MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 292455 příspěvků |6848 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 57 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly 21.2.2018 00:10  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Majitelé klasických motocyklů, sdružme se!   19.12.2009 / 234
    Yamaha TX 750 karburatory / zapalovanie.   23.01.2011 / 108
    Honda CB 900 F Bold d´or   26.05.2010 / 69
    Honda CB 900 F Boldor - máte s tímto motocyklem někdo zkušenost?
....
   13.06.2008 / 55
    Časopis Motocykl Klasik, kritika.   09.05.2009 / 54
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 143      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 1 / 37      Příspěvků Příspěvků: 2597
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/10 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zkušenosti s ND Taiwan/Hong Kong


 Chtěl bych otevřít diskuzi ohledně zkušeností či kvality ND z Taiwanu Hong Kongu či Číny určených na klasické japonské moto. Doporučíte či používáte? Je vše OK či záleží na výrobci nebo konkrétním dílu?
Abych byl konkrétní, čeká mě vyčištění karburátorů na XJ 650 ale obávám se, že příruby se po sundání rozpadnou. Originály v sáčku Yamaha jsou za raketu, ale narazil jsem na toto:
https://www.ebay.com/itm/4-new-Yamaha-82-83-XJ650-XJ750-intake-manifolds-carb-holders-w-gaskets-kit-set-/362045984711
píše původ Japonsko, což mu moc nevěřím, ale OK.
Pak Taiwan:
https://www.ebay.com/itm/4-X-CARBURETOR-CARB-REPAIR-REBUILD-KIT-YAMAHA-XJ650-XJ-650-plus-intake-manifold/322938792552?epid=9011348133&hash=item4b30a6ea68:g:9ygAAOSwl9RaMfeM#vi-ilComp
Když tedy k tomu prvnímu připočtu $19 poštu, tak jsem na ceně taiwanu, který ma poštu zdarma a navíc je k tomu set na opravu karburátorů, který stejně asi budu též potřebovat...
Klasické "strojírenské" díly bych asi i risknul, ale tyto gumové/plastové díly nevím.    [Kubik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zkus jeste prodejce na eba s nickem cruzinimage_uk, mel by byt z japonska a na dily nejsou spatne recenze i na americkych forech. Ma sady na repas i priruby na ruzne typy a prijatelne postovne.    [ondrej]   19.02.2018
Odpověď  Myslím si, že dnes je to trochu loterie, protože ne vše co se tváří jako originál opravdu originál je. Na druhé straně, proč něco nekoupit přímo z Taiwanu, když můžu koupit identickou věc ovšem mnohem dražší jinde od překupníka.
Neznám zdroj nákupu, ale kolega měl problém s přesností rozměru trysek (Honda CB 750). Setiny vrtáni nebyly brány tak vážně, ale na druhé straně nejde o díl, který potřebuje výměnu.    [Pepanica]   18.02.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Zlý štart po zime Honda CB 750 F2c /1982/


 Ahojte majitelia Boldorov., chcem sa opýtať na Vaše skúsenosti so štartom po zime.Moju som včera štartoval po zime a bol to riadny porod.Nakoniec chytila šla na dva potom na tri a nakoniec na 4 valce a to mám motorku po celkovej oprave, nová karburátorová kompletná sada , nastavenie ,výmena alebo oprava temer všetkého.Podobné aj ked menšie problémy naštartovať mám aj po odstávke motocykla viac ako 14 dní.Nechápem hlavne to ako je možné že ked motorku používam aspon 1x týždenne štartuje na prvé otočenie štarterom.Presnoril som nemecké Boldor fora a zistil som že nie som zdaleka jediný s podobným problemom ,ale s radami ako na to je to už horšie.Zatial mi to vychádza tak že za zlý štart po odstavke môže vyparenie benzínu z plavakových komôr karburátorov a nasledne ich naplnenie až pri otačaní motorom pri štartovaní, lebo Boldor /môj r.v. 1982/má podtlakový ventil na palivovom vedení vpravo pod nadržou a tým pádom preplavenie otvorením benz. kohúta nie je možné.Podstatným nedostatkom je aj to že palivový kohút nemá polohu PRI bežnú na iných moto.
Budem rád za každý nápad ako na to.Podobnú otázku som položil aj na fore motorkari.cz ale zatial nezvýsledne.    [Dušan]   26.04.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Mám stejný problém u mé CB550. Řeším to tak, že přes výpustné šrouby v plovákovkách nechám protéct benzín při otevřeném kohoutu nádrže, postupně, jeden po druhém nechám proplavit. Pak vše zavřu, párkrát kopnu, pustím zapalování a na první šlápnutí jedu. Samozřejmě aku musí být ok.    [Standa H.]   17.02.2018
Odpověď  Mně nechce moje Kawa Z650 v zimě nastartovat, pokud není baterka plně nabitá. Přestože točí dlouho, vše svítí, troubí atd a zdá se tedy, že baterka je v pořádku, motorka nechce chytit, jen občas slíbí. Po plném nabití baterky chytí motorka okamžitě.    [solf]   16.02.2018
Odpověď  Nějaký vývoj v této problematice od doby založení tohoto vlákna? Zařadil jsem do vozového parku CB750K z 1980 a pozoruji stejný problém. Týdenní odstávka OK, ale 2-3 týdenní, nedej bože měsícční, tak je startování problém.    [Venca] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.02.2018
Odpověď  To horší startování po 14 dnech mohu potvrdit u více japonských strojů. Myslím, že to není ani tak kvalitou benzínu, ale síše vůlemi a nastavením karburátorů v kombinaci s přirozeným úbytkem benzínu z nich. Mám zkušenost, že motory jsou velice citlivé na nastavení karburátorů a v tom je celý problém.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.05.2012
Odpověď  Ano , tiež mám podozrenie na podtlakový ventil preto som ho aj po prezretí nemeckých for o Boldoroch uplne vyhodil a napojím benzín priamo od kohúta do karburátorov.Len mi nie je uplne jasné že ťažšie štartuje už po 14 dňoch státia.To je Natural 95 naozaj taký hnoj?    [Dušan]   23.05.2012
Odpověď  CB750/900 mají většinou podtlakový ventil, který otevírá palivo. Problém je, že současný benzín obsahuje samé bio přísady.Po tom co se z paliva odpaří těkavé složky, zalepí se karbce slizem... Pokud karbce na zimu vypustíš, trpí tím gumové kroužky a těsnění, které tvrdnou a ztrácí pružnost. Pokud je necháš napuštěné a zavřeš kohoutek, zahustí se v karburátorech bio sajrajty a na jaře máš problém. Řešením je, jak tu někdo napsal natankovat před zimou vyšší oktanový benzím (98-100). Podle zkušeností kamarádů - majitelů CBX1000, kde je ke karbcům ech špatný přístup, je lepší je nechat zalité a nevypínat kohoutek. Nejlepší je, přepojit hadičky, tak, aby se vyřadil podtlakový ventil z okruhu a karbce se sami dopouštěli. Na to musí být ale OK zavírací jehličky a nesmí protékat. Nebo alespoň jednou za 2-3 týdny dojít otočit kohoutek a karbce zalít. Platí pro vyřazený podtlakový ventil, který je namontován na mezi 1 a 2 karburtorem :)    [Robert]   22.05.2012
Odpověď  Tenhle víkend jsem taky startoval HONDU CB 750 r.v.80 a celkem v pohodě napotřetí chytla, ale měl jsem přes zimu vypuštěné karburátory a stala celé dopoledne na slunci. Tak příště nahřát něčím motor:-).    [vachal]   02.05.2012
Odpověď  Cez zimu som mal natural 95 tak do polovice nadrže ale myslím že kvalitou benzínu to nebude.    [Dušan]   26.04.2012
Odpověď  Spousta lidí praktikuje před zimní odstávkou natankování plné nádrže 98 oktanovým benzínem který biosložky neobsahuje. Taky to zamezuje tvorbu koroze v nádrži a palivové soustavě.    [Pavel]   26.04.2012
Odpověď  Napadají mě biosložky v palivu. Měl jsi přes zimu suchou, nebo plnou nádrž?    [JzK]   26.04.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

