MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 296470 příspěvků |7042 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 50 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly 17.10.2018 01:47  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Majitelé klasických motocyklů, sdružme se!   19.12.2009 / 234
    Yamaha TX 750 karburatory / zapalovanie.   23.01.2011 / 108
    Honda CB 900 F Bold d´or   26.05.2010 / 69
    Honda CB 900 F Boldor - máte s tímto motocyklem někdo zkušenost?
....
   13.06.2008 / 55
    Časopis Motocykl Klasik, kritika.   09.05.2009 / 54
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 145      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 0 / 37      Příspěvků Příspěvků: 2633
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/10 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Investice do japonské motorky


 Ahoj,
už delším dobu jezdím na motorkách a dospěl jsem k závěru, že bych si pořídil nějakou tu "milenku" jenom abych se kochal. Nemáte někdo osobní typy jakou motorku koupit, aby zároveň neztrácela na ceně? Raději bych se držel japonců než českých jawiček nebo italských motorek.
Nic k tématu jsem na internetu nenašel, všechno takové všeobecné texty bez vypovídající hodnoty. Nejvíce se mi líbil tento článek, protože je "nejaktuálnější" https://motofinance.cz/motorka-jako-investice/. Ale zajímalo by mě, jestli vás nenapadají ještě jiné motorky z japonské provincie, které nestojí už nyní stovky tisíc.. :)

Díky a kolama dolů!    [Lukáš ZZR]   04.10.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  https://www.classicsuperbikes.co.uk/catalogue/Bikes-for-sale/Triumph-Trident-750.html

http://bikes.bestcarmag.com/makes/sachs/roadster

Tohle jsou docela zajimave a ne moc rozsirene motorky. Do 100 000 byste je mohl mit obe. Ten sachs ma motor suzuki.    [Xxx]   16.10.2018
Odpověď  Ahoj,
díky moc za rady!
Cenovou představu mám právě kolem 100 000 Kč a když by se za to pořídili dvě motorky, bylo by to úplně nejlepší. Co jsem tak koukal v německu tak by to právě u těch 80'japonských motorek, nebo třeba i u Moto Guzzi bylo reálné. Nicméně se to odvíjí od stavu. A zase kupovat něco protože je to "levné" se mi moc nechce.

Koukám teď hodně na XS400/650 nebo slabé Z modely od Kawasaki, které se nyní pohybují kolem 60-70t v ucházejícím stavu, což bych si i tak nějak představoval. Něco seberou náhradní díly, něco údržba a něco provoz.
Díky za tip na Moto Guzzi/italky z technického hlediska palivové soupravy, to jsem nevěděl - myslel jsem že to japonci budou mít právě technicky jednodušší.    [Lukáš ZZR]   16.10.2018
Odpověď  Motorky které zmiňuje v tom odkazu co se týká třeba 80let tak ten finanční rozsah co tam uvádí je ke vztahu k uváděným modelů úplně mimo, do 50tkč je tak max CX500, ty Italky + CBX1000 (pokud nemyslí pro-link) jsou spíš okolo 300tkč. Já se dlouhou dobu věnoval japonským youngtimerům ale poslední dobou jsem přešel na italy 50/60/70 a začátku 80 let, jsou bych řekl tak nějak jednodušší (hlavně karbce bez membrán) a co se týká Benelli a Moto-Guzzi (s řadovými motory GTS/350/354/500/654/sei) velice dobře dostupné díly za dobré ceny. U italů se mi líbí že nemají komplikovanou palivovou soustavu, žádný membrány na šoupátku ani v palivovým kohoutu a tak mě nový kohout potom výjde na 10e, to pak člověk ocení když motorka pár let stojí.    [Katana]   13.10.2018
Odpověď  No začal bych u toho jaký obsah by to měl být a kolik je zamýšlená cena. Pak se dá něco radit.    [Katana]   13.10.2018
Odpověď  Ahoj, opravdu těžká odpověď, která by Tě uspokojila. Ty motocykly, které jsou v kurzu poznáš lehce podle ceny již dnes. Jestli máš hromadu peněz, tak není problém.
Podle mě je rozdíl mít 'milenku' a koukat se na ní jako na hromadu peněz, které stále rostou nebo na skvostnou techniku líbivou vlastnímu oku.
Přeji Ti šťastnou ruku při volbě ...    [Pepanica]   09.10.2018
Odpověď  Zajímavé je sledovat ceny motorek Suzuki s motorem 1400ccm. Tedy třena Intruder 1400 a GSX 1400.....zatímco před 5lety šlo v pohodě koupit (myslím v pohodě že tam bylo 15-20 motorek v této ceně) kolem 70-90tis dnes je to standartně nad 100 a spíše ke 125-130 tisícům. Tedy cena tu už nepadá.

