MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302679 příspěvků |7334 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 56 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexSkútry ČZ, Manet a ostatní 15.11.2019 08:32  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Prase 501/05, spousta dotazů...   20.07.2010 / 76
    ČZ 501 - baterka?   28.06.2013 / 58
    Další do počtu - prase   21.05.2009 / 57
    Ahoj můžu koupit tohoto skůtra co na něj říkáte? Cena něco kolem 7500k   15.06.2009 / 57
    Demontáž motoru u skůtru ČZ   26.06.2009 / 49
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 515      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 4 / 86      Příspěvků Příspěvků: 4145
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/35 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Rikša dobíjení


 Dobrý den, mám problém se svojí rikšou, nedobíjí se baterie. Nejde proud z dynamostartéru. Motorka normálně startuje na elektriku a i jede. Může být problém v uhlících, nebo v jiné části?
Děkuji za všechny návrhy.
S pozdravem Martin Andrle    [Martin Andrle]   16.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Motor byl půlen, repase klikovky, válec po výbrusu, snížená hlava?    [pedol] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2019
Odpověď  Zdravím chlapi, nechci zakládat další vlákno o Dynamostarteru, tak se zkusím zeptat zde...moto ČZ 502-05.Startér vyčištěn, vyfoukán vzdchem, nové uhlíky ALE nemá moc výkon. Bez svíček točí jako nic, ale se svíčkama se jen převaluje a během třeba 5 vteřin startování jsou uhlíky horké. Držet to dýl, tak to začne kouřit. Zatím jsem to zkoušel na stole- autobaterie 12V a startovací kabely (+ na kostře - na kontaktu šroub M6). Nějaký tip kde hledat zkrat, přechoďák atp? Díky za rady...    [Honza512Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.11.2019
Odpověď  Gratuluji !    [pedol] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2018
Odpověď  Začisťeno na soustruhu a pilkou prořezáno a dobíjí:) děkuji za rady!    [Martin Andrle]   03.07.2018
Odpověď  Omluva, ne Arpi, ale Andrle. Příspěvky nelze opravit, editovat.    [pedol] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2018
Odpověď  Jestli má pan Arpi trpělivost, tak vnější čelo začistit na soustruhu a propájené soudední dráty s lamelami oddělit půjčenou gravírovací či modelářskou bruskou.    [pedol] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2018
Odpověď  třeba je ten rotor převinutý a takto ho někdo zapájel. Já bych ho proměřil a pak až případně scháněl jinej    [Arpi]   30.05.2018
Odpověď  Ještě mě něco napadlo. Třeba na dynamostarteru byla nějaká drobná závada a "expert" se někde dočetl, že je třeba proletovat vodiče na lamely komutátoru a tak pro sichr proletoval všechno se vším. Viděl bych to na nový rotor.    [pedol] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Čelo komutátoru musí vypadat jako na obrázku. Teď jsem si všiml něčeho podivného na obrázku vašem, to je to sletování?
Možná je to příčina, protože startér se chová jako spotřebič, kdy mu nevadí část nefunkčního vinutí, ale dynamu jako zdroji ano.    [pedol] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.05.2018
Odpověď  Zrovna nedávno jsem řešil to stejné. Skútr jsem nastartoval startérem, ale nedobíjel. Zkoušel jsem to několikrát. S nechutí jsem znovu sundal výfuk atd.., dynamo sundal, vše zkontroloval, radil se s kamarády.. Pak jsem to znovu smontoval, nastartoval a dobíjí to :) V čem byl můj problém, to nikdo netuší. Tak nevím, zkus to udělat stejně tak :)    [Arpi]   23.05.2018
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