CB 750 F Boldor - nehoda


 Ahoj pánové, tak se mi podařilo to, co jsem nechtěl této krásce nikdy udělat, boural jsem svůj klenot. Vím, že rádi diskutujete nad inzeráty a nabízenými kousky :) tak bych vás chtěl poprosit, kdyby jste narazili na nějaký inzerát, že by někdo prodával toto CB750 RC04 1981 třeba bez papírů na náhradní díly cca do 900E, tak to sem prosím hoďte, klidně i zahraničí.
Kdybych to sháněl po jednotlivých dílech, tak se vyšplhám i na větší částku.
Kaput jsou vidle, budíky, blinkry, rámeček světlometu, přední brzda s vaničkou, uchycení bovdenů od plynu. zrcátka a další drobnosti.
Největší bolest je promáčklá nádrž, která byla opravdu povedeně renovovaná.
Tak kdyby vám padlo něco do oka budu rád. Ať můžu na jaře na Nipponretro :)
Dík. Pavel    [CafeidillaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  FEEDBACK: Tak to nakonec dopadlo tak, že jsem všechny díly sehnal samostatně převážně na ebay.de. Překvapilo mě, že se Boldory už celé moc neprodávají, před 10lety jich bylo v německu ještě pojízdných relativně dost.
Pavel    [CafeidillaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2018
Odpověď  Pavle díky za tip, sleduju, mám už vyhlídlé i nějaké díly, které půjdou do dražby na ebay. Zrovna u téhle mašiny je ale spousta předělávek a zmršenin, nedaly by se použít blinkry, světlo, cockpit tam taky nejde vidět, přední kolo přestříkané, bude se mu to špatně prodávat, myslím :).    [Cafeidilla] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2017
Odpověď  Ahoj,
sleduj ebay.de, ebay-kleinanzeigen.de a quoka.de a urcite narazis na dost nahradnich dilu.
Ted jsem se podival a za 800e mas cely stroj, ktery vypada k svetu https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/honda- cb-750-rc04/756035455-305-7626

Pokud chces, pomuzu s komunikaci a objednani.    [Pavel]   14.11.2017
Odpověď  Kdo nejezdí, nepadá. Přeji brzké ozdravení motorky. Myslím, že by se poškozené díly daly časem poshánět přes eBay a různou inzerci. V našich končinách je to vždy o to náročnější. Nádrž by se myslím dala vyspravit. Je to jen otázka ceny.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.11.2017
Odpověď  Držím palec ať to klapne, když něco uvidím vložím.    [Pepanica]   07.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ještě jedno foto...    [CafeidillaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tipy na akce, kde se mohou sdružovat majitelé japonských klasických motocyklů


 Nippon Retro 29.-31.5.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=309 4

Sraz japonských motocyklů ročník 84 a starší 20.6.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=319 4

Motosraz Křtiny 26.-28.06.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=333 5

Pokud víte o nějaké akci či srazu, kde jsou Japonci vítáni, dejte vědět.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.05.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 38 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Pozvánka zveřejněna : Nippon Retro 2018
Těšíme se na hojnou účast youngtimeru všech značek ...

http://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-dej e/kdy-se-jede

http://www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&i d_p=4701    [Pepanica]   01.01.2018
Odpověď  Motocykly 70',80',90' let mají šanci 26-28.5.2017.
http://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-dej e/kdy-se-jede    [Pepanica]   20.05.2017
Odpověď  Motosraz Křtiny 23-25.06.2017.
http://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=10751    [Pepanica]   16.04.2017
Odpověď  19. mezinárodní sraz Honda GOLD WING - 6. - 9. červenec 2017.
http://www.motorkari.cz/motoakce/akce/?aid=10750    [Pepanica]   16.04.2017
Odpověď  Pozvánka na Nippon Retro 2017 je vložena v kalendáři :
http://www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&i d_p=4189    [Pepanica]   24.12.2016
Odpověď  Zítra ve Křtinách ... ahoj.    [Pepanica]   23.06.2016
Odpověď  Letošní Nippon Retro se opět velice vydařilo. Sice trochu zapršelo, ale co už. Na shledanou za necelý měsíc v Křtinách.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  31.05.2016
Odpověď  Ja s kamaradama taky, par nas dorazi, nevim presne kolik...    [Katana]   25.05.2016
Odpověď  Abych se přiznal, tak já ano.    [Pepanica]   24.05.2016
Odpověď  Už se někdo chystáte na Nippon Retro?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 38 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (38) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Parkovačka Yamaha XJ 650 1980