Technicky zajímavý motocykl je třeba (dle mého) GTS 1000 a cena je dnes opravdu za hubičku. Myslím, že časem to bude více.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.10.2018
Odpověď  Já si takhle pořídil Yamahu XS650 r.v.1977, krásná motorka, v Čechách skoro raritní. V Německu se vyskytují občas inzeráty za solidní cenu. Já osobně jí mám z Anglie, kam jí dotáhli z USA. Originální, jen mírně zbastlená, což jsem dal už do pořádku. S cenou jsem se vešel pod 100T (pořízení, doprava, dokoupení originálních dílů, veteránská testace). Ve výsledku mě ale nestála skoro nic, protože jsem jí financoval z úklidu garáže, kde jsem měl pár péráckých dílů před lety natahaných z kovošrotu.
Ještě jsem zvažoval Kawasaki z400, Yamahu RD, Yamahu XS400 ale šel bych jen po originálech, žádné bastly.    [Čoud]   04.10.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Hádanka


 Poznáte jaké motocykly jsou na fotografii?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.05.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tady komplet...    [Čoud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jasně!!!    [Čoud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.08.2018
Odpověď  Yamaha XS 650 ?    [J]   22.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Po čase zase malý kvízek...    [Čoud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jasně ... opravdu jsem to předpokládal že nebude žádný problém.    [Pepanica]   08.08.2018
Odpověď  v-max    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jedna velice jednoduchá pro návštěvníky těchto stránek ...    [Pepanica]   08.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  spravne , konkretne je to model gsx400x impulse    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2018
Odpověď  Nějaká menší suzuki 400?    [honďas]   06.03.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  trochu mladsi rocnik ......pozna niekdo ?    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.03.2018
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (31) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda CB 750


 Zdravím. Sháním originální pravý zadní blinkr na Hondu CB 750 seven fifty, stačí jen ta černá skořepina. Díky.    [tomecek123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  https://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Honda/1992/CB750F2N+Seven+Fifty/456238/

Položka 5    [Vilda]   16.07.2018
Odpověď  Nemá někdo alespoň tip, kde to sehnat? Zkoušel jsem motovraky a jiné, v Německu ebay a nic...    [tomecek123]   16.07.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

olej honda cx 500


 zdravim všechny za chvilku si přivezu hondu cx 500 a potřeboval bych vyměnit olej jaky tam mam dat. značku,viskozitu díky všem moc za odpoved    [marek]   05.05.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na sedle Kawasaki z let 76-80 je tento štítek, takže "koncepce" motoru olej 20W50 jistě umožňuje, a já na něj také jezdím.    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2018
Odpověď  A reálný důvod "zkrácení životnosti motoru"?? To, že použiju o 10 jednotek viskoznější olej, který bude tak akorát lépe vytěsňovat mikrovůle jistě již trochu opotřebeného motoru? To doufám není myšleno vážně....;-).    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2018
Odpověď  Pánové, do takto staré koncepce motoru patří 10W40!!!! Olejem 20W50 zkrátíte životnost motoru!!! Motor není stavěný na jeho zcela odlišnou vikozitu. Uvědomte si, že máte veterána a ne super moderní sportovní motorku :-( Ne všechno nové je to nejlepší...    [Robert]   13.07.2018
Odpověď  Mám CX 500 Euro a CX 500 z roku 1978, používám olej Castrol ACTEVO 20W50. Olejový filtr koupíš u každého prodejce ND na motorky, vyměň si i vzduchový filtr, nezapomeň zkontrolovat napnutí rozvodového řetězu, vyměň brzdovou a chladicí kapalinu, a nezapomeň na olej v hrušce kardanu. Když budeš mít dotazy, ozvi se.    [Martin65] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.07.2013
Odpověď  dej tam 20w50 api SF I SG na značce nezáleží já užívám sunoco má iso tedy je to výrobce a cena je přiměřená    [argus]   08.05.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Přechod z bílých značek na veteránské


