MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 308502 příspěvků |7625 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 27 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Panelka) 26.1.2021 07:28  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a k....   15.06.2006 / 318
    Detaily Jawa 250/590 sport 1967   20.05.2018 / 228
    Čz 175/250 sport na 19kolech !!!   07.08.2009 / 204
    barva   11.03.2012 / 191
    ČZ 175/470 SPORT 1962   01.01.2012 / 166
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 4259      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 16 / 263      Příspěvků Příspěvků: 39673
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/284 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 350 víko


 Zdravím, chtěl bych se zeptat. Mám doma víko zapalování na Jawa 350, ale nevím z čeho přesně je, protože víko je zvenku hladké a z vnitřní strany je odlito jawa. Už se s tím někdo setkal?    [jena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Originál dle představ současných renovátorů kulelesk neměl o replice se nikdo nebavil, domácí tvorba.    [Kadel]   25.01.2021
Odpověď  Originalitu víka tady přece nikdo nezpochybňuje.    [Jarda]   25.01.2021
Odpověď  Originální díl to určitě je! ještě jsem neviděl dělat repliku vík, ale je upravený, ale 100 % originál!!    [HonzaBK]   25.01.2021
Odpověď  Předal bych ho nějakýmu renovátorovi a ten se v rámci nových renovačních trendů taky vyřádí, vyleští to ala psí kule a uvede jako originální díl.    [Kadel]   21.01.2021
Odpověď  Přesně tak. Nějaký doveda kutil se na tom vyřádil    [Jarda]   21.01.2021
Odpověď  Ale tady na tom víku není nic poznat, že by to bylo vařené. Leda že by někdo ten vystouplý pruh zbrousil do ztracena.    [jena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2021
Odpověď  Těžko říci. Může to být klidně novější typ víka se zavařeným nápisem Jawa a vyhlazené. Už jsem se setkal s tím, že to někteří dovedové dělají a ještě se s tím chlubí v diskuzích.    [Jarda]   21.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě foto zevnitř    [jena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zajímavost z inzerce


 Nedávno byla v inzerci zajímavá nádrž - viděl to někdo někdy na nějakém letáku, dobové fotce? Pokud dobře koukám tak nemá středový prolis, takže rok cca 1960?    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.08.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Neuvádí u malé kýbvačky něco podobného pro export kniha Katalog ČZ? Určitě měly nějaké malé kývačky nalapené loga "Čezeta" na kastlíku.
Typuju že to ně jěco jako kývačková nádrž z nápisem Ogar a podobně,..maloserie, test, export    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

čz 175.470 sport


 Aho dneska jsem si koupil sportku bez sedla a světla.Chtěl bych se zeptat,z jaké jiné motorky tam sedlo pasuje?Jaké by tam mělo být?Lavice, nebo kytára?Motor je stejný jako na čz 175.450?Rok výroby je 1962
Předem děkuji za odpověď    [Jarek]   23.04.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  k této kombinaci níže sem zahlédl i totéž ale s obrácenými barvami. též zajímavé.    [L]   22.01.2021
Odpověď  Po 50 letech může být těch odstínů už víc...    [Kadel]   22.01.2021
Odpověď  Henry.corpse Mohl by jsi casem tu sedou barvu porovnat s RAL vzornikem. Vyskytuji se tu na foru tri ruzne varianty sede. 7032 7035 7038 Jakemu odstimu je nejbliz barva na tve moto?    [takysportkar]   22.01.2021
Odpověď  Gratulace ke koupi pěkného stroje. Lakování známé a poměrně vzácné, na akcích a srazech jsem ho na vlastní oči neviděl, na internetu ano a když budeš chvíli hledat najdeš i tady. Já mám zase modrou 473.    [Homza]   12.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím všechny pořídil jsem si ČZ 175/470 v těchto barvách. Může mi prosím někdo sdělit více info o tomto lakování? Má to anglický štítek, rok výroby 1968. děkuji moc    [Henry.corpseRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.01.2021
Odpověď  Ahoj prosím, tě nevíš kde se dá sehnat vzorník barev na čz 175/470 sport ???
Bude renovace a je potřeba udělat lak . Potřebuji kód barvy tmavě modrá pro tento model.    [pietro1979Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.08.2014
Odpověď  světlo 453,455,450,473,470,475 pasuje,pak myslim že i z kejvaček 356 a 355...kryt je jinej a hodně blbě se shání.sedlo lavice.motor je totožný jako na 450,měl bys tam mít i číslo 450,ačkoliv někdo tvrdí že se tam dávali i motory s číslem 470,s čímž se já nikdy nesetkal.nicméně je to stejný.    [zelyvel]   23.04.2010
Odpověď  Patři tam Lavice kryt řetězu je delši jsou tam 19 kola a obyčejna čz ma 16 kola.    [Zdeno]   23.04.2010
Odpověď  Jo a ještě je totožný kryt řetazu s obyčejnou čz?    [Jarek]   23.04.2010
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

zahrdzavené všetko!


