MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 292455 příspěvků |6848 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 47 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477 a mladší 21.2.2018 00:15  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    čz 125 sport   16.07.2012 / 78
    Prospekty jawa 634   09.11.2008 / 66
    ČZ 477 - světlo APRILIA   12.11.2011 / 66
    Zdravim pani kluci...co hovorite na tuto CZ 250/485.Celkom sa mi to lu....   02.11.2008 / 65
    Ahoj,

sehnal jsem část motocyklu ČZ 250/471.0.0 z roku 1974....
   04.04.2008 / 62
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 431      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 11 / 113      Příspěvků Příspěvků: 3792
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/29 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Vyrobni cislo CZ 250/471


 Ahoj ve spolek, mám Smolíka, s nízkým výobním číslem rámu a motoru. Zajímalo by mě jaké čísla v jakých letech byly, eventuelně do kterého čísla se vyráběli.    [Pepek]   01.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Napiš rozmezí tvého čísla motoru a zkusíme to nějak odhadnout.

Já mám dva motocykly ČZ 250/471 s těmito výrobními čísly:
1. kus: rok výroby 1975 výrobní číslo motoru 00476X (X je číslo mezi 1 a 9)
2. kus: rok výroby 1974 výrobní číslo motoru 00022X (X je číslo mezi 1 a 9)    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Jeden ze 6 prototypů ČZ 175/477 ?


 Dostala se mi do rukou ČZ 175/477 z roku 1969.
Dle TP je vše původní a na motorce nebylo měněno nic z hlavních části.
Motor má nálitky pro páteřový rám.
Všude jsem se dočetl, že takto bylo vyrobeno 6 ks strojů - předsérivé provedení.
Tomuto však ani vzdáleně neodpovídá číslování rámu a motoru.
Rám má číslo 71 a motor dokonce číslo 184.
Že by se začalo číslovat takto se mi nezdá.
Je pravda, že před časem byl na prodej stroj s číslem motoru 2, vypadal však úplně stejně jako moje ČZ.
Tak kolik jich bylo a jak má můj stroj vypadat?
Před časem byl přelakován a původní barva se nikde nedochovala a navíc byl bouraný - ohnutý rám je dodnes.
Dokáže někdo poradit?    [Jan Polák]   26.11.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Prosímvás jakou nádrž by měla mít 477.1 z roku 1971? S chromem nebo lakovanou?    [Jakub]   06.02.2018
Odpověď  Tak po kontaktování 1. majitele jsem zjistil následující:
barva červeno - stříbrná kombinace
Přední světlo Aprilia.
Takže můj dotaz - nemáte někdo recept na červenou barvu?
Jen vím, že to byl odstín Jawácké červené, ale byla to metalíza.
Díky.    [Jan Polák]   29.01.2018
Odpověď  Právě, že jsem byl zatím v hledání neúspěšný - sundané sedlo a kryt filtru, vnitřek krytu řetězu, vnitřek tubusů vidlic, tunel nádrže.
Zatím je to všude obroušené na plech, červená základovka a přes ni ta příšerná zelená.
A v TP to nikde není.    [Jan Polák]   29.11.2017
Odpověď  ta co jsem posílal v odkaze byla v původní barvě, červená metalíza + šedivé blatníky a schránky. To si myslím že byla nejčastější barva v roce 1969. Potom bývá často vidět modrá metalíza a na fotkách jsem viděl i černou, ale naživo ne (obě také s šedivými blatníky a schránkami). Světlo skoro určitě Aprilia.