 Jaký typ parkovačky patří do předního světla XJ 650 4K0 rok 1980? Mám předělanou elektriku a chybí mi komplet patice s žárovkou. Na parabole je označení T8/4 12V 4W. Patici P8 se mi podařilo najít pouze pro zářivku, ne autožárovku. V manuálech o přesném typu žárovky/patice nic není.
Předpokládám, že stejný typ patice bude ve všech Yamahách z 1. pol. 80. let, ne-li ve všech japonských motorkách té doby...    [Kubik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji. Origo žárovka s paticí sehnána a po opravě vše svítí jak má.
Mám ještě jeden elektro dotaz. XJ 650 (a jiné Yamahy též) byly vybaveny automatickým vypínaním blinkrů. Novější modely to mají řešené přes komplet jiný přerušovač s integrovaným vypínáním-tedy vše v 1 krabičce. Starší měly přerušovač normální+"Flasher cancel unit":
http://www.boats.net/parts/detail/yamaha/Y-1A0-833 95-03-00.html
Stačí mi tedy pro funkci automatického vypínání sehnat tuto "Flasher cancel unit" a nacvaknout ji do volného konektoru pod nádrží? Přípravu na to mám (natahaná elektrika), snímač v tachometru také mám, pouze přerušovač blinkrů mám již nějaký aftermarket, ne originál Yamaha.
Děkuji.    [Kubik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jak správně píšete, patice by měla jít použít ze všech dobových ale i novějších světel s bajonetovým systémem uchycení, používaným u všech Japonských značek, jako např. díl # 36118-04A00 od Suzuki.    [Zdendys UH] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto paraboly s oznacenim.    [Kubik]   22.06.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tipy z inzerce


 Pojďme diskutovat nad motocykly, které jsou aktuálně nabízeny v inzercích.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.02.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 790 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kawasaki KZ 550 Uni-track, rok 1984, cena 22000 kč.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/kawasaki /kawasaki-kz-550/kawasaki-kz-550-uni-track-1151853 .html    [Pepanica]   18.12.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Honda VT 500 E, rok 1985, cena 14900 kč. Odvážné, ale proč ne.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/ho nda-vt-500-e/honda-vt-500-e-886234.html    [Pepanica]   15.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kawasaki GPZ 550, rok 1982, cena 14999 kč asi zajímavý zdroj dílů.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/kawasaki /kawasaki-gpz-550/kawasaki-gpz-550-1206403.html    [Pepanica]   15.11.2017
Odpověď  Ahoj, po cca dvou letech prace s prestavkami mam hotovo.

CB550K3 v puvodni hnede metalize, puvodni vyfuky 4do4. Hodne veci zakoupeno novych anebo malo pouzitych. Drobnosti na ramu znovu lakovany, sroby nove zinkovany.
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=98355

CB55F Supersport Nove nalakovana nadrz a bocni kastliky, jinak pouze vycistena a serizena.
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=105916

Myslel jsem, ze Supersport prodam ale nakonec si necham obe dve.    [Duin]   13.11.2017
Odpověď  Kdo by jsi rád pořídil něco luxusního a nemá hluboko do kapsy jistě najde inspiraci zde: http://motoventus.pl    [Pepanica]   12.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Suzuki GSX 400, rok 1982, cena 19000 kč.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/s uzuki-gs-400/suzuki-gs-400-1220145.html    [Pepanica]   11.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  XJ 600 jsou dobré motorky. Zde je jedna krásná za 29000 Kč. Na dojíždění do práce ideální motocykl.

http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/y amaha-xj-600/yamaha-xj-600-25kw-1211680.html    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Yamaha XJ 600, rok 1989, cena 28000 kč.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/y amaha-xj-600/yamaha-xj-600-1166771.html    [Pepanica]   29.07.2017
Odpověď  Kawa Z400 https://motorky.bazos.cz/inzerat/77140566/Kawasaki -Z400.php    [Katana]   12.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Yamaha XS 400, rok 1988, cena 22000kč.
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/yamaha/y amaha-xs-400/yamaha-xs-400-1172826.html    [Pepanica]   12.07.2017
Zobrazeno 10 z celkem 790 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (790) 
Zodpovězené téma  

Přechod z bílých značek na veteránské


 Uvažuji o přechodu z bílých značek na veteránské cca u třech motorek ze 70tých let. , na STK je už to čím dál více napjaťější - motorky jsou to přecejen již z cca 50let staré tak se ani nedivím vyplašeným technikům čekajícím na finanční vzpruhu.
Otázka zní - jde to vúbec ? Jak s trvalým vyřazením ? Doklad o ekologické likvidaci?
Nemůže se stát i to že budeme jednou litovat toho že máme motorku na bílých značkách?, které v papírově posedlém česku všichni tolik preferují.
Věřím že to již někdo z vás řešil a budu rád za sdělení vašich zkušeností.    [petr]   07.10.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Sice to zní logicky ale v zemi kde žijeme- bylo a je vždy vše trochu jinak, takže Ti přeji pořízenou ale divil bych se kdyby to bylo ke tvé spokojenosti. Zkoušel jsem to mockrát taky jsem si myslel že bude pro pojistitele zajímavé udělat dvojciferné množství pojistek dohromady ale vždy to nešlo. V zahraničí je to prý obvyklé ale ve vyspělých zemích. Třeba se toho naše pravnoučata jednou dočkaj i v naší zemičce.    [honďas]   09.12.2017
Odpověď  Myslím že mám početnou flotilu a tak by dohoda s pojištovnou měla být možná a pokud né bude sama proti sobě. Až se mi to podaří zařídit tak se tady podelim o zkusenost.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2017
Odpověď  Jediné co trochu funguje , tak to je flotila pro historická vozidla (mám tam hondy four /suzuki z roku 78 apod ) kterou dělá P. Ondřej Vocílka z Muzeum Horní Radouň,
vše se řeší mailem a poštou a je to dost zdlouhavé a nepohodlné , ale cena pojistky u motorek velkých obsahů vychází cca 136kč rok. Podmínka je minimálně 3 vozidla značky bílé či veteránské , no a škodu favorit Ti tam asi jako vetoša nezařadí .
Nic lepšího cenově jsem nesehnal je to dobrý ale chce to čas a trpělivost.    [honďas]   07.12.2017
Odpověď  Dík za rady. Můj pojišťovák je shodou okolností můj známý, tak to na něj vybalím a uvidíme. Ptal jsem se ho na to před několika léty a prý to nejde. Uvidíme dnes když pohrozím že půjdu k jiné a u nich několik moto pojistek zruším včetně těch ostatních osobních. Mám 10 moto a 5 jsem kuli stupidnímu systému ještě nepřihlásil protože bych se nedoplatil.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2017
Odpověď  Ano, toto hlavne plati o bilych znackach. "V" pro pojistovnu nejsou nijak zajimave. Dokonce je mozne ze Vam Vecka daji zdarma pokud u nich budete mit vse ostatni. Kontaktujte vaseho pojistovaciho agenta se kterym uzavirate v pojistky, vetsinou Vas odkaze na nekoho primo v pojistovne, neb. na toto maji zvlastni oddeleni.

