MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 308500 příspěvků |7625 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 27 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Ogar 26.1.2021 06:39  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Zdravím Ogaristy ! Stojím před renovací poválečného Ogara 250, model 4....   29.11.2006 / 117
    Zdravím Ogaři, jsem mezi Vámi nováček a protože jsem přivezl svůj stro....   21.04.2008 / 107
    Tak mě čeká první renovace.Čeká na mě tento Ogar r.36.A chci se Vás ze....   22.04.2008 / 98
    Ahoj ogaři na podzim jsem vám představil fotku torza mé čerstvě poříze....   08.07.2007 / 97
    Tak posílám pro znovuoživení diskuzí na Ogar foru fotečku poválečný čt....   10.04.2007 / 89
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 246      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 2 / 82      Příspěvků Příspěvků: 2927
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/17 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Ogar 4 1948


 Dobrý den prajem, kúpil som si ogar 4 z roku 1948 a má zadné tlmiče a neviem určiť či je to originál alebo nie, ak by mi mohol niekto poradiť
Ďakujem veľmi pekne    [Juraj 821Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.05.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tome děkuji za informace.    [gripen09Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2021
Odpověď  Číslo motoru je přidělené Dopravním inspektorátem proto ta zkratka DI číselná série nijak nezapadádo série výrobní, proto nelzeurčit přesný rok výroby, ale dle znaků na motoru jde o motor z koncevýroby cca. konec roku 1947-48.    [Tomáš]   04.01.2021
Odpověď  Je to motor ze soutěžního motocyklu, motocykly se od sériových téměř nelišily, měli jen hliníkový válec, upravený rám na zadní pérování. Dochovaly se asi jen dva kompletní motocykly a několik motorů. Mimochodem je o tom zmínka i v již zmiňované knize a dvě fotografie těchto strojů, jeden původní a jeden renovovaný. Bohužel k těmto strojům není žádná dokumentace, většinou jezdily pod hlavičkou Svazarmu.    [Tomáš]   04.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...další foto    [gripen09Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám motor na poválečnou 4ku. A má hliníkový válec (není to barva, je po chem. leštění). A netradiční výrobní číslo :
DI-5-1954-1961. Ani v poslední Tomášové knížce jsem o tomto nic moc nenašel. Víte k tomu někdo něco? Uvnitř je válec stejný jako standartní litinový. A hlavu mám taky běžnou, tak nevím....
Omlouvám se autorovi,že to píšu tady, nechtěl sem zakládat nové téma.    [gripen09Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2021
Odpověď  Ogar vypadá krásně. Mrzí mne, že jsem zmeškal dobu, kdy se dal sehnat za rozumné peníze. Ale co už, nemůžu mít všechno (i když srdce by ho chtělo :-) .    [PB]   28.08.2020
Odpověď  ....samozřejmě za pomoci členů ogar klubu.    [ORSABAC] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Celé jsem to předělal a vypadá to následovně....    [ORSABACRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, měl jsem stejný problém se zadními kluzáky a celým zadním uložením z péráka na poválečné 4. Má to snad jediný motocykl, byl vystaven na výstavě Ogary v NTM v roce 2014, viz nasl.odkaz:(http://motodenik.cz/clanek/1368-ogary-v-narodnim-technickem-mu.htm) ale v seriové výrobě se to myslím nedělalo. Zaručené informace u předsedy v Ogarclubu v Praze.    [ORSABACRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

Ogar


 Měl bych dotaz.Motor číslo 5915, jaký by to mohl být rok výroby?    [Roman]   29.06.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Konec roku 1938.    [Gripen]   29.12.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Nová kniha Ogar


