MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 304866 příspěvků |7426 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 75 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMopedy Jawetta, Stadion, Babetta a ostatní 4.4.2020 14:02  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Jarmark - aneb napiš co sháníš a co můžeš nabídnout.   24.06.2010 / 714
    Dobrý den Dámy a Pánové.Někde na netu jsem viděl, že někteří majitelé ....   18.07.2009 / 374
    Jawetta dotaz na pamětníky znalce.   26.03.2009 / 235
    Tak další už se klube..   25.04.2011 / 211
    Zohnal som torzo vývozovej S22-ky. Ale má český štítok . Nemá niekto n....   09.10.2007 / 184
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 3001      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 6 / 292      Příspěvků Příspěvků: 30184
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/201 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawetta startování


 Dobrý den vespolek,
toto zase jeden ze základních dotazů nováčka, přesto budu rád za nějaké navedení. Mám nově Jawettu, kterou jsem pořídil v rozpracovaném a odloženém stavu.

Po složení je stav, že mi nejde nastartovat, jelikož kliky jdou ztuha. Respektive po levém pedálu můžu skákat jak chci a nic se nestane, když zkusím pravý pedál, tak se pohne a motor si odfrkne. S vymáčknoutou spojkou se stroj hýbe normálně. Rukou jde točit rotorem pod pravým víkem - nejde to úplně lehce, ale píst se hýve podle zvuku výfuku.

Jestli mám jiskru nevím, protože to nejde vidět při tak náročném startování. Roztlačení/rozšlapání mě zatím vždycky zastavilo. Motor už tam byl, takže o něm nic nevím, měl být udělaný, což může znamenat cokoliv, ale když se hýbe tak snad není zadržený...?

Nezní mi to moc dobře, ale ocenil bych nějaký další tip. Je mi podežřelé že to "trochu jde". Mám zkusit více síly nebo je to o inteligenci?

Díky za nápady!    [i.kostRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Já jsem si tu podložku musel vyrobit. Nic na tom není stačí ti kus plechu. Plak si důlčíkem udělej důlek, kde bude střed, od něj si kružítkem označ jak chceš aby podložka byla veliká. Pka už jenom stromečkem uděláš vnitřní díru a pak to vystřihneš nůžkama na plech.    [Ruda]   03.04.2020
Odpověď  Stačí otočit jednou, ale musíš rychle. Samozřejmě někde ve stínu, jinak jiskru neuvidíš. Víko bude odřené od ohnuté kliky šlapadel, někdo to prostě kdysi položil a ohnul ji. Pak s tím jezdil na prasáka a strouhal kryt. S tou podložkou pozor, nesmí být moc tlustá asi tak 1,3 mm, musí tam zůstat trochu vůle, to je normální.    [Ruda]   03.04.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím všechny,
doplnil jsem podložku - zatím teda nemám originál a M16 podle normy je moc tlustá, tak to vypadá strašně. Výsledek je, že tam není ta axiální vůle, ale šlapadla jsou stále tuhá pro start.

Jiné pozorování: Kolik má být mezera mezi klikami a krytem spojky / krytem magneta? Na levé straně mám teď s podložkou 7 mm, nicméně na pravé straně je klika zaražená do krytu. Ještě zajímavější detail: levý (spojkový) kryt má vydřenou rýhu od kliky, ale pravý je hladký, tedy přesně naopak než to vychází teď. Lze z toho něco poznat? Bylo to rozpůleno a špatně složeno?

A doplňující dotaz: když jednou ručně otočím magnetem jsem tak schopný vidět jiskru vytažené svíčky? (když je stranou opřena o blok motoru) Nebo se to musí otočit víckrát?

Díky vám všem za pomoc, rady a nápady!    [i.kostRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.04.2020
Odpověď  Ta vůle tam má být, ale tak akorát.    [Karel]   01.04.2020
Odpověď  Máš podložku pod klikou šlapky na straně spojky? Pokud ne tak tam má být, dej ji tam a vyzkoušej.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2020
Odpověď  Do válce nalij naftu nebo petrolej a šlapej zezačátku bez svíčky. Totéž bych nalil petrolej nebo naftu do převodovky, rozpohyboval a pak teprve nalil převodový olej.    [HonzaBK]   31.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Všem díky za nápady!

Olej v převodovce je dolitý, ale stálo to možná 20 let bez něj. Naštestí to teď nekape, tak byl asi jen vypuštěný. Rovněž jsem vpravil 2T olej do válce než jsem to začal zkoušet. Nicméně to se nezdá jako zdroj problému nyní.

Půlměsíce mi znějí jako zdroj problému i vzhledem, jak jsou všude možně pojmenované "Achilovou patou" motoru. Taktéž šlapací hřídel dost cestuje po ose alias axiální vůle mezi šlápnutím vpřed a bržděním. Něco jako na tomto videu: https://youtu.be/eRxxUzWe49k tak to být nemá nebo má?

