MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 288954 příspěvků |6706 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 54 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477 a mladší 24.9.2017 14:17  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    čz 125 sport   16.07.2012 / 78
    Prospekty jawa 634   09.11.2008 / 66
    ČZ 477 - světlo APRILIA   12.11.2011 / 66
    Zdravim pani kluci...co hovorite na tuto CZ 250/485.Celkom sa mi to lu....   02.11.2008 / 64
    Jawa 634-4 rv1974: barevné kombinace?   25.10.2009 / 47
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 421      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 10 / 108      Příspěvků Příspěvků: 3707
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/29 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kniha Jawa 90


 Davam do pozornosti novu kniznu publikaciu z pera konstruktera Zdena Metzkera o motocykli SK-90. Obrovske mnozstvo informacii zo zrodu, technicke detaily a ovela viac. Vrelo odporucam.

http://www.veteran-manin.eu/p/kniha-jawa-90.html?m =1    [miso251sk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Objednal jsem tri knihy dve vyuziji a treti mohu nekomu poskytnout. Moznost predani Praha, Kladno, Tabor.    [CIJOML]   20.09.2017
Odpověď  Kniha je napisana unikatnym stylom. Nie je to suchy technicky vyklad, aj ked je v nej pozoruhodne vela podrobnych technickych informacii, opisov a upozorneni, na co si davat pozor. Je to zaroven aj vypoved, opis doby v ktorej sa vyvijalo, ako sa vyrabalo.Ja som sa na par pasaziach aj dobre zasmial.
Kedze som mal parkrat moznost na roznych akciach s panom Metzkerom viest niekolkohodinove debaty, styl pisania je presne taky, ako rozprava cely pribeh nazivo.
Je to unikat, taku knihu som este necital a nemozem ju doporucit viac.    [miso251sk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2017
Odpověď  O čem ta kniha přesně je? Spíše historie výroby nebo je více technicky zaměřená? na jednu 90 se chystám tak bych chtěl vědět jestli by kniha pomohla při kompletaci a zprovoznění nebo jenom rozšířila znalosti :-) Škoda že v odkaze není náhled na pár stránek, lépe by se rozhodovalo :-)    [meela]   18.09.2017
Odpověď  Kniha je skvelá,díky za ňu,Jawa 90 je moja srdcová záležitosť.Stále sa mi ročne v dielni objavia zo dva-tri kusy na opravu.Skúšobných jázd sa potom neviem nabažiť.Ale....minimálne 5 záberov v knihe je prevzatých z mojich www stránok.Nie že by mi to vadilo,ale ak by ma bol autor kontaktoval mohol sa dostať k mnohým ďaľším.Škoda.Nikde som nenašiel mailovú adresu autora,facebook z princípu nepoužívam,tak takto,viem že to tu sleduje.
A praktická poznámka-záber výkresu spojkových lamiel by si zaslúžil viac miesta,ani s lupou nejde prečítať kóty na výkrese,čo je škoda pre každého kto laboruje s náhradami spojkových lamiel.Tiež o SK 50 by som prijal viac informácií ak bol autor pri tom ako píše.Niektoré veci sa mi nezdajú,ale som len laik,časom sa možno dozvieme ďaľšie veci.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.09.2017
Odpověď  Díky za odkaz, objednáno.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [miso251sk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Čz 175/487 nejde nastartovat


 Zdravim mohl by mi někdo prosím poradit? Včera jsem dal dohromady zetku(dělal jsem výbrus, lamely atd.) normálně jsem jezdil bez problému.Dneska jsem jí chtěl nakopnout a po třetim šlápnutí jde startovací páka zlehka a vůbec motorem neotočí... Věděl by někdo co mi tam mohlo povolit, nebo prasknout? Nejsem takový odborník a nerad bych třeba zbytečně půlil motor...    [bonefishRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  půlení snad nebude potřeba, všechno co se týká nakopávání je pod spojkovým víkem. Sundej ho a měl bys vidět problém.    [meela]   13.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  Ahoj,

sehnal jsem část motocyklu ČZ 250/471.0.0 z roku 1974, motor je typ 623 (jawa bizon), chtěl bych se zeptat, zda někdo neví kolik se typu 471.0.0 vyrobilo?