 Vážení přátelé,
právě mi vyšla nová kniha Ogar příběh zapomenuté značky, která mapuje historii firem Jana Machka a jeho společníků. V knize naleznete informace o firmách Machek a spol, Emes, Autfit, Ogar, spousty dobových a současných fotografií, dobových dokumentů, jízdní kola a motocykly Ogar. Kniha má rozměr305x 210 mm, 464 stran pevná vazba. Cena 1400 kč, objednávky na email rokosmoto@seznam.cz posílám poštou na dobírku nebo po dohodě.    [tomáš ogar]   05.12.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 45 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Knížka Ogar příběh zapomenuté značky, je velice zdařilá. Z mé strany poděkování a uznání za vynaložené úsilí při jejím vytváření. Myslím si, že každý, kdo se o bicykly a motocykly ogar zajímá, by se měl do knížky podívat.    [PetrZ]   19.12.2020
Odpověď  Takže ke knize
Nejsem Ogarista a Oragy neznám a nerozumím jim, jediné co mám tak je asi dvojice starých jízdích kol Ahoj :D Takže tu nemohu nijak hodnotit, nicméně celá kniha na mě působí, že to není a nebude nijak potřeba!
Jediným nedostatkem dle mě je sem tam kvalita fotografií! Nemyslím to, že je tam přeskenována fotka z 80-90 let, která má takovou osobitou "barevnost" a klasickou neostrost tehdejších kompaktních auto-jednocvaků. Spíše mě zaráží to, že je tam několik fotek jakoby nedostatečného tiskového rozlišení (velikost souboru v kb/mb). Fotky jsou hodně rozkostičkované nebo "zubaté" na všech hranách obrázku. Možná by bylo lepší fotky zvětšit softwarově, což tošičku rozostří, ale není to tak drsné jako zde.
Na obranu tohoto: Také stále bojuji s tím, že lidé neumí skenovat. Věta "...ale ta fotografie je maličká a nejde naskenovat" je už bohužel mainstream.
Taktéž některé přefocené listy dokumentů jsou zbytečně tmavé.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.12.2020
Odpověď  V pohodě, není nutné, knihovnu mám dost dobře zásobenou.
A ano musela se vyvinout,..jen to trvalo a trvá.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.12.2020
Odpověď  Točíme se v kruhu. Takové speciální knihy nevycházely, napsal jsem to už mnohokrát nebyli autoři, vše se teprve vyvíjelo, musí je také někdo napsat, ale vycházely jiné kvalitní odborné knihy.
Když budu mít chuť a čas, kouknu se, co mám z těch let v knihovně za odborné knihy.    [Jarda]   14.12.2020
Odpověď  Cituji JB - "...Protože pamatuji dobu, kdy sice Pérák stál 2500 Kčs, ale na trhu nebyla ani jedna kniha, která by se jím zabývala. Od roku 1975 do roku 1993 nevyšla jediná kniha, která by se tématem starých motorek zabývala. "

A Vy tedy nějakou knihu na téma "monografie Pérák" znáte? - a to nejenom Pérák....cokoliv jiného monograficky detailně ve stylu zde recenozované knihy "Ogar".    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2020
Odpověď  Jistě. A on neexistuje jako u všeho nějaký vývoj veteránství v čase? Tady pan JB tvrdí, že nebylo vůbec nic. A to přece není pravda.    [Jarda]   14.12.2020
Odpověď  Je zajímavé to tu číst. To, že někdo řekne, že v letech x-y nebylo možné získat žádné informace o tom, jak vypadal veterán, já tedy pochopil, že JAKÝKOLIV nikoli jen Ogar/Pérák je pravda. Dokonce i v NTM několik motorek v původním stavu "renovovali" aby se líbily na nějaké to výstavě a dodnes se toho lituje,...
Otázka zní - dal se v roce LaK, Praga či další...cokoliv jiného v té době spadající do "vetrána" renovoat podle literatury? Tedy jakože renovovat tak, že otevřu knihu a vidím aha Poustka, Orion, Premier a ejhle rok 1925-27-29 vypadal takto a takto a měl tyto a takové varianty,..toto linkování.... NE TO NEEXISTUJE NIC! Případně nic takového neznám. Plně souhlasím s JB.

Literatura zde postnutá uživatelem [Jarda]je dobrá, ale jako technická pomůcka! V případě renovace pajšlu motoru, převodovek, seřízení a technického stavu je OK. Ohledně dobového originálního vzhledu stroje už minimálně.