 Zdravím Vás všetkých, potrebujem pomôcť, od jedného starého pána som kúpil bloky, prevodovku, kľuku v kope na panelku 350. Len to je tak zahrdzavené že stým nejde vôbec pohnúť, ani silou ani sťahovákom, striekam nato wd40, naliaj som tam aj číry odhrdzovač. Viete mi prosím poradiť ako by sa to dalo rozhýbať? mňa už len napadá flexou odbrusiť čo najbližšie čapy a vŕtať stále väčším vrtákom, čo to je tiež somarina? Ďakujem vopred za Vaše odpovede.    [Janči]   28.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 37 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky, rozsekám ty loziska. Měl jsem ambici to rozdělat elegantně. Šrouby jsou určitě venku vsechny, kartery vůči sobě jdou nepatrně pootočit. Viděl jsem jak tu někdo půlil pomocí stranovýho klíče a tak jsem dostal odvahu ukázat čím půlím já    [FilipS]   22.01.2021
Odpověď  A hlavně se pořádně podívat jestli někde pod špínou nezůstal ještě jeden šroub, to už se mi stalo a motor tak rozhodně rozpůlit nejde :-)    [meela]   22.01.2021
Odpověď  rozsekej ostrým malým majzlíkem ložiska na klice případně i v převodovce - klece a pak se vysypou kuličky a pak už to nemůže na ničem držet. Já takto demontoval kliku z 350, tam to bylo oto horší, že jsem ještě musel uřezat jednu ojnici a druhou překroutit o 90 stupňů, protože nešlo otočit s klikou tak aby ojnice nevadily při půlení karterům.    [HonzaBK]   22.01.2021
Odpověď  Pánové, už od Vánoc rozebírám jeden totálně zarezlej motor z 250 kejvačky. Všechno jsem rozhejbal jen kolečko 4. rychlosti s tím bazmekem na sekundár ne, to ale snad nevadí, když z druhý strany hřídelí hnu. Stejně to ale nemůžu rozpůlit a právě jsem vytrhl stahovákem jeden závit díry na stator dynama... Asi 1 mm jsem kartery dostal od sebe. Klikou otočím asi o 15° sem tam, protočit ale nejde, je tam bordel.. to by ale snad nemělo půlení vadit.. jsem z toho na prášky. Na čem to může viset!?    [FilipS]   21.01.2021
Odpověď  Úspech! Tá kyselina tomu naozaj pomohla a potom po troške námahy to išlo pekne rozpoliť. A po oddelení blokov som sa nestačil čudovať koľko bordelu bolo od spodu kľuky. Ďakujem za každú vašu radu borci.    [Janči]   19.06.2019
Odpověď  Chtěl jsem kdysi "zachránit" motor z péráka, který stál na zahradě několik let bez hlav a víka spojky, tedy plný vody. Dlouhodobé máčení a odrezování nepomáhalo, nahřívání nepomáhalo. Pomohla až průmyslová ultrazvuková čistička, která bordel dokázala uvolnit natolik, že po nahřátí se kartery podařilo oddělit. Ale kartery byly stejně ve všech otvorech pro ložiska tak poničené, že námaha za to ani nestála.    [vintera]   05.06.2019
Odpověď  Rozebíral jsem jich několik. A pomáhá a to hodně ta kyselina citronová. Samo není všemocná. Bordel a mechanické "problémy" neřeší. Pomáhá ohřátí (já používám PB hořák) a pomáhá i spešl povolovač od Retechu a také obyč olej!!!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2019
Odpověď  Ako uvádza pán [P.], je to pravda, bude to držať vo vnútri bodrel medzi kľukou a blokmi,alebo medzi stredovou vložkou kľuky a blokmi. Mám už aj rozbité ložisko, guličky sú von ale je ešte pod tým niečo. Tie bloky motora sú zaseknuté tak ako sú na obrázku, ja som ich nepohol ani o mm, ani von ani dnu. a po premeraní šublerou sú rozdiely na začiatku a na konci pár stotín mm.    [Janči]   05.06.2019
Odpověď  Nerad to uvádím, ale myslím si, že jen málo lidí zde opravdu rozebíralo podobný stav motorů a vlastně si dokáže představit plnou realitu, nedrží to jen na ložiscích aj., kolikrát to udrží čela kliky tak, že se to nehne ani o milimetr, i když by ložiska nebyla. Proto je dobré užití kyseliny, odškrabování a vyplachování rezu aj. bordelu odkudkoliv to jde, a postupně zkoušet stále dokola stahovák, ohřávat karter, který chcete zrovna sundat... Ložiska jsem dokonce opakovaně u podobných motorů i roztrhl.....    [P.]   05.06.2019
Odpověď  jo a ještě když se dívám na tu fotku, tak bych pravou stranu (na fotce) vylisoval cca o těch 5 mm ven a demnotoval bych středový hliníkový kruh a pak můžu klikovkou v tom zbylým karteru při uvolňování ložiska kývat i mírně do stran.    [HonazBK]   05.06.2019
Zobrazeno 10 z celkem 37 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (37) 
Zodpovězené téma  

Zlaté linky a jak na ně?