Druha moznost je pozit sluzeb poj. zprostredkovatele, ktery vam je schopen primo udelat vyberko mezi jednotlivymi pojistovnami. Nejzajimavejsi je ovsem varianta pokud pod jednu pojistovnu zarovem prevedete i ostatni pojistky (domacnost, zivotko, p. na blbost, havarijko...a pod pokud mate) pak mate o hodne lepsi vyjednavaci podminky a muzete ziskat zajimave slevy i v ramci ostatnich pojisteni.

V pojistovnictvi nedelam a odkazy Vam sem davat nebudu, pohledejte a poptejte se.

Rovnez, si musite uvedomit, ze ind. pojistky muzou mit urcita omezeni, jako napr. jeden nebo jinak omezeny p. registrovanych ridicu - tj. ridit tyto vozidla muzete pouze vy.

U starsich vozidel je rovnez resenim sezonni pojitka pouze na 1 - 3- 6 mesicu a pod.) Vim ze za Skutr CZ 502 platim nejakych 100 kc na 6mesicu. Musite si to propocitat co pro Vas je vyhodnejsi.    [JESE]   07.12.2017
Odpověď  Mám dotaz na (JESE). Ta možnost dojednání individuální pojistky na vícero vozidel se vztahuje i na bílé značky? A když ano, tak která pojišťovna to umožňuje? Mám několik moto a platím zbytečně jak blbej a tohle by mi výrazně pomohlo.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.12.2017
Odpověď  Dle osobních zkušeností, mohu potvrdit předchozí příspěvek a schválit.    [Pepanica]   05.12.2017
Odpověď  Ještě k původnímu prispevku, STK není s Motorkami problem, pokud je mechanicky v poradku nikde nic netece a sviti, troubi jak ma a je dle vybavena tak jak mela ke dni prodeje v dane zemi EU.

Pokud vas nekde prudi, jdete jinam, STK je byznys jako jiny, nekde uz pomalu zacinaji chapat, ze i u nich jsem zákazníkem a podle toho se taky chovaji. A zrovna motorky jsou většinou pro STK rychle peníze, zahrnujici fotku vozidla+VIN anezbztnou vizualni kontrolu jednotlivých casti.

Pro zajimavost ve Spanejsku jsem s motocyklem absolvoval ITV (jejich STK) jako u nas s autem vcetne kontroly brzd na valcich navíc nezbytny bonus mereni urovne deklarovaného hluku (vyfuku) v uzavrene komore.    [JESE]   05.12.2017
Odpověď  Psal jsem to v jinem prispevku, pokud vozidlo (napr. dovoz EU) ma nárok na bile znacky, tak jej dam radsi na bile. Legislativa je pomerne primocara, jednou je to proste registrovano a schvaleno a tak to zustane az do okamziku eko likvidace. Na V to muzu prehodit kdykoliv, obracene to bohužel nejde, nehlede na to, ze atestaci mohu nechat udelat i u vozidla na bilych značkách a cerpat s tim spojene vyhody (bud. emise, pojisteni, clenem VC mohu byt taky at mam bile nebo barevne :)))

Pokud mam vozidel hodne, tak si dojednam individualni pojistku a muzu platit na 10 vozidel to co platim za jedno (většinou se bere to s nejvetsim vykonem), navic pokud se bude jednat o vozidla ve flotile s VC atestaci tak je toto za pakatel.

"Vecka" v CR maji dnes pomerne liberalni pravidla, toto ovšem do prvního poradneho pruseru, kterej nejakej blb rozmázne přes media. Pak se muzeme všichni divit jaka nova pravidla nam nastavi.

U bylych znacek je do budocnosti riziko zavedeni silnicni dane (jak to ma většina zemi EU) dle emisi, obsahu, mista bydliste (většinou se pouziva kombinace všech tri), ale i v tomto pripade ma většina státu zavedene výjimky a odpousti tyto dane u vozidel, která jsou starsi 30+, 40+ a pod.    [JESE]   05.12.2017
Odpověď  V posledním příspěvku jsme se toho moc nedozvěděli, snad jen to, že nikdo ničemu nerozumí a všechno je špatně. Určitě jsou větší a menší znalci na obou stranách, přesto mi jsou veteránské značky jaksi bližší, i ti lidé okolo nich.
Teď odbočím, jestli to nebude vadit - a zeptám se - má někdo dobré zkušenosti s nějakou chromárnou? S takovou, co by mohl opravdu doporučit?
Předem díky za tipy...    [Fourman]   10.10.2017
Zobrazeno 10 z celkem 26 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (26) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Japonské klasické motocykly jako skupina na Facebooku


