MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Magazín
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 246053 příspěvků |5353 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 48 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477 a mladší 30.7.2014 09:00  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    čz 125 sport   16.07.2012 / 78
    ČZ 477 - světlo APRILIA   12.11.2011 / 64
    Prospekty jawa 634   09.11.2008 / 63
    Zdravim pani kluci...co hovorite na tuto CZ 250/485.Celkom sa mi to lu....   02.11.2008 / 45
    Jawa 634-4 rv1974: barevné kombinace?   25.10.2009 / 42
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 356      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 12 / 76      Příspěvků Příspěvků: 3123
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/24 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Dobrou radu.
 Ahoj všem, pravě sem dotahl domu 175/477 aprilia 1969.Neni origo přepinač světel, spinačka vyměněna za pal. Potřeboval bych nějaky komentář, co přední vidlice ? Kde sehnat lanka plynu, aby šel zprovoznit oilmaster. a jestli nahodou nema nekdo nejake dily k dokompletování. Diky za každý komentář.    [sobolmanRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.07.2014     Přidat odpověď  
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tak už je na bazoši na prodej, i když s těžkým srdcem. Pokud je tedy inzerát pravdivý, tak už asi nic potřebovat nebudeš.    [Pavel]   16.07.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Držáky světla bez díry, na vidle stačí nohavice, podsedadlové plechy jsou dvoudílné a jsou až k nádrži. Rychlopal jiný. Všechny tyto díly mám.    [Giom3Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2014
Odpověď  rychlopal je z Jawy 634, patří tam obyčejnej jako na PIncka.

držáky světla mají být bez otvorů i bez prolisů

na vidlici stačí doplnit trubky    [Monty]   15.07.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tato vidlice je použitelna,nestačí doplnit nohavicemi?? a co uchyt paraboly??    [sobolman] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.07.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  A co tenhle rychlopal ???    [sobolman] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.07.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Moje podsedlove plechy jsou bud uřezané, nebo tam patří ještě nějaky předni dil.Viz foto.    [sobolman] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.07.2014
Odpověď  Přepínač běžně za 20 euro.
http://www.ebay.it/itm/interruttore-DEVIATORE-LUCI -CICLOMOTOR-benelli-garelli-gilera-malanca-pesole- /131230435349?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash =item1e8df18815
Originál za 18 Euro
http://www.ebay.it/itm/DEVIO-LUCE-CROMATO-MARCA-OR IGINALE-APRILIA-PER-CICLOMOTORI-EPOCA-/11100486273 5?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item19d867c 90f    [Giom3Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2014
Odpověď  vidle bych radši sehnal origo červený... čemu říkáš třídílné podsedlové plechy?    [meela]   15.07.2014
Odpověď  Jaube mas recht vimyzela :-)    [viki]   15.07.2014
Odpověď  Panove,diky ale byl bych nerad kdyby se to zvrhlo k nejakemu vyrizovani osobnich veci. Ja treba za zadny prepinac 2000nedam. Ale treba pro nekoho to zas takove penize nejsou. Jaxe rika kazda vec ma sveho kupce. Ted z5 k cezete, muzu tam nechat tydle predni vidle? A jak je to s tema podsedlovyma plechama? Maji byt 2,nebo3dilne? A kde bych sehnal plynove lanko?    [sobolman]   15.07.2014
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (22) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma ČZ 477 - světlo APRILIA
 Chtěl jsem si zase trochu rozšířit obzory a pořídil si typ ČZ477 se kterým nemám zatím žádnou zkušenost. Dnes jsem ten kousek dovezl. Je to rok výroby 1969, poměrně zachovalý po prvním majiteli, říkal že mi ho dostal nový jako student od otce za maturitu. Má kulaté světlo Aprilia (nápis aprilia je na rámečku, skle i na přepínači). Chci se zeptat, jestli se tato světla na začátku výroby montovala standardně na všechny kusy, nebo jen na některé serie. (Podle původního majitele se jednalo o motorku původně určenou na vývoz.) Díky    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2011     Přidat odpověď  
Zobrazeno 10 z celkem 64 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravim, mam dotaz - nema nekdo z pritomnych, nebo neznate nekoho, kdo by mel na prodej predni cast svetla Aprilia? Mam na mysli ramecek,sklo, parabolu.. Mam jen plechovy hrnec a chtel bych to zkompletovat?.. da se vubec jeste naky takovy dil sehnat?    [gurekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2014
Odpověď  proto píšu" obrousíte průměr kolíčku" - je myšleno na průměr 4,5 mm.

