MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303762 příspěvků |7378 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 72 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostatní 25.1.2020 12:32  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Jarmark - aneb napiš co sháníš a co můžeš nabídnout.   24.06.2010 / 714
    Dobrý den Dámy a Pánové.Někde na netu jsem viděl, že někteří majitelé ....   18.07.2009 / 374
    Jawetta dotaz na pamětníky znalce.   26.03.2009 / 235
    Tak další už se klube..   25.04.2011 / 211
    Zohnal som torzo vývozovej S22-ky. Ale má český štítok . Nemá niekto n....   09.10.2007 / 184
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 2998      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 3 / 289      Příspěvků Příspěvků: 30134
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Stadion


 Ahoj, tak jsem si pořídil torzo Stadiona a chtěl bych se zeptat kde najdu číslo rámu. Díky    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 104 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Stadion S11 a S22 něco málo S23 a Jawetta    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Odpověď  A je tam taky něco o Jawetta, nebo jen stadioni?    [Pavel]   24.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nemyslím že je 50% čistý papír. Tady ukázka    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Odpověď  Opravdu je 50% "každé" strany bílý papír???

https://www.nasevojsko.eu/nasevojsko/eshop/93-1-Brzy-vyjde/0/5/6128-Moped-vyjde-22-1-2020    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Odpověď  Přišla včera a neměl jsem čas pročíst jen jsem prolistoval. Dnes bude večer čas se do ní podívat pořádně.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Odpověď  Ta kniha vypadá zajímavě... Stojí to za koupení, jsou tam fakta a přínosné info?    [Me2T]   23.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Něco nového ke čtení    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  😁    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2019
Zobrazeno 10 z celkem 104 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (104) 
Zodpovězené téma  

Problém při uzavírání povinného ručení.


 Přátele mopeďáci,netuším,zdali se někdo z vás setkal s tím,že nelze uzavřít povinné ručení na mopeda.Koupil jsem hezkou Jawettu z roku 1960,s kartičkou a s číslem motoru i rámu,který souhlasí se strojem.Celý nedočkavý jsem chtěl moped vyzkoušet a tak jsem navštívil místní pobočku jisté velké pojišťovny.Ochotná paní mi vystavila pojistnou smlouvu a vydala zelenou kartu. Hurá!avšak pozor,na zelené kartě bylo v kolonce registrační značka RZeta úplně jiného motocyklu.Shodou okolností moje číslo rámu,zadané do systému, souhlasilo s VIN kódem cizí mašiny...a tím to všechno skončilo.Bylo mi sděleno,že na moji Jawettu nelze PR udělat a že tedy sorry.Tak teď nevím,co s tím. Vy ano ??    [mirin]   21.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji za vaše příspěvky !    [mirin]   22.01.2020
Odpověď  Mám doposud pojištěných zhruba 40 starých auto/moto/traktor a duplicitu čísel registračních (SPZ) v jediném případě, ale duplicitu výrobních čísel ve čtyřech případech. Dokonce se u jednoho výrobního čísla našlo v registru úřadu různých vozidel celkem 5. U pojišťoven a jejich vlastního registru pojištění u ČKP je velmi mnoho chyb v evidenci, protože při zápisu údajů nové pojistky každá chyba vstupuje do jejich registru, hlavně v případě internetového pojišťování. Stačí slabé brýle, poškozený papír technického průkazu, přehlédnutí kolonky a chybný údaj se objeví v registru pojišťovny, ve smlouvě, i na zelené kartě.

Vozidlo má více identifikátorů a jsou jím druh, značka, typ, výrobní čísla rámu, motoru, budky, nástavby a registrační značku.
Pokud se vyskytuje celkem běžná duplicita, tak to řeší ostatní údaje o vozidle.
Vozidlu ale nemůže být pojišťovnou nějaký údaj svévolně přiřazen jen proto, že jim v prohlížeči vyskočil. Mě se to stalo pouze jednou a ani jsem si toho nevšiml. Vyřešilo se to jednoduše po několika letech bezvědomí tím, že jsem kontaktoval pojišťovnu a údaj se vymazal.