 Přidejte se: https://www.facebook.com/groups/1985820791688577/    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.11.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Za me NE!, já jsem nepritelem takovýchto socialnich siti ktery maj v jejich politice VYKECAT NA SEBE VSECHNO, i jakou jsem mel rano stolici protoze to je prece dneska normálni. Zdebilneny lidi. Navic se do toho podiva kdejaky darebak a spravuje nas nejaky Velky Bracha.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2017
Odpověď  Jistě cesta vpřed ... hlavně aby to nemělo neblahý vliv na stránky samotné.    [Pepanica]   29.11.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda CB 750 Seven Fifty


 Zdravím všechny,
za týden si jedu pro nový přírůstek, tak jsem se chtěl zeptat, jestli někdo nemá servisní manuál nebo jen příručku v češtině nebo němčině, koukal jsem na netu a nic jsem nenašel. Moc díky.    [tomecek123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Moc děkuji za rady, tušil jsem to... Marving dobrý, ale není to origoš... Budu koukat na ebay, snad se tam přes zimu něco objeví.    [tomecek123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.11.2017
Odpověď  kup novej, dělá je marving a bude to dokonalé....    [hugo22]   30.11.2017
Odpověď  Po odvrtání nýtků vytáhneš celou pokličku i s kónicky se zužující trubkou (asi 15cm dlouhou), ale nejde to vůbec lehce. Nejlépe kombinačkami se to musí celé vytáčet, až to povolí. Tím se většinou okraj "průduchu" zdeformuje a navíc se na tu bouli ani tak nedostaneš. Je tam plášť, který by se musel odvrtat po obvodu, a zřejmě až po té by jsi se na "bouli" dostal.    [Turista]   30.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Děkuji za gratulace a mám dotaz, jestli někdo nemá zkušenosti s kucháním výfuku. Motorka je v bezvadném stavu, kromě promáčkliny na výfuku. Když odvrtám nýty, dostanu se zevnitř na tu bouli? Předem děkuji.    [tomecek123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.11.2017
Odpověď  Vítej v klubu Sevenfifty, gratulace.    [Turista]   27.11.2017
Odpověď  Takže, gratulace ...    [Pepanica]   25.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak a je doma! Sice jsem se projel do Německa, ale za to, v jakém stavu je, to stálo za to. :-)    [tomecek123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2017
Odpověď  Díky moc za tip, je to dokonce v češtině.    [tomecek123] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.11.2017
Odpověď  Dobrý den, tady posílám odkaz na stažení manuálu i serv. příručky. Šťastný kup.
http://www.motorkari.cz/motorkari/?act=manualy-sta hnout&scr=136&act=manualy-stahnout&s%5 Bmotorka%5D=Honda+CB+750+    [Turista]   13.11.2017
Odpověď  Mam prirucku ale fotit se mi nechce jinak byva ulozena pod sedlem v plastovem suplicku treba tam bude. Servisni manual nebudes potrebovat. Az budes menit olej tak davej motul ma specifikaci pro hydrostely a nebude ti to pak cvakat.    [ladic]   12.11.2017
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda CBX 1000 - legenda legend


 Ačkoli Honda CBX 1000 nesla označení Super Sport a její šestiválec nabídl poprvé u sériového motocyklu 100 koní sportovní ikonou se nikdy nestala. Až příchod konstrukčně zcela jiných sportovních motocyklů v 80. letech ukázal, jakým směrem se bude vývoj skutečně sportovních motocyklů ubírat.
Nic však nebání k tomu, aby Honda CBX 1000 nebyla již v době své výroby označena za legendu. Stačilo, a stále stačí, v reálu spatřit charakteristickou siluetu jejího mohutného šestiválcového motoru, navíc konstrukčně provedeného s neuvěřitelnou precizností, a dále již není třeba komentářů.
Honda CBX 1000 nikdy nebyla pro každého. A nebylo to jen její vysokou cenou. Její jízdní vlastnosti, limitované zejména tehdy nedokonalými pneumatikami, neumožnily využít potenciál litrového řadového šestiválce. Zatímco jízdní vlastnosti motocyklu dokážou současné pneumatiky radikálně vylepšit, cena motocyklu neklesá a již nikdy rozhodně klesat nebude.

