MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 287693 příspěvků |6650 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 45 | Přihlášených: 2 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMalé motocykly Jawa 50 a ostatní padesátky 23.7.2017 08:52  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Tak začínám pomalu skládat svojí jawu 550 r.v.1957 odklápění sedla do    22.06.2009 / 201
    Modrá 555   24.04.2010 / 187
    mustang 4kvalt   22.02.2009 / 171
    Jawa 550 s Roku 1955   08.05.2010 / 163
    Renovace Jawa 555 (rv.1959)   11.01.2010 / 135
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 1011      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 12 / 167      Příspěvků Příspěvků: 11011
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/68 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Šedá Jawa 555


 Nevíte někdo jaký odstín šedé měla Jawa 555. Nikde sem nic nedohledal. Pouze pár fotek na netu. Opravdu se vyráběla nebo to je jenom mýtus? Budu vděčen za jakékoliv informace Foto je ilustrační    [pubertRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.10.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tato jawa má barvu s názvem světle šedá našel jsem ji i v zorovníku a je to tedy ona RAL 7035 (je dost podobná te papirusové) http://www.img.tpx.cz/uploads/light.jpg    [jawapionyr]   21.07.2017
Odpověď  Už jsem na to přišel mam doma vzorovnik RAL z Nemecka a přirovnal jsem ral 9018 k rozleštene časti masky a je to uplne totožne !! Foto skresluje ! RAL 9018 PAPYRUSOVÁ BÍLÁ sedí na 98% ! http://www.img.tpx.cz/uploads/20170425_184612.jpg    [jawapionyr]   26.04.2017
Odpověď  Zdravím ,jak jsem psal 20.6, mám 555 delux.Po této dikusi jsem udělal podrobnou prohlídku stroje a zjistil jsem že kaplička a nádrž není stříkaná,tudíž v orig,barvě.Nejvíc se podobá té spodní fotografii.Myslím si že totiž také záleží na tom jak byl pincek uložen.Po těch dejme tomu 50letech barva určitě svým způsobem vyšisuje tak že se jeví jako světlejší.Je to pouze můj názor!!Zdravím všechny fandy těchto strojů.    [dido]   25.11.2016
Odpověď  Je to blbje nafotene,su uplne rovnake,len tu jednu sem projel pastou tempo,na foto to dela rozdil,ve skutecnosti je to stejne,    [Jawapionyr]   16.11.2016
Odpověď  [jawapionyr] Ty dvě motorky na fotkách ale nemají úplně stejný odstín, že? Jedna se mi zdá více do modra. Sehnal jsem si teď origo díl který má tu světlejší spíš bílou barvu trošku do šeda. Asi do ní půjdu. Když mám teď ověřeno že se opravdu dělali. Díky moc.    [pubert] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2016
Odpověď  Ano, ve velmi malém počtu se dělaly.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.11.2016
Odpověď  Je to bíle,mam taky albína,len v lepšim stavu,r.v 61    [Jarda]   08.11.2016
Odpověď  na mně to působí podle těch fotek jako světle modré nebo se mýlím ?    [hubohu] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.11.2016
Odpověď  Dovezl jsem je rozebrané v krabicích, ješte je nemám složený, jednoho jsem na skoušku leštil (viz foto. Nebude to renovace jen zachovaní púvodního stavu, očistení, leštení, složení :) foto: http://www.img.tpx.cz/uploads/Jawa555.jpg    [jawapionyr]   08.11.2016
Odpověď  Přidej foto ať se můžeme taky pokochat.    [pítr]   08.11.2016
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Pionier nedáva iskru


