MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303786 příspěvků |7382 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 38 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly 28.1.2020 01:40  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Majitelé klasických motocyklů, sdružme se!   19.12.2009 / 234
    Yamaha TX 750 karburatory / zapalovanie.   23.01.2011 / 108
    Honda CB 900 F Bold d´or   26.05.2010 / 69
    Honda CB 900 F Boldor - máte s tímto motocyklem někdo zkušenost?
....
   13.06.2008 / 56
    Časopis Motocykl Klasik, kritika.   09.05.2009 / 54
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 150      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 3 / 41      Příspěvků Příspěvků: 2746
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/10 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motor ČZ 200 typ 861 OHC


 V inzerci se objevil motor ČZ 200 typ 861 OHC, bez znaku montovaný do motocyklů ČZ Cagiva Roadster. Není to sice téma o veteránech, ale historie výrobců našich motocyklů se to přímo týká. Otázka do diskuse zní:
Myslíte, že by ČZ s tímto motorem mohla konkurovat japonským a dnes i čínským výrobcům, kdyby vše nedopadlo jak dopadlo    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.11.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Můj názor(trošku o tom vím z vlastní zkušenosti) - motor vzniknul v roce asi 1985,takže je na úrovni toho,co dělají dnes čínani - ale cenou by konkurovat nemohl.
Když ho po revoluci Cagiva chtěla používat ve svých motorkách,ještě dělali další vývoj s docela velkými změnami - jiný karburátor,starter,změna uložení pístního čepu,změna systému vyvážení...

Samozřejmě měl potenciál dalšího vývoje,podle mně byl neštastně zvolen objem - 200 ccm je málo na chlapa a moc na kategorii řidičáků do 125 ccm.

V prototypu jezdila i varianta 400 ccm.    [monty]   03.11.2009
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tipy z inzerce


 Pojďme diskutovat nad motocykly, které jsou aktuálně nabízeny v inzercích.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.02.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 819 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  To je pravda. Typická německá úprava pro zdvednutá řídítka. Německý přístup k motorkám je kapitola sama pro sebe.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.01.2020
Odpověď  Ale,co je největší průser, má uřezanou horní kapotu za zpětnými zrcátky.    [Babka]   17.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Legendární GSX-R 1100 z roku 1990. Jenže má pro našince asi moc najeto. A nemá originální výfuky. Chudák motorka. V Německu by už byla prodaná.

https://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/1057210-gsx-r-1100.html    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  17.01.2020
Odpověď  https://www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/1058886-xt-500.html
Taky hezké i když cena je už ta reálná ale kopit si to v situaci že třeba šetřím na čz enduro tak mám za polovic ceny něco co má šarm a funguje .    [honďas]   17.01.2020
Odpověď  No jak píšu často, kdo chce tak dnes má možnost koupit krásný kus techniky v dokonalém stavu za pár korun.    [honďas]   17.01.2020
Odpověď  Osobně se mi XJ 900 vždycky líbila a líbí, a taky i technicky. Dost nechápu proč tolik lidí touží po Hondě boldorce, přitom stejně krásný XJ má i jiné přidané hodnoty, např. kardan. Kdysi jsem měl možnost jezdit na obou a Honda byla nedotáčivá, a jestli se dobře pamatuji tak Yamaha padala do zatáček sama.
Kdo uvažuje o stroji tohoto kalibru tak ty níže uvedené tři nabídky v inzerci vypadají za ty prachy luxusně. A abyste se nedivily, je docela možné že za pár měsíců stoupnou na ceně a v nabídce zbudou jen drahý jebky. Historická zkušenost.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.01.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ok s tím lze souhlasit. Ale nejlepší je asi začít vždy každý u sebe. Já to tak mám.

Apropo : Co stroj jako je tento, tedy XJ900. Mně se to moc líbí a cena je dosti,...dobrá, řekněme. Líbí se mě ty starší 1986-1988...

1 - https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=289458042

2 - https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=284926724

3 - https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=291850511    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.01.2020
Odpověď  Díky za reakci. Já to ale myslel trochu jinak. A to asi tak, že český mladík musí mít velkou káru, která je pro něj zcela zbytečná. Když má ve dvaceti Passata, tak jaké auto si bude chtít koupit až bude mít rodinu? Německý mladík, který by si mohl koupit Passata nového, nebo jen málo jetého, si ho nekoupí, ale koupí si auto malé. Protože je jinak vychován, žije v jiném prostředí, v jiném žebříčku hodnot. Zná pravou hodnotu věcí.
Pokud si necháme vnutit, třeba výchovou či okolím, že je dobré obklopit se tunami čínského a podobného šmejdu, nezdravými potravinami a špinavým prostředím, na místo toho, abychom měli všeho méně, ale kvalitního, tak nikdy západní svět nedoženeme. Možná nebude ani třeba, protože západní svět se pomalu začal přibližovat nám. To je třeba poznat na stavu jejich aut a motorek, kdy jako náhradní díly používají čím dál tím horší šmejdy na místo dílů originálních.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.01.2020
Odpověď  JB - trošičku si protiřečíte,....sice se Vám nelíbí konzum (nic proti také souhlasím), nicméně další příklad z německa, ten s tím Passaten/Hondou je dokonalý příklad právě toho konzumu (na straně němce) :D
Konzumu tedy rozumím jakoby povrchnímu nakoupování čehokoliv nového, in a stylového a podobně nejlépe v hepermegamarketech...
Protože on ten Passat odveze stejně jako ta Honda.
Potom můžeme samo filozofovat nad tím jestli je u passata drahý servis a díly, jak se kazí honda a kolik je do čeho investice,.... Ale jsem tu šrotaři, čili spíše sem na straně toho Passata :D
(mám Favorita a Mondeo 1,8TD 98)díly beru z kovošrotu za 10kč/kilo. A jezdím hodně.