Nebo jsem kolíček prostě vyrobil- vždyt je to kus drátu. Kde je nějakej problém?    [monty]   16.07.2014
Odpověď  provádím renovaci čz 250 Trial. Světlo Aprilia i spínač světel je stejné(alespoň to tak vypadá na foto). Řeším již diskutovaný problém s klíčkem. Nepřipadá mi, že by šel vyrobit z Bosch klíčku. Vzpomínám si, že byl viditelně delší a i průměr 4 mm mi nesedí. Do mojí spínačky totiž 4mm nevejde.    [vitoldRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2014
Odpověď  z nouze vezmete obyčejnej bošák a v ruce na brusce zmenšíte průměr kolíčku.

Je to sice primitivní,ale účinné.    [Monty]   15.06.2013
Odpověď  Zdravím, nevíte kde bych se dal sehnat klíček na aprilii, popřípadně kdo by udělal repliku? Díky za rady    [emanuele] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.06.2013
Odpověď  Jen takova kontrolni otazka? Na jaky benzin tady jezdite? Myslim tim na ten nejlevnejsi nebo na ty 95plus oktanove. DVOUTAKTOVE MOTORKY? MOC DIKY ZA RADU    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2013
Odpověď  Díky, asi jo, dám tam teda taky 3,00. Prošel jsem původní manuály, prospekty a tovární fotky a zdá se, že 3,00 je opravdu ten správný rozměr.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2013
Odpověď  Já mám vzadu 3,00-18. Přijde mně to takový logický,když je vepředu 2,75    [Monty]   31.05.2013
Odpověď  Nebo alespoň napište, jakou šířku zadní gumy tam máte vy...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2013
Odpověď  Měl bych jeden dotaz ohledně rozměru zadní pneu na 477. Na motorce mám namontované původní staré barumky, vzadu je rozměr 3,25x18. I v některých technických popisech na netu jsem našel údaj 3,25x18. Ale ve velkém TP mám uveden užší rozměr zadní pneu 3,00x18. nevíte jak to s tím je? Chci objednat nové gumy a jsem na vahách jaký rozměr teda dozadu obout.
Vpředu je 2,75x18 a s údajem v Tp to sedí.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2013
Zobrazeno 10 z celkem 64 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (64) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Skládání jednoho motoru ze dvou
 Zdravím Vás.
Mám motocykl čz 350/472.6 s motorem z jawy 632. Předchozímu majiteli spadl řetěz a v motoru to udělalo pěknou paseku. Podařilo se mi sehnat jiný motor, samozřejmě má jiné výrobní číslo, tak přemýšlím, zda by se nedaly dát k sobě jiné půlky karterů tzn. původní blok s výrobním číslem + blok z toho druhého motoru. Nemáte s tím někdo zkušenosti? A nevíte, jak ty odlitky bloku k sobě dopasovávali? Zda díly na futra a ložiska dělali na automatu a budou tedy přesně naproti sobě. A nebo to dopasovávali vždy na jednotlivý pár karterů?
Děkuji za zprávu. SZ    [StandaZRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.06.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  Díky moc. U jednoho válce jsem to taky dělal a stále jezdí, ale u toho dvou válce mám také obavy... Vyvařovat jsem to zkoušel nechat, ale borcovi to svařit nešlo - jen to prý prskalo a kartery se mu propadaly. Co se týče náhradního motoru, je to ze stejné motorky, jen o rok mladší. Tak zkusím udělat ten výmaz. Díky.    [StandaZ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.06.2014
Odpověď  A co to prostě vyvařit a opravit, jinak jiné půlky užít jdou, ale dosedací plochy pro karburátor a válec se musí přerovnat, no osobně bych to nedělal, i když nějaké takové motory funkční mám.    [Pavel]   24.06.2014
Odpověď  StandaZ: Pokud je ten staronový motor typ 632.2 a dále čísla, tak tam dej ten. Nepíšeš, co máš napsáno v TP o čísle motoru, jestli celé číslo motoru nebo jen typ 632.2. Jestli tam máš celé číslo motoru, tak udělej výmaz čísla motoru v TP a můžeš si tam dát motor typu 632.2 a dále čísla jaký chceš. Já jsem letos přihlašoval dvě ČZ 350/472.6 a číslo motoru tam napsáno není, je napsán jen typ 632.2. Nevymýšlej blbosti s prohazováním skříní, škodil by jsi jen sobě, nemusí to dělat dobrotu a budeš si pak drbat hlavu.    [kriz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.06.2014
Odpověď  Mel jsem peraka s jednou pulkou karteru z 353 kyvacky.Jel dobre.    [ Honza]   23.06.2014
Odpověď  Mám zkušenost s použitím "nepárových" bloků u skútru ČZ . Otvory pro ložiska a pro středící pouzdra se zdály být proti sobě , v tom problém nebyl . Ale dosedací plochy pro válec a pro karburátor měly schůdek , nebyly v rovině . Musel jsem udělat půl těsnění pro dorovnání výšky , přilepil ho silikonem a zatím dobrý . Vývrt na válec byl naštěstí docela přesný . Ty dosedací plochy by asi šly nechat ofrézovat . U dvouválce bych se ale bál tý mezivložky mezi válcema , pochybuju že by pasovala . Možná by se musela udělat nová , větší a profrézovat díru ve spojených karterech .    [Lukáš V.]   23.06.2014
Odpověď  Měl by jsi teda mít na motoru 632-2 00
Nic jiného ti na TK neprojde    [Jakub]   22.06.2014
Odpověď  Pokud je typ motoru stejný, tak to neřeš....Ale pokud je to předčíslí jiné např. 633-3 nebo 634-1 či 634-8, tak je to průser, na to ti vymazaný číslo v techničáku nepomůže    [Jakub]   22.06.2014
Odpověď  Vždycky se vrtaly obě půlky bloku současně na jedno upnutí.