předem díky    [radarRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 39 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Děkuji. Také mi to vychází na 230mm.    [kvasky]   13.09.2017
Odpověď  Mně vyšlo 23cm    [meela]   06.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prosím o změření délky trubky předních vidlic. Nejsem si jist délkou
Děkuji    [kvasky]   02.09.2017
Odpověď  Zatím se mi nedaří sehnat originální řidítka. Zatím všechny na které jsem narazil mají navařené držáky páček. Neměl by někdo na prodej? Zkusím i burzy.    [kvasky]   31.08.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  A odlitek je stejny i na 477/476 - viz cislo odlitku. Od zacatku výroby (asi dokud byly bez blinkru) se ale na 477/476 dávala riditka s navarenymi držáky pacek.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.08.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je fotka toho hlinikovyho drzaku, tohle je pravej, starsi provedení. Pozdější se lišilo tim, ze přibyla do drzaku packy díra na zrcatko (v levým drzaku je díra na zrcatko od zacatku samozrejme).    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.08.2017
Odpověď  Páčky drží v hliníkovém odlitku. Je to specifický pro 471. Na řídítka je to nasunuté.    [Jakub]   28.08.2017
Odpověď  Paráda.
Můžete mi někdo detailněji vyfotit řídítka? Zajímá mě uchycení páček a přepínačů. Jsou uchycení páčky spojky a přední brzdy přivařené na řídítku? Nebo je to v hliníkovém odlitku?    [Kvasky]   28.08.2017
Odpověď  Riditka by mela byt stejná (vcetne tech hliníkových přepínačů) jako na soudobých modelech stopetasedmy a stopetadvacitky (477/476). Krycí trubky vidlice maji v katalogu svoje cislo (zacina 471), takze asi nepasuji. Nevim, jak se liší od stopetasedmy, asi délkou, ale nemeril jsem. Z kyvacky jiste ne, maji totiz takove ty plisky, skrz ktere prochází šroub brýlí.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.08.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nechci zakládat nové téma. Koupil jsem ČZ 471.0 (1974). Bohužel předchozí majitel dal řidítka včetně přepínačů a jiné díly z Jawy 634. Moje otázky:
1) Pasují řidítka včetně přepínačů z jiných modelů ČZ? Např. 472, 477 apod.. Nebo je rozdíl?
2) Místo trubek předních vidlic mám prachovky. Pasují trubky taktéž z jiných modelů? Popř. z Kývačky apod.?
3) Chybí mi třmen klaksonu. Neměl by někdo na prodej popř. rozměrovou skicu podle které bych udělal repliku.

Děkuji za pomoc    [Kvasky]   25.08.2017
Zobrazeno 10 z celkem 39 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (39) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Karburátor Jikov 2926 SB-11


 Zdravím, mám tento karburátor a je to nejspíš nějaký atyp, protože má hlavní trysku ne zespod jako u většiny karburátorů, ale z boku a mírně nahoru a v místě kde se obvykle nachází hlavní tryska je namontovaný jakýsi mosazný doraz jehly. Zjistil jsem, že typově by měl sedět na JAWA 250/353 - 4. Potřeboval bych sehnat ten mosazný doraz jehly a nikde ho nemůžu dohledat. Víte někdo nějaké info? Dík    [Sladge] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.05.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravím Vás, potvrzuji, že je to na 353/04, mám ho také a řeším ten stejný problém jak Vy. Jen poopravím, ten,, mosazný doraz,, je celá emulzní trubice. Pokud se Vám povede toto nějak vyřešit prosím o info co a jak. Olda    [Olda]   28.07.2017
Odpověď  Jako díl to jistě nikdo nedělá. Takže bud si to vyrobíte, nebo sehnat jinej karbec.    [Monty]   10.05.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Jawa 634 barevný odstín


