MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 295410 příspěvků |7001 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 86 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní speciály 14.8.2018 19:48  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    JAWA 250 Soutěžní   10.03.2010 / 118
    trial Petrovka   08.12.2010 / 83
    Jawa TK 16   16.10.2009 / 82
    Šesťdňová   27.01.2014 / 80
    Jawa-Tatrany   11.12.2008 / 78
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 414      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 3 / 89      Příspěvků Příspěvků: 4732
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/28 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Vzpomínka na 4V Jawu


 V Československu na tuhle motorku neuměli udělat písty, Mahle byly pro ně za devizy - moc drahé..., i tak si tento v té době ještě nevyzrálý motocykl zaslouží pozornost. I když B.Ivy to bohužel nepřežil,S. Grassetti s tím po pár zkušenostech nechtěl nic mít a F. Šťastný, zvyklý na čtyřtakty, jezdil s "prstem na spojce" a byl rád, když z toho slezl živ a zdráv.Z našich silnic mám raději čtyřtaktní 4V ČZ. Vývoj, ale ukázal, že budoucnost v té době patřila dvoutaktům. Škoda chybným a nesmyslným rozhodnutím soudruhů, když se v tom utopilo (a budoucnost ukázala, že doslova) tolik peněz a úsilí. V té době Jawa patřila mezi nejrychlejší, ale lépe na tom ve finále byla ČZ s B. Stašou, kterému v Brně nestačil ani Ago. Obě dvě mašiny skončili v "bednách". Zázrak a také kámen úrazu u dílů, které jsme "neuměli" byl v té době, že jsme si skoro(!) vše anebo většinu udělat v jedné fabrice, což u konkurence neplatilo. Netýkalo se to brzd a u ČZ předních vidlic aj..., ale jinak bomba mašinky obě dvě! V jednom malém státě! Výchdní němci se svými předválečnými zkušenostmi, udělali začátkem 60. let převratnou MZ, kde jim jezdce nakonec přetáhla japonská konkurence a on jim to všechno "vyblil", tak měli zas co kopírovat. Naši konstruktéři to postavili jako svou HI TECH. To "klobouk dolů"...:-)    [J]   04.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 27 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Oprava - na letišti v Kodani...    [J]   13.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Všemi oblíbený p. F.ťastný a jeho mechanik na cestě k technické přejímce...    [J]   12.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Elita - Šťastný, Agostini, Havel    [J]   12.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  "malý" a vždy usměvavý B. Ivy v paddocku v rozhovoru s P. Readem    [J]   12.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  F. Šťastný    [J]   12.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  I G. Havel uměl "dávat kolínko" :-)    [J]   12.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Po závodě...další z velikánů 60 tek - Jim Redman z Rhodesie a Lugi Taveri    [J]   12.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  B.Staša s prototypem ČZ 4V    [J]   12.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přikládám méně známá fota:
F. Šťastný a Steve Murray na letišti v Londýně 1965    [J]   12.08.2018
Odpověď  Lehký kvíz :-) Když se bavíme o těchto letech, kdo drží rekord Masarykova okruhu (GP Brno)? Okruh - 13,940 km v MS od r.64 - 74, před posledním zkrácením? Otázka pro všechny a uvítám jiné zajímavosti z dobových archívů. O Brnu (mimo jiných) se jednou rozhovořil i Phil Read, ale nemohu tento rozhovor o jeho kariéře, který byl vydán v 90. letech na DVD najít...    [J]   04.08.2018
Zobrazeno 10 z celkem 27 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (27) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Držák páky brzdy Jawa 350


 Prosím o radu ohledně držáku páky brzdy. Držák je široký, tedy jako na motocykly 354/360/361. Avšak oproti sériovému má delší zadní úchyt. Páka brzdy je tedy namontovaná ve vyšší pozici. Nejedná se o páku na libeňáka/švéda? Děkuji za informaci.    [00]   25.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Venca:nie je to náhodou na 353-354/08?    [jumbo]   19.07.2018
Odpověď  Venca: Velice děkuji za určení dílu.

