MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 295410 příspěvků |7001 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 87 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477 a mladší 14.8.2018 19:48  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    čz 125 sport   16.07.2012 / 78
    Ahoj,

sehnal jsem část motocyklu ČZ 250/471.0.0 z roku 1974....
   04.04.2008 / 74
    ČZ 477 - světlo APRILIA   12.11.2011 / 69
    Prospekty jawa 634   09.11.2008 / 66
    Zdravim pani kluci...co hovorite na tuto CZ 250/485.Celkom sa mi to lu....   02.11.2008 / 65
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 440      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 12 / 117      Příspěvků Příspěvků: 3879
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/30 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

ČZ 477 - světlo APRILIA


 Chtěl jsem si zase trochu rozšířit obzory a pořídil si typ ČZ477 se kterým nemám zatím žádnou zkušenost. Dnes jsem ten kousek dovezl. Je to rok výroby 1969, poměrně zachovalý po prvním majiteli, říkal že mi ho dostal nový jako student od otce za maturitu. Má kulaté světlo Aprilia (nápis aprilia je na rámečku, skle i na přepínači). Chci se zeptat, jestli se tato světla na začátku výroby montovala standardně na všechny kusy, nebo jen na některé serie. (Podle původního majitele se jednalo o motorku původně určenou na vývoz.) Díky    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 69 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=132&idtop=220493    [Jakub]   08.08.2018
Odpověď  Ahoj, měl bych prosbu, mohl by mi někdo změřit trysku u Posilube, kterou je přiváděn olej za karburátor, vyrobil bych ji podle toho, jednoduché schema rukou by stačilo. Dík    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mohl by mi prosím někdo změřit průměr kontrolky a průměr a výšku krytu spínačky na světle Arilia Bohužel mi chybí děkuji moc    [milda]   01.08.2018
Odpověď  Zdravím, mám prosbu, mohl by mi někdo poměřit rozměry díry na spínací skříňku?

Můj světlomet byl značně poškozen kutilem domácím - vypižlána díra na větší spínačku. Díra už je zavařená a zatmelená, bohužel neznám rozměry a umístění díry původní. Díky    [kajus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2015
Odpověď  Na parabole u spodního přepínače jsou dvě vodolepky, zelená a červená s nápisy BAT a DIN. Mám to tam originál na Trialce z roku 1968.
Rámečky Aprilia se dají koupit na ebay.com, ale je to šlupka.    [Jura62]   20.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravim, mam dotaz - nema nekdo z pritomnych, nebo neznate nekoho, kdo by mel na prodej predni cast svetla Aprilia? Mam na mysli ramecek,sklo, parabolu.. Mam jen plechovy hrnec a chtel bych to zkompletovat?.. da se vubec jeste naky takovy dil sehnat?    [gurekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2014
Odpověď  proto píšu" obrousíte průměr kolíčku" - je myšleno na průměr 4,5 mm.

Nebo jsem kolíček prostě vyrobil- vždyt je to kus drátu. Kde je nějakej problém?    [monty]   16.07.2014
Odpověď  provádím renovaci čz 250 Trial. Světlo Aprilia i spínač světel je stejné(alespoň to tak vypadá na foto). Řeším již diskutovaný problém s klíčkem. Nepřipadá mi, že by šel vyrobit z Bosch klíčku. Vzpomínám si, že byl viditelně delší a i průměr 4 mm mi nesedí. Do mojí spínačky totiž 4mm nevejde.    [vitoldRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2014
Odpověď  z nouze vezmete obyčejnej bošák a v ruce na brusce zmenšíte průměr kolíčku.

Je to sice primitivní,ale účinné.    [Monty]   15.06.2013
Odpověď  Zdravím, nevíte kde bych se dal sehnat klíček na aprilii, popřípadně kdo by udělal repliku? Díky za rady    [emanuele] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.06.2013
Zobrazeno 10 z celkem 69 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (69) 
Zodpovězené téma  