 Zdravím, iskra sa aj tu rozoberala X-krát, prečítal som niekolko tém ale stále sa mi to nepodarilo vyriešiť. Takže všetko som premeral, kladivko je očistené, keĎ je dolu tak proti kostre má 0R a keď je hore tak je odpor nekonečný- čiže to je super- cievka na statore má kontakt dobrý, nameraný odpor okolo 1,5R, kondenzátor som tiež skúšal, dal som aj druhý. V kábloch problém nieje, je to prerábané, nikde žiaden studený spoj ani nič podobné, Indukčka má tiež cca 1,5R no je písaná na 4V, napionieri by mala byt 8V nie ? no každopádne skúšal som aj funkčnu cievku ktorá na druhej motorke ide a je to to isté. keď dám dolu fajku a iba holí kábel z indukčky dám asi 1-2mm od kovu tak vidieť taku maličku nejasnu iskru.... Cievka statora ktorá ide na kladivko nieje nijak prerazená, kryt sa o nu neopiera (skúšam to zhodené).... čo ešte mám overiť ? Niekde som čítal že môže ísť o slabé magnety na rotore ale mne sa zdaju byť dosť silné, keď som povolil šrubky na cievke tak sa pritiahla a bol problém ju odlepiť no asi len to by to vysvetlovalo. VĎaka za odpovede    [Roy820Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.07.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  No tak ja som skúšal žiarovkou zaťažiť tu cievku na statore a svietila... tak som sa ešte raz zameral na indučku, aj keď som tam skušal druhú-z funkčnej motorky, tak som skusil ešte tretiu- z favorita... a zrazu to ide všetko ako má... Je problém nechať tam tuto indučku ?    [Roy820Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.07.2017
Odpověď  rotor určitě nemá slabý magnet. Nekde jsem tu popsal dost podrobně všechny příčiny čím to může být a jak je eliminovat. Je to skládanka nebo to jelo. Je více rototů a statorů, které ¨jsou velikostně stejné, ale dle označení jsou rozdílné a je jiné umístění cívky na statoru. Tak jsme to tu někde popsal, tak se zkus podívat a najít sito.    [HonzaBK]   20.07.2017
Odpověď  Klukovi jsem dával na jaře dohromady Mustanga, stejný měření jako píšeš ty. Nakonec to byl mezizávitový zkrat na zapalovací cívce (asi 200,-Kč) v motoru.
Jinak cívka 8V    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.07.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  Dobrý den, potřebuji poradit od odborníků renovátorů. Renovuji Pařízka z roku 1957. Celkem jsem našel u různých dodavatelů cca 7O součástek, které je potřeba vyměnit, až na takovou maličkost, jakou je futro do levého kluzáku přední vidlice. Tam je větší otvor do něhož se futro vloží a prochází jím osa předního kola. Ve spodní části je kluzák rozříznut a spolu s pouzdrem /futrem/ stažen čepem s maticí. Dá se tato titěrnost sehnat, nebo si ji musím nechat vysoustružit na míru podle původního futra, které mám bohužel prasklé a část ho i chybí. Děkuji za jakoukoliv informaci. Zaráží mě, že se dají koupit podobná futra, jako např. do stojánku, motoru a podobně, ale to do přední vidlice nikoliv. Jarek.    [Jarek]   29.06.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit dokumentOdpověď  tu..    [goro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.07.2017
Odpověď  Vyblejsknu to,úprava to není protože to mám na dvou strojích.    [goro]   11.07.2017
Odpověď  mohl bych poprosit o foto?? to jsem neviděl ,jen jestli to není nějaká úprava?    [martin]   11.07.2017
Odpověď  Zdar též jsem scháněl a nakonec nechal stočit na soustruhu    [peracek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2017
Odpověď  Noo.. docela problém.Byl jsem se mrknout do sklepa a ani na jedné ze tří vidlí to futérko nemám.Taky to budu muset řešit. Na netu jsem nic nenašel. Napadá mě zda by to nešlo použít z rozpěrky co je mezi ložisky kola(cca 30kč) nebo ze Staďáckých rozpěrek(průměr je stejný)    [goro]   29.06.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

tlumivka na jawu 555


 zdarec potřebuji poradit koupil jsem novou elektroinstalaci a je tam na zapojení tlumivka ale tu nemam jak zapojit poořípadě kde sehnat děkuji    [radek]   26.10.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nevim jestli někdo dělá tlumivku v replice, ale na burze nebo na internetu sehnat jinou a dát ji tam,bez ní budou praskat žárovky    [rohlicimuz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.10.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

tachometr jawa 21


 kluci jaký tachometr patří na jawu 21 rok 1974? mám spor díky    [hubohu] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Re pajka díky za info    [hubohu] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.04.2017
Odpověď  Ten východoněmecký vlevo.    [Pajka] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.04.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Zdravím,Zjištění úmrtí podle SPZ