Pokud by měl někdo o držák brzdy zájem, rád jej vyměním za díly na ČZ 475 Trial.    [00]   17.07.2018
Odpověď  1957    [Venca]   17.07.2018
Odpověď  Venca:první S554 je ktorý rok?že by mal iný rám?    [Jumbo]   05.07.2018
Odpověď  První s554.    [Venca]   04.07.2018
Odpověď  Švéd a libeňák to má úplne ináč.    [Jumbo]   25.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [00]   25.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [00]   25.05.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Jawa TK 16


 Zdravím, nemá někdo informace ohledně Jawy TK 16?? Technické specifikace, výkresy, popřípadě cokoliv.

http://www.vintagebike.co.uk/Classifieds/listing/3520/Jawa_TK_16_racer.html    [Nora]   16.10.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 82 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  motor čz 125 rotax šoupě pětikanál    [surka Oldřich]   19.07.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  A fotečka z druhé strany, zatím to dávám na šestnáctky, devatenáctky možná ještě někdy dodělam, něco ještě vyrobit aj. a bude z toho celkem pěkná silnička.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.12.2016
Odpověď  Pěkná fotečka!!! Kdyby jste byl tak hodný a poslal více fotek té kostry třeba konkrétně na můj mail.Děkuji předem!!Popřípadě jestli jste rozdělal ten motor,jáké jsou na něm provedeny úpravy?Co se týče klikovky,kanálů.pístu atd.Mám na mysli,takové ty úpravy(jak,se říkalo na koleně)=provedeno doma.    [Ivošek]   18.10.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem narazil na podobnou kostru závodního pionýra jako zde TK 16, asi putoval hodně kraji, když má snad TK 17, 8, 7...., naposledy byl prý v Bohumíně.    [P.]   17.10.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě jedna    [xxx-1]   30.08.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další    [xxx-1]   30.08.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den

Je nějaká šance získat informace k tomuto motoru?    [xxx-1]   30.08.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  2,,    [tomas]   20.07.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím Vás, chtěl bych se prosím zeptat, zda je možné z čísla motoru, viz. foto, zjistit nějakou informaci.

Děkuju    [tomas]   20.07.2016
Odpověď  Ivosek zajíma by mne motor Tvého péráku, sháním jakékoliv informace o krátkozdvihových Jawách. Když tak mi prosím zavolej na tel 602233540 ěkuji předem a zdravím.    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 82 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (82) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Víčko nádrže čz Monteral


 Zdrávím
Neporadí,někdo z vás,kde sehnat víčko k vyobrazené nádrži?
Je jedno jestli ,původní nebo replika díky..!    [Aleš]   05.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  detail    [Aleš]   05.07.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Závodní motor - hlava


 Pozná někdo z jakého modelu, případně značky je použitá hlava, přišla mě jak na scotta 1964, ale měla mít svíčky do boku, jinak spodek klasická čz kývačka, trochu ořezané kartery, stočená klika aj.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jo, to je možné, nějak jsem přemýšlel o čz a na Jawu nevzdech, to je možné a zepředu dekomresor, jinak je samozřejmě svíčka jinde, šlo jen o upravený odlitek na tento motor.    [P]   04.07.2018
Odpověď  to je krásnýýýýýýýýý .
Mně ta hlava připadá jako vyrobená odlitku na Banána, nebo první Trubku,ale svíčka je jinde. Jsou tam jasně vidět nalitý místa pro dvě svíčky ze stran.    [Monty]   04.07.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  Hlava    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.07.2018
Zobrazit dokumentOdpověď      [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.07.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Qíz:
-------------------------------------------------------------------------------- -----
Co je to za stoje?
Kde fotka vznikla?
V kterém roce?    [JzK]   08.11.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 30 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jasně, v pohodě, tak já právě myslel model se sériovou nádrží, pán od kterého ji nynější majitel získal tvrdil, že to mělo být na boldoru a že udělali tři, nevyfotil jsem ji, vždy jsem nějak neměl funkční schopný mobil :-) asi ji ještě má, nebyl zase tak drahá, ale já to dát prostě nechtěl. Jinak čísla by šla dohledat v knihách, ale zase když je to cca replika, nejde až tak o to číslo.    [P]   26.06.2018
Odpověď  Mám fotky z roku 55,56 a 57.

