MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 260090 příspěvků |5728 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 34 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477 a mladší 25.4.2015 14:28  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    čz 125 sport   16.07.2012 / 78
    ČZ 477 - světlo APRILIA   12.11.2011 / 65
    Prospekty jawa 634   09.11.2008 / 64
    Zdravim pani kluci...co hovorite na tuto CZ 250/485.Celkom sa mi to lu....   02.11.2008 / 50
    Jawa 634-4 rv1974: barevné kombinace?   25.10.2009 / 42
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 370      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 14 / 86      Příspěvků Příspěvků: 3244
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/25 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  Zdravím.Nevíte někdo jestli tyhle tlumiče jsou opravdu z čezety 125/476/01?Motorku jsem sehnal asi v originálním stavě,má i světlo Aprilia a rád bych věděl,jestli jsou skutečně originální,případně jakým tlakem se tlakují a koilk se do nich lije oleje.Děkuju,Honza    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 40 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě dotaz na brzdovou páku, včera jsem si dovezl jednu z prvních 125 a všiml jsem si, že ta část pák na kterou se šlape nohou nemá tvar šestiúhelníku, který mám na jiných motorkách, ale oválný tvar, má to někdo taky?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nazdar, měl bych ještě dotaz, myslíte, že to sedadlo je z výroby, nebo že ta červená část je přešitá?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2015
Odpověď  Měl bych ještě dotaz. V jakých barvách se dělala 477/7? Oranžová, žlutá, modrá, zelená tmavá+světlá, hnědá tmavá+světlá nebo ještě nějaké jiné?    [kettenkrad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.11.2014
Odpověď  Ktorý rok výroby je motocykel s číslom 476 1018217. Môže niekto poradiť.    [...]   28.11.2009
Odpověď  Vím o jednej 477 s těma vysokými řidítky a je oranžová! Nejedná se o domácí bastl.    [lojza]   27.11.2009
Odpověď  ahoj, nemáte někdo prosím jeden takový tlumič na prodej? možno i rozbity děkuji    [tomas skacel]   09.03.2009
Odpověď  jen tak matně si vzpomínám,že čz 175(125?) s řídítkama "alá vlašťovka" hrála roli ve filmu "kamarád do deště"(nejsem si jist názvem),jezdil tam s ní Sagvan Tofi s Lukášem Vaculíkem(snad jsem nezkomolil jména),bylo to z Plzně,Sagvan se pak na ni zabil    [jirka]   10.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  třeba na tento....    [jirka]   09.11.2008
Odpověď  ...a ty Krňávky si dej na cross,až budeš nějaký restaurovat,a na 175 tam dej to,co tam patří...přeji hezký den    [jirka]   03.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...inspiraci...    [jirka]   03.11.2008
Zobrazeno 10 z celkem 40 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (40) 
Zodpovězené téma  

Blinkry + brzdové světlo nefungují..., jak postupovat?


 Zdravím, první typ 634-4, nejdou blinkry ani zadní brzdové světlo. Přední jde i přepíná na tlumené, dálkové. je možné, že přerušovač na blinkry s nějak šteluje.. Jak postupovat....Měl by někdo barevné schéma přehledné prosím? Jinak schází i pojistková sřínka...    [Lukas]   23.03.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vše vyřešeno. Praskání žárovek způsobilo neregulované napětí, jelikož regulátor nebyl dobře ukostřen...kostřící šroub i očko bylo zaoxidované po letech.    [Lukáš]   13.04.2015
Odpověď  to muže dělat spínačka,ja měl zaoxidovaný kontak v ní a při otačení kličku z 1 do 2 polohy to chcípalo    [Honza]   02.04.2015
Odpověď  Ve světlometu prvního typu 634 (1974) mám pojistkovku je to tak originál prosím? Další věc je, že při nastartovaném motoru po otočení klíčku do polohy 2 motor zhasíná....nemohu přijít, kde je chyba...nikde se nic nekostří...spínačka zapojena ok.    [Lukas]   24.03.2015
Odpověď  Je toho plnej internet, tak si to laskavě najdi na google.    [xxx]   23.03.2015
Odpověď  Neměl by někdo el.schéma na první typ 634-4 (1974)    [Lukas]   23.03.2015
Odpověď  Nez budes stourat do prerusovace, stahni si elektricke schema a projdi vodiče ke svetlu a blinkrum.    [jakub]   23.03.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Ojnice Jawa 90


