MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 290196 příspěvků |6755 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 48 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly 24.11.2017 03:09  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Majitelé klasických motocyklů, sdružme se!   19.12.2009 / 234
    Yamaha TX 750 karburatory / zapalovanie.   23.01.2011 / 108
    Honda CB 900 F Bold d´or   26.05.2010 / 69
    Honda CB 900 F Boldor - máte s tímto motocyklem někdo zkušenost?
....
   13.06.2008 / 55
    Časopis Motocykl Klasik, kritika.   09.05.2009 / 54
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 141      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 3 / 38      Příspěvků Příspěvků: 2569
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/10 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tipy z inzerce


 Pojďme diskutovat nad motocykly, které jsou aktuálně nabízeny v inzercích.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.02.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 789 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Honda VT 500 E, rok 1985, cena 14900 kč. Odvážné, ale proč ne.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/ho nda-vt-500-e/honda-vt-500-e-886234.html    [Pepanica]   15.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kawasaki GPZ 550, rok 1982, cena 14999 kč asi zajímavý zdroj dílů.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/kawasaki /kawasaki-gpz-550/kawasaki-gpz-550-1206403.html    [Pepanica]   15.11.2017
Odpověď  Ahoj, po cca dvou letech prace s prestavkami mam hotovo.

CB550K3 v puvodni hnede metalize, puvodni vyfuky 4do4. Hodne veci zakoupeno novych anebo malo pouzitych. Drobnosti na ramu znovu lakovany, sroby nove zinkovany.
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=98355

CB55F Supersport Nove nalakovana nadrz a bocni kastliky, jinak pouze vycistena a serizena.
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=105916

Myslel jsem, ze Supersport prodam ale nakonec si necham obe dve.    [Duin]   13.11.2017
Odpověď  Kdo by jsi rád pořídil něco luxusního a nemá hluboko do kapsy jistě najde inspiraci zde: http://motoventus.pl    [Pepanica]   12.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Suzuki GSX 400, rok 1982, cena 19000 kč.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/s uzuki-gs-400/suzuki-gs-400-1220145.html    [Pepanica]   11.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  XJ 600 jsou dobré motorky. Zde je jedna krásná za 29000 Kč. Na dojíždění do práce ideální motocykl.

http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/y amaha-xj-600/yamaha-xj-600-25kw-1211680.html    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Yamaha XJ 600, rok 1989, cena 28000 kč.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/y amaha-xj-600/yamaha-xj-600-1166771.html    [Pepanica]   29.07.2017
Odpověď  Kawa Z400 https://motorky.bazos.cz/inzerat/77140566/Kawasaki -Z400.php    [Katana]   12.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Yamaha XS 400, rok 1988, cena 22000kč.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/y amaha-xs-400/yamaha-xs-400-1172826.html    [Pepanica]   12.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Honda VF 750F, rok 1985, cena 22000kč.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/ho nda-vf-750f/honda-vf-750f-1173745.html    [Pepanica]   12.07.2017
Zobrazeno 10 z celkem 789 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (789) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

CB 750 F Boldor - nehoda


 Ahoj pánové, tak se mi podařilo to, co jsem nechtěl této krásce nikdy udělat, boural jsem svůj klenot. Vím, že rádi diskutujete nad inzeráty a nabízenými kousky :) tak bych vás chtěl poprosit, kdyby jste narazili na nějaký inzerát, že by někdo prodával toto CB750 RC04 1981 třeba bez papírů na náhradní díly cca do 900E, tak to sem prosím hoďte, klidně i zahraničí.
Kdybych to sháněl po jednotlivých dílech, tak se vyšplhám i na větší částku.
Kaput jsou vidle, budíky, blinkry, rámeček světlometu, přední brzda s vaničkou, uchycení bovdenů od plynu. zrcátka a další drobnosti.
Největší bolest je promáčklá nádrž, která byla opravdu povedeně renovovaná.
Tak kdyby vám padlo něco do oka budu rád. Ať můžu na jaře na Nipponretro :)
Dík. Pavel    [CafeidillaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pavle díky za tip, sleduju, mám už vyhlídlé i nějaké díly, které půjdou do dražby na ebay. Zrovna u téhle mašiny je ale spousta předělávek a zmršenin, nedaly by se použít blinkry, světlo, cockpit tam taky nejde vidět, přední kolo přestříkané, bude se mu to špatně prodávat, myslím :).    [Cafeidilla] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2017
Odpověď  Ahoj,
sleduj ebay.de, ebay-kleinanzeigen.de a quoka.de a urcite narazis na dost nahradnich dilu.
Ted jsem se podival a za 800e mas cely stroj, ktery vypada k svetu https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/honda- cb-750-rc04/756035455-305-7626

Pokud chces, pomuzu s komunikaci a objednani.    [Pavel]   14.11.2017
Odpověď  Kdo nejezdí, nepadá. Přeji brzké ozdravení motorky. Myslím, že by se poškozené díly daly časem poshánět přes eBay a různou inzerci. V našich končinách je to vždy o to náročnější. Nádrž by se myslím dala vyspravit. Je to jen otázka ceny.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.11.2017
Odpověď  Držím palec ať to klapne, když něco uvidím vložím.    [Pepanica]   07.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ještě jedno foto...    [CafeidillaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda CB 750 Seven Fifty


