MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 295089 příspěvků |6979 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 64 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexLidová vozítka, vozítka Velorex 18.7.2018 08:38  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Dražba   01.11.2015 / 44
    Nejsem Velorexák, ale v inzerátech mě zaujal tento stroj a proto se pt....   03.02.2008 / 43
    Motorova vozitka.....   02.03.2008 / 30
    Prosba o pomoc   23.06.2011 / 29
    Jak vidím, tak se na odpovědi podílelo zase pár "šikulů"........   07.12.2003 / 24
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 262      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 1 / 57      Příspěvků Příspěvků: 1697
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/18 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Startování na Velorexu 350.


 Zdravím všechny a mám dotaz. Vlastním Velorexe 350. Používám jen ruční startování. Křížový spínač již nevypadá dobře a pravděpodobně nepřevede dostačující proud na startování. Pokud je motor studený, tak má snaho točit, ale kompresi nepřemůže a kontrolky pohasínají. Pří
teplém motoru již nastartuje.Chtěl jsem se zeptat, je možno startování předělat na zvláštní vypínač a obejít tak křížový spínač? Zpátečku nepoužívám a tak by se motor startoval jen jedním směrem. Jinak u dynamostartéru mám vyměněné uhlíky, je přeměřený, s dobíjením nemám problémy. Kostra je zvlášť vedena ze spínače na motor. Díky za odpověď.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  zdravím všechny příznivce tříkolky. Tak jsem asi odhalil příčinu nefunkčního startování. Provedl jsem samostatně kontrolu dynamostartéru přímo na baterku a točil perfektně na obě strany. Zpětně jsem všechno zapojil, udělal a proletoval kostru až k motoru, proletoval všechny očka kabelů. Startování zase bylo nefunkční. vyndal jsem křížák, očistil a porovnal kontakty, aby na sebe doléhaly, ale stále startér nepřehoupl horní úvrať motoru.Pak mne napadlo ještě při startování přitlačit pohyblivou destičku na kontakty a motor se roztočil. To samé bylo při zpátečce. I když kontakty nejsou opálené ani křivé, nepřevádějí dostatečně proud do dynamostaréru. Zkusím zvýšit přítlačnou sílu destičky na kontakty a vypadá to, že se mi podaří je sehnat i nové.A doufám, že pak startování i zpátečka bude šlapat.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.07.2018
Odpověď  Já bych jezdil- co už se může posrat? Taky to můžete kuchnout, a zjistit, že nic není špatně. Pokud to funguje,tak jezdit.    [Monty]   03.07.2018
Odpověď  Monty - Díky za typ, žádost odeslaná. Nechtěl bys mi jako odborník poradit s tou trojkou?
Já se přikláním jezdit, ale abych nezpůsobil potom neopravitelnou závadu.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2018
Odpověď  Zkuste Robertovi napsat, není to dlouho, co měl krabici kontaktů na křížáku v regálku v dílně    [Monty]   03.07.2018
Odpověď  To jsem ale lama, přitom jsem velorex-shop procházel. Díky, hned objednávám.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2018
Odpověď  hrot a pero do přesuvníku spínače zpětného chodu:
http://www.velorex-shop.com/?cz_motor,20
a snad to není nepovolení reklama    [lichořešnice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2018
Odpověď  Prohledával jsem internet, ale opravnou sadu nikdo neprodává. Vzpomínám si, že v roce 2005, kdy jsem dělal renovaci byla nabízeno několik součástek do spínače. Dnes již nabídka neni. Zkusím ještě přivést na dynamostartér přímo proud z baterky a uvidím, co to udělá. Našel jsem uvedenou zkoušku/zapojení/ u ČZ 501, která má stejné vývody.
Ještě když mám slovo, tak bych se zeptal na převodovku - hydrauliku. Koupil jsem motor rozebraný v krabici, takže nevím, zda kolečka jsou původní. Jediný problém byl, že uložení ložiska výstupní hřídele u řetězového kolečka bylo volnější, namačkl jsem ho prstama. Použil jsem tmel a převodovku složil. Převodovka běhá dobře, řazení dobrý, jediné co je, od počátku mi hučí 3. V zatížení hučí, při brzdění motorem je klid. Žádné kovové zvuky to nevydává. Hukot je pořád stejný od počátku do současnosti.V oleji se mi neobjevují piliny.Nevím, zda mám pořád jezdit, nebo motor vyndal a nechat si přepouzdřit uložení ložisek.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2018
Odpověď  Opravnou sadu prodával tuším Robert Němec    [Petr]   27.06.2018
Odpověď  Zapojení křížáku mám dobrý. Dnes jsem to opětovně zkoušel. Bez svíček točí na obě dvě strany, jiskru hází střídavě.Při startování měřil jsem úbytek napětí. Před startováním 12.25 V, pří startování jak se svíčkama, tak i bez nich 11.5 V. Zkusil jsem i jinou silnější / 95 Ah/ baterku, ale výsledek byl stejný. Pří startování úbytek stejný, kontrolka dobíjení zhasíná.Můžeš mi, prosim tě, dát kontakt na prodejce opravné sady křížáku, popřípadě nákres zapojení na samostatný startovací vypínač?Díky.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.06.2018
Odpověď  Obejít přepínačem to lze, ale je to zbytečné. Na křížový přepínač se prodává opravná sada za pár stovek, vyměníš a jedeš dál. Co popisuješ, ale nevypadá na problém křížáku. Když vyšroubuješ svíčky, točí normálně? A jiskry to hází tak jak má, na střídačku před horní úvratí? Jestli ano, křížák je v pořádku. Pokud je na opravu, jiskry budou házet na obou válcích součastně. Prostě je slabší dynamo. To je běžná věc. Startuje se tak, že jednou rukou zmáčneš malou páčku a druhou rukou velkou pálkou pomůžeš roztočit.    [T.]   24.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zodpovězené téma  