Jawa 90 složení motoru


 Zdravím, vyzná se někdo v převodovce jawa 90? Mám problém, složil jsem motor, jede krásně, ale jdou zařadit pouze liché rychlosti - 1,3,5. Dvojka i čtyřka se chová jako neutrál. Předtím jsem složil ještě jeden motor a ten je v pořádku a myslím že jsem to složil stejně :-) Skládal jsem to ze dvou motorů, není možné že jsou u některých koleček nebo u řadícího válce různé varianty? Nebo co se mohlo stát, nejdou třeba prohodit kolečka, řadící vidličky... motor už mám rozpůlený a ničeho nestandardního jsem si nevšiml.    [meela]   12.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  mě volnoběh nešel ze dvou důvodů - jeden byl špatný karbec, který nešel seřídit (ale vypadal jako nový). Druhý byl špatný předstih - ale to bylo způsobené omačkáním vačky, v krajních polohách do kterých se vačka na osce mohla dostat tvořil rozdíl předstihu 1mm... ale psal jsi že máš motor nový tak spíš jenom přeměř předstih    [meela]   03.08.2018
Odpověď  Tak jsem vyměnil gufero u rotačního šoupěte mezi čepem kliky a hliníkovým krytem šoupěte a dal tam nové těsnění. Benzín už nekape. Motor jde i ve vysokých otáčkách, ale volnoběh nejde. Pořád musím mít šoupě přizvedlé na bovdenu.    [vojta]   03.08.2018
Odpověď  Meela: to je nejběžnější problém devadesátek. Klínek je potřeba udělat z radeka, jinak se střihne znova.    [Pája]   21.07.2018
Odpověď  Tak jsem asi zjistil příčinu. Z pravého víka při nastartování ukapává benzín. Když vypnu motor, ukápne na zem pár kapek benzinu a v prostoru mezi pravým víkem a karterem je mokro. Někde tam něco netěsní, asi pod magnetem, nebo kolem rotačního šoupěte - nevím. Zatím jsem neměl čas to rozdělat.    [ vojta]   18.07.2018
Odpověď  No nevím jak se to může chovat s tímto typem zapalování, ale kdysi jsem omylem dal na ČZ 175/477 12V cívku místo 6V, no a tu motorku jsem prostě nedokázal naladit tak aby jela. Po výměně cívky bylo všechno v pořádku...    [meela]   16.07.2018
Odpověď  Indučka je teda 12V, může to být problém?    [vojta]   16.07.2018
Odpověď  To jsem zkusil, motor je nový, takže vačka bez vůle, kondenzátor, cívka OK, se svíčkama už jsem taky laboroval. Jsem bezradný :-)    [vojta]   16.07.2018
Odpověď  Tak bych asi zkusil projít elektriku - předstih (co jsem zatím viděl tak je vačka dost na volno a předstih proto není "konstanta"), vyměnit kondenzátor, cívku (zda je správně na 8V), svíčku...    [meela]   16.07.2018
Odpověď  Karburátor jsem dal i jinej, funglovku, a byly ty samý příznaky.    [vojta]   16.07.2018
Odpověď  Tam bych rovnou zkusil jiný karburátor - měl jsem něco podobného, 90ka jela jenom se zavřenou clonou vzduchu, karbec vypadal jako novej ale prostě to s ním nejelo. Dal jsem jinej a v pohodě...    [meela]   16.07.2018
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zodpovězené téma  

zdar chlapi mám motor závodu Vodňany


 Potřeboval bych radu. Mám motor typu BD-TS72-A/05 A NEHÁZÍ MI JISKRU. PROSIM O RADU A PREDEM DEKUJI.    [František Bouda]   16.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Příčin může být více. Vadná svíčka,nesprávná svíčka, kabel, slabý magnet, střižený klínek,cívka, chybně seřízené zapalování - to zn. odtrh - předstih, někde se to může zkratovat atd. Zkontrolovat od jednoduchých závad.
Jinak více o tomto motoru toho bude v sekci stabilních motorů nebo přímo na stránkách motorobot, PF62 atd.

http://pf62.wz.cz/forum/index.php?topic=7    [J]   16.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kde udělají veteránské značky na ČZ125/476 Praha nebo Středočeský kraj?


 Kde nejlépe nechat udělat veteránské značky na moto ČZ 125/476? Já je před pár lety dělal na Jawu 250/353 u takového starého pána v Mělníce, tomu stačila technická (taková ta veteránská od servisu) a vyplněný formulář a fotky, ale ten už je KO, a jinde mi připadá podle reakcí když jsem se ptal ,že mě budou dusit i kvúli neoriginální matičce    [bpohludka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  DÍKY TYHLE STRÁNKY JSEM NEZNAL    [bpohludka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.06.2018
Odpověď  Koukni se na stránky fkhv.cz, tam je aktuální seznam testovacích komisí a zkus to obvolat. Jinak pravidla pro testace jsou u všech komisí stejná.    [Vojta]   11.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Pomoc s identifikací dílu pro ČZ 175/477 r.v. 1969 - Vložka do zadní kyvné vidlice!