 Zdravím všechny,
za týden si jedu pro nový přírůstek, tak jsem se chtěl zeptat, jestli někdo nemá servisní manuál nebo jen příručku v češtině nebo němčině, koukal jsem na netu a nic jsem nenašel. Moc díky.    [tomecek123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky moc za tip, je to dokonce v češtině.    [tomecek123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.11.2017
Odpověď  Dobrý den, tady posílám odkaz na stažení manuálu i serv. příručky. Šťastný kup.
http://www.motorkari.cz/motorkari/?act=manualy-sta hnout&scr=136&act=manualy-stahnout&s%5 Bmotorka%5D=Honda+CB+750+    [Turista]   13.11.2017
Odpověď  Mam prirucku ale fotit se mi nechce jinak byva ulozena pod sedlem v plastovem suplicku treba tam bude. Servisni manual nebudes potrebovat. Az budes menit olej tak davej motul ma specifikaci pro hydrostely a nebude ti to pak cvakat.    [ladic]   12.11.2017
Odpověď  Zdravím, jedná se o model CB 750 seven fifty, r.v. 1999, 54kW. Děkuji.    [tomecek123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2017
Odpověď  Napiš přesně jaký model a co konkrétního tě zajíma a myslím, že ti zde můžeme kvalifikovaně poradit.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.11.2017
Odpověď  To jo, to jsem nasel taky, jedna se mi jen o to, abych tam neprijel jako uplny debil, co nevi, jestli je jednicka dolu ci nahoru... :-)    [tomecek123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.11.2017
Odpověď  Ahoj, koukal jsem a našel, ale na ebay.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-werkstatthandb uch-honda-cb-750/k0    [Pepanica]   09.11.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zodpovězené téma  

Přechod z bílých značek na veteránské


 Uvažuji o přechodu z bílých značek na veteránské cca u třech motorek ze 70tých let. , na STK je už to čím dál více napjaťější - motorky jsou to přecejen již z cca 50let staré tak se ani nedivím vyplašeným technikům čekajícím na finanční vzpruhu.
Otázka zní - jde to vúbec ? Jak s trvalým vyřazením ? Doklad o ekologické likvidaci?
Nemůže se stát i to že budeme jednou litovat toho že máme motorku na bílých značkách?, které v papírově posedlém česku všichni tolik preferují.
Věřím že to již někdo z vás řešil a budu rád za sdělení vašich zkušeností.    [petr]   07.10.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  V posledním příspěvku jsme se toho moc nedozvěděli, snad jen to, že nikdo ničemu nerozumí a všechno je špatně. Určitě jsou větší a menší znalci na obou stranách, přesto mi jsou veteránské značky jaksi bližší, i ti lidé okolo nich.
Teď odbočím, jestli to nebude vadit - a zeptám se - má někdo dobré zkušenosti s nějakou chromárnou? S takovou, co by mohl opravdu doporučit?
Předem díky za tipy...    [Fourman]   10.10.2017
Odpověď  veteránské testace dělají skuteční odborníci. Nepoznají tatru 75 od tatry 57, do Porsche 944 se montoval motor Volkswágen a o dalších "odbornostech" raději nemluvě. Stačí se podívat po Praze, co tam jezdí za "veterány" jako taksálové. Samozřejmě na véčkách.    [emil]   10.10.2017
Odpověď  Chytli jste mě za slovo, ok. Historie mě samozřejmě zajímá u strojů v původním stavu,
a tam se toho moc nenašvindluje. Souhlasím, u renovovaných strojů nemá valný smysl se pídit po historii.    [Lada]   09.10.2017
Odpověď  Všechny tři veterány mám na bílých značkách.Měl bych spíš obavy z veteránské testace,protože není na nich vše úplně košer.Používám je však na běžné ježdění i cesty do ciziny.Na STK (vše letos) nebyly problémy s Jawami,no a s Goldwingem jsem jel jinam,protože před STK mě pan technik nebyl schopen říct,zda tam mohu mít původní zadní oranžové světlo (1976).Jinde to prošlo bez problémů.    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2017
Odpověď  Historie u bílých značek jasná... Ha,ha :)    [J]   08.10.2017
Odpověď  Já jsem byl za život v ČR svědkem tolika prodaných papírů bez strojů, že pro mě vypovídající obrázek o historii mají TP právě zahraniční. Stále se tam šidí s TP a najetými nájezdy jaksi míň než tady a toho si cením. Taková je moje zkušenost.    [Fourman]   08.10.2017
Odpověď  Trochu se omlouvám, to že pro mne motorka na bílých nemá jasnou historii -je jen můj postoj z mých postřehů plynoucí. Jinak ale souhlasím s tím že bílé papíry jsou pro českého veteránistu něco opojného. Vždycky jsem nechápal proč se například Jawa typ 362 s čr doklady absolutní mrdka stav lehce prodá za 70000kč, a jinde nabízený dovoz ve stavu málo jetý originál v původním laku s TP zahraničí je za tuto stejnou částku u nás prakticky neprodejný.
No zdejší věta o jasné historii mi do toho již vnesla světlo . Ještě jednou díky a omluva.    [honďas]   08.10.2017
Odpověď  Tím že je historie u bílích značek jasná bych si osobně nebyl moc jist. Vždycky když se v inzerci objeví přepsatelné TP spz na cokoliv starého jen se po tom zapráší. Sám jsem prodal například kdysi TP na 350 1954 za 8000kč -no nevěřím tomu že si je kupující nechal zarámovat a má je ve sbírce. Byl jsem svědkem tolika prodaných papírů za takové dardy že je mi tomu ani nechtělo věřit. Proto zde níže píši že papíry jsou pro nás mnohé důležiťejší než motocykl sám.    [honďas]   08.10.2017
Odpověď  Mnohého dnes Fourmane zajímá i historie a ta je u bílých značek jasná. A přibývá těch, pro které to má cenu, podstatně větší, než 3 tis.    [Lada]   08.10.2017
Odpověď  3000kč?to je dost málo    [a]   08.10.2017
Zobrazeno 10 z celkem 17 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (17) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda CBX 1000 - legenda legend


 Ačkoli Honda CBX 1000 nesla označení Super Sport a její šestiválec nabídl poprvé u sériového motocyklu 100 koní sportovní ikonou se nikdy nestala. Až příchod konstrukčně zcela jiných sportovních motocyklů v 80. letech ukázal, jakým směrem se bude vývoj skutečně sportovních motocyklů ubírat.
Nic však nebání k tomu, aby Honda CBX 1000 nebyla již v době své výroby označena za legendu. Stačilo, a stále stačí, v reálu spatřit charakteristickou siluetu jejího mohutného šestiválcového motoru, navíc konstrukčně provedeného s neuvěřitelnou precizností, a dále již není třeba komentářů.
Honda CBX 1000 nikdy nebyla pro každého. A nebylo to jen její vysokou cenou. Její jízdní vlastnosti, limitované zejména tehdy nedokonalými pneumatikami, neumožnily využít potenciál litrového řadového šestiválce. Zatímco jízdní vlastnosti motocyklu dokážou současné pneumatiky radikálně vylepšit, cena motocyklu neklesá a již nikdy rozhodně klesat nebude.

