MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 292455 příspěvků |6848 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 67 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPoválečné motocykly zahraničních značek 21.2.2018 00:05  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Norton Commando   20.04.2010 / 135
    Zdravím včera se mi to podařilo vyfotit,je to nálezový stav,máte někdo....   12.09.2007 / 134
    Vyhlašuji anketu za nejkrásnější klasický motocykl. Mým tipem je Honda....   14.12.2007 / 111
    BMW - řada R   20.01.2010 / 71
    ES 2-teče olej   15.11.2010 / 49
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 130      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 6 / 45      Příspěvků Příspěvků: 1437
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/9 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Nový píst


 Kde by bylo možné sehnat nový píst na Matchless G80.    [Petr]   07.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Já měl za to, že se bavíme o Matchlessu G80    [Arpi]   12.02.2018
Odpověď  Mám obě mota - ES 2 a Dominátora, rámy, kola, převodovka ..... a pod. jsou zcela stejné. Asi jako Jawa 250 a 350¨. Je jen drobný rozdíl ve svezení.    [Evžen]   09.02.2018
Odpověď  jestli to ma ram jako es2 tak tam ten dvouval mel jit bez vetsich upravne?    [Free]   09.02.2018
Odpověď  Anglické motorky, které k nám soudruzi dováželi na přelomu padesátých a šedesátých let, když zjistili, že 500 OHC neumí, byly již zastaralé. Proto se do Nortonů montoval dvouválec (40 koníků oproti 22 ES2). Tak si kup něco v zahraničí. Za cenu jedné 500 OHC koupíš cca tři motorky.    [Evžen]   08.02.2018
Odpověď  Tak jestli chceš aby to jezdilo jak z praku tak celý stroj odlehči tak o 20 kg pak dej vačky s vysokým zdvihem převody s delší jedničkou a ostatní rychlosti poskládej vic k sobě, hliníkový koš spojky atd atd    [Honza]   08.02.2018
Odpověď  nedávno jsem viděl starou fotku stroje, který za komančů jezdil u nás. Byl to G80 vzhledově víceméně originál, ale s motorem z dvouválce Triumph..nádhera a prý to slušně jezdilo. Kdo ví, kde je tomu konec    [Arpi]   16.01.2018
Odpověď  to by chtelo pridat jeste jeden valec aby to jelo jak z praku :-)    [Free]   10.01.2018
Odpověď  Tak to smontuj jak to je a jezdi..výbrusem a zajížděním si akorát zkomplikuješ život..    [Arpi]   09.01.2018
Odpověď  Přímo nic mu není. Jen běžné opotřebení ale chtěl bych aby to jelo jako z praku...:)    [Petr]   08.01.2018
Odpověď  A copak je tomu starému?    [Arpi]   07.01.2018
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

závit na čepech vahadel norton.


 nevite někdo jaky je vnitrni zavit na hridelkach co se nanich kyvaji vahadla na nortonu predpokladam ze bude od dominatora po commando stejny
potrebuju vylisovat hridelky abych sundal vahadla.
dekuji

Free    [FreebikerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.12.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  vsem diky za informace už se těším až motorku složím a snad vyrazím na cesty    [Free]   04.02.2018
Odpověď  Je to tak Ivane, 1/2" 26 je nesehnatelný, 12x1 funguje spolehlivě. Typuju, že ten druhý Free bude 15/32" 26.    [Lada]   04.02.2018
Odpověď  Ještě jednou, snad přímo na web...

https://www.nortonownersclub.org/support/technical-support-general/screw-threads/?searchterm=norton%20screw%20threads    [J]   04.02.2018
Odpověď  Víceméně tento web by pro vás měl být užitečný, včetně diskuzí anglických sběratelů..., zde jsou jen míry závitů:
https://www.nortonownersclub.org/support/technical-support-general/screw-threads/?searchterm=norton%20screw%20threads    [J]   04.02.2018
Odpověď  Hlavně do toho nemotat metriku...! Pokud už to někdo nez.....l a nepředělal to. Konkrétní šrouby podle britských norem a jiné, je lepší zjistit přímo dle katalogu výrobce, protože na "šupleru" je to jen orientačně. Nehledě, že nezjistíš úhel 55/60.
Jak mluví kolega - závit vlastní blbostí se zk...í hned.    [J]   03.02.2018
Odpověď  S těma závitama opatrně.. 12mm není půl palce a 26/25,4 není jedna..šroubováním metriky na palcové závity už se toho zkurvilo hodně. Nedělejme to když nemusíme    [Arpi]   03.02.2018
Odpověď  ivane dekuju za informace ja mam jeste teda jeden dotaz na kazdym konci je jinej zavit vis i rozmer toho druhyho konce?
diky