Peace!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.01.2020
Odpověď  https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-cbr-600f/honda-cbr-600f-1440004.html sice to není klasika a dříve jsme tomu říkali plasťák ale dnes mě to hondně láká a je to zadarmo. Pro nás šrotaře je nyní zlatá doba.    [honďas]   15.01.2020
Zobrazeno 10 z celkem 819 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (819) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kawasaki GPZ 900 R a Top Gun


 V příštím roce půjde o hodně přetřásané téma. Pro fanoušky je k dispozici i zdařilá replika...

https://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/396056-gpz-900-r-top-gun-filmovy-motocykl.html    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Aháá, a že mě kurvy nepozvaly na natáčení?    [tusakvlasta]   30.12.2019
Odpověď  Protože půjde do kin Top Gun 2    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.12.2019
Odpověď  Nechápu proč by mělo jít příští rok o hodně přetřásané téma? Co jsem se dočetl tak jen jeden bazar trochu upravil nálepkama stroj dle filmu, a nic víc. Nebo se pletu?    [tusakvlasta]   30.12.2019
Odpověď  Dík. Po tvý radě s otevřením nového panelu to už funguje. Jen dřív mi to šlo jednoduše.    [tusakvlasta]   26.12.2019
Odpověď  označím -pravým a kliknu -otevřít v novém panelu a normálně se to otevře a to nejsem žádnej ,,ajťák"    [pytrsmotors]   25.12.2019
Odpověď  Mně ani tuk, a to jsem restartoval. Uvidím zítra.    [tusakvlasta]   25.12.2019
Odpověď  Mně to též po zkopírování funguje...    [J]   25.12.2019
Odpověď  To jsem samozřejmě zkoušel ale nic nepomáhá. Ani to co dříve fungovalo.    [tusakvlasta]   25.12.2019
Odpověď  mně to funguje . musíte to překopírovat, ne jen kliknout    [Monty]   25.12.2019
Odpověď  Odkazy nefungují, nejde si nic prohlédnout. Hlásí to chybu,    [tusakvlasta]   25.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

GSX 400 FW 1989 Probuzení po 10-ti letech.
4 válec, vodník (TSCC)


 Zdravím,

pořídil jsem tuto krásnou mašinu, která byla více jak deset let odstavená. Bohužel na motocyklu chybělo mnoho věcí, kompletní zapalování (cívky, jednotka, rotor s magnety) a další drobnosti. Každopádně, vše výše zmíněné jsem sehnal a před prvním pokusem o start jsem provedl následující.

Výměna oleje a filtru, vyčištěné karburátory a komplet sání. Výměna komplet elektriky (Původní byla humus) Výměna zapalovacích cívek, zap. jednotky, zapalování (magnety), nové svíčky, vyčištěný radiátor plus všechny hadice a trubky.

A šlo se na spuštění motoru, bohužel se nic nedělo, startér točil ale to bylo vše. Tak jsem bohužel musel přizvat na pomoc strat sprej, stříkal jsem opravdu decentně a světe div se, přišlo známé škytání a snaha startu. I přes malé množství stříkání moto chytla a hned se vytočila - musel jsem ji sám chcípnout. Takto to několikrát pokračovalo než byla schopna běžet na volnoběh, ten držela opravdu jen chvíli a šla jen na první dva válce. Přišlo mi, že si vůbec nesaje benzín, že běží jen na výpary ze spreje. (Nádrž nemám vyčištěnou tak mám napojenou jen pet lahev s filtrem) Každopádně jsem vyndal ven karburátor a dal se opět do čištění a kontroly (Tato motorka je můj první projekt, takže se vše víceméně učím) Karburátor je dle mého v pořádku ale stejně jsem vše důkladně vyčistil, šoupátka a jehly jdou opravdu krásně, membrána je také v pořádku, proto to vše skládám zpět na motocykl. Bohužel starty zase nic, tak jsem si chtěl opět trochu pomoci sprejem, ale jak jsem tam stříkl, moto škytá a najednou rána a bílý dým ze sání, normálně se udělala i díra do filtru (Je tam jen nějaký molitan) Takže zase vše ven a čistit, do karburátoru se nic nedostalo jen to sání vypadalo strašně, všude bílo. :(

Dal zpět vše vyčištěné a starty zase nic, teď to sice škytá a má snahu i bez spreje ale stejně nic. Teď jsem měl opravdu strach tam cokoli stříkat, vím, že ten sprej tomu nedělá dobře. Každopádně jsem tam opět decentně stříkl a stejně nic. Pro mou smůlu mám prasklé jedno lanko na sytič. Mám dvojité karburátory, takže na první a druhý válec je jedno lanko sytiče a to samé na 3 a 4. Když jsem se snažil startovat tak jsem volnou rukou zatáhl za lanko sytiče na válec 3 a 4 a rána jak z děla. Dost jsem se lekl, šlo to asi zřejmě opět ze sání nebo z výfuku. Těžko říct, bylo to prostě někde v zadní části. Může mi někdo poradit co dělám špatně? Opravdu nevím co s tím může být. Budu rád za každou radu.

Díky
Jaffa    [JaffaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  karbce vyhoď ven, udělej kontrolu kolik máš benzínu v plovákových komorách buď tak že po napuštění budeš opatrně sundávat spodní misky a nebo sám si vyvádím kontrolní hadičku hladiny pomocí nátrubků které vyrobím a našroubuji namísto výpustných šroubků-nevím jak to tam máš, to jak ti zavírají šoupata zkontroluješ bez problémů pouhým pohledem , no a taky jsem se setkal s tim že trysky jsem měl čisté a byly ucpány kanálky v těle karbce -poznal jsem to podle nemožnosti profoukutí kanálků pusou pomocí tenké hadičky , měl jsem taky suzu550 z roku 77 a ta měla sytičové kanálky v miskách plovákovek a ty jsem propichoval dva dny než se zadařilo(dnes už mám ultrazvuk ale ten taky není všechno jak si kde kdo myslí). Vydrž nespěchej a časem Tě to posune a motorka bude vrčet.    [honďas]   22.12.2019
Odpověď  Možná jo, ale přijde mi divné, že pokud by byly fakt tak zadělané, tak to ani nenastartuje a už vůbec není schopná běžet na všechny válce a to ještě ve vysokých otáčkách. Ale v přípravě směsi budu určitě stále problém.    [JaffaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.12.2019
Odpověď  MÁTE FURT ZABORDELENÝ KARBY,    [Monty]   21.12.2019
Odpověď  Ahoj, děkuji za reakci a pomoc.
Samozřejmě manuál vlastním, bral jsem to automaticky jako samozřejmost, plno věcí jsem řešil s pánem co vlastní tento motocykl v Německu od nova, má stejný typ jako já (GK71C) a manuál mám na GK71A, je to téměř to samé. Na GK71C manuál neexistuje, ani v Japonsku a i kdyby tak je mi v japonštině k ničemu :D Pak vše ještě kontroluji s manuálem na GSXR-400, kde je mnohem větší podobnost motoru, svíčky mám stejné jako GSXR a karburátory taky. Hodnoty jako ventilové vůle apod. jsou stejné.