Proto musíte trvat na tom,, že SPZ nemáte a ve smlouvě se uvedou údaje skutečné, co máte na kartičce a v občance a ne nějaké počítačem nalezené. Pojištěná vozidla bez SPZ jsou běžná.
Mohlo by se snadno stát, že ČKP nalezne nějaké nepojištěné období pro chybně vedené údaje.
V každém případě jiný pojišťovák.    [vintera]   22.01.2020
Odpověď  Prostě jít za jiným pojištovákem, kterýmu se chce myslet. On z pojistky za 50,- Kč na mopeda má asi 3,50 ročně , tak co by si namáhal mozek, že? Jednodušší je říct, že to NEJDE.    [MONTY]   22.01.2020
Odpověď  Je to jinak, není to výrobní číslo mopedu, ale jiné motorky nebo i auta. Takto mám pojištěný i auta, kde mám stejné výrobní číslo - NENÍ TO VIN!! jako jiná auta. Např. moje Felicia, má stejné výrobní číslo jako traktor, který je evidován jinde. U starých strojů je to zcela normální a neměl jsem s tím zatím v žádné pojišťovně problém. Akorát když se podívám na internetovou aplikaci dané pojišťovny, tak tam mám červeně nápis prověřte Vaše výrobní číslo. Taky když se podívám do aplikace STK, kde se zjišťují najeté kilometry na STK, tak tam mám vždy můj údaj, který se střídá s tím cizím údajem. Stejný problém může být i u starých SPZ že jsou duplicitní (malé moto, moto, auto, náklaďák i traktor) - můžou mít stejnou SPZ z totality.    [HonzaBK]   22.01.2020
Odpověď  Jo nabouchá si nový štítek a trefí se do čísla mojí Jawetty co mám v garáži, dobrá rada nad zlato. A taky originál štítek je jen jeden, ty repliky stojí za h...o a jsou docela snadno rozeznatelné od originálu. V nejhorším případě sehnat originál štítek s číslem, nebo nějakej lacinej zdemolovanej rám se štítkem.    [Ruda]   21.01.2020
Odpověď  Ano, to je přesně to co mi leze na nervy. Někdo si prostě koupil prázdný štítek a nabouchal si tam čísla co ho zrovna napadnou. Pro jistotu si nechal moped zaregistrovat a vystavit SPZ (není to povinnost ale na přání ti udělají techničák a vydají SPZ). No asi bych zkusil zajít na odbor dopravy co ti na to řeknou. Možná jde jen o náhodu a shoduje se číslo rámu s číslem úplně jiného typu motocyklu (mopedu). Případně by to mohla řešit policie, protože podle zákona si nikdo nemůže jen tak nabouchat výrobní číslo,(bohužel to je dost časté hlavně u mopedů). Ta druhá motorka taky klidně může bejt kradená, proto si někdo udělal novej štítek.    [Ruda]   21.01.2020
Odpověď  Kup si štítek, nabouchej na něho co tě napadne a běž to pojistit znovu.    [Milan]   21.01.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

Odstíny Jawetta


 Mám velkou prosbu. Chystám se na renovaci další Jawetty a chtěl bych jí dát do té světle zelené hráškové barvy, ale nikde nemohu najít v žádné diskusy tento odstín. Už jí mám v červené jawácké a zelené kladivkové, ale tato mě zaujala. Nemáte prosím někdo nějaký přibližný kód? děkuji    [Martas]   22.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Omlouvám se,chybka...    [mirin]   22.01.2020
Odpověď  Každopádně děkuji za podnětné názory!    [mirin]   22.01.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Vložka výfuku stadion


