit.    [HonzaBK]   19.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

identifikace startovacích hřídelů


 Ten vlevo je zřejmě 350 - 634 ? a ty další , co myslíte ?    [Honza]   12.12.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  ta s pružinkou uvnitř by měla být starší - na 354    [meela]   18.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím,prosím o identifikací hřídelů..obě jsou dlouhé 14cm.z jakých typů jsou?? jaká je na 354? díky    [Smart] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2017
Odpověď  První vlevo: na nějakou 350, více ti nikdo neřekne, protože bys musel poměřit délky, 350 mají nepatrný rozdíl v délkách. Druhá zleva: JAWA 250/559, JAWA 250/592. Třetí zleva: od ČZ 125/453 po ČZ 180/487, prostě všechny motory ČZ od 60. let. Čtvrtá zleva: JAWA-ČZ 125/355, JAWA-ČZ 175/356.    [kriz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.12.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

nové lanka na čz sport kyvyčka


 Ahoj když jsem kupoval nová lanka s bovdeny nějak jsem si nevšiml pruměru a velikosti koncovky.Jednoduše řečeno bovden v záchytu bočního krytu plandá.Nedělá někdo tyto bovdeny podle originálu?    [Jarek]   13.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  VDI Otava Pisek dělaji lanka na zakázku    [K.B.]   18.09.2017
Odpověď  Pan Žemlička z Divisova dělá bovdeny. Udělá Ti na miru i podle starého bovdenu.    [p377] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  1/2 materiálu=půl závitu a ještě takhle zubaté. Kvalita replik osobně vnímám s bídou 50:50 použitelnost.    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  A naopak některý repliky mají o dost širší bowden a pak třeba nejde spojkové lanko do původní misky u automatu nebo do gumových průchodek masky u řídítek kývačky. Na foto je lanko: "....pane , to je stoprocentně 353 přesně dle originálu" na přední brzdu. Možná ten orig taky není už orig, ale byl tam minimálně 30 let. Je vidět i různá síla. A na další porovnání repliky vsuvky na lanko do řídítek bez závitu.    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2017
Odpověď  no když vsuneš lanko do bočního dekliku od bubnu.Tak v tom záchytu (uložení bowdenu) před brzdovou pákou je díra vetšího průměru, než lanko zakoupené.Moje chyba, že jsem si to nezměřil, ale obchodník se dušoval, že to je na čz sport    [jarek]   14.09.2017
Odpověď  Nedávno jsme lanka a jiné aušus repliky řešili a bylo to i na jawamanii, nějaký výrobce byl zmíněn    [jawik]   13.09.2017
Odpověď  Lépe to popiš, nerozumím kde že ten bowden plandá :-)

ale všeobecně sehnat lanka která mají alespoň správnou délku je nadlidský úkon :-)    [meela]   13.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Čep stojánku


 Mohl by sem někdo dát fotku čepu stojánku na kývačku? stačí bez rozměrů,jde mi jen o tvar a čím je zajištěný,rozměrově si ho vytočím na míru díky.
Tady přes vyhledávač sem to nenašel a z katalogu nd to neni moc poznat.    [rohlicimuz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  kdyz ma pro tebe takovou cenu, tak byla cena dobra :)    [Tarzan]   21.11.2010
Odpověď  Tak jsem zrovna zakoupil za aukra spínací skříňku do nádrže na kyvku 250 za necelých 550 kč je to odpovídající cena? prý be měla být funkční. díky za názory    [rohlicimuz]   21.11.2010
Odpověď  díky    [rohlicimuz]   18.11.2010
Odpověď  tady je odkaz na fotohttp://www.mototechnik.cz /index.php?main_page=prod uct_info&cPath=12& ;products_id=95 a je tam normalni segrovka    [mara 0022Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2010
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Jawa 250/559 nejde do otaček


 Zdravím, Mám problém moje jawka se nechce vytočit... spodek a střední pásmo je v poho ale vršek je mrtvej jako by se dusila už jsem hledal na netu, ale zatim nic co by pomohlo. Mám nový pístní kroužky a karburátor del orto stejný sací průměr jako origo a sniženou hlavu 2,5mm. Může to být tím, že kroužky se ještě zajíždí?? Předstih odtrh mám nastavený... svička má piskovou barvu... Brisk N14C. Nádrž je čistá a přívod paliva bez problému. Dělala to i s origo karbecem... a výfuk mám takový samo domo v podstatě jen průchzí "trubka". Je to stavba na závody Flattrack proto ty "úpravy"...