Zadní blatník Velorex


 Dobrý den,
sehnal jsem starší zadní blatník na velorexe. Nemá vyvrtané otvory na zadní světlo. Je svařen ze 3 částí. Je dost rezavý, ale pod gumovou ochranou pro řetěz je krásná hnědá barva. Zajímá mě, zda je to nějaká samovýroba a nebo zda to tak někdy mohlo být na prvních kusech. Zadní část blatníku vypadá jak z kývačky.
Předem díky za každé info. Martin    [Martin]   22.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Kúpil som Maďara a tam to svetlo na blatníku neni.
Nemáte niekto foto ako má držiak ŠPZ vyzerať a za zaným okienkom je tiež malá rampa
s prípravou na uchytenie niečoho ???

romanr35@gmail.com

Vopred ďakujem..    [roman Raučina]   21.06.2018
Odpověď  Já měl jeden zadní úplně novej blatník nalakovanej, ale byl to zmetek, díru na odrazku měl posunutou cca 1 cm na jednu stranu a ten byl určitě svařovanej. Byl novej z mototechny. Tak jsem díru předělával a taky neměl díry na světla.    [HonzaBK]   24.01.2018
Odpověď  Jardo díky za vysvětlení a fotku.
Martin    [Martin]   23.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj. Byl svařovanej, ale jak Honza nevím z kolika kusů. Pravděpodobně pochází z nějaké 250ky, kdy byly zadní světla na rampě. V blatníku byla tudíž jen odrazka. Jestli je hnědý tak je z hadráka mezi 56 a 62 rokem. Takových blatníků bylo tedy vyrobeno nějakých 3500ks + ty na náhradní díly. A pan Stránský ho bohužel nevyrobil :-)    [Jarda V.]   23.01.2018
Odpověď  Honzo díky za info. Co jsem se ptal v okolí, tak mi tvrdí, že blatník má být z jednoho kusu. Mě to jako nevadí, že je svařovaný, nechám nalakovat a vše je stejně schováno pod plachtou. Sváry nejdou vidět. I tak je to svařeno dost dobře, že to není vůbec okem poznat. Proto mi to připadá, jako originál (třeba u prvních kusů).