 Zdravím kolegové , mám Jawu typ 634-05-02 z r. 1977 , v půvoodním laku překrytém z větší části jakýmsi tmavším odstínem. Moje původní barva odpovídá fotce ze 76. roku , kdy byl typ 05 testovaný - viz obr. . Zřejmě se to zde už řešilo , nevíte jaký je přesný odstín té červené?
Musím říct , že na monitoru mé fotky vyznívají daleko červeněji , než ve skutečnosti.
Rád bych odstranil nepůvodní lak a zachoval původní stav motocyklu , byť je léty provozu jako dopravní prostředek lesního dělníka stroj poznamenaný.
Díky za info.    [MartyC]   19.07.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  prospekt    [MartyC] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  detail vnitřku kastlíku ,je vidět rozdíl oproti neorigo barvě    [MartyC] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  detail držáku v původní barvě se stopami neorigo barvy    [MartyC] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  detail nádrže se dvěma barvami    [MartyCRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  celé moto    [MartyCRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.07.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdravim pani kluci...co hovorite na tuto CZ 250/485.Celkom sa mi to lubi ale este nikdy som to nevidel v inzercii.Dalo by sa to spravit pomocou 487/471 a motorom napr.455/475 ale original je original.Neviete kam to bolo urcene na vyvoz?Prepacte kvlitu fotky.    [Jawak]   02.11.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 64 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pája, Meela: Děkuji Vám za odpovědi, je to tak že se musí pootočit tou spodní maticí a stáhnout pružinu, je tam bajonet, který pak vypadne. Ty tlumiče co myslel Monty mám na jiné motorce, tam je opravdu ten vrchní kroužek ze dvou polovin a ty jdou rozdělat, ale toto je ještě asi starší provedení nebo co.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.06.2017
Odpověď  Nee, musel to být nějakej atyp nebo domácí vývoj. Je to uzavřenej kruh, vyndavá se horem.    [Pája]   23.06.2017
Odpověď  ale ta spodní miska na seřizování tuhosti jde přece vyndat, v jedné poloze je průchozí a vysune se ven - potom je už rozebrání jednoduché. Nebo jsem měl nějaký atyp?    [meela]   22.06.2017
Odpověď  Ty tlumiče jsou každej jinej a oba špatný. Pokud je to 47x, tak nemá seřizování tuhosti, horní miska je přivařená a rozebírá se, jako jawskej. Pokud je to z 48x, tak má seřizování tuhosti, zmačkne se pero vycvakne se horní půlená hliníková miska a "vysype" se vše vrchem jak píše Monty. Pokud je zmaštěnej, tak lze zrepasovat, je to stejné jako na Jawě. Já odpáral na 477 horní misku, koupil novou pístnici s okem, na šabloně bodnul misku a stříknul kladívkovou barvou. Foto mohu dodat. Na tlumičích nemají být ty plastový kryty. Olej tlumičovej 50 ccm, nebo 1:1 s motorákem. Věc vkusu, chce to zkusit. My máme vyzkoušeno, že dopředu jen motorák.    [Pája]   21.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Děkuji Ti za radu Monty, ale nemůžu ten tlumič stlačit tak, abych vytáhl ty půlkulaté spony, u kývačky nebo 477 mi to rozdělat šlo, ale tady ne, možná jestli to není kvůli tomu seřizování tuhosti.
Ještě dotaz na svorník stupaček a stojanu, jaká je správná délka? Když jsem motorku rozebíral tak byl z obyčejné závitnice, pak jsem sice sehnal jiný s jemným stoupáním, ale ten je kratší, hádám že ze 634 a pak taky s jemným závitem, ale moc dlouhý, ten je asi na 472. Mohl bych ho kdyžtak zakrátit, ale potřeboval bych vědět délku. Je to jako na 477? Ale radši bych jeden z nich vyměnil za původní.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2017
Odpověď  Stlačíte pružinu, a ten horní kroužek je ze dvou půlek - ty se potom rozpadnou, a pružina jde sundat. Potom vyšroubujete hlavní matici, vyměníte těsnícího "slavíka" a nový olej. Myslím, že 50 ccm do jednoho.    [Monty]   12.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pája: Děkuji Ti za typ, zámek je už venku, koupím si pak oba nové. Už se mi povedlo sehnat i druhý tlumič. Teď bych se chtěl zeptat, jak se rozdělávají tlumiče, abych mohl vyměnit olej. Ještě se chci zeptat na tu podložku co je na tom spodním tlumiči pod horním okem, ta tam asi být nemá, že? Ještě se chci zeptat jaký olej a kolik patří do jednoho tlumiče.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.05.2017
Odpověď  Vyndat a dobře schovat tu drátěnou pojistku a pak zámek krátkou a suchou ránou vrazit do krku. Střihne se kolíček a je hotovo.    [Pája]   10.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jestli někdy budete měnit o-kroužky v čepu kyvné vidlice, tak bacha na katalog ND. Jsou v něm o kroužky typu 353-031-025 a 353-031-028 a jsou rozměru 20x2 a 25x3. Ty tam ale nesedí, takže dneska jsem si dal do obchodu repete:) Podle původních jsem nakonec koupil ty menší buď 22,22x2,62 nebo 22x3 a ty větší buď 28x3 nebo 29x3 protože ty staré už jsou samozřejmě vymačkané a ne úplně kulaté, takže úplně přesný rozměr nevím. Vlevo na fotce jsou původní, uprostřed nové menší a vpravo větší, tak uvidím jak to tam pásne.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě dotaz na zámek, v krku zůstal původní a klíček samozřejmě nemám, jde nějak nenásilně vydělat?
Nebo se musí odvrtat? Jak ho kdyžtak odvrtáváte?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.04.2017
Zobrazeno 10 z celkem 64 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (64) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