 Zdravím všechny uměl by někdo podle SPZ zjistit kdy majitel zemřel? děkuji všem    [Jirka]   11.10.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  DABL: SPZ,Posledního majitele
Zdravím všechny uměl by někdo podle SPZ zjistit na registru kdy majitel zemřel? děkuji,potřebuji najít dědice [Jirka] 12.10.2011 Přidat odpověď
Ale jo, samozřejmě zjistíš. Teda ty ne, ale ten, kdo má přístup do evidence. Dle spz se zjistí, na koho to bylo registrované. A tem tam má svá data, pokud zemřel, má za lomítkem r.č 3 nebo 4 nuly a je tam i datum úmrtí samozřejmě. Jenže vstup do evidencí se registruje automaticky v pc a těžko ti to (aniž by riskoval velký problémy, případně vyhazov z práce) zjistí.
Jinak k tomu Zetoru. Dřív (za socialismu) byl systém spz takový, že mohlo mít auto, motorka, traktor stejnou spz (traktor žluto-černou, auto velkou podlouhlou, motorka malou se zkosenými rohy.) Ale to je jiná historie, existují na to na netu www stránky. [vwkafer] 15.10.2011
Podle SPZ úmrtí nezjistíš, zjistíš zda je moto registrováno nebo vyřazeno. [m] 12.10.2011
Na registru by ti mohl akorát někdo říct jméno majitele a kdy bylo vozidlo odhlášeno. Úmrtí by ti řekli na evidenci obyvatel, ale to jen tak někomu neřeknou.
Podobnou zkušenost mám: podle čísla rámu Pionýra mi byla na registru vozidel řečena SPZ, s ní jsem zašel za známým, který dělá u ..... a tem mi řekl, že pod touto SPZ byl evidován Traktor Zetor a nic jinýho tam být evidováno nemohlo. Takže mi majitele nesdělil. Tak jsem to nechal plavat...
Třeba budeš mít větší štěstí. [petr] 12.10.2011    [vwkafer]   15.10.2011
Odpověď  Myslím že ne, ale je to jen můj nazor.    [Dan]   12.10.2011
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Jawa 555


 Dobrý den, chtěl jsem se zeptat. Koupil jsem Jawu555 která je psaná na zemřelého, je nějaká šance papíry oživit. Děkuji za rady    [Ivan]   21.06.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=133&idtop=129516    [goro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.06.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Přepis veterána


 Dobrý den. Potřeboval bych od vás poradit.
Koupil jsem Jawu pionýr se starou značkou. Má jen takový malý techničák malá knížečka.... Potřebuji ho přepsat na mě už jsem s ním byl na technické a na evidenčce. Dnes byl pán s potřebnými papíry na úřadě prý se divili jakto že vůbec udělali technickou do tohohle techničáku a když se ptal jestli nám ho nechají tak prý ne... A to já rozhodně nechci... Neví někdo jak na to jak se to dělá? Paní řekla že ať prý dojedeme zas na technickou a nahlasime ztrátu technického průkazu prý vystaví nějaký protokol a podle něho to potom provedou na mě a starý techničák si můžu nechat je to doopravdy tak? Nezná někdo nějaký lepší fígl? Předem děkuji za rady... Wannous    [Amos2123Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.06.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj mne se povedlo při přepisu ponechat původní spz , pouze jsem paní řekl , že jsem stávající spz zapomněl doma a vyšlo to .    [milan]   21.06.2017
Odpověď  Nemusí,na STK je jedno kdo s tím jde.Razítko dávali všude kde bylo místo. Na úřadě už dostane velký klasický tp plus malý(osvědčení o registraci vozidla)    [goro]   18.06.2017
Odpověď  Goro ale musí tam být políčko pro dalšího majitele ne?    [Amos2123Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.06.2017
Odpověď  Já jsem myslel že malé spz tky zůstávají...    [T.]   16.06.2017
Odpověď  Přesně tak STK není problém, ale při přepisu ji seberou, takže si ji nechat a nahlásit ztrátu. samozřejmě bohužel dostaneš už tu velkou plachtu dozadu místo hezké malé SPZ.    [HonzabK]   16.06.2017
Odpověď  Jenom nevím proč bys měl jít znovu na STK když ji máš hotovou a k tomu i protokol že si ji absolvoval. Ztrátu bych nahlásil přímo na úřadě. Jinak STK u nás normálně udělají i se starou knížečkou,ptal jsem se na to.    [goro]   15.06.2017
Odpověď  asi jiný fígl nebude. Nahlásit ztrátu TP a požádat o duplikát. Cesta nejmenšího odporu.    [Mirek]   15.06.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