Klíčový dotaz, bez půlení motoru s tím nic neudělám? Dokud jsem to neměl v rukou, tak se příslušné díly z obrázků a popisů špatně identifikují, pardon.    [i.kostRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.03.2020
Odpověď  Pokud motor dlouho stál je možné, že je válec trochu zrezivělý, stříkl jsi otvorem pro svíčku do válce trochu oleje ? Máš olej v převodovce ?    [Karel]   30.03.2020
Odpověď  Máš vymezenou hřídel šlapadel podložkou? Setkal jsem se s tím že když byly půlměsíce v motoru více opotřebené a nebylo vymezeno nebo slabá podložka, tak to velké kolo uvnitř drhlo o karter a nešlo našlapovat.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.03.2020
Odpověď  Dekompresor je přítomen a rozpohybován. Motor je Jaweťácký. Nicméně i když svíčku vytáhnu, tak otáčení šlapadly na neutrál skoro nejde viz popis.    [i.kostRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2020
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Stadion S11 - motor vynechává a stříli


 Zdar všem, poradí někdo ? Při nastartování na volnoběh motor šlape dobře, ale v momentě když se rozjedete, motor se zahřeje, tak za chvíli začne vynechávat a střílí. Na nízké otáčky při málo plynu jízdě na 1. to nedělá, ale i na tu 1. když se přidá plyn tak začne nepravidelně vynechávat a střílet. Když jsem zkoušel jiskru svíčky tak i když jsem točil motorem co to šlo, tak jiskru nevynechával a i v zapalování jiskřilo pravidelně. Poradí někdo co s tím ? loni přes léto motor šlapal jak hodinky napodzim to začlo střílet a doteď si s tím lámu hlavu. Karburátor vyčištěn, výfuk vyčištěn, v zapalování klínek OK, nic nebylo povolené ani utřepané, … tak jsem z toho jelen. Poraďte pls...    [Petr MRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Prošlehnutá zapalovací cívka.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2020
Odpověď  Zkus vyměnit kondenzátor,ty nové co prodávájí,už nejsou jak ty staré Čssr výroby.Zkus sehnat a namontovat starý klasický z kývačky,pionýra nebo Š-100 až 120,dobře ukostřit,jinak ztrácí svou funkci.Na pár mopedech mých kolegů ty nové kondíky odcházely často.Po výměně za starou klasiku šlapaly jak hodinky.    [S-11]   02.04.2020
Odpověď  v první řadě bych ihned odstranil odrušenou fajfku    [a]   30.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Stadion s22 po výměně plynového lanka a nasazení nového gufera pod zapalováním moc nejde, dusí se a škube sebou, pokud se drží cupák, tak docela jede.


 Dobrý den,

Loni na podzim jsem vyměnil staré plynové lanko a k tomu jsem vyměnil i gufero pod zapalováním.

Včera jsem poprvé nakopl na první dobrou, pak jsem ujel asi 15 km, kdy se motor po lehkém zahřátí, asi po půl kilometru začal dusit a nešel do otáček, takže jsem musel chvíli držet cupák za jízdy a musel jsem ho každou chvíli mačkat. Po nacupování jel moped docela pěkně (jel jako loni), ale jen kousek a pak se začal zase dusit a začal se škubat. Až jsem ujel 15 km, tak jsem moped chcípnul, nechal vychladnout a pak už nenastartoval (jenom trošku škytl a pak zase zhasl). Nedařilo se rozjet z kopce... prostě nic.

Ještě nutno dodat, že jsem celou cestu musel držet plný plyn, jinak nejel vůbec.
Na zimu jsem dal do nádrže 100 oktanový benzín s olejem a karburátor a trysky s plovákovou komorou byly čisté jako slovo boží. :D

Jehla v karburátoru byla na 3 zářezu odspoda ze 4 možných. Plovák by měl těsnit, loni jsem zabrušoval špičku a ještě před jízdou držel. Nádrž byla plná. Gufero jsem měnil, protože bylo staré a asi se přes něj přisával vzduch (to jsem se dočetl na fóru).

Napadá mě, že by to mohlo být tím novým bowdenem, zdá se mi, že bowden je delší než starý a má v koncovce u jehly docela vůli. Nebo možná když je nové gufero a vzduch už nepřisává, tak to možná potřebuje jinak nastavit.

Moc děkuji za rady. :D    [Matěj ŠkutaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Když tam nemáš origo kryty sání,musíš dát větší trysku,zkus místo 52 dát 60,kryty fungují jako tlumič sání,a když tam nejsou je to víc otevřené a potřebuje vice paliva.mopedům zdar.    [S-11]   27.03.2020
Odpověď  Udelej co psal host. Muze to být klidne tou jiskrou.civka muze byt dobra, ale hnute zapalko.    [Pitr]   24.03.2020
Odpověď  No moped jel, ale blbě a po chvíli se začal dusit a cukat sebou až jsem zmáčkl cupák a pak to chvilku jelo, ale po chvíli se zase začal dusit, dokud jsem nezmáčkl cupák... a tak pořád dokola.
Taky z napojení kolena výfuku na tlumič kape černý olej s benzínem. Problém se vyřešil, když jsem dal novou svíčku, ale po 15 km se problém vrátil. Takhle mi to "zničilo" už 3 svíčky.    [Matěj Škuta] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2020
Odpověď  Pokud jede a dusí se tak to nebude cívkou, to by to nejelo vůbec.    [HonzaBK]   24.03.2020
Odpověď  Děkuji za radu :D

Nějak jsem to s tou bohatostí směsi domotal :D Teprve s mopedem začínám a zjišťuji co a jak.