A toto tato nové kniha obsahuje! Podrobný přehled výrobků fabriky Ogar.
https://www.facebook.com/100025583480011/videos/pcb.789273321935443/789270551935720/

Peace!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2020
Odpověď  Pane JB, vás nepřesvědčí nic. Prostě nic nevycházelo a hotovo. I když vám sem dám fotku knih,já snad prolezu knihovnu a dám sem fotku, co mám za knihy z toho vašeho období, i když třeba v r. 1985 začal vycházet časopis Auto- Moto Veterán, dále třeba v 80 letech vyšel několikadílný atlas všech našich automobilů od nejstarších prostě nevyšla třeba nová knížka o pérácích tak vše špatně. A proč by měla vyjít? Mezi motoristy byl dostatek starších knížek o pérácích, byly katalogy, návody k obsluze, byl by dostatečný počet lidí, který by si jí koupil? Pokud by vyšla v malém nákladu a byla drahá, nikdo by si jí nekoupil kvůli ceně. A to že budete bojovat proti tomu, aby se to nevrátilo je sice chválihodné ale záleží to jen na nastupující mladé generaci, jak ona to bude chtít. A zatím má našlápnuto k pořádným změnám.    [Jarda]   14.12.2020
Odpověď  Díky za každou novou knihu na toto téma. Ale když tu někdo tvrdí, že renovace za minulého režimu nestály za nic a přitom se dívá na obrázky SM? To snad ne... Že se nenapsala žádná kniha? Kdo by si ji kupoval? Těch pár málo nadšenců do starých werků? To možná. Pak by ale, pokud by to vyšlo běžným nákladem, šla většina do stoupy a soudruzi by si říkali, kde se stala chyba. Předběhli by dobu o takových třicet let. Protože se z toho stala móda až v poslední době.    [J]   14.12.2020
Odpověď  Kniha je super počin a děkujeme, ještě ji nikdo zdejší neviděl a hned je plno plků o nějakých renovacích? Renovační (moto)salóny si utvářejí vlastní "normy" a kdo si renovuje sám to bude dělat jistě jinak.    [Homza]   14.12.2020
Zobrazeno 10 z celkem 45 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (45) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Je toto Ogar, pokud ano, jaký typ?


 Pod barvou je černá, ráfek je v chromu, děkuji Martin    [mk64] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den, vidlice je na Ogar 4 předválečný. Také bych měl v případě prodeje zájem. Děkuji.777016610    [Honza]   07.07.2020
Odpověď  Dobrý den,
ano je to Ogar 4. Je na prodej? Měl bych zájem.
Díky Tomáš 777831530    [Tomáš]   07.07.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motor ogar 200


 Jedná se o motor ogar 200? Díky za nazory    [FoglRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den,
je to FN 200    [Tomáš]   07.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto3    [Fogl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto2    [Fogl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto1    [Fogl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [Fogl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Ogar 4 r.v. 1948


 Chcel by som sa opytat, ci nahodou nema niekto foto klucika do spinacej skrinky pre Ogara4 z roku 1948. Nemozem ho najst. Dakujem    [VR46] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Bohužel inzerát byl odstraněn. Nemá někdo alespoň rozměry klíčku?    [HONZA BK2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.06.2020
Odpověď  Diki moc krat    [VR46Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  2 min. hledání, tady ho máš v inzerátu..
https://motorky.bazos.cz/inzerat/116610556/dily-na-ogara-2-a-4-250-ccm.php    [Beat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Motor Ogar 4 1937


