MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 295410 příspěvků |7001 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 89 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMalé motocykly Jawa 50 a ostatní padesátky 14.8.2018 19:48  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Tak začínám pomalu skládat svojí jawu 550 r.v.1957 odklápění sedla do    22.06.2009 / 201
    Modrá 555   24.04.2010 / 187
    mustang 4kvalt   22.02.2009 / 173
    Jawa 550 s Roku 1955   08.05.2010 / 166
    Renovace Jawa 555 (rv.1959)   11.01.2010 / 135
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 1048      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 18 / 185      Příspěvků Příspěvků: 11347
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/70 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Plyn- Jawa 50/555


 Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli mate někdo zkušennosti s tím, když se u jawy 555 nevrací plyn. Je tam nový bowden, který vede téměř venkem motorky, takže není nějak moc zkroucrný. Plyn jdem stašně ztuha otočit, natož aby se vracel.

Děkuji za jakékoliv rady.    [Ondřej]   28.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Namoč celý bovden přes noc do oleje.Mrkni jestli ti chodí volně jezdec v rukojeti,zda je to dobře složené. Taky šoupě nesmí drhnout.Musí to pak chodit.    [goro]   29.07.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Doklady Jawa 555


 Zdravím, chcem sa opýtať aká je reálna cena dokladov na Jawu 555 myslím tým za koľko by sa dali zohnať??? A ešte jedna otázka čo si myslíte o tom keď má doma niekto motorku bez dokladov, kúpi na ňu doklady s inej motorky a normálne na ne jazdí???
Ďakujem.    [marek92]   16.04.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 24 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Pokud chceš dát na véčka motorku nebo auto co ale se stejným výrobním číslem už jezdí (někdo prodal samostatně motorku a samostatně papíry, tak trošku rozšířím poslední odpověď. I když nenapíšu postup, tak jak se říká "chytrému napověz".
Existují podobné číslice např číslice 3 a 8, nebo 6 a 8 nebo existuje výrobní číslo který je třeba o jeden znak delší.    [jj]   23.07.2018
Odpověď  Mirekku>STK atp nevadí. Pokud někdo prodává papíry, tak záleží na smlouvě, nikdy nemůže prodávat (resp. já kupovat) papíry, vždy budu kupovat tu mašinu i když si jí schovává ve stodole do lesa na houby nebo na ryby :-) Pokud by se ji později snažil dát na veteránské plácnou přes pazoury jeho. I to je ale řešitelné, není problém z papírů + moto udělat 2 motorky a to zcela legálně. Stačí jen přemýšlet. Návod sem samozřejmě psát nemůžu.. Spíš je blázen ten, kdo má doklady, těch se zbavuje a chce dělat V-éčkovou motorku    [Pája]   21.07.2018
Odpověď  já bych řekl, že s těmi nynějšími pravidly na STK brzy nakupování dokladů skončí, pokud ti někdo prodá doklady a byl v poslední době na STK musel tam být i se strojem, takže mu vlastně zbude doma motorka bez dokladů ale s čísly, které ty budeš muset na ten tvůj stroj vyrazit, tzn. on jí pak nebude moci přihlásit třeba na veteránské papíry a pokud to zkusí tak se o to začne někdo zajímat a bude to podvod. Musel bys to koupit nejlépe s vrakem jinak z toho kouká budoucí průšvih. Na co se s tím trápit, ty už stejně původní papíry nemáš, takže buď chceš neplatné ke stejnému typu stroje jako relikvii a na ježdění je nejjednodušší udělat si veteránské. Pokud tedy nemáš někde známé a ani těm asi nebude stát za to něco riskovat pro obyčejného pionýra.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.07.2018
Odpověď  Páni toto je 8 rokov stara tema...môžete mi povedať kolko maju teraz hodnotu platne papiere s STK a stitkom?...(myslim cenu od - do nejake realne rozmedzie...)za odpovede dakujem    [kapustnak] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2018
Odpověď  Zdravim panove shanim doklady na Jawu 555 diky za nabidky moje cislo 722274524    [Radek]   26.08.2015
Odpověď  Dobry den, mam jawu 555 s doklady psanymi na mrtveho, myslite ze by je slo na me prepsat, kdyby je pozustali na me odhlasil? diky za odpoved.    [Prazak23] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.06.2013
Odpověď  muj tel kdyby měl někdo zájem.733779085    [josef jansa]   06.11.2010
Odpověď  dobrej mám doklady na jawu 05.používaly jstme je na 555.jsou platné neodhlášené ale psané na strýce co je už 20 let po smrti.mám je na aukru pod jawa 555.    [josef jansa]   06.11.2010
Odpověď  vojtas:
mam doklady v poloprepisu na 05, podle me by meli jit normalne prepsat..!!    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2010
Odpověď  borci sháním doklady na jawa 555 nebo 05 tak pokud nějaké máte na prodej(třeba i na psané na mrtvého) určitě se ozvěte zkusíme se domluvit:) diky    [vojtas]   20.10.2010
Zobrazeno 10 z celkem 24 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (24) 
Zodpovězené téma  