Zkusím koupit cívku v Krnově nebo ve Frenštátu, tam by podle recenzí měli být profíci.    [Matěj Škuta] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.03.2020
Odpověď  Jak píšete v jiném vlákně - pokud máte externí cívku, která "nejiskří", je problém v zapalování. Sundával jste zapalování při výměně gufera? Asi pravděpodobně ano, aspoň rotor... Jak jste ho zapojil zpět? Správně? Neprotočil se setrvačník na klice? Zkontroloval bych to pečlivě, ev. nechal zkontrolovat nekým, kdo tomu hoví - viz níže.
Sežeňte 100% dobrou originální (replikovou) cívku, 100% správně ji zapojte (nebo nechte někomu raději zapojit - když píšete, že jehla na nejvyšší zářez = nejchudší směs ;-)...).
A neposlouchejte prosím rady typu "když motorka jede jen na stisknutý přeplavovací kolík, je to bohatou směsí a motor se více zahřívá atd - 21. 3. 2020". Pravda bývá přesně opačná...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.03.2020
Odpověď  Jehla ze šoupátka mi nevypadla, dneska jsem zvedl jehlu o jednu úroveň, takže je na nejvyšším možném stupni (což by měla být nejchudší směs).

Podložku z nějakého nehořlavého materiálu mezi karburátorem mám (dali přímo ji v obchodě).

Vyčistil jsem celý karburátor (už podruhé) a vyměnil jsem svíčku a zjistil jsem, že vůbec nehází jiskru na žádné svíčce kterou jsem tam dal. Takže jdu hledat co by to mohlo být. :D    [Matěj Škuta] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2020
Odpověď  nevypadla ti jehla ze šoupátka?    [JIRAPUNK]   21.03.2020
Odpověď  No já jsem řešil něco podobného po GO motoru. Jinak většinou se tohle stává, když je moc bohatá směs, motor se hodně zahřívá a pak se začne vařit benzín ve vajíčku (starý typ karburátoru). Měl by jsi tam mít tu tlustou bakelitovou podložku, ale stejně to moc nepomáhá. Za studena motor šlape jak hodinky, ale jak se zahřeje stačí ho chcípnout a už nenastartuješ. Jedině přeplavit karburátor a držet plný plyn. Protože rád jezdím delší trasy namontoval jsem si tam karburátor z 555 a je pokoj :D

https://media1.wgz.cz/images/media1:50ffcf4e1759d.jpg/kanaly3.jpg    [Karel]   21.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Indukční cívka schéma


 Dobrý den zlobí mě replika cívky indukční.. Rozhodl jsem se, ač nerad vrátit k hnusné verzi použít na magnetu dvě světelné a použít hliníkovou PAL venku. Prosím o schema jak co propojit ty dvě světelné a zapojit tu velkou PAL DÍKY    [zdenda]   27.08.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Chlapi díky za rady :D Hledal jsem hodiny na internetu než jsem našel nějaký popis a tady je to i s fotkou.    [Matěj Škuta] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2020
Odpověď  Chlapi díky za rady :D Hledal jsem hodiny na internetu než jsem našel nějaký popis a tady je to i s fotkou.    [Matěj Škuta] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2020
Odpověď  Nemusíš dávat druhou světelnou, pokud máš původní vysokonapěťovou spálenou odmotáš těch několik tisíc závitů toho tenkýho drátu a ten spodní tlustej drát zapojíš stejně jako světelnou. ten jsem jesště spalenej neviděl. Za totality jsem jich tak dělal několik desítek.    [HonzaBK]   02.09.2014
Odpověď  Děkuju    [sebur] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.09.2014
Odpověď  Martin myslel jsem od kontaktů jeden kablík stálý na čokoládku kde připojíš kondík cívku a během minuty výměna vadí mi to trtkání s očkama na kontaktech    [hubohu]   31.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  sice to funguje ale podle mne je lepší dát spojení pevnější třeba tohle a můžeš měnit jak chceš    [Martin martin] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.08.2014
Odpověď  máte někdo skušenost se zapojením kablíků kontakty -kondík-cívka přez čokoládu?jestli to nemá vliv na jiskru dost by to zjednodušilo montáž výměny skoušených součástek při odhalování závady. například externí cívka    [hubohu]   30.08.2014
Odpověď  Ještě pro jistotu slovní popis. Na místo původní zapalovací cívky dáš druhou světelnou, plus připojíš ke kladívku jako to bylo u původní zapalovací cívky. Na kladívka připojíš ještě plus od externí indukční cívky ( z pincka) Druhý pól na indučce připojíš na kostru.    [Ruda]   27.08.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdendo je to snadné, zapojení je stejné jako u pincka. Pro napájení ti stačí jedna světelná cívka, druhou máš na světlo. Jiskru to hází jako prase a je to o dost spolehlivější, než replikované cívky. Místo té zapalovací cívky si představ druhou světelnou a je to.    [Ruda]   27.08.2014
Odpověď  Jedná se o stadiona s 11    [zdenda]   27.08.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Náhon tachometru S22.


 Zdar hoši, dá se tenhle náhon tachometru na S22 nějak rozebrat?? Mám to plný písku a nejde to nijak vyklepat.    [Framy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Mohl by mi prosím někdo vyfotit ten lisovaný plech s těmi třemi packami, které se dávají do děr ve středu kola? Na mém tachometru chybí, takže to zkusím nějak dodělat, nebo poprosím nějakého šikovného souseda. :D    [Matěj Škuta] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2020
Odpověď  Tak se konečně povedlo. Dík za radu s tím nožem. Možná , že ani ničím jiným to otevřít nejde. Nechápu jak se mohl dovnitř dostat kámen, který je větší než ta mezera mezi plíškem.    [Framy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2012
Odpověď  U mě postačilo celý náhon ponořit do benzínu a točit cca 15 min, poté vyměnit benzínovou lázeň za čistou a točení opakovat. Pak ještě jednou vyměnit, točit a nechat vyschnout. poté naolejvat a namazat vazelínou. Výsledek je uspokojivý.    [Me2T]   27.01.2012
Odpověď  Hlavně dej pozor atˇty plechy v tom pertlu moc nezohýbáš,aby se to potom dalo dát dobře dohromady,,,,stačí ho potom pořádně vymejt benzínem složit a pak dobře promáznout,,a bude fungovat dál......tak mnoho zdaru.......    [vencalochovice]   27.01.2012
Odpověď  Eště sem zapoměl. Pod pléškem se třema zubama se musí vypáčit eště jeden pléšek a až potom se to rozpadne ;)    [JiriK]   26.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Musí se opatrně vypáčit ten plechový výlisek se třema zubama (např. nožem) a pak se to už rozpadne.    [JiriK]   26.01.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