Použít jednotlivý půlky údajně jde,ale je to "proti zásadám strojařiny"



Já bych to nedělal,raději normálně na ÚŘADĚ za 100,- nechat zrušit číslo motoru v TP.    [monty]   22.06.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma řazení,dobíjení-JAWA 634
 Dobrý den chtěl bych se zeptat na dvě otázky.

1. Je normální že na volnoběh svítí kontrolka dobíjení? Když bych zvedl otáčky aby kontrolka nesvítila tak by byli zas moc vysoké.

2. Při řazení z N na rych.stupeň 1 to jakoby škubne pak už to je v pohodě,ale zas při podřazování to většinou dělá také.Je to normální?Spojka rozepíná i vypíná dobře.    [shock]   16.06.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  Zas tak hrozný to není ale mému uchu to moc příjemný taky není :) . Jinak jak píšeš je to asi běžné tak děkuji za ujasnění.    [shock]   16.06.2014
Odpověď  S tou kontrolkou je to zvláště při rozsvícených světlech normální, že svítí a tudíž to nedobíjí...

Jde o to jak moc to škubne, pokud jen trochu, tak to je taky normální. Třeba moderní motorky při zařazení jedničky škubnou hodně    [Jakub]   16.06.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Nosič ČZ 477
 Ahoj, nevíte, jaký nosič by mohl být použitelný pro ČZ 477? Vyrábí ho někdo? A vlastně by mě zajímalo, jestli byly tyhle stroje někdy originálním nosičem vybaveny nebo to jsou pouze samodomo výrobky. Díky za odpovědi.    [capin] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2014     Přidat odpověď  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Koupil jsem ji v pojízdném stavu. Startovala dobře, ale po pár kilometrech, když se ohřála, tak začala vynechávat až zdechla. Svíčka byla úplně černá, tak jsem snížil jehlu a teď to vypadá dobře. Rád bych ještě zapojil čerpadlo. Bovdeny už mám, čerpadlo a olejovou trysku také. Jen se chci zeptat, jestli mě čeká nějaká vypečenost nebo na co si dát bacha.    [capin] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.06.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Konečně jsem se k tomu dostal. Předchozí majitel motorku vybavil jakousi opěrku, ale já bych tam chtěl původní nosič. Neměl byste náhodou někdo?    [capinRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.06.2014
Odpověď  Díky moc za fotky nosiče. Chtěl bych si ho pořídit. Večer dodám fotky čízy.    [capinRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  6    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.06.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  5    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.06.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.06.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.06.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.06.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.06.2014
Odpověď  nosiče se vyráběly fabricky,soused ho měl na 477 už když to koupil,měl i závěs a PAV    [jirka]   04.06.2014
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zodpovězené téma JAWA 350/634
 Zdravím kolegové, dnes se mi stala jedna závada a nevím si sní rady. Měnil jsem spínací skříňku na mojí 634 protože stará měla špatný kontakt (bošák v ní lítal jak cigán v kukuřici tak to furt vypadávalo) a jsem si jistý, že jsem jí zapojil správně podle starého vzoru a schematu. Byl jsem to projet, všechno bez problémů a asi po 3 kilometrech se mi rozsvítila kontrolka dobíjení. Dojel jsem tedy domů, zkusil motor zvednout trochu do otáček jestli náhodou nebude dobíjet při zvýšených a co se stalo? Spálily se žárovky kontrolky dobíjení a neutrálu. Nevíte, kde by mohl být problém? Na co se zaměřit popřípadě, co jsem mohl blbě zapojil?
Děkuji    [Jiřina]   26.06.2013     Přidat odpověď  
Odpověď  Typuju relé.    [mr.Mic]   30.05.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma čz 487 - nádržka na olej
 Podařilo se mi získat tuto nádržku na olej, ale nažádnem tytu řady 487 jsem jí neviděl. Může být z prototypu nebo nějaké ověřovací předsérie, která se nedostala do výroby? Nádržka je ale z pravé strany motocyklu, zátka Cagiva.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.01.2012     Přidat odpověď  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Kastlík s prolisem na olejoznak a pro nalévací zátku byl levý, tento je pravý.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.05.2014
Odpověď  Prolis na olejoznak mely i nektere kastliky. Je to videt na nekterych 477/471    [jakub]   17.05.2014
Odpověď  Vevařit dno, prolisovat na olejoznak, navařit komínek na zátku, kolínko na vývod a nalakovat do červený metal.dělá asi každý doma z nudy.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  17.05.2014
Odpověď  a co je na tom do normálního kastlíku vevařit dno?    [Jakub]   28.04.2014
