MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář 2014    Jawa Californian    Magazín
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 241986 příspěvků |5218 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 99 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477 a mladší 25.4.2014 09:34  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    čz 125 sport   16.07.2012 / 78
    Prospekty jawa 634   09.11.2008 / 62
    ČZ 477 - světlo APRILIA   12.11.2011 / 61
    Zdravim pani kluci...co hovorite na tuto CZ 250/485.Celkom sa mi to lu....   02.11.2008 / 45
    Jawa 634-4 rv1974: barevné kombinace?   25.10.2009 / 42
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 348      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 10 / 73      Příspěvků Příspěvků: 3051
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/24 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 477 jedna z prvních
 Zdravím, dneska jsem v Pardubicích viděl jednu z prvních Čezet 477, číslo rámu něco kolem 200 a motoru kolem 100 - no a ten motor měl ještě nálitky na zavěšení do rámu unifikované řady - na karterech za válcem, stajně jako má bizon. Má někdo takový motor nebo motorku doma? Hrozně se mi to líbilo :-)    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.03.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  Aha, tyhle brýle bez průchozí díry se používaly v prvním roce výroby, je jich relativně dost    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2014
Odpověď  Rozdíl byl ve šroubu, který stahuje objímku trubky vidlice. Normálně je díra průchozí a z druhé strany je na šroubu matka. U tohoto stroje byla díra slepá a závit pro šroub byl přímo v brejlích.    [M.L.]   24.04.2014
Odpověď  to bude možná ta samá, brácha má fotku v mobilu ale ještě jsem to nedostal do PC. Na brýle jsem nekoukal, co s nimi bylo?    [meela]   24.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jedna taková byla vystavená na jarní Brněnské Motortechně v pavilonu, měla světlo Aprilia a ještě jsem koukal že byli jinak řešené brejle u vidlic.    [M.L.]   23.04.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma Propouští simering pod řetěz. kolem.
 Ahoj chlapi,
prosím o radu.
Propouští mi simering pod řetězovým kolečkem u jawy 634(1977)
Vyměnil jsem ho, ale problém přetrvává.
Skrz simering prochází rozpěrka, je možné že ojej protéká kolem?(vnitřkem rozpěrky)
Nemá tam být ještě nějaké další těsnění?
Nedávno jsem byl na srazu a stejný problém tam měla ještě jedna 634ka.
Olej vytéká ze spodu zadního krytu ven a cáká na pneumatiku.
Poradíte mi? Díky za odpověď.    [Banos]   14.09.2013     Přidat odpověď  
Odpověď  Taky jsem to řešil, u ČZ 477, vše jsem vyměnil. Nakonec to bylo hned vedle, pod vačkou poloautomatu, jak prochází hřídel z karteru, dal jsem pod vačku o kroužek a zatím dobrý, ale nevím jak dlouho, kdyby jste někdo věděl něco lepšího dejte vědět. mám tam vůli mezi hřídelí a bronzovým futrem. Projevuje se to uplně stejně, maže to řetěz a lítá to na zadní gumu, dobré do zatáček. Jinak to může být to těsnění spojkové tyčky, nebo ten kroužek na hřídeli může být ťuknutý a odrbávat gufero, kroužek musí mít rovné hrany a kolečko stěnu, těsní to kov na kov.V moto-ustinl. jsem na to viděl gumové těsnění, má dost složitý tvar, neni to orig. díl. Když je to vše jak má, tak to tam neteče i bez těsnění.    [Jarin]   22.04.2014
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  [Zdenalbenal] foto montáže by jsi asi neměl, že?

Jak ti pomohla podložka na rozetě(třeba i když-zvenku), když to případné unikání je podle tyčky spojky uvnitř hřídele. Jediné co v seriovem stavu brání pronikání je tlak plochy poloautomatu na ten pertinax s "O" kroužkem; stává se, že se rozjede to uložení kroužku-plast od pertinaxu; a pak omačkaný-odřený=starý kroužek.