Stadion S 11


 Zdravím, dnes jsem se jel projet a ze začátku paráda ale po chvíli vůbec na dvojku nechtěl jet, chtěl bych se proto zeptat zda-li někdo neví čím by to mohlo být. Mě napadlo těsnění v karburátoru. předem díky ;-)    [Lukáš]   06.03.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 51 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Mám na stadionu s22 podobný problém. V Krnově bych koupil cívku apod. jen mě napadá, jestli nebude problém v tom, že je pod nádrží přidělaná asi indukční cívka z pionýra (říkal před léty děda). Můžu koupit cívku a přidělat ji stejně jako je teď na tu co je pod nádrží, teprve z ní vede kabel do fajfky.    [Matěj Škuta]   21.03.2020
Odpověď  Vše hotovo,trubička přilepena.Moped šlape jako víno.bud je to tou cívkou nebo tou netěsnící trubičkou ale ted jde pěkně i krásně drží volnoběh v nízkých otáčkách. Děkuji za rady.    [peterka ]   12.07.2013
Odpověď  peterka-já jsem tu trubičku přilepil lepidlem na kov od loctaitu.    [k.b.]   11.07.2013
Odpověď  To je častý problém, a když už se viklá určitě půjde i vytáhnout. Já ji přilepil Eprosinem a drží to v pohodě už 3 roky.    [Ruda]   11.07.2013
Odpověď  Tak jsem vyměnil kladívka a už to maká,zakopaný pes byl tam. Děkuji za rady. Ještě se zeptám jestli je na závadu že se mi trochu viklá ta mosazná trubička na přívodu paliva v klasickém vajíčkovém karbecu? Co s tím dělat?    [peterka ]   11.07.2013
Odpověď  mě ty černý zase držej, musíš tam mít zradu jidne, vem si multimetr s měř.    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.07.2013
Odpověď  no já měl taky podobný cívky, černý s červeným a vydržely taky prd, ale mě za tepla nedali ani prd. Už bych jí nekoupil.    [J]   10.07.2013
Odpověď  Kladívka jsem ošmirgloval kondík přichycen. Stále to samé odtrh a předstih taky ok. Musím někoho sehnat a proměřit cívku.    [peterka ]   10.07.2013
Odpověď  Pokud máš ten kondenzátor takto navolno, tak by to chtělo ho přichytit sponou ke kostře.    [chaluli] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.07.2013
Odpověď  vem šmirgl papír kousíček jen, přelož ho aby brusivo bylo z obou stran, strč mezi kladívka a bruš, pak to zkoukni, popř naroivnej kladívka tak, aby se dotýkaly celou plochou, nastav správnej odtrh a msuí to jet. jinak vadnou cívku poznáš podle toho, že většinou má přerušený vinutí. dá se přeměřit ohmetrem mezi vývodem na VN kabel a plechama cívky. mělo by to mít odpor řádově kilohomy, zhruba 2-5kOhm

Jinak pertinaxy na kladívkách sou ok? zkus přeměřit ohmetrem, jestli kladívka dobře spínaj a rozepínaj.    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.07.2013
Zobrazeno 10 z celkem 51 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (51) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

ráfek


 Ahoj,
koupil jsem na S11 nový kolo - komplet vypletený z moto jelinek a připadá mi, že má ráfek o pár milimetrů větší průměr, kvůli tomu mi plášt nesedne jak by měl a je zapadlej do ráfku...Už se s tim morduju týden a už nevim co s tim. Má někdo podobný zkušenosti?    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.01.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  na střed    [HonzaBK]   02.03.2020
Odpověď  ahoj pánové, můžete mi poradit , jak má být při centrování ráfek oproti např. straně bubnu - replikové ráfky, zkoušel jsem změřit polohu původních ráfků proti středu a původní ráfky byly tak dobitý, že se nedalo změřit nic. Chtěl bych si nechat kola vyplést a vycentrovat. dík    [Mirek]   01.03.2020
Odpověď  musí si to zaplavat , hlavně vazelina pak bude pořád klouzat a budeš trhat ventilky, jarová voda vyschne a neklouže potom    [Mates]   20.01.2011
Odpověď  Jo, to jsem pak taky chtěl zkusit, jsem to namazal lehce vazelínou co jsem měl při ruce, ale to nepomohlo... Ale co, alespon vim, co by mohlo pomoci...    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2011
Odpověď  chce to polejt jarovou vodou a pak nafouknout. ono si to sedne, jak je to na sucho, tak ta guma, prostě nechce sednout do patky    [mates]   20.01.2011
Odpověď  Já tam dával nový pneu - continental 19x2...    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2011
Odpověď  Zdar jo to je normal ty nove ravky jsou oneco jinaci a musis na ne davat jen nove pneu stare tam nejdou mam to vyskouseny cus.    [indian]   19.01.2011
Odpověď  Nejspíš zkusim dát trochu dokupy ty původní, jsou ocelový a celkem křivý, teda jedno je dost, tak to zkusim nějak vybouchat, ikdyž si moc nefandim...    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.01.2011
Odpověď  Tak to už nevím,to by se muselo vidět.Ještě jediná možnost,pokud máš v okolí nějaký pneuservis nebo opravnu motorek,tak zajít tam i s kolem a pláštěm aby to obuli,možná by to pomohlo,a pokud ne,alespoň by ti řekli v čem je problém.    [matt]   18.01.2011
Odpověď  Ne, Continental 19x2. Na starých ráfkách sednou dobře..    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.01.2011
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (21) 
Zodpovězené téma  