čz 175/502/02


 Zdravím pánové..je tohle originál barva?
Děkuji    [m.kody] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Je to originální barevná kombinace, mám doma přesně takového skútra ČZ 175 - 502.
Miroslav    [Miroslav]   04.11.2019
Odpověď  Tak jsem zjistil,že je tam jiný válec,takže to je důvod proč to tam nejde ani za prase :-)    [m.kody]   17.03.2016
Odpověď  Zítra ten výfuk vyfotím a pošlu jej sem.    [m.kody ]   16.03.2016
Odpověď  Džák motoru by měl být stejný.    [Honza]   16.03.2016
Odpověď  Tak jsem ho dnes konečně nastartoval.Jen mám asi někde šotka,protože když je to nastartované, tak mi to všude možně háže jiskry.
A ještě jeden problém.
Nejsem schopen tam nijak dát výfuk.není ten přední úchyt na motor trošku jiný na 501 než na 502?Mám k tomu hodně dílů,ale z jiného typu a jelikož tomu vůbec nerozumím,tak jsem z toho jelen :-)    [m.kody ]   16.03.2016
Odpověď  to jsou ale dvě závady který spolu vůbec nesouvisí. Jiskra na svíčce nemá v 99 % nic společného s elektrickým startováním. U velorexů, pokud jde jiskra nejde dynamák, tek velmi často je špatné uzemnění. První co vždy udělám je že vezmu startovací kabel a dám ho na mínus baterie a cvaknu ho druhou stranou někam na motor, abych měl jednoznačné uzemnění. Jinak pokud netočí začal bych uhlíkama, pokud nedává jiskru, začal bych svíčkou, cívkou, dobře složenýma kladívkama, zkontroloval zda se mě někde drát nedotýká kostry (zejména faston u kladívka).    [HonzaBK]   16.03.2016
Odpověď  Musíte použít vylučovací metodu od zdroje až ke svíčce. Začněte zdrojem, připojte provizorně autobaterii. Pokud závada trvá, zkontrolujte si ukostření. Rozsviťte hlavní světlomet a zatrubte. Světlo svítí a nebo pohasne?    [pedol] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2016
Odpověď  Schéma už jsem sehnal lepší,ale teď mám opět problém.Nejde mi jiskra a když zkusím startovat klíčkem,tak mi jen cvakne v relátku.    [m.kody ]   15.03.2016
Odpověď  Průměrně zběhlý elektrikář však 02 s mírnou úpravou zapojí i dle 05. Vynechá se jedno osvětlení, vynechá se světelná houkačka a svorka 51 se přímo na relé propojí se svorkou B a nebo na spínačku svorku 30.
Ale schema se 6 vývodovýn relé lze lehce dohledat na www.skutrklub.cz    [pedol] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2016
Odpověď  A na schematu jsou též 2 žárovičky pro osvětlení oválného tachometru v řídítkách. Vy máte na 502-02 určitě tachometr v karoserii s jednou žárovičkou.    [pedol] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2016
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (17) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

klikovka čz 175/501 vymněna


 dám do motoru ze skutra (bez dynamostarteru) jinčí klikovku ze 175 ? npř. 477 atd. . budou stejne zavity a kužely na ložiska děkuji...    [jarda 175Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vypadá že přechod na kuličkové ložisko mělo důvod v jeho ceně, i dnes je válečkové v daných rozměrech u stejného výrobce třeba i v pětinásobku ceny kuličkového.    [Martin Štindl]   30.09.2019
Odpověď  podle mně je důvod jasný - cenova - na každým motoru to bylo třeba 15 KČS rozdílu.    [Monty]   30.09.2019
Odpověď  To s tím předpětím může být, ale z nějakého důvodu se od toho ustoupilo.    [T505]   30.09.2019
Odpověď  Kuličkový doleva, a válečkový doprava - tak to dělala jeden čas i továrna.
Motor pak lze půlit bez nahřátí.
Axiální síly zachytí levý dvě ložiska dostatečně. Naopak nemůže vzniknout žádný předpětí mezi ocelovou klikou a hliníkovou skříní motoru.    [Monty]   29.09.2019
Odpověď  Já osobně dávám kuličková ložiska, ono zachytává i axiální síly, to válečkový ne.    [T505]   29.09.2019
Odpověď  A nemá motor se starterem větší čep i ložisko?
A válečky na pravou stranu klidně dejte......    [Monty]   29.09.2019
Odpověď  Chci se optat, kolega bude dávat na GO motor ČZ 501/05(dynamostartér) a co jsem koukal do katalogu tak na straně zapalování je ložisko 6304(52x20x15), myslím že by tam šlo osadit rozebíratelné NJ 304(52x20x15) podobně jako u motorů Jawa ložisko NJ 305 kde je kladně hodnoceno. V katalogu 175/356 je tohle ložisko dokonce uváděné akorát že pozdější typy(450 atd..) už mají zase kuličková ložiska tak nevím jestli změnu z válečkového na kuličkové nemělo nějaké technické zdůvodnění.    [Martin Štindl]   28.06.2019
Odpověď  356 je vždycky 356 . Nebylo víc verzí    [Monty]   31.01.2016
Odpověď  dobře takže 175/356, a musí to být čz nebo jawa , sehnal jsem totiž motor 2 výfuk a je u neho psané jawa-čz 175/356 , tak bude ta klika pasovat ? potrebuji nutně vědět ,, děkuji moc    [jarda 175Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2016
Odpověď  Pasuje tam klika z modelu 356. U modelu 450 a 477 je kratší ojnice.    [Monty]   31.01.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