Určitě ho použiji, jen jsem se chtěl o něm něco víc dozvědět(třeba např. že svařovaný zadní blatník byl vyroben osobně panem Stránským v množství 2 kusů a jeden se zničil při crashtestech........:o)))

To že nemá otvory na světlo by mohla být indicie, že je to vývoz do Maďarska, kde bylo zadní osvětlení řešeno takovou tou rampou nad SPZ nad blatníkem.

Martin    [Martin]   23.01.2018
Odpověď  Myslím že byl svařovanej ale nevím jestli ze tří nebo ze dvou kusů, to si nepamatuju. Ale v dnešní době je to jedno když to nalakuješ.    [HonzaBK]   23.01.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

zapalování Velorex


 Máte někdo osobní zkušenost se zapalování VAPE u Velorexu? Zatím tam mám klasiku a po letech začíná zlobit. Nechat původní nebo výměna ???    [Mirek]   03.08.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj, prosím o kontakt na Zdeňka ohledně vape. děkuji Zdeněk 732800219    [Zdeněk]   14.05.2018
Odpověď  Na zapalování nemá co zlobit, pokud nemyslíš dynamostartér a dobíjení.    [HonzaBK]   30.01.2017
Odpověď  Mam v motoru 350 Vape, už tři roky, najeto 10000km a bez závady. Vřele doporučuji    [Zdeněk ]   30.01.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Copak to je? Kdo poradí?


 Ve facebookové skupině věnující se historii Chomutova, se objevila tato fotografie z padesátých let a na ní mě zaujalo toto vozítko. Ví někdo, co to je?    [st11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Podle mě to není nic ze seriové výroby. V té době se stavělo plno domácích vozítek s použitím co dům dal a co daly poválečné roky (německé stroje co tu zůstaly po válce. Takže bych spíše pátral po pamětnících z okolí -město okolní vesnice apod. Dokonce bývali i soutěže domácích vozítek a minimálně z jedné soutěže existuje i katalog. Ale asi toho bylo hodně.    [HonzaBK]   09.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tady je výřez fotografie.    [st11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.05.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Filtrbox


 Mohl by mi někdo prosím oměřit díl na foto? Nemůžu ho nějak sehant a rád bych si ho vytisknul na 3D tiskarne. Děkuji    [jankloub] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  tak to je snad jasný - vnější průměr podle airboxu, je jasný, kam to patří.A vnitřní podle mikrovložky.
Jinak je to jen plochý kolečko. Já tam provizorně dal lamelu spojky, a už ji mám v Trialu snad 15 let.    [Monty]   23.04.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Papíry Velorex na Aukro.cz