jawa 90 trial


 Zdravím, prosím majitele co mají tuto motorku o určení originality. Moc informací jsem k ní zatím nenašel a fotek taky moc není. děkuji    [srumic11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  @srumic11

Hladam kontakt na cloveka s originalnou povodnou zltou farbou na J90. Prosim kontaktujte ma. Mail: klacko.michal(zavinac)gmail.com

dakujem    [miso251sk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.06.2017
Odpověď  Omlouvám se , v inzerci se objevila nepoužita pneu Barum 2,5 x18 na Jawa 90 , můj dotaz - byly vždy jen na předním kole ? Mám už jednu novou a rad bych je tam obul obě . Třeba na vývoz nebo tak jestli nebyly i vzadu . Díky za odpověď .    [Jirka]   25.10.2016
Odpověď  To,že trail neměl nosič je mylná informace.Traily nosiče měly.Chromované bočnice nádrže a zinkovaný nosič byly na vývoz.Nebude lehké a hlavně levné sehnat všechny chybějící díly.Např.přední světlo,nepoškozené gumy řetězu...    [zdenouš] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.07.2016
Odpověď  co tak koukám, tak máš ohnutý zadní oblouk rámu pod sedlem nahoru. Klasická dobová úprava. Tachometr původní je, ale kaplička a světlo ne. Chybí kryt rozety plus ty gumová návleky řetězu. Plus to co už bylo řečeno. Kdyby byl zájem pár dílů mám a mohl bych pomoci.    [Michal ]   19.06.2016
Odpověď  Děkuju za odpovědi a Palovi za foto, už začínám chybějící díly shánět. takže pokud něco máte klidně napište :) Ještě bych se chtěl zeptat jestli se lišilo provedení když je na štítku 000 nebo 001?    [srumic11]   15.06.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj,
odfotil som ti ten chýbajúci plech s 3 dierami medzi predným kolesom a vidlou pre predstavu, ak by si si ho náhodou chcel vyrobiť...    [Palo]   14.06.2016
Odpověď  Našlapovačka je z pionýra, páčky brzd z jawy 634 a výš, světlo + tacho není originál, u stojánku chybí příčka, nosič na trialu nemá být, mají být zakrytované zadní tlumiče. To jen tak v letu :-)    [Vojta]   13.06.2016
Odpověď  reakce brzdy je v podstatě kus plechu se třema dírama.    [Monty]   13.06.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  tady mi chybí vymezení, ale nevím jak má vypadat    [srumic11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 4    [srumic11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2016
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

šasí z čz 200 čtařtakt prototyp?