Doporučuju zakoupit "O" kroužek ze silikonu-bílý, vydrží déle a líp těsní.    [Malken] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2013
Odpověď  Žádné těsnění néni potřeba.
Pod zajišťovací podložku matice sekundárního kolečka se vloží talířová pružina tl. 1mm.
Prolínání oleje přestane.    [Zdenalbenal]   06.11.2013
Odpověď  Ano, z venku do hřídele. Je to náhrada za originál, to tam byl jen filc a plastovej kroužek. Tenhle je vylepšenej, je tam o-kroužek a dva kusy mezi kterejma ten kroužek je. Doporučuju stáhnout si katalog ND    [Jakub]   15.09.2013
Odpověď  Aha, tak tady bude zakopanej pes...
A to těsnění prijde zvenku do hřídele?
A co je to druhe těsnění, co vypadá jako gufero, nebo snad je to gufero pod kolečko?
Moc děkuju za radu, u starších panelek - kyvacek nic takového není, tak me to nenapadlo.    [Banos]   15.09.2013
Odpověď  ¨problém bych viděl spíš v úniku oleje skrz hřídel převodovky, vede tam tyčka spojky a kolem ní to často uniká. Patří tam těsnění http://www.plszabo.cz/eshop/sada-tesneni-hridele-k ola-p-7170.html    [Jakub]   15.09.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma složení krku řízení čz 175/477
 Dobrý den,
potřebuji poradit, kam přijde pojistka matice řízení na čz 175/477. Pod horní brýle, nebo na ně pod chromovanou matici rízení? Díky v katalogu ND to není zobrazeno.    [tomas21Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  OK, díky.    [tomas21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2014
Odpověď  přiměřeně. Po dotažení obou matic to musí jít pořád lehce, nebo jen malinko ztuha, jinak se motorka bude blbě řídit.

Je potřeba dotáhnout hodně,až řízení ztuhne,aby si to sedlo, a potom povolit. Dotažením horní matky se napětí v ložiskách ještě mírně zvýší. Prostě to chce celkově s citem.    [Monty]   21.04.2014
Odpověď  Jo, už to chápu. Díky Monty. Neuvědomil jsem si, že přečnívající lem pojistky musím zahnout kolem chromového šestihranu. Ještě se zeptám jak moc se utahuje horní matka s prolisy, která zajišťuje misky. Dal jsem nové kuličky, dostatek vazelíny, dotáhl jsem to rukou půlkulatým klíčem a zdá se mi že se brýle otáčí docela ztuha.    [tomas21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2014
Odpověď  spodní matku, brýle, podložku zoubkama do spodní matky, a nakonec chrom horní matku, dotáhnout a zahnout podložku kolem šestihranu.    [Monty]   21.04.2014
Odpověď  Asi jsem mírně natvrdlý, ale jaké výstupky myslíš? Na vrchních brýlích jsou zespodu prolisy a to bych musel prvně dát prvně pojistku pak vrchní brýle a nakonec chromovou matici. Druhá možnost je nasadit vrchní brýle, pak pojitku a chromovou matici. Díky za trpělivost    [tomas21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2014
Odpověď  Pod chromovanou matici. Usi se zaseknou o vystupky hornich bryli    [jakub]   21.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  druhá fotka.    [tomas21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Ložiska motoru 634
 Měl bych prosbu - nemáte někdo po ruce soupis ložisek do motoru 634? Stahnul jsem si sice nějaký katalog ND, ale ty údaje mi přijdou nějak divné... Díky    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.04.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  Já osobně ložiska ZVL mohu doporučit,mám s nimi dobrou zkušenost a běžně je kupuji do motorů,převodovek atd...    [ČZtomi]   11.04.2014
Odpověď  Díky, já si to myslel, ale potřeboval jsem to potvrdit... Ložiska už jsem nakoupil, C36 mi řekli, že už nemají, teď že je všechno C3. Koupil jsem ložiska Timken, jen to jedno dvouřadé na hřídel převodovky měli jen ZVL, ale myslím, že by to bude stačit. Nejspíš by stačily všechny ZVL, ale říkal jsem si, že když už jsem to rozdělal a za výbrus a kliku dám řádově tisíce, nemá cenu šetřit dvě stovky na ložiskách... :)    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2014
