MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 313343 příspěvků |7963 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 31 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní speciály 2.10.2022 12:19  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    JAWA 250 Soutěžní   10.03.2010 / 118
    Jawa TK 16   16.10.2009 / 87
    trial Petrovka   08.12.2010 / 83
    Šesťdňová   27.01.2014 / 80
    Jawa-Tatrany   11.12.2008 / 78
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 435      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 92      Příspěvků Příspěvků: 4924
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/124 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Odpověď  Rozměrově pasuje standartní ALMET do 350. Mám pocit, že origo ojnice jsou vždy na 15mm čep(ale mnohem lepší materiál než seriový).
Já při GO nechal dát ojnice z 634,a taky písty z 634 na 16 čep a jehly.    [Monty]   14.08.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Já bych měl taky dotaz k těmto motorům, jsou písty v něčem jiné, jdou nahradit Almetem?    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.08.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  karbec 28 bych klidně nechal. Bude chtít samozřejmě zkusit správný trysky a seřízení. Při GO motoru doporučuji snížit hlavy,ty ze Švéda mají spalovací prostor 25 ccm, pro benzín BA 72. Dneska jezdíte na 95 oktanů, takže spalovák 19 ccm bude úplně v pohodě, jezdím i spalováky 17 ccm.
Kolena bych pro jistotu koupil od Hadrávka surový, dopasoval a teprve potom chromoval.    [Monty]   14.08.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Klika jednohup nebo dvojhup je na úpravci.Obojí má své plusy i mínusy Největší problém je s výfukovými koleny. Libeňácké jdou pod motor a doutníky se na ně nenapasují. Mě je vyráběl podle vzoru pan Hadrávek s tím, že jsem si je musel doladit.    [Stenly]   12.08.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Tak z mého laického pohledu se klikovka při repasi rozlisovavá a přelisovat na jednohup lze v podstatě každá a to pootočením jednoho setrvačníku o 180 stupňů, tedy se domnívám že by to škoda nemohla být, když si to může každý dle jeho přání nechat udělat. Možná se pletu, díky za opravu. Děkuji za reakci Montyho. Monty, mohu tam ponechat při úpravě kliky na střídačku karburátor 2928? Díky za reakci    [Roman ]   12.08.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  A nebylo by lepší použít normální střídavou kliku a tuto zachovat pokud je dobrá a uložit nebo jí nechat někomu kdo jí využije?    [k]   12.08.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Našroubovat tam motor není problém. Kolena z Libenáka pasují. Chtělo by to pořádnej airbox,aby motor udejchal. Přelisovat kliku není problém, prostě se kuchne motor, a udělá klika na střídavý písty. Sekundární kolečko prostě vyzkoušíte, stejně na Libenáku bude na řetěz 520,ale rozeta na Kývačce je na řetěz 428. Takže musíte dát kolečko z Kývačky , začal bych na 16 zubým,a pak se uvidí........    [Monty]   11.08.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Jawa 350 554


 Dobrý den, mám otázku. Chystám se usadit motor jawa 350 typ 554 do normální kývačky a chtěl bych se zeptat co mě při případné stavbě čeká? Ano vím, písty jdou současně, větší vibrace.... Co se týká kolen, tak jsem se dočetl, že by šly použít replikové na libeňáka, ale nejsem si jistý... Čekají mě i nějaké změny v převodech? Je případně možnost zpřevodování vyřešit sekundárním kolečkem? Je eventuelně z technického hlediska možnost přelisovat kliku, aby šla na střídačku a jezdit s tím? Díky za reakce    [Roman]   11.08.2022 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (7) 
Odpověď  To není ono.    [mojmír pruch]   19.07.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  https://www.youtube.com/watch?v=eLmF2ofj2TI

tady se jeden pokouší o napodobeninu endura 988.    [Jarek]   15.07.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Přestavba ČZ 175 na enduro.


 Zdravím všechny. Započal jsem přestavbu ČZ 175 na enduro. Nemáte někdo zkušenost s takovou přestavbou. Nejlépe fotografie pro inspiraci.Děkuji Mojcek    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.07.2022 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (2) 
Odpověď  Typu 575 a 579 hovorili kombajn.mokrosovej verzii Európan.    [Jumbo]   26.06.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto.    [milanxx] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.06.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Len tak pre potesenie libenak 350 jednovalec