Šoupátko Jikov 2912


 Nazdar kluci, věděl by někdo, zda je mosazné šoupátko k levostrannému karburátoru na pařeza s kulatým koncem jehly záměnné se šoupátkem s ostrým koncem jehly a které je novější a které starší? Má záměna nějaký negativní vliv na funkci karburátoru? Rád bych strčil nevytlučené šoupě s kulatou jehlou do staršího typu 2912, kam podle mě patří ostrá jehla.    [Hynek]   18.03.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuju mockrát za odpověď.    [Hynek]   18.07.2018
Odpověď  Šoupátko s ostrou jehlou patří do staršího provedení karburátoru. Zda jsou bez problémů zaměnitelné ale nevím (spíš to nebude dělat dobrotu).    [Pajka] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.07.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kulatá jehla.    [Hynek]   20.03.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Špičatá jehla.    [Hynek]   20.03.2018
Odpověď  Obnovení dotazu.    [Hynek]   19.03.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Vin na rámu jawa 20


 Dobrý den,chci se zeptat zda někdo máte vyražen vin na rámu pionýru. Zajímá mě kde se vyrážel zda na krk nebo pod sedlo. Jo a jaký rozměr raznice zvolit. Pokud bude foto budu rád .Dík    [trkač]   13.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pokud tam budete razit úředně přidělený číslo,tak úplně kamkoliv se vejde a jakýmakoliv číslama.

Já bych to dal na krk řízení, hezky svisle vedle štítku - je tam dost místa,a bude to na STK dobře vidět.

Nemá smysl si hrát na nějakou originalitu, úředně přidělený čísla razil kdejakej servis s pověřením, a většinou hovadsky , škaredě a kamkoliv dělníka napadlo.    [MONTY]   14.07.2018
Odpověď  Mě bylo úředně přiděleno koupil jsem papíry a vrak pincka jen že se na to tenkrát někdo vykašlal a číslo nevyrazil motorka je 18 let nepojízdná jen pojištění se platí. Jo a ten vín nebo číslo rámu jak chcete má 15 znaků i s lomítkama a pomlčkou. Jinak Monty moc děkuji a kdyby bylo foto vůbec bych se nezlobil samozřejmě s retuší 😏😏😏😏    [trkač]   13.07.2018
Odpověď  VIN pincek nikdy neměl.
Když,tak číslo rámu (je to rozdíl, VIN musí mít přesně 17 znaků, a přesný tvar- číslo rámu je nějaký numero,který přidělil motorce výrobce)
A pokud vím,tak na Pionýry se číslo rámu nerazilo nikde, jen na štítku bylo. Na STK to vyžadují,ale jen technici- lenoši /prudiči/ ,protože existuje nějaký oběžník nebo co to je od MD, kde je jasně napsaný, že u Pionýra číslo rámu vyraženo na rámu není.

Já to vyřešil razníkama 4 mm na držáku motoru zprava, těsně za karbecem.
Nad číslem motoru.    [Monty]   13.07.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Doraz řízení


 Dobrý den,
mám prosbu dávám do hromady 550, některé díly musím vyrobit. Potřebuji znát výšku dorazu zadní brzdy (ten ohnutej plech) a rozměry dorazu řízení, ten tam taky nemám. Jestli někdo bude té dobroty.
Děkuji
S pozdravem
K.    [KárlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Když už chceš vyrábět. http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=133&idtop=91026    [pítr]   03.06.2018
Odpověď  Dík, ale ten je na 555 na 550 je jinej.
S pozdravem
K.    [Kárl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2018
Odpověď  https://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/katalog.asp?searchtext=Doraz+%F8%EDzen%ED+++&SearchForm=true&OK= asi takhle    [Monty]   23.05.2018
Odpověď  Ten kus ohnutého plechu nestojí 3 kila a určitě ho nevytvoříš za půl hodky...Jinak borec dělá kvalitní díly a pařez si to zaslouží.Nicméně ten nákres tu někde ještě z dob minulých, tak musíš hledat. Nevyplatí se s tím srát,nikdy to neuděláš dokonalé.    [pítr]   22.05.2018
Odpověď  No jo nemůžu všechno kupovat, koupit umí každý. Připadá mi zbytečné dávat za kus uhnutého plechu 300 když ho můžu mít za půl hodiny vyrobenej.

Dík

K.    [KárlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2018
Odpověď  Doraz řízení kup na Aukru,jenom ho pak heftneš.    [pítr]   20.05.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

TP jawa 50 typ 21


 Tak dneska sem konecne vyrazil na STK s moji jawkou a byl sem dost nemile prekvapenej. Pri prevodu mi pani na urade zapsala pneumatiky 2,27x16 ktere se nevyrabi a nelze je sehnat. Pred rokem sem byl na EK a prosel sem naprosto v poradku a dneska kdyz sem chtel vyndat z depozitu sem se zaseknul na tomhle. Nemate nekdo nejakou radu? Na urade po me chteji vyjadreni vyrobce motocyklu a nebo vyrobce pneu ze se to muze montovat na tuhle motorku. Sem uz v koncich. Dneska 4hodiny na urade a uplne bez vysledku. Za kazdou radu budu rad    [Foglik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 46 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Takze jak jsem dopadl..
Po dovolani se na Ministerstvo Dopravy a zkontaktovani pana co ma na starosti motocykly a pozadani o spojeni s urednici na registru jsem dopadl takto...
Ze je to sice chyba,jak jsem tvrdil,ale dokud Ministerstvo nevyda oficialni prohlaseni o chybe a nevystavi oficialni upravu,tak mi to neopravu a hotovo...

