MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 296059 příspěvků |7032 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 53 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPoválečné motocykly zahraničních značek 25.9.2018 02:18  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Zdravím včera se mi to podařilo vyfotit,je to nálezový stav,máte někdo....   12.09.2007 / 135
    Norton Commando   20.04.2010 / 135
    Vyhlašuji anketu za nejkrásnější klasický motocykl. Mým tipem je Honda....   14.12.2007 / 111
    BMW - řada R   20.01.2010 / 71
    Matchless G9 1954 Club man   18.09.2017 / 56
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 134      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 2 / 45      Příspěvků Příspěvků: 1493
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/9 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

BMW R 100 RS


 Zdravím,
chci se zeptat, jestli nemá někdo zkušenosti s dovozem z Německa BMW R 100 RS r.v. 1978. Mám možnost ji koupit v podstatě za pár peněz, ale nevím, jak je to s dovozem, jestli je to bez problémů jako s ostatními vozidly v rámci EU. Moc díky.    [Tom]   24.11.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  V této disciplíně byla BMW - meisterklasse. 20 let neporaženi. Ale v sajdkáře bych sedět nechtěl:-( Pan Luthringshauser takto v zápalu boje přišel o dva mittfahrer a sám o nohu, ale jezdil TT i s tou jednou a druhou dřevěnou. Noll - Cron, Deubel - Hörner, Enders - Engelhardt - navždy zapsáni zlatým písmem. Rád se na sidecars dívám i dnes...

https://www.youtube.com/watch?v=2wtOHw35-d0    [ J]   22.09.2018
Odpověď  Abych oživil téma OHV:
https://www.youtube.com/watch?v=E04yXZO5pSI    [ J]   22.09.2018
Odpověď  BMW R 69S the best bike of 60' years, viď Miloni? :-) :-)    [J ]   22.09.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vzpoměl by si někdo z těch starších fandů na Tibora Sarossiho, který jel bez pauzy na R 69S Coast to Coast za tenhle čas? Pro mne to byl tenkrát hrdina, i když mi to táta řekl o deset let později. Byl to tenkkráte jakýsi předchůdce Canobball, nebo jak se tomu říkalo "tajný závod" v plném provozu. Co jsem slyšel, tak Sarossiho v několika státech regulérně naháněla Police na H-D, na rovných silnicích na maximálce, bohužel pro H-D bez úspěchu, ale vzali to sportovně. Když dojel a pokořil rekord, tak ho na oko zatkly a poté propustily, s napomenutím, aby už neporušoval zákony... Do cíle ho doprovodily stovky nadšených motorkářů...:-)    [ J]   21.09.2018
Odpověď  před dvěmi lety jsem dovezl Nortona Dominatora z roku 1961 z Dánska. Orig. TP + starý anglický. Žil jsem v domnění, že pokut je vozidlo řádně evidováno v zemích EU, bude to bez problémů. A nebylo. Na přihlášení bylo třeba použít tak trochu netradičních - tradičních českých metod. A mám to na bílých číslech. S přihlášením ti musí někdo pomoci, kdo tam chodí častěji a má tam nějaké známosti. Obyč. člověka vyhodí již u vchodu.    [emil]   27.11.2015
Odpověď  BMW / Super Bike!!!!    [J]   26.11.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  BMW Ritmo Sereno: 3)    [J]   26.11.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  BMW Ritmo Sereno: 2)    [J]   26.11.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jen pro potěchu oka - BMW Ritmo Sereno:    [J]   26.11.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  BMW R 100 RS v japonské úpravě Ritmo Sereno:    [J]   26.11.2015
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Matchless G9 1954 Club man