Odpověď  Nevím proč do katalogu napsali na jedno jenom C a na druhý 36C když přitom jsou obě stejná,Když seženeš ložiska 6305 C36 tak bych je tam dal jinak, bohatě postačí obyčejné ložisko C3    [ČZtomi]   09.04.2014
Odpověď  Díky, tak to je stejný údaj, který jsme našel já. Bylo mi na tom právě divné, že ložisko na každé straně kliky má jiné označení. Nemohl bych dát na obě strany kliky 6305 C3 ? (Případně 6305 C36 - ta šestka na konci by snad měla značit tišší chod, nevím jestli se to ještě dělá) Ale myslím si správně, že na obě strany kliky přijde stejné ložisko?    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.04.2014
Odpověď  Zdravím,co jsem vyčetl z mého katalogu ND tak do pravého karteru 6305/C , 3205 a do levého 6305/36C , 6303    [ČZtomi]   09.04.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma ČZ 175/477.01 barva
 Zdravím, taky renovuji teď čízu 175/477.01 s apriláckym světlem a v červeno/šedém provedení. Poté co jsem barvu ale pořádně rozleštil a zanalyzoval, tak jsem zjistil že to je asi jakási polometalíza. Prostě nějaké zrno v tom je, to samé stříbrná. Nevíte někdo nějaké označení?? Jestli to třeba neni nějaká kladívková barva? Dále červená neni úplně červená spíše vínová, jakoby do fialova. Bodu rád za jakoukoliv informaci. Ještě přikládám obrázek, který jsem našel na internetu. Tak přesně motorka vypadá. Je to rok výroby 69.    [kunte_o] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.09.2013     Přidat odpověď  
Odpověď  Dobrý den mám stejnou hranatý světlo štítek v němčině 15ps.    [Zděndas22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  V každém případě, tato konkrétní motorka se světlem Aprilia má štítek český a byla dána do normálního prodeje v Mototechně. První majitel jí zakoupil 5.9. 1969 v Mototechně v Palackého ulici v Holešově, pak se o ní staral až do listopadu 2011, kdy jsem jí od něj koupil...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.04.2014
Odpověď  Lada: kde si vzal, že je štítek v angličtině?    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2014
Odpověď  Světlo Aprilia se montovalo protože se ještě nevyrábělo české to hranaté. Ne protože ty motorky byly nebo nebyly na vývoz.    [Honza Vošalík]   10.03.2014
Odpověď  Ta šedá opravdu bývala kladívková. Štítek př. v angličtině naznačuje, že byla motorka určena k vývozu /proč by tam takový dávali/, ale neznamená, že byla vyvezena. A to světlo Aprilia se montovalo v prvních letech-roce..nevím jak dlouho, než se přešlo na hranaté. Pokud se nepletu a to nevylučuju.    [Lada]   10.03.2014
Odpověď  Jde o to jen správně pochopit text (je v češtině), který k motocyklu je.
Nikde není napsáno, že bylo moto určené k exportu. Pouze konstatování, že má světlo Aprilia, které se montovalo hlavně(!) - a asi ne pouze, na vývozní kusy. Další konstatování je, že to má štítek v češtině - tečka. Nikde zmínka, že je to vývozní typ, tak o co jde?    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.03.2014
Odpověď  A podle čeho usuzujete že byl tento motocykl určen k vývozu a ne k prodeji v Mototechně?    [Honza Vošalík]   27.02.2014
Odpověď  Jazyková mutace výrobního štítku nenaznačuje nic o tom, zda je motocykl určený na vývoz nebo ne.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  27.02.2014
Odpověď  proč je potom ten štítek v češtině když je teda určená k vývozu?    [iwic] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.02.2014
Odpověď  Zdravím, motorka na té fotce je moje. Víc fotek je k vidění tady http://www.michalovyzetky.cz/index.php?obsah=moje- zetky&clanek=cz175_69.