 http://aukro.cz/stitek-nova-nepozita-spz-a-doklady -na-velorex-i4850524868.html

Chtěl bych velorexáře varovat před koupí papírů nabízených v této chvíli na Aukru. Velorex byl vyřazen v 07/2004 a možnost znovu přihlášení byla do 30.4.2004. Tipl bych, že prodejce se sám omyl a teď dělá hloupého, aby udělal ještě většího hlupáka z toho, který to od něj koupí za majlant.    [lipcaa]   02.12.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ak su papiere zive, treba kontaktovat pribuynych, otvorit dedicke konanie a urobit prepis... to>jirka: aj mrtve papiere sa daju ozivit ale nie unas ani u vas, da sa to v polsku a nemecku.    [jano]   19.04.2018
Odpověď  Zdravím mám TP na velorex 16/250, majitel nejspíš nežije, ale v dokladech není psané zrušeno, dají se použít, případně jakou mají cenu?? Děkuju    [Josef]   17.04.2018
Odpověď  Máš pravdu Honzo, moje chyba, přiznávám.    [J.]   02.01.2015
Odpověď  Zrušené papíry/TP/ jsou už jen papírem.!!!!!
Jestli že mám kupní smlouvu na rám s vr.číslem a popřípadě evidenční číslo zrušeného TP tak bez problému udělám přestavbu na uvedená výrobní čísla.
Proto nastávající kupující zrušeného TP nikde nemá jistotu že se nepoužili náhradní díly ze zrušeného stroje.V případě že číslo rámu již nekdo použil a přihlásil tak je má pouze na ozdobu a na veteránské TP může zapomenout.    [Jirka]   02.01.2015
Odpověď  J. to co píšeš je divné. Pokud někdo prodává odhlášené doklady, tak pokud někdo cokoliv z tohoto vozidla použil na jiné vozidlo, nebo to přihlásil jako veterána, tak je vše OK a tento TP je opravdu pouze na ozdobu a ne že má smůlu majitel věcí ale má smůlu majitel dokladů. To by ti pak na vrakovišti nemohli nic prodat, protože k ničemu nemají doklady - ty zůstavájí původnímu majiteli.    [HonzaBK]   02.01.2015
Odpověď  Pokud máš doklady byť jsou zrušené, s ustřihlým rohem. A někdo ti jezdí na tvoje výrobní čísla, tak promiň, ale má smůlu on, prože v právu jsi, páč máš doklady. ba navíc prakticky jezdí na tvém stroji...
Nevím na co se čertíš....    [J.]   21.12.2014
Odpověď  A je to tu zase.
prodej zrušeného TP jen nikdo neví zda již rám a nebo číslo rámu někdo již nezaregistroval jako náhradní díl buď na registru vozidel či na veteránské čísla.V tomto případě to je jen na ozdobu garáže

http://aukro.cz/stitek-nova-nepozita-spz-a-doklady -na-velorex-i4909090620.html    [Pavel]   21.12.2014
Odpověď  píše, že jsou odhlášené a že se můžou hodit k vet. testaci, to mi nepřijde jako podvod?!?    [baudik]   02.12.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

Neznalost nebo snaha někoho napálit?


 bez komentáře:
https://motorky.bazos.cz/inzerat/84785591/Motor-Ja wa-350typ-360.php    [HonzaBK]   24.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Aktivní blbec se nachytal sám.    [Rto]   05.02.2018
Odpověď  Když jsem to sem dával, tak byl text určitě jinej, jinak bych to sem nedal. škoda že jsem si tu stránku neuložil jako náhled.    [HonzaBK]   05.02.2018
Odpověď  Co je špatně? Píše motor 360 s chlazením z velorexe a to na fotce tomu odpovídá    [jakub]   02.02.2018
Odpověď  Určitě se jedná o nějaký vzácný prototyp nebo soutěžní model velorexu. Chlazení bylo na ruční pohon a klikou točil spolujezdec.    [Mirek]   24.01.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Velorex 350 hydraolika


 Zdravím Vás, viete mi poradiť ohladne tohto držiaka? Je to originál alebo to mam odrezať preč? vdaka    [Marcel]   18.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  ahoj možná bych to tam nechal, typnul bych si že tam byl dán cupovák benzínu - samodomo. Já musel na karbec dát víčko s přeplavovacím kolíkem (i když tam nikdy nebylo originál) a když je motor studenej tak mě nestačí sytič, ale musím nacupovat, takže odepnout bok, strčit popaměti ruku do motoru, nacupovat, zašpinit se a pak teprve startovat se sytičem    [HonzaBK]   23.01.2018
Odpověď  Ahoj. Odřezat pryč, nemá tam být.    [Jarda V.]   21.01.2018
Odpověď  nikto nevie?    [Marcel]   20.01.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Kdo Velorex vyráběl?