Odjel jsem na jiny urad vzdaleny pouhych 10 kilometru..
Tam pani vytahla tistene mamualy a potvrdila ze tam ma byt 2.75 a bez skrupuli mi to opravila jako administrativni chybu..
Zaver je. Je to jen a pouze o lidech...Do Votic jako zbytek lidi z okoli uz nikdy...    [Michal]   30.05.2018
Odpověď  Tak si vezmi manuál k tý tvojí motorce, kde je napsaný správný rozměr a dojdi na jinej úřad. V dnešní době můžeš jím kamkoliv.    [Vojta]   25.05.2018
Odpověď  Jen to tu trochu ozivim.
Resim stejny problem chyby v tp.Rozmer 2.27-16.
U nas urad ve Voticich to na zpravny rozmerneprepise ani pri predlozeloni druheho TP na stejny typ a to mam ten druhy jeste puvodni a v platnosti..Jawa nepomuze,pac vyrobce byly Povazske strojarne a Jawa ceska je nema pravo jakkoli zastupovat(Zjisteno primo od pana Krafta z Jawy).
Inu provolal jsem se az na clovicka na Ministerstvu dopravy,ktery ma na starosti motocykly.
Se slovy at si takovy gumy zkusej sehnat a ze se nikdy nevyrabeli.Takze ted cekam,jak to dopadne..Ale uprime jsem skeptickej..Prej ze to po telefonu z "nejakym panem z MD"stejne neupravi...Zkratka ja mam moc a razitko a ty se poser..Na STK taky rekli ze je to kravina a vsichni tam vedi ze tam ma byt 2.75-16 a ani to nestaci i kdyby to dal technik pisemne.    [Michal]   25.05.2018
Odpověď  Dobrý den, tak jsem zjistil, že u 21ky,kterou jsem teď koupil,mi také napsali kola 2,27 X 16. Šel jsem u nás na evidenci a říkal paní, že to v místě prodeje zřejmě špatně napsali. Říkala mě, že kdyby to psala ona u nás, napíše to také tak,protože podle manuálu, který používají to tak má být. A, že to zatím nikdo neřešil. Na mou prosbu,že na STK, se jim to nelíbí a po té, co jsem ji ukázal manuál k pionýru, mi to v klidu úředně opravila v TP na správný rozměr. Ještě, že jsou úředníci, kteří používají hlavu a snaží se pomoci.    [Pařez ]   23.06.2016
Odpověď  HonzaBK: Pionýr by VIN mít neměl, ale před vánocemi jsem kupoval J21 se ztraceným štítkem, téměř nečitelným TP a kdysi měněným rámem. Vypadá to divoce, ale bylo to od prvního majitele:-) Na úřadě nevěděli co s tím, pak nějaké číslo vyhrabali a předchozího majitele hnali na STK, aby mu za 800Kč vyrazili číslo rámu. Obávám se, že různé výměny a nesrovnalosti se nyní řeší přesně takto. Pak číslo musí být. Velmi často se mě ptají i na STK, kde je číslo rámu, takže ani tam zhusta nevědí. Proto jsem psal o nedávné výměně, protože postupy STK a dopravky jsou takové všelijaké...    [jirka]   21.06.2016
Odpověď  Jirko a jak poznáš že na pionýru byl měněn rám v poslední době, když číslo mít nemusí? vyměním rám a číslo nevyrazím, a je to stejné jako původní.    [HonzaBK]   21.06.2016
Odpověď  Také jsem měl zapsáno již v novém velkém TP rozměr pneu 2,27x16. Jde o tiskovou chybu v jedné sérii původních knížeček. Doložil jsem knížečku se správným zápisem 2.75x16 a ve velkém TP mi to za 50kč na DI opravili. Zkušenost měsíc stará.    [elevator] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.06.2016
Odpověď  je tady jeden /pítr/ ten určitě bude vědět ten totiš ví všechno    [hubohu] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.06.2016
Odpověď  Aby to nebylo jednoduché, u jednosiců se občas chybně uvádí pneu 2,6 palce. Řešit se to dá jen v případě, že na úřadě sedí rozumný úředník a přepíše to na základě jiné dokumentace (jiný origo TP, návod k obsluze, atd). Na STK to projít může, ale taky nemusí. Vzhledem k tomu, že jsou tyto rozměry uvedeny v původním TP, může to být vcelku problém. Hlavně to neřešit na přepážce, ale jít rovnou na přestavby nebo kamkoliv, kde je předpoklad technicky zdatného člověka... Jinak VIN na rámu není a být nemusí, pokud neproběhla výměna rámu v nedávné době. Tato problematika je popsána v příručce dopravní policie, v tzv. "Kladivu na motorkáře".    [jirka]   20.06.2016
Odpověď  Já jsem byl s pinckem na technické před měsícem a vůbec žádny problém    [Ivan]   20.06.2016
Zobrazeno 10 z celkem 46 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (46) 
Zodpovězené téma  

elektroinstalace Jawa 550 pařez


 Zdravím příznivce těchto prskoletů, chtěl bych se zeptat mohl by mi někdo poslat schéma zapojení elektroinstalace budu rád i za foto.