 Dobrý den,řeším problém s náhradou ojnice na Jawu 90.
Nový originál už asi sehnat nejde a adekvátní náhradu,co se týká rozměrů jsem
zatím neobjevil.Takže,čím ji nahradit?
Podělte se radou a zkušenostmi,myslím, že to bude zajímat vícero uživatelů..    [jiridanRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  omluva, překlep, paří jinam...    [Jasco]   02.04.2015
Odpověď  Odfotit ne ale je tam zapalko, kladívka a horem, jak je dírka, tak vede kablík. Stáhni si servisní manuál a tam to vyčteš, katalog ND taky neuškodí, obojí jsem našel (a stáhnul) minulý týden :o)    [Jasco]   02.04.2015
Odpověď  18,2x46    [karol920] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.03.2015
Odpověď  ale, jawa 90 má spodný čap +/-18,2mm a honda mtx80, 18,0mm ? takže, je k tomu nový čap, ktorý má v strede 18,0mm a na bokoch 18,2mmm ?    [majoNM]   04.03.2015
Odpověď  A len doplňujúci údaj pre pochybovačov. Jedná sa o japonskú ojnicu a do stroja , ktorý má objem 80ccm a výkon 13 koní pri 8500otáčkach , takže pre J90 viac než vyhovujúce.    [karol920Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.03.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  za 80€ mám na predaj novú ojničku , síce je o 1mm dlhšia , ale dá sa to vyriešiť hrubším tesnením pod hlavou . A tieto kľuky bežne robím po 50€ - teda spodok .    [karol920Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.02.2015
Odpověď  Cena mojej kluky je 130 euro, je tam urobený nový spodok aj vrch, keby si chcel môžem opraviť tvoju kluku, ale treba my povedať čo tam chceš urobiť a podľa toho je aj cena za opravu. Palo    [Palo]   29.01.2015
Odpověď  Palko nič v zlom ale daj sem aj cenu,toť problém.    [Joski]   26.01.2015
Odpověď  Keď máte problém s klukovkou na Jawu 90, tak ma kontaktujte emailom alebo telefonicky 0944 224 088. Ja si tie klukovky robím sám, používam spodné jehlové ložiska z Suzuki, Kawasaki a funguje to perfektne. Inak mám dve klukovky na viac.    [Palo]   26.01.2015
Odpověď  kliku na 90ku repasuji,prováí se to vibroušením spod oka ojnice vírobou nového oj.čepu a montáží vetších jehel(válečků)Bližší info na tel.605739730    [honza jawamoto] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.01.2015
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zodpovězené téma  

Jawa 350/634 r.v. 1983 elektro


 ahoj prosím nemáte někdo odkaz na plánky elektro pro moji Jawu 350/634 r.v. 1983, možná se to už řešilo , ale nemůžu to nalést , a motoelektro.cz mě už nefunguje . Za každou radu dík . Miloš    [Miloš]   16.10.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Na motorkari.cz najeď do "motokatalog", v něm vlez do typu 634 a úplně dole máš ke stažení dokumenty. Je tam u jednoho seznamu dílů i origo schéma. Nebo pak zde: http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_350_typ_634/ schema/schema_pro_dva_budiky    [mr.Mic]   27.03.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

karburátor


 Zdarec, jaké používáte karburátory na 634 ? mám 2826SBDb2802-asi původní i nový( asi replika), ale furt to má díru .    [švinda]   23.11.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Podle čísla je to originál. 2926 je "rozměr", 2802 značí otryskování.    [mr.Mic]   27.03.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Jawa 90 s Tranzimom.