 Uvažuji o přechodu z bílých značek na veteránské cca u třech motorek ze 70tých let. , na STK je už to čím dál více napjaťější - motorky jsou to přecejen již z cca 50let staré tak se ani nedivím vyplašeným technikům čekajícím na finanční vzpruhu.
Otázka zní - jde to vúbec ? Jak s trvalým vyřazením ? Doklad o ekologické likvidaci?
Nemůže se stát i to že budeme jednou litovat toho že máme motorku na bílých značkách?, které v papírově posedlém česku všichni tolik preferují.
Věřím že to již někdo z vás řešil a budu rád za sdělení vašich zkušeností.    [petr]   07.10.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  U vozidel na V-čkách jde zaregistrovat na jednu rz několik vozidel a tu pak přehazovat, je to sice nepohodlné, ale pojistka se platí jen jedna, zpravidla ta která by byla nejdražší na jednotlivé vozidlo, ale u V-ček je to stejně pár stovek. Jak je to u vozidel na bílých číslech nevím. Flotila vozidel, jak píše JESE, funguje, ale opravdu se na to specializují jen někteří lidé u pojišťovny. Vozidla na bílých číslech s historickou testací nají také úlevu na pojištění, u některých pojišťoven jsou brána jako veteráni, ale v současné době nejde tato testace prodlužovat a musí se každé dva roky provést nová. Pokud užíváte slevu na pojištění a testace už není platná, tak už se na vozidlo nepohlíží jako na historické a pojistka by se měla změnit. (Takhle to u nás teď chodí :-( Například u ČPP se bere pojištění podle roku výroby a podle toho je taky výše pojitky.    [Vojta]   13.07.2018
Odpověď  Jak píše "JESE" na "V" to jde, ale zpátky ne, tak to není pravda. Vozidla jde od 1.6.2017 převádět z registru silničních vozidel do registru historických vozidel a zpět. Nicméně při převodu do registru historických vozidel vám skartují původní RZ a ustřihnou roh velkého TP. Ten Vám ale zůstane. A při zpětném převodu musíte absolvovat stk, dle původního TP a potom Vám vystaví nový TP a dají nové RZ. Takže historie stroje dle původního TP je zachována.
Jak píše "mirapt" ve 4. příspěvku, že vozidlo na bílých číslech s historickou testací nemusí na emise a nějaké další úkony na stk, tak to sice je v novele zákona č. 56/2001 Sb. zmíněno, ale naší zákonodárci nebyli schopni od 1.6.2017, od kdy je zákon v platnosti, vytvořit prováděcí předpis, takže ani odbory dopravy ani stk neví jak se s tím poprat a tím pádem úlevy na stk nejsou.    [Vojta]   13.07.2018
Odpověď  Sice to zní logicky ale v zemi kde žijeme- bylo a je vždy vše trochu jinak, takže Ti přeji pořízenou ale divil bych se kdyby to bylo ke tvé spokojenosti. Zkoušel jsem to mockrát taky jsem si myslel že bude pro pojistitele zajímavé udělat dvojciferné množství pojistek dohromady ale vždy to nešlo. V zahraničí je to prý obvyklé ale ve vyspělých zemích. Třeba se toho naše pravnoučata jednou dočkaj i v naší zemičce.    [honďas]   09.12.2017
Odpověď  Myslím že mám početnou flotilu a tak by dohoda s pojištovnou měla být možná a pokud né bude sama proti sobě. Až se mi to podaří zařídit tak se tady podelim o zkusenost.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2017
Odpověď  Jediné co trochu funguje , tak to je flotila pro historická vozidla (mám tam hondy four /suzuki z roku 78 apod ) kterou dělá P. Ondřej Vocílka z Muzeum Horní Radouň,
vše se řeší mailem a poštou a je to dost zdlouhavé a nepohodlné , ale cena pojistky u motorek velkých obsahů vychází cca 136kč rok. Podmínka je minimálně 3 vozidla značky bílé či veteránské , no a škodu favorit Ti tam asi jako vetoša nezařadí .
Nic lepšího cenově jsem nesehnal je to dobrý ale chce to čas a trpělivost.    [honďas]   07.12.2017
Odpověď  Dík za rady. Můj pojišťovák je shodou okolností můj známý, tak to na něj vybalím a uvidíme. Ptal jsem se ho na to před několika léty a prý to nejde. Uvidíme dnes když pohrozím že půjdu k jiné a u nich několik moto pojistek zruším včetně těch ostatních osobních. Mám 10 moto a 5 jsem kuli stupidnímu systému ještě nepřihlásil protože bych se nedoplatil.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2017
Odpověď  Ano, toto hlavne plati o bilych znackach. "V" pro pojistovnu nejsou nijak zajimave. Dokonce je mozne ze Vam Vecka daji zdarma pokud u nich budete mit vse ostatni. Kontaktujte vaseho pojistovaciho agenta se kterym uzavirate v pojistky, vetsinou Vas odkaze na nekoho primo v pojistovne, neb. na toto maji zvlastni oddeleni.

Druha moznost je pozit sluzeb poj. zprostredkovatele, ktery vam je schopen primo udelat vyberko mezi jednotlivymi pojistovnami. Nejzajimavejsi je ovsem varianta pokud pod jednu pojistovnu zarovem prevedete i ostatni pojistky (domacnost, zivotko, p. na blbost, havarijko...a pod pokud mate) pak mate o hodne lepsi vyjednavaci podminky a muzete ziskat zajimave slevy i v ramci ostatnich pojisteni.

V pojistovnictvi nedelam a odkazy Vam sem davat nebudu, pohledejte a poptejte se.

Rovnez, si musite uvedomit, ze ind. pojistky muzou mit urcita omezeni, jako napr. jeden nebo jinak omezeny p. registrovanych ridicu - tj. ridit tyto vozidla muzete pouze vy.

U starsich vozidel je rovnez resenim sezonni pojitka pouze na 1 - 3- 6 mesicu a pod.) Vim ze za Skutr CZ 502 platim nejakych 100 kc na 6mesicu. Musite si to propocitat co pro Vas je vyhodnejsi.    [JESE]   07.12.2017
Odpověď  Mám dotaz na (JESE). Ta možnost dojednání individuální pojistky na vícero vozidel se vztahuje i na bílé značky? A když ano, tak která pojišťovna to umožňuje? Mám několik moto a platím zbytečně jak blbej a tohle by mi výrazně pomohlo.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.12.2017
Odpověď  Dle osobních zkušeností, mohu potvrdit předchozí příspěvek a schválit.    [Pepanica]   05.12.2017
Odpověď  Ještě k původnímu prispevku, STK není s Motorkami problem, pokud je mechanicky v poradku nikde nic netece a sviti, troubi jak ma a je dle vybavena tak jak mela ke dni prodeje v dane zemi EU.

Pokud vas nekde prudi, jdete jinam, STK je byznys jako jiny, nekde uz pomalu zacinaji chapat, ze i u nich jsem zákazníkem a podle toho se taky chovaji. A zrovna motorky jsou většinou pro STK rychle peníze, zahrnujici fotku vozidla+VIN anezbztnou vizualni kontrolu jednotlivých casti.