jinak koukal sem na toho vyrobce a pokud mas dobrou skusenost tak bych ho klidne koupil ja sem tam mel nakej shit a nerad bych prave koupil znova nejakou nekvalitu.    [Free]   03.02.2018
Odpověď  A vzhledem k tomu stoupani,prumeru zavitu a vrcholovem uhlu 60stupnu to je vlastne uplne stejny zavit jako M12x1.    [Ivan]   03.02.2018
Odpověď  Pardon,spatne jsem to napsal,je tam British Standard Cycle 1/2" 26tpi,    [Ivan]   03.02.2018
Odpověď  Ja jsem to ze zajimavosti zmeril,a mam tam 1/2" s 26 zavity na palec,to odpovida zavitu British standard brass 1/2".Ja jsem nahony tachometru a otackomeru bral od Venhill a jsem s nima spokojeny.    [Ivan]   03.02.2018
Zobrazeno 10 z celkem 18 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (18) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdravím včera se mi to podařilo vyfotit,je to nálezový stav,máte někdo stejné barevné provedení Norton ES 2 r.v.1961    [Mica]   12.09.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 134 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ahoj mail je klatuzek@seznam.cz, omlouvám se že reaguji až teď. Před vánocema je toho moc a zapoměl jsem.    [Mica]   22.12.2017
Odpověď  Ano, jsem, napiš sem tvůj mail, ozvu se    [Arpi]   05.12.2017
Odpověď  Je to jak říkáš Arpi, tlačí mi to olej do hlavy válce a teče přes hřídel dekompresoru. Moto už jsem odstavil, možná to budu řešit příští rok, mám tam více problémů-ohudlané kolečko sekundárního řetězu, netěsnost převodovky,cuká spojka atd.Arpi jsi z moravy?    [Mica]   03.12.2017
Odpověď  rpi jsi z moravy?    [Mica]   03.12.2017
Odpověď  Díky Emile.    [mirapt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2017
Odpověď  pro mirapt - oprava 6V alternátoru je tak trochu sebevražda. Prodávají se 12 V vč. usměrňovače s výkonem cca 150 W. Původní, byť sebelépe opravený nestačí na denní svícení. Vlastní zkušenost, zaplacená pár penězy - rada zdarma.    [emil]   23.10.2017
Odpověď  reaguji na debatu níže..olejová nádržka u Commanda je dost jiná..má ale navíc další vývod a to odvětrání zavedené hadicí do sání. Toto es2 nemá (tam to nahrazuje ten vývod k řetězu). Jinými slovy má ES2 o vývod míň. Když do odechu nádržky zavedeš oddech motoru, určitě ji budeš tlakovat. Mikrodírka ve výčku (pokud tam vůbec je) to nezachrání. Odbočka na řetěz u Commanda je řešena jinak, je to odbočka z vratné strany čerpadla přibržděná olejovou brzdou.    [Arpi]   23.10.2017
Odpověď  Zdravím. Prosím poraďte. U ES 2 po ujetí pár km se praskne hlavní pojistka. Vyměnéna indukční cívka, selenový usměrňovač, kondenzátor, zkontrolována celá el. Instalace - bez výsledku. Po přepnutí spínací skříňky do polohy jízdy bez bateríe motor vynechává a nemá výkon. Kde je chyba? Alternátor? Mezizávitový zkrat na cívce altrnátoru? Nemáte kontakt na někoho kdo je opravuje? Dékuji za rady?    [mirapt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2017
Odpověď  Tohle tam nemám, dám to na ten řetězovej vývod.    [Mica]   27.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  cuz ja ten vyvod k mazani retezu mam zaslepenej od predchozich majitelu.
jinak prefuk mam vedenej zpet viz fotka je to tak origo    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.09.2017
Zobrazeno 10 z celkem 134 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (134) 
Zodpovězené téma  