Po barvě se podívej na nepřístupná místa, třeba pod štítek nebo na vnitřní části filtrboxu a krytu řetězu - pokud tam při stříkání nechali "bordel" tak pod ním bude původní barva :-)    [meela]   29.11.2017
Odpověď  Děkuji za informaci.
Že je to ověřovací série, tak předpokládám, že potřebuji sehnat přední světlo Aprilia, přepínač Aprilia a sedlo Al lištami.
Jakou bych měl zvolit barvu?
Nikde se nedochovala ta původní.    [Jan Polák]   29.11.2017
Odpověď  Pokud má motor číslo 187 jedná se o stroj z nulté, nebo ověřovací série roku 1969... bylo vyrobeno přes 200ks. Forma motoru ještě obsahovala nálitky pro UŘ - ale jáž to byl tlakový odlitek... Prototypů bylo opravdu 6, ale to byl lehce odlišný motocykl, navíc vyrobený již v roce 1967. Lišil se v rámu, nádrži, blatnky byly odlišné, motor byl hrubý odlitek, litý do písku, filtrbox také atd atd... ale to jsou opravdu odlišné motorky.    [jicha_2007]   28.11.2017
Odpověď  Tady je na prodej další, kdyby někdo chtěl:
https://motorky.bazos.cz/inzerat/82367982/Cz-175-4 77.php    [Jan Polák]   27.11.2017
Odpověď  Myslím že jste tu informaci o vyrobených kusech špatně pochopil. Tam je řeč o prvních prototypech. Jinak mám taky 477 s těmi nálitky za válcem. Výrobní číslo je v první stovce. Je to klasická červená s chromy a výbavou Aprilia.    [Honza]   26.11.2017
Odpověď  Tyhle motory se nejspíš na prvních pár set kusech používaly, viděl jsem komplet stroj s podobným výrobním číslem. Bohužel nemám pořádnou fotku, takže nevím jakou měla nádrž a další díly...

http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=132&idtop=243706    [meela]   26.11.2017
Odpověď  Nějakej mrzáckej jetej bych asi našel, musím se podívat do pokladů. Ale na vyrovnání a přechromování.    [Monty]   26.11.2017
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (15) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kniha Jawa 90


 Davam do pozornosti novu kniznu publikaciu z pera konstruktera Zdena Metzkera o motocykli SK-90. Obrovske mnozstvo informacii zo zrodu, technicke detaily a ovela viac. Vrelo odporucam.

http://www.veteran-manin.eu/p/kniha-jawa-90.html?m =1    [miso251sk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit dokumentOdpověď  Samozrejme máte pravdu,prehliadol som to.Ide o to že som hľadal vhodné japonské lamely a potreboval porovnať rozmery.Ešte pred knihou pána Metzkera,lebo rôzni borci aj tu spomínali že je to možné ale tajili z čoho tie lamely použili.Dnes je to aj vďaka knihe jasné,je to Honda CR 80-85.Ako bonus sa ukázalo že má širšie tie ozuby na vonkajšom obvode.Na Jawe 90 je to 15 mm a tie japonské až 15.8 mm čo je úplne skvelé,lebo možno upraviť spojkový kôš-každý čo som doteraz videl má otlačenú záberovú stranu a spojka potom dobre nefunguje.Je dobre že bude ďalšia knižka,ešte by mohol na záver napísať jednu o Pionieroch (-:    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.01.2018
Odpověď  Ahojte,

je mi milou povinnosťou odovzdať pozdrav od pána Metzkera. Sám si niekedy prezrie aj toto fórum.

Chcel by touto cestou zareagovať na Joskiho pripomienku ohľadne nečitateľosti výkresu spojkovych lamiel na strane 102. Presné číselné rozmery pre náhradné lamely sú uvedené už na str. 55 vľavo v strede stĺpca počas popisu konštrukcie a menší výkres lamely je až v obrazovej časti "Konštrukcia motora". Možno bola chyba uviesť tieto údaje samostatne, ale bojovalo sa s nedostatkom miesta.

