MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301630 příspěvků |7276 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 76 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexExportní typy československých motocyků 23.8.2019 14:23  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Chcel by som Vas touto cestou poziadat o nejake informacie, fotky atd ....   20.07.2008 / 408
    Zdravím všechny.Chystám se na renovaci Jawy 250/590 Sport z roku 1965.....   14.02.2006 / 287
    Zdravim takto vypadá muj trial v započeté renovaci, rád bych zjistil v....   19.09.2006 / 262
    californian   31.12.2015 / 227
    Viděl jsem už hodně ale Jawa 350 Californian předělaná na naftu to jse....   07.02.2007 / 154
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 343      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 85      Příspěvků Příspěvků: 5883
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/148 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Odpověď  Vacka namazana dostatecne...kladivka zatim drzi...ale kondiky uz jsem menil 2je teslacky a ted tam mam nejakej taiwan a zatim drzi...nemuze to delat civka?    [Petr]   15.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Může to dělat suchá vačka která vydře pertinaxovou část kladívka. Namazat filc!
Druhá možnost jsou repliková kladívka, nic nevydrží    [Jakub]   14.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Neseriditelny predstih a odtrh...


 Zdravim vsechny...byl by nekdo tak hodny a poradil me,proc me vzdy predstih vydrzi cca 20km a pak je zpatky rozhozeny? Vymenil jsem snad vsechno...kladivka,kondiky,uhliky...nejdriv jsem to delal sam,ale pak jsem si rikal,ze tam asi neco delam spatne..pak jsem to mel u mechanika a to stejny...pak u dalsiho s tim,ze ten 1. asi neco neudelal dobre...a zase to vydrzelo cca 20 km...a opet...sroubky dotazeny na pevno at se to nepovoli...a porad to zlibi...uz jaem zoufalej...a premyslim,o vape...    [Petr]   14.08.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (2) 
Odpověď  Calif I se od sériové 361 moc neliší. U rámu to budou jen držáky bočních schránek. Štíty kol jsou zapuštěné. Trochu náročnější bude úprava bloků, zjistit přesnou polohu sloupků pro alternátor MA 358. Dále pravé víko je uvnitř odlehčeno. U výfuků netuším, jak jsou uvnitř přepážky uspořádány. Vložky výfuků budou určitě zkráceny na polovinu. Nízké hlavy "354" budou mít spalovací prostor také jiný. Klakson z pionýra 555 by měl být snad až na držák shodný. Zadní blatník je nadstaven jako u prvních sportek. Světlo BOSCH jsem viděl s kontrolkami modro/červenými i zeleno/červenými (standard). Na stavbu bych použil asi starší 360-tku, kde jsou bloky motoru hrubě odlity.    [Jarek]   12.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Moderovaná diskuse Nezodpovězené téma 

ČZ 988.0 zapojení el. instalace


 Mám 988.0 zatím bez světlometu. Schéma z příručky mám, ale není mi nic platné. Poradí mi někdo, jak zapojit dobíjení přes selen? Děkuji Pavel
aeropavlov@seznam.cz    [aeropavlovRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2019 
 Přidat odpověď 
Odpověď  https://www.motoren.sk/nadrz-s-napisom-replika-jawa-e5592 nádrž    [Jarek]   07.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ještě jeden dotaz.
Je Calif I v originálním stavu někde k vidění v muzeu?    [PV]   07.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Dobrý den.
Kde seženu tu nádrž na Cal I?    [PV]   07.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Henryk, zmáčkněte na klávesnici vlevo dole tlačítko Ctrl a k tomu několikrát zmáčkněte + vedle číslic. Mělo by se vám to zvětšit. A Ctrl - (mínusem) se zase zmenšuje.
Mě to taky poradily děti.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Před tím ,než se zde bude používat slovo IDIOT, by bylo dobře zamyslet se, zda není problém mezi židlí a klávesnicí ....Většina internetových prohlížečů ma funkci zoom nebo lupa, připadne navstivit svého očního lékaře ....    [x]   31.07.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Kterej IDIOT dělal tuhle stránku? To nemohl použít JEŠTĚ MENŠÍ velikost písma, aby bylo úplně hovno vidět?    [Henryk]   31.07.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Nezodpovězené téma 

Oilmaster


 Cau
Byl by nekdo tak hodnej a premeril me lanko z oilmastru do karburatoru?
Ja koupil novy ted a prijde me ze je kratky...nebo to spatne delam
:/
Diky moc    [Calif]   29.06.2019 
 Přidat odpověď 
Odpověď  Udělej si to sám, těch kábliků tam moc není.    [JZ]   25.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Elektroinstalace californian 350


 Cau lidi
Muze me nekdo z vas doporucit nejakyho vyrobce kdo dela dobre elektroinstalaci na califa?
Uz jsem se 1 napalil a koupil ultra shit....slaboucky kabilky co se lamou a ve finale to nesedi jak by melo
Diky moc    [Fanda]   25.06.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [Jarek]   07.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pěkný originální Trail na bazoši.    [Jarek]   07.06.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Nech je to co chce ale vypadá určitě líp jak ty sracky co dělá Jawa v Tynci    [Kolda]   29.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  jeste jedna malickost...muzete me nekdo poradit kam nejlepe s prerusovacem?kde ho mate uchyceny apod..
popr diky za foto    [rizeksbramborem]   25.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Motor je furt stejnej, nakej kun pridava pouze plneni a vyfuk, tech 28 koni je napsany akorat podle jine normy jen aby to papirove lip vypadalo.    [Hovno]   22.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Calif 28 koní


 Nenašel by se někdo kdo zná časování, nebo má rozvin válce, pro 28k motor z Califa ? V čem všem je rozdíl oproti klasické verzi ?    [Pepek]   22.05.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (1) 
Odpověď  Dobrý deň,

Aký vzduchový filter použiť na CZ 250 Enduro?    [Martin11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Nezodpovězené téma 

Filtr vzduchu Calif 250 Neckermann.