 Dobrý den, chtěl byh se zeptat, zda někdo nemáte zkušenost s malováním zlatých linek na motocykly Jawa-ČZ. Jak postupovat? Jakou barvu - ředidlo na jaké bázi zvolit? a jaký je ideální štětec pro linkování? Rád bych se o to pokusil.    [MM]   10.03.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 128 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jasný, máte pravdu. Nastrelil jsem to jen z hlavy, fotku jsem viděl už před delším časem. Shodou náhod bydlím též nedaleko...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2021
Odpověď  host: díky, ono to je překvapivě v Rosicích, a kousek od adresy bydlí můj kamarád veteránista. Ale malá oprava - podle ustrojení osob na té černobílé fotografii to odhaduji na polovinu 20.století.    [Martin Štindl]   21.01.2021
Odpověď  richard wolff: zdravim, pred par lety jsem stahoval z internetu fotky puvodnich kastliku v cernem lakovani a linky byly klasicke tenke zlate, vnitrek byl cervenou zakladovkou tmavsi surikovou. Kastlik nejnovejsi provedeni s kulatym drzakemm matice sroubku. Foto poslu az budu na pocitaci.    [Jirka123]   21.01.2021
Odpověď  Jo, a ten překlad je "kydy u piva". Zatracenej našeptávač v tlf.! Sorry...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2021
Odpověď  Telefon míří sem:
https://vaclav-masek-fotokeramicka-vyroba.business.site/
Závěr nechť si případný zájemce učiní sám.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2021
Odpověď  host: já se snažil dohledat něco jako písmomalířství či linkování pana Kavky už v ten den kdy to zde bylo uvedeno (29.12.2020) stejně jako ten výraz "pintsprishing". Takže se ze strany masekvaclav/Václav jedná o "tapetování" internetové diskuse?    [Martin Štindl]   20.01.2021
Odpověď  Kdy u piva, volně přeloženo.
Uživatel Václav zde sám o sobě píše jako o p. Kavkovi. Toť úsměvné! Jen si zde dělá trapnou reklamu na buhvíco. Jeho webovky tristní, reference (linky, motorky) žádné, jedna fotka jakéhosi pomníku a druhá rodinky z 19. století, to jest celý obsah. Jo, a v listopadu prý neměl covid! Pravopis, sloh s styl stránek na úrovni absolventa ZŠ (= zvláštní školy)...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2021
Odpověď  V google jsem nenašel co je "pintsprishing"?    [tečka]   20.01.2021
Odpověď  Nesouhlas s kolečkem a.t.d.Jedná se o pouhopouhý Pintsprishing.To ale koukněte na pana Kavku.Rád naučím.Volejte 732853765.    [Václav]   29.12.2020
Odpověď  jakou barvu linek má mát černý pérák Jawa 350    [richard wolff ]   20.02.2020
Zobrazeno 10 z celkem 128 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (128) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zadny rafik a pneumatika Jawa 250/559 r.v. 1962. (rozmer)


 zdravim,
vedel by mi niekto prosim poradit/povedat aky rozmer ma mat zadny rafik a pneumatika na 559 r.v. 1962 ?
zial kazda informacia ku ktorej som sa dopatral je ina.
su oba rafiky rovnake a len pneu je ine ? (Predna 3,25 a zadna 3,25 alebo 3,5)
alebo su aj rafiky ine ? (Predny 1,85 a zadny 2,15)
na mojej motorke maju oba rafiky sirku 68 mm.
dakujem    [Juraj A.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.01.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Luboš má pravdu, údaje v TP pro stejné typy se různí, to co je uvedeno v TP je směroplatné a logiku bych nehledal.    [Kadel]   20.01.2021
Odpověď  Pro provoz a na STK montovat pouze to, co je uvedeno v konkrétním TP. V minulosti se stávalo, že se ke strojům dávaly již předtištěné TP z předešlých provedení, modelů, kde se doplnily datum, výrobní čísla. Proto lze najít různé rozměry pneu, váhy a někdy i samotné přepsané označení typu. Vědu bych v tom nehledal.    [Luboš]   20.01.2021
Odpověď  a e to asi není povolená? buď předek 3,00 a zadek 3,25 nebo předek 3,25 a zadek 3,50. Kombinace 3,25 a 3,25 může být? Ani v jednom z kopii zde uvedených ani v mém TP doma to nemám.    [HonzaBK]   20.01.2021
Odpověď  Meela,
dakujem za informacie moc mi to pomohlo.
Rozhodol som sa ze obe kolesa obujem na plaste s rozmerom 3,25 (i ked v predu by mal byt 3,0) kedze mam oba rafiky rovnake (1,85) a na plast 3,50 by som mal mat rafik 2,15.    [Juraj A.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.01.2021
Odpověď  Pozn. 559/1962 má asi ještě kola z 353 pro upřesnění    [Kadel]   18.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na novějších panelkách už to možné je - toto je výstřižek z TP z roku 1966    [meela]   18.01.2021
Odpověď  Zatím jsem se setkal dle TP jen s rozdílnou šířkou ráfku jen u mé čz475, na 354, 353 i 559 mám stejnou šíři    [Kadel]   18.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám z inzerce uloženou fotku TP pro 559 z roku 1962 a ten říká údaje viz foto    [meela]   18.01.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kulisa Jawa - pripustne opotrebenie


 Ahoj
mam 2 kulisy (perak 350 a kyvacka 350) - je toto opotrebenie este "v norme" alebo mam hladat inu/novu? Nech nemusim za chvilu znova polit motor.    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Podle ně to na funkci vliv nemá. Kdybych dělal motorku na věčné časy tak bych dal nový originál, ale jestli je ještě ke koupíš jedničkou nahoře to nevim. Hlavně dát nové pružinky - ty praskaji.    [profesor]   18.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  a foto Perackej    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Prepustacie kanaly J350 -> rozdiely v blokoch Kyvacka-Panelka-Californian


 Ahojte
pripravujem sa na upravu/zlozenie motora, cielom je dostat sa aspon na panelkovych 18k.

Co mam a chcem pouzit na motor:
- 354 kartre
- 360 valce (panelka)+ Almet piesty na 350 (634), ine sa mi nepodarilo zohnat
- 360 hlavy (panelka)
- karb 2926 SBD
- upravena prevodovka z 579

Z dostupnych zdrojov som sa snazil pochopit rozdiely medzi 354 (16k), 360 (18k) a 362 (22k). Rozdiely v hlavach su mi jasne, ale nevedel som najst detaily o rozdieloch v prepustacich kanaloch v kartroch. Mam len kartre na 354 - vie prosim niekto poskutnut viac detailov ako to mala 360 a potom 362? Valce 362 predpkladam maju ine prepustacie kanaly (vacsie) ako 360, takze asi aj kanaly v 362 blokoch budu vacsie?
Aspon info o 360 vs 354 by mi pomohla. Idealne nejake foto.