Matchless G80 1964


 Zdravím. Poradil by mi prosím někdo, jak na tomto motoru sundat kryt rozvodů. Nevím si rady. Povolil jsem šrouby, které to víko drží, víko se vysune asi o 1 cm ale poté ho něco drží uvnitř a dál už nejde-myslím že to drží vačka na pravé straně kde je připojený regulátor předstihu. Chtěl jsem to vyřešit sundáním destičky automatické regulace předstihu ale je napevno nasazena na hřídelce.    [Petr]   17.12.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  A je tam nějaké pero pro zajištění polohy té destičky? Abych to při montáži dal do správné polohy kvůli předstihu.    [Petr]   20.12.2017
Odpověď  Na pevno to není, na stažení potřebuješ připravek stahovák kterým to stáhneš dolů.    [Pard]   17.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto3    [Petr]   17.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prsa+ destička regulátoru    [Petr]   17.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Motor    [Petr]   17.12.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Norton Dominator 99 r.v.59 po nakopnutí teče olej


 Chtěl by se zeptat zasvěcených jestli je normální že po nastartování mi vyteče asi deci oleje na podlahu.Psal jsem původnímu majitelovi do GB a sdělil mi že se to děje při delším odstavení motorky a že prý olej vytíká přes sání a mám zkusit povolit velký šroub na spodku motoru a olej přebitečný olej vypustit a nalít zpátky do nádržky oleje na straně motorky. Dominátora jsem staroval 2x po týdnu a po každé to samé unik oleje , po minutě to přestalo. Moc se mi to nelíbí. olej v nádržce cirkuluje dobře v tom problém nevídím. Děkuji předem za případné příspěvky.    [burykRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.12.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  poslal sem ti na mail manual na dominatora mas tam napsany naplne a spoustu veci. jinak v commandu mam mineral 20w50 od denicolu https://www.motosluzby.cz/motorovy-olej-denicol-bi ker-4t-20w50-1l/pro262.html jelikoz mam jejich prodejnu 10km od baraku zajel sem tam a pri pokecu jsem zjistil ze majitel je fanda nortonu a jezdej na nem i zavodni norton co jezdi klasiky a sou spokojeny taky sem spokojenej
skousel sem i ruzny syntetiky ale nenasel sem zadny pozitiva a cena byla vyssi nezli u kvalitniho mineralu    [Free]   18.12.2017
Odpověď  si myslim ze ten sroub by ti sikovnej soustruznik udelal nebo by se dal ten puvodni upravit vyriznout do nej mensi zavit a do nej nasroubovat nebo zavarit podle toho jaky mas moznosti ten malej na vypousteni. cafe racer ma pravdu taky to tak delam necham motorku ohrat a pak kontroluju rysku nevim jak domi ja mam rysky na vicku olejovky.    [Free]   18.12.2017
Odpověď  U motoru se suchym karterem,je dulezita hladina oleje pri provozni teplote motoru.zahrej poradne motor,nech bezet minutu na volnobeh a pak zkontroluj hladinu,prebytek pripadne odsaj.    [cafe racer]   18.12.2017
Odpověď  Toho oleje tam mám těd přesně k rysce minima,ale po zhasnutí motoru je olej až k hrdlu, řek bych centimetr od hrdla.Což se mi zdá moc. Bohužel hustotu oleje neumím určit,ale je spíš řidší. Jinak jsem si objednal palcovou sadu a ořech na povolení toho velkého šroubu a přemýšlím i o tom dvojtém šroubu na vypouštění, to je dobrý nápad až na tu cenu na ebay. Kdybych chtěl měnit olej co tam mám dát?    [burykRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.12.2017
Odpověď  ja sem to povoleni resil tak ze sem si presne propiloval metrickej klic a pouzivam ho jen na tohle jinak palcovou radu sem si kupoval taky ale ne takhle velky klice to bych se nedoplatil jinak nevim jak domi ale commando mne prijde smes unc inf a whithwort zavitu a hlav takze stim porad bojuju.
nechci delat reklamu ale osvedcily se mne tyhle klice
http://www.dk-naradi.cz/klice-sady/340-sada-ockopl -klicu-6-19-14dilu-plastovy-kufr-honiton-h0114-859 2021057542.html