 Dobrý den, chtěla bych se zeptat,čí výroba to byla. Nedávno mě touto otázkou překvapil syn. Děkuji za odpovědi.    [Jana]   09.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  http://www.velorexclub.cz/index.php/historie    [Ladislav Šustr]   12.01.2018
Odpověď  https://cs.wikipedia.org/wiki/Velorex    [radek]   09.01.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Ocelové lanka Velorex Oskar


 Zdravím všechny příznivce tříkolek hlavně 250 Oskar mám dotaz : Jakou sílu a typ ocelového lanka mám použít na přední brzdy ,,mám na mysli typ co má provlékané ocelové lanko v kuse přes kladky,, spojku a plyn . Děkuji moc za odpověď
Jirka    [Jirka]   03.05.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Omlouvám se za špatné napsáni.
Chtěl jsem rozměry lanka nejenom předních brzd ,ale i lanka spojky a plynu.
Potřebuji silu lanek a typ pletení lana /je jich strašně moc/    [Jirka]   04.05.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Dynamo (stator) Velorex 16/350


 Dobry den, prosim o radu,zda nekdo nema doma stator, ci jaky a z veho muzu dodat jako atrapu za original. Dekuji moc za cenne rady. S pozdravem Tomas Cerny    [Tomas]   12.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  ahoj tak pokud chybí jen stator, tak to je menší problém. Ty se občas objevují na aukru. Rotory jsou zcela nedostatkové. Samozřejmě jde vyměnit celý dynamostartér za Vape. Asi by to chtělo se spojit s někým z okolí kdo má velorexe a poradí ti přímo. Náhrada není a nic jiného tam nepasuje. zkus napsat do diskuze na www.velorexy.cz odkud jsi a třeba se někdo přihlásí kdo bude ochoten ti poradit a je poblíž a třeba by i k tobě zajel. Nebo se přijeď podívat příští víkend na výletiště do Bukovan u Týnce nad Sázavou kde bude probíhat předposlední sraz Velorexů v tomto roce. Poslední bude koncem října nebo v listopadu na zámku Plumlov u Prostějova    [HonzaBK]   13.09.2017
Odpověď  Dobry den, myslite CZ 175/501? Ja jsem v tomhle oboru novacek, omlouvam se. Koupil jsem Velorex a jedine,co mi chybi je stator, resim nejake nahrady (vape), ale vubec se v tom nevyznam,udajne by tam melo pasovat i neco z 250, ale zalezi dle motoru. Mam 350, r.v. 1971, tudis posledni rok,co se toto vozitko vyrabelo. Dekuji za Vase rady    [Tomas]   12.09.2017
Odpověď  čz prase má hodně podobný dynmo startér jako velorex.Je běžně v inzerci za pár korun    [Jan]   12.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Velorex 250/350


 Zdravím příznivce Velorexů a požádám o radu.Je lepší si pořídit Velorexe s motorem 250 nebo 350 ccm?Myslím,jestli třeba 350-ka nemá problémy s přehříváním,jestli není 250 -ka slabá atd.Děkuji za odpovědi.    [basista]   30.05.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  jednoznačně 350!! je úplně jedno jestli jsou to poznatky starší po 4 letech na jízdních vlastnostech 250 a 350 se ani za 4 roky nic nezměnilo. Teď jsem sehnat techničák na Velorex, kde je typ motoru napsáno Jawa 350, takže tam můžu dát klidně 638 a na STK to bude OK.    [HonzaBK, ]   18.07.2017
Odpověď  Jasně:-) Jak říkám, dvaapůlou jsi nikdy nejel a víš že pojede méně. Doufám že jsi započítal do svých výpočtů i jiný převod a váhu stroje.