Odpověď  Jesli někdo dělá doma takovou poctivou práci, tak ho chci znát.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  27.04.2014
Odpověď  ahoj me to pride jako domo robo a ze to muzes dat kam chces!?    [ondra]   22.03.2014
Odpověď  Tam byla ale plastová nádržka.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2012
Odpověď  Pecin: Dávali se na ČZ 180/487.05. Motor s karburátorem z JAWY 350/638 a v levém víku olejové čerpadlo zn. MIKUNI. Zdravím tě z oslavy 90. let ČZ Strakonice.    [kriz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  víčko nádržky    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto3    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.01.2012
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Prospekty jawa 634
 Protože jsem žádné tady neviděl,zkuste taky něco přihodit.
Přidejte i 638-640.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.11.2008     Přidat odpověď  
Zobrazeno 10 z celkem 63 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Nemáte tam někdo něco o tom, jak má vypadat JAWA 634/6? já koupil po kutilovi a tak nevím co a jak.Díky ,R.    [Roman Fuchs]   27.05.2014
Odpověď  Rok 80 není 634-4 ale nějaká 634-7    [Jakub] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další reklama.. formát A4. Z druhé strany je pouze červený pruh. Text žádný.    [Jawasystem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2011
Odpověď  Petr určitě jeto dobra cena jestli je v puvodnim a pěknem stavu prodavaj se i draž tak nevahej a dej fotku.    [Zdeněk]   16.06.2010
Odpověď  Jo a rok je to 1980.
Petr    [Petr]   16.06.2010
Odpověď  Dobrý den
Měl bych dotaz na vás odborníky. Mám možnost koupit Moto Jawa 634-4 350ccm. Je v celkem slušném stavu a pojízdná. S doklady a s platnou technickou. Cena by měla být 10000kč. Je to dobrá cena za tento stroj?
Děkuji    [Petr]   16.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sice to není prospekt, ale třeba se někomu bude moje Konopnice líbit. :-))    [Wenda]   03.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  638    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.06.2010
Zobrazeno 10 z celkem 63 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (63) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma identifikace světlometu + držáků - Jawa 634 to asi není ?
 Ahojte, nevíte z čeho to jsou světla a držáky ? Myslel jsem si, že 634, ale co se koukám po fotkách tak to 634 není :(
Děkuji předem za rady.    [Honza]   17.05.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  Světlo bude z traktoru (zadní osvětlení např. pluhu)v lepším případě z velorexu, praporky vypadají že budou z mustanga.    [Tomas]   17.05.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  světlo + držáky    [Honza]   17.05.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma Čz 175/477 prosím poradte
 Zdravím mám problém pri skladaní (po výmene tesnení ložísk a gufier ) som zalozil klukovku všetko sa pekne točilo nič nešúchalo ale problém nastal.po dotiahnutí šroub. Pri pomalom prekrúcaní motora kľúčom sa pri hornej polohe piestu sa trochu ťažšie pretáča apotom to ke zase ok kým nieje piest opať v hornej polohe. Avšak pri rýchlom točení motora to nieje badatelné. Máte s týmto niek.to skúsenosti? .mám to nechať tak ? ..zabehne sa to? Ďakuem za každú radu    [Zdeno]   28.04.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  Dakujem veľmi pekne za radu ale nakoniec som skúšaním prišiel na to. Ešter raz ďakujem    [zr]   17.05.2014
Odpověď  Dobrý den, při výměně ložisek na klice a opětném smontování karterů k sobě, je třeba lehce poklepat na hřídel klikovky (kladívkem přes dřevo nebo přes hliník) z obou stran, aby si tzv. sedla a zkontrolovat zda jsou obě mezery mezi závažím kliky a karteru stejné. Někdy se stane, že je setrvačník klikovky mírně mimo střed a tím jde pak i píst špatně ve válci (ojnice se kříží). To by mohlo být ono, nás učili ještě staří machři. Přeji mnoho zdaru, MF.    [Mirek z Budějovic]   03.05.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Ložiska motoru 634
 Měl bych prosbu - nemáte někdo po ruce soupis ložisek do motoru 634? Stahnul jsem si sice nějaký katalog ND, ale ty údaje mi přijdou nějak divné... Díky    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.04.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  ZVL original Čína, protože továrna na Slovensku neexistuje. Nejlepší ZKL Czech Republic !! A jsou jak c3 tak c36.    [Martin]   14.05.2014
Odpověď  Já osobně ložiska ZVL mohu doporučit,mám s nimi dobrou zkušenost a běžně je kupuji do motorů,převodovek atd...    [ČZtomi]   11.04.2014