 Vlastním Ogara 4 z období leden - březen 1937 a na motoru je pod klikovou skříní přivařena komora, která je s klikovou skříní propojena. Vzhledem k opracování a profesionálnímu odlitku vše nasvědčuje tomu, že se jedná o tovární úpravu. Našel jsem na netu ještě jeden stejně upravený motor. Proto se domnívám, že se nejedná o individuální úpravu. Může mi k tomu někdo něco říci. Nechápu důvod úpravy, protože si myslím, že zvětšení prostoru pod pístem snižuje podtlak při nasávání směsi a zároveň snižuje tlak při přepouštění směsi a tím se snižuje i výkon motoru.    [Roman]   24.04.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Na Ogara 350/Péráka ty vím kdo dělá. Tyto mosazné štítky na předválku ale nikdo na burzách neprodává....už to dlouho sháním...    [Gripen]   25.04.2020
Odpověď  Pro GRIPENA - největší výběr štítků dělají Slováci. Já mám kontakt jen na jednoho, tak to zkus. Jinak budeš muset počkat na nějakou vetší burzu. Tam jsou občas štítky na Ogary k vidění. +421907689172, jsvehla@post.sk    [Roman]   25.04.2020
Odpověď  Romane omlouvám se že se Ti tu cpu, ale již dlouho sháním výrobní štítek na předválečnou 4ku. A Ty ho tu máš vyfocený....Nemáte někdo kontakt na někoho kdo ho umí udělat??? Prosííím. Děkuji    [Gripen]   24.04.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem objevil další motor s navařenou komorou a má nejnižší výrobní číslo 4492 rok 1936 již s vějířovou hlavou.    [Roman]   27.05.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podle všeho to vypadá, že se s největší pravděpodobností jednalo o tovární úpravu pro rok 1937. Překvapuje mne, že se o tom Libor Marčík nezmínil ve své knize. Pokud máte ještě někdo stejnou úpravu, tak dejte vědět o jaké číslo se jedná. V roce 1937 se měly vzrábět čísla 4506-5647.    [Roman]   30.04.2019
Odpověď  Na dvou motorech, co mam, cisla 48xx, je ta uprava take. Nejdriv jsem si myslel, ze si to tam nekdo dovaril, ale ze zrovna na obou motorech. Na motorech 55xx a vyse uz ta uprava neni.    [faux4] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 3    [Roman]   24.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  další fotka    [Roman]   24.04.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdravím,našel jsem inzerát,kde prodávají náhon na tachometr co je na předtím kole na Čz 250 Tourist atd.Mělo by to tedy pasovat na poválečného Ogara 4.Nechal jsem si od prodejce poslat míry pro jistotu a ty jsou: vnitřní rozměr pro nasazení na kolo je 50mm,venkovní je 75mm,a síla je 21mm.Je to správně?Na svém kolu sem naměřil průměr na nasazení 49.Tak teďka vážně nevím?Souhlasí ty rozměry?Díky za radu    [Tom]   16.08.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jsem novým uživatelem. Repasuji Ogar 4 1946. Na burze jsem koupil náhon tachometru (bovden). Pasuje, ale je o něco delší. Má to tak být?    [HONZA BK2Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.02.2020
Odpověď  Náhon s mazničkou "nakřivo" je na motocykl Manet 90
http://www.iveteran.cz/inzerat/vymenim-manet-90/11 159    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2016
Odpověď  Zdar, kdo je prosím výrobce tohoto náhonu? Díky    [josef pod] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.08.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dneska mě kamarád daroval náhon.Vypadá skoro stejně jak na Ogara akorád se rozměry trochu liší a šroubek pod šnekem je zešikma.Nevíte z čeho to je?Jinak kroužek po levé strně by měl být origo na Ogara.    [TomRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.08.2007
Odpověď  Díky Milane za info.Cena je 3000kč.Což je fakt hodně.Protože orig. nemůžu fakt sehnat.A kdybych měl jistotu že to bude 100% sedět,tak bych do toho šel.    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2007
Odpověď  Je to velice zajímavé a lákavé, ale chtělo by to porovnat s originálem. Co jsem měl na Ogaru já, tak ten domeček má průměr 70 mm, na kolu mám taky 49 mm, ale samozřejmě že nějaká vůle musí být. A co cena ?    [Milan N.]   18.08.2007
Odpověď  Opravdu zatim nevíme    [Mates]   17.08.2007
Odpověď  Opravdu nikdo nevíte?    [Tom]   17.08.2007
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  Zdravím Ogaristy ! Stojím před renovací poválečného Ogara 250, model 46. Mám problém s koly. Ví někdo hondověrně, jaké zbarvení kol na těchto modelech bylo ? Viděl jsem už několik Ogarů, ale každý měl jiná kola. Někdo je měl komplet černá i s dráty, někdo komplet chromovaná, někdo chromované ráfky a na nich černé středy, někdo černé ráfky a chromované dráty ap. Tak kde je pravda ? Já měl přední kolo natřené stříbřenkou a zadní z péráka. Díky za odpovědi.    [Milan]   29.11.2006