Jawa 555


 Chcel by som Vás poprosiť o akékoľvek informácie, články, fotky a iné o Jawe 50 typ 555 v prevedení s pedálmi.    [M.]   11.09.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Při vyhledávání jsem znovu narazil na toto téma, tak sem doplňuji odkaz na svůj článek. Něco jsou sice moje domněnky, ale i pamětníci z PS se přiklánějí k tomu, že to tak nějak asi bylo. Historické podrobnosti se už ale nikdo nejspíš nedozví...

http://www.jawa-50.cz/clanek/motocykl-jawa-555-pio nyr-prazsky-slovensky-prototyp.html    [Pajka] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.06.2017
Odpověď  Ano, otočnou rukojetí. Typ 359 měl na levé rukojeti navíc kromě páčky spojky i páčku brzdy. Řadící rukojeť byla s řadícím automatem propojena dvěma lanovody a měla 3 nearetované polohy. V podstatě jak je tomu u nožního řazení, jen to prostě bylo na rukojeti. Bylo to dost nebezpečné.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  17.05.2010
Odpověď  Jeké bylo u typu 359 a této 555 řazení? Na rukojeť? Jako Stadion, Jawetta?    [MopedMedek]   17.05.2010
Odpověď  Viacej k tomu motoru s pedálmi neviem.    [M.]   16.05.2010
Odpověď  To M: nemáš nějaké podrobnější informace o tomto šlapátkovém provedení?    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rez motorom jawy 555 s alternatívnym použitím pedálov.    [M.]   15.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Fotek prototypu se stupačkami mám několik. Fotku prototypu se šlapátky mám pouze tu, co je taky zde.
Další možností je příprava nového modelu jako mopedu. Na té fotce jde vidět táhlo zadní brzdy, což nasvěčuje pozměněnou konstrukci motora. Původní prototyp 359 měl totiž zadní brzdu ovládanou páčkou na řídítkách (velmi krkolomné - na levé rukojeti byla páčka brzdy, páčka spojky + byla otočná).
Dost možné taky je, že napřed vyvinuli tohoto pionýra jako mopeda, ale pak se rozhodli udělat mopeda zvlášť. Totiž zároveň s finálním pražským prototypem 555 byl představen i moped Jawetta 552 (viz přiložený leták). Tehdejší legislativa už mopedy nezvýhodňovala tak, jak na počátku 50. let. Proto bylo nesmysl pionýra předělávat na šlapátka. Dle mě...    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  to je moc zajimavy. Existuje i fotka prazske 555 s motorem s radickou, tady je :    [tofek]   15.05.2010
Odpověď  Tak to tu prolézám a našel jsem toto...
Něco bych k tomu řekl. Jawa 359 byla vyvinuta v Jawě v Praze. Považské strojírny to od nich převzali, doladili to a vyrobili sérii padesáti testovacích kusů 359 (bílá barva). Do sériové výroby se ale dostal až inovovaný a přetypovaný model 550.

Typ 555 byl rovněž vyvíjen v Jawě, nezávisle na tom ho ale vyvíjeli i v PS. Paradoxem je, že v době těžkého plánovaného hospodářství existovalo něco jako "licenční výroba". PS museli Jawě platit za používání značky a výrobu modelu 550.
Ve chvíli, kdy v Jawě začali vyvíjet nový model (555), se v PS rozhodli udělat si ho sami a tak to taky bylo. Chtěli se tím pravděpodobně vyhnout placení "licence". Bezúspěšně, nicméně 555 je dílem PS.

Objevují se ale fotky provedení 555 z Prahy. Vyznačuje se jiným tvarem předního i zadního blatníku a půlbubnovými brzdami. Tato fotka to v podstatě potvrzuje a šlapátka si vysvětluji jednoduše: V Praze měli ještě nějaký zbylý prototypový motor. Takže do prototypu ho použili...