Hondu CBX 1000 v Československu doslova ikonizoval Theodor Pištěk testem, který vyšel v roce 1979 v časopise Motoristická současnost. Známý výtvarník, pozdější držitel filmového Oskara a velikého příznivce motorismu v jedné osobě, testem reagoval na nepříznivý ohlas čtenářů ke kritickému článku o Kawasaki Z1300 v témže časopise. Článek odsuzující silné motocykly, za jejichž předobraz si autor vybral Kawasaki Z1300, nese všechny známky účelového textu z režie StB. Více informací zde: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=klasik& amp;menu=23&pos=cssr    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.01.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jen technická- test od pana Pištěka otiskli v časopise Automobil.    [Zdenál]   02.10.2017
Odpověď  Karburace na cbx1000 není jednoduchá záležitost, hlavně hřídelové manžety a voln.membrány se dají sehnat pouze v jap. tzn, pokud nejde naladit, karbce se musí udělat, ne ladit něco o čem nevím jak to je    [Horal]   17.03.2017
Odpověď  Odpověď pro (Dido) HONDA CM 125 C. Tam patří na jehlu šroubu sestava,pružina/ podložka/O-kroužek/podložka. Je to hodně titěrný a lehce se to ztratí. Nezoufej, pravděpodobně ti zůstaly uvnitř karbce v dosedacím místě pružinky. Opatrně vyjmout NEOSTRYM! miniháčkem z drátku. Pokud je tam nenajdeš tak ten Vůl před tebou byl rychlejší, a pak jedině objednat nový třeba na Partsdepot.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2017
Odpověď  OMLOUVÁM SE FOTO Z KATALOGU SE MI NEPODAŘILO ZKOPÍROVAT!!!!!!    [dido]   07.03.2017
Odpověď  je to rámeček č.6- zmíněné podložky pod č.1    [dido]   07.03.2017
Odpověď  Zdravím,zajmavá diskuze o karburátorech!Potřeboval bych poradit:HONDA CM 125 C r.v.1984, nejde za plynem,do 60km jako že ano, pak se dusí.Dozvěděl jsem se že by to potřebovalo přetěsnit karburátor,což se snažím udělat,ale mám problém se šroubkem bahatosti směsi. Mám šroubek s pružinou jinak na něm nic není u mě v motocyklu,ale v náhradních dílech je zobrazen ještě se dvěma podložkama či těsnícími kroužky, z obrázku to nedovedu určit je to velmi nekvalitní zobrazení,když to zvětším tak je to rozmáznuté ,vypadá to jako gum.kroužek a podložka asi gumová? V jakém pořadí by měly být na šroubku?Dokázal by mi někdo poradit? Díky za každou radu.    [dido]   07.03.2017
Odpověď  Přesně tak. Já se vždy snažím upozorňovat, že staré motocykly nejsou jen o ježdění. Dobrý pocit lze získat i z dobře vykonané práce, ať už manažerské, protože sám člověk prostě nemůže zvládnout vše, nebo mechanické, protože sám člověk přeci jen dost prací zvládnou může. Prostě provozovat tyto motocykly vyžaduje úsilí, které samo o sobě přinese dobrý pocit. Jízda je již jen ona třešnička na dortu.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.03.2017
Odpověď  Já sice takový věci dělám ALE... opravy a renovace youngtimerů dělám nejraději pro sebe, není to nebo nemusí to být vděčná práce, záleží i na rozvodových řetězech - když budou vytahaný tak to nikdo nikdy neseřídí, záleží na ventilových vůlích a těsnosti ventilů, kompresích, stavu přírub ke karburátorům a konečně i na celkovým stavu karburátorů - jestli bude vyběhaný uložení hřídelky klapek tak je další problém a jak tady píše i Honďas tak 20hodin práce nemusí vůbec k ničemu vést... :-( a na závěr i sehnat díly nemusí být nic jednoduchýho a kdo má potom poslouchat někoho 5x za týden že už by chtěl jezdit....    [Katana]   05.03.2017
Odpověď  Hodně jsem se natrápil s karburátory na gll000 celé je to o tom že musí být všechny dokonale vyčištěné a překontrolované a přetěsněné a pak už stačí jen synchronizovat- ovšem občas se to prostě taky nepodaří a dělal jsem to třeba hlavně v začátcích 3x a celkem klidně to vzalo 20 hodin práce a pak byl výsledek teprve uspokojivý. Dnes bych do toho nešel protože bych Ti mohl říct dej mi 5000 dělal jsem na tom dva víkendy a tvoje odpověď by mohla být -je to jen o trochu lepší.    [honďas]   05.03.2017
Odpověď  zdravím všechny příznivce japonských klasiků.mám na vás jednu prosbu.stal jsem se hrdým majitelem motocyklu Honda CBX 1000 z roku 79, a narazil jsem na jeden docela vážný problém.jeden můj pečlivý známý mě na tom děla servis a kontrolu, a zřejmě si nedokáže poradit z kalibrací karburátorů...což jak jsme zjistili je velice zásadní u tohoto typu motocyklu..Nevíte prosím o někom, ale opravdu o nějakém specialistovi tady v čr nebo de kdo by dokázal precizním způsobem seštelovat karburátory??budu rád za vaše info.    [romisu]   01.03.2017
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zodpovězené téma  