A myslím že môžem trošku navnadiť na ďalšiu aktuálne pripravovanú publikáciu s pracovným názvom "Babetta a Korado".
Veľa chute a síl do práce pán Metzker!    [miso251sk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2018
Odpověď  Panove knihy dorazily kdo by mel zajem, tak mohu nabidnout.    [CIJOML]   10.10.2017
Odpověď  Objednal jsem tri knihy dve vyuziji a treti mohu nekomu poskytnout. Moznost predani Praha, Kladno, Tabor.    [CIJOML]   20.09.2017
Odpověď  Kniha je napisana unikatnym stylom. Nie je to suchy technicky vyklad, aj ked je v nej pozoruhodne vela podrobnych technickych informacii, opisov a upozorneni, na co si davat pozor. Je to zaroven aj vypoved, opis doby v ktorej sa vyvijalo, ako sa vyrabalo.Ja som sa na par pasaziach aj dobre zasmial.
Kedze som mal parkrat moznost na roznych akciach s panom Metzkerom viest niekolkohodinove debaty, styl pisania je presne taky, ako rozprava cely pribeh nazivo.
Je to unikat, taku knihu som este necital a nemozem ju doporucit viac.    [miso251sk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2017
Odpověď  O čem ta kniha přesně je? Spíše historie výroby nebo je více technicky zaměřená? na jednu 90 se chystám tak bych chtěl vědět jestli by kniha pomohla při kompletaci a zprovoznění nebo jenom rozšířila znalosti :-) Škoda že v odkaze není náhled na pár stránek, lépe by se rozhodovalo :-)    [meela]   18.09.2017
Odpověď  Kniha je skvelá,díky za ňu,Jawa 90 je moja srdcová záležitosť.Stále sa mi ročne v dielni objavia zo dva-tri kusy na opravu.Skúšobných jázd sa potom neviem nabažiť.Ale....minimálne 5 záberov v knihe je prevzatých z mojich www stránok.Nie že by mi to vadilo,ale ak by ma bol autor kontaktoval mohol sa dostať k mnohým ďaľším.Škoda.Nikde som nenašiel mailovú adresu autora,facebook z princípu nepoužívam,tak takto,viem že to tu sleduje.
A praktická poznámka-záber výkresu spojkových lamiel by si zaslúžil viac miesta,ani s lupou nejde prečítať kóty na výkrese,čo je škoda pre každého kto laboruje s náhradami spojkových lamiel.Tiež o SK 50 by som prijal viac informácií ak bol autor pri tom ako píše.Niektoré veci sa mi nezdajú,ale som len laik,časom sa možno dozvieme ďaľšie veci.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.09.2017
Odpověď  Díky za odkaz, objednáno.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [miso251sk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  Ahoj,

sehnal jsem část motocyklu ČZ 250/471.0.0 z roku 1974, motor je typ 623 (jawa bizon), chtěl bych se zeptat, zda někdo neví kolik se typu 471.0.0 vyrobilo?

předem díky    [radarRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 62 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Prosím o potvrzení zda vnější průměr loga na nádrži je opravdu 55mm. Objevil jsem logo o průměru 60mm. Které je to správné?
Děkuji    [Kvasky]   26.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kluci kde jste koupili nebo by se dalo koupit samolepící logo na nádrž. Samolepka co jsem koupil na ústeckém e-shopu je bohužel menšího průměru. Originál má 55mm (pokud si dobře pamatuji). Chtěl bych se vyhnout vyřezávanému logu z reklamky. Děkuji za tip.    [Kvasky]   16.01.2018
Odpověď  Moc děkuji.    [Kvasky]   11.12.2017
Odpověď  Hele, měřeno svinovacim metrem skrz kolo na motorce mi to vychazi na 230 mm a výfuky se nijak sejdrem nerozjizdej, tak snad by to tak mohlo byt.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2017
Odpověď  Carlos mohl bys mi změřit šířku mezi konzolami výfuku viz foto níže. Ať to mám správně :). Moc děkuji    [kvasky]   10.12.2017
Odpověď  Paráda, děkuji. Přesně takto jsem si toto vyrobil, pouze se středovým závitem M8.    [kvasky]   09.12.2017
Odpověď  Roztec děr 21, nyty jsou čtyřky. Snad uz vse jasny:-)    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak moje motorka je rok 1975, cislo 5620, prikladam fotku tech matic. Prumer matice 30 mm, tloušťka 6 mm    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další věc kterou řeším je správné přivaření držáků výfuků a zadních stupaček. Prosím Vás o změření šířky (rozteče) viz. kóta z vnitřní strany válečků. Moc děkuji    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2017
Zobrazeno 10 z celkem 62 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (62) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Boční stojan ČZ 350/472