Vchod do kanala sa da zistit podla valca, ale ide mi o zvysok kanala smerom dole ku klukovke.    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.12.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak som to zmeral. Ked tam prilozim tesnenie prekvapivo sedi, takze zmeral som 2 rozmery. Ak je to tesnenie rovnake aj na 634, predpokladam ze kanaly 354-360-634 budu rovnake. Budem rad ak to niekto potvrdi    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2021
Odpověď  Diky - medzitym zmeriam ja na mojich 354 blokoch    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2021
Odpověď  V pátek bych ti to mohl změřit, dřív se garáže nedostanu.    [Felix]   04.01.2021
Odpověď  Vedel by niekto zmerat veľkosť prepustacich kanalov na 360 blokoch? A tiez priemer sania v 360 blokoch?    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Odpověď  Ano 354/04.Asi od konce roku 1959 s hladším povrchem.    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Odpověď  Tak som sa v garazi pozrel na cislo dielu na blokoch, nasiel som toto na lavom : 354-11-261, podla jedneho fora je to podradene cislo 354-11-289 co su bloky 354/04    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Fotka od dynama    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2021
Odpověď  Kartery 354/03 by měly nad sacím kanálem kolíček na kryt karburátoru.
Velikost přepostěcích kanálů mi přijde standardní. Jestli byly u panelek v karterech větší, to nevím.
Kartery lité do písku měly ještě první panelky 360 a sportky 361.    [Jarda Š.]   02.01.2021
Odpověď  Karteru :)    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2021
Odpověď  Dej sem foto pravého kráteru z vnější strany, od dynama. Tuším 354-04    [Smart1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2021
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 250 sport


 Zdar tak konečně jezdim již nalítáno přes 2oo km jen my při vytočení vyskakuje trojka co s tím poradíte? Díky peracek1    [peracek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.07.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Snad to za tu dobu už nějak vyřešil, ale jako obvykle neuvedl jak.    [Kadel]   04.01.2021
Odpověď  Ohnutá nebo vyjeta-vybroušená vidlička řazení. Nutná výměna v převodovce. Jsou tam dvě.    [Miramirek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Odpověď  Zkus sundat dekl spojky, spojkový koš a startovací segment abys viděl kulisu. Ta totiž často bývá povolená. Jsou tam 4 šrouby    [Jakub]   07.07.2019
Odpověď  Jen je divný že se ta trojka jakoby stratí pokud podřadim skočí tam dvojka a pokud zařadim tak čtyřka .Je my jasny že bude něco opotřebovanýho většinou asi ty náběhy v kolečkách jsou vyčvachtaný .Ale co třeba unavený pružinky v přesouvači ?    [Peracek1]   06.07.2019
Odpověď  muzes mit moc naplej retez mel by mit pruves 2,5 cm jinac jak pise kolega kolecka v prevodovce vidlicky atd    [jan]   05.07.2019
Odpověď  Předešlí majitel tvrdil že je tam nová převodovka a motor je dělanej.Měl novej píst tak jsem tomu věřil a ono se to posralo .Necham si to na zimu tet to nějak přežiju    [Peracek1]   05.07.2019
Odpověď  no nebude se ti to líbit, ale vyndat motor, rozpůlit a vyměnit opotřebované díly...

jinak motorka krásná ;-)    [meela]   05.07.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

Dĺžka lanka a Bowdenu u Jawy CZ 150 prvej kývacky....?