Hondu CBX 1000 v Československu doslova ikonizoval Theodor Pištěk testem, který vyšel v roce 1979 v časopise Motoristická současnost. Známý výtvarník, pozdější držitel filmového Oskara a velikého příznivce motorismu v jedné osobě, testem reagoval na nepříznivý ohlas čtenářů ke kritickému článku o Kawasaki Z1300 v témže časopise. Článek odsuzující silné motocykly, za jejichž předobraz si autor vybral Kawasaki Z1300, nese všechny známky účelového textu z režie StB. Více informací zde: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=klasik& amp;menu=23&pos=cssr    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.01.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Jen technická- test od pana Pištěka otiskli v časopise Automobil.    [Zdenál]   02.10.2017
Odpověď  Karburace na cbx1000 není jednoduchá záležitost, hlavně hřídelové manžety a voln.membrány se dají sehnat pouze v jap. tzn, pokud nejde naladit, karbce se musí udělat, ne ladit něco o čem nevím jak to je    [Horal]   17.03.2017
Odpověď  Odpověď pro (Dido) HONDA CM 125 C. Tam patří na jehlu šroubu sestava,pružina/ podložka/O-kroužek/podložka. Je to hodně titěrný a lehce se to ztratí. Nezoufej, pravděpodobně ti zůstaly uvnitř karbce v dosedacím místě pružinky. Opatrně vyjmout NEOSTRYM! miniháčkem z drátku. Pokud je tam nenajdeš tak ten Vůl před tebou byl rychlejší, a pak jedině objednat nový třeba na Partsdepot.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2017
Odpověď  OMLOUVÁM SE FOTO Z KATALOGU SE MI NEPODAŘILO ZKOPÍROVAT!!!!!!    [dido]   07.03.2017
Odpověď  je to rámeček č.6- zmíněné podložky pod č.1    [dido]   07.03.2017
Odpověď  Zdravím,zajmavá diskuze o karburátorech!Potřeboval bych poradit:HONDA CM 125 C r.v.1984, nejde za plynem,do 60km jako že ano, pak se dusí.Dozvěděl jsem se že by to potřebovalo přetěsnit karburátor,což se snažím udělat,ale mám problém se šroubkem bahatosti směsi. Mám šroubek s pružinou jinak na něm nic není u mě v motocyklu,ale v náhradních dílech je zobrazen ještě se dvěma podložkama či těsnícími kroužky, z obrázku to nedovedu určit je to velmi nekvalitní zobrazení,když to zvětším tak je to rozmáznuté ,vypadá to jako gum.kroužek a podložka asi gumová? V jakém pořadí by měly být na šroubku?Dokázal by mi někdo poradit? Díky za každou radu.    [dido]   07.03.2017
Odpověď  Přesně tak. Já se vždy snažím upozorňovat, že staré motocykly nejsou jen o ježdění. Dobrý pocit lze získat i z dobře vykonané práce, ať už manažerské, protože sám člověk prostě nemůže zvládnout vše, nebo mechanické, protože sám člověk přeci jen dost prací zvládnou může. Prostě provozovat tyto motocykly vyžaduje úsilí, které samo o sobě přinese dobrý pocit. Jízda je již jen ona třešnička na dortu.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.03.2017
Odpověď  Já sice takový věci dělám ALE... opravy a renovace youngtimerů dělám nejraději pro sebe, není to nebo nemusí to být vděčná práce, záleží i na rozvodových řetězech - když budou vytahaný tak to nikdo nikdy neseřídí, záleží na ventilových vůlích a těsnosti ventilů, kompresích, stavu přírub ke karburátorům a konečně i na celkovým stavu karburátorů - jestli bude vyběhaný uložení hřídelky klapek tak je další problém a jak tady píše i Honďas tak 20hodin práce nemusí vůbec k ničemu vést... :-( a na závěr i sehnat díly nemusí být nic jednoduchýho a kdo má potom poslouchat někoho 5x za týden že už by chtěl jezdit....    [Katana]   05.03.2017
Odpověď  Hodně jsem se natrápil s karburátory na gll000 celé je to o tom že musí být všechny dokonale vyčištěné a překontrolované a přetěsněné a pak už stačí jen synchronizovat- ovšem občas se to prostě taky nepodaří a dělal jsem to třeba hlavně v začátcích 3x a celkem klidně to vzalo 20 hodin práce a pak byl výsledek teprve uspokojivý. Dnes bych do toho nešel protože bych Ti mohl říct dej mi 5000 dělal jsem na tom dva víkendy a tvoje odpověď by mohla být -je to jen o trochu lepší.    [honďas]   05.03.2017
Odpověď  zdravím všechny příznivce japonských klasiků.mám na vás jednu prosbu.stal jsem se hrdým majitelem motocyklu Honda CBX 1000 z roku 79, a narazil jsem na jeden docela vážný problém.jeden můj pečlivý známý mě na tom děla servis a kontrolu, a zřejmě si nedokáže poradit z kalibrací karburátorů...což jak jsme zjistili je velice zásadní u tohoto typu motocyklu..Nevíte prosím o někom, ale opravdu o nějakém specialistovi tady v čr nebo de kdo by dokázal precizním způsobem seštelovat karburátory??budu rád za vaše info.    [romisu]   01.03.2017
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zodpovězené téma  

Honda Cb 750


 Ahoj
Jaké jsou největší rozdíly mezi cb 750k a cb 750f? A jaké jsou Vaše zkušenosti a doporučení který typ si pořídit?
Děkuji    [Radek]   15.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Přesně toto téma jsem zpracoval v článku na Motomagazínu: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=klasik& amp;menu=23&pos=cb750f
U CB 750 platí více než u kteréhokoli jiného motocyklu, že čím starší je, tím vyšší je jeho cena. Za CB 750 z prvních let výroby, kdy motorové bloky byly odlévány do písku, tzv. sandcast verze, se platí neuvěřitelné peníze. Naopak poslední F verze, s koly typu Comstar, se stále dá pořídit do 100000 kč. Z hlediska investice je asi nejlepší zvolit zlatý střed, tedy rok výroby 1972-1974.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.09.2017
Odpověď  Volil bych K2 ale budeš muset oproti F připlatit.    [jwm]   19.09.2017
Odpověď  KOLESA: K ma spicove , vzadu s bubnovou brzdou , F1 ma spicove ,vzadu s kotucovou brzdou , F2-ma hlinikove comstar, vzadu s kotucovou brzdou
MOTOR: K A F1 ma rovnaky motor ,F2 ma prepracovanu hlavu valcov na vacsie ventily
VYFUKY: K ma vyfuk 4 do 4 /neskutocne drahy/ , F ma 4 do 1
DESIGN: su rozdiely v tvaroch nadrzi , ine zadne blatniky , rozdielne bocne schranky , ina olejova schranka ....
RAM: tu su rozdiely medzi K a F hlavne v uchytoch vyfuku a kapotaze
F byva cenovo lacnejsie oproti K    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Neteče benzin.