 Dobrý den. Můžete mi prosím poradit ? Byl jsem se v Anglii podívat na jednoho Matchless G9 1954 Club man. Dohodl jsem se s majitel na 4000liber což je 120 000kč. Motor běží dobře , motorka je v původním stavu, pěkná. Díky za radu.
David    [burykRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 56 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Taxation class se nas v CR vubec netyka a pani je potreba poucit,ze s tim nemusi mit vubec zadny problem.Kazde vozidlo provozovane v UK musi mit krome pojisteni zaplacenou i silnicni dan-road tax,vozidla do urciteho roku vyroby jsou klasifikovana jako historic vehicles a maji tu dan nizsi.    [Ivan]   20.09.2018
Odpověď  Jděte prostě na uplně jinej uřad, udělá Vám to kterýkoliv uřad v republice.    [Monty]   20.09.2018
Odpověď  Nepamatuješ si prosím tě jestli jsi tam měl Taxation class - hystoric vehicle, já to tam mám a paní u přepážky s tím má bohužel problém. Potom co jsem si prošel technickou ještě problémy s přihlášením na uřadě. Proč mě to nepřekvapuje .    [burykRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.09.2018
Odpověď  přesně tak vypadal    [Monty]   19.09.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj prosím tě jak vypadal ten Anglický TP. Byl to V5C jako můj v příloze ?    [burykRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2018
Odpověď  Dva platné doklady? To slyším prvně, mně vždycky anglickej TP stačil. A výpis technických údajů, klasicky od dovozce,ale třeba značkový klub v Anglii mně taky podobný výpis vydal a orazítkoval(razítko! je důležitý, hlavně na českým Úřadě)

Pokud na Vašem úřadě dělají zbytečný vlny, jděte prostě na jiný Úřad, klidně na druhým konci republiky, dneska je to jedno.    [Monty]   18.09.2018
Odpověď  Po půl roce jsem konečně úspěšně prošel technickou, nevíte jaké doklady potřebuji k přihlášení motorky na úřadě .Chtějí 2 platné doklady ale já mám jenom UK registration certifikate což je doklad odhlášení motorky a měl by fungovat taky jako techničák.    [burykRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2018
Odpověď  https://www.motocyklovedily.cz/vyhledat-pneu/?w=3.5&h=0&d=16&m=203

mate nekdo skusenost s temito pneu?    [free]   27.07.2018
Odpověď  Jo už to mám přezuté, musel jsem rozpojit řetěz, Myslel jsem že to jde i bez sundání řetězu jako na Nortonovi ale ne, ten řetěz se musí rozpojit a potom vytáhnout kolo.    [buryk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.06.2018
Odpověď  No a nestačí jenom rozpojit řetěz?    [meela]   01.06.2018
Zobrazeno 10 z celkem 56 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (56) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Nový píst


 Kde by bylo možné sehnat nový píst na Matchless G80.    [Petr]   07.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Díky, nejdřív to zkusím změřit, podle to ho co jsem zjistil by tam mělo být 110 PSI/7,5 bar. Ventily z vodítkama by chtěl vyměnit určitě.    [burykRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2018
Odpověď  ono dokud to nerozhodis tak neuvidis ja sem treba na nortonu menil jen krouzky a voditka s ventilama a razem spotreba oleje minimalni. az to rozhodis uvidis a zmeris stav taky to muze delat spatne nastaveny karb jak vypadaj po jizde svicky?
barva sou stejne zbarvene?    [free]   15.09.2018
Odpověď  Ahoj, Řeším teď podobný problém s mojím Matchlessem G9 s dvouválcem. Ono ten motor nebude úplně v tak super stavu jak jsem si myslel. Žere olej a trochu střílí do výfuku a při jízdě cuká. Očístil jsem svíčky a potom dal nové ale nic moc zlepšení. O víkendu to jelo jen na jeden válec a z hlavy jak je přichyceno výfukové potrubý tak vytíkala černá sračka , asi nespálený benal ,ale jen trochu. Tak přemýšlím že to rozdělám a zkontroluju ventily a vodítka ventilů popřípadě vyměním. Mám si nechat také přeměřit tlaky a popřípadě vyměnit jenom o-kroužky ? Nebo výbrus a nový píst, cena za písty docela masakr kolem 260 liber.    [burykRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.09.2018
Odpověď  Arpi to je v pohodě motor se dá převrtat až o 1,5 mm o to nejde ale spíš o to jestli je píst ze čtverce nebo vysokozdvihu. Jinak Petře jestli sháníš nějaké díly Matchlesse tak mám ještě nádrž levý kastlík a olejovou nádrž a plech sedla když tak napiš na email c8a@seznam.cz zde jsem tak 1 za měsíc    [Honza]   08.03.2018
Odpověď  Jinak opakuji svou radu, dobře si rozmysli nákup nového pístu a následný výbrus. nech si to přeměřit. Předpokládám, že to bude použitelné a bude to sloužit spoustu let. Toto není 2T Jawa u které můžeš dělat výbrusy do aleluja s pístem za hubičku. Předpokládám, že to má dle manuálu povolené max tři.    [Arpi]   06.03.2018
Odpověď  Tý jo, chudák matchless. Prošel si žehem nebo se mi to jen zdá?    [Arpi]   05.03.2018
Odpověď  https://www.ebay.com/itm/MATCHLESS-AJS-G80-G80CS-SHORT-STROKE-PISTON-HEPOLITE-PART-13324-040-OVER/312044622766?hash=item48a74f13ae:g:d-0AAOSwZrhaWWbs&vxp=mtr