 Zdravím,

skládám nyní svou ČZ a bohužel si nemůžu vzpomenout kam přesně patří tento kroužek na kyvce (skládám jednu ze dvou). Prošel jsem návod a i nanečisto si to poskládal a paradoxně mi nikde nechybí. Můžete mě prosím někdo nahodit dobrou radu kam s ním? (omlouvám se za laický dotaz, ale už nad tím přemýšlím dva dny :-))

Díky moc předem.    [JjendaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  díky, díky, napasuju to tam :-)    [Jjenda] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2018
Odpověď  jo je to jak píše jawik - v zadní vidlici by měla být na obou stranách stejná díra pro osu. Ale vpravo je čep rozety který má větší průměr, vlevo je díra zmenšena na průměr osy touhle vložkou    [meela]   11.06.2018
Odpověď  Díky moc, tak tohle prověřím, nemáte někdo třeba fotku nebo něco, abych si mohl udělat lepší představu...? Moc díky.    [Jjenda] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2018
Odpověď  a není to rozpěrka na osu do levého šponováku?    [jawik]   11.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Několik dotazů na ČZ 175/477 r. 1971 posilube


 Ahoj pánové, mám na Vás pár dotazů.
Jsou kontrolky na přiložené foto originál? Viděl jsem je už na více kusech, ale jsou tak hnusné, že tomu nemohu uvěřit. (viděl jsem i jiné, ale nevím jestli nepoužívali více typů).
Zároveň by mne zajímal hliníkový nesmysl mezi kontrolkami, je to originál? k čemu je to dobré? vypadá to provedené výborně.
Další dotaz je na povrchovku zadních stupaček.. Byly jen pozinkované?
Jaké na motocyklu mají být použité žárovky. V předním světle 6V 25/25W a v zadním? a na brzdu?
poslední dotaz je na přední vidlici. Byly dva typy? bez prachovek a s prachovkami? Já mám s prachovkami a nevím, jestli je to originál. Mám ročník 1971 posilube    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Krytka stribrenka a klíče pozink. Pokud kecam, opravte mě    [Jakub]   08.06.2018
Odpověď  Ještě by mne zajímala povrchová úprava krytky olejového čerpadla a klíčů brzd....pozink?    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.06.2018
Odpověď  Kontrolky ani to mezi nimi původní není. Prachovky měly vývozní typy a čz 482 trail. Kontrolky vypadají takto :
http://www.motospicka.cz/46-kontrolky-cz-476-477.html    [Jakub]   07.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě foto zevnitř    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

Plakát jawa 634


 Na dražebním portálu je velký exportní plakát od Motokovu na první jawa 350 634. Máte ho někdo?    [Honza Provazník]   05.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tento motiv se objevoval často na prospektech, myslím že i takový prospekt mám mohu poslat i foto.    [Jawista]   05.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

ČZ 477 nádrž a kryt řetězu


 Zdravím,

snad mi poradíte, má někdo zmapované, jak to bylo s kulatou nádrží na 477? Jsou typy s úzkým i širokým nalévacím hrdlem, dá se nějak jednoduše říct, kdy se používal který typ?
A další otázka, je celokryt řetězu stejný na 175/477 a 250/471? Pokud jsou rozdílné, jak je od sebe poznám? Díky    [meela]   01.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  moc díky, včera jsem i oba viděl naživo v chotusicích. Jenom jedna otázka, když má 477 celokryt, jak je vyřešená část u motoru? Je použit nějaký plechový nástavec jako u otevřeného krytu? Ty nástavce mám doma 2 druhy, tak mě napadlo že by jeden z toho mohl být pro celokryt    [meela]   03.06.2018
Odpověď  S nádrží nevím. ale kryty jsou jiný, výlisek je stejný,ale předek do motoru na 471 je prostě jiný než 477. Toto je 471 http://www.veteranforum.cz/photos/2011/0093307001326568471.jpg

a todle 477. https://motorky.bazos.cz/inzerat/89308202/Kryt-retezu-CZ-SPORT-TRAIL-125-175-250-476-477-482-481.php

Repliky budou snad na podzim,jak to zvládnem upravit z 475 krytů.    [Monty]   01.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Vyrobni cislo CZ 250/471