Odpověď  Díky, já si to myslel, ale potřeboval jsem to potvrdit... Ložiska už jsem nakoupil, C36 mi řekli, že už nemají, teď že je všechno C3. Koupil jsem ložiska Timken, jen to jedno dvouřadé na hřídel převodovky měli jen ZVL, ale myslím, že by to bude stačit. Nejspíš by stačily všechny ZVL, ale říkal jsem si, že když už jsem to rozdělal a za výbrus a kliku dám řádově tisíce, nemá cenu šetřit dvě stovky na ložiskách... :)    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2014
Odpověď  Nevím proč do katalogu napsali na jedno jenom C a na druhý 36C když přitom jsou obě stejná,Když seženeš ložiska 6305 C36 tak bych je tam dal jinak, bohatě postačí obyčejné ložisko C3    [ČZtomi]   09.04.2014
Odpověď  Díky, tak to je stejný údaj, který jsme našel já. Bylo mi na tom právě divné, že ložisko na každé straně kliky má jiné označení. Nemohl bych dát na obě strany kliky 6305 C3 ? (Případně 6305 C36 - ta šestka na konci by snad měla značit tišší chod, nevím jestli se to ještě dělá) Ale myslím si správně, že na obě strany kliky přijde stejné ložisko?    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.04.2014
Odpověď  Zdravím,co jsem vyčetl z mého katalogu ND tak do pravého karteru 6305/C , 3205 a do levého 6305/36C , 6303    [ČZtomi]   09.04.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma Zajímavá čz.
 Nevíte zda je tato čz zachovaná, v muzeu, či případně jinde?    [Pavel]   13.05.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  Jo, jsou to samozřejmě prototypové díly a je to i pan Pudil, jen že na Kameni a snad i jinde jsou zachované jiné stroje, proto mě zajímal tento. On s ním přijel snad na jedny závody ve sprintu, zda se účastnil netuším.    [Pavel]   14.05.2014
Odpověď  Ba otázku odpověď nemám. Ale motocykl je osazen množstvím nestandardních komponent. Jednu takovou motorku jsem viděl v dokumentu o panu F. Pudilovi a skoro bych si i troufl tvrdit, že to na motocyklu sedí on. Ono by to i zapadalo do souvislostí v tom smyslu, že nestandardní komponenty na tomto motocyklu byly užity i na jiných prototypech z jeho tvorby.    [Honza Vošalík]   14.05.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 477 jedna z prvních
 Zdravím, dneska jsem v Pardubicích viděl jednu z prvních Čezet 477, číslo rámu něco kolem 200 a motoru kolem 100 - no a ten motor měl ještě nálitky na zavěšení do rámu unifikované řady - na karterech za válcem, stajně jako má bizon. Má někdo takový motor nebo motorku doma? Hrozně se mi to líbilo :-)    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.03.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  Taky mám tyhle brýle s vnitřním závitem bez matky, ale motor normální. Je to rok 1969, světlo aprilia, v.č. rámu těsně pod 4000, motoru těsně nad 4000...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.05.2014
Odpověď  Aha, tyhle brýle bez průchozí díry se používaly v prvním roce výroby, je jich relativně dost    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2014
Odpověď  Rozdíl byl ve šroubu, který stahuje objímku trubky vidlice. Normálně je díra průchozí a z druhé strany je na šroubu matka. U tohoto stroje byla díra slepá a závit pro šroub byl přímo v brejlích.    [M.L.]   24.04.2014
Odpověď  to bude možná ta samá, brácha má fotku v mobilu ale ještě jsem to nedostal do PC. Na brýle jsem nekoukal, co s nimi bylo?    [meela]   24.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jedna taková byla vystavená na jarní Brněnské Motortechně v pavilonu, měla světlo Aprilia a ještě jsem koukal že byli jinak řešené brejle u vidlic.    [M.L.]   23.04.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma Propouští simering pod řetěz. kolem.
 Ahoj chlapi,
prosím o radu.
Propouští mi simering pod řetězovým kolečkem u jawy 634(1977)
Vyměnil jsem ho, ale problém přetrvává.
Skrz simering prochází rozpěrka, je možné že ojej protéká kolem?(vnitřkem rozpěrky)
Nemá tam být ještě nějaké další těsnění?
Nedávno jsem byl na srazu a stejný problém tam měla ještě jedna 634ka.
Olej vytéká ze spodu zadního krytu ven a cáká na pneumatiku.
Poradíte mi? Díky za odpověď.    [Banos]   14.09.2013     Přidat odpověď  
Odpověď  Taky jsem to řešil, u ČZ 477, vše jsem vyměnil. Nakonec to bylo hned vedle, pod vačkou poloautomatu, jak prochází hřídel z karteru, dal jsem pod vačku o kroužek a zatím dobrý, ale nevím jak dlouho, kdyby jste někdo věděl něco lepšího dejte vědět. mám tam vůli mezi hřídelí a bronzovým futrem. Projevuje se to uplně stejně, maže to řetěz a lítá to na zadní gumu, dobré do zatáček. Jinak to může být to těsnění spojkové tyčky, nebo ten kroužek na hřídeli může být ťuknutý a odrbávat gufero, kroužek musí mít rovné hrany a kolečko stěnu, těsní to kov na kov.V moto-ustinl. jsem na to viděl gumové těsnění, má dost složitý tvar, neni to orig. díl. Když je to vše jak má, tak to tam neteče i bez těsnění.    [Jarin]   22.04.2014
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  [Zdenalbenal] foto montáže by jsi asi neměl, že?