Pro zajimavost ve Spanejsku jsem s motocyklem absolvoval ITV (jejich STK) jako u nas s autem vcetne kontroly brzd na valcich navíc nezbytny bonus mereni urovne deklarovaného hluku (vyfuku) v uzavrene komore.    [JESE]   05.12.2017
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (28) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tipy z inzerce


 Pojďme diskutovat nad motocykly, které jsou aktuálně nabízeny v inzercích.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.02.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 794 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  To prostě musím ...
Yamaha XS 850, r.v. 1980 typ 4E2, cena dohodou.
https://motorky.bazos.cz/inzerat/88574343/yamaha-XS-850-triple.php    [Pepanica]   19.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Suzuki GS 450 S, rok 1988, cena 34000 kč.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gs-450-s/suzuki-gs-450-s-1278866.html    [Pepanica]   07.04.2018
Odpověď  Pro porovnání ..:
Suzuki GS 450 L, rok 1986, cena 39000 kč.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gs-450-l/suzuki-gs-450-l-1216475.html    [Pepanica]   07.04.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Suzuki GS 450 T, rok 1982, cena 43500 kč.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gs-450-t/suzuki-gs-450-t-1262707.html    [Pepanica]   09.03.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kawasaki KZ 550 Uni-track, rok 1984, cena 22000 kč.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/kawasaki /kawasaki-kz-550/kawasaki-kz-550-uni-track-1151853 .html    [Pepanica]   18.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Honda VT 500 E, rok 1985, cena 14900 kč. Odvážné, ale proč ne.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/ho nda-vt-500-e/honda-vt-500-e-886234.html    [Pepanica]   15.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kawasaki GPZ 550, rok 1982, cena 14999 kč asi zajímavý zdroj dílů.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/kawasaki /kawasaki-gpz-550/kawasaki-gpz-550-1206403.html    [Pepanica]   15.11.2017
Odpověď  Ahoj, po cca dvou letech prace s prestavkami mam hotovo.

CB550K3 v puvodni hnede metalize, puvodni vyfuky 4do4. Hodne veci zakoupeno novych anebo malo pouzitych. Drobnosti na ramu znovu lakovany, sroby nove zinkovany.
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=98355

CB55F Supersport Nove nalakovana nadrz a bocni kastliky, jinak pouze vycistena a serizena.
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=105916

Myslel jsem, ze Supersport prodam ale nakonec si necham obe dve.    [Duin]   13.11.2017
Odpověď  Kdo by jsi rád pořídil něco luxusního a nemá hluboko do kapsy jistě najde inspiraci zde: http://motoventus.pl    [Pepanica]   12.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Suzuki GSX 400, rok 1982, cena 19000 kč.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/s uzuki-gs-400/suzuki-gs-400-1220145.html    [Pepanica]   11.11.2017
Zobrazeno 10 z celkem 794 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (794) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tipy na akce, kde se mohou sdružovat majitelé japonských klasických motocyklů


 Nippon Retro 29.-31.5.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=309 4

Sraz japonských motocyklů ročník 84 a starší 20.6.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=319 4

Motosraz Křtiny 26.-28.06.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=333 5

Pokud víte o nějaké akci či srazu, kde jsou Japonci vítáni, dejte vědět.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.05.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 39 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Pozvánka zveřejněna : Motosraz Křtiny 2018

http://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=11683
http://www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=4844    [Pepanica]   28.04.2018
Odpověď  Pozvánka zveřejněna : Nippon Retro 2018
Těšíme se na hojnou účast youngtimeru všech značek ...

http://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-dej e/kdy-se-jede

http://www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&i d_p=4701    [Pepanica]   01.01.2018
Odpověď  Motocykly 70',80',90' let mají šanci 26-28.5.2017.
http://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-dej e/kdy-se-jede    [Pepanica]   20.05.2017
Odpověď  Motosraz Křtiny 23-25.06.2017.
http://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=10751    [Pepanica]   16.04.2017
Odpověď  19. mezinárodní sraz Honda GOLD WING - 6. - 9. červenec 2017.
http://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=10750    [Pepanica]   16.04.2017
Odpověď  Pozvánka na Nippon Retro 2017 je vložena v kalendáři :
http://www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&i d_p=4189    [Pepanica]   24.12.2016
Odpověď  Zítra ve Křtinách ... ahoj.    [Pepanica]   23.06.2016
Odpověď  Letošní Nippon Retro se opět velice vydařilo. Sice trochu zapršelo, ale co už. Na shledanou za necelý měsíc v Křtinách.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  31.05.2016
Odpověď  Ja s kamaradama taky, par nas dorazi, nevim presne kolik...    [Katana]   25.05.2016
Odpověď  Abych se přiznal, tak já ano.    [Pepanica]   24.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 39 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (39) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zkušenosti s ND Taiwan/Hong Kong


 Chtěl bych otevřít diskuzi ohledně zkušeností či kvality ND z Taiwanu Hong Kongu či Číny určených na klasické japonské moto. Doporučíte či používáte? Je vše OK či záleží na výrobci nebo konkrétním dílu?
Abych byl konkrétní, čeká mě vyčištění karburátorů na XJ 650 ale obávám se, že příruby se po sundání rozpadnou. Originály v sáčku Yamaha jsou za raketu, ale narazil jsem na toto:
https://www.ebay.com/itm/4-new-Yamaha-82-83-XJ650-XJ750-intake-manifolds-carb-holders-w-gaskets-kit-set-/362045984711
píše původ Japonsko, což mu moc nevěřím, ale OK.
Pak Taiwan:
https://www.ebay.com/itm/4-X-CARBURETOR-CARB-REPAIR-REBUILD-KIT-YAMAHA-XJ650-XJ-650-plus-intake-manifold/322938792552?epid=9011348133&hash=item4b30a6ea68:g:9ygAAOSwl9RaMfeM#vi-ilComp
Když tedy k tomu prvnímu připočtu $19 poštu, tak jsem na ceně taiwanu, který ma poštu zdarma a navíc je k tomu set na opravu karburátorů, který stejně asi budu též potřebovat...
Klasické "strojírenské" díly bych asi i risknul, ale tyto gumové/plastové díly nevím.    [Kubik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Breu od cruzinimage ale občas i čínu, hong kong aj. prostě kde je dobrá cena , prakticky jsem se ještě nespálil vždy to bylo OK , nebo to alespoň odpovídalo cenovce.    [honďas]   06.03.2018
Odpověď  Zkus jeste prodejce na eba s nickem cruzinimage_uk, mel by byt z japonska a na dily nejsou spatne recenze i na americkych forech. Ma sady na repas i priruby na ruzne typy a prijatelne postovne.    [ondrej]   19.02.2018
Odpověď  Myslím si, že dnes je to trochu loterie, protože ne vše co se tváří jako originál opravdu originál je. Na druhé straně, proč něco nekoupit přímo z Taiwanu, když můžu koupit identickou věc ovšem mnohem dražší jinde od překupníka.
Neznám zdroj nákupu, ale kolega měl problém s přesností rozměru trysek (Honda CB 750). Setiny vrtáni nebyly brány tak vážně, ale na druhé straně nejde o díl, který potřebuje výměnu.    [Pepanica]   18.02.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda cb 750 sc nighthawk (1984)