Díky pokud nasměrujete...    [Vojtěch]   14.05.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tak dá se hlavně ZMĚŘIT.
Vape pálí, když je hrana zoubku na rotoru proti snímači. Předstih upravíte bud propilováním děr ve statoru a posunutím snímače,nebo jednodušeji nasazením rotoru bez kolíčku ve správné poloze předstihu.
Bez toho nelze zvítězit.................    [MOnty]   15.09.2017
Odpověď  Monty, že to nevím já neznamená, že tam to zapalování neni usazené správně. Proto jsem to svěřil odborníkům. Ale znovu se ptám, dá se potom ještě nějak předstih upravovat, jako u normálního zapalování?    [Solf]   15.09.2017
Odpověď  Promiň, nechtěl jsem nikoho zpochybnit, pod pojmem go motoru se občas schová kdeco. Nechal jsem si dělat poctivou GO nēkolika motorů u jednoho mistra a skoro vždy se rozjely po cca 500-1000km.    [jawik]   15.09.2017
Odpověď  Copak můžete do motoru našroubovat zapalování,aniž tušíte, jaký je předstih?

Potom se nemůžete divit, že to nejede.................    [Monty]   15.09.2017
Odpověď  GO mi dělali v Zaříčanech ( jawy.cz ) a nemám důvod pochybovat o jejich kvalifikaci. Ale jnak mě dotaz Montyho překvapuje, myslel jsem, že se předstih u VAPE prakticky nedá upravovat. Benzín zkontroluju. Díky.    [solf]   15.09.2017
Odpověď  500 po GO jestli to byla opravdu go je málo. Jinak taky jsem si prošel problémem paliva, mě zase pouštělo replikové víčko do nádrže málo vzduchu a vape na vině nebylo.    [jawik]   14.09.2017
Odpověď  A seřizoval jste u VAPE předstih? Nebo to tam naprasil, jak to padlo?    [Monty]   14.09.2017
Odpověď  Zdravím, jestli to může dělat Vape to vám neřeknu, ale zkontroloval bych na palivovém ventilu jestli z něho teče dobře palivo mě se jednou stalo, že palivo teklo spíše tedy jen tak kapalo a potom taky moto nešlo vytočit. Tak se jen pro jistotu mrkněte jestli jde palivo tak jak má...    [Vojtěch]   14.09.2017
Odpověď  Zdravím, řeším podobný problém, ale u originálního stroje vč. výfuků i karburátoru. Motor je 500 km po GO, zapalování VAPE, a motor nejde na 1.-3. stupeň za jízdy vytočit a u 4 se to blbě posuzuje, protože už motor nemá takovou sílu. Bohužel jsem toho před tou GO moc nenajezdil, tak nemám 100% jistotu srovnání, ale mám pocit, že to jelo s kladívkama lépe. Tohle se chová, jako by tam byl "omezovač otáček". To se říkávalo kdysi u Simsonů s elektronickým zapalováním, že se nedají "přetočit", zatímco já měl simsona s kladívkama a ten se z kopce rozjel jak pionýr, nikdo mi nestačil:-). Tak se chci zeptat, zda je to vlastnost toho VAPE, nebo je třeba hledat problém jinde, např. ve velikosti trysky? Dík.    [solf]   14.09.2017
Odpověď  Tak dnes provedena první zkouška a jak se zahřála tak super jede krásně v celým spektru otáček a je to prostě hodně znatelný rozdíl. Zkracovat výfuk zatím nebudu zatím je to dobré. Děkuji za konstruktivní komentáře... Já už byl tak zmatenej z čeho by to mohlo být, že jsem ten výfuk úplně přehlídl... Tak přeji ať to všem jezdí a bezpečnou sezonu...    [Vojtěch]   23.06.2017
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (17) 
Zodpovězené téma  

Jawa 250-590 350-361 sport.