Honda Cb 750


 Ahoj
Jaké jsou největší rozdíly mezi cb 750k a cb 750f? A jaké jsou Vaše zkušenosti a doporučení který typ si pořídit?
Děkuji    [Radek]   15.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Přesně toto téma jsem zpracoval v článku na Motomagazínu: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=klasik& amp;menu=23&pos=cb750f
U CB 750 platí více než u kteréhokoli jiného motocyklu, že čím starší je, tím vyšší je jeho cena. Za CB 750 z prvních let výroby, kdy motorové bloky byly odlévány do písku, tzv. sandcast verze, se platí neuvěřitelné peníze. Naopak poslední F verze, s koly typu Comstar, se stále dá pořídit do 100000 kč. Z hlediska investice je asi nejlepší zvolit zlatý střed, tedy rok výroby 1972-1974.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.09.2017
Odpověď  Volil bych K2 ale budeš muset oproti F připlatit.    [jwm]   19.09.2017
Odpověď  KOLESA: K ma spicove , vzadu s bubnovou brzdou , F1 ma spicove ,vzadu s kotucovou brzdou , F2-ma hlinikove comstar, vzadu s kotucovou brzdou
MOTOR: K A F1 ma rovnaky motor ,F2 ma prepracovanu hlavu valcov na vacsie ventily
VYFUKY: K ma vyfuk 4 do 4 /neskutocne drahy/ , F ma 4 do 1
DESIGN: su rozdiely v tvaroch nadrzi , ine zadne blatniky , rozdielne bocne schranky , ina olejova schranka ....
RAM: tu su rozdiely medzi K a F hlavne v uchytoch vyfuku a kapotaze
F byva cenovo lacnejsie oproti K    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Neteče benzin.


 Ahoj, v zimě jsem si pořídil Kawasaki Z650B z r. 1976 a až nyní jsem začal jezdit. Dnes jsem bohužel poprvé volal kamaráda, aby mě odvezl domů na káře :-(, netekl benzin. Kohout průchozí, ale neteklo to do karburátoru. Potom, co jsme to doma shodili na zem, benzin začal téct a motorka běží zase normálně. Předpokládám tedy, že se seknuly plováky. Dá se tomu nějak do budoucna předejít? Díky.    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tak včera mi jedna svíčka už "nenaskočila", ale zlobila pravděpodobně delší dobu, protože po startu to občas chvilinku vrčelo jen na tři válce. Tak se chci zeptat, jaké svíčky na tyto motorky doporučujete? Já tam mám nyní NGK B9ES. Dík.    [Solf]   10.09.2017
Odpověď  Podobný problém jsem řešil na Hondě CM. Kouřila jak dvoutakt na M2T 1:30, zejména z pravého válce.
Nejprve měněna gufera ventilů, zlepšení sotva patrné. Následně, protože se mi zdálo, že ventil mají ve vodítkách větší vůli, než je zdrávo, vyměněna celá hlava za lepší (+ opět nová gufera). Výsledek nic...
Demontovány válce s písty. Válce neměly nahoře hranu, písty vůli, ovšem na stíracích kroužcích však téměř nulové předpětí a velká vůle v zámku. Ostatní kroužky se zdály OK. Objednány a namontovány nové kroužky - všechny. Mírné zlepšení, ale ten horší válec pořád stejně špatný....
Další demontáž motoru, tentokrát po sehnání nových výbrusových pístů + kroužků. Proveden výbrus a montáž nových pístů a od prvního okamžiku po zprovoznění bylo jisté, že je po problému!
Po podrobném zkoumání vymontovaných pístů se přikláním k závěru, že příčinou byly vytlučené drážky pro kroužky v pístu! Na tom pravém citelně více. Oproti pístům novým, kde nebyla prakticky měřitelná axiální vůle kroužku, tak na těch starých to bylo místy až k 0,2 mm. Měřeno jenom orientačně spárovými měrkami s odstupňováním po 0,05.
Je fakt, že i ten "přemazaný" motor před opravou stále jel, svíčky neodcházely, ač byly plné karbonu. Stejně tak vnitřek spalovacích prostorů a dna pístu. Jen motorka žrala víc oleje, než moje dvoutakty dohromady ;-). Takže tak.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.08.2017
Odpověď  pokud, tě to neobtěžuje tak že by to kouřilo či žralo svíčky tak bych se na to osobně vyprd, a dal bych tam 15-40 či 20-50 olej , jinak někdy stačí vyněnít stírátka na ventilech a nebo spíš a to už je nákladné pístní kroužky ale nejlépe i s novými písty a výbrusem. Osobně bych jezdil a řešil bych to jen kdyby mě to trápilo a nebo bych měl plno času nebo peněz.    [honďas]   06.08.2017
Odpověď  Zdravím, tak uběhlo pár měsíců a najezdil jsem cca 1500 km. Vše funguje, motor běží pěkně, je tichý, výkon podle mě také dobrý, spotřeba při klidné jízdě do 6 litrů/100 km. Ale motor žere olej, přibližně 1 - 1,2 litrů na 1000 km. Tak se chci zeptat, zda je to problém, který je potřeba řešit a v případě že ano, jaký bývá nejčastější důvod a jak je oprava nákladná? Díky.    [Solf]   06.08.2017
Odpověď  Hurá,zase jsem měl pravdu ;-))))))    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2017
Odpověď  Tak pruzina nahrazena jinou a vse funguje. Problém vyřešen. Jeste predtim jsem zkusil jizdu se starym kohoutem a potvrzuji, ze to bylo tim vlozenym papirovym filtrem a malym mnozstvim benzinu v nadrzi.Rika se tomu hydrostaticky tlak. Diky všem za rady.    [Solf]   04.04.2017
Odpověď  Tak mi přišel ten starý kohout. A chybí v něm bohuzel pružina, která tlačí na ten ventil, co zavírá průchod. A v te sade na repasi take neni.Nemáte ji někdo,nebo nevite, kde jí koupit?    [Solf]   31.03.2017
Odpověď  Jak píšete -dírka na odvzdušnění nádrže )ale to se projeví většinou až za jízdy a hlavně u plné nádrže) filtry benzinu mě osobně párkrát vypekly takže bych je zkusil vyřadit, palivový ventil zkusíš, no a hladinové ventilky v karburátorech rády zůstávaj po delší odstávce přilepené. -někdy stačí citlivě poklepat karburátory    [honďas]   26.03.2017
Odpověď  Aha - nečetl jsem pozorně! Protékání je něco jiného, za to filtr nemůže ;-).    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.03.2017
Odpověď  Možná ano, ale ten kohout i v zavřené poloze stejně protéká a níže jsem byl upozorněn, že to může způsobit mnohem větší škodu.    [solf]   25.03.2017
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (28) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Homologace u veteránů