Díky moc David.    [David]   05.03.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tato konkrétna má asi 30 rokov,tiež mám jednu nejakým zázrakom zachovanú vo vitrínke (-:.    [Joski]   23.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  tyhle.    [Jirka.PLZEN] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.05.2018
Odpověď  BATERIE BÝVAJÍ POD SEDLEM 2x4,5V(placaté)    [T888]   06.03.2018
Odpověď  Tak třeba podle 555 : http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_555/schema/pionir    [T888]   06.03.2018
Odpověď  Díky moc, ještě se zeptám, co když tam mám klakson, ale baterka tam nebyla absolutně žádná...    [David]   05.03.2018
Odpověď  Třeba zde: http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_550/schema/parizek
stačí chvíli hledat :)))    [T888]   05.03.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

TP Jawa 20 - rozměr pneu 2,27-16


 Zdravím, v TP na svou Jawu 20 pionýr mám napsaný rozměr pneu 2,27-16. Tyto pneu se však nikdy nevyráběly. Jak to řešíte vy při STK? Díky    [ben]   05.04.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Na jiném odboru dopravy přepsáno, ale pár jsem jich musel obvolat :-)    [ben]   19.05.2018
Odpověď  Zkuste jiný DI. Dnes můžete požádat o změnu kdekoliv. Mě tu změnu přepsali na základě jiné knížečky, kde to bylo správně vytištěné.    [elevator]   18.04.2018
Odpověď  Takže jsem dnes využil známé, která pracuje na mě.úřadě a zná se s vedoucím odboru dopravy.. úředník změnu do techničáku nezapíše, pouze jen, že by si to vzal na svoje triko a podepsal se pod to. Je potřeba oslovit MD nebo výzkumný ústav sil. vozidel, jestli mají tzv. ZTP- zákl. technický popis vozidel, podle kterého se tato vozidla schvalovala. Poté by změnu zapsali.    [ben]   16.04.2018
Odpověď  Ve Velkém Meziříčí na úřadě bez problémů přepíší.    [Baudik]   10.04.2018
Odpověď  Uvidím co mi reknou. Jednou jsem řešil něco podobného- u Zetoru 3011 max. zatížení na závěs, kde byl u některých o dost nižší. V Zetoru mi řekli,že to je chyba, písemně mi to dají ale to vyjádření stojí 5tisic. Na úřadě na tom papíru trval. Nakonec jsem se na to vy....    [ben]   08.04.2018
Odpověď  Zřejmě to do nějakých tp vytiskli špatně . Měl jsem přesně to samé. Vzal jsem brožuru katalog ND k pionýru, Tu knížku co k pionýru dávali jako návod na obsluhu. Na úřadě jsem poprosil, že tam zřejmě došlo k chybě při zápisu do tp, že se takový rozměr nikdy nevyráběl a v klidu to přepsali. Možná jsem měl štěstí, nebo to není problém nikdy???? Každopádně po telefonu bych to neřešil.    [pařez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.04.2018
Odpověď  a: díky za radu,ale to mi opravdu nepomůže!
Zkusím tam zajít a uvidím. Už vám to někomu takhle v TP prepsali?    [ben]   07.04.2018
Odpověď  To je banda idiotů.Typický úředník- debil.
Copak nestačí zdravý rozum,a prostě jasný překlep opravit? Dej blbcovi funkci...............    [-a-]   06.04.2018
Odpověď  Na STK to neřeším, protože to předem řeším na úřadě. Zrovna v tomto případě se vyplatí osobní jednání + vzít si s sebou různé originální podklady, jak píše pítr. Případně zkusit jiný odbor dopravy, protože vyjádření od výrobce jaksi neseženeš...    [jirka]   06.04.2018
Odpověď  Zajdi si tam osobně a přímo za vedoucím odboru dopravy,má zkušenost je že přes telefon nevyřídíš nic.    [pítr]   05.04.2018
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Tranzistorové zapaľovanie pionýr


 Nechám to tu pre zaujímavosť. Je to pôvodné tranzistorové zapaľovanie na pionýra vyvynuté v roku 1969. Našiel by sa majiteľ ďalšieho takého zapaľovania?    [jenco]   14.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 32 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  :)    [jenco]   17.04.2018
Odpověď  Čo sa watáže týka dajme tomu.Ale s tým kolíkom sa mýliš.Naľavo je kužeľový spoj oceľ-oceľ,to je OK.Ale pri zapaľovaní je to oceľ-hliník.To je kužeľový spoj úplne o niečom inom,preto tam musí byť aj kolík.    [Joski]   16.04.2018
Odpověď  Vape tieto zapaľovania robí pre upravené skútre a motorky ktoré točia nad 10 000 ot/min tak konštruktéri Vape boli takého názoru, že napríklad taká jawa 550 to nevyužije, lebo by musela točiť nad 5000 ot/min aby zapaľovanie tých 60W dávalo. Plus by to vyžadovalo rozšírenie elektroinštalácie o regulátor napätia. Kolík na klukovne pre rotor nieje preto lebo by sa bez toho rotor pootočil ale pre referenciu stačí sa pozrieť na druhú stranu klukovky kde sa prenáša celý krútiaci moment motora cez kúžel čo má menšiu plochu a bez problémov poradí aj s výkonom upravených motorov.    [jenco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.04.2018
Odpověď  Len keď to robí VAPE tak v čom je problém že to nedodávajú ako štandard do Pionierov ale stále len to s 20 W svetelného prúdu?Nechápem prečo by mal byť problém s väčšou vatážou,sám píšeš že v praxi nie je.Tvoje www som videl ale nezaistený rotor to fakt nebudem riskovať.    [Joski]   15.04.2018
Odpověď  Aha- bylo mně to nějaký povědomý........... Ale dá se takovej stator koupit v Čechách?    [Monty]   15.04.2018
Odpověď  Vyrába to Vape Kroměříž. Dodáva to ďalej firmám MVT,Artek,KRD,Doppler. Tento vzor zapaľovania upravili z 12V 60W pre veteránov (jawa 90,pioniere,štadion,babetta) na 6V 22,5W podla ich slov z dôvodu že silnejsí stator dosiahne maximálny výkon 60W pri 5000ot/min a to by nebilo pre spomínané motocykle vhodné. Z praxe si to nemyslím. Mám to na pionieri cca 12tisic km a som spokojný. Viac tu:
http://www.jencomoto.wbs.cz/Zapalovanie-VAPE-12V-60W.html    [jenco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.04.2018
Odpověď  http://www.mvt-allumage.com/WD210AWP/WD210Awp.exe/CTX_1208-1-NKhYNvYyvh-06AA61C2/PRINCIPAL/SYNC_-587500156 tak vidtelně to český není, stačila chcvilka na Googlu.    [Monty]   15.04.2018
Odpověď  A pre koho alebo do čoho to v ČR vyrábajú?Ja len že som sa s tým ešte nestretol.    [Joski]   14.04.2018
Odpověď  A pre koho alebo do čoho to v ČR vyrábajú?Ja len že som sa s tým ešte nestretol.    [Joski]   14.04.2018
Odpověď  Je to české.    [jenco]   12.04.2018
Zobrazeno 10 z celkem 32 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (32) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Jawa 55o Pionýr - spodní držáky