 Zdravím všetkých, stretli ste sa alebo už montovali vložku výfuku čo sa dá dostať v obchodoch? Ak áno, ako ste ju dávali do valca? Ja som zatiaľ skúšal nahriať valec a studenú vložku tam dostať ale nejde to tam, a zase nechcem to tam nabiť alebo musím? Je potrebné znej kúsok stiahnuť z materiálu?    [J@nči]   08.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Já jsem zkosil hranu a opatrně přes dubový špalík natloukl kladivem.    [Karel]   08.01.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Stadion S1/S11 - zkrutné gumy do přední vidlice


 Zdravím čtenáře ve spolek,
úvodem musím napsat, že se Stadiony nemám vůbec žádné zkušenosti a dokonce je toto asi můj první příspěvek zde na fóru.
Naskytla se mě velkou shodou okolností možnost jeden Stadion koupit. Po prostudování základních informací musím přiznat, že mě tyto stroje velmi nadchly. Doposud jsem se o Stadiony či Jawetty extra nezajímal, protože jak čas plynul, postupně vystoupala jejich cena k hranicím nekompletních torz Jawiček 361 apod.

Prosím o radu:
Stadion ještě nemám doma, byl jsem na obhlídce a zaujalo mě doposud neviděné odpružení přední vidlice. Dva večery jsem to na internetu studoval, po přečtení nespočtu článků
o takzvané "vidlici smrXi" (se to bojím napsat) nebo praskání horních rychle-ochladnutých svráů jsem dostal z této vidlice trochu obavy...

1. Stadiona bych chtěl nahrubo poopravit, zprovoznit a odzkoušet. V této fázi bych ale raději měl ty super pružné gumy nové.
2. Pokud se do budoucna rozhodnu na něm provádět vyjížďky, určitě výhledově seženu vidlici S11 s péry a tu starší samozřejmě uschovám. Četl jsem zde také i nějaké články od lidí, kteří lpěli na ponechání původní vidlice - ne, raději bych ji vyměnil.

Kde mám ty gumy do vidlice objednat ?
V nějakém článku tady na fóru jsem se dočetl že si to někdo snad nechal i vyrábět...

Děkuju za rady,
dS    [dSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.09.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravím, vidlice na S 1 se silentbloky praskala pouze v krku pod kostrou, takže uletělo celé kolo s blatníkem, já jsem jich měl dost a vždy jsem je vyztužil kouskem silnostěný trubky nalisovaný zespodu, neni boha aby praskla.    [Jirka]   07.01.2020
Odpověď  Nové vidlice se už bát nemusíš,problém byl jen v těch starých.    [goro]   01.10.2018
Odpověď  Dekuju vsem za odpovedi, k te posledni - cetl jsem clanek i o tom, ze nekde neco praskalo, ale pochopil jsem to tak, ze praskaly prave ony prvni vidlice - bud v gumach nebo ve svarech POD krkem... Co teda praskalo ? Doufam ze ne ten uvadeny krk rizeni na ramu, pak by me novejsi vidlice z S11/S22 moc nepomohla...    [Ds]   30.09.2018
Odpověď  Ale tam nebyl problém ze silnentblokama ale s tím, že to praskalo v trubce- krku řízení.    [Baf]   27.09.2018
Odpověď  Ve Firme silentbloky.cz udelaji repas.
Stalo to 800Kc bez DPH za kus.
V tomhle foru jsou i fotky po renovaci.
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=120&idtop=231953

Riddle    [Riddle] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.09.2018
Odpověď  Ono taky záleží kde s tím chceš jezdit a určitě taky tvoje váha. Ale za mě na ježdění dát novější a tu starou ponechat v šuplíku.    [goro]   26.09.2018
Odpověď  Mám stadiona který měl vidlici ze silentblokama a než se dostal ke mě tak na něm rajtovali děcka po polňačkách a nikdo se neožebračil. http://www.silentbloky.cz/galerie/silentbloky-renovace-veterany/    [Marek]   26.09.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Stadion motor