 Dobrý den, chtěl bych poprosit, zda někdo z váz pozná tuto motorku? Může být toto šasí z čz 200 čtyřtaktu prototypu? Motor klasika 477 a kastlík také , ale zbytek?    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.05.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  To jsou jen dohady. Kdo měl - neměl přístup k nějakým dílům, to už se nikdo nedozví.
Spíš bych požádal, na základě čísel motoru a rámu, Strakonice aby se podívaly do archívu, pokud je to prototyp. Pokud to nevyjde, tak o tomto konkrétním motocyklu nebude nikdy nikdo vědět nic. Ale rozhodně stojí za zachování.    [J]   04.06.2017
Odpověď  Ano, sedí, spíš jde o to kdo měl přístup k dílům z vývoje a jak si motocykl upravil, dost lidí ze Strakonic mělo na svých strojích díly ze soutěžáků, či vývozek, prototypů apod., foto s panem Pudilem je mé, kdysi jsem ho tu hodil...    [Pavel]   04.06.2017
Odpověď  Na motocyklu sedí samotný skvělý Strakonický konstruktér F. Pudil.    [J]   04.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tento motocykel je dosť podobný. Má klasický 2-taktný motor. Snáď mi autor fotografie prepáči za umiestnenie, ale stratil som zdroj, odkiaľ ju mám.    [vlado]   04.06.2017
Odpověď  děkuji za rady, původní barva tam je, jen blatníky byly chromové a jsou přetřeny stříbřenkou,bubna přetřeny černou a má to zavařovanou kyvku. Tak uvidím jestli dají papíry dohromady. Za par korun zrovna není. Děkuji    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.05.2017
Odpověď  Určitě to je zajímavá věc. Zrenovoval bych to podle citu, snad se na dílech pozná původní barva. Co dalšího ?    [Monty]   30.05.2017
Odpověď  Motor i rám souhlasí se štítkem    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.05.2017
Odpověď  co vím měl by tam být původní motor. jen by mě zajímalo jak má ta motorka vůbec vypadat a jestli má cenu do toho jít.    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.05.2017
Odpověď  Je to prostě nějakej prototyp, nebo vzorek. Pokud je airbox původní k rámu, byl v tom motor dvoutaktní( čtyřtakt by měl karbec MNOHEM výš) -otázka je, jestli je v tom nyní původní motor.

Souhlasí číslo motoru s číslem vyraženým na štítku? Na štítku je zvláštní to, že má všechny udaje vyražené - seriový štítky mají výkon, objem a hmotnosti předtištěný,a razí se pouze číslo motoru a rámu.    [Monty]   30.05.2017
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Ještě něco hlava je provrtána jsou tam na něco jako vymezovací podložky a vypadá to že je z výroby trochu je to poznat na foto a číslo rámu je vyraženo na krku    [CurinPetr] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.05.2017
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (19) 
Zodpovězené téma  

řizení 634


 Ahoj všem neví někdo kde muže byt problem kdž je přední kolo rovně tak řiditka,svetlo blinkry jsou hnute do leva a docela o dost,motorku jsem zdedil a ted se ji pokoušim sprovoznit díky moc za pomoc    [marek]   02.12.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Kde sehnat řídítka 350/634 první typ pro rovné páčky? Dělají se v reprlice?
Případně hezké koupím. Děkuji    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.05.2017
Odpověď  zbavym tě trápení prodej my jí a máš po problémech beru ji i bez papírů už nějaký čas scháním 634    [peracek]   30.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [marek]   04.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  tak tady jsem udelal par fotek je to z toho trochu patrne    [marek]   04.12.2012
Odpověď  ohlé trubky vidlic lze poznat i tak, že se povolí v horních i dolních brýlích a při pootáčení v některé poloze váznou-jsou křivé    [Jakub]   03.12.2012
Odpověď  V horším případě budeš mít uhnuté vidlice, když se na ně pořádně podíváš z více směrů tak by to mělo jít někde vidět    [meela]   03.12.2012
Odpověď  3 sec v Googlem - http://cs.wikipedia.org/w iki/Jawa_350    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2012
Odpověď  foto dodam až v tydnu to narovnaní zkusim,aješte bych měl dotaz jaka je pohotovostní hmotnost?na štítku je 357kg což je nejaka blbost asi,tepr zjištuji o teto motorce informace tak mě prosim nekamenujte za blbe otazky:-)))    [marek]   02.12.2012
Odpověď  tak dej přední kolo mezi kolena a narovnej řidítka, občas se to protočí po pádu atd...    [jakub]   02.12.2012
Odpověď  Dej foto, ale není to pootočené jen na držáku světla?    [Dolin1]   02.12.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Renovace čz 175/477 - detaily


 Zdravím, pustil jsem se do renovace čz 175/477.01 (r.v. 1969, se světlem aprilia) , stroj je bohužel značně zasažen kutilem domácím (dodělávané blinkry z jawy, ve světle pár děr navíc, jiná spínací skříňka, rychlopal, převařené stupačky, nádržka na olej předělaná na kastlík...).

