MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306190 příspěvků |7503 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 76 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní speciály 7.7.2020 21:39  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    JAWA 250 Soutěžní   10.03.2010 / 118
    Jawa TK 16   16.10.2009 / 87
    trial Petrovka   08.12.2010 / 83
    Šesťdňová   27.01.2014 / 80
    Jawa-Tatrany   11.12.2008 / 78
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 427      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 0 / 92      Příspěvků Příspěvků: 4853
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/29 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

ČZ 125-516-metalex


 Dobrý den.
Koupil jsem čz 125-516 ve šrotovém stavu.Aby to bylo trochu zajimavější ,tak bych z ní chtěl udělat enduro.Potřeboval bych několik rad.Předem mně nepasuje koleno výfuku na silenblok ,co je pod nádrží.Když koleno nasadím na motor ,tak jak patří ,tak mně nevychází držák kolena do silenbloku.Už to někdo ,předemnou řešil tím ,že tam navařil ještě jeden držák.Potřeboval bych ,kdyby někdo poměřil vzdálenost středu otvoru silenbloku ,po krk řízení.Potom bych potřeboval ,pokud se někdo ochotný najde a vyfotí mně uchycení stojanu a držáku krytu řetězu.Děkuji ,za jakoukoliv radu nebo komentář.    [Mojmír Pruch]   12.07.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  ČZ 125 516 MTX nevíte někdo z čeho bylo použito soukolí v náhonu tachometru?
Děkuji Pavel    [Pavel]   12.06.2020
Odpověď  http://aukro.cz/cz-mtx-125-516-i5688117024.html
Tento motocykl už delší dobu nevlastním a nyní si ho můžete koupit na Aukru.    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.09.2015
Odpověď  Tak ta se Ti povedlaˇ, řídítka bych doplnil pěknými červenými koženkovými převleky objímek páček, detaily dělají moc.
Měl bych na tebe prosbu, poměřil by jsi mi stojánek?
Stačí základní rozměry (výška a šířka na zemi), na rám to už spasuju.

Díky
Jirka    [Jiří Trousil]   14.08.2014
Odpověď  vypadá to povedeně    [jarek]   04.08.2014
Odpověď  dík    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2014
Odpověď  Gratuluji-Pěkná práce!    [Petr]   27.05.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak už je hotová.Je to amatérská práce,ale třeba se někomu bude líbit.    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.04.2014
Odpověď  Je docela pochopitelné,že každý motocykl na závodech mohl vypadat jinak,ale to bylo nejspíš tím,že si je jezdci z nějakého důvodu upravovali.Od výrobce tedy spíš úpravce METALEX vycházely s největší pravděpodobností v jednotném provedení se stejnou výbavou.Je na každém majiteli jak chce aby jeho stroj vypadal,zda ho udělá tak jak vyjížděl z METALEXU nebo se k tomuto stavu přiblíží či si ho upraví k obrazu svému.    [k]   16.10.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den.
Někdy v roce 1988 se u nás jela motocyklová soutěž a já s ní mám videozáznam.Motocykl stavím ,podle toho videa.Každý vypadal trochu jinak.Některý mněl kryt řetězu a druhý zase né.Proto neřeším jestli mám masku plastovou a nebo laminátovou.    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.10.2013
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (17) 
Zodpovězené téma  

Eso 500 monoblok


 Dobrý den, sháním nějaké dobové nebo i součastné fotky silničních motocyklů ESO 500 monoblok a ESO 350 ohc. Jsem velký fanda motocyklů Eso a udělali by jste mi velikou radost. Předem moc děkuji.    [Fandík]   20.07.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 29 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Vydličky na eso ma ve vyrobě p. Zavadsky    [Josef Pacal]   29.04.2020
Odpověď  když Motoren prodává jednu vidličku za 2500,- ? A navíc-na slovo KVALITNÍ nezapomenete, ale platit se Vám nechce?
Já myslím, že replika za 5000,- by byla akorát, vždyt to je docela složitý,musí to být tepelně zpracovaný,docela přesný a na ty zoubky,kde bere řadící kolík to bude chtít nějaký extra lisovací nástroj. A neprodají se toho tisíce, kdo by to kupoval?