 Mám dotaz, kdy se začaly používat homologační značky (třeba na sklech světel, nebo blinkrech). Byl jsem s KZ440 1981 na STK (stejná STK, která mi dělala dovozovou prohlídku) a technik hledal na blinkrech "Éčka" a dělal důležitého, jak ředitel zeměkoule. Motorka byla dovezena z A a přihlášena na rakouské papíry před čtyřmi lety bez problémů. Jakým argumentem takového "šťourala" usadit?    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Snad nechcete říct, že kdybych náhodou narazil na STK na blbce (zatím mám jen samé dobré zkušenosti), tak bude hledat homologační značky i na mém stroji z třiatřicátého roku? (bílé značky - dovoz)    [čez]   06.09.2017
Odpověď  Koukal jsem do malého tecničáku a datum prvmí uvedení do provozu je i na něm, hned pod registrační značkou.    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.09.2017
Odpověď  Dovezl jsem si moto z EU a přihlásil na bílé značky. Ve velkém TP je vlevo nahoře jako první kolonka - datum první registrace vozidla a vedle - datum první registrace vozidla v ČR. Tak pokut umí inteligenti číst, je to tam (pokut Úřad nezapomene tuto kolonku vyplnit.    [mirek]   06.09.2017
Odpověď  Bohužel pokud máte dovoz registrovaný na EU TP tzn. velká plachta, tak tam se rok výroby neuvádí, ale jen datum první registrace v ČR. A na některých STK se právě tohoto data chytají a trvají pak na absurdních věcech. Já dovážel motocykl z roku 1955 a do EU TP do poznámek jsem si nechal zapsat rok výroby.    [elevator]   05.09.2017
Odpověď  Později mě napadlo, jestli by ty éčka hledal taky na na feldě z roku 1960, kdyby to byl dovoz.    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2017
Odpověď  A výrobní štítek chtějí i tam kde nikdy nebyl....    [Katana]   03.09.2017
Odpověď  Když byla motorka přihlášená jako dovoz v roce 2013, tak to páni DŮLEŽITÍ STK berou jako motorku z roku 2013. To prostě hlava nebere..............    [MONTY]   03.09.2017
Odpověď  No, on to nakonec potvrdil, ale keců měl jak vopice chcanek. Spíš mě zajímá, jestli měl pravdu, nebo jestli jen měl "krámy". Někde jsem se dočetl, že tyto věci upravuje směrnice Evropského parlamentu a Rady 97/24/ES ze dne 17. června 1997, podle které by se to mělo vztahovat až na stroje uvedené do provozu po roce 2001 a tudíš u mašiny z roku 1981 by to vůbec neměl řešit.    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.09.2017
Odpověď  Nech šťourala plavat a jeď na STK jinam. Moje SR500 1980 prošla bez problémů, nikdo éčka nehledal...    [Standa H.]   02.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

Yamaha SR500


 Ahoj,chci si pořídit Yamaha SR500 z roku 1990 - 1995. Chci se zeptat jestli tady někdo nemá s touhle motorkou zkušenost a na co si dát pozor?
Díky za odpověď.    [Franta]   01.06.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Také jsem koupil SR 500/ 1992 má mít najeto 32000km.Když chytne tak je vše ok ,až na příliš utlumenej zvuk,jízda pohodová. Jidiný problem je nastartovat,chytá jak chce,někdy na podruhé jindy na padesáté,několikrát jsem jí chtěl pusit ze skály.    [Pepik]   25.07.2017
Odpověď  Zmíněný problémový původní karburátor s membránami a dalšími blbostmi stačí vyměnit za obyčejný mechanický karburátor ze staré XT500 a máš vyřešeno.    [Standa H.]   19.07.2017
Odpověď  Zdravím, nevím zda už jsi koupil nebo nekoupil, necméně několik mojich poznatků s SR 500. Absolutně jednoduchý stroj po všech stánkách, jak motor tak podvozek. Dával jsem ted jedno SR z hromady dílů. Na poddvozku vyzkoušet standartní vůle v tlumičích , do krku řízení je třeba nainstalovat kuželíkové ložiska, ale to, tyto mladší ročníky mít bodou. Na motoru je nějvětší problém, pokud je slyšet cinkání na klice, potom se jedná o celkem náročnou výměnu celé ojnice. Jinak po technické stránce bych tam nic nehledal. Elektrika je také blbuvzdorná,moto nepotřebuje k provozu baterii, v čem vidím velké plus. No a poslední kapitola je karburátor a jeho seřízení, motocykl musí chytit jak studený tak teplý, max na třetí / čtvrtý kop, Pokud ne, budeš se s motorkou trápit, a vím z vlastní zkušenosti jak to dokáže člověka otrávit. Přeju tedy správnou ruku při výběru SRka.    [skalda]   17.10.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Parkovačka Yamaha XJ 650 1980


