MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306193 příspěvků |7503 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 71 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (Kývačka, Panelka) 8.7.2020 10:42  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Nevite nekdo, kolik kejvacek se priblizne vyrobilo v tomto odstinu a k....   15.06.2006 / 318
    Detaily Jawa 250/590 sport 1967   20.05.2018 / 228
    Čz 175/250 sport na 19kolech !!!   07.08.2009 / 204
    barva   11.03.2012 / 191
    ČZ 175/470 SPORT 1962   01.01.2012 / 166
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 4215      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 256      Příspěvků Příspěvků: 39222
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/981 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [Hynek]   07.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [Hynek]   07.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [Hynek]   07.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [Hynek]   07.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Revmaplechy na kývačku


 Sehnal jsem postupně 3 verze revmaplechů. Ví někdo, které na co patří nebo kde se vyráběly? Ty úplně vpravo by mohly být snad na malou kývačku, mají menší rozteč spodních držáků.    [Hynek]   07.07.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (4) 
Odpověď  pravda trocha vlastní kreativity neuškodí, červenou PET jsem použil jako překryt zadního světla u kývačky.    [Kadel]   07.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  z PET flašky    [Monty]   07.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ještě jednou dotaz na ten proužek plastu co prosvětluje tachometr. Z čeho se to dá replikovat, starý je strašně křehký a láme se. Dík    [grifRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Tak mne napadlo, jestli při výrobě kyvky nebyly chybně otvory a nevyrobily se k tomu napínáky. Škoda, že jsem poškozený napínák vyhodil.    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Jaký smysl nevím, repliky to určitě nebyly, viděl jsem to před 40 lety, když jsme opravovali ohnutou kyvku na sportce 250 a teď jsem jeden našel doma v bedýnce při úklidu a vzpomněl si na to. Díra v držáku tlumiče byla níže, nebo celý držák, to si už nepamatuju. Katalogy žádné nemám, kde by to bylo. Hledám na netu motorky, kde by to mohlo být vidět, zatím nenašel, proto dotaz.    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  to teda nevím- jakej by to mělo smysl? Neměl jste v ruce jen turecký šmejdy? Taky to půjde vyčíst z katalogu, pokud se liší, budou mít dvě rozdílný čísla.    [Monty]   06.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Napínák řetězu


 Existují napínáky řetězu na některých motorkách jawa (viděl na sportce, californii), které nemají napínací šroub uprostřed v ose, ale v dolní polovině a jsou tedy levé a pravé. Jeden jsem měl právě v ruce. Neví někdo přesně na které ročníky a typy motorek patří?    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.07.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (3) 
Odpověď  tohle není poklad z půdy, jo kdyby to byla kompletní uloženka ve slušným stavu to by bylo něco jinýho. Podědil jsem kompletní motor 353 uložený 40 let v bedně pod uhlím a bez jakýchkoliv zákroků jezdí. To je poklad ze sklepa.    [Kadel]   06.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ono je vždy špatně, pokud něco podstatného chybí. Kompletnost je výhodná v tom, že po rozebrání a zhodnocení dílů je větší šance, že alespoň nějaký díl je použitelný anebo opravitelný. Shánění chybějících dílů, pokud nemám doma sklad, se vždy prodraží a stojí nějaké úsilí a čas navíc.    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Záleží kam se kouká, o fichtlšrot je celkem zájem ta 356 není zas až tak žádaná kubatura a zájemce tady je, třeba dá tisíce ...    [Kadel]   05.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Dva kompletni motory za 1000? To jako fakt? To uz na pionyra ma koukam vetsi cenu    [Vincek]   05.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  No chlapec pekne sprasil ten rameček 😭😭    [Jufo]   04.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Tady máš podrobný návod :-)))))) https://www.youtube.com/watch?v=WvpDFsjlmM4    [Milan]   04.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Za dva kompletní na GO jsem dal nedávno 1000 u kamaráda veteranisty, jinak pro obrázek se podívejte na přehnané ceny překupníků a zlatokopů ve známých inzercích. Bez zapalování, víka, krytu karburátoru a spojky? Tak max. i 500 je moc, těch motorů je mraky. Za opravdu pěkný bateriový kastlík hlavně bez koroze bych dal i 1000, nosič tak 500 jestli za to někdo dá. A ostatní je třeba vidět, ale moc bych od toho nečekal, bouchnutá nádrž nikoho moc nezajímá pokud nemá třeba super chrom, patinu a není vyrezlá. Hodit levně na bazoš, překupníci se ozvou.    [Kadel]   03.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Já jsem neohýbal,ale zalepil 5min epoxidem.    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ještě otázka, z čeho se dá vyrobit prosvětlující proužek plastu ? Nejde to sehnat. Díky    [grifRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