V roce 55 jeli tyto velký nádrže, posunutý stupačky, krátký sedla ,bez schránek a velký kolena s krátkejma vejfukama,půlbubny.Klimt-Hameršmíd,Čížek - Kába

1956 seriový nádrže, schránky , rybiny a celobubny,a hliníkový válce.
Klimt-Hameršmíd, Havel-Štastný

1957 seriový sedla, litinový motory a výfuky podobný doutníkům.Hameršmíd-Klimt,Havel- Slavíček

1958 už tovární jezdci nejeli.Jen Francouzi.
1954 jen Čížek -Rykl,ale fotku nemám.
Zveřejnit fotky nemůžu,majitel si to nepřeje.    [Monty]   26.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ale svůj jsem narval ještě do péráka.    [P]   26.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jde asi o to o jaký rok by mělo jít....., pokud se nepletu, jeli tam několik let po sobě, já mám u své 350 číslo 185, je to rok 1954 s velkými výfuky a čísla Boldorů jsou prý snad před, i po tomto mém motoru a ten co jsem přiložil, neboli jeho spodek by odpovídal asi číslem již na rok 1955, jinak tato byla na prodej na tom aukru....    [P]   26.06.2018
Odpověď  Nádrž je podobná čtyřtaktové,ale menší, a s malým úzkým tunelem na jednoduchý rám. Silniční čtyřtakty měly snad vždycky velký tunel pro dvojitý rám, a ještě vybrání na vačkový skříně.
Z Aukra není.
Přeletovaný znaky měly pokud vím i soutěžní motorky.
Bohužel, výrobní čísla motorek na 24h Bol d Or se mně zjistit nepovedlo.    [Monty]   26.06.2018
Odpověď  Tak nádrž co máte je cca silniční moto, snad jako ze čtyřtaktní jawy, či cca obdobná, možná replika co se prodala na aukru? Jeden motor mám doma též, tak jediné co je na nich cca jiné je hlavně číslo, takže P - nějaké číslo ..., dle roku výroby, ale jaké bylo pořadové číslo na původní Boldory, opravdu nevím, hlavně jestli tak nenazývali i cca jiné, kde užili velké výfuky. Jinak nádrž o které mluvím je klasická kapka, jako série, ale zesílená a se změnou znaku.    [P]   26.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak já na motoru blok udělanej ze Švéda,a válce origo na velký vejfuky z Francie,ale původní by byl lepší. Moje nádrž je taky asi originál plechová, ale nikde dvojitý plechy nejsou, ani vylisovaný znak, pouze nastříkaný přes šablonu.    [Monty]   26.06.2018
Odpověď  Můj není a ten co jej má ho asi nepustí, má i zbytek motoru a spoustu dalších, ale dá se to asi udělat z jakéhokoliv, jde pak jen o velké výfuky a ty dávali ve fabrice celkem na dost motorů, tak by spíš chtělo vědět kolem jakého čísla byly tyto Boldory. Ale víko je asi to správné, co k nádrži, netušíte, jestli byla pozměněná jak jsem popisoval....    [P]   26.06.2018
Odpověď  Krásný. Že by byl blok k prodeji nebo výměně, to asi nehrozí, že?    [Monty]   26.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tohle je snad jeden z Boldorů a pak jsem tedy viděl jednu nádrž, která měla přeplátovanou, zdvojenou přední část kolem krku rámu a asi i kolečko ve znaku, ta prý na něm byla též, jestli ano nevím, ožná zde by někdo věděl.    [P]   25.06.2018
Zobrazeno 10 z celkem 30 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (30) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Soutěžák nebo domamel?


 Dostala se mi do ruk taková na první pohled šílená splácanina. Půl dílů čz 475 trial, půl sériovka. Na 90% jsem to odhadoval na domácí tvorbu z dob minulých. Pak mne ale zaujalo zpracování některých úprav, červený jawácký lak na všech dílech a začal jsem mít podezření, oč se vlastně jedná. Nejvíce mne zaujala zadní 19´´ kyvka, kde je dle mě záchyt brzdového štítu přes kulatinu. Kyvka je dle mě z dob, kdy 19´´ ještě nebyly běžné. To soudím z použití seriového držáku tlumiče- má navrtán otvor pro napínák. Dále na rámu nikde není žádné číslo-nebo jsem ho alespoň nenašel. Co víc- rám nemá ani otvory pro štítek. Z katalogu motocyklů ČZ se kyvná vidlice a použitá nádrž nejvíce podobá ČZ typ 957 nebo 958 (str. 220). Zadní blatník má taktéž původní lak, oproti sériovému má odlišný konec. Spodní rámová trubka je vystužena- ve čtvercovém profilu je ještě profil kulatiny-to ovšem mohla být až následná úprava, protože krk je vystužen. Stupačky hádám ze švéda-mají tisícihran. Děkuji za jakýkoliv názor.    [00Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  8    [00Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  7    [00Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  6    [00Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  5    [00Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [00Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [00Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [00Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kolo 21" z čeho je?