A prosim tě neurážej, taky nepíšu na tvou osobu nic sprostého.    [T.]   17.07.2017
Odpověď  1) proč to za čtyři roky nebude platné ?
2) nevím, z čeho jsi vyšel (vyjma své pitomosti), že tu někdo odsuzuje 250. každý, kdo o autech a moto něco málo ví, usoudí, že stejné vozidlo se slabším motorem a menším obsahem pojede méně (za to však u Velorexu bude méně náročné na údržbu).Panelka 350 také pojede jinak než 250.    [Emil]   17.07.2017
Odpověď  Za 4 roky už to asi nebude nic platné. 250ku odsuzuješ a přitom si s ní ani nejel....    [T.]   13.07.2017
Odpověď  Mám jednoho z posledních 16/350 - výměna hlav za tzv. 18 HP a nechá se s ním jet tak max. 80 km/hod. Nepřehřívá se, dokonce i v létě topí. S 250 to pojede o poznání hůř. A to ještě bylo pár 175 ccm - tam si jízdní vlastnosti nedokáži představit. U 350 budeš zápasit s dynamostartérem a zapalováním. Ale asi bych doporučil 350. Jednoválce jsou jednodušší, ale nejsou tak propracované.    [Emil]   13.07.2017
Odpověď  Já doporučuju jednoznačně 350. Sice vše dražší a složitější ale pohodovější a rychleší jízda komfortnější.    [HonzaBK]   31.05.2013
Odpověď  Vychytat drobné problémky, které se ukáží při prvních jízdách nebo po renovaci. Většinou to chce prostě všechno vyladit. Např. při první jízdě se mi povolilo výfukové koleno, takže párkrát to po cestě dotahuješ a nakonec zjistíš že to chce dotáhnout jako bejk po pořádném zahřátí, protože za studena to nedotáhneš.    [-Jára-] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2013
Odpověď  Co to znamená "vychytat mouchy"?    [basista]   30.05.2013
Odpověď  Záleží v jakém budou stavu. Pokud vychatáš všechny mouchy, jsou oba spolehlivé, a s dostatečným výkonem - i 250ka. Pokud budeš renovovat, nasypeš víc peněz pravděpodobně do 350ky, zejména do motoru. ale v celkovém pohledu na renovaci to dělá pár tisíc.

Kdyžtak písni do mailu pod nickem.    [-Jára-Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

nález fotografie


 ví někdo co to je .je to domácí výroba?    [milan n] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.06.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  mám ji od známého z Mor.Třebové    [milan n] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.06.2017
Odpověď  Kde ste objavil tu fotografiu?    [M.]   11.06.2017
Odpověď  Nádherné vozítko. Zcela jistě domácí výroby. Škoda, že není více fotek. Krásně vypovídá o době, kdy lidé byli nuceni tvořit, pokud chtěli jezdit. A fantazii se meze nekladly.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.06.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Jestlipak znáte toto vozidlo? Má to motor z Maneta S100 a říká se tomu Boiler podle krytu motoru. Já s tím jednou za rok vozím bečky s kvasem do palírny. :-)    [jawa350ohv]   15.12.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 56 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prodám