 Ide jak píla. Neveril som aký to má výkon kým som sa nepreviezol.    [milanxxRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.06.2022 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (2) 
Nezodpovězené téma 

počet vyrobených kusú čz 513 a 514


 nevíte kde jsou tabukly o počtu vyrobených crossových strojú čz? dekuji za vaši odpoved    [majco]   18.04.2022 
 Přidat odpověď 
Odpověď  Je to staré téma ale pro Járu: kulisy vyrábí pan Oskar Duda a cena je 17 000 kč. o kvalitě nic nevím.    [jwm]   28.03.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Potvrdí ti len to čo som napísal.    [Jumbo]   26.02.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  nevím,...možná se nekdo ozve, kdo to videl, nebo má lepší fotky ,nebo má ten motocykl...    [SK-125] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.02.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Prečo ten spodok motora nemá vychádzať z968?len preto,že je tam iné veko zapaľovania +kryt reťaz.kolecka a iný valec s hlavou?    [Jumbo]   26.02.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  968 to asi není...    [SK-125] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.02.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  CZ rok 1964 typ 970,971 alebo 972.spodok motora vychádzal z motokrosu 968,bol 5kvalt.v 65 bol už veľký karter.    [Jumbo]   25.02.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Jinak podvozek připomíná cca soutěžní čz scott, nevím zda 1964, 1965 či jaký rok, ale to asi dle fotek určíte sám.    [P.]   23.02.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Máte pravdu, koukl jsem narychlo na válec s hlavou...., měl jsem hodně podobný Zündapp, ale odpovídá to opravdu sachsu co jste vložil.    [P.]   23.02.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  sachs k125    [SK-125] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Asi ne , Zündapp má sekundárni žetez (rozetu) na levo    [SK-125] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Motor je Zündapp.    [P.]   23.02.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

CZ-sachs?


 co je to za typ? motor je tam asi sachs 125    [SK-125] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.02.2022 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiOdpověď  Supatko je opotrebene tiez, ale uplne minimalne voci telu, je to aj dobre okom vidiet, podla opotrebenia eloxovanej vrstvy. Vlozka je opotrebena tiez. Mam nove orig. supatko aj novu vlozku, po ich vlozeni do tela je jasne ze najviac opotrebene je telo. Takze treba vyvrtat v casti kde jazdi supatko a dat abnormalne supatko. Skusim to nafotit a dat sem foto neskor.

Este jedna vec ma zaujima - aka ma byt spravna vyska hladiny v plavakovke? Ked som skusil klasicky test, naspustit benzin bez preplavenia, odpojit hadicku a otvorit plavakovku, po zatlaceni plavaku dole mam hladinu zjavne vyssie ako horna hrana plavaku. Nema to byt len po hranu plavaku? Plavak nevyzera byt deravy, medzi vikom plavakovky a komorou nie je tesnenie    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Většinou je v čudu šoupáto, ono bylo hliníkové a to tělo se většinou tolik nevydíralo, ale měl jsem v ruce několik, kde bylo závodníkem doma dělané, jak z hliníku, tak bronzu, no já vždy našel slušné tělo, či o nové, nebo i šoupata, ale u větších difuzorů to problém už je, nejčastěji je 26 mm, ale i to lidi převrtávali.    [P.]   29.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Takže rozobrať sa mi to podarilo.
Bohužiaľ sa potvrdili obavy, telo treba prevrtat a dať väčšie supatko :(

Neviete či niekto takéto abnormálne supatko ponúka? (väčší vonkajší priemer)    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Případně prostříkat před rozebíráním, či nahřát a mělo by to jít....    [P.]   27.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Vďaka za odpoveď, skúsim to teda vyklepnúť    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ano, někdy vypadne sama, někdy drží tak, že se pomalu rozbije, ale poměrně často je za léta zlomená a vrchí půlka je vyhozená, stěna je prostě dost slabá a materiál na hovno.    [P.]   26.01.2022
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Karburator 2928H


 Ahoj
chystam sa na repas tohoto karburatora, prosim mozete niekto potvrdit spravny postup rozobrania a vybratia vlozky (polozka 3 na obrazku)? Predpokladam ze by mala ist vyklepnut smerom "dole"? Pripadne nahriat telo karburatora predtym?    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2022 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (6) 
Odpověď  Děkuji moc. Nevěděl jsem, že mám hledat na bazoši. Hledal jsem to na tomto veteranforu.
FZ    [lander]   17.11.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Minuta hledání: https://motorky.bazos.cz/inzerat/144399822/hlava-cz-walter-350.php    [P.]   17.11.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Děkuji za tip. Bohužel se mi ten inzerát nedaří najít. Můžete mi prosím poslat odkaz?    [lander]   17.11.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Třeba v inzerci, nyní je v nabídce hlava na Walter 350. Jinak je to spíše o náhodě.    [Walter]   17.11.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Kde se takový Walter schání? Stačil by motor.... Kdybych tak věděl, kde skončil dědova 350tka motor...    [lander]   14.11.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Podívám se. Sehnal jsem ještě Walter 250, tak jestli nebudu potřebovat. S pozdravem    [Walter]   13.11.2021
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
 Strana 1/124 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006