 Jaký typ parkovačky patří do předního světla XJ 650 4K0 rok 1980? Mám předělanou elektriku a chybí mi komplet patice s žárovkou. Na parabole je označení T8/4 12V 4W. Patici P8 se mi podařilo najít pouze pro zářivku, ne autožárovku. V manuálech o přesném typu žárovky/patice nic není.
Předpokládám, že stejný typ patice bude ve všech Yamahách z 1. pol. 80. let, ne-li ve všech japonských motorkách té doby...    [Kubik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jak správně píšete, patice by měla jít použít ze všech dobových ale i novějších světel s bajonetovým systémem uchycení, používaným u všech Japonských značek, jako např. díl # 36118-04A00 od Suzuki.    [Zdendys UH] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto paraboly s oznacenim.    [Kubik]   22.06.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Honda CB 900 F Bold d´or


 Ahoj, poohlížím se po "starší" japonské motorce a čas od času narazím na Hondu CB 900 F Bol d´or a docela vážně o ní začínám uvažovat. Chci něco "staršího" na ježdění a potřeboval bych poradit na co si dát při koupi pozor, zda má motorka ňáká slabá místa a jaké máte zkušenosti s tímto strojem. Tento motocykl vůbec neznám a tak uvítám jakou koli informaci. Hodil by se také odkaz na návod k obsluze a katalog ND případně jinou literaturu. Zajímají mě také rozdíly mezi jednotlivými roky výroby, barevná provedení, atd.. Předem všem moc dík za info.    [Libor L.]   26.05.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 69 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravím.
Řešil někdo špatné hladiny na plastových plovácích SC01? Je nějaká finta jak ten plovák vyhnout na požadovaných 15,5 a nezlomit nebo je jediné řešení nový jehlový ventyl i plovák. Dík...    [vit]   26.06.2017
Odpověď  Zdravím, co vím já, tak na Boldora lze v orig. dílech, tedy " od Hondy" objednat téměř vše, s vyjimkou skla př. světla do kapoty a nádobky na brzdovku. Hledal bych dealera, který má mikrofische a hlavně je ochotný díly dohledat.Vždy je legrace, když prodejce je mladý kluk a chci díly na CB 900F2/B , tak mi odpoví, že jsem se snad spletl, protože CB 900 neni snad CBR.....
Nedávno jsem kupoval opravnou sadu do karbeců, origo trysky.... není problém.Už jsem takhle utratil desetitisíce...    [hugo22]   31.05.2012
Odpověď  Poradí někdo kde sehnat ploché těsnění pod kohout na benz.nádrž.Děkuji    [Petr]   27.05.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Taky jsem jezdil Castrol,ale zdá se být zbytečně drahý.Jinak zdravím,(Hooper)BolDor je v reálu fakt super,škoda toho černého víka ventilů,jinak funglovka.Ze Křtin můj BolDor dojel v pořádku,byla to super jízda.    [Petr]   05.09.2011
Odpověď  Jezdím Castrol GPS1 10w 40 a není problem.Jinak pokud máš nějaký otázky tak na zde.král@seznam.cz    [s.hooper] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2011
Odpověď  Co se týče sundání řetězu na Boldoru,tak musíš sundat kolo z výfukové vačky a pak to vyvléct ven,jako první sundat vačku od sání a pak výfukovou,tam na ní sundáš to kolo,vše si poznač ať to můžeš pak opět složit.Záleží jestli budeš půlit celej motor,jinak ten řetěz pokud budeš měnit tak jedině přeříznout a navléct novej se sponkou    [s.hooper] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2011
Odpověď  Tak pardon,je to motoolek.eu omlouvam se    [s.hooper] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2011
Odpověď  Na adrese www.motoolek.com ma membrany as za 400 kus    [s.hooper] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2011
Odpověď  http://www.motorradbay.de /main/home.php Nebo zde, objednával jsem od nich membrány na XLV 750, měl jsem je snad za 2 dny doma.    [Katana]   21.07.2011
Odpověď  Membrány na air cut-off ventily v karburátoroch sú v ponuke na www.super-boldor.de    [Dušan]   19.07.2011
Zobrazeno 10 z celkem 69 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (69) 
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jezdite na tech nasich babickach i dale nez jen za humna?


 Moje stare XJ se letos podivalo za polarni kruh, pravdou je, ze neni jen uz skoro veteranem ale i moji hlavni motorkou na jezdeni(ostatni na "velke" cestovani nejsou) a to je taky duvod proc nema odpocinku, mnozi maji asi na vyber a svoje veterany setri ...ale i tak mne to zajima, jestli nekdo jezdi vic nez jen 3x kolem komina rocne a kam se jeho motorky-veterani podivaly.    [Jindra650] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 23 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Letos jsem (asi naposledy) vyjel s GL 1000.Jeli jsme Mariazell,Bled,Mangart,Vajont,Cortinu d´Ampezzo a okolní passa.Za sedm dní najeto 2269 bezproblémových kilometrů.
http://stopl.rajce.idnes.cz/Slovinsko%2CItalie_a_R akousko_2017/
Opl    [Stopl]   25.06.2017
Odpověď  Díky. Je prostě třeba občas vyjet za hranice všedních dní. Navíc když člověk cestuje na něčem takovém, tak to otevírá srdce i ústa i nejzatvrzlejším odpůrcům motorismu, což je super ...    [Fifík]   23.08.2015
Odpověď  FiffiQ, to je parádní. Máš můj obdiv!    [J]   15.08.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak letos jen krátký výlet (2000km/5dní) Slovensko - Rakousko - Slovinsko (Julisky, moře) - Itálie a přes Rakousko zpět. Poslední den jsem si dal vtrvalostní jízdu Portorož - Plzeň (800km) přes tři alpské hřebeny, za 16hodin se všema pauzama a s průměrem 60km/h. :-)
Na foto motorka pod Mangartem. Další foto zde: http://fiffiq.rajce.idnes.cz/Slovinsko_2015/    [FiffiQ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.08.2015
Odpověď  Ahoj,
Další fotky nebo vlastně odkazy jsou na stránkách http://nipponretro.webgarden.cz/    [pepanica]   05.06.2014
Odpověď  Nějaké fotky z tohoto srazu jsou i zde: http://gondolen63.rajce.idnes.cz/Motosraz_-_Nippon _Retro_-_30._5._-_1._6._2014/