 Prosím o identifikaci kola 21",šířka ráfku 59mm (měřeno venkem),hlavy nyplů jsou větší než u běžných sériovek,buben bych řekl obyč Jawa od 559 až po 640.Možná je to bastl,ale je nové.Díky za rady.    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nebo na Švédech to bylo,to mně nenapadlo.Krom povrchovky to bude uplně stejný.    [Monty]   08.05.2018
Odpověď  Monty:ten ráfik vyzerá ako matný chróm a náboj má asi oceľovú vložku.takéto koleso som videl aj na švédovi aj keď ojedinele.    [Jumbo]   08.05.2018
Odpověď  Dík moc!    [Mr.Garrison] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2018
Odpověď  čz 482 TRAIL - a ráfek byl původně na motokros, na silný dráty M4,5 . Při použití do cestovní motorky s drátama M4,0 byly použity redukovaný velký niple .    [Monty]   07.05.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

Jawa 350 Libeňák


 Zdravím,budu renovovat Jawu 350 Libeňák dvouválec jednohup.Potřebuji nějakého znalce,který poradí jak a co má být.Motocykl jsem scháněl několik let a takřka ho poscháněl po dílech.Před nedávnem jsem koupil ještě Jawu Švéd pro dokompletování.Nechci se při renovaci tohoto nádherného stroje dopustit nějaké chyby.
Díky všem za rady.    [Míra]   30.01.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj, mám podobný problém nenašel by se někdo? Díky Standa    [Standa Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdravím, na německém e-bay začala dražba této soutěžní JAWY 350 od 1 eura. Na kolik si tipnete, že vyšplhá konečná cena, nebo se dokonce někdo ze zda přítomných dražby zůčastní. Bylo by jistě velmi zajímavé, pokud by někdo z česka tento motocykl vydražil a podrobněji nám ho představil.    [Lukáš]   27.12.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 182 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobry den, Muzete me nekdo kontaktovat kdo vlastni 1960 Jawa 557 motokross. jak vypadalo zadni brzdove tahlo, uchyt sedla atd. diky    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2018
Odpověď  Dobrý den,nemá někdo foto předního a zadního brzdového bubnu na 575/01 Evropan motokros,případně z čeho byl upraven.Děkuji.    [Mad]   09.10.2014
Odpověď  zuby na hřídelích jsou širší, takže pevnější    [Monty]   02.10.2014
Odpověď  Děkuji velice za fotky té převodovky. Konečně vím, jak třídrážková převodovka vypadala. Říkám si, v čem může být třídrážková převodovka výhodnější před pětidrážkovou?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.10.2014
Odpověď  Jo a ta hlavní hřídel 12z nebo pak 10z a s volným kolem 21z.    [k]   02.10.2014
Odpověď  Měl bych sadu čtyř posuvných kol 14z,15z,16z,17z a jednu předlohovou hřídel a potřeboval bych hlavní hřídel,kolo s drážkovanou hřídelí 17z a volné kolo 19z.Směnil bych.    [k]   02.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  prevodovka    [jumbo]   02.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  prevodovka T575    [jumbo]   02.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prevodovka T575    [jumbo]   02.10.2014
Odpověď  mam dotaz na znalce libenaku:jak vypadal vyrobni štitek,byl v angličtine?byl vyroben v zavode 9kvetna?    [martin101] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.12.2013
Zobrazeno 10 z celkem 182 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (182) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

kLEVA-poprosím o Váš názor.