 Zdravím všetkých priaznivcov J 90.Mám otázočku-má alebo aspom videl niekto z vás naživo J 90 s tranzimom?Tak ako to uvádzajú katalógy?Myslím pôvodný stav,nie novšie dorábky zapaľovaní z Babety.Ak áno mohli by ste niekto nafoťiť magnet a cievky k tomu Tranzimu?Fito.    [Jozef Joski]   25.02.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  My jsme to montovali jednu dobu na motory z půdních fréz a chodory.    [ivošekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2015
Odpověď  jenco> jednotky tranzimo (jak ta tranzistorova , tak tyristorova) byly jako referencni zapojeni nekakeho spinaciho tranzitoru a tyristoru a byly v katlogu soucastek. po doplneni delice 1:10 na vstup fungovala jednotka i v Simsonu a neomezovala otacky. V dobe internetu by to mohl vyplivnout internet. Mozna bych neco nasel ve starych zasobach na pude, ale nejdriv v lete a az se tam prokopu...    [Pája]   27.02.2015
Odpověď  Pán Rachott aj ja by som mal záujem o dalsie fotky keby ste mi mohli poslat na email fichtljenco@gmail.com    [jencoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2015
Odpověď  škoda, mám doma jednu dosť polámanú popraskanú ale funkčnú tranzimo jednotku, asi rozoberiem, niesom si ešte istý lebo je mi lúto    [jencoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2015
Odpověď  No prehľadal som čo sa dalo ale na túto tému ani ťuk tak naozaj neviem pomôcť...    [Joski]   17.02.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím! chcem sa opýtať, že či pozná niekto vnútorné zapojenie Tranzimo jednotky, bolo by to pre mňa dôležité,    [jencoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2015
Odpověď  Dobrý den.Kde je připevněna a jaké parametry by měla mít tlumivka na devadesátce crossce?Je stejná jako na pařezu?Můžete poslat fotku?
Děkuji za odpověď    [renatik]   03.04.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  To vypadá dosť komplikovane,to babetové po osadení do Jawa 90 vyzerá ako orginál.    [Fitomoto]   14.12.2012
Odpověď  Zdravím, případně mě pošli fota na mail: psmotokary@seznam.cz a dyžtak i na jakém motoru jsi to měl. Zatím díky.    [Pavel]   14.12.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  ještě jedna fotka    [Rachott] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2012
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (31) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

CZ 175 - 477


 Ahoj, dávám dohromady čz 175 z dílů. V katalogu viz obrázek je uvedeno, že mezi ložisky je rozpěrný kroužek a nikoliv labyrint je to takto ok? A druhá otázka nevíte kde se nechá koupit těsnění mezi kartery?
díky    [p.]   02.03.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  řešil bych to taky přes ten labirint, protože v případě poruchy gufera můžeš půlit motor a taky se mě nezdá ta montáž ze vnitř měl bych strach pokud při montáži nedáváš kartery do trouby, ale nahříváš to horkovzdušnou lampou, možnost poškození právě toho gufera.    [Karel]   03.03.2015
Odpověď  Složil bych to podle schema. Je to mazané olejem z převodovky a to je jistota. Sice u 487 od tohoto zase ustoupily, ale fungovalo to dobře. Z levé strany bez problemu, v pravem karteru musí být průchozí kanálek na olej. Proto je lepší dekl na ložisku přišroubovat s těsněním a ne na silikon.    [Giom3] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.03.2015
Odpověď  Podle mě bych tam říznul klasicky labyrint s tím, že gufero by bylo hned za segerovkou a opačně než-li je na obrázku prostě tak jak to mají jawky.    [Venca]   02.03.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Montáž krytu vzduchového filtru čz 175/477


 Zdravím Vás pánové,
prosím o radu, jak je přidělán kryt sání do rámu na čz 175/477. Nahoře je uchycen zprava a zleva šroubem k rámu, ale dole jsem nějak bezradný, už si nepamatuji jak jsem to rozdělal a zda mi nechybí nějaký spolovací kus mezi krytem a rámem (motorem).
Díky za radu.    [tomas21Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.03.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky, už jsem si to ověřil z rozkresu v katalogu náhradních dílů, ale bohužel jsem také zjistil, že jsem tyto propojky ztratil. Nemáte někdo jejich rozměr, nebo alespoň vzdálost středpvých děr. Díky. Na tomto jsem momentálně zaseklý s kompletací motocyklu.    [tomas21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.03.2015
Odpověď  K motoru vedou dvě propojky, takové cca 3cm plíšky.    [Giom3] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.03.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 90