Přesně proto na výrobu replik rezignuju- ještě nic není na světě,ale už je to drahý, a vlastně možná nekvalitní?    [MOnty]   29.04.2020
Odpověď  Monty, repliku jsem nikdy neviděl ale až si cinkneme, pokecáme o tom.    [jwm]   29.04.2020
Odpověď  Járo, já to nekoupil ale vím, že se to na aukru prodalo. Hlava mi to nebere, jsem dříve narozený a celou motorku jsem kupoval za 2 tisíce a dojel jsem na ni domů:-)))    [jwm]   29.04.2020
Odpověď  TO JWM:Za 5000,-kč? To je ze stříbra? Je o něco větší než-li na Péráka nebo Kývačku a vzadu jiné uchycení,tak co je na tom tak drahého?Jesli dělá někdo kvalitní repliku,tak vemu za vděk samozdřejmě i jí.    [Jára]   28.04.2020
Odpověď  To fakt nikdo nedělá repliku? Ani Mažňák?    [Monty]   28.04.2020
Odpověď  Járo, kulisu z Jawa 500 OHC budeš shánět hodně blbě, občas se na inzerci objeví ale cena je okolo 5 tisíc, je jich fakt málo.Držím palce.    [jwm]   28.04.2020
Odpověď  To Monty:Má to být stejné jako na Jawa 500 ohc.Konec konců,vyrábělo se to ve stejné době.Tak kdyby někdo měl na prodej....    [Jára]   18.04.2020
Odpověď  to je stejný z JAWY 500 OHC, -ale jestli někdo dělá repliku, a jak funguje, to netuším.    [Monty]   18.04.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Scháním držák rychlostních stupňů na Eso monoblok.Nemá někdo"navíc"?Děkuji.    [Jára]   18.04.2020
Zobrazeno 10 z celkem 29 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (29) 
Zodpovězené téma  

Walter 350


 Dobrý den, stal jsem se vlastníkem motoru Walter 350 a nějakých dílů k motocyklu. Potřeboval bych odbornou konzultaci k tomuto motoru, určení ročníku a dílů k motocyklu, které jsou z různých ročníků výroby. Velice děkuji za reakci    [Walter]   14.02.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky Mirku, už jsem Ti e-mail napsal.    [Walter]   16.04.2020
Odpověď  Ahoj. Pokud máš ještě zájem o pomoc s Walterem, tak se ozvi na e-mail ford1@seznam.cz. Pomůžu Ti s motorem i se zbytkem motocyklu.    [Mirek]   13.04.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Mazanie ČZ 380.


 Zdravím. Páni, kamarát ma požiadal, či by som sa Vás tu nespýtal na pomer mazania benzín/olej pri tomto stroji ktorý vlastní. Jedná sa o uloženkový nezabehnutý motor. V návode som sa dočítal že pomer je 1 : 20. Zaujímal by ma Váš názor či je tento pomer vyhovujúci, poprípade aký olej používate.
Ďakujem za odpovede.
Roman.    [Roman]   08.04.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vintera dík.    [Roman]   11.04.2020
Odpověď  Výrobce udává na záběh 1:20, tak použít tento poměr. Olej pro dvoutaktní motory. Každý používá a propaguje jiný olej a všichni jezdí. Dodržovat poměr mazání jak určil výrobce, zkraje nepřetěžovat motor a bude to OK.    [vintera]   11.04.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Vzpomínka na 4V Jawu