s panem co ma ten shop byla super domluva dokonce mne je zadarmo hodil i domu kdyz jel kolem
jinak kamarad koupil bsa a to samy ale teklo mu to z primaru motor byl plnej oleje.
stim kohoutem bych to neriskoval je to jen jednou a motor je ko ja sem mel na commandu takovej spetnej ventilek v olejove hadici jednocestnej pruzinka s kulickou fungovalo to rok bez problemu nez sem na to prisel pak sem to radsi z strachu vyhodil od ty doby je z motorky vyrobce kourove clony nezli se olej precerpe z motoru.
free    [FreebikerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2017
Odpověď  Jen tak pro info- kolik je u nás Dominátorů. Já mám 99 z roku 1961 (dovezeno z Dánska na bílých číslech) a ES 2 (1959) koupenou v ČSSR    [Mirek]   13.12.2017
Odpověď  No jo..řešíme to tu často..máme prostě anglický olejničky, který si rády značkují teritoium. Předně blbá otázka, namáš tam moc oleje? Nechápu ten atyp šroub..Imperiální rozměry tu byly myslím dávno před metrickými. Takže..prostě nákup palcového nářadí tě nemine, dřív ho než budeš mít radši nic nepovoluj ani neutahuj. Motor Dominator až na obsah a pár drobností skoro stejný jako Commando ale olejovou nádržu má jako ES2 viz debata v nějakým předchozím přízpěvku. Způsoby řešení jsou popsány v dalších debatách. Nejjednodušší je kohout na sací stranu čerpadla ale to je potencionální katastrofa pro zapomnětlivé. ES2 se zavřeným kohoutem něco ujede ale Dominator se po chvíli zadře (v lepším případě s motorem vcelku). pak můžeš repasovat nebo spíš vyměnit olejové čerpadlo aby líp těsnilo a nepropouštělo olej do karteru při odstavení. jaký tam máš olej? Není moc řídký? Možná by šlo upravit olejovou nádržku po vzoru Commanda..nevím. Co se týká rady původního majitele, taky bych před každou jízdou olej nechtěl z karteru vypouštět a lít ho zpět do nádržky. Byla by to mimojiné cesta ke zničení závitu v tom karteru. Pokud bych to dělal, koupil bych náhradu vypouštěcího šroubu s dalším malým, pro tento účel navrženým
https://www.ebay.co.uk/itm/Norton-Commando-Norton- Dominator-Engine-Sump-Plug-with-Oil-Filter-Kit-/29 1359211963    [Arpi]   13.12.2017
Odpověď  nevim jak dominator ale vzhledem ze motor je prakticky stejny jak commando tak se to deje diky tomu ze ti protyka olej pres olejove cerpadlo do motoru mne to taky dela ale olej mne nikde netece, hodne motorka kouri z vyfuku a po chvili se olej cerpadlem z vany motoru vycerpe a je klid to odpovida tomu co pises ty jak se ti olej odcerpe tak to prestane tyct rozdil bude v tom ze commando ma odfuk z motoru vedeny zpet do nadrzky,na tom sroubu mam zavit normalni -urcite az se tu objevi Arpad ti lip poradi mrkni nize do tematu uz se tu neco podobneho nedavno resilo.    [Free]   11.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě posílám foto šroubu od mazací jímky Dominátora, kterou bych měl dle rady předchozího majitele vypustit a olej dolít zpět do nádržky oleje. Ten šroub je atip rozměr 37-38mm, nejde povolit , nevíte někdo jetli je tam klasický pravý závit. Děkuji    [burykRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.12.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Motocykl TORNAX


 Zdravím,přikládám foto motoru Tornax,může někdo poskytnout bližší info?
Vím,že je to německý motocykl, u nás velmi vzácný! Můžu přiložit foto výr.č. Za informace děkuji.    [bedah]   25.01.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Naroubovanej válec z panelky???????    [p.]   16.12.2017
Odpověď  Nevím no. Google a doslova 12sec hledání. http://www.2040-motos.com/other/other/1952-other-t ornax-v-175--259753/
Více snad najdete i Vy! :D
Peace    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.06.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Matchless G9 1954 Club man


 Dobrý den. Můžete mi prosím poradit ? Byl jsem se v Anglii podívat na jednoho Matchless G9 1954 Club man. Dohodl jsem se s majitel na 4000liber což je 120 000kč. Motor běží dobře , motorka je v původním stavu, pěkná. Díky za radu.
David    [burykRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 41 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Pokud to jde tak sam sve vehikly radeji prihlasuji na bile znacky, stoji to dovozovou TK a většinou 2000 za Dekru pokud se vozidlo oficialne do CR nedovazelo za doplneni udaju. Pak uz jen prihlaseni 600,- a ekovypalny při prihlaseni pokud jde o automobil. U motocyklu se eko neplati.

Casove jsou to 2 navstevy, TK která ma primo smlouvu s Dekrou a pak uz rovnou s papiry na Registr, který resi indidiualni dovozy.

Pokud je motocykl z EU a potřebuje dopsani udaju od Dekry tak za za 4000 to mas na bilejch značkách s ceskym TP - a není co resit.