A stejně jako s manuálem je to se vším, je těžké/nemožné najít sadu na můj typ karburátoru. Jinak karburátor jsem čistil v myčce na ložiska, kde byl také dlouho naložený. Ale ultrazvuk to není. Pokud o někom víte, Praha/Český Krumlov/Budějovice budu vděčný. Trysky jsem pak čistil kartáčky, byly zanesené volnoběžné trysky a spolu s malou vůlí ventilů nestartovala. Každopádně teď motorka chytá a běží ale až moc do otáček, nastartuji a letí... :D Bohužel nevím na co se zaměřit, chtěl bych vyzkoušet nějaké tipy, např: zafixovat šoupátka jak říkal "Čoud" tím bych vyloučil právě ty šoupátka a mohl bych se detailněji zaměřit na celkové sání kvůli falešnému vzduchu.
Jinak jsem samozřejmě karburátor jako takový kontroloval, všechny díly, jak šoupátka (chodily hladce) trysky na několikátý pokus průchozí a membrány zdravé. Kontroloval to i můj kamarád co motorky dělá a říkal, že vše vypadá dobře. Půjčí mi i přípravek na synchro, to ale předbíhám. Až docílím volnoběhu a reakce na plyn budu šťastný.
Ještě před tím, než jsem nastavil vůle ventilů občas motorka držela volnoběh(nedá se tomu ani tak říct), několik sekund na dva max tři válce, ale na plyn nereagovala vůbec. Volič volnoběhu mám úplně vyšroubovaný, takže i když jsou klapky zavřené se to děje. Start a letí do otáček, je to zvláštní :D Zítra na to kouknu a než demontuji karburátory zkusím zafixovat šoupátka a kouknu na sání.    [JaffaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.12.2019
Odpověď  Ahoj. Jako nováčka si tě dovolím trochu poučit. Nikde nepíšeš jestli vlastníš k motorce taky tovární servisní manuál, to je velká kniha a nezaměňuj to s uživatelskou příručkou. Pokud jej nemáš tak si pořiď protože v tvým případě se bez něj vůbec neobejdeš. Servisní manuál je první věc kterou Já sháním po koupi motorky. Karburátory musí být dokonale vyčištěné včetně propojovacích kanálků a pod. které bývají často zanesený jemnou usazeninou rzi z nádrže. Jehly plováků musí dokonale těsnit, a hladina v plovácích musí být dle manuálu. Zkontrolovat těsnost šoupátka sytičů, O-kroužky a kanálky. Akcelerační šoupátka s membránou nemají na tvůj problém vliv, ty fungují až když přidáváš plyn. Pokud máš membrány děravé tak je si je můžeš, ale jen provizorně zalepit pružným lepidlem které odolává benzínu. Pak si kup nové i s jehlami, a taky je důležité vyměnit protilehlý kus kam se jehla zasouvá, bývá vibracemi vychozený do ovality a už to falešně dávkuje benzín při akceleraci. Na trysky v žádném případě nesahej drátkem, použij rybářský silonový vlasec, a trysky vyčistíš spolehlivě když je ponoříš do Coca coly na několik hodin nebo do rána. Podle toho co jsem od tebe četl tak ti pravděpodobně díky netěsnícím jehlám plováků zatekl benzin přes sání písty dolů do oleje. Vyměň olej nebo to zadrbeš!!! Na zkoušení stačí nový
obyčejný levný olej stejný viskozity.
Sám jsem čistil letos složitý karburátory na Yamaze XZ550 (1985) které mají akcelerační pumpičku jako auta a musel jsem to dělat dvakrát aby to bylo dokonalý. Podruhý mi hodně pomohl ultrazvuk, bez toho bych ty kanálky asi nikdy nevyčistil. Jooo, a bych nezapomněl na ZAKLADNI prvotní věc u takto dlouho nepoužívaných karburátorů která se musí udělat jako PRVNI!!!
Karburátory a jejich součásti kterýma prochází benzín je potřeba aspoň na týden ponořit do benzínu v pokojové teplotě a občas pootočit. Ideálně do toho benzínu
co zbyl v nádrži. To proto že benzín obsahuje ty přísady které po vyschnutí zalepí karburátory atd. a jedině zase benzín je dokáže rozpustit, a starý benzín který je už vyprchalý je koncentrovanější a proto účinnější. Budete se divit kolik bordelu pak zůstane na dně nádoby!    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.12.2019
Odpověď  Pokud budou zafixovaná šoupátka a vyletí otáčky, tak bych šel hledat jinam nejspíš netěsnosti.
Pokud to nevyletí, tak bych řešil šoupátka. Jak se vrací/nevrací... membrány, pružinky...
Postupně vylučovat ať zjistíš na co se zaměřit    [Čoud]   21.12.2019
Odpověď  Zafixovat šoupátka je super tip, pokud by to bylo tím, jaký by byl následný postup? Protože pokud to tím bude, tak mě nenapadá žádný postup jak tuto závadu odstranit. Díky moc 😊

Já mám zato, že vyšroubováním pilot screw se směs obohacuje a zašroubováním se ochuzuje.    [Jaffa]   21.12.2019
Odpověď  Zkusil bych zafixovat šoupátka, aby se podtlakem neotvírala. Dal bych třeba místo pružinky trubičku. Pak minimálně vyloučíš špatnou reakci šoupátka na podtlak.    [Čoud]   21.12.2019
Odpověď  Je možné že klapky karburátorů jsou pootevřené. Zkus více vyšroubovat nastavení volnoběhu. Nebo pilot screw tuším že dovnitř bohatší a ven chudší směs. Těžko říct takhle na dalku.    [ondrejj]   21.12.2019
Odpověď  Tak dnes jsem se pustil jen na nastavení vůlí ventilů, téměř všechny byly mimo limit a měly menší hodnotu než která je předepsaná.