Červená je opravdu trochu do vínova a není to obyčejný lak, ale jakási jemná metalíza. Číslo odstínu, ale bohužel neznám. Odstín světlometu je trochu jiný než blatníků a kastlíků. Přikládám to tomu, že světla Aprilia se dovážela už kompletní nalakovaná.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma zbarvení čz 350/472
 zdar,potřebuji sehnat číslo oranžové barvy na tuto čezetu,a take potřebuju vědět,zda jsou linky černé,dík za každou odpověd´    [ondřej]   07.02.2010     Přidat odpověď  
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravim. Já restauruji ČZ 175/487. U lakyrníka jsem zjistil, že RAL 2006 neexistuje. Z netu by to měla být oranžová perleťová. Nejpodobnější je RAL 2008 - ta už existuje.    [Zbyněk]   06.04.2014
Odpověď  ČZ 487 oranžová bola farba č. 7550 a Chemolak Smolenice ju má vo vzorkovníku. Ale neviem, či 350tky mali ten istý odtieň.    [Vlado]   28.09.2013
Odpověď  Nie som si na 100% istý ale je to farba v ČSN vzorníku 7531 a v RAL je to 2006    [Sebastián]   18.09.2013
Odpověď  Ještě jednou pánové prosím jestli náhodou někdo nemáte číslo té oranžové barvy na tuto krasavici.    [mmbadyRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.09.2013
Odpověď  Dobrý deň, mam taký problém, chcem prihlásiť ČZ 125/476.1 posilube ako veterán len neviem či sa vyrábala v celočiernej kombinácií, čísla farieb viem.    [Sebastián]   13.09.2013
Odpověď  Také jsem se rozhodoval mezi červenou a oranžovou. Nakonec volím oranžovou protože není úplně obvyklá.V kombinaci s černou a chromem má malinko větší šmrnc. Ale jasně je to věc vkusu každého "soudruha" :-)A až budu někde o desetinu vteřiny drtit Jawu 350 (červenou), chci aby bylo jasné kdo je kdo :-)    [mmbadyRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rozmýšlím se jakou barvou nalakovat tu svojí, původně byla červená a ta se mi líbí nejvíc    [Jakub]   13.09.2013
Odpověď  Také se marně snažím sehnat alespoň nějaký díl kde by zbytek původní barvy byl aby jsme to s lakýrníkem nějak mohli dát dohromady. Jako na potvoru se nedaří. Na mém moto také nic není, původní majitel vše sedřel a "odborně" ironicky řečeno vše nastříkal stříkacím kitem. Jediná původní barva kterou jsem našel byla na kastlíku který jsem dodatečně sehnal, ale ta byla červená.    [mmbadyRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.09.2013
Odpověď  Doma z ní mám oranžovou nádrž, tak kdyby bylo nejhůř, sjel bych do obchodu kouknout na vzorníky    [Jakub]   13.09.2013
Odpověď  Dobrý den pánové, řadím se asi do dlouhého zástupu lidí kteří také shánějí číslo barvy právě téhle krásně oranžové mašiny. Pokud už jste došli k nějakému výsledku, mohli by jste mi prosím pomoci ?    [mmbadyRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.09.2013
Zobrazeno 10 z celkem 20 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (20) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma Ojnice CKR
 Koupil jsem si ojnici CKR na svoji ČZ 477 a mám na čepu mezi ojnicí a pístem velkou vůli. cca 5mm. Mám za to, že se budou jehly a ojnice rychle opotřebovávat. Mám to vymezit?    [Giom3Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.02.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  Je dobře že je to už vyřešeno, jenom ta šířka horního oka ojnice nemá s tímhle nic společného. Tak ať to jezdí.    [M.L.]   04.04.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  K ojnici byly jehly bez klece a dva vymezovací kroužky. Na fotce jsou vidět, ale stále to je málo. Vyřešil jsem nákupem jehel v kleci. Je tam sice stále větší vůle, ale zatím dobrý. Problem je v oku ojnice, kde CKR je menší na šířku než originál. Už jezdím.....    [Giom3Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.04.2014
Odpověď  Ale to já vím, sypané jehly se říká když máš jehly jako v tvém provedení, to je bez klece. U ojnic CKR jsem viděl vždy jen klec, proto se ptám.    [M.L]   01.04.2014