 V Československu na tuhle motorku neuměli udělat písty, Mahle byly pro ně za devizy - moc drahé..., i tak si tento v té době ještě nevyzrálý motocykl zaslouží pozornost. I když B.Ivy to bohužel nepřežil,S. Grassetti s tím po pár zkušenostech nechtěl nic mít a F. Šťastný, zvyklý na čtyřtakty, jezdil s "prstem na spojce" a byl rád, když z toho slezl živ a zdráv.Z našich silnic mám raději čtyřtaktní 4V ČZ. Vývoj, ale ukázal, že budoucnost v té době patřila dvoutaktům. Škoda chybným a nesmyslným rozhodnutím soudruhů, když se v tom utopilo (a budoucnost ukázala, že doslova) tolik peněz a úsilí. V té době Jawa patřila mezi nejrychlejší, ale lépe na tom ve finále byla ČZ s B. Stašou, kterému v Brně nestačil ani Ago. Obě dvě mašiny skončili v "bednách". Zázrak a také kámen úrazu u dílů, které jsme "neuměli" byl v té době, že jsme si skoro(!) vše anebo většinu udělat v jedné fabrice, což u konkurence neplatilo. Netýkalo se to brzd a u ČZ předních vidlic aj..., ale jinak bomba mašinky obě dvě! V jednom malém státě! Výchdní němci se svými předválečnými zkušenostmi, udělali začátkem 60. let převratnou MZ, kde jim jezdce nakonec přetáhla japonská konkurence a on jim to všechno "vyblil", tak měli zas co kopírovat. Naši konstruktéři to postavili jako svou HI TECH. To "klobouk dolů"...:-)    [J]   04.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 29 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý den. Sháním ZADNÍ NÁPRAVU na BMW 326 r.v. 1938. Vyráběl se od roku 1936 až do roku 1940 myslím, takže by mohla být používaná stejná náprava i u jiných typů BMW vyráběných v těchto letech.Budu rád za jakékoliv jiné nabídky dílů na toto BMW.    [DoubleDRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.04.2020
Odpověď  Mohl by správce toho imbecila s 1 zablokovat, email, IP adresu aj., aby už se sem alespoň z použitých zdrojů nenasral, díky Pavel.    [P.]   14.08.2018
Odpověď  Oprava - na letišti v Kodani...    [J]   13.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Všemi oblíbený p. F.ťastný a jeho mechanik na cestě k technické přejímce...    [J]   12.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Elita - Šťastný, Agostini, Havel    [J]   12.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  "malý" a vždy usměvavý B. Ivy v paddocku v rozhovoru s P. Readem    [J]   12.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  F. Šťastný    [J]   12.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  I G. Havel uměl "dávat kolínko" :-)    [J]   12.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Po závodě...další z velikánů 60 tek - Jim Redman z Rhodesie a Lugi Taveri    [J]   12.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  B.Staša s prototypem ČZ 4V    [J]   12.08.2018
Zobrazeno 10 z celkem 29 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (29) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

uprava čz 175/477 pro trial


 Zdravím chtěl bych se zaptat na internetu jsem vyčetl že se s čz 175/477 jezdil trial tedy přesně se z nich stavěly trialovky, nemám na mysli přímo čz trial ale přímo konkrétní upravy ze seriového motocyklu. koupil jsem takový torzo který má takový základní tvary na trial ale jednička mi přijde strašně rychlá na trial i když vzadu je větší rozeta. chci se optat jestli někdo neví jak upravit předvody v převodovce (napadlo mě převodovka z čz 175/505 ale nevím jestli půjde do hranatejch karter) a nebo nějak upravit priární převod??
Popřípadě pokud někdo jezdil trial nebo zná nějaké upravy celkově čz 175/477 na trial budu jen rád. Děkuji pro ilustarci přikládám foto ještě z inzerce.    [caja008] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak dnes vypadá Váš motocykl. Já jsem kdysi v HK kupoval pomalý primár pro 477, s tím už to je použitelnější. S pozdravem VF    [VF]   25.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Motor 250


 Vedeli by ste niekto o pôvode tohoto motora? Je to 250, vrtanie 75, zdvih 64, paťkanál. Oddelená 6-stupňová prevodovka pravdepodobne RAVO. Hlava Zetka Dvojlauf, valec jednovýfuk, liatina. Raznica TK 21 v obĺžnikovom rámčeku.    [Retro]   23.06.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [Retro]   08.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak už to vrčí. Ten motor spieva pekne vysoko.    [Retro]   08.03.2020
Odpověď  Podobný byl na prodej nedávno v Tachově, válec skot, převodovka je hodně podobná ravu, ale může to být dobová kopie neboli konstrukčně stejná, v čem to bylo, případně kam ho dáš, nebo pokud by jsi prodával, dej vědět, díky Pavel.    [P]   23.06.2019
Odpověď  Odliatky kľukovej skrine, nie kľúčovej. Ten tablet si píše čo chce😀    [Retro]   23.06.2019
Odpověď  RAVO (asi)je len prevodovka, nie motor. Prevodovka je oddelená vo svojom obale. Ten mechanizmus radenia používalo RAVO. Odliatky kľúčovej skrine a výrobca sú zatiaľ záhada.    [Retro]   23.06.2019
Odpověď  motor pěknej. RAVO to jistě nebude,to byl vždy dvouválec ve 250,ale jinak pěknej kus. Původ netuším    [Monty]   23.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto2    [Retro]   23.06.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto1    [Retro]   23.06.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Soutěžák nebo domamel?