 Dobrý den, jaký dle vašeho názoru, má být kryt zapalování? Hliníkový plechový tenký, nebo hlinikový silný? Děkuji za rady.    [pařez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Silný. Neřídí se to podle odtoku karburátoru, ale podle karteru. Karter pro slabý kryt je uzpůsoben pro rozpěrku šroubu, který drží kryt.    [Joska]   31.12.2019
Odpověď  Odtokový otvor je pod motor, takže ten silný kryt.    [Karel]   30.12.2019
Odpověď  Ten silný    [lobyk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2019
Zobrazit dokumentOdpověď  Foto 2
Karburátor je vajíčko.    [pařez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdarec chlapi.Na krytu řetězu mi chybí ten vnitřní plech a potřeboval bych ten zozměr(viz foto).Můžete to někdo změřit? Díky Marek.    [MAREK]   16.08.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  e-mail pod jménem + nějaké fotky    [MeelaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  to bude ono.Číslo je skutečně v tom tvaru a jsou i viditelné zbytky nápisu na rámu.Teď už jen sehnat tu vidli a řídítka s jednou dírou. :-( Díky moc meelo.( p.s. máš na sebe nějaký kontakt pro poslání fotek ?)    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2019
Odpověď  vlastně ještě třetí vysvětlení, mohly být 2 řady výrobních čísel...    [meela]   10.12.2019
Odpověď  A má to číslo S57 007xx? To se asi klidně můžeš řídit tím z motomagazínu, případně je tam ještě jeden, který je také starší (vč 329) a také má "novější" hlavu rámu.

https://www.motomagazin.cz/index.php?action=stadion&menu=16&pos=stadiongalerie

Pokud jde o ty rámy, tak je tam pár neznámých, nedávno jsem se v tom trochu hrabal a po internetu jsem našel fotky cca 3 kusů s velmi nízkým číslem, ale zároveň s "novější" hlavou rámu, vyšší čísla už zase mívají úzký krk... ty jdou vysledovat až do čísla cca 7000 (a ještě tam budou další odchylky v uchycení nádrže...). Možnosti které by to vysvětlily jsou dvě, rámy s úzkou hlavou praskaly a měnily se stejně jako vidlice nebo byla ta úzká hlava pouze výrobní zjednodušení, které se po problémech zase stáhlo...    [meela]   10.12.2019
Odpověď  Má výr.č lehce nad 700    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2019
Odpověď  myslím že tyhle tmavě modré byly spíše staršího data výroby, takže to bude spíš podle výrobního čísla, Skoro určitě tam bude patřit starý kryt řetězu a přední vidlice nejstaršího provedení (stejná jako na motomagazínu). Mám číslo kolem 10 tisíc, bohužel byl docela očesaný takže jedinou jistou věc co můžu nafotit je přední vidlice, zbytek už je doplněný    [meela]   09.12.2019
Odpověď  Potřebuju vidět,jak má vypadat,ať nesháním něco,co tam nepatří.Třeba jakou vidlici nebo kryt řetězu.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.12.2019
Odpověď  a co přesně potřebuješ nafotit?    [meela]   08.12.2019
Odpověď  Tyhle jsem tak našel,ale potřebuju se širokým krkem.    [basista]   08.12.2019
Odpověď  tohle jsou fotky z motomagazin.cz    [meela]   08.12.2019
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (20) 
Zodpovězené téma  

Pájení hliníku


 Má někdo zkušenosti s toto metodou ???

https://www.youtube.com/watch?v=k21JDVdGalY    [Karel]   01.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky za info asi to vyzkouším, chtěl jsem zkusit obalovanou elektrodu, ale svary nevypadají moc dobře. Potřebuji jenom opravit prasklinu v karteru jak je uložené to bronzové futro. Zatím to drží, ale prosakuje tam trochu olej.    [Karel]   09.12.2019
Odpověď  Vypada to dobře,a i docela drží.    [Goro]   08.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě obrázek    [Karel]   01.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Barva na S22