Odpověď  ML>Jehly nejsou sesypane, maji tam byt vymezovaci krouzky jak pise vana-hb !! Jehly jsou povyjete pravne kvuli nim. Na slozeni je dobre si vyrobit vodici cep, ktery jde do pistu suvne, usnedni to silne montaz.    [Pája]   01.04.2014
Odpověď  Necháš si je vyrobit, na CKR je přece klec ? proč máš sypané jehly ?    [M.L.]   31.03.2014
Odpověď  A kde je seženu?    [Giom3] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.03.2014
Odpověď  Musíš tam mít vymezovací kroužky tak jakoje na obrázku    [Ondra ]   11.03.2014
Odpověď  No u 634 tam patří vymezovací kroužky ... .    [vana-hb]   27.02.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vůle    [Giom3Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.02.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma Čz 200.
 Ahoj, tady někdo prodává Čz 200:
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/cz/cz-os tatni/cz-cagiva-roadster-200-4takt-597439.html

Majitel se furt nechce vymáčknout za jakou cenu by to prodal. Jaká cena by byla asi reálná??????    [Framy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  No už tam cena je 119 000 Kč    [M.L.]   01.04.2014
Odpověď  ??    [...]   22.01.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma jak rozhybat zatuhlou vidlici jawa 90 cross první typ.
 Ahoj, potreboval bych poradit, dotlačil sem domu j90 cross, a potřeboval bych rozhybat vidlici, ale nevim kudy doplnit olej a jak na to. Poraďte!    [sobolman]   20.03.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  Tak demontovano, a hruza hruzouci. neměl by někdo na prodej ten spodní tlumič, nejlepe funkční komplet včetně pružiny?? Potrebuji tu levou stranu(z pohledu řidiče). Diky za každou nabidku. (sobolman@seznam.cz)    [sobol]   31.03.2014
Odpověď  Stáhni si dílenskou příručku, tam je vše pěkně popsané. Do budoucna se ti určitě bude ještě hodit :-)
http://www.jawamania.info/technika/detail.aspx?tec hid=5    [peton]   22.03.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma Jawa 90 cross vidlice
 Dobrý den, koupím přední jedno brýlovou vidlici na Jawu 90 cross,děkuji    [Marcek]   31.08.2013     Přidat odpověď  
Odpověď  ahoj,shanim alespon spodni cast s pruzinou, levou stranu, kratke provedeni. nemate nekdo? diky.    [sobolman]   30.03.2014
Odpověď  Nazdar.Potřebuješ ještě tu krátkou přední vidlici na Jawu 90.Jestli ano tak se ozvi.Já sháním tu dlouhou.    [Standa]   29.11.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma schránka jawa čz 175-356
 Dobrý den,
nevíte někdo jak vydělat zámek s pružinou a podložkou ze schránky na jawa-čz 175-356 bez poškození či rozletování? Díky.    [tomas21Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  Musíš vydělat (uříznout) ten kolíček, co je na druhé fotce.    [ZiMa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě fotka zadní strany    [tomas21] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma čz 487 - nádržka na olej
 Podařilo se mi získat tuto nádržku na olej, ale nažádnem tytu řady 487 jsem jí neviděl. Může být z prototypu nebo nějaké ověřovací předsérie, která se nedostala do výroby? Nádržka je ale z pravé strany motocyklu, zátka Cagiva.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.01.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  ahoj me to pride jako domo robo a ze to muzes dat kam chces!?    [ondra]   22.03.2014
Odpověď  Tam byla ale plastová nádržka.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2012
Odpověď  Pecin: Dávali se na ČZ 180/487.05. Motor s karburátorem z JAWY 350/638 a v levém víku olejové čerpadlo zn. MIKUNI. Zdravím tě z oslavy 90. let ČZ Strakonice.    [kriz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  víčko nádržky    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto3    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.01.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto2    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.01.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma identifikace valce - jawa 350 calif ? nebo 634 ?