Uspořádat sraz japonských klasických motocyklů je u nás docala odvaha. Věřím, že atmosféra byla jak se patří. Tak trochu mi to připadá jako v barvě vyvedené fotografie z předrevolučních srazů čtyřtaktních motocyklů.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.06.2014
Odpověď  Nechci zakládat nové vlákno a tak dám sem odkaz na pár fotek z Nippon srazu :
http://stopl.rajce.idnes.cz/Kratka_navsteva_Nippon _srazu/
Byl jsem tam jen krátce a i fotky nic moc,ale doufám,že se někdo přidá s výstižnější fotogalerií.    [Opl]   03.06.2014
Odpověď  To se mi Honza nepochlubil, ze si vez takovou zasobu munice :-D ...mysleno konzerv parku s fazolema, ty se hodi vsade, taky je pravidelne vozim :-D To jeho XSko je supr motorka!    [Jindra 650]   09.12.2013
Odpověď  Letos jsme dali s kamarádem na veteránech Honda GL 1000/1976/ a Yamaha XS 1100/1978/ Monte Carlo.Já jsem ulomil hlavní stojan a kamarádovi prasklo lanko
od plynu,jinak jsme jeli bez problémů.
http://stopl.rajce.idnes.cz/Veterani_v_Monte_Carlu _a_Alpach/    [StoplRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2013
Odpověď  JB,ta motorka byla v mládí moje srdcová záležitost /z obrázků/,no a po letech jsem neváhal.Když jsem ji koupil,tak měla najeto 22 tis.km,protože léta stála někde v garáži.Kromě seřízení karburátorů,laku,přetěsnění zadní brzdy a kardanu se na ní zatím nic nedělalo.Vše o této motorce ví Bob-dreamer,já jsem spíš jezdec a manager.
Opravy a moje nápady realizuje můj šéfmechanik Tomáš.
V každém případě svezení na této motorce je pro mě svátkem.    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.09.2012
Zobrazeno 10 z celkem 23 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (23) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Kapotáž


 Konec 70-tých a začátek 80-tých let, sháním ale nedaří se mi sehnat, kdysi jsem měl jednu na půdě ale vyhodil jsem ji, dnes bych rád postavil stroj v těchto kapotách které jsou tak škaredá až se mi líbí. Nemáte někdo něco takovýho na půdě.    [Katana]   18.05.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den mnel bych zájem o váš díl kapotaze děkuji za odpoved    [Petr Andrysek ]   19.06.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak tohle mam doma ,je to dvoudílné ,má to německý štítek -GP 500-H.Kdyby měl někdo zájem.    [Petr]   21.06.2010
Odpověď  Na Ebay vcelku bezne k sehnani, hledej "Pichler Verkleidung", firma Pichler se specializovala na takovyhle kapoty vsemoznych obludnych designu    [Jindra650]   05.06.2010
Odpověď  ANO,mam něco takového,koupil jsem to na inzerát kdysi.Bylo to na nějaké Hondě CB.Dokonce to má štítek (tušim že označení GP)dvoudílné na 1světlo kulaté,nahoře plexi.Dal jsem za to 1000kč a nechal si to poslat vlakem na dobírku,dle popisu
to měla být kapotáž na BolDor F2,ale přišla tato těžce okruhová kapotáž,už se mi nepodařilo dohnat odesílatele a omlátit mu to o hlavu.Přidám foto později.    [Petr]   03.06.2010
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tipy na akce, kde se mohou sdružovat majitelé japonských klasických motocyklů


 Nippon Retro 29.-31.5.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=309 4

Sraz japonských motocyklů ročník 84 a starší 20.6.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=319 4

Motosraz Křtiny 26.-28.06.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=333 5

Pokud víte o nějaké akci či srazu, kde jsou Japonci vítáni, dejte vědět.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.05.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 37 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Motocykly 70',80',90' let mají šanci 26-28.5.2017.
http://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-dej e/kdy-se-jede    [Pepanica]   20.05.2017
Odpověď  Motosraz Křtiny 23-25.06.2017.
http://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=10751    [Pepanica]   16.04.2017
Odpověď  19. mezinárodní sraz Honda GOLD WING - 6. - 9. červenec 2017.
http://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=10750    [Pepanica]   16.04.2017
Odpověď  Pozvánka na Nippon Retro 2017 je vložena v kalendáři :
http://www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&i d_p=4189    [Pepanica]   24.12.2016
Odpověď  Zítra ve Křtinách ... ahoj.    [Pepanica]   23.06.2016
Odpověď  Letošní Nippon Retro se opět velice vydařilo. Sice trochu zapršelo, ale co už. Na shledanou za necelý měsíc v Křtinách.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  31.05.2016
Odpověď  Ja s kamaradama taky, par nas dorazi, nevim presne kolik...    [Katana]   25.05.2016
Odpověď  Abych se přiznal, tak já ano.    [Pepanica]   24.05.2016
Odpověď  Už se někdo chystáte na Nippon Retro?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.05.2016
Odpověď  Motosraz Křtiny ... 24.6. - 26.6.2016
http://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=9764    [Pepanica]   31.03.2016
Zobrazeno 10 z celkem 37 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (37) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda CB 550 Four 1979


 Dobrá koupě? Co myslíte?
http://aukro.cz/honda-cb-550-four-4-vyfuky-4-valce-4-karburatory-i1976354167.html    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.12.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pravda je, že prvotním impulsem nesmí být finanční výhodnost. Ta, až na výjimky, nebude u veteránů nikdy. Já bych přidal, že japonského klasika nechť si koupí ten, koho zajímá technika jako taková. Jistou radost z jízdy člověk získá i u strojů československé provenience, ale radost z techniky tu musí hledat jinde.