 Ahoj ve spolek, mám Smolíka, s nízkým výobním číslem rámu a motoru. Zajímalo by mě jaké čísla v jakých letech byly, eventuelně do kterého čísla se vyráběli.    [Pepek]   01.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak už mám doma třetí kus s platnými doklady.
3. kus: rok výroby 1974 výrobní číslo motoru je 0046X (X je číslo mezi 1 a 9) a číslo rámu 0038X (X je číslo mezi 1 a 9)    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.06.2018
Odpověď  Ja mam rok 74 a cislo motoru 00005X, cislo ramu je tri ciferne. Tak by me prave zajimalo, zda se ty motory cislovaly od nuly ci nikoliv.    [Pepek]   25.04.2018
Odpověď  Já mám zelenýho smolíka s panelkovými blinkry + černými středy výfuků. v.č. motoru 00039X. Rok 1974.    [Kvasky]   22.02.2018
Odpověď  Napiš rozmezí tvého čísla motoru a zkusíme to nějak odhadnout.

Já mám dva motocykly ČZ 250/471 s těmito výrobními čísly:
1. kus: rok výroby 1975 výrobní číslo motoru 00476X (X je číslo mezi 1 a 9)
2. kus: rok výroby 1974 výrobní číslo motoru 00022X (X je číslo mezi 1 a 9)    [robertissimoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

Jawa 350/634 r.v. 1983 elektro


 ahoj prosím nemáte někdo odkaz na plánky elektro pro moji Jawu 350/634 r.v. 1983, možná se to už řešilo , ale nemůžu to nalést , a motoelektro.cz mě už nefunguje . Za každou radu dík . Miloš    [Miloš]   16.10.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zkuste prostě jinej karbec, nejlíp z jezdící motorky.
Že jste ho čistil , to nic neznamená,existují karby, nad kterýma se nedá zvítězit.    [Monty]   01.06.2018
Odpověď  Promiň, teď koukám že už jsou vyměněný. Ale stejně bych je změřil, měly by mít 0,22 mikrofaradu (220nF).
Před nedávnem jsem vyhodil novýho číňana a namontoval starej TESLA a bylo po závadě.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2018
Odpověď  To že nejde motor do otáček může dělat kondenzátor.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2018
Odpověď  Zdravím kolegové,
Jsem už totálně bezradný,prosím o radu, nápad...

Motorka chytne na drc,při pomalém přidání plynu jde do otáček,ale jak přidám více nebo rychleji, zadusí se a pokud rychle neuberu, tak chcípne, pokud chcípne,tak jde blbě natočit. Svíčky jsou pak černé jako uhel. Tento stav setrvává i když jsem zkusil vše co mě napadlo.
- karburátor 2 x vyčištěný v ultrazvuku, trysky čisté, šoupátko bez vůle
- nově svíčky Bosch (brisky to delaly taky)
- nové kabely, fajky a indukčky (české)
- nové sítko u kohoutu v nádrži, nová gumička v kohoutu, benzín teče normálně
- nový filtr sání
- při stelovani bohatostí to dělá to stejné ať uberu, přidám bohatost nebo oddelam gumu mezi karbecem a sáním (guma je taky nová)
- jiskru to hází pěknou, předstih seřízený, baterka nová, nabitá
- jet se s tím dá na 1/4 plynu, pak to dělá bordel, dusi se a občas jede jen na 1 válec
- výfuky jsou vyčištěné (celá motorka je po restaurování), ale evidentně to špatně spaluje, z výfuků litá nespáleny olej, kape to
- válec je uvnitř bez rýh, písty nové, kroužky taky (dělalo to i se starými).

Už fakt nevím co dál by to mohlo dělat, podle všeho to špatně spaluje v otáčkách,ale proč...

Díky za každou další radu.
Radim.    [Jimbo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2018
Odpověď  Tak jiskru mám sice na obou svíčkách, ale také na jednom kladívku - fest silnou asi jako na svíčče, a to mám nové kondíky. Zkusím dát nové kladívko a uvidím. Mohla by to dělat i načlá indukčka?    [Jimbo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.03.2018
Odpověď  Pánové díky za tip. Byly v háji fakt kladívka! A kondíky jsou oba mrtvé, dle jiskření na kontaktech kladívek, tak vyměním a snad bude vše OK.
Díky, Radim.    [Jimbo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.03.2018
Odpověď  no kondík jiskru dost zesiluje, není tam jenom pro snížení nežádoucího jiskření... ale je to tak jak píše monty, stav dynama na to nebude mít žádný vliv, takže chyba bude asi v kladívkách    [meela]   18.03.2018
Odpověď  No tak máte v prdeli kladívka, nebo přívod ke kladívkům. Co jinýho?