 vrtani je cca 58 mm    [Honza]   06.12.2013     Přidat odpověď  
Odpověď  Mě třeba 634 nekapkaj vůbec, čz 180 taky ne :) Ale pamatuju se, že dřív jsme dávali k těm šroubkum podložky na vyrovnání a pružinku proti povolování...    [Malken] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2014
Odpověď  Mě na čz477 se šroubkem kolem kolena se neobjeví ani kapka oleje a na 634 to bleje furt :)    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2014
Odpověď  Hlavním důvodem přechodu zpět na klasické matice proti "ČZ" šroubku byl problém s netěsností spoje. Spoj s maticí je ....vzdornější.
a tak to zůstalo i pro 634 ;)    [Malken] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2014
Odpověď  Ano. Od konce roku 1972 se na motocyklech Jawa Californian používaly již jen válce s převlečnou maticí. Souviselo to s počátkem výroby Jawy 634, kde se jiné než převlečné nepoužívaly.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.12.2013
Odpověď  Calif má kolena připevněná k válci jedním šroubkem M6.
Údajně poslední Calify měly tyhle válce na převlečnou matici. Pasuje to, ale nevypadá to originálně.    [Tonda]   08.12.2013
Odpověď  Nikdo neví jak je to s válcema na Califa vs 634? Mám je od pána co tvrdil, že to jsou z califa, ale co to procházím na netu - vypadá to stejné jako na 634. No nevím.    [Honza]   08.12.2013
Odpověď  diky, ano je na zavit. Calif to ma jinak ?    [Honza]   06.12.2013
Odpověď  Špatná fotka, ale pokud je výfuk na závit tak 634.    [Tonda]   06.12.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma Jawa 90
 Koupím na Jawu 90 koncovku výfuku a matici spínací skřínky. A nebo moc prosím majitele Jawy 90, jestli by mi poslali na email rozměry matice ( průměry, délky) a koncovky výfuku ( vnitřní průměr a délky.Moc byste mi tím pomohli abych ty díly mohl aspon vyrobit,a ještě o kolik máte povolený regulačný sroub na karbecu, je to ten na tou volnoběžnou tryskou předem všem děkuji.    [90tka]   31.01.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  Takú maticu si môžeš kúpiť tu: http://www.motoren.sk/shop/detail/4219/54

Tú koncovú časť výfuku si môžeš pozrieť tu v detaile (rozmery tam nie sú, ale zhruba odhadnúť sa to dá):

http://buyak.sk/index.php?page=oldtimer&go=2&a mp;go2=33&go3=81&offset=3&PHPSESSID=d8 3cee5e7047170aa51d20f136e9a4f1#detail    [Palo]   11.02.2014
Odpověď  Jestli mas jeste zajem muzu zjistit nastaveni toho regulacniho sroubu    [Vlastimil Prosr]   11.02.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma Čz 175/477-----175/487
 Ahoj, je nějakej zásadní rozdíl mezi ČZ 175/477 a ČZ 175/487 když vynechám přední světlo a nádrž??
