| Pravdepodobne jde jeste o likvidace z obdobi pred drazbami. Vyberove rizeni na odkup je formou obalkovky a predava se to nekde v praze mezi 10-11h dopoledne po nejaky pochybny registraci. Pak musite dolozit "podnikany s odpady" a proti sobe mate hrace typu BVSa pod. Prohlidka je na utvaru, drazite za cca 14 dni po prohlidce. Po koupi si jedete pro vykradeny sroty. Jiz se Vam o to nekdo anonymne v posadce postaral. Osobni zkusenost s gazama a jednou vejdou MKII co ji ukradli cerpadlo i pistni krouzky... Je to k placi, ale je to tak. Sam jsem chtel orig radiovuz, ale vetsinou to vykradli zlatokopi (zlato stribro..)a nebo se prestavujou skrinovky po zkraceni na sklapecky s rukou. A jeste, od vojaku to jde BEZ TP!!! Tim to asi poslali do huti definitivne. 73" Martin [martin] 24.05.2017 |
| Vážení nevím co tady řešíte Praga V3S byla vyrobena v roce 1953 a jeje jízdní vlastnosti co se týká průjezdnosti terénem do dnes žádné auto není schopno překonat,žádný zápaďácký vrak to nesvede,za to že vás komunisti nepustili na západ tak za to vétřieska nemuže.komunisti byli zlati než ten dnešni bordel. [karel] 14.09.2016 |
| V3S byla asi úžasná v roce 1950, ale já jí dostal v roce 1984 jako služební, protože nebyl limit na benzín. Jako silniční vozidlo, k převozu jednoho člověka + jedné montážní brašny. Takže neskutečný krám. [standa] 12.05.2014 |
| Pardon - 20 ti vojáků. A náklaďáky GM, nebo jejich ruské kopie byly váhově o třídu víš a v těžkém terénu, na tom byly o to hůř. Něco jiného je to tahání na silnici. [Jirka 12] 11.05.2014 |
| Vojenská třítuna (povolená zátěž do terénu), nebyla primárně určená na svážení dříví, courání se se zbožím po silnici atd, ale k převozu vojáků (tuším max. 12cti s plnou výstrojí a výzbrojí, nebo nákladu do 3tun). Pokud má zatížení v daném limitu, je v terénu velmi dobrá ještě dnes.I když srovnání s dnešními již samozřejmě nesnese. Stačí se podívat na konstrukci podvozku. Tohle auto má smůlu, že dělalo všechno. Pak jsou takovéto falešná srovnání a subjektivní názory, které vycházejí od lidí, kteří tento vojenský speciál používali, na co původně nebyl ani určený ani dělaný. [Jirka 12] 11.05.2014 |
| Tak třeba můj děda, ročník 1934, řidič z povolání, ty pragovky V3S kdovíjak nechválí. Respektive v porovnání s GM, s kterým také sváželi po horách dřevo pro pilu. [Honza] 11.05.2014 |
| V3S je auto z roku 1950, proto je musíte posuzovat pohledem roku 1950. Tehdy to podle mně bylo špičkový auto i ve srovnání se světem. Ještě po 30 letech dobře sloužila,dneska už jen jako veterán,nebo v nějakým opravdu rozvojovým státě(kterej nákladák je schopnej jezdit úplně bez eletriky,bez vody,a s minimálníma nárokama na olej? )- to třeba v africe ocení i dneska [MOnty] 11.05.2014 |
| V3S možná byla úžasná v padesátých letech, kdy tu nebylo srovnání s imperialistickými vozy. Dnes je to jen starý, problémový krám, vhodný na srazy veteránů. [Evžen] 11.05.2014 |
| Sohlas, jen Clea stála v obchodě 6 a v hospodě 6,60Kč. Sparty 8Kč. Jinak jsem odpůrce kouření, ale chodil jsem je kupovat. [Giom3] 07.05.2014 |
| Vím, že to není forum o politice, ale v tomto souhlasím se Standou. Mě také nepustili komunisti na západ, protože jsem tam měl příbuzné. Asi se báli, abych soudruhům nezdrhnul ze socialistického ráje. Jako vyučený řemeslník ve IV.platové třídě jsem si rozhodně na dovolenou u Balatonu nevydělal a naše barevná televize stála 14 500 Kčs a šla sehnat jedině přes známého. Máslo stálo 10,- Kčs a cigára Clea 10,- Kčs - při průměrném platu 2 000,-. O autě nemluvě. Lampásáci a jim podobní se váleli za čtyřnásobek mého platu na štábu a chodily to prochlastávat do hospody. V krámě odpoledne už nebyly rohlíky a o sortimentu nemluvě. Lidi si záviděli stejně jako dnes. Nebyla tu žádná konkurence, která by hnala vývoj dopředu. A to co bylo z našich výrobků konkurenceschopné, bylo vyexportováno na západ, protože soudruzi potřebovaly valuty na na kupování výrobků na jejichž výrobu neměli technologie(proč asi?) a k našemu zákazníkovi se toto až na výjimky nedostalo. A dnes dělám stejné řemeslo jako zaměstnanec, televizi si koupím z jedné výplaty, na dovolenou si ušetříme též a kam vyrazíme nerozhoduje nějaký zakomplexovaný bolševik, v sortimentu obchodů si vyberu co potřebuji a neexistuje, že když něco chci, abych to nesehnal. Takže nevidím, ale vůbec nic, co bylo v minulosti lepší. A dluhy? Já žádné nemám, protože si je nedělám. Není nic jednoduššího, než si dnes na všechno půjčit, protože to někteří musejí mít všechno hned. Ale to není chyba demokracie a ani demokracie nemůže za to, že si jí ve vládě vysvětlují "po svém". A konečně co se týká vybrané techniky ( jako je Praga V3S), tak ta byla pro vojenské účely vynikající (na silnici patřila S5) a měli jsme tu vždy velmi chytré lidi a konstruktéry, kteří v socialistickém marasmu dělali co uměli (v moto např. pan ing.Pudil) Samozřejmě jsme nemohly konkurovat západu, ale hodně věcí se nám povedlo. Omlouvám se román, ale to jen pro ty, kteří rádi zapomínají a snaží se vzpomenout na něco "lepšího". Upřímně nechápu, jak dnes někdo múže volit komunisty. [Jirka] 06.05.2014 |
|