TK u motocyklu není dle mych zkusenosti v CR problem, pokud vozidlo sviti, troubi, ma kola ok, b. kotouce ok a nic z nej netece.    [JESE]   05.12.2017
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [buryk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pěkní knížka registrace motorky z roku 59    [buryk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2017
Odpověď  Ne od příštího roku. Už to platí od 1.7.2017 na dva roky. Ota.    [Ota]   23.11.2017
Odpověď  Tak teď už nejsem jist, podle toho co tady píšete, jestli atestace bude od příštího roku na 2roky tak už to má smysl napsat na veteránske.    [buryk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2017
Odpověď  civilní ne ty zelený nesmysly.... No pardon ale toto dokáže napsat jen zabedněnec, takle vnucovat svůj názor druhým... Nevím proč by veterán nemohl být na véčkách, ty mají jednu velikou výhodu a to tu že se dá přihlásit i to co nemá vůbec žádný doklady, od novýho roku bude testace na dva roky, pojistka 1/12 zákonného pojištění, nemusí se na STK - pouze auto co má hydraulické brzdy musí na válce, v případě havárie se na vozidlo pohlíží jako na historické a né jako na starou ojetinu - v tomhle případě bych doporučil si udělat aspoň klubovou testaci, registrace na véčka je i ve většině případů mnohem snažší než registrace na bílý čísla. Navíc co se zatím týká jen aut ale né motocyklů tak provozovat něco co má emisní normu Euro    [Katana]   23.11.2017
Odpověď  S panem Zvelebilem domluva celkem dobrá i přes pozdější nedorozumění ohledně doručovací adresy jeho servis hodnotím kladně. Cenovou nabídku jsem měl od něho na dovozu 2 motorek za cenu 16tis ,ale do Prahy ne domů. Musel jsem potom připlácet za dovoz na Moravu.Veškšrá komunikace proběhla po telefonu. Motorky chci přihlašovat až na jaře na bílá čísla.    [buryk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2017
Odpověď  Jednoznačně udělej bílé značky (civilní ne ty zelený nesmysly)opravdu není problém s tím to přihlásit už máme tak Bsa, Tridenta a Commando a čeká mě ještě Bonneville a ještě jedna Besa a Domie jestli chceš poradit jak na to tak dej vědět na email    [Honza]   23.11.2017
Odpověď  A já osobně bych čísta až tak neřešil. Bílý čísla jsou super, ale zase budeš čím dál víc řešit problémy na stk-vlastní hořká zkušenost se strojem ve víceméně původním stavu. Véčka jsou naprosto bez starostí. Když půjš na véčka, zůstane ti původní dokumetace. V případě přihlášení na bílé RZ ti původní doklady seberou. Udělej si když tak aspoň pěknou kopii.    [Arpi]   23.11.2017
Odpověď  Já jsem pana Zvelebila kontaktoval někdy v roce 2009 a řekl si za dovoz motocyklu a servis s tím spojený 50000 kč. S díky jsem tehdy odmítnul. Někde bych našel emailovou komunikaci    [Arpi]   23.11.2017
Zobrazeno 10 z celkem 41 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (41) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

výrobce pístů norton commando


 poradi někdo vyrobce techto pistu?
diky
http://freebiker.rajce.idnes.cz/Norton_rozborka_3_ cast/#P1340491.jpg
free    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  na razeni si asi nikdy nezvyknu bezna jizda v pohode ale jak prijde kryzovka tak je to spatny. jelikoz porad stridam jawy a nortona tak to chce porad na to myslet.    [Free]   23.11.2017
Odpověď  No jinak Hepolite vyráběné dnes je Taiwan ale nebál bych se toho mám je v Triumphu a jsou udělané líp než originál jinak se dá sehnat i GPM od Vintage motorcycles austria.Už sis zvykl na řazení?    [Honza]   23.11.2017
Odpověď  Oprava - HEPOLITE (Hepolite pistons)    [J]   29.10.2017
Odpověď  Sic nevím, co je to za značku na tom pístu, ale v GB je dělá na commando firma HEPOLYTE.
Dříve možná i Heplex, nebo Wellworth.    [J]   29.10.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Norton Commando