Dík za odpověď.    [Framy]   15.12.2013     Přidat odpověď  
Odpověď  Odskrutkujete hornú skrutku ramena tlmiča a nalejete tam 120 ccm tlmičového oleja.    [vlado]   29.01.2014
Odpověď  Valec na 477 má iné rebrovanie oproti 487. 477 má rebrá akoby zvisle "narezané".    [vlado]   29.01.2014
Odpověď  Mohl by sem někdo dát návod jak naplnit přední tlumiče na ČZ 175/477 olejem a kolik ho tam má být.    [Mirda444]   24.01.2014
Odpověď  Jaký je rozdíl na válci? je to i důvod proč 477 jede lépe než 487? Alespoň tedy ty moje    [Cisar.Ondrej] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2014
Odpověď  Jiný( na 487 ) delší rám , jiný stojan , jiné stupačky , jiné ( jinak dlouhé ) přední teleskopy , jiný airbox , jiný zadní blatník... . 487 má v podstatě mimo motoru , předního blatníku a předních kluzáků všechno z čz 350/472.4 . I rám je vlastně z 350 , jen má jiný přední držák motoru . Nejlepší je to porovnávat podle katalogů náhradních dílů .    [Lukáš V.]   16.12.2013
Odpověď  Napríklad: zadná kyvná vidlica, páka zadnej brzdy s celým mechanizmom, sanie, resp. iba horná časť sania má jeden nasávací otvor, plech sedla, uši predného svetla, motor (radenie, valec), riadidlá, páčky, prepínače,...    [vlado]   15.12.2013
Odpověď  i když se to nezdá tak rozdílů tam je hromada, dílů který jsou stejný je dost málo...    [meela]   15.12.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 

 Strana 1/24 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 25.4.2013)
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma Světlo na ČZ 477
 Už dvakrát jsem viděl tuto parabolu na ČZ 477. Je možné, že k Aprilii dělali třeba do GB Lucas?    [Giom3Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.04.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma Pisty 634
 Mam prebrousenou sportku, kliku na jehlach, takze pisty 634. Zel jsem zjistil, ze dodane pisty jsou o 40g na kuse tezsi (presne vaha cepu) Nemate nekdo zdroj pistu s normalni vahou? Kontrolne jem prevazil cca 10 pistu do ruznych motorek od ruznych dodavatelu, vse je tezsi a to tech mych 40 je jeste krasna hodnota!!!    [Pája]   01.04.2014
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma táhlo hlavního stojanu ČZ 350 472/6 ale i čz 180 ,487....
 Ahoj všichni.
Nemáte někdo doma toto táhlo k oměření? případně navíc:). Ale klidně by mi stačili jen míry toho táhla které je uchycené z jedné strany k rámu a z druhe drží pružinu.
Díky Martin Se    [ma.sed]   22.03.2014
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma Vzpěra rámu na stupačku.