 Môže mi niekto odfotiť čo je pod týmto deklíkom a ako to vyzerá ?    [Milan Ježík] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.01.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Kontakty zapalování, vypadají jako kontakty zapalování.    [Monty]   13.01.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

jawa 90 cross - úlovek :-)


 co jí říkáte ..koupena koncem roku .    [martin]   03.01.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Koupil jsem jí od důchodce 72let , a ten na ní strávil skoro 20. let života :-)

Ano ,není vše origo ,ale nebudu renovovat i takto má své kouzlo .

Děkuji za názor.    [martin]   06.01.2015
Odpověď  Jako základ dobrý, ale těch neoriginálních dílů    [pepe]   05.01.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Relé 175/477


 Mohu dát na ČZ 175/477.01 r.v. 1969, 13 PS - 9,5 kW relé 6V/75W místo 6V/50W, které tam původně bylo?    [Tomáš]   14.11.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  DÍKY,našel jsem i ten rotor,čau    [Rosta]   05.01.2015
Odpověď  75W rotor má do komutátoru dráty zalisovaný a 45W má dráty cínovaný, drtívá většina 75w rotorů má zezadu zelený čelo    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2015
Odpověď  ten 75 W by měl mít silnější vinutí.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.01.2015
Odpověď  Zdar ,chlapy,mám 75 v zapalování,ale nevím jak poznat rotor,který tam patří,nikde to na rotorech není napsáno,díky za rady,čau    [Rosta]   02.01.2015
Odpověď  ZAVADA- je to pouze kdyz jedu se svetly, poloha klice zapalovani doprava. Jedu par mil a najednou zacne motorka zdechat a dochazi temer ke zhasnuti svetel... Rychle prepnu klic uplne doleva kdy sviti jen mala zarovka ve svetle a zadni svetlo. Motorka svisti dale bez zadnych problemu. Tez se to nekdy stane kdyz mam zaple blinkry ale to jen nekdy, opet jen kdyz jsou zaple hlavni svetla.
Je pravda ze pred par mesici jsem se dival jak to v te krabycce vypada a asi jsem to moc dotahl. 75W rotor uz tam mam pres dva roky. Nez tam byl75W rotor tak to svetla a blinkry nikdy neutahlo, vlastne ani to temer vubec nedobijelo.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.11.2012
Odpověď  Zdá se mi (možná opravdu jen ZDÁ), že došlo k deformaci horního dorazu té pravé kotvy (= zpětného spínače). Tan horní háček je hodně blízko cívky a průžinka se mi zdá dost natažená. Nejsou náhodou ty dva kontakty na téhle kotvě trvale sepnuté? Aspoň jeden pár? Dúvodem by mohlo být to promáčklé víčko. Nebo druhý konec příliš hluboko zašroubovaného středového šroubu víka! Nenaráží a tím nezkratuje něco pod relátkem? Nezlomil konec šroubu ten keramický odpor dole?
To relé nevypadá špatně, žádná stopa po pálení vinutí. Možná mírná oxidace a omšelost. Ale od pohledu by mohlo fungovat...
Proč vlastně chcete tu výměnu dělat, jak se projevuje závada?
Obecně - slinější (= vícewattové) relé dát můžete, ale neměl byste odebírat věší výkon (proud), než na kolik je stavěné dynamo, tedy těch 50W. Regulace napěťová je u obou obdobná, liší se omezením max. proudu (u 75W cca 12A, u 50W cca 8A). Sám jsem úspěšně několik let provozoval na 45W dynamu dvoukotvové vnější relé 75W (náhrada za "vnitřní" jednokotvičku). Fungovalo to 1A kvalita - dobíjelo už od volnoběhu.    [host]   28.11.2012
Odpověď  marekh22 :
Vidis jak MOC Ti ten sroub vicka regulatoru stlacil stenu toho mekkeho hlinikoveho vicka ?
To muze byt cely problem . Tlaci to na civky a dela neplechu . Vyklepej tu stenu do roviny a nedotahuj ten sroub tak moc . Me se prave tenhle problem u teto motorky prihodil .    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2012
Odpověď  Nejsem elektrikář, ale informatik, tak mě opravte v čem se pletu: pokud budu mít 45W regulátor a 75W rotor tak: roztočím motor, začnu indukovat napětí na rotoru a budou tím budit stator. To až do okamžiku, kdy budu mít na rotoru napětí, při které sepne napěťové relé a začne dobíjet. V okamžiku, kdy mi odebíraný výkon ze sítě motorky přesáhne jmenovitý výkon (nastavení relé), odbudím částečně stator sériovým připojením odporu. Pokud mi otáčky stále porostou, poroste i napětí a tím i výstupní výkon dynama. V okamžiku, kdy i v tuto chvíli překročím nastavený výkon regulátoru, připojí uzemňovací část budícího vinutí na akumulátor -> dojde k odbuzení a regulátor začne vibrovat mezi částečným nabuzením s odporem v sérii a odbuzením, kdy na svorkách statoru bude jen nízký napěťový potenciál.
Z toho usuzuji, že rotor ani stator by se spálit neměl a pokud tomu to bude po mechanické stránce proveditelné, tak výsledek bude ten, že regulátor začne rychleji vibrovat, než u původního zapojení, čímž bude více trpět a pravděpodobně samotné dobíjení nebude fungovat úplně dobře - bude docházet k odbuzování statoru v nižších otáčkách, než by mělo.    [Karel S.]   28.11.2012
Odpověď  Dvoucívka a 50W? No to vidím poprvé. Člověk se pořád učí.
Dokonce jsem ho nenašel ani v chytré knížce :)
http://jawarmaniak.wz.cz/ ke_stazeni/navody/prislus enstvi/navod_rele.html    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  27.11.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Je tam tohle oznaceni. Civky tam samozdrejme vidim dve, diky za pripomenuti. Jen jsem to chtel vedet na 100%. 75W regulator namontovanej zatim nemam.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2012
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Prospekty jawa 634