 Zdravím, chtěl bych se zeptat zda někdo víte něco o této motorce. Vlastníte ji někdo, nebo jste se s ní alespoň někdy setkal?    [Hanz Motoboardel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Mám ji doma v garáži. Kamarád, který sloužil u československé námořní plavby ji dovezl z Kanady a pak mi ji prodal. S kardanem, osvětlenými předními blinkry a bočními odrazkami. Tak, jak si asi žádají americké předpisy. U našeho STK jsem to musel vždycky nějak udělat, aby byl pan důležitý spokojený.    [Roman]   02.03.2018
Odpověď  Jinak si myslím že 80. léta byla nejbohatší na zajímavé mašiny. Další věc je zě jsou vyrobeny opravdu poctivě.    [Hanz Motoboardel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2016
Odpověď  Už se na tom pracuje, do léta bude hotový. Jen nevím na kolik ho ocenit. Není to s čím porovnat. V Americe jich je pár na prodej a v originálu jsou kolem 3000 $.    [Hanz Motoboardel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2016
Odpověď  Krásný představitel hranaté éry 80. let. Myslím, že by jí k dokonalosti stačilo jen trochu péče.
Motorky z 80. let kupují jen opravdoví nadšenci. Většnou, bohužel, o jejich prodeji rozhodne cena.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  650 nighthawků je celkem hodně, posledních pár roků dělám motorky z 80. Let a 750 jsem viděl prvně. Takže nešel na prodej a nechal jsem si ho. :) Je celkem zbědovaný, ale je kompletní v original stavu. Mám z něj velkou radost.    [Hanz Motoboardel] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2016
Odpověď  Nighthawk byly dle mého názoru určeny jen pro americký trh. V Evropě budou jen individuálně dovezené a tedy jen pár kusů.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  27.04.2016
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