 Zdravim hosi pred pár dnami som mal problem s bowdenom na jawu CZ 150 1954 ktora ma motor z CZ150c... Lanko plynu na kyvacku je proste dlhe ci uz sa jedna po stranke bowdenu alebo samotneho lanka... a lanko na CZ150c je zase kratke... neviete mi poradit kde by sa dalo zohnat plynove lanko na tento tip motocikla? alebo aspon dĺžku lanka a bowdenu a to by som si dal vyrobit potom uz.... vopred diky za info Dexter    [dexter]   13.01.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Opravujem dĺžku lanka,malo by to byť 845mm    [Filip] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.12.2020
Odpověď  Kadel: ďakujem za reakciu. S úpravou problém nemám,len som potreboval vedieť rozmery bovdenu a samotného lanka. Ale už to mám hotové,rozmeral som to a vyšlo mi to tak,že dĺka bovdenu cca 730mm a dĺka lanka cca 745mm. Ak by sa to niekomu hodilo do budúcnosti...    [Filip] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2020
Odpověď  Taky jsem ho upravoval, když byl bovden dlouhý. Buď odletovat koncovku a zkrátit, nebo bez odletování jsem bovden opatrně odbrousil z boku a odštípal kleštěmi.    [Kadel]   21.12.2020
Odpověď  Zdravím páni,potreboval by som vedieť dĺžku lanka plynu a sytiču na J250 559. Samozrejme som kúpil repliky a plynové sa nedá namontovať...    [Filip] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.12.2020
Odpověď  toto som potreboval pocut :D diky ti staci mi toto vediet ako na to idete viac mi netreba ;) viem ze u novsích laniek ktore maju zakoncenie akoby takej gulicky tak tam sa da kupit cely ten pliesok. ten sa navlecie na lanko, to sa roztrapkatina konci,vrazi sa tam taky kliniec alebo klinik maly,zapajkuje sa to a potom sa to obrusi na brúske...    [dexter]   14.01.2013
Odpověď  Na upravování bowdenových lanek mi zatím stačila obyčejná trafopájka(měkké pájení) s nejběžnějším tavidlem kalafunou. Lanka plynového bowdenu jsou na upravování nejsnadnější protože vzhledem k malé zátěži není ani potřeba lanko roztřepit - a je lepší při zkracování ten koncový váleček po nahřátí jen posunout(bez sundávání z lanka).Ocelovou spirálu(obal) lze ostranit pomocí té stolní brusky a bočních štípacích kleští bez toho že by se vytahovalo z bowdenu lanko. Místo toho zakončovacího válečku může být použita i hlavička z malého POP trhacího nýtu(hliníková), hliníkovou hlavičku lze pájet i s tou kalafunou protože se tak malá součástka snadno prohřeje.
Dexter: jestli chceš tak večer možná budu zakracovat bowden u spojky tak bych ten postup mohl i nafotit :-) u plynového lanka lze ten "ošklivý" zakracovaný konec usadit do otočné rukojeti - na bowdenu plynu jsou oba konce stejné.    [Martin Štindl]   14.01.2013
Odpověď  je to mozne ze mi predajcovia predavaju na velku vzdy pana macak z Motoremu mi dokonca chcel predat panelkove lanka na malu kyvacku :D...preto ma zaujima ci existujeniekde na nete zoznam dlzok laniek aké pasuju na jawky a CZ a su overene praxou...vopred dik ;)    [dexter]   14.01.2013
Odpověď  Mě jo, ale zásadně si lanka měřím.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.01.2013
Odpověď  nesedělo mi ani jedno lanko snad nikdy,..vždycky je upravuji. Jak přední brzda tak plyn.    [Dolin1]   14.01.2013
Odpověď  Tak se ještě koukám do katalogu ND Jawy-ČZ 355/356 a u bowdenu plynu je psáno číslo 351 46 040. Čili je stejnej s mezitypem. Ostatně stejné jsou i bowdeny na spojku a přední brzdu! Takže sedět musí. A pokud ne, tak nekoupils ten správnej na malou kejvačku...    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.01.2013
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (17) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

kryt retaze


 viete niekto podla foto zistit s coho je ten kryt?    [milan]   16.01.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravím,
mám na panelke kryt reťaze bez otvoru na kontrolu napnutia reťaze,ako je na predošlých fotkách. Chcem sa opýtať na postup,pri kontrole napnutia reťaze pri takomto kryte,nakoľko je reťaz prístupná len na malom kuse od záberového kolieska...    [Filip] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2020
Odpověď  Na posledních ročnících zase ušetřili 2,56 Kčs na kousku,a víčko vynechali.    [Monty]   16.01.2011
Odpověď  na 559 by bal mat na vrchnom diely viecko na kontrolu retaze,nie?    [milan]   16.01.2011
Odpověď  JAWA Panelka model 559, 592 nebo 360    [monty]   16.01.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto2    [milan]   16.01.2011
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Jawa 175


 Zdravím všechny potřeboval bych poradit mám jawu-čz 175/356ku. Jakmile ji nastartuju tak mi do 6v baterie vrací až moc proudu (13-14V). Chtěl bych se zeptat v čem bude problém, jestli v regulátoru nebo v něčem jiném a jak jej vyřešit děkuji.    [LUBOŠ]   21.12.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Regulátor AEV z Kroměříže - jsou docela odolné, ale je nutné dodržet polaritu při zapojování akumulátoru.    [Martin Štindl]   22.12.2020
Odpověď  A kdybych už kupoval nějakou náhradu za regulátor, mohli byste mi nějakou doporučit. Děkuji Luboš    [Luboš]   22.12.2020
Odpověď  Docela běžný jev při nefunkčním regulátoru. Dynamo produkuje toto napětí a regulátor jej nedokáže umravnit. Obvod vinutí cívky pro regulaci napětí bude poškozen anebo jsou kontakty regulace poškozené, znečištěné. Opravu a seřízení pro laika nedoporučuji. V mládí jsem je pro široké okolí opravoval, seřizoval.
Buďto výměna anebo zkušeného elektrikáře. Staré regulátory se obtížně seřizují, protože bývají napadeny opakovanými pokusy majitelů a jejich mechanika je různě poškozená. Obvyklou závadou, způsobenou letitým provozem jsou rovněž opálené kontakty, které řádné seřízení neumožňují. Seřízení regulátoru se jeví jako nepříliš složité (podle knihy), ale v praxi je starý regulátor opravdu dobře seřídit docela fuška. Po čase zlobí opět. Pokud by se sehnal regulátor původní nový, zánovní, tak seřízení jde dobře. Moderní náhrada jde namontovat bez problémů.    [Luboš]   22.12.2020
Odpověď  Trochu podrobněji - takže dochází k přebíjení akumulátoru? Tj. že do akumulátoru tlačí regulátor velký proud 13-14 Ampér!!!?(ne Voltů). Anebo regulace nestabilizuje napětí na cca 7 Voltech ale je skoro dvojnásobně větší? A hlavní otázka - je akumulátor této 175/356 ukostřen PLUS(!!!) pólem jak má být?    [Martin Štindl]   21.12.2020
Odpověď  Problém bude nejspíš v regulátoru. Řešení je několik:
Sehnat si dobovou literaturu (například údržba motocyklů Jawa od Dočkala), kde je popsaný princip mechanického regulátoru - pochopit to a zkusit opravit. - zadarmo
Sehnat jiný regulátor, buď originál nebo novodobou elektronickou náhradu (např AEV) - investice pár stokorun až tisícovka
Koupit celé bezkontaktní zapalování (VAPE) - investice pár tisíc...    [meela]   21.12.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kolík pri dyname