Po seřízení motor chytl po každém pokusu ale bohužel se hned vytočí. Zkusil jsem sundat plynové lanko, takže klapky byly zcela zavřené a stejně vyletěla do otáček a ustálila se kolem 6 tis... Když jsem ji startoval s instalovaným lankem tak samozřejmě šla mnohem dál. Zkoušel jsem více zašroubovat "pilot screw" ale nemělo to vliv. Snažil jsem se najít, kde by si to mohlo sát falešný vzduch ale bezvýsledně. I když bych na příruby něco stříkl tak to stejně nepoznám když se to vytočí tak i tak. Myslíte, že by mohl být zakopaný pes ještě někde jinde? Nebo se mám prioritně zaměřit na falešný vzduch, tzn. airbox, sání atd... Děkuji    [JaffaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.12.2019
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (26) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Suzuki GS400


 Zdravím pánové, neměl by někdo fotku výrobního štítku na Suzuki GS 400 r.v. 78? Chybí mi a nevím jakej tam patří. Díky.    [BawariaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Také jsem byl na prohlídce s Kawasaki z r. 1976 ( to ještě neměli kovový štítek, jen takovou samlepku ) a nejdříve jsem neprošel, ale nedal jsem se :-) a dali mi to.

Závada lehká 0.2.2.1.1 Vozidlo uvedené do provozu před 1. 1. 2002 není vybaveno povinným štítkem výrobce nebo je štítek nečitelný nebo některé předepsané údaje chybí.    [solf]   28.10.2019
Odpověď  co třeba tohle? https://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-GS40X-GS400-Data-PLATE-Typenschild-ALU-Anodised-NOT-Plastic-STICKER-/182384234155    [Marek]   27.10.2019
Odpověď  Žel nemám, ale snad štítkovou buzeraci nějak překonáš. Držím palec.    [Pepanica]   26.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda CBX 1000 - legenda legend


 Ačkoli Honda CBX 1000 nesla označení Super Sport a její šestiválec nabídl poprvé u sériového motocyklu 100 koní sportovní ikonou se nikdy nestala. Až příchod konstrukčně zcela jiných sportovních motocyklů v 80. letech ukázal, jakým směrem se bude vývoj skutečně sportovních motocyklů ubírat.
Nic však nebání k tomu, aby Honda CBX 1000 nebyla již v době své výroby označena za legendu. Stačilo, a stále stačí, v reálu spatřit charakteristickou siluetu jejího mohutného šestiválcového motoru, navíc konstrukčně provedeného s neuvěřitelnou precizností, a dále již není třeba komentářů.
Honda CBX 1000 nikdy nebyla pro každého. A nebylo to jen její vysokou cenou. Její jízdní vlastnosti, limitované zejména tehdy nedokonalými pneumatikami, neumožnily využít potenciál litrového řadového šestiválce. Zatímco jízdní vlastnosti motocyklu dokážou současné pneumatiky radikálně vylepšit, cena motocyklu neklesá a již nikdy rozhodně klesat nebude.

Hondu CBX 1000 v Československu doslova ikonizoval Theodor Pištěk testem, který vyšel v roce 1979 v časopise Motoristická současnost. Známý výtvarník, pozdější držitel filmového Oskara a velikého příznivce motorismu v jedné osobě, testem reagoval na nepříznivý ohlas čtenářů ke kritickému článku o Kawasaki Z1300 v témže časopise. Článek odsuzující silné motocykly, za jejichž předobraz si autor vybral Kawasaki Z1300, nese všechny známky účelového textu z režie StB. Více informací zde: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=klasik& amp;menu=23&pos=cssr    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.01.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Díky,je rozhodnuto :),plexi asi budu brát jen na případné delší cesty.    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.10.2019
Odpověď  3:0 Za mme taky nee. Stejně to miniplexi nijak zvlášť nepomůže a jen to hyzdí.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2019
Odpověď  2:0 pro NE. Když už plexi, tak raději jiné.    [Pepanica]   09.10.2019
Odpověď  1:0 pro NE    [Čoud]   07.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Plexi nechat ?    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.10.2019
Odpověď  Motorka je pojízdná.
https://stopl.rajce.idnes.cz/Honda_CBX_1000_1979    [Stopl]   05.08.2019
Odpověď  Chlapi, četl jsem tady diskusi o karbcech na Hondu CBX1000 kterou mám a nechce se mi do nich makat a rád bych to nechal někomu kdo se vyzná.(startuje,běží ale teče mi z nich benzin. Není tady někdo?nebo nevíte o někom??    [Sláva]   15.05.2019
Odpověď  Jo, .... pěkný kousek, jako nový. Gratuluji (stopl).    [Pepanica]   20.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě jedna    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pořídil jsem CBX 1000 r.v.1979.Teď ji čeká oprava a seřízení karburátorů a brzd a další.Tak snad za dva měsíce snad vyjedu ...    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2019
Zobrazeno 10 z celkem 21 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (21) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tipy na akce, kde se mohou sdružovat majitelé japonských klasických motocyklů


 Nippon Retro 29.-31.5.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=309 4

Sraz japonských motocyklů ročník 84 a starší 20.6.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=319 4

Motosraz Křtiny 26.-28.06.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=333 5

Pokud víte o nějaké akci či srazu, kde jsou Japonci vítáni, dejte vědět.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.05.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 41 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Přidávám letošní pozvánku do Křtin 28 - 30.6.2019
https://krtiny2007.webgarden.cz/
https://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=12561    [Pepanica]   10.06.2019
Odpověď  Pozvánka je již delší dobu zveřejněna : Nippon Retro 2019
Těšíme se na hojnou účast youngtimeru všech značek ...

https://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-deje/kdy-se-jede    [Pepanica]   02.03.2019
Odpověď  Pozvánka zveřejněna : Motosraz Křtiny 2018

http://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=11683
http://www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=4844    [Pepanica]   28.04.2018
Odpověď  Pozvánka zveřejněna : Nippon Retro 2018
Těšíme se na hojnou účast youngtimeru všech značek ...