tady je jeden za lepší cenu ale 0,40 , inch není nový ale píše použitelný    [pytrsmotors]   04.03.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přikládám foto mého stroje. Myslím že ten jednoválec se k němu dostatečně hodí.    [Petr]   04.03.2018
Odpověď  Ano bavíme se o G80 tedy jednoválcový stroj. Vyměnit motor za jiný se mi zdá jako pěkná prasárna. Já chci mít stroj v originálním stavu. Na jednoválcovém motoru také obdivuji jeho jednoduchost, typický chod a zvukový projev. Osobně také nesouhlasím s tím že by Jawu 500 ohc "neuměli". Oproti této anglické klasice je to ale úplně jiný stroj. Hlavně co se týče konstrukčního a projektového přístupu.    [Petr]   04.03.2018
Odpověď  Já měl za to, že se bavíme o Matchlessu G80    [Arpi]   12.02.2018
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (20) 
Zodpovězené téma  

Jaké náplně do Nortonů


 Mám Es 2 (1959) a Dominátora (1961)a potřebuji poradit s náplněma. Zatím používám historický M6AD, PP80 a do benzínu přidávám falešné olovo. Jsou i nějaké jiné možnosti ?    [mirek]   02.12.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Teď jsem měnil olej u Dominátora dával jsem mineral Denicol 20W50 a do Matchlsse G9 jsem lil SEA 50. Podle manuálu by to mělo být OK. Kupoval jsem v Chrudimi.    [buryk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.09.2018
Odpověď  český podle mě neseženeš. Angličtině se nevyhneš. V originále je toho plný internet. Stačí trošku hledat. Prních dva odkazy co našel google:
https://www.repair-manuals.eu/cat/motorcycle_repair_workshop_manuals/repair_manuals_matchless/
http://archives.jampot.dk/Book/Workshop_manuals/1957-1964__=M=_Workshop_Instruction_Manual_all_models_SEARCHABLE.pdf    [Arpi]   24.08.2018
Odpověď  Zdarec, potřebuji manual i katalog nahradnich dílu /nejlépe český/ na Matchless G 80/nebo G3L/ rok 53-56 nevíte kde stáhnout nebo najít aspoň k prohlédnutí dík za radu čau paras72    [paras]   22.08.2018
Odpověď  No prostě jedna a jedna se rovná dvě, takže když mám jednoválec 500 o výkonu 20 koní tak vím že mi bohatě stačit hustší minerál 20W50 nebo i sae 40 -6ad, ale kdo si myslí že je v nortonu motor z ferari ať se vypraví do depa F1 třeba mu tam něco prodaj a hurá ca cestu kolem světa. Zkušenost je holt nepřenosná.    [host]   18.01.2014
Odpověď  V roce 1973 jsem od Mototechny koupil sklad Norton & Matchless a spolu s p. Talaváňou držel servis takže myslím že mám mnoho informací o to co a kam patří
rozhodně to není M6AD. pŘED 25 léty jsem nechal naformátovat i speciální oleje do
veteránů a myslím že je každého věcí když poškozuje svůj majetek a historikké dědictví, omlouvám se že jsem Vám chtěl poradit co a jak. Produkty nikomu nevnucuji
tak jako účast na akcí "alla memoria" kterou každoročně pořádám www.bsaservis.zde.cz    [argus]   18.01.2014
Odpověď  V roce 1973 jsem od Mototechny koupil sklad Norton & Matchless a spolu s p. Talaváňou držel servis takže myslím že mám mnoho informací o to co a kam patří
rozhodně to není M6AD. pŘED 25 léty jsem nechal naformátovat i speciální oleje do
veteránů a myslím že je každého věcí když poškozuje svůj majetek a historikké dědictví, omlouvám se že jsem Vám chtěl poradit co a jak. Produkty nikomu nevnucuji
tak jako účast na akcí "alla memoria" kterou každoročně pořádám www.bsaservis.zde.cz    [argus]   18.01.2014
Odpověď  milý argusy, manuál na ES 2 je volně stažitelný na internetu v češtině. Jinak mám i původní originál.    [Evžen]   11.01.2014
Odpověď  Pane Koutný samozřejmé je použití SAE 30 ,40, i 50 podle provozních podmínek toho kterého stroje. Já vzhledem k značnému opotřebení doporučuji SAE 50 a nemyslím že dělám nějakou reklamu protože tady žádné zákazníky neočekávám.    [argusRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2014
Odpověď  Potřebujete manuál Nortona ES 2 nebo Matchless G 80 ozvěte se je tam i originál zmínka o to co mazat    [argusRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2014
Odpověď  Potřebujete manuál Nortona ES 2 nebo Matchless G 80 ozvěte se je tam i originál zmínka o to co mazat    [argusRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2014
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (19) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Moto Guzzi Lodola