TACHOMETR SPORTKA 250


 Zdravím, potřebuji dát novou gumičku pod rámeček u tohoto tachometru. Jaké má přesně rozměry - hlavně tloušťka kroužku ? Potřebuji dát i nový rámeček, ale prý jsou ty repliky z tvrdšího materiálu a jdou špatně zapertlovat. Jak nejlépe ohnout, máte zkušenost ? Díky moc.    [grif] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (7) 
Odpověď  No prave nevim co s tim..mam tam jeste kastliky,vyfukyynadrz..ta je z boku mirne promackla a nosic..jakou to ma cca cenu? U toho motoru neni pry spojka a chybi kus zapalovani.jinak ten dekl na druhpu stranu mam    [Vincek]   03.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  No prave nevim co s tim..mam tam jeste kastliky,vyfukyynadrz..ta je z boku mirne promackla a nosic..jakou to ma cca cenu? U toho motoru neni pry spojka a chybi kus zapalovani    [Vincek]   03.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Jo, souhlas, mám léta tuto 175, bude motor na prodej?    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  J-ČZ 175/356. Nejlínější motor, co se kdy dělal ;-).    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Vincek]   03.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jasny...omlouvam se za kvalitu    [Vincek]   03.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Mobil s fotákem určitě máš.....    [Marek]   01.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Z toho nikdo nic nevyčte, pokud je číslo pouze pětimístné a přes těch 80 tisíc, tak to může být třeba pařez nebo předválečná jawa i čezeta. Pokud jsou ve výrobním čísle i další číslice tak už to může být cokoliv. Ideální je nahrát sem fotku, pokud to z nějakého důvodu nejde tak napsat lepší popis (tvar motoru, počet výfuků, jsou-li na něm nějaké znaky apod...)    [meela]   01.07.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Motor z pudy


 Caues,nasel jsem motor na pude....ma vyrobni cislo 844** poradi me nekdo co je to za obsah a typ? Pokud se to da takhle vycist?    [Vincek]   01.07.2020 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (13) 
Nezodpovězené téma 

delka drátů a průměry vodičů


 Kamaradi poradte.Potřebuju zjistir délku vodičů na350tku panelku.Chci to udělat origo.Tak potřebuji i barvy vodiců.Jsem s díky Oťas.    [Oťas]   28.06.2020 
 Přidat odpověď 
Odpověď  mixnul bych ho s motorakem pujdou lepe pohledej to v diskuzich treba na jawa,manii se to resilo    [free]   26.06.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Manuál jawa píše v předu 140 ml tlumičového oleje.    [vintera]   26.06.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kolik tam má v těch tlumičích být oleje? Těď je zrovna skládám:-)    [Jawák]   25.06.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Co mám koupená náhradní pouzdra, tak některá mají vnější průměr 27 mm, některá 28 mm, vnitřní 24. Ze šesti různě koupených pouzder jsou ale rozměry +/- o 0,1mm rozdílné. Originál vylisované pouzdro má 28mm. Otvor po vylisování pouzdra (zvenku dovnitř) má zvenku do poloviny 28mm, ale od poloviny, kde byla drážka v pouzdru, která sedřela výstupek v otvoru, je částečně pokryt rozmáznutým hliníkem.

Podle jiného zdravého víka s pouzdrem jsem si udělal ze silného plechu přípravek, který bude přišroubovaný v otvorech víka a v místě pouzdra je přivařeno vedení na výstružník.
Podle otvoru se musí udělat nové pouzdro.
Myslím, že než takto měnit pouzdro kvůli oleji, by bylo lepší instalovat nějaké rozměrové větší gumové těsnění.    [Luboš]   23.06.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  nahrat a vyndat jder jen na starsich motorech perak mozna kejva na panelce to nejde jak pise kolega nize    [free]   23.06.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Pouzdro jsem takto zkoušel před dlouhým časem vylisovat, ale nešlo s ním hnout. Včera večer jsem to zkusil znovu na nepoužitelném panelkovém víku a odpovídajícím tlakem se ani nehlo. Větší tlak pouzdro vylisoval, ale otvor víka podle toho vypadá a bylo by na nic. Pouzdro je zalité a má po obvodu drážku za kterou drží. Zkusil jsem další vyřazené víko a stejný problém, pouzdro zalité, drážka jej nechtěla pustit bez destrukce otvoru. Vzal jsem pilku a pouzdro uvnitř rozřezal. Naštěstí je dost měkké, tak jsem jej z vnitřní strany postupně zdeformoval směrem k vnitřku otvoru. Po této proceduře zbyl celkem nepoškozený otvor s výstupkem uprostřed.    [Luboš]   23.06.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Víko nahřát horkovzduškou a pouzdro přes rovnou podložku proti dosedací ploše vylisovat, stejně postupovat i při zalisování nového pouzdra - i přes to že se víko nahřeje hodně nad 100°C a pouzdro zhladí tak do futra většínou volně vsunout nejde.    [Martin Štindl]   22.06.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Odpojovat placaté baterie je hloupost protože a volnoběh to bude chcípat - málo napětí.
Upravit zapalování s pionýra by byla možnost, ale dá to práci a nebude to moc svítit.
Nejlepší by bylo koupit Vape a bylo by navždy po problému. Sice je to 6k, ale bude to startovat i svítit. Jen si dej pozor na bazarový ... funkční vape moc lidí neprodává.    [.]   22.06.2020
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
 Strana 1/981 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006