 Protože jsem žádné tady neviděl,zkuste taky něco přihodit.
Přidejte i 638-640.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.11.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 64 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.01.2015
Odpověď  Nemáte tam někdo něco o tom, jak má vypadat JAWA 634/6? já koupil po kutilovi a tak nevím co a jak.Díky ,R.    [Roman Fuchs]   27.05.2014
Odpověď  Rok 80 není 634-4 ale nějaká 634-7    [Jakub] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další reklama.. formát A4. Z druhé strany je pouze červený pruh. Text žádný.    [Jawasystem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2011
Odpověď  Petr určitě jeto dobra cena jestli je v puvodnim a pěknem stavu prodavaj se i draž tak nevahej a dej fotku.    [Zdeněk]   16.06.2010
Odpověď  Jo a rok je to 1980.
Petr    [Petr]   16.06.2010
Odpověď  Dobrý den
Měl bych dotaz na vás odborníky. Mám možnost koupit Moto Jawa 634-4 350ccm. Je v celkem slušném stavu a pojízdná. S doklady a s platnou technickou. Cena by měla být 10000kč. Je to dobrá cena za tento stroj?
Děkuji    [Petr]   16.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sice to není prospekt, ale třeba se někomu bude moje Konopnice líbit. :-))    [Wenda]   03.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.06.2010
Zobrazeno 10 z celkem 64 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (64) 
Zodpovězené téma  