 Chalpi, jaká je prosím rozteč spodních držáků na motoru? Mám ten přední uražený a po dovaření nevím, kde má přesně být díra. Jde o vzdálenost otvoru od zadního držáku a od stěny bloku motoru.    [Hynek]   03.04.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Už jsem to tak udělal, nic jiného mně nezbylo. Aby to bylo přesné, to bych musel mít fungl nový kříž a rám, kde nejsou pokroucené a opravované držáky a vyčvachtané díry. A i v tom ideálním případě se dá klidně o pár mm ujet. No nic, mám to udělané podle toho autobusu, není to vidět...    [Hynek]   10.04.2018
Odpověď  Nemůže to být +- autobus!! přece když si změříš rozteč otvorů v kříži, tak stejná rozteč musí být na motoru. Uvědom si že se to vrtalo ve vrtacím přípravku, popřípadě sekalo na lisu a nástroje a vrtací přípravky se vždy dělali dost přesné!. A samozřejmě se to zase svařovalo v přípravku (ale to na rozteč nemá vliv).    [HonzaBK]   10.04.2018
Odpověď  To jsem dělat nechtěl, může to být plus mínus autobus.    [Hynek]   04.04.2018
Odpověď  Přilož si k tomu kříž a vidíš to. Máš ho současně jako vrtací šablonu.    [HonzaBK]   04.04.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 50 typ 22


 Dobrý den všem motorkářům.Nikde jsem tady nenašel téma které mám v nadpisu a proto sháním více info.Něco jsem našel na stránce www.motoride.sk,www.jawa- 50.cz a něco je i v knize od Wolhmutha ale kdyby někdo ještě věděl o nějakých informacích než jen těch co jsem uvedl byl bych rád kdyby se tady snámi o to podělil.Vlastního třeba někdo nebo jestli je aspoň v nějakém muzeu?Předem dííky za odpověďi.Vlaďa    [chalupsky.vRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.01.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 123 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  V čase presťahovania výroby Babiet do Kolárova som sa spoznal s pánom Kuráňom a Tucíkom z PB-je to od nich.A samozrejme prevedenie je profi.Rebrovanie s väčšími prefukmi je odliatok,nik to ručne neopracovával.Navyše už bol aj modifikovaný karburátor pre zvýšený výkon J 22,je v katalógu.Prečo to potom celé odpískali neviem.    [Joski]   20.02.2018
Odpověď  Joski:ako vies,že tie tvoje valce sú z 22.Veď sa jazdil motokros,rýchlostné a motokáry-valce sa upravovali.veď ja som urobil dva valce jeden s prefukmi vo vložke a druhý v hliníku.hlava znížená 1,5mm to na sériový karburátor a výfuk išlo celkom slušne.to bolo začiatkom 80tych rokov a kde skončili neviem.    [Jumbo]   17.02.2018
Odpověď  vždiť sem už prosím vás dejte ty výkresi tech vložek a každý kdo jezdil závody na pioníru ( motokros,souteže,silnici a motokáry ) bude vedet co to vlastne máte...jetli neco máte...    [HIS]   16.02.2018
Odpověď  Jenco a pojednáva ten tvoj výkres aj o hliníkovej časti valca alebo len o tej liatinovej vložke?Lebo aj prefuky sú na J 22 iné (rozmery,tvar,uhly vyústenia).Tak isto ako sú iné aj na tom náleze z minulého roku čo som sem dal v inom príspevku,tak ako sa líšia aj na 05 a 20.Nie je to len o vložke válca.    [Joski]   15.02.2018
Odpověď  Napsal jsem blbost. Ta dvacítka má originálně motor Jawa 05!    [Pajka] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.02.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Co byste třeba řekli na přiloženou fotku výrobního štítku Jawy 20 z roku 1967, která má od výroby originálně motor Jawa 20 a na štítku uvedený výkon 3k/6000 ot?    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.02.2018
Odpověď  Jak už jsem psal. Ten čtyřkanálový válec sice existuje, ale nemá nic společného s Jawou 22, která byla vyvíjená kolem roku 1965 souběžně s typy 20 a 21 a zůstala pouze prototypem. Čtyřkanálové válce se individuálně vyráběly od konce roku 1974, tedy zhruba 10 let po vývoji prototypu J22 v době, kdy už bylo jasné, že výroba pionýrů bude ukončena.