 Dostala se mi do ruk taková na první pohled šílená splácanina. Půl dílů čz 475 trial, půl sériovka. Na 90% jsem to odhadoval na domácí tvorbu z dob minulých. Pak mne ale zaujalo zpracování některých úprav, červený jawácký lak na všech dílech a začal jsem mít podezření, oč se vlastně jedná. Nejvíce mne zaujala zadní 19´´ kyvka, kde je dle mě záchyt brzdového štítu přes kulatinu. Kyvka je dle mě z dob, kdy 19´´ ještě nebyly běžné. To soudím z použití seriového držáku tlumiče- má navrtán otvor pro napínák. Dále na rámu nikde není žádné číslo-nebo jsem ho alespoň nenašel. Co víc- rám nemá ani otvory pro štítek. Z katalogu motocyklů ČZ se kyvná vidlice a použitá nádrž nejvíce podobá ČZ typ 957 nebo 958 (str. 220). Zadní blatník má taktéž původní lak, oproti sériovému má odlišný konec. Spodní rámová trubka je vystužena- ve čtvercovém profilu je ještě profil kulatiny-to ovšem mohla být až následná úprava, protože krk je vystužen. Stupačky hádám ze švéda-mají tisícihran. Děkuji za jakýkoliv názor.    [00Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Monty:
Pokud byl rám vyztužen ještě před navařením krku, nevěřím tomu, že by k tomu došlo ve Svazarmu. Ale nechci se hádat, kdo má 957 nebo 958 rám doma, jeden pohled do krku by stačil na správné určení.
Jirka.S:
Myslím že tu rám bez kyvky ještě zbyl, píšu Vám e-mail.    [00]   27.02.2020
Odpověď  Rám a nádrž bych koupil,je to svazarmovec.    [Jirka S.]   09.02.2020
Odpověď  Mně to připadne jako práce šikovnýho "amatéra" - uvědomte si, že v době Svazarmu byly dobře vybavený svazarmovský dílny, přes Svazarm se dalo zařídit v místní fabrice legálně něco vyrobit, a hlavně bylo tehdy víc šikovných lidí.
Taky běžně se šmelilo s dílama na závodničky "odteklýma" z motocyklovývh továren.

Připadne mně nádrž a zadní vidlice ze "Svazarmovce" - tovární upravy modelu 356 na 19" kola pro soutěže.
Rám upravený ze seriovýho po vzoru Jawy Libenák, zadní blatník taky upravenej se seriovky(tovární by byl z jednoho kusu) a řídítka dělaný z trubky doma.
Zbytek motorky nemáte? Masku světla, motor, výfuky?    [Monty]   09.02.2020
Odpověď  Zdravím, kyvku mam stejnou na 125/958... s držákem i s dvěma otvory pro napínak    [LukasStern]   08.02.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  8    [00Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  7    [00Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  6    [00Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  5    [00Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [00Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [00Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2018
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ motokros 998


 Nemá někdo foto modelu čz 380/998 v modrém provedení? Údajně se mělo dělat a po roce 1980 už pak jen klasicky žluto-červená.
Pak navazuji s dotazem, zda někdo nemá na prodej rám na 997,998 a výfuk na 998. Případně i kyvka by pomohla.
Díky    [genx] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  genx@post.cz    [genx] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2020
Odpověď  Je na vás nějaké spojení,třeba email?    [k]   12.01.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Motor ČZ 150


 Údajně někdy v létě byl na inzerci nabízen tento atypický motor ČZ 150. Nedokázal by ho někdo charakterizovat nebo časově zařadit (rok, motocykl.. atd.). Tímto se zároveň omlouvám za použití fotografie.    [Karel]   30.12.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  No to jestli to táhne lépe od spodu přeci určuje vzdálenost horní hrany výfukového kanálu od vršku válce. v tomto případě je to standartních 42mm. Spíše mě zaráží, že spodní hrana výfukového kanálu nelícuje se spodní hranou přefuků a horní hranou pístu v dolní úvrati, podle mě se akorát hůře mění směs ve válci.    [josef pod] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2020
Odpověď  nebo taky z ortopedie,pro invalidy    [majco]   04.01.2020
Odpověď  možná je to válec soutežní pro čz 150 trial ,na ten válec to musí jet hezky ze spoda...    [majco]   04.01.2020
Odpověď  Právě že vrtání je 58mm a zdvih od přefuků taky sedí. Taky se mi to zdá jako zmetek. Ale motor s tímto válcem očividně jezdil, ale bůh ví jak.    [josef pod] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2020
Odpověď  Prd o tom vím,ale není todle válec do nějaké 125 s menším zdvihem?
Nebo jen nedodělaný kus?    [Monty]   03.01.2020
Odpověď  Ano vím, pro ilustraci jsem dal píst do válce mimo motor.    [josef pod] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2020
Odpověď  Trochu mimo téma, ale na fotce pístu ve válci níže je patrné, že někdo namontoval obráceně píst, šipka na pístu má směřovat vždy k výfuku.    [.]   03.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  c    [josef podRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  b    [josef podRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  a    [josef podRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2020
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (22) 
Zodpovězené téma  