Jaweta sport Speciál přídavný nosič ...


 Zdravím lidi,, prosim vás nevíte kde sehnat ten přídavnej nosič na sprot speciál ?? Nemáte někdo navíc ?? Nebo kde sehnat repliku ?? Dobře zaplatím !!    [kamil551]   15.01.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Slyšeli jste slovo boží...Prouzenský    [Pitr]   29.02.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Také sháním přídavný nosič pro Jawetta sport speciál. Na trhu je spousta replik, pouze některé se podobají originálu. Zasílám zatím foto, které jsem získal.    [jirkaz3Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2020
Odpověď  Ten nosič je vyrobený pro pionýra 05-21. Přišrouboval se pod madlo a ten pohyblivý plech na prostřední příčce se uchytil pod světlo (krajní díry jsou pro upevňovací sloupky, díra uprostřed pro kontaktnici a vychýlená díra pro kabeláž.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.01.2019
Odpověď  Já se domývám, že onen nosič bude patrně z nějakého železného kovu.    [Ing. Prouza]   22.01.2019
Odpověď  Mám originál nosič na prodej. Mail bosticka2@seznam.cz    [Bostra]   22.01.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj hoši, nechci zakládat nové téma. Nevíte prosím někdo z vás z čeho je tento nosič? Tedy pokud je to vůbec nosič. Dle provedení to nevypadá na domácí práci.    [zelenka]   28.01.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

stokrát řešeno ale nevyřešeno


 Ahoj pustil jsem se do renovase stadionu s22 rv 1961 nebyl v origo barvě a už několik dní se snažím najít čísla barev v ral chci ho modro šedá nevíte někdo co mám koupit za barvu a poř, kolik modrá a ta co byla na všech ta šedá nebo jak to nazvat spoustu z vás jste to dozajisté řešili tak prosím porat´te děkuji OLaf    [Olaf]   02.11.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Také jsem řešil.Mám kombinaci tyrkysová/šedá.
S origo dílem jsem zašel do profi obchodu.Dil rozleštili a dle vzorniku vybrali barvu.
Všude psaná barva škoda atlantic green je hodně jiná, příliš zelená !!!!Tyrkysová origo je oproti ni vice do modra
Barvy
zelená:Mipa PUR HS O-6-0015-2
šedá: Dupont polyuretan N3/N207    [Pavel.O]   26.02.2020
Odpověď  ja by som potreboval cislo farby lososova ? a s akou farbou sa robila v kombinacii?vie mi niekto poradit? dakuj    [cipro]   12.12.2011
Odpověď  nechce se mi zakladat nove tema a tak to pisu sem... muzete mi nekdo prosim vyfotit Stadion S22 z boku na detajl stojanku? staci mi jedna fotka aby stal na stojanku a jedna jak vypada stojanek zvedlej... diky.    [Foglik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.11.2010
Odpověď  takže šedá 7035 a modrá 5012 co myslíte je to tak dík za názory    [Olaf]   15.11.2010
Odpověď  nechal sem to delat komaxitem. ten je o neco odolnejsi nez normalni lak. pres zimu se mozna jeste pustim do jawety, ta taky bude komaxem a mam v planu jeste jawu 250 a tu si budu lakovat doma sam.    [Foglik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.11.2010
Odpověď  cus je to praskova barva nebo klasika? ja pouzivam klasiku cus    [indian] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  za lak sem daval 1480Kc bez papiru. V pondeli jeste odnesu do lakovny zadni blatnik a krytku klaksonu a pak uz bych mel mit v laku komplet vsechno. vsechny nahradni dily co sem potreboval bych mel mit do patku, takze bych mel mit snad pres pristi vikend mel mit 70% hotovo.    [Foglik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.11.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  dalsi foto    [indian] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.11.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  tady mate par fotek me prace    [indian] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.11.2010
Odpověď  Zdar kolik za to davas za nastrikani? jen mi to zajima ja si lakuji sam tak abych vedel kolik to vlastne stoji diky pekny stadion    [indian]   12.11.2010
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (19) 
Zodpovězené téma  