Rád bych se co nejvíce přiblížil původnímu stavu, proto bych rád poprosil o fotky několika detailů:

Světlomet - horní a spodní část, vnitřní elektroinstalace - hlavně kontrolka (předpokládám dobíjení? )

Nádrž, varianta s chromem na boku, přechod chrom barva (fotky co jsem našel se od sebe dost liší - některé stroje mají zlaté linky na přechodu, jiné ne...)

Levá přední stupačka - ve výfuku díra na šroub, držák a šroub nikde.... Přední stupačky mají také podezřelý úhel...

Uchycení nádobky na olej - na mém stroji kus zadní stěny nádobky zachován, vyhnut ven jako držák...

Uchycení baterie - zůstalo jen pouzdro na pojistku a polička, chybí nějaký držáček který by zabránil v pohybu

Zadní blatník - uchycení světla, zástěrky a značky, mám tam nějak více děr než by bylo záhodno.

Řidítka - přepínač aprilia


+ kdyby se někomu doma válela nevyužitá spínací skříňka a přepínač světel Aprilia, rád bych provedl menší obchodí transakci :)

Mockrát díky.    [kajus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.06.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Na ráme z čz 477 z roku 1973 som našiel na prednom držiaku motora vyrazenú značku "CK" a číslo. Viete mi prosím niekto povedať, čo to je za značenie?    [vlado]   05.04.2017
Odpověď  Tento týden jsem zaznamenal velký úspěch původní majitel našel klíček Aprilia takže už nemusím jezdit se zasunutým šroubkem M4 ve spínačce :-)    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2016
Odpověď  Originál určitě integrovaný v ose pedálu.Ale nechal bych tam tu úpravu,kterou máte ted.    [MOnty]   12.07.2016
Odpověď  ještě nevím jestli tam má být spínač brzdového světla klasický jawa tahaný páčkou a pružinkou a nebo ten integrovaný v páce? a jestli ten nosič ne původní    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2016
Zobrazit dokumentOdpověď  jsou z lamina udělané na dřevěné kopyto    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2016
Zobrazit dokumentOdpověď  pěkné jsou ty kryty na nohy co si dělal původní majitel    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2016
Zobrazit dokumentOdpověď  takhle vypadá mirek    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2016
Odpověď  ahoj mohl by mi někdo nafotit kastlík na baterii kryt a způsob uchycená baterie, na mé, původní majitel upravil víko na větší baterii, a jaká tam má být skřínka na pojistku. mám po prvním majiteli 477.01 1969    [Mirek]   11.07.2016
Odpověď  Tak po dlouhé době další dotaz, mohl bych poprosit o pár rozměrů díry na spínací skříňku ve světlometu aprilia? (původní vypižlanou díru na větší pal skříňku jsem nechal zavařit)

V podstatě asi stačí průměr a vzdálenost od hrany světlometu, to by k výrobě "originální" díry stačit mohlo :)

Díky    [kajus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.07.2015
Odpověď  Koukni do tohodle vlákna, řešil se tam přepínač
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=132&idtop=174013    [Jakub]   12.06.2015
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Vojenská verze Třipadiny


 včera jsem si plácnul s majitelem vojenský třipadiny že mi jí nechá za deset motorka má najeto 10000km je v dobrém stavu motoru se nedá vytknout vůbec nic je super jediný co mě u ní trápí je tachometr který je usazený příliš vysoko a přední světlo který vypadá jako hledáček z gáze nevím jestli tam má být abych nebyl za vola až s tím přijedu někam na sraz chtěl bych poradit s tím světlem vypadá to s ním docela hustě ale je tam prasklí sklo a já bych chtěl vědět jestli se dá sehnat nové. Motorka je v nálezovém stavu tak se nezděste    [Lord Back]   30.07.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Mam taky vojenskou 634 a predni svetlo je z praga v3s    [Patrik]   26.03.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je motorka mého kamaráda, která je (až na brašny) v originálu, jak byla přivezena od vojáků,snad to pomůže    [matt]   23.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pohled z levé strany.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pohled z pravé strany,otvor na kontrolku je zcela zalit plastem už při výrobě a nemá ani nápis.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Při pohledu ze strany zjistíte,že nemá výřez pro odrazku. Motorka na fotkách od Beata má plast běžně používaný na 634 s odrazkami,kontrolkami na neutrál a blikače.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Toto je originál plast pro 634-5-16.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď      [Beat]   12.08.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další    [Beat]   12.08.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto z inzerátu    [Beat]   12.08.2010
Odpověď  Lord Back: ak Vám to pomôže, tu je jedno z inzercie: http://www.autobazar.eu/sk/jawa-jawa-350--634-vojenska-verzia-id1473477.html    [vladik]   05.08.2010
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (22) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Sportovní řídítka??