 Ahoj, v zimě jsem si pořídil Kawasaki Z650B z r. 1976 a až nyní jsem začal jezdit. Dnes jsem bohužel poprvé volal kamaráda, aby mě odvezl domů na káře :-(, netekl benzin. Kohout průchozí, ale neteklo to do karburátoru. Potom, co jsme to doma shodili na zem, benzin začal téct a motorka běží zase normálně. Předpokládám tedy, že se seknuly plováky. Dá se tomu nějak do budoucna předejít? Díky.    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Tak včera mi jedna svíčka už "nenaskočila", ale zlobila pravděpodobně delší dobu, protože po startu to občas chvilinku vrčelo jen na tři válce. Tak se chci zeptat, jaké svíčky na tyto motorky doporučujete? Já tam mám nyní NGK B9ES. Dík.    [Solf]   10.09.2017
Odpověď  Podobný problém jsem řešil na Hondě CM. Kouřila jak dvoutakt na M2T 1:30, zejména z pravého válce.
Nejprve měněna gufera ventilů, zlepšení sotva patrné. Následně, protože se mi zdálo, že ventil mají ve vodítkách větší vůli, než je zdrávo, vyměněna celá hlava za lepší (+ opět nová gufera). Výsledek nic...
Demontovány válce s písty. Válce neměly nahoře hranu, písty vůli, ovšem na stíracích kroužcích však téměř nulové předpětí a velká vůle v zámku. Ostatní kroužky se zdály OK. Objednány a namontovány nové kroužky - všechny. Mírné zlepšení, ale ten horší válec pořád stejně špatný....
Další demontáž motoru, tentokrát po sehnání nových výbrusových pístů + kroužků. Proveden výbrus a montáž nových pístů a od prvního okamžiku po zprovoznění bylo jisté, že je po problému!
Po podrobném zkoumání vymontovaných pístů se přikláním k závěru, že příčinou byly vytlučené drážky pro kroužky v pístu! Na tom pravém citelně více. Oproti pístům novým, kde nebyla prakticky měřitelná axiální vůle kroužku, tak na těch starých to bylo místy až k 0,2 mm. Měřeno jenom orientačně spárovými měrkami s odstupňováním po 0,05.
Je fakt, že i ten "přemazaný" motor před opravou stále jel, svíčky neodcházely, ač byly plné karbonu. Stejně tak vnitřek spalovacích prostorů a dna pístu. Jen motorka žrala víc oleje, než moje dvoutakty dohromady ;-). Takže tak.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.08.2017
Odpověď  pokud, tě to neobtěžuje tak že by to kouřilo či žralo svíčky tak bych se na to osobně vyprd, a dal bych tam 15-40 či 20-50 olej , jinak někdy stačí vyněnít stírátka na ventilech a nebo spíš a to už je nákladné pístní kroužky ale nejlépe i s novými písty a výbrusem. Osobně bych jezdil a řešil bych to jen kdyby mě to trápilo a nebo bych měl plno času nebo peněz.    [honďas]   06.08.2017
Odpověď  Zdravím, tak uběhlo pár měsíců a najezdil jsem cca 1500 km. Vše funguje, motor běží pěkně, je tichý, výkon podle mě také dobrý, spotřeba při klidné jízdě do 6 litrů/100 km. Ale motor žere olej, přibližně 1 - 1,2 litrů na 1000 km. Tak se chci zeptat, zda je to problém, který je potřeba řešit a v případě že ano, jaký bývá nejčastější důvod a jak je oprava nákladná? Díky.    [Solf]   06.08.2017
Odpověď  Hurá,zase jsem měl pravdu ;-))))))    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2017
Odpověď  Tak pruzina nahrazena jinou a vse funguje. Problém vyřešen. Jeste predtim jsem zkusil jizdu se starym kohoutem a potvrzuji, ze to bylo tim vlozenym papirovym filtrem a malym mnozstvim benzinu v nadrzi.Rika se tomu hydrostaticky tlak. Diky všem za rady.    [Solf]   04.04.2017
Odpověď  Tak mi přišel ten starý kohout. A chybí v něm bohuzel pružina, která tlačí na ten ventil, co zavírá průchod. A v te sade na repasi take neni.Nemáte ji někdo,nebo nevite, kde jí koupit?    [Solf]   31.03.2017
Odpověď  Jak píšete -dírka na odvzdušnění nádrže )ale to se projeví většinou až za jízdy a hlavně u plné nádrže) filtry benzinu mě osobně párkrát vypekly takže bych je zkusil vyřadit, palivový ventil zkusíš, no a hladinové ventilky v karburátorech rády zůstávaj po delší odstávce přilepené. -někdy stačí citlivě poklepat karburátory    [honďas]   26.03.2017
Odpověď  Aha - nečetl jsem pozorně! Protékání je něco jiného, za to filtr nemůže ;-).    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.03.2017
Odpověď  Možná ano, ale ten kohout i v zavřené poloze stejně protéká a níže jsem byl upozorněn, že to může způsobit mnohem větší škodu.    [solf]   25.03.2017
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (28) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Homologace u veteránů


 Mám dotaz, kdy se začaly používat homologační značky (třeba na sklech světel, nebo blinkrech). Byl jsem s KZ440 1981 na STK (stejná STK, která mi dělala dovozovou prohlídku) a technik hledal na blinkrech "Éčka" a dělal důležitého, jak ředitel zeměkoule. Motorka byla dovezena z A a přihlášena na rakouské papíry před čtyřmi lety bez problémů. Jakým argumentem takového "šťourala" usadit?    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Snad nechcete říct, že kdybych náhodou narazil na STK na blbce (zatím mám jen samé dobré zkušenosti), tak bude hledat homologační značky i na mém stroji z třiatřicátého roku? (bílé značky - dovoz)    [čez]   06.09.2017
Odpověď  Koukal jsem do malého tecničáku a datum prvmí uvedení do provozu je i na něm, hned pod registrační značkou.    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.09.2017
Odpověď  Dovezl jsem si moto z EU a přihlásil na bílé značky. Ve velkém TP je vlevo nahoře jako první kolonka - datum první registrace vozidla a vedle - datum první registrace vozidla v ČR. Tak pokut umí inteligenti číst, je to tam (pokut Úřad nezapomene tuto kolonku vyplnit.    [mirek]   06.09.2017
Odpověď  Bohužel pokud máte dovoz registrovaný na EU TP tzn. velká plachta, tak tam se rok výroby neuvádí, ale jen datum první registrace v ČR. A na některých STK se právě tohoto data chytají a trvají pak na absurdních věcech. Já dovážel motocykl z roku 1955 a do EU TP do poznámek jsem si nechal zapsat rok výroby.    [elevator]   05.09.2017
Odpověď  Později mě napadlo, jestli by ty éčka hledal taky na na feldě z roku 1960, kdyby to byl dovoz.    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2017
Odpověď  A výrobní štítek chtějí i tam kde nikdy nebyl....    [Katana]   03.09.2017
Odpověď  Když byla motorka přihlášená jako dovoz v roce 2013, tak to páni DŮLEŽITÍ STK berou jako motorku z roku 2013. To prostě hlava nebere..............    [MONTY]   03.09.2017
Odpověď  No, on to nakonec potvrdil, ale keců měl jak vopice chcanek. Spíš mě zajímá, jestli měl pravdu, nebo jestli jen měl "krámy". Někde jsem se dočetl, že tyto věci upravuje směrnice Evropského parlamentu a Rady 97/24/ES ze dne 17. června 1997, podle které by se to mělo vztahovat až na stroje uvedené do provozu po roce 2001 a tudíš u mašiny z roku 1981 by to vůbec neměl řešit.    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.09.2017
Odpověď  Nech šťourala plavat a jeď na STK jinam. Moje SR500 1980 prošla bez problémů, nikdo éčka nehledal...    [Standa H.]   02.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