Jestli DYNAMO nabíjí nebo nenabíjí přece neovlivní jiskru!    [Monty]   18.03.2018
Odpověď  Jasně že tam jsou oba, stejné jsou tam jen pro to aby nejiskrili kladívka.prorazene nejsou, zkoušel jsem je odpojit a nic. Kabel na kladivkach jsem samozřejmě zkusil přehodit,proto vím,že kabely i cívky jsou ok - přehodim kabel a druhý válec háže.
Problém bude už od dynama,ale netuším kde....    [Jimbo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2018
Odpověď  jenom pro jistotu, píšeš kondík v jednotném čísle, máš tam oba? :-) Jinak to chce zkoušet, pokud jeden válec hází tak se může třeba přehodit kabel od kladívek, kabel u cívky apod a zkoušet jestli to už funguje    [meela]   18.03.2018
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (15) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Prosím o identifikaci převodových kol


 Zdar,vypadají jako z ČZty ale jaký typ? Mají zvláštní počet zubů,menší 17 a větší 20zubů,díky Márty    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.04.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vážně nikdo nepozná? Napadla mně rikša,nebo 250/455 - 475???    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Originál barva ČZ 350/472.4


 Zdravím, chci lakovat motorku do původní barvy. Vím, že se dělaly oranžové, tmavě červené, ale takovéhle světle červené jsem viděl až 472.5 a 6. Je tenhle odstín originál?    [Motey] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podívejte se do knihy "Katalog motocyklů ČZ" od pánů Vošalík-Šebek. Tam určitě najdete podle typu odstín, ve kterých se to dělalo a dále i odchylky pro jednotlivé trhy.
Právě teď jsem se dal do 471.    [Jiří]   18.04.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podívejte se do knihy "Katalog motocyklů ČZ" od pánů Vošalík-Šebek. Tam určitě najdete podle typu odstín, ve kterých se to dělalo a dále i odchylky pro jednotlivé trhy.
Právě teď jsem se dal do 471.    [Jiří]   18.04.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podívejte se do knihy "Katalog motocyklů ČZ" od pánů Vošalík-Šebek. Tam určitě najdete podle typu odstín, ve kterých se to dělalo a dále i odchylky pro jednotlivé trhy.
Právě teď jsem se dal do 471.    [Jiří]   18.04.2018
Odpověď  Dělala se i černá. A mám doma origo kanárkově zelenou.. Barev bylo jistě víc..    [mira]   14.04.2018
Odpověď  Přestříkaný to je určitě, ale zajímalo by mě, jestli aspoň ten odstín odpovídá. Mně se ta tmavá nelíbí. Když to nezjistím, tak pujde asi na oranžovo. Tam vím snad i RAL.    [Motey] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Před renovací    [Kubas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2016
Odpověď  Přijde mi, že není. Nemá to linky a lak je moc zachovalý na svojí dobu, asi to někdo už přestříkal. Nyní renovuju tuhle a nevím jako barvu zvolit, asi zase tmavou červenou.    [Kubas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [MoteyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

elektrika jawa 350


 Ahoj. Poprosil bych, nevíte o někom v okolí Vysoké Mýto, Litomyšl, Polička. Potřeboval bych namotovat Vape a přejít elektriku u Jawa 350, mám tři motorky a chtěl bych, aby byli spolehlivé. Nejsem na elektriku moc dobrej. Samozřejmě za peníze.. Díky za typ.    [mirek]   09.04.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  604171598    [gryzzlik]   11.04.2018
Odpověď  Pardubice jsou v pohodě.. dáš kontakt ? Díky..    [mirek]   11.04.2018
Odpověď  Pardubice už jsou pro tebe daleko?    [gryzzlik]   10.04.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  Ahoj,

sehnal jsem část motocyklu ČZ 250/471.0.0 z roku 1974, motor je typ 623 (jawa bizon), chtěl bych se zeptat, zda někdo neví kolik se typu 471.0.0 vyrobilo?

předem díky    [radarRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 74 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Na starších byly oba ráfky 1.85 , na posledních byl zadní ráfek 2,15 , stejně jako na 350 typ 472.