 Máte někdo zkušennost s touto motorkou, renovovali jste ji, jeli, servisovali, viděli?    [LuckytomRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nemáte někdo na Lodolu tachometr?    [Katana]   17.08.2018
Odpověď  Já byl pouze v Miláně, tuto burzu mohu doporučit. bude zanedlouho v listopadu. Zrovna výfuk-koleno lze sehnat v replice.    [Arpi]   25.10.2017
Odpověď  Já mám Lodolu celkem kompletní, co mi chybí je zadní světlo, co mi přebývá je díra v tlumiči výfuku. Ale moc se mi líbí, stejně jako ostatní motorky tohoto druhu. Jaké burzy byste doporučil?    [LuckytomRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.10.2017
Odpověď  Víceméně souhlasím s Katanou, jen ale doplním..než se do nějakého takového stroje vrhnete, připravte se na velký problém se scháněním dílů. Vím o čem mluvím..mám jak italku, tak angličana.. Na angličana naklikáte díly do košíku a za týden je máte doma. Kvůli italce sednete do auta, jedete do Itálie na burzu, kupujete použité díly nebo si je necháváte kusově vyrábět..    [Arpi]   13.10.2017
Odpověď  Tyhle motorky jsou podle mě neprávem opomíjené, výkony sice nic moc, ruce to nerve, maximálka většinou 100-120kmh ale určitě mají co nabídnout, krásný zvuk motoru s rozvodem OHV (většinou) neotřelý IT design a prozatím nízká pořizovací cena . Mě si teda Italský stroje z 50-70 let získaly a mají přinejmenším stejný potenciál jako anglický mašiny.    [Katana]   11.10.2017
Odpověď  Mám ji doma.    [jiří]   11.10.2017
Odpověď  mojetrikolky.webnode.cz    [ruža]   11.11.2013
Odpověď  ...nebo s jinými italkami z 50. až 70. let?    [luckytom]   18.03.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

Norton Owners Club International Rally 15.-20.8.2018


 Všem majitelům Nortonů! Letošní mezinárodní sraz je nám nejblíž za poslední dlouhá léta. Pořadatel velice stojí o to, aby se nás tam z čech sjelo co nejvíce. Více info zde http://www.noc-austria.at/pdf/inr2018/flyer_czech.pdf.
zapište si do kalendářů, naplánujte dovolené a přijeďte. Kdo by se chtěl účastnit hromadného domlouvání nebo kdo chce pomoct s registrací, napište sem kontakt (mail, tel) a já se vám ozvu.    [Arpi]   27.03.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  nortoner@seznam.cz po dohodě bych ES2 odprodal    [Martin]   04.08.2018
Odpověď  Taky pojedu, po ose z Pardubic kdyby se nekdo chtel pridat    [FreebikerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2018
Odpověď  Ještě přidám inormaci o tom, že se pozvolna chystá založení norton owners klubu CR. Tento mezinárodní sraz bude pravděpodobně počátkem. Kdo chce být u toho, neváhejte. Ivane, napiš mi prosím na norton.commando@seznam.cz. Díky    [Arpi]   28.03.2018
Odpověď  Ja to mam v planu,ale jedu dodavkou,pokud by nekdo chtel tak dve motorky bych jeste nalozil.    [Ivan]   27.03.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