 Akú finančnú hodnotu má podľa vás tento motocykel Kleva 125?(farebné foto pôvodného stavu,nálezný stav je už horší ale moto je kompletné).Bude pravdepodobne na predaj,tiež torzo Klevy 50 ale už bez motora a kotúčových brzd.Zvažujem či do toho ísť.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.01.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Neměl by jste doma někdo válec a hlavu ze závodní MZ, či nemáte kontakt na někoho z Německa, kdo by o tom mohl vědět, možná je i někdo později dělal, viděl jsem je na vícero stavbách ....., díky za jakoukoliv případnou snahu a zprávu.    [Pavel]   20.02.2018
Odpověď  Jinak ale tu padesátku má pán cca skoro kompletní, je to s tím válcem a hlavou Minarelli a pokud by pár let předtím z místa nevytáhl přiložené díly a neprodal, byla ještě kompletnější, no a TP a ještě něco by snad mělo být u otce dřívějšího majitele....    [Pavel]   15.02.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vypadala přitom dost slušně.    [Pavel]   15.02.2018
Odpověď  Tak po delší době jsem zareagoval kvůli té, co se prodávala na aukru, svalně jsem pánovi tedy nakonec napsal, no sdělil mě následující, ne že by prodal tedy za 10 tisíc euro vše, ale prý má nabídku na tu padesátku 10 000 a na to torzo 125 ccm 5-6 tisíc, nevím co bych dodal, když se na aukru prodala cca za 1600 euro, tak jsem uvedl pánovi ať nečeká na vyšší nabídku a rychle prodává :-) co si o tom myslíte Vy nevím, ale mě to prostě normální nepřijde, když člověk ví za kolik se prodávají jiné, cenné a zrenovované stroje.    [Pavel]   15.02.2018
Odpověď  Zdravím Pavle,zatiaľ nie.Stále sa snažím dojednať tú 50 ccm.Ja mám motor a pán zvyšok.Niektoré veci jednoducho nejdú tak rýchlo ako by som chcel.    [Joski]   15.02.2018
Odpověď  Joski, pro zajímavost, koupil jste si od pána Klevu 50 a 125 nebo někdo jiný, loni tam byla tuším představa ceny cca 10000 euro.    [Pavel]   15.02.2018
Odpověď  Ahojky, nějak jsem potratil Tvoji emailovou adresu Joski ozvi se mi na modryperak@centrum.cz. Děkuji přeji příjemný den a zdravím Franta Sladký-modryperak    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2017
Odpověď  Joski, v pohodě, klidně smaž co uznáš za vhodné, to mě nevadí, ale ještě se tedy spoj s panem Vančo, kterému by měli ony motocykly stále patřit, stále se u něj nachází kapotáž a TP. Bohužel ti informaci, že by je on sám prodal nesdělí.    [Pavel]   29.01.2017
Odpověď  Bez urážky Pavel,to čo tu píšeš sú velmi slušne povedané zavádzajúcae informácie.Ale aj tak na základe toho čo tvrdíš som si situáciu preveril a súčasný majitel ich nadobudol úplne legálne.Ostatne ma nezaujíma,každý kto robí s veteránmi môže byť nazvaný priekupníkom,tak či tak veterány sú dnes lukratívny biznis,s tým nikto z nás nič nenarobí.Ale ak na niečo nedosiahnem nebudem nikoho bez akýchkolvek dôkazov krivo obviňovať!Preto som vymazal ten príspevok nižšie.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.01.2017
Odpověď  kosman, prosím tě, máš samozřejmě pravdu, nemusím mít vše a ani nikdy mít nebudu, ale nynější držitel motocyklů se chová jako klasický překupník, stačí pořádně zaplatit a můžeš si je pořídit, bohužel mota znehodnotil prodáním některých dílů a nemluvě o skutečnosti právoplatného vlastnictví, ale to by bylo opravdu na dlouho, jinak máš možná lepší možnosti než já, tak si kup cokoliv co chceš, stejně jako já, s pozdravem Pavel.    [Pavel]   28.01.2017
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Pomedenie vložky válca