http://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-dej e/kdy-se-jede

http://www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&i d_p=4701    [Pepanica]   01.01.2018
Odpověď  Motocykly 70',80',90' let mají šanci 26-28.5.2017.
http://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-dej e/kdy-se-jede    [Pepanica]   20.05.2017
Odpověď  Motosraz Křtiny 23-25.06.2017.
http://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=10751    [Pepanica]   16.04.2017
Odpověď  19. mezinárodní sraz Honda GOLD WING - 6. - 9. červenec 2017.
http://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=10750    [Pepanica]   16.04.2017
Odpověď  Pozvánka na Nippon Retro 2017 je vložena v kalendáři :
http://www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&i d_p=4189    [Pepanica]   24.12.2016
Odpověď  Zítra ve Křtinách ... ahoj.    [Pepanica]   23.06.2016
Odpověď  Letošní Nippon Retro se opět velice vydařilo. Sice trochu zapršelo, ale co už. Na shledanou za necelý měsíc v Křtinách.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  31.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 41 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (41) 
Zodpovězené téma  

olej honda cx 500


 zdravim všechny za chvilku si přivezu hondu cx 500 a potřeboval bych vyměnit olej jaky tam mam dat. značku,viskozitu díky všem moc za odpoved    [marek]   05.05.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Manuál 1980+ mám, ten byl dřív než motorka. Ale i když odpovídají tehdejšímu označení (ethylen-glykolová), tak některé konkrétní současné výrobky údajně likvidují těsnění vodního čerpadla díky inovaci přidáním drobných mikročástic silikátů pro "samočištění" okruhu při oběhu.    [dadajan]   19.03.2019
Odpověď  A to nemáš manuál? To se musí dát za pár eček koupit, nebo někde stáhnout, ne? Než osvědčený internetový rady,řešil bych to podle doporučení výrobce..........    [Monty]   19.03.2019
Odpověď  Martin 65: jakou chladicí kapalinu doporučuješ?    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na sedle Kawasaki z let 76-80 je tento štítek, takže "koncepce" motoru olej 20W50 jistě umožňuje, a já na něj také jezdím.    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2018
Odpověď  A reálný důvod "zkrácení životnosti motoru"?? To, že použiju o 10 jednotek viskoznější olej, který bude tak akorát lépe vytěsňovat mikrovůle jistě již trochu opotřebeného motoru? To doufám není myšleno vážně....;-).    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2018
Odpověď  Pánové, do takto staré koncepce motoru patří 10W40!!!! Olejem 20W50 zkrátíte životnost motoru!!! Motor není stavěný na jeho zcela odlišnou vikozitu. Uvědomte si, že máte veterána a ne super moderní sportovní motorku :-( Ne všechno nové je to nejlepší...    [Robert]   13.07.2018
Odpověď  Mám CX 500 Euro a CX 500 z roku 1978, používám olej Castrol ACTEVO 20W50. Olejový filtr koupíš u každého prodejce ND na motorky, vyměň si i vzduchový filtr, nezapomeň zkontrolovat napnutí rozvodového řetězu, vyměň brzdovou a chladicí kapalinu, a nezapomeň na olej v hrušce kardanu. Když budeš mít dotazy, ozvi se.    [Martin65] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.07.2013
Odpověď  dej tam 20w50 api SF I SG na značce nezáleží já užívám sunoco má iso tedy je to výrobce a cena je přiměřená    [argus]   08.05.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  Honda CB 900 F Boldor - máte s tímto motocyklem někdo zkušenost?
Potřebuju pár rad ... :)    [boldorRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 56 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  ahoj, mám otázku ohledně seřizování vůle ventilů na CB900F ( Boldor, používá někdo "valve shim tool" jako na https://www.youtube.com/watch?v=elKilUuKM8U
nebo po přeměření demontujete vačky a provedete výměnu podložek?
díky    [hugo22]   04.01.2016
Odpověď  Ano souhlasím s Tebou, sám požívám taky obyčejné oleje (super mogul) a měním častěji,
Trochu odbočím od tématu ale třeba švýcaři dávali již před lety long life oleje do motorů a měli interval výměny 30000 bylo to ale znát na motorech v negativním smyslu (šmíráky) a tak Ti zkušenější volili raději dovoz z německa kde tento "moderní přístup"
nefrčel.    [honďas]   17.11.2015
Odpověď  Například Hondy ze 70. let mají intervaly výměny oleje 1500 mil.

Mně osobně se tento systém, kdy se mění olej častěji, líbí. V USA je to naprosto běžné. Do aut se zde lejí levné oleje a mění se častěji. Olej běžně vymění u každé pumpy. Když vidím, jaké oleje u nichž se viskozita rovná nule lijeme do motorů u nás a potom na ně jezdíme 20000 km, tak v podvědomí tuším problém.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  17.11.2015
Odpověď  Znám od 80. let pána z Týna/n/Vlt.
Matadora značky HONDA. Nechci jmenovat, ale znalci vědí a vědí ke komu se v zoufalství obrátit. Pokud někdo ví něco o motocyklech značky HONDA, tak je to právě on! Hondu Bol¨d¨Or měl v Československu jako jeden z prvních. A v dnes mu jeho soukromém muzeu nechybí ani NR.    [J]   16.11.2015
Odpověď  Cafeidilla - Není to přímo okolí, ale akcička zaměřená na boldoristy je .... a já už ji navštívil dvakrát.
http://www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&i d_p=3194    [Pepanica]   16.11.2015
Odpověď  Ano po záběhu 1000mil , zkusím to oskenovat a poslat sem, ale tyhle hondy jsou již prověřeny časem a jsou trvanlivé a ani nijak zvlášť choulustivé na olej, Proto si osobně myslím že je to zbytečné a i interval 5000km by mi připadl lehce rozmazlující motorku. Osobně to beru spíš jako poznatek toho že ty stroje byly tehdy pekelně výkonné i drahé a tak se požadovala i důkladná péče.    [honďas]   16.11.2015
Odpověď  Pánové, je v tomto tématu nějaký Boldorista z Kyjova(HO) a okolí? Hodilo by se občas společně vyhnat koně na pastvu a předat si tipy o technice těchto strojů v nejlepších letech.    [Cafeidilla]   16.11.2015
Odpověď  honďas - o tom oleji je to zajímavé, věřím tomu, že to motce dělá dobře. u toho foura750 to myslí interval 1000mil po záběhu? Myslím, že si z toho vezmu příklad, akorát to vleze do peněz, když tam leju Motul 7100. PS. kdo maže ten jede. Ale myslím, že olej bývá černý už po 500km.
V německém manuálu pro mou CB750F/K (1979-1982) je interval 6000km, bude v tom hrát bezesporu roli třída oleje a jeho odpovídající kvalita.    [Cafeidilla]   16.11.2015
Odpověď  Ještě mám poznatek a ten se týká oleje, když mi přijde do rukou honda dovezená z USA rok výr. 1970 apod. téměř vždy z ní vyteče olej který není černý a je medový jako nový a nechápu z toho a je mi téměř líto ho dát k recyklaci. No dnes jsem studoval uživatelský manuál na hondu cl450 1971 a tam je interval výměny oleje po záběhu 1x za 1000 mil, taky mám dílenský manuál na cb500(750for z roku 1972 a tam se uvadí 1x za 1000mil nebo v létě 1x za 60dní a zimě 1xza30 dní což zní až neuvěřitelně ale mám to černé na bílém a mohu to i zkopírovat. O tyhle motorky se zajímám desetiletky a tohle jsem vyčetl až letos.    [honďas]   14.11.2015
Odpověď  No to se bohužel stává a je to otrava (stalo se mi to x krát) ale zase má plno soudruhů výnosnou práci.    [honďas]   14.11.2015
Zobrazeno 10 z celkem 56 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (56) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda cb 750 k6