Jak ti pomohla podložka na rozetě(třeba i když-zvenku), když to případné unikání je podle tyčky spojky uvnitř hřídele. Jediné co v seriovem stavu brání pronikání je tlak plochy poloautomatu na ten pertinax s "O" kroužkem; stává se, že se rozjede to uložení kroužku-plast od pertinaxu; a pak omačkaný-odřený=starý kroužek.

Doporučuju zakoupit "O" kroužek ze silikonu-bílý, vydrží déle a líp těsní.    [Malken] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2013
Odpověď  Žádné těsnění néni potřeba.
Pod zajišťovací podložku matice sekundárního kolečka se vloží talířová pružina tl. 1mm.
Prolínání oleje přestane.    [Zdenalbenal]   06.11.2013
Odpověď  Ano, z venku do hřídele. Je to náhrada za originál, to tam byl jen filc a plastovej kroužek. Tenhle je vylepšenej, je tam o-kroužek a dva kusy mezi kterejma ten kroužek je. Doporučuju stáhnout si katalog ND    [Jakub]   15.09.2013
Odpověď  Aha, tak tady bude zakopanej pes...
A to těsnění prijde zvenku do hřídele?
A co je to druhe těsnění, co vypadá jako gufero, nebo snad je to gufero pod kolečko?
Moc děkuju za radu, u starších panelek - kyvacek nic takového není, tak me to nenapadlo.    [Banos]   15.09.2013
Odpověď  ¨problém bych viděl spíš v úniku oleje skrz hřídel převodovky, vede tam tyčka spojky a kolem ní to často uniká. Patří tam těsnění http://www.plszabo.cz/eshop/sada-tesneni-hridele-k ola-p-7170.html    [Jakub]   15.09.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma složení krku řízení čz 175/477
 Dobrý den,
potřebuji poradit, kam přijde pojistka matice řízení na čz 175/477. Pod horní brýle, nebo na ně pod chromovanou matici rízení? Díky v katalogu ND to není zobrazeno.    [tomas21Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  OK, díky.    [tomas21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2014
Odpověď  přiměřeně. Po dotažení obou matic to musí jít pořád lehce, nebo jen malinko ztuha, jinak se motorka bude blbě řídit.