Já si myslím, že pro nákup české "kývačky" stále platí ona snadná dostupnost. Ona ta jistota, že se mi podaří projekt dotáhnout do konce má mnohdy větší váhu, než potřeba mít něco "pořádného" s tím, že se může stát, že jen tak nesvezu. Dnes je taková doba, kdy majitelé "kývaček" nejsou většinovou společností opovrhováni a to "kývačkám" nahrává. Tímto vůbec nechci snižovat ušlechtilost zájmu o naše staré motocykly. Jen mi připadá, že zájem o ně není adekvátní jejich historické úloze. A pevně věřím, že jednou se i u nás srovnáme se světem v pohledu na ně.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Souhlasím s příspěvkem Katany ohledně cen,
jinak tyhle motorky jsou v podstatě technickým i estetickým vrcholem klasiků. Osobně jsem si první hondu (400four 1977) koupil po pár veteránech (500 ohc,350calif,norton es2,matchelles G80).
A musím konstatovat že tyhle motorky mi jako fandovi starých motorek daly nejvíc (jízda,zvuk,výkon,estetický dojem) dokonce i jakákoliv údržba či náročnější oprava se zpravidla daří napoprvé a bývá radost to dělat. Motory po létech a mnoha najetých km. jako by Ti říkali toč mě mám to rád,a neznají úniky oleje, rachtání,atd.
V naších luzích a hájích je totiž problém v tom že se většina lidí zajímá hlavně o to jak je která motorka cenově perspektivní. Tohle bych třeba chápal u motorek co nejsou dobře pojízdné (jsou třeba hodně staré,nebo výrobu realizovali soudruzi). - tak je to aspoň hezký kus nábytku a zároveň pěkná vkladní knížka.
Tyhle Japonské čtyřicetileté stroje jsou spíš pro nadšence kteří mají rádi dokonalou techniku a rádi se i svižně svezou beze strachu o stroj.
Takže kdo chce jezdit a zároveň mít něco oldies je na správné adrese a bude šťastný. A často přestane řešit finanční výhodnost protože se zamiluje do kusu železa kterej je pro něho ten pravej.
No a kdo má raději plno známých vlastnících stejný motocykl který má i stále rostoucí cenu (hlavně replik) může si koupit ně co českého. - zde je jistota (když to má kde kdo tak je to přeci asi dobré). Tak čau zkuste to je to rock.n.roll    [honďas]   31.12.2012
Odpověď  Otázka ceny je docela zajímavá. 70000 Kč je asi vyšší průměr, ale zase je třeba si uvědomit, že jde o 750 a ne o 500 či 550 či snad 400. 750 jsou obecně ceněny více a platí u nich, že čím starší ročník, tím dražší. Tato patří někam doprostřed pomyslné časové osy.
Motory CB750 byly lakovány, pouze boční víka byli leštěny, což by šlo poléčit. Nevýhodou je jistě horší lak, protože jinak Honda měla laky velice kvalitní a ty dnes něco stojí. Myslím, že na cenu bude mít rozhodující vliv stav výfuků. Pokud nebudou v dobrém stavu a to je pravděpodobné, bude muset jít prodejce s cenou dolů.
Myslím tedy, že reálná současná cena v našich končinách je 50000 Kč.
Pozor.
Ceny těchto motocyklů jdou pomalu ale vytrvale nahoru a levnější již zcela jistě nebudou. A ještě horší zpráva je, že jdou razantně nahoru ceny použitých dílů.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.11.2012
Odpověď  Cena je dost diskutabilní věc, ze zahraničních burz vím jakej nabral směr trh s klasiky/yountimery, problém je třeba vůbec narazit na fourku 750 před renovací pod 2500e. Bohužel ceny těchto strojů už nikdy klesat nebudou takže se musíme smířit s tím že každoročně to bude víc a víc až se srovnají ceny se západním trhem, u nás zatím není poptávka po těchto strojích až tak veliká ale jakmile se rozšíří řady těch co podobný stroje budou chtít tak stoupnou ceny na maximum, je to jen na poptávce a nabídce, jakmile poptávka převýší nabídku tak to tu máme tak jako v západní evropě. Takže mě se cena toho foura (která je v přepočtu 2800e) se mi vcelku líbí. Stačí si vpomenout na Jawu 500 OHC, cca v roce 1990 cena 15-25000kč to si dobře pamatuju, to jsem ji chtěl koupit a dnes?    [Katana]   30.11.2012
Odpověď  Cena 70tis.Kč se mi vzhledem ke stavu zdá dost. Rezavé dráty kol,rezavé sřouby, zoksidovaný motor, chybějící nápisy, a o stavu motoru ani zmínka. Vím, majitel uvádí že je moto před renovací,je sice také téměř kompletní, ale stav za tu cenu nic moc.    [Libor L.]   30.11.2012
Odpověď  Nebo CB750 r.v. 1972?
http://www.motorkari.cz/m otobazar/motorky/honda/ho nda-cb-750/honda-cb-750-f our-445502.html    [Tomáš]   29.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další pěkný kousek na prodej: http://www.motoinzerce.cz /motorky/honda/657295-cb- 250-f-cb-250-g.html    [Tomáš]   04.09.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 

 Strana 1/10 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 24.11.2016)
Nezodpovězené téma 

Japonské klasické motocykly jako skupina na Facebooku


 Přidejte se: https://www.facebook.com/groups/1985820791688577/    [JB] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2017
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Yamaha SR 500


 Koupil jsem to jako cafe racer a dávám to do originálu,ale nemohu přijít na doraz a aretaci hlavního stojanu. Díky za radu na 602376633    [1pepikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2017
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Yamaha AS3-RD125


 Nemáte, nebo se nechystáte někdo renovovat tento motocykl?
Mám na něj doma spoustu dílů v novém chromu. Případně jestli by pasovaly na něco jinýho. Blatníky, výfuky atd.    [ZČ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.01.2017
   Přidat odpověď 

 Strana 1/10 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006