 Dobry den nevite jestli někdo děla Kryt řetězu na Jawa sport děkuji vam.    [Zdeněk]   17.01.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  na burze prodáváme celý dlouhý vidlice za 1500,- .    [Monty]   13.09.2017
Odpověď  Moc DĚKUJI za info ohledně těch rozměru kyvné vidlice,jak čas dovolí,dam se do nadstavovaní.    [Milan K] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2017
Odpověď  Délka 460mm měřeno - osa čepu na konec vidlice, vnitřní šířka na konci vidlice 185mm, 95mm držák tlumiče - konec kyvky.
Rozměry jsou změřený na Califu, kyvka by měla být stejná na 361. Kyvku jsem taky předělával (prodlužoval) z obyčejný panelkový, materiál jsem použil z profilu "U" 140mm má tloušťka 7mm. Je to dost náročný na přesnost, svárama se všechno stahuje a kroutí, doporučuju před svařením upnout, nebo nabodovat k rovnému stolu nebo přípravku. Pozdější rovnání může rozhodit souosost pouzder, takže svařovat i s nasazeným čepem. Hodně štěstí Petr    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2017
Odpověď  Dobry den,prosím majitele krásného mota Jawa350/361 o pomoc,jestli by případně neporadil s rozměry zadní kyvné vidlice,,celkova délka,vnitřní rozteč u osky,vzdálenost držáku tlumiče,měřeno od konce kyvky,,moc děkuji za případnou pomoc,Milan,příp.tč774112889    [Milan K] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.09.2017
Odpověď  Co vím, tak kryt řetězu v replice mají v MOTO ÚST9 a pak taky Fišer u Měststkých lázní v Ústí n./L. Je to replika, nastavený panelkový. Cena myslím 1.200,-Kč, MOTO USTI má www stránky i s ceníkem.    [vwkafer]   18.01.2010
Odpověď  Zdeněk : to nejsou moje stánky, bohužel :-(    [smradzjzd]   17.01.2010
Odpověď  Děkuji za přispěvek mate krasnou 361 mam take v modre je v puvodnim stavu bez krytu řetězu.    [Zdeněk]   17.01.2010
Odpověď  Viděl sem repliku zde http://www.motoren.sk/shop/Jawa/53/24
Ale dá se tam poměrně jednoduše napasovat z 559, viz zde
http://www.garl.estranky.cz/clanky/renovace-motocyklu/jawa-250_590-a-350_361-sport-    [smradzjzd]   17.01.2010
Odpověď  Taky shanim    [Mocca]   17.01.2010
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

Prosím o pomoc


 Sehnal jsem čz 250/475-04 trial , bohužel někdo překopal motorku na normální koleno a výfuk. Tlumič s hliníkovou mřížkou jsem koupil na burze,ale za boha nemůžu sehnat výrobce kolene ,nevíte prosím někdo. V sekci exportní motocykly se nikdo ani neráčil odpovědět tak to zkouším tady,třeba někdo poradí. Díky    [j]   19.06.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravim.nemužu nikde sehnat číslo barvy na triala na nádrž.nevý někdo.diky    [k.b.]   12.09.2017
Odpověď  Jak se dívám na ty fotky, tak konečně už vím, z čeho je ten 18" ráfek, chromový, střed černý, s bíléma linkama, který mám doma pověšený v garáži a donedávna byl omotaný v krepáku..    [-Jára-] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.08.2013
Odpověď  Podle Doplňku technických údajů měly Trialy přední kola buď 19" nebo 21". Zadní 18". Podrobněji viz. http://www.cezetmania.info/technika/index.html?ite m=98    [Honza Vošalík]   15.08.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Ta moje mela original predni 19" kolo. Barum S22 tam byl vzorek. Snad pry nektere meli aji 21" ale neberte to jako 100% informaci    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.08.2013
Odpověď  Monty.: Měl bych zájem o to koleno výfuku na trial čz 250. Dej prosim vědět na email sosnstanda@seznam.cz Předem děkuji...    [jawac350]   27.07.2013
Odpověď  doplňuji - teda konkrétně typ 475/04.    [Edíí]   21.09.2010
Odpověď  Trial měl v originálu přední kolo 19" a zadní 18".    [Edíí]   21.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Taky bych si rád objednal koleno k ČZ 250 trialovi. Pošlete mi pls.nekdo nějaký kontakt. Dík. Mám xs4@seznam.cz.    [xs4Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.08.2010
Odpověď  Kdyby někomu pomohlo světlo z triala, tak jedno se mi tu válí a ještě nějaké kola 21 pravděpodobně to bude z toho. Jinak se mi trialy líbí, moc je nejde vidět :-)    [Dani]   03.07.2010
Odpověď  Ty rozměry by mne určitě zajímaly. Ale nádrž má středem podel výlisek tak mi není jasné kde by se muselo ubrat. Jinak dík za ochotu.    [ls-11]   22.06.2010
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (20) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a kam byli urcene?    [Honza]   15.06.2006