Výrobní číslo motoru - určit rok výroby čz 175 477


 Zdravím, po dlouhém hledání na internetu se mě bohužel nepodařilo najít žádnou tabulku, kde bych našel rok výroby podle čísla motoru. Hodlám jezdit už letos Czech road racing a potřebuju zjistit, který motor můžu upravovat- aby nebyl moc nový. vč. motorů: 477-3-003100 a ještě jeden 477-1-045990
Díky za info    [Tomas]   04.01.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dynamo tam bohužel není    [Tomas]   05.01.2015
Odpověď  Pokud má motor původní dynamo, tak to mívá štítek, jehož číslo obsahuje i rok. Podle toho se to dá celkem dobře určit.    [Honza Vošalík]   04.01.2015
Odpověď  Takže se nedá říct, jestli ten motor je třeba z roku 69, nebo 73?    [Tomas]   04.01.2015
Odpověď  Obávám se, že Tě nepotěším. K mé znalosti nic takového neexistuje a to ani v továrně ČZ.    [Honza Vošalík]   04.01.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

čz 175 477 posilube 1970


 Zdravim všetkych chcel by som vam ukazať moju novu moto. je to rv.1970 a je v naprosto pôvodnym stave lak,chrom,motor nebol nikdy puleny,ma nabehane 16540km je po prvom majitelovi,akurát je odpojené olejové čerpadlo,čo na ňu hovorite?a chcel by som sa spitať či je podla vás niečo neoriginál,pripadne čakam vaše dotazy    [Feri OHC] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Fachman nevidim duvod proč by motor jawa nenajel 50 tis mam 36 a zatim bez problemu    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2015
Odpověď  Kolem roku 1970 jsem pracoval v Mototechně Praha, opravně Jeseniova 56 na generálkách
motocyklů. Po delším stání docházelo k zaschnutí oleje (minerál M2T) v čerpadle a výstupní trysce a než se kanálky uvolnily došlo často k zadření pístu. Proto lidi centrální mazání odpojili a motor mazali směsí benzínu s olejem, poměr se dal tenkrát při tankování nastavit přímo na stojanu MIX.
Ojniční ložisko to většinou vydrželo, hlavní ložiska byla mazána přez kanálky olejem z převodovky. ČZ měla lépe řešenou převodovku než Jawa a motory najezdily při slušném zacházeni klidně padesát i více tisíc kilometrů. S pozdravem ČZ zdar!    [Fachman]   13.12.2014
Odpověď  Moc pěkný kousek, jen držák předního světla mi připadá v jiné barvě. Kolik má najeto dle tachometru a rok výroby?    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.12.2014
Odpověď  No,ta je nádherná.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.11.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Též se mi poštěstilo sehnat tuhle babču. Ve velmi dobrém, původním, origo stavu...    [pvletter] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.11.2014
Odpověď  Luboš.H> Presne tak, na cerpadle neni zadny problem, mel jsem chvili CZ180 (uz s Mikuni), proste to fungovalo. Ja v soucasnosti bojuji s oddelenym mazanim, protoze ho mam na vsem, co jsem sehnal odpojene. V soucasnosti mi k zpetnemu zprovozneni schazi sehnat vicko na motor a sitko do nadrzky - nevite nahodou o vyrobci repliky?    [Pája]   09.02.2013
Odpověď  Ten kdo měl čerpadlo rozebrané, musí potvrdit, že tam není nic co by se mohlo rozbít.    [Jakub]   05.02.2013
Odpověď  Je to tak, lidi tomu nevěřili.
Já jsem 477 v mládí měl, nejezdil jsem na ni přes 100 tis.km a na čerpadlo jsem za celou dobu nesáhl a fungovalo bezvadně. Jen jednou mi prasklo spojovací lanko, ale to vyřadí i plyn, takže žádný důvod čerpadlo nepoužívat.
Naopak je menší spotřeba oleje a podstatně méně karbonu.    [Luboš.H]   05.02.2013
Odpověď  pro,FERI OHC-Odpojovalo se čerpadlo proto,že nepostřehneš při jízdě kdy klekne a zadřeš motor.Tak pro jistotu majitelé radši dávali už naředěnou směs.    [Ivosek]   03.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já jsem velice levně pořídil tuhle prašivku, rok 1969, jedna z těch prvních ještě s výbavou aprilia :) Už se těším na renovaci    [Jakub]   30.01.2013
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