 Dobrý den,
vyfotil by mi někdo prosím boční stojan na ČZ 350/472 ? Mám tam navařený úchyt ale stojan z jawy 634 nepasuje. Nikde nemůžu najít alespoň fotku jak by měl vypadat.
Jinak moje 472 vývozní typ, dovezena z maďarska. Dle papírů rok 1980.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky,snažil jsem se nějak naohýbat ten z Jawy ale když to pěkně stojí tak zase nejde sklopit pěkně podél výfukovýho kolena.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vypadá takto    [Kubas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Čz 180 487 jakou má cenu


 Dobrý den.
Měl bych na prodej cizu originál 11000km najeto po druhým majiteli. Kolik se může pohybovat cena? Děkuji za radu..    [zdex] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vyřešeno. Klidně smazat děkuji    [Zdex ]   18.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [zdex] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.01.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Čz 250 / 471


 Ahoj,

neměl by někdo z okolí Brna čas udělat novou elektriku na Smolíka? Za nějaký náhradní díly nebo úplatu. Při úspěšném oživení stroje se mi začalo kouřit z paraboly. :-)    [Jenisatko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji Vám za odpověď. nejsem na tom zdravotně úplně dobře, proto jsem hledal pomoc.    [Jenisatko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.01.2018
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Jenisatko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.01.2018
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Jenisatko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.01.2018
Odpověď  Budu teď dělat na svý 472 komplet celou. Koupená stojí cca 1000kč a pak nějaká práce. Bude to dost práce. Kdyžtak se ozvi. Blansko (7.3.3.1.4.0.2.4.6.)    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.01.2018
Odpověď  Proč chcete dělat celou novou elektriku? Problem bude asijen pouze nekde u te paraboly, asi se někde nějakej drat dotýká kostry. Elektriku stci ben projit a zkontrolovat. Novou elektriku si můžete udělat sám podle schéma na tom nic není, sou potřeba jen draty, buzirka a pajka. Problem muze byt jen v tom pokud neumíte letovat, vsechy konce dratu musí byt peclive oletovane.    [josef]   16.01.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Svetlo aprilia


 Zdravím,nevie niekto poradiť,či sa niekde nedá kúpiť replika rámčeka a paraboly na svetlo aprilia.Počul som že v minulosti sa tieto rámiky nahrádzali rámikmi a parabolami zo sklom domácej produkcie používanými na motocykloch čz.Vedel by to niekto potvrdiť?    [Mimo]   02.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Prípadne nemôže niekto kto má čezetu s malým svetlom odmerať priemer rámika?    [Mimo]   02.01.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Čz 350/472.6 sidecar


 Ahoj přemýšlím, že bych k mojí 472 připojil sidecar velorex 562. Má někdo zkušenosti jestli se k tomuhle modelu hodi. Nebo na to mám zapomenout a nechat stroj sólo. Děkuji za názory.    [Anty26]   01.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky za odpověď    [Anty26]   02.01.2018
Odpověď  Nehodí. Továrna to kdysi testovala, a po 7 000 km prasknul rám. Fotky jsou v knize J.Vošalíka Katalog motocyklu ČZ.    [Monty]   02.01.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Tachometer


 Zdravím Vás,
kedysi sa v inzercii objavil tento tachometer. Zaujalo ma na ňom, že má počítadlo denných kilometrov. Doteraz som takýto tachometer nevidel. Viete mi povedať, na aké modely sa používal a od ktorého roku?    [vladik]   17.08.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nemáte ale celkom pravdu.Staršie prevedenia týchto tachometrov mali tú matičku na nulovanie mosadznú s červíčkom na zaistenie zboku a pod ňou tesniacu fíbrovú podložku.Dalo sa to pritlačiť a dotiahnuť a bolo to vodotesné.Ak by to nestačilo ľahko ju možno vymeniť za tesniaci O-krúžok.To novšie plastové nulovátko je len nalisované,s tým nespravíte nič.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.12.2017
Odpověď  Problém je, že ten tachometr není dělaný na venkovní použití. Rozuměj, kolem nulovátka do něj může vlhkost a déšť - na motorce vada podstatná.    [vana-hb]   28.10.2010
Odpověď  Aha, ďakujem Vám za objasnenie. To, že je zo škody by ma vôbec nenapadlo. Pôvodne som si myslel, že je to nejaká posledná modifikácia z 640-tky :D    [vladik]   17.08.2010
Odpověď  tento tachometer je zo Škody 120, na motorke Jawa 350 typ 634 to nepatrí, no dá sa zameniť a použiť...Jakubík Jozef    [Jozef Jakubík]   17.08.2010
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tlumič