Do sériové výroby ty válce dát nemohli, protože by nevyhovoval pilový diagram 3° převodovky a kvůli vyššímu výkonu ani brzdy a podvozek. Kvůli rozhodnutí vlády byla výroba pionýrů de facto v likvidaci a jediné přípustné změny souvisely pouze s obnovou nástrojů (např. forem pro lisování plechů) a snižováním výrobních nákladů. Jakékoliv zásadnější inovace, natož nové typy, nepřipadaly v úvahu.

Dále si stojím za tím, že prototyp se nedochoval a určitě nebyl vyroben ve víc exemplářích. Všechny existující stroje jsou lepšími nebo horšími napodobeninami, postavenými podle dvou dochovaných fotek prototypu.

Bájná hodnota 4 koní jednoznačně souvisí s jinou metodikou měření a takto "výkonných" pionýrů jsou tisíce. I kdyby vyšší hodnota výkonu byla doprovázena vyšší hodnotou otáček, stále to nemusí nic znamenat. V době vývoje (proto)typů 20, 21, 22 mohly být zaznamenané hodnoty jiné, pouze orientační. Přesná měření se vždy dělají před schválením výroby ve zkušebních ústavech. Jawa 22 schválení ale nedostala, tak se s ní může pojit zkreslená informace o vyšším výkonu.

Kromě toho existuje dost technicko-historických "hříček", které jsou zajímavější a nejsou pohádkami...    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.02.2018
Odpověď  JENCO,mužeš sem prosím dát ten výkres vložky a pokud možno aby se z toho dalo vyčíst rozmery    [HIS]   14.02.2018
Odpověď  Som zvedavý na dôkazy. Ta 22ka ala Milata original nieje, su tam rozdiely už na prvý pohlad. Masku nemá správne spolu s riadidlami. Má zadný plech aj spojkový dekel z jawy 20 namiesto 05, a samozrejme nezohnatelny iný dekel zapaľovania chýba. A ten valec, vykres mám od frézára z PS tak mám jasno. Možno je originál ale prešiel značnými domácimi úpravami ako všetky 4k valce ktoré som kedy videl.    [jenco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2018
Odpověď  Dík,pokusím sa k nemu nejak dostať.Ono ja bych tú repliku Jawa 22 dal tiež bez problémov,a plne funkčnú,ale nechcem riskovať že sa týden nato objavia zábery orginálu a budem mať zle tú masku s reflektorom,tak ešte čakám.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.01.2018
Zobrazeno 10 z celkem 123 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (123) 
Zodpovězené téma  

sundání originální barvy


 Ahoj máte někdo zkušenost s odstraněním původní barvy (vypalovací syntetika)?Nechci dát prsíčka na otryskaní. Mám to všechno spasované tak radši šetrně ručně. Nevíte o nějakém dobrém odstraňovači?    [Jarek]   12.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  lze opískovat nebo ofoukat balotinou což je dokonalé    [hubohu]   18.02.2018
Odpověď  Mě se nejvíc osvědčil smirkový kotouč do vrtačky,s odstraňovačema nemám dobré zkušenosti.    [goro]   17.02.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

plech sedla


 Ahoj všem. Našla by se tu dobrá duše která by mi zmeřila vzdálenost od díry k okraji plechu sedla viz fotografie? :)    [Henry]   13.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji pěkně :)    [Henry]   17.02.2018
Odpověď  Naměřil jsem 3cm.    [goro]   14.02.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Jawa 550 s Roku 1955


 Dobrý den mám jawu 550 s roku 55 jaké je nejmenší výrobní číslo kdo máte? děkuji všem Jirka    [Jirka]   08.05.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 166 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  JENCO,mužeš sem prosím dát ten výkres vložky a pokud možno aby se z toho dalo vyčíst rozmery    [HIS]   14.02.2018
Odpověď  Som zvedavý na dôkazy. Ta 22ka ala Milata original nieje, su tam rozdiely už na prvý pohlad. A ten valec, vykres mám. Možno je originál ale značne upravený.    [jenco]   14.02.2018
Odpověď  Mohl by se mi ozvat majitel stroje s česky psaným štítkem prosím??? Chci se na něco zeptat, mám taky rok 1956 a štítek v češtině. Díky! mail: m.vildman@centrum.cz    [Michal]   28.01.2018
Odpověď  Dobrý den, mám dotaz sem tam se objevují články o exportním pařezu snad do Portugalska , zná někdo prosím rok ve kterém se vyvážely. Nikde jsem nenašel. Mnohokrát děkuji Jirka    [Jirka]   04.02.2017
Odpověď  Nevíte někdo kde se dá sehnat nebo jak vypadá ta pružina brzdového štítu s klíčem nahoru ? Podle mně bude opačná.    [Honzík99]   26.01.2017
Odpověď  jojo: Nemysli si o tom nic, dokud neuvidíš důkaz. Diskuze se nikam nerozvinula. To číslo stejně nedává smysl.    [Pajka] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.11.2016
Odpověď  Na facebooku pribudol príspevok v ktorom tvrdí majitel že kúpil jawu 550 s číslom motora 03534 tak teraz neviem čo si mam o tom mysliet: http://www.img.tpx.cz/uploads/03534.png    [jojoman]   18.11.2016
Odpověď  Neni k prodeji ... foto: http://www.img.tpx.cz/uploads/Jawa550.jpg    [jožo]   11.11.2016
Odpověď  Večer ho tam vložim.    [Jožo]   11.11.2016
Odpověď  Jožo, nemohl bys mi ten štíte prosím vyfotit??    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.11.2016
Zobrazeno 10 z celkem 166 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (166) 
Zodpovězené téma  