 Zdravím páni.Neviete niekto poradiť fungujúci postup na pomedenie vložky do valca?Vyskúšali sme už snáď všetky návody z netu,ale meď nám na vložke nedrží,ide ľahko strhnúť dolu.Neviem kde robíme chybu.Potrebujeme praktickú radu,teórie nejak nefungujú.Vše potrebné náradie a chemikálie máme k dispozícii.?Dík.Joski.(Foto je len ilustračné z internetu.)    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Presne tak.A keď už som sa na to dal a zbastlím potrebnú technológiu tak ako bonus môžem aj niklovať a chrómovať,aspoň maličkosti a nečakať pol roka na každú matičku.Už sa to rysuje,určite tu budem referovať ako to dopadlo.Len to nejde tak rýchlo ako by som chcel,potrebné veci už v obchodoch nedostať alebo sú extrémne drahé tak vyhrabávam po rôznych fórach pôvodné.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.02.2018
Odpověď  Nejde jim jen o lepší odvod tepla, ale o zvětšení povrchu, jinak jsem na motokrosech měděné vložky měl...    [P.]   08.02.2018
Odpověď  Robíte niečo,čo je pre tento motor úplne zbytočné,oceľ,nikel,meď,hliník,tak kde teplo prejde lepšie?    [tibisz]   08.02.2018
Odpověď  Dík za odpoveď.To s tým poniklováním ako prvé skúsim.Kyanidovej lázni sa chceme v domácich podmienkach vyhnúť,ale možno to nepôjde,uvidím.Kyselá obyčajná nám už celkom ide,len to spojenie s liatinou nie je perfektné.    [Joski]   01.02.2018
Odpověď  Při mědění přímo na ocel, resp. litinu potřebujete alkalickou lázeň. Kyanidovou. Vrstva takto nanesená je jen několik mikronů. Pro silnější vrstvu je třeba další lázeň kyselá. Tou je možné nanést i nějakou tu desetinu.
Pomědění litiny ale může být i tak problém, proto se doporučuje nejdříve poniklovat a až pak další vrstvu mědi. Tady už stačí kyselá.
V každém případě to chce dobře zvládnutou technologii. Dělat to doma, no nevím nevím.    [Tomáš S.]   01.02.2018
Odpověď  Dík za odpověď, tomu rozumím. Ptám se proto, že jsem již 2x viděl poměděný válec, ale důvod lepšího předání tepla mi přijde hypotetický.    [Lada]   01.02.2018
Odpověď  No prebehli sme jednu vložku a potrebujeme nejak o nejakú desatinku mm zväčšiť jej priemer.Tiež všade v múdrych knihách sa uvádza že meď nanesená na vložku valca zlepšuje prechod tepla z liatiny vložky do hliníku rebrovania.A chcem si to overiť a zvládnuť ďaľšiu technológiu.Samozrejme vždy to môžeme odniesť niekde do galvanizovne,ale zdalo sa to také jednoduché....    [Joski]   01.02.2018
Odpověď  Neporadím Joski, ale zeptám se. Jaký význam má pomědění?    [Lada]   01.02.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Neznámá bestie


 Ahoj !
Koupil jsem o vikendu tuhle strakonickou bestii a at hledam jak hledam, nikde na internetu neni o tomto typu zadna zminka. Je to číza a byl to pry normalni vzduchem chazeny motor 250ccm, predelany pry Metalexem nekdy v osmdesatych letech na vodnika... Nemuzete mi nejak poradit s identifikaci tohoto stroje, jako je typ, rok vyroby a podobne ?? V pripade potreby zaslu dalsi foto.
Podle toho, co jsem dopátral podle fotek, tak by motor mohl být z motokrosové Čízy z roku 1974-77 (na motoru je vyražen typ 988, ale tvarově devětosmosmička měla plochý kryt magneta...), rám a zadní tlumiče se podobají ČZ kroskám z let 1977-79.

Nevíte nebo neznáte někdo historii tohoto pěknýho stroje ?