Prostě tam dejte to, co je v Techničáku.    [Monty]   29.03.2018
Odpověď  No bývá to někdy v techničáku (teď ho nemám u sebe, tak se nemůžu mrknout), ale vzhledem k tomu, že gumy jsou 3x18 vpředu a 3.25x18 vzadu, přikláněl bych se k rozměru ráfku 1.85. Jinak výrobci gum taky předepisujou rozměr ráfku ke konkrétní gumě, často je to ale i v rozmezí (jeden rozměr doporučený, další možný).    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2018
Odpověď  Mám dotaz, jaký je správný rozměr ráfku na ČZ250/471, někdo uvádí 1.85x18 a někdo 2.15x18. Kde je tedy pravda? A jaký správný rozměr mám koupit?    [Jiřík]   29.03.2018
Odpověď  Díky Kvasky za výkres, super udělám si šrouby z nerezu.    [Jiří]   27.03.2018
Odpověď  ČZ 471 BYLO VYROBENO CELKEM 31 533 KS MEZI ROKY 1974-1981. V ROCE 1974 BYLO VYROBENO 11410 KS S POZDRAVEM JIRKA 114.    [jirka114Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem ti ho nakreslil. Snad ti to pomůže :).    [Kvasky]   26.03.2018
Odpověď  Díky za fotku šroubu. prosím o změření šestihranu,délky závitu, výšky hlavy. Případně průměru a síly podložky.
soustruh mám tak není problém si to vyrobit.    [Jiří]   23.03.2018
Odpověď  Měl by to být tento šroub. http://ceskemotocykly.eu/CZ-477,-471,-472--sroub-vidlice,-zatkovy,2422.html    [Kvasky]   23.03.2018
Odpověď  Śroub je stejný jako 477 apod. a kupoval jsem je vloni na ceskemotocykly.eu (Kladno).    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2018
Odpověď  Já mám originál logo pr. 60mm.Ale nádrž se šroubovacím Cr bokem. Seženeš je u pana Slepičky ve Strakonicích . Měl originál zásoby.    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.03.2018
Zobrazeno 10 z celkem 74 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (74) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Cezet Custom 250


 Tohle jsem koupil v Anglii, originál lak, rok 1980.    [Monty]   14.06.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Na suchu v terénu by ty blatníky taky sakra chyběly. Takhle je to jen machrovinka na čistý suchý asfalt do města. Jen s tím 2T motorem mi taková očesaná motorka příliš k chlubení nepřipadá. Ke scambleru se to podle mě vůbec nehodí.    [Honza]   20.03.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  no já si spíš pod scramblerem představoval motorky co se tak prodávaly jako třeba honda na foto... ale u těch přestaveb je to asi jinak (ale stejně nechápu jak do terénu pomůže to, že sundám blatníky, na suchu asi dobrý ale na mokru to musí být sranda :-) )    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2018
Odpověď  Nač se tu rozepisovat a vysvětlovat podstatu scramblera. Zde je inspirující videjko:

https://www.youtube.com/watch?v=-G_6kVRBe_U    [J]   19.03.2018
Odpověď  Jo a samotný název scrambler není označení že je "do terénu", ale "zkrátit si cestu" - "zkratkař" (ze silnice, třeba i přes lehký terén) a to je podstata těchto motorek - na silnici i na šotolinovou cestu v plném kalulpu...:)    [J]   19.03.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  meela jsi mimo. Dnešní a i historický scrambler je upravená silniční do terénu. Něco mezi endurem a dirt trackem. Enduro - v dnešním slova smyslu tenkrát nikdo neznal. To znamenalo blatníky dolů a vše co je zbytečné. Pouze motocykly schválené pro silniční provoz je musely mít a tak je tam dávali. Dnešní moderní scramblery ctí podstatu purismu scrambleru, tak je tam (blatníky) cpou jen symbolicky. Viz foto a stačí se podívat, krom této Ducati na BMW apod. A podle toho byla přestavěna ta Jawa. Až na stojánek (že ho nevyhodil a nedal tam "policajta"..) dobrý...    [J]   19.03.2018
Odpověď  no samozřejmě že chceme na scramblera blatníky, vždyť samotný ten název by měl označovat motorku do terénu a tam jsou blatníky potřeba... ale samozřejmě když to má někdo jako městskou motorku tak jde logika pryč :-)    [meela]   19.03.2018
Odpověď  Mně připadám že na motorce bez blatníků, která se musí opírat klackem se nedá jezdit.
Ale asi jsem starý škola.......    [Monty]   18.03.2018
Odpověď  No snad nechcete na scramblera blatníky??? Když už, tak jen malé lízátko. Je to přestavba a v moderním pojetí typu scrambler - povedená. Na čem to stojí a jestli má značky :-) je vedlejší a výfuky, trochu moc pod rám, ale jinak ok. Je to určitě hežčí než serie..., lehčí a i asi víc zábavy. V rámci možností prastarého nevýkonného motoru.    [J]   18.03.2018
Odpověď  Tak SPZ a přilbu neřeší takže blatníky řešit taky nemusí. Ale trochu prašná cesta, štěrk, nebo déšť a honem je bude montovat zpátky.    [Honza]   18.03.2018
Odpověď  Todle je pěkný?
Mně to připadá jako hnus fialovej- když to stojí na stojanu,tak jsou obě kola na zemi a jedna noha stojanu ve vzduchu(skoro to spadne) - vejfuky jsou ke kolenům nějak divně křivě naprasený,a jak může jezdit motorka bez blatníků, to teda nevím, to snad nejde ani v jižní americe?    [Monty]   18.03.2018
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (28) 