VŮLE MEZI BUBNEM A VIDLICÍ


 Zdravím, je normální vůle mezi bubnem a vidlicí cca 2mm ? Buben má dost vakl. Díky    [grif]   29.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  To bude nejspíš vaklat ocelová vložka v hliníkovým štítu, celkem častá závada, přitahovat osku v tomto případě nepomůže.    [T505]   29.09.2019
Odpověď  asi bych to dotáhnul a hotovo.Nebo prostě podložku. Jaký jiný řešení?    [Monty]   29.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Barva sedla 502/02


 Zdravím jenom se chci ujistit, že barva sedla mohla být k této kombinaci barev originální. Vršek je zašlý do hněda, ale zespodu je ta koženka červená. Nikde jsem tuto kombinaci s červeným sedlem nenašel, ale super se hodí. Díky za názor nebo foto.    [grif] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nevím koho se ptáš, ale můj je 100% origo    [HonzaBK]   23.09.2019
Odpověď  Zdravím, ta barva na Vašem praseti je origo jen vršek-růžová, zdá se, ta zelená už je štětka-jiný odstín.    [grif]   22.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  ahoj mám stejný barvy, bohužel sedlo chybělo    [HonzaBK]   07.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobry den, vlastnim moto v podobnych farbach, tiez ma zaujimal povod resp. originalita farieb.    [Martin motoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.08.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Nosič na skůtra čz 501/502


 Dobrý den,
potřeboval bych poradit.Nemá někdo doma výkres a nebo alespoň částečné rozměry originálního nosiče na skůtra čz 501/502 ?
Nikde ho nemůžu sehnat a tak budu muset zvolit variantu domácí výroby.
Děkuji.
P.S. Kdyby náhodou měl někdo doma nosič a chtěl by se ho zbavit,rád koupím.    [michal.silakRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 174 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=122&idtop=78469
viz příspěvek: [michal.silak] 04.06.2009    [pedol] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kupim zadny nosic rezervy kolesa na CZ 501 ako je na foto. Moj email vituk.alexander@gmail.com. Dakujem    [Alexander00121]   06.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Toto je asi váš motor, dvoulauf s ventilátorem a starterem. Byl k mání na aukru.    [pedol] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2016
Odpověď  Pokud byl skutr 501/05 vyráběn ve "dvoulaufu" tak je to možné:

Popis skútru Čezeta typ 501/05 (změny oproti typu 501/03)
Motor skútru je vybaven dynamospouštěčem, který slouží ke spouštění motoru a za chodu motoru vykonává funkci dynama - napájí spotřebiče a dobíjí baterii. Přepínání obou funkcí dynamospouštěče provádí relé se stykačem.    [pedol] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.11.2016
Odpověď  oba motory jsou dvouvýfuk a oba mají ventilátor a startér    [Mirek]   10.11.2016
Odpověď  to krátké číslo je správné na typ 501 - dvouvýfuk. Rok přesně nevím, ale nejspíš 1959. To číslo 502... je logicky typ 502 - jednovýfuk. Takže tam je buď přeražené číslo nebo vyměněný válec    [meela]   09.11.2016
Odpověď  Ahoj, mohl bych poprosit o určení roku výroby u motorů 502.03.04659 a druhý 148202. Proč mají rozdílný formát ta čísla? Oba mají válce dvouvýfuk a hlavy se svíčkou do boku, je to tak správně?    [Mirek]   08.11.2016
Odpověď  Dobrý den kolegové dnes jsem konečně dodělal první nosič na prasátko,a provedu zatěžkávací zkoušku.Následně bude vyrobena první série.Kdo má zájem ať napíše na pan.plasan@seznam.cz.Děkuji Plachý Zbyněk.    [motexRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.06.2016
Odpověď  Já bych zájem měl...    [Zdene] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2016
Odpověď  Ahoj, pokud by měl někdo zájem, mohu nabídnout pěkný, zachovalý nosič, na ceně se určitě domluvíme.    [ČZ rider]   04.02.2016
Zobrazeno 10 z celkem 174 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (174) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ROZETA 175/502


 Zdravím, musím vyměnit unašeč na rozetě, ale neví jestli není lepší koupit originál celou rozetu se slušnými zuby na unašeči. Prodávají se i z jiných motorek a já nevím z které tam rozeta pasuje. Poradí mi někdo jaké modely ČZ či JAWA mají stejnou rozetu s unašečem ? Díky moc.    [grifRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.07.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky za reakci, unašeč jsem už objednal, ale moc na výběr neni. Našel jsem jen na E-TOVAR a to ještě prý museli dát "upravit" po výrobci - nevešlo se ložisko !    [grif] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2019
Odpověď  Rozeta o stejném počtu zubů s unašečen z jiné jawa-čz nepasuje, zjevně proto že skutr má jen 12" kola. Viděl jsem že tam někdo měl něco jiného, ale to se zase nevlezlo do krytu řetězu. Jednině vyměnit unašeč, dá se koupit v replice o ruzné kvalitě ale i ceně, doporučuji výměnu obou kusů.    [Tomas]   24.07.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Čz 175/505 rikša


 Zdravím, sháním schéma el. Instalace na riksu bez křížového spínače. Nemate někdo, nějaké foto, nebo něco. Všem moc děkuji za odpovědi. Ondra    [Ondrajs19Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.07.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Na stránkách http://www.skutrcezeta.estranky.cz/clanky/cz-505/schema-zapojeni-elektriky-se-zpateckou.html je uvedeno:
" Pro stroje do roku 1962 včetně, které zpravidla nemají reversní chod je použito schéma zapojení jako je na ČZ 502 s 5-ti polovým relé.Startuje se klasicky pomocí klíčku. "
Schema je pak na http://www.skutrcezeta.estranky.cz/clanky/cz-502/schema-elektriky-na-502.html, kde je též uvedeno:
" Toto zapojení je použito i ČZ 505 bez zpátečky, tedy pro stroje vyrobené do roku 1962 včetně. Startuje se klasicky klíčkem. "    [pedol] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.07.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

prasečí kola


 Potřebuji poradit, mám čtyři prasečí kola a každé je v detailu trošku jiné. Objasní mi někdo proč? Z jakého typu apod? Díky    [pz]   30.06.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  malá fotka, nafoť je jednotlivě. Ale nejspíš tam bude přední kolo, zadní kolo 501, zadní kolo 502...    [meela]   30.06.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

ÚNIK BENZÍNU 502/00


 Zdravím všechny, prosím o radu jak nejlépe zamezit úniku paliva pod plechem upevňovacího šroubu nádrže. Mám stroj pár měsíců a předchozí majitel zřejmě moc dotáhl matku jinak si to neumím vysvětlit. Je lepší lepit (čím) nebo vařit ? Díky moc.    [grif]   21.04.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  šroub M8 je k plechu přivařen a ten následně přibodován k nádrži, jestli ti to tam teče tak je to s největší pravděpodobností prorezlý, jak píše monty lepení nebo pájení je velice krátkodobá oprava.    [T505]   21.04.2019
Odpověď  Díky, tušil jsem to. Dík    [grif]   21.04.2019
Odpověď  Vařit, nebo ještě líp pájet natvrdo- takže stříbrem nebo mosazí. Lepidlo ani cín to neudrží.    [Monty]   21.04.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