ČZ 250/588 ?    [FakeracerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 24 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  za 20000 supr stroj...    [HIS]   08.02.2018
Odpověď  Žasnu, že někdo takový střep vůbec koupí a ani si předtím nic nezjistí ohledně toho, zda to vůbec mohlo tak být, chyba kupujícího a ponaučení, nic víc bych v tom nehledal. Ten kdo to dokázal prodat a najít tedy kupce (s prominutím onoho blbce) si zaslouží metál :) Teď otázka za kolik to bylo?    [Petr]   08.02.2018
Odpověď  Tak to jo, já nic dopředu jen na místě a bud vezmu nebo ne. Navíc dle fotky nic nekoupim.    [Tom]   08.02.2018
Odpověď  Tak ono jakmile budeš mít tu čest s prací policejního orgánu a přijdeš o nemalé finance, tak k tomu budeš přistupovat třebas jinak, často platím dopředu a vyzvedávám později, kvůli práci, vzdálenosti aj. a vždy se vyplatí mít vše nějak pojištěné.    [Pavel]   08.02.2018
Odpověď  Být pořád v takovém napětí a čekat od všeho podvod, by mě přešla chuť něco kupovat, to už raději tedy díly a udělat si sám, pokud jsem nevěřící Tomáš.    [Tom]   08.02.2018
Odpověď  Tak já třebas nechávám jakékoliv sms, emaily k domluvě, nahrávám i hovory a když jsem si nebyl úplně jsitý, nahrál jsem si i osobní jednání při koupi, nevidím v tom problém a dělám to jen pro svoji ochranu, pokud je vše OK, dle domluvy...., vše mohu zlikvidovat.    [Pavel]   07.02.2018
Odpověď  Hlavně to řešte veřejně... pánajána.    [Dušan]   07.02.2018
Odpověď  Tady nejde o to něco slyšet, nějaké lhaní. Musíš to dokázat, co říkal a že lhal. Těžko si ho někdo při tom lhaní nahrával. Jak mu to chceš dokázat, když bude tvrdit, že nic takového neřekl? To je ten hlavní problém.    [PS]   07.02.2018
Odpověď  Z výroků které jsem měl možnost slyšet od pána, či jeho syna, je celkem jasné že lidem lže jako když tiskne a jde pak o to jestli se na to dá pohlížet jako na podvodné jednání, klame stoprocentně, o dalších praktikách a postupech v jeho koupě/prodeji si též myslím své.    [Pavel]   07.02.2018
Odpověď  No je to běh na dlouhé trati, v prvé řadě jsou potřeba důkazy, že opravdu podvod proběhl.    [PS]   07.02.2018
Zobrazeno 10 z celkem 24 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (24) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

trial Petrovka


 Včera jsem domů přivezl tohle, a jsem z motorky úplně nadšenej. Vše je domácí výroba, na základě motoru ČZ 175 , válec Trabant, kola ze skota ČZ, vše dokonale dotažené, vše funkční.

Není to sice tovární výroba, ale myslím,že taková motorka stojí za uchování, je to doklad historie Trialu v čechách.

Jaký je názor ostatních?    [Monty]   08.12.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 83 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím,
náhodou jsem se dostal na toto starší fórum, kdybyste někdo náhodou narazil na moto viz foto, dejte mi vědět. Ukradli nám ji z garáže.
Díky. Případné detailnější info pošlu mailem.    [Horyna]   02.02.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Číslo rámu. Motor má TK14    [TOLI.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pozná někdo tento stroj? Zakoupen v Poličce- pán to prý dostal jako zdroj náhradních dílů ke kejvačce 455. Stála dlouho na dešti. Z motoru sem vylil poměrně hodně vody a píst z válce ještě stále neosvobodil. Nicméně má i úpravy motoru- vrtání 70 , zkrácený válec,snížená hlava, jiný primár. K převodovce jsem se ještě neprobojoval.    [TOLI.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.09.2017
Odpověď  na modrý jsou brýle dělaný z kusu duralu,a zbytek je sériová Kývačka(jak je to upravený,netuším)

V krabici z Mustanga je prostě díra, a standartní Zetková mikrovložka. Nic extra speciálního.    [Monty]   21.10.2015
Odpověď  myslel jsem na tý modrý petrovce jak jsou upravený ty breje příjde mi to že jsou dost u krku..
a nemáš prosím foto jak máš vymyšlenej ten filtr uvnitř.. ¨
Děkuji    [caja008]   21.10.2015
Odpověď  na té bílé? Tam jsou brýle z 477,a do nich upravený vidlice z 638.Střed kola je MZ ( má vnitřní klíč,takže se nezaprasí blátem, a nechytí se o něj větev)

Ano, z kastlíku mustangovýho je airbox udělanej. Uvnitř je čízácká mikrovložka.    [Monty]   21.10.2015
Odpověď  Monty
Mám 2 dotazy k té tvojí šlapačce ¨
1 co je vpředu za tlumiče a jak jsou upraveny brýle
2 koukám že pod sedlem je kastlík z mustanga a vede do něj sájí to je filtr box??
Děkuji    [caja008]   21.10.2015
Odpověď  Tak to se omlouvam za mystifikaci.    [Bobes]   10.10.2015
Odpověď  Ano, přesně na pana Kovandu jsem myslel a i jsem chtěl odkázat, mám jeho moto a nějaké schvalovací protokoly na rámy, moto...    [P]   27.09.2015
Odpověď  Zdravím pokud potrebujete něco vědet o slapackovych motorkach s motorem CZ motocros tak vám je dám na tel 777081561 jsem z plzne Kovanda víka SKW jsou pocatecní písmena nasich příjmení vše se vyrábelo v Plzni zdar.    [kovanda vladislav]   27.09.2015
Zobrazeno 10 z celkem 83 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (83) 
Zodpovězené téma  