 Zdravím,našel jsem nějaké díly ve sklepě,prosím o identifikaci dílů.jde mi o ta řídítka a ten benzínový kohout.Na co se to montovalo?? hledal jsem přes google a nic jsem nenašel.díky    [Smart] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.03.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Obojí může pocházet z nějaké dřívější sekačky jako MF , Guttbort, apod.    [radek]   19.03.2017
Odpověď  Zdravím tě, řídítka budou dělaná doma, jsou celkem pěkná a možná bych je užil, tak pokud by jsi je dával pryč, dej vědět a třebas se dohodneme, kohoutek je celkem častý, kde se ale užíval nevím.    [Pavel]   19.03.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [Smart] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.03.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  a další    [Smart] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.03.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

Tachometr CZ 487 nepocita kilometry


 Zdravim, tusi nekdo jak opravit tachometr na CZ 487 ktery nepocita kilometry? Rychlost normalne ukazuje.    [CIJOML]   07.03.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pricin nepocitani muze byt vic, nejjednodusi je sebrat nekde ve srote tachometr z S105/120 bez denniho pocitadla a prehodit to cele. Pokud to nechvata, tak bych napred otevrel a koukl, jestli se jen nepovolil sroubek a zabira kolecko pocitadla do sneku.    [Pája]   15.03.2017
Odpověď  Fotku už žiaľ neposkytnem, lebo mám tachometer zložený a namontovaný. Ale skúste otvoriť ten Váš a preskúmať ho. Možno tam bude iná závada.    [vlado]   12.03.2017
Odpověď  Diky nebyla by i fotka?    [CIJOML]   11.03.2017
Odpověď  Pravdepodobne tam prasklo jedno ozubené koliesko. V obchodoch s dielmi na škodovky sa dá kúpiť opravná sada na tachometer Škody Favorit. Z tej sady tam pasuje presne jedno to koliesko. Ale treba dať pozor pri nasadzovaní na hriadeľku, lebo môže zase prasknúť aj to nové. Alebo zohnať zo starších tachometrov podobné ale kovové.    [vlado]   07.03.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

čep kyvné vidlice čz 350 472/6


 chci se zeptat, je čep kyvné vidlice pro čz 477/471(průchozí) po zavaření čela použitelný pro čz 350 472/6(neprůchozí čep). případně kde sehnat?
Děkuji    [Martin Sedláček]   10.02.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  ano, je použiteľný. Mám to tak tiež spravené. Len to treba dobre zvariť, aby sa tade nevyvalila vazelína.    [vlado]   13.03.2017
Odpověď  Tak si i odpovím, ano po zavaření lze normálně použít.    [Martin Sedláček]   12.03.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Jawa 90 - kompletace


 skládám 90-tku a potřeboval bych prosím poradit s několika detaily. Jakým způsobem je podložena nádrž (hranatá). Vpředu jsou dva kulaté silentboky a co je vzadu, je něčím podložena v místech kde se dotýká rámu? A další dotaz, jak je připevněn silon který drží sedlo při jeho vyklopení? Vršek je provlíknutý v držáku pro pumpičku, ale ve vaně pod sedlem mám pouze jednu díru asi 3mm, jak tam ten silon drží?    [vojta]   07.03.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý večer.napište mi na můj mail pošlu vám foto celého uchycení nádrže.Sem se špatně ukládají fotky.Vyzradím vám i silonový doraz na sedlo.    [jirka]   07.03.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 

 Strana 1/29 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 24.9.2016)
Nezodpovězené téma 