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 117 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ahoj nevíte z čeho by mohla pasovat na přední brzdový štít na tisícihran páčka brzdy? kdybych sehnal alespoň jinou páčku co by tam šla nasadit tvar by se upravil. Repliku páčky asi nikdo nedělá, že ano?    [Mirek]   23.01.2020
Odpověď  Nosič 320x200mm,pružina stojanu je přišroubovaná na rámu,podložky udělat,páčku spojky vzít z jiného motoru,spinačku nachat zrepasovat-Poperník.Výfuky napasovat na stroji,klakson-čz,držák baterie-inzerát na Iveteran.Bovdeny opředené černé Náhon tachometru dělá Jíra.
Míra.    [M.Ž.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.10.2018
Odpověď  Dobrý den, měl bych dotaz na pár drobností. Chtěl bych prvně někoho poprosit o rozměry nosiče, někdo můj nosič ořezal a já bych ho chtěl dát do puvodního stavu. Taktéž stojan mám dost posvařovaný a nevím jak tma má být připevněna pružina. Další věc je, kde se dají koupit tyto věci? Podložky matky svetla,páčka spojky na motoru, jak řešíte střeva spínačky? Myslím indukční cívku, regulátor apod. Poprosil bych o délku pacek na výfuky, někdo je uříznul, jinak mám moc pěkné puvodní výfuky. Dále jak je na tom klakson + tlačítko? Bohužel mi chybí. Také držak baterie, bowdeny a nahon nemám. Moc děkuji za rady a poučení.    [Darek]   24.09.2018
Odpověď  Ahoj, mám předrenovačního ogárka a chybí mi pár dílů, chtěl bych se zeptat z čeho jde použít cívka do nádrže??, poptávám spínací skříňku, řídítka, páčku na dekompresor, páčku na spojku na motoru a něco se ještě určitě najde :D, mám jedno světlo navíc to mohu nabídnout, děkuji za odpověď, ps co třeba schéma elektroinstalace, nemá někdo? Kola mám černé, dráty byly taky nějakou barvou opatřeny.    [Pepík]   17.06.2014
Odpověď  Mám Ogara 1946, v.č. 24. Držáky zadního blatníku nejsou prodlouženy nad blatník, nenesou držák SPZ a koncové světlo je řešeno podobně jako na péráku, přímo na blatníku. Není však shodné. Ze světla mi zůstal jenom spodní díl s paticí žárovky. Nemáte někdo montované toto světlo? Pokud ano, prosím o foto. Díky.    [kovarnik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2011
Odpověď  Jinak já chodím kolem mý čtyřky v krabici a nějak se k ne a ne dostat.. Je ještě ta nabídka rozety aktuální?    [Beat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.02.2011
Odpověď  šrote, trochu se mýlíš... ceny šrotu šly dost nahoru, u nás dávaj za plech už 5-6 Kč, hliník je za 30 kč.. a není motor spíš z elektronu? :o))    [Beat]   22.02.2011
Odpověď  1kg železo 2.50kč alu do 7kč    [šrot]   21.02.2011
Odpověď  60tisic    [michal]   27.01.2011
Odpověď  Prodám Ogar 4 r.v.1946 250ccm, moto je před renovací z 99% kompletní.cena a bližší info po tel. 607219122. Kolik tak může mít cenu, nikdo neví?    [Jura]   27.01.2011
Zobrazeno 10 z celkem 117 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (117) 
Zodpovězené téma  