 Mili priatelia veteranisti, rad by som vam vsetkym zazelal vela uspechov do noveho roku a zaroven by som sa s vami rad podelil o svoju radost v podobe cerstvo zakupeneho motocykla honda cb 750 k6. Splnil sa mi tym dlhorocny sen tuto legendarnu motorku nielen vlastnit ale hlavne si ju moct zrenovovat. Za priaznivu cenu som nahodou objavil tento exemplar na bazosi. Dlho som nevahal a aj vdaka velkej tolerancii mojej manzelky som ju mal na druhy den doma    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Momentalne mam vymontovane karburatory. Rad by som ich po vycisteni zrepasoval a pretesnil. Narazil som vsak na problem. Ani jedna repasna sada, co som zatial nasiel na internete neobsahuje nove tiahlo supatka a tesnenie(prechodku) cez ktore toto tiahlo prechadza. Chcel by som to vymenit, pretoze tiahla boli skorodovane a tym padom prislo aj k poskodeniu prechodiek. Neviete prosim niekto poradit, kde to zohnat? V honde mi bohuzial nedokazali pomoct, zevraj na moje moto nemaju katalog. Stretol sa s tym niekto?    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2019
Odpověď  Dik za odpoved. Dnes som to odmeral, rafik ma 17 palcov    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2019
Odpověď  ja mam v technickom preukaze napisany rozmer 18 palcov , minimalne ten brzdovy stit z cb-cka nie je .    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Este jedno foto    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  U zadneho kolesa si ale nie som isty, ci naozaj patri na tuto motorku. Poradia znalci? Nestihol som odmerat priemer rafku, ale vyzera to tak na 16 palcov    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je to imigrant z usa a vyzera to, ze dlhsiu dobu je mimo prevadzku. Nedostatky: dost veci chyba, pochadza z usa-to u nas znamena nemoznost postavit moto na biele znacky. Pozitiva: okrem tych vyfukov a par zanedbatelnych malickosti nie je motorka prerabana. Pri kupe som k nej dostal aj vypletane kolesa    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Hádanka


 Poznáte jaké motocykly jsou na fotografii?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.05.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 39 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Prý je potřeba nápověda ... jak je vidět vůbec NE. Jasně je to XS 500 (TX 500).    [Pepanica]   23.12.2018
Odpověď  Teď nevím, jestli na XS 500 není stejná jako na TX 500 (?)    [J ]   23.12.2018
Odpověď  TX 500?    [ J]   23.12.2018
Odpověď  No, právě proto to je hádanka ... ať to není zase tak lehké.    [Pepanica]   23.12.2018
Odpověď  Ty vole jasně že je to vana. Ale z čeho je, to bych nerozluštil ani, asi nikdy. Já si pod motku nelehám ani když jsem sťatej.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.12.2018
Odpověď  Vana motoru ... dvou válce.    [Pepanica]   18.12.2018
Odpověď  Asi to bude chtít další nápovědu.    []   17.12.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď      [Pepenica]   12.12.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tady komplet...    [Čoud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jasně!!!    [Čoud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.08.2018
Zobrazeno 10 z celkem 39 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (39) 
Zodpovězené téma  

Ojniční ložiska


 Ještě před pár lety šlo sehnat na kdejakou motorku z 80. let od Hondy nebo Yamahy kde co, ale momentálně jsem při repasi motoru do Yamahy XJ650 postavený před rozhodnutí co dál. Zjistil jsem totiž, že pravděpodobně není možné sehnat nové ojniční pánve a ty co jsou v motoru jsou poškozené korozí nebo kavitací(to už nezjistím co je pravda, ale v motoru bylo celkem 7 litrů oleje s benzinem a předchozí majitel něco na takový olej najel). Jinak ale motoru nic není a je ve stavu prakticky nové motorky, měl jsem motorů do XJ rozebraných několik a tenhle opravdu má 40tis km nájezd, lepší jsem neviděl. Řešení jako shánět jiný motor tedy nepřipadá v úvahu, zvlášť když druhý motor "ležák" co jsem rozebral, má podobné poškození pánví - temně šedá oxydace, eroze nosné vrstvy, kterou jde bez námahy nehtem seškrábnout. Věřím tomu, že bude motorka s identickými rozměry pánví, ale kde je sakra porovnat a najít? Průměr čepu 34mm a ojnice 37mm je hluboko pod motory aut a odpovídá zhruba dnešním litrům, ale třeba Yamaha uvádí jen vůle a ne přesné rozměry. Když tahle cesta nebude schůdná, co dál? Existují dneska specialisté co dokáží spolehlivě vyřešit pánve i na motocyklový motor s litrovým výkonem okolo 100k? Jak řešíte takovou kritickou část repase motoru?    [Jindra650]   02.12.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pan Jaluška z Příboru je vyrobí na míru: klikovky.cz    [Katana]   03.12.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Investice do japonské motorky


 Ahoj,
už delším dobu jezdím na motorkách a dospěl jsem k závěru, že bych si pořídil nějakou tu "milenku" jenom abych se kochal. Nemáte někdo osobní typy jakou motorku koupit, aby zároveň neztrácela na ceně? Raději bych se držel japonců než českých jawiček nebo italských motorek.
Nic k tématu jsem na internetu nenašel, všechno takové všeobecné texty bez vypovídající hodnoty. Nejvíce se mi líbil tento článek, protože je "nejaktuálnější" https://motofinance.cz/motorka-jako-investice/. Ale zajímalo by mě, jestli vás nenapadají ještě jiné motorky z japonské provincie, které nestojí už nyní stovky tisíc.. :)

Díky a kolama dolů!    [Lukáš ZZR]   04.10.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jestli chceš investovat tak to zkus spíš do nemovitostí a pod., evidentně nemáš historický přehled a zkušenost. Já si vždy kupuji motorky do sbírky podle srdce bez ohledu na nějaký pozdější výnos.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2018
Odpověď  na MOBILE.DE sa treba vysrat , ja si hladam ceny napr. tu : https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-motorraeder-roller/xz550/k0c305    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.11.2018
Odpověď  Ok děkuji. No ano šlo mě o cenu, ale zese nevypadá ten stroj (na první pohled) nijak zle. Raritnost, to že není rozšířená a enbo že zapadla neřeším, to opravdu nijak nehraje roli. Tedy snad max na dostupnost jetých ND.
Na mobile.de sem nijak moc velké rozpětí nenašel tak kolem 2000-3000Eur ale o je docela dost rozdíl.
Ono takové něco jako "upadnutý ventil" je ale relativně celkem neodhalitelná věc ne? Samo pokud by motor mlátil, klepal, cvrlikal divně tak to nebudu brát,..ale jinak nevim co poznat nebo ne. Majitele stejného typu neznám.
Uvidím.