 Zdravím všechy příznivce klasiky. Tak se mi to po dlouhém pátrání, schánění, šetření atd povedlo a Commando je doma. Dovoluji si založit nové téma, tento motocykl si to jiste zaslouží. Můj krasavec je Roadster z roku 1970, údajně policejní model v lehké Caferacer úpravě, týkající se jen řidítek a sedla. Původní díly mám, ale zatím to vypadá že zůstane takto. Nádrž, kastlíky a kryt sedla jsou přalakovány, ale zbytek je v krásném původním stavu s patinou. Jede jako z praku ale se svou muší vahou 65 kg mám zatím trošku problém se startováním:) To se ale poddá..chce to ten správný grif. Zvuk neskutečný. Byl bych rád, kdyby sem majitelé sem tam napsali třeba nějaký postřeh, zkušenost atd..díky:)    [Arpi]   20.04.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 135 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  a k cemu mne bude na motorku 300 sroubku ? :-)    [Free]   23.11.2017
Odpověď  Jste docela boháči kupovat palcový spojovací materiál v Čechách radši si koupim 300 šroubů na Triumph spitfire z anglie a vyjde mě to i s dopravou na cca 1200,-    [Honza]   23.11.2017
Odpověď  tak hlava je dole unc/unf tam nejsou nejspis tam sou palcovy whitworth ale jde to sundat i s beznym naradim jen tri srouby z vrchu sou rozmerove neco kolem 13,5mm na ty sem musel vyrobit specialni klic to samy na sroub zespodu valcu co drzi hlavu.
free    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.10.2017
Odpověď  chystám se sundat hlavu na commandu nevíte někdo jaké sou použity matice a šrouby jestli unc-unf nebo whitworth? abych si pořídil správné nářadí?díky    [FreebikerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.09.2017
Odpověď  http://proprumysl.cz/matice-sestihranna-pojistna-u nf-3-8-pozink/

tady sem bral po par kusech    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.12.2016
Odpověď  Diky,tam jsem se dival,ale maji uvedeno ze prodavaji jen po 100 kusech.Prodavaji i po jednotlivych kusech?    [cafe racer]   25.12.2016
Odpověď  http://eshop.killich.cz/matice-3-8-24-bez-pu-unf-d in-934-02060096001

ja kupoval zde    [FreebikerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.12.2016
Odpověď  Kde v CR nakupujete unc a unf spojovaci material?    [cafe racer]   25.12.2016
Odpověď  http://www.ebay.com/itm/162286048872


je to na commando? vyzná se nekdo v značení dílu podle tech katalogových čísel sem to nějak nedokázal dohledat
Díky    [FreebikerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  pumpa    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.10.2016
Zobrazeno 10 z celkem 135 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (135) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Moto Guzzi Lodola


 Máte někdo zkušennost s touto motorkou, renovovali jste ji, jeli, servisovali, viděli?    [LuckytomRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Já byl pouze v Miláně, tuto burzu mohu doporučit. bude zanedlouho v listopadu. Zrovna výfuk-koleno lze sehnat v replice.    [Arpi]   25.10.2017
Odpověď  Já mám Lodolu celkem kompletní, co mi chybí je zadní světlo, co mi přebývá je díra v tlumiči výfuku. Ale moc se mi líbí, stejně jako ostatní motorky tohoto druhu. Jaké burzy byste doporučil?    [LuckytomRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.10.2017
Odpověď  Víceméně souhlasím s Katanou, jen ale doplním..než se do nějakého takového stroje vrhnete, připravte se na velký problém se scháněním dílů. Vím o čem mluvím..mám jak italku, tak angličana.. Na angličana naklikáte díly do košíku a za týden je máte doma. Kvůli italce sednete do auta, jedete do Itálie na burzu, kupujete použité díly nebo si je necháváte kusově vyrábět..    [Arpi]   13.10.2017
Odpověď  Tyhle motorky jsou podle mě neprávem opomíjené, výkony sice nic moc, ruce to nerve, maximálka většinou 100-120kmh ale určitě mají co nabídnout, krásný zvuk motoru s rozvodem OHV (většinou) neotřelý IT design a prozatím nízká pořizovací cena . Mě si teda Italský stroje z 50-70 let získaly a mají přinejmenším stejný potenciál jako anglický mašiny.    [Katana]   11.10.2017
Odpověď  Mám ji doma.    [jiří]   11.10.2017
Odpověď  mojetrikolky.webnode.cz    [ruža]   11.11.2013
Odpověď  ...nebo s jinými italkami z 50. až 70. let?    [luckytom]   18.03.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  Dobrý den, mám možnost koupit motor M.A.G. vrchový odkrytý dvouventil,jednoválcový, dva výfuky obsah podle odhadu 500-600ccm. Do jakých motorek se tento motor montoval ve 20-30 letech a kolik je jeho rozumná cena, mám jen péráka a v tomto se nevyznám. Díky za odpověď, foto nemám. Mirek    [Mirek]   27.06.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den,můžu taky poslat číslo co mám na válci,pro přesnější info?    [Bawaria] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.09.2017
Odpověď  Tyto motory používala ve velké míře i německá značka STANDARD, v tomto případě by se jednalo nejspíše o typ 500 BS. Napište ni výrobní číslo, pošlu obsah a rok výroby.    [Michal Samek]   30.06.2008
Odpověď  omlovám se, MAG jsou švýcarské výrobky.    [Pavel]   27.06.2008
Odpověď   http://en.wikipedia.org/wiki/Motosacoche_(Motorcycles)    [Pepa]   27.06.2008
Odpověď  ....švýcarské výroby....    [Pepa]   27.06.2008
Odpověď  Motory MAG byly francouzské výroby a vedle motorů JAP a Viliers byly nejvýznamnějšími výrobci motocyklových motorů své doby. Jawa je populární u nás, ale motocykly s motory MAG jsou žádané po celé Evropě. Apropo motory MAG do svého šasi montoval i výrobce BROUGH-SUPERIORŮ. Pokud je to zachovalý motor - vše funkční obsah 500-600ccm vrchový jak píšeš cena od 20tisíc a výš si myslím, že je optimální.Však ať se vyjádří větší fajnšmekři v oboru než jsem já.PS: Motory MAG se montovali i do některých českých motocyklů. Pavel    [Pavel Pouzar]   27.06.2008
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Dobrý den.Vlastním otočnou rukojeť a chtěl bych požádat o určení typu motocyklu.Předpokládám že se jedná o armádní verzi BMW R12.Předem děkuji za informace.    [Martin Štindl]   19.07.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ne je to na BMW r 51 a i jiné značky..    [kříž]   16.08.2017
Odpověď  O prodeji neuvažuji,chtěl jsem jen vědět typ motocyklu a možná se mi bude hodit.Pokud by stroj nedopadl,spíše bych ji vyměnil za náhradní díly na své ČZ 125T,ČZ 150C a 250 pérák.    [Martin Štindl]   26.08.2008
Odpověď  Zdravím, měl bych o tuto komplet rukojeť zájem, byla by k mání?
arno77@centrum.cz    [Arnošt Žůrek]   26.08.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na krytce táhla je nápis Germany,rukojeť je Magura.    [Martin Štindl]   19.07.2008
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