 Prošel jsem si starší témata a nikdo přesně neřekl jakou barvu použít na blatníky a nádrž na S22tku. Někdo uvádí 7032 někdo 7035. Nechal jsem si tu RAL 7032 stříknout na plech a přijde mi, že to co jsou vidět jiné mopedy je úplně jiná barva. Našel jsem i perlová bílá 1013 což je taková velmi světlá. Má někdo zkušenost, že si podle původní nechal namíchat nový odstín? Já nemám s čím srovnávat.
Díky.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Já jsem použil 7035 je asi nejblíž původnímu odstínu, ale je trochu světlejší. Zejtra můžu nafotit pro porovnání s dílem v origo laku.    [Ruda]   05.12.2019
Odpověď  Zkusenost nemám,ale je to ta nejlepší varianta. RAL nikdy nebude stejný.    [Goro]   04.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Víčko šoupátka jawetta


 Zdravím a chci se zeptat, zda je víčko šoupátka a samotné šoupátko stejné, jako na S11 ? Ty se v e-shopech objevují, zatímco na jawettu nemohu sehnat. Díky. Případně pokud by někdo měl navíc.    [MV]   22.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Je,jen u soupete je treba nekdy zaslepit drazku.    [Goro]   02.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Drobné svaření.


 Hledám někoho s okolí Prahy,Středních Čech kdo svařuje drobné věci na rámu,nosič a dává to to do původního stavu.Děkuji všem za typ.    [Jirka]   05.11.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ano Jirko, už asi rok. Nyní je to: 728 704 021    [Vilda]   17.11.2019
Odpověď  Vildo vy máte už jiné telefonní číslo?    [Jirka]   05.11.2019
Odpověď  Ahoj Jirko, pokud máš zájem, svařím Ti co je třeba. Umím ocel i hliník. Jsem z Prahy. Kdyžtak zavolej a probereme to. Tel.: 732 171 760.    [Vilda]   05.11.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Číslo motoru Jawetta.


 Mám ještě dotaz na čísla motorů na Jawettu.Většinou jsou čísla motorů ve tvaru 551 xxx xxx. Mám dva motory,které mají před prvním trojčíslím 551 buď dvojku nebo trojku - takto : 2 551 xxx xxx nebo 3 551 xxx xxx. Které motory se takto označovaly ?
Díky za radu.    [Mirin]   15.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Číslo začínající 3 nejspíš ke sportkám, případně ho mám i na standardce s vyšším výkonem (1,8k), takže by to mohlo souviset i s tím    [Meela]   15.11.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Zajímavé číslo motoru Stadionu S 22.


 Dávám do fóra dotaz .Mám v kolekci vývozní typ S22 v kombinaci světle modrá - béžová s nízkými řídítky.Zajímavé je číslo motoru,který je evidentně původní - číslo sedí s vyraženým číslem pod sedlem.Při pohledu zepředu na motor je na pravém karteru jako obvykle číslo 0002xx,v levé části karteru je čtyřčíslí 1582 a POD NÍM vyraženo TU - M - 10.Poradí někdo,co tato kombinace čísel znamená ?    [Mirin]   11.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dík za radu !    [Mirin]   14.11.2019
Odpověď  Jedná se o motor v provedení o výkonu 0,8k, vývoz do Dánska. Byl u toho i válec s menším sacím otvorem.
Více kniha S22, S23 od Petra Hošťálka, strana 129.    [pavlicek]   13.11.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Vin babetta 207/500