Pak sem se díval na tohle : https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/yamaha-xs-1100/yamaha-xs-1100-1237872.html
motor prej jde v pohodě bez šelestů.....stav vs. cena je OK?    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.11.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Xz550 sa daju v nemecku kupit uz od 400-500 euro a vyssie a nejak moc nejdu na odbyt , je to technicky zaujimava motorka ktora totalne prepadla , nejaky historicky pokec
je tu: http://www.cmn.cz/clanek-270/jepici-zivot    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2018
Odpověď  tenhle tip zrovna neznam ale celkove se mne to zda az podezdrele levny za kolik to mohl v germanii koupit ?kdyz to prodava za 20? bude to hop nebo trop ale kazdopadne bych si vzal na prohlidku nekoho kdo bud danou motorku ma a vi kam se podivat nebo nekoho skuseneho v rejzich aby to vse radne prosel abys pak jen necaloval. osobne bych u tehlech starej verku sel do co nejjednoudussi koncepce a stroje co jsou znamy jako drzaky naky XJ a podobne.
tyhle od pardubic tahaj pekny masiny a zatim sem na ne stiznost neslisel majitel ma i muzeum jungtimeru.
https://motopneu-novak.tipmoto.com/    [free]   28.11.2018
Odpověď  XZ550 není úplně dobrej stroj, ve své době vyhlášený hlavně upadavanim ventilu do válce....    [Katana]   28.11.2018
Odpověď  Myslím že nákupom zachovalej Suzuki GS 1000 alebo GSX 1100 do roku 1982 sa nedá nič pokaziť..Hlavne GSX bývajú ešte zohnatelné v primeranej cene,čo ale nebude pravdepodobne trvať dlho... Moj typ za naozaj malú sumu je Kawasaki GPZ900r.    [Dušan]   21.11.2018
Odpověď  https://motorky.bazos.cz/inzerat/97054714/Yamaha-XZ550-1983-kardan.php
jde o tehnle stroj    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2018
Odpověď  Ahoj. Na takové to domácí cestování a potom pro přítelku plánuji koupit stroj Yamaha XZ550 opravdu za symbolickou cenu. Názory jsou od Ok, je to japonské železo až po nekupuj to...klasika. Jelikož se v tomto nijak nepohybuji ptám se na Vaše názory info a tak. Bohužel do moorky nevidím, dle popisu a informací od prodejce jede velmi dobře. Bez divných zvuků.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2018
Odpověď  Dle zadání bych uvažoval o něčem takovém.
https://motorky.bazos.cz/inzerat/95644513/Suzuki-GS550-1977.php
Drátěná kola a nakopávačka, to je pro mě klasika. Chce to doladit díly, ale cena se mi zdá zajímavá.    [solf]   17.10.2018
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (17) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda CB 750


 Zdravím. Sháním originální pravý zadní blinkr na Hondu CB 750 seven fifty, stačí jen ta černá skořepina. Díky.    [tomecek123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  https://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Honda/1992/CB750F2N+Seven+Fifty/456238/

Položka 5    [Vilda]   16.07.2018
Odpověď  Nemá někdo alespoň tip, kde to sehnat? Zkoušel jsem motovraky a jiné, v Německu ebay a nic...    [tomecek123]   16.07.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Přechod z bílých značek na veteránské