Problem s magnetem


 zdar.mam mopeda nachystanyho na montaz motoru ale nechce me hodit jiskru...pokud sahnu do fajky citim trochu elektriku,ale nedostacujici khozeni jiskry...vse jsem vymenil ale porad nic....kamarad me rikal neco o tom ze se dava magneto nekam nabudit....je mozny ze by magneto po XXletech ztratilo magnetismus.dik Pavel    [Pavel P]   10.02.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  takze jiskra jak z lokomitivy..magneto nabuzeny...jen pro zajimavost okoli olomouce...ozivuji magneta v Prostejove ulice Partyzanska autoelektrika...za 50kc...diky vsem...Pavel    [Pavel P]   20.02.2020
Odpověď  Libor Urbánek, nám. Obránců míru 46, 281 01 Velim; tel. 602 430 524; e-mail: magnety@centrum.cz.
Objíždí i burzy,tam je to na počkání,v sobotu byl v Brně.    [Goro]   14.02.2020
Odpověď  motor ma zatim na ponku...do ramu se me ho davat jeste nechce dokud nemam jiskru na svicce...ale je fakt ze bych jeste mohl zkusit pripojit svicku na svtelnou civku abych videl jak hodne sviti..diky    [Pavel P]   13.02.2020
Odpověď  Kontakt bohužel nemám, zatím jsem tuhle službu nemusel využít. Bejvá to obvyklé hlavně u mnohem starších strojů u stadionu jsem se s tím zatím nesetkal. Když šlapeš a zapneš světlo svítí, nebo jen žhne vlákno ? Když vyndáš svíčku, měl by jít motor snadno protočit i rukou.    [Ruda]   11.02.2020
Odpověď  Ne mam jednoho.dal jsem to omylem do jiny sekce...i mistr tesar se utne...je to muj prvni prispevek tak prosim trochu ohledu na novacka    [palong]   11.02.2020
Odpověď  Ty máš dva ty mopedy a oba se stejnou závadou, že dáváš dva stejný dotazy do dvou různých témat?? To asi znamená že máš něco špatně složeného, když máš u obou stejnou závadu!!    [jj]   11.02.2020
Odpověď  veskere elektro je nove....nemel by jsi rudo na toho chlapka kontakt?kdyztak do emilu pavelpihyr@seznam.cz diky    [Pavel P]   10.02.2020
Odpověď  Jinak vezmi si třeba šroubovák a zkus jak je magnet silnej, jak přitahuje kov. Ale chybu bych hledal spíš někde jinde.    [Ruda]   10.02.2020
Odpověď  Možné to je, po burzách jezdí jeden týpek, kterej to dělá, bejvá často v Chotusicích. Indučku máš novou, nebo nějakou jetou ?    [Ruda]   10.02.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

nehází jiskru


 Zdar,

Stadion s11 dostal novou cívku / černá zalitá v plastu/.
PRoblém je že mi to nehází jiskru.Když šáhnu na kabel tak dostanu prdu jak hovado. Jakmile nasadím fajfku a svíčku tak ani tuk. Vyzkoušeno na 3 fajfkách,na který krásně nastartuju zbývající stroje / babeta,pio 21 i cz 180/. Už mě to fakt mrdá. Odizolovával jsem kladívko plastem.
Na konci kabelu to dá šlupku že bych chcípl ale jiskru ne. Co může být ko. Už jsem si říkal že se na to vykašlu a vyměním s 11 za pávika.

dík za rady    [Karel]   10.06.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  zdar.mam mopeda nachystanyho na montaz motoru ale nechce me hodit jiskru...vse jsem vymenil ale porad nic....kamarad me rikal neco o tom ze se dava magneto nekam nabudit....je mozny ze by magneto po XXletech ztratilo magnetismuv.dik Pavel    [palong]   09.02.2020
Odpověď  Možná slabý magnety ? Zkus jinej rotor.    [Ruda]   06.08.2018
Odpověď  Zapal cívku jsem dával novou a do fajfky kope, stará ani nekopala - nová svíčka, kondik, ale jiskra nikde....    [Váša]   05.08.2018
Odpověď  Špatná zapalovací cívka. Vyměnit a pojede to    [Tonda]   01.08.2018
Odpověď  Měl jsem stejný problém, objednal jsem zapalovací cívku, první zádrhel že rozteč děr jiná, pak krátký drátek ke kladívku a pak cívka drhla o zapalování po všech úpravách jiskra házela jen někdy, tak jsem jí vyndal a provizorně napojil cívku z jawa 555 a jawetta šla hned, tak jsem cívku reklamoval a s díky vrátil.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.07.2018
Odpověď  Zdravím, mám uplně stejný problém na své jawettě..z fajfky dostanu pecku ale jiskra nikde...nová zapal. cívka, kondík, svíčka, zap. kábl, elektrika...
Vám se povedlo vyřešit tento problém na svém stadionu?    [Váša]   25.07.2018
Odpověď  vymněn kondenzator určitě to pofacha viki    [viktor]   12.06.2010
Odpověď  Neházej flintu do žita. Nejprve proměř vlastní cívku, zda má sekundární vinutí v pořádku. Je možné, že není jedna část vinutí ukostřena. Chybu fajfky a svíčky lze nejlépe vyloučit tak, že konec VN kablíku zasuneš mezi žebra válce a jiskra musí probíjet zde.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.06.2010
Odpověď  Co kondík?    [Joska]   11.06.2010
Odpověď  Ahoj, nikdo netuší čím by to mohlo být? Ani když VN kabel dám na kostru tak jiskra nikde.    [Karel]   11.06.2010
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zodpovězené téma  

Problém při uzavírání povinného ručení.