Sháním rám MZ 251 ETZ


 Omlouvám se za inzerci, ale nemá prosím někdo doma rám na mz 251, bez dokladů? Sháním pro kamaráda, nikde nejsou :(    [Jakub]   19.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Mam doma 734220434    [Zdeněk]   27.07.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Únik oleje z Norton Dominátor


 Ahoj, měl bych opět dotaz ohledně úniku oleje z mého Nortona. Bohužel jsem neprošel atestací tento týden, nelíbilo se jim že pod motorkou je malá olejová skvrna.
Olej kape ze zadní části, jako by stékal po zadním blatníku. Po přečtení manuálu bych tipoval ,že je v olejové nádržce hodně oleje. Máte prosím nějaké tipy. Děkuji za příspěvky    [buryk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Hladina oleje se u strojů s mazaním se suchou skříní kontroluje hned po jízdě (po odstavení ti začne olej stýkat do karteru a po nějaké době odstavení už nevíš, kolik tam máš). Pokud nemáš na nádržce tu samolepku udávající hladinu oleje, drž se nejhornějším prolisem na olejové nádržce. Zkruba tolik by tam mělo být, víc ne.    [Arpi]   20.05.2018
Odpověď  Dnes po krátké projíždce mám prochu potečenou olejovou nádržku. Teklo to přes víčko. Zkusím trochu odčerpat aby tam bylo tak třičtvrtě.    [buryk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2018
Odpověď  hladina by mnela byt mezi riskama jak je tam oleje vice pak to tece pres vicko ven tesni ti to vicko olejovky?    [free]   17.05.2018
Odpověď  Používejte jen dobový olej SAE 50 API SA TO JE RADA ZADARMO    [Argus]   15.05.2018
Odpověď  Třeba dodržovat předepsanou hladinu?    [Arpi]   13.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedna fotka    [buryk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.05.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdravím včera se mi to podařilo vyfotit,je to nálezový stav,máte někdo stejné barevné provedení Norton ES 2 r.v.1961    [Mica]   12.09.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 135 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Používejte je dobový olej SAE 50 API SA 608172755    [argus]   17.05.2018
Odpověď  Ahoj mail je klatuzek@seznam.cz, omlouvám se že reaguji až teď. Před vánocema je toho moc a zapoměl jsem.    [Mica]   22.12.2017
Odpověď  Ano, jsem, napiš sem tvůj mail, ozvu se    [Arpi]   05.12.2017
Odpověď  Je to jak říkáš Arpi, tlačí mi to olej do hlavy válce a teče přes hřídel dekompresoru. Moto už jsem odstavil, možná to budu řešit příští rok, mám tam více problémů-ohudlané kolečko sekundárního řetězu, netěsnost převodovky,cuká spojka atd.Arpi jsi z moravy?    [Mica]   03.12.2017
Odpověď  rpi jsi z moravy?    [Mica]   03.12.2017
Odpověď  Díky Emile.    [mirapt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2017
Odpověď  pro mirapt - oprava 6V alternátoru je tak trochu sebevražda. Prodávají se 12 V vč. usměrňovače s výkonem cca 150 W. Původní, byť sebelépe opravený nestačí na denní svícení. Vlastní zkušenost, zaplacená pár penězy - rada zdarma.    [emil]   23.10.2017
Odpověď  reaguji na debatu níže..olejová nádržka u Commanda je dost jiná..má ale navíc další vývod a to odvětrání zavedené hadicí do sání. Toto es2 nemá (tam to nahrazuje ten vývod k řetězu). Jinými slovy má ES2 o vývod míň. Když do odechu nádržky zavedeš oddech motoru, určitě ji budeš tlakovat. Mikrodírka ve výčku (pokud tam vůbec je) to nezachrání. Odbočka na řetěz u Commanda je řešena jinak, je to odbočka z vratné strany čerpadla přibržděná olejovou brzdou.    [Arpi]   23.10.2017
Odpověď  Zdravím. Prosím poraďte. U ES 2 po ujetí pár km se praskne hlavní pojistka. Vyměnéna indukční cívka, selenový usměrňovač, kondenzátor, zkontrolována celá el. Instalace - bez výsledku. Po přepnutí spínací skříňky do polohy jízdy bez bateríe motor vynechává a nemá výkon. Kde je chyba? Alternátor? Mezizávitový zkrat na cívce altrnátoru? Nemáte kontakt na někoho kdo je opravuje? Dékuji za rady?    [mirapt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2017
Odpověď  Tohle tam nemám, dám to na ten řetězovej vývod.    [Mica]   27.09.2017
Zobrazeno 10 z celkem 135 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (135) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Norton Dominator 99 r.v.59 po nakopnutí teče olej