Když tak mě opravte, ale přijde mi to jako nejlogičtější vysvětlení.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.05.2010
Odpověď  moc hezky, diky za foto :)    [tofek]   12.09.2009
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (19) 
Zodpovězené téma  

Jawa 550 rv. 1956


 Dobrý den, chystám se renovovat pařízka. Papíry mám z roku 1956 a stroj je taková skládačka, chtěl bych se zeptat znalců na pár věcí:
1. Podsedlové plechy mám s šesti prolisy, chtěl bych se zeptat od kdy se začaly tyto plechy montovat? Bude to nesmysl když je na rv. 1956 použiji?
2. Od jakého období se vyskytovalo drátěné madýlko na kyvce?
3. Chybí mi klakson, myslíte, že by se dal použít 6v z kývačky/panelky? ten 4v se bude určitě špatně shánět, vypadá na pohled podobně, snad by i troubil, kdyby se baterky zapojili do série, dávali by 9v.
4. Kryt řetězu je shodný z 555?
5. Mám levostranná prsíčka včetně toho original černého šroubu ale nemohu přijít na to jak ten šroub z toho plechu dostat, ta dírka je menší než ten závit, je na to nějaký grif?

předem děkuji za rady    [petrkr]   19.04.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  šroubek prostě vyšroubujete - vytáhnout nejde,ale vyšroubovat ano.    [Monty]   18.06.2017
Odpověď  1- napiš výrobní číslo
2- sehnat se dá, sleduj aukro a pod.
4- kryt na první typy má jiné uchycení než 555 a novější 550, ale jinak normálně pasuje. Kdy došlo ke změně nevím.    [Lada12]   18.06.2017
Odpověď  Jaké máš číslo výroby? Nepiš ho celé.    [goro]   29.05.2017
Odpověď  Tak to jsme dva, papíry mám taky na R.V.1956. Koupeno duben 1956. Myslím si, že by tam měly být ty tříprolisové (alespoň na mém). Ale dle mého, co jsem tak různě googlil, tak někdy v tom roce 1956 došlo ke změně na 6 prolisů, ale kdo to ví na sto procent??? Každopádně tato diskuze bude i pro mne velmi přínosná. Papíry mám po dědovi, ale pařízka jsem ani já nezažil, zakže jsem ho začal tak postupně shánět. Teď řeším, jaké ty podsedlové plechy.... S pozdravem Petr Jedlička    [Petr Jedflička]   28.05.2017
Odpověď  1.Tři prolisy.2.1958.3.Je na aukru.4.Ano.5.Netuším,ale nechal bych ho tam.    [goro]   19.04.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Boční stojan na jawu 550 pařeza


 Měli pařizci boční stojan/policajt/ v doplňkové výbavě,nebo si je lidi vyráběli doma.Děkuji.    [milan]   03.06.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Protože prototyp se šlapkama měl pouze bočák. Asi jako starý S11.    [MOnty]   18.06.2017
Odpověď  Ještě jsem ho na něm neviděl ale u lehkého pařeza je řekl bych zbytečný.    [Honza]   17.06.2017
Odpověď  To je docela možné,prototypy snesly všechno...V sériové výrobě jiný stojan než dvojnožka nebyl.    [pítr]   17.06.2017
Odpověď  jeden typ pažeza ho měl ale to byl prototyp    [martin]   16.06.2017
Odpověď  Neměli.    [pítr]   04.06.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Blatníky Jawa 550 staré vs nové