štítek Norton


 Nemáte někdo grafický návrh štítku na Nortony ES2 a dominátora 99 (1959 + 1961). Mám je na bílých číslech a tak trochu opruzují na STK, že to nemá štítek. Samozřejmě tam v tu dobu štítky nebyly, ale bohužel debílkům bude třeba vyhovět. Jde spíše o to, aby vypadal tak trochu identicky.    [Pavel]   02.04.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  takže, zakoupil jsem falzifikát štítku, vyrazil základní údaje a štítek umístil tam, co ho mají ČS motorky. Na STK závada typu "A" - vozidlo vyrobené před rokem (tuším) 1990 nemá předepsaný typ štítku. Tak ať si blbečkové do závad typu "A" píší co chtějí.    [Pavel]   02.08.2017
Odpověď  Chyba, záleží, kdy byl motocykl dovezen na území republiky..Paradoxně tento H-D byl dovezen v 90. tých letech z D , ale po roce 2002 mu byl vystaven nový TP a tím byl považován za dovezeného a musel mít štítek. Zní to nesmyslně, ale kancelářské krysy ruku v ruce s dementy vykonávajícími cokoli,co jim je nařízeno, takhle postupovali, dokonce nám dotyčný přinesl nějaký kus papíru, kde to bylo popsáno...Jeho nezajímalo, že čas jsou peníze, protože on to neplatil..Ale člověk si už dávno zvykl, že je v Čechách, kde nikdo za nic nemůže, dřív za to mohlo SSSR a dnes EU..    [Kříž]   02.08.2017
Odpověď  kriz az na to ze poskok na stk je dement neznalej zakona ani predpisu kde je jasne napsany ze na stk musi byt stitek az od motocyklu vyrobenych po roce cca1990 presne nevim musel bych to dohledat. spis nez jezdit pro potvrzeni jste mely chtit jeho sefa protoze on to ma vedet je to jeho prace treba u nas na stk to maj dokonce vyveseny od kdy ma byt stitek od kdy zrcatko o kdy dve zrcatka atd    [Free]   30.07.2017
Odpověď  Krásně se to říká, ale když vyhodí z STK , je po hehe..Já byl s kámošem na STK s H-D z 50.-tého roku, který má na rámu na 2 místech VIN s dlouhým číslem a i typ motoru. Jak je to dlouho, kdy národ ještě vůbec netušil, co to VIN vůbec je a byl zvyklý jen na štítek na rámu u své Jawy? A tak je to dodnes, buran zůstane buranem a dá to třeba do zákona..Takže jsme museli do prodejny H-D, kde nám velmi ochotně napsali doklad , že štítek na H-D vůbec tehdy nikdy nebyl. A poskok na STK byl spokojen, zákon je zákon...    [Kříž]   30.07.2017
Odpověď  Pokud vím originál žádné štítky neměl a pokut to opravdu chtějí tak tomu nerozumí a žálujte je pro šikanu    [argus]   27.09.2014
Odpověď  jinak je to prahsprosta buzerace stitek byt nemusi. tusim az od roku 199? je povinne mit na moto stitek    [Free]   20.09.2014
Odpověď  tak jsem v sobotu na Kladně zakoupil 2 štítky. Teď jen zapůjčit raznice a český debilní úředník bude spokojen.    [xxx]   27.04.2014
Odpověď  zdravim.každý rám má vyražené číslo pod baterkou.ale protože nesedíé dal jsem tam štítek aglický.perfektně pasuje.stačí vygrafírovat číslo dle tech.čau    [miransuosl@seznam.cz]   10.04.2014
Odpověď  Ano,
opravdu má v nabídce štítky Norton. http://www.nepokoj.cz/php/view.php?action=detail&a mp;galerie=%C5%A0t%C3%ADtky@Schilder&page=1&am p;name=320    [Roadster]   05.04.2014
Odpověď  Já jsem koupil štítek na Nortona od pana Nepokoje!    [Honza M.]   04.04.2014
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zodpovězené téma  