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 294 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Bral bych nějakou původní plechařinu na černošedou,kdyby někdo měl..TP mám:) dík    [Smart] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.09.2017
Odpověď  Tak sem pak napiš kolik lidi je chtelo s odkazem ze mají modrou bez papíru. Tipuju tak 100.    [pepa]   07.09.2017
Odpověď  Nechci tu dělat inzerci, ale kdyby měl někdo kývačku v šedočerné barvě bez dokladů, tak bych tu jedny takové měl. Byla by škoda měnit barvu na tuctovou červenou.    [mototp]   07.09.2017
Odpověď  Dělám výbrusy válců na všechny veterány motocykly    [František Kučera Vyškov-Lhota 150 68201 tel.73242]   27.03.2017
Odpověď  Ahoj a dobrý den, rád bych se pozeptal všech priznivců těchto motocyklů zda nemají v technickém průkazu p. Müllera. Rád bych dědovi udělal radost a právě tu jeho motorku dohledal. Tenkrát si ji koupil jako novou a jezdil na ni na vojně a poznal babičku, jistě by mu tato motorka se vzpominkou udělala radost. Nevím jak hledat, v případě velké náhody a mého štěstí prosím o spojení na email petasek1@seznam.cz    [Petr ]   19.06.2016
Odpověď  Já jsem 2x chromoval vlastní bandasku u Vepřků, poprve byly problémy když se vrátila s vadou a nakonec poslali úplně jinou, byla ok, prodrbaný čas a poštovné odmítli kompenzovat, druhá bandaska byla ok a tu jsem radši přebral osobně. E-shopy nabízí nádrže tak hledej nejlevnější, někdy je mají i na burzách.    [panelka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.02.2016
Odpověď  Dìk za názor.Mám ještě dotaz jestli někdo neví kde by se nechala sehnat nachromovaná nádrž za dobrou cenu?    [(HS)]   09.02.2016
Odpověď  Když už děláš tu tzv. GO tak bych to udělal pořádně, hrazdy a rychlopal jsou vratné změny to nevadí, chrom na kastlíku a ostatní leštění alà psí gule není můj šálek kávy, hlavně mít chrom tam kde má být a ne se vymlouvat na patinovku    [panelka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.02.2016
Odpověď  Děkuju za odpověd.Ten světlomet a kontrolky mám už opravené.Loni na podzim jsem se pustil do její generálky.A teď už čekám na díly od lakýrníka.Potom linky a bude se kompletovat.Nechci jí dělat vysloveně originál.Ty hrazdy a rychlopal si tam nechám.No a ty kaslíky už mám taky nově nachromované.Je to motorka po mém tátovi a tak ji nechci moc měnit.Jen mě zajímalo, jestli byla takto orig.Bohužel táty už se nezeptám.Děkuju a jawam zdar :-)    [(HS)]   07.02.2016
Odpověď  Dobrý den. Z Vašeho fota jsou zřejmé tyto odlišnosti od originálu: řídítka s hrazdou nepatří na tento model (patří na sportku), světlomet je z automobilu (spartak nebo stará octavia ?) krycí trubky předních tlumičů také nebyly chromovány, kastlíky jsem viděl originál chromované pouze u výroční zlaté kývačky 175 s výrobním číslem 1 000 000. Ptal jste se na chromy, ale nepatří sem další detaily - rychlopal, kontrolky na přední masce ..... Na funkci to ale nemá vliv, jawám zdar :-)    [Píst] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2016
Zobrazeno 10 z celkem 294 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (294) 

 Strana 1/261 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 24.9.2016)
Nezodpovězené téma 

Šrouby "panelka " 559 víka motoru.


 Mohl by mi někdo napsat velikosti šroubů do obou vík motoru na 250/559 nebo nějaký scan z dílenské příručky. Díky moc.    [KoljaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.08.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

nahrada krytu řetazu čz kývačka sport


 Ahoj chtěl bych si udělat jen takový vrchní kryt řetazu.Myslím, že už se to tu někde řešilo.Mám sice origoš vrchní i spodní, ale nechci ho tam dávat.Psal snad někdo, že ho udělal z pinckového krytu?Už opravdu nevím.Předem dík za inspirující radu nebo fotku.    [jarek]   19.07.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Nové pneu 3,25x19 na Jawa 361 Sport