 Strana 1/30 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 14.8.2017)
Nezodpovězené téma 

Jawa 350/362 Californian


 Vzhledem k tomu,že není téma o Californianech,tak píšu zde.
Potřeboval bych zjistit,jak dlouhé má být lanko tachometru na Californiana typ 362?
Můžete někdo poradit?Díky.Pavel    [BlahoRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 350 634 problem z pravym valcom


 Zdravim lavy valec mi na volnobeh zapaluje menej ako pravy prehodil som ich medzi sebou aj sviecky aj elektriku a stale len pravy zapaluje menej krat.....motor po komplet go gufera kluka stredove labirinty proste vsetko...gufera su ok valce idu do kartrou tazko pravy sice trocha lahsie....neviem co stym uz som precital vsetky fora.....sviecky maju rovnaku farbu a mam pocit ze pravy ma menej zmesi ked som vytiahol fajku pravrho valca motor utiahol lavy valec ak vyhodim fajku laveho valca tak pravy valec nevladze zapaluje menej a motor chcipne kompresne tlaky su rovnake    [Juraj 634]   19.04.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 350 634 problem s pravym valcom


 Zdravim mam taky problem ze mam komplet GO motoru novy stred kluka vybrusi tlaky rovnake semeringi komplet vsetko......problem je ze pravy valec na volnobeh zapaluje menej ako lavy ma ako keby chudobnejsiu zmes.....lavy ide krasne pravidelne pravy sem tam zapali pozor-sviecky maju rovnaku farbu.....ked som prehodil komplet cievky medzi sebou aj kabli na zapalovani stale ide lavy valec slabsie ked vytiahnem jednu fajku praveho valca tak lavy valec utiahne motor ak vytiahnem fajku laveho valca tak pravy valec ho neutiahne a zachvilju zdochne motor....gufera su ok lavy valec ide do kartrou tazko lavy trosku lahsie ale nieje moc volny...uz som precital vsetky fora a neviem co stym.....    [Juraj 634]   19.04.2018
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Řidítka a přepínače na JAWA 634-4 (1974)


 Věděl by někdo o řidítkách na 634-4 (1974) + přepínače na řidítkách...

kolja1@centrum.cz    [KoljaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Převodovka Jawa 634


 Ahoj, dělám GO motoru "švéda" 553 s tím že se doupravil pro převodovku 634, zakoupil jsem nově vyráběné hřídele, kolečka 19z. a přesuvá kolečka 16z. ale nepodařilo se mi sehnat nové kloudné kolečko 24z(předloha) a kolo s nábojem(výstup hlavní hřídel). Prodávají se sice kolečka 24z. ale jako universální pro 634,638,640 - problém je že když toto kolečko usadím na předlohovou hřídel tak má už značnou vůli(rozdíl v průměrech asi 0,07mm)a na hřídeli vaklá. Také nabízené kolo s nábojem je pro 638 kde je rozdíl ve vybrání pro přesuvné kolečko(634 má vybrání hlubší).
U kolečka 24z. zvažuji že bych nechal otvor pro hřídel vybrousit na větší průměr pro vsazení bronzového pouzdra což po konzultaci s nástrojařem je proveditelné, u toho kola s nábojem to ale už je na upravování horší. Řešil jste prosím někdo také tento problém?    [Martin Štindl]   04.02.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Otackomer 634