 Neví někdo na čem byl použit tento tlumič?Rozteč ok je cca 280 mm,průměr díry v oku pro šroub 12 mm,průměr drátu pružiny 8,2 mm a na horní misce je kromě čísla vyraženo MP20x86.Je možné že vůbec není určen pro motocykl.    [k55] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.12.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vypadá to že bude na některý typ sidecaru Velorex.A vzhledem k tomu že jsou úchyty oko a oko 12 mm tak asi na novější provedení.    [k]   28.12.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Redakční test Jawy 350 typ 634 z roku 1973 ve Světě motorů


 Trocha nostalgie z let minulých....

http://www.auto.cz/jawa-350-typ-634-osmdesatkou-je zdila-na-pul-plynu-111499?utm_source=www.seznam.cz &utm_medium=sekce-z-internetu    [Jára]   26.11.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Většina starších to pamatuje.Jen mě zaráží jak se třeba gil54 vyjadřuje opovržlivě o soutěžních Jawách a zjevně mu chybí základní znalosti.Bylo by třeba a to tu platí obecně,více studovat dostupné informace a teprve pak třeba kritizovat.    [k]   01.12.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdravim pani kluci...co hovorite na tuto CZ 250/485.Celkom sa mi to lubi ale este nikdy som to nevidel v inzercii.Dalo by sa to spravit pomocou 487/471 a motorom napr.455/475 ale original je original.Neviete kam to bolo urcene na vyvoz?Prepacte kvlitu fotky.    [Jawak]   02.11.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 65 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ahoj potřeboval bych ložiska do krku asi s i misky. Poradte Prosím kde koupit.    [Anty26]   27.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pája, Meela: Děkuji Vám za odpovědi, je to tak že se musí pootočit tou spodní maticí a stáhnout pružinu, je tam bajonet, který pak vypadne. Ty tlumiče co myslel Monty mám na jiné motorce, tam je opravdu ten vrchní kroužek ze dvou polovin a ty jdou rozdělat, ale toto je ještě asi starší provedení nebo co.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.06.2017
Odpověď  Nee, musel to být nějakej atyp nebo domácí vývoj. Je to uzavřenej kruh, vyndavá se horem.    [Pája]   23.06.2017
Odpověď  ale ta spodní miska na seřizování tuhosti jde přece vyndat, v jedné poloze je průchozí a vysune se ven - potom je už rozebrání jednoduché. Nebo jsem měl nějaký atyp?    [meela]   22.06.2017