 Zdravím všetkých. Po vlanajšom páde za mokra v zátačke s pneu Mitas 3,25x19 H01 hľadám pre svoju športku nejaké dobré obutie na cestu za sucha a hlavne aj za mokra. Obzeral som sa hlavne u Metzelera, ale v 19 palcovej kategórii v šírke 3,25 veľa toho nie je. Našiel som Metzeler Roadtec01, ale len v šírke 110/80 R19, čo podľa tabuľky zodpovedá šírke niečo medzi 3,5 až 4,00 palca. A to asi neobujem do zadnej kyvky a blatníka. Druhý adept je Metzeler Block C 3,25-19 54P, je staršieho razenia, takže výkony na vode sú dosť otázné. Máte s týmto niekto skúsenosti? Prípadne uvítam inú radu, lebo dezén H01 je na vode čistá katastrofa. ďakujem    [robinez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.06.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Krycí plechy motoru jawa panelka


 Dobrý den, chtěl bych si namontovat boční krycí plechy motoru na jawu panelku ale chybí mi držáky, nemá někdo vyfocené popřípadě oměřené držáky abych si je mohl vyrobit? děkuji    [ondra]   18.06.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Ztráta sedla


 v sobotu 20.5. v noci mi při přepravě motorky na vleku ulítlo sedlo na kývačku "kytara". někde mezi tank ONO v Kolajích u Poděbrad a Prahou 4. Nálezci nabízím 3000,- tel: 602 471 577    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Brzdový štít


 Ahoj,je tohle brzdový štít na celobubnovou kývačku těsně po půlbubnech ?
Na stránkách jawarmaniaka se píše ,že se dával "krátce". Na č. 26xxx (podzim 1955)
patří? Díky.    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Babetta neradi


 Dobry den mam problem s Babettou 210 udelal jsem zakladni generalku leve strany (vymena:gufery,všechny paky) vyměnil jsem olej.Po zajeti novych paken to jelo docela dobre ale po chvili mi zacal lit olej do radicich celisti a po vycysteni to zase jelo ale po delsi dobe to uplne prestalo fungovat radi jen kdyz jedu skopce a pritom to i prokluzuje.POtreboval bych poradit co bych s tim mel dela.
Diky za odpoved    [Lukas]   11.04.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 175/470 Sport


 Poprosím o radu ,chtěl bych nechat nalakovat celý motocykl modrá královská - pařížská modrá. Hledal jsem na těchto stránkách odstín RAL.
Našel jsem rady - 5013 / 5002 /5010.
Tak nevím , byl bych nerad , abych byl někde úplně mimo a dal za to několik tisícovek. Ví tedy někdo jaký odstín RAL?
Díky.    [Míra]   30.03.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

šířka linek


 Ahoj prosím Vás kolik má být šířka linek na jawa čz 175 356 plus šířka na nádrži?Předem dík    [Jarek]   02.01.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

čz trial ráfky


 Ahoj chtěl bych se zeptat, zda na Trialu byly hlinikové ráfky?Export, domácí produkce?    [jarek]   21.12.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Přední blatník,malá kývačka


 Čau,chlapy,shaním,na patinovku,přední blatník s jednou linkou,je to na 150tku,koupím,nebo vyměním za zadní ze dvouma linkama,dobrý stav za dobrý,dík ,čau    [Rosta]   27.10.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Cena Jawy-ČZ 150/352 na Bazoši


 Zdravím,
to je zase jednou divadlo, na tomto odkazu : https://motorky.bazos.cz/inzerat/66776430/Prodam-m otorku.php, cena 70 000Kč. Zkuste tam zavolat, jeden pán jí za tu motorku nabídl 70 000 - 80 000Kč. Je bez dokladů, ceny rostou. Jestli to není "Královská třída", stejně jako Jawa 500OHC. Běžná cena do 10 000Kč, já za orezlý vrak ve stejné lokalitě 2 500Kč.    [Roman1984Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.10.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Kontakt Zdeněk Malát


 Dobrý den, sháním kontakt na Zdeněka Maláta z Divišpva. Děkuji m    [Martin Dvořák]   22.10.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Přední vidlice jawa 352 a 356


 Ahoj mám moto s nejstarší vidlicí , pružina uvnitř. Podle návodu tam má být 100 ml tlumičového oleje. Nevím přijde mi to hrozně málo? nalil jsem toto množství dovnitř a nepřijde mi, že by to tlumilo. Navíc to tlumení je oproti velké kývačce s pružinou venku mnohem tvrdší. Jaký olej do tlumičů nejlépe dát, máte někdo vyzkoušenou značku a hustotu případně množství?    [Mirek]   26.09.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa californian


 Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně horních brýlí na califu. Patří tam tyto (viz fotka) nebo mám shánět jiné - bez zkosení? Díky za odpověďi.    [Vojta]   25.09.2016
   Přidat odpověď 

 Strana 1/261 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006