PŘERUŠOVAČ BLINKRŮ NA 502/00


 Zdravím, koupil jsem přerušovač se 3 konektory označenými +, Z, P a nejde mi to nijak zapojit. Všude se píše na + proud ze sp. skříňky a na Z kabel k přepínači, ale to nefunguje. Autoelektrikář mi řekl, že to nemůže fungovat, jelikož má skutr ukostřený +pól a tím pádem nemůžu dát na + na přerušovači, - ze sp. skříňky. Jsem z toho jelen. Máte někdo zapojení které funguje ? Díky moc.    [grif]   06.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky zkusím !    [grif]   08.03.2019
Odpověď  Tady bude možná problém jinde, pokud ten přerušovač je skutečně na 12V a je bimetalový (bez polovodiče) tak v tomto provedení na 3 kontakty bude asi jeho funkce podmíněna zapojením té kontrolky, u bimetalu polarita nerozhoduje. Já to neměl nikdy rozdělané ale jejich funkce je "kyvadlová", při sepnutí přepínače se většinou nejdříve rozsvítí kontrolka a pak blikna.
Zkusit to ještě s tou kontrolkou - na + zapojit přívod, na Z přepínač světel, na P se zapojí napájená žárovka 12V/2W z kontaktu 15/54 že spínačky. Takto by to mělo teoreticky fungovat(při dodržení wataze žárovek blinkrů), pokud ne tak je závada jinde.    [Martin Štindl]   07.03.2019
Odpověď  Díky za reakce. Přerušovač je na 12V, ale od začátku to nešlo. Možná, že je fakt kaput. Jaký tam dáváte vy, aby to fungovalo, když není originál. Díky.    [grif]   07.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Elektronické přerušovače mají většinou odlišné značení kontaktů(E/31,L/49a,B/49), ty starší bimetalové na 502/00(foto) mají ale pouze dva kontakty(+,Z).
Přerušovač s kontakty +,Z,P je pro blinkry s kontrolkou, a je ten přerušovač skutečně na 12V???    [Martin Štindl]   06.03.2019
Odpověď  Pokud je elektronickej, tak nemůže fungovat. A kdoví, jestli jste ho už přepolováním nezabil.    [Monty]   06.03.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Závada dobíjení Tatran


 Dobrý den, byl by prosím někdo ochotný mi poradit ohledně dobíjení na tatranu ? Něco už jsem proměřoval a myslím že je špatné dynamo, přitom startér funguje jak má .Je tu někdo kdo mi poradil co a jak proměřit atd.? Měřil jsem voltmetrem minus na kostru,plus na vývod M.Hodnota nula i při zapnutém a vypnutém motoru.    [Dan551] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zkus se zeptat i na TMklub.cz Já si ale myslím že nejčastěji bývá závada v relátku.    [T505] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.03.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

serizeni karburatoru cz175/502


 prosim poradi mi nekdo ohledne serizeni karburatoru delam generalku 502 a nemuzu dostelovat smes aby mi motor bezel jak ma diky za info Franta    [František]   23.02.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zakladní nastavení je v příručce, pro záběh jehla čtvrtý zářez zhora a šroubek bohatosti povolen o 1/4 volnoběh se doladí šroubkem na seřizování šoupěte. Ale úspěch závisí na stavu motoru a karburátoru, ne každý karburátor si rozumí s motorem a obráceně.    [T505]   23.02.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 175/502 s dynamostartérem