Norton se vlní za jízdy


 Na Nortonu 99 (jako ES 2, ale dvouválec) se za jízdy projevuje "vlnění", jako by motorka chtěla jet jako had. Dával jsem letos nové pneu, může to být tím? Předtím se nevlnila.    [Mirek]   20.07.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  prvne skus vule v kyvce a na loziskach kol pneu to muze delat neni podhustena? nebo smajda sedla si dobre na rafek?    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.07.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Prosba o pomoc s identifikaci motocyklu


 Dobrý den, mohl by mě někdo prosím poradit s identifikací tohoto pro mě zajímavého motocyklu jediný nápis na nádrží zní "Sachs Motor Galantini". Moc Vám děkuji za postřehy.    [ZdenekH] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přední vidlice s "ušima"    [ZdenekH] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  sedadlo spolujezdce    [ZdenekH] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem se snažil najít nějaké detaily viz fotky, ale zatím hledám marně....    [ZdenekH] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.05.2017
Odpověď  Sachs 150 Galantini https://hiveminer.com/Tags/sachs/Timeline    [Katana]   09.05.2017
Odpověď  Taky už jsem se snažil zjistit, ale ani google nebyl tak chytry😀    [ondrejj]   09.05.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 

 Strana 1/9 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 21.2.2017)
Nezodpovězené téma 

Sháním rám MZ 251 ETZ


 Omlouvám se za inzerci, ale nemá prosím někdo doma rám na mz 251, bez dokladů? Sháním pro kamaráda, nikde nejsou :(    [Jakub]   19.01.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

TWN 500SS


 Zdravím,schaním foto nádrže Triuph Twn 500ss rok 1938.Nevím jak se lakovala zhora.Díky    [david]   28.09.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

kniha


 poradi nekdo knihu o britskych moto nebo primo nortonech nejlepe v cestine ? diky    [Free]   10.09.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

krasavec


 https://motorky.bazos.cz/inzerat/77433301/Norton-6 50-Sport-Special-rv-1969-s-TP.php    [Free]   21.07.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

únik oleje BSA B31 350 ohv


 Zdravím, u BSA B31 350 ohv po ujetí pár km vypadly obě zvedací tyčky. Když jsem po týdnu přišel do garáže, tak byla pod motorkou pěkná louže oleje, vyteklo to malou měděnou trubičkou na pravé straně motoru. Nevěděl by někdo, čím by to mohlo být? Dále by mě zajímalo, jak přesně funguje mazání tohoto motoru.
Předem děkuji za každou odpověď :)    [matRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

delky bovdenu a lanek na commando sytic


 Zdravím kdyby náhodou někdo mněl délky lanek a bovdenů na sytič na commando dost by mně to pomohlo děkuji.
Freebiker    [FreebikerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.06.2017
   Přidat odpověď 

 Strana 1/9 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006