Yamaha SR500


 Ahoj,chci si pořídit Yamaha SR500 z roku 1990 - 1995. Chci se zeptat jestli tady někdo nemá s touhle motorkou zkušenost a na co si dát pozor?
Díky za odpověď.    [Franta]   01.06.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Také jsem koupil SR 500/ 1992 má mít najeto 32000km.Když chytne tak je vše ok ,až na příliš utlumenej zvuk,jízda pohodová. Jidiný problem je nastartovat,chytá jak chce,někdy na podruhé jindy na padesáté,několikrát jsem jí chtěl pusit ze skály.    [Pepik]   25.07.2017
Odpověď  Zmíněný problémový původní karburátor s membránami a dalšími blbostmi stačí vyměnit za obyčejný mechanický karburátor ze staré XT500 a máš vyřešeno.    [Standa H.]   19.07.2017
Odpověď  Zdravím, nevím zda už jsi koupil nebo nekoupil, necméně několik mojich poznatků s SR 500. Absolutně jednoduchý stroj po všech stánkách, jak motor tak podvozek. Dával jsem ted jedno SR z hromady dílů. Na poddvozku vyzkoušet standartní vůle v tlumičích , do krku řízení je třeba nainstalovat kuželíkové ložiska, ale to, tyto mladší ročníky mít bodou. Na motoru je nějvětší problém, pokud je slyšet cinkání na klice, potom se jedná o celkem náročnou výměnu celé ojnice. Jinak po technické stránce bych tam nic nehledal. Elektrika je také blbuvzdorná,moto nepotřebuje k provozu baterii, v čem vidím velké plus. No a poslední kapitola je karburátor a jeho seřízení, motocykl musí chytit jak studený tak teplý, max na třetí / čtvrtý kop, Pokud ne, budeš se s motorkou trápit, a vím z vlastní zkušenosti jak to dokáže člověka otrávit. Přeju tedy správnou ruku při výběru SRka.    [skalda]   17.10.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Honda CB 900 F Bold d´or


 Ahoj, poohlížím se po "starší" japonské motorce a čas od času narazím na Hondu CB 900 F Bol d´or a docela vážně o ní začínám uvažovat. Chci něco "staršího" na ježdění a potřeboval bych poradit na co si dát při koupi pozor, zda má motorka ňáká slabá místa a jaké máte zkušenosti s tímto strojem. Tento motocykl vůbec neznám a tak uvítám jakou koli informaci. Hodil by se také odkaz na návod k obsluze a katalog ND případně jinou literaturu. Zajímají mě také rozdíly mezi jednotlivými roky výroby, barevná provedení, atd.. Předem všem moc dík za info.    [Libor L.]   26.05.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 69 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravím.
Řešil někdo špatné hladiny na plastových plovácích SC01? Je nějaká finta jak ten plovák vyhnout na požadovaných 15,5 a nezlomit nebo je jediné řešení nový jehlový ventyl i plovák. Dík...    [vit]   26.06.2017
Odpověď  Zdravím, co vím já, tak na Boldora lze v orig. dílech, tedy " od Hondy" objednat téměř vše, s vyjimkou skla př. světla do kapoty a nádobky na brzdovku. Hledal bych dealera, který má mikrofische a hlavně je ochotný díly dohledat.Vždy je legrace, když prodejce je mladý kluk a chci díly na CB 900F2/B , tak mi odpoví, že jsem se snad spletl, protože CB 900 neni snad CBR.....
Nedávno jsem kupoval opravnou sadu do karbeců, origo trysky.... není problém.Už jsem takhle utratil desetitisíce...    [hugo22]   31.05.2012
Odpověď  Poradí někdo kde sehnat ploché těsnění pod kohout na benz.nádrž.Děkuji    [Petr]   27.05.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Taky jsem jezdil Castrol,ale zdá se být zbytečně drahý.Jinak zdravím,(Hooper)BolDor je v reálu fakt super,škoda toho černého víka ventilů,jinak funglovka.Ze Křtin můj BolDor dojel v pořádku,byla to super jízda.    [Petr]   05.09.2011
Odpověď  Jezdím Castrol GPS1 10w 40 a není problem.Jinak pokud máš nějaký otázky tak na zde.král@seznam.cz    [s.hooper] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2011
Odpověď  Co se týče sundání řetězu na Boldoru,tak musíš sundat kolo z výfukové vačky a pak to vyvléct ven,jako první sundat vačku od sání a pak výfukovou,tam na ní sundáš to kolo,vše si poznač ať to můžeš pak opět složit.Záleží jestli budeš půlit celej motor,jinak ten řetěz pokud budeš měnit tak jedině přeříznout a navléct novej se sponkou    [s.hooper] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2011
Odpověď  Tak pardon,je to motoolek.eu omlouvam se    [s.hooper] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2011
Odpověď  Na adrese www.motoolek.com ma membrany as za 400 kus    [s.hooper] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2011
Odpověď  http://www.motorradbay.de /main/home.php Nebo zde, objednával jsem od nich membrány na XLV 750, měl jsem je snad za 2 dny doma.    [Katana]   21.07.2011
Odpověď  Membrány na air cut-off ventily v karburátoroch sú v ponuke na www.super-boldor.de    [Dušan]   19.07.2011
Zobrazeno 10 z celkem 69 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (69) 

 Strana 1/10 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 21.2.2017)
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Yamaha SR 500


 Koupil jsem to jako cafe racer a dávám to do originálu,ale nemohu přijít na doraz a aretaci hlavního stojanu. Díky za radu na 602376633    [1pepikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2017
   Přidat odpověď 

 Strana 1/10 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006