Odpověď  Ty tlumiče jsou každej jinej a oba špatný. Pokud je to 47x, tak nemá seřizování tuhosti, horní miska je přivařená a rozebírá se, jako jawskej. Pokud je to z 48x, tak má seřizování tuhosti, zmačkne se pero vycvakne se horní půlená hliníková miska a "vysype" se vše vrchem jak píše Monty. Pokud je zmaštěnej, tak lze zrepasovat, je to stejné jako na Jawě. Já odpáral na 477 horní misku, koupil novou pístnici s okem, na šabloně bodnul misku a stříknul kladívkovou barvou. Foto mohu dodat. Na tlumičích nemají být ty plastový kryty. Olej tlumičovej 50 ccm, nebo 1:1 s motorákem. Věc vkusu, chce to zkusit. My máme vyzkoušeno, že dopředu jen motorák.    [Pája]   21.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Děkuji Ti za radu Monty, ale nemůžu ten tlumič stlačit tak, abych vytáhl ty půlkulaté spony, u kývačky nebo 477 mi to rozdělat šlo, ale tady ne, možná jestli to není kvůli tomu seřizování tuhosti.
Ještě dotaz na svorník stupaček a stojanu, jaká je správná délka? Když jsem motorku rozebíral tak byl z obyčejné závitnice, pak jsem sice sehnal jiný s jemným stoupáním, ale ten je kratší, hádám že ze 634 a pak taky s jemným závitem, ale moc dlouhý, ten je asi na 472. Mohl bych ho kdyžtak zakrátit, ale potřeboval bych vědět délku. Je to jako na 477? Ale radši bych jeden z nich vyměnil za původní.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2017
Odpověď  Stlačíte pružinu, a ten horní kroužek je ze dvou půlek - ty se potom rozpadnou, a pružina jde sundat. Potom vyšroubujete hlavní matici, vyměníte těsnícího "slavíka" a nový olej. Myslím, že 50 ccm do jednoho.    [Monty]   12.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pája: Děkuji Ti za typ, zámek je už venku, koupím si pak oba nové. Už se mi povedlo sehnat i druhý tlumič. Teď bych se chtěl zeptat, jak se rozdělávají tlumiče, abych mohl vyměnit olej. Ještě se chci zeptat na tu podložku co je na tom spodním tlumiči pod horním okem, ta tam asi být nemá, že? Ještě se chci zeptat jaký olej a kolik patří do jednoho tlumiče.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.05.2017
Odpověď  Vyndat a dobře schovat tu drátěnou pojistku a pak zámek krátkou a suchou ránou vrazit do krku. Střihne se kolíček a je hotovo.    [Pája]   10.04.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jestli někdy budete měnit o-kroužky v čepu kyvné vidlice, tak bacha na katalog ND. Jsou v něm o kroužky typu 353-031-025 a 353-031-028 a jsou rozměru 20x2 a 25x3. Ty tam ale nesedí, takže dneska jsem si dal do obchodu repete:) Podle původních jsem nakonec koupil ty menší buď 22,22x2,62 nebo 22x3 a ty větší buď 28x3 nebo 29x3 protože ty staré už jsou samozřejmě vymačkané a ne úplně kulaté, takže úplně přesný rozměr nevím. Vlevo na fotce jsou původní, uprostřed nové menší a vpravo větší, tak uvidím jak to tam pásne.    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.04.2017
Zobrazeno 10 z celkem 65 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (65) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