Zlý štart po zime Honda CB 750 F2c /1982/


 Ahojte majitelia Boldorov., chcem sa opýtať na Vaše skúsenosti so štartom po zime.Moju som včera štartoval po zime a bol to riadny porod.Nakoniec chytila šla na dva potom na tri a nakoniec na 4 valce a to mám motorku po celkovej oprave, nová karburátorová kompletná sada , nastavenie ,výmena alebo oprava temer všetkého.Podobné aj ked menšie problémy naštartovať mám aj po odstávke motocykla viac ako 14 dní.Nechápem hlavne to ako je možné že ked motorku používam aspon 1x týždenne štartuje na prvé otočenie štarterom.Presnoril som nemecké Boldor fora a zistil som že nie som zdaleka jediný s podobným problemom ,ale s radami ako na to je to už horšie.Zatial mi to vychádza tak že za zlý štart po odstavke môže vyparenie benzínu z plavakových komôr karburátorov a nasledne ich naplnenie až pri otačaní motorom pri štartovaní, lebo Boldor /môj r.v. 1982/má podtlakový ventil na palivovom vedení vpravo pod nadržou a tým pádom preplavenie otvorením benz. kohúta nie je možné.Podstatným nedostatkom je aj to že palivový kohút nemá polohu PRI bežnú na iných moto.
Budem rád za každý nápad ako na to.Podobnú otázku som položil aj na fore motorkari.cz ale zatial nezvýsledne.    [Dušan]   26.04.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Mám stejný problém u mé CB550. Řeším to tak, že přes výpustné šrouby v plovákovkách nechám protéct benzín při otevřeném kohoutu nádrže, postupně, jeden po druhém nechám proplavit. Pak vše zavřu, párkrát kopnu, pustím zapalování a na první šlápnutí jedu. Samozřejmě aku musí být ok.    [Standa H.]   17.02.2018
Odpověď  Mně nechce moje Kawa Z650 v zimě nastartovat, pokud není baterka plně nabitá. Přestože točí dlouho, vše svítí, troubí atd a zdá se tedy, že baterka je v pořádku, motorka nechce chytit, jen občas slíbí. Po plném nabití baterky chytí motorka okamžitě.    [solf]   16.02.2018
Odpověď  Nějaký vývoj v této problematice od doby založení tohoto vlákna? Zařadil jsem do vozového parku CB750K z 1980 a pozoruji stejný problém. Týdenní odstávka OK, ale 2-3 týdenní, nedej bože měsícční, tak je startování problém.    [Venca] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.02.2018
Odpověď  To horší startování po 14 dnech mohu potvrdit u více japonských strojů. Myslím, že to není ani tak kvalitou benzínu, ale síše vůlemi a nastavením karburátorů v kombinaci s přirozeným úbytkem benzínu z nich. Mám zkušenost, že motory jsou velice citlivé na nastavení karburátorů a v tom je celý problém.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.05.2012
Odpověď  Ano , tiež mám podozrenie na podtlakový ventil preto som ho aj po prezretí nemeckých for o Boldoroch uplne vyhodil a napojím benzín priamo od kohúta do karburátorov.Len mi nie je uplne jasné že ťažšie štartuje už po 14 dňoch státia.To je Natural 95 naozaj taký hnoj?    [Dušan]   23.05.2012
Odpověď  CB750/900 mají většinou podtlakový ventil, který otevírá palivo. Problém je, že současný benzín obsahuje samé bio přísady.Po tom co se z paliva odpaří těkavé složky, zalepí se karbce slizem... Pokud karbce na zimu vypustíš, trpí tím gumové kroužky a těsnění, které tvrdnou a ztrácí pružnost. Pokud je necháš napuštěné a zavřeš kohoutek, zahustí se v karburátorech bio sajrajty a na jaře máš problém. Řešením je, jak tu někdo napsal natankovat před zimou vyšší oktanový benzím (98-100). Podle zkušeností kamarádů - majitelů CBX1000, kde je ke karbcům ech špatný přístup, je lepší je nechat zalité a nevypínat kohoutek. Nejlepší je, přepojit hadičky, tak, aby se vyřadil podtlakový ventil z okruhu a karbce se sami dopouštěli. Na to musí být ale OK zavírací jehličky a nesmí protékat. Nebo alespoň jednou za 2-3 týdny dojít otočit kohoutek a karbce zalít. Platí pro vyřazený podtlakový ventil, který je namontován na mezi 1 a 2 karburtorem :)    [Robert]   22.05.2012
Odpověď  Tenhle víkend jsem taky startoval HONDU CB 750 r.v.80 a celkem v pohodě napotřetí chytla, ale měl jsem přes zimu vypuštěné karburátory a stala celé dopoledne na slunci. Tak příště nahřát něčím motor:-).    [vachal]   02.05.2012
Odpověď  Cez zimu som mal natural 95 tak do polovice nadrže ale myslím že kvalitou benzínu to nebude.    [Dušan]   26.04.2012
Odpověď  Spousta lidí praktikuje před zimní odstávkou natankování plné nádrže 98 oktanovým benzínem který biosložky neobsahuje. Taky to zamezuje tvorbu koroze v nádrži a palivové soustavě.    [Pavel]   26.04.2012
Odpověď  Napadají mě biosložky v palivu. Měl jsi přes zimu suchou, nebo plnou nádrž?    [JzK]   26.04.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

CB 750 F Boldor - nehoda


 Ahoj pánové, tak se mi podařilo to, co jsem nechtěl této krásce nikdy udělat, boural jsem svůj klenot. Vím, že rádi diskutujete nad inzeráty a nabízenými kousky :) tak bych vás chtěl poprosit, kdyby jste narazili na nějaký inzerát, že by někdo prodával toto CB750 RC04 1981 třeba bez papírů na náhradní díly cca do 900E, tak to sem prosím hoďte, klidně i zahraničí.
Kdybych to sháněl po jednotlivých dílech, tak se vyšplhám i na větší částku.
Kaput jsou vidle, budíky, blinkry, rámeček světlometu, přední brzda s vaničkou, uchycení bovdenů od plynu. zrcátka a další drobnosti.
Největší bolest je promáčklá nádrž, která byla opravdu povedeně renovovaná.
Tak kdyby vám padlo něco do oka budu rád. Ať můžu na jaře na Nipponretro :)
Dík. Pavel    [CafeidillaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  FEEDBACK: Tak to nakonec dopadlo tak, že jsem všechny díly sehnal samostatně převážně na ebay.de. Překvapilo mě, že se Boldory už celé moc neprodávají, před 10lety jich bylo v německu ještě pojízdných relativně dost.
Pavel    [CafeidillaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2018
Odpověď  Pavle díky za tip, sleduju, mám už vyhlídlé i nějaké díly, které půjdou do dražby na ebay. Zrovna u téhle mašiny je ale spousta předělávek a zmršenin, nedaly by se použít blinkry, světlo, cockpit tam taky nejde vidět, přední kolo přestříkané, bude se mu to špatně prodávat, myslím :).    [Cafeidilla] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2017
Odpověď  Ahoj,
sleduj ebay.de, ebay-kleinanzeigen.de a quoka.de a urcite narazis na dost nahradnich dilu.
Ted jsem se podival a za 800e mas cely stroj, ktery vypada k svetu https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/honda- cb-750-rc04/756035455-305-7626

Pokud chces, pomuzu s komunikaci a objednani.    [Pavel]   14.11.2017
Odpověď  Kdo nejezdí, nepadá. Přeji brzké ozdravení motorky. Myslím, že by se poškozené díly daly časem poshánět přes eBay a různou inzerci. V našich končinách je to vždy o to náročnější. Nádrž by se myslím dala vyspravit. Je to jen otázka ceny.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.11.2017
Odpověď  Držím palec ať to klapne, když něco uvidím vložím.    [Pepanica]   07.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ještě jedno foto...    [CafeidillaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Parkovačka Yamaha XJ 650 1980