 Chtěl by se zeptat zasvěcených jestli je normální že po nastartování mi vyteče asi deci oleje na podlahu.Psal jsem původnímu majitelovi do GB a sdělil mi že se to děje při delším odstavení motorky a že prý olej vytíká přes sání a mám zkusit povolit velký šroub na spodku motoru a olej přebitečný olej vypustit a nalít zpátky do nádržky oleje na straně motorky. Dominátora jsem staroval 2x po týdnu a po každé to samé unik oleje , po minutě to přestalo. Moc se mi to nelíbí. olej v nádržce cirkuluje dobře v tom problém nevídím. Děkuji předem za případné příspěvky.    [burykRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.12.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  olej pro veterány argus@tiscali.cz    [argus]   06.05.2018
Odpověď  Když už jste u toho oleje není 20w50 jako 20w50 je potřeba sehnat olej se specifikací maximálně SN protože ten ještě tolik neřídne při větším ohřevu jinak doporučuji na nortonech používat manometr na tlak oleje protože zde není žádná kontrola mazání při jízdě a většinou se pozná že to nemaže až tehdy když začne ojnice mlátit o blatník.    [Honza]   03.05.2018
Odpověď  https://www.youtube.com/watch?v=u2zIwRtX2hE a tady video kontrola olej cerpadla    [Free]   19.03.2018
Odpověď  tak sem trochu patral po tom protekani oleje cerpadlem a da se to vyresit neco to samozdrejmne stoji
viz odkazy
commando mk3 uz to má vyresené v serii ale k té pumpe sem se nedostal kdyby to nekomu lezelo na stole stalo by za to udelat podle originalu jinak to delaji zde

http://www.norvilmotorcycle.co.uk/techtalk18.htm
http://www.amr-of-tucson.com/nortech.html    [Free]   19.03.2018
Odpověď  poslal sem ti na mail manual na dominatora mas tam napsany naplne a spoustu veci. jinak v commandu mam mineral 20w50 od denicolu https://www.motosluzby.cz/motorovy-olej-denicol-bi ker-4t-20w50-1l/pro262.html jelikoz mam jejich prodejnu 10km od baraku zajel sem tam a pri pokecu jsem zjistil ze majitel je fanda nortonu a jezdej na nem i zavodni norton co jezdi klasiky a sou spokojeny taky sem spokojenej
skousel sem i ruzny syntetiky ale nenasel sem zadny pozitiva a cena byla vyssi nezli u kvalitniho mineralu    [Free]   18.12.2017
Odpověď  si myslim ze ten sroub by ti sikovnej soustruznik udelal nebo by se dal ten puvodni upravit vyriznout do nej mensi zavit a do nej nasroubovat nebo zavarit podle toho jaky mas moznosti ten malej na vypousteni. cafe racer ma pravdu taky to tak delam necham motorku ohrat a pak kontroluju rysku nevim jak domi ja mam rysky na vicku olejovky.    [Free]   18.12.2017
Odpověď  U motoru se suchym karterem,je dulezita hladina oleje pri provozni teplote motoru.zahrej poradne motor,nech bezet minutu na volnobeh a pak zkontroluj hladinu,prebytek pripadne odsaj.    [cafe racer]   18.12.2017
Odpověď  Toho oleje tam mám těd přesně k rysce minima,ale po zhasnutí motoru je olej až k hrdlu, řek bych centimetr od hrdla.Což se mi zdá moc. Bohužel hustotu oleje neumím určit,ale je spíš řidší. Jinak jsem si objednal palcovou sadu a ořech na povolení toho velkého šroubu a přemýšlím i o tom dvojtém šroubu na vypouštění, to je dobrý nápad až na tu cenu na ebay. Kdybych chtěl měnit olej co tam mám dát?    [burykRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.12.2017
Odpověď  ja sem to povoleni resil tak ze sem si presne propiloval metrickej klic a pouzivam ho jen na tohle jinak palcovou radu sem si kupoval taky ale ne takhle velky klice to bych se nedoplatil jinak nevim jak domi ale commando mne prijde smes unc inf a whithwort zavitu a hlav takze stim porad bojuju.
nechci delat reklamu ale osvedcily se mne tyhle klice
http://www.dk-naradi.cz/klice-sady/340-sada-ockopl -klicu-6-19-14dilu-plastovy-kufr-honiton-h0114-859 2021057542.html