 Přátele mopeďáci,netuším,zdali se někdo z vás setkal s tím,že nelze uzavřít povinné ručení na mopeda.Koupil jsem hezkou Jawettu z roku 1960,s kartičkou a s číslem motoru i rámu,který souhlasí se strojem.Celý nedočkavý jsem chtěl moped vyzkoušet a tak jsem navštívil místní pobočku jisté velké pojišťovny.Ochotná paní mi vystavila pojistnou smlouvu a vydala zelenou kartu. Hurá!avšak pozor,na zelené kartě bylo v kolonce registrační značka RZeta úplně jiného motocyklu.Shodou okolností moje číslo rámu,zadané do systému, souhlasilo s VIN kódem cizí mašiny...a tím to všechno skončilo.Bylo mi sděleno,že na moji Jawettu nelze PR udělat a že tedy sorry.Tak teď nevím,co s tím. Vy ano ??    [mirin]   21.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  vintera přesně v registru vozidel ČKP je hromada chyb, pracuji jako programátor ve firmě co se tím zabývá a je to až neuvěřitelné kolik jich tam je :D    [krabicak] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2020
Odpověď  Tak to prostě pojisti na číslo motoru, je to jedno, a problém vyřešen...    [krabicak] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2020
Odpověď  Děkuji za vaše příspěvky !    [mirin]   22.01.2020
Odpověď  Mám doposud pojištěných zhruba 40 starých auto/moto/traktor a duplicitu čísel registračních (SPZ) v jediném případě, ale duplicitu výrobních čísel ve čtyřech případech. Dokonce se u jednoho výrobního čísla našlo v registru úřadu různých vozidel celkem 5. U pojišťoven a jejich vlastního registru pojištění u ČKP je velmi mnoho chyb v evidenci, protože při zápisu údajů nové pojistky každá chyba vstupuje do jejich registru, hlavně v případě internetového pojišťování. Stačí slabé brýle, poškozený papír technického průkazu, přehlédnutí kolonky a chybný údaj se objeví v registru pojišťovny, ve smlouvě, i na zelené kartě.

Vozidlo má více identifikátorů a jsou jím druh, značka, typ, výrobní čísla rámu, motoru, budky, nástavby a registrační značku.
Pokud se vyskytuje celkem běžná duplicita, tak to řeší ostatní údaje o vozidle.
Vozidlu ale nemůže být pojišťovnou nějaký údaj svévolně přiřazen jen proto, že jim v prohlížeči vyskočil. Mě se to stalo pouze jednou a ani jsem si toho nevšiml. Vyřešilo se to jednoduše po několika letech bezvědomí tím, že jsem kontaktoval pojišťovnu a údaj se vymazal.

Proto musíte trvat na tom,, že SPZ nemáte a ve smlouvě se uvedou údaje skutečné, co máte na kartičce a v občance a ne nějaké počítačem nalezené. Pojištěná vozidla bez SPZ jsou běžná.
Mohlo by se snadno stát, že ČKP nalezne nějaké nepojištěné období pro chybně vedené údaje.
V každém případě jiný pojišťovák.    [vintera]   22.01.2020
Odpověď  Prostě jít za jiným pojištovákem, kterýmu se chce myslet. On z pojistky za 50,- Kč na mopeda má asi 3,50 ročně , tak co by si namáhal mozek, že? Jednodušší je říct, že to NEJDE.    [MONTY]   22.01.2020
Odpověď  Je to jinak, není to výrobní číslo mopedu, ale jiné motorky nebo i auta. Takto mám pojištěný i auta, kde mám stejné výrobní číslo - NENÍ TO VIN!! jako jiná auta. Např. moje Felicia, má stejné výrobní číslo jako traktor, který je evidován jinde. U starých strojů je to zcela normální a neměl jsem s tím zatím v žádné pojišťovně problém. Akorát když se podívám na internetovou aplikaci dané pojišťovny, tak tam mám červeně nápis prověřte Vaše výrobní číslo. Taky když se podívám do aplikace STK, kde se zjišťují najeté kilometry na STK, tak tam mám vždy můj údaj, který se střídá s tím cizím údajem. Stejný problém může být i u starých SPZ že jsou duplicitní (malé moto, moto, auto, náklaďák i traktor) - můžou mít stejnou SPZ z totality.    [HonzaBK]   22.01.2020
Odpověď  Jo nabouchá si nový štítek a trefí se do čísla mojí Jawetty co mám v garáži, dobrá rada nad zlato. A taky originál štítek je jen jeden, ty repliky stojí za h...o a jsou docela snadno rozeznatelné od originálu. V nejhorším případě sehnat originál štítek s číslem, nebo nějakej lacinej zdemolovanej rám se štítkem.    [Ruda]   21.01.2020
Odpověď  Ano, to je přesně to co mi leze na nervy. Někdo si prostě koupil prázdný štítek a nabouchal si tam čísla co ho zrovna napadnou. Pro jistotu si nechal moped zaregistrovat a vystavit SPZ (není to povinnost ale na přání ti udělají techničák a vydají SPZ). No asi bych zkusil zajít na odbor dopravy co ti na to řeknou. Možná jde jen o náhodu a shoduje se číslo rámu s číslem úplně jiného typu motocyklu (mopedu). Případně by to mohla řešit policie, protože podle zákona si nikdo nemůže jen tak nabouchat výrobní číslo,(bohužel to je dost časté hlavně u mopedů). Ta druhá motorka taky klidně může bejt kradená, proto si někdo udělal novej štítek.    [Ruda]   21.01.2020
Odpověď  Kup si štítek, nabouchej na něho co tě napadne a běž to pojistit znovu.    [Milan]   21.01.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Stadion