BPH 511, bojler, manet, veterán, tříkolka

Stroj byl 30let v suché stodole. Před zaparkováním byl plně funkční. Měl by být kompletní.
Další foto mohu poslat.
Cena dohodou.    [mdanicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  tenhle volant by tam urcite vypadal lepe nez ten tatrovacky    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.01.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Páčka z přehazovačky kola Favorit to není, ta je na konci zploštělá. Originální páčka z BPH bez té aretace - viz foto. M.M.    [M.M.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2017
Odpověď  Volant je z Pragy rn.
Páčka plynu je přehazovačka z Favorita,tak zbytek bude asi taky Favorit.    [Jakub]   06.01.2017
Odpověď  Sice nevím, z čeho má BPH 511 volant, ale zcela určitě vím, že není ani z Tatry 138, ani 148, ani ze 111. Bojlery mám dva a měl jsem pouze jeden originální volant. Druhý jsem sehnal na Aukru, prodávající ale také nevěděl, z čeho je. Mám ale jiný problém. Nevíte někdo, jak byla udělaná aretace páčky plynu? Páčka má po obvodu zoubky, do kterých zřejmě něco zapadalo, ale nikde nemohu zjistit, jak to bylo v originále. Díky, Milan    [Milan Melichar]   04.01.2017
Odpověď  Tatra 138.    [M.]   27.12.2016
Odpověď  Chci se zeptat, z jakého stroje mé Bojler (BPH 511) volant. Je to Tatra?    [Petr]   25.12.2016
Odpověď  Ještě email: roman33klima@seznam.cz    [robox]   17.08.2015
Odpověď  Koupím na tříkolku bph 511 ROBOX zvaný bojler dokumentaci a díly. Nabídněte nebo mě můžete poslat fotky tohoto stroje. Prostě bych chtěl co nejvíc informací o tříkolce.    [robox]   17.08.2015
Odpověď  Zdravím Bojleristi. Taky jsem propadl tomuto vozítku a pořídil jsem si ho. Mám pár otázek. Bylo jich asi více druhů, podle předního děrovaného otvoru jako na bočních dvířkách nebo přístojovky, myslím náznak tachometru a sedačky. Já tam mám motor číslo 10521. To by znamenalo jeden z prvních motorů. Proč by ho montovaly do tohoto stroje, když ho měly vyrábět až v roce 1960-1962. Číslo je vyraženo na pravém kártru. Sháním levé boční dvířka a zadní kryt světla, kdyby někdo měl navíc ozvěte se. Děkuji za jakoukoliv normální odpověď.    [ROMAN]   06.08.2015
Zobrazeno 10 z celkem 56 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (56) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

dynamostarter pro Velorex 350


 Prosím poraďte mi o někom kdo dokáže proměřit a případně opravit (asi převinout) dynamostarter Velorexu 350. Aš kdysi krásně s motorem točil, dnes s nim nehne. Případně se ptám zda někdo z vás nepoužil na startování nějaký kjlasický starter který si k motor zabudoval. Díky Honza
jannevergreen@seznam.cz    [jangreenRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.10.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, předělávám kamarádovi zapalování na 350 s dynamostartérem na bezkontaktní a regulaci AEV 12V/150W. Nemohu se ale dohledat jaký je průřez vodičů ke startéru(resp. od akumulátoru ke křížovému přepínači a statoru) a na štítku statoru také není nic vidět. V jednom diskusním fóru někdo uváděl že stačí průřez 6mm, já ale u dynamostartéru ČZ 175/502 použil(podle průřezu uvedeného ve schéma) 10mm. Koupil jsem už CYA 10 a na (asi?) nepůvodní kabeláži jsou vodiče trochu silnějšího průřezu. Bude prosím ta CYA 10 stačit nebo raději mám vzít CYA 16?    [Martin Štindl]   24.04.2017
Odpověď  Uhlíky na točení nemají žádný vliv. když budou vysoky třeba jen 2 mm abudou dost napružený, tak to bude startovat jak víno. Samozřejmě nesmějí váznout apod. Já měl uhlíky malinký, když to nechtělo startovat nebo dobíjet, přitlačil jsem ho šroubovákem a zase to třeba chvilku vydrželo. Pak jsem to jen vyčistila uhlíky nechal krátký a není problém.    [HonzaBK]   16.04.2013
Odpověď  nejdřív bych kouknul na uhlíky,pokud jsou horší tak motorem neotočí    [hosan]   21.03.2013
Odpověď  Hodně často to dělá špatný uzemnění. Zkus jen tak pro jistotu spojit startovacím kabelem mínus na baterce s motorem. je to častá závada    [HonzaBK]   07.01.2013
Odpověď  Zkusil by to tady: http://dynama.netstranky. cz/    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.10.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 

 Strana 1/18 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 18.7.2017)
Nezodpovězené téma 

VAPE a Velorex


 Máte zkušenosti v VAPE na Velorexu 350 ? Nebo se to tu již řešilo (zatím jsem to nenašel)?    [Mirek]   11.09.2017
   Přidat odpověď 

 Strana 1/18 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006