 Čau potřeboval bych radu.zdědil sem babettu štítek má.akorat nevim jak správně složit vin.děkuji za radu    [Jakub]   31.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jako VIN se uvádí číslo rámu, nic víc.    [Ruda]   31.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jak řešit vibrace na s11 zdá se mi že moped který mi v jede 5o km/h od nějaký 35km/h víš vibruje. Je to nepříjemné hlavně od sedla. Má někdo podobné zkušenosti? Je to špatně vyváženou klikou či špatnými silentbloky? Poraďte. Děkuji    [Paloun]   22.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  V záběru se motor vždy má snahu vychýlit tahem řetězu do strany. Tah přemůže vadný silentblok a někde se to dotkne kov na kov. To by mohlo být.
Jinak ta trubička v silentbloku vždy musí o něco přečnívající na obou stranách. Někdy jsou konce rozpláclé, nebo dira v držácích naopak od trubičky vymletá. Tím po stažení šroubů se jeho funkce prakticky vyruší...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
Odpověď  Silentbloky skouknu. Jinak motor po GO klika pouze kontrola bez vůle před tím žádný problém nýty a setrvak taky v pohodě spojkový koš teď nemám jak omrknout... ☺ Jinak mě ještě napadá že při chodu motoru na neutrál a vytočení otáček žádné vibrace nejsou...    [Paloun]   22.10.2019
Odpověď  Vadné silentbloky mohou způsobit přenos vibrací od motoru do rámu. Pozor na to, aby se plechových držáků v rámu nedotýkaly boky ok pro silentbloky na karteru. Nesmí to místo prostě být bočně kov na kov. Často se stává, že trubička uvnitř i zdánlivě dobrého silentbloku je uvolněná a posouvá se. Potom může dojít k tomu, co píšu na začátku. Zvlášť často je to vidět u hlavy válce, kde se její oko doslova bokem zarývá do navařenécho plechu na rámu. Silentbloky jsou zvlášť namáhané při necitlivém našlapování - dupání na šlapky, a motor se ve vadných silentblocích snadno posune. Nebo v některém silentbloku ta guma chybí úplně... Pokud nebude závada tam, pochopitelně by chtělo se podívat i na vyvážení rotujících dílů motoru. Klika se sama od sebe jen tak nerozváží, spíš při jejím vyběhání vynikne podezřelé klepání, ev. se protočí na ojničním čepu - to je spíš teoretická úvaha... Co setrvačník, "nešmajdá", není uvolněný na nýtech? Spojka na klice, rotuje souměrně a nehází?    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
 Strana 1/200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 25.1.2019)
Nezodpovězené téma 

Stadion S11 vs S22


 Zdravím,
Nevím někdo do jakého roku se dávala na Stadion S11 ta starší převodovka myslím kratší drážkování na hřídeli, hřídelka s dvěma kolama oproti té s těma třemi. Mám Stadion S11 rok výroby 59, ale někdo z toho vzal převodku a já nevím jakou tam mám dát.
Děkuji    [gege252] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.01.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

babetta 210 - dymí


 Zdar, viete mi prosím poradiť, zložil som motor, nastavil predzápal, vyčistil karburátor atď atď.... chytí skoro na polotáčky pedáľov. Na sytiči ide voľnobeh dobre a ani tak nedymí ale po pridaní plynu to zdochne, nakopnem to bez sytiča drží ako tak otáčky ale nevydrží bežať ani 20 sekúnd. pozrel som sa na sviečku, čierna, a na začiatku, kde je podložka má sebe biely zvláštny povlak, tak isto to ide aj z tlmiča výfuku ale tam je to už hnedé a kvapká to ako ide motor, popri tom mám zmes nastavenú na 1,5 otáčky.mám pocit ako keby to žralo olej z prevodovky ale prečo by mal, však som dával nové tesnenie. Mal niekto s týmto už skúsenosti, že čo by to mohlo byť? Ďakujem.    [Ján]   17.11.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Tribeta-babeta.


 Dobry deň,je tu na forume niekto kdo vlastni Tribetu,ktorú chcem zrenovovať,potrebujem sa poradiť a výmena skúsenosti.
Dakujem.    [nortones2Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.09.2019
   Přidat odpověď 

 Strana 1/200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006