 Uvažuji o přechodu z bílých značek na veteránské cca u třech motorek ze 70tých let. , na STK je už to čím dál více napjaťější - motorky jsou to přecejen již z cca 50let staré tak se ani nedivím vyplašeným technikům čekajícím na finanční vzpruhu.
Otázka zní - jde to vúbec ? Jak s trvalým vyřazením ? Doklad o ekologické likvidaci?
Nemůže se stát i to že budeme jednou litovat toho že máme motorku na bílých značkách?, které v papírově posedlém česku všichni tolik preferují.
Věřím že to již někdo z vás řešil a budu rád za sdělení vašich zkušeností.    [petr]   07.10.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  U vozidel na V-čkách jde zaregistrovat na jednu rz několik vozidel a tu pak přehazovat, je to sice nepohodlné, ale pojistka se platí jen jedna, zpravidla ta která by byla nejdražší na jednotlivé vozidlo, ale u V-ček je to stejně pár stovek. Jak je to u vozidel na bílých číslech nevím. Flotila vozidel, jak píše JESE, funguje, ale opravdu se na to specializují jen někteří lidé u pojišťovny. Vozidla na bílých číslech s historickou testací nají také úlevu na pojištění, u některých pojišťoven jsou brána jako veteráni, ale v současné době nejde tato testace prodlužovat a musí se každé dva roky provést nová. Pokud užíváte slevu na pojištění a testace už není platná, tak už se na vozidlo nepohlíží jako na historické a pojistka by se měla změnit. (Takhle to u nás teď chodí :-( Například u ČPP se bere pojištění podle roku výroby a podle toho je taky výše pojitky.    [Vojta]   13.07.2018
Odpověď  Jak píše "JESE" na "V" to jde, ale zpátky ne, tak to není pravda. Vozidla jde od 1.6.2017 převádět z registru silničních vozidel do registru historických vozidel a zpět. Nicméně při převodu do registru historických vozidel vám skartují původní RZ a ustřihnou roh velkého TP. Ten Vám ale zůstane. A při zpětném převodu musíte absolvovat stk, dle původního TP a potom Vám vystaví nový TP a dají nové RZ. Takže historie stroje dle původního TP je zachována.
Jak píše "mirapt" ve 4. příspěvku, že vozidlo na bílých číslech s historickou testací nemusí na emise a nějaké další úkony na stk, tak to sice je v novele zákona č. 56/2001 Sb. zmíněno, ale naší zákonodárci nebyli schopni od 1.6.2017, od kdy je zákon v platnosti, vytvořit prováděcí předpis, takže ani odbory dopravy ani stk neví jak se s tím poprat a tím pádem úlevy na stk nejsou.    [Vojta]   13.07.2018
Odpověď  Sice to zní logicky ale v zemi kde žijeme- bylo a je vždy vše trochu jinak, takže Ti přeji pořízenou ale divil bych se kdyby to bylo ke tvé spokojenosti. Zkoušel jsem to mockrát taky jsem si myslel že bude pro pojistitele zajímavé udělat dvojciferné množství pojistek dohromady ale vždy to nešlo. V zahraničí je to prý obvyklé ale ve vyspělých zemích. Třeba se toho naše pravnoučata jednou dočkaj i v naší zemičce.    [honďas]   09.12.2017
Odpověď  Myslím že mám početnou flotilu a tak by dohoda s pojištovnou měla být možná a pokud né bude sama proti sobě. Až se mi to podaří zařídit tak se tady podelim o zkusenost.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2017
Odpověď  Jediné co trochu funguje , tak to je flotila pro historická vozidla (mám tam hondy four /suzuki z roku 78 apod ) kterou dělá P. Ondřej Vocílka z Muzeum Horní Radouň,
vše se řeší mailem a poštou a je to dost zdlouhavé a nepohodlné , ale cena pojistky u motorek velkých obsahů vychází cca 136kč rok. Podmínka je minimálně 3 vozidla značky bílé či veteránské , no a škodu favorit Ti tam asi jako vetoša nezařadí .
Nic lepšího cenově jsem nesehnal je to dobrý ale chce to čas a trpělivost.    [honďas]   07.12.2017
Odpověď  Dík za rady. Můj pojišťovák je shodou okolností můj známý, tak to na něj vybalím a uvidíme. Ptal jsem se ho na to před několika léty a prý to nejde. Uvidíme dnes když pohrozím že půjdu k jiné a u nich několik moto pojistek zruším včetně těch ostatních osobních. Mám 10 moto a 5 jsem kuli stupidnímu systému ještě nepřihlásil protože bych se nedoplatil.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2017
Odpověď  Ano, toto hlavne plati o bilych znackach. "V" pro pojistovnu nejsou nijak zajimave. Dokonce je mozne ze Vam Vecka daji zdarma pokud u nich budete mit vse ostatni. Kontaktujte vaseho pojistovaciho agenta se kterym uzavirate v pojistky, vetsinou Vas odkaze na nekoho primo v pojistovne, neb. na toto maji zvlastni oddeleni.

Druha moznost je pozit sluzeb poj. zprostredkovatele, ktery vam je schopen primo udelat vyberko mezi jednotlivymi pojistovnami. Nejzajimavejsi je ovsem varianta pokud pod jednu pojistovnu zarovem prevedete i ostatni pojistky (domacnost, zivotko, p. na blbost, havarijko...a pod pokud mate) pak mate o hodne lepsi vyjednavaci podminky a muzete ziskat zajimave slevy i v ramci ostatnich pojisteni.

V pojistovnictvi nedelam a odkazy Vam sem davat nebudu, pohledejte a poptejte se.

Rovnez, si musite uvedomit, ze ind. pojistky muzou mit urcita omezeni, jako napr. jeden nebo jinak omezeny p. registrovanych ridicu - tj. ridit tyto vozidla muzete pouze vy.

U starsich vozidel je rovnez resenim sezonni pojitka pouze na 1 - 3- 6 mesicu a pod.) Vim ze za Skutr CZ 502 platim nejakych 100 kc na 6mesicu. Musite si to propocitat co pro Vas je vyhodnejsi.    [JESE]   07.12.2017
Odpověď  Mám dotaz na (JESE). Ta možnost dojednání individuální pojistky na vícero vozidel se vztahuje i na bílé značky? A když ano, tak která pojišťovna to umožňuje? Mám několik moto a platím zbytečně jak blbej a tohle by mi výrazně pomohlo.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.12.2017
Odpověď  Dle osobních zkušeností, mohu potvrdit předchozí příspěvek a schválit.    [Pepanica]   05.12.2017
Odpověď  Ještě k původnímu prispevku, STK není s Motorkami problem, pokud je mechanicky v poradku nikde nic netece a sviti, troubi jak ma a je dle vybavena tak jak mela ke dni prodeje v dane zemi EU.

Pokud vas nekde prudi, jdete jinam, STK je byznys jako jiny, nekde uz pomalu zacinaji chapat, ze i u nich jsem zákazníkem a podle toho se taky chovaji. A zrovna motorky jsou většinou pro STK rychle peníze, zahrnujici fotku vozidla+VIN anezbztnou vizualni kontrolu jednotlivých casti.

Pro zajimavost ve Spanejsku jsem s motocyklem absolvoval ITV (jejich STK) jako u nas s autem vcetne kontroly brzd na valcich navíc nezbytny bonus mereni urovne deklarovaného hluku (vyfuku) v uzavrene komore.    [JESE]   05.12.2017
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (28) 
 Strana 1/10 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 28.1.2019)
Nezodpovězené téma 

Černý chrom


 Nemáte někdo zkušenosti? V dohlédné době (myšleno v zimě) to bude aktuální a nevím kam ani jak to pod to připravit a prostě vůbec nic.    [Petr-45] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Kawasaki KZ 650
Honda GL 1100 GoldWing


 Dobrý den.Obracím se na Vás s dvěma dotazy.
A) Kawasaki KZ 650 rok 1977,karburátory jsou membrány nebo klasicmé šoupátko?A kde seženu příruby pro karbce?

A za B) Znáte někoho kdo by mi u Honda GL1100 GoldWing vyměnil řetěz primárního převodu?

Děkuji za odpovědi    [Ladislav Lochman]   19.03.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Honda CX 500 C/81- chladící kapalina, stříbrný lak motoru. Kontakt CX500 Teplice a okolí.


 Jakou aktuální chladící kapalinu doporučujete na výměnu v CX 500 C? Lak na motoru je dobrý, pouze hlavy jsou dost odřené. Vyleštit hlavy nebo stříknout ( a čím?)? Někdo s CX 500 Teplice a okolí? Začínám s CX. Děkuji    [Dadajan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2019
   Přidat odpověď 

 Strana 1/10 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006