ČZ 175/477 r. v. 1969 so svetlom Aprilia - náhradné žiarovky


 Dobrý večer dámy a páni,

chcel by som sa informovať ohľadom ČZ 175/477, ročník 1969 so svetlom Aprilia. Budem mať možnosť obhliadky tejto mašiny s dokladmi, vzhľadovo vyzerá OK a je za dobré peniaze, rád by som ju kúpil. Akurát mám obavy z možnej "neštandardnosti" svetla Aprilia. Motorka má vymenenú spínačku, aspoň podľa foto čo mi majiteľ motorky poslal, čiže s kľúčikom problém ASI nebude (chvalabohu...). Ale chcem sa spýtať aké do toho svetla pasujú náhradné žiarovky a aký je postup výmeny?
Na jednom fóre sa táto téma riešila, niekoľko ľudí uviedlo, že sa v prípade poruchy musí vymeniť žiarovka aj s komplet parabolou (alebo komplet svetlo), že žiarovka samotná sa vymeniť nedá. Potom ďalších pár ľudí uviedlo, že výmena žiarovky je možná, že žiarovka je uchytená v pätici kt. drží vo svetle dvoma pružnými záchytkami a po ich uvoľnení sa pätica aj so žiarovkou dá vybrať. Ale už nikto neuvádza typ žiarovky ktorý tam je vlastne použitý. Pasujú tam klasické žiarovky ako aj na naše "kompletne domáce" motorky? Alebo je to nejaký atyp? Nerád by som kúpil motorku s pekným Aprilia svetlom s tým, že v prípade poruchy by som musel nahodiť klasickú masku z neskoršej 477...
Jo, ešte jedna vec. Majiteľ mi tvrdí, že tú motorku kúpil od známeho ktorý si na nej elektrinu upravil tak, že je možný štart pákou aj bez baterky. Zapaľovanie je klasické, nie bezkontakt. Nikdy som 477 nemal, je niečo také možné?

Ďakujem za informácie :-)    [Ondrej]   18.09.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 638 typ 5 konopnice


 Potrebuji poradit renovuji tento stroj jiz mam nasazenou vidlu a nemohu dostat na ni predni blatnik. Muzete poradit jak ho tam dostat?    [Rob]   07.09.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Prosim o radu


 Koupil jsem jawu 350 ktera ma vse jak typ 634 ale motor je 638. A dotaz zni jaky vyrobni stitek musim byt? Dale kdyz to chci prihlasit na veteran znacky nebude s tim problem? Dle prodejce je moto puvodni urcene na export.    [Rob]   04.07.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Prosim o radu


 Jak zvednu vyfuky aby smer byl hore ;) mam 364 viz foto    [Rob]   08.06.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 634 výfuky


 Mám jawu 634 s "doutníkama". V nízkých otáčkách je utlumená, nahoře super. Při vyndání vložek z výfuků je to naopak. Nemáte někdo zkušenost, jak provrtat vložky výfuku, aby to bylo akorát?    [Stenly]   29.03.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentNezodpovězené téma 

Řiditka prvni Jawa 634


 Ahoj, pořídil jsem si 634-ku rv. 74, samozrejme oběť tuningu. Zatim jsem nesehnal riditka. Ty prvni maji mit držáky pacek bez diry pro zrcatko. Chci se zeptat, jestli se pozdější riditka s dirami liší jen temi držáky, nebo jsou i jinak ohnuta. Prikladam fotku, co tam je ted. Riditka jsou nejaka vyšší a maji (samozrejme ruzne opilovany) hlinikovy držáky, co se dávaly na cezety. Videl jsem ale použití těchto drzaku jako alternativu v jednom katalogu náhradních dílu na 634...tak nevim.    [CarlosRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

CZ175/477 seznam šroubů


 Nemáte někdo prosím seznam všech šroubů pro tento motocykl?
Díky    [bpohludkaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.12.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Koupím klíček Aprilia na ČZ 175/477


 Zdravím.Nemáte někdo na prodej popř.nevíte někdo kde by se dal sehnat?Díky.    [Ludva1975Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.11.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Kde koupit prilozku do spojky CZ 487?


 http://www.jawarmaniak.4fan.cz/CZ/katalogy/CZ_125- 488_+_CZ_175-487/21.jpg

dil cislo 7 - 355-28-041 Prilozka    [CIJOML]   26.09.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa 90 cross


 Nenašel by se někdo kdo by měl přední crosový blatník černé barvy s červeným držákem v origo barvě?Pokud ano ozvěte se díky. Hodnypepa@seznam.cz    [jirka]   25.09.2016
   Přidat odpověď 

 Strana 1/29 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006