 Zdravím nemá prosím někdo možnost porovnat blatníky staré a nové provedení jestli jsou jiné jen vzpěry nebo i celé blatníky? Nemůžu sehnat blatníky s jednoduchýma prolisama na vzpěrách, tak bych chtěl koupit jen vzpěry. Díky    [Lada12]   11.03.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jo,ten jsem si papnul já:)    [jára]   25.05.2017
Odpověď  A pak že nerostou.. http://aukro.cz/show_item.php?item=6774383974    [j.]   12.04.2017
Odpověď  Tak je to celkem dost,na druhou stranu já jsem za posledních pár let blatník s takovýma vzpěrama na inzerci neviděl(potřeboval jsem zadní s jednou vzpěrou tak jsem ji sjížděl každý den) tak věřím že ta cena asi odpovídá. Jinak já 56 jinou než červenou neviděl ale to neznamená že se nedělaly.    [pítr]   12.03.2017
Odpověď  Ano je, ale tolik za něj opravdu nedám, nejsem blázen, koupím jen ty vzpěry, které se naštěstí dají sehnat. Ještě mám jeden dotaz, nevíte jestli se tyhle první pařezy dělaly i v jiné než červené barvě? Mám rok 1956, výr. číslo cca 22000.    [Lada12]   12.03.2017
Odpověď  Je to on? https://motorky.bazos.cz/inzerat/71098593/Jawa-550 parezblatnik-na-prvni-typ.php    [jarek]   12.03.2017
Odpověď  Jiné jsou pouze vzpěry,blatníky jsou jinak stejné.Přední prvního typu jsem viděl nedávno na inzerci.    [pítr]   12.03.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Šrouby na Jawa 550 - Pařez


 Zdravím, chtěl bych se zeptat, kde by se dalo zjistit podle původního čísla ČSN v katalogu náhradních dílů, jak vypadaly origo šrouby. Např. kde byla hlava plochá, kde půlkulatá. Jedná se mi např. o šrouby, které drží podsedlové plechy. Díky za tipy. Vlašim    [ladasim] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  to jste špatně pochopily, když si přečtete dotaz, já nedělal seznam šroubů na jawu 550. V dotazu je dotaz na převodník šroubů ČSN na DIN. Ten převodník jsem si sepsal do excelu z různých katalogů a norem, ten jsu schopen poslat. Seznam na 550 ku bych taky potřeboval.    [HonzaBK]   16.02.2017
Odpověď  HonzaBK: Doplňuji informace na web. Nemohl bys mi to prosím taky poslat mailem? pajka.radio[koberec]seznam cz    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.02.2017
Odpověď  to HonzaBK: díky
to J: teď některé nabízí etovar.cz

Chlapi, jakým odstínem RAL stříkáte středy a ráfky? Který je nejbližší? Díky    [ladasim] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.02.2013
Odpověď  Kde sháníte šrouby s kulovou hlavou?    [J]   09.02.2013
Odpověď  posláno    [HonzaBK]   31.01.2013
Odpověď  vladimir.simecek@csobpoj.cz
Díky moc    [ladasim] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.01.2013
Odpověď  nejsu registrovanej tak bohužel se mě meil nezobrazí.    [HonzaBK]   30.01.2013
Odpověď  HonzaBK: můžu tedy požádat o zaslání seznamu? Díky. Mail: se objeví pod ikonkou u mého jména.    [ladasim] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.01.2013
Odpověď  já si uděla přehled dle ČSn. Můžu poslat meilem.    [HonzaBK]   30.01.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zodpovězené téma  

Reklama na jawa 550


 Dobrý den. Mám k vám prosbu zda máte povědomí, kde bych nalezl reklamní video na Jawu Pionýr 550. Obsahovalo scénku, jak si Japonec nechal poslat DHLkou velikou krabici, v níž byl na rastru připevněný pionýr 550 v rozebraném stavu. On ho složil a projíždí se na něm tuším i po Hradčanech. Na You Tube jsem ho hledal marně. Děkuji za zprávu Jarek.    [Jarek]   30.01.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji za informaci, našel jsem na monkey bussiness kit bike co jsem hledal. Bylo by to fajn, kdyby se pionýr dal takhle jednoduše objednat, složit, přihlásit a jezdit a jezdit. S pozdravem Jarek.    [Jatrek]   06.02.2017
Odpověď  Hledej monkey bussiness kit bike    [meela]   30.01.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Jawa 550, 1956


 Zdravím vás,
Začínam renovovať pioniera a chcel by som si dať do poriadku informácie.
1. Chýbajú mi prsíčka, mam iba dvierka preto uvažujem z 555 zobrať vrchný plech, spasovat s dvierkami a samozrejme prevŕtať dieru v ľavo na karburátor.
Bude to pasovať alebo je to niečím iné?
2. Povrchova úprava...
Kolesá strieborné, to je jasne
Volant a svetlo do chromu
Ale niekto tvrdí že páky motora, sroby majú byť kadmiovane... Je niekto kto to kadmioval? Lebo kadmium nie je stále a rýchlo hrdzavie..    [tomas ]   04.04.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  nikl nevím ale zinek přežije desetkrát tolik než karmium    [hubohu] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.05.2017
Odpověď  Ďakujem za odpoveď,
Tiež si myslím, že skôr zinok ako kadmium alebo nikel ako som sa tiež dočítal.    [tomas]   11.05.2017
Odpověď  nemají být karmiované ale zinkované    [hubohu] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2017
Odpověď  Skúšal som.