s panem co ma ten shop byla super domluva dokonce mne je zadarmo hodil i domu kdyz jel kolem
jinak kamarad koupil bsa a to samy ale teklo mu to z primaru motor byl plnej oleje.
stim kohoutem bych to neriskoval je to jen jednou a motor je ko ja sem mel na commandu takovej spetnej ventilek v olejove hadici jednocestnej pruzinka s kulickou fungovalo to rok bez problemu nez sem na to prisel pak sem to radsi z strachu vyhodil od ty doby je z motorky vyrobce kourove clony nezli se olej precerpe z motoru.
free    [FreebikerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2017
Odpověď  Jen tak pro info- kolik je u nás Dominátorů. Já mám 99 z roku 1961 (dovezeno z Dánska na bílých číslech) a ES 2 (1959) koupenou v ČSSR    [Mirek]   13.12.2017
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zapojení zadního světla Norton Dominator 99 1959


 Ahoj, Mám hloupý dotaz , ale nevím si rady se zapojením zadního světla u Dominátora 99. Při transportu motorky se rozbilo, dostal jsem nové. baterku mám správně zapojenou + na kostru, ale při zapnutí hlavního světla zadní nesvítí vůbec. Rozsvítí se pouze v případě když dám vodící kablík ze světla na blatník- kostru a další mám připojený na - .    [buryk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.04.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Už jsem na to přišel. Z ledky vycházely tři drátky + a - , ale ten třetí musí být zakostřený pod šroubek. Toho jsem si nevšiml když jsem to rozdělával. Furt jsem se podivoval proč tam je. Ted už to svítí tak jak má. Taková blbost, ale dokáže potrápit.    [buryk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.05.2018
Odpověď  A to právě když máš ukostřen minus pol. Taky jsem se s tím trápil. Nahraď tuto žárovku standartní vláknovou    [Arpi]   26.04.2018
Odpověď  Můj typ je ten, že máš ve svém novém světle diodovou žárovku. Ty svítí pouze "jedním směrem"    [Arpi]   26.04.2018
Odpověď  zadní světlo zapojit do reflektoru na světla od parkovačky. Měl by to zvládnout průměrný mechanik.    [Mirek]   26.04.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

závit na čepech vahadel norton.


 nevite někdo jaky je vnitrni zavit na hridelkach co se nanich kyvaji vahadla na nortonu predpokladam ze bude od dominatora po commando stejny
potrebuju vylisovat hridelky abych sundal vahadla.
dekuji

Free    [FreebikerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.12.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  vsem diky za informace už se těším až motorku složím a snad vyrazím na cesty    [Free]   04.02.2018
Odpověď  Je to tak Ivane, 1/2" 26 je nesehnatelný, 12x1 funguje spolehlivě. Typuju, že ten druhý Free bude 15/32" 26.    [Lada]   04.02.2018
Odpověď  Ještě jednou, snad přímo na web...

https://www.nortonownersclub.org/support/technical-support-general/screw-threads/?searchterm=norton%20screw%20threads    [J]   04.02.2018
Odpověď  Víceméně tento web by pro vás měl být užitečný, včetně diskuzí anglických sběratelů..., zde jsou jen míry závitů:
https://www.nortonownersclub.org/support/technical-support-general/screw-threads/?searchterm=norton%20screw%20threads    [J]   04.02.2018
Odpověď  Hlavně do toho nemotat metriku...! Pokud už to někdo nez.....l a nepředělal to. Konkrétní šrouby podle britských norem a jiné, je lepší zjistit přímo dle katalogu výrobce, protože na "šupleru" je to jen orientačně. Nehledě, že nezjistíš úhel 55/60.
Jak mluví kolega - závit vlastní blbostí se zk...í hned.    [J]   03.02.2018
Odpověď  S těma závitama opatrně.. 12mm není půl palce a 26/25,4 není jedna..šroubováním metriky na palcové závity už se toho zkurvilo hodně. Nedělejme to když nemusíme    [Arpi]   03.02.2018
Odpověď  ivane dekuju za informace ja mam jeste teda jeden dotaz na kazdym konci je jinej zavit vis i rozmer toho druhyho konce?
diky