úprava čz sport pro svazarm (kejva na devatenáctkách kolách)


 ahoj už je to nějeký rok co jsem byl na klubové akci Hutisko Solanec jízda pravidelnosti do vrchu a tehda asi před 4 rokama jsem tam potkal pána na upravené čz.Jestli to byla čz 250 475 sport, nebo jestli to byla 175 sport to už nevím,ale byla pěkně upravená.Zadní tlumiče s kyvkou sviraly jiný úhel a přední kolo mělo větší průměr než 19.Zadní kyvka byla taky jinačí.Když jsem se staršího pána ptal, tak říkal, že si to tehdá tak upravovali.Kluci na valachoch taky chtěli jezdit motokros a strojů bylo málo tak se všelijak tak upravovalo povídal.Bylo to fakt moc pěkně udělané a hlavně v tehdejším původním originálním odstínu.Chci se zeptat zda někdo náhodou nemá fotky těchto upravených sportek.Předem moc díky za odpověď.    [Jarek]   26.08.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 37 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ešte pôvodný:    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak konečne mám hotovo.Replika blatníku podľa foto,zostrihnutý z pôvodného,vzpery vyrobené namieru.Pre porovnanie aj pôvodný.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  tuto cz 150 jsem koupil pred lety    [martin101] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím moje čz 125/958.    [Lukáš Stern]   11.04.2017
Odpověď  Joksi prosim tě kontaktuj mě na níže uvedený email chtěl bych se tě na něco zeptat.    [Jarek]   07.01.2016
Odpověď  Ano , je to přesně ono.    [olin]   04.01.2016
Odpověď  Tak mrkni dolů tam je fotka te 460 byla to ona?    [Jarek]   04.01.2016
Odpověď  Pokud si ještě dobře pamatuji , tak se jednalo o malou sérii motorek Čz 125 , 175 , dvěpade nevím zda byly také vyrobeny , 70léta , a byly určeny pro svazarmovské soutěžní jezdce. Tovární výroba. Náš svazarm taky koupil jednu 125. Měla 19 kola , mělký přední blatník , jinou dvousvíčkovou hlavu a možná i jinak uporavené kanály ve válci.
Hodně připomínala ČZ sport. Jela slušně , ale na 125 scotta zdaleka nestačila, ani motoricky ani podvozkově.    [olin]   04.01.2016
Odpověď  Je to až na strane 11 inzercie.Ale nepoteším,zavolal som mu a už ju nemá.    [Joski]   04.01.2016
Odpověď  Joksi neposlal bys mi prosim tě kontakt?Nemožu to tam najit. BorisMira@seznam.cz    [Jarek]   04.01.2016
Zobrazeno 10 z celkem 37 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (37) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Jawa TK 16


 Zdravím, nemá někdo informace ohledně Jawy TK 16?? Technické specifikace, výkresy, popřípadě cokoliv.