 Jaký typ parkovačky patří do předního světla XJ 650 4K0 rok 1980? Mám předělanou elektriku a chybí mi komplet patice s žárovkou. Na parabole je označení T8/4 12V 4W. Patici P8 se mi podařilo najít pouze pro zářivku, ne autožárovku. V manuálech o přesném typu žárovky/patice nic není.
Předpokládám, že stejný typ patice bude ve všech Yamahách z 1. pol. 80. let, ne-li ve všech japonských motorkách té doby...    [Kubik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji. Origo žárovka s paticí sehnána a po opravě vše svítí jak má.
Mám ještě jeden elektro dotaz. XJ 650 (a jiné Yamahy též) byly vybaveny automatickým vypínaním blinkrů. Novější modely to mají řešené přes komplet jiný přerušovač s integrovaným vypínáním-tedy vše v 1 krabičce. Starší měly přerušovač normální+"Flasher cancel unit":
http://www.boats.net/parts/detail/yamaha/Y-1A0-833 95-03-00.html
Stačí mi tedy pro funkci automatického vypínání sehnat tuto "Flasher cancel unit" a nacvaknout ji do volného konektoru pod nádrží? Přípravu na to mám (natahaná elektrika), snímač v tachometru také mám, pouze přerušovač blinkrů mám již nějaký aftermarket, ne originál Yamaha.
Děkuji.    [Kubik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jak správně píšete, patice by měla jít použít ze všech dobových ale i novějších světel s bajonetovým systémem uchycení, používaným u všech Japonských značek, jako např. díl # 36118-04A00 od Suzuki.    [Zdendys UH] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto paraboly s oznacenim.    [Kubik]   22.06.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Japonské klasické motocykly jako skupina na Facebooku


 Přidejte se: https://www.facebook.com/groups/1985820791688577/    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.11.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Za me NE!, já jsem nepritelem takovýchto socialnich siti ktery maj v jejich politice VYKECAT NA SEBE VSECHNO, i jakou jsem mel rano stolici protoze to je prece dneska normálni. Zdebilneny lidi. Navic se do toho podiva kdejaky darebak a spravuje nas nejaky Velky Bracha.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2017
Odpověď  Jistě cesta vpřed ... hlavně aby to nemělo neblahý vliv na stránky samotné.    [Pepanica]   29.11.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda CB 750 Seven Fifty


 Zdravím všechny,
za týden si jedu pro nový přírůstek, tak jsem se chtěl zeptat, jestli někdo nemá servisní manuál nebo jen příručku v češtině nebo němčině, koukal jsem na netu a nic jsem nenašel. Moc díky.    [tomecek123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Moc děkuji za rady, tušil jsem to... Marving dobrý, ale není to origoš... Budu koukat na ebay, snad se tam přes zimu něco objeví.    [tomecek123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.11.2017
Odpověď  kup novej, dělá je marving a bude to dokonalé....    [hugo22]   30.11.2017
Odpověď  Po odvrtání nýtků vytáhneš celou pokličku i s kónicky se zužující trubkou (asi 15cm dlouhou), ale nejde to vůbec lehce. Nejlépe kombinačkami se to musí celé vytáčet, až to povolí. Tím se většinou okraj "průduchu" zdeformuje a navíc se na tu bouli ani tak nedostaneš. Je tam plášť, který by se musel odvrtat po obvodu, a zřejmě až po té by jsi se na "bouli" dostal.    [Turista]   30.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Děkuji za gratulace a mám dotaz, jestli někdo nemá zkušenosti s kucháním výfuku. Motorka je v bezvadném stavu, kromě promáčkliny na výfuku. Když odvrtám nýty, dostanu se zevnitř na tu bouli? Předem děkuji.    [tomecek123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.11.2017
Odpověď  Vítej v klubu Sevenfifty, gratulace.    [Turista]   27.11.2017
Odpověď  Takže, gratulace ...    [Pepanica]   25.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak a je doma! Sice jsem se projel do Německa, ale za to, v jakém stavu je, to stálo za to. :-)    [tomecek123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2017
Odpověď  Díky moc za tip, je to dokonce v češtině.    [tomecek123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.11.2017
Odpověď  Dobrý den, tady posílám odkaz na stažení manuálu i serv. příručky. Šťastný kup.
http://www.motorkari.cz/motorkari/?act=manualy-sta hnout&scr=136&act=manualy-stahnout&s%5 Bmotorka%5D=Honda+CB+750+    [Turista]   13.11.2017
Odpověď  Mam prirucku ale fotit se mi nechce jinak byva ulozena pod sedlem v plastovem suplicku treba tam bude. Servisni manual nebudes potrebovat. Az budes menit olej tak davej motul ma specifikaci pro hydrostely a nebude ti to pak cvakat.    [ladic]   12.11.2017
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda CBX 1000 - legenda legend


 Ačkoli Honda CBX 1000 nesla označení Super Sport a její šestiválec nabídl poprvé u sériového motocyklu 100 koní sportovní ikonou se nikdy nestala. Až příchod konstrukčně zcela jiných sportovních motocyklů v 80. letech ukázal, jakým směrem se bude vývoj skutečně sportovních motocyklů ubírat.
Nic však nebání k tomu, aby Honda CBX 1000 nebyla již v době své výroby označena za legendu. Stačilo, a stále stačí, v reálu spatřit charakteristickou siluetu jejího mohutného šestiválcového motoru, navíc konstrukčně provedeného s neuvěřitelnou precizností, a dále již není třeba komentářů.
Honda CBX 1000 nikdy nebyla pro každého. A nebylo to jen její vysokou cenou. Její jízdní vlastnosti, limitované zejména tehdy nedokonalými pneumatikami, neumožnily využít potenciál litrového řadového šestiválce. Zatímco jízdní vlastnosti motocyklu dokážou současné pneumatiky radikálně vylepšit, cena motocyklu neklesá a již nikdy rozhodně klesat nebude.