Jawa 175 OHV


 Zdravím Vás, dostal se mi do ruky výkres /či snad spíše pohled, bez jediné koty/ motoru závodní předválečně 4T Jawy 175 OHV. Je to pravděpodobně příloha nějaké, mně neznámé knihy. Motor má překřížené zdvihací tyčky a spádový "splachovací" ssací kanál. Nemáte někdo prosím o tomto motoru /motocyklu/ nějaké bližší informace..?

díky

JirKa    [JirKa]   30.10.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Minulou sezonu na tomto stroji jezdil Arnošt z NTM..pěkně mu to pelášilo:)    [Arpi]   31.01.2018
Odpověď  Dobry den, sháním podrobné informace o tomto motoru. Bylo by prosim možné sdílet nějaké dokumenty? Případně odkazat kde by se nějaké dokumenty daly sehnat prosim?    [Kufr96Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2018
Odpověď  dle dosavatnich poznatku bylo vyrobeno 10 kusu.2jsou v cizine.cz.    [cz]   07.12.2009
Zobrazit dokumentOdpověď  Dobrý den, přikládam fotografii ze Světa Motorů, od bývalého majitele z Pardubic, s kterým jsem o těchto motocyklech mluvil.    [psmotokaryRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.12.2009
Odpověď  Dobrý den, ohledně motocyklu jawa 175 OHV, původně měl rám pevný zadek bez odpružení a byl vyroben jako soutěžní motocykl, mě je známo že údajně ve třech kusech, jeden by měl být nyní v německu a dva u sběratele v ČR, který ho zýskal od majitele z Pardubic, (vyfocený na zadní straně světa motorů), kde je v oné pozdější úpravě pro silniční závody a tento majitel dal prý kontakt ještě kupci na třetí motor. Takto mě to popsal bývalý majitel z Pardubic.    [psmotokaryRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.12.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  sice se nejedná o obrázek ze Světa motoru, ale někoho určitě potěsí    [Mik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2009
Odpověď  Ahoj, taky by mě docela zajímal ten obrázek ... máte ho někdo ?    [JC]   04.12.2009
Odpověď  Myslím, že takhle zkříženými tyčkami existovala jen verze 175...    [Tom]   12.11.2009
Odpověď  Pokud vím,byl to závodní speciál,původně pro šestidenní,poději přestavěný na silnice.
Zadní vidlice kyvná,odpružená snad gumovými prstenci,.Existovala i verze 250 ccm a snad i 350?

Fotka 175 byla kdysi na zadní straně Světa motorů - pokusím se to najít, a dát sem scan.    [Monty]   30.10.2009
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 

 Strana 1/28 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 14.8.2017)
Nezodpovězené téma 

Jawa Monark


 Ahoj, zakoupil jsem motocykl Jawa Monark jsem laik potřeboval bych někoho na konzultaci. Bude li to v mých silách budu se revanžovat. Díky Standa    [Standa Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Identifikace sedla - motokrosová ČZ?


 Dobrý den, prosím o pomoc při identifikaci tohoto sedla https://z477.rajce.idnes.cz/sedlo/ . Dostal jsem jej spolu s dalšími díly od člověka, který kdysi pracoval ve strakonické ČZ, takže se domnívám, že by mohlo jít o sedlo z nějaké motokrosové zetky, zřejmě navíc po zásahu kutila domácího, leč doufám, že i tak se zde najdou znalci, kterí mi prozradí, z jakého modelu to sedlo je. Předem děkuji.    [Tomáš]   27.12.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Pokrývka, deka na motocykl


 Zdravím, nevěděl by někdo, na co se používala tato teplá pokrývka na motocykl?
Možná plochá, nebo ledová dráha? Děkuji    [Vulcan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2017
   Přidat odpověď 

 Strana 1/28 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006