 Ahoj, prišli mi kartery zo 175/450 poštou ale predávajúci zabudol vytiahnuť polohovací kolík na kryt zapaľovania pri dyname a pri preprave sa ulomil hliník, v ktorom bol kolík osadený (trčal z kartónovej krabice nadol). Ako by ste to jednoducho vyriešili? Ustaviť ho do pôvodnej polohy a prilepiť nejakým lepidlom? Díky.    [PaloSK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.12.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  kolik vytahnout nalomeny kus odlomit material vyvarit a vyvrtat diru pred vareni si udelat sablonu kde ma byt presne dira aby se udelala na stejnem miste pokud neni moznost svareni hliniku tak by se mohla vyvrtat hlubsi dira v ni udelat zavit a nove vyrobeny kolik se zavitam tam nasroubovat prasklina by sla vyplnit tekutym kovem -hlinikovym tmelem ale neni to ten spravny postup je to jen vychodisko z nouze    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.12.2020
Odpověď  ale tak se hliník nevaří, zbytek se ulomí a dovaří se to celý. Když to stáhneš nic nezavaříš.    [jj]   21.12.2020
Odpověď  Vytáhnout kolík , stáhnout s citem svorkou jednu prasklinu,zavařit pak stahnout druhou zavařit a do tretice to samé,pak frézkou na hrubo začistit sváry a dobrousit jemnym smirkem a na závěr zpět naklepnout kolík.Na tekutý kov se vykašli,máš holí kartery,takže idealní manipulace při opravě.Úplně nejjednodušší dát někomu kdo umí hliník slitiny vařit a udělá to vše za tebe.    [Jan]   17.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [PaloSK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [PaloSK] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.12.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Lakování motorky


 Dobrý den,jak řešíte vnitřní strany blatníků po nalakování? Necháváte tam jen tu barvu, nebo to ještě nějak ošetřujete, proti blátu a odlétávajícím kamínkům. Děkuji za Vaše postřehy a zkušenosti.    [pařezRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 45 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  To mas prave otoceny. Logika by byla, ze vsem znackam jednostopych motorovych vozidel budes rikat motorka ... dava to to smysl?    [nechci]   16.12.2020
Odpověď  Teď koukám že brečím na blbým hrobě a ještě v blbým vlákně    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.12.2020
Odpověď  Co to zase prodávají za sračky, už ani filtr neumějí zkopírovat a prodejcům je to úúúúplně jedno. Gottwaldovskej specialista MOTOJELÍNEK.CZ se ani neobtěžuje mi odpovědět na mejl. Poslal mi dvě vložky do Bizona a oni jsou vysoký.
Nekomunikuje, tak je u mě automaticky na černý listině a už nikdy od něj nic neobjednám.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.12.2020
Odpověď  Jen pro upřesnění. Tak to můžeme všem motorkám říkat třeba Jawa. Všechny mají podle tvé logiky dvě kola, tak proč si zatěžovat hlavu značkama a typama, že?    [Milan]   07.12.2020
Odpověď  Jen pro upřesnění. Gumoasfalt je běžně užívaný obecný název pro směs gumy a asfaltu. Pochopitelně asi nikdo nebude natírat blatníky nejlevnější směsí na opravu střech. Ale třeba takové Body 930 (případně 933), které je perfektně vhodné je v zásadě taky "gumoasfalt", tedy guma s asfaltem (i když oxidovaným kterému se říká bitumen).    [profesortecka]   06.12.2020
Odpověď  Jen pro upřesnění. Gumoasfalt není a nikdy nebyl určen pro nátěry vozidel. Používal se dříve, protože nic jiného nebylo. Dnes je možné použít originální nástřiky na podvozky, které chrání nejenom proti kamínkům, ale mají i antikorozní účinek a navíc oproti gumoasfaltu se dají přestříkat barvou, takže to na první pohled není vidět.    [Milan]   06.12.2020
Odpověď  Na vnitřky blatníku gumo asfalt barva na podvozky motorových vozidel.Za mě nejlepší prášková barva komaxit,vse co je lakováno mokrou cestou má menší oděru odolnost,dá se pod něj tmelit,ale u starých dílů nutné nechat projit pecí na prázdno aby železo vyplynovalo jinak barva ma krupičku a musí se to znovu brousit.    [jan]   06.12.2020
Odpověď  Na původní dotaz - vnitřky blatníků nalakuji jako vše ostatní a u strojů na ježdění vnitřky natřu několikrát asfaltovým konkorem a podle potřeby po čase opakuji.    [Luboš]   30.10.2020
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Vrátím se k této starší diskusi...Knihu od Jürgena Nolla mám a je to tak , nedoporučuje komaxit z důvodu antikorozní ochrany...
Nicméně od napsání knihy se technologie zřejmě dost posunula...
Dělám teď Stadiona S22 a po zvážení všech pro a proti chtěl bych jej dát celého do práškového laku , před tím provést zinkový antikorozní nástřik a po nanesení práškové barvy ještě nanést vrchní čirý práškový lak...
Jediné dilema mám s nádrží...
Měl jsem kdysi celého péráka v komaxitu...
Místní renovátoři , kteří mně ho dávali dohromadyto tehdy doporučovali , levná varianta s vysokou otěruvzdorností...
Tehdy mi tvrdili , že se pod komax nedá tmelit , což , jak jsem se dočetl , není pravda a tak mi na nádrži zůstaly dva důlky od řidítek...
Práškový lak po několik let , co jsem stroj vlastnil , perfektně držel...Možná velice mírně zmatněl na otěrových plochách...Nic , co by nový majitel řešil...
Pravda je také to , že komax trochu zalil číslo rámu...Ale číst šlo.
Nádrž po polití benzínem opravdu trochu zmatněla a leštění brusnou pastou nebylo moc úspěšné...
Fungovala vosková leštěnka..
Pérám v komaxitu měl po umytí a vyleštění vzhled opravdu velice podobný původní syntetické vypalovací barvě , kterou mám na své patinové velmi zachovalé kývačce 250.
Posuťde sami.