jinak koukal sem na toho vyrobce a pokud mas dobrou skusenost tak bych ho klidne koupil ja sem tam mel nakej shit a nerad bych prave koupil znova nejakou nekvalitu.    [Free]   03.02.2018
Odpověď  A vzhledem k tomu stoupani,prumeru zavitu a vrcholovem uhlu 60stupnu to je vlastne uplne stejny zavit jako M12x1.    [Ivan]   03.02.2018
Odpověď  Pardon,spatne jsem to napsal,je tam British Standard Cycle 1/2" 26tpi,    [Ivan]   03.02.2018
Odpověď  Ja jsem to ze zajimavosti zmeril,a mam tam 1/2" s 26 zavity na palec,to odpovida zavitu British standard brass 1/2".Ja jsem nahony tachometru a otackomeru bral od Venhill a jsem s nima spokojeny.    [Ivan]   03.02.2018
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (18) 
Zodpovězené téma  

Matchless G80 1964


 Zdravím. Poradil by mi prosím někdo, jak na tomto motoru sundat kryt rozvodů. Nevím si rady. Povolil jsem šrouby, které to víko drží, víko se vysune asi o 1 cm ale poté ho něco drží uvnitř a dál už nejde-myslím že to drží vačka na pravé straně kde je připojený regulátor předstihu. Chtěl jsem to vyřešit sundáním destičky automatické regulace předstihu ale je napevno nasazena na hřídelce.    [Petr]   17.12.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  A je tam nějaké pero pro zajištění polohy té destičky? Abych to při montáži dal do správné polohy kvůli předstihu.    [Petr]   20.12.2017
Odpověď  Na pevno to není, na stažení potřebuješ připravek stahovák kterým to stáhneš dolů.    [Pard]   17.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto3    [Petr]   17.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prsa+ destička regulátoru    [Petr]   17.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Motor    [Petr]   17.12.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Motocykl TORNAX


 Zdravím,přikládám foto motoru Tornax,může někdo poskytnout bližší info?
Vím,že je to německý motocykl, u nás velmi vzácný! Můžu přiložit foto výr.č. Za informace děkuji.    [bedah]   25.01.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Naroubovanej válec z panelky???????    [p.]   16.12.2017
Odpověď  Nevím no. Google a doslova 12sec hledání. http://www.2040-motos.com/other/other/1952-other-t ornax-v-175--259753/
Více snad najdete i Vy! :D
Peace    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.06.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

výrobce pístů norton commando


 poradi někdo vyrobce techto pistu?
diky
http://freebiker.rajce.idnes.cz/Norton_rozborka_3_ cast/#P1340491.jpg
free    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  na razeni si asi nikdy nezvyknu bezna jizda v pohode ale jak prijde kryzovka tak je to spatny. jelikoz porad stridam jawy a nortona tak to chce porad na to myslet.    [Free]   23.11.2017
Odpověď  No jinak Hepolite vyráběné dnes je Taiwan ale nebál bych se toho mám je v Triumphu a jsou udělané líp než originál jinak se dá sehnat i GPM od Vintage motorcycles austria.Už sis zvykl na řazení?    [Honza]   23.11.2017
Odpověď  Oprava - HEPOLITE (Hepolite pistons)    [J]   29.10.2017
Odpověď  Sic nevím, co je to za značku na tom pístu, ale v GB je dělá na commando firma HEPOLYTE.
Dříve možná i Heplex, nebo Wellworth.    [J]   29.10.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 

 Strana 1/9 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 25.9.2017)
Nezodpovězené téma 

servis v okolí Olomouce


 Ahoj, neznáte prosím servis který by si poradil s anglickou motorkou? Můj Matchless po nastartování hned chcípne, problémy začaly po výměně plynového lanka.
Děkuji    [burykRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

TWN 500SS


 Zdravím,schaním foto nádrže Triuph Twn 500ss rok 1938.Nevím jak se lakovala zhora.Díky    [david]   28.09.2017
   Přidat odpověď 

 Strana 1/9 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006