jawa 555


 ahoj začal jsem kámošovi renovovat 555 chce ji dát pěkně do pucu chromy atd.Když jsem začal čistit díly tak jsem si všiml, že bubny, boční kryty bubnů, rozeta, záchyt reakce zadního kola a ráfky jsou nastříkané stříbřenkou. Ráfky nemají žádnou galvanickou úpravu je tam pouze barva. Mě to příjde škoda všadě hodit chrom a bubny vyleštit jak psí kulky. Máte někdo foto takového originálu? Předem všem děkuji    [jarek]   07.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ahoj, pokud je to aktuální, tak zadní vidlici na 550 mám ve sklepě a rád se jí zbavím. Kdyžtak mi napiš na mail miskamar@ seznam.cz    [Miskamar]   14.02.2018
Odpověď  Teď jsem viděl vidlu na bazoši    [goro]   06.02.2018
Odpověď  Ano, kyvná vidlice z typu 555 půjde takto upravit.    [Pajka] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.02.2018
Odpověď  Nevím zda není na 555 tam kde jsou misky širší.    [pítr]   04.02.2018
Odpověď  Ahoj, mám dotaz . Koupil jsem kostru pařeza 550 , ale má hodně zdeformovanou celou zadní kyvnou vidlici po havárii . Je možno použit z 555ky ? Pochopitelně po odbroušení casti navíc a přivaření casti chybějících . Už jste to někdo dělal ? Nemám jinou možnost . Rad bych koupil originál , ale nikdo nenabízí . A když tak i s rámem za cenu kterou si nemůžu dovolit. Děkuji za odpověď .    [Jirka]   28.01.2018
Odpověď  Komaxit tam nedávej,ten na veterána nepatří a špatně se opravuje. Vypleť,vycentruj a stříknikomplet. Klidně přidej i tužidlo,barva bude odolnější.    [goro]   25.01.2018
Odpověď  díky moc.Měl bych ještě jednu otázku.Na ty stránky dole uvedené jsem se díval.Je tam psané, že ráfky byly lakováné syn. stříbřenkou.Na 555 jsem měl lakované i bubny.Máte někdo zkušeností s nástřikem těchto dílů v syn.barvě?Jde o trvanlivost a schopnost očištění od mastnoty a špíny.Nebylo by lepší použít komaxit?Nedávno jsem zastříkával vydřené části na čz 250 podařilo se mi sehnat syn.barvu a musím říct že to opravdu nejde poznat ten odstin je opravdu dobrý.Stříkáte i syn.barvou?Nebo dáváte přednot dvousložkovým lakům.Ta barva mě vcelku nadchla a uvažuji že bych ji zkusil.Vypadá opravdu autenticky.Akorát že kdysi se požívala vypalovací syntetická barva.Jeden lakoš mi říkal, že se tam může dát tužidlo, ale jaké to už si nevzpomenu je to dávno    [Jarek]   22.01.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  vrchy    [goro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2018
Odpověď  děkuji za fotky a nebyly by i ty zbylé dva?Vlastně všechny tř bych potřeboval skouknout    [jarek]   22.01.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  ...    [goro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2018
Zobrazeno 10 z celkem 16 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (16) 

 Strana 1/70 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 14.8.2017)
Nezodpovězené téma 

Prsíčka pre Ľavostranný karburátor Jawa Pařes


 Zdravím, mám problém pri skladaní prsíčok, dvierka mám zvlášť a zadný plech tiež, ale dokopy nepasujú.
Dvierka sú na prvý typ, s polmesiacom na zámku.
Zadný plech je rovnaký pre všetky Ľavostranné prsíčka?
Alebo sa to dá nejako odmerať, po priložení na nádrž bez znakov tam pasuje dobre, ale dvierka nesadnú do pántov    [Jawa 550]   15.07.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Plechy z 555 na Jawu 21, je to legislativně problém?


 Dobrý večer, chtěl bych se zeptat, zda by byl z hlediska kontroly PČR a technické kontroly nějaký problém, pokud bych na Jawu 21 s origo doklady namontoval pleharinu z Jawy 555, tj přední a zadní blatník, masku světla, nádrž, prsíčka. Rám a motor, dvojsedlo a stupačky spolujezdce, odpružení a vidlice by zůstalo beze změn. Úchyty upravím, origo plecharinu uschovám.... Jen se mi víc líbí prostě design 555ky. Myslíte, že s tím může být legislativně problém?    [Proh z prace]   25.05.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Přepis bez dědického řízení


 Zdravím. Mám Jawu 21 a zjistil jsem že je stále v evidenci, bohužel však psána na zemřelého majitele. Paní na úřadě mi řekla klasický postup, že chce usnesení o dědictví kde ta motorka je zapsána a potom to půjde přepsat. Jako ve všech případech co jsem na internetu našel, nebyla motorka zahrnuta do dědického řízení. Nové dědické řízení dědicové nechtějí otevírat. Na stránkách Jawa 50: http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-prepis-vozidla-motocyklu-po-zemrelem-majiteli-postup.html je napsáno, že přepsat moto jde i bez otevření dědického řízení. Bavil jsem se dokonce i s chlápkem, který mi říkal že to tak už udělal několikrát a pokaždé tu motorku přepsal na sebe bez otevření dědického řízení. Postup je takový: Je potřeba čestné prohlášení, že dědic se vzdává daného motocyklu ve prospěch nového majitele (v tomto případě mě), toto prohlášení je potřeba úředně ověřit. Prohlášení musí dát i případní další dědicové. Následně se zajde za notářem který řešil dědické řízení po tom zemřelém a musí se trvat na tom, že dědicové nechtějí otevřít dědické řízení a že dali prohlášení, že se vzdávají motocyklu. Následně notář vydá za nějakou částku (prý 1000 Kč) papír, že motorka je nyní vlastnictvím osoby uvedené v prohlášení od dědiců. Zabere to prý oproti dědickému řízení pakatel času. Máte někdo další zkušenost s tímto postupem? Díky za odpovědi.    [dominRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.05.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa pionýr krásný plakát