jawa 90 trial


 Zdravím, prosím majitele co mají tuto motorku o určení originality. Moc informací jsem k ní zatím nenašel a fotek taky moc není. děkuji    [srumic11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ahoj nemá niekto lepšie foto záchytu reakcie prednej brzdy?Ak by bolo možné demontovaného z motorky.Ďakujem.    [Mimo]   23.11.2017
Odpověď  @srumic11

Hladam kontakt na cloveka s originalnou povodnou zltou farbou na J90. Prosim kontaktujte ma. Mail: klacko.michal(zavinac)gmail.com

dakujem    [miso251sk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.06.2017
Odpověď  Omlouvám se , v inzerci se objevila nepoužita pneu Barum 2,5 x18 na Jawa 90 , můj dotaz - byly vždy jen na předním kole ? Mám už jednu novou a rad bych je tam obul obě . Třeba na vývoz nebo tak jestli nebyly i vzadu . Díky za odpověď .    [Jirka]   25.10.2016
Odpověď  To,že trail neměl nosič je mylná informace.Traily nosiče měly.Chromované bočnice nádrže a zinkovaný nosič byly na vývoz.Nebude lehké a hlavně levné sehnat všechny chybějící díly.Např.přední světlo,nepoškozené gumy řetězu...    [zdenouš] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.07.2016
Odpověď  co tak koukám, tak máš ohnutý zadní oblouk rámu pod sedlem nahoru. Klasická dobová úprava. Tachometr původní je, ale kaplička a světlo ne. Chybí kryt rozety plus ty gumová návleky řetězu. Plus to co už bylo řečeno. Kdyby byl zájem pár dílů mám a mohl bych pomoci.    [Michal ]   19.06.2016
Odpověď  Děkuju za odpovědi a Palovi za foto, už začínám chybějící díly shánět. takže pokud něco máte klidně napište :) Ještě bych se chtěl zeptat jestli se lišilo provedení když je na štítku 000 nebo 001?    [srumic11]   15.06.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj,
odfotil som ti ten chýbajúci plech s 3 dierami medzi predným kolesom a vidlou pre predstavu, ak by si si ho náhodou chcel vyrobiť...    [Palo]   14.06.2016
Odpověď  Našlapovačka je z pionýra, páčky brzd z jawy 634 a výš, světlo + tacho není originál, u stojánku chybí příčka, nosič na trialu nemá být, mají být zakrytované zadní tlumiče. To jen tak v letu :-)    [Vojta]   13.06.2016
Odpověď  reakce brzdy je v podstatě kus plechu se třema dírama.    [Monty]   13.06.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  tady mi chybí vymezení, ale nevím jak má vypadat    [srumic11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2016
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (15) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  Dobrý den sehnal jsem skoro kompletní ČZ Trial 175 neměl by někdo katalog nebo nějakou dokumentaci popřípadě odkaz na náhradní součástky. Byl bych moc rád děkuji a veteránům zdar. Začínající veteránista Luigi.    [kotalinyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.10.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den.Nevíte někdo náhodou dýlku a průměr drátů 21 palců do čz 175-482 Trial.Díky za pomoc    [Jirka]   18.11.2017
Odpověď  ...koukni tady do fora o vývozních typech čs. motocyklů, o Trialovi tam něco je...    [xy]   10.11.2008
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 

 Strana 1/29 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 21.2.2017)
Nezodpovězené téma 

Převodovka Jawa 634


 Ahoj, dělám GO motoru "švéda" 553 s tím že se doupravil pro převodovku 634, zakoupil jsem nově vyráběné hřídele, kolečka 19z. a přesuvá kolečka 16z. ale nepodařilo se mi sehnat nové kloudné kolečko 24z(předloha) a kolo s nábojem(výstup hlavní hřídel). Prodávají se sice kolečka 24z. ale jako universální pro 634,638,640 - problém je že když toto kolečko usadím na předlohovou hřídel tak má už značnou vůli(rozdíl v průměrech asi 0,07mm)a na hřídeli vaklá. Také nabízené kolo s nábojem je pro 638 kde je rozdíl ve vybrání pro přesuvné kolečko(634 má vybrání hlubší).
U kolečka 24z. zvažuji že bych nechal otvor pro hřídel vybrousit na větší průměr pro vsazení bronzového pouzdra což po konzultaci s nástrojařem je proveditelné, u toho kola s nábojem to ale už je na upravování horší. Řešil jste prosím někdo také tento problém?    [Martin Štindl]   04.02.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Otackomer 634


 Mam prosbu nejde me otackomer veskerej pohon jde az do otackomeru. Rozebral jsem ho a z budiku jak je ukazatel otacek jde ze spodni strany takova tenka jehlicka do ustroji kde se pridelava ten nahon ktery funkuje ale dale to nejde a tet nevim jestli ta jehlicka ma byt v tom ustroji napevno anebo je zavada jinde. Opakuji je nahon se toci a i to ustroji odackomeru do ktereho se zasouva ten ctvercovej kolik do se take toci ale od te jehlicky k raficce otackomeru uz to nejde    [Rob]   04.02.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 350 640


 Nazdar chlapy chci si pořídit jawa 350 640 a chtěl bych ještě kompletně českou, nevite někdo do kolikateho roku se dělaly dik za odpověd    [Josef Pacal]   02.12.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

prototyp 477-476


 HLEDÁM - KOUPÍM
Hledám levé víko na ČZ 125/175 477 - ale předseriové provedení - viz fotografie... víko bylo pravděpodobně lité do písku - není to tlakový odlitek, víčko není lisované, ale strojně obráběné... za jakékoli informace předem děkuji, mohu nabídnout věci na výměnu,... nemáte někdo jakékoli informace????    [jicha_2007]   28.11.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Štítek ČZ 250/485