Je potřeba dotáhnout hodně,až řízení ztuhne,aby si to sedlo, a potom povolit. Dotažením horní matky se napětí v ložiskách ještě mírně zvýší. Prostě to chce celkově s citem.    [Monty]   21.04.2014
Odpověď  Jo, už to chápu. Díky Monty. Neuvědomil jsem si, že přečnívající lem pojistky musím zahnout kolem chromového šestihranu. Ještě se zeptám jak moc se utahuje horní matka s prolisy, která zajišťuje misky. Dal jsem nové kuličky, dostatek vazelíny, dotáhl jsem to rukou půlkulatým klíčem a zdá se mi že se brýle otáčí docela ztuha.    [tomas21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2014
Odpověď  spodní matku, brýle, podložku zoubkama do spodní matky, a nakonec chrom horní matku, dotáhnout a zahnout podložku kolem šestihranu.    [Monty]   21.04.2014
Odpověď  Asi jsem mírně natvrdlý, ale jaké výstupky myslíš? Na vrchních brýlích jsou zespodu prolisy a to bych musel prvně dát prvně pojistku pak vrchní brýle a nakonec chromovou matici. Druhá možnost je nasadit vrchní brýle, pak pojitku a chromovou matici. Díky za trpělivost    [tomas21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2014
Odpověď  Pod chromovanou matici. Usi se zaseknou o vystupky hornich bryli    [jakub]   21.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  druhá fotka.    [tomas21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 

 Strana 1/24 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 30.7.2013)
Nezodpovězené téma Jawa 90 - přední šavle
 Dobrý den,

prosím nemáte někdo přední gumové krytky tlumičů? Nebo alespon kdo je prodává ?