ČZ 477 export belgie


 Dobry den kamarad z belgie me pozadal o pomoc, ale sam to nedokazu. Piše zhruba toto :Mam otazku – mozna mi muzes pomoct
Muj svagr si koupil CZ (Koukni na prilozene obrazky), ale motorka nemá papiry
K tomu, aby to zaregistroval jako silnicku(Jizdu na silnici) tak potrebuje vedet, jaky rok vyroby to je
Pokud pro priklad muze ukazat list s cislama ramu sahajicimi x let zpet(tak nejak to chapu), to by bylo pravdepodnebne dost dobře
Na jednom prilozenem obrazku muzes videt imatrikulacni plato s cislem ramu a typem motorky
Myslis, ze je nejaka moznost, ze by jsi mi pomohl?    [jawa350/361sport]   22.12.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Vzajemna rozteč držáků je 23cm, od kyvky necelý centimetr    [Jakub]   25.12.2014
Odpověď  mohu oměřit zítra odpoledne    [Jakub]   23.12.2014
Odpověď  prosím mohl by někdo změřit vzdálenost zadních držáků stupaček od kyvky. Mam rám na trail z Krnapu s motocyklem bylo nekolikráte lehnuto, tak je to dle mého názoru ohlé    [p.]   23.12.2014
Odpověď  za cislem 477 vypada ze nic neni.    [jawa350/361sport]   23.12.2014
Odpověď  Viděl bych to na odchylku 05 provedení 482.05 pro NSR. Ta měla takovýto štítek s typovým označením 477 vč. dalších položek. Rok výroby 1976 nebo 1977. Zbytek popisu odchylek v Katalogu.    [Honza Vošalík]   22.12.2014
Odpověď  Je za tím číslem 477 ještě něco?    [Honza Vošalík]   22.12.2014
Odpověď  477 je asi číslo motoru, VIN začíná 482.

Zkuste napsat do Strakonic,ale nemá to smysl dřív, než po Novém roce.    [Monty]   22.12.2014
Odpověď  Ale na stitku ja typ 477, ne 482, a rekl bych ze je puvodni.    [jawa350/361sport]   22.12.2014
Odpověď  http://www.cezetmania.info/modely/index.html?item= 106    [Jakub]   22.12.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  c    [jawa350/361sport]   22.12.2014
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 

 Strana 1/25 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 25.4.2014)
Nezodpovězené téma 

Nefunguje elektro instalace jawa 634


 Ahoj všem, měl bych prosbu na zkušenější lidi ohledmě zapojení elektriky na mé Jawě 350/634 rv 74 6V

Moto jsem nechával "lakovat" do komaxitu, jen červéné díly. Takže celý předek a kastliky, nádrž a zadní držák světla do černého komaxitu. Konektory jsem si označil a jen rozpojil např. u blinkrů, spínačku jsem nerozpojoval nic. Po Nastrojeni motorky a zapojeni konektoru tak jak jsem si to popsal a bylo to zapojeno puvodne tak mi jen slabe a rychle bliká pravy přední blinkr a svítí dve kontrolky, jinak nic.

Nevíte co by tam mohlo dělat problém? Přemýšlel jsem o ukostření jak je na na dvouch šroubech vedených v horních brýlích, jestli to neni špatně uzeměné přes ten komaxit, přece jen ten komaxit je silný a spečený plas.

Např. zadní blinky jsem proměřil a pravy +3,5V levy -0,17V.

Můžete mi poradit jak to správně ukostřit aby zase vše fungovalo?