 Ahoj, tak jsem si pořídil torzo Stadiona a chtěl bych se zeptat kde najdu číslo rámu. Díky    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 104 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Stadion S11 a S22 něco málo S23 a Jawetta    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Odpověď  A je tam taky něco o Jawetta, nebo jen stadioni?    [Pavel]   24.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nemyslím že je 50% čistý papír. Tady ukázka    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Odpověď  Opravdu je 50% "každé" strany bílý papír???

https://www.nasevojsko.eu/nasevojsko/eshop/93-1-Brzy-vyjde/0/5/6128-Moped-vyjde-22-1-2020    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Odpověď  Přišla včera a neměl jsem čas pročíst jen jsem prolistoval. Dnes bude večer čas se do ní podívat pořádně.    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Odpověď  Ta kniha vypadá zajímavě... Stojí to za koupení, jsou tam fakta a přínosné info?    [Me2T]   23.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Něco nového ke čtení    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  😁    [Jaryn82] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2019
Zobrazeno 10 z celkem 104 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (104) 
Zodpovězené téma  

Odstíny Jawetta


 Mám velkou prosbu. Chystám se na renovaci další Jawetty a chtěl bych jí dát do té světle zelené hráškové barvy, ale nikde nemohu najít v žádné diskusy tento odstín. Už jí mám v červené jawácké a zelené kladivkové, ale tato mě zaujala. Nemáte prosím někdo nějaký přibližný kód? děkuji    [Martas]   22.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Omlouvám se,chybka...    [mirin]   22.01.2020
Odpověď  Každopádně děkuji za podnětné názory!    [mirin]   22.01.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Vložka výfuku stadion


 Zdravím všetkých, stretli ste sa alebo už montovali vložku výfuku čo sa dá dostať v obchodoch? Ak áno, ako ste ju dávali do valca? Ja som zatiaľ skúšal nahriať valec a studenú vložku tam dostať ale nejde to tam, a zase nechcem to tam nabiť alebo musím? Je potrebné znej kúsok stiahnuť z materiálu?    [J@nči]   08.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Já jsem zkosil hranu a opatrně přes dubový špalík natloukl kladivem.    [Karel]   08.01.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
 Strana 1/201 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 5.4.2019)
Nezodpovězené téma 

Držák tachometru


 Zdravím.Dočetl jsem se,že se prodával jako doplněk k S 11 držák tachometru.Má po obvodu a středem prolisy.Nemáte ho doma někdo?Potřeboval bych ho alespoň okotovat pro vyrobení.Děkuji.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Závodní palivo


 Ve staré knížce jsem našel návod na závodní směs paliva. Z finančních důvodů jsem moped prodal, tak nemám na čem vyzkoušet. Prosím toho, kdo to zkusí, ať sem napíše, jak to jede a jest-li je potřeba měnit nastavení předstihu. Nepíše se tady, jest-li je to pro 4t nebo 2t. Přidal bych tedy olej M2T (pokud se v této směsi bude rozpouštět) nebo více ricinového oleje. Takto je poměr 1:100 10ml na litr směsi. Do Stadiona jsem dával 1:25 40ml na litr benzínu, což jsou 4% oleje.
návod:
methanol(metanol/..50% (prodává například Verkon.cz)
toluen ............30%
aceton..............8%
benzín vysokooktan.10% (Benzina, OMV)
destilovaná voda....1%
ricinový olej.......1%    [Pavel]   17.03.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawetta - větší rozeta, kryt řetězu...


 Hezký den všem. Měl bych dva dotazy ohledně krytu řetězu a rozety na Jawette.

Jednak by mě zajímalo, jak největší rozeta ( kolik zubů) se maximálně vejde do standardního krytu řetězu. Je to pouze standardních 35 zubů, nebo by se vešla i větší?

Druhak nemáte někdo fotku a případně rozměry krytu řetězu, který se montoval na vývozní Jawetty se sníženou rychlosti s velkou rozetou? Někde tu byl kdysi obrázek, ale nemůžu ho najít.....

Předem moc děkuji.    [Pavel]   10.02.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Stadion S11 vs S22


 Zdravím,
Nevím někdo do jakého roku se dávala na Stadion S11 ta starší převodovka myslím kratší drážkování na hřídeli, hřídelka s dvěma kolama oproti té s těma třemi. Mám Stadion S11 rok výroby 59, ale někdo z toho vzal převodku a já nevím jakou tam mám dát.
Děkuji    [gege252] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.01.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

babetta 210 - dymí


 Zdar, viete mi prosím poradiť, zložil som motor, nastavil predzápal, vyčistil karburátor atď atď.... chytí skoro na polotáčky pedáľov. Na sytiči ide voľnobeh dobre a ani tak nedymí ale po pridaní plynu to zdochne, nakopnem to bez sytiča drží ako tak otáčky ale nevydrží bežať ani 20 sekúnd. pozrel som sa na sviečku, čierna, a na začiatku, kde je podložka má sebe biely zvláštny povlak, tak isto to ide aj z tlmiča výfuku ale tam je to už hnedé a kvapká to ako ide motor, popri tom mám zmes nastavenú na 1,5 otáčky.mám pocit ako keby to žralo olej z prevodovky ale prečo by mal, však som dával nové tesnenie. Mal niekto s týmto už skúsenosti, že čo by to mohlo byť? Ďakujem.    [Ján]   17.11.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Tribeta-babeta.


 Dobry deň,je tu na forume niekto kdo vlastni Tribetu,ktorú chcem zrenovovať,potrebujem sa poradiť a výmena skúsenosti.
Dakujem.    [nortones2Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.09.2019
   Přidat odpověď 

 Strana 1/201 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006