Hondu CBX 1000 v Československu doslova ikonizoval Theodor Pištěk testem, který vyšel v roce 1979 v časopise Motoristická současnost. Známý výtvarník, pozdější držitel filmového Oskara a velikého příznivce motorismu v jedné osobě, testem reagoval na nepříznivý ohlas čtenářů ke kritickému článku o Kawasaki Z1300 v témže časopise. Článek odsuzující silné motocykly, za jejichž předobraz si autor vybral Kawasaki Z1300, nese všechny známky účelového textu z režie StB. Více informací zde: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=klasik& amp;menu=23&pos=cssr    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.01.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jen technická- test od pana Pištěka otiskli v časopise Automobil.    [Zdenál]   02.10.2017
Odpověď  Karburace na cbx1000 není jednoduchá záležitost, hlavně hřídelové manžety a voln.membrány se dají sehnat pouze v jap. tzn, pokud nejde naladit, karbce se musí udělat, ne ladit něco o čem nevím jak to je    [Horal]   17.03.2017
Odpověď  Odpověď pro (Dido) HONDA CM 125 C. Tam patří na jehlu šroubu sestava,pružina/ podložka/O-kroužek/podložka. Je to hodně titěrný a lehce se to ztratí. Nezoufej, pravděpodobně ti zůstaly uvnitř karbce v dosedacím místě pružinky. Opatrně vyjmout NEOSTRYM! miniháčkem z drátku. Pokud je tam nenajdeš tak ten Vůl před tebou byl rychlejší, a pak jedině objednat nový třeba na Partsdepot.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2017
Odpověď  OMLOUVÁM SE FOTO Z KATALOGU SE MI NEPODAŘILO ZKOPÍROVAT!!!!!!    [dido]   07.03.2017
Odpověď  je to rámeček č.6- zmíněné podložky pod č.1    [dido]   07.03.2017
Odpověď  Zdravím,zajmavá diskuze o karburátorech!Potřeboval bych poradit:HONDA CM 125 C r.v.1984, nejde za plynem,do 60km jako že ano, pak se dusí.Dozvěděl jsem se že by to potřebovalo přetěsnit karburátor,což se snažím udělat,ale mám problém se šroubkem bahatosti směsi. Mám šroubek s pružinou jinak na něm nic není u mě v motocyklu,ale v náhradních dílech je zobrazen ještě se dvěma podložkama či těsnícími kroužky, z obrázku to nedovedu určit je to velmi nekvalitní zobrazení,když to zvětším tak je to rozmáznuté ,vypadá to jako gum.kroužek a podložka asi gumová? V jakém pořadí by měly být na šroubku?Dokázal by mi někdo poradit? Díky za každou radu.    [dido]   07.03.2017
Odpověď  Přesně tak. Já se vždy snažím upozorňovat, že staré motocykly nejsou jen o ježdění. Dobrý pocit lze získat i z dobře vykonané práce, ať už manažerské, protože sám člověk prostě nemůže zvládnout vše, nebo mechanické, protože sám člověk přeci jen dost prací zvládnou může. Prostě provozovat tyto motocykly vyžaduje úsilí, které samo o sobě přinese dobrý pocit. Jízda je již jen ona třešnička na dortu.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.03.2017
Odpověď  Já sice takový věci dělám ALE... opravy a renovace youngtimerů dělám nejraději pro sebe, není to nebo nemusí to být vděčná práce, záleží i na rozvodových řetězech - když budou vytahaný tak to nikdo nikdy neseřídí, záleží na ventilových vůlích a těsnosti ventilů, kompresích, stavu přírub ke karburátorům a konečně i na celkovým stavu karburátorů - jestli bude vyběhaný uložení hřídelky klapek tak je další problém a jak tady píše i Honďas tak 20hodin práce nemusí vůbec k ničemu vést... :-( a na závěr i sehnat díly nemusí být nic jednoduchýho a kdo má potom poslouchat někoho 5x za týden že už by chtěl jezdit....    [Katana]   05.03.2017
Odpověď  Hodně jsem se natrápil s karburátory na gll000 celé je to o tom že musí být všechny dokonale vyčištěné a překontrolované a přetěsněné a pak už stačí jen synchronizovat- ovšem občas se to prostě taky nepodaří a dělal jsem to třeba hlavně v začátcích 3x a celkem klidně to vzalo 20 hodin práce a pak byl výsledek teprve uspokojivý. Dnes bych do toho nešel protože bych Ti mohl říct dej mi 5000 dělal jsem na tom dva víkendy a tvoje odpověď by mohla být -je to jen o trochu lepší.    [honďas]   05.03.2017
Odpověď  zdravím všechny příznivce japonských klasiků.mám na vás jednu prosbu.stal jsem se hrdým majitelem motocyklu Honda CBX 1000 z roku 79, a narazil jsem na jeden docela vážný problém.jeden můj pečlivý známý mě na tom děla servis a kontrolu, a zřejmě si nedokáže poradit z kalibrací karburátorů...což jak jsme zjistili je velice zásadní u tohoto typu motocyklu..Nevíte prosím o někom, ale opravdu o nějakém specialistovi tady v čr nebo de kdo by dokázal precizním způsobem seštelovat karburátory??budu rád za vaše info.    [romisu]   01.03.2017
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 

 Strana 1/10 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 



Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006