 Zdravim,
Potřeboval bych radu ohledně Califa 250.
Motorka je dovezená z Německa a potřeboval bych vědět jak je na tomto typu řešen filtr vzduchu. Dále jestli se pod sedlo dávala ledvinka a jak je uchycen pravý boční plech. Ideálně kdyby měl někdo fotku.
Já měl celý podsedlový prostor nějak zbastlený, že nevim co s tim :D
Díky moc    [Kuba]   14.05.2019 
 Přidat odpověď 
Odpověď  ano je to spinacka na bosak...
mam 350...tzn ze do svorky 15 zapojim obe civky a zbytek jde do 54 ano?
koupil jsem svazek kabelu na etovar s blnkrama a ted tam trochu laboruju...:/
jeste jedna vec...kde kdo mate pridelanej prerusovac blinkru? :))    [rizeksbramborem]   08.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Svorka 15/54 je na spínačce se zámečkem - třeba na panelce

Spínačka na bošák má 15 i 54
Ze svorky 15 na spínací skříňce vede kabel na svorku 15 zapalovací cívky.
Ze svorky 54 na spínačce je všechno ostatní,přerušovač blinkrů, kontrolky neutrálu a dobíjení, vše co má být pod napětím po zastrčení bošáku    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Svorka označená jako 15/54 jsou de-fakto svorky 15 a 54. Je vcelku jedno, jestli zapojíte do svorky 15 anebo 54. Obě svorky jsou stejné.    [vintera]   07.05.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

zapojeni spinaci skrinky pro zkuseneho elektrikare :)


 zdravim,
mam dotaz ohledne zapojeni el.svazku ve spinacce... ve schema zapojeni se pise,ze do svorky 15/54 prijdou 3 kabely...ja mam ve spinacce ale kazdou svorku zvlast...jak 15 tak 54...nemam 15/54 dohromady...
nekdo zkuseny,ktery me poradi?? diky    [rizeksbramborem]   07.05.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (4) 
Nezodpovězené téma 

zapojeni oilmastru


 dobry den vsem,
poradi me nekdo jak zapojit oilmaster...jde me o lanka,asi delam neco spatne,protoze kdyz nasadim lanko z karburatoru do prave drazky,stale mam pomerne velkou vuli v lanku...jakoby se dal pretahnout...ale to by byl zase karburator "naplno"otevreny
..diky moc za rady    [Petr H.]   05.05.2019 
 Přidat odpověď 
Odpověď  [Jarek] ďakujem.    [Duri999Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=124&idtop=276084 stačí dát do vyhledávání: schema    [Jarek]   21.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Tak to s Vami súhlasím.

A chcel by som sa spýtať nemá náhodou niekto na Californiu 02
schému elektriky ? Typ 361/04 s MA 358.    [Duri999Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Pro Californian I a II byl typ motoru *361-03XXXX*. Je tak psáno v dřívějších příspěvcích a snad i v knížce Californian. Konkrétně tato replika Californian I, která byla na burze, měla číslo rámu i motoru shodné. Replika se dá postavit i z 360-tky, všechno jde koupit..nádrž, světlo atd. Ale když už se někdo rozhodne stavit repliku, ať už má důvod jakýkoliv... mělo by to jít poznat jen z výrobních čísel.    [Jarek]   21.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  [Jarek] to že to je replika súhlasím ale motor 361 mala aj origo California.    [Duri999Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  motor typ 361.    [Jarek]   14.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Jarek]   14.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  replika 350 Californian I z bazoše.. na motortechně v Brně.    [Jarek]   14.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  nádrž.    [Jarek]   14.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Zdravím a hlásím , že po přenastavení karburátoru do pozáběhového nastavení je už velmi dlouho klid a zapalovací svíčka neodchází . Takže jejich předešlé extrémně časté odcházení bylo na 99% způsobeno bohatou směsí .    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.04.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Nezodpovězené téma 

Schéma el. zapojení


 Zdravím, má někdo k dispozici el. schéma pro exportní typy jaw s alternátorem MA 358? Mám schéma na péráka (je v knížce Jawa Californian), ale zajímalo by mě, jak vypadá třeba na kalifu nebo na exportní verzi panelky 559/06 (jestli taková existovala, dočetl jsem se jenom o označení ale asi jí nikdo nemá :-) ) Díky

P.S. tohle téma má v názvu překlep, už si toho někdo všimnul? :-)    [meela]   20.03.2019 
 Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, renovujem Californiu 361/04 rok 1967 ako je na fotke.
Neviete mi poradiť číslo farby blatníkov a nádrže?
Vopred ďakujem.    [Duri999Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Jarda.E> podle popisu bych typoval, že se jedná o upravenýho vojáka, chtělo by to fotky    [Pája]   15.03.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
 Strana 1/148 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006