https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=117541
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=118234

Takže tak - to jsou moje zkušenosti s Komaxitem...    [MartyC] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2020
Odpověď  Pro DIDIHO: reakce na Váš článek...Tak nevím Pavle kdo neumí číst!!!!!Asi se na to mrkni znovu!!!!!!Strana 152 cituji:Dáte li si některé díly nastříkat práškovým vypalovacím lakem .........atd. v dodatku je dole napsáno:U nás je tento nátěr pod označením Komaxit vypadá opravdu pěkně,ale nená žádnou antikorozní ochranu,tak že nezabranuje u starého rámu korozi pod nátěrem.Toliko z knihy a nikde není v této stati o tom že to nedoporučjí!!!!!!!Tímto nechci zavádět dikusi o čtení,jen jsem chtěl slyšet nějaké zkušenosti s Komaxitem od lidí co s tím mají zkušenost. [didi] 11.01.2012
Nikdy jsem nenapsal, že neumíte číst!!! Jen abyjste si to přečetl pozorně!!! Sám během knihy pan Noll píše jak lakuje své motorky. Je tam pouze barva ne komaxit. A myslím, že když je přesvědčen jak sám napsal, že pod ním STARÝ rám ( a předpokládám, že na veteránu nový nebude),rezne tak ho tam asi těžko dává. Ale dávám Vám za pravdu, že on formulaci NEDOPORUČUJI- nenapsal, ale pozorný čtenář to myslím Vytuší. Děkuji a z mé strany tuto debatu ukončuji.    [pavel]   14.01.2012
Zobrazeno 10 z celkem 45 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (45) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Nesprávy vzduchový filter


 Zdravím. Vlastním Jawu 250 559 (Panelku). Kúpil som ju bez airboxu. Nedávno sa mi jeden poradilo zohnať, no keď som objednal filter (http://www.motosuciastky.sk/Filter-d73.htm), tak som zistil že je moc dlhý Podla toho čo som pátral po fórach mal by tam byť tento. Vedel by niekto poradiť čo s tým resp. aký filter je správny. Ďakujem za každú odpoveď.    [Tom95Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Co to zase prodávají za sračky, už ani filtr neumějí zkopírovat a prodejcům je to úúúúplně jedno. Gottwaldovskej specialista MOTOJELÍNEK.CZ se ani neobtěžuje mi odpovědět na mejl. Poslal mi dvě vložky do Bizona a oni jsou vysoký.
Nekomunikuje, tak je u mě automaticky na černý listině a už nikdy od něj nic neobjednám.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.12.2020
Odpověď  Zdravím,
aj ja som narazil na rovnaký problém;mám ten istý airbox a filter je cca o 10mm vyšší /samotná dĺžka filtra 120mm/. Vie niekto poradiť,ako vyriešiť problém s filtrom,aby sa mi dal zatvoriť AB,respektíve vyrába niekto filter v správnej dĺžke??    [Filip] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2020
Odpověď  Ahoj, narazil jsem na stejný problém. Mám ten samý box se stejnou podstavou pro filtr a nemůžu najít na internetu adekvátní filtr. Jak to nakonec dopadlo? Všude nabízejí jen oválnou verzi, jako by ani jiný neexistoval. (max možný průměr je tam 85mm a výška cca 112 se zavřeným víkem)    [Henry]   30.09.2020
Odpověď  Ano, píšou panelka, mám taky takovy    [Panelka]   17.01.2018
Odpověď  Takže tento by mal byť ten správny? http://www.motoren.sk/shop/detail/1065/50    [Tom95Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.01.2018
Odpověď  toto je filtr do jelita na kývačku s těma packama, prolez eshopy někde panelkový bude. U motorek budu až za dva dny tak ti to nezměřím.    [panelka]   17.01.2018
Odpověď  Ten môj má 117mm.    [Tom95] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Myslel som že takúto vložku budem potrebovať aj ja ( http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=117&idtop=88478&page=&search=&t ema=0&aa=1 ) ... Áno je možné že je to turecká výroba... Vie mi niekto prosím odmerať dĺžku takejto vložky?    [Tom95] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.01.2018
Odpověď  to bude možná tím, že filtrační vložka je turecká?    [Monty]   16.01.2018
Odpověď  oprava 353    [panelka]   16.01.2018
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
 Strana 1/284 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 27.1.2020)
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa 250 + Velorex 560 + PAV40


 Udělal jsem si sestavičku Jawy se sajdou a PAVem, v měřítku 1:18 a 1:43. Model ve 3D a poté vytisknut na 3D tiskárně. Trochu broušení a barvení.
vice foto: https://ibb.co/album/BnNbpf    [mochr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.01.2021
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

ČZ 175/450 Sport


 Zdravím všechny, pořídil jsem si ČZ 175/450 v těchto barvách. Mohl by mi prosím někdo sdělit nějaké bližší info o tomto lakování? Má to anglický štítek a rok výroby 1968. Předem děkuji    [Henry.corpseRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.01.2021
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Linky.