Děkuji    [Márty]   26.07.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma Utěsnění karterů Jawa 350/634
 Zdravím prosím vás mám dotaz u této motorky... tesnění mezi kartery v katalogu není a nejde sehnat, takže se asi nedělá v dílenské příručce stojí že se to má podmáznout tmelem ... jde mi o to jakou s tím máte někdo zkušenost zdali je lepší si to těsnění udělat a podmáznout tmelem nebo to dát opravdu jen na ten tmel... nerad bych to opět rozebíral kvůli netěsnosti ... dělám kompletní GO. Děkuji předem za případné rady a zkušenosti.    [Jan Kadrmas]   16.07.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma Spínač neutrálu
 V elektrickém schéma motocyklů ČZ 175/477 s "kulatou nádrží" je kontrolka neutrálu a také je zakreslen spínač neutrálu. Mám doma 3 motory ČZ 175/477 z různých roků výroby, ale na žádném jsem spínač neutrálu nenašel. Můžete mi někdo poradit?    [Mirda444]   14.05.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma repas předních teleskopů 634
 zdravim vás přátelé a obracím se na vás s prosbou. nevíte někdo kde by se dala sehnat nějaká opravná sada předních teleskopu na jawinku 350 634    [Novíček]   09.05.2014
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma Světlo na ČZ 477
 Už dvakrát jsem viděl tuto parabolu na ČZ 477. Je možné, že k Aprilii dělali třeba do GB Lucas?    [Giom3Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.04.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma Pisty 634
 Mam prebrousenou sportku, kliku na jehlach, takze pisty 634. Zel jsem zjistil, ze dodane pisty jsou o 40g na kuse tezsi (presne vaha cepu) Nemate nekdo zdroj pistu s normalni vahou? Kontrolne jem prevazil cca 10 pistu do ruznych motorek od ruznych dodavatelu, vse je tezsi a to tech mych 40 je jeste krasna hodnota!!!    [Pája]   01.04.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma táhlo hlavního stojanu ČZ 350 472/6 ale i čz 180 ,487....
 Ahoj všichni.
Nemáte někdo doma toto táhlo k oměření? případně navíc:). Ale klidně by mi stačili jen míry toho táhla které je uchycené z jedné strany k rámu a z druhe drží pružinu.
Díky Martin Se    [ma.sed]   22.03.2014
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma Vzpěra rámu na stupačku.
 Zdravím Vás, nemá náhodou někdo z Vás doma zničený rám na čz, jako zdroj dílů, či již v haldě do šrotu. Potřeboval bych pravou vzpěru na stupačku a je mě líto kupovat zdravý rám a ničit ho. Jde mě totiž o opravu rámu z dobového silničního mota, který chci zachovat. Za použití fotky se omlouvám.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.11.2013
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma Farba ČZ 125/476.1 rok 1969
 Dobrý deň, mam taký problém, chcem prihlásiť ČZ 125/476.1 posilube ako veterán len neviem či sa vyrábala v celočiernej kombinácií, čísla farieb viem.    [Sebastián]   15.09.2013
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma Jawa 90 ložisko ojnice
 Dobrý den, chci se vás zeptat,jestli můžu tohle ložisko: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/jehlove_lozisko_ c_k_r.html dát na ojnici na Jawu 90 rozměry sedí čep 14 mm díra v ojnici 18 mm a šířka ojnice 13 mm. Protože nemám ty originální jehly co patří do ojnice u čepu, můžete mi i poradit jestli víte rozměry tech originálních jehel nebo jestli jdou někde sehnat. Za odpovědi děkuji.    [Marcek]   19.08.2013
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma jawa 90
 Dobrý večer, koupil zapalování VAPE na jawu 90 chci se vás zeptat jestli tam mohu dát všechny žárovky 6V. na návodu na montáž je graf s 12V i 6V,za odpovědi děkuji.    [Martin]   16.08.2013
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma Jawa 90
 Dobrý večer,chci se vás zeptat, jestli máte někdo bezkontaktní zapalování VAPE na Jawě 90. potřebuji vědět jak zapojit světla, kam mám dát ty dva žluté kábele vedoucí ze zapalování na tištěný spoj to chci zapojit.Můžete mi i poslat i foto jak to má být zapojené na tím tištěným spoji na email: macekjawa90@seznam.cz Za odpovědi moc dík.    [Martin]   16.08.2013
   Přidat odpověď 

 Strana 1/24 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006