osy kol ogar 4


 dobry den
mohu nekoho poprosit o vykres os kol s rozmery na ogar 4 predvalka i ogar 4 rok 46.. rad bych ssi je v praci na CNC vyrobil jen nemam doma ani na jeden motocykl kola...popr zajemci udelam osy taktez za vykres .... pokud by nekdo mel i zajem mohu vyrobit jakekoli dily na freze ci soustruhu staci mi jen rozmery dekuji    [lubos]   02.10.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  kouknu se zitra jestli neco mam a napisu.    [martin]   26.10.2010
Odpověď  zdravim vas tady, nevite nekdo jestli se da sehnat nozni razeni na ogara 4 predvalecny, a zadni kolo s rozetou a bubnem na druhe strane.    [jirka.v.]   25.10.2010
Odpověď  Já určitě ne, už mám jednu čtyřku doma.. :o)    [Beat]   21.10.2010
Odpověď  Tak ten Ogar uz je prodany. Nekoupil ho nahodou nekdo z vas? ;-)    [F.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2010
Odpověď  Ahoj Beate ta rozeta byla na Ogara. Máme časem v plánu tu rozetu nechat vypálit.
Jinak ta poválka je cenově opravdu hodně zajímavá.Ideální stav na renovaci hlavně že není upravovanej rám!    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  Vím, že nosím dříví do leas a o tmhle ogaru všichni víte, ale co kdyby se někomu hodil.. Pán za něj chce 60tis.
http://www.eurooldtimers. com/cze/inzerat/24780-oga r-250.html    [Beat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.10.2010
Odpověď  Tak než jsem se rozhoupal, tak rozetu mi někdo koupil :o). Kdyby jste ji někdo měl a vyložene Vám přebejvala, rád ji koupím.    [Beat]   12.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj,
prosím o radu, jestli je tahle rozeta na předválečnou 4. Sedí počet zubů? Je to jeden z dílů co mi chybí...    [Beat]   09.10.2010
Odpověď  dekuji mnohokrat udelam vyzkousim a uvcidim kdykoli neni problem udleat jinou :) lepsi mit apson neco nez vubec nic :)    [...]   04.10.2010
Odpověď  Zapoměl jsme dodat, že je to na poválku.    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.10.2010
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Barcelona-Praha


 Už se nám to pomale blíží :-) Cesta z Barcelony do Prahy na Ogarech. Výjezd z Barcelony už tuto neděli. Každý den Vám budeme posílat fotografie a informace, jak na tom budeme viz odkaz
https://www.facebook.com/Motoveter%C3%A1n-klub-Ogar-140682636104301/    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.07.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Náš vzor    [Tom]   23.07.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Ogar sraz 2019


 Chtěl bych všechny majitele a příznivce motocyklů Ogar pozvat na letošní IX. ročník víkendového srazu Na Ogaru zemí Českou, který se koná od 14. - 16. června v Želivi. 15. 6. od 8:00 do 9:00 proběhne v Želivi u hotelu Na Kocandě registrace jezdců, poté 80 km trasa se zastávkami a soutěžemi. Ubytování zajištěno od pátku 14. 6. v hotelu Na Kocandě (možnost ubytování v penzionu, chatkách, nebo vlastní stan). Pro vícero informací mě prosím kontaktujte na 603796666, nebo mailem jirka.ur@seznam.cz. Těšíme se na všechny účastníky i Vy co jste nikdy na Ogar sraze nebyli, neváhejte mě kontaktovat a srazu se zůčastnit. Jirka Urbánek    [j.b.o.Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nemám s tím problém, rozkrýt vyúčtování srazu, nechci teď jsem psát podrobnosti, ať se mají účastníci na co těšit. Kdokoli mi může napsat na mail, pošlu vám vyúčtování podrobě.
Tak doufám Beate, že mi napíšeš, ja Ti pošlu podrobné info a ty pak sem napíšeš, že už je ti jasný, proč je startovný 600kč. když už se s tím sem píšu, ať to není jen planý osočování.
Díky, Jíra    [j.b.o.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2019
Odpověď  Ve startovném 600kč je zahrnuto, vstupy na jednotlivých zastávkách do historických objektů (hrad, klášter), svačina, oběd, večerní raut při vyhlášení soutěže a každej účastník si odveze prezenty s ogarskou tématikou.
Pokud chceš přesnej rozpis, co přesně stálo, napiš mi na mail, klidně Ti pošlu detailní vyúčtování, uvidíš, že se ani do těch 600 nevejdem a musel jsem do toho nasypat x tisíc z vlasního.
jirka.ur@seznam.cz    [j.b.o.Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2019
Odpověď  Můžete mi někdo říct, co je v 600 CZK startovného zahrnuto?    [Beat]   03.06.2019
Odpověď  Zdravím Ogarysty, stále se můžete přihlásit, nebo přijet podívat na letošní jízdu Ogarů. V případě zájmu, mě neváhejte kontaktovat pro informace.    [j.b.o.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motor ogar 1946