 Potřebuji poradit s barvou linek na Jawa Sport 250 rok výroby 1968, originál černá barva. Byly zlaté nebo bílé. Děkuji za odpověď. M.    [Miramirek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Motor ČZ 175 předválečná


 Zdravím vespolek, mám takovýto dotaz.
dělám motor na ČZ 175 předálečnou rok 1938. V katalogu jsou psaná na převodovce 4 ložiska SKF 6203, z toho jsou tři uzavřená a jendo otevřené. Při rozebírání jsem si vše fotil, ale toto jsem asi nezdokumentoval dobře. Všiml jsem si, že nekteré jsou kryté jen z jedné strany. Máte někdo povědomí, jak by to mělo být a kam které přijde? moc děkuji za rady. Petr Hanzal    [Petr Hanzal]   02.12.2020
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Náhon tachometru určení na jakou motorku je.


 Zdravím, chtěl bych požádat o pomoc určit na jakou motorku je tento náhon tachometru.    [Sak] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.10.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

JAWA 350/360 - nefunknčí tachometr.


 Zdravím všechny Jawávky,

mám motor po GO, už jsem vyjel a zajíždím. Jen mám nefunkční tachometr a nevím, kde je chyba proto jdu pro radu, jaké hmaty použít nebo kde vyčíst v literatuře vyčíst postup montaže. Před montaží jsem "zkoušel funkčnost" tachometru vrtačkou. Ručička se hezky zvedla a ciferník najetých km se také hýbal. Zastrčil jsem druhý konec do karteru a nic.. Osobně si myslím, že vím kde je chyba.
Kdosi mi při GO řekl, že to malé gufero pastrorku přijde naklepnout zvenku do karteru trubičkou a až potom nastrčit náhon - myslím si, že náhon "nedosáhne" do pastrorku.
Byl bych rád, kdyby někdo poradil, jak to má být správně. Třeba to mám dobře, ale mám tam ten náhon špatně strčený... Předem díky za info.

Přijde mi tento způsob provedení takový neštastný. Na kývačce našroubuji a jedu. Tady člověk aby si pod to pomalu lehnul.    [Kornuss] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.09.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Barva Jawa kývačka


 Zdravím příznivce veteránů. Na své jawě 350 kývačka z roku 1959 bych potřeboval vyretušovat nějaká místa, kde je odlouply lak. Chtěl bych k tomu použít originální barvu z jiného dílu a to tak, že bych chtěl barvu nějakým přípravkem rozleptat (rozpustit) a pak jí použít na opravu motorky. Chci se zeptat, jestli existuje nějaké vhodné rozpouštědlo na lak z uvedeného období? Děkuji Roman    [Roman]   27.08.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

delka drátů a průměry vodičů


 Kamaradi poradte.Potřebuju zjistir délku vodičů na350tku panelku.Chci to udělat origo.Tak potřebuji i barvy vodiců.Jsem s díky Oťas.    [Oťas]   28.06.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 250 350 kývačka panelka vymezovací válečky nádrže


 Ahoj, můžete sem prosím někdo hodit přesné rozměry vymezovacích válečků co jsou mezi podsedlovými plechy a nádrží. Předpokládám, že kývačka i panelka mají stejný rozměr nebo se pletu?


Díky    [Mira]   21.05.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 250 kývačka panelka


 Ahoj, můžete sem prosím někdo hodit přesné rozměry vymezovacích válečků co jsou mezi podsedlovými plechy a nádrží. Díky    [Mira]   08.05.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Uchycení světla


 Zdravím. Potřeboval bych poradit s uchycením světla na Jawu panelku. Koupil jsem nové pružiny na uchycení paraboly k rámečku, ale když vložím světlo do masky tak mi rantl v masce stlačí boční pružiny a vylítnou. Jak tomu zabránit? Předem děkuji za rady.    [Libor]   01.05.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Uchycení světla


 Zdravím. Potřeboval bych poradit s uchycením světla na Jawu panelku. Koupil jsem nové pružiny na uchycení paraboly k rámečku, ale když vložím světlo do masky tak mi rantl v masce stlačí pružiny a vylítnou (viz.foto). Jak tomu zabránit? Předem děkuji za rady.    [Libor]   01.05.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 250/592 silentblok přerušovače blinkrů


 Zdar draci, nevíte někdo kde koupit ten gumový silentblok na uchycení přerušovače blinkrů? Je to takový gumový váleček do držák přerušovač a je uchycený na tachometru pomocí takového oka.    [Miroslav]   22.04.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Těsnění výstupního kola převodovky ČZ


 Je někde v prodeji těsnění výstupního kola ČZ? Potřebuji na jawu i čz 175.    [Luboš]   14.04.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 125/175 453/450 DE LUXE přepis na 175


 Zdravím mám ČZ 125 453 s motorek 175/450 chci udělat veteránské SPZ bude s țím problém?Dá se to vyřešit?
Díky za info.    [Jan]   06.03.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Proč tam sakra nedořazuje druhej kvalt


 Lidičky mám takový nemilý problém který přímo souvisí s nadpisem nedořazuje mi na Jawa 350/354 druhej kval ale jinak tam jdou všechny nádherně. Motor mám celej po GO vidličky, pružinky a podobný blbosti tam jsou nové. Pomalu mě to začíná srát tak se vás táži nevíte co s tím krámem může být?    [Burian]   05.03.2020
   Přidat odpověď 

 Strana 1/284 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006