 Na bazošu se objevil krásný plakát na pionýry, máte ho někdo? Ani jsem nevěděl že vůbec existoval velký plakát, volal jsem bohužel nikdo telefon nebere.    [Ota]   01.04.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Pionýr na elektriku


 Co na to říkáte ?

https://brno.idnes.cz/legendarni-motorka-pionyr-na-elektrinu-motosalon-brno-pg2-/brno-zpravy.aspx?c=A180309_388161_brno-zpravy_krut    [Ruda]   09.03.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 550 nádrž bez prolisu


 Měl by někdo na výměnu nebo prodej modrou nádrž na Jawu 550 bez prolisů loga. Měl bych na výměnu červenou taky bez prolisu loga.    [Roman]   06.03.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 550, r.v. 1956


 Zdravím,
Idem renovovať pioniera (darček pre otca) a keďže nie som v týchto maloobjemových veciach zbehlý chcem sa spýtať na pár nejasností. Stránky užívateľa Pajka sú mi známe.
Je možné podľa výrobného čísla zistiť čo naň patrí? Oproti stránkam Pajky sú tam nejaké nezrovnalosti. Mám zadný blatník s dvomi vzperami, sedadlo do boku, nádrž bez loga.
Podsesadlový plech so 6 prelismi. Všetko je to v originál farbe a približne v rovnakom stave opotrebenia. Chýbajú mi prsíčka a ľavostranný karburátor. Píše sa, že nádrž bez loga je väčšia, ale ja som tam namontoval prsíčka pre pravostranný karburátor a išli zavrieť pekné. Podľa stránok by som mal mať podsesadlový plech s 3 prelismi, ale podľa stavu by som povedal, že neboli menené. V čom všetkom sú odlišné od novšieho prevedenia?
Zatiaľ ďakujem za prípadné odpovede    [Hahsh]   26.02.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

startovací segment


 Zdar všem,
marně pátrám po e shopech po startovacím segmentu na 550,555 ky.....Asi je "vyprodáno". Nebo někdo víte, zda se dají koupit? Dík za info.    [Marek]   15.02.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 550 - Barva sedla


 Zdravím všechny.Mám dotaz vždy bylo sedlo hnědé koženky i když byl třeba pařízek světlé modré barvy?    [Jirka]   05.02.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 50 pionýr, typ 550 - podsedlové plechy


 Chlapi, víte někdo, od jakého výrobního čísla a odkdy přesně byly na pařezy montovány podsedlové plechy se šesti prolisy?    [Hynek]   02.01.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Klasické bužírky.


 Zdravím všetkých.Neviete niekto poradiť overený tip kde sa dajú kúpiť/objednať klasické farebné bužírky potrebné pri výrobe kabeláží?.Také klasické,nie tie zmršťovacie,silikónové a podobne kde stojí meter 60 kč..    [Joski] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.12.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Přepínač masky


 Zdravím.
Prosím, byl by někdo tak hodný a dal sem např. foto přepínače masky na J 550. Jde mi o očíslování kontaktů, na nových replikách je to neočíslované a sám to jaksi nezvládám. Moc děkuji. :-)    [kluk12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 550 - sedlo do boku


 Zdravím všechyn nevíte kdo vyrábí v původní kožence sedlo do boku prošívané? Děkuji všem    [Jirka]   20.11.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa 550/5


 Tak mě děti vyfotili na výstavě v Pardubicích jawičku. Fotka je přes sklo, ale i tak je vidět co vše lze vystavovat a lidí ani ten splácanec neodhalí. .    [pařez] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Volba spojkové lamely


 Dobrý den, můžete mně prosím sdělit vaši zkušenost s lamelou spojky do Pařízka. Budu skládat nalakované plechy a v motoru před jeho osazením do rámu, bych chtěl preventivně vyměnit spojkovou lamelu. Ta stávající je korková a plně funkční. Na trhu se dá sehnat prozatím jen ferodová a já nemám zkušenost s její funkčností. Děkuji všem za informace. Jarek    [Jarek]   22.10.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Karburátor Jikov 2912 Jawa 550 Pařez


 Ahoj kluci, za šoupátkem směrem do motoru je do difuzoru dirka dolů k odkapové misce. To tak má být, má tamtudy karburátor přisávat vzduch, nebo tam má být zespodu malá bronzová zátka?    [Me2T]   26.09.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jak opravit strženy závit nádrže Jawa 550


 Poradil by mi prosim někdo jak opravit strhly závit v nádrži na pařezu 550? A jaký je to vůbec rozměr závitu?    [Jan Čermak]   14.09.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Volné misky ložiska v krku řízení Jawa 550 / Jawa 555


 Kluci, jak řešíte volné misky ložiska řízení v krku?    [Me2t]   05.09.2017
   Přidat odpověď 

 Strana 1/70 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006