 Zdravím Vás, nemá náhodou někdo z Vás doma zničený rám na čz, jako zdroj dílů, či již v haldě do šrotu. Potřeboval bych pravou vzpěru na stupačku a je mě líto kupovat zdravý rám a ničit ho. Jde mě totiž o opravu rámu z dobového silničního mota, který chci zachovat. Za použití fotky se omlouvám.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.11.2013
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma Farba ČZ 125/476.1 rok 1969
 Dobrý deň, mam taký problém, chcem prihlásiť ČZ 125/476.1 posilube ako veterán len neviem či sa vyrábala v celočiernej kombinácií, čísla farieb viem.    [Sebastián]   15.09.2013
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma Jawa 90 ložisko ojnice
 Dobrý den, chci se vás zeptat,jestli můžu tohle ložisko: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/jehlove_lozisko_ c_k_r.html dát na ojnici na Jawu 90 rozměry sedí čep 14 mm díra v ojnici 18 mm a šířka ojnice 13 mm. Protože nemám ty originální jehly co patří do ojnice u čepu, můžete mi i poradit jestli víte rozměry tech originálních jehel nebo jestli jdou někde sehnat. Za odpovědi děkuji.    [Marcek]   19.08.2013
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma jawa 90
 Dobrý večer, koupil zapalování VAPE na jawu 90 chci se vás zeptat jestli tam mohu dát všechny žárovky 6V. na návodu na montáž je graf s 12V i 6V,za odpovědi děkuji.    [Martin]   16.08.2013
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma Jawa 90
 Dobrý večer,chci se vás zeptat, jestli máte někdo bezkontaktní zapalování VAPE na Jawě 90. potřebuji vědět jak zapojit světla, kam mám dát ty dva žluté kábele vedoucí ze zapalování na tištěný spoj to chci zapojit.Můžete mi i poslat i foto jak to má být zapojené na tím tištěným spoji na email: macekjawa90@seznam.cz Za odpovědi moc dík.    [Martin]   16.08.2013
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 634 po vložení tesnění kolene výfuku nestratuje
 Ahoj všem, tak mě čtyřka zase zlobí :-( Ve středu jsem si ji vyleštil všechno, nastartoval chytla asi na třeti nakopnuti ale v pohodě. Projel jsem se a vše dobry. tak jsem ji zase uklidil. Dnes přijdu do garaže že tam vložim těstění kolene na které jsem zapoměl tak jsem ho dokupoval v perovne v usti, tak jsem ho tam vložil a že ji nastartuju abych věděl jestli to porad profukuje. Tak pustim benzin, preplavim karbec, dvakrat proslapnu a pak s kličkem. Chytla cca na potřetí ale běžela tak nic moc jakoby přidušeně a chcípla. I pres to těsnění to profukovalo (holt to původní koleno, které bylo zničené muselo byt také trošku přihlé asi to bude profukovat porad, do te doby nez dam puvodni rovné vyfuky.) Tak jsem zase šel těsění vyndat že to zkusim bez nej kdyz bez nej to šlo, po vytahnutí kolena z válce z neho šlo dost bíleho,šedého kouře a to i z vyfuky pod odpojení kolena z vyfuku - docela to smrdělo. A pak už jsem ji nenatočil vubec, jako snahu chytit má vzdycky tak na 2-3 vtřeiny ale pak ihned chcípne. Tak mě napadlo jetsli nemůže být zanešený výfuk vyklepal jsem trochu sazi s olejem - toho bordelu.
Co myslíte čím by to mohlo být, když minulý týden jezdila normálně a od te doby jsem se do niceho jineho než do toho jednoho kolena nehrabal?
Posílám video kde je vidět jak jde z výfuky ve spojeni s kolenem kouř. Ale z uplnýho konce výfuku dým nejde, přitom když dám na druhy konec prach a fouknu od napojení kolene tak prach se rozleti ze asi průchoz (možná trošku bude).
http://www.youtube.com/watch?v=KnRtBDMRG_Q&fea ture=youtu.be    [Daniell] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2013
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma JAWA 350/634
 Zdravím kolegové, dnes se mi stala jedna závada a nevím si sní rady. Měnil jsem spínací skříňku na mojí 634 protože stará měla špatný kontakt (bošák v ní lítal jak cigán v kukuřici tak to furt vypadávalo) a jsem si jistý, že jsem jí zapojil správně podle starého vzoru a schematu. Byl jsem to projet, všechno bez problémů a asi po 3 kilometrech se mi rozsvítila kontrolka dobíjení. Dojel jsem tedy domů, zkusil motor zvednout trochu do otáček jestli náhodou nebude dobíjet při zvýšených a co se stalo? Spálily se žárovky kontrolky dobíjení a neutrálu. Nevíte, kde by mohl být problém? Na co se zaměřit popřípadě, co jsem mohl blbě zapojil?
Děkuji    [Jiřina]   26.06.2013
   Přidat odpověď 

 Strana 1/24 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006