 Řešil někdo štítek na 485? Jak? dělají se repliky? Nějak nemohu najít. Můj je tak zoxidovaný, že až nejde přečíst. Nejlépe tedy dopředu předepsaný, kde chybí jen čísla motoru a rámu. Děkuji    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa 350 634


 Prosím o info. Nejsem znalec Jawy a proto bych potřeboval radu ohledně této 634, má to být vývozní do Itálie, až na ty manžety v pěkném původním stavu. Zajímá mě co je to za rok a cca kolik za to dát, případně vše co se dá z takové mizerné fotky vyčíst. Děkuji    [Katana]   25.10.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 175/477 r. v. 1969 so svetlom Aprilia - náhradné žiarovky


 Dobrý večer dámy a páni,

chcel by som sa informovať ohľadom ČZ 175/477, ročník 1969 so svetlom Aprilia. Budem mať možnosť obhliadky tejto mašiny s dokladmi, vzhľadovo vyzerá OK a je za dobré peniaze, rád by som ju kúpil. Akurát mám obavy z možnej "neštandardnosti" svetla Aprilia. Motorka má vymenenú spínačku, aspoň podľa foto čo mi majiteľ motorky poslal, čiže s kľúčikom problém ASI nebude (chvalabohu...). Ale chcem sa spýtať aké do toho svetla pasujú náhradné žiarovky a aký je postup výmeny?
Na jednom fóre sa táto téma riešila, niekoľko ľudí uviedlo, že sa v prípade poruchy musí vymeniť žiarovka aj s komplet parabolou (alebo komplet svetlo), že žiarovka samotná sa vymeniť nedá. Potom ďalších pár ľudí uviedlo, že výmena žiarovky je možná, že žiarovka je uchytená v pätici kt. drží vo svetle dvoma pružnými záchytkami a po ich uvoľnení sa pätica aj so žiarovkou dá vybrať. Ale už nikto neuvádza typ žiarovky ktorý tam je vlastne použitý. Pasujú tam klasické žiarovky ako aj na naše "kompletne domáce" motorky? Alebo je to nejaký atyp? Nerád by som kúpil motorku s pekným Aprilia svetlom s tým, že v prípade poruchy by som musel nahodiť klasickú masku z neskoršej 477...
Jo, ešte jedna vec. Majiteľ mi tvrdí, že tú motorku kúpil od známeho ktorý si na nej elektrinu upravil tak, že je možný štart pákou aj bez baterky. Zapaľovanie je klasické, nie bezkontakt. Nikdy som 477 nemal, je niečo také možné?

Ďakujem za informácie :-)    [Ondrej]   18.09.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 638 typ 5 konopnice


 Potrebuji poradit renovuji tento stroj jiz mam nasazenou vidlu a nemohu dostat na ni predni blatnik. Muzete poradit jak ho tam dostat?    [Rob]   07.09.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Prosim o radu


 Jak zvednu vyfuky aby smer byl hore ;) mam 364 viz foto    [Rob]   08.06.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 634 výfuky


 Mám jawu 634 s "doutníkama". V nízkých otáčkách je utlumená, nahoře super. Při vyndání vložek z výfuků je to naopak. Nemáte někdo zkušenost, jak provrtat vložky výfuku, aby to bylo akorát?    [Stenly]   29.03.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentNezodpovězené téma 

Řiditka prvni Jawa 634


 Ahoj, pořídil jsem si 634-ku rv. 74, samozrejme oběť tuningu. Zatim jsem nesehnal riditka. Ty prvni maji mit držáky pacek bez diry pro zrcatko. Chci se zeptat, jestli se pozdější riditka s dirami liší jen temi držáky, nebo jsou i jinak ohnuta. Prikladam fotku, co tam je ted. Riditka jsou nejaka vyšší a maji (samozrejme ruzne opilovany) hlinikovy držáky, co se dávaly na cezety. Videl jsem ale použití těchto drzaku jako alternativu v jednom katalogu náhradních dílu na 634...tak nevim.    [CarlosRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2017
   Přidat odpověď 

 Strana 1/29 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006