Jaký na to máte názor vy? Nejsem s ele. svazky moc kamarad tak diky za rady!    [Daniell]   11.04.2015
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 634 side/pav zápis v TP


 Zdravím
Ve velkém Tp mám vyplněno:celková okamžitá hmotnost přípojného vozidla 1.brzděného -postranní vozík 172kg,2.nebrzděného - návěsný vozík 50kg,celková okamžitá hmotnost jízdní soupravy 497kg.
Znamená to ,že mohu bez dalších zápisů jezdit se side a pavem?
či je to všeobecně pro tento typ a ůdaje jsou jen informativní?
Díky!    [Alešx]   02.04.2015
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

životnosť motora ČZ 175/477


 Ahoj, kupujem cz 477 ktorá má najazdených 30tis. km. Zaujímalo by ma koľko km je životnosť motora pri "normálnom" používaní. Rád by som vedel aké investície ma čakajú. Motorka dlhé roky stála, takže predpokladám že bude všetko zatuhnuté a zaoxidované. Ďakujem za všetky odpovede.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2015
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Kúpa cz 175/477


 Ahoj, núka sa mi kúpa cz 477 bez posilube. Keďže doteraz som robil len mopedy Stadion, chcem sa poradiť, na čo si mám dať pri kúpe pozor. Zaujímajú ma hlavne veci, ktoré sú iné ako pri mopedoch :-). Ďakujem za všetky názory a postrehy.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2015
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Barva čz trail


 Ahoj nevíte prosím číslo barvy dle RAL na čz trail    [jirka]   19.02.2015
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jaký je to typ?


 Dobrý den potřeboval bych zjistit (tedy pokud to jde) podle čísla o jaký typ motoru se jedná.
Je to 634ka z roku 81 (jedno budík) číslo motoru je 001438
Zajímá mě jaký typ má být před tím číslem na motoru vyražen, jestli
634-4-xxxxxx ,634-5-xxxxxx,634-6-xxxxxx nebo něco jiného?
Děkuji za případné rady.    [tom1]   08.02.2015
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Originální barva čz 125/476


 Chci se zeptat jaký je originální odstín barvy na čezet 125/476 červeno-šedá jestli někdo nevíte.    [tomáš]   19.12.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma  cau hele kdyz budu menit simering na jawa Cz 175 477 musim pulit motor nebo ne protika mi olej do motoru a ja nwim co stim poradte    [jakub ]   09.11.2014
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Pomoc pri identifikácií ojnice


 Zdravím,
pred časom som k motorke (250/353) dostal diely, medzi nimi bola aj ojnica, ktorú neviem priradiť k motorke, preto sa obraciam na skúsenejších.
Namerané rozmery (viac-menej len orientačné, so "šublérou):
- piestny čap: Ø 18mm
- dolný ojničný čap: Ø 21,92mm; l= 51,15mm
čap je priebežný (dutý) s hrúbkou steny 7mm
- osová vzdialenosť je 86mm    [Tomáš]   11.09.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma  Sháním rotor 6v 75w na 634 nevíte někdo za slušnou cenu? Díky.    [lipik34] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 90 - přední šavle


 Dobrý den,

prosím nemáte někdo přední gumové krytky tlumičů? Nebo alespon kdo je prodává ?

Děkuji    [Márty]   26.07.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Utěsnění karterů Jawa 350/634


 Zdravím prosím vás mám dotaz u této motorky... tesnění mezi kartery v katalogu není a nejde sehnat, takže se asi nedělá v dílenské příručce stojí že se to má podmáznout tmelem ... jde mi o to jakou s tím máte někdo zkušenost zdali je lepší si to těsnění udělat a podmáznout tmelem nebo to dát opravdu jen na ten tmel... nerad bych to opět rozebíral kvůli netěsnosti ... dělám kompletní GO. Děkuji předem za případné rady a zkušenosti.    [Jan Kadrmas]   16.07.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Spínač neutrálu


 V elektrickém schéma motocyklů ČZ 175/477 s "kulatou nádrží" je kontrolka neutrálu a také je zakreslen spínač neutrálu. Mám doma 3 motory ČZ 175/477 z různých roků výroby, ale na žádném jsem spínač neutrálu nenašel. Můžete mi někdo poradit?    [Mirda444]   14.05.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

repas předních teleskopů 634


 zdravim vás přátelé a obracím se na vás s prosbou. nevíte někdo kde by se dala sehnat nějaká opravná sada předních teleskopu na jawinku 350 634    [Novíček]   09.05.2014
   Přidat odpověď 

 Strana 1/25 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006