Boli niklované, zinkované alebo kadmiované skrutky, tiahla, páka brzdy?    [tomas]   06.05.2017
Odpověď  skúšal si tu?
http://www.motoren.sk/shop/Jawa/37    [dedo nemeth]   08.04.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 

 Strana 1/68 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 23.7.2016)
Nezodpovězené téma 

jawa 555 barva


 zdravim jakou barvou,odstinem nastrikat jawu 555 rok 1958 chtel bych bud modrou nebo tu svetle zelenou, bouzel nemuzu najit nikde presne oznaceni bavy prosim poradte    [mira]   06.07.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 23 barva


 Dobrý den, jaká černá barva se lakovala na rám a přední vidlice (lesklá nebo matná)? Jaké barvy byl lakován nápis na nádrži (černě jako rám nebo šedě jako blatníky)?    [RicardusRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.07.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 550- jiná barva než červená


 Zdravím, nevíte někdo prosím od jakého výrobního čísla se zhruba vyskytovaly pařezy v jiné než červené barvě? Případně jaké nejnnižší číslo s jinou než červenou barvou jste viděli? Díky    [Lada12]   18.06.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

dotaz?


 Neví někdo co je toto za blatník? http://aukro.cz/blatnik-i6787492694.html    [petr]   21.04.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Vložka tlumiče výfuku jawa 550/555


 Dobrý den, nemáte někdo na prodej dlouhou vložku tlumiče do výfuku? Dík M.    [Martin]   26.03.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentNezodpovězené téma 

Plovák


 Z čeho může být tenhle plovák? Velikost zhruba jak na pincka,našel jsem to mezi věcma z garáže.    [goro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 550 nyple prumer 5mm?


 Zdravim, mam dotaz, nechal jsem si vyrobit replikove rafky na Jawa 550 u p. Kloudy. Rafky jsou hezke ale maji diry prumeru 5 - 5,2mm. Draty mam M2. Klasicke redukce z M2 na M3 maji prumer driku 5,5mm, tudiz prilis velke..Neresil jste nekde stejny problem? Nevite kde bych sehnal tyto odpovodajici nyple? Diry muzu provrtat (zvetsit) ale to se mi neche..    [Krejca2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výmena dielov Jawa 550 Pařez


 Zdravím.

K dokompletovaniu plechariny na Pařeza mi chýbajú podsedlové plechy. Tak som sa rozhodol ponúknuť na výmenu rám na Jawu 550 Pařez aj so štítkom za podsedlové plechy na Pařeza 550. V prípade záujmu môžem poslať fotky emailom.
Viem, že tu nie je inzercia, ale mám to aj v inzeráte, ale každý chce ten rám len kúpiť.
Mám záujem len o výmenu za tie podsedlové plechy !!!    [vladimirRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.01.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Bzučák Jawa 550


 Máte někdo fyzický důkaz, že poslední pařezy v roce 1958 měly místo houkačky bzučák? Je to sice 100x přepisovaný fakt, ale osobně o tom dost pochybuju. Co si o tom myslíte vy?    [PajkaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2016
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Jawa 550 renovace


 Ahoj posilam fotku z renovace. Jawa 550 konec roku 1956    [denis]   19.10.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výrobce kabeláže


 Zdravím všechny.Nevíte někdo o výrobci kabeláže na pařízka.Mám levostranný karburátor takže na ty první.díky    [Jirka]   21.09.2016
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Jawa 550 rok 1956 zinek nebo chrom


 Ahoj chci se zeptat jestli u prvnívh 550 byla radicka, nakopavačka a brzda chromované nebo zinkobané? Dík    [denis]   31.07.2016
   Přidat odpověď 

 Strana 1/68 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006