 Zdravím a potřebuji poradit jaké pojistky(hodnoty) do skříňky a kde je sehnat, torpéda už se moc nevidí. Díky    [grif] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Díky všem, ale když zadáte do vyhledávače "pojistková skříňka čz 175/502" vypadne přesně tahle věc takže jsem z toho jelen. Ale to může být na jiné moto čz a je fakt, že ve schema zapojení tam nic takového není. Na škodu to asi taky není, tak zatím zůstane. Díky moc.    [grif]   07.02.2019
Odpověď  Tahle ta pojistková skřínka na 4 pojistky je 100% lidová tvořivost. Skutry čezeta měli výhradně jednu pojistu, později u některých přibyla druhá na okruh ukazatelů směru. Dole je vidět držáček na tu jednu pojistku v bakelit puozdru.    [T505]   06.02.2019
Odpověď  Omlouvám se, to sem nepatří :-)    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2019
Odpověď  Ahoj, do toho vnitřního rádiusu pasuje +- kruh o průměru 145mm. Rozměr X ti nedokážu změřit, protože ČZ 125T mám komlet. Ale změřeno jinak, musel bys namontovat karter s víkem zapalování. Konec oblouku venkovní hrana trubky / střed znaku ČZ (na motoru víčko zapalování) je 610mm    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vilda: nejsem dvojzávorka :-) poslední dobou je problém na serveru, nemohu se přihlásit a taky mi to nezobrazuje nick. Opravdu podle schéma v manuálu a jiných publikacích je pro ČZ 175/502/00 zakreslena pouze jedna pojistka 15A mezi svorkou B(B/51 u reg.AEV) a svorkou 30 na spínačce PAL, jiné schéma skútru ČZ s dynamostartérem kde by bylo více pojistek jsem nenašel.(M.Štindl)    []   06.02.2019
Odpověď  Dvojzávorka má pravdu, má tam být pouze jedna pojistka ve dvoudílném bakelitovém pouzdru, na kterou je dole pod knoflíkem aretace řídítek přibodován držáček. Tohle je samo domo.    [Vilda]   06.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dle schema http://www.skutrcezeta.estranky.cz/fotoalbum/schema-el-zapojeni/schema-el_zapojeni/#photo_34 jsou na 502 dvě pojistky. U mne na 502/05 jsou třeba obě na dně přístrojové schránky. Ostatní modely měli asi jednu pojistku na dně schránky a druhou na přístrojových dvířkách    [pedol] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  http://www.dovavanik.cz/autozarovky---pojistky-.html?vyhledavani=&vsude=&list=&xmlid=50381#detail    [pedol] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2019
Odpověď  Díky za reakci, tento pojistkový panel je za dvířky pod řidítky a vypadá originálně, ale možná byl jinde, nevím. Díky za první rozumný komentář :-)    [grif]   06.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na 502 s dynamostartétrem jsem dělal jenom 2x ale tam byla vždy jen jedna pojitka 15A v pouzdru za přístrojovými dvířky, akorát jsem u pouzdra pro pojitku udělal menší úpravy pro použití dněšních "torpéd" 16A. Tohle teda vidím poprvé, a dělalo se to vůbec někdy takto?    []   05.02.2019
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

skůtr /502


 nemáte někdo na prodej příp.výměnu dvířka ,zavazadelník,a řadičku na 502? mohu nabídnot na 501 K:    [70karel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
 Strana 1/35 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 15.11.2018)
Nezodpovězené téma 

Přední vidlice ČZ skútr de Luxe


 Zdravím,je nějaký rozdíl v přední vidlici na trubkové řídítka a panelkové řídítka.Dekuji za odpověďi    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.11.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

TYČKA VYPÍNÁNÍ SPOJKY


 Zdravím, poradí někdo jak dlouhá má být tyčka vypínání spojky do ČZ 175/502 r.v.1962 (ta od štelovacího šroubu), prodávají 3 délky (od 100 do 140 mm) a u všech píší, že se hodí. Díky.    [grif]   19.02.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

čz 502 prase


 nemá někdo na prodej dvířka ,přední kryt, + zavazadelník na 502? mohu nabídnou i výměnou na 501... +sháním ovl. páčku řazení na motor a páky.. díky K.    [70karel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výrobní čísla ČZ 175/501


 Dobrý mam takový dotaz.Mam možnost koupit skútra ,ale neshodují se mu čísla motoru a rámu na štítku je to asi cca o 1800 kusů.Je možné že to je originál z výroby ?Děkuji za odpověď.    [Martin ]   27.11.2018
   Přidat odpověď 

 Strana 1/35 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006