 Mám otázku na ogaristy. Otec vlastní ogar s motorem na kterém je oproti mému nějaký šroub navíc. o co se jedná? je to vypoštění na olej nebo co je to? níže foto jeho se šroubem i mého kde takový šroub není    [Majkfzx750] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ten šroub ja na vypouštění oleje. Od určitého čísla motoru došlo k modernizaci a ruzným upravám motoru a toto je jedna z nich,těch rozdílu určitě ještě pár najdeš.    [M.Ž.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  bez šroubu    [Majkfzx750] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Ogar 4 1946 - schránka na nářadí


 Mám Ogara 1946, který má hranatou schránku na nářadí. Je to originál? Eventuálně kdy se montovala?    [trabibkRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  je to origo - mám též    [Majkfzx750] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2019
Odpověď  Ahoj ja mám takú istú. Môj OGAR je rok 1946 a v.č. 250065. Pán Marčík v knihe Naše motocykly píše, že prvých 150 ks malo schránku z ČZ Tourist, takže je to v poriadku. S pozdravom Jožo    [Jožo]   09.09.2016
Odpověď  Je to originál a montoval se jenom v roce 1946    [Tom]   03.06.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

AUTFIT


 Co všechno firma Autfit vyráběla ?    [radek]   02.01.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Střed byl z "Angličana". Prodán . . .    [radek]   21.02.2019
Odpověď  Taky jsem to na nyplech jednoho kola objevil, má jen holou nábu, žádná brzda ani rozeta, uprostřed s velkým nálitkem "50". Jak vypadá tvoje kolo celé? díky.    [bob]   21.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tyto jsem nalezl na motocyklovém kole.    [radek]   08.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dočetl jsem se, že dělala i součástky pro jízdní kola.    [radek]   08.01.2016
Odpověď  Autfit (zal. 1931) vyráběla ozubená kola a náhradní díly pro sesterskou firmu Machek a spol. Od r. 1934 vyráběla motocykly Ogar, cca od r. 1936 začaly vyrábět jízdní kola Ogar, Ahoj a další značky. Od r. 1942 byly firmy Machek a Autfit spojeny do jedné akciové společnosti - Ogar.    [DRL]   08.01.2016
Odpověď  ? ?    [radek]   03.01.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
 Strana 1/17 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 27.1.2020)
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

čislo ramu Ogar typ 12


 zdravim, mohl bych Vas kamaradi ogaristi poprosit o fotku cisla na ramu ogara typ 12.
musim zjistit jak maji cislice spravne vypadat,potreboval bych aspon 35 ruznych cisel . prikladam fotku s cislem od kamarada jako vzor
dekuju mockrat za pomoc.
pivo pro kazdeho pristi rok na ogaru Slovenskem.    [ogar129Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2020
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

zadní kolo Ogar 1936


 zdravím příznivce Ogarů, chtěl bych jako laik poprosit o radu. s tátou necháváme renovovat Ogara 4 rok 36. Máme problém u zadního kola, má tam prý by z brzda i buben na pravé straně a my máme kolo, kde je vlevo brzda vpravo buben. mohl by mi někdo poslat foto správného kola ? existuje replika ? ev. měl by někdo zájem o výměnu kolo za kolo ? děkuji za pomoc mva67.    [miloš vacek]   30.06.2020
   Přidat odpověď 

 Strana 1/17 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006