 Mam prosbu nejde me otackomer veskerej pohon jde az do otackomeru. Rozebral jsem ho a z budiku jak je ukazatel otacek jde ze spodni strany takova tenka jehlicka do ustroji kde se pridelava ten nahon ktery funkuje ale dale to nejde a tet nevim jestli ta jehlicka ma byt v tom ustroji napevno anebo je zavada jinde. Opakuji je nahon se toci a i to ustroji odackomeru do ktereho se zasouva ten ctvercovej kolik do se take toci ale od te jehlicky k raficce otackomeru uz to nejde    [Rob]   04.02.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 350 640


 Nazdar chlapy chci si pořídit jawa 350 640 a chtěl bych ještě kompletně českou, nevite někdo do kolikateho roku se dělaly dik za odpověd    [Josef Pacal]   02.12.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

prototyp 477-476


 HLEDÁM - KOUPÍM
Hledám levé víko na ČZ 125/175 477 - ale předseriové provedení - viz fotografie... víko bylo pravděpodobně lité do písku - není to tlakový odlitek, víčko není lisované, ale strojně obráběné... za jakékoli informace předem děkuji, mohu nabídnout věci na výměnu,... nemáte někdo jakékoli informace????    [jicha_2007]   28.11.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Štítek ČZ 250/485


 Řešil někdo štítek na 485? Jak? dělají se repliky? Nějak nemohu najít. Můj je tak zoxidovaný, že až nejde přečíst. Nejlépe tedy dopředu předepsaný, kde chybí jen čísla motoru a rámu. Děkuji    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa 350 634


 Prosím o info. Nejsem znalec Jawy a proto bych potřeboval radu ohledně této 634, má to být vývozní do Itálie, až na ty manžety v pěkném původním stavu. Zajímá mě co je to za rok a cca kolik za to dát, případně vše co se dá z takové mizerné fotky vyčíst. Děkuji    [Katana]   25.10.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

ČZ 175/477 r. v. 1969 so svetlom Aprilia - náhradné žiarovky


 Dobrý večer dámy a páni,

chcel by som sa informovať ohľadom ČZ 175/477, ročník 1969 so svetlom Aprilia. Budem mať možnosť obhliadky tejto mašiny s dokladmi, vzhľadovo vyzerá OK a je za dobré peniaze, rád by som ju kúpil. Akurát mám obavy z možnej "neštandardnosti" svetla Aprilia. Motorka má vymenenú spínačku, aspoň podľa foto čo mi majiteľ motorky poslal, čiže s kľúčikom problém ASI nebude (chvalabohu...). Ale chcem sa spýtať aké do toho svetla pasujú náhradné žiarovky a aký je postup výmeny?
Na jednom fóre sa táto téma riešila, niekoľko ľudí uviedlo, že sa v prípade poruchy musí vymeniť žiarovka aj s komplet parabolou (alebo komplet svetlo), že žiarovka samotná sa vymeniť nedá. Potom ďalších pár ľudí uviedlo, že výmena žiarovky je možná, že žiarovka je uchytená v pätici kt. drží vo svetle dvoma pružnými záchytkami a po ich uvoľnení sa pätica aj so žiarovkou dá vybrať. Ale už nikto neuvádza typ žiarovky ktorý tam je vlastne použitý. Pasujú tam klasické žiarovky ako aj na naše "kompletne domáce" motorky? Alebo je to nejaký atyp? Nerád by som kúpil motorku s pekným Aprilia svetlom s tým, že v prípade poruchy by som musel nahodiť klasickú masku z neskoršej 477...
Jo, ešte jedna vec. Majiteľ mi tvrdí, že tú motorku kúpil od známeho ktorý si na nej elektrinu upravil tak, že je možný štart pákou aj bez baterky. Zapaľovanie je klasické, nie bezkontakt. Nikdy som 477 nemal, je niečo také možné?

Ďakujem za informácie :-)    [Ondrej]   18.09.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 638 typ 5 konopnice


 Potrebuji poradit renovuji tento stroj jiz mam nasazenou vidlu a nemohu dostat na ni predni blatnik. Muzete poradit jak ho tam dostat?    [Rob]   07.09.2017
   Přidat odpověď 

 Strana 1/30 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006