http://www.vintagebike.co.uk/Classifieds/listing/3520/Jawa_TK_16_racer.html    [Nora]   16.10.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 87 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tak kdysi jsem zde někde popsal jak se razilo, druhy, viz tři kategorie komisařů apod., z obdélníku byl v pozdější době někde ovál, ale většinou asi až někdy po roce 1980, ale kecal bych, i to zda bylo 20, či 21 krajů, dlouho jsem si tyto informace neosvěžoval, hlavně raznice putovala a někdo testoval třebas 20 let a jiný zase jen dva roky, takže je to takové složitější, s tím kdo s kterou bouchal, musel by být uvedený i rok, neboli léta kdy tuto funkci vykonával.    [P]   20.07.2019
Odpověď  Doplnenie čísla razníc technických komisárov - TK11 - Juraj Kočergin, Východoslovenský kraj, 60-70.roky. Zaujímalo by ma číslo TK21 v obdĺžnikovom rámčeku, pokročil niekto v bádaní? Zatiaľ som sa stretol len s číslom TK v krúžku alebo trojuholníku.    [Retro]   20.07.2019
Odpověď  Chlapci, objasním. Počkajte si na pokračovanie o Pionieroch na Motoride.sk    [gilbert]   15.07.2019
Odpověď  Jasně, jde určitě o malou razničku, to je více než časté, prostě jen kontrola určitého zaměstnance ve fabrikách a oražení kontrolovaného dílů, nic víc, s raznicí od komisaře na závodním motoru, či rámu vozidla to nemá nic společného.    [P]   19.11.2018
Odpověď  zdravim mam dili razene tk 31 a tk 36 diky za jakokoli odpoved N    [Nikola ]   19.11.2018
Odpověď  motor čz 125 rotax šoupě pětikanál    [surka Oldřich]   19.07.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  A fotečka z druhé strany, zatím to dávám na šestnáctky, devatenáctky možná ještě někdy dodělam, něco ještě vyrobit aj. a bude z toho celkem pěkná silnička.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.12.2016
Odpověď  Pěkná fotečka!!! Kdyby jste byl tak hodný a poslal více fotek té kostry třeba konkrétně na můj mail.Děkuji předem!!Popřípadě jestli jste rozdělal ten motor,jáké jsou na něm provedeny úpravy?Co se týče klikovky,kanálů.pístu atd.Mám na mysli,takové ty úpravy(jak,se říkalo na koleně)=provedeno doma.    [Ivošek]   18.10.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem narazil na podobnou kostru závodního pionýra jako zde TK 16, asi putoval hodně kraji, když má snad TK 17, 8, 7...., naposledy byl prý v Bohumíně.    [P.]   17.10.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě jedna    [xxx-1]   30.08.2016
Zobrazeno 10 z celkem 87 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (87) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motor JAWA 350


 Prosím o radu ohledně určení motoru JAWA 350. Dokáže někdo určit v čem ten motor jezdil ?    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na fotce to moc vidět není, ale je tam 354...Přesto ty hlavy jsou atipické, jako spousta dalších motorových dílů.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.05.2019
Odpověď  Podras: No jo, je to i na výkrese těch hlav - 354-13-870, tak to musí být pravda.    [Milan(OHC)]   10.05.2019
Odpověď  Monark a Libeñák ma oznaceni hlav 354?    [Pondras]   08.05.2019
Odpověď  Já to typuji tak na 99%, jako náhradní motor pro Jawa 350 - 554 Libeňák, nebo švédský Monark do kterých se montovaly tyto motory. Fotka Monark    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto...    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [pondras] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

Plochodrážní JAWY


 Je zde někdo kdo se vyzná v motocyklech z Divišovské produkce ? Potřeboval by probrat pár drobností.    [Pepek]   25.04.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Který typ Vás zajímá?    [Tomáš]   10.05.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Závodní kolo


 Poznáte pro zajímavost někdo z čeho je toto závodní kolo, případně fotku mechanizmu na ovládání paken a jejich uložení bych uvítal, představu mám, ale....., je to asi na Anglický stroj, ráfek 21, střed elektron, víko a pakny také, buben cca 200 mm, je pěkné a zajímavé, jen jsem nenašel nač je, za jakoukoliv zprávu díky.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.04.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak to je pěkné, vím o kompresoru :-) ale bez motoru, k celé motorce je to ale ještě daleko, Pavel.    [Pavel]   25.04.2019
Odpověď  Pavle vím o zadním bubnu na kompressor, mohl by jsi to mít komplet:-))    [jwm]   25.04.2019
Odpověď  Tak email aj. najdete přes jméno...., či případně anajartep@seznam.cz ale nikdy bych nepsal jakoukoliv představu ceny, to by Vás mohlo také zabít, Pavel.    [Pavel]   15.04.2019
Odpověď  Měl bych vážný zájem o toto kolo. Jsem ochoten akceptovat jakoukoliv Vaší představu o ceně. Bylo by možné se s Vámi zkontaktovat? Děkuji Petr    [